Smiltēns atkāpjas no “Vienotības” Saeimas frakcijas priekšsēdētāja vietnieka amata

55

Komentāri (55)

DD1 21.07.2017. 21.48

> Austras koks

“Vienotībai ir beidzot jānoformulē, kas tad viņi īsti ir.”

Par vēlu dzert Borjomi.

+5
-9
Atbildēt

1

    Austras koks > DD1 22.07.2017. 08.02

    Nu vismaz mirstot var mēģināt nodefinēties :)

    Bet ja nopietni, izskatās ka tiešām nekas nav mainījies, bet Smiltēns tik teātri spēlē.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

lno 21.07.2017. 17.43

nomale. Iesaku pašam uzmanīgi lasīt. Vienotība vēl nebija oficiāli reģistrēta, kad jau lauza savus solījumus. Ar ko gan V būtu labāka par ZZS un NA?:)

+3
-13
Atbildēt

8

    maču-pikču > lno 21.07.2017. 18.09

    >lno

    Kādus solījumus lauza Vienotība? Jūsu sirdssāpes par Nacionālās apvienības nepaņemšanu koalīcijā? Pareizi darīja. Margināļiem nav vietas koalīcijā. Viņiem nebija jābūt iepriekšējās Saeimas valdībā, arī tagad viņus vajadzēja turēt pa gabalu. Lemberga stipendiātus un kabatas partiju, kas piesavinājušies nacionāļu statusu, muļķo lētticīgos, nedrīkst iekļaut nevienā valdībā. Lai sēž opozīcijā un skraida ar lāpām, tas ir viss uz ko viņi spējīgi.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 21.07.2017. 18.23

    Kas tad tagad ir margināļi, ne Vienotība?:) Ja NA grib mainīt pret kremļa filiāli, tā ir diagnoze gan partijai, gan tās atbalstītājiem, gan V “panākumi”:)

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 21.07.2017. 18.44

    to lno

    Vienotība iet pa skuju taku.

    Starp citu, interesanti būtu papētīt, cik reizes pēdējā gada laikā samazinājušies

    biezo sponsoru maksājumi Vienotības kasē, kopš viņi vairs nekontrolē ienesīgāko maksātnespējas procesu sadali un visus valsts pasūtījumus celtniecībā.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 21.07.2017. 18.46

    Vot vot,vajadzēja klausīt makčupikču ieteikumiem,un tā vienotības šļura būtu ātrāk nogājusi kanalizācijā.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 21.07.2017. 19.12

    speciali machu pikcham:

    No Tvnet (04/06.17)

    Raksta nosaukums: Latvijas pašvaldībās visvairāk būs pārstāvēta VL-TB/LNNK, kā arī ZZS un LZS

    Latvijas pašvaldībās visvairāk būs pārstāvēta nacionālā apvienība «»Visu Latvijai!» – «Tēvzemei un Brīvībai/LNNK«» (VL-TB/LNNK), kā arī Zaļo un zemnieku savienība (ZZS) un Latvijas Zemnieku savienība (LZS), liecina Centrālās vēlēšanu komisijas publiskotā informācija.

    Tostarp VL-TB/LNNK Latvijas pašvaldībās kopumā ieguvusi 166 deputātu vietas, kā arī tā būs pārstāvēta apvienībās ar citiem politiskajiem spēkiem, proti, pašvaldībās strādās 15 deputāti, kuri ievēlēti no VL-TB/LNNK un LZS apvienības, 12 deputāti no partijas «Reģionu alianse» un VL-TB/LNNK apvienības, astoņi deputāti, kuri ievēlēti no Latgales partijas, VL-TB/LNNK un LZS apvienības, septiņi no Latgales partijas, VL-TB/LNNK un «Vienotības» apvienības, kā arī pa četriem deputātiem no VL-TB/LNNK un «Vienotības» apvienības un VL-TB/LNNK, «Vienotības» un Latvijas Reģionu apvienības (LRA).

    ZZS pašvaldību vēlēšanās ieguvusi 157 deputātu vietas, kā arī pašvaldību domēs ievēlēti 10 deputātu no apvienības ZZS un «Vienotība», astoņi deputāti no apvienības, kuru veido «Reģionu alianse» un ZZS, kā arī seši deputāti no apvienības ZZS un Latgales partija.

    «Vienotība» ieguvusi 119 deputātu vietas.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    basta > lno 21.07.2017. 19.21

    maču-pikču

    “Margināļiem nav vietas koalīcijā.”

    Vēl drusku un Vienotības rindās būs palicis viens zaglis un pusotrs pediņš.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    basta > lno 21.07.2017. 19.26

    Andrejs

    “interesanti būtu papētīt, cik reizes pēdējā gada laikā samazinājušies biezo sponsoru maksājumi Vienotības kasē”

    Tāds iespaids, ka visi pēdējā laikā sasvērējušies pret Vienotības zagļiem un pidrillām. Jau otrais smagais trieciens maizestēviem, pirms tam Francija piesprieda 80 miljonus sodu mazgātuvei un UA tirgotājai, Rietumu bankai:

    “FKTK par pārkāpumiem Ziemeļkorejas sankciju lietā soda “Norvik banku” un “Rietumu banku”

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    basta > lno 22.07.2017. 15.21

    to lno

    “Ar ko gan V būtu labāka par ZZS un NA?:)”

    Ar ko gan Staļins būtu bijis labāks par Gorbačovu? Pilnīgi manas domas, es arī neizprotu tos fašistisko izdzimteņus, kuri slavina Staļinu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

lno 21.07.2017. 17.20

nomale Es esmu Vienotības elektorāts…

_________________________

Biju JL atbalstītājs, bet man nekādi nav saprotams kā var atbalstīt 7 gadus partiju, kura 2010.gadā nākošajā dienā pēc vēlēšanām varēja koriģēt savus uzstādījumus par 180 gradiem, un tagad var brīnīties, ka tā uz sabrukukšanas robežas?:)

+2
-12
Atbildēt

5

    nomale > lno 21.07.2017. 17.38

    Lasi visu teikumu! Sen jau vairs neatbalstu to Vienotību, kura ir šobrīd un pēdējās vēlēšanās par to balsoju tikai tāpēc, lai mazāk tiktu citām partijām, kuras manā skatījumā bija vēl daudz sliktākas. Tas ka Vienotība atteicās no savām vērtībām nenozīmē ka es esmu gatavs manīt savus uzskatus un iet balsot par NA, ZZS vai SC. Vienotības elektorāts joprojām ir turpat, kur tas bija pirms tiem septiņiem gadiem – problēma ir tā ka partija Vienotība ar Āboltiņu priekšgalā ir aizgājusi velns zin kur. Ja šobrīd brīvajā vietā atnāks kāda cita partija tad Vienotības elektorāts balsos par to. Un pēc tam šo elektorātu jau varēs dēvēt tās citas partijas vārdā.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Magnijs > lno 21.07.2017. 18.34

    Piekrītu nomalei. Arī es esmu bijis pastāvīgs JL un Vienotības vēlētājs, taču nākamajās vēlēšanās es Āboltiņas dēļ tāds, visticamāk, vairs nebūšu. Šobrīd izskatās, ka mana izvēle varētu krist uz JKP. Paskatīsimies.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    basta > lno 21.07.2017. 19.53

    to nomale

    “nenozīmē ka es esmu gatavs manīt savus uzskatus un iet balsot par NA, ZZS vai SC.”

    Bez tā, ka SC atklāti nesludina pederastiju, ar ko vēl tas atšķirās no Vienotības? Vispār jau tas, ka SC Latvijā pārstāv “bļaģinaja rossia”, iespējams arī tai ziņā viņi ir kā vienolas dvīņi. Varbūt zini kādas atšķirības, kas tikai īpaši pietuvotiem pieejamas?

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Anonīms > lno 22.07.2017. 23.35

    Pilnigi piekritu, taču nakošajas velešanas ļoti naksies domat par ko balsot, lai neizmestu balsi, paskatisimies kas isti ir JKP.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > lno 23.07.2017. 12.14

    to andris_rivaner

    JaunāKP ir čekas kurmis, LC pārstāvis Bordāns, krievu militārista atvase, Aņka Potapova un ļoti šaubīgs tips, Jurašs. Viņu panākumi ir čekas masīva zombēšanas kampaņa t.s. sabiedriskos mēdijos un nopirkto žurnaļjugu – politmauku konkurentu nomētāšana ar fekāliju maisiņiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 21.07.2017. 16.36

Bēdīga putra. Bēdīgi tāpēc, ka ir skaidrs – ar šādu “burbuļošanu” partija Vienotība neatgūsies. Tāpēc jautājums, kāda izskatīsies jaunā Saeima, kļūst biedējoši tiešs. Kādi jauni politiskie spēki ienāks LR parlamentā. Būtu jau labi, bet Strīķe viena pati Vienotības vietu neaizpildīs :)

+8
-2
Atbildēt

6

    nomale > rinķī apkārt 21.07.2017. 16.41

    Tikai ar lielu un skaļu iekšēju karu Vienotība vairs var vēl mēģināt atgūties. Galvenais, lai cīņa ir īsa un lai neuzvar Āboltiņas-zanEs “viss ir labi” un “skauģi visapkārt” nometne!

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.07.2017. 16.45

    nomale Būtu labi, ja Vienotības elektorāts saprastu par ko Smiltēns ar Āboltiņu cīnās :) Citādi iznāk tāds …

    https://www.youtube.com/watch?v=zXr0Xtq7iGU

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 21.07.2017. 16.55

    Es esmu Vienotības elektorāts, vismaz tās Vienotības, uz kuru tika liktas cerības un lai mani dabūtu atpakāļ būs nepieciešamas ļoooti radikālas pārmaiņas. Āboltiņai tajā Vienotībā nav vietas principā. Tā Vienotība par kuru es varētu kādreiz balsot var rasties tikai balstoties uz savu kļūdu izvērtēšanu un nekādi uz ārējo ienaidnieku meklēšanu. Konspirāciju teorijas labāk patīk NA un SC vēlētājam.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > rinķī apkārt 21.07.2017. 17.16

    RA – Protams, ka bēdīgi, tomēr notiekošais vienotībā ir tikai daļa no daudz nopietnākas vainas. Mēs ceturtdaļgadsimta laikā neesam spējuši izveidot pārstāvniecības demokrātiju, kuras obligāts elements ir politiskas partijas. Tādu mums nav nevienas, pašu piekārtie nosaukumi faktu nemaina.

    Vainot tikai politiķus (precīzāk – politikāņus) par to nav godīgi. Ne es viens ikdienā redzu cilvēkus atbilstošā vecumā, kuru darba un arī komunikācijas spējas, kompetence un, ai, ai, pat morālās īpašības pietiekoši vai pat ar uzviju atbilstu profesionāla politiķa prasībām, bet viņi pat nedomā politikā iesaistīties. Kaut arī jau tagad tēmā orientējas labāk par vienu otru no 100 gudrajiem. Tā atbrīvojas vieta ļaudīm, arī ne melnbalti vērtējamiem, tomēr tādiem, kam dalība politbrigādē līdz risināt kādas paša problēmas, nav būtiski, īstas vai iedomātas. Daži, tikuši pie šprices, pamazām kaut ko iemācās, vairumam pati ideja par tādu nepieciešamību ir tāla un sveša.

    Tā radusies ķeza ir nevis viņu, bet mana un ne tikai mana problēma. Baidos, ka neatrisināma.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 21.07.2017. 19.10

    yp rinķī apkārt

    “Būtu jau labi, bet Strīķe viena pati Vienotības vietu neaizpildīs :)”

    Nepārdzīvo! Čeka vēl pirms pašvaldību vēlēšanām jau bija uzrotījusi piedurknes un nopietni ķērusies pie darba. Ja būtu lasījis IR un klausījies LR, būtu pamanījis, kā ar fekāliju maisiņiem tiek apmētāta NA un ZZS un nievājoši runāts par Bondaru un kā slavināta Jaunā KP. Bez netīrās vēlēšanu kampaņas, kas daudzus latviešus atturēja no došanās pie vēlēšanu urnām, NA, ZZS un LRA “Latvijas attīstībai” būtu savākuši vairāk kā pusi balsu un Ušmeriks būtu palicis opozīcijā.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.07.2017. 19.25

    J.Biotops, šobrīd ir aktuāls praktiskas dabas jautājums, proti, kuri būs tie, kas pēc aptuveni gada aizpildīs Vienotības nišu Saeimā?

    Tas ir “būt, vai nebūt” jautājums, no kura ir atkarīgs, vai Latvijā reiz pienāks, jeb tomēr nepienāks laiks, kad Saeimā darbosies “klasiski pareizas” politiskas partijas, neviens vairs nesauks pēc “jaunām asinīm” parlamentā, jo ļauži būs sapratuši, ka politika, tā ir mūža profesija. Tas ir pilsonības nobriešanas ceļš, kurš mērāms paaudzēs. Mēs ar Tevi šādu laiku vairs nepiedzīvosim.

    Tāpēc šobrīd svarīgi, lai tas kuģis, kuru sauc par Latviju, turpinātu netraucēti peldēt savā attīstībā vienā un tai pašā virzienā, tādā, kādā viņš ir peldējis visus šos gadus. Lai pie stūres pēkšņi nenonāktu “progresīvi politiķi” – Satversmes mainītāji, kuriem ļaužu labklājība pie kājas, bet svarīga ir “ideja”, vienalga, kas tie būtu – kultūrmarksisti, vai ušakovieši. Svarīgi, lai Latvijā būtu parlaments, kura vairākums atbalstītu uzticīgu darbošanos NATO un ES. Pārējais viss…, gan jau sakārtosies, ar laiku

    Vēl joprojām arī Vācijā ir sastopami dīvaiņi -romantiķi, kuri nodarbojas ar “politiku”. Piemēram, “manā pusē” darbojas partija, kura cīnas par Austrumfrīzijas neatkarību :). Bet Vācija nav Latvija, Vācija var atļauties “demokrātijas vārdā” šādiem dīvaiņiem darboties , Vācijā trešdaļa tās iedzīvotāju nesapņo likvidēt savu valsti un atdoties Kremlim. Latvijā tas ir citādi, kā labi zini

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

nomale 21.07.2017. 16.27

Vismaz kaut kāda virzība, kaut arī droši vien fatāli novēlota. Aicinājumiem uz radikālām pārmaiņām partijā bija jāizskan uzreiz pēc totālās izgāšanās 12. saeimas vēlēšanās. Tas bija pirms trim gadiem…

+2
-12
Atbildēt

0

J.Biotops 21.07.2017. 16.12

Turu muti un gaidu šejienes kompetentāko komentētāju skaidrojumu par to, cik Vienotībā viss labi un pareizi.

+1
-1
Atbildēt

0

basta 21.07.2017. 14.59

Par vēlu, mūdzi, lekt ledainā ūdenī, vajadzēja no Titānika nokāpt tā pēdējā pieturā, reizē ar Buiķi, Kursīti un Rībenu. Tagad cerību nav vairāk kā tiem, kuri paliks uz kuģa līdz pat kontaktam ar aizbergu.

+3
-17
Atbildēt

0

Austras koks 21.07.2017. 14.48

Smiltēns min, ka viņam ar Āboltiņu esot diametrāli pretēji uzskati par partijas attīstību. Bet vienīgais, ko viņš minēja, ka nepieciešamas kardinālas pārmaiņas partijā.

Domāju, ka vēlētājus interesētu kādi katram tad ir šie uzskati, kādi tad ir tie Smiltēna uzskati, kuriem nepiekrīt Āboltiņa un kā tad “diametrālais pretējums” izpaužas. Tas, ka vajag kardinālas pārmaiņas, neko nepasaka, jo Smiltēns nav paudis, kādas ir tās pārmaiņas, kuras viņš uzskata par vajadzīgām. Pārmaiņas var būt ļoti dažādas – tādas, kuras potenciālie vēlētāji uzskata par atbalstāmām, un tādas kuras nē. Turklāt, nedomāju, ka Āboltiņa uzskata, ka pārmaiņas nevajag. Visdrīzāk, katrs no viņiem redz citas pārmaiņas, kuras būtu jārealizē.

Un vēl svarīgi būtu zināt ne tikai kādas pārmaiņas nepieciešamas partijas atdzimšanai, bet arī Vienotībai beidzot būtu jānoformulē sava ideoloģija. Vienkārši frāzes – piem., eiropeiskums utt. – tā nav ideoloģija. Jo gan liberālisms, gan konservatīvisms, gan nacionālisms, gan sociāldemokrātija utt. – tās visas ir eiropeiskas ideoloģijas.

Vienotībai ir beidzot jānoformulē, kas tad viņi īsti ir.

+11
-3
Atbildēt

10

    basta > Austras koks 21.07.2017. 15.05

    to Austras koks

    “Vienotībai ir beidzot jānoformulē, kas tad viņi īsti ir.”

    Neviltota interese, jeb tikai bla bla bla? Ir pagājis pietiekami ilgs laiks, lai katram pilsonim būtu skaidrs, kas ir Vienotība.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 21.07.2017. 16.51

    vēlētājus interesētu kādi katram tad ir šie uzskati, kādi tad ir tie Smiltēna uzskati, kuriem nepiekrīt Āboltiņa un kā tad “diametrālais pretējums” izpaužas.

    ——————-

    Domāju, ka to mēs nekad neuzzināsim. :)

    Vispār jau smiltēns der tikai par pelēko kardinālu, grūti iedomāties viņu kādas partijas “lokomotīves” lomā.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > Austras koks 21.07.2017. 18.31

    >Austras koks

    Jūsu viedoklim varu piekrist daļēji. Smiltēna paziņojums par pretstāvi ir bungu rībināšana, izsaucot lietu Āfrikā. Puišeļa izgājiens bez pamatojuma. Kāds ir Smiltēna redzējums, tā arī paliksim nezinot, iemuka krūmos kā zaķpastala. Izskatās nenopietni, pieprasot virzīt viņu kā vienīgo kandidātu. Tā nav demokrātija. Katram kandidātam ar savu redzējumu jāiepazīstina gan vēlētājs, gan partijas biedri, lai nebūtu jābalso par kaķi maisā. Puika uzmeta lūpu un pierādīja sevi kā nenobriedušu politiķi.

    Vienotības ideoloģija mainījusies? Nepiekrītu! Vienotība no eiropeiskajām vērtībām pavērsusies uz austrumiem? Kļuvuši par sociāldemokrātiem vai konservatoriem? Latvijas konservatoru un nacionāļu izpildījumā “eiropeiskās vērtības un ideoloģija” tuvāka Putina Krievijai, kuri mēģina kopēt viņu likumus un ieviest tos Latvijā.

    Lozungs par korupcijas apkarošanu palicis otrajā plānā, bet vienlaicīgi nevar nosegt visu laukumu ar problēmrisinājumiem, kas Latvijā sabriedušas un gadiem stāv nerisinātas. Korupcijas apkarošanu nevar paveikt viena partija, tai ir jābūt visu partiju programmu pirmajam punktam.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 21.07.2017. 19.00

    Tā kā Piebalgs vēl nav paspējis noformulēt,kas ir īstas rietumu vērtības,tāda spriedelēšana,kas kuram tuvāks,ir priekšlaicīga,varbūt tomēr pagaidīsim un uzzināsim,kādas ir tās Vienotības rietumu vērtības?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 21.07.2017. 19.02

    Kļuvuši par sociāldemokrātiem vai konservatoriem?

    —————–

    Vai tad Pabriks un Štokenbergs nebija sociāldemokrāti? :P

    Mjāaaa, tas laikam pat viņu beidzamajiem atlikušajiem uzticīgajiem balsotājiem jau piemirsies… :)

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 21.07.2017. 19.08

    Tā kā Piebalgs vēl nav paspējis noformulēt,kas ir īstas rietumu vērtības

    ———-

    Smiltēns arī nē. Viņam “esot domstarpības”. Politologs Skudra domā, ka runa ir par atlikušo krēslu sadali

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 22.07.2017. 07.47

    Visticamāk šis laikam tomēr ir Smiltēna teātris. Āboltiņa, izrādās, pati ir apliecinājusi, ka uz vadītājas amatu nekandidēs, un varbūt pat nekandidēšot uz valdi, un nākošgad taisās iestartēt par vēstnieci kaut kur.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 22.07.2017. 08.00

    maču-pikču: “Vienotības ideoloģija mainījusies?”
    —————-
    Vienotībai konkrēta ideoloģija nekad nav bijusi. Kā var būt vienota ideoloģija, ja apvienojušies ir JL, Pilsoniskā savienība, Sabiedrība citai politikai, un beigās vēl zatleristi? Kā var būt vienota ideoloģija partijai, kurā ir cilvēki, kas pārstāv visu no manis iepriekš nosaukto – socdemus, liberāļus, konservatīvos, nacionālistus un vēl visu ko?!

    Tāda kā latviešu apvienota partija pret austrumu virzienu tā kādu laiku varbūt derēja, bet nevar būt viena partija visiem, svarīga ir ideoloģija, bet Vienotībai tādas nav. Eiropeiskums un eiropeiskās vērtības – tā ir pārāk plaša un nekonkrēta ideoloģija, līdz ar to nemaz īsti nav nosaucama par ideoloģiju – jo apakšā var pabāzt ļoti daudz ko un stiept uz visām pusēm. Tāds bla, bla, bla… vien sanāk, ne ideoloģija.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 22.07.2017. 15.12

    Eiropeiskums ir pat ļoti konkrēts jēdziens, drīzāk gan vektors, nevis ideoloģija.

    Atmetos to multikulturalisma teoriju, kas ir izgāzusies, viss pārējais ir pieņemams un strādā – tiesiskums, cilvēka individualās brīvības un tiesības,( ja tas tikai neapdraud pārējo brīvības un tiesības), solidaritātes un kompromiss, nevis konflikts, cilvēka cienīga dzīve, varas kontrole no sabiedrības, attīstīti institūti, varas dalīšana un varu atzaru savstarpēja kontrole, utt., utt.

    Ja tas Latvija būtu pietiekami attīstīts, cilvēki nevainotu visur ES.

    Saprotams, 3A izdevīgāk, lai tauta būtu stulba, tātad, viegli kontrolējama, diemžēl, daļēji viņi savu panākuši.

    Un, lai kāda tā V arī nebūtu, ar visiem mīnusiem, tā pie šīm principiem, pārsvarā, pieturas, un ir vienīgā partija, kura kaut cik atbilst civilizēto partiju līmenim ES kontekstā, ne NA, kur nu vēl ZZS vai SC, tam absolūti neatbilst.

    Tie, kas priecājas par V krīzi,diezin vai grib šeit eiropeisku Latviju, es V kritizēju, bet, par tās problēmām nepriecājos.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 22.07.2017. 22.01

    Tie,kas priecājas par V krīzi,uzskata,ka V uzdodas par to,kas īstenībā nemaz nav.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

basta 21.07.2017. 14.32

Kuģim sūce? Ja par atkāpšanās iemeslu būtu sirdsapziņa, drīzāk apliktu šahidu jostu un uzspridzinātos savas prokremliskās kleptokrātu un sodomītu varzas shodņjakā.

+1
-18
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam