Junkurs paver ceļu uz Saeimu Āboltiņai, nevēlas deputāta mandātu

126

Komentāri (126)

vincgog 28.10.2014. 22.24

KĀDA SUŅA PEC JŪS ŠO ZIŅU AR VISVAIRĀK KOMENTĒRIEM ŠODIEN PIE JEBKURA NO JŪSU RAKSIEM, JŪS ESIET NOVĀKUŠI NO PIRMĀS LAPAS, VIENOTĪBA PIESMEJ SAVU VĒLĒTĀJU UN JŪS TO S L Ē P J A T !!!

+3
-1
Atbildēt

1

    andrejs > vincgog 29.10.2014. 00.24

    grūti bija piepīt MNA ….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lno 28.10.2014. 21.51

ozolnieki… āboltiņa nav ne pirmā un ne pēdējā kura tiek ar mīksto mandātu , bet visi kautkā runā tikai par viņu

__________________

Tomēr neatceros, ka kāds būtu brīprātīgi piespiedu kārtā atteicies no madāta. Tā kādreiz notika Krievijā, kur kāds deputāts /vēlēks ģenerālprokurors/ atteicās no mandāta Jeļcina labā.

+3
-2
Atbildēt

0

jautajums_4 28.10.2014. 16.18

Nu jauki. Tiešām laba ziņa.

Ceru, ka Solvita darīs, kas jādara, tas ir pieņems mandātu un vadīs partiju un V frakciju. Citādi mūs Aivars novedīs līdz kliņķim…

Ar lepni paceltu Rudo galvu!

+8
-5
Atbildēt

3

    sirtaki > jautajums_4 28.10.2014. 17.02

    jautajums_4 Uh, piekusu, bet izdarīju – Solvitas bildi rāmī iekšā, būdas stūrī pie sienas klāt, sveces sadegtas, virpinu krelles un vervelēju pātarus. Ikvienam roka jāpieliek..

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 28.10.2014. 17.34

    Ko tad Tu tā trakoji? Pārrausies vēl!

    Un vēl būdu nosvilināsi. Uzmanīgāk ar tām svecēm…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    sirtaki > jautajums_4 28.10.2014. 19.03

    Tokš padomā: dēļ tām balsu andelēm V balss nost, Jeģinai Rosijai klāt, atkal Solvitai kāds savēj’s jānovāc no trases..

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

ozolnieki 28.10.2014. 16.00

Vispār jau āboltiņa stipri ilgi šo problēmu ievilka , un saduļķoja . Būtu risinājums nākamajā dienā , būtu kautkā piemirsuši šo mīksto mandātu …..Dālderis grib briseli , te negrib . Junkurs pazudis .te sūta epastus

+1
-7
Atbildēt

0

vincgog 28.10.2014. 15.46

Vienotiba, ja tā izdarīs, parakstīt sev vēstures mēslaines un necieņas spriedumu kā tas ir bijis ar tautas partiju un līdzīgām. Pret tautas gribu Saeimā tas ir pret tautu, tad tam Saeima vairs nav tautas pārstāve ! SOLVITA, VĀCIES!

+1
-9
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 28.10.2014. 15.14

Kāpēc nebalsoju par Vienotību un saprotu tos, kas Āboltiņu izsvītroja:

klausīties ar 2:10

http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/rix-valde-grib-iecelt-vienotiibas-parstavi-augustovsku.a78179/

+2
-8
Atbildēt

0

zanE. 28.10.2014. 15.06

….pareizāk jau tomēr būtu no tādiem kā Junkurs, Ķirsis, Ražuks, kas tur vēl izspēlēja savu individuālo priekšvēlēšanu kampaņu, to nesaskaņojot ar partiju – piedzīt visus zaudējumus, kurus tie būs nodarījuši partijai….par nesaskaņoto reklamēšanos, ko tagad pieskaitīs Vienotībai un līdz ar to partijai būs jāmaksā soda nauda, pārtēriņš jāatmaksā valsts budžetā (?), pie tam – partijai draud valsts finansējuma atņemšana un tās ir milzīgas summas, kuras būs jāzaudē dažu egoistisku indivīdu dēļ…

…ja kādas partijas biedri rīkoties tikpat nekorekti pret pārējiem savas partijas biedriem un radot partijai kaitējumu, diez vai kāds viņiem aplaudētu…ir kaut kāda robeža kuru pārkāpt nedrīkst, neskatoties uz lielo vēlmi “strādāt tautas labā”….

+10
-3
Atbildēt

2

    andrejs > zanE. 28.10.2014. 18.42

    zanE ….pareizāk jau tomēr būtu no tādiem kā Junkurs, Ķirsis, Ražuks

    ——————-

    Vai jums partijā nav neviena psihologa, kas spētu novērtēt cilvēku? Kaut vai to pašu Ražuku… Un par kādiem nopelniem jūsu sarakstos bija šis junkurs?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 28.10.2014. 18.58

    andrejs

    Un par kādiem nopelniem jūsu sarakstos bija šis junkurs?

    _______________

    Nu kā, viņi bija sasapņojušies, ka tagad kopā ar Putina kuces, Zatļera, bandas pociem dabūs 51% balsu un izjās Latviju pēc pilnas kremļa programmas.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

ozolnieki 28.10.2014. 14.38

Junkurs nav ne pirmais un ne pēdējais kurš ar plusiņu palīdzību sarakstā pakāpjas , bet tieši viņš nez kapēc ir negodīgs . Turpretī citiem tas ir atzinības apliecinājums .

āboltiņa nav ne pirmā un ne pēdējā kura tiek ar mīksto mandātu , bet visi kautkā runā tikai par viņu

+7
-3
Atbildēt

1

    Viedoklis_lv > ozolnieki 28.10.2014. 15.01

    Ne jau visi sevi deklarē par tiesiskuma, demikrātijas un morāles cīnītājiem. Ha reiz to deklarē tad arī dabū šādu uzmanību.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 28.10.2014. 14.24

Par Vienotību neesmu vēlējis un neesmu to darījis vairāku iemeslu dēļ, viens no tiem ir tāpēc, ka Āboltiņa kā Vienotības līdere deklarēja, ka iestājas pret savējo likšanu valts uzņēmuma valdēs bez atklāta konkursa, taču ieņirdza par šo tematu TV kamerās, kad tai jautāja par Dombrovska birojas vadītājas ielikšanu Rīgas Lidostas valdē bez konkursa. It kā jau arī citas partijas liek savējos valdēs, bet vismaz nedeklarē sevi par šķīstajām jaunavām un taisnības nesējām kā to dara Vienotība maldinot sabiedrību.

+2
-9
Atbildēt

0

Absints 28.10.2014. 14.04

Uz riņķī apkārt. Pārkopēju vecu komentāru par iemesliem, kurus Jūs nespējat atrast

Pievienoja viedokli pie raksta Dombrovskis: Lēmums par biroja darbiniekiem vēl nav pieņemts (papild.) 14.oktobris 2014 08:07

Žēl…

Vilks raksta – neviens negrib būt valdībā, tur ir jāstrādā, nevis jāsēž uz mīkstajiem Saeimas krēsliem. Āboltiņa negribēja būt ministrs…

Žēl…

Nezinu vai Āboltiņa pielika pirkstu pie Dombrovska nogāšanas, bet neaizstāvēja gan.

Žēl…

Tieši Āboltiņas vadībā Vienotība no taisnības aizstāvja pārvērtās par savējo aizstāvi, nenorobežojās no Kampara par viņa mahinācijām ar dzīvokli, Zaķa, par tautai doto piemēru auto nodokļa optimizācijā, Bendrātes kolaboracionisma

Žēl…

Negribēju Vienotībā redzēt Interfrontes draugu..

Āboltiņa: Mana pārliecība – SC bija jābūt valdībā 14.jūlijs 2011

http://www.ir.lv/2011/7/14/a...

+6
-10
Atbildēt

10

    lno > 28.10.2014. 14.12

    No twttera: Mārīte Libeka ‏@MaraLibeka 47m47 minutes ago

    Man nepietiek ar Junkura bezpersonisku vēstuli. Vēlos pierādījumus, ka viņš vēl ir dzīvs!!!

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > 28.10.2014. 14.25

    Vai Vienotības atbalstītāji nevarētu man izskaidrot šādu paradoksu. Pēc ZRP nodibināšanas V pauda viedokli, ka tur nolasīti gadījuma rakstura cilvēki, kuri nav nopietni ņemami. Tagad izrādās, ka no ZRP ir vairāk ministru un deputātu kā no Vienotības, kura darījusi visu, lai tiktu vaļā no saviem cilvēkiem, vai nu sūtot tos uz Briseli, vai spiežot tos pāriet uz citu partiju…Tad kā, ZRP bija slikta partija ar labiem cilvēkiem un Vienotība laba ar sliktiem cilvēkiem?:):):)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > 28.10.2014. 14.48

    Ķīps Par Āboltiņas flirtu ar SC savā komentārā pieminēju, kritikai par to, ka Āboltiņa ir slikti vadījusi savu partiju, piekrītu un arī šo faktu minēju savā komentārā, bet jautājums ir par šodienu un rītdienu. Jautājums, vai tik novājināta Vienotība, kāda tā ir šobrīd, būs Saeimā spējīga pildīt tos uzdevumus, kurus tai, kā koalīcijas vienotājai, ir jāpilda? Ja nebūs spējīga, tad, kurš nāks Vienotības vietā? NA? Šaubas māc, vai NA tas ir pa spēkam. ZZS? Šaubos, vai Latvijai tas ir vajadzīgs.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > 28.10.2014. 15.10

    Vāji tie V atbalstītāji, uzskata, ka mīnuss kompesē atbildi.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Absints > 28.10.2014. 15.53

    uz riņķī_apkārt. Jā, tam var piekrist, bet partijas morālo degradāciju, kas,kā zināms, sākas no galvas, neatsver Āboltiņas organizatoriskās dotības. Bez tam nav jau tā, ka V nav jaunu spēku. Daudziem var nepatikt Viņķele vai Čigāne, bet viņām plankumu uz saules nav vairāk kā Āboltiņai, un ārī čigānu lāsts, par ko runā Kreituse, manuprāt, uz viņām nav iedarbojies. Tā kā ir jābūt pārmaiņām, tām pārmaiņām par kurām nobalsoja tauta. Ne vairāk, un ne mazāk.

    Es, starp citu, balsoju par Vienotību. Balsoju Vidzemē, man iespējas izsvītrot Āboltiņu nebija. Jā būtu – būtu izsvītrojis.

    Izsvītroju Druvieti. Jo viņa lepni stāstīja, kā izcīnījusi algu pielikumus skolotājiem. Īstenībā ir otrādi – skolotājiem algas atkal ir samazinātas. Laikam gan, lai vieniem drusku pieliktu, citiem ir atņemts, jeb citiem vārdiem -pārdalīts, bet klāt gan nav nācis. Un šo deklaratīvo un pompozo paziņojumu dēļ izsvītroju. Un ne es viens.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 28.10.2014. 16.47

    rinķī apkārt Par Āboltiņas flirtu ar SC savā komentārā pieminēju, kritikai par to, ka Āboltiņa ir slikti vadījusi savu partiju, piekrītu un arī šo faktu minēju savā komentārā,

    __________________________________

    Deviņi pērkoni! Partiju vada slikti, faktiski iznīcina, ar puzistu ietusē, arī sc grib valdībā!

    Daudzās balsis par zzs ir tiešs āboltiņas nopelns, varbūt viņa patiesībā ir no zzs?

    KAS vēl jāizdara Latvijas politiķim, lai vēlētājs viņu izmestu mēslainē?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > 28.10.2014. 17.15

    rinķī apkārt “…Jautājums, vai tik novājināta Vienotība, kāda tā ir šobrīd, būs Saeimā spējīga pildīt tos uzdevumus, kurus tai, kā koalīcijas vienotājai, ir jāpilda?…”

    ~~~~~~~~~~~~~

    laikam jau neatkarīgi no tā par ko mēs latvieši balsojam visi apzināmies ka varas spektrā mums ir vajadzīga spēcīga Vienotība, – pat ja bieži vien neko īpaši šīs partijas uzvedība nepatīk.

    Āboltiņa ir Vienotības un iespējams ka visu latviešu partiju ietekmīgākā politiķe. es domāju ka brīdinājumu viņa ir uztvērusi nopietni un jau ir sista pietiekami lai pati par sevi kritiskus secinājumus izdarītu.

    kad ēzeļiem labi klājas tie iet uz ledus dejot un Vienotība vienlaicīgi saņēma 2 tādus sitienus kas kājas varēja pārlauzt.

    man Dzinars Zaķis ir viens no visnepatīkamākiem politiķiem un blēdības noteikti vajag atklāt un novērst, gan svešo gan savējo, bet, – vai te netiek prasmīgi uzpūsts zilonis.

    interesanti ka par Zaķa Vienotības balsu pirkšanu ziņoja Juris Vidiņš kas jau agrāk bija izcēlies kā aktīvists uz visādām kontraversālām darbībām. Vidiņš sašķēla Helsinku grupu 1989. gadā, no tās aizgāja Jura Ziemeļa atbalstītāji.

    būdams deputāts Saeimā viņš radīja Čečenu atbalsta grupu kas uz Latviju pavēra ceļu ne jau tikai Dudajeva atbalstītājiem, neesmu viņa darbībām speciāli sekojusi, tā kā visus nopelnus te neuzskaitīšu. šoreiz ja Vidiņš dabūs gatavu to ko iesācis Vienotībai un līdz ar to latviešu partijām būs mazāk par 2 deputātu mandātiem Saeimā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > 28.10.2014. 17.21

    lno 14:25 “…Tad kā, ZRP bija slikta partija ar labiem cilvēkiem un Vienotība laba ar sliktiem cilvēkiem?:):):)”

    ~~~~~~~~~~~~

    ja man vaicātu tad man liekas apmēram tā, man tā no malas tas izskatās.:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 28.10.2014. 18.12

    rinķī apkārt

    Jautājums, vai tik novājināta Vienotība, kāda tā ir šobrīd, būs Saeimā spējīga pildīt tos uzdevumus

    ________________

    Nomet klapes no acīm!!! Vienotība jau sen nav intelektuāļu PS, tā dēvētā “profesoru partija”, tagad tā ir Zatļera uznācienam čekas savāktā varza.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > 28.10.2014. 18.18

    Daudzās balsis par zzs ir tiešs āboltiņas nopelns

    ——————————

    Ne nu gluži viena pati Āboltiņa, bet Vienotības darbības beidzamajā laikā noteikti ir būtiski sekmējušas vēlēšanu rezultātu, kādu mēs to redzam šodien.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 28.10.2014. 13.37

Lasu indīgos komentārus, kuri ir veltīti Āboltiņai :), un cenšos atcerēties, ko tad viņa tādu ir sastrādājusi, ka tāds naids :)) Komentāros šīs nepatikas iemesls neparādās. Personīgi mani Āboltiņa ir kārtīgi nokaitinājusi divas reizes. Pirmā, kad viņa publiski no tribines izlamāja no valsts izbraukušos LR pilsoņus, pamatīgi apvainoja visus, tā bija cūcība. Toreiz es vēl dzīvoju Latvijā, mani tas neskāra, man pat sapņos nerādījās, ka pienāks laiks, kad dzīvošu Vācijā, tādēļ tās toreiz bija objektīvas dusmas. Otru reizi tad, kad nodevīgā kārtā centās koalīcijā ievilkt SC, bet tas viss bija krietni sen, un šodienas Āboltiņa vismaz attieksmē pret SC ir pavisam cita Āboltiņa.

Personīgā sarakstē man viens labs paziņa formulēja iemeslus, kuru dēļ viņš ir svītrojis Āboltiņu. Viņš nesvītroja Āboltiņu tādēļ, ka bija iebildumi par viņas darbību Saeimā, viņš svītroja Āboltiņu tādēļ, ka bija iebildumi par partijas vadīšanu. Vienotība nolaista līdz klinķim utt. Tas vismaz ir arguments, lai gan īsti šādam argumentam nevaru piekrist. Manprāt pārsālīta reakcija, nav samērības.

Personīgi man šķiet, ka Āboltiņas atgriešanās Saeimā tikai stiprinās visu valdošo koalīciju, citādi jau Brigmanis ir paspējis pasludināt jaunajai koalīcijai ātru galu. Otrkārt – no vilka bēgot, Āboltiņas antifani ir uzskrējuši lācim. Vienotība ar tādām līderēm kā Viņķeļe un Čigāne priekšgalā – tas ir bankrots, ja atceramies ” Ezera sonāti” :)) Tās ir Vienotības beigas.

Sašutums par tiesiskuma pārkāpšanu :) Lapsa jau griezies ir DP ar lūgumu izmeklēt, vai uz Junkuru nav izdarīts spiediens – tā kā, kārtējo reizi ir jāpaciešas un jāgaida izmeklēšanas rezultāts. :) Šis nav pirmais gadījums, kad vienam deputātam noliekot mandatu, nākošais, kurš ir palicis pirmais aiz strīpas, nokļūst Saeimā. Katrā ziņā Āboltiņai, atrodoties Saeimā, būs iemesls padomāt, kā tā varēja gadīties utt un izdarīt secinājumus.

Bet tagad pats galvenais, protams, no mana skata punkta skatoties. Lasu šos naidpilnos komentārus, kuri ir vērsti gan pret NA, gan pret Vienotību, ZZS tā īsti nepamanīju, un goda vārds nelabi paliek. Ja šādus komentārus rakstītu cilvēki, kuri ir pilnīgi auni, kad runa ir par LR iekšpolitisko situāciju, par pastāvošajiem riskiem mūsu valstij utt, tad vēl varētu visu to pieņemt, bet raksta taču komentētāji, kuru ikdienas nodarbe ir klabināt klavieri un runāties par norisēm LR iekšpolitikā. Tad, vai tiešām ir tik grūti saprast, cik Latvijai ir svarīgi, lai Vienotība, ZZS un NA izveidotu koalīciju, kura nostrādātu līdz nākošajām vēlēšanām?

+17
-7
Atbildēt

31

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 13.49

    riņķī apkārt. Otru reizi tad, kad nodevīgā kārtā centās koalīcijā ievilkt SC, bet tas viss bija krietni sen, un šodienas Āboltiņa vismaz attieksmē pret SC ir pavisam cita Āboltiņa.

    _____________________

    2011.g. 14. jūlijs ir krietni sen? Āboltiņu vajadzēja aiziet jau pēc šīs atkārtotās pārliecības paušanas, tāpat kā viņas domubiedrus. Ja politikā turpinās darboties cilvēki, kuri nesaprot vai negrib saprast to, ko saprot ezis, tad uz saulainu nākotni nav ko cerēt. Prieka nekāda – Vienotībai tikai viens ministrs Reirs, pārējie jaunpienācēji no kampējiem, NA tādi korifeji kā Gerhards un viltotu protokolu parakstītājs…

    Vari turpināt ticēt, kā esi to darījis agrāk:)

    P.S. Vai Āboltiņa kaut reizi būtu atzinusi savas kļūdas?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 28.10.2014. 13.52

    Es arī nesaprotu Āboltiņas lielos kritizētājus. Tāda pati politiķe, kā vairums Latvijas politikā. Sīkas rebes, nedaudz uzpūtīga, par sevi neaizmirst. Tusējas ar Lembergu.

    p.s Melbārde, Cilinskis, Zīle, Šnore un Rasnačs man patīk labāk

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 13.55

    riņķī apkārt. Tad, vai tiešām ir tik grūti saprast, cik Latvijai ir svarīgi, lai Vienotība, ZZS un NA izveidotu koalīciju, kura nostrādātu līdz nākošajām vēlēšanām?

    ________________________

    Vai tas izslēdz sava viedokļa paušanu? Jāklusē, lai turpinātu kā līdz šim?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 28.10.2014. 13.55

    Ino. Es neturpinu ticēt :). Es vnk gaidu brīdi, kad koalīcija beidzot sāks strādāt un būs jēgas sākt runāt par konkrētām, padarītām lietām. Un vēl – pēc vēlēšanām, kad ir skaidrs, ka koalīciju veidos Vienotība, ZZS un NA, man viņi visi ir savējie :) Vismaz līdz brīdim, kad būs iemesls savas domas mainīt.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 13.58

    rinķī apkārt. Man viņi ir savējie tikai konfrontācijā ar SC:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 14.07

    andrejs. Nu Šnore un Cilinskis uz kopējā fona ir svētie, īpaši Cilinskis, kuram tik ilgi darbojoties politikā nav trāpījies neviens traips uz vestes.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 15.19

    Interesanti, ka Vienotības toreizējis piedāvājums kā reiz lika SC skaidri parādīt savu pozīciju tā, lai pat ezim būtu skaidrs.

    http://www.ir.lv/2010/10/14/piedava-valdibu-veidot-cetram-partijam

    Uzreiz pēc 10. Saeimas vēlēšanām bija prognozes, ka valdība ilgi nenostrādās.

    Tad sekoja rīkojums Nr. 2. Un kas to var zināt kā būtu, ja SC nebūtu atteicies atzīt okupāciju. Kā arī piedalīties krīzes jautājumu risināšanā valdībā vai kā sadarbibas partneris.

    Bija risks, ka pēc nepopulāru lēmumu pieņemšanas toreizējā koalīcija varētu palikt mazākumā. Pēc 11. Saeimas vēlēšanām tāds scenārijs gandrīz realizējās.

    Bija iespēja, ka SC sašķeļas, ja vismaz daļa gribētu tikt koalīcijā. SC parādīja vienotu pozīciju, bet Zatlers pat ar tankiem un bez nosacījumiem bija gatavs SC dabūt koalīcijā.

    Bet notikumus no sērijas – kā būtu, ja būtu… – pierādīt nevar.

    Nezinu kādi apsvērumi toreiz mudināja V pieņemt tādu lēmumu, bet rezultāts, manuprāt, nav tas sliktākais.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > rinķī apkārt 28.10.2014. 15.33

    Kārtējā verbālā ekvilibristika valsts nodevības mēģinājuma attaisnošanai.

    Starp citu, tas bija Dombrovskis, kurš glāba situāciju, pasviezdams ideju prasīt no SC okupācijuas atzīšanu, Āboltiņu tobrīd pat tas neinteresēja, nerunājot jau par SC līgumu ar “Vienoto Krieviju”.

    Pirms 10. Saeimas vēlēšanām apsvēru domu balsot par V, jo šaubījos vai VL! tiks iekšā, tomēr izšķīros par VL! un labi ka tā. Kopš V “idejas” deleģēt daļu izpildvaras Kremlim, priekš manis V vairs principā neeksistē kā politiskais spēks par ko balsot.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 15.42

    Jā, tas bija Dombrovskis, cik zinu.

    Tas nav mēģinājums kādu attaisnot. Kā jau teicu – nevar pierādīt iespējamus, bet nenotikušus notikumus.

    Taču nevajag aizmirst, ka SC sāka savākt arī daļu latviešu balsu. Tā daļa varēja būt vēl lielāka.

    Eži ir dažādi – vieni ir pārliecināti, bet citi ne… :D

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > rinķī apkārt 28.10.2014. 15.56

    Kremļa partija paliek Kremļa partija arī tad, ja izmantojot administratīvo resursu, ko dod vara Rīgā, uzpērk dažu labu latvieti ar brīvbiļetēm u.c. bonusiem. Moskaļu tikšana pie izpildvaras valsts mērogā nozīmē opozīcijas noēšanu un turpmāko “uzvaru” visās nākamajās vēlēšanās pēc Krievijas SCenārija.

    Es domāju, ka visiem “ežiem” tas ir skaidrs, tikai daļa “ežu” tēlo, ka “nav pārliecināti”, ka tas tā būs, sponsoru diktāta vai citādu, bet jebkurā gadījumā savtīgu iemeslu dēļ.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 28.10.2014. 15.58

    zirnekliene Šeloba Visu cieņu Tev :), bet Tu runā par vakardienu. Parunāsim par šodienu. Kurš bez Āboltiņas var savākt Vienotības frakciju? Tu vēlies piedzīvot to brīdi, kurš nebūs ilgi jāgaida, kad koalīcijā sāks dominēt ZZS? Var jau būt, ka kaut ko esmu palaidis garām, bet nosauc nākošos Vienotības vadoņus bez Āboltiņas. Čigāne? Viņķele? Kurš vēl?

    Un, kas tas par monologu par ” Kremļa partiju”? :) Tad lūdzu, nosauc pie reizes nākošo koalīciju bez Vienotības, citādi – tas, ko Tu te raksti ir ļooti pareizi, bet nav par pilnu ņemams :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.05

    >zirnekliene

    Vienotībai (Āboltiņai) tādā gadījumā bija visas iespējas iekāpt Zatlera tankā.

    Rezultāts ir tāds, kāds tas ir.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.08

    r.a.

    Nezinu, kas to V “rosolu” spēj savākt kopā, bet runas par Āboltiņas neaizvietojamību man atgādina Nila “atklāsmes”, ka Putins ir labākais, kas Krievijai var būt… Patiesībā ne V, ne Krievijai labu variantu nav vispār – gan vienas, gan otras darbība pagātnē izslēdz izredzes uz kaut cik sakarīgu nākotni.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.10

    …Puika….paldies par atmiņas atsvaidzināšanu…un iespēju pārlūkot komentētāju rakstīto… :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.10

    “Un, kas tas par monologu par ” Kremļa partiju”? :)”

    Par SC, kas piekļūstot izpildvarai kaut vai daļēji, ātri pārņemtu to pilnībā.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.12

    zirnekliene Šeloba Nezinu, kas to V “rosolu” spēj savākt kopā…+++ Bez Āboltiņas, es arī nezinu, tādēļ arī Tev jautāju? Manā uztverē – ja ne stipra, tad kaut vai aptuveni stabila koalīcija V+ZZS+ NA šobrīd ir valsts drošības jautājums. Ne vairāk un ne mazāk. Ja ir citi varianti, lūdzu. Ja nav, tad neko…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.18

    Nu tad neko… Tik tālu nu esam nodzīvojušies, ka Āboltiņas ielīšana/neielīšana Saeima “pa sētas durvīm” ir kļuvusi par valsts drošības un pastāvēšanas jautājumu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.36

    >zanE

    Aha, arī izlasīju komentārus :D

    Izrādās dažs, kurš te tagad komentāros piemin Āboltiņas “pārliecību”, toreiz ir atbalstījis tādu lēmumu. :D

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 16.47

    Pirms galīgo rezultātu pasludināšanas. Slinkums un nav arī šobrīd laika pārbaudīt.

    http://igrafiki.files.wordpress.com/2014/10/pz_kurzeme_vp.png

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 28.10.2014. 17.53

    rinķī apkārt

    Personīgā sarakstē man viens labs paziņa formulēja iemeslus, kuru dēļ viņš ir svītrojis Āboltiņu.

    _________________

    Svītro Āboltiņu vai liec plusu, tādejādi vēlētājs ir akceptējis Putina kuces, Zatļera, definēto “mazo fašistu valsteli”, par ko normālā valstī tam dzīvam ādu nodīrātu.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 28.10.2014. 17.59

    lno

    īpaši Cilinskis, kuram tik ilgi darbojoties politikā nav trāpījies neviens traips uz vestes.

    _____________

    Domāju, ka čekas paskvilu skribents, Ozoliņš, mājienu ir sapratis un drīz vien kopā ar sava talanta cienītājiem noķēzīs Cilinska vesti.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 28.10.2014. 18.04

    Moskaļu tikšana pie izpildvaras valsts mērogā nozīmē opozīcijas noēšanu un turpmāko “uzvaru” visās nākamajās vēlēšanās

    ——————————-

    SC piemīt unikāla spēja izveidot tajā pašā RS savu “arodbiedrību”. Kādreiz tur (TTP) šefoja Zālīte, un bija izveidojis vienu no latviskākajiem darba kolektīviem Rīgā. Pēc četriem gadiem gadiem autobusos jau skan krievu popsas traļi-vaļi, RS “darbinieki” kolektīvi kaunina Zaķi un bļauj “Naš ušakov!”

    “Sliktie” nacionālisti Ārgalis un Birks neko tādu pat negrasījās darīt.

    Tas pats ar Pašvaldības policiju. Knapi četri gadi pagājuši, bet tur jau mudž no krieviem. Drīz jau iesniegums būs jāraksta valodā, kuru “visi saprot”.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 20.13

    puika. Vienotībai (Āboltiņai) tādā gadījumā bija visas iespējas iekāpt Zatlera tankā.

    _________________

    Tev ir visas iespējas izlekt pa logu ar galvu uz leju, bet Tu taču nedari:) Tad kādēļ Āboltiņai kāpt Zatlera tankā? Lai zaudētu noteicošo stāvokli koalīcijā, kur izveidojies ZRP – SC bloks un provocētu šķelšanos Vienotībā?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 20.17

    puika…Izrādās dažs, kurš te tagad komentāros piemin Āboltiņas “pārliecību”, toreiz ir atbalstījis tādu lēmumu.

    ______________________

    Sauc vārdā, tautai jāzin savus varoņus:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 20.21

    >lno

    Kāpēc to man jautā? Es uz galvas vēl neesmu nokritis :D

    Pajautā zirneklienei kāpēc V neizpildīja “sponsoru diktātu”, kad bija tāda iespēja. :D

    Pie tam vilcēja lomu bija uzņēmies Zatlers ;)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 20.33

    puika. Pavisam juceklīga atbilde. Kādēļ man jājautā Zirneklienei to, par ko es pats nupat atbildēju un kādēļ Tu neatbildi uz manu jautājumu, nomainot to uz citu? Savādi:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 21.05

    >lno

    Savādi – Tu pats uzdevi jautājumu un pats atbildēji, bet laikam to nepamanīji ;)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 28.10.2014. 21.22

    puika. Es Tev jautāju, kurš portālā atbalstīja Āboltiņas pārliecību, tik grūti uztvert elementāru jautājumu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 28.10.2014. 21.35

    >lno

    Aha, skaidrs, nāksies atkal pa punktiem skaidrot to, kas pat ezim skaidrs ;)

    1. Vispirms pajautāji par manu komentāru, ko rakstīju kā atbildi zirneklienei.

    Zirnekliene rakstīja par “sponsoru diktātu”.

    2. Uzdevi jautājumu un pats uz viņu atbildēji. Man labpatiktos, ja jūs ar zirneklieni paši noskaidrotu jautājumu.

    3. Par varoņiem nemaz netaisos atbildēt. Saiti iedevu – izlasi. Būs treniņš lasīt un salīdzināt informāciju. Citādi tikai jautājumi, uz kuriem gribi lai atbildes Tev pienes uz šķīvīša ar zilu maliņu. ;)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > rinķī apkārt 28.10.2014. 21.45

    andrejs. “Sliktie” nacionālisti Ārgalis un Birks neko tādu pat negrasījās darīt.

    _________________

    Ārgalis:

    Vispār, ja man būtu tāda iespēja, es, neņemot vērā vēlēšanu rezultātus, par Ministru prezidentu ieceltu Aivaru Lembergu, bet nākamgad vasarā par Valsts prezidenti – Ingunu Sudrabu. Tas būtu ideāls salikums… http://nra.lv/politika/126227-argalis-mani-favoriti-lembergs-un-sudraba.htm

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

cabulis 28.10.2014. 13.22

Bet varbūt Āboltiņa rīt izspēlēs nummuru, ka arī viņa kautrīgi atteiksies un lai nāk 4. vai 5.? Un ko tad ?

+2
-9
Atbildēt

1

    Viedoklis_lv > cabulis 28.10.2014. 13.26

    Cabuli, kāds naivums! Visa mahenācija taču tikai priekš Āboltiņas dabūšanas Saeimā.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

zirnekliene Šeloba 28.10.2014. 13.20

Ja kas, Āboltiņa man asociējas ar epizodi no “Gredzenu pavēlnieka” (filmas versijas) ar Galadriēlas vīziju par ko viņa pati pārtaptu, ja atstātu pie sevis varas gredzenu.

+3
-9
Atbildēt

0

eltae 28.10.2014. 12.59

Latvijā vienīgais sakarīgais politologs Fiļips Rajevskis šo Vienotības “gājienu” jau paredzēja pagājušajā nedēļā.

+4
-10
Atbildēt

0

v_rostins 28.10.2014. 12.58

“Junkurs paver ceļu uz Saeimu Āboltiņai, nevēlas deputāta mandātu”

________________

Tā strādā čekistu mafija, bet NA pat čekas kurmi, Bordānu, nenolaida Daugavas dzelmē ar iebetonētām kājām.

+2
-11
Atbildēt

0

andrejs 28.10.2014. 12.54

būtu svarīgi noskaidrot, kur turpmāk Junkurs strādās (kurā ārvalstī, kādā firmā, kādā amatā?) Zinot, ka iepriekš esot bijis modelis, jācer, ka ne kādā Purva vai XXL “filiālē” Londonā…

+3
-9
Atbildēt

0

LoveLove 28.10.2014. 12.41

Deputāts Junkurs, lai arī kritiski vērtēja savas izredzes tikt ievēlētam, tomēr šķiet, investēja savā individuālajā priekšvēlēšanu kampaņā. Šis ir labs piemērs investīciju irracionalitātei un laba iespēja Latvijas likumdevējam atbrīvoties no neefektīva politiķa, kāds šķiet Junkurs. Protams, Āboltiņas ietiepīgā vēlme ignorēt viņu svītrojušo vēlētāju gribu ir neētiska, lai kā viņa censtos to atsvērt ar savu vajadzību partijai. Saeimas vēlēšanas nav partijas vadības vēlēšanas, kurās partijas biedru izvēle ir noteicošā. Pat, ja optimistiski pieņem, ka visi Vienotības biedri vēlas redzēt Āboltinu Saeimā, viņu skaits ir aptuveni četras reizes mazāks par to vēlētāju skaitu, kuri Āboltiņu Saeimā redzēt nevēlas. Tādēļ Aboltiņas publiski paustā gatavība neapvainoties uz vēlētājiem šajā gadījumā izskatās pēc absolūtas viņu viedokļa ignorances. Tomēr šim stāstam ir arī gaišā puse, proti, šāda vēlētāju ignorance saīsina konkrētās personas politiskās darbības ilgumu.

+5
-11
Atbildēt

5

    zanE. > LoveLove 28.10.2014. 14.49

    …LoveLove raksta: – “Āboltiņas ietiepīgā vēlme ignorēt viņu svītrojušo vēlētāju gribu ir neētiska…”

    ————————————-

    …Vienotība Kurzemes apgabalā saņēma 23 034 vēlētāju atbalstu…

    …Āboltiņai pozitīvu vērtējumu deva 6 540 vēlētāji…

    …neitrālu vērtējumu (negrozot vēlēšanu zīmi) – 10 205 vēlētāji…

    …izsvītroja – 6 289 vēlētāji….

    …ja kāds vēlas apgalvot, ka 6 289 vēlētāju griba ir jārespektē vairāk kā 16 745 vēlētāju atbalsts Āboltiņai, tad – kaut kas īsti nav kārtībā ar loģiku….

    …ļoti interesanti, ka vislielākais satraukums valda tieši to vēlētāju vidū, kuri par Vienotību pat nav balsojuši, bet… nez kāpēc ir skaļākie pretenziju izteicēji un kauninātāji…

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Airin > LoveLove 28.10.2014. 15.14

    zanE

    Vienotību pat nav balsojuši, bet… nez kāpēc ir skaļākie pretenziju izteicēji un kauninātāji…

    Kā Jūs to pārbaudat?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > LoveLove 28.10.2014. 16.32

    …Airin….no šeit klātesošajiem – tie savu atbalstu vienai vai otrai partijai jau iepriekš ir deklarējuši….tas pats notiek citos portālos….mēs te pārsvarā cits citu pazīstam, tāpēc lielais “satraukums” par Āboltiņu, diemžēl, pārsvarā izpaužas no citu partiju atbalstītājiem….

    …starp citu – kā jau esmu minējusi – mani radi brauca uz Kurzemes vēlēšanu apgabalu svītrot Āboltiņu, bet…tagad redzot, kas notiek – sajutušies pagalam nelāgi un atzīst, ka nedrīkst pieņemt svarīgus lēmumus – balstoties tikai uz emocijām….

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > LoveLove 28.10.2014. 16.59

    Airin Kā Jūs to pārbaudat?

    _________________

    Iedomājies, kā šis jautājums izskanētu elektronisko vēlēšanu kontekstā.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Airin > LoveLove 29.10.2014. 13.39

    Jā ir jūtams, ka te publika labi pazīst viens otru un otrs to vienu. Tā rezultātā dažam radies mānīgs priekšstats, ka ir zināmas pasaules robežas un viedokļi ir tik, cik ir. Orvels?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 28.10.2014. 12.29

Lato Lapsas prognoze piepildas. Deputāta solījuma brīdī gara acīm būs novērojams, pie kuras vietas Āboltiņai vēlētājs.

+6
-11
Atbildēt

4

    dzeris49 > Valdis Eiserts 28.10.2014. 12.44

    Un pie kuras vietas vēlētājs NA, kaut kā šaubos, ka viņi balsoja par Gerhardu, veco TB blēdi, ko virza SM amatam?

    Un ZZS vēlētājs, noteikti, balsoja par valdības šantāžu no Lemberga puses, un visu naudīgo ministriju nodošanu Lemberga rokās?

    Kāpēc tik augsti standarti V, un tik zemi standarti un prasības pret tiešām totāli korumpētajām un pēkamajām ZZS un NA?

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Valdis Eiserts 28.10.2014. 13.00

    Tu jau gandrīz pac atbildi – par kompartijas dolāriem nekad neesmu balsojis, bet savējos atlasām labākos. Vai tie, kas lika mīnusus Āboltiņai, nebalsoja par VIENOTīBU !?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Valdis Eiserts 28.10.2014. 13.03

    Ja jau negribi Gerhardu, tad kāpēc straujumai vajadzēja un vajadzēs pazemot Cilinski par likumīgu un atbalstāmu rīcību 16.martā???
    P.S. Kur ir Gerharda noziegumu saraksts? Vari Kalvim Apsītim pajautāt, viņiem vajadzētu būt klasesbiedriem.
    Kā tu teici homīšu sakarā – “nepatīk” nav arguments :)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Valdis Eiserts 28.10.2014. 13.23

    aivarsk

    kāpēc straujumai vajadzēja un vajadzēs pazemot Cilinski par likumīgu un atbalstāmu rīcību 16.martā???

    ________________

    Tāpēc, ka viņa tāpat kā VVF, Pabriks, Zatļers, Dombrovskis, Korens, Lindermans, Gapoņenko, ir kolorado lentenis.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

v_rostins 28.10.2014. 11.39

Var jau daudz ko pārmest Jānim Junkuram, tomēr viņš bija viens no Sirdsapziņas sešinieka, kuri izjauca divu galējo izdzimteņu: Zatļera un Ušakova, neostaļinisko(fašistisko) valsts apvērsuma mēģinājumu.

+9
-14
Atbildēt

3

    edge_indran > v_rostins 28.10.2014. 11.51

    ——-

    Chicago Latvian Drinking Song

    http://www.youtube.com/watch?v=GSl0UtnvxMo

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Paulis Avots > v_rostins 28.10.2014. 12.41

    v_rostins Var jau daudz ko pārmest Jānim Junkuram, tomēr viņš bija viens no Sirdsapziņas sešinieka, kuri izjauca divu galējo izdzimteņu: Zatļera un Ušakova, neostaļinisko(fašistisko) valsts apvērsuma mēģinājumu.

    =====

    Kas tās par blēņām? Kamēr Zatlers laizījās ar Ušakovu, Junkurs ar Olšteinu sēdēja klusi. Aizgāja viņi tajā brīdī, kad Vienotība jau bija piespiedusi Zatleru SC vietā ņemt NA, atstājot topošo koalīciju ar tikai 50 balsīm. Notikumu hronoloģiju var viegli pārbaudīt.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > v_rostins 28.10.2014. 13.00

    Kāpēc Pelmenim “-“? Tieši tā arī bija, ka Olšteina “sešinieks” atšķēlās jau tad, kad SC bija “atšūts”.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

IvarsA 28.10.2014. 11.38

Absolūti pretīgi, ciniski un nihilistiski. Bet tieši tāda ir Vienotība un Āboltiņas persona….kā jau bija gaidāms. NU, pēc 4 gadiem tie atlikušie daži LV ļautiņi varēs vēlreiz knibināties ar krustiņiem un mīnusiņiem. Kopumā tas vēl nozīmē, ka Aboltiņai ir “darbi” kas jāveic pret mums pasūtītāju labā. Un ar Prudentia Reiru varēs atstāt ļaudis bez biksēm.

+13
-16
Atbildēt

1

aivarsk 28.10.2014. 11.34

Jā, Dālderi neizdevās nosūtīt uz ārzemēm, izdevās junkuru :))

Ja būtu nepieciešams nosūtīt uz ārzemēm 5 vai 10 potenciālos deputātus, izdarītu arī to :))

+12
-12
Atbildēt

0

dzeris49 28.10.2014. 11.18

Atraduši lielāko ļaunumu – V, Āboltiņu, un Viņķeli?

Ar ZZS un NA viss normāli, tur neko sliktu nesaskatāt?

Manuprāt, Āboltiņa un Viņķele ne tuvu nestāv Lembergam un Lūsim nodarītā ļaunuma ziņā.

Un caurkritusī žultainā ekspolitiķe Kreituse, kas taisīja milzīgas muļķības, ir tas eksperts un patiesības nesējs, kas tagad kritizē veiksmīgos politiķus?

+13
-14
Atbildēt

11

    v_rostins > dzeris49 28.10.2014. 11.20

    dzeris49

    Atraduši lielāko ļaunumu – V, Āboltiņu, un Viņķeli?

    ______________

    Salīdzinot ar Pabriku, Štokenbergu un Dombrovski, bet īpaši ar ZRP spitālīgiem, tie ir tīrie eņģelīši.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 28.10.2014. 11.23

    Džeri, viss ir noticis likuma robežās, visi ir tīri, kā bērna asara. Bet vai tas ir bijis godīgi? Vai mazākais ļaundaris tāpēc, ka ir mazākais, nav ļaundaris? Attaisnosim pirmo slepkavu, jo otrais ir nositis divus, nevis vienu?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.10.2014. 11.32

    Tas ir ētikas jautājums, jā, bet, Latvijas apstākļos, kur politiskā korupcija augstā līmenī, Āboltiņa, tomēr, nav tas lielākais ļaunums, kaut, es nesaku, ka tas izskatās ļoti labi.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 28.10.2014. 11.36

    Manuprāt, Āboltiņa un Viņķele ne tuvu nestāv Lembergam un Lūsim nodarītā ļaunuma ziņā.

    —————————————

    Ko Lūsis ir nodarījis valstij? :)

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Airin > dzeris49 28.10.2014. 11.37

    Jebkuram likumam ir burts un gars. Burts varbūt ir ievērots, gars – piesmiets. Normāli būtu lūkoties pēc labākā un vislabākā kandidāta, nevis ar “vecīgu samierināšanos” funktierēt, kurš ir sliktāks.

    Dzīve ar šo visu nebeidzas un nav cilvēki tādi muļķi, lai nespētu vērtēt notiekošo. Būs vēl nākošās vēlēšanas, kad vēlētāji vēl konkrētāk pateiks savu lēmumu un ko tad? Rīkosies pēc apstākļiem?

    Es ceru, ka Āboltiņas kundzei pietiks gudrības rīkoties tālredzīgi. principā šī situācija ir eksāmens, kura rezultāti ietekmēs daudz ko

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    IvarsA > dzeris49 28.10.2014. 11.41

    žēl Dzeri.ka par viņu balsoji. Godīgi būtu atzīt savas kļūdas un mācīties no tām, tas varētu vest uz progresu.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 28.10.2014. 11.43

    Un caurkritusī žultainā ekspolitiķe Kreituse, kas taisīja milzīgas muļķības, ir tas eksperts un patiesības nesējs, kas tagad kritizē veiksmīgos politiķus?

    _________________

    Kreituse un Āboltiņa ir līdzīgas kā 2 ūdens lāses, tikai dzeris to “neredz”. Kreituses plāniem kāju priekšā pielika Eniņš un Kalnbērzs, Āboltiņas – Rībena, Čepāne un Kursīte.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 28.10.2014. 11.48

    Džeri, Āboltiņa, tomēr, nav tas lielākais ļaunums

    ____________________________________

    Nē, dzeri, āboltiņa nav lielākais ļaunums – lielākais ļaunums ir manipulēšana ar vēlēšanu rezultātiem dažādos veidos – kā zaķis, kā āboltiņa, kā ar Dālderi, kurš nemaz pats nezina, ka ir pēkšņi voldiņa palīgs, kā ar junkuru, kurš pēkšņi saņēmis PIEDĀVĀJUMU…

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 28.10.2014. 12.27

    lno

    Kreituse un Āboltiņa ir līdzīgas kā 2 ūdens lāses, tikai dzeris to “neredz”.

    __________________

    Kreituse, Laķimira, Rozentāle, Muižniece un Āboltiņa, pēc vienas šnites.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.10.2014. 12.28

    IvarsA žēl Dzeri.ka par viņu balsoji. Godīgi būtu atzīt savas kļūdas un mācīties no tām, tas varētu vest uz progresu.

    —————————————

    Balso par NA un ZZS, tie noteikti vedīs uz to progresu, kurš saucas regress, vari nešaubīties.

    ĀBoltiņas rīcību neatbalstu, bet, saskatīt viņā un V vislielāko ļaunumu, un Āboltiņas neētisko rīcību par Latvijas politikas lielāko problēmu – tas man nav izprotams.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 28.10.2014. 12.28

    andrejs

    Ko Lūsis ir nodarījis valstij? :)

    _____________

    Nezināji, ka Lūsis ir no NA, kas sabiedrības padibenēm izsauc zarnu spazmas un diareju?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

Absints 28.10.2014. 11.18

Ilgas Kreituses secinājumi ir te:

http://nra.lv/latvija/127599-kreituse-vieniga-vieta-kur-nevar-ieklut-par-blatu-ir-saeima.htm

Manuprāt, vērts izlasīt, it sevišķi beigas, kur ir par Āboltiņu

+7
-11
Atbildēt

3

    Pelēkais Vilks > 28.10.2014. 12.13

    Gore/Kreituse?

    Protams, ka vislabākā speciāliste.

    Vislabākais mācībspēks LU masveidā gatavotajiem žurnaļugām, jurisķagām, sociaļugām un citiem Latvijas tautsaimniecībai vitālnepieciešamiem mēdiju speciālistiem.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > 28.10.2014. 12.38

    > Ķīps

    “Ilgas Kreituses secinājumi … par Āboltiņu”

    Jā, cilvēki ar savu balsojumu sodīja Āboltiņu par lepnību. Vietā atcerēties čigānu lāstu,- kaut tu lepns paliktu! Diemžēl Āboltiņa tā arī neko nav sapratusi, viņa apgalvo, ka kļuvusi par antireklāmas upuri, līdzīgi kā Putins Ukrainas vēlmi tuvoties Eiropai skaidro ar ASV politikas ietekmi.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Ivars Dannebergs > 28.10.2014. 13.13

    Lai nu kurai bet Kreitusei šajā gadījumā vajadzētu paklusēt.

    Jeb arī pati jau aizmirsusi:

    “Rīgas domē iekļuvušās Ilgas Kreituses vietā no Darba partijas pašvaldībā strādās partijas priekšsēdētājs Aivars Kreituss, jo viņa dzīvesbiedre atteikusies no mandāta. ”

    Tas protams nenozīmē, ka es atbalstu Āboltiņas “manevrus”, vienkārši ne jau Kreitusei tos nosodīt.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

Krix 28.10.2014. 11.12

Neloģisks tas ir tikai naiviem (un tiem, kas svēti tic vienotībai) cilvēkiem :). Gan jau, ka Junkurs saņēma labāku “piedāvājumu” par deputāta krēslu – varbūt 4 gadu algu avansā….Principā jau man, kā V (ne)vēlētājam dziļi vienalga – viņķeļu klans ir tikpat netīkams kā āboltiņas šaika !

+12
-15
Atbildēt

3

    andrejs > Krix 28.10.2014. 11.32

    Vienotībai ir vislētticīgākais un nekritiskākais vēlētājs. Viņiem pietiek ar smukām frizūrām un skaistām frāzēm svētku uzrunās, viņiem ir pilnīgi pie kājas, ko reāli dara vadošie politiķi. Tāpat, šaubos, vai lielākā daļa no V vēlētājiem ir informēta par to, kādas idejas viņu partija atbalsta, un vai V vispār ir kādas idejas un konkrēta skaidra politika, it sevišķi pēc saplūšanas ar ZRP un TP atliekām…

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Krix 28.10.2014. 12.24

    Dzirdēt ko tādu no NA vēlētāja tiešām jautri.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Bet > Krix 28.10.2014. 13.21

    andrej, labāk paskaties uz NA ministru kandidātiem un NA maksātnespējas administratoriem, un tad V ministri un deputāti būs tīrie eņģeļi.

    Broka jau paspēja atcelt visus Bordāna veiktos grozījumus maksātnespējas admnistratoriem.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

Absints 28.10.2014. 11.11

Pievienoja viedokli pie raksta Ieilgstot jaunās koalīcijas sarunām, “Vienotība” plāno tikties ar LRA un NSL 21.oktobris 2014 09:15

Nu man tagad ir viena pazīme – ja tā notiks, neko labu negaidu. Ja, Āboltiņa, izmesta pa durvīm. ierāpsies pa logu. t.i. atkal būs Saeimā, nekas labs Latviju negaida.

Zīle būtu labākais kandidāts, bet viņš nāk no “nepareizās” partijas, un līdz ar to tas ir nereāli.

+16
-15
Atbildēt

0

dzeris49 28.10.2014. 11.04

Principā, pareizs lēmums, kas nāks par labu gan V, gan Latvijas valstij.

Ar visu nepatiku pret Āboltiņu, kura, manuprāt, savu ambīciju un autoritāru tendenču dēļ nodarīja diezgan lielu ļaunumu V, Āboltiņas “sliktās” īpašības, zināmos apstākļos, var pārvērsties par pozitīvām īpašībām, katrā ziņā, ja jāizvēlas stap āboltiņu un Junkuru, izvēle skaidra.

No otras puses, visai dīvaini, ka cilvēks, kurš, it kā, tik ļoti gribēja iekļūt Saeimā, pēkšņi atsakās tur strādāt, samērā nesaprotami un neloģiski.

+15
-20
Atbildēt

8

    Absints > dzeris49 28.10.2014. 11.21

    Āboltiņa nozīmē, ka tiesiskais nihilisms un intrigas tirpināsies. Būs “sarunāšanas” un “savējie”. Būs jaunas Bendrātes, Kampari un Zaķi.

    Man bija cerība(jā, vismaz cerēju), ka Vienotība aizstāvēs godīgumu un taisnīgumu. Nu tā ir izplēnējusi…

    +18
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.10.2014. 11.29

    Āboltiņa ir tā, kas te vairo to tiesisko nihilismu?

    Varbūt, paskaties uz NA, kuras ģenerālsekretārs Lūsis, kārtējo reizi, pieķerts miljonu blēdībās un shēmošanā, bet, uz jautājumiem neatbild, un kuru piesredz partija?

    Vai uz Lembergu, pateicoties kuram mums ir tas “izcilais” prezidents, kas pamanījies nozagt ES struktūrfondus?

    Un Āboltiņa nekādus likumus nepārkāpj, ar tiesisko nihilismu tam nav nekāda sakara.

    +14
    -16
    Atbildēt

    0

    Ghost Dog > dzeris49 28.10.2014. 12.06

    Tā nu gan ir “laba” atbilde, Dzeri,: paskaties uz citiem. Nožēlojami. Redzams, ka esi mazākā ļaunuma piekritējs :). ja manas attiecības ar V līdz šim bija kritiski neitrālas, tad pēc šī gājiena, V man ir pārstājusi eksistēt. Būšu priecīgs, kad pēc nākošajām vēlēšanām tur būs skuju taka, jo neviens to neaizmirsīs. Āboltiņa demonstrē totālu stratēģiskās domas trūkumu par labi personīgiem īstermiņa ieguvumiem. malači!

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.10.2014. 12.32

    Jā, es esmu mazākā ļaunuma piekritējs, tev taisnība, Latvijas politikā nav enģeļi, un Āboltiņa un V noteikti nav tie lielākie ļaunumi.

    Politika tāda lieta, kur nevar vadīties emociju iespaidā, un vienmēr jāizvēlas pēc mazākā ļaunuma principa.

    Galīgi neatbalstu Āboltiņu, bet, kasd viņa, līdz ar to, arī V, tiek pataisīta par kādu ļaunuma iemiesojumu, absolūti neredzot, kas notiek citās partijās, kādi politiķi tur tiek bīdīti amatos, Gerhards, utt, tad gribas ĀBoltiņu aizstāvēt, salīdzinot ar tiem NA un ZZS blēžiem viņa ir enģelis.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 28.10.2014. 13.11

    “Āboltiņa demonstrē totālu stratēģiskās domas trūkumu par labi personīgiem īstermiņa ieguvumiem. malači!”

    Nākamreiz Āboltiņu tā izsvītros, ka V aptrūksies piedāvājumu skaits, no kuriem “nav iespējams atteikties” visiem, kas Āboltiņu atstājuši aiz sevis.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 28.10.2014. 14.13

    Nākamreiz Āboltiņu tā izsvītros, ka
    ——————-
    Kā tad nu svītros preziģentšu?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 28.10.2014. 16.21

    Āboltiņa ilgtermiņa labuma dēļ nespēj atteikties no šeit un tagad labuma. Bet varbūt pārāk liela nauda uz kārts?

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Ebenemezers-3 > dzeris49 28.10.2014. 17.36

    mandaatu jau var atpirkt , zaķim bija kaaposts , tad partija neatpirks savai primadonnai , tas jau buutu smiekliigi, puikam protams ar labi kaaposts un darbs aiz kordona , jauns veel , gan izseedeesies valsts opisos…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 28.10.2014. 10.58

Tas jau bija gaidāms. Āboltiņai un Vienotībai kopumā nav nekādas cieņas pret LR pilsoņu pausto gribu, kas pietiekami daudz izsvītroja Āboltiņu vēlēšanās, lai tā nesaņemtu nepieciešamo balsu skaitu un tiktu pie mandāta. Tad nu tagad kombinē pa sētas durvīm iekšā. Jā! Tā jau var darīt! Bet tad novāciet vienreiz to saukli par tiesiskumu, demokrātiju un to ka jums interesē pilsoņu paustā griba!

Junkurs saņēma piedāvājumu no Vienotības no kura nevarēja atteikties:

http://www.youtube.com/watch?v=fmX2VzsB25s

Āboltiņas mafija turpina savu nihilisma gājienu.

+13
-16
Atbildēt

5

    dzeris49 > Viedoklis_lv 28.10.2014. 11.09

    Vispār, par to pilsoņu gribu arī, kā paskatās, plusu Āboltiņai arī pietiekami daudz, pavērojot, kādi cilvēki un kādas partijas iekļuvušas Saeimā, parādās doma, ka Āboltiņa nebūt nav tas lielākais ļaunums.

    Un par to “Aboltiņas masfiju” vajadzētu izteikties nedaudz korektāk un prātīgāk, mafijas apzīmējumnu, vispār, zini?

    Par tiesiskumu tev arī labāk derēja parunāt ar NA, principā, nekas prettiesisks te nenotiek.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Viedoklis_lv 28.10.2014. 11.15

    “Junkurs saņēma piedāvājumu no Vienotības no kura nevarēja atteikties: ”

    ===

    Pēc piecām minūtēm uz šī papīra būs vai nu tavs paraksts vai smadzenes?

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Viedoklis_lv 28.10.2014. 11.18

    kristaps_freimanis

    Tik daudz naudas vēl ko nozagt, ka tas bija pilnīgi reāli.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 28.10.2014. 11.27

    Es nenoticēju šim neloģiskam solim kurā Junkurs atsakās no mandāta par kuru cīnījies un investējis reklāmas kampaņā. Un ko šādu varētu organizēt tikai grupā un tā kā ieintetesētā ir Āboltiņa tad tāpēc arī šāds apzīmējums. Protams ka formāli nelikumīgi tas nav.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Viedoklis_lv 28.10.2014. 16.18

    Kā ar tiesiskās paļāvības principu? Vēlētāji gribēja Junkuru, dabūja Āboltiņu.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam