Straujumas darba negatīvais vērtējums sasniedzis augstāko punktu

60

Komentāri (60)

haralds 11.05.2015. 18.15

“[“Ci†adeles” pārdevēji] uzskata, ka viņi ir panākuši tādu vienošanos, kādu viņi ir panākuši!” © bremze Lēnuma

“… kas attiecas par nodokļa atcelšanu … neatcelšanu … sajuka!” © bremze Lēnuma

“man ir virsraksti. nav brille.” © bremze Lēnuma

atpakaļejošie likumi nestrādā © bremze Lēnuma

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/541732-straujuma_2014_gads_ir_bijis_vetrainiem_notikumiem_bagats/comments

ko nu? retīrēsies un rakstīs grāmatu?

0
0
Atbildēt

0

vvilums 29.04.2015. 20.29

Atkal sabiedrība vīlusies.
Nāk prātā anekdote par ezīti, kurš kārtējo reizi vīlies nokāpj no kaktusa.

+5
0
Atbildēt

0

aldis 29.04.2015. 16.26

Ar to TV barību, ar kuru ik dienas iebaroti viedokļa paudēji, Straujumas vērtējumam nav ne vainas.

+5
-1
Atbildēt

8

    Bet > aldis 29.04.2015. 17.55

    Straujuma strādā nevis plātās ar paveiktajiem darbiem, jo arī Latvijas prezidēšana prasa laiku un darbu, bet neviens no Lembes partijas to negribēja un arī nevarēja, bet ES naudu dalīt gan to Lembe labprāt vēlas un nežēlos naudu visādiem pētniekiem, lai savu nolikto mērķi sasniegtu un tāpēc manuprāt, tiek bruģēts ceļš lembes protežē reizniecei – Ozolai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > aldis 29.04.2015. 18.12

    Bet – un ko Straujuma ir izdarījusi ? Plūdusi pa straumi un fiksi pirmajos mēnešos notrallinājusi naudu neparedzētajiem gadījumiem ? :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > aldis 29.04.2015. 18.47

    …hmmm…notrallinājusi???…savām personiskām vajadzībām?…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > aldis 29.04.2015. 18.51

    zane – ok, nepareizi izteicos :) Straujuma nav pietiekami stingri nostājusies pret koalīcijas partneru vēlmēm saņemt papildus finansējumu …

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aldis 29.04.2015. 18.57

    Kur nu tagad ņemsim naudiņu Junkersa iedalīto nēģeru uzturēšanai?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > aldis 29.04.2015. 18.57

    …lūk, tagad Tevis teiktais iegūst pavisam citu jēgu…. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Bet > aldis 29.04.2015. 19.02

    Jā, būtība ir pavisam cita un valdibas sastāvs – gluži tāpat!

    Bet, klusais , jau to negrib dzirdēt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > aldis 29.04.2015. 19.18

    Bet – un kas būtiski ir mainījies ar Straujumas iepriekšējo valdību ? :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Absints 29.04.2015. 12.19

Tak padomājiet! Nebūs Straujuma, būs kurš? Un vai tas būs labāks? Vai “to” slavēsiet? Nu nē tak. Žultsgāšana ir mūsu asinīs, konstruktīvisms nav. Kas ir bijis labs? Neviens? Slikta Vaira Vīķe Freiberga, slikts Valdis Dombrovskis, slikts Andris Vilks. Un tajā pašā laikā pārvēlam, Cauni, Lembergu, Ušakovu, Ameriku, ievēlam Spolīti, Zaki, Kaimiņu,Ločmeli… Visu laiku saku – no netīra avota tīru ūdeni nepasmelsi..

Straujuma ir tieši tas, kas mums vajadzīgs tagad. Ne jau viņa izdomāja degvielas krāsošanu, ne jau viņa nosaka politiku ar Ukrainu, bet mēs visu slikto personificējam ar viņu. Jo tā vienkāršāk, žulti gāzt mēs mākam, bet iet uz vēlēšanām un ievēlēt “pareizos”- ne.

Tad ko gribat?

+7
-1
Atbildēt

14

    aivarsk > 29.04.2015. 16.33

    Bet vai viņa iebilda degvielas krāsošanai? Viņa taču lielākā lauku speciāliste Latvijā. Tur jau ir tā bezmugurkaula rīcība, nespēja atrast pretspēku idiotiskām iniciatīvām, kas nesīs miljonus kādam politbiznesmenim krāsas pārdevējam…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.04.2015. 18.19

    Par degvielas krāsošanu piezīmei – pagajušajā nedēļā MK pieņēma noteikumus par krāsoto degvielu . Kas interesanti, tad noteikumi nebija sēdes dienaskārtībā , tie uzpeldēja sēdes gaitā. Sociālie partneri , kuriem bija iebildes , bija informēti , ka noteikumi var parādīties dienas kārtībā , tapēc pasūtija caurlaides , lai varētu piedalīties sēdē , bet viņus neielaida , jo oficiāli nebija šie noteikumi pieteikti. Tad pēkšņi viņi tika iekļauti dienas kārtībā un tik pat veikli bez debatēm pieņemti. Straujuma ir ļoti labi informēta par notiekošo un viņai bija visas iespējas panākt normālu noteikumu pieņemšanas gaitu uzklausot pretenzijas, bet viņa to nedarīja …

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > 29.04.2015. 18.56

    …Klusais….kuri “sociālie partneri” tie bija?…

    – “Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padome (LOSP) apzinājusi situāciju savu dalīborganizāciju vidū attiecībā par radīto ažiotāžu uz dažu lauksaimnieku organizāciju izteikto neapmierinātību par jauno kārtību Ministru kabineta noteikumu projektā „Kārtība, kādā piemēro samazināto akcīzes nodokļa likmi dīzeļdegvielai (gāzeļļai), ko izmanto lauksaimniecības produkcijas ražošanai, lauksaimniecības zemes apstrādei un meža vai purva zemes apstrādei, kurā kultivē dzērvenes vai mellenes, kā arī zemes apstrādei zem zivju dīķiem”, kas paredz arī Latvijā, tāpat kā Lietuvā, Igaunijā un vēl 12 Eiropas Savienības valstīs ieviest marķēto dīzeļdegvielu.

    Noteikumi ieviesti, lai dotu lauksaimniekiem iespēju saņemt akcīzes nodokļa atvieglojumu dīzeļdegvielai un sniegtu palielinājuma limitu uz 1 ha, diferencējot saņēmēju loku pa nozarēm, kas dos iespēju nozarēm būt kaut nedaudz konkurētspējīgākām. Lauksaimniekiem uzmanība galvenokārt jāvērš uz sekojošām lietām, ko nosaka jaunā kārtība:

    * dīzeļdegvielu varēs izmantot tikai lauksaimniecības tehnikā – traktortehnikā un lauksaimniecības pašgājējmašīnās.

    * ar minēto tehniku drīkstēs pārvietoties arī pa koplietošanas autoceļiem.

    * dīzeļdegviela, kurai piemēros samazinātu akcīzes nodokļa likmi, būs atbilstoši iezīmēta (marķēta) ar fiskālo marķieri un krāsvielu.

    * marķētā dīzeļdegviela būs jāuzglabā atsevišķās tvertnēs (arī tagad ir jāglabā atsevišķi).

    * Lauku atbalsta dienests dīzeļdegvielu piešķir par to vienotā platības maksājuma saņemšanai deklarēto un apstiprināto platības hektāru, par kuru ir nodrošināti ieņēmumi no lauksaimnieciskās ražošanas vai akvakultūras vismaz 285 eiro no hektāra.

    * papildus minētajiem ieņēmumiem par ilggadīgiem zālājiem vai aramzemē sētiem stiebrzāļu vai lopbarības zālaugu, tai skaitā proteīnaugu, maisījuma platību ir jānodrošina minimālais lauksaimniecības dzīvnieku blīvums 0,5 nosacītās liellopu vienības, bet bioloģiskajās saimniecībās – 0,4 nosacītās liellopu vienības.

    * no akcīzes nodokļa atbrīvotais dīzeļdegvielas daudzums tiks diferencēts trijās grupās – augkopībā nodarbinātajiem 100 litru par hektāru, lopkopības saimniecībām, augļkopjiem, dārzeņu un kartupeļu audzētājiem – 130 litru. Savukārt pārējiem, tostarp zemes apstrādei zem zivju dīķiem – 60 litru.

    * saskaņā ar Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, sākot ar 2015. gada 1. jūliju, arī Latvijā obligāti jāmaksā minimālā akcīzes nodokļa likme – 50 eiro par 1000 litriem.

    http://www.lvportals.lv/print.php?id=270526

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Bet > 29.04.2015. 18.58

    Klusais, iebildumi pret degvielas krāsošanu jau dzirdēti radio jau nu noteikti, jo es arī esmu tos dzirdējusi, un saprotu, ka lauksaimnieki grib akcizēto dīzeļdegvielu liet traktoros un citās mašinās, jo bija tik ērti iesniegt degvielas čekus VID un saņemt naudu no valsts . ak ak cik jauki laiki bijuši. Kas tos čekus gan kontrolēja un varēja liet degvielu pēc velns zina kādām normām, ja tādas vispār bija.

    Skaidrs, ka lauksaimnieki gribēja, kā paši izteicās liet akcizēto dīzelīti arī auto, kuras veda piemēram, graudu kravas uz nodošanu, un arī meža traktoros un citos agregātos, kuri saistīti ar meža izstrādi…

    bet, tam pavisam akcizētā dīzeļdegviela nepienākas, ja kas un mums nodokļu maksātājiem par to nav jāmaksā, ka reizēm ši pat traktortehnika atbrauca uz Rīgu izvest sniegu Ušakova un citām valsts pašvaldībām ceļu tīrīšanas darbos.

    Visām iegribām, ko vēlas lauksaimnieki valsts budžeta naudiņa viss nesanāk! paši viņi nav nekādi čaklie maksātāji budžetā cik zinu, bet saņemt dotācija sun citus nodokļu atvieglojumus un bonusus, to gan vēlas( kā jau parasti) tikai tad, kad lauksaimniekiem ir laba sražas, tad viņi aizmirst, ka pārējie vlsts iedzīvotāji no saviem nodokļiem ir dotējuši šos pašus nabadziņus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 29.04.2015. 19.08

    2. FM izsūtītā „krāsošanas” informācija neļāva izlobīt domu graudu par krāsas kontroles praktisko nodrošinājumu. Ja normatīvie akti paredzēs, ka ar „lauksaimniekiem krāsoto degvielu” drīkst tikai braukt un piesārņot tīro dabu (laukus, mežus), bet nedrīkst to liet pasažieru automašīnās braukšanai pa autostrādi, tad viens no kontroles veidiem varētu būt ceļu policistiem šofera „alkohola trubiņai” pielikt klāt arī „degvielas krāsas mērītāju” („trubiņu”). Tas gan būs vareni dārgs aparāts, kas izmaksās vairāk par radariem, bet nav ziņu, ka „projekta” autori fiskālajos aspektos to būtu ierēķinājuši. Tehniski to izdarīt var, bet – ļoti dārgi.

    5. Vairums lauksaimnieku visticamāk izvēlēsies modernāku apkārtceļu. Ja policista radaram šoferis var nolikt pretī antiradaru, tad policista „ķeramo krāsu” katras lauku skolas ķīmijas skolotājs un sekmīgākie skolēni „atkrāsos” un/vai „pārkrāsos” piecās minūtēs. Būs jauna inovatīvā biznesa niša – „degvielas atkrāsošana”, kas tomēr maksās kādu naudu. Tāpēc vairums „apkārtceļa” gājēju visticamāk izmantos lētāko „pārkrāsošanas” metodi. Kā tagad DUS var nopirkt 5-7 motora tīrītāju pudelītes, ko ielej bākā, tā pie „pagasta ķīmiķa” vai „branda izplatītāja” lauksaimnieks iegādāsies pudelīti ar „pārkrāsotāju”, droši lies „krāsoto” dīzeli savā mašīnā un pielies klāt „atkrāsotāju”. Ja „krāsotais” lauksaimnieku dīzelis būs, teiksim, zils, tad padarīt to zaļu vai rozā (kā dažām padomju laiku benzīna markām) – tā nav liela māksla ierindas ķīmiķim. Un tad arī visām dārgajām „policistu trubiņām” pazūd visa jēga un var tās izmest grāvī.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.04.2015. 19.13

    zane – redz labi jau ir , ka lasi rakstīto , tikai ir izlaists kāds sīkums par kuru neraksta – ir LOSP vadības paziņojums, bet nekur nevar atrast apzināto dalīborganizāciju viedokli. :) un LOSP vadība cik mums zināms ir labā kontaktā ar ZM :) Piebildei – vēl ir arī dažu lielzemnieku piedāvājumi atgriesties pie vecās sistēmas , kad akcīzi atgrieza par apmaksāto pilnakcīzes degvielu…

    Te nedaudz var palasīties un samērā vienkārši uzrakstīts , lai saprastu par ko runa – http://zemniekusaeima.lv/lauksaimnieki-neesam-tik-bagati-lai-ieviestu-krasoto-dizeldegvielu/

    Ja ir interese , tad varu arī saīsināti uzrakstīt mazo vēstures kursu par zemnieku degvielu , kā nonāca līdz patreizējam modelim un kā līdz krāsotajai degvielai .

    P.S. Pieļauju , ka zemnieku saeima nav mazākais spēlētājs arī lospā :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.04.2015. 19.16

    Bet – laiks jau nu zināt , ka ka jau vairākus gadus darbojas cita sistēma neakcizētajai degvielai kā akcīzes atgiešana par čekiem :) Starp citu tāds piedāvājums atgriezties pie šīs sistēmas izskan no dažiem zemniekiem :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.04.2015. 19.24

    Eriks – par atkrāsošanu jau runā un izskatās,ka tas nav joks.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > 29.04.2015. 20.42

    …Klusais…hmmm…interesanti!…Tevis norādītajā saitē neapmierinātību izteikuši tie paši LOSP dalīborganizācijas biedri, kuri – it kā aptaujāti un izrādījuši atbalstu….

    …LOSP 60 dalīborganizācijas:

    http://www.losp.lv/node/481

    …diez, cik organizācijas, federācijas, savienības un pārstāvniecības ir zemniekiem, kas aizstāv viņu intereses?… :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.04.2015. 22.23

    zane – LOSP jau varēja pieklajības pēc sasaukt biedrības pārstāvju sapulci ,kas pēc noteikumiem notiek ne retāk kā reizi mēnesī un tad izteikt savu viedokli . Par LOSP biedriem ar var padiskutēt , jo starp tiem 60 ir atrodami interesanti , teiksim piemēram Latvijas slieku audzētāju asociācija :)

    Bet ja ir nopietna interese par procesu , tad varu uzrakstīt nelielu ieskatu kas un kā ir attīstījies pēdējo gadu laikā un kādas ir iespējamās problēmas neizmantojot vienkāršo copy paste metodi, jo sfēru nedaudz pārzinu :)

    P.S. Savulaik diezgan cītīgi sekoju līdz kā gāja līdz nonāca pie risinājuma ar LAD iesaisti ,kas darbojas uz šo brīdi . :)

    P.P.S. Ļoti gribētos dzirdēt bez mīnusu likšanas argumentus tādam vērtējumam pie komenta 19:16 , gribas saprast kur esmu kļūdijies :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.04.2015. 12.33

    Degvielas krāsošana protams ir muļķība, tā kā prasa veselu tehnisku sistēmu krāsošanai, glabāšanai, un kontrolei. Pie kam kontrole netiek un netiks nodrošināta (nu kā ceļu policists pateiks, ka bākā ir ne tā krāsa?) Pie kam aizliegums rada jaunu nišu – kā te raksta – atkrāsotāju taisīšanu un pielietošanu. Tas ir tāpat kā aizlieguma tirgot alkoholu pēc 10:00 radīja visuresošo un vareno točku kustību. Vai tiešām tas ir tā vērts? Vai tiešām nemācamies no savām kļūdām?

    Ja lauksaimniekam pienākas lētāka degviela – lai pienākas. Man ir vienalga vai viņš traktorā lej to, vai par standarta cenu pirkto. Tāpat personīgā automobilī. Citādi atkal būs skaists un pareizs likums, kura izpildi valsts kontrolēt nespēs. Pat, ja CP nopirks dārgas iekārtas un bāzīs daiktu ne tikai sejā bet arī bākā, būs visādi atkrāsotāji utt.

    Tak, lai tas zemniekam ir viens no valsts atbalstiem, savukārt izlietojums ir viņa ziņā.

    Ja nu dikti gribas, tad daudzumu varētu saistīt ar nodoto produkciju. Tipa, ja esi dīvāna zemnieks un produkcijas nav – nav arī lētās degvielas. Un ja zemnieki jau ir maza daļa, taču tas uz ceļa nav redzams – jākontrolē visi. Nez vai CP par to ir priecīga, to darīs. Tagad tā ir vienkārši rosīšanās, bez reāla labuma, un tikai stimulēs šmaukšanos. Zemnieki kļūs negodīgāki. Vai tas ir īstais mērķis?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > 30.04.2015. 13.54

    …Ķīps…dīvaina loģika – iztiksim bez likumiem, jo tos tāpat kāds apies un kontrolēt tos būs pārāk dārgi….nosodīsim tos, kuri cenšas sakārtot godīgu un likumīgu biznesu, bet atbalstīsim tos, kuri domā, kā šos likumus apiet, nevis – kā tos izpildīt…

    …vēl likums nav pieņemts, bet latvieša viedais prāts tiek nodarbināts, kā likumu nepildīt, jo likumi tak domāti muļķiem…no sovoka domāšanas nevaram un nevaram izaugt….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.04.2015. 14.08

    Ir jēga radīt likumu tikai tad, ja var nodrošināt tā izpildi. Citādi tas ir pa tukšo. Šā likuma izpildi valsts nodrošināt nevarēs- tātad valsts ar šo likumu atkal iekritīs dubļos. Demonstrēs savu profānismu. Nepiekrītat?

    Vislabākais ir tas ceļš, kur nav ceļa zīmju, aizlieguma, rīkojuma, informatīvo. Analoģiski – jo likumu mazāk, tie ir vienkāršāki un saprotamāki, jo vieglāk tos izpildīt. Tikko likumu pieņem, represīvajiem orgāniem ir jānodrošina to izpilde… Un ja nevar, tad tā ir tukša skaņa, joks, no valsts puses..

    Ideja jau apakšā , tāpat kā daudziem likumiem, ir laba un pareiza. Neapstrīdu. Tikai ar to vien nepietiek. Ja pietiktu, varētu pieņemt likumu, kas aizliedz pārkāpt citus likumus…

    Vācijā pirms vairāk kā 10 gadiem legalizēja prostitūciju. Un nevis tāpēc, ka tā laba likās, bet tikai tāpēc, ka to tā var kontrolēt. Mums augt un augt līdz tādam līmenim. Mūsu likumdevēji ir par stulbu, lai redzētu vienu soli tālāk.

    Pieņem, piemēram, dikti pareizus likumus par aizliegumiem dedzināt kūlu. Sodus, administratīvo atbildību nosaka utt. Rosāmies. Un rezultātā- kūlas ugunsgrēķu rekordi 2014. un 2015. gadā. Likumi pareizi,stingri, bet vai darbojas? Dod efektu? Nē, veicina ugunsgrēku daudzumu un smagumu… Ar “pareizajiem” likumiem esam panākuši pretēju efektu…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > 30.04.2015. 15.00

    …Ķīps…tātad – Tevis minētais piemērs ar kūlas ugunsgrēkiem jāsaprot, ugunsgrēku skaits pieauga tāpēc, ka pieņēma likumu un nespēja to kontrolēt, vai tomēr….cilvēkiem kaut kas nav kārtībā ar prātaspēju – pieņēma likumu un es tagad viņiem atriebšos, nodedzināšu divreiz vairāk kā pagājušā gadā….

    …vai Tev tomēr nešķiet, ka cilvēkiem ir sašķobījusies domāšana un izpratne par godīgumu, atbildību, likumību?….ja cilvēks rīkotos apzinīgi – vai tad būtu jāpieņem likums?…

    …protams, bez likumiem dzīvot ir viegli, kā gribu, tā daru, bet…kā sauc tādu valsts iekārtu, kurā likumi neeksistē, vai – pieņem tikai tādus likumus, kuri visiem patiktu?…kurš no tā būtu lielākais ieguvējs?….un…vai vispār tas ir iespējams?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 29.04.2015. 10.49

ja valdiiba zem lembes papeeža, tad tu nekaa laba jau ariui nav , ko var premjers taadaa gadiijumaa premjers? Krištopaans tiklidz nerunaaja no lapiņas kuru bija akcepteejis saimnieks , tuuliit ar demisioneeja.

+6
-1
Atbildēt

1

    Bet > 29.04.2015. 15.28

    Man sāk izskatīties, ka Latvija sprezidentūras laiks iet uz beigām, un tad jau vajag sākt pildīt nosprausto mērķi, kua aprises jau visu laiku dzirdamas, jo sen jau runāts tika pat masu saziņa slīdzekļos, ka premejera amats Straujumai būs jāatstāj, jo uz to pretendēs Lembja kalpone un padevīgais vergs Reizniece- ozola. izskatās, ka sākas jau pirmās kampaņas ievirzes , ka daži aptaujātie respondenti nosacīs, vai premjere ir laba vai slikta. Zinot Latvijas vidējā iedzīvotāja spriest spēju skatoties, kas savēlēts saeimā, neko citu jau gaidīt nevarēja, jo ne EUr ne cita valūta no gaisa nekrīt šo cilvēciņu kabatās, bet tas nekas, var teikt un saka, ka viss ir slikti, izņemot labs ir tikai lembe un kremlis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 29.04.2015. 08.37

Ņemot vērā ģeopolitisko situāciju pasaulē, esmu spiests atbalstīt Vienotība par spīti visam, ko tā darījusi, nedarījusi un es to nosodījis.

+9
-3
Atbildēt

1

    v_rostins > Viedoklis_lv 29.04.2015. 11.28

    Viedoklis_lv

    Novēlu taviem bērniem būt izcilniekiem ZRP(v) ieviestā pederastijas mācībā un plūkt laurus visās rajonu un pilsētu olimpiādēs.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

aivarsk 28.04.2015. 22.59

Cik vērta ir pat tikai straujumas attieksme pret leģionāriem!

+9
-11
Atbildēt

5

    dzeris49 > aivarsk 29.04.2015. 06.55

    Straujumas attieksme pret leģionāriem normāla, slikta attieksme viņai pret dažādiem klauniem, kas vienkārši izmanto šos cilvēkus sava politiskā reitinga celšanai, bet, kaitējot valsts tēlam un palīdzot Krievijai.

    Reizēm, iespaids, ka Krievija apmaksā ne tikai vienu pusi, tos “antifašistus”, kas tur rīko to teātri, bet, arī to otro pusi, tos “patriotus”, jo taisni Krievijai viss tas cirks ir izdevīgs, nevienam citam.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > aivarsk 29.04.2015. 10.32

    Tikai atliek atgādināt, ka “fašistus” tajā pasākumā vispirms ieraudzīja Zviedrijas žurnālisti, tad Rietumu lielvalstis mums “silti ieteica” šo “fašisma slavināšanu” izbeigt un tikai vēlāk Krievija pievienojās šai ambrāžai.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > aivarsk 29.04.2015. 10.43

    Stulbu un neinformēta, vai, vienkārši, pērkamu žurnalistu, visur pietiek.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 29.04.2015. 10.59

    dzeris49

    Straujumas attieksme pret leģionāriem normāla

    ————–

    Izgāžot savu zvērisko naidu uz latviešu varoņu – Leģionāru piemiņu, kolorado lentenis uzkrāva sev atbildību par pus miljona latviešu un desmitiem miljonu citu eiropiešu slepkavībām Staļina imperiālistiskā WWII un to nevarēs norakstīt uz vecuma demenci. Ja viņa izvairīsies no soda, tas paliks mantojumā tās pēcnācējiem. Noziegumiem pret cilvēci nav noilguma un tos nevarēs norakstīt.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 29.04.2015. 11.23

    Edgars Avotiņš

    tad Rietumu lielvalstis mums “silti ieteica”

    ————–

    Nelej nu, nekādi “rietumi” nevar ieteikt igauņiem, somiem, horvātiem un ukraiņiem kur un kā pieminēt savus aizgājušos varoņbus. Ja čekas padlas: VVF un Pabriks nebūtu lūgušas ārzemēs savas sugas brāļu atbalstu, neviena Eiropas staļinistu cūka neuzdrīkstētos Latvijai ko ieteikt.

    Ukraina ir gājusi vēl tālāk, iespļaujot zaļu, lipīgu krēpu mūsu čekas kājslauķu un pederastu pretīgajos purnos.

    http://rus.delfi.lv/news/daily/abroad/verhovnaya-rada-priznala-upa-borcami-za-nezavisimost-ukrainy.d?id=45798825

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

IvarsA 28.04.2015. 22.18

Viss pareizi. Neattaisnotās tautas cerības. Vienotības Dombrovska slepenie līgumi par Citadeli bija jāpilda un Straujumai par grašiem banka jāatdod. Nevarīgā nostāja Ukrainas jautājumā. Un protams tipiskā ierēdņu domāšanas paraugseja un izpildijums ārvalstīs. KNAB, Dreimane utt. Tantei, tantes štelles. Nav brīnums, ka uz pusi pieaug negatīvs.

+12
-11
Atbildēt

2

    Edgars Avotiņš > IvarsA 29.04.2015. 00.16

    šodien visu dienu ziņo, ka Latvija sūtīs vienu “speciālistu” no KNAB Ukrainai pieredzes nodošanai …

    Nez ko mums ļaunu Ukraina nodarījusi, ja gribam viņu vēl neradītajam Pretkorupcijas birojam uzsūtīt mūsu KNAB problēmas?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > IvarsA 29.04.2015. 06.48

    Varētu vēl no VID kādu aizsūtīt, zinot mūsu ēnu ekonomikas, kas, laikam, lielākā vai viena no lielākām ES, īpatsvaru, arī kādu no Tieslietu ministrijas un Ves. ministrija, ar to visu mums īpaši “spoži”, kaut, KNAB, protams, mūsu lielākais “lepnums”.

    Tad Ukrainai būtu beigas, krieviem pat karot nevajadzētu.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

west 28.04.2015. 21.38

Nav skaidrs, kā var būt negatīvs vērtējums par cilvēku, kurš beidzot netraucē tautai dzīvot ? Par to kurš ar krunku pierē un izmisīgu runu nespiež glābt afēristu bankas, vai netiek izsvilpts hokeja stadionā ?

Beidzot mums ir premjers(e) – katra īsta latvieša sapnis. Cilvēks, kurš mums vismaz netraucē. Kaut vai par to – paldies !

Tas protams neattiecas uz tiem latviešiem – verga dvēselēm, kuriem vajag “saimnieku” un ikdienas pērienu.

+14
-10
Atbildēt

15

    aivarsk > west 28.04.2015. 21.50

    Ha, netaucē :))

    Netraucē kretīniem apzagt, apčakarēt tos, kas grib mierīgi strādāt!

    Mikrouzņēmuma nodokli čakarē, zemniekus ar indīgu degvielas krāsu čakarē, slimnīcas brūk, ārstiem nemaksā, skolotājus čakarē, aizbraukšana turpinās…

    Nu ko vēl? Tas, ko grib cilvēki – cerība uz ko labāku – ar straujumu šādu cerību nav!

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > west 28.04.2015. 21.59

    Acīmredzot, taisni tāpēc, ka nevienam netraucē, īpaši tiem Ventspils “biedriem”, Straujuma arī nokļuva šinī krēslā, kādu citu iemeslu atrast pagrūti.

    No otras puses, kāda koalīcija, tāds premjers, Latvijā premjers jau nav diktators, acīmredzot, tāds bija kompromisa variants starp Lembergu un V, un pārmest premjeram to, ko pārmet aivarsk, arī nav korekti, premjers viens pats naudu nedala un likumus nepieņem, to dara koalīcijas partijas un Saeima kopumā.

    Cita lieta, ka nekādu sevišķu iniciatīvu arī no pašas Straujumas puses neredz, “saimnieku” latviešiem nevajag, bet, ja premjers, tomēr, būtu līderis un apveltīts ar iniciatīvu un, vismaz, minimālu stratēģiju, tas nekaitētu.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > west 28.04.2015. 22.19

    dzeris49

    Cita lieta, ka nekādu sevišķu iniciatīvu arī no pašas Straujumas puses neredz.

    —————-

    Vai Pabriks, Riekstiņš un Vaivars būtu vēl aktīvāk ņēmuši dalību valsts izzagšanā? Vai ar “gudrona dīķiem”, Stradiņa slimnīcu, LM un Citadeli vēl maz?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    aivarsk > west 28.04.2015. 22.57

    dzeris49 No otras puses,

    _______________

    Tu vari kādreiz noformulēt viedokli, bez otras puses?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > west 29.04.2015. 00.01

    Citadele pievākta, pēc prezidentūras atkāpsies, lieku 100 eur bukmeikeru kantorī.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > west 29.04.2015. 00.11

    Daļēji piekrītu Aivarsk – (es gan to neadresētu Straujumai personigi, bet Valdībai un Saeimai kopumā)

    Kaut vai ja par zemniekiem:

    1) LIZ piespiedu reģistrēšana par mežu uz 1. javāri – tas gan bij vecs likums un par laimi to atcēla – bet es paspēju nocirst ap 1 hektāru “lauksaimnieciska meža” (ko nebūtu darījis) un vēl tagad tērēju laiku sakopšanai – tā vietā lai darītu kautko produktīvu un lietderīgu

    2) draudi uzlikt sodus par apmežotām melorētajām LIZ – esmu nocirtis vēl vienu Ha “lauksaimnieciska meliorēta meža” un tērēju laiku kopšanai – bet neredzu tam jēgu, jo neko lietderīgu tajā purvā darīt nav iespējams

    3) degvielas krāsošana, kas rada problēmas (ja tehniku izmanto gan lauksaimniecībā, gan citos darbos vai ja saimniecībā ir kravas auto un traktori) un papildu izmaksas

    4) utt

    Situācijā, kad ekonomika jau tā iet švaki – ierēdņi nodarbojas ar neproduktīvu šķēršļu un sadārdzinājumu izgudrošanu – tas ir bezsakarīgi.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > west 29.04.2015. 00.13

    DikembeSakamoto – es gan šaubos.

    Kas tad nāks vietā? Citu koalīciju jau lāga nevar izveidot.

    Vienkārši premjeru nomainīt – neredzu jēgu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > west 29.04.2015. 07.02

    E.Avotiņš:

    “Situācijā, kad ekonomika jau tā iet švaki – ierēdņi nodarbojas ar neproduktīvu šķēršļu un sadārdzinājumu izgudrošanu – tas ir bezsakarīgi”.

    —————————–

    No tavas puses bezsakarīgi, no ierēdņu un birokrātijas puses pat loti sakarīgi.

    Katras birokrātijas instinktīvais pašsaglabāšanās instinkts liek nepārtraukti pierādīt savas eksistences nepieciešamību un sevi atražot un paplašināt, ko tā arī dara, izdomājot sev arvien vairāk jaunas funkcijas,

    nav svarīgi, vajadzīgas vai nevajadzīgas, jaunus noteikumus, utt.

    To izpildes kontrolei vajadzīga jauna birokrātija, utt., tas ir “circulus vitiosus”, ir valstis, kur politiķi grib un spēj to izkontrolēt, Latvija pie tām, diezin vai, pieder, atšķirībā, kaut vai, no Igaunijas, kur birokrātija daudz mazāka un efektīvāka, un tiek motivēta nevis problēmas “risināt”, bet gan, pēc iespējas ātrāk, atrisināt.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > west 29.04.2015. 08.08

    Straujuma pati negrib vadīt valdību. Netīrais darbs ir padarīts, ies prom.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Normunds > west 29.04.2015. 08.09

    Jā, dzeri, tieši tā arī notiek.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > west 29.04.2015. 10.31

    Edgars Avotiņš

    Kādam gan jābūt pēdējam kretīnam, lai izdomātu krāsot degvielu! Administrēšanas un krāsas izmaksas būtiski pārsniegs eventuālo ekonomiju.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > west 29.04.2015. 10.41

    Edgars Avotiņš

    Vienkārši premjeru nomainīt – neredzu jēgu.

    ————–

    Ar kārtējo ZRP(v) kremļjaģu, zagļu un pederastu ieliktnīti? Same bull shit.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Bet > west 29.04.2015. 15.15

    “aivarsk Ha, netaucē :))

    Netraucē kretīniem apzagt, apčakarēt tos, kas grib mierīgi strādāt!

    Mikrouzņēmuma nodokli čakarē, zemniekus ar indīgu degvielas krāsu čakarē,”

    Paklau, aivark, kas tad mūsu valstī pieņem likumus, un par to iekrāsoto degvielu arī sen jau citās ES dalībvalstīs degvielu iekrāso, lai kontrolētu tos, kuri izmanto visādas nodokļu atlaides, bet jautājums, kāpēc visiem nodokļu maksātājiem vajadzētu finansēt zemnieku ārpus lauksaimnieciskās ražošanu un braucienus ar saviem vieglajiem auto. Neturi te citus par muļķiem. Redzams jau kam tas ir izdevīgi, ka tos “nabadziņus” nekontrolē.

    Ne jau Straujuma sačakarēja mikrouzņēmuma nodokli!!! Kas balsoja un kur balsoja par šī likuma labojumiem? Ka stad pirms vēlēšanām solīja mikrouzņēmuma nodokļa nemainīšanu? Vai tik tie nebija zaļzemnieki, kuri uzmeta savu vēlētāju vismaz šajā jautājumā. Protams, ka te lielu lomu spēlēja bijusī Zatlerpartijas biedrene, kura to visi ierosināja.

    Lai KNAB dara savu darbu un ķerfinanšu noziedzniekus tāpat kā to dara Finanšu policija nevis nodarbojas ar preses konferenču rīkošanu , komandējumiem un citiem Streļčenoka trikiem! Katram ir jādara savs darbs par ko saņem algu no nodokļu maksātājiem, nevis Straujumai vienai ir jācīnās ka Donam Kihotam ar Streļčenokiem, Dreimanēm utt!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > west 29.04.2015. 16.26

    Bet, Izlasi, pievienoto saiti par degvielas krāsošanu!

    Mums vidējiem un maziem lauksaimniekiem mati ceļās stāvus, ar ko jūs pilsētnieki vēlaties sevi indēt!

    Lielajiem 1000 un vairāk ha apsaimniekotājiem jau viens pīpis, varbūt izputinot biosaimniecības, viņiem pat labums būs no krāsošanas, bet kā ar tevi, Bet, mazbērnim un citiem tuviniekiem? Tu taču saproti, ka krāsošana vajadzīga TIKAI krāsas pārdevējam, jo tas būs miljonu bizness kādam.

    http://www.juris-avotins.info/ekonomika-zemkopiba-vide-transports

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Bet > west 29.04.2015. 17.05

    Aivark, priekš tevis nokopēju:

    “Kā viena no pēdējām valstīm ES Latvija beidzot pieņēmusi lēmumu no 1. jūlija lauksaimniekiem dot iespēju iegādāties iekrāsoto dīzeļdegvielu ar pazeminātu akcīzes nodokļa likmi. To paredzēts liet traktortehnikā un citās lauksaimniecības mašīnās zemes apstrādei un lauksaimniecības produktu ražošanai. Citām vajadzībām izmantot iekrāsoto degvielu nedrīkstēs. Lielākā daļa lauksaimnieku jaunos likuma grozījumus uztver atzinīgi, tomēr izskan arī norādes uz vairākām nepilnībām.

    Domā eiropā visi muļķi?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

v_rostins 28.04.2015. 21.21

“aptaujājot 1003 Latvijas pastāvīgos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem”

————-

Jādomā, ka nelegālo imigrantu vidū demences skārtā veča, kolorado lentenis, Straujuma, par izrēķināšanos ar Cilinska kungu sapelnīja sev daudz punktu.

+4
-19
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam