Tieslietas un vārda brīvība

61

Komentāri (61)

lno 16.03.2017. 14.25

    Es > lno 16.03.2017. 14.49

    Noskatījos to propagandas gabalu. Te būs viens amizants citāts no tā: Baiba Broka – 16/03 ir pierādījums, ka latvieši var pretoties svešai varai…

    Kā tas jāsaprot? Vācieši nebija sveša vara? Vai arī Brokas kundzei škiet, ka kolaboracionisms ar vienu svešu varu ir pierādījums spējai pretoties “svešai varai”?

    1944.gada februāra beigās pēc smagām atkāpšanās kaujām pie Volhovas un Staraja Rusas abas Latviešu leģiona vienības – 2.brigāde un 15.divīzija ieņem aizsardzības pozīcijas Sorotas un Veļikajas upes krastos. Tas ir tas datums, kuru atzīmē šodien… “Kanaki” – leģiona puši rietumos sevi tā dēvēja – šajā datumā pieminēja savus kritušos biedrus. Tas nav uzvarām vīts datums ar kuru lepoties. Tas ir datums, kurā pieminēt divu cilvēkēdāju sadursmē WWII samaltos cilvēkus.

    Kartona patriotisms un demagoģija :((((((

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

wanvalda 16.03.2017. 14.21

Latvijā cieš no tā, ka tiesas pārāk burtiski seko likuma burtam, acīmredzot baidoties izspriest lietas vadoties no likuma gara.

Piekrītu. Latvijas tiesas kalpo likuma burtam, ne garam.

Tā taču vienkāršāk, vai ne?

+2
0
Atbildēt

0

Mantrausis 15.03.2017. 12.53

Manuprāt, ļoti reti tiek izmantotas iespējas uz tiesu paskatīties “no malas”. Nav statistikas, cik procesu ierosināti, jo “iespējams atrast pantu, pamatojoties uz ko, var iedzīvoties”. Faktiski – nav cietušo, nav problēmas, bet – izmantojot spēles elementus – “atrast var”.

Piemēram, ja ir aizskarts cilvēka gods un cieņa, manuprāt, “aizskartās” personas nemitīgā vēršanās pie medijiem, vismaz man liecina par to, ka šī ir iespēja tikt pie naudas. Ja tā, būtu laiks, cik iespējams nodalīt, patiesas taisnības un strīdus lietas, no vēlmes uz likuma rēķina iedzīvoties. Patlaban reti kur pasaulē tiesa ir arī taisnība. Pie tā būtu laiks atgriezties, vai likvidēt institūciju kā tādu, kas neatbilst būtībai!

+1
0
Atbildēt

0

andrejs 15.03.2017. 10.40

dokumentu apkopojumā «Īstais Nils Ušakovs» notikušo apraksta šādi:

«Pirms vairāk nekā gada, 2011. gada novembrī, manā rīcībā nonāca Rīgas mēra Nila Ušakova elektroniskā pasta sarakste. Pat virspusēja iepazīšanās ar to bija šokējoša. Tā liecināja par vismaz trim nopietnām problēmām.

Pirmkārt, būdams Saeimas deputāts un Ārlietu komisijas loceklis, Nils Uškovs Krievijas izlūkam atskaitījies par naudas tēriņiem. Kā zināms, Aleksandrs Hapilovs Krievijas vēstniecībā Latvijā ieņēma padomnieka amatu kultūras jautājumos, kas bija oficiāls piesegs viņa izlūkošanas darbībai, pēc kuras atklāšanas viņam nācās steigšus pamest Latviju.

———-

Šāds cilvis nevis sēž čokā, bet skaitās mūsu galvaspilsētas vadītājs. Daudziem viņa partijas biedriem ir izsniegta pielaide valsts noslēpumam… Mjāaa…

+9
-1
Atbildēt

8

    edge_indran > andrejs 15.03.2017. 11.47

    ————–

    Visi vienas sistēmas ietvaros darbojas – tāpēc “čokā” nav jēgas likt, lai par nodokļu maksātāju naudu uzturētu. Gan jau patērētāji (vēlētāji) paši izšķirs, kas ir kas. Turpinam baudīt demokrātiju un izmantot brīvā tirgus labumus!

    Eiropas Parlamenta (EP) deputāts Andrejs Mamikins vizītē Sīrijā ticies ar diktatoru Bašaru al Asadu

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/651211_640x420.jpg

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/651211-mamikins_vizite_sirija_ticies_ar_diktatoru_asadu_un_izdalijis_humano_palidzibu

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 15.03.2017. 12.16

    andrejs. Ušakova saistība ar Hapilovu taču ir tīrais sīkums, salīdzinot ar Kristovskim sakompilēto saraksti ar Slucki, par ko sašuta visa progresīvā sabiedrība partijas biedrus ieskaitot:):):)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 15.03.2017. 15.06

    To lno

    Bail pat padomāt kādus nevienam nezināmus briesmu darbus pastrādājusi Baiba Broka, salīdzinot ar Ušakovu…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 15.03.2017. 17.28

    andrejs. Piedod, bet nevaru būt Brokas fans gan pēc viņas izteikumiem agrāk, gan pēc retorikas par kapu tramvaju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 15.03.2017. 20.30

    Nav runa par simpātijām, bet par specdienestu attieksmi. Man arī Kristovskis ne pārāk, it sevišķi viņa Ārlietu ministrēšanas laikā. Tāpat kā Grende…, nešķita, ka ir īstajā vietā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 15.03.2017. 21.15

    andrejs. +1-:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > andrejs 16.03.2017. 16.08

    andrejs

    Kristovskis bija viens no nesliktākiem ārlietu ministriem, bet vai Grendes kundzes vietā gribēji Vienotības sodomītu mīluli, Operas finanšu izvazātāju, Žagaru? Laikam jau atceries, par ko čeka ar Grendi izrēķinājās?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 16.03.2017. 18.51

    Neapgalvoju, ka Kristovskis bija sliktākais. Grende arī paveica daudz laby lietu, bet nu biku pietrūka inteliģences. Lai viņai sokas!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 15.03.2017. 06.19

Žurnālists izpaust valsts noslēpumu publiski var tikai vienā gadījumā – ja kaut viens no tiem, kuri atbildīgi par noslēpuma glabāšanu, palaidis muti vai nav pienācīgi darījis savu tiešo darbu. Atkarībā no noslēpuma nozīmes un radītā apdraudējuma vainīgais var būt pat pārstrādājams tārpu barībā, bet žurnālista juridiskas vainas te nav.

Pavisam cita lieta – melu izplatīšana (vienkāršākais gadījums) vai patiesības sagrozīšana (vērtēt sarežģītāk un tieši te izpaužas atšķirība starp žurnālistu un žurkālistu). Sagrozīšanas metožu ir bezgala daudz, vairumā no tām ir trīs komponenti dažādās proporcijās – faktu atlase, nebūtisku detaļu izspīlēšana, būtiskā noklusēšna. Tos parasti papildina tendenciozi maldinošs valodas lietojums. Klasisks piemērs – atstāstot atšķirīgus viedokļus, vienu ievada ar „Persona A taisnojās ka…”, otru – „B izskaidroja ka…”. Meli gatavi, kaut sekojošie citāti var būt gana precīzi. Žurkālistikas klasika ir apgalvojoši jautājumi – „lūdzu pastāstiet mūsu klausītājiem, par ko jūs tā ienīstat latviešu tautu!” Ej nu atbildi…

Tādu mākslu pierādīt kā sodāmu praktiski nav iespējams. Profesionālā ētika arī maz līdzēs – kurš būs tas taisnais uzraugs? No malas neder, no pašu vides ne tik – visiem gribas būt populāriem un darba devēja domas arī ne gluži bez nozīmes.

Žurkālistika ietekmē ne tikai politiskās izvēles (balsojumi par jauki apdziedātām brigādēm), bet arī dadz piezemētākas jomas. Atkal mazs piemērs – preses radītais sabiedrības viedokis par „Maximas” traģēdiju ietekmēs visas ar būvniecību saistītās jomas. Nekur nav teikts, ka uz labo pusi, pagaidām izskatās pretēji.

+3
-1
Atbildēt

7

    lno > J.Biotops 15.03.2017. 10.34

    J. Biotops. Arī labs:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > J.Biotops 15.03.2017. 10.39

    Biotop, kāds jūsu rakstītajam konteksts/saistība ar Jākobsona “gadījumu”?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > J.Biotops 15.03.2017. 10.45

    Žetons!

    Cik ļoti atšķiras Rēdera intervijas (jautājumi, stils, attieksme pret intervējamo) ar Rinkēviču vai Dombrovski no vienas puses, un ar Mūrnieci vai Parādnieku, no otras.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 15.03.2017. 11.25

    andrej, atkal nākas piekrist. Arī man nepatīk dažu žurnālistu nepamatotā agresivitāte pret Jūsu mīluļiem, kaut priekš manis dikti nesimpātiskiem.

    Intervētāju atšķirīgas attieksmes piemēru mums netrūkst arī ārpus politikas. Nu salīdznāsim kaut vai tik populārās Kalnmeijera pratināšanas ar pieglaimīgu kasīšanu aiz austiņas divām KNAB popzvaigznēm. Metode sena un panākumiem bagāta, tūlīt pat šejienes publika te uz vietas pierādīs tās efektivitāti.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > J.Biotops 15.03.2017. 11.36

    Redzat, Biotop, tādi rederīši visus 90., nultos un tagadējos gadus par mūsu kopīgo naudu finansētajos “sabiedriskajos” MM ir veidojuši sabiedrisko domu, un tad mēs blisinām acis kad ieraugām vēlēšanu rezultātus.
    Par superlaikrakstu Diena es pat nerunāju.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > J.Biotops 15.03.2017. 11.58

    ———

    Virs rederīšiem ir “jumts” – tas spiež dotētajiem žurnālistiem ievērot disciplīnu:

    ” Latvijas iedzīvotāji mēdz būt pārāk kritiski pret valsts varu, un to savā pret Latviju vērstajā propagandā var izmantot Krievija. To intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā “Rīta Panorāma” paziņoja Drošības policijas vadītājs Normunds Mežviets. ”

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/551328_300x0.jpg

    http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/drosibas-policijas-vaditajs-latvija-parak-aizraujamies-ar-valsts-varas-kritizesanu.a227955/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 15.03.2017. 17.23

    J. Biotopa kungam vajadzētu sasprindzināt atmiņu par Kalnmeijera uzbrukumiem sliktajai Jutai par Rīgas apgabaltiesas tiesnešu apvainošanu:):):)

    http://www.irlv.lv/2014/1/24/kalnmeiers-faktus-galda

    Pēc sprieduma tiesnesei Bērziņai laikam jautājumu vairāk nav, kuram bija taisnība:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 15.03.2017. 04.38

Vārda brīvība ir svarīga lieta, taču valsts drošība, valsts pilsoņu attieksme pret savas valsts ienaidniekiem ir vēl svarīgāka.Tādēļ operas skandālu, Poikāna lietu var likt kopā, lai šādā kontekstā runātu par vārda brīvību, bet Ušakova/Jākabsona lieta ir jāizdala un jāpārklasificē. Ušakovs Jākabsona publicētajā materiālā sadarbojas ar Krievijas specdienestiem, jautājums – vai par šīm darbībām ir uzsākts kriminālprocess, un ja nav, tad kāpēc nav? Un kāpēc vēl joprojām valsts augstākās amatpersonas nav izteikušas pateicību žurnālistam par izrādīto lojalitāti? Tā vietā viņu tiesā…:) Tiešām labs piemērs tam, ar ko var rēķināties valsts patrioti Latvijā :)

+17
-1
Atbildēt

1

vvilums 14.03.2017. 18.13

Vai šodien kāds rīkotos tāpat,publicēdams ušaka valsts nodevību,ja zinātu,ka viņu sagaida vien gara nosodoša tiesvedība un izkropļota seja? Man māc baźas,ka nē, un tas mūs atmet vēl uz vairākām vietãm zemāk demokrātijas skalas reitingos.

+18
0
Atbildēt

1

    Dr. Bērziņš > vvilums 14.03.2017. 19.24

    Nu redz, tieši par to jau ir tas raidījums. Pareizāk sakot raksts. Vispār apbrīnoju Jākobsonu. Un esmu dziļi sašutis, ka viņa atklājumi, par kuriem viņš tik dārgi maksājis, tā arī palikuši no tiesu puses nenovērtēti. Nu gribas izteikties pavisam prasti tautas valodā, bet paklusēšu ar iekšēju protestu!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

haralds 14.03.2017. 17.49

burtam jāseko burtiski – tas pēc definīcijas. bet слушай сюда!

– tiesības!

– lūdzu.

– kādēļ 3 mīzogi, kur jābūt vienam?

– mīzogotājam notrīcēja roka, re kur šo faktu apliecinoša izziņa.

– paceliet kapotu!

– lūdzu.

– kādēļ cilindru blokam nummurs novīlēts?

– nezināmi nelieši ielavījās garāžā, nakts un tumsas aizsegā nezināmu motīvu mudināti nummuru novīlēja. re kur šo faktu apliecinošs akts.

– atveriet bagāžnieku!

– lūdzu.

– kādēļ jūsu autō bagāžniekā žmuriks?

– tas mans sievastēvs, lūk kur viņa miršanas apliecība.

– kādēļ viņš satīts ar dzeloņdrāti un kādēļ viņa anālajā atverē iebāzts lodāmurs?

– tā bija viņa pēdējā vēlēšanās. lūk, kur viņa testaments.

stāsts ir par to, ka dokumentiem jābūt kārtībā. tam juris†i – šmuris†i eX†rā nozīmi piešķir, viss cits pofig veņņiki!

tad vēl autōskolas skolotājs stāsta – viena dāma kārtos autō tiesības, bet nekādi nevar iebraukt satiksmes noteikumos, stulba kā Bērziņš. nu, skolotājs jautā:

– ko strādājat, jums darbā nav kādi noteikumi, kuri jāievēro?

– es esmu juris†e.

– nubet! tad taču jums darbs tieši ar visādiem likumiem!

– jā, bet tos jau visādi var in†erpre†ē†!

+7
-1
Atbildēt

0

jupissb 14.03.2017. 16.27

Plašāks un (Latvijas) konformistiem “tēmēts” ir šis Franklina citāts: “Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety” (tie, kas drošības vārdā atsakās no brīvības, nav pelnījuši ne vienu, ne otru).

dzeri, tevis piesauktais citāts, manuprāt, arī Franklina.

+7
-2
Atbildēt

2

lno 14.03.2017. 15.15

Tāda nu ir mūsu drošība:) Par Ušakova tikšanos ar RU spiegu, SC līgumu ar agresīvas valsts valdošo partiju intereses nekādas, toties gadiem ilgs process pret žurnālistu, kurš uz to norādījis. Gaidīsim premjera aicinājumu neapmeklēt 9. maija pasākumu:):):)

+14
-4
Atbildēt

9

    Es > lno 14.03.2017. 15.31

    Kartona demagog,

    Vai gan premjera acinājums neapmeklēt 9/5 pie špiļkas atrisinās “Ušakova tikšanos ar RU spiegu, SC līgumu ar agresīvas valsts valdošo partiju” ? Tiešām tāda doma vai tikai tā, bārstām pērles? ;)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > lno 14.03.2017. 17.00

    Ino, šoreiz gan jāpiekrīt Valdim – 9.05 neatrisina problēmu, ka mums galvaspilsētā pie varas ir valsts nodevējs – jopcik, popcik – jautājums ir – kāpēc tiesā Jākobsonu un netiesā to spiegu Ušakovu???

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 14.03.2017. 17.06

    ——————-

    Kamēr 9.05 problēmu neatrisinās – tikmēr neizdosies tiesāt liel-spiegus/rezidentus.

    https://www.youtube.com/watch?v=xhnavWXrbKw

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > lno 14.03.2017. 17.10

    Kaut kādā attālā sakarā Tev taisnība, bet vng te kā galvenais paceļās jautājums, kāpēc tādi mērģļi vēl nesēž uz apsūdzēto soliņa?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums > lno 14.03.2017. 17.50

    Dr Bērziņ. Mērglis《ušaks》 ne tik nesēź uz apsūdzēto sola, bet gozējas vadošajā amatā ,baudīdams sazombētās tautas daļas atbalstu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    haralds > lno 14.03.2017. 18.40

    9. maijā to “ree bigs pin peace” normāli cilvēki neapmeklē un sovaki iztiek – nāktu kāds protes†ē†, smirdētu, ka viņus apspiež. bet 16. martā an†iфaшis†i pat no Vā†erlandes brauc! saprotams, osīši!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 14.03.2017. 21.27

    —————–

    Ko nevar pārvarēt – to vajag pārvērtēt!

    “Teikmanis: Latvija dzīvo pēc Eiropas laika un 9.maijā atzīmē Eiropas dienu”

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2013/10/g1/teikmanis_andris.jpg

    http://www.la.lv/teikmanis-latvija-dzivo-pec-eiropas-laika-un-9-maija-atzime-eiropas-dienu/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > lno 14.03.2017. 21.43

    edge_indran

    Peksis tagad pārvērtē,

    Ko tam darīt, pavārtē,

    Kolorado lentēm tas

    Taisās iet pie špiļciņas…

    Peksi, ko nu baidies tu,

    Izkar savu kolor-ādiņu!

    Lai var tauta noskatīt

    Kam ir Peksis piederīgs…

    http://www.david.element.ukgateway.net/beetles21_files/image002.jpg

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lno > lno 15.03.2017. 12.10

    Dr. Bērziņš. Problēmu neatrisina, bet attieksmi izgaismo perfekti. Ušakovs valda tikai “latvisko” partiju, kuras negib pat izvirzīt kopīgu kandidātu, pielaidības dēļ. 9. maija atzīmēšanai ar kara upuru pieminēšanu ir tikpat liela saistība kā invalīdes izvirzīšanai Eirovīzijai ar RU attieksmi pret invalīdiem, kuriem ratiņkrēslā nav pieejama neviena publiska iestāde:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 14.03.2017. 13.50

Kas tad Latviju apdraud vairāk – korumpētas tiesas, kas neko tur īpaši netulko, un nekādam likuma burtam neseko ( būtu labi, ja tā būtu), bet, katrā atsevišķā gadījumā dara to, par ko samaksāts, vai tā, kā izdevīgi sistēmai, citreiz seko “burtam”, citreiz “garam”, tulkot visu taču var dažādi, it sevišķi, ja likumos speciāli iestrādāti “robi”, kas ļauj to darīt pēc vajadzības?

Nē, nu saprotams, ne vienmēr, ir jau arī pietiekami daudz absolūti tiesisku lēmumu, tomēr, pagaidām TS raksturo tie kliedzošie prettiesiskie lēmumi, kas vēsti taisni vārda un MM brīvības ierobežošanai (par pārējiem, “saimnieciskajiem” lēmumiem pat runāt nav nozīme, to dēļ Latvija zaudē milzīgi daudz investīcijas un tas traucē ekonomiskai attīstībai) un ir pretrunā pat ar Latvijas Satversmi, nerunājot par ES.

Prese un MM ir dažādi, reizēm arī melo, utt., bet, tā tas notiek visur, un lai to novērstu arī :Latvijā ir att. likumdošana.

Aizmirsu, kurš no ASV pamatlicējiem, pirmajiem ASV prezidentiem, izteicies – ja man būtu jāizvēlas, vai brīva prese, vai t.s. “valsts drošība”, kuru it kā apdraud brīva prese, es izvēlētos brīvu presi, jo bez tās nekāda valsts drošība un attīstība nav iespējama, kaut kā tā.

Ne par velti ASV preses un vārda brīvība ir absolūts un nediskutējams lielums, kaut, sagādā lielas neērtības politiķiem.

Un kur ir ASV, un kur valstis, kas ierobežo preses brīvību, Latvija vēlas nokļūt otrajā kategorijā?

+5
-3
Atbildēt

14

    edge_indran > dzeris49 14.03.2017. 17.01

    —————-

    Pēc 9/11 notikušā ASV prezidenti izvēlas drošību – to vajag apjēgt ikvienam 18.gs. tradīciju slavētajam.

    Bush Declares War on Terror

    https://www.youtube.com/watch?v=_CSPbzitPL8

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 14.03.2017. 17.27

    edge_indran

    Peksi, lai tev sveikas lielas,

    Bušu izvilci uz ielas,

    Tagad taisi acis lielas

    Skat, kā gan tas vīrs tur lielās…

    Peksis, gan, kad viņa vīri,

    Nāks pie varas, strādās tīri,

    Nedeklarēs karu tas,

    Laidīs darbā nagaikas.

    Tā, lai sajūt bauru (latvju) tauta,

    Kreisajiem ka vara ļauta…

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/493363_506x285.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 14.03.2017. 19.24

    dzeris49 Kas tad Latviju apdraud vairāk – korumpētas tiesas…

    – Jūs taču nedomājāt, ka tiesas, kuras tik taisnīgi un kompetenti spriež par Sv.Jutas darba gaitām, varētu būt korumpētas un apdraudēt valsti?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.03.2017. 06.55

    Jā, Bitop, to, ka taisni Striķe ir vienīgā Latvijas nelaime, taisni viņa sagrāvusi gan KNAB, gan vispār Latvijas tiesībsargājošo sistēmu, visiem zināms.

    Bet, nekad nav slikti to vēlreiz atgādināt.

    Nedod Dievs, ievēlēs vēl to Striķi RD, un kas tad būs – ar Rīgu būs cauri!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 15.03.2017. 11.29

    Dzeri, nu kāpēc uzreiz „nedod Dievs…”. No sirds vēlos, lai Jutu domē ievēlētu – būs interesnti pat Jums. Vēl intersantāk iznāktu, ja viņa tiktu ausainīša krēslā, bet to diemžēl nepiedzīvot.

    Skumstu, ka Jūsu uzskati par tiesu korumpētību tā arī palika neizskaidroti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 15.03.2017. 18.09

    Kā zināms man ir negatīva nostāja pret darba dezorganizētājiem un nelojāliem darbiniekiem.

    Domāju, ka Strīķei nebija vietas KNAB, jo kašķīgais tantuks faktiski paralizēja KNAB darbu.

    Tomēr, es varbūt pat balsošu par Strīķi, jo RD korumpantu dīķī viņai būtu īstā vieta. Domāju, ka viņa to Augeja staļlus varētu stingri patīrīt. Un šī būtu galvenā funkcija, jo konstruktīvismu vai stratēģisku domāšanu viņai neesmu manījis.

    Domāju, ka ievēlot Strīki RD, viņa izsvēpētu lielu daļu negodīgois darbiniekus, bet pēc tam sakonfliktētu arī ar godīgajiem, un nekāda tālākdarbošanās īsti nesanāktu. RD darbinieki spēlētu kariņus pēc KNAB parauga…

    BET, ja viņa panāktu, ka korupcija un Rīgas Dome turpmāk nav identiski jēdzieni, tad tas jau būtu daudz. Es par vienu soli vienā laikā, ja tas ved uz priekšu. Tāpēc es par Strīķi šinī kontekstā..

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 15.03.2017. 22.59

    Domāju, ka Strīķei nebija vietas KNAB, jo kašķīgais tantuks faktiski paralizēja KNAB darbu.

    _______________________

    Tātad ne Strelčenoks, ne Vilnītis, bet Strīķe paralizēja? Kādēļ Strīķi atbalstīja tik dauzdzi KNAB darbinieku, kuri tagad KNAB pametuši:):):)

    Tālāk pavisam aloģisks penteris: “Tomēr, es varbūt pat balsošu par Strīķi, jo RD korumpantu dīķī viņai būtu īstā vieta. Domāju, ka viņa to Augeja staļlus varētu stingri patīrīt. Un šī būtu galvenā funkcija, jo konstruktīvismu vai stratēģisku domāšanu viņai neesmu manījis”.

    Kā tik kašķīga, nekonstruktīva bez stratēģiskas domāšanas spēs tikt galā ar korumpantiem?:):):)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > dzeris49 15.03.2017. 23.49

    Kaut kā visai dīvaini sanāk – kas izdemolēja korumpantu apkarošanu KNAB, tagad varēs apkarot korumpantus RD?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 16.03.2017. 09.47

    > lno

    “es varbūt pat balsošu par Strīķi, jo RD korumpantu dīķī viņai būtu īstā vieta”

    Balsosim bez varbūt, Ino. Norunāts?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 16.03.2017. 10.36

    Mani pārsteidz Strīķes nevarība cīņā ar korupciju nu jau astoņus gadus krievu kontrolētajā Rīgas Domē.

    Runas par misteru 20 joprojām ir tikai runas.

    Tāpat aizdomīgi, ka KNAB nesaskatīja korupciju portfelīša 3a un citos gadījumā vai interešu konfliktu, kad Dombrovskis atbalstīja TUA dalīšanu, jo pašam svila nekustamā īpašuma bizness.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 16.03.2017. 11.42

    DD1. Es vairs neesmu rīdzinieks. JKP man šobrīd simpatiska, bet līdz vēlēšanām daudz kas var mainīties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    puika > dzeris49 16.03.2017. 12.37

    >dzeris

    Diskusijas par vārda brīvību ir vārda brīvība.

    T.Džefersons:

    The people are the only censors of their governors: and even their errors will tend to keep these to the true principles of their institution. To punish these errors too severely would be to suppress the only safeguard of the public liberty. The way to prevent these irregular interpositions of the people is to give them full information of their affairs thro’ the channel of the public papers, & to contrive that those papers should penetrate the whole mass of the people. The basis of our governments being the opinion of the people, the very first object should be to keep that right; and were it left to me to decide whether we should have a government without newspapers or newspapers without a government, I should not hesitate a moment to prefer the latter. But I should mean that every man should receive those papers & be capable of reading them.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 16.03.2017. 13.26

    > lno DD1.

    “Es vairs neesmu rīdzinieks.”

    Apsveriet “piereģistrēšanos” Rīgā, lai Ušakova kampaņa nospēlē pret viņu pašu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 16.03.2017. 15.53

    Apsveriet “piereģistrēšanos” Rīgā

    ——-

    Esmu tā darījis vairākas reizes. Man ir divas adreses.Pirms vēlēšanām regulāri piedeklarējos Rīgā, lai varētu nobalsot par kādu patriotisku partiju un samazinātu krievmīļu izredzes uz koalīciju.

    Laba ideja, lno.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Es 14.03.2017. 12.49

Kaut kur noteikti ir robeža starp mediju brīvību un valsts drošību. Robeža ir trausla un to grūti konstatēt.

—————

It kā jau nemaz tik grūti to konstatēt nav. Solžeņīcina teiktais – Žiķ ņe po ļži ir gana labs princips… Lai panāktu kāda medija sodīšanu ir jāpierāda tā meli vai manipulācija ar informāciju. Pierādīt to var tiesā. Cik mums ir speciālistu, kuri spētu tiesā pierādīt medija manipulēšanu ar informāciju? :(

No otras puses, pieaugot preses (vārda) brīvībai ir jāpastiprinās mehānismiem, kas soda par šīs brīvības ļaunprātīgu izmantošanu. Ar šo domāju sodus par meliem, manipulācijām, rupjībām vai jaukšanos pilsoņu privātajā dzīvē…

+8
-5
Atbildēt

1

    Dr. Bērziņš > Es 14.03.2017. 17.00

    Tas ir labs jautājums un nepavisam ne viegli atrisināms. Jācer, ka arī augšās par to tomēr aizdomājās.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam