Jārod politiskā griba un jāizšķiras par ceļu finansēšanas modeli

25

Komentāri (25)

moonlight 15.08.2016. 20.13

Skatos uz to nelietīgo komuņjagas mūli un domāju, ka Latvijā ir anomālija, kur sūdi negrimst. Visi LC mērgļi, kuriem sen bija jābaro tārpi, ir lieliski, ne bez Vienotības sugas brāļu atbalsta, iekārtojušies.

0
0
Atbildēt

0

Raicha 15.08.2016. 01.48

Interesanti 2 momenti:

1) Vai nauda tajā ceļu fondā radīsies no zila gaisa? Uzdrukāsim? Nē? Tātad – esošo nodokļu pārdale, nekas vairāk;

2) Kam attiecīgais ceļu finasējuma pieaugums tiks atņemts? Visiem proporcionāli?

P.s. Sistēma, kā LV Ceļi (vai kāds cits?) izvēlas, kurus ceļu posmus remontēt/atjaunot, manuprāt, ir mīkla visiem, ieskaitot pašus ceļiniekus. Nupatās noplēsa labu asfalta segumu uz A8 pie Ozolnieku pagrieziena, uzlēja jaunu. Tajā pat laikā pēdējie 2 kilometri pirms Jelgavas apļa uz šī pat ceļa ir patiesi kriminālā stāvoklī – nekas, jau kuro gadu pielabo bedres, lauziet mašīnas tālāk…

Līdzīgi ar slaveno Vecpiebalgas ceļu un Vidzemes šoseju pirms Bēŗzkroga, kur ceļa seguma stāvokļa un reljefa (ko varētu ievērojami izlīdzināt remonta gaitā) dēļ regulāri notiek avārijas… Mazāksvarīgo remontē, valsts augstākās kategorijas ceļu, kur satiksme daudzreiz intensīvāka – nē…

0
0
Atbildēt

0

Absints 11.08.2016. 12.17

Jebkurai valstij ir trīs stratēģiskas nozares. Bez šo nozaru attīstības nav iespējam efektīva pašas valsts attīstība. Tās ir:

Enerģētika;

Sakari;

Transports;

Enerģētika no Padomijas laikiem tika mantota pietiekami labā kvalitātē, OIK, zaļie gan situāciju ir pabojājuši, bet tā tomēr vēl ir “kaut cik”. ASV, piemēram, pat tiek lietots termins “blackout”, lai apzīmētu elektrības pārrāvumus, kas ir pietiekami bieži. Ne tik sen atpakaļ puse ASV bija bez elektrības… Mums arī ir, protams, bet pārsvarā pēc vētrām, un pārsvarā laukos,un, faktiski, ir salīdzinoši maz…

Sakari ir izcilnieki šajā sarakstā, telekomunikāciju tarifu, pārklājuma, interneta pārklājuma, ātruma ziņā esam TOP 5 pasaulē. Un tas vien jau dod augļus- tas bieži vien ir izšķirošs faktors,kāpēc ārzemju firmas Latvijā izvieto savus kantorus.

Transports – te ietilpst gan dzelzceļš, loģistika, ģeogrāfiskais stāvoklis, gan degvielas pieejamība, cenas, gan dzelzceļa un ceļu stāvoklis. Domāju, ka RailBaltica dos daudz… bet lielākais atpakaļvilcējs ir ceļu stāvoklis. Tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc lauki tukšojas, kāpēc tur neattīstās rūpniecība. Valsts te piekopj tuvredzīgu politiku. Ceļus netaisa, bet labāk remontē salauztās mašīnas. Un arī ceļinieki te nav bez vainas- piemēram, Vidzemes šoseju pie Berģiem noasfaltēja divreiz, tagad taisa posmu aiz Siguldas, bet sliktākais posms pie Inčukalna, kā netiek aiztikts, tā netiek. Iespējams tam ir savi iemesli, bet es esmu šoferis, un man pa to ceļu jābrauc. Tāpat nav saprotams, kāpēc Latvijā ceļu uzturēšanas izmaksas ir krietni augstākas, kā Lietuvā.

Vispār esmu pesimists te. Mūsu valdība un ceļinieki nav spējīgi, un nebūs spējīgi atrast te risinājumu. Tas ir vēl viens piemērs tam, cik diletantiski ir Latvijas politiķi, un, jā, arī Latvijas sabiedrība. Tai Rasnača skapis ir svarīgāks…

+4
-1
Atbildēt

0

vincgog 11.08.2016. 11.44

Nevienam neinterese? Karteja liela valsts apzagshana, visi projekti ar vismaz 50% uzcenojumiem, kurus vienkarshi nozog un brinums Valsti slikti celji…

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam