Pagaidām vēl grūti novērtēt to milzīgo u briesmīgo postījumu, kuru nodarījusi Latvijas valstij Āboltiņa. Gudrāko un izglītotāko latviešu apvienības rīcība pēdējos gados devusi triecienu cerībai, ka Latvijā ir cilvēki, kuri gatavi strādāt šis valsts labā. Šī sadragātā cerība ir pat lielākais Latvijas valsts apdraudējums nekā Lembergs un Šlesers, jo atņem ticību, ka šajā valstī var kaut ko mainīties uz labo pusi. Pēdējās dienās bieži atkārto, ka Āboltiņa esot laba specialiste valsts drošības jautājumos. Bet šodien mēs jau apspriežam iespēju, ka nākamajā Saeimā tiks izveidota Kremļa marionešu koalīcija. Kā visi šie «specialisti» varēja novest situāciju valstī no Rīkojuma Nr.2 2011. gadā līdz tik briesmīgajam scenārijam?
Lasu komentāros pārdomas par “eiropeiskumu ar provinciāla konservatīvisma piedevu”, par “sovokiem,” par “odioziem likumiem”, kuri ir pieņemti iepriekšējo un šodienas Saeimas valdīšanas laikā utt. Viss būtu ok. Tikai trūksts šiem apzīmējumiem, konkrēta tulkojuma. Kas ir “eiropeiskums”, kas ir “provinciāls konservatīvisms”, kas ir “sovoki”, pieņemot, ka plašākā tulkojumā tie tomēr nav ļauži, kuri atklāti atbalsta centienus LR noturēt Krievijas orbītā? Nojauta jau ir, kas viss aiz tā slēpjas, bet nav saprotams, kāpēc komentētājs neformulē skaidri savu redzējumu par valsti, bet gan cenšas pludināt savu vīziju līdzīgi kā tas notiek abstraktā akvarelī ? :)
Ja par mani, tad man ir vieglāk. Manu redzējumu par valsti ļoti konkrēti ir noformulējuši citi, gudrāki par mani ļauži Satversmes preambulā. Man tikai atliek piemērot šo mērauklu partiju priekšvēlēšanu programmām, pasekot šīm partijām līdzi viņu praktiskajā darbībā un novēlēt par kādu no tām :)
Un vēl, ja runa ir par valsts izzadzējiem uc žuļikiem, tad šādi “politiķi” ir sastopami starp ļaudīm ar visdažādāko ideoloģisko pārliecību. Tāpēc vajadzētu vienreiz iemācīties nodalīt kriminālas darbības no politiskas partijas rīcības programmas :) Ir taču naivi domāt, ka nāks kāds politisks spēks, kura biedri visi būs altruisti bez neviena plankuma uz sirdsapziņas. :) Komunistiskā partija Latvijā ir ar likumu aizliegta :))
Šī partija, gan lasot manifestu, gan apskatot biedru sarakstu, veidota, lai demontētu tās vērtības, kuras “provinciālie nacionāļi” ierakstījuši Satversmes preambulā! Cerams, ka sarkanzvaigžņotā varavīkšņotā kliķe nesavāks augstāku %, kā patiesais pederastu procents sabiedrībā, proti – 1%.
R.A. – gan jau pats visu saproti, tikai izliecies.
Un labi, ka tevi atbalsta tādi “domas giganti” kā Basta, Ēriks, Aivarsk, kurš jau nolaidies līdz Basta līmenim, un pat šeit lieto vārdu “pederasti” ( starp citu, kā tu vari uzturēties Vācijā, kur legalizētas pat laulības starp “pederastiem”?
Vispār, esi labā kompānijā, un ja tu gribi teikt, ka atbalsti partiju, kurai programmā galvenais punkts, kas atšķir to no pārējiem, ir cīņa pret “pederastiem”, jo par Latvijas neatkarību, latviešu valodu, utt iestājas arī V un pārējie, izņemot, varbūt, SC, kas, toties, kopā ar NA iestājas taisni pret to “pederastiju”, nu tad es labāk neatkārtošos, ko es par to domāju, pats zini.
Tev tas, varbūt, šķitīs paradoksāli, bet, atbalstot NA, tu atbalsti arī tādus aizvēsturiskus dinozaurus kā SC un ZZS, kas Latviju tikai gremdē un mēģina šeit ieviest nevis Rietumu, bet, taisni to padomju mentalitāti, kādā tur valodā to viņi grib darīt, tas, šoreiz ir sekundārais.
Vienotība par latviešu valodu iestājas tikai vārdos,jo neatbalsta skolu pāreju uz latviešu valodas apmācību,tāpat viņiem nebija nekas iebilstams pret migrantu ievešanu Latvijā.Divkoši.Atbalstot Vienotību un jauno ”PAR”,dzeris atbalsta SC.
…Ērik…vai pats tici tam, ko muldi?…varbūt saskaitīt nemāki?…varbūt nezini, cik balsis Saeimā vajadzīgas, lai pieņemtu likuma izmaiņas?…cik balsis Saeimā ir Vienotībai un NA?…
Piebildīšu, ka jūs, organismi ar īpaši īpašām vajadzībām, ar savu cilvēknīšanu, neiecietību pret visu normālo un būdami infekciju perēkļi, šo apzīmējumu esiet padarījuši arī par lamu vārdu.
Kultūras ministre Sarmīte Ēlerte (Vienotība) uzskata, ka referendums nav veids, kā stiprināt latviešu valodas lietošanu skolās.
” Viņasprāt, ir skaidrs, ka referendumā nevar panākt atbalstu šim Satversmes balsojumam, “tā ir tikai politikas taisīšana”. “Kas attiecas uz skolām un latviešu valodu, tur ir cita problēma – referendums nav pareizais veids, kā risināt šo jautājumu. To, ka latviešu valoda skolās ir jānostiprina, ir skaidrs, un jādomā arī tālāk, vai mēs apstājamies šādā stadijā vai tomēr tiek palielināta latviešu valodas proporcija, taču ne ar referendumu,” intervijā Latvijas Radio sacīja S.Ēlerte.Viņa arī uzsvēra, ka integrācija nevar būt represīva. “Ne valodu, ne kultūru nevar iemācīt ar represīvām metodēm. Tas ir absurds. Turklāt Latvija ir valsts, kas ievēro viss cilvēktiesības.”https://www.diena.lv/raksts/latvija/politika/elerte-referendums-nav-veids-ka-stiprinat-latviesu-valodas-lietosanu-skolas-778914
Šnore savukārt izteicis neizpratni par “Vienotības” un tās kultūras ministres Sarmītes Ēlertes nostāju, paužot atbalstu bilingvālās apmācības saglabāšanai. Faktiski tā ir iestāšanās par divvalodīgu Latviju un par padomju laikā iesāktās divvalodīgās izglītības sistēmas pastāvēšanu, vērtē politologs.
“Jāatzīst, ka “Vienotībai” ir izdevies Nacionālās apvienības akciju izgāzt, to pasniedzot kā “pārāk radikālu”. Tad rodas jautājums, ko, pēc “Vienotības” domām, valodas jomā vajadzētu darīt? Tēze, ka “var nedarīt neko, jo laiks visu noliks savās vietās”, izrādījusies aplama, un jāsecina: ja nedara neko, tad seko kritiens atpakaļ. Tā nekas būtisks netika darīts sabiedrības integrācijas jomā, un līdz ar to politiķi ik gadus varēja brīnīties, par cik tūkstošiem 9. maijā pieaudzis “svinētāju” skaits,” sacījis Šnore.http://www.delfi.lv/news/national/politics/valodnieki-parakstu-skaitu-par-izglitibu-latviesu-valoda-nevares-ignoret.d?id=39032044
…Ērik…zinām, tak zinām, ka proti apieties ar copy/paste…un?…ko Tu te atkal mēģini iesmērēt?…savācāt parakstus referendumam?…nesavācāt!…vēlētājs ar parakstu vākšanu apliecināja savu nostāju…par 9.maija svinētājiem uztraucies?…nu, nu…Raivim Dzintaram speciāli izveidoja “patriotiskās audzināšanas” komisiju…abi ar Rībenu rāvās nepaguruši…diemžēl, tālāk par skaļiem saukļiem abi netika un visi solījumi izbeidzās ar tukšu muldēšanu…
…savu mazspēju nevajag nogrūst uz citiem…un vēl – kāpēc NA nevēlējās strādāt Izglītības ministrijā?…ne reizi nav pacīnījušies par ministra portfeli…Tieslietas un VARAM portfelis nacionāļiem allaž bijis dzīvības un nāves jautājumus…
…vērsies ar pretenzijām pie saviem ideoloģiski tuvākajiem sarkanzaļajiem zemniekiem, lai tie atbalsta balsojumus un nerībini tukšu mucu…
“Tieslietas un VARAM portfelis nacionāļiem allaž bijis dzīvības un nāves jautājumus…”
Bez savas, kabatas, IeM, Vienotības kremļa maukām, čekas kājslauķiem, zagļiem un pidarasiem, ātri vien pienāktu pīzģec. Uzreiz ienāk prātā čekistu piesmietais mēsls, Dombrovskis, ar cietumā izplēstu anālu krietna apelsīna diametrā.
Ar nepacietību gaidu, kad “Par” sāks šifrēt vaļā savu “mīklaino” Manifestu, bet precīzi un pēc būtības, un bez dzejas :) Sauks visas lietas īstajos vaŗdos bez “čurikiem” :)
…kā intereses pārstāvēs un kādi plāni jaunajiem “parpariešiem” – atliek tikai minēt…tas, ka jaunais politiskais spēks būs šauru interešu klubiņš liecina viņu teiktais, ka partijas reģionālās nodaļas “pagaidām” neveidos, tātad cilvēki ārpus Rīgas viņiem nebūt nav tik svarīgi…šobrīd ir tikai skaisti saukļi par sabiedrības vienošanu…ja reģioni neinteresē, kādu sabiedrību iecerēts vienot?…
…ļautiņi, kas neredz tālāk par pilsētas mūriem un savu degungalu nespēs rūpēties par sabiedrību kopumā, tik apmierināt savu pietuvināto kluba biedru intereses…
…diez ko daudzsološs “parpariešu” sākums neizskatās…
…Skaislīt, šķiet Jums tā Vienotība kļuvusi par Ahileja papēdi, ne man…jo pat nepieminot Vienotību – Jums tā rēgojas aiz katra vārda, burta un daudzpunkta… :)
…bet, tas ir nieks…galvenais, lai cerību putns ar saldo balsi – neaizmiglo prātus un makaroni pārāk nespiež ausis…to līdz vēlēšanām būs ļoti daudz…
Parādnieks man ir nelietis nr 1. Viņa cinisms man ir krimināls.
Vienotība ar savu darbību aizgāja pa naciķu iemīto taciņu….tā kā…man jau nav variantu….
…Skaisle…līdz vēlēšanām vēl laika gana, lai tie, ko šodien ceļam saulītē paspētu parādīt savas ēnas puses…arī Tavas domas vēl neskaitāmas reizes var mainīties un vēlēšanu dienā izdarīsi pavisam citu izvēli…drīz sākies, pareizāk – ir jau sācies baumu, kompromatu, melīgu un sagrozītas informācijas izvirdumu laiks, kas kulmināciju sasniegs īsi pirms vēlēšanām…vai izdosies tajā netīrību un atkritumu pārpildītajā info okeānā nepazust, tas atkarīgs no sabiedrības kritiskās domāšanas spējas, bet…ar to mūsu sabiedrībai ir briesmīgi švaki…
LC mūdža, čekas kurmja, Bordāna un krievu militārista meitas, Potapovas JaunāKP, tā pati Vienotība vien ir. Tas ir čekas klonēts organisms, kas paredzēts Vienotības vietā, tieši tāpat kā JP nāca DPsaimņieks, un ZRP LPP vietā.
JKP jau dara. Vispārējā pesimisma un bezcerības apstākļos organizēt mītiņus ir reāls darbs. Sliktāk par tautpartojiesiem jau nebūs. Ceru,ka tieši labāk.
Ko pļūtī, veča! Mītiņi par ko un pret ko? Uz IR publicēto aktierīšu ierunāto “Rīdzenes sarunu” pamata un neviena vārda par pēdējo 20 gadu laika vērienīgākām valsts nozagšanas megaafērām, kuras pastrādājusi Vienotība?
Uz tava rēķina jauneklis ir arī Latvijas patriots Visvaldis Lācis.
0
-5
Atbildēt
0
Anonīms
27.08.2017. 19.55
Es par Pavļuta partiju noteikti nebalsošu. Pirmkārt,tāpēc,ka viņš ir tipisks veclaiku politiķis. Viņu esot no varas atstūmuši nelabvēļi un tāpēc viņš neesot varējis neko labu paspēt izdarīt. Neesot nabadziņš ņemts Laimdotas valdībiņā. Nu man šitas neder…ja jau visi citi vainīgi ,tad nav ko politikā darīt. Solītāji visi lieli,bet kad jāatbild tad vienmēr citi vainīgi.
Nu un šitie vienotības bēgļi ar viņķeli priekšgalā man ari nevieš ne cerību ne uzticību.
Un trešais – pats svarīgākais – šie politiķi nevis vieno,bet šķeļ. Mani šausmina fakts,ka latvieši ir tik nespējīgi vienoties. Neuzticos tādiem,nekāda gadījumā ne
Es arī esmu balerīna,tikai dejot mani nelaiž. Tādai attieksmei būtu jābūt pret tukšsolītājiem.
“Es par Pavļuta partiju noteikti nebalsošu. Pirmkārt,tāpēc,ka viņš ir tipisks veclaiku politiķis.”
Bordāns, kurš plecu pie pleca kopā ar Godmani, Gorbunovu, Birkavu, Gaili, Krištopānu, centās iznīcināt latviešu valsti, ir vēl veclaicīgāks.
+2
-1
Atbildēt
0
Absints
27.08.2017. 17.53
Tagad partijas skrien pakaļ vēlētājam, un sola, sola, sola… Klasiskais variants bija Rīgā uz pašvaldību vēlēšanām. Ko tik nesolīja, apdrošināšanu, bezmaksas biļetes, pabalstus.. Vajadzētu otrādi – savu programmu, varbūt, arī vietām nepopulāru, lai vēlētājs pievienojas tai, nevis programmu pievieno vēlētājam..
Ja ir tā, kā tagad – sola, sola.. tad vēlētājs vairs netic, jo visi kļūst vienādi, kā jau te Džeris faktiski saka. Bez tam visi jau īstenībā sludina vienas un tās pašas sociāldemokrātiskās vērtības- uravņilovku, nabadzības mazināšanu, pabalstus, atvieglojumus, braukšanas biļetes, bezmaksas medicīnu. Termini atšķiras, tie tiek pārjaukti ar mazāku vai lielāku devu tāda vai citāda nacionālisma, bet pēc būtības jau viss ir tas pats. Un pārsvarā lozungu veidā.. Tāpat visi nez kāpēc nonāk “savējo” gūstā, vienā brīdi partijas nomenklatūra kļūst neaizskarama. Tā tas patreiz ir visām esošajām varas partijām. PAR pirmajā vietā būtu jāliek DARBS. Kas strādā vairāk un labāk, tas saņem vairāk un labāk. Protams, nerunāju par sociāli aizsargājamajiem slāņiem- pensionāriem, bērniem, invalīdiem, bet esmu pret pabalstu maksāšanu bomžiem. Esmu pret uravņilovku valsts pārvaldītajās nozarēs – izglītībā, medicīnā… Šajās nozarēs patreiz kvalitāte ir otršķirīga, galvenais ir maksa par slodzi, stundu skaits, amata alga, un pašas nozares negrib reformēties, bet grib tikai naudu, naudu, naudu.
Vēlētāji patreiz ir dezorientēti, vai arī var teikt, prāti nav pārorientēti pēc “komjauniešu” laikiem. Tāpēc arī pārvēl blēžus un korumpantus, kurus paši pēc tam lamā. Šībrīža lozungi ir “drusku ja var”, “visiem ir jādzīvo”, “esi nu reālists”, “valsts mani čakarē, tāpēc čakarēju viņu”. PAR vajadzēt orientēties uz tiem, kas tam nepiekrīt..Tāpēc novēlu PAR būt flagmanim, nevis piedzinējam.
PAR vēlētājs būtu jāaudzina, nevis jāskrien tam pakaļ.
+7
-4
Atbildēt
4
Anonīms >
27.08.2017. 19.57
Nu ķips un džeris arī sprediķo kā mācītāji no kanceles….bet nu es piekrītu tam,ko te sludini
PAR vajadzētu pamācīties no LTF fantastiskā panākuma (240 000 biedru). Bija vajadzīgi tikai nieka 30 gadi, lai varētu izaudzināt vēlētāju, kurš bija gatavs “skrējienam”:
“… es [Knuts Skujenieks] apbrīnoju to nācijas brieduma pakāpi gan 1918. gadā, gan 1990. gadā, kas ļāva attiecīgā situācijā reaģēt bez kavēšanās, lai pasludinātu un vēlāk nostiprinātu valstiskumu. To varēja paveikt jau garīgi atbrīvojušies cilvēki. Radošo savienību plēnums, Latvijas Tautas fronte, cīņas Augstākās Padomes sēdēs Maskavā, barikādes, Baltijas ceļš – tas jau ir kolektīvs darbs un kolektīva griba. Šeit kā urdzītes un tērcītes satecēja kopā katra dalībnieka ilgstošas pretestības pieredze.
Bet kāpēc 1988. jūnija plēnuma spiritus movens bija tieši Rakstnieku savienība?
Diemžēl jāpiekrīt Dzera visai pesimistiskajam skatījumam. Atslēga šajā frāzē: “Kopējais liberāli orientētu cilvēku skaits Latvijā tāpat ir daudz mazāks par ZZS un SC atbalstošo pelēko “sovoku” skaitu”. Lai kā mazākumu dalīt, lielāks nepaliks.
No varas viedokļa, esošās Vienotības pozicionējums (eiropeiskums ar provinciāla konservatīvisma piedevu) droši vien gūtu vairāk balsis, nekā tīri liberāls piedāvājums. Diemžēl, no V daudz vairs nav pāri palicis (pašu rokām darīts…).
Sarkanzaļie, par vēlēšanām domājot, sākuši uzpūst “fiskālo telpu”: gāze grīdā, vēlētājiem tēriņi patiks, pēc vēlēšanām kaut vai ūdens plūdi…
Ja eiropeiskums nozīmē -izšķidināt latviešu tautu un valsti kopējā katlā,necīnoties par savas valsts un tautas attīstību,tikai skata pēc piešpricējot tukšus vārdus par nacionālajām interesēm,tad lai viņi iet dažas mājas tālāk,šinī dīķī bebru nav.
Pavļutam ir iespēja paveikt to, ko nespēja Zatlers pat ar “tankiem”. Tagad Rietumu vērtību labā “sovokiem” gribot negribot jāpiedāvā kāds portfelis valdībā? Kā citādi valstiski svarīgu uzdevumu paveikt, pie naudiņas pēc 2020.gada tikt?
Stambulas konvenciju paredzēts ratificēt 2018.gadā
Nosacīti liberālam un uz Eiropu orientētam elektorātam grūta izvēle, daļa elektorāta nobalsos par “veco” V, daļa par “Par”, daļa par kaut vai it kā konservatīvu, bet, arī proeiropeisku Bordāna JKP.
Daļa vispār nospļausies un neies balsot, kas būs tas sliktākais variants, jo tikai palielinās NA, SC un ZZS %, no kurām vismaz pēdējām divām partijām tās NVS “vērtības” noteikti tuvākas par Eiropu.
Kopējais liberāli orientētu cilvēku skaits Latvijā tāpat ir daudz mazāks par ZZS un SC atbalstošo pelēko “sovoku” skaitu, tāpēc liela daļa ja ne vainas, tad atbildības par tādu situāciju jāuzņemas arī pašām liberalām un Rietumnieciski noskaņotām partijām, kuras uzvedas diezgan bezatbildīgi, nevar pat izslēgt situāciju, ka 5% barjeru nrepārvarēs neviena no stabili uz Eiropu orientētajām partijām.
NA brīžam skaidri un gaiši parāda, ka “sovoku” vērtības tai daudz tuvākas, pieņemot kopā ar SC un ZZS odozus likumus, kas gandrīz vai mats matā nošpikoti no Krievijas tikpat odioziem likumiem, pie kam galvenais mērķis tai ir jebkādiem līdzekļiem saglabāt savas iesildītās vietas valsts struktūrās, uz to paļauties galīgi nevar.
Izskatās, Latviju var gaidīt sarežģīti laiki un pat diezgan straujš pagrieziens politiskā vektora virzienā, par ko jau sāk atklāti teikt daudzi, gan politiķi, gan nepolitiķi.
Jo cerības, ka tas elektorāts pēkšņi sapratīs, ka ZZS, SC un daļēji arī NA bīda Latviju nevis nākotnes, bet, pagātnes virzienā, ir minimālas.
Sarežģītajiem (liesajiem) laikiem ir jāsāk gatavoties vieglajos (treknajos) gados.
Kaut kādu naudiņu jau Brisele būs spiesta iedalīt arī pēc 2020.g., lai būtu kas pārvalda ES perifērijas teritoriju pie Baltijas jūras. Naudiņas potenciālo saņēmēju kustība ir sākusies. Kurš tiks pie “pirmās rokas” pīrāga dalīšanā pēc V?
“Nosacīti liberālam un uz Eiropu orientētam elektorātam grūta izvēle, daļa elektorāta nobalsos par “veco” V, daļa par “Par”, daļa par kaut vai it kā konservatīvu, bet, arī proeiropeisku Bordāna JKP.”
Uz to praktiski nav cerību, ka visas 3 iekļūs Saeimā,- par “Vienotību” un visticamāk arī par KP (“Par”) nodotās balsis paliks zem 5% un līdz ar to drīzāk papildinās Saskaņas vietu skaitu.
Kā tad liberāļi balsos par JKonservatīvoP? Vai vn tad partija tikai izliekas par konservatīvu, vai liberāļi izliekas par liberāļiem, kā vienotība izlikās par vienojošu spēku, kas tagad latviešu elektorātu sašķēlis 3% lauskās, kas nodrošinās saskaņas uzvaru. Jo tādi džerīši savas balsis izmetīs balsojot par mēsliem, iznireļiem un migrantu pakaļlaižām!
dzeris un pārējie nedrīkst pavisam atmaskoties,jāizliekas par patriotiem ar skatu uz rietumiem,citādi nevarēs apmuļķot publiku,lai tie piekristu paši ārdīt nost savas tautas pamatus.
aivarsk – un kā tie tavējie nacionālklaunu “konservatīvie” varēja izmest no savējo rindām Bordānu, tikko0kā tas sāka iestāties pret NA absolūto korumpētību un mēģināja sākt ko darīt nevis savas partijas korumpētās daļas, bet, valsts labā?
Ir Eiropas līmeņa konservatīvie, un ir korumpētie nacinālpopulisti, ksenofobi un homofobi, kas sevi tā dēvē, un kas sludina par tuvākajiem partneriem Lemberga postsovokus ZZS un pieņem kopīgus likumus ar proputinisko SC.
Nespēj to saprast, vai tikai izliecies, jo esi absolūti nekritisks pret tiem saviem NA klauniem?
Man pret civilizētiem konservatīvajiem nav nekādas pretenzijas, pretenzijas ir pret korumpētajiem “alternatīvi apdāvinātajiem” ākstiem, kas sevi tā dēvē.
Es “nīstu latviešus” – un V un arī kaut vai JKP nav latvieši, visi latvieši ir tikai NA?
Ja tā, un ja “īstenie latvieši” esi tu pats, Ēriks, Basta un NA,tad jau nīsti latviešus taisni tu pats, ja spēj viņus tā aizvainot un nolaist līdz tik zemam līmenim.
Kaut, pēc šī te tava pēdējā komentāra šaubos, ka tu vispār spējīgs saprast, ko es gribēju teikt, jo esi nevis “īstenais latvietis”, bet, “īstenais NA elektorāts”.
Eiropas līmeņa konservatīvie dzerim ir tie,kas pārpludina savu valsti ar musulmaņiem un atļauj sludināt homoseksuālismu par normu -vienu vārdu sakot-tie,kas atļauj liberastiem sludināt perversijas un radīt draudus savai tautai.Tas dzerim skaitās augsts līmenis,bet savu interešu aizstāvēšana dzerim ir zems līmenis.
“un kā tie tavējie nacionālklaunu “konservatīvie” varēja izmest no savējo rindām Bordānu”
Mazāk iecietīgā organizācijā, kā NA, čekas kurmis Bordāns ar iebetonētām kājelēm būtu nonācis Daugavas dzelmē. Bordāns ir mēsls un apbrīnojama bija NA tuvredzība to LC mērgli uzņemt savās rindās, tomēr, kā teica Latiņina, nozīmīgāka ir nevis kļūda, bet gan reakcija uz to. Tiklīdz atklājās, ka savu tiešo pienākumu, 30 stundas dienā un desmit dienas nedēļā, pildīt ministra amatu, tas nodarbojās ar savas parķijas taisīšanu, nekavējoties tika atsaukts un padzīts.
Komentāri (55)
Svešinieks 28.08.2017. 11.22
Pagaidām vēl grūti novērtēt to milzīgo u briesmīgo postījumu, kuru nodarījusi Latvijas valstij Āboltiņa. Gudrāko un izglītotāko latviešu apvienības rīcība pēdējos gados devusi triecienu cerībai, ka Latvijā ir cilvēki, kuri gatavi strādāt šis valsts labā. Šī sadragātā cerība ir pat lielākais Latvijas valsts apdraudējums nekā Lembergs un Šlesers, jo atņem ticību, ka šajā valstī var kaut ko mainīties uz labo pusi. Pēdējās dienās bieži atkārto, ka Āboltiņa esot laba specialiste valsts drošības jautājumos. Bet šodien mēs jau apspriežam iespēju, ka nākamajā Saeimā tiks izveidota Kremļa marionešu koalīcija. Kā visi šie «specialisti» varēja novest situāciju valstī no Rīkojuma Nr.2 2011. gadā līdz tik briesmīgajam scenārijam?
0
rinķī apkārt 28.08.2017. 06.57
Lasu komentāros pārdomas par “eiropeiskumu ar provinciāla konservatīvisma piedevu”, par “sovokiem,” par “odioziem likumiem”, kuri ir pieņemti iepriekšējo un šodienas Saeimas valdīšanas laikā utt. Viss būtu ok. Tikai trūksts šiem apzīmējumiem, konkrēta tulkojuma. Kas ir “eiropeiskums”, kas ir “provinciāls konservatīvisms”, kas ir “sovoki”, pieņemot, ka plašākā tulkojumā tie tomēr nav ļauži, kuri atklāti atbalsta centienus LR noturēt Krievijas orbītā? Nojauta jau ir, kas viss aiz tā slēpjas, bet nav saprotams, kāpēc komentētājs neformulē skaidri savu redzējumu par valsti, bet gan cenšas pludināt savu vīziju līdzīgi kā tas notiek abstraktā akvarelī ? :)
Ja par mani, tad man ir vieglāk. Manu redzējumu par valsti ļoti konkrēti ir noformulējuši citi, gudrāki par mani ļauži Satversmes preambulā. Man tikai atliek piemērot šo mērauklu partiju priekšvēlēšanu programmām, pasekot šīm partijām līdzi viņu praktiskajā darbībā un novēlēt par kādu no tām :)
Un vēl, ja runa ir par valsts izzadzējiem uc žuļikiem, tad šādi “politiķi” ir sastopami starp ļaudīm ar visdažādāko ideoloģisko pārliecību. Tāpēc vajadzētu vienreiz iemācīties nodalīt kriminālas darbības no politiskas partijas rīcības programmas :) Ir taču naivi domāt, ka nāks kāds politisks spēks, kura biedri visi būs altruisti bez neviena plankuma uz sirdsapziņas. :) Komunistiskā partija Latvijā ir ar likumu aizliegta :))
8
aivarsk > rinķī apkārt 28.08.2017. 09.50
Šī partija, gan lasot manifestu, gan apskatot biedru sarakstu, veidota, lai demontētu tās vērtības, kuras “provinciālie nacionāļi” ierakstījuši Satversmes preambulā! Cerams, ka sarkanzvaigžņotā varavīkšņotā kliķe nesavāks augstāku %, kā patiesais pederastu procents sabiedrībā, proti – 1%.
0
dzeris49 > rinķī apkārt 28.08.2017. 11.01
R.A. – gan jau pats visu saproti, tikai izliecies.
Un labi, ka tevi atbalsta tādi “domas giganti” kā Basta, Ēriks, Aivarsk, kurš jau nolaidies līdz Basta līmenim, un pat šeit lieto vārdu “pederasti” ( starp citu, kā tu vari uzturēties Vācijā, kur legalizētas pat laulības starp “pederastiem”?
Vispār, esi labā kompānijā, un ja tu gribi teikt, ka atbalsti partiju, kurai programmā galvenais punkts, kas atšķir to no pārējiem, ir cīņa pret “pederastiem”, jo par Latvijas neatkarību, latviešu valodu, utt iestājas arī V un pārējie, izņemot, varbūt, SC, kas, toties, kopā ar NA iestājas taisni pret to “pederastiju”, nu tad es labāk neatkārtošos, ko es par to domāju, pats zini.
Tev tas, varbūt, šķitīs paradoksāli, bet, atbalstot NA, tu atbalsti arī tādus aizvēsturiskus dinozaurus kā SC un ZZS, kas Latviju tikai gremdē un mēģina šeit ieviest nevis Rietumu, bet, taisni to padomju mentalitāti, kādā tur valodā to viņi grib darīt, tas, šoreiz ir sekundārais.
0
Ēriks > rinķī apkārt 28.08.2017. 11.11
Vienotība par latviešu valodu iestājas tikai vārdos,jo neatbalsta skolu pāreju uz latviešu valodas apmācību,tāpat viņiem nebija nekas iebilstams pret migrantu ievešanu Latvijā.Divkoši.Atbalstot Vienotību un jauno ”PAR”,dzeris atbalsta SC.
0
zanE. > rinķī apkārt 28.08.2017. 11.56
…Ērik…vai pats tici tam, ko muldi?…varbūt saskaitīt nemāki?…varbūt nezini, cik balsis Saeimā vajadzīgas, lai pieņemtu likuma izmaiņas?…cik balsis Saeimā ir Vienotībai un NA?…
0
basta > rinķī apkārt 28.08.2017. 11.59
to dzeris49
“un pat šeit lieto vārdu “pederasti”
pederasts – Homoseksuāls vīrietis; vīrietis, kam ir dzimumsakari ar vīriešiem, zēniem. http://www.tezaurs.lv/#/sv/pederasts
Piebildīšu, ka jūs, organismi ar īpaši īpašām vajadzībām, ar savu cilvēknīšanu, neiecietību pret visu normālo un būdami infekciju perēkļi, šo apzīmējumu esiet padarījuši arī par lamu vārdu.
0
Ēriks > rinķī apkārt 28.08.2017. 14.05
Kultūras ministre Sarmīte Ēlerte (Vienotība) uzskata, ka referendums nav veids, kā stiprināt latviešu valodas lietošanu skolās.
” Viņasprāt, ir skaidrs, ka referendumā nevar panākt atbalstu šim Satversmes balsojumam, “tā ir tikai politikas taisīšana”. “Kas attiecas uz skolām un latviešu valodu, tur ir cita problēma – referendums nav pareizais veids, kā risināt šo jautājumu. To, ka latviešu valoda skolās ir jānostiprina, ir skaidrs, un jādomā arī tālāk, vai mēs apstājamies šādā stadijā vai tomēr tiek palielināta latviešu valodas proporcija, taču ne ar referendumu,” intervijā Latvijas Radio sacīja S.Ēlerte.Viņa arī uzsvēra, ka integrācija nevar būt represīva. “Ne valodu, ne kultūru nevar iemācīt ar represīvām metodēm. Tas ir absurds. Turklāt Latvija ir valsts, kas ievēro viss cilvēktiesības.”https://www.diena.lv/raksts/latvija/politika/elerte-referendums-nav-veids-ka-stiprinat-latviesu-valodas-lietosanu-skolas-778914
Šnore savukārt izteicis neizpratni par “Vienotības” un tās kultūras ministres Sarmītes Ēlertes nostāju, paužot atbalstu bilingvālās apmācības saglabāšanai. Faktiski tā ir iestāšanās par divvalodīgu Latviju un par padomju laikā iesāktās divvalodīgās izglītības sistēmas pastāvēšanu, vērtē politologs.
“Jāatzīst, ka “Vienotībai” ir izdevies Nacionālās apvienības akciju izgāzt, to pasniedzot kā “pārāk radikālu”. Tad rodas jautājums, ko, pēc “Vienotības” domām, valodas jomā vajadzētu darīt? Tēze, ka “var nedarīt neko, jo laiks visu noliks savās vietās”, izrādījusies aplama, un jāsecina: ja nedara neko, tad seko kritiens atpakaļ. Tā nekas būtisks netika darīts sabiedrības integrācijas jomā, un līdz ar to politiķi ik gadus varēja brīnīties, par cik tūkstošiem 9. maijā pieaudzis “svinētāju” skaits,” sacījis Šnore.http://www.delfi.lv/news/national/politics/valodnieki-parakstu-skaitu-par-izglitibu-latviesu-valoda-nevares-ignoret.d?id=39032044
0
zanE. > rinķī apkārt 28.08.2017. 15.50
…Ērik…zinām, tak zinām, ka proti apieties ar copy/paste…un?…ko Tu te atkal mēģini iesmērēt?…savācāt parakstus referendumam?…nesavācāt!…vēlētājs ar parakstu vākšanu apliecināja savu nostāju…par 9.maija svinētājiem uztraucies?…nu, nu…Raivim Dzintaram speciāli izveidoja “patriotiskās audzināšanas” komisiju…abi ar Rībenu rāvās nepaguruši…diemžēl, tālāk par skaļiem saukļiem abi netika un visi solījumi izbeidzās ar tukšu muldēšanu…
…savu mazspēju nevajag nogrūst uz citiem…un vēl – kāpēc NA nevēlējās strādāt Izglītības ministrijā?…ne reizi nav pacīnījušies par ministra portfeli…Tieslietas un VARAM portfelis nacionāļiem allaž bijis dzīvības un nāves jautājumus…
…vērsies ar pretenzijām pie saviem ideoloģiski tuvākajiem sarkanzaļajiem zemniekiem, lai tie atbalsta balsojumus un nerībini tukšu mucu…
0
basta > rinķī apkārt 29.08.2017. 13.09
to zanE …
“Tieslietas un VARAM portfelis nacionāļiem allaž bijis dzīvības un nāves jautājumus…”
Bez savas, kabatas, IeM, Vienotības kremļa maukām, čekas kājslauķiem, zagļiem un pidarasiem, ātri vien pienāktu pīzģec. Uzreiz ienāk prātā čekistu piesmietais mēsls, Dombrovskis, ar cietumā izplēstu anālu krietna apelsīna diametrā.
0
rinķī apkārt 27.08.2017. 21.43
Ar nepacietību gaidu, kad “Par” sāks šifrēt vaļā savu “mīklaino” Manifestu, bet precīzi un pēc būtības, un bez dzejas :) Sauks visas lietas īstajos vaŗdos bez “čurikiem” :)
Tas tas būtiskākais.
2
edge_indran > rinķī apkārt 27.08.2017. 22.33
—————
Atcerēsimies V lielākos sponsorus “veiksmes stāsta” īstenošanai, tad PAR atklāsmes nebūs pārsteigums.
Kā tādās reizēs izsakās – tie paši vēži, tikai citā kulītē!
Latvijas sadarbība ar SVF
http://g2.delphi.lv/images/pix/520×315/sMEd6YlR6tE/file42000912_820cb390.jpg
http://www.fm.gov.lv/lv/sadalas/starptautiska_finansu_sadarbiba/starptautiska_finansu_sadarbiba/starptautiskais_valutas_fonds/latvijas_sadarbiba_ar_svf/
0
aivarsk > rinķī apkārt 28.08.2017. 09.42
Nesagaidīsi, bet tāpat saprotams, ko ar to domā golubeva un sfL tērauda! Vai ne?
0
zanE. 27.08.2017. 21.42
…kā intereses pārstāvēs un kādi plāni jaunajiem “parpariešiem” – atliek tikai minēt…tas, ka jaunais politiskais spēks būs šauru interešu klubiņš liecina viņu teiktais, ka partijas reģionālās nodaļas “pagaidām” neveidos, tātad cilvēki ārpus Rīgas viņiem nebūt nav tik svarīgi…šobrīd ir tikai skaisti saukļi par sabiedrības vienošanu…ja reģioni neinteresē, kādu sabiedrību iecerēts vienot?…
…ļautiņi, kas neredz tālāk par pilsētas mūriem un savu degungalu nespēs rūpēties par sabiedrību kopumā, tik apmierināt savu pietuvināto kluba biedru intereses…
…diez ko daudzsološs “parpariešu” sākums neizskatās…
7
Anonīms > zanE. 27.08.2017. 21.46
Zanīt,Vienotība ir Tavs Ahilleja papēdis,bet es Tevi mīlu tādu kāda esi,ar visu nelaimīgo papēdi☺
0
zanE. > zanE. 27.08.2017. 22.24
…Skaislīt, šķiet Jums tā Vienotība kļuvusi par Ahileja papēdi, ne man…jo pat nepieminot Vienotību – Jums tā rēgojas aiz katra vārda, burta un daudzpunkta… :)
…bet, tas ir nieks…galvenais, lai cerību putns ar saldo balsi – neaizmiglo prātus un makaroni pārāk nespiež ausis…to līdz vēlēšanām būs ļoti daudz…
0
Absints > zanE. 27.08.2017. 22.33
Zane, ad hominem… Jūsu stils?
Tad kad nav argumentu..
0
zanE. > zanE. 28.08.2017. 00.45
…kas ir, Ķīp – papēdis iesāpējās?…
0
Anonīms > zanE. 28.08.2017. 09.43
Parādnieks man ir nelietis nr 1. Viņa cinisms man ir krimināls.
Vienotība ar savu darbību aizgāja pa naciķu iemīto taciņu….tā kā…man jau nav variantu….
0
zanE. > zanE. 28.08.2017. 10.12
…Skaisle…līdz vēlēšanām vēl laika gana, lai tie, ko šodien ceļam saulītē paspētu parādīt savas ēnas puses…arī Tavas domas vēl neskaitāmas reizes var mainīties un vēlēšanu dienā izdarīsi pavisam citu izvēli…drīz sākies, pareizāk – ir jau sācies baumu, kompromatu, melīgu un sagrozītas informācijas izvirdumu laiks, kas kulmināciju sasniegs īsi pirms vēlēšanām…vai izdosies tajā netīrību un atkritumu pārpildītajā info okeānā nepazust, tas atkarīgs no sabiedrības kritiskās domāšanas spējas, bet…ar to mūsu sabiedrībai ir briesmīgi švaki…
0
basta > zanE. 28.08.2017. 11.52
to Skaisle
LC mūdža, čekas kurmja, Bordāna un krievu militārista meitas, Potapovas JaunāKP, tā pati Vienotība vien ir. Tas ir čekas klonēts organisms, kas paredzēts Vienotības vietā, tieši tāpat kā JP nāca DPsaimņieks, un ZRP LPP vietā.
0
klusais 27.08.2017. 21.12
Būtu interesanti uzzināt kuri būs tie reālie darītāji nevis tikai izkārtnes :)
5
Anonīms > klusais 27.08.2017. 21.42
JKP jau dara. Vispārējā pesimisma un bezcerības apstākļos organizēt mītiņus ir reāls darbs. Sliktāk par tautpartojiesiem jau nebūs. Ceru,ka tieši labāk.
0
Absints > klusais 27.08.2017. 22.31
Opozīcijā ir strādāt viegli. Pasakam, ka SLIKTI, un braukam vēderu- re cik mēs kruti..
Cita lieta ir konstruktīvisms. Mēs visi zinam, kā nevajag, bet tikai retais zina, kā vajag…
0
basta > klusais 28.08.2017. 04.00
to Skaisle
Ko pļūtī, veča! Mītiņi par ko un pret ko? Uz IR publicēto aktierīšu ierunāto “Rīdzenes sarunu” pamata un neviena vārda par pēdējo 20 gadu laika vērienīgākām valsts nozagšanas megaafērām, kuras pastrādājusi Vienotība?
0
Anonīms > klusais 28.08.2017. 09.39
Basta,nemēģini uz mana rēķina tikt par jaunekli
0
basta > klusais 28.08.2017. 11.46
to Skaisle
Uz tava rēķina jauneklis ir arī Latvijas patriots Visvaldis Lācis.
0
Anonīms 27.08.2017. 19.55
Es par Pavļuta partiju noteikti nebalsošu. Pirmkārt,tāpēc,ka viņš ir tipisks veclaiku politiķis. Viņu esot no varas atstūmuši nelabvēļi un tāpēc viņš neesot varējis neko labu paspēt izdarīt. Neesot nabadziņš ņemts Laimdotas valdībiņā. Nu man šitas neder…ja jau visi citi vainīgi ,tad nav ko politikā darīt. Solītāji visi lieli,bet kad jāatbild tad vienmēr citi vainīgi.
Nu un šitie vienotības bēgļi ar viņķeli priekšgalā man ari nevieš ne cerību ne uzticību.
Un trešais – pats svarīgākais – šie politiķi nevis vieno,bet šķeļ. Mani šausmina fakts,ka latvieši ir tik nespējīgi vienoties. Neuzticos tādiem,nekāda gadījumā ne
Es arī esmu balerīna,tikai dejot mani nelaiž. Tādai attieksmei būtu jābūt pret tukšsolītājiem.
3
DD1 > Anonīms 27.08.2017. 21.09
> Skaisle
“Es par Pavļuta partiju noteikti nebalsošu …ja jau visi citi vainīgi ,tad nav ko politikā darīt”
Piekrītu. Sliktiem dejotājiem pašu olas traucē. Pārbēdzēji no “Vienotības” arī visā vaino Āboltiņu.
0
Absints > Anonīms 27.08.2017. 22.29
Vēl jau secinājumus izdarīt nevar. No kurienes Jūs domājat, ka viss pa tukšo?
Skrienat vilcienam pa priekšu?
Viņķeles komandai Vienotībā neļāva izpausties. Tāpēc arī pārbēga. Tagad sliktie?
0
basta > Anonīms 28.08.2017. 03.55
to Skaisle
“Es par Pavļuta partiju noteikti nebalsošu. Pirmkārt,tāpēc,ka viņš ir tipisks veclaiku politiķis.”
Bordāns, kurš plecu pie pleca kopā ar Godmani, Gorbunovu, Birkavu, Gaili, Krištopānu, centās iznīcināt latviešu valsti, ir vēl veclaicīgāks.
0
Absints 27.08.2017. 17.53
Tagad partijas skrien pakaļ vēlētājam, un sola, sola, sola… Klasiskais variants bija Rīgā uz pašvaldību vēlēšanām. Ko tik nesolīja, apdrošināšanu, bezmaksas biļetes, pabalstus.. Vajadzētu otrādi – savu programmu, varbūt, arī vietām nepopulāru, lai vēlētājs pievienojas tai, nevis programmu pievieno vēlētājam..
Ja ir tā, kā tagad – sola, sola.. tad vēlētājs vairs netic, jo visi kļūst vienādi, kā jau te Džeris faktiski saka. Bez tam visi jau īstenībā sludina vienas un tās pašas sociāldemokrātiskās vērtības- uravņilovku, nabadzības mazināšanu, pabalstus, atvieglojumus, braukšanas biļetes, bezmaksas medicīnu. Termini atšķiras, tie tiek pārjaukti ar mazāku vai lielāku devu tāda vai citāda nacionālisma, bet pēc būtības jau viss ir tas pats. Un pārsvarā lozungu veidā.. Tāpat visi nez kāpēc nonāk “savējo” gūstā, vienā brīdi partijas nomenklatūra kļūst neaizskarama. Tā tas patreiz ir visām esošajām varas partijām. PAR pirmajā vietā būtu jāliek DARBS. Kas strādā vairāk un labāk, tas saņem vairāk un labāk. Protams, nerunāju par sociāli aizsargājamajiem slāņiem- pensionāriem, bērniem, invalīdiem, bet esmu pret pabalstu maksāšanu bomžiem. Esmu pret uravņilovku valsts pārvaldītajās nozarēs – izglītībā, medicīnā… Šajās nozarēs patreiz kvalitāte ir otršķirīga, galvenais ir maksa par slodzi, stundu skaits, amata alga, un pašas nozares negrib reformēties, bet grib tikai naudu, naudu, naudu.
Vēlētāji patreiz ir dezorientēti, vai arī var teikt, prāti nav pārorientēti pēc “komjauniešu” laikiem. Tāpēc arī pārvēl blēžus un korumpantus, kurus paši pēc tam lamā. Šībrīža lozungi ir “drusku ja var”, “visiem ir jādzīvo”, “esi nu reālists”, “valsts mani čakarē, tāpēc čakarēju viņu”. PAR vajadzēt orientēties uz tiem, kas tam nepiekrīt..Tāpēc novēlu PAR būt flagmanim, nevis piedzinējam.
PAR vēlētājs būtu jāaudzina, nevis jāskrien tam pakaļ.
4
Anonīms > 27.08.2017. 19.57
Nu ķips un džeris arī sprediķo kā mācītāji no kanceles….bet nu es piekrītu tam,ko te sludini
0
Absints > 27.08.2017. 20.19
Un nemaz nelamāsies :)?
0
Anonīms > 27.08.2017. 21.44
Labi runčuk ķīp,pierunāji,šovakar nelamašos
0
edge_indran > 27.08.2017. 22.16
————Ķīps:”…PAR vēlētājs būtu jāaudzina, nevis jāskrien tam pakaļ.”
=======================================================================================
PAR vajadzētu pamācīties no LTF fantastiskā panākuma (240 000 biedru). Bija vajadzīgi tikai nieka 30 gadi, lai varētu izaudzināt vēlētāju, kurš bija gatavs “skrējienam”:
“… es [Knuts Skujenieks] apbrīnoju to nācijas brieduma pakāpi gan 1918. gadā, gan 1990. gadā, kas ļāva attiecīgā situācijā reaģēt bez kavēšanās, lai pasludinātu un vēlāk nostiprinātu valstiskumu. To varēja paveikt jau garīgi atbrīvojušies cilvēki. Radošo savienību plēnums, Latvijas Tautas fronte, cīņas Augstākās Padomes sēdēs Maskavā, barikādes, Baltijas ceļš – tas jau ir kolektīvs darbs un kolektīva griba. Šeit kā urdzītes un tērcītes satecēja kopā katra dalībnieka ilgstošas pretestības pieredze.
Bet kāpēc 1988. jūnija plēnuma spiritus movens bija tieši Rakstnieku savienība?
Atbilde jāmeklē jau 1962. gada sākumā.”
http://www.zvaigzne.lv/images/books/113770/300x0_knutsskujenieks_978-9934-0-5018-3.jpg
http://jaunagaita.net/jg257/JG257_Skujenieks.htm
0
jupissb 27.08.2017. 17.24
Diemžēl jāpiekrīt Dzera visai pesimistiskajam skatījumam. Atslēga šajā frāzē: “Kopējais liberāli orientētu cilvēku skaits Latvijā tāpat ir daudz mazāks par ZZS un SC atbalstošo pelēko “sovoku” skaitu”. Lai kā mazākumu dalīt, lielāks nepaliks.
No varas viedokļa, esošās Vienotības pozicionējums (eiropeiskums ar provinciāla konservatīvisma piedevu) droši vien gūtu vairāk balsis, nekā tīri liberāls piedāvājums. Diemžēl, no V daudz vairs nav pāri palicis (pašu rokām darīts…).
Sarkanzaļie, par vēlēšanām domājot, sākuši uzpūst “fiskālo telpu”: gāze grīdā, vēlētājiem tēriņi patiks, pēc vēlēšanām kaut vai ūdens plūdi…
1
Ēriks > 28.08.2017. 10.41
Ja eiropeiskums nozīmē -izšķidināt latviešu tautu un valsti kopējā katlā,necīnoties par savas valsts un tautas attīstību,tikai skata pēc piešpricējot tukšus vārdus par nacionālajām interesēm,tad lai viņi iet dažas mājas tālāk,šinī dīķī bebru nav.
0
edge_indran 27.08.2017. 16.45
—————
Pavļutam ir iespēja paveikt to, ko nespēja Zatlers pat ar “tankiem”. Tagad Rietumu vērtību labā “sovokiem” gribot negribot jāpiedāvā kāds portfelis valdībā? Kā citādi valstiski svarīgu uzdevumu paveikt, pie naudiņas pēc 2020.gada tikt?
Stambulas konvenciju paredzēts ratificēt 2018.gadā
http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2017-02/540px/223537_1124418aa7.jpg
http://nra.lv/politika/eiropas-savieniba/199731-stambulas-konvenciju-paredzets-ratificet-2018-gada.htm
0
dzeris49 27.08.2017. 16.02
Nosacīti liberālam un uz Eiropu orientētam elektorātam grūta izvēle, daļa elektorāta nobalsos par “veco” V, daļa par “Par”, daļa par kaut vai it kā konservatīvu, bet, arī proeiropeisku Bordāna JKP.
Daļa vispār nospļausies un neies balsot, kas būs tas sliktākais variants, jo tikai palielinās NA, SC un ZZS %, no kurām vismaz pēdējām divām partijām tās NVS “vērtības” noteikti tuvākas par Eiropu.
Kopējais liberāli orientētu cilvēku skaits Latvijā tāpat ir daudz mazāks par ZZS un SC atbalstošo pelēko “sovoku” skaitu, tāpēc liela daļa ja ne vainas, tad atbildības par tādu situāciju jāuzņemas arī pašām liberalām un Rietumnieciski noskaņotām partijām, kuras uzvedas diezgan bezatbildīgi, nevar pat izslēgt situāciju, ka 5% barjeru nrepārvarēs neviena no stabili uz Eiropu orientētajām partijām.
NA brīžam skaidri un gaiši parāda, ka “sovoku” vērtības tai daudz tuvākas, pieņemot kopā ar SC un ZZS odozus likumus, kas gandrīz vai mats matā nošpikoti no Krievijas tikpat odioziem likumiem, pie kam galvenais mērķis tai ir jebkādiem līdzekļiem saglabāt savas iesildītās vietas valsts struktūrās, uz to paļauties galīgi nevar.
Izskatās, Latviju var gaidīt sarežģīti laiki un pat diezgan straujš pagrieziens politiskā vektora virzienā, par ko jau sāk atklāti teikt daudzi, gan politiķi, gan nepolitiķi.
Jo cerības, ka tas elektorāts pēkšņi sapratīs, ka ZZS, SC un daļēji arī NA bīda Latviju nevis nākotnes, bet, pagātnes virzienā, ir minimālas.
8
edge_indran > dzeris49 27.08.2017. 16.34
—————
Sarežģītajiem (liesajiem) laikiem ir jāsāk gatavoties vieglajos (treknajos) gados.
Kaut kādu naudiņu jau Brisele būs spiesta iedalīt arī pēc 2020.g., lai būtu kas pārvalda ES perifērijas teritoriju pie Baltijas jūras. Naudiņas potenciālo saņēmēju kustība ir sākusies. Kurš tiks pie “pirmās rokas” pīrāga dalīšanā pēc V?
Jāgatavojas 2020. gadam, kad beigsies ES fondi
http://www.la.lv/wp-content/uploads/2016/03/dators_nauda_krajkase_Sh.jpg
http://www.la.lv/jaiet-uz-ekonomikas-pasfinansesanos/
0
DD1 > dzeris49 27.08.2017. 21.06
> dzeris49
“Nosacīti liberālam un uz Eiropu orientētam elektorātam grūta izvēle, daļa elektorāta nobalsos par “veco” V, daļa par “Par”, daļa par kaut vai it kā konservatīvu, bet, arī proeiropeisku Bordāna JKP.”
Uz to praktiski nav cerību, ka visas 3 iekļūs Saeimā,- par “Vienotību” un visticamāk arī par KP (“Par”) nodotās balsis paliks zem 5% un līdz ar to drīzāk papildinās Saskaņas vietu skaitu.
0
aivarsk > dzeris49 28.08.2017. 09.55
Kā tad liberāļi balsos par JKonservatīvoP? Vai vn tad partija tikai izliekas par konservatīvu, vai liberāļi izliekas par liberāļiem, kā vienotība izlikās par vienojošu spēku, kas tagad latviešu elektorātu sašķēlis 3% lauskās, kas nodrošinās saskaņas uzvaru. Jo tādi džerīši savas balsis izmetīs balsojot par mēsliem, iznireļiem un migrantu pakaļlaižām!
0
aivarsk > dzeris49 28.08.2017. 09.57
Kāpēc tad par NA runājot lieto apzīmējumu “daļēji”? Ja jau, džeri, nīst latviešus, tad nīst pa īstam un kārtīgi, kā es ienīstu saskaņu!
0
Ēriks > dzeris49 28.08.2017. 10.19
dzeris un pārējie nedrīkst pavisam atmaskoties,jāizliekas par patriotiem ar skatu uz rietumiem,citādi nevarēs apmuļķot publiku,lai tie piekristu paši ārdīt nost savas tautas pamatus.
0
dzeris49 > dzeris49 28.08.2017. 10.36
aivarsk – un kā tie tavējie nacionālklaunu “konservatīvie” varēja izmest no savējo rindām Bordānu, tikko0kā tas sāka iestāties pret NA absolūto korumpētību un mēģināja sākt ko darīt nevis savas partijas korumpētās daļas, bet, valsts labā?
Ir Eiropas līmeņa konservatīvie, un ir korumpētie nacinālpopulisti, ksenofobi un homofobi, kas sevi tā dēvē, un kas sludina par tuvākajiem partneriem Lemberga postsovokus ZZS un pieņem kopīgus likumus ar proputinisko SC.
Nespēj to saprast, vai tikai izliecies, jo esi absolūti nekritisks pret tiem saviem NA klauniem?
Man pret civilizētiem konservatīvajiem nav nekādas pretenzijas, pretenzijas ir pret korumpētajiem “alternatīvi apdāvinātajiem” ākstiem, kas sevi tā dēvē.
Es “nīstu latviešus” – un V un arī kaut vai JKP nav latvieši, visi latvieši ir tikai NA?
Ja tā, un ja “īstenie latvieši” esi tu pats, Ēriks, Basta un NA,tad jau nīsti latviešus taisni tu pats, ja spēj viņus tā aizvainot un nolaist līdz tik zemam līmenim.
Kaut, pēc šī te tava pēdējā komentāra šaubos, ka tu vispār spējīgs saprast, ko es gribēju teikt, jo esi nevis “īstenais latvietis”, bet, “īstenais NA elektorāts”.
0
Ēriks > dzeris49 28.08.2017. 10.48
Eiropas līmeņa konservatīvie dzerim ir tie,kas pārpludina savu valsti ar musulmaņiem un atļauj sludināt homoseksuālismu par normu -vienu vārdu sakot-tie,kas atļauj liberastiem sludināt perversijas un radīt draudus savai tautai.Tas dzerim skaitās augsts līmenis,bet savu interešu aizstāvēšana dzerim ir zems līmenis.
0
basta > dzeris49 28.08.2017. 11.39
to dzeris49
“un kā tie tavējie nacionālklaunu “konservatīvie” varēja izmest no savējo rindām Bordānu”
Mazāk iecietīgā organizācijā, kā NA, čekas kurmis Bordāns ar iebetonētām kājelēm būtu nonācis Daugavas dzelmē. Bordāns ir mēsls un apbrīnojama bija NA tuvredzība to LC mērgli uzņemt savās rindās, tomēr, kā teica Latiņina, nozīmīgāka ir nevis kļūda, bet gan reakcija uz to. Tiklīdz atklājās, ka savu tiešo pienākumu, 30 stundas dienā un desmit dienas nedēļā, pildīt ministra amatu, tas nodarbojās ar savas parķijas taisīšanu, nekavējoties tika atsaukts un padzīts.
0