Mērs Staķis: Rīgas attīstības plāns tiek norauts uz gadiem

43

Komentāri (43)

QAnon 20.04.2022. 14.30

Braukšana pa Rīgu sajūsmina arvien vairāk. Ielu seguma atbaidošo kvalitāti, protams, „kompensē” stabiņi, kuru uzdevums esot vairot satiksmes drošību. Pagaidām gan redzams, ka tie tikai traucē pašu satiksmi. Lai izvairītos no baismīgajām bedrēm, tizlajiem ielāpiem un iegremdētajiem aku vākiem, nākas lavierēt starp šiem „dabiskajiem” šķēršļiem, apdraudot ne tikai stabiņus, bet arī gājējus, kuriem šie stabiņi ir tikpat nepieciešami kā ronim kabatlakatiņš. Dievinu tos rītus, kad jādodas uz galvaspilsētu! Ceru, ka arī nākamā Rīgas dome būs tikpat advancēta, izdomas bagāta, autobraucējiem un gājējiem pretimnākoša. Citādi metropoles apmeklējumi paliks bezgaršīgi kā auzu tume bez sāls.
– Elita Veideman

0
0
Atbildēt

0

Andris Vītols 04.04.2022. 17.34

Kā balsojam – tā dzīvojam !!! …. Protams dabas stihijas un karus pa lielam nevaram ietekmēt, bet to ”varas kvalitāti” tomēr varam. … … Mēģinu prognozēt ”IR” aktīvo komentētāju izvēli nākamajās SAEIMAS vēlēšanās. ….. …. Daži balsos par LKS (Ždanokas) partiju, bet par citiem grūti prognozēt… … Viena aktīvākā komentētāja laikam nebalsos vispēr, jo vienmēr visi slikti…. … ieskaitot Staķi, Levitu utt. … Citam komunists A.Šķēle ir ideāls, bet viņam nav ”savas” partijas. … Lembergam ir partija, bet pazudusi vienotība partiju apvienībā… … Par ko balsot ???

0
0
Atbildēt

2

    QAnon > Andris Vītols 04.04.2022. 18.20

    Kam ierindas partijnieks Šķēle, kam komparķijas darboņi, Reirs un premjera amata nominanti: Riekstiņš un Vaivars? Lai izvairītos no pēcnācēju lāstiem, latviešu valstī vissaprātīgākais būtu balsot par latviskām partijām. Ja ir tāds neremdināms zvērisks naids pret NA, tad atliek vēl ZZS.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > QAnon 05.04.2022. 12.26

    Sakarīgi, patriotiski, godīgi, kompetenti kandidāti ir vairākās partijās, bet es nebalsošu par ”kurmjiem”, nodevējiem, prastiem populistiem. … Prastiem populistiem un INTERFRONTEI tāpat būs 30 – 40 % atbalstītāju…. Daļu šo vēlētāju grib piesaistīt ZZS, tāpēc Tavars, P.Apinis un citi no ZZS nodarbojās ar prastu populismu, iztopot antivakceriem. …. Tavars pat bija spiests atsaukt savus melus par vakcīnu kaitīgumu. … P.Apinis muldēja par vakcināciju kapos, tirgos… morgā (tā baidot vakcinēties), kaut formāli atbalsta vakcināciju…. Izglītoti cilvēki, bet tik prasti melo ! … Negodīgās un pretvalstiskās kampaņas ir par daudz, lai es par šo ZZS balsotu. … Vēl jau tas Lembergs, kurš Venspili ”atdeva” savam advokātam Meroni, kuram nepatīk NATO…
    … Savulaik balsoju par NA…, nevis LC, Tautas partiju…. Stabilais vēlētāju loks NA noveda pie zināmas ”sabojāšanās”, ko izbaudīju uz ”savas ādas” saistībā ar maksātnespējas procesu…. Partijas potenciāls ir tā nokritis, ka jāņem par ministru KPV populists Vitenbergs. … Vēl negodīgāk ir NA atrodoties valdošajā koalīcijā – likt ”sprunguļus” valdības darbā. … Tā NA ir pierādījusi, ka nav komandas spēlētājs (darbojas savtīgi savās interesēs, kā opozīcija – bet paliekot valdībā). … Negodīga rīcība pret komandas biedriem man nesaistās ar patriotismu. … Kļūdas var gadīties, tās var piedot. … Es nevaru piedot melus un apzinātu vēlētāju muļķošanu… Aptaujas liecina, ka bez manas palīdzības ZZS un NA tiks SAEIMĀ. …

    0
    0
    Atbildēt

    3

    lindab456 > Andris Vītols 05.04.2022. 13.58

    Neatbalstu tendenci stigmatizēt NA vēlētāju loku, visām vadošajām partijām, ilgdzīvotājām ir savs stabils elektorāts. Tas tikai lieku reizi apliecina, ka runa ir ne tik daudz par personālijām, darbiem vai nedarbiem, cik par vērtībām. Noteicošās ir vērtības, kādas konkrētais elektorāts pārstāv.
    Pie politisko procesu degradācijas zināma atbildība gulstas uz pašu sabiedrību – jo politika atspoguļo to, cik prasīgs, zinošs, izglītots vai inerts un degradējies ir vēlētājs, vai vēlētājam ir būtiski tas, kas notiek Latvijā, vai arī tiek paturēts rezerves variants iet tālāk, kur zāle zaļāka un kur citas demokrātjas savas cīņas ir jau izcīnījušas.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 05.04.2022. 14.48

    Vēlētājiem sava atbildība…, bet pēc ievēlēšanas atbildīgiem jābūt deputātiem, partijai. … Partijai, esot koalīcijā, tomēr jāuzņemas atbildību, ja vēlētājs (balsojot par vērtībām vai solījumiem) iebalsojis ne tik atbildīgus, ne tik kompetentus deputātus. … Tās vērtības var deklarēt, bet nevar īstenot, ja tās ”personālijas nevelk”, ja nespēj strādāt komandā… …

    0
    0
    Atbildēt

    3

    lindab456 > Andris Vītols 05.04.2022. 15.58

    Tādēļ jau mēs šeit rakstām, lai neļautu politiķiem gulēt uz lauriem, ar solījumu izteikšanu reizi četros gados ir par maz. Jāmainās vai jāmaina ir politiķi, kas “nevelk” nevis partiju nosaukumi.
    Ir jātiek vaļā no prakses, kura ir uzrādīta šajā intervijā, ka politikas pasūtītāji paliek ēnā un ir vieni un tie paši, kamēr partiju nosaukumi mainās atbilstoši sociālajam pieprasījumam un modei.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 05.04.2022. 21.23

    … Te nav vietas šo tēmu nopietni apskatīt, bet dažas piezīmes varu izteikt. … Ne vienmēr ” politikas pasūtītāji paliek ēnā ”… Daudzus mēs zinām… pat neskatoties tās partiju deklarācijas… Tie ” politikas pasūtītāji” (Parex, Venspils utt.) finansēja ”nacionālās vērtības pārstāvošo” NA, gan vienlaicīgi NA idejiskos pretiniekus. … ”Tauta” parasti dzirdēja tās ”vārdu kaujas”, bet nepamanīja tos KOPĪGOS BALSOJUMUS SPONSORU INTERESĒS. …. … Jums piekrītu, ka ”jāmaina ir politiķi, kas “nevelk””. … Bet bieži tas nav risinājums, ja tā partija IR PILNĪGĀ ATKARĪBĀ no AZARTSPĒĻU vai ”ĀTRO KREDĪTU” organizatoru naudas miljoniem… … Nu ja to LA ministru Plešu izsvītros, tad partija LA ieliks citu – tādu pašu likumības aizstāvi (faktiski azartspēļu aizstāvi). … …. Tie ”kabatas partijās” ievēlētie deputāti bieži nonāca to partiju vadoņu un sponsoru atkarībā (tā reklamēšanas kampaņa bija jāatstrādā). …. … TAGAD ir POZITĪVAS IZMAIŅAS, jo partijas tiek pietiekami finansētas no budžeta. … Politikas pasūtītāju ietekme samazinās…, jo viņiem neizdevās apturēt to partiju finansējuma palielināšanu. … Arī labas lietas notiek, bet daudziem cits viedoklis. … Siers par brīvu ir peļu slazdā. ….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 05.04.2022. 16.03

    Pilnībā piekrītu, ka visiem tiem morāliem invalīdiem, kas lobējot pederastiju – pedofīliju, ir pārkāpuši satversmi, jāpeld politikas kanalizācijā, lai neizteiktos skarbāk.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > QAnon 05.04.2022. 23.51

    Es par politiku, bet Jūs par to veco sāpi TAJĀ VIETĀ. … Nevaru neko ieteikt, palīdzēt, jo neesmu ārsts. …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 06.04.2022. 10.43

    Es par Satversmi, nevis par to, vai ir ārstējama Rinkēviča, Pavļuta, Bordāna, Kariņa sērga. Kāpēc es minēju vārdu “sērga”, tāpēc, kā to fiziskai un morālai invaliditātei parasti ir invazīvs cēlonis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Andris Vītols 05.04.2022. 16.28

    Vītola k-gs, tā kā Jūs analizējat izvēles citiem, uzdošu tiešu jauājumu – pret kādu partiju iemainījāt nacionālās vērtības pārstāvošo NA? Jautājums nav retorisks, interesē iespējamā izvēle.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 05.04.2022. 23.49

    Kas ir tās nacionālās vērtības, kuras pārstāv tikai NA ??? …. Pieņemsim, ka tādas vērtības ir, kuras citas ”latviskās” partijas nav pamanījušas. … Varbūt tā NA uzrāda tās vērtības, kuras būtu jāaizstāv, bet ar saviem ap 10% balsu tāpat neko nevar aizstāvēt, ja nav to 51% vai 66% balsu. …SAEIMĀ. …… Bez JV, ZZS, A-PAR… balsīm tāpat neko nepanāks… …
    … ”Tauta” posās balsot ”pret OIK”, par visādām jaunām ”ķīseļa upēm”. … Aptaujas liecināja, ka JV pat var netikt SAEIMĀ, NESKATOTIES uz KOMPETENTAJIEM, izglītotajiem deputātu kandidātiem. … Man bija tāds pienākums – nobalsot ”ar galvu”, nobalsot par JV. …izglābt JV…… Ne tie ”OIK apkarotāji”, ne NA neuzņēmās VALDĪBAS vadīšanu. .. Kritizēt māk, nevis reāli strādāt !!! …
    … Tās NA vadītā Tieslietu ministrija mani nokaitināja vairāk, nekā kādi INTERFRONTISTI. … Par tiem neģēļiem jau rakstīju, sliktāki gadījās pat par PSRS laiku nomenklatūru. … Tā ”sistēma” ļāva zagt miljonus, bet par santīmiem tiesājās, kasācijas sūdzību iesniedza, lai neizmaksātu minimālo algu… Visi NA deputāti varbūt nezināja par tām blēdībām iestādēs, tiesās (nelasīja ”IR” ). … Tās blēdības nebija nekādas ”nacionālās vērtības” – par kurām man vajadzētu balsot. …

    0
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > Andris Vītols 06.04.2022. 11.15

    Par bezprecedenta OIK afēru, kurā ienaidnieki: Dombrovskis, Kampars, Ašerādens, Pavļuts un Pūce, kopā ar noziedznieku firmām, latviešu valstij ir nolaupījuši daudz vairāk kā miljardu, var paņirgāties tikai plānprātiņš vai nelietis. Valdību varēja vadīt cienījams un zinošs Roberts Zīle, tikai viņš pat ja Vienotības prokremliskā kleptokrātija un sodomija, būtu to akceptējusi, ne Vienotības, ne Maizīša čekas kuratori to nepieļautu. Kur vēl zemāk bija krist, ja kanditātu valdības vadītāja amatam meklēja kloākās, kur atrast varēja tikai komunistu cūkas: Riekstiņu un Vaivaru?
    Kādi ir kritēriji ir “KOMPETENTAJIEM un izglītotajiem”: fekāliju stumdīšana, komparķijas funkcioņera noziedzīgā pagātne, Solncevas brigāžu apkalpošana, staigāšana atskaitīties uz čekas ložu arēnā Rīga, vai uzbrukums Ungārijai par to, kā tā negrib, lai sodomīti tās dēlus padara par fiziskiem, garīgiem un morāliem kropļiem? Ja Dombrovska, Straujumas un Kariņa vietā būtu bijusi manas māja sētniece, maziglītotā ķjotka Maņa, tad pēc varbūtības teorijas viņa kļūdītos tikai 50% gadījumos, kas valstij būtu ietaupījis miljardus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Andris Vītols 06.04.2022. 15.54

    Tiesiskuma krīzes cēloņus norakstīt uz TM un vienas jomas kūrēšanu būtu pārāk vienkāršoti un sekli. Redzu to kā ilgstoši nesakārtotu, no padomju laikiem mantotu sistēmu, kur parastam cilvēkam tiesāties ir bezcerīgi, bet augsne ir likumdošanā ar t.s. likumu caurumiem utt., to pašu izpildvaras un likumdevēja varas pārklāšanos 81. panta kārtībā TP, LC laikā, turpat visi tie uzvārdi ir, un V / JV kā LC politiskās nišas mantiniece.
    Lai kā negribētu, bet nevaru nepiekrist par pieredzi NA vadītās TM laikā, kas, manuprāt iezīmēja kulmināciju, bet, es domāju, ka ir notikušas izmaiņas, vismaz tā ceru.
    Bet kļūdas vai augšanas grūtības nav iemesls, lai nacionālās un konservatīvās vērtības pārstāvošie vēlētāji paliktu bez politiskās pārstāvniecības vai mainītu uzskatus. Pieprasījumam vajadzētu noteikt piedāvājumu.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 06.04.2022. 22.57

    Nacionālās un konservatīvās vērtības pārstāvošie vēlētāji nepaliks bez politiskās pārstāvniecības. … . … Šīs vērtības tagad izceļ divas partijas… …”IZSPĒLĒSIM” iespējamas situācijas tuvajās vēlēšanās. … … Partijas nespēj apvienoties… Vienā Kursīte…. otrā Akurātere… Vēlēšanās vienai partijai 9 % balsu, bet otrai 4,9 % balsu….. Secīgi SAEIMĀ par 6 konservatīvās vērtības pārstāvošajiem deputātiem mazāk. … … Kāpēc? …Tāpēc, ka Andris Vītols un citi nobalsoja par POPULĀRĀKO partiju. …. Nenobalsoja par tiem, kuriem mazliet pietrūkst, neizglāba tos, kuriem mazliet pietrūka, kuri varēja dot labu pienesumu..(arī šoruden tāda situācija ir iespējama)…. …
    … … PRAKSĒ es esmu ”glābis” gan NA (kad viņiem bija pie 5% atbalsta), gan JV, gan JKP (Rīgas vēlēšanās). …. Nav liela gudrība nobalsot par JAUNAJIEM solītājiem (kuru liela daļa nespēj tos likumus pat izlasīt… ). …. Kādam jābalso par kompetentiem, godīgiem darītājiem (lielāko daļu svītrojot). …
    ———— ———— ———— ————–
    Daļēji piekrītu, ka -” augsne ir likumdošanā ar t.s. likumu caurumiem…”- Bet TM ir vadošā gan likumdošanas jomā, gan bija Maksātnespējas administrācijas ”pārraugs”. … To Maksātnespējas likumu un MK noteikumus ”nomainīja” pāris mēnešus pēc ”mūsu” maksātnespējas procesa pasludināšanas. … Ja tad būtu spēkā JAUNIE MK noteikumi, darbiniekiem nerastos problēmas savas tiesības SEKMĪGI aizstāvēt … … ”VECIE” noteikumi neparedzēja darbinieku/kreditoru informēšanu, tāpēc ADMINISTRATORS varēja likumīgi neinformēt (bija izdevīgāk neinformēt)… … Maksātnespējas administrācijai bija TIESĪBAS nevis PIENĀKUMS uzraudzīt administratora darbu….(MN likums). … … Visus ”ROBUS” neuzskaitīšu, to bija daudz, tāpēc likumu normas tika labotas. ….
    … … Palīdzība darbiniekiem/kreditoriem tomēr bija iespējama, ja ”vecās” likumu normas tulkotu pēc likuma MĒRĶA, JĒGAS, nevis formāli pēc ”burta”. … … Mums nepaveicās, jo gadījās ”burta kalpi” un neģēļi, nevis godīgi ierēdņi un tiesneši. …. Un vēl tās manipulācijas ar tiesneša nomaiņu…”izlīdzinot slodzi”’. …. Pēc tam tas A.Laviņš… un SATVERSMES tiesa…. …
    …. …. NEPIEKRĪTU, ka -”parastam cilvēkam tiesāties ir bezcerīgi”- … ” no padomju laikiem mantotas sistēmas dēļ !!! … … Ja ierēdnim vai tiesnesim ir 30 vai 40 gadi (arī 50), tad pie kā vainojama kaut kāda padomju sistēma. ….Ja padomju laikos mūs čakarēja sveša vara, bet tagad tādi ”savējie”, kā A.Laviņš (ST), kā tiesnese A.Putniņa (ART), V.Kakste (AT) un citi ”savējie”….. Tā ”savējo sistēma” piesedz savējo kļūdas, pārkāpumus, lai nepieļautu precedentu, ka ”cilvēks parastais” … ”uzvar tiesā pret valsti” (ja pieļauti pārkāpumi). … Vainīgi ir konkrēti (jauni!) cilvēki, un nekāds izbijušais ”padomju mantojums” nevar mazināt viņu atbildību !!! …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Andris Vītols 16.04.2022. 10.05

    “nekāds izbijušais “padomju mantojums” nevar…”
    Šobrīd pieredzam to, ka padomju mantojums ģeopolitiski un uzskatāmi pie mums 9. maija svinības ir vairāk nekā dzīvs. Ar to saistītā kolaborācija, kas bija sistēma, nekur publiski nav nosodīta, nav vērojamas pilsoniskas pašattīrīšanās. Cerība, ka nomainoties paaudzei, padomju mantojums aizies automātiski, ir izgāzusies. Nav bijis nosodījums, iekšēja nožēla, vēršanās pie cietušā ar lūgumu pēc piedošanas -nav bijis lūzums saknē, totalitārisma mantojums pie labvēlīgiem apstākļiem dzen jaunus asnus.
    “Man nepaveicās, jo gadījās “burta kalpi”…”
    Pieredze rāda, ka negadījumi ar “burta kalpu”, dziļāk skatoties korporatīvām saitēm, tīklojumu, pazīšanos trešajā augumā, bet, kur nevar savādāk – ielaistām kļūdām, parskatīšanos datos, datumos, t.s. datora kļūdām, kas maina notikumu gaitu, un ne jau par labu parastam iedzīvotājam, tā visa ir sistēma gadu desmitu garumā, jo negadījumi nevar būt 100%. Attīstība notiek, likumi tiek laboti, bet arī sistēma meklē veidus kā ” savilkt cilpu”, kā nepieļaut taisnīgu risinājumu. Bet vēlreiz atkārtošos – cerība mirst pēdējā. Tie simti tūkstoši ekonomisko bēģļu, kas izdarījuši izvēli pamest savu valsti, acīmredzot, šo cerību uz laiku ir zaudējuši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 05.04.2022. 14.20

    Ko liberasti domā ar apzīmējumu “populists” un kāpēc katru, kas nav pēc to kropliem lekāliem tā nosauc? Populisti bija Staļins, Ulmanis, Hitlers, Franko, Pinočets. Populisti un Putins un Tramps. Kādas tautas, tādi populisti. Populists Staļins izprata savas tautas vēlmi, pierīties cilvēku asinis, ko vēl 1918. aprakstīja Bloks:
    Мы на горе всем буржуям
    Мировой пожар раздуем,
    Мировой пожар в крови —
    Господи, благослови!
    un tāpēc sarīkoja WWII, tā paša iemesla dēļ Putins “nomočīja atejās” 50 000 čečenu bērnu, iebruka Gruzijā un šodien slepkavo ukraiņu sievietes un bērnus. Populisti Ulmanis un Pinočets neļāva kremļa kucēm iznīcināt viņu valstis, bet mūsu gadījumā arī latviešu tautu. Populists Hitlers, tāpat kā vācu tauta, redzēja, ko dara Staļina/Rūzvelta 5. kolona un tāpēc konsolidēja tautu un sagatavoja karam, ko kopš 1929. gada Eiropai gatavoja Staļins un ASV ģem-parķija un izglāba Eiropas civilizāciju. Populists Franko to izdarīja vēl ilgi pirms 194q

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 05.04.2022. 14.35

    vēl ilgi pirms 1941. gada 22. jūnija. Populists Tramps 3 gadu laikā atgrieza valstī 6 miljonus Obamas izdzīto darba vietu, nodrošināja valsts enerģētisko neatkarību, samazināja nelegālo imigrāciju un pamazām atgrieza valstij varenību, ko par visu varu centās iznīcināt : Rūzvelts, Kenedijs, Karters, Obama un Baidens.
    Meroni, kurš finansēja čekas projektus: JV, A/Par un JKP, Lemberga mantu izvazāšanais saņēma no čekas mērgļa, Maizīša tuklām roķelēm.
    Manu viedokli par Covidafēru, panikas pandēmiju un Covid marodieriem varēja izlasīt: https://pietiek.com/raksti/atklata_vestule_latvijas_valsts_prezidentam_vissvarigaka_ir_visas_sabiedribas_testesana_un_laiciga_arstesana/
    Ko nozīmē “likt ”sprunguļus” valdības darbā”, vai NA atteikšanās pievienoties prokremlisko: JV, A/Par, JKP un Saskaņas pederastijas – pedofīlijas lobijam, vai nevēlēšanās atdot latviešu valsts mantu Kremļa žīdiem – WWII baiso noziegumu mantiniekiem?
    Kas attiecas uz maksāt nespējas procesiem, to lielākais beneficiārs: Vansovičs, Ločmelis, Ābele, Velmers un līdzīgie un Vienotība. NA pēc tam, kad uz paskvilu pamata Kazlovska vadītā milicija safabricēja apsūdzību pret Sprūda kungu, viņa ziedojums tika atgriezts atpakaļ.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 05.04.2022. 12.43

    Теряюсь в догадках, и кто же из активных комментаторов за Жданок? неужели я, так как пишу на русском?

    0
    0
    Atbildēt

    0

kolpants 01.04.2022. 13.25

То есть до разворота плана Стакиса не смущало, что та партия -повтор партии Шкеле?
Странно, уже какой раз политики прозревают “вот так вдруг”

0
0
Atbildēt

0

Elektriķa dēls 01.04.2022. 12.56

Staķis lieliski ilustrē moderno pārvaldes sistēmu, kur lēmumi ir “politiski” un nav nekādā veidā saistītī ne ar tiesisko sistēmu, ne taisnīgumu, ne lietderību. Savukārt ierēdniecība savās pašsaglabāšanās interesēs “lokās, kā smilgas vējā” un izdabā politiķiem. Politiskā loģika saka, ka kādam par šo brāķi būtu jāatbild, taču tas nav iespējams, jo politiķi paši jau to nedarīs, jo opozīcija jau ne ar ko neatškiras, savukārt ierēdnīcība ieņems totālas aizsardzības pozīciju un var justies diezgan droši, jo politiķi jau nav spējīgi kādu sodīt, jo paši ir izveidojuši bezatbildības sistēmu. To lieliski ilustrē jau n-tie tiesas procesi kur jaunajai domei nav izdevies atlaist nevienu ierēdni. Šī situācija man nez kāpēc ļoti atgādina to, ko šobrīd stāsta par krieviju – tur varai pietuvinātie stāstot vadonim nevis patiesību, bet gan to ko viņš gribot dzirdēt !

+5
0
Atbildēt

2

    not mii > Elektriķa dēls 02.04.2022. 09.51

    Staķis – sava laika produkts, bet šitas Dēla koments reāli nepatīk – tāda! – latviešu valsts nomelnošana. Tagad ir karš, bet latviešiem izdevusies valsts – visi stāv kā mūris, daži pat nezin , par ko stāv, bet stāv – tāda šo sūtība. Kariņa kopkorim brīvajā mikrofonā vaļa izpausmei – citi komenti, paldies saprātam, aizliegti. Šis ir bagātnieku karš pret nabagiem – tie bioatkritumi (skat tv24.lv) ir jāutilizē – pat pie lielveikala vairs nevar jēdzīgi piebraukt. Latviešiem nabagus nevajag, pietiks ar dučiem bagātnieku un pāris apkalpotājiem. Cita lieta , ka nevienam pat nevajag tos latviešu bagātniekus ar viņu greizo genofondu – nu mēsli, kas mēsli. Dīvāns krīzes laikā, kad bija viļņa augšpusē , laida uz Zviedriju – tagadējiem dīvāniem jāiekapsulējas tepat, vācieši vai zviedri arī paredzēti utilizācijai, to skaidrā krievu valodā pateica Maskavas ebrejs Fursovs saviem studentiem . Iedomājos – nesanāks redzēt to apaļ_feisu Ozoliņu vai slim-face Raundsepu, kad šie uzzinās, ka Neli jau utilizēta, tagad viņu, lai arī šie geji, kārta. Nezaudēsim cerību – kā teica mans reliģiskais autoritāte un godīgs cilvēks, kas saprot ko runā – Kaspars Dimiters – šis ir smags laiks – lasi Psalmus.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Elektriķa dēls > not mii 03.04.2022. 13.16

    Patīk vai nepatīk ir subjektīvi jēdzieni.Es savus secinājumus varu pamatot ar faktiem un piemēriem. Stāsts ir par SISTĒMU, kurā teritorijas attīstības plāns ir tikai viens no elementiem un dokumentiem. Politiķu galvenā problēma ir domāšana vēlēšanu ciklā, ierēdniecības koncentrēšanās uz procesu, ne rezultātu un izdabāšanu “politiskiem” uzstādījumiem. Vissliktākais, ka visi politiskie spēki vienādi skatās uz varas “izmantošanu” – tie egoistiski domā par reitingiem un vēlētāju “nopirkšanu” izmantojot varas resursus.

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Elektriķa dēls 03.04.2022. 18.13

    Tas ko rakstiet ir 101 procentīga patiesība, bet kliba patiesība.
    Lūk, ir tāda pasaulslavena grāmata – Why nations fail. Autori- D. Acemoglu unJ.A.Robinson. Un viņi zinātniski pamato,ka piemēram, zviedri ir superbagāta,laimīga nācija,kamēr latvieši turpina visstraujāk pasaulē izmirt ,jo- mēs neesam tiesiska valsts, korupcija zeļ un plaukst, sabiedrība ir mazizglītota, sašķelta un nespējīga ietekmēt notiekošo.

    Staķa Rīgas Dome tam ir perfekts paraugs. Saeima – deputāti – šodien la.lv ir publicēts,ka saeimas deputātiem izmaksā tik lielas kompensācijas par degvielu it kā katrs no viņiem diebā nobrauktu 350 km. Nu ja likumdevējj ir alkatīgi,nekaunīgi ,ciniski zagļi, tad kāpēc lai Rīgas Domē notiekošais būtu izņēmums?
    Beztiesiskums, korupcija – pietiek ar šiem 2 vārdiem.

    Tā grāmata ir ļoti vērtīga. Iesaku.

    Jā un nošokējos- punctummagazine.lv Šuvajevs apgalvo,ka visi tie,kuri aizstāv tradicionālas vērtības – ģimene, izglītība, ticība,kultūra , ka tie visi esot rašisti. Tas ir Krievijas fašisti.
    Lūk, esam atbraukuši.

    0
    0
    Atbildēt

    3

    not mii > Sskaisle 04.04.2022. 09.00

    nu Skaislīt – netici visiem feikiem, ko raksta par latviešu priekšniecību. Piem, latvju baltā sieva Vaira ir saritinājusies 45m2 dzīvoklītī un tur gaida pasaules galu, Priekš kam viņai lielāku, ja Šreders mitinās 70+m2 dzīvoklītī? Beztiesiskums, korupcija – to pieminēji, bet nepierakstīji – tas puķinistu valstelē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Elektriķa dēls > Sskaisle 04.04.2022. 10.13

    Jums taisnība, bet piemēri jau iekļaujas SISTĒMĀ, ko lieliski aprakstījis Orvels. Uz saeimas deputātiem neattiecas interešu konflikta situācija, jo lēmumus par kompensācijām sev jau pieņēma paši, kaut pēc būtības tie bija jānodod tautas nobalsošanai, tāpat kā atalgojuma apmērs u.c.. Teorētiski to var labot iesniedzot prasību Satversmes tiesā, diemžēl līdz šim nav atradies neviens kurš to gribētu un spētu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 04.04.2022. 14.24

    Protams Šuvajevs ir nelietīgs melis, jo pat visbaisākos Amsterdamas kvartālos sodomija nav tik izplatīta, kā Krievijas varas gaiteņos, armijā un krievu baznīcā. Vēl es gribētu tam atgādināt, ka viens no reakcionārākiem putinistiem, Ušakovs, kurš nesen iznāca no skapja, ir pievienojies EP pederastijas – pedofīlijas lobijam, to pašu izdarīja viņa partija Saeimā, kad apliecināja, ka tai ir tādas pašas “vērtības”, kā JV un A/Par.
    Nupat mani beidzot iepriecināja Bordāna Jaunā Komparķija. Elitas Veidemanes komentārs:
    Nopirkti, apdulluši, garajā politiskās apjausmas ceļā pazaudējuši smadzenes – tā varētu skaidrot politpulciņa JKP pamatprincipu nodošanu. Lūk, ko šie „konservatīvie” rakstīja pirms Saeimas vēlēšanām: „Mūsu izpratnē laulība var būt tikai savienība starp vīrieti un sievieti, kā tas laika gaitā sabiedrībā vienmēr ir bijis un kā tas šobrīd ir nostiprināts arī mūsu Satversmē.” „Izpratne” mainās, un „konservatīvie” pārliecinoši nobalso par Civilās savienības likumu, proti, par viendzimuma laulību legalizēšanu. Paga, bet kāds šai politkopai sakars ar konservatīvismu? Bordāns&Co nav krastus sajaukuši? Vai tad šo amēbu bara nosaukums nav Jaunā liberastu partija? Vai vismaz Jaunā komunistu partija? Saeimas vēlēšanās redzēsim…
    – Elita Veidemane

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Elektriķa dēls 04.04.2022. 12.55

    Manuprāt, galvenā problēma ir tā, ka politiķi nav politiķi pēc būtības, pēc aicinājuma. Pāri visam nav patriotisms un mīlestība pret savu zemi, tautu. No tā arī kopainas, ilgtermiņa domāšanas iztrūkums.
    Šai sakarā īsti vietā not mii minētais K. Dimiters un viņa motivācija, rakstot libretu mūziklam par K. Ulmani, – parādīt cilvēkiem, ka var mīlēt savu valsti. Arī Krusta skolas pieredze, domāju, ka normālā situācijā cilvēkiem nav jāskaidro par atkarību, t. sk., azartspēļu postošām sekām un ietekmi uz ekonomiku.
    Sskaisle, pieievienojos – tiesiskums, kā centrālais jautājums, kādēļ tauta iznīkst, Tie paši caurumi likumos, kas nav aizliegts, tas ir atļauts, likumu rakstīšana interesēs, koruptīvas shēmas, administratīvo resursu izmantošana un pakārtošana utjpr.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Elektriķa dēls 05.04.2022. 12.47

    Ну потому что Стакис (как и многие другие политики) великолепно освоил термин “политическая ответственность”. Теперь куда не плюнь-везде огромная политическая ответственность, которую политики прям берут один за другим. Только вот если посмотреть законодательство, то оказывается, что нет такого вида ответственности..Есть криминальная, есть административная, есть градация наказаний. А вот политическая-нет такой. Может, поэтому ее брать так легко..Без последствий.
    А когда начинается даже слабая попытка выяснить, кто же виноват, начинается другое политическое чудо-круговая порука и безответственность. Бесконечные перебрасывания “это комиссия решила, это межотраслевая комиссия, это рабочая группа” и т.д. И в итоге получаем заключение комиссии Сейма, в которой фамилии..решено не упоминать!

    0
    0
    Atbildēt

    0

lindab456 01.04.2022. 11.43

Bīstamība ir Staķa minētā otra scenārija iespējamība – Rīgas vēsturiskā centra lokālplānojuma formalizācija, aiz matiem pievelkot tā izstrādi un pieņemšanu un principā izslēdzot sabiedrības, pilsētas iedzīvotāju iesaistīšanos, publiskās apspriešanas. Un šis forsētais variants ir pat ļoti ticams scenārijs.
Tā ir cīņa par Rīgas vēsturisko centru, tā attīstības modeļiem. Atvērtību, atklātību, sabiedrības interešu respektēšanu, mūsdienīgu pilsētu.

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > lindab456 01.04.2022. 12.04

    tas ir vienkārši smieklīgi – kad notika apspriede par puķu dobēm Uzvaras parkā, būvvaldes amatpersona brēca, lai klusējam , jo lēmums par rata cv eltniecību jau esot pieņemts un pēc gada – tas pats cilveks ar putām uz lūpām skandina, kā esot jāveicina cilvēku līdzdalība lēmumu pieņemšanā par pilsētu

    Nu kādi lēmumi – nauda nav, politiķi un ierēdņi visu naudu norijuši – bet galvenais muldēt , lai iraitas , kas tam notic un par tiem balso

    staķis tagad cietējs? tiešām ? Cik tad ar staķīšu biznesu nopelnīja?
    tur jau pāris paaudzes varēs baroties

    izbeidziet liekuļot-

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Sskaisle 01.04.2022. 13.20

    Raksts uzrāda cēloņus – to neredzēt var tikai tikai tad, ja negrib redzēt vai koncentrējas uz ūdens kulšanu. Tas nemaina manas domas par par esošās RD darbu, kur ir labas, entuziastiskas idejas, iezīmējas pārmaiņas, bet kopumā solījumi izčākst rutīnā. Tas attiecībā uz NĪN politiku, kas nemainīgi turpina Ušakova, GKR līniju un izvēlas neņemt vērā Tallinas, Viļņas pieredzi un tas attiecas uz reāla atbalsta trūkumu pilsētas vēsturiskajai daļai – tiek “norīta” valsts un pašvaldības līdzatbildība attiecībā uz likumdošanas radītām sekām vēsturiskajiem īres namiem un īres tirgum.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

lindab456 01.04.2022. 11.30

“Domāju, jebkurš Ir lasītājs , kurš ir braucis ārzemēs, ir redzējis praksi, ka, piemēram, spēļu zāles ir viesnīcās. Kāpēc lai tā nebūtu Rīgā?”
Traģiski, ja par azartspēļu un alkohola biznesa pamata mērķauditoriju kļūst vidējais vietējais pilsētas iedzīvotājs, – pa ceļam uz mājām, vai iepēroties vakariņām. Bet, manuprāt, amorāli, ja šis bizness plaukst trūcīgos un ne īpaši labi situētos rajonos, kur pārsvarā dzīvo sociāli mazaizsargāti cilvēki. Tā ir tāda mafioza domāšana, kas neļauj savas valsts iedzīvotājiem izķepurieties no nabadzības apļa. Šobrīd atklājas šīs politikas vēl viena neglītā puse, jo kas būs tie, kas aizstāvēs savu valsti agresijas situācijā.

0
0
Atbildēt

2

    Sskaisle > lindab456 01.04.2022. 12.00

    sociāli, tiesiski un kultūrāli nevienlīdzīgā – tik ļooooooti nevienlīdzīgā sabiedrībā kā Latvija ir tikai normāli, ka visur ir lombardi un azartspēļu elles un nevis uzņēmumi, kultūras iestādes

    un Tu redzi gaismu tuneļa galā?

    Es nē

    0
    0
    Atbildēt

    0

    not mii > lindab456 04.04.2022. 09.17

    Lindiņ/Skaislīt – pilnīgi piekrītu un nosodu praksi, ka latvieši pat muzejā (šo Vecrīgā) grib palaist vienročus. usa’isti uzcēla spec pilsētu, a te nevar visu to izklaidi aizlaist uz Pļavnieku vai Ziepčiku? – Ziepčiks arī būtu labāk sasniedzams leišu katoļiem. Kā konczāle – tā centrā, un arī vienroči – tikai centrā. Nedomāsim, ka latvieši debili – viņi kā butes – acis uz vienu pusi, a miesa garšīga, baudītāji nav muļķi, tie slavē – prasa vēl. Šo šefam Kariņam ļoti piestāv šefa cepurīte – viņam labāk piestāv āksta zvārgulīši – nu ļoti universāls, acu bolīšana vien ko vērta, draugi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lindab456 01.04.2022. 11.15

Atklāta un, gribas teikt, drosmīga intervija, bet drosmi Staķis ir pierādījis un pozicionējis jau iepriekš, un šis ir drosmīgo laiks.
Visa raksta sāls, manuprāt, ir vienā rindkopā: ” Tas ir ļoti svarīgi, lai saprastu, kas ir partija Latvijas Attīstībai, kam tā tic, ko apbrīno. Un tā ir Šķēles Tautas partija . Tas, ko viņi vēlas kā partija paveikt, ir kaut kas līdzīgs – jaudīga, labi organizēta partija, kurā liela loma ir aizkulišu darbībām, kuras spēj piesaistīt spēcīgus kadrus. Un kura spēj noorganizēt spēcīgas kampaņas. Tai pašā laikā, nāk līdzi arī viss tas, ko redzējām Tautas partijai un kas mums kā sabiedrībai nepatika. Ļoti skaidra varas vertikāle, var pat teikt – piramīda. Nekautrēšanās izmantot administratīvos resursus un amatus, lai realizētu savus mērķus. Un tai skaitā lojalitāte pāri visam. Un cilvēki, kuri vēlas būt neatkaīgi, tiek sodīti.”

0
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > lindab456 01.04.2022. 11.58

    Linda, tas ir superzemiski vainot citus. To pat sētas krancis prot – riet uz citiem

    Un ja varam nepakalpotu azarsspēļu biznesmeņiem un neapturētu Rīgas plānus, tad Staķis/Par klusētu un kopē ar LA startētu saeimas vēlēšanās?

    Vārdos mums varoņu ir vairāk kā zvaigznes debesīs

    0
    0
    Atbildēt

    2

    not mii > Sskaisle 04.04.2022. 10.13

    Skaislīt – no tavas mutes Dieva ausī – pat zemākas/aukstākas rases pārstāvji (LGBTxxxx) būtu priecīgi, ja latviešiem ir varoņi , nu kaut vai viens vai divi. A tā tikai neveiksmīgais zoofilijas paraugs – biorobots Lāčplēsis, kas gāja, kur viņu sūtīja. Neveiksminieks – pat pretiniekam nevarēja galvu nocirst – tad nu gan latvieši būtu uzgavilējuši, ja šim izdotos, cerību jau nebija? Ko no tāda perversitātes produkta sagaidīt? Negribu pat domāt , bet vai tik islamā tādi ozoliņi nebūtu izlaisti caur komado grila skurstenīti? Gaļas garša jau nemainītos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 04.04.2022. 14.44

    Ar prātiņu neapveltītie latvietīši, kas pa ceļam uz mājām atstāj savas aldziņas spēļu zālēs, noteikti nemaksātu “stipendijas” Staķim un Ķirsim, tātad. Pietiek jau ar to, ka viņi reizi četros gados par tiem nobalso. Bagāti pilsoņi vajadzīgi valstsvīriem, kāds bija Kārlis Ulmanis, bet ne siles lopiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > lindab456 01.04.2022. 12.05

    Intelektuālis Šķēle noteikti negribētu, ka viņa vārdu saista ar Vienotības kroplo atvasi, prokremlisko kleptokrātu un sodomītu A/Par. Ja kāds kādreiz arī kaut ko pareizi pateicis vai izdarījis, tas neatbrīvo to no atbildības par visu pārējo. Par stabiņiem Rīgas ielās Staķis varētu reabilitēties tikai apliekot Šahida jostu, aizejot uz sava kriminālā grupējuma shodņjaku un aizraujot visus pie Staļina.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > QAnon 03.04.2022. 10.55

    Reizēm nosaukt cēloni, pat ja tas ir intelektuāls un, varbūt, vēl jo vairāk, ir līdzvērtīgi “jostai”.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > lindab456 04.04.2022. 14.34

    Cēlonis bija Dienas un Ozoliņa apdziedātā, Levita – Bordāna (patiesībā Laventa) parķija, “Latvijas ceļš”, kuras nodarītais ļaunums latviešu valstij un tautai, desmitiem reižu pārsniedz pat Dombrovska un Vienotības nodarīto.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam