Policija izbeidz kriminālprocesu par uzbrukumu žurnālistam (papild.)

89

Komentāri (89)

Urga 07.01.2015. 09.56

Tas bija baigs precedents! Vai nebija tā, ka viens no pirmajiem J.Domburs atnāca uz notikuma vietu, vai tikai viņu nesazvanīja pats LJ (laiks pagājis, un daudz kas izgaisis no atmiņas)? Tad vēl notikumi slimnīcas palātā…

Savainojumu kvalificēt kā vieglu miesas bojājumu?! Jautājums, vai paši pārkvalificētāji būtu gatavi kaut ko tik “vieglu” piedzīvot?

Izskatās, ka šajā gadījumā jāmeklē taisnība ārpus Latvijas.

+6
0
Atbildēt

0

Urga 07.01.2015. 09.56

Tas bija baigs precedents! Vai nebija tā, ka viens no pirmajiem J.Domburs atnāca uz notikuma vietu, vai tikai viņu nesazvanīja pats LJ (laiks pagājis, un daudz kas izgaisis no atmiņas)? Tad vēl notikumi slimnīcas palātā…

Savainojumu kvalificēt kā vieglu miesas bojājumu?! Jautājums, vai paši pārkvalificētāji būtu gatavi kaut ko tik “vieglu” piedzīvot?

Izskatās, ka šajā gadījumā jāmeklē taisnība ārpus Latvijas.

+6
0
Atbildēt

0

Berta 07.01.2015. 00.52

Nemaz neizbrīna, jo smird visa Latvijas tieslietu sistēma – pat Augstākās tiesas abas Tiesu palātas un Senāts prot spēlēt it kā nejaušas sagadīšanās spēles ar noilgumiem. Cerams daudzi vēl šodien atceras, kā Augstākā tiesa tīši vilka garumā Birutas Vaitenieces civillietu, līdz iestājās noilgums, bet īsi pēc tam prasītāja nomira.

+4
-3
Atbildēt

1

    lno > Berta 07.01.2015. 09.08

    Berta. Kāds sakars šim noziegumam ar tiesu sistēmu? Lai kādu tiesātu, vispirms vajag noķert.Lai neķērtu, pārkvalificē uz citu pantu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

nomale 06.01.2015. 22.43

…iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (agrāk Reformu partija, tagad – “Vienotība”) savulaik solīja, ka izmeklēšana notiks viņu tiešā kontrolē….

——————————–

Iekšlietu ministram pēc tāda fiasko IR JĀATKĀPJAS!!!

+3
-4
Atbildēt

1

    Normunds > 06.01.2015. 23.00

    Patiesībā iekšlietu ministrs neko reāli nevar kontrolēt, ja viss notiek pēc likuma.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

lno 06.01.2015. 21.51

juriskazha ‏@juriskazha 6h6 hours ago

Žurnālistu Leonīdu Jākobsonu sagrieza ka Džeku Nikolsonu filmā “Chinatown” bet pāri darītāji izgaist, lietu izbeidz. Thank you very nice! :(

+5
-3
Atbildēt

0

lno 06.01.2015. 21.40

Inga Springe ‏@IngaSpringe 3h3 hours ago

Kā var zināt, ka amatpersona ir no tiesībsargājošajām iestādēm? Kad “ka” vietā saka “kad”. 1. vietu godam dala I. Ķuzis un R.Kozlovskis

+4
-3
Atbildēt

1

    Normunds > lno 06.01.2015. 22.59

    Savulaik kāda Izglītības (!) ministrijas augsta ierēdne runāja tāpat, ZZS laikā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

nomale 06.01.2015. 22.43

…iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (agrāk Reformu partija, tagad – “Vienotība”) savulaik solīja, ka izmeklēšana notiks viņu tiešā kontrolē….

——————————–

Iekšlietu ministram pēc tāda fiasko IR JĀATKĀPJAS!!!

+3
-4
Atbildēt

0

lno 06.01.2015. 21.51

juriskazha ‏@juriskazha 6h6 hours ago

Žurnālistu Leonīdu Jākobsonu sagrieza ka Džeku Nikolsonu filmā “Chinatown” bet pāri darītāji izgaist, lietu izbeidz. Thank you very nice! :(

+5
-3
Atbildēt

0

lno 06.01.2015. 21.40

Inga Springe ‏@IngaSpringe 3h3 hours ago

Kā var zināt, ka amatpersona ir no tiesībsargājošajām iestādēm? Kad “ka” vietā saka “kad”. 1. vietu godam dala I. Ķuzis un R.Kozlovskis

+4
-3
Atbildēt

0

lno 06.01.2015. 14.41

Pagaidām visu labu viedajiem, jādodas uz galvaspilsētu:)

+2
-10
Atbildēt

0

lno 06.01.2015. 13.33

Iespēju vilināti vai nenovērtēti – Saeimas Juridisko biroju atstāj vēl divi atzīti eksperti http://www.diena.lv/latvija/politika/iespeju-vilinati-vai-nenoverteti-saeimas-juridisko-biroju-atstaj-vel-divi-atziti-eksperti-14082861

+4
-9
Atbildēt

0

fu 06.01.2015. 13.20

“Lieliska” ziņa! Žurnālistiem jābūt paklausīgiem.

+8
-1
Atbildēt

0

lno 06.01.2015. 13.11

Vienu dienu pirms uzbrukuma viņš bija publicējis rakstu par Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvaldes priekšnieku Gati Gudermani, kura brālis esot ticis turēts aizdomās kādā krimināllietā.

_________________________

Pēc Kozlovska teiktā, izmaiņas struktūrvienību vadībā ir policijas priekšnieka, nevis ministra kompetencē un noliedz, ka Gudermaņa atrašanos amatā sekmējušas Ekonomikas policijas šefa labās attiecības ar Vienotības priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas dzīvesbiedru Jāni. Šo draudzību neslēpj arī Gudermanis, skaidrojot, ka ar Jāni Āboltiņu esot pazīstami jau vairāk nekā desmit gadus, abu ģimenēm ir kopīgi draugi, taču uzsver: «es savu pazīšanos neesmu nekādā veidā pozicionējis». IR

Lūk, Āboltiņa var saņemt augstāko pielaidi un vadīt saeimas nacionālās drošības komisiju:)

+8
-13
Atbildēt

23

    klusais > lno 06.01.2015. 13.44

    lno – un kur ir tie apstākļi kapēc Āboltiņai nevarētu dot pielaidi ? Tas , ka pazīst Gudermani ? :) :) :)

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 13.55

    klusais. Nepaliec smieklīgs. Tu sāc līdzināties Zanei- ja mīla ir īsta, tad mīlošais neredzēs kārpu uz Venēras deguna:)

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    heinrihs > lno 06.01.2015. 14.08

    >klusais. Laimīgu Jauno gadu un labu veselību kombinācijā ar kaudzi naudas!

    Par tematu: diskusijas ar cilvēciņu, kas nevar koncentrēt uzmanību uz noteiktu tematu un kura domas šļūkā kā pīle uz ledus, ir neproduktīvs pasākums. Esmu nolēmis jaunajā gadā pāriet uz diskusijām LinkedIn, ko līdz šim biju pametis novārtā, un Tev novēlu to pašu, jo redzu, ka Tu esi tur reģistrējies:) Vismaz kaut kāds sausais atlikums no patērētā laika.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > lno 06.01.2015. 14.20

    Vienalga, vai runa būtu par Āboltiņu vai kādu citu personu. Pat, ja pašam runātājam “fakti” šķiet nu pilnīgi “acīmredzami”, tomēr elementāra pieklājība tomēr prasītu tos publicēt, nevis runāt par “kārpām uz deguniem” u.tml.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 14.33

    heinrihs – paldies , abpusēji :)

    Par sauso atlikumu pašaubītos , jo kāds var būt sausais atlikums diskusijām internetā … tvaika nolaišana . Bet par diskusiju saturu … nedaudz ar nostaļģiju atceros citadiena.lv laikus , manuprāt tad diskusijās bija vairāk satura .

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 14.34

    uldis_rats. Esmu piekusis katram pieklājīgam oponentam atsevišķi atkārtot vienu un to pašu, īpaši tādā gadījumā, ja viņi izliekas neizlasījuši:)

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 14.35

    lno – palikšu smieklīgs un pajautāšu vēlreiz par apstākļiem , kas konkrētajai kundzei liegtu saņemt pielaidi :) vienkārši personīga nepatika vai kas reālāks ? :) :) :)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 14.38

    klusais…nedaudz ar nostaļģiju atceros citadiena.lv laikus , manuprāt tad diskusijās bija vairāk satura .

    ________________

    Es arī:) Kāda tur valdīja vienprātība, ka JL jāveidi koalīcija ar SC!… kad es pret to iebildu, tad nolamāji mani par stulbeni:):):)

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 14.39

    klusais. Nejautā – neatbildēšu, jo esmu atbildējis jau neskaitāmas reizes:)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 14.58

    lno – es nolamāju par stulbeni ? Es lietoju tādus vārdus ? ? ? Tad atvaino … :) :) :)

    Par neskaitāmajām atbildēm … būs laikam brilles jāiegādājas … :)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 21.15

    klusais. Par neskaitāmajām atbildēm … būs laikam brilles jāiegādājas … :)

    ______________

    Par brillēm nezinu, bet smadzenes derētu izskalot:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 21.30

    lno – smadzeņu skalošana ? Interesants Tev piedāvājums :) Man savulaik viens jaunības dienu paziņa stāstīja kā viņam bija skalojuši smadzenes Tvaika ielā … viņš bija no tiem , kas 80-tajos iestājās pret režīmu … :) :) :) Skatos Tevī mājo mazais Staļins , … nu vismaz kāds poļitruks noteikti :) :) :)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 21.38

    klusais. Kā tad es jau aģitēju par dzelzceļu austrumu virzienā, par biznesu ar Krieviju, par Krievijas gāzi, ironizēju par Lietuvas termināli u.t.t.:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 21.49

    lno – un ko gribēji pateikt , ka man jāskalo smadzenes ? Pieej pie spoguļa , varbūt nimbu ieraudzīsi virs galvas :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 22.00

    klusais. Nomierinies, neredzu ne nimbu, ne Staļinu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 22.06

    lno – es jau esmu mierīgs :) kurš ta kuru sūta skalot smadzenes :)

    Neliels citāts no kāda komentāra citā portālā :) manuprāt vērts izlasīt nevis pārlasīt :)

    “LV saruna aizvien operē uz aksiomas, ka tā ir cīņa starp divām taisnībām. tas nozīmē, ka, lai atrisinātu strīdu, vienai no konkurējošām taisnībām ir jāizrādās nepatiesai, vienam ir jāzaudē, otram – jāuzvar. mums aizvien sveša ir tēzes un antitēzes kulminācija sintēzē; mēs nesarunājamies, lai augtu – mēs sarunājamies, lai paši sev vien apstiprinātu savu esošo uzskatu šķietamo pareizumu.”

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 22.59

    klusais… mēs sarunājamies, lai paši sev vien apstiprinātu savu esošo uzskatu šķietamo pareizumu.”

    ___________________

    Lai pieklājīgi sarunātos vajadzētu ievērot arī kaut kādus kritērijus /viena taisnība visiem/, piem. nevar uzšķaudīt uz Āboltiņas ģimenes paziņu loku, tajā pašā laikā atgādināt Zīles kopīgo biznesu ar Lakuču, agrāk pārmest Jaundžeikaram sava brāļa biznesa lobēšanu, bet kā nenozīmīgu uzskatīt Āboltiņas vīra valsts pasūtījumu /nezinu vai beigu beigās mašīnas tika nokomplektētas atbilstoši pasūtījumam/, pārmest Zatlera tankus un aizmirst Āboltiņas pārliecību īsi pirms saeimas atlaišanas. 40 tūkstoši Junkeram par mandātu Āboltiņai baumas, bet Krievijas spiegs kā Brokas mīļākais neapgāžama patiesība. Tagad aizej pie spoguļa un pārbaudi vai Tev nav izauguši ragi, vai nekustās ausis:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 23.30

    lno – kāds sakars te Zīlem ? Viņam ar problēmas ar pielaidēm ? :) Un no Āboltiņas paziņām Gudermanis ir tas kura pēc vajadzētu nedot pielaides? Viņš kāds krievu spiegs ? :) :) :) Par pasūtījumiem gan skrobe , nedabūja Āboltiņš … maita sieva nepalīdzēja …

    Par Junkura dīvaino lēmumu manuprāt esmu rakstījis , bet vai 40 000 EUR ir tāda summa par ko pārdot mandātu … kā pats domā , nav pa lētu :) :) :)

    Biju pie spoguļa … Tev taisnība izauguši ragi , kas kustās , bet ausis pazudušas … un vēl nimbs … ragos skaisti ieaudzis :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 07.01.2015. 00.01

    klusais. Par pasūtījumiem gan skrobe , nedabūja Āboltiņš … maita sieva nepalīdzēja …

    _________________________________

    Lai gan par 3,7 miljoniem eiro iepirktās jaunās 80 automašīnas Valsts policijai bija jāsaņem jau 28. jūnijā, pašlaik tās klājas ar putekļiem Mūsa Motors grupas autostāvvietā, vēsta portāls pietiek.com. Izrādījies, ka automašīnas aprīkotas ar iepirkuma specifikācijai neatbilstošu aprīkojumu.

    Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (Reformu partija) nav akceptējis automašīnu pieņemšanu, kamēr uz piegādātāja rēķina netiks novērsta šī neatbilstība. Zaudējumus piegādātājam, kura padomes priekšsēdētāja vietnieks ir Vienotības līderes Solvitas Āboltiņas vīrs Jānis Āboltiņš, rada arī kavēšanās parakstīt dokumentus par auto pieņemšanu, jo Iekšlietu ministrija nekādus maksājumus vēl nav veikusi…

    Tātad pasūtījumu dabūja gan, varbūt nepieņēma, jo neatbilda specifikācijai. Pie šīs tēmas redzams klusā stils, apsaubīt, mētāties ar puspatiesībam, vienmēr uzsvērt savu informētību, ko nevar citiem darīt zināmu u.t.t..

    Es neesmu apgalvojis, ka 40000 ir pierādīts fakts, tās ir tādas pašas baumas kā Brokas mīļākais, tomēr savādi, ka Junkurs, kurš ieguldījis savu vai sponsoru naudu personīgā kampaņā tik pēkšņi nolemj nomainīt deputāta mandātu pret amatu mazā firmā, kura iepērk vai pārdod savu laiku nokalpojušas sliedes. Jā, kā mainījusies Tava attieksme pret Olšteina sešinieku, kopš tas iestājies Vienotībā…un droši vien pilnīgi neuzticami kļuvuši Vienotību pametušie deputāti:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 07.01.2015. 00.23

    lno – tā arī nesapratu , kur tad Āboltiņa vaina ? Tajā , ka SIA Nameks nepareizi aprīkoja auto un tika lauzts līgums par auto iegādi no viņa pārstāvētās kompānijas ? Kur tad Āboltiņas ietekme , ja līgums tika lauzts? Saprastu , ja būtu otrādi , tad varētu par to cepties un pārrunāt … Par skolu autobusiem arī bija līdzīgi …

    Par Olšteina sešinieku ( laikam trijnieku ) esmu jau rakstījis , uzskatu ,ka pārbēdzēji ir jāizmet no politiskās aprites …

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > lno 07.01.2015. 00.33

    klusais. Āboltiņa nav nekāda vaina, vainīgi Jaundžeikars un Broka. Dusi saldi:)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 07.01.2015. 00.39

    lno – par miegu nesūdzos , novēlu Tev ar saldus sapņus :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lama > lno 07.01.2015. 09.35

    ….. būs laikam brilles jāiegādājas … :)

    _______________

    Vai “‘ t ķēķa admirālim nau binuoklis?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

lno 06.01.2015. 12.42

Kas gan vēl spilgtāk par šo situāciju ilustrētu Vienotības un tās atbalstītāju gudro augšanu?:):):)

+8
-14
Atbildēt

2

    uldis_rats > lno 06.01.2015. 14.17

    dikti esi uz to saukli ieciklējies :) vai tas kaut kā īpaši ir iekodis?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 14.28

    uldis_rats. Nedrīkst izteikt sajūsmu par ģeniālu lozungu? Varu atgādināt vēl vienu: Apvienosimies ap Sandru Kalnieti kā Latvijas valsts preidenta kandidāti:)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 06.01.2015. 11.09

Būtu vajadzīga arī cita izmeklēšana – par augstu Latvijas amatpersonu ļaunprātībām pret L.Jākobsonu, ieskaitot datoru un datu nesēju konfiskāciju, psihiatriskām ekspertīzēm, naidīgiem izteikumiem (Ints Ķuzis izteicies, ka cietušais “pats sašāvies” – http://nra.lv/latvija/kriminalzinas/69438-jakobsons-noraizejies-par-gimenes-drosibu.htm ; Nils Ušakovs ietvītojis, ka viņam esot “alibi”).

Atšķirībā no nenoskaidrotajiem uzbrucējiem kāpņutelpā, šie tiesneši, Valsts Policijas pārstāvji u.c. ir visiem labi zināmi un turpina ieņemt vadošus amatus.

+34
0
Atbildēt

8

    lno > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 12.44

    Kalvis Apsītis. Augam gudri:)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    heinrihs > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 13.35

    Un būtu labi, ja kāda žurnālistu organizācija izskatītu Lētā Lapsas vēmekli par to, ka žurnālists pats organizējis šo uzbrukumu. Kaut ko pretīgāku par lapsu grūti pat iedomāties, un es brīnos par tiem ļautiņiem, kas citē pietiek.com kā respektablu ziņu avotu, nevis pretīgu samazgu plančku.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 13.43

    heinrihs. Lapsa paliek lapsa, bet vai tad policijas šefs neizrunājās līdzīgi? Kā to kvalificēsi?:)

    “VP priekšnieks Ints Ķuzis aģentūrai LETA neapstiprināja žurnālista sašaušanas faktu. Ķuzis apliecināja, ka “kaut kāds notikums ir noticis”, bet, kamēr nebūs zināma cietušā personība un notikušā apstākļi, policija nekomentēs šo gadījumu. Pēc policijas priekšnieka teiktā, viss vēl jāpārbauda – vai viņam pašam bija ierocis, vai tiešām ir sašauts, varbūt pats ir sašāvies”. http://www.diena.lv/latvija/kriminalzinas/kapnutelpa-sasauts-kompromat-lv-zurnalists-jakobsons-vina-dzivibai-briesmas-nedraud-13939454

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    heinrihs > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 14.00

    > Ino. Ķuzis vienkārši uzskaitīja iespējamās versijas, kā to dara policijas runasvīri un runassievas arī citās valstīs, viņš, atšķirībā no Cūklapsas, neteica, ka tikai viena versija ir vienīgā patiesā. Tā ir milzīga atšķirība.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 14.05

    heinrihs. Manuprāt policijas priekšniekam piemērojama augstāka latiņa kā interneta pļāpu lapas redaktoram. Atgādināšu, ka Ķuzis toreiz runāja ar ironiju. Tā kā noziegums nav atklāts, tad policija ar Lapsu šoreiz vienā frontes pusē.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 15.18

    “es brīnos par tiem ļautiņiem, kas citē pietiek.com kā respektablu ziņu avotu”

    ===

    Respektabls gluži nav, bet gadās arī aklai vistai grauds.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    heinrihs > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 15.26

    Gadās jau gan, bet vircu tomēr neviens nelej porcelāna zupas terīnē…

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 16.40

    Pseidožurnālistika (skandālu ražošana situācijas pētīšanas vietā) ir raksturīga praktiski visiem LR plašsaziņas līdzekļiem. Lapsa vien tāds galējs variants, kaut gan būtībā vismaz materiālus pēta nedaudz nopietnāk (secinājumi gan pavisam bieži izskatās bišķi paranoidāli).

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 06.01.2015. 10.13

un nokontroleeja pareizi , taa lai nebuutu ne ,čiku ne grabu

+6
-2
Atbildēt

0

lno 06.01.2015. 13.11

Vienu dienu pirms uzbrukuma viņš bija publicējis rakstu par Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvaldes priekšnieku Gati Gudermani, kura brālis esot ticis turēts aizdomās kādā krimināllietā.

_________________________

Pēc Kozlovska teiktā, izmaiņas struktūrvienību vadībā ir policijas priekšnieka, nevis ministra kompetencē un noliedz, ka Gudermaņa atrašanos amatā sekmējušas Ekonomikas policijas šefa labās attiecības ar Vienotības priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas dzīvesbiedru Jāni. Šo draudzību neslēpj arī Gudermanis, skaidrojot, ka ar Jāni Āboltiņu esot pazīstami jau vairāk nekā desmit gadus, abu ģimenēm ir kopīgi draugi, taču uzsver: «es savu pazīšanos neesmu nekādā veidā pozicionējis». IR

Lūk, Āboltiņa var saņemt augstāko pielaidi un vadīt saeimas nacionālās drošības komisiju:)

+8
-13
Atbildēt

11

    heinrihs > lno 06.01.2015. 14.08

    >klusais. Laimīgu Jauno gadu un labu veselību kombinācijā ar kaudzi naudas!

    Par tematu: diskusijas ar cilvēciņu, kas nevar koncentrēt uzmanību uz noteiktu tematu un kura domas šļūkā kā pīle uz ledus, ir neproduktīvs pasākums. Esmu nolēmis jaunajā gadā pāriet uz diskusijām LinkedIn, ko līdz šim biju pametis novārtā, un Tev novēlu to pašu, jo redzu, ka Tu esi tur reģistrējies:) Vismaz kaut kāds sausais atlikums no patērētā laika.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 14.33

    heinrihs – paldies , abpusēji :)

    Par sauso atlikumu pašaubītos , jo kāds var būt sausais atlikums diskusijām internetā … tvaika nolaišana . Bet par diskusiju saturu … nedaudz ar nostaļģiju atceros citadiena.lv laikus , manuprāt tad diskusijās bija vairāk satura .

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 14.38

    klusais…nedaudz ar nostaļģiju atceros citadiena.lv laikus , manuprāt tad diskusijās bija vairāk satura .

    ________________

    Es arī:) Kāda tur valdīja vienprātība, ka JL jāveidi koalīcija ar SC!… kad es pret to iebildu, tad nolamāji mani par stulbeni:):):)

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 14.58

    lno – es nolamāju par stulbeni ? Es lietoju tādus vārdus ? ? ? Tad atvaino … :) :) :)

    Par neskaitāmajām atbildēm … būs laikam brilles jāiegādājas … :)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 21.15

    klusais. Par neskaitāmajām atbildēm … būs laikam brilles jāiegādājas … :)

    ______________

    Par brillēm nezinu, bet smadzenes derētu izskalot:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 22.06

    lno – es jau esmu mierīgs :) kurš ta kuru sūta skalot smadzenes :)

    Neliels citāts no kāda komentāra citā portālā :) manuprāt vērts izlasīt nevis pārlasīt :)

    “LV saruna aizvien operē uz aksiomas, ka tā ir cīņa starp divām taisnībām. tas nozīmē, ka, lai atrisinātu strīdu, vienai no konkurējošām taisnībām ir jāizrādās nepatiesai, vienam ir jāzaudē, otram – jāuzvar. mums aizvien sveša ir tēzes un antitēzes kulminācija sintēzē; mēs nesarunājamies, lai augtu – mēs sarunājamies, lai paši sev vien apstiprinātu savu esošo uzskatu šķietamo pareizumu.”

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.01.2015. 22.59

    klusais… mēs sarunājamies, lai paši sev vien apstiprinātu savu esošo uzskatu šķietamo pareizumu.”

    ___________________

    Lai pieklājīgi sarunātos vajadzētu ievērot arī kaut kādus kritērijus /viena taisnība visiem/, piem. nevar uzšķaudīt uz Āboltiņas ģimenes paziņu loku, tajā pašā laikā atgādināt Zīles kopīgo biznesu ar Lakuču, agrāk pārmest Jaundžeikaram sava brāļa biznesa lobēšanu, bet kā nenozīmīgu uzskatīt Āboltiņas vīra valsts pasūtījumu /nezinu vai beigu beigās mašīnas tika nokomplektētas atbilstoši pasūtījumam/, pārmest Zatlera tankus un aizmirst Āboltiņas pārliecību īsi pirms saeimas atlaišanas. 40 tūkstoši Junkeram par mandātu Āboltiņai baumas, bet Krievijas spiegs kā Brokas mīļākais neapgāžama patiesība. Tagad aizej pie spoguļa un pārbaudi vai Tev nav izauguši ragi, vai nekustās ausis:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.01.2015. 23.30

    lno – kāds sakars te Zīlem ? Viņam ar problēmas ar pielaidēm ? :) Un no Āboltiņas paziņām Gudermanis ir tas kura pēc vajadzētu nedot pielaides? Viņš kāds krievu spiegs ? :) :) :) Par pasūtījumiem gan skrobe , nedabūja Āboltiņš … maita sieva nepalīdzēja …

    Par Junkura dīvaino lēmumu manuprāt esmu rakstījis , bet vai 40 000 EUR ir tāda summa par ko pārdot mandātu … kā pats domā , nav pa lētu :) :) :)

    Biju pie spoguļa … Tev taisnība izauguši ragi , kas kustās , bet ausis pazudušas … un vēl nimbs … ragos skaisti ieaudzis :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 07.01.2015. 00.01

    klusais. Par pasūtījumiem gan skrobe , nedabūja Āboltiņš … maita sieva nepalīdzēja …

    _________________________________

    Lai gan par 3,7 miljoniem eiro iepirktās jaunās 80 automašīnas Valsts policijai bija jāsaņem jau 28. jūnijā, pašlaik tās klājas ar putekļiem Mūsa Motors grupas autostāvvietā, vēsta portāls pietiek.com. Izrādījies, ka automašīnas aprīkotas ar iepirkuma specifikācijai neatbilstošu aprīkojumu.

    Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (Reformu partija) nav akceptējis automašīnu pieņemšanu, kamēr uz piegādātāja rēķina netiks novērsta šī neatbilstība. Zaudējumus piegādātājam, kura padomes priekšsēdētāja vietnieks ir Vienotības līderes Solvitas Āboltiņas vīrs Jānis Āboltiņš, rada arī kavēšanās parakstīt dokumentus par auto pieņemšanu, jo Iekšlietu ministrija nekādus maksājumus vēl nav veikusi…

    Tātad pasūtījumu dabūja gan, varbūt nepieņēma, jo neatbilda specifikācijai. Pie šīs tēmas redzams klusā stils, apsaubīt, mētāties ar puspatiesībam, vienmēr uzsvērt savu informētību, ko nevar citiem darīt zināmu u.t.t..

    Es neesmu apgalvojis, ka 40000 ir pierādīts fakts, tās ir tādas pašas baumas kā Brokas mīļākais, tomēr savādi, ka Junkurs, kurš ieguldījis savu vai sponsoru naudu personīgā kampaņā tik pēkšņi nolemj nomainīt deputāta mandātu pret amatu mazā firmā, kura iepērk vai pārdod savu laiku nokalpojušas sliedes. Jā, kā mainījusies Tava attieksme pret Olšteina sešinieku, kopš tas iestājies Vienotībā…un droši vien pilnīgi neuzticami kļuvuši Vienotību pametušie deputāti:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 07.01.2015. 00.23

    lno – tā arī nesapratu , kur tad Āboltiņa vaina ? Tajā , ka SIA Nameks nepareizi aprīkoja auto un tika lauzts līgums par auto iegādi no viņa pārstāvētās kompānijas ? Kur tad Āboltiņas ietekme , ja līgums tika lauzts? Saprastu , ja būtu otrādi , tad varētu par to cepties un pārrunāt … Par skolu autobusiem arī bija līdzīgi …

    Par Olšteina sešinieku ( laikam trijnieku ) esmu jau rakstījis , uzskatu ,ka pārbēdzēji ir jāizmet no politiskās aprites …

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lama > lno 07.01.2015. 09.35

    ….. būs laikam brilles jāiegādājas … :)

    _______________

    Vai “‘ t ķēķa admirālim nau binuoklis?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 06.01.2015. 09.43

Uzbrukums presei ir uzbrukums demokrātijai, izskatās, šinī gadījumā, mēs līdzināmies Krievijai, un mūsu policija ir vai nu nopirkta, vai nu politizēta vai politiski ietekmēta, vai nu totāli neprofesionāla, vai nu viss kopā, it sevišķi, ņemot vērā, kādus materiālus Jākobsons publicēja un ar kādu amatpersonu tam bija sakars.

Principā, par absolūti pretlikumīgu kratīšanu un datu nsēju prettiesisku izņemšanu Naglai Poikāna lietā arī neviens atbildību nenesa, izskatās, mūsu policijai ar presi izdodas cīnīties labāk, nekā ar noziedzību, kaut, Naglas gadījumā pat toreizējā Iekšlietu ministre nesajēdza, ka tas viss bija pretlikumīgi, un ar milzīgu entuziasmu aizstāvēja policiju.

+15
-3
Atbildēt

5

    lno > dzeris49 06.01.2015. 14.12

    dzeris49. Neraža! Ie ministrs nav NA biedrs! Toreiz nosodījumu publiski izteica tikai Mūrniece, ko tu te pirms neilga laika nosodīji. Kā tev patīk kolorado vaboles uz Krievijas precēm Lietuvā?:):):)

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > dzeris49 06.01.2015. 14.22

    lno, tagad Tu esi tas, kas visur (vietā un nevietā) dzied par partejiskām piederībām. Ar ko gan Tu esi labāks par tiem, kas to līdzīgi darīja iepriekš?

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 06.01.2015. 14.32

    uldis_rats. Kādēļ labāks? Atšķiros ar to, ka nesaudzēju ne NA, ne Vienotību. Cenšos caur sajūsmas asarām savu spēju robežās tomēr saskatīt to, kas kaitē sabiedrībai:)

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 06.01.2015. 15.31

    INo -mans viedoklis sen zināms – Krievijas TV kanālus, izņemot dožģ, sov. sekretno, varbūt, vēl kādus, kurus nezinu, no Latvijas TV pakām izņemt.

    Tie līdzinās baktereoloģiskiem ieročiem, kuri degradē cilvēku apziņu līdz primitīvu agresīvu instinktu līmenim, un no cilvēkiem, kas, pēc definīcijas, ir it kā domājošas būtnes, izveido zombijus, t.i. nes lielu sabiedriosku ļaunumu.

    Un tas asttiecas ne tikai uz politiskiem, bet, arī uz izklaides raidījumiem pa šiem kanāliem.

    Ja, teksim, valstī kāds gribētu ievest saindētu preci, to taču neļautu, aizbildinoties ar to, ka ir “brīva ekonomika un brīva tirzniecība”.

    Tad, kāpēc brīvi ļauj ieplūst saindētai kaitīgai psihotropai propagandai, un debilizējošiem “izklaides” raidījumiem, seriāliem, utt, aizbildinoties ar “vārda brīvību”, viss tas izraisa agresiju un atraisa viszemiskākos cilvēku instinktus, un ir bīstams sabiedrības veselībai.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Centrum > dzeris49 06.01.2015. 19.07

    lno nesaudzējot NA!Cīņai,sveiks!

    Va,velns,tas laikam bija jaungada joks?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

Absints 06.01.2015. 08.35

“Noziegumu brīvība” darbībā- Latvijā patreiz var brīvi izdarīt noziegumus, sods par to neseko…

Vēl viens pierādījums Latvijas represīvo orgānu “profesionalitātei”

+21
0
Atbildēt

4

    andrejs > 06.01.2015. 16.33

    toties viņi ir pietiekami profesionāli, lai neizsniegtu pieeju valsts noslēpumam nevēlamiem cilvēkiem.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 06.01.2015. 16.47

    Ķīps

    Vēl viens pierādījums Latvijas represīvo orgānu “profesionalitātei”

    __________________

    SC un viņu pagelniku, ZRP(v), kabatas milicija ir pietiekami profesionāla, kad jānoklausās žurnālistu telefona sarunas, jāspīdzina un jāmēgina nogalināt drošībnieku, Gulbi, jārepresē krietnu žurnālistu, Jākobsonu, jāpiedalās vandālisma aktā 16. martā, “jāiznīcina” kreisās cigaretes, alkahols, narkotikas un zeltlietas, vai jāgādā par bandītu drošību.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Normunds > 06.01.2015. 22.33

    Pateikšu kādu noslēpumu – policijā ir kaut kāds daudzums Putina fanu. Daudzi skatās tikai kremļa tv kanālus un tic visam, ko tur saka. Nu gluži tāpat, kā jebkuras profesijas cilvēki, kas izmanto ģimenē saziņai krievu valodu. Tikai rodas jautājums, vai šāds kadru sastāvs (nevis tautības dēļ, bet pārliecības) neapdraud nacionālo drošību? Un otrs jautājums, kad kremļa propagandas kanāli tiks aizliegti?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > 06.01.2015. 22.47

    Nesen jūtūbā skatījos populāro Krievijas dokumentālo seriālu Следствие вели – Кремлевский Гамбит. Tur ļoti labi tiek parādīta PSRS elites saistība ar korupciju, organizēto noziedzību augstākajos varas ešelonos, pilnīgu kompartijas činavnieku saplūšanu ar kriminālu. Jūs domājat, ka LPSR bija kaut kas labāks? Domājat, ka līdz ar Atmodu tas tika aizslaucīts vēstures annālēs? Domājat, ka viņi zaudēja varu?

    https://www.youtube.com/watch?v=CuNUISdI5tI

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 06.01.2015. 11.09

Būtu vajadzīga arī cita izmeklēšana – par augstu Latvijas amatpersonu ļaunprātībām pret L.Jākobsonu, ieskaitot datoru un datu nesēju konfiskāciju, psihiatriskām ekspertīzēm, naidīgiem izteikumiem (Ints Ķuzis izteicies, ka cietušais “pats sašāvies” – http://nra.lv/latvija/kriminalzinas/69438-jakobsons-noraizejies-par-gimenes-drosibu.htm ; Nils Ušakovs ietvītojis, ka viņam esot “alibi”).

Atšķirībā no nenoskaidrotajiem uzbrucējiem kāpņutelpā, šie tiesneši, Valsts Policijas pārstāvji u.c. ir visiem labi zināmi un turpina ieņemt vadošus amatus.

+34
0
Atbildēt

2

    lno > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 13.43

    heinrihs. Lapsa paliek lapsa, bet vai tad policijas šefs neizrunājās līdzīgi? Kā to kvalificēsi?:)

    “VP priekšnieks Ints Ķuzis aģentūrai LETA neapstiprināja žurnālista sašaušanas faktu. Ķuzis apliecināja, ka “kaut kāds notikums ir noticis”, bet, kamēr nebūs zināma cietušā personība un notikušā apstākļi, policija nekomentēs šo gadījumu. Pēc policijas priekšnieka teiktā, viss vēl jāpārbauda – vai viņam pašam bija ierocis, vai tiešām ir sašauts, varbūt pats ir sašāvies”. http://www.diena.lv/latvija/kriminalzinas/kapnutelpa-sasauts-kompromat-lv-zurnalists-jakobsons-vina-dzivibai-briesmas-nedraud-13939454

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Kalvis Apsītis 06.01.2015. 15.18

    “es brīnos par tiem ļautiņiem, kas citē pietiek.com kā respektablu ziņu avotu”

    ===

    Respektabls gluži nav, bet gadās arī aklai vistai grauds.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

dzeris49 06.01.2015. 09.43

Uzbrukums presei ir uzbrukums demokrātijai, izskatās, šinī gadījumā, mēs līdzināmies Krievijai, un mūsu policija ir vai nu nopirkta, vai nu politizēta vai politiski ietekmēta, vai nu totāli neprofesionāla, vai nu viss kopā, it sevišķi, ņemot vērā, kādus materiālus Jākobsons publicēja un ar kādu amatpersonu tam bija sakars.

Principā, par absolūti pretlikumīgu kratīšanu un datu nsēju prettiesisku izņemšanu Naglai Poikāna lietā arī neviens atbildību nenesa, izskatās, mūsu policijai ar presi izdodas cīnīties labāk, nekā ar noziedzību, kaut, Naglas gadījumā pat toreizējā Iekšlietu ministre nesajēdza, ka tas viss bija pretlikumīgi, un ar milzīgu entuziasmu aizstāvēja policiju.

+15
-3
Atbildēt

2

    dzeris49 > dzeris49 06.01.2015. 15.31

    INo -mans viedoklis sen zināms – Krievijas TV kanālus, izņemot dožģ, sov. sekretno, varbūt, vēl kādus, kurus nezinu, no Latvijas TV pakām izņemt.

    Tie līdzinās baktereoloģiskiem ieročiem, kuri degradē cilvēku apziņu līdz primitīvu agresīvu instinktu līmenim, un no cilvēkiem, kas, pēc definīcijas, ir it kā domājošas būtnes, izveido zombijus, t.i. nes lielu sabiedriosku ļaunumu.

    Un tas asttiecas ne tikai uz politiskiem, bet, arī uz izklaides raidījumiem pa šiem kanāliem.

    Ja, teksim, valstī kāds gribētu ievest saindētu preci, to taču neļautu, aizbildinoties ar to, ka ir “brīva ekonomika un brīva tirzniecība”.

    Tad, kāpēc brīvi ļauj ieplūst saindētai kaitīgai psihotropai propagandai, un debilizējošiem “izklaides” raidījumiem, seriāliem, utt, aizbildinoties ar “vārda brīvību”, viss tas izraisa agresiju un atraisa viszemiskākos cilvēku instinktus, un ir bīstams sabiedrības veselībai.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Centrum > dzeris49 06.01.2015. 19.07

    lno nesaudzējot NA!Cīņai,sveiks!

    Va,velns,tas laikam bija jaungada joks?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

Absints 06.01.2015. 08.35

“Noziegumu brīvība” darbībā- Latvijā patreiz var brīvi izdarīt noziegumus, sods par to neseko…

Vēl viens pierādījums Latvijas represīvo orgānu “profesionalitātei”

+21
0
Atbildēt

2

    v_rostins > 06.01.2015. 16.47

    Ķīps

    Vēl viens pierādījums Latvijas represīvo orgānu “profesionalitātei”

    __________________

    SC un viņu pagelniku, ZRP(v), kabatas milicija ir pietiekami profesionāla, kad jānoklausās žurnālistu telefona sarunas, jāspīdzina un jāmēgina nogalināt drošībnieku, Gulbi, jārepresē krietnu žurnālistu, Jākobsonu, jāpiedalās vandālisma aktā 16. martā, “jāiznīcina” kreisās cigaretes, alkahols, narkotikas un zeltlietas, vai jāgādā par bandītu drošību.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Normunds > 06.01.2015. 22.47

    Nesen jūtūbā skatījos populāro Krievijas dokumentālo seriālu Следствие вели – Кремлевский Гамбит. Tur ļoti labi tiek parādīta PSRS elites saistība ar korupciju, organizēto noziedzību augstākajos varas ešelonos, pilnīgu kompartijas činavnieku saplūšanu ar kriminālu. Jūs domājat, ka LPSR bija kaut kas labāks? Domājat, ka līdz ar Atmodu tas tika aizslaucīts vēstures annālēs? Domājat, ka viņi zaudēja varu?

    https://www.youtube.com/watch?v=CuNUISdI5tI

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam