Krievija prāto par jaunu pasažieru vilcienu caur Latviju, Lietuvu un Poliju

14

Komentāri (14)

tapat vien 04.08.2017. 19.56

kamēr Latvijā “skalda matus” par “Rail Baltica”, tikmēr krievi sāk atklāti lobēt savus projektus. Vai tiešām nav skaidrs ka tā ir tāda gan ekonomiska gan politiska aizklāta diversija? Ņemot vērā LDZ činavnieku tradicionālo pārdodamību un latviešu sīkumainību, viņi pat cer uz panākumiem. Zīmīgi, līnija caur Tallinu nav plānota, kaut gan būtu loģiska. Vienkārši igauņiem tādi “dūklavi”, “savicki”, lembergi un& politiku nerullē.

+7
-1
Atbildēt

0

west 04.08.2017. 18.53

Ievilkt savu trekno stīpu caur Eiropu un to parādīt pa zombijkasti – vai tas nav skaisti ? Izskatās pēc biznesa plāna, bet tas ir politisks, ka jau visi pārējie Krievijas “biznesa” plāni.Tāpat kā Merķelei ekonomiski iespraustā, jaunā gāzes truba. Tā pati, par kuru arī komisāru junkurs tik ļoti svīst.

+8
0
Atbildēt

0

Austras koks 04.08.2017. 16.44

Cik sapratu, tad no Kaļiņingradas jau uz Berlīni maršruts bija un nu ir aizklapēts. Tad kur problēma, tad jau maršruts ir. Jau tagad var aizbraukt līdz Kaļiningradai ar vilcienu no Krievijas. Jeb krievi te taisās būvēt vēl kādus paralēlus jaunus ceļus, tipa Eiropas šauros jau no Pēterburgas? Tad ir gan jārok nost saknē projekts, jo kad uzbūvēs RailBaltica, mums te cauri ies gan šaurās, gan platās sliedes. Lai krievi maksā nodevas un ar saviem vilcieniem, ja tie tehniski atbilst, izmanto.

LDz pārstavis kaut ko minēja, ka jautājums ir par izmaksu sadali. Mums būs RailBaltica. Kadas vēl mums būtu izmaksas jāuzņemas dēļ krievu sagribēta maršruta? Vienīgais jaitājums varētu būt par to, cik lielas nodevas krievi maksā LV par imfrastruktūras izmantošanu. Mums šādā projektā nekas nav jāiegulda, bet tikai jāprasa no krieviem, ja tie te grib braukt.

+13
0
Atbildēt

1

    basta > Austras koks 04.08.2017. 17.12

    to Austras koks

    atceries, kā Šļesera ieliktnīc, Magone, murgoja par super dzelzceļu no Rīgas līdz Maskavai, kad jau esošais netika pilnībā noslogots, bet paredzot Krievijas ekonomiskās situācijas pasliktināšanos, to vēl mazāk izmantotu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

fretka 04.08.2017. 16.14

Iecere ir eleganta: piespiest Baltijas valstu iedzīvotājus braucienam uz Berlīni iegādāties Krievijas vīzas, jo vilciens ies caur Kaļiņingradas apgabalu.

Tas viss mazliet atgādina bēdīgi slaveno “poļu koridoru”, pa kuru notika vilcienu satiksme starp Vāciju un Austrumprūsiju un kas galu galā kļuva par 2. pasaules kara ieganstu.

+9
-1
Atbildēt

1

    basta > fretka 04.08.2017. 16.27

    to fretka

    Imperiālistiskā WWII iegansts bija krievu ģenētiski iemantotā un ieaudzinātā slepkavošanas kāre Tā Aleksandrs Bloks to aprakstīja 1918. gada Janvārī.

    Мы на горе всем буржуям

    Мировой пожар раздуем,

    Мировой пожар в крови –

    Господи, благослови!

    un ASV cionistu vēlme pārdalīt pasauli. 1932. gadā, kad Hitlers vēl nebija pie varas un pat īpaši necerēja tur nonākt, Rūzvelts uzdāvināja Staļinam, kurs jau bija noslepkavojis miljoniem savu pilsoņu, pasaules labākā tanka paraugu, ko izveda, kā lauksaimniecības mašīnu un uzsāka Krievijas industrializāciju.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

fretka 04.08.2017. 12.20

AS “Latvijas dzelzceļš” pārstāvis Māris Ozols aģentūrai LETA pastāstīja, ka (…) attiecīgais maršruts ir viens no variantiem, kas tiek apspriests, bet patlaban iecere vēl ir tikai idejas līmenī. Ir neatrisināti jautājumi, piemēram, par izmaksu sadalījumu.

——

Vai AS “Latvijas dzelzceļš” pārstāvis Māris Ozols var pastāstīt, kāpēc nav pasažieru vilcienu satiksmes, piemēram, ar Viļņu?

+10
0
Atbildēt

2

    Krotow > fretka 04.08.2017. 15.31

    Tāpēc ka ir autobuss un ko vēl plebejiem vairāk vajag. Lai skrien ar kājām.

    Nez vai Krievijas pusē sliedes arī pārliks Eiropas platumā?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 04.08.2017. 15.43

    Tāpēc ka ir autobuss un ko vēl plebejiem vairāk vajag

    ————————-

    Kā tāds aristokrāts zina, kas ir vajadzīgs plebejiem?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam