Prezidents mudina Latvijā dzimušajiem nepilsoņu bērniem piešķirt pilsonību

81

Komentāri (81)

lno 24.11.2016. 00.09

Edvīns Šnore ‏@EdvinsSnore 2h2 hours ago

Pols Goubls: RU hibrīdkara galvenais ierocis Baltijā uc. ir krievu valoda, tās izplatīšana un pēc tam aizstāvēšana.

http://windowoneurasia2.blogspot.fr/2016/11/moscow-makes-defense-of-russian-its.html?m=1

+8
0
Atbildēt

2

    Ēriks > lno 24.11.2016. 07.19

    Kā jau pie kolonistiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 24.11.2016. 10.50

    Labs raksts un šitais ir riktīgi labais:

    When Moscow tries to convince people that “Russian is the language of Pushkin and Dostoyevsky,” they are being hypocritical, Panfilov says. “Contemporary Russia is the language of the prison camp, the bordello, and beer hall.” Putin himself uses that language and not the language of the great writers of the 19th century.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Absints 23.11.2016. 17.32

Jebkuram cilvēkam Dzimtene ir tā, kur viņš ir dzimis un pavadījis jaunības gadus. Tas attiecas gan uz tiem latviešiem, kas pēckara gados bēga no padomijas represijām, gan tiem ekonomiskiem bēgļiem, kas bēg no nesakārtotās Latvijas uz ir Īriju, Angliju, Džersiju vai citur. Tāpat tas attiecas uz viņu bērniem. Tāpēc uz Ameriku vai Īriju aizbraukušais bēglis par savu Dzimteni uzskatīs Latviju, bet viņu bērni vairs ne. Tā jau būs ASV, Īrija, Džersija utt. Tāpat tas ir ar krieviem, ekonomiskajiem bēgļiem no Krievijas, kas ieceļoja padomijas laikā. Viņu Dzimtene vienmēr paliks Krievija, Pleskava, Smoļenska utt, bet viņu bērnu Dzimtene ir Latvija. Latvijā dzimis krievs, aizbraucis uz Krieviju tur nejūtas labi, un ātrāk grib tikt “mājās”. Tāpēc gluži loģiska doma ir Latvijā dzimušajiem bērniem piešķirt Latvijas pilsonību. Man gan šķiet, kas tas jau ir iespējams, ja abi vecāki tam piekrīt. Tāpat loģiska ir virzība uz apmācību latviešu valodā. Nevajag turpināt segregāciju un nodalīt krievu kopienu no Latvijas izglītības sistēmas. Nevajag viņus diskriminēt. Ņujorkā 80% iedzīvotāju ģimenē nerunā angliski, tajā pašā laikā savstarpējā sociālā saziņa ir angliska. Un tur nav nekādas sociālās spriedzes. Domāju, ka tas būtu Latvijas modelis, galu galā nav svarīgi, kādā valodā Latvijas patriots runā mājās- ja tas ir patriots.

+11
-2
Atbildēt

2

    DD1 > 23.11.2016. 21.14

    > Ķīps

    “loģiska doma ir Latvijā dzimušajiem bērniem piešķirt Latvijas pilsonību… Tāpat loģiska ir virzība uz apmācību latviešu valodā. Nevajag turpināt segregāciju un nodalīt krievu kopienu no Latvijas izglītības sistēmas.”

    Brīnos par varas nesējiem, kas šo loģiku apzināti ignorē pretēji Latvijas valsts interesēm.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    atrium > 23.11.2016. 22.29

    Ķīps

    Ja par vienam nelegālim uzdāvināto pilsonību viena Vienotību atbalstoša padibene aiziet uz pārstrādi, lai notiek, jo var gadīties, ka jaunpilsonis izrādīsies cilvēks.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

mooi 23.11.2016. 15.39

Piekritu, ja tiesi tajaa pasaa gadaa paries uz izglitibu valsts valodaa. Ja prezidents ierosina pieskirt pilsonibu Latvijaa dzimusajiem berniem, tad sis ir arii vislabakais laiks pariet uz izglitibu tikai un vienigi valsts valodaa, sakot jau ar bernudarziem. Ja to nedaris, tad to nedaris nekad un tad arii nav japieskir pilsoniba pie dzimsanas. Jo neviens nevar klut par istu Latvijas pilsoni, kamer visa vina pasaule norisinas krievu valodaa. Visas Eiropas valstis izglitiba ir tikai valsts valodaa.

+12
-1
Atbildēt

1

    DD1 > mooi 23.11.2016. 17.14

    > mooi

    “Piekritu, ja tiesi tajaa pasaa gadaa paries uz izglitibu valsts valodaa.”

    Abām šīm lietām sen jau ir pienācis laiks un ir tikai loģiski tās saistīt kopā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

markoni 23.11.2016. 12.13

Ibio!

Vējoni, iesniedz likumprojektu. Prezidentam taču ir “bīdīšanas” tiesības!

Gribi ribku sjest i xxx sestj?

+17
-3
Atbildēt

4

    DD1 > markoni 23.11.2016. 13.08

    markoni

    “Vējoni, iesniedz likumprojektu.”

    Piekrītu, tā būtu konsekvence.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > markoni 23.11.2016. 14.14

    Cerat, ka balsojumā Vienotība parādīs savu īsto seju?

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Centrum > markoni 23.11.2016. 15.18

    P-lnodrej,neaptaisi kājeles no lielas centības.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    atrium > markoni 23.11.2016. 22.26

    andrejs

    Kurš tad vēl nav redzējis tās prokremliskās zagļu un pederastu varzas atbaidošo viepli?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 23.11.2016. 11.35

austras koks – tev trūkst elementāras cilvēkcieņas , tu savu Latviju jau esi izvarojis līdz bezspēkam un vienīgais, ko tu tagad dari ir pakāpies uz bezspēkā gulošo Laimdotu un vicini savu patriota karodziņu , smacēdams nost jau tā pusdzīvo valsti.

Kas mums pietrūkst ? Elementāras zināšanas par savu vēsturi. Drosme izvertēt savu vēsturi – kā nonācām līdz 1935.gada apvērsumam, līdz 1940.gada Ulmaņa gļēvajai rīcībai pārdodot latviešu tautu staļina elles suņiem

Ja man kā argumentu min to, ka lūk, stalins tautu būtu iznīcinājis – tad paa paga – kā tad Dziesmotā revolūcija ? Kad Rīgā bruņoti un naidpilni okupanti bija vairāk kā paši latvieši?

Vārdu sakot – gribu dzīvot godīgā, taisnīgā, drosmīgā sabiedrībā , nevis tādā, kādu piedāvā šābrīža Latvijas čekistu varas partijas – sašķelta, ekonomiski un morāli un emocionāli izvarota sabiedrība

+6
-14
Atbildēt

2

    Ēriks > Anonīms 23.11.2016. 14.55

    Elementāras zināšanas vēsturē Skaislei tiešām trūkst.Sevišķi par Staļina režīma būtību,kurš vienkārši varēja nošaut un izvest cilvēkus,skatoties tikai pēc tautības.Šo necilvēku režīmu salīdzināt ar brūkošās PSRS režīmu,kurš pasaules acīs vēlējās izskatīties kaut cik cilvēcīgs,lai paspētu pārkārtoties jauniem russkij mira celtniecības mēģinājumiem …tur ar galvu kaut kas nav ritīgi.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 23.11.2016. 16.27

    ————-

    Varēja un var arī savādāk, lai apliecinātu Rietumu vērtības un nosargātu demokrātiju:

    “Obama will not apologize for Hiroshima attack….”

    http://www.english.illinois.edu/maps/poets/g_l/levine/bomb/nag2.jpg

    https://www.theguardian.com/us-news/2016/may/22/obama-japan-hiroshima-interview-no-apology

    0
    -3
    Atbildēt

    0

fretka 23.11.2016. 10.20

Pajautājiet amerikāņiem, kas ir “anchor babies”.

+10
-11
Atbildēt

11

    Austras koks > fretka 23.11.2016. 11.11

    Ja pareizi atceros šis ir viens no terminiem, kas politkorektuma rezultātā tika uzskatīts par “offensive”, un medijos īpaši netika lietots, līdz uz politiskās skatuves parādījās Tramps un aktīvi pacēla nelegālās imigrācijas jautājumu.

    Un nu jau termins atkal tiek lietots pat CNN diskusijās un vairs nav tabu. Un tā vēl ir noticis ar veselu rindu jautājumu un terminu pēc Trampa ienākšanas politikā. Politkorektums ir dabūjis diezgan pamatīgu triecienu pat pirms Trampa ievēlēšanas un pat ja viņš nebūtu ievēlēts.

    Bet ja par šī termina būtības saistību ar nepilsoņiem – ar esošajiem saistības it kā nav, bet nākotnes situāciju nezinām, un nākotne riskus var radīt.

    Tādēļ doma par to, ka pilsonība automātiski piešķirama Latvijā dzimušam, ir absolūti garām. Mēs neesam nekāda daudznacionā uz imigrāciju balstīta nācija, bet gan vienas tautas un kultūras nācija, kur valsts ir paredzēta tieši šīs vienas tautas un kultūras aizsardzībai.

    Tādēļ Vējonis būtībā šobrīd ir nostājies pret Latvijas valsti un latviešu tautu – gan ar nepilsoņu bērnu jautājumu, gan ar divvalodības veicināšanu amatpersonu vidū.

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 23.11.2016. 11.59

    Un ko Dzintars par to saka, Vējonis taču ilgu laiku bija Lembergam piederošā partijā, un taisni Lembergs viņu, faktiski, šai amatā ielicis.

    Un Dzintars taču teica – Lembega ZZS ideoloģija NA ir vistuvākā.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > fretka 23.11.2016. 12.03

    ——–Austras koks:”..Tādēļ Vējonis būtībā šobrīd ir nostājies pret Latvijas valsti un latviešu tautu – gan ar nepilsoņu bērnu jautājumu, gan ar divvalodības veicināšanu amatpersonu vidū.”

    ========================================================================================

    Tauta jau Latvijā prezidentu neievēl.

    Laikam no sākuma jāierauj – Raimonds Vējonis

    https://www.youtube.com/watch?v=fRa3l2Exrwk

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 23.11.2016. 12.05

    .

    Džeris: Un ko Dzintars par to saka

    ——-

    Nebaidies, Dzintars Zaķis noteikti piekrīt :)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 23.11.2016. 12.21

    Un ko Raivis, arī piekrīt?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 23.11.2016. 14.17

    kas ir “anchor babies”

    —————–

    UA saņēmēju knariņi noteikti tādi būs. Uz to jau arī vējoņi (lembergi) un arī sorosīdi cer – uz tālāku latviešu izšķīdināšanu.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 23.11.2016. 19.42

    Latvieši “izšķīdinās” emigrējot no valsts vai mirstot, nesagaidot med. palīdzību, taisni latviešu partijas politikas dēļ, nevis krievu dēļ.

    Nu, to mūsu primitīvnacionalistiem, protams, atzīt pagrūti, kā vienmēr, vainīgi citi.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 23.11.2016. 19.50

    Ja Citadele būtu pārdota par normālu cenu, naudas medicīnai tiešām būtu vairāk.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 23.11.2016. 20.22

    Pat te to Citadeli iepini.

    Ja korupcijas dēļ Latvijā netiktu “izshēmoti” ap 20% no budžeta, ne to vien varētu izdarīt.

    Ar nosacījumu, ka varas partijas, kas ir latviešu partijas, pret to gribētu cīnīties, nevis pašas būtu totāli korumpētas.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 23.11.2016. 20.31

    nepatīk konkrētība? vēlies turpināt bla, bla, bla?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    atrium > fretka 23.11.2016. 22.14

    dzeris49

    Un ko Dzintars par to saka

    Tavējie kropļi: kremļa maukas, čekas kājslauķi, zagļi, kolorādi un pederasti, kopiski ar sugas brāļiem, SC, ievēlēja Vējoni. NA bija sakarīgs kanditāts, kurš neapmierināja Vienotības čekas kuratorus.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 23.11.2016. 10.02

protams, ka atbalstu Vējoni šai jautājumā

sasodīie naciķi tūlīt aizrīdamies sitīs pie krūtīm – Latviju latviešiem , toties man uzreiz jautājums – kuriem latviešiem ? Tiem , kas kapos, vai stav pie kapu vārtiem vairs Latviju nevajag un tiem, ko naciķi izdzina un padzina no Latvijas – arī tiem Latviju vairs nevajag. Tas sižets no Briseles jau bija tikai tāda spilgta odziņa stāstam par to , ka no Dzimtenes padzītie nedomā atgriezties izvarotā un dzīvot nespējīgā valstī

Tas , ka Latvija ir Dzimtene visiem šeit dzimušajiem un Latvijas valsts ir dzimtā vasts visiem šeit dzimušajiem – tā ir tikai elementāra patiesība un tikai latviešu bendes naciķi pret to var iebilst – pilnām mutēm, pilniem makiem … nu labi , lai jau paliek mana poēzija …

+6
-16
Atbildēt

21

    Ēriks > Anonīms 23.11.2016. 10.08

    Nesaprotu loģiku …ja jau Latvija nav domāta latviešiem,kāpēc tad tev musulmaņi nepatīk,tie tak ar te varētu smuki dzimt un vairoties.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 23.11.2016. 10.12

    Skaisle

    protams, ka atbalstu Vējoni šai jautājumā

    Bez PSRS pilsonibas atgriešanas nelegāliem, ir jāparedz Latvijas pilsonības anulēšana latviešu valstij nelojāliem organismiem. Tev, krievu ganizonos nodzītai latviešus nīstošai švabrai, kopā ar galvu.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    DD1 > Anonīms 23.11.2016. 10.13

    > Skaisle

    “Latvija ir Dzimtene visiem šeit dzimušajiem”

    Tā ir aksioma un mākslīgi to ilgāk nedrīkst ignorēt.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 23.11.2016. 10.19

    Vai tad mēs drīkstam mocīt tos,kam dzimtene ir pretīga un nīstama,vēl dodot pilsonību?!Tas nu nebūtu humāni.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 23.11.2016. 10.19

    DD1

    Krievmīļi latviešu valstij ir daudz bīstamāki par pašiem krieviem un tāpēc tiem paredzētiem sodiem ir jābūt īpaši bargiem.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    bender45 > Anonīms 23.11.2016. 11.22

    Jā,un vispirmām kārtām jau nu dziļāk jāielūkojas bijušā propagandista atrium alias modrā slavika biogrāfijā…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 23.11.2016. 11.25

    DD1, ja kā dzimteni saprotam dzimšanas vietu, tad Latviju varbūt varētu uzskatīt par dzimteni visiem šeit dzimušajiem. Bet pilsonībai un piederībai latviešu kultūrai ar to nav nekāda sakara, tādēļ murgi par to, ka visiem, kas šeit dzimuši, piešķirama pilsonība, ir nīdējami saknē.

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 23.11.2016. 11.53

    Latvija domāta visiem Latvijas pilsoņiem, nevis tikai latviešiem.

    Iebraukušie musulmaņu “bēgļi” nav Latvijas pilsoņi, toties vietējie cittautioeši savā vairākumā tādi ir, un ir arī Latvijas patrioti.

    Tas, ka viņu uzskati dažās lietās atšķiras, ir tikai normāli demokrātiskā valstī.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    bender45 > Anonīms 23.11.2016. 12.23

    Neviens naciķu gaudas te īpaši neklausīsies-no Briseles vai no Vašingtonas pavēlēs-un viss notiks…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Anonīms 23.11.2016. 13.44

    dzeri. Kāda atšķirība ir starp migrantiem, kuri nelikumīgi iebrauca Latvijā pēc LR okupācijas un musulmaņu bēgļiem? Ar ko viņi atšķiras viens no otra? Ar to, ka vienam tagad Korāns kabatā, bet otriem bija komunista biedra kare? :)

    Bet, ja par demokrātiju un viedokli, ka demokrātija ir iekārta, kurā par saviem vārdiem un rīcību nav jāatbild, tad šeit Tev pamācošs piemērs :)

    Vācijas tiesa pieņem prasību pret Cukerbergu par Holokausta nolieguma atbalstīšanu.

    http://www.delfi.lv/news/arzemes/vacijas-tiesa-pienem-prasibu-pret-cukerbergu-par-holokausta-nolieguma-atbalstisanu.d?id=48127271

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 23.11.2016. 14.45

    Kāda atšķirība,mums ir skaidrs,vieni ir krieviskas Latvijas patrioti,otri ir Latvijas kalifāta patrioti.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 23.11.2016. 16.05

    Holokausts vāciešiem ir tāds sāpīgs jautājums, un ne visu kas notiek Vācijā, mums ir jāatbalsta, vairākumā valstu par viedokli netiesā.

    Un pret musulmaņu ekstrēmistiem un dažādām izdarībām pret sievietēm un naida komentāriem soc. tīklos vācieši arī tik bargi, vai tikai pret Cukerbergu?

    Starp krieviem un radikāliem musulmaņiem starpība milzīga, un tā okupācijas nemitīgā pieminēšana jau apnikusi.

    Situācija ir, kāda ir, un ar to jādzīvo, saprotams, neaizmirstot represijas un represētos, kaut, tiešie vaininieki pārsvarā sen izmiruši, un viņu bērnu un mazbērnus par to vainot nedrīkst.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Anonīms 23.11.2016. 16.37

    dzeris49 Situācija ir, kāda ir, un ar to jādzīvo, saprotams, neaizmirstot represijas un represētos, kaut, tiešie vaininieki pārsvarā sen izmiruši…+++ noziegumi, kuri ir pastrādāti pret LR pilsoņiem ir nevis kaut kur jānobāž un pieklājības dēļ atsevišķos datumos jāatceras, bet gan bez žēlastības jāsoda šodien tie, kuri kaut ar mājienu liek saprast, ka represijām bija “objektīvs”iemesls. Tas būs vislielākais cieņas apliecinājums gan okupācijas laika upuriem, gan šodienas valstij.

    Okupācijas laikā tika izsūtīti, vai citādi represēti vairāk kā 100.000 nevainīgu cilvēku, izjauktas un aplaupītas ģimenes utt. Neskatoties uz to uzrodas garīgi invalīdi, kuri šos noziegumus sauc par “Latvijas atbrīvošanu”, tādēļ vēlreiz atkārtošu, jebkurš, kurš cenšas “apšaubīt” okupācijas faktu ir sodāms un tā, lai viņš to atcerētos visu savu atlikušo mūžu. Tā būtu pienācīga rīcība valstī, kurā ciena demokrātiju un tās vērtības.

    Bet censties attaisnot, vai noliegt holokaustu – tas ir tas pats, kas censties attaisnot cilvēku slepkavošanu Latvijā, kuru realizējā PSRS iebrucēji. Dzeri – Tu savos demokrātijas meklējumos sāc iet slidenu ceļu :)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 23.11.2016. 17.12

    Tā mēs varam nonākt līdz Krievijas variantam, kur var ietupināt par jebkādu vārdu vai “nepareizu” domu.

    Un kā tai Vācija ar tiem musulmaņiem, tie arī visi kā viens atzīst holokaustu, vai tiem atļauts neatzīt?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Anonīms 23.11.2016. 17.33

    dzeris49 Līdz Krievijas “variantam” Latvija drīz vien nonāks tad, ja ļaudis Latvijā vēl paaudzēm ilgi līdz sāpēm nesapratīs to, ka Kremlis ir Latvijas ienaidnieks un Kremlim simpatizējošie spēki Latvijā ir ienaidnieki.

    Ko domā par holokaustu musulmaņi nezinu :). Taču Vācijā, ja reiz ir pieņemts likums, tad tas strādā. Ja ir likums, kurš soda jebkuru, kurš apšauba holokaustu, tad arī jebkurš, kurš publiski šādas šaubas paudīs, tiks sodīts. Neņemot vērā pārkāpēja reliģisko piederību, vai rasi :)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 23.11.2016. 21.54

    dzeris49 & bender45

    Vispār jau šī ir cilvēku bet ne pērtiķu planēta.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 23.11.2016. 22.00

    dzeris49

    Starp krieviem un radikāliem musulmaņiem starpība milzīga

    Starpība ir, ka musulmaņi, tāpat, kā citu reliģiju pārstāvji nenogalina sievietes un bērnus tīri sava prieka pēc, kā to dara pravoslavnutijais IGIL – krievi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 23.11.2016. 22.02

    dzeris49

    kur var ietupināt par jebkādu vārdu vai “nepareizu” domu.

    Par absolūtā ļaunuma slavināšanu vai pat tikai attaisnošanu, nekāds sods nevar būt pārmēru nežēlīgs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    bender45 > Anonīms 23.11.2016. 22.47

    riņķī apkārt represijas nav jāaizmirst ,par tām nemitīgi katru dienu apbižotā izskatā un pastaliņās jāgaudo,piemēram””mūs represēja un mums par to visi parādā””,vai,teiksim””dodiet mums naudu mierinājumam-mūs represēja””…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Anonīms 24.11.2016. 00.24

    Nē, par represētajiem ir jāatceras, neaizmirstot, kurš to izdarīja.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 25.11.2016. 12.39

    riņķī apkārt

    Neaizmirstot kropļus, kuri gādā privilēģijas latviešu tautas bendēm

    0
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 23.11.2016. 09.40

Šī ir pirmā reize, kad nevaru Vējonim piekrist un diemžēl ļoti būtiskā jautājumā. Vienreiz taču vajadzētu atteikties no sapņiem un tā vietā pēdējais laiks ir sākt skatīties patiesībai acīs.

Tulīt pēc LR neatkarības atjaunošanas daudz tika runāts par to, ka pavisam drīz Latvijas sabiedrība mainīsies, nāks jauna paaudze utt, prakse rāda pretējo. Un ne jau tikai Latvijā. Jauna cilvēka domāšana vispirms nostiprinās ģimenē, ar visām sekām. Piešķirot automātiski pilsonību jaunpiedzimušam bērnam, pēc pārdesmit gadiem Latvijai būs iespēja nonākt situācijā, kad valsti pārvaldīs prokremliskais vairākums.

+16
-13
Atbildēt

1

    lno > rinķī apkārt 26.11.2016. 03.58

    riņķī apkārt. Šī ir pirmā reize, kad nevaru Vējonim piekrist un diemžēl ļoti būtiskā jautājumā.

    _____________________________

    Ne pirmā, ne pēdējā reize – Godmanis, Zatlers, Straujuma, Vējonis…Par kuru cepsies nākošo reizi?:):):)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

atrium 23.11.2016. 09.28

Nelegālis, lai kurā paaudzē viņš nebradātu mūsu svēto zemi un nemaitātu mūsu gaisu, vienalga ir nelegālis, ar visām no tā izejošām sekām. Jaukto laulību atvase, tikai pabeidzot latviešu skolu, būtu tiesīgs saņemt Latvijas pilsonību.

Atrodiet trīs atšķirības Vējonim un VVF vai Zatļeram!

+4
-11
Atbildēt

0

DD1 23.11.2016. 09.27

Tā ir vienīga iespēja, ka atbrīvoties no nepilsoņu vairošanas. No tā, ka izdodam nepilsoņu pases, Latvijai nav nekāda labuma, toties daudz starptautisku pārmetumu. Domāju, ka sen bija laiks pēc piedzimšanas fakta Latvijā dzimušiem nepilsoņu bērniem dot Latvijas pilsonību.

Šoreiz jāuzteic Vējonis, ka uzņemas virzīt nepopulāru, bet vajadzīgu lietu. Īstam politiķim jādomā perspektīvā par nācijas labumu, ne par savu šā brīža popularitāti.

+10
-19
Atbildēt

5

    Austras koks > DD1 23.11.2016. 09.47

    Par kādu nepilsoņu vairošanu jūs runājat? Nepilsoņu skaits samazinās visu laiku. Starp jaundzimušajiem tie vispār ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.

    Un kādēļ kādam bērnam jāpiešķir pilsonība, ja viņa vecāki to negrib? Ja pats gribēs, izaugs un nokārtos pilsonību. Bet visticamāk negribēs, jo vecāki, kas nebūs vēlējušies, lai bērns ir pilsonis kopš dzimšanas, būs tādi vecāki, kas to bērnu audzinā s antilatviskā vidē un uzskatos.

    Kādēļ ir jāvairo nelojāli pilsoņi?

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > DD1 23.11.2016. 10.05

    Kādēļ jāvairo nelojāli pilsoņi…tāpēc,lai viņi balsotu par Nesaskaņas centru un pēc tam par otru valsts valodu.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    atrium > DD1 23.11.2016. 10.08

    DD1

    No tā, ka izdodam nepilsoņu pases, Latvijai nav nekāda labuma, toties daudz starptautisku pārmetumu.

    Piekrītu, nepisoņi tas ir nonsens. Ir bargi jāsoda nolādētie prokremliskie izdzimteņi, LC čekas pederasti un komunistu cūkas, kuras atņēma PSRS pilsoņiem to pilsonību. Valstij ir jāatgriež tiem netaisnīgi laupītā pilsonība, jāizsniedz personas apliecibas(ne pases), kur minēta to pilsonība, kopā ar atvainošanos.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    atrium > DD1 23.11.2016. 10.16

    Austras koks

    Kādēļ ir jāvairo nelojāli pilsoņi?

    Tā var pacelt SC un Vienotību atbalstošo padibeņu procentus.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 23.11.2016. 17.03

    DD1. Turiet fronti! Jums skaisle un centrum palīgā steigs:):):)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

atrium 23.11.2016. 09.00

bender45

Tiešām

“Поздно тетя пить боржоми, когда почки отвалились”

Nekas vairs jūsu smirdīgo, agonējošo, tumsonīgo, agresīvo un sātana apsēsto sugu vairs negrābs.

+7
-10
Atbildēt

2

    bender45 > atrium 23.11.2016. 11.17

    Jā,bijušais PSKP propagandist un VDK ziņotāj atrium-jūsu sugai tas slavas laiks sak norietet-arvien mazāk te tic jūsu propagandai….

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > atrium 23.11.2016. 11.30

    Kremlinu propagandas panākumi ir stipri pārvērtēti,latvieši nav ne muļķi,ne aizmirsuši bandītiskā austrumu režīma izdarības Latvijā.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

bender45 23.11.2016. 08.48

Beidzot gan nācis pie prāta,tikai krietni par vēlu…..

+2
-11
Atbildēt

0

atrium 23.11.2016. 08.47

Ko gan citu varējām sagaidīt no pederastu, sadistu, sātanistu un slepkavu armijas oficiera atvases, Puķina favorīta, Vienotības čekas uzraugu, izraudzītā kanģidata, kurš bija pret modernas AES būvēšanas Lietuvā, bet atbalstīja Černobiļas tipa AES Karalaučos un Baltkrievijā, kurš “skonto būves” čekistiem bez konkursa atdeva daudzmiljonu vērto “gudrona dīķu” projektu?

+9
-12
Atbildēt

0

Austras koks 23.11.2016. 08.37

Izrādās Vējonis ir izvēlējies atbalstīt Latvijas pārkrievošanas polotiku. Kārtējais nodevējs.

+18
-13
Atbildēt

3

    edge_indran > Austras koks 23.11.2016. 12.15

    ————-

    Karā kā karā – jāklausa pavēles!

    “…..Un tad ieradās Latvijas delegācija. Visiem nepietika sēdvietu. Tas vēl vairāk pastiprināja ārkārtas kara padomes atmosfēru. [Nikolass] Bērnss sveicināja klātesošos: „Šī ir telpa, kur ASV prezidents tiekas ar saviem tuvākajiem padomniekiem. Šī ir telpa, ko ASV prezidenti vienmēr izmanto krīzes situācijās. Tai ir skaņas izolācija un tā ir droša pret noklausīšanos.””

    Neviens no šīs delegācijas, pat, tolaik, Apvienības „Tēvzemei un Brīvībai” frakcijas vadītājs Māris Grīnblats un LNNK frakcijas vadītājs Aleksandrs Kiršteins, līdz šim nav godīgi publiski pauduši, kā viņi tika apstrādāti Baltajā nama, cpeciālajā telpā ar skaņas izolāciju… Viņi atgriezās un 5. Saeima ratificēja apkaunojošos līgumus ar Krieviju – atstājot Latvijā brieduma gados atvaļinātos PSRS armijas virsniekus un nodrošinot tiem Latvijā sociālās garantijas uz mūžiem.”

    http://s2.lsm.lv/media/f/e/square_c7a1.jpg

    http://nra.lv/viedokli/andris-pauls-pavuls/191932-vai-latvija-var-noverst-treso-pasaules-karu.htm

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Raicha > Austras koks 23.11.2016. 16.52

    ->austras koks

    Bet KO Jūs gaidījāt no ZZS kandidāta?

    Armijai principā naudu varam arī nedot nemaz. Dienā, kad vajadzēs, pavēles iet un kaut pāris reižu izšaut, lai kāds atkal nestāstītu par “labprātīgu iekļaušanos” – NEBŪS.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 23.11.2016. 21.58

    Lembergs gan saka,ka naudu armijai vajag dot un viss ar drošību būs kārtībā:

    https://www.youtube.com/watch?v=buWyer6-ZTA

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

fretka 23.11.2016. 08.08

Viena aktiera teātris

http://i3.apollo.lv/img_thumbs/23_9b8f1/201507/135/680863.jpg

Kas ir dramaturgi?

+14
-10
Atbildēt

1

otra puse 23.11.2016. 08.02

Prezidents arī aicina ar Latvijas krieviem runāt krieviski:

“[..] atsevišķi politikas veidotāji izvēlas runāt tikai latviešu valodā, neraugoties uz viņus intervējošā medija un tā auditorijā lietoto valodu. Divvirzienu komunikācija ar mazākumtautībām ir būtisks nacionālās drošības faktors, tikai šāda pieeja pakāpeniski veido savstarpēju uzticēšanos. Labu piemēru rāda tie politikas veidotāji un ierēdņi, kuri ar krievvalodīgajiem medijiem runā to auditorijas vairākuma valodā.”

un

“[..] Ieviešot bilingvālo izglītību, centrā kā mērķis tika izvirzīta latviešu valodas prasme, bet nepietiekama uzmanība tika veltīta tādiem politisku attieksmju veidošanās faktoriem kā daudzkultūru sabiedrībā nepieciešamās sadzīvošanas formas un kompromisi.”

+10
-2
Atbildēt

3

    edge_indran > otra puse 23.11.2016. 11.44

    ————-

    “Cilvēki vairs nesaprot, kas vispār notiek un kā pret to attiekties. Un te der atcerēties, ka tieši maldināšana ir viens no vissvarīgākajiem uzbrukuma elementiem hibrīdkarā. Tās augstākais mērķis ir nomaldināt pretinieka sabiedrību tik tālu, ka tā sāk maldināt pati sevi, dzīvot pašapmānā.”

    LV portālam: GUNDA REIRE, politoloģe Starptautisko pētījumu centra izpilddirektore.

    ========================================================================================

    Mācies, študent – mācies no “Kalvis Apsītis” kā rīkojas, lai “apčakarētu”!

    №61 Kalvis Apsītis–Латвия–Сергей Васильев (№48)

    По-моему, у Вас тут получился аргумент чучела (strawman’s argument) – сперва Вы придумали странный тезис “борьба за независимость” во время 2-й мировой. А потом придуманного Вами чучела смело разоблачаете.

    Советские военные тоже не боролись за собственную свободу. Их скоро после 2-й мировой загнали обратно в колхозы, где в 1946-1947 многие красноармейские герои (кто незадолго до этого освобождали народы Европы) сами подохли с голоду. Солдаты-инвалиды в первые послевоенные годы собирали милостыню (столы заказов для “ветеранов ВОВ” появились лишь при Л.Брежневе). Ветеранов войны среди крымских татар, чеченцев, ингушей, калмыков депортировали поголовно вместе с их народами… Тем не менее мы вспоминаем их с благодарностью, некоторые у нас строятся в “бессмертные полки”. Не потому, что их деды завоевали себе право на достойную жизнь, а потому, что они остановили зверства нацистов, геноцид евреев, прекратили войну в Европе. За это им вечная слава!

    http://imhoclub.lv/ru/material/rejting_demokratii?userfirst=464#ixzz4Qp6dgjSN

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > otra puse 23.11.2016. 13.44

    Nu re,paši vienā vietā atzīst,ka paši sevi pat nav atbrīvojuši,daudzi nosprāguši no bada un izvesti uz nometnēm,citi kolhozos sadzīti ,bet otrā vietā jau lielās,ka Eiropu atbrīvojuši un zvērības pārtraukuši…Ne sūda viņi neko neatbrīvoja un nekādas zvērības nepārtrauca,tikai karš izbeidzās.Pašam sanācis īsts biedēkļa komentārs.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > otra puse 23.11.2016. 14.13

    Cīņā par lielākā krievmīļa titulu Vējonis pārliecinoši pārspēj Zatleru, kurš vienu brīdi bija atteicies sniegt intervijas krieviski.

    Bet nu ir taču skaidrs, ka atbalstu ZZS un Vienotības kandidātam Ušakisti nedeva par velti.

    Visticamāk, tas nebūs vienīgais Veķeroka priekšlikums turpmākai sabiedrības integrācijai uz “kompromisu” un krievu valodas bāzes.

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam