Troickis iesaka Paulam par dziesmas izķēmošanu griezties tiesā (papild.)

81

Komentāri (81)

AKKALAA 08.01.2015. 15.01

Autoru biedrības AKKA/LAA viedoklis jautājumā par Raimonda Paula „Dziesmas par pēdējo lapu” nesankcionētu pārveidošanu un atskaņošanu Krievijas TV Vecgada raidījumā atstāstīts nekorekti. AKKA/LAA pārveidoto darbu nav klasificējusi kā parodiju – tādai autora atļauju nevajag (Autortiesību likuma 19.panta 9.punkts), un vārds „parodija” speciālistu komentārā netika minēts. Konkrētais darinājums ir nevis parodija (darba kariķēta versija ar mērķi uz to pašu darbu palūkoties citā rakursā), bet pavisam cits darbs, kas veidots, esošai dziesmas melodijai pievienojot citu tekstu ar pavisam citu mērķi, līdz ar to Autortiesību likuma 14.panta 5.punkta kontekstā ir pārkāptas autoru personiskās tiesības uz darba neaizskaramību – tiesības atļaut vai aizliegt izdarīt jebkādus pārveidojumus, grozījumus un papildinājumus gan pašā darbā, gan tā nosaukumā.

0
0
Atbildēt

0

Edīte Dancberga 07.01.2015. 13.28

Pēc TV”viens pret viens”un šo komentāru apskates ,kļūst neomolīgi.Negribas nevienu kritizēt ,tikai, cilvēku provinciālisms nāk ārā pa visām vīlēm.Tēmas ,kas tika apskatītas Artjoma ”monoizrādē”vairs nevienu neinteresē .Ka tik varētu Paula un Imkas kaulos iekosties.

Dīvaini ekrānā bija skatīties ,kā mūsu ,visnotāļ gudrais žurnālists,tika filmēts ,nedomāju ,ka apzināti,īpaši kopplānā,uzklausot ”lielā brāļa”tiešām interesanto interviju.

0
0
Atbildēt

1

    Raicha > Edīte Dancberga 09.01.2015. 01.17

    Šis raksts un tā virsraksts vispār ir mainīts reizes četras!!! Un teksts par Troicki tika pievienots tikai pēdējā variantā, 80% komentāru ir rakstīti pirms tam.

    Un sakat ko gribat, ne Pauls, ne Kalniņš pēc pēdējo gadu izdarībām DIEMŽĒL nekādu cieņu vairs neizraisa. Es labprāt gribētu, lai ir otrādi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edīte Dancberga 07.01.2015. 13.28

Pēc TV”viens pret viens”un šo komentāru apskates ,kļūst neomolīgi.Negribas nevienu kritizēt ,tikai, cilvēku provinciālisms nāk ārā pa visām vīlēm.Tēmas ,kas tika apskatītas Artjoma ”monoizrādē”vairs nevienu neinteresē .Ka tik varētu Paula un Imkas kaulos iekosties.

Dīvaini ekrānā bija skatīties ,kā mūsu ,visnotāļ gudrais žurnālists,tika filmēts ,nedomāju ,ka apzināti,īpaši kopplānā,uzklausot ”lielā brāļa”tiešām interesanto interviju.

0
0
Atbildēt

1

    Raicha > Edīte Dancberga 09.01.2015. 01.17

    Šis raksts un tā virsraksts vispār ir mainīts reizes četras!!! Un teksts par Troicki tika pievienots tikai pēdējā variantā, 80% komentāru ir rakstīti pirms tam.

    Un sakat ko gribat, ne Pauls, ne Kalniņš pēc pēdējo gadu izdarībām DIEMŽĒL nekādu cieņu vairs neizraisa. Es labprāt gribētu, lai ir otrādi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 07.01.2015. 00.07

Ak Troicki, Tu taču nemaz nepazīsti Paulu:)

+10
-2
Atbildēt

0

valdemir 06.01.2015. 18.22

Jāsūta Kārlis, lai izsit parādu.

+2
0
Atbildēt

0

traductrice 06.01.2015. 14.54

mī un žē… tāds “sīkums” kā autortiesības! Uz fona, kad atklāti tiek pārkāptas visas starptautiskās konvencijas!

+9
0
Atbildēt

1

    edge_indran > traductrice 06.01.2015. 15.46

    ——–

    Uz “Rietumu pasaulē” notikušā un notiekošā fona Paula dziesmas parodija ir tikai sīkums.

    Salīdziniet, kā tika parodēts “sabiedrības krējums” Anglijā.

    Latvijas TV varētu tādas parodijas saražot (tipa, Bērziņš 9.maijā lenča pie Pūķina un/vai VVF sarunas Alpu namiņā…) – visi būtu sajūsmā!

    Spitting Image – An Audience with Ronald Reagan

    https://www.youtube.com/watch?v=yovzZkf6OFQ

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pelēkais Vilks 06.01.2015. 14.25

AKKA/LAA: Paula dziesmu Krievijā pārveidojuši

==========

Šoreiz runa nav par Paulu, bet gan par aku/alu. Pavērosim, ko īsti vērta ir šī, tā saucamā autoru tiesību aizsardzības organizācija!

Miera ielas puķubodi akai/alai izdevās nolikvidēt, pavērosim kā veiksies ar Parašas TV…

Pāvērosim arī, kā visnotaļ vokālais “banku depozītu aizstāvis” Maestro panesīs sava goda un autortiesību aizskārumu no Dižās Parašas puses.

+15
0
Atbildēt

2

    edge_indran > Pelēkais Vilks 06.01.2015. 15.41

    ——

    Nespīd, jo “Проти Лома Нет Приема….”

    Pret parodiju tikai ar vēl lielāku parodiju! Ņemiet piemēru no Rietumniekiem.

    https://www.youtube.com/watch?v=1pkVLqSaahk

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 10.57

    Pauls vairās komentēt

    ============

    Bingo! Lietderīgs muļķīts. Politiķis.

    Par krievnieku bankās “pakāsto naudiņu” gan mēdz izteikties.

    Nauda par godu tomēr svarīgāka.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

vilburs 06.01.2015. 12.17

Protams. Maestro ir tiesības to darīt.Varbūt labāk paklusēt situācijā, jo ja jāsāk skaidrot savs laipojošais viedoklis ir vēl drūmāk. Tādā ziņā Imka ir gājis tālāk, atklājot savu lielo kaimiņzemes mīlestību, iespējams, dzirdot Krievijas himnu, Imka sastingst mierastājā.

+13
-1
Atbildēt

0

vilburs 06.01.2015. 12.02

Protams, ka Paula kungs nevēlas tikt iejaukts, kaut gan Kobzons ar Valēriju Jaungada programmā viņu iejauca.Šeit ir tā robežšķirtne Ukraina/Krievija;došanās demokrātijas virzienā/virzīšanās autoritārisma virzienā;normāla kultūra/ar propagandu piesātināta kultūra;u.t.t Maestro jāizdara tikai izvēle par labu kaut kam.Ar klusēšanu īstenībā izvēle jau ir izdarīta, tikai pašam neērti par savu izvēli, visi jau nav A.Hermanis, kuram izvēle nesagādā nekādas grūtības, jo vērtību marķieri ir droši, pēc labākās sirdsapziņas salikti.Ar Maestro ir savādāk.

+16
-1
Atbildēt

1

    DD1 > vilburs 06.01.2015. 12.05

    > vilburs

    “Ar klusēšanu īstenībā izvēle jau ir izdarīta”

    Tur jau tā lieta. Ja cilvēks ar autoritāti izvēlas neredzēt, nedzirdēt, jo tā viņam izdevīgāk,- tā ir viņa izvēle.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

Pelēkais Vilks 06.01.2015. 14.25

AKKA/LAA: Paula dziesmu Krievijā pārveidojuši

==========

Šoreiz runa nav par Paulu, bet gan par aku/alu. Pavērosim, ko īsti vērta ir šī, tā saucamā autoru tiesību aizsardzības organizācija!

Miera ielas puķubodi akai/alai izdevās nolikvidēt, pavērosim kā veiksies ar Parašas TV…

Pāvērosim arī, kā visnotaļ vokālais “banku depozītu aizstāvis” Maestro panesīs sava goda un autortiesību aizskārumu no Dižās Parašas puses.

+15
0
Atbildēt

2

    edge_indran > Pelēkais Vilks 06.01.2015. 15.41

    ——

    Nespīd, jo “Проти Лома Нет Приема….”

    Pret parodiju tikai ar vēl lielāku parodiju! Ņemiet piemēru no Rietumniekiem.

    https://www.youtube.com/watch?v=1pkVLqSaahk

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 10.57

    Pauls vairās komentēt

    ============

    Bingo! Lietderīgs muļķīts. Politiķis.

    Par krievnieku bankās “pakāsto naudiņu” gan mēdz izteikties.

    Nauda par godu tomēr svarīgāka.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 05.01.2015. 20.03

dzeris49 Paulu kritizēt var tikai tie, kas Latvijas mūzikas attīstībi, arī krievu laikos

———————————————

tad jau sanāk, ka tikai Imants Kalniņš. Nu varbūt arī Mārtiņš Brauns – cik dzirdēts, viņš par Paula kompozīcijām iesmīn.

p.s.es te runāju par populāro mūziku)

+8
-5
Atbildēt

7

    dzeris49 > andrejs 05.01.2015. 20.18

    Abi, gan Pauls, gan Kalniņš, politikā ir es, toties ir izcili mūziķi, tāpēc tiem var dauidz ko piedod, kas tur par ko iesmīn, tās ir viņu problēmas, man patīk abi.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > andrejs 05.01.2015. 20.28

    Diemžēl neviens no šiem muzikantiem politikā nav e. Protams, bez muzicējot uzkačātās popularitātes viņiem ietekme nebūtu nekāda, bet nu tieši ar muzicēšanas palīdzību abi spējuši sataisīt vairāk mēslu, kā spēj panest un nodarītais posts vēl liks sevi manīt.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 05.01.2015. 21.30

    Dzerim patīk visi, kuri kaitējuši Latvijas valstij, izņemot NA:):):)

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Raicha > andrejs 05.01.2015. 23.56

    >>>Dzerim patīk visi, kuri kaitējuši Latvijas valstij, izņemot NA:):):)>>>

    Savulaik (PSRS laikos) tomēr abi, gan Pauls, gan Kalniņš, no latviešu viedokļa bija vērtējami ar + zīmi, sevišķi Kalniņš.

    Tagad, uz vecumu, pasaule šiem sagriezusies kājām gaisā.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš Bisenieks > andrejs 06.01.2015. 10.24

    Speciāli dzeris49:

    Piedot? Kā var piedot valsts nodevējiem? Pilnībā piekrītu ka gan Paula kungs gan Kalniņa kungs ir izcili mākslinieki un tieši tāpēc viņu nodevība ir vēl ļaunāka, viņi izmanto savu atpazīstamību lai kaitētu savai tautai un valstij.

    Bet pilnībā tev piekrītu par to iesmīnēšanu, krāniņu mērīšanās lai paliek pašu ziņā.

    Man patīk abu daiļrade, bet kā cilvēki, kā personības abi ir derdzīgi, īpaši R.Pauls.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs 06.01.2015. 15.03

    īsti nesaprotu, ko Pauls ir nodevis, kādu Latvijas valsti?

    Ja par koncertiem un popularitāti Krievijā – tad jau “nodevēji” ir arī Prāta vētra, utt.

    Pauls nekad nebija nacionalists ( atšķirībā no Kalniņa), ja kāds ko ir “nodevis”, tad otrais, nevis pirmais, ja kāds man kļuvis pretīgs, tad Kalniņš, nevis Pauls, Kalniņš vispār sāk izskatīties vai nu pēc plānprātiņa, vai nopirkta Krievijas propagandista.

    Nu, bijušajiem “nacionalistiem” pārdoties, pēkšņi iemīlēt Putinu, iestāties SC, utt., tas jau ir ierasta lieta, acīmredzot, Kalniņš nav izņēmums.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    lama > andrejs 07.01.2015. 09.24

    sevišķi Kalniņš.

    Tagad, uz vecumu, pasaule šiem sagriezusies kājām gaisā

    _________________ mmmmmm

    eeeeeee ….

    “‘šersche ļa fam” – “‘vainuoajama”‘ varētum būt Kellija Čerija….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 05.01.2015. 19.55

Paulu kritizēt var tikai tie, kas Latvijas mūzikas attīstībi, arī krievu laikos, un jauno talantu atbalstam, izdarījuši tikpat daudz, cik izdarīja Pauls.

Citādāk izskatās pēc tās krievu fabulas, kad sunīši aprej ziloni.

+8
-18
Atbildēt

14

    J.Biotops > dzeris49 05.01.2015. 20.02

    Piesakos par suni – labi atceros, kā un ar ko mūzikas dižgars mani baidīja īsi pēc LTF nodibināšanās, kā putroja (neticu, ka neapzināti) tam sekojošās vēlēšanas un kā vēlāk taisīja politiku no vells zin cik partijām, gan „Jaunām”, gan „Tautas”.

    +22
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 05.01.2015. 20.17

    Nejauc Paulu – politiķi un Paulu – mūziķi.

    Ne Pauls vienīgais, kas politikā putrojas, mēģināja gūt sev kādu labumu, utt., bet, kā mākslinieks, viņš ir viens no Latvijas lepnumiem.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 05.01.2015. 20.26

    kā mākslinieks, viņš ir viens no Latvijas lepnumiem.

    Imants Kalniņš ir sasniedzis daudz vairāk. sešas simfonijas, kinomūzika, operas. pirmā rokopera visā krievu okupantu sagrābtajā teritorijā. nemaz nerunajot par viņa rokmūziku. Daudzas viņa dziesmas ir kļuvušas par latviešu tautas dziesmām. It īpaši gribu atzīmēt Imanta Kalniņa 4. simfoniju (sauktu aŗi par roksimfoniju) un Operu Ifigēnija Aulidā.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Raicha > dzeris49 05.01.2015. 23.52

    Kalniņš arī uz vecumu izrunājās glupāk par Paulu, vienvārdsakot, pārspļāvis arī politikas jomā:

    „Man ir nepieņemams un biedējošs tas, kas šodien notiek Latvijā. Es meklēju pasaulē pēc tiem, kas cenšas tam pretoties, un redzu, kā mūsu kaimiņvalsts Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko pūlas savu tautu un valsti nosargāt, lai kā nesmilkstētu bankrotējušās Rietumu „demokrātijas” šakāļi,” raksta Kalniņš.

    “Tāpat viņam arī liekas, ka „Krievijas prezidents Vladimirs Putins neļauj savu valsti pārvērst par iebraucamo vietu, par krogu vai spēļu namu, kur katrs var nākt ar savu dziesmu grāmatu un, kam vien nav slinkums, izrādīties un, kazi, varbūt, ja palaimējas, ieraust ko savā kabatā”. Viņš teic, ka „varbūt kādu dienu arī Latvijai būs tādi valstsvīri, kas visu nemērīs vienīgi ar savas izpratnes vai sava izdevīguma olekti”.

    Visas “atklāsmes” šeit:

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/106480/imants-kalnins-slave-lukasenko-putinu-un-ganas-par-eiropas-savienibu

    2014 savus uzskatus nav mainījis (jau pēc Krimas!!!):

    http://www.pietiek.com/raksti/imants_kalnins_es_savus_uzskatus_par_krieviju_un_putinu_neesmu_mainijis

    Tad es labāk tomēr izvēlos Paulu, tam vēl kaut kādas blāvas sirdsapziņas paliekas saglabājušās…

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    ierados > dzeris49 06.01.2015. 07.52

    “… izdarījuši tikpat daudz, cik izdarīja Pauls.”
    Atgādināšu visiem Paula faniem un tev, Dzeri, ka viņš un pārējie PSRS popkultūras korifeji bija sistēma speciāli radīti kā padomju tautas neapmierinātības tvaika spiediena drošības ventīļi. Viņu “talantu” pamats bija dzelzs priekškars, proti, tas, kas bija liegts parastajam mirstīgajam homo sovjetikus, bija atļauts baudīt no Rietumu “labumiem” minētajiem korifejiem. Viņu uzdevums bija ražot rimeikus stingrā PSKP ideoloģijas šefu uzraudzībā, lai pārliecinātu sovdepiešus, ka “mums arī ir un ne sliktāk kā “viņiem”. Par to tauta radīja mītu par ģēnijiem, “lika bēdu zem akmeņa, pāri gāja dziedādam”. Brīnums, kā vēl Lapinskim atļāva pa kluso kaktiņā pa pilieniņam tirgot “tīro mantu”. Popkultūra, nevis pstiesība, ir mūžīga un nemainīga, gluži kā cilvēciskā neapmierinātība. Tīrais zelts, ko ir sapratuši censoņi visos laikos. Tāpēc mums tik maz matemātiķu, labu tehniķu un amatnieku.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    locus > dzeris49 06.01.2015. 12.47

    Tiešām, tā ir. Stāsta, ka agrākos laikos neviena latviešu dzimtļaužu meitene neesot varējusi pie vīra iziet, kamēr caur muižkunga guļamistabu nav izgājusi. Ar Paulu kaut kas līdzīgs – kamēr latviešu jaunais dziedātājs vai mūziķis nav caur Paula klimperēšanu uz klavierēm izgājis, tikmēr nekas nenotiek?! Nu, bet – “Pērkons” taču bez Paula, cerams, kļuva par “Pērkonu”, tāpat “Līvi”, “Zodiaks”, “Sīpoli”..

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > dzeris49 06.01.2015. 12.57

    “viņš ir viens no Latvijas lepnumiem”, bet tikai Krievijā…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > dzeris49 06.01.2015. 12.59

    >Raicha

    Ļoti veiksmīgi izvēlēti Kalniņa citāti, tur teiktajam var tikai piekrist.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 06.01.2015. 15.35

    —–ierados “:”Brīnums, kā vēl Lapinskim atļāva pa kluso kaktiņā pa pilieniņam tirgot “tīro mantu”.

    ===============================================================================

    Ha-ha-ha, “pa kluso”, kad rinda Īvandes ielā Olimpiskajā gadā bija kilometru gara?! Te drīzāk vietā atcerēties teicien “….frajeru iegāza”, jo a.god. Lapinska kungu gandrīz par to pašo, par ko Al Kaponu ciet paņēma…

    Vēl lielāks “brīnums” tur Pārdaugavā bija – tas nams “Bezdelīgu ligzda”, kur leģendārais Kurts Grīnups, on že Rolands Priežkalns uzcēla. Pēcāk pa ārzemēm braukājot, K.Grīnupa kungs želojas”Nesaprot tie ārzemnieki, kas ir padomju vara…”. Ārzemnieki saprast nevarēja – padomju varas ienaidnieks, taču miljonāra (pagrīdes) dzīvestilu varēja Brežņevlaikā atļauties….

    Starp citu, savu sistēmu jau paši cēlāji nesaprata:

    “Брежнев и другие плохо понимали, что творили. Ничего не понимали! В 1983 году Юрий Андропов признался, что мы до сих пор не поняли советской системы. Так вот, мы не понимаем ее до сих пор.” http://www.socialdesign.ru/zinoviev/az06-5.htm

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ierados > dzeris49 06.01.2015. 18.17

    ” kad rinda Īvandes ielā Olimpiskajā gadā bija kilometru gara”

    Indran,tu pats tur stāvēji, pridurok? Gudri irst nav malku cirst!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 06.01.2015. 23.45

    ——

    Man bija “blats”, jo skolasbiedrs ar Jura meitu bija sapazinies.

    Iršanā jau ar J.L tikai saeimas deputāti var sacensties…

    SUNU BUDA ARTUSS KAIMINS VS JURIS LAPINSKIS

    https://www.youtube.com/watch?v=jR-ChTIRtn8

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 09.12

    Šeit pilnībā piekrītu Džerim!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > dzeris49 07.01.2015. 11.14

    Piedāvāju veco labo joku ar Raimonda “Ilgo ceļu kāpās” un Karlosa “Europe”.

    https://www.youtube.com/watch?v=pKffKFjeR4s&list=PLRqACKaRu7pb87w4Lxm86FAvovFNQrG_f&index=1

    https://www.youtube.com/watch?v=frcA6Hk7Mfo

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edīte Dancberga > dzeris49 07.01.2015. 13.06

    Itkā šodien popkultūra nebūtu uzšāvusies debesīs tik augstu ,kā pat visdrūumākos soc gados nebija!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pelēkais Vilks 05.01.2015. 19.16

+3
0
Atbildēt

0

DD1 05.01.2015. 17.24

Ar kaut ko Raimonds Pauls man atgādina Žerāru Depardjē, nesaprotu tikai ar ko…

+29
-4
Atbildēt

4

    J.Biotops > DD1 05.01.2015. 19.56

    Nu nepārspīlēsim – mūsu Raimis tak nedzerot un tik resns kā Žora Depardjevs arī nav. Par citām pazīmēm nezinu.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > DD1 05.01.2015. 20.30

    man atgādina Žerāru Depardjē, nesaprotu tikai ar ko…

    —————

    varu piepalīdzēt – tāds pats krievu okupantu pakalpiņš. Drīz jau astoņdesmit, bet neko nav dzīvē iemācījies.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    locus > DD1 06.01.2015. 12.43

    Paldies Dievam – un tiešām – visu cieņu Paulam – viņš nelieto alkoholu, citādi būtu galīgi traki.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > DD1 06.01.2015. 12.56

    >hombors

    “viņš nelieto alkoholu, citādi būtu galīgi traki” – arī bez lietošanas ir galīgi traki…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

andrejs 05.01.2015. 20.03

dzeris49 Paulu kritizēt var tikai tie, kas Latvijas mūzikas attīstībi, arī krievu laikos

———————————————

tad jau sanāk, ka tikai Imants Kalniņš. Nu varbūt arī Mārtiņš Brauns – cik dzirdēts, viņš par Paula kompozīcijām iesmīn.

p.s.es te runāju par populāro mūziku)

+8
-5
Atbildēt

6

    dzeris49 > andrejs 05.01.2015. 20.18

    Abi, gan Pauls, gan Kalniņš, politikā ir nulles, toties ir izcili mūziķi, tāpēc tiem var dauidz ko piedod, kas tur par ko iesmīn, tās ir viņu problēmas, man patīk abi.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > andrejs 05.01.2015. 20.28

    Diemžēl neviens no šiem muzikantiem politikā nav nulle. Protams, bez muzicējot uzkačātās popularitātes viņiem ietekme nebūtu nekāda, bet nu tieši ar muzicēšanas palīdzību abi spējuši sataisīt vairāk mēslu, kā spēj panest un nodarītais posts vēl liks sevi manīt.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    Raicha > andrejs 05.01.2015. 23.56

    >>>Dzerim patīk visi, kuri kaitējuši Latvijas valstij, izņemot NA:):):)>>>

    Savulaik (PSRS laikos) tomēr abi, gan Pauls, gan Kalniņš, no latviešu viedokļa bija vērtējami ar + zīmi, sevišķi Kalniņš.

    Tagad, uz vecumu, pasaule šiem sagriezusies kājām gaisā.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš Bisenieks > andrejs 06.01.2015. 10.24

    Speciāli dzeris49:

    Piedot? Kā var piedot valsts nodevējiem? Pilnībā piekrītu ka gan Paula kungs gan Kalniņa kungs ir izcili mākslinieki un tieši tāpēc viņu nodevība ir vēl ļaunāka, viņi izmanto savu atpazīstamību lai kaitētu savai tautai un valstij.

    Bet pilnībā tev piekrītu par to iesmīnēšanu, krāniņu mērīšanās lai paliek pašu ziņā.

    Man patīk abu daiļrade, bet kā cilvēki, kā personības abi ir derdzīgi, īpaši R.Pauls.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs 06.01.2015. 15.03

    īsti nesaprotu, ko Pauls ir nodevis, kādu Latvijas valsti?

    Ja par koncertiem un popularitāti Krievijā – tad jau “nodevēji” ir arī Prāta vētra, utt.

    Pauls nekad nebija nacionalists ( atšķirībā no Kalniņa), ja kāds ko ir “nodevis”, tad otrais, nevis pirmais, ja kāds man kļuvis pretīgs, tad Kalniņš, nevis Pauls, Kalniņš vispār sāk izskatīties vai nu pēc plānprātiņa, vai nopirkta Krievijas propagandista.

    Nu, bijušajiem “nacionalistiem” pārdoties, pēkšņi iemīlēt Putinu, iestāties SC, utt., tas jau ir ierasta lieta, acīmredzot, Kalniņš nav izņēmums.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    lama > andrejs 07.01.2015. 09.24

    sevišķi Kalniņš.

    Tagad, uz vecumu, pasaule šiem sagriezusies kājām gaisā

    _________________ mmmmmm

    eeeeeee ….

    “‘šersche ļa fam” – “‘vainuoajama”‘ varētum būt Kellija Čerija….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 05.01.2015. 19.55

Paulu kritizēt var tikai tie, kas Latvijas mūzikas attīstībi, arī krievu laikos, un jauno talantu atbalstam, izdarījuši tikpat daudz, cik izdarīja Pauls.

Citādāk izskatās pēc tās krievu fabulas, kad sunīši aprej ziloni.

+8
-18
Atbildēt

8

    dzeris49 > dzeris49 05.01.2015. 20.17

    Nejauc Paulu – politiķi un Paulu – mūziķi.

    Ne Pauls vienīgais, kas politikā putrojas, mēģināja gūt sev kādu labumu, utt., bet, kā mākslinieks, viņš ir viens no Latvijas lepnumiem.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 05.01.2015. 20.26

    kā mākslinieks, viņš ir viens no Latvijas lepnumiem.

    Imants Kalniņš ir sasniedzis daudz vairāk. sešas simfonijas, kinomūzika, operas. pirmā rokopera visā krievu okupantu sagrābtajā teritorijā. nemaz nerunajot par viņa rokmūziku. Daudzas viņa dziesmas ir kļuvušas par latviešu tautas dziesmām. It īpaši gribu atzīmēt Imanta Kalniņa 4. simfoniju (sauktu aŗi par roksimfoniju) un Operu Ifigēnija Aulidā.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Raicha > dzeris49 05.01.2015. 23.52

    Kalniņš arī uz vecumu izrunājās glupāk par Paulu, vienvārdsakot, pārspļāvis arī politikas jomā:

    „Man ir nepieņemams un biedējošs tas, kas šodien notiek Latvijā. Es meklēju pasaulē pēc tiem, kas cenšas tam pretoties, un redzu, kā mūsu kaimiņvalsts Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko pūlas savu tautu un valsti nosargāt, lai kā nesmilkstētu bankrotējušās Rietumu „demokrātijas” šakāļi,” raksta Kalniņš.

    “Tāpat viņam arī liekas, ka „Krievijas prezidents Vladimirs Putins neļauj savu valsti pārvērst par iebraucamo vietu, par krogu vai spēļu namu, kur katrs var nākt ar savu dziesmu grāmatu un, kam vien nav slinkums, izrādīties un, kazi, varbūt, ja palaimējas, ieraust ko savā kabatā”. Viņš teic, ka „varbūt kādu dienu arī Latvijai būs tādi valstsvīri, kas visu nemērīs vienīgi ar savas izpratnes vai sava izdevīguma olekti”.

    Visas “atklāsmes” šeit:

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/106480/imants-kalnins-slave-lukasenko-putinu-un-ganas-par-eiropas-savienibu

    2014 savus uzskatus nav mainījis (jau pēc Krimas!!!):

    http://www.pietiek.com/raksti/imants_kalnins_es_savus_uzskatus_par_krieviju_un_putinu_neesmu_mainijis

    Tad es labāk tomēr izvēlos Paulu, tam vēl kaut kādas blāvas sirdsapziņas paliekas saglabājušās…

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > dzeris49 06.01.2015. 12.59

    >Raicha

    Ļoti veiksmīgi izvēlēti Kalniņa citāti, tur teiktajam var tikai piekrist.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 06.01.2015. 15.35

    —–ierados “:”Brīnums, kā vēl Lapinskim atļāva pa kluso kaktiņā pa pilieniņam tirgot “tīro mantu”.

    ===============================================================================

    Ha-ha-ha, “pa kluso”, kad rinda Īvandes ielā Olimpiskajā gadā bija kilometru gara?! Te drīzāk vietā atcerēties teicien “….frajeru iegāza”, jo a.god. Lapinska kungu gandrīz par to pašo, par ko Al Kaponu ciet paņēma…

    Vēl lielāks “brīnums” tur Pārdaugavā bija – tas nams “Bezdelīgu ligzda”, kur leģendārais Kurts Grīnups, on že Rolands Priežkalns uzcēla. Pēcāk pa ārzemēm braukājot, K.Grīnupa kungs želojas”Nesaprot tie ārzemnieki, kas ir padomju vara…”. Ārzemnieki saprast nevarēja – padomju varas ienaidnieks, taču miljonāra (pagrīdes) dzīvestilu varēja Brežņevlaikā atļauties….

    Starp citu, savu sistēmu jau paši cēlāji nesaprata:

    “Брежнев и другие плохо понимали, что творили. Ничего не понимали! В 1983 году Юрий Андропов признался, что мы до сих пор не поняли советской системы. Так вот, мы не понимаем ее до сих пор.” http://www.socialdesign.ru/zinoviev/az06-5.htm

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ierados > dzeris49 06.01.2015. 18.17

    ” kad rinda Īvandes ielā Olimpiskajā gadā bija kilometru gara”

    Indran,tu pats tur stāvēji, pridurok? Gudri irst nav malku cirst!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 06.01.2015. 23.45

    ——

    Man bija “blats”, jo skolasbiedrs ar Jura meitu bija sapazinies.

    Iršanā jau ar J.L tikai saeimas deputāti var sacensties…

    SUNU BUDA ARTUSS KAIMINS VS JURIS LAPINSKIS

    https://www.youtube.com/watch?v=jR-ChTIRtn8

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > dzeris49 07.01.2015. 11.14

    Piedāvāju veco labo joku ar Raimonda “Ilgo ceļu kāpās” un Karlosa “Europe”.

    https://www.youtube.com/watch?v=pKffKFjeR4s&list=PLRqACKaRu7pb87w4Lxm86FAvovFNQrG_f&index=1

    https://www.youtube.com/watch?v=frcA6Hk7Mfo

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andrejs 05.01.2015. 16.51

pareizi dara. Pauliņš ir piesardzīgs un gaida rekomendācijas no Olanda (sankcijas pret Krieviju jāatceļ, ja būs progress… :) ) vai Briseles. Nevajag strēbt karstu.

+3
-14
Atbildēt

0

locus 05.01.2015. 16.19

Jā, ne jau visi var bučot imperatora- iekarotāja un obiženno aizstāvētāja – pakaļu un braukt gastroļos, kur un kad grib – tas par kobzoniem, vaļerijām un citiem keniem.

Par Maestro: Maestro visos laikos grib par Maskavas valūtu peldēties miljonos. Nu, lai veicas!

+24
-2
Atbildēt

0

Pelēkais Vilks 05.01.2015. 16.18

Naši migi sjadut v rige.

Nabaga raška-paraška.

Наши чиновники – варвары. В кабинетах и на трибунах совфеда и госдуры, а также в СМИ они ругают Запад в угоду Главе Вертикали, но детей учат на Западе, недвижимость покупают там же, старость свою планирую провести опять таки – на разлагающемся Западе. Приятель рассказал эпизод из жизни. Летел он как-то в Лондон, и наблюдал картину из жизни известного чиновника – Первого заместителя Председателя Государственной Думы Федерального Собрания Российской Федерации господина Жукова, которого на представительстком авто с мигалками и свистелками подвезли к трапу самолета в бизнес класс, а по выходу из аэропорта Лондона этот “государственный деятель”, как простой обыватель, пользуясь демократичностью и безопасностью загнивающего Запада, уселся в обычный кэб (местное такси), развернул свежую газетку, и как простой гражданин, не обремененный большим числом преступлений против своего народа, поехал в свою недвижимость в пригороде Лондона.

http://echo.msk.ru/blog/dymarskiy/1468404-echo/

+9
0
Atbildēt

0

Pelēkais Vilks 05.01.2015. 19.16

+3
0
Atbildēt

0

locus 05.01.2015. 16.19

Jā, ne jau visi var bučot imperatora- iekarotāja un obiženno aizstāvētāja – pakaļu un braukt gastroļos, kur un kad grib – tas par kobzoniem, vaļerijām un citiem keniem.

Par Maestro: Maestro visos laikos grib par Maskavas valūtu peldēties miljonos. Nu, lai veicas!

+24
-2
Atbildēt

0

Pelēkais Vilks 05.01.2015. 16.18

Naši migi sjadut v rige.

Nabaga raška-paraška.

Наши чиновники – варвары. В кабинетах и на трибунах совфеда и госдуры, а также в СМИ они ругают Запад в угоду Главе Вертикали, но детей учат на Западе, недвижимость покупают там же, старость свою планирую провести опять таки – на разлагающемся Западе. Приятель рассказал эпизод из жизни. Летел он как-то в Лондон, и наблюдал картину из жизни известного чиновника – Первого заместителя Председателя Государственной Думы Федерального Собрания Российской Федерации господина Жукова, которого на представительстком авто с мигалками и свистелками подвезли к трапу самолета в бизнес класс, а по выходу из аэропорта Лондона этот “государственный деятель”, как простой обыватель, пользуясь демократичностью и безопасностью загнивающего Запада, уселся в обычный кэб (местное такси), развернул свежую газетку, и как простой гражданин, не обремененный большим числом преступлений против своего народа, поехал в свою недвижимость в пригороде Лондона.

http://echo.msk.ru/blog/dymarskiy/1468404-echo/

+9
0
Atbildēt

0

edge_indran > edge_indran 06.01.2015. 15.46

——–

Uz “Rietumu pasaulē” notikušā un notiekošā fona Paula dziesmas parodija ir tikai sīkums.

Salīdziniet, kā tika parodēts “sabiedrības krējums” Anglijā.

Latvijas TV varētu tādas parodijas saražot (tipa, Bērziņš 9.maijā lenča pie Pūķina un/vai VVF sarunas Alpu namiņā…) – visi būtu sajūsmā!

Spitting Image – An Audience with Ronald Reagan

https://www.youtube.com/watch?v=yovzZkf6OFQ

+1
-1
Atbildēt

0

andrejs > andrejs-18 05.01.2015. 20.30

man atgādina Žerāru Depardjē, nesaprotu tikai ar ko…

—————

varu piepalīdzēt – tāds pats krievu okupantu pakalpiņš. Drīz jau astoņdesmit, bet neko nav dzīvē iemācījies.

+13
-7
Atbildēt

0

Ciniķis > Ciniķis 06.01.2015. 12.56

>hombors

“viņš nelieto alkoholu, citādi būtu galīgi traki” – arī bez lietošanas ir galīgi traki…

+10
-2
Atbildēt

0

DD1 > DD1 06.01.2015. 12.05

> vilburs

“Ar klusēšanu īstenībā izvēle jau ir izdarīta”

Tur jau tā lieta. Ja cilvēks ar autoritāti izvēlas neredzēt, nedzirdēt, jo tā viņam izdevīgāk,- tā ir viņa izvēle.

+11
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam