Sabiedrībā pazīstami cilvēki nodibina politisko kustību “Mēs esam par!”

116

Komentāri (116)

mūsu alus 26.07.2017. 20.14

Vēži šuj sev jaunu kulīti.

+6
-3
Atbildēt

1

    edge_indran > mūsu alus 26.07.2017. 20.37

    —————

    Lai cik un kādas kulītes nešūtu – tik un tā rāpos atpakaļgaitā, velkot līdzi 4.maija repubļiku:

    “… Joprojām cilvēki pievienojas partijām, galvenokārt dažādu materiālu interešu vadīti, uzskatot, ka tā vai cita partija palīdzēs šo interešu realizācijai; jāiegūst tikai zināms deputātu skaits. Tas nozīmē, ka valsts ilgtermiņa attīstības plānošana praktiski nemaz nav iespējama, jo tās veidošanai nepieciešamas zināmas ideoloģiskas pamatnostādnes, kuras nemainās atkarībā no vēlēšanu iznākuma.” Valdis Krastiņš.

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2016/07/Krastins_DB.jpg

    http://www.la.lv/tribine-2/

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Baiba. 26.07.2017. 19.24

Interesanti, cik no Manifesta parakstītājiem paliks līdz partijas izveidošanai?

No Delfi.lv: “Fiziķis Vjačeslavs Kaščejevs un matemātiķis Andris Ambainis topošajā politiskajā partijā nestāsies, lai gan atbalstu jautājumos par izglītību un zinātni jaunveidotajai politiskajai kustībai abi zinātnieki neliegšot.”

+2
-1
Atbildēt

0

fretka 26.07.2017. 19.07

Interesanta saruna Tviterī par jauno “parteju” un tās uzrunu “līdzpilsoņiem”

https://twitter.com/tweetillo/status/890225389657784320

ilona lee‏ @tweetillo

Līdzpilsoņi. Сограждане. Kas tie tādi? Ar ko atšķiras no pilsoņiem un nepilsoņiem?

Natalija Žogole‏ @fufonja

visie kas dzīvo vienā valstī

ilona lee‏ @tweetillo

И неграждане? К ним бесполезно обращаться, надеясь на их голоса и ничего не обещая взамен. Да, @SlavaVK ?

Natalija Žogole‏ @fufonja 52 min52 minuty temu

да и неграждане тоже ) ну почему же бесполезно – насколько я знаю получить гражданство можно за полгода)) а до выборов больше года

ilona lee‏ @tweetillo

Спецом получить, чтоб выбрать PAR?

Читаем: http://m.rus.delfi.lv/latvija/article.php?id=49079785&com=1&reg=0&no=0&s=1

Natalija Žogole‏ @fufonja

Спецом. Вай нот?) может кто и вдохновится хорошими идеями

ilona lee‏ @tweetillo

Но попробуй найти 10 отличий в тезисах всех партий. Никто не предлагает угнетать, воровать и убивать, все интеллектуалы и космополиты…

Natalija Žogole‏ @fufonja

Запросто найду отличия в поограммах нацобъединения и например этой будущей партии

ilona lee‏ @tweetillo

Эти товарищи за гранью выборки, не рассматриваю радикалов всех мастей

Natalija Žogole‏ @fufonja

и поэтому мой вопрос Вячеславу определяющий для русскоязычного электората – ели они хоть на секунду готовы с Националами работать – то баста

“Fufonja” Tallinas “bronzas zaldāta” grautiņu laikā strādāja PBK un “atbilstošā mērcē” ziņoja par notikumiem Igaunijā. Vārdu sakot, Lemberga domubiedre, jo – tāpat kā viņš – nevar ciest NA, kuru apzīmē ar čekistisko lamuvārdu “nacionāļi”.

+3
-2
Atbildēt

3

rinķī apkārt 26.07.2017. 18.04

“Mēs esam par Latviju, kura ir iespēja visiem…Mēs esam par līdzpilsoņiem nepilsoņu vietā. Par valsti, kas pastāv vienā valodā…”

Vajadzētu kādu no šīs topošās partijas līderiem “piespiest pie sienas” un panākt to, lai viņš šo “aizplīvuroto lozungu” iztulkotu burtiski pa zilbēm, tā lai nepaliek neviena ļaužiem neskaidra frāze un katrs burts tiktu pievilkts pie zemes un tā arī tur paliktu, neizmaināms.

Es protams, arī esmu par Latviju, kura runā tikai latviešu valodā, sen bija laiks, bet, vai tiešām tāds ir šo gaismnešu mērķis, šaubos :))

Uz nākošajām Saeimas vēlēšanām Saskaņai jau divi sabiedrotie – “Gods kalpot mūsu Latvijai” un šitie. Kāds jau no viņiem Saeimā iekļūs, un tā garantēs SC vietu valdošajā koalīcijā.

+8
-8
Atbildēt

7

    fretka > rinķī apkārt 26.07.2017. 18.28

    “Vajadzētu kādu no šīs topošās partijas līderiem “piespiest pie sienas” un panākt to, lai viņš šo “aizplīvuroto lozungu” iztulkotu burtiski pa zilbēm”

    ——–

    Piekrītu. Bet esmu slikts cilvēks, tādēļ neticu, ka viņi vienu un to pašu stāstīs gan latviešu, gan krievu auditorijā :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 26.07.2017. 18.35

    Vēl ir Sudraba Saskaņas sabiedrotais.

    Bet par to, ka jāpiespiež pie sienas ar jautājumiem – kurš žurnālists ta ir spējīgs ko tādu izdarīt? Uzdot pareizos jautājumus, un tad vēl atkarībā no atbildēm nospiest līdz galam ar papildjautājumiem? Tādu nav. Un lielākajai daļai žurnālistu arī neinteresēs iztirzāt sīkāk, jo lielākā daļa žurnālistu ir kreisā šļura, kas nejūtas ērti tādu jēdzienu ielenkumā “nacionāla valsts”, “latviska Latvija”, “pilsonība ir jānopelna un tā nav jādāvina”, “vienīgais reālais integrācijas veids ir asimilācija”, “tam, kas nestrādā, nekas nepienākas”, “visi nekad nav bijuši, nav un nebūs vienādi” utt.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 26.07.2017. 20.24

    ———–Austras koks:”…Uzdot pareizos jautājumus, un tad vēl atkarībā no atbildēm nospiest līdz galam ar papildjautājumiem? Tādu nav.”

    ========================================================================================

    Ir tādi, kādiem jābūt esošajā sistēmā. Būsim reāli, nedzīvosim ilūzijas par “pareizo sistēmu” un “pareizajiem žurnālistiem”:

    “Masu mediji tiktāl piesārņo cilvēku prātus ar informāciju, ka viņi vispār pārstāj kaut ko saprast. Te darbojas pēc principa:”Lai zina visu, taču nesaprot neko!”

    A.Zinovjevs:”Rietumi. Rietumu fenomens” (1993)

    http://www.kodges.ru/uploads/posts/2011-03/4d85047650e72.jpg

    https://www.e-reading.club/book.php?book=88145

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ģirts > rinķī apkārt 26.07.2017. 20.49

    Ak VIENA valoda?

    Atcerēsimies, ko par to domāja Vizma Belševica:

    “…

    Viens dievs un valoda. Un tauta arī viena.

    Es latvju zemi redzu krusta naglām sistu

    Pie tavas svētās lēnprātības sienas.

    …”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 26.07.2017. 21.07

    —————-

    “Ja rakstniekam ir redzams, ka viņa tauta, valoda ir apdraudēta, viņam par to jāraksta.” Vizma Belševica, 1972.

    ========================================================================================

    Ne tikai V.Belševica domāja, rakstīja un rīkojās 1970. gados, lai kaut kā mazinātu apdraudējumu. Tūkstoši un tūkstoši iesaistījās pozitīvā, radošā sadarbībā, kas galu galā noveda pie pozitīva ieguvuma. Noder atcerēties:

    “1980. gadā Latvijas plašsaziņas līdzekļos izskanēja trauksmes zvans par katastrofālo demogrāfisko situāciju. Tika iedarbināts viss tā laika propagandas aparāts un materiālās palīdzības stimuli. Rezultāts nebija ilgi jāgaida, un 1987. gadā Latvijā piedzima tiem laikiem rekordaugsts bērnu skaits.(..) 1987. gadā Latvijā jau piedzima 42 135 bērni un trīs bērnu ģimene kļuva par ļoti izplatītu, gandrīz vai standarta ģimenes modeli.(..)

    Ko dara mūsu tautiskā latviešu vara?”

    http://www.irlv.lv/upload/simple_file/2012_08/554/me_s_grafiks3.png

    http://nra.lv/viedokli/bens-latkovskis/40243-svarigaka-izskirsanas.htm

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ģirts > rinķī apkārt 26.07.2017. 21.42

    Jaunpienākušā politiskā spēka programmā minētā tēze “par runāšanu vienā valodā”, diemžēl, liek atcerēties – ja satiekas divi latvieši un viens krievs, saruna nemanot pāriet uz krievu valodu…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 26.07.2017. 22.10

    —————-

    H.Tumans, vēsturnieks: “…šodiena ir neskaidra un nestabila, bet nākotne tik biedējoša, ka par to negribas runāt… Un kurš tagad pateiks: kas ir Projekts Latvija? Kāds ir mūsu visu kopīgais mērķis? Neviens šos jautājumus pat neuzdod. Dzīvojam mentālā putrā.” (NRA, 24.04.2017.)

    ========================================================================================

    Jaunās sabiedriski politiskās kustības manifests (nejaukt ar partijas programmu) “Mēs esam PAR” – tas ir spilgts “mentālās putras” apliecinājums. Lai turpinātos saplūšanas process ar ES kodolu (federālas valsts modelis), tādu “mentālo putru” vajag turpināt uzturēt – sponsorējot NVO, kustības, partijas utt.utml.Diezin vai Berlīnē vēl papildus Grieķijas, Polijas, Ungārijas “PRET” vēlētos ar kādu iespējamo Latvijas pretestību nodarboties.

    Par federālu Eiropu!

    http://christianobserver.net/wp-content/uploads/2014/08/000116540reich_eu.jpg

    http://www.pietiek.com/raksti/mes_esam_par

    0
    -2
    Atbildēt

    0

fretka 26.07.2017. 17.38

Mākslinieks Gatis Šļūka tomēr ir pravietis!

http://www.la.lv/wp-content/uploads/2017/07/21072017_GS_2-462×338.jpg

Kad šo karikatūru aizvakar ieraudzīju Delfos, tad uztvēru ka ironiju par tiem, kuri visās riebeklībās vaino Sorosu.

Bet šodien, manupāt, tā tomēr sāk iegūt jaunu jēgu :)

Jā, un vēl… Gandrīz aizmirsu piebilst, ka zinātnieki politikā ne vienmēr ir slavējama parādība.

Piemēram, Zviedrijā Lundas universitātes zinātnieki izpētījuši, ka vislabākais veids, kā ierobežot ogļskābās gāzes daudzuma pieaugumu atmosfērā, tātad klimata pārmaiņas uz Zemes – esot atteikšanās no bērnu radīšanas!

Savukārt atteikšanos no automašīnas lietošanas šie zinātnieki liek tikai otrajā vietā.

Un par to visu stāsta Zviedrijas sabiedriskais radio:

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6738248

+5
-10
Atbildēt

9

    dzeris49 > fretka 26.07.2017. 17.48

    Nu protams, pie visām Latvijas nebūšanām vainīgs Soross, vai jebkurš cits, tikai ne paši, pašu pērkamie politiķi, pašu korupcija, utt.

    Uzticamie Lemberga skolnieki.

    Lemberga un NA elektorāta infantilitātes un nekritiskuma pakāpe ir apbrīnojama.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > fretka 26.07.2017. 18.15

    dzeris49 Uz kāda pamata Tu, pēc oligarhu sarunām velc kopā NA ar Lembergu, Šleseru uc? :)

    No šīm sarunām varēja secināt, ka par savējiem viņi uztvēra Saskaņu un ZZS, tad pie tā arī vajadzētu palikt :) Neatceros vair, kurš tas bija, Šlesers, vai Lembergs, kurš izsaucās šo draudīgo frāzi – es, vai NA ! :)))

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 26.07.2017. 18.46

    Soross lielākais ļaunums visām trijām – ZZS, SC, NA, šinī ziņā tās absolūti neatšķiras.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > fretka 26.07.2017. 18.59

    >riņķī apkārt

    Neuzdodiet vēlamo par esošo. Lembergs iebilda pret vislatviešiem, bet vislatvieši ir tikai maza daļa no Nacionālās apvienības. Vecie tēvzemieši ar pastnieku Bērziņu un Rasnaču nekur nav pazuduši. Parādnieks, kas raujas izkalpoties, Gerhards, Zīle. Raivis Dzintars, kurš publiski atzinis Lembergu par īstenu latviešu saimniekpapu, bet ZZS nosaucis par NA ideoloģiski tuvākajiem partneriem, tā nav izkalpošanās vai pielīšana, lai iekarotu Lemberga uzticību?

    NA peripetijas ar valdību izveidošanu un uzticības paušanu sarkanzaļajiem arī aizmirsušās? Kā nacionāli noskaņota partija var sarkanzaļos zemniekus nosaukt par ideoloģiski tuviem! Kas tad ir pati Nacionālā apvienība? Lembergs tos nopirka ar visām parpalām.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > fretka 26.07.2017. 19.04

    dzeris49 ++++ Soross lielākais ļaunums visām trijām – ZZS, SC, NA, šinī ziņā tās absolūti neatšķiras. +++ Ne jau tikai, Tev arī Soross nepatīk, tikai Tu izliecies, ka patīk :) Kaut vai muslimu kontekstā :) Un tie nav “sīki sūdi”, tā ir pamatīga ķeza Eiropai. Ar to pietiek, lai uztvertu Sorosu par pamatīgu mēslu vaboli :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > fretka 26.07.2017. 19.08

    to fretka

    “tātad klimata pārmaiņas uz Zemes – esot atteikšanās no bērnu radīšanas!”

    Zviedrijas zinātnieki problēmu redz pašā saknē. Bērns, tas ir bērns + automobilis + mājoklis + apģērbs utt. Staļins nobāl.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > fretka 26.07.2017. 19.11

    mačku-pičku

    “bet ZZS nosaucis par NA ideoloģiski tuvākajiem partneriem”

    Izvēle trūcīga. Vai tad Vienotības prokremliskos zagļus, čekas kājslauķus un pidarasus vajadzēja nosaukt?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > fretka 26.07.2017. 19.16

    maču-pikču Es neko neuzdodu :))) Es tikai pieturos pie sarunu konteksta burts burtā :) Bet, ja runa ir par “labajiem un sliktajiem zēniem” Saeimā, tad epizode ar Duklavu, Šlesera priedēm un Dombrovski, vai arī šobrīd situācija ar Duklava palikšanu amatā un argumentiem kādēļ viņu nedrīkst nomest, tikai parāda to, ka malā stāvētāju šo “lielo kombinātoru” spēlēs nav bijis un nav arī šobrīd. Vēti kuru politisku spēku gribi, visi ar pleķiem :) Tu taču nesāksi apgalvot, ka tajos brīžos, kad Saeima pieņem Lembergam vajadzīgas lietas, pār Saeima vairākumu nolaižas kāds miglas mākonis un atņem mūsu gudrajiem saprašanu :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > fretka 26.07.2017. 20.33

    ————rinķī apkārt maču-pikču:”… Tu taču nesāksi apgalvot…..”

    ========================================================================================

    2×2=4 Kas te ko nesaprot Saeimas deputātu rīcībā? Ir sponsors, ir pārstāvji Saeimā, kuri cenšas īstenot intereses. Kā funkcionē esošā sistēma, to pat pamatskolā māca, to nebeidz atkārtot dermokrātijas speciālisti:

    “Tā [demokrātija] ir valsts pārvaldes forma, kas pašam ir jāprot izmantot savās interesēs.” Ivars Ījabs, politologs.

    http://www.apgadsmansards.lv/public/assets/books/normalp_4a2ede6c2eb3becd0a965df1c181cc91.png

    http://www.punctummagazine.lv/2017/02/13/demokratija-gruti-audzejams-augs/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

maču-pikču 26.07.2017. 17.19

Bez komentāriem

Vjačeslavs Kaščejevs‏ @SlavaVK 4:29 PM – 26 Jul 2017

Манифест движения “парлатвийцев” на русском языке: ej.uz/par_manifests_rus … Сограждане, присоединяйтесь!

+6
-5
Atbildēt

4

    Baiba. > maču-pikču 26.07.2017. 18.13

    Парлатвийци! Tas taču ir ārprāts!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > maču-pikču 26.07.2017. 18.27

    Tātad, sludina atbalstu vienai valodai, bet praksē ir divvalodība un latvijci. Nu īsts Saskaņas papildinājums :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > maču-pikču 26.07.2017. 18.30

    “Парлатвийци! Tas taču ir ārprāts!”

    ——-

    Labi vēl, ka nav сверхлатвийцы :D

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > maču-pikču 26.07.2017. 23.50

    какой ужас! русский к русским обратился на русском! Небось еще сволочь такая и с коллегами русскими смеет на русском говорить!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Absints 26.07.2017. 17.01

Es esmu par “mēs esam par”.

Manifests ir lozungi, un atkal te redzu minējumus, ko tas praksē nozīme, un tai sekojošu kritiku savam minējumam. Škiet, ka nemākam redzēt pozitīvo, galvenais ir noriet.. Man gan šķiet, ka tik tālu ir labi, vismaz iesaistīto vārdi nav no “savējo” vidus. Man vienīgi nepatīk Dimanta iesaistīšanās,jo tas var novest pie jaunām saulaino tāļu diskusijām, bet no jaunās partijas gribētos tieši pragmatismu vairāk.

Savukārt, izlasot jūsu komentārus, mani komentāri ir sekojoši:

Pat tautu vienlīdzības doktrīnu, ko te reprezentē Džeris. Jā demokrātijā tā ir viena no aksiomām, bet es tai nepiekrītu. Manuprāt, apdraudētām tautām būtu jābūt priviliģētākām. Un par apdraudētām būtu jāuzskata tās, kas ir mazskaitlīgas. Minoritātes aizsargājam taču, bet, ja tauta pati ir minoritāte tautu vidū, tad nekā.., Eksistē piemēram, Sarkanā grāmata, kas “aizsargā” ekosistēmas subjektus- kautkam līdzīgam būtu jābūt arī Demokrātijā V2. Pavisam sīks piemērs- Vācija ar miljonu imigarantu -bēgļu gadā, vai ASV ar milzīgu skaitu nelegālajiem imigrantiem no Latīņamerikas vienmēr paliks Vācija vai ASV, kamēr Latvija pat relatīvi mazu bēgļu pieplūdumu nespēs izturēt. Mēs integrēt nespējam, vai tad ar milzīgo skaitu ekonomisko bēgļu PSRS laikā tas nav pierādīts? Un viens no iemesliem tam – esam minoritāte citu tautu vidū

Tālāk par “pamatpienākumu”. Domāju, ka tas ir DARBS. Brīdis, kad bezdarbnieku pabalsts pārvēršas par sociālo, būtu tas, kad pabalsts būtu jānopelna ar sabiedrisku darbu. Nu kāpēc gan pabalstu saņēmēji nevarētu kaut reiz nedēļā nopļaut zālājus, vai aizkrāsot Rīgas vizītkartes- grafiti, kāpēc pabalstus dodam tāpat? Kāpēc piemēram pabalstu saņēmēju brigādes daudzdzīvokļu namu durvīm nevarētu notīrīt pielīmētos papīrīšus ar uzrakstiem “kupļu vašu kvartiru?” Protams, nav runa par sociāli sensitīvām kategorijām -pensionāriem, invalīdiem, runa ir par bomžiem, kas saņem valsts dāvanas.

Par Skaisles “Latviju latviešiem” arī nepiekrītu, manuprā, manifests netieši pauž domu – Latviju Latvijas patriotiem”. Un tas nav viens un tas pats. Tieši šitāda skaišlu attieksme vairo SC rindas… Tāpēc jaunā partija tikai iegūtu, ja tā būtu multinacionāla, bet tāda, kas pastāv uz valsts valodu – kā tas manifestā arī ir teikts. (un tīri pragmatiski – tad nevis daļa latviešu balsotu par SC, bet daļa krievu par MEP)

+14
-6
Atbildēt

7

    Anonīms > 26.07.2017. 17.43

    ķip – nu beidz, nu lai zinātāji, tas pats pavļuts uzraksta – kādā valoddā dokumentu aprite notiek rietumu bankā , piemēram, pēc kadas valsts kalendāra tiek svinēti svetki un brīvdienas rietumu bankā

    kas vada ekskursijas Rīgā un Latvijā – cik no viņiem -gidiem ir Latvijas pilsoņi un cik Krievija s un NVS pilsoņi

    zvani sodien kur gribi – vai valsts vai privātai iestādei, uzņēmumam – man atbild – izvēlieties valodu – krievu vai latviešu

    cik veikalos mani uzrunā nolādēto okupantu valodā , kāpēc? es kāda krieviete vai ?

    viņķele ko izdarija ? cik valsts naudu tērēja lai jau maziem bērniem , bez vecāku ziņas liktu, spiestu domāt – ka varbūt labāk būt meitenei nevis zēnam un otrādi – tas ir normāli?

    kad mūsejie bērni dzīvo nabadzībā un mirst badā – viņa slapju muti metās raut iekšā labakas dzīves meklētājus – jo tā taču izpelnīsies partiju sponsoru paldies

    nē, zini – es saku nē , kategorisku nē

    un sc elektorātu jebkura partija piesaistīs tikai un vienīgi pakļaujoties kremlim – ja tu vel to apšaubi, tad ej sēdēt uz viena plauktiņa ar ērikiņu – tad ar tevi nav vērts diskutēt

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > 26.07.2017. 17.54

    Skaisle izlasiet, ko rakstīju:

    >bet tāda, kas pastāv uz valsts valodu.

    par pārejo nekomentēšu, tā jo es par meitu, Jūs par māti,..

    Protams, ka ir tādas problēmas, taču es par tām nerakstīju..

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > 26.07.2017. 18.42

    Ķīps – “Manifests ir lozungi, un atkal te redzu minējumus, ko tas praksē nozīme, un tai sekojošu kritiku savam minējumam. Škiet, ka nemākam redzēt pozitīvo, galvenais ir noriet…” Vai Latvijā un pasaulē jau nav pietiekoši pieredzēts, ko nozīmē “valsts mērķtiecīgs atbalsts uzņēmējdarbībai”, jau nemaz nerunājot par brīnumjauko pamatienākumu”?

    Tiesa, viena cerība ir – ja partijā iesaistīsies valstiski un patiesi liberāli domājoši ļaudis, var gadīties, ka aiz kreisā populisma saukļiem seko tīri saprātīgi darbi. Tā jau ir gadījies. Repšes JL valdības ministra Dombrovska izteikumi nepavisam nedeva pamatu gaidīt tādu rīcību, uz ko vēlāk izrādījās spējīgs Ministru Prezidents – tas pats Dombrovskis. Kaut nu vēlreiz tā gadītos.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > 26.07.2017. 19.03

    to J.Biotops

    Tas čekistu piesmietais mēsls, morālais kroplis, jau nu noteikti nenosprāgs mājās savā gultā. Pakārsies cietuma kamerā, nobeigsies no anāla asiņošanas, jeb to nobeigs viņa čekas kurators, kad sajutīs deguma smaku.

    Man jau patiktos viņu redzēt Briseles Vecā tirgū uzmauktu uz mieta, blakus citiem putļerastiem: Junkeram un Tūskam.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Absints > 26.07.2017. 21.00

    Uz J,Biotops

    >ja partijā iesaistīsies valstiski un patiesi liberāli domājoši ļaudis, var gadīties..

    Vai varat minēt kādus vārdus. Kuri tie būtu?

    Jūsu komentārā ir pieņēmums – būs, kā parasti, būs slikti… Kāpēc necerēt otrādi, kāpēc uzreiz noriet, neatbalstīt?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 26.07.2017. 21.15

    ————Ķīps Uz J,Biotops:”… Kāpēc necerēt otrādi, kāpēc uzreiz noriet, neatbalstīt?”

    =======================================================================================

    J.Biotops nav “Par” gaišo nākotni, kas sagaida Latvijas tautu un latviešu pēc pilnīgas saplūšanas ar ES kodolu? Kāpēc pretoties neo-liberālisma ideoloģijas ieviesējiem?

    Vēstures doktors, ANO Starptautiskās migrācijas organizācijas Latvijas biroja vadītājs Ilmārs Mežs:

    “…. pēc 100 gadiem mūsu mazbērni būs apmēram 10% no Latvijas iedzīvotāju skaita, tāds mazs pulciņš latviešu. Tie tad lūkos no krieviski, angliski vai ķīniski–arābiski runājošas Rīgas domes izlūgt mazu estrādīti Dziesmu svētku sarīkošanai.”

    Mežs: 2100.gadā pasaulē būs tikai 300 000 latviešu

    http://itvnet.lv/article/zinas/648959_640x420.jpg

    https://www.diena.lv/raksts/latvija/politika/mezs-2100.gada-pasaule-bus-tikai-300-000-latviesu-756692

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > 26.07.2017. 23.31

    un tīri pragmatiski – tad nevis daļa latviešu balsotu par SC, bet daļa krievu par MEP)

    Да, вполне возможно. Или пойдут те русские, которые не голосуют за ЦС, но и за ассимиляцию тоже не голосуют.

    А латышей пойдет голосовать минимум, потому что всю экономическую и политическую программу со всеми ЕС и НАТО с лихвой нейтрализует “сограждане вместо неграждан” и слишком большое количество русских фамилий – что, собственно, великолепно отображают комментарии к этой статье.

    Так что максимум, что светит этой партии-пара мест в Сейме

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 26.07.2017. 16.23

kāds ir liberālisms – lasiet un šausminieties kopā ar mani !

http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/670378-vacija_iespejama_navessoda_del_uz_tunisiju_nedeportes_iespejamo_teroristu

Vācijā aizdomās par terorakta plānošanu aizturēts Tunisijas pilsonis nevar tikt deportēts uz dzimteni, jo tur viņam draud nāvessods, trešdien paziņojusi Vācijas tiesa. Tunisietis tika aizturēts februārī aizdomās par plāniem džihādistu grupējuma «Islāma valsts» vārdā sarīkot teroraktu un veidot atbalstītāju tīklu Vācijā.

+4
-5
Atbildēt

0

vvilums 26.07.2017. 15.31

Var jau saprast labējo NA atbalstītāju šūmēšanos, jo pāris procentu jau nu šamējie varētu atņemt saeimas vēlēšanās.

+14
-7
Atbildēt

11

    Austras koks > vvilums 26.07.2017. 15.46

    Nu šitā liberālleftistu varza jau nu NA gan neko neatņems. Ja kāds NA var atņemt kādu vēlētāju, tad tas ir tikai JKP. Bet faktiski jau būs tā, ka Vienotības elektorāts sadalīsies starp šo, starp JKP un starp NA. Varbūt kaut kas vēl aizies pie reģioniem.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > vvilums 26.07.2017. 15.48

    vvilum, ko tad šobrīd var spriest? Var apspriest personālijas un var apspriest lozungus (diezgan izplūdušus – tāpēc plaši interpretējamus)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > vvilums 26.07.2017. 16.09

    Bet saliekot kopā tos lozungus, no kuriem daži nav nemaz tik izplūduši, ar zināmajām personālijām un to uzskatiem, iepriekš izteiktajām idejām un viedokļiem, ģenerālvirziens tomēr tai kustībai/partijai ir visai skaidrs.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > vvilums 26.07.2017. 16.45

    ————-

    Skaidrs ir arī tas, ka Lielais Baltais aizjūras tēvs nav Latvijas liberastus aizmirsis! Alleluja, alleluja, alleluja…

    https://www.youtube.com/watch?v=Lfj-lc1jaks

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > vvilums 26.07.2017. 18.27

    vvilums – “Var jau saprast labējo NA atbalstītāju…” Vai tiešām grūti saskatīt, ka NA ir tikpat “labēja”, cik tagadējie “liberāļi” liberāli?

    Kritizējot šodienas kreiso populistu sociālekonomisko piedāvājumu, es ne par matu netuvojos nemaksātspējas advokātu tautiskajam sociālismam un prātā nav nācis to atbalstīt. Ienaidnieki, nu tie labējie, Jums jāmeklē citā aplokā, šejienes komentos labējus un liberālus daudz neatradīsiet.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > vvilums 26.07.2017. 18.55

    to J.Biotops

    Visi maksātnespējas administratori kopā ar tiesu izpildītājiem nav nodarījuši pat nelielu daļu skādes no tā, ko Vienotības prokremlisko zagļu un fekāliju stumdītāju cash machine, Haralds Velmers, atsavinot kreditoram – latviešu valstij, Dombrovska un Zaharjina krietni izvazāto, ap pus miljarda vērto LM un atdodot to bez naudas Krimas čekistu firmai.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > vvilums 26.07.2017. 19.00

    Biotop, nu beidzam vienreiz MN administratorus siet kopā ar NA. Rebes viņi bīda caur citām partijām un cilvēkiem, t.sk. V cilvēkiem, un arī ziedojuši ir citām partijām pat vairāk kā NA. MN administratori nav nekāda NA piederoša ekskluzīva manta.

    Bet par labējiem un kreisiem – ja par NA ekonomiskā ziņā, tad tur programma ir pa vidu apmēram, varbūt nedaudz pa labi, jo tur iekšā ir gan ekonomiski labēju uzskatu, gan centrisku, gan iekreisu uzskatu biedri, kā arī ja uztaisītu patiesi ekonomiski labēju problēmu – lielāka daļa Latvijas elektorāta (absolūti visu partiju) to nesaprastu. Jo kreisimu un “visiem pienākas” mums ieaudzināja okupācijas laikā komunisti, bet tagad šādu politiku turpina kultivēt rietumi.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 26.07.2017. 19.32

    Nacionālistu uzmanības centrā ir savas tautas attīstība.No tā izriet- ja apstākļi prasa kreisāku politiku,var paiet pa kreisi,ja tautas attīstībai konkrētā brīdī izdevīgāka labēja politika,tad jāiet pa labi,te nekas nevar būt sastindzis kādā skalas vietā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > vvilums 26.07.2017. 20.08

    AK – Netaisos noliegt citu partiju klātbūtni tās “ekskluzīvās mantas” sadalē.

    Par labējiem, kreisiem un elektorātu -pilnīgi piekrītu. Ekonomiski labējus uzskatus ne sapratīs, ne atbalstīs.

    Reiz jau rakstīju, ka patiesi labēju ideju īstenotājiem nekāda pastāvīga elektorāta Latvijā nav un nebūs. Tikai okupācijas laiks un komunisti te nu nepavisam nav pie vainas – savdabīgi uzskati par ekonomiku Latvijā valdīja arī pirms kara. Nepatīk to atzīt, bet regulācijas un taisnīgas sadales gribētājiem nemaz nebija tik grūti pieņemt 1940.gadu, kā to tagad iztēlojamies. Pat no Sibīrijas atgriezušies man ir stāstījuši, ka viņus gan nepareizi izsūtījuši, bet tie kaimiņi no blakus mājām, budži gatavie, gan bija pelnījuši. Viņiem taču mūra māja, kad man tikai koka būda.

    Ēriks jau te skaidrāk par skaidru uzrakstījis, ka pareizā partija, kuras “centrā ir tautas attīstība” (kura gan teiks ko citu?) aritmētiku var grozīt pēc tā, ko “apstākļi prasa”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > vvilums 26.07.2017. 23.16

    Это шутка? Фраза про сограждан вместо неграждан способна отобрать пару процентов от НА?))))

    У кого могут отобрать, так это немного от Единства и ЦС.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 27.07.2017. 08.40

    Tautas vairākums demokrātiskā valstī,protams,vienmēr balsos par tādu politiku,kura nāk par labu tautas vairākumam,šaubu nav,Biotops tur var izstiepties vai sarauties,bioloģijas likumus viņam nepārkāpt.Tad mums būtu vajadzīgs cars vai ģeniāli polittehnologi,kas iegalvotu,ka tīri labēja politika,kas paredz labumu aizplūšanu to pāris procentu izmanīgāko un viltīgāko darboņu virzienā,kuri māk vislabāk izmantot sistēmu savā labā,nāk par labu visai sabiedrībai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 26.07.2017. 15.14

nē, nemūžam! Latviju latviešiem – viss, punkts āmen un kategoriski!

Mana ģimene ir mana pirmā iespēja un mans liktens un mana Latvija ir mana otrā iespēja un mans liktens un visiem šitiem sūda liberāļiem , kuri gatavi tirgoties ar jebkuru un iztirgot jebko – nē, nemūžam un nekad!

viss !

+6
-8
Atbildēt

3

    dzeris49 > Anonīms 26.07.2017. 15.19

    Esi iestājusies NA?

    Pat tur šis lozungs vairs nav īsti modē.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 26.07.2017. 15.40

    kāpēc NA?

    Mana svēta ir pārliecība, ka Latvija ir vienīgā iespēja latviešiem un viņķelveidīgie nav man pa ceļam. Es šodien izjūtu tiešu un konkrētu draudu latviešu kā nācijas pastāvēšanai , tāpēc kategoriski esmu pret jebkuriem velkomistiem – gan tiem, kas te velk iekšā putina krievus, gan galvgriezējus musulmaņus, kurus vēl negodīgi dēvē par bēgļiem

    13.jūlija mītiņā man loti patika Cālīša runa, bet tas , ka viņš atbalsta jaunu veco politiķu šķeltniecību un apkārtstaigāšanu , to es neatbalstu

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 26.07.2017. 16.54

    ———–

    Patika, nepatika, kāda tur starpība, ja “svešais cirvis cērt un cērt” (A.Eglītis) ?

    Drīzumā Latvijas iedzīvotāju skaits pēc 1991.g. būs samazinājies par 1 000 000, taču politikāņu turpinās savu biznesu, godīgie pilsonīši turpinās burbuļot….

    Kā viens Tautas dzejnieks trāpīgi izteicās – mēs kā tāds pīļu sūds uz ledus izšķīstam..

    http://www.fondsviegli.lv/sites/default/files/Imants_2.jpg

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/reanimatologs-klava-gadijuma-kura-seksuali-izmantots-zidainis-par-navessodu-runat-butu-pelniti.d?id=46396851

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

J.Biotops 26.07.2017. 14.24

“Kustības dalībnieki ir par valsts mērķtiecīgu atbalstu izcilai un globāli ilgtspējīgai uzņēmējdarbībai… … taisnīgi iekasēti, caurredzami izlietoti, progresīvi un attīstību veicinoši nodokļi…” – un tas ir viss par valsts, indivīda un sabiedrības ekonomiskajām attiecībām? Ā, vēl tas “pamatienākums”, ko arī kāds taisnīgi noteiks un vēl taisnīgāk dalīs, brrr… It kā mums tādu dalītāju un mērķtiecīgi nesavtīgu atbalstītāju līdz šim trūktu.

Bet no otras puses, laikam jau ar šo pietiek. Škic!

(Vienīgi žēl, ka jaunie taisnības pravieši par postamentu izmatos visādā ziņā godājamus ļaudis, kas tikai pēc laba laika apjēgs, kur iepīti. Tehnoloģija pazīstama, neba nu pirmā reize.)

+12
-11
Atbildēt

3

dzeris49 26.07.2017. 14.24

Šie cilvēki ir par atvērtu sabiedrību, liberālām un demokrātiskām vērtībām, visiem pieejamu medicīnu, reformām AI, un runā valodā, kas domāta un saprotama cilvēkiem ar rietumniecisku domāšanu un zināmu intelekta pakāpi.

Arhaiskiem postsovoku veidojumiem ar sovoku mentalitāti un vērtībām – ZZS, SC un NA un šo partiju elektorātam vairākums no tā, ko viņi saka, vispār nebūs saprotams vai tiks tulkots atbilstoši savai izpratnei un fobiju pakāpei.

Ja viņi veidos partiju, gan jau viss tiks paskaidrots sīkāk, bet, vismaz ir cerība, ka būs partija, kas orientēta uz nākotni, nevis uz pagātni, un domāta izglītotiem un domājošiem cilvēkiem.

+6
-15
Atbildēt

5

    J.Biotops > dzeris49 26.07.2017. 14.54

    Par intelekta pakāpēm nezinu, manējā nav tik augsta, lai te saskatītu kaut minimumu liberālo vērtību. Senāk tādu ideju kopumu uzskatītu par izteikti antiliberālu, bet sevi jau katrs var saukt, kā tīk. Piemēram – es esmu Romas pāvests un Ķīnas ķeizars vienā personā.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 26.07.2017. 14.56

    Paskatīsim, kas būs tālāk, pagaidām tikai vārdi un diezgan kreiss virziens bet, arī labi, ka arī tāds veidojums parādās, cilvēki sakarīgi, un tas ir galvenais.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 26.07.2017. 15.04

    Vārdi gan. Kolēģis Ino te zemāk ielicis linku, kur vēl labāki vārdi pirms jau 19 gadiem. Jo šie ir tik briesmīgi, ka gaidīt citādus darbus neredzu pamata. Tāpat neredzu, ar ko viņu taisnīguma, pārdales un atbalsta lozungi būtu labāki vai sliktāki, kā dolārzaļajiem dīvānzemniekiem vai nemaksātspējas advokātiem.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 26.07.2017. 15.12

    Nedaudz tā ka atšķiras jau gan tie lozungi ZZS un šiem, bez tam, lozungi ir lozungi, bet, svarīgi arī cilvēki, kuri tos lozungus izsaka, par ZZS utt. viss sen skaidrs, par šiem te tomēr nē.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 26.07.2017. 15.58

    “…svarīgi cilvēki, kuri tos lozungus izsaka…” – pilnīgi piekrītu. Ja man tik nopietni ļaudis sola postīt valsti vēl vairāk, kā jau izdarīts, tad – kas es tāds, lai viņiem neticētu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Austras koks 26.07.2017. 13.45

Izlasot viņu programmā šo:

“Mēs esam par Latviju, kura ir iespēja visiem. Par valsti, kas nepieder dažiem. Par tautu, kas sastāv no daudziem.”

varu šiem uzreiz teikt – ejat ka jūs stipri tālu dir…. Īpaši ņemot šo tekstu kontekstā ar programmā rakstīto par imigrāciju, nepilsoņiem un integrāciju.

Latvijai nav jābūt iespējai visiem, Latvijai ir jābūt iespējai latviešiem. Latviešiem šeit ir jābūt priviliģētā stāvoklī, jo tikai tā var nodrošināt latviešu valodas un kultūras izdzīvošanu, tas nozīmē – latviešu tautas izdzīvošanu. Tam arī Latvija kā valsts ir dibināta. Un latvietis ir jebkurš, kurš asimilējies latviešu kultūrvidē, latviešu dzīvesveidā, runā un domā latviski.

+18
-19
Atbildēt

10

    uldis_rats > Austras koks 26.07.2017. 14.10

    Iespējām ir jābūt visiem, bet latviešu tautai, kultūrai un valodai ir jābūt priviliģētā stāvoklī. AK – 100% pievienojos par to kas ir latvietis un par privilēģiju sasaisti ar Latvijas valsts radīšanas un pastāvēšanas jēgu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 26.07.2017. 14.55

    A.K. – to, ko tu te raksti par latviešu privileģēto stāvokli, to sauc vismaz par segregāciju, un nevienā demokrātiskā valstī nekas tāds nav iespējams, kur nu vēl ES valstī, mēs esam ES jau ilgi, un tu vēl arvien nesaproti, kur tu atrodies un pēc kādiem noteikumiem šī te pasaule dzīvo.

    Tā jau ir tā arhaika un “sovoks”, kurā dzīvo gan ZZS, gan SC, gan NA, uzskatāms piemērs.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 26.07.2017. 15.11

    Tā nav arhaika un vēl mazāk sovaks, jo

    1) tagadējā izpratne Eiropā ir “aizprogresējusi” nepareizā virzienā, degradējot nacionālas valsts ideju, kas tieši arī nodrošina nepretošanos masveida imigrācijai vai jebkādai degradējošai ideoloģijai;

    2) sovaks bija vispārēja pārkrievošana un nacionālo kultūru tikai kā muzejisku vērtību saglabāšana. Valsts pārvalde, ekonomika, sabiesdriskā dzīve utt. – maksimāli tika unificēta uz krievu valodas bāzes. Un tas ir tieši tas, kas šobrīd notiek Eiropā – visu unificējot, nonivelējot nacionālu valstu nozīmi, mazās kultūras un valodas ir apdraudētas tieši tāpat kā PSRS laikos. Pagaidām gan ne tik smagi vēl un ne uz valodas bāzes.

    Liberālleftiskās idejas, kas degardējušas patiesas nacionālas valsts nozīmi, ES faktiski ir pataisījušas par PSRS-2, kas nozīmē – ka daudzu intereses netiek ņemtas vērā, kā rezultātā sekas var būt smagas – ES var izjukt. Un nepatikas iemesls ar pašrezējo ES ir tieši tāds pats kā bija PSRS – visa kā un gandrīz jebkuras dzīves jomas regulēšana, visa kā ierobežošana, noteikumu uzspiešana no centra nerēķinoties ar vietējām interesēm.

    Bet Putins Krievijā veido šobrīd tieši to pašu tik vēl vairāk PSRS veidīgu un sovaka elektorāts ir tieši tas, kas to atbalsta – vienu lielu krievvalodīgu un cara (komunistiskās partijas) stingri regulētu valsti.

    Tādējādi nacionāla valsts, kur valstsnācija ir priviliģētā stāvoklī, nav nekāds sovaks, tas ir kas absolūti pretējs. Un tas ir vienīgais mehānisms, kas var palīdzēt saglabāt dažādas kultūras un valodas, bet liberālleftisti rietumos to visu šobrīd ārda nost.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 26.07.2017. 15.18

    Un kurā ES valstī tad tā “pamatnācija” ir privileģētā stāvoklī, vari tādu nosaukt?

    Un ko vispār nozīmē – privileģēts stāvoklis”‘ ( tas, ka jāzina valsts valoda, utt., tas ir pašaprotami).

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Austras koks 26.07.2017. 15.45

    “tas, ka jāzina valsts valoda, utt., tas ir pašaprotami”

    Ja? Latvijas gadījumā patiešām to tā var apgalvot? :)

    Privilēģija tādā ziņā, ka Latvija ir vienīgā valsts uz pasaules, kuras viens no pamata uzdevumiem ir nodrošināt latviešu valodas un kultūras saglabāšanu un attīstību. Kas gan tur ir arhaisks?

    Var jau būt ka pēc X gadiem, gadsimtiem nebūs ne tautu, ne valstu, ne valodu – būs “zemieši”, kuri visi runās vienā valodā (drīzāk nevis runās, bet “komunicēs” :) un katrs būs pats par sevi un nebūs nekādu kultūras saišu (“arhaisku barjeru”). Var jau būt. Tikai neredzu to kā vēlamu perspektīvu – manuprāt, latviešu kultūra un valoda ir vērtības, kas ir priekšnoteikums, jēga Latvijas valstij. Ja nav kultūras un valodas – tad arī pati Latvija ir tikai ģeogrāfiska vienība. Citiem vārdiem latviešu valodas un kultūras stiprināšana ir priekšnoteikums Neatkarīgas Latvijas turpmākai eksistencei un attīstībai.

    P.S. Džeri, nemēģini tagad no šī “izvērpt”, ka kultūras un valodas stiprināšana nozīmē vēršanos pret mazākumtautībām, naudas griešanu izglītībai, pensijām u.tml.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 26.07.2017. 16.01

    Kultūras un valodas stiprināšana un “pamatnācijas privileģetais stāvoklis” jau nav viens un tas pats.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 26.07.2017. 16.38

    ————uldis_rats:”…

    P.S. Džeri, nemēģini tagad no šī “izvērpt”, ka kultūras un valodas stiprināšana nozīmē vēršanos pret mazākumtautībām, naudas griešanu izglītībai, pensijām u.tml.”

    ========================================================================================

    U.tt vai u.tml., tik un tā būs jāmaksā visiem! Ir kāds “pret” kultūras stiprināšanu? Nav, visi “par” savu maciņu atvēršanu un/vai konta patukšošanu “svēta mērķa” labā!

    “Žurnāla Ir izdevēju „tviterblēdība”, ko vairākkārt aprakstījis Pietiek, ir nostrādājusi: tūkstošu, varbūt pat desmitu tūkstošu neīstu, viltotu Twitter profilu uzdošanā par reālu lasītāju auditoriju prokuratūra nav saskatījusi noziedzīga nodarījuma pazīmes, līdz ar to uzņēmumam vairs nav šķēršļa tikt pie kārotās nodokļu maksātāju naudas – 45 tūkstošiem eiro.”

    http://www.pietiek.com/img/illustr_lg/9066.jpg

    http://www.pietiek.com/raksti/ir_izdeveju_tviterblediba_ir_nostradajusi,_vairs_nav_skersla_tikt_pie_nodoklu_maksataju_naudas

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    west > Austras koks 26.07.2017. 19.38

    Ak

    Ir svarīga programma, bet ir ne mazāk svarīgi ,kas šajā “jaunajā”, vecajā spēkā būs ?

    “Liberāļu” Viņķele un homoseksuālistu mīļotājs, mācītājs(?) atsit jebkuru vēlēšanos par šo vilkamizētāju veidojumu balsot.

    Vēl būtu interesanti , vai šo kompāniju nesponsorē pasaulē pazīstamākais valūtas spekulants ? To mēs nekad neuzzināsim. Kaut kā nelabi ož ..

    Ir neliela cerība, ka šīs ar stikla krellēm apmuļķotās salas aborigēni neļaus sevi apjāt kārtējo reizi.

    Balsot vajag par JKP, bet uzdodot daudzus nepatīkamus jautājumus.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 26.07.2017. 21.55

    to west

    Sauc nu lietas īstos vārdos! Ne valūtas spekulants, cilvēks, kas spēlē biržā, bet gan starptautisks finansu noziedznieks. JaunaiKP nemaz nevajag uzdot daudz jautājumus, Bordānam, pietiks ar vienu, par viņa dalību LC, bet krievu militārista meitai, Aņkai Potapovai, par uzvārda un vārda nomainīšanas iemesliem un kā tā gadījās, ka viņa, kas dzīvoja elitārā rajonā Maskavā, tika atkomandēta darbam Latvijā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    kolpants > Austras koks 26.07.2017. 23.13

    ES faktiski ir pataisījušas par PSRS-2, kas nozīmē – ka daudzu intereses netiek ņemtas vērā, kā rezultātā sekas var būt smagas – ES var izjukt. Un nepatikas iemesls ar pašrezējo ES ir tieši tāds pats kā bija PSRS – visa kā un gandrīz jebkuras dzīves jomas regulēšana, visa kā ierobežošana, noteikumu uzspiešana no centra nerēķinoties ar vietējām interesēm.

    Хм, какой идеализм. Интересно, а как можно объединить в эффективную систему 27 стран, которые каждая желает защитить свои интересы? не надо далеко и глубоко ходить-вы попробуйте для интереса объединить в некую группу 10 компаний из одной отрасли, например, чтобы выйти на рынок США или Китая. Посмотрим, как у вас получится учесть полностью интересы каждой компании.

    ЕС выживет только в случае федерализации и централизации, оставив на национальном уровне только вопросы культуры и языка, и то с известными ограничениями.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

uldis_rats 26.07.2017. 13.43

1) “Mēs esam par līdzpilsoņiem nepilsoņu vietā. Par valsti, kas pastāv vienā valodā” -> Kā šis domāts? Piespiedu pilsonības piešķiršana pie sevis klusībā skandējot mantru “tagad viņi izvēlēsies būt krievu izcelsmes latvieši, cienīt Neatkarīgu Latviju un pametīs kremļa propagandas telpu”? Ja tā, tad tas ir absolūti naivi, manuprāt. Tas ir tas pats kas uzņemt visus patvēruma meklētājus nešķirojot (vai patiešām ir bēglis, nevis ekonomisko labumu meklētājs, vai vēl ļaunāk – noziedznieks vai terorists).

2) “vispārējais pamatienākums” – kā tas jāsaprot?

3) pagaidām tikai lozungi, bez jebkāda seguma

+15
-12
Atbildēt

0

vieplis 26.07.2017. 13.39

Viss forši un vajadzīgi, līdz nonākam pie zampas. Zampas, jo panākšanas līdzekļi nokaus varbūt labi domātus mērķus. Konkrēti:

Par … vēstures izlīgumu.

… par līdzpilsoņiem nepilsoņu vietā.

Par … cilvēkiem, kuri spēj sarunāties daudzās [valodās].

+12
-12
Atbildēt

2

    Irbe > vieplis 26.07.2017. 13.46

    Izskatās pēc “0” pilsonības varianta un krievu valodas kā saziņas valodas akceptēšanas, kā arī neierobežotas migrācijas atbalstīšanas:(((

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > vieplis 26.07.2017. 13.51

    Man rada tādas pašas asociācijas kā Irbei

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

Neticis 26.07.2017. 13.30

Sakarīgu tīmekļa izstrādātāju šajā kustībā, acīmredzot, nav.

Atveriet http://www.mespar.lv/ , pamainiet mērogu pārlūkprogrammā un apskatiet, kas notiek ar dzelteni izceltajām vietām.

+5
-7
Atbildēt

4

    Austras koks > Neticis 26.07.2017. 13.37

    Man it kā viss normāli gūglhromā.

    Bet tajā programmā izlasot gandrīz katru rindkopu top skaidrs, ka tie ir liberālleftisti. Nav skaļi un atklāti, bet gandrīz no katras rindkopas lien ārā kaut kas tāds, kas liecina par liberālleftisma virzienu. Un saliekot visu kopā, programma ir reāla utopija un kreisā šļura.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Neticis > Neticis 26.07.2017. 16.53

    Man arī ar Chromium (t.i. Chrome bez Google “uzlabojumiem”) dzeltenumi sabīdās nepareizi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Neticis 26.07.2017. 18.09

    Apskatījos domēna vārdu iekš whois. Pārbaudot gūglē tur norādīto domēna īpašnieka telefonu to izmet kā Pētera Viņķeļa telefonu. Būs vien laikam Viņķeļu gimenes organizēts pasākums viss šis :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Neticis 26.07.2017. 23.54

    —————-

    Paroc dziļāk – līdz Briseles kabinetiem tiksi!

    http://g2.delphi.lv/images/pix/355×215/yFBrIvHtRa0/sandra-kalniete-45063488.jpg

    “….Taujāta, vai viņas padomnieka Pētera Viņķela iesaistīšanās jaunajā politiskajā kustībā varētu ietekmēt turpmākās darba attiecības, Kalniete atbildēja noraidoši, sakot, ka līdz šim ar Viņķeli nav runājusi, tomēr šāda rīcība nevar ietekmēt abu personu darba attiecības, un «šādi jautājumi nekad nav bijis šķērslis profesionālajām attiecībām».” http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/670391-vienotibai_jauns_pagrieziena_punkts_vai_izirsana

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Austras koks 26.07.2017. 13.26

Izskatās, ka Marksa un Ļeņina idejas Latvijā pat samērā gudru un inteliģentu cilvēku prātos dzīvo un uzvar!!! :(((

+10
-16
Atbildēt

4

    vvilums > Austras koks 26.07.2017. 15.09

    Austras koks. Nez kur Marksa un Ļeņina idejas tu tur varēji saskatīt. Ja runa iet par pamatienākumu, kas aizstās pabalstus, tad jau tos varēs saņemt tikai tie ,kas strādā atšķirībā no pabalstu saņēmējiem, kas saņem pa velti tā pat vien.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Austras koks 26.07.2017. 15.33

    vvilums, kur var izlasīt skaidrojumu tam pamatienākumam? Tur ir runa, ka tam jāaizstāj pabalsti. Ja īstenos ko līdzīgu jūsu versijai – tad bezdarbnieka u.c. pabalsti vairs nebūs un pamatienākums arī nebūs (jo tas tiem, kas strādā)?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 26.07.2017. 15.44

    Es kā “pamatienākumu” saprotu šobrīd populāro populistisko ideju, ka visiem ir jānodrošina minimāla ienākuma summa, neatkarīgi ko katrs dara un vai vispār dara. Tāda ideja Somijā bija nesen uzpeldējusi. Vēl kaut kur. Par to arī daudzi norāda, ka nākotnē dēļ robotizācijas nebūs darba vietu pietiekami, ka vajadzēs sabiedrībā visiem vienkārši maksāt kaut ko, utt. (Eiropā tai pat laikā faktiski tie paši, kas uztraucas par robotizācijas radīto bezdarbu un grib ieviest visiem vienoto pabalstu, nez kādēļ visu laiku atbalsta arī milzīgo imigrāciju uz Eiropu, t.sk. ar saukli, ka ekonomikai vajag darba vietas. Smieklīgi un skumji vienlaikus)).

    Tā kā šobrīdējā rietumos valdošajā situācijā un domas attīstības līmenī ir grūti saprast ar “pamatienākumu” kaut ko citu kā tikai vienotu pabalstu visiem. Komunisms rullē!!!! :)))

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 26.07.2017. 23.37

    ———-Austras koks Es kā “pamatienākumu” saprotu šobrīd populāro populistisko…”

    ========================================================================================

    Vispār noder pāvesta Franciska 2014.g.13.septembrī teiktā kontekstā atcerēties notikušo Latvijā – atgādināt par “pamatpienākumiem”, lai varētu to “pamatienākumu” nodrošināt:

    “1940. gada maija beigās avīzes rakstīja, ka kara uzspiesto saimniecisko grūtību dēļ no darba rūpniecības un amatniecības uzņēmumos būs jāatbrīvo 9000 strādnieku, t. sk. 5000 sieviešu. No darba atbrīvojamie tika aicināti doties lauku darbos. Bet 6. maijā K.Ulmanis rakstīja: “Kā būtu, ja no apmēram 12 000 skolotājiem, kad 3 vai 4 mēneši vasarā skolas ir cieti un kas neiet kursos u. tml., daži tūkstoši piespiestos iesaistīties dažādajos vasaras darbos. Tiklab vīrieši, kā sievietes.” 17. maijā valdība izdeva likumu par uzgaides piemaksu. Saskaņā ar šo likumu Rīgas, Liepājas, Daugavpils, Ventspils un Jelgavas rūpniecības un amatniecības uzņēmumu darbinieki, kam piešķirti bezalgas atvaļinājumi sakarā ar rūpnieciskās ražošanas sašaurināšanos un kas izvietojušies sezonas darbos, saņēma piemaksu. Piemaksu piešķīra par katru bērnu, kas jaunāks par 11 gadiem, un par apgādājamiem darba nespējīgiem vecākiem. Piemaksa gan bija visai neliela — 5 lati mēnesī, bet bija paredzēti atvieglojumi arī īres maksā un transporta izdevumos.

    Saskaņā ar 31. maijā izsludināto Saimnieciskā dienesta likumu visi darba spējīgie Latvijas iedzīvotāji varēja tikt iesaistīti vai iesaukti valsts saimnieciskajā dienestā uz laiku līdz 6 mēnešiem. Visa jaunatne skolu brīvlaikā tika apvienota Darba skolā, kuras priekšnieks bija pakļauts saimnieciskā dienesta pilnvarniekam. Saimnieciskā dienesta likums attiecās arī uz Latvijā dzīvojošajiem ārzemniekiem, ja tas saskanēja ar starptautiskajām tiesībām un starptautiskajiem līgumiem, kuriem bija pievienojusies Latvija. 4. jūnijā tika publicēts valdības rīkojums, ka uzņēmumos atvaļinātajiem strādniekiem līdz 8. jūnijam jāierodas lauku darbos, ņemot līdzi darba grāmatiņu un nupat ieviesto saimnieciskā dienesta grāmatiņu, kurā bija jābūt darba devēja ierakstam par atvaļinājuma piešķiršanu uz 4 mēnešiem.”

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2017/06/Ulmanapolitika-664×495.jpg

    https://www.vestnesis.lv/ta/id/44784

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Austras koks 26.07.2017. 13.15

Izlasot šo te – “savukārt pabalstus vajagot pakāpeniski aizstāt ar “vispārējo pamatienākumu”” – tapa skaidrs, ka Latvijā atkal cels komunismu. Visiem par neko nodrošinās kaut kādu pamatienākumu.

Latvijā beidzot ir tapusi šobrīdējam Eiropas stiliņam atbilstoša liberālleftistu partija – tādi, kuri atbalsta velkomismu (masveida imigrāciju), atbalsta pārspīlētpo LGBT propagandu, ir pret nacionālām valstīm, ir par Eiropas federalizāciju, atbalsta naudas pārdali no strādātājiem uz strādāt neprotošajiem vai strādāt negribošajiem, atbalsta naudas pārdali no normāliem biznesiem uz mākslīgi uzturamiem biznesiem utt.

Respektīvi – ABSOLŪTAIS MURGS.

Bet patiesībā – labi ir, vajag tādu partiju, kurā kopā var sanākt kreisā šļura un arī par kuru var nobalsot attiecīgs elektorāts. Tad būs skaidrs, cik šādas idejas pie mums ir populāras. Un man jau liekas, ka ir absolūti nepopulāras.

Tas, ka cilvēks ir gudrs kādā zinātnes vai citā savas darbības jomā, izskatās, ka absolūti nenodrošina to, lai cilvēks nebūtu utopists un domātu, ka visiem pienākas kaut kas tāpat, ka to ir iespējams nodrošināt utt.

+19
-21
Atbildēt

11

    nomale > Austras koks 26.07.2017. 13.22

    Kuram murgs, kuram izvēle. Man beidzot būs no kā izvēlēties – “Mēs esam par” vai “JKP”. Tā kura piedāvās neierobežotu imigrāciju un bez iedziļināšanās sauks visus migrantus par bēgļiem saņems no manis mīnusu, tā kas iestāsies par vienlīdzīgām tiesībām visiem, tajā skaitā arī gejiem – plusu!:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 26.07.2017. 13.29

    Kas ir geju tiesības un tiesību vienlīdzīgums ir gari un plaši diskutējams jautājums, ko kurš ar to saprot. Bet labi, par to citreiz.

    Un ja nu šitie “Mēs esam par” būs par masveida imigrāciju un par, piemēram, viendzimuma laulībām, bet JKP būs pret masveida imigrāciju, un arī pret viendzimuma laulībām?! Par ko tad izvēlēsities balsot?! :)

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    nomale > Austras koks 26.07.2017. 13.35

    Ja būs jūtams, ka imigrācijas politikā bremzes galīgi netur, tad noteikti JKP!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 26.07.2017. 13.39

    to Austras koks

    “Izlasot šo te – “savukārt pabalstus vajagot pakāpeniski aizstāt ar “vispārējo pamatienākumu””

    https://www.youtube.com/watch?v=9GmipSGx5r8

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > Austras koks 26.07.2017. 13.44

    nomale. Vai tad līdz šim vēl neesat izlasījis Golubevas atklāsmes? Savādi:)

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 26.07.2017. 13.48

    to nomale

    Neesot pie varas JaunāKP var solīt, visu, kas vien ienāk prātā, līdz šim Bordāns sevi ir parādījis tikai, kā komunistu cūku un čekas pidarasu, LC, biedrs un vēl, protams, ka uztaisīja sūdu čupu pie NA biroja durvīm un paprasīja tualetes papīru.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 26.07.2017. 14.42

    Masveida migrācija Latviju tiešām var apdraudēt.

    “Viendzimuma laulības” absolūti neko neapdraud, ja tādas arī būtu, tad kaut kādi tur 0,0001%.

    Likt kopā pēc apdraudējuma pakāpes šīs divas lietas ir pilnīgākais sviests un par sevišķu adekvātumu neliecina, par neadekvātām fobijām gan.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 26.07.2017. 14.59

    dzeri, kāds sakars ar fobijām vai nefobijām. Mēs ar nomali vienkārši parunājām. Viņš nosauca divus kritērijus kā piemēru izvēlei, es savukārt nosaucu divus kritērijus un partiju nostājas piemērus. Nn pajautāju kā tad balsotu. Viss. Mēs par to, kurš kritērijs ko apdraud nerunājām :)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    tonijs > Austras koks 26.07.2017. 18.09

    AK: Kurā variantā Jūs balsotu par NA?

    1) NA ir par masveida imigrāciju un par viendzimuma laulībām,

    2) NA ir par masveida imigrāciju un pret viendzimuma laulībām,

    3) NA ir pret masveida imigrāciju un par viendzimuma laulībām.

    Tas tikai tā, piemēra pēc. Nekādas manipulācijas.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 26.07.2017. 18.23

    Par NA jau ir skaidrs – NA abos jautājumos ir PRET, un tas atbilst maniem uzskatiem. Bet šie abi jaunie – MesPar un JKP jau nav noformulējuši savas atbildes šajos un daudzos citos jautājumos. Šīs abas jaunās pagaidām pārsvarā ir tikai pasludinājušas lozungus, līdz ar to pašam jāburās cauri lozungiem, jāliek tie kopā ar personāžiem, to iepriekš paustajiem uzskatiem un darbībām, un jāizdara secinājumi. Un tādējdi man JKP pašlaik ir vēl stipri tumšs zirdziņs, bet par šo Viņķeļu projektu man ir par 90% slaidrs virziens – tas, ko mūsdienās dēvē par liberālleftismu un kultūrmarksismu. Tātad, pats šausmīgākais kas vien var būt.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > Austras koks 26.07.2017. 20.37

    Austras koks

    “kreisā šļura”

    Piekrītu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

nomale 26.07.2017. 13.12

Nu tas jau ir labi! Nopietnu zinātnieku iesaiste dod cerības stariņu, ka jaunais politiskais spēks būs pietiekami pragmātisks un neiebrauks otrā grāvī (ar to domāju galēji kreiso liberālismu, kad akli skrienot pēc vienas brīvības tiek samīdītas daudzas citas).

Veiksmi! Ja pratīsiet noturēties ceļa vidū, tad varat cerēt uz manu balsi!

+20
-16
Atbildēt

5

    Austras koks > 26.07.2017. 13.19

    Skat manu komentāru zemāk – jau brauc otrā grāvī. Un to liecina ne tikai manis citētā frāze, bet arī citas norādes tekstā. Šī izskatās, būs reāla liberālleftistu partija.

    +18
    -11
    Atbildēt

    0

    nomale > 26.07.2017. 13.23

    Līdz vēlēšanām vēl gads un šoreiz tā nebūs vienīgā izvēle – tā kā skatīsim, lasīsim, redzēsim!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > 26.07.2017. 13.30

    to nomale

    “Nu tas jau ir labi! Nopietnu zinātnieku iesaiste dod cerības stariņu”

    Atceros, kā čekas pidarasi Burkovska vadītā raidījumā LNT slaucīja savus sūdainos daiktus cienījamā akadēmiķa Stradiņa kamzolī. Zinātnieks tas vēl nav politiķis, bieži vien izcils zinātnieks nemaz neiederās normālā dzīvē.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Baiba. > 26.07.2017. 15.26

    >nomale

    Sabiedrībā atpazīstami cilvēki piedalījušies Manifesta radīšanā, to arī parakstījuši. No apvienības solīts pārtapt par partiju. Gaidīsim, cik no parakstītājiem būs gatavi kļūt par partijas biedriem, tad arī varēsim vērtēt.

    Nelielu skepsi rada dažādie izbijušo partiju pārstāvji, kas nāk ar to pašu piedāvājumu, kāds bijis daudziem jaundzimušiem politiskajiem spēkiem. Pārlasot partiju programmas, nekas jauns netiek piedāvāts.

    Pēc Zatlera urrā partijas izveidošanas, kas sabiedrībai sagādāja vislielāko vilšanos un atmeta sabiedrības uzticēšanos desmit gadu senā pagātnē, uz notiekošo daudzi raudzīsies ar piesardzību.

    Līdz vēlēšanām vēl laiks sevi pierādīt. Lai izdodas!

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    riks_sondors > 27.07.2017. 07.36

    nomale Līdz vēlēšanām vēl gads un šoreiz tā nebūs vienīgā izvēle – tā kā skatīsim, lasīsim, redzēsim!
    bet līdz tam, ka drikst nodibināt par†iju un ar to ņemt dalību Kangarā†a vēlēšanās, apmēram mēnesis! par†ijai, lai tā drīkstētu ņemt dalību Kangarā†a vēlēšanās, jābūt vismaz gadu vecai.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

basta 26.07.2017. 13.08

“Sabiedrībā pazīstamie cilvēki”, tā būs uzsildīta aizvakardienas zupa.

+11
-14
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam