Noraida VL-TB/LNNK priekšlikumu pārtraukt termiņuzturēšanās atļauju izsniegšanu Krievijas pilsoņiem

189

Komentāri (189)

Malda 11.09.2014. 17.39

Super, tiko Vienotība pazaudēja vēl vienu balsi nākamās vēlēšanās. Malači.

+9
-8
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 11.09.2014. 16.51

He. Man grūti iztēloties, kas līdz vēlēšanām būtu jāizdara V, lai šie atgūtu manu balsi.

+9
-8
Atbildēt

0

Ojārs 11.09.2014. 14.08

Starp citu.

Vienotības 4000 zīmju programmā nekas nav teikts par pāreju uz mācībām skolās tikai latviešu valodā… :)))

+13
-11
Atbildēt

0

IlzeZeltina 11.09.2014. 13.54

Rietumu militārā klātbūtne Baltijā strauji uzlabotu Baltijas valstu valdību morāli, saka Forbes īpašnieks Stīvs Forbss. Vienotības morāle šai balsojumā patiesi bija kā lētām maukām.

+20
-11
Atbildēt

0

Vilma 11.09.2014. 13.33

Nesenaja intervija “echo msk”Usakovs teica,ka 8 tk. izsniegto TUA gada laika prieks 750 tk. lelas Rigas ir “labs”raaditajs:).Nu,kad Rubiks centas buvet metro Riga ar vajadzeja apmeram tikpat daudz viesstradnieku-un tas bij pamatigs papildus vilnis Atmodas kustibai,tagad -ja ,kas noticis tagad?Rusifikacija turpinas,faktiski nekad nav beigusies,visas runas par ES,NATO-tas fonam,patiesiba ,piemeram,Rigas dome driz par lietvedibas valodu ieviesis krievu,un nav talu laiks ,kad latviska vide bus jabrauc meklet kada attalaa vidzemes-kurzemes lauku setaa.Skumigi-neesmu nekads parakais nacionalists,tomer vienmer gribejies dzivot izjutot saikni ar latvisko mentalitati-nu atkal viss sak parkrievoties,jo sie 8 vai pat vairak tk.iebrauceju gada nemacisies latviesu valodu 100%.Uraa “biedri” Zatleriesi un ,lai cik divaini biedri no Vienotibas-balsoju par jums ,bet jus tak tadi pasi”tovarishi”,ko?Trukst vardu:)))

+21
-10
Atbildēt

9

    andris902 > Vilma 11.09.2014. 13.59

    …mani fascinē atsaukšanās uz Ušakovu, ja tā ir noderīga vislatviešiem….

    ….varbūt ieskatieties PMLP mājas lapā, lai pārliecinātos, cik un kādas uzturēšanās atļaujas ir izsniegtas un…kādas valsts iesdzīvotāji tās ir saņēmuši…

    http://www.pmlp.gov.lv/lv/assets/documents/statistika/uztur%C4%93%C5%A1an%C4%81s%20at%C4%BCaujas/VISI__ES__2014.pdf

    http://www.pmlp.gov.lv/lv/assets/01072013/S%20TUA%20izversts%20uz%2001.01.14.pdf

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Vilma 11.09.2014. 14.18

    Zane, Izglītības ministrijas mājas lapā nevarēju atrast datus, cik šogad procentuāli skolēnu mācās latviešu skolās un cik krievu. Beidzamajos gados krievu skolēnu skaits sāka nedaudz pieaugt. Vai šogad skaitļi paliek arvien draudošāki, ja tos nepublicē?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Vilma 11.09.2014. 14.31

    >>> Vai šogad skaitļi paliek arvien draudošāki, ja tos nepublicē?

    ========

    Par nesen pagājušo mācību gadu šie dati ir pieejami (tiesa, tie parādījās kaut kad jūlijā – labu brīdi pēc mācību gada beigām). Sk. http://izm.izm.gov.lv/registri-statistika/statistika-vispareja/11069.html . Excel fails saucas “Izglītojamo skaita sadalījums pēc apmācības valodas vispārizglītojošajās dienas apmācības programmās 2013./2014.m.g.”

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Vilma > Vilma 11.09.2014. 14.48

    Nu ja,paldies,man ari patik fakti:).Bet vai ieveroji tendenci-2010 g.-1670.2011g.-3777,2012g.-5169.2013.g-6112.Tas no NVS valstim var teikt.Nu un pie sitadas aritmetikas pilnigi ticams .ka 2014 g.-bus ari visi 8.tk:).Taa kaa viss pec butibas manis rakstita korekti,taa man skiet.Bet te der piezimet vel vienu tendenci-dabigais piaugums LV nenozimigs,plus emigracija,plus krieviski runajoso mediju pilniga dominance,visadas “maigas varas”,”ruskij mir”.Dazs labs politikis ar tiek “savervets”,ja nepieciesams.Ko nostadam preti?Liekas tas ko nostadam preti-ir redzams ja nu vienigi zem mikroskopa:),vai ari ir politisks cirks.Un vel ,kaa var but taa,ka piemeram,personas kaa T.Zdanoka faktiski nodarbojas ar Krievijas pozicijas aizstavesanu,izskaidrosanu,propagandu(kaa nu kuram patik),ja vinja ir Latvijas deputats?Kapec Saeima nevar ko mainit,lai izbeigtu so absurda teatri?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Vilma 11.09.2014. 15.16

    ….Koals…piedod, nu Tev sanācis kā tai multenē ar kaimiņu kazlēna pieskaitīšanu… :)

    …ja Tev patīk fakti, tad esi, lūdzu, uzmanīgāks un apskati vēlreiz tabulu, kam TUA tiek izsniegtas un kādas ir to kategorijas…

    …vienā rakstā jau Rita Eva Našeniece izcēlās, manipulējot ar skaitļiem…un tas bija pagalam nesmuki…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Vilma 11.09.2014. 15.22

    Našeniece nav zanE – apzināti nemelo. Kļūdījās TV, rakstā kļūdu izlaboja:)

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > Vilma 11.09.2014. 15.44

    zanE. Tevi fascinē, citiem imponē:):):)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Vilma 11.09.2014. 15.59

    …ln0…vai tad tas nebija Našenieces garadarbs, kuru mēģināji mums uzdot kā patiesību pēdējā instancē, ar visām manipulācijām un ačgārnībām?…

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Vilma 11.09.2014. 16.05

    -> ZanE, kā ar pāreju uz vispārējo izglītību valsts valodā? Pirms kāda mēneša rakstīji, ka patiesībā jau Vienotība vienmēr ir bijusi par. Tikai tas “par” esot atšķirīgs, daudz labāks :) nekā NA “par”.

    Tikko palasījos Vienotības programmu – ne vārda par izglītību latviešu valodā. Kā tad tā… :)Skumji… :(

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

lebronj2356 11.09.2014. 13.04

Vienotībai roka nekad nav notrīcējusi pārvarēt krīzi ar iedzīvotāju algu deflāciju, tieši tāpat nekad nav ienācis prātā veikt pasākumus, kas apturētu šo pašu apgriezto ienākumu otrreizēju noēšanu ar pirmās nepieciešamības preču inflāciju(mājoklis ir pirmās nepieciešamības prece), kā piemēram to dara Vācijā, turot zemu inflāciju un tādējādi nodrošinot labu darba ražību par ļoti labu cenu darbaspēkam…pretēji LV muļķiem, kam liekas, ka uzskrūvējot OIKus un resursu(tostarp īpašumu) cenas un turot pusverga algas darbaspēkam šurp trauksies investori guldīt iekšā naudu !

+19
-12
Atbildēt

0

buchamona 11.09.2014. 12.58

Līdz pat šim brīdim svārstijos – par ko balsot vēlēšanās – par NA, vai Vienotību. Pēc šī Vienotības gājiena, tagad man ir skaidrs, balsošu par NA :)

+18
-11
Atbildēt

2

    ILZE > buchamona 11.09.2014. 13.04

    rinķī apkārt

    Welcome, latviešu sabiedrībā!

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 11.09.2014. 14.14

    RA, šādi pierādījumi par V taču jau sen bija redzami. Kas mūs vēl sagaida.

    Mana izvēle nostabilizējās pēc PS iekļaušanās vienā šļurā ar SCP.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

mario1 11.09.2014. 12.56

Šis Saeimas balsojums ir patiesi dziļi nožēlojams. Uzmanīgi fiksēju savā apziņā, kas kā balsojis. Ceru, ka balsojums ar uzvārdiem parādīsies presē. Nožēlojamie – atturējušies un nebalsojušie – tiem visiem maks svarīgāks par Latviju.

+16
-11
Atbildēt

0

piziks 11.09.2014. 12.48

V un NA vienā koalīcijā.

Ja V netirgos TUA naudīgiem krievijiešiem, kur radīsies LV bankroti, kuri baro NA MNA bariņu?! :) Roka roku… un melnas abas. :)

+11
-12
Atbildēt

6

    Alise > piziks 11.09.2014. 12.56

    Izdomājat vēl kādu sazvērestības teoriju… un tad droši varat aiziet nobalsot vēlēšanās par kristāldzidro sudrabu.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > piziks 11.09.2014. 13.01

    Optiskais Tēmeklis

    kuri baro NA MNA bariņu?! :)

    _______________

    Ōōōō, mazais kurmītis, šļeserasts, izlīda! Kurš kroplis te vēl pļūtītu par MNA, kad RP/V kopā ar Haraldu Velmeru, faktiski, atsavināja valsts īpašumu, LM, tādejādi uzmetot visus tā kreditorus. Ne Lūsis, ne Sprūds, bet RP/V maksātnespējas administrators.

    Atceros, pietika čekas pidrillai, Šļeseram, paslavēt čekistu piesmieto Dombrovski, kad tava kritika Vienotības virzienā tika nekavējoši pārtraukta.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 11.09.2014. 13.10

    Somijas pīļnesim vajadzētu un derētu uztraukties vienīgi par nesamā satura — gan šķidruma, gan biezumu — neizšļakstīšanu un neaizmirst mazo attālumu starp Ogri un Skrundu.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > piziks 11.09.2014. 13.37

    Optiskais Tēmeklis Somijas pīļnesim

    ————–

    ??? Latvijas pīļknābim ar augsto amatu Briselē?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 11.09.2014. 14.54

    Optiskais Tēmeklis. Labāk pastāsti mums kaut ko labu par savu favorītu Mamikinu:):):

    Vai Tu tomēr agrāk neaizstāvēji TUA? Iespējams kļūdos, tādā gadījumā atvainojos.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 11.09.2014. 15.56

    Andrej!

    Nē, tam pīļu — ar urīnu un fekālijām — nesātājam Somijas veselības uzlabošanas iestādē, to pīļnesi kā it kā bijušo mediķi ar primitīvām anatomijas — pārsvarā rektālām — zināšanām pazīst starp Ogri un Skrundu, bet te vienīgi kā ākstu, kurš nepārtraukti cenšas rupji lamāties: žultismi no pīlēm tvaiku veidā sasnieguši starpausu telpu un atsakās pamest. Iepaticies.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 11.09.2014. 12.41

Manuprāt, pašreizējiem deputātiem no Vienotības (visiem) un deputātiem no ZZS (izņemot Māri Kučinski un Jāni Vucānu) nav vēlmes apturēt “zaļo cilvēciņu” pieplūdumu. Sk. http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/Voting?ReadForm&parentID=e556f4c2-b4c1-4444-8758-eacd9ae78cf1 (tur nav atrodami daudzi ZZS un Vienotības cilvēki, kuri vispār nepapūlējās atnākt uz Saeimas plenārsēdi, tātad arī faktiski nobalsoja pret Imigrācijas likuma grozījumiem).

Es nezinu, kādēļ viņi tā dara. Bet es zinu, ko var darīt Latvijas vēlētājs: Ja ir vēlme balsot par Vienotību vai ZZS, var svītrot visus šos deputātu kandidātus. Ja cilvēki, vienalga kādu iemeslu dēļ, nevēlas pārtraukt apdraudējumu Latvijas valstij, tad viņiem nav jāatrodas Saeimā. Amizanti, ka šie paši “atturējušies” deputāti vēl nupat balsoja par Satversmes preambulu – “balstoties uz latviešu nācijas negrozāmo valstsgribu un tai neatņemamām pašnoteikšanās tiesībām, lai garantētu latviešu nācijas, tās valodas un kultūras pastāvēšanu un attīstību cauri gadsimtiem”. Pašiem deputātiem vairs nav “valstsgribas”.

Neuzskatu, ka NA būtu ideāla. Tādēļ gaidīšu kritiku un piemērus ar bīstamākajiem NA balsojumiem. Tad varēsim tos ņemt vērā, un iegūsim skaidrus deputātu rotācijas kritērijus: sapratīsim, kuriem cilvēkiem nav jābūt 12.Saeimā – par to var uzrakstīt arī viegli saprotamu atgādni balsotājiem. Līdzšinējie punktu rezultāti Saeimas vēlēšanās rāda, ka arī daži simti balsotāju, saskaņoti rīkojoties, var būtiski izmainīt Saeimas sastāvu.

+18
-12
Atbildēt

25

    ievuliitis > aivarstraidass 11.09.2014. 12.51

    “Ja ir vēlme balsot par Vienotību vai ZZS, var svītrot visus šos deputātu kandidātus.”

    Kur garantija, ka citi būs mazāk īkšķa diktātam pakļāvīgi? Tie, kas nepiekrita tādai Vienotības politikai UA aspektā, stājās no partijas ārā, vai paziņo par nekandidēšanu nākamājās vēlēšanās.

    Jā arī NA nav ideāla, bet Bordāna Konservatīvā partija laikam nepārvarēs 5% barjeru. Būs smagi izšķirties, vēlējot nākamo Saeimu.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > aivarstraidass 11.09.2014. 12.56

    Kalvis Apsītis

    Ja ir vēlme balsot par Vienotību vai ZZS, var svītrot visus šos deputātu kandidātus.

    ________________

    Strīpo vai nestrīpo, tāpat visus Vienotības “lēmumus” pirms tam pieņem Maskavā.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Ojārs > aivarstraidass 11.09.2014. 12.58

    Dīvains priekšlikums no cilvēka, kas it kā pārstāv NA… :(((

    Ja izsvītros visus, kas balsoja pret vai atturējās, tad jaunajāsvienotības vēlēšanu listēs paliks tikai reģionāļi (lasi – bijušie šķēles partijas vietējie bonzas). Tas tik būs viens jauns :) deputātu saraksts!

    ———————–

    Ja ir vēlme balsot par Vienotību vai ZZS, var svītrot visus šos deputātu kandidātus.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > aivarstraidass 11.09.2014. 13.08

    betijacelmale

    Jā arī NA nav ideāla

    ________________

    Ideāla nav neviena un NA reizēm pat derētu atspārdīt, bet pirms tam visa RP/V būtu jāsamet krāsnī.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 11.09.2014. 13.19

    >>> BetijaCelmale: Kur garantija, ka citi būs mazāk īkšķa diktātam pakļāvīgi? Tie, kas nepiekrita tādai Vienotības politikai UA aspektā, stājās no partijas ārā, vai paziņo par nekandidēšanu nākamājās vēlēšanās.

    =========

    Ir taisnība, ka ir arī Vienotības cilvēki, kuriem nekāda atbildība nebūtu jāuzņemas – bet viņi “principa pēc” atbalsta šo partijas biedru balsojumu. Sk. Krišjāņa Liepiņa twitter-feed – https://twitter.com/krisjanisliepin . Arī tādus var svītrot ārā. Par garantijām politikā runāt ir grūti – ja vien mēs ar to nesaprotam 51 balsi priekš NA (kas pats par sevi būtu risks, ņemot vērā NA ierobežotās spējas izvirzīt kvalitatīvus ministrus). Ja kāds vēlas aizstāt pašreizējo koalīciju ar kaut ko pavisam citu (teiksim, Orbāna Ungārijas modeli) – var arī to piedāvāt, bet es nezinu, vai tas ir iespējams, un vai to vispār ir saprātīgi vēlēties.

    IR.lv lasītājiem toties varētu būt pa spēkam nomainīt kādus 10-20 deputātus no valdošajām partijām. Mums tikai skaidri jāformulē – ko mēs gribam. Un vajadzētu kādu kritēriju arī NA deputātu salīdzinošai izvērtēšanai – jo ne jau visi arī tur ir vienlīdz labi. Atbalsts t.s. ātro kredītu neregulēšanai? Gāzes tirgus monopolstāvokļa aizstāvēšana? Es vnk. labi nezinu, kurš ir kritērijs lai diferencētu NA deputātu kandidātus?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    piziks > aivarstraidass 11.09.2014. 13.31

    Kalvi, precīzi! Balsot par NA attur tieši viņu nespēja piesaistīt kavalitatīvus profesionālus ministrus, — NA šai loterijā vinnējuši tikai vienu reizi pēdējos saeimu termiņos, ar Daci Melbārdi, Bordānu paši noziedoja varenās MNA kučkas dēļ un galīgi izgāzās Skrūdžu brunčos — Baibu Broku.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > aivarstraidass 11.09.2014. 13.35

    Labs. krišjānis Liepiņš (vienotība): Nevienu tautu neapdraud nekāda cittautiešu klātbūtne!

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 11.09.2014. 13.40

    >>> Andrejs: Ja izsvītros visus, kas balsoja pret vai atturējās, tad jaunajāsvienotības vēlēšanu listēs paliks tikai reģionāļi (lasi – bijušie šķēles partijas vietējie bonzas).

    =========

    Kādi tur “reģionāļi”?! Es runāju konkrēti par V un ZZS (nevis blēžu sīkpartijām, kas uzsūkušas veco laiku krāmus). Kas būtu tik nepareizs, ja Saeimā, teiksim, Ojāra Ērika Kalniņa vietā ievēlētu Veiko Spolīti (Rīga), vai Dzintara Zaķa vietā Aldi Adamoviču (Latgale), vai Solvitas Āboltiņas vietā Intu Dālderi (Kurzeme)? Protams, tie, kuri var balsot par NA, tiem ir jābalso par NA.

    Šoreiz jautājums ir par Latvijas valsts pastāvēšanu – pret nekontrolējamu un bīstamu salašņu ieplūdumu no Krievijas. Nevis par “pīļu dīķa problēmām” – par to, vai pāris vietas būs vairāk vienai vai otrai partijai. To var apturēt tikai visas latviskās partijas kopīgi – un lai tas varētu notikt, tām vispirms jāatbrīvojas no acīmredzami negodprātīgiem deputātiem.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > aivarstraidass 11.09.2014. 13.42

    Kalvis Apsītis

    IR.lv lasītājiem toties varētu būt pa spēkam nomainīt kādus 10-20 deputātus no valdošajām partijām.

    ________________

    Ko vēl nomainīt, ja pat kādreiz, it kā, saprātīgie Vienotības pārstāvji: Latkovskis, Kalniete, Lejiņš, Druviete, Šadurskis, Kariņš, Vaidere nav apgriezuši sprandas Dombrovskim, Āboltiņai, Pabrikam, bet aizgājuši to pretvalstisko mērgļu kalpībā.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > aivarstraidass 11.09.2014. 13.45

    Optiskais Tēmeklis

    un galīgi izgāzās Skrūdžu brunčos

    ___________

    Mazizglītoto, alkatīgo un nekaunīgo Sprūdžu var salīdzināt tikai ar tavu elku, čekas pidrillu, Šļeseru.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > aivarstraidass 11.09.2014. 13.46

    ….Kalvi….jautāšu arī Tev…tātad – cittautieši un konkrēti – krievi = var iegādāties īpašumus bez kādām TUA, saņemt vīzas trīs mēnešus uzturēties Latvijā un…pēc vislatviešu ieskata – ietekmēt ar savu klātbūtni Latvijas politisko un ekonomisko vidi…

    ….kāda ir valsts kontrole šādām personām, kuras nevēlas saņemt TUA, bet tikai iegādāties īpašumus?….kāpēc tas neuztrauc vislatviskāko partiju Latvijā?….TUA saņēmējiem tomēr ir jāiziet zināms DP iestāžu filtrs…

    … PMLP veiktās investoru aptaujas rezultāti rāda, ka 61% no respondentiem Latvijā plāno uzturēties pāris mēnešu gadā, 19% – pastāvīgi, 18% – pāris nedēļu gadā….tātad – interese par atrašanos Latvijā atbilst 90 dienu vīzu saņēmējiem, kuri īpašumus iegādājušies bez kādām TUA un par kuriem mums nav pilnīgi nekādas informācijas….

    …ja Jūs tas neuztrauc, neinteresē, uzskatāt par mazsvarīgu – vai tomēr TUA izsniegšanu neizmantojat kā savas partijas reklāmas karodziņu?…

    …ar ko atšķiras cittautieša “ietekme” pērkot NĪ ar TUA un bez TUA, parastajā kārtībā?…

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > aivarstraidass 11.09.2014. 13.51

    V politiku nenosaka V frakcijas sastāvs Saeimā, bet gan V sponsori, tātad ir jāparūpējas par to, lai V frakcija Saeimā būtu pēc iespējas mazāka. NA 51% rada krietni mazāku risku valsts pastāvēšanai, nekā V “pēdējais vārds” attiecībā uz koalīcijas sastāvu. Ja nu mēs esam nodzīvojušies tiktāl, ka LV gan Maskavā, gan ASV valsts departamentā pārstāv Ušakovs, bet priekšlikumu par TUA tirdzniecības pārtraukšanu likteņa izlemšana faktiski tiek atstāta SC ziņā, tad par V vairs balsot vnk nedrīkst – V ir valsts nodevēju partija.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > aivarstraidass 11.09.2014. 13.57

    “tātad – interese par atrašanos Latvijā atbilst 90 dienu vīzu saņēmējiem, kuri īpašumus iegādājušies bez kādām TUA un par kuriem mums nav pilnīgi nekādas informācijas….”

    Ak tad pie mums vīzas dod kam pagadās, neievācot nekādu info par pretendentu uz vīzu?

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 11.09.2014. 14.10

    >>> ZanE: ….Kalvi….jautāšu arī Tev…tātad – cittautieši un konkrēti – krievi = var iegādāties īpašumus bez kādām TUA, saņemt vīzas trīs mēnešus uzturēties Latvijā un…pēc vislatviešu ieskata – ietekmēt ar savu klātbūtni Latvijas politisko un ekonomisko vidi… ….kāda ir valsts kontrole šādām personām, kuras nevēlas saņemt TUA, bet tikai iegādāties īpašumus?….kāpēc tas neuztrauc vislatviskāko partiju Latvijā?….TUA saņēmējiem tomēr ir jāiziet zināms DP iestāžu filtrs…

    ============

    Nezinu, vai mana atbilde būs “pēc būtības” – jo neesmu pētījis šo jautājumu. Bet ja ir priekšlikumi par vīzu režīma izmaiņām, tad par to arī var diskutēt (varbūt atsevišķi, varbūt kaut kādā kopīgā paketē ar šo priekšlikumu). Saeimā sēž vesels bars koalīcijas deputātu ar palīgiem un frakciju konsultantiem; ir iespējas jau savlaicīgi savākt vajadzīgo statistiku un apkopot pētījumus, jo NĪ un TUA jautājumus taču neskata pirmo reizi. Šoreiz Saeimai bija iespēja aiztaisīt vienu no imigrācijas “caurumiem”. Viņi izvēlējās imigrāciju turpināt – neraugoties uz “zaļo cilvēciņu” riskiem. Dažu cilvēku badīgums var mūs visus pazudināt.

    >>> …ja Jūs tas neuztrauc, neinteresē, uzskatāt par mazsvarīgu – vai tomēr TUA izsniegšanu neizmantojat kā savas partijas reklāmas karodziņu?… …ar ko atšķiras cittautieša “ietekme” pērkot NĪ ar TUA un bez TUA, parastajā kārtībā?…

    ========

    Vēlreiz par to pašu – Two wrongs don’t make a right. Nav pareizi attaisnot vienu nejēdzību ar citu (pat ja varbūt vēl lielāku) nejēdzību. Piedāvājiet savas izmaiņas un piedāvājiet taisīt ciet arī citu imigrācijas caurumu – es Jūsu priekšlikumu noteikti atbalstīšu.

    Mani šajā gadījumā neinteresē “partiju reklāmas karodziņi”. Runa ir par valsts pastāvēšanu tuvāko gadu perspektīvā. Imigrantu plūsmas kontrole, demogrāfija, valsts aizsardzība – tās visas ir lietas, ko nevar atrisināt ar šauri partejiskām klapēm uz acīm. Tie visi ir ilgstoši procesi – tos ir jāturpina pie visām valdībām; nevar paļauties uz vienu partiju vai politiķu grupu. Nu tad vajag atrast veidus, kā rīkoties kopīgi. Es piedāvāju deputātu rotāciju (līdzīgu priekšlikumu sk. http://www.ir.lv/blogi/politika/priekslikums-politiku-rotacijai ).

    Jebkurā gadījumā Saeimas vēlēšanās doma ir “mazgāt esošos bērnus, nevis taisīt jaunus”. Bet tomēr – mazgāt. Un nekur nav bijusi doma par to, ka mums vajag “vienpartijas valsti” ar NA priekšgalā. Tādēļ es vēlētos arī Jūsu, ZanE, priekšlikumus, kā vajadzētu “rotēt” deputātus (tostarp arī NA deputātus – iespējams, no malas viņu trūkumi labāk redzami). Gatavojos par šo tēmu uzrakstīt tepat Ir.LV blogu – vienīgi jābūt skaidriem kritērijiem, pēc kuriem deputātus vajag “rotēt ārā”.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > aivarstraidass 11.09.2014. 14.26

    krišjānis Liepiņš (vienotība): Nevienu tautu neapdraud nekāda cittautiešu klātbūtne!

    ———————-

    piemēram krievu klātbūtne Krimā nekādi neapdraud Krimas tatārus. Lai taču viņi dzīvo laimīgi savos rezervātos.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 11.09.2014. 14.36

    Kalvi – Jūs tak esat gudrs cilvēks , lai saprastu , ka ne tur rokam :) Rakstam par zaļajiem cilvēciņiem un piesaucam TUA … Cik no zaļajiem cilveciņiem rokās ir turējuši tādu naudu , lai spētu nopirkt NI , kas nepieciešams TUA :)

    Ja par valsts pastāvēšanu , tad rokam citā virzienā – nebūs valsts , ja nebūs pilsoņu … cik Jums pašam bērnu , lai ziņotu , ka viss nakotnē ir ok un nav ko uztraukties … es varu tikai par diviem ziņot … maz … diemžēl …

    P.S. Cik starp citu Šleseram pēcteču ?

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > aivarstraidass 11.09.2014. 14.46

    klusais

    P.S. Cik starp citu Šleseram pēcteču ?

    _____________

    Latvijai naidīgu kroplo dzinumu. Kā domā, vai pederastu, tāpat kā Birkava, bērni visi aiziet tēva pēdās?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > aivarstraidass 11.09.2014. 14.52

    klusais. Cik no zaļajiem cilveciņiem rokās ir turējuši tādu naudu , lai spētu nopirkt NI , kas nepieciešams TUA :)

    __________________

    Tik ātri aizmirsi, aiz kuru muguras slēpās zaļie cilvēciņi?:)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 11.09.2014. 14.56

    rostins – un cik Tev ir sekotāju ?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > aivarstraidass 11.09.2014. 14.56

    Klusais, izkriti no lomas – nevalkā apkārt demogrāfijas lozungus, ko V lakstīgala zanE ir pasludinājusi par NA “PR gājienu”.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 11.09.2014. 14.57

    lno – bērnu un sieviešu ?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > aivarstraidass 11.09.2014. 15.02

    …Kalvi….šobrīd sauklis TUA tiek izmantots kā reklāmas sauklis, jo…tas nenovērš problēmu saknē…tas vienkārši ir veids, kā par sevi atgādināt…ja mēs saskatām apdraudējumu TUA izsniegšanā, tad – drīzāk apdraudējums ir NĪ izpārdošanā cittautiešiem…tādā gadījumā jāpieņem likums, ka NĪ drīkst iegādāties tikai Latvijas pilsoņi un valstpiederīgie…bet…Tu ļoti labi un arī vislatvieši saprot – šādu likumu nav iespējams pieņemt…bet tā IR problēma, jo – līdz 2010.gada NĪ sapirkās trešo valstu pilsoņi un turpina pirkt…ko mēs par viņiem zinām?…vien no ieraksta Zemesgrāmatā varam atšifrēt uzvārdus, taču viņu identītātes neviens nav pārbaudījis, kā tas notiek TUA gadījumā….ja amatpersonas sūdzas par kadru trūkumu, kas spētu pārbaudīt potenciālos TUA saņēmējus, jāpiešķir finansējums un jāpalielina iestāžu kapacitāte…TUA saņēmēju var kontrolēt – pārbaudot nodokļu nomaksu, pārreģistrācijas kārtību, tam ir iespējas TUA atņemt, ja pārkāpts likums….līdz 2014.gada TUA tika anulētas vairāk kā divsimt gadījumos…tā ir tā kontrole un siets, un mēs zinām par šiem saņēmējiem un viņu ģimenes locekļiem visu, kas atbilst mūsu likumdošanai…turpretī par vienkāršu pircēju mēs nezinām – neko!…TUA ir kontroles mehānisms un, lai cik tas būtu nepatīkami – arī peļņas avots valsts budžetam…

    ….tāpēc nevaru nopietni pieņemt vislatviešu “cīņu” pret termiņuzturēšanās atļaujām, ja par problēmu netiek runāts pilnībā…

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 11.09.2014. 15.04

    zirnekliene – un kur es ko nepareizi esmu uzrakstījis ? :) Un kur kads lozungs ? :)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > aivarstraidass 11.09.2014. 15.07

    >Betija

    Jā arī NA nav ideāla, bet Bordāna Konservatīvā partija laikam nepārvarēs 5% barjeru. Būs smagi izšķirties, vēlējot nākamo Saeimu.

    ==========

    Izšķirties ir pēdējais laiks. Labāk būtu bijis, ja lēmums jau būtu pieņemts pēc Jāņiem. Citādi – pēdējā brīdī var aiz neziņas, svārstīšanās vai uztraukuma kaut ko sajaukt un netīšām “iemest” kaut vai “13”…pasarg Die’s!

    Man ir vieglāk. Es jau pavasarī zināju kur ko “iemest”…tiesa, nav vienkārsi, jo tā būs pirmā reize…

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 11.09.2014. 22.34

    Tikko aizdomājos … kas ir kopīgs KA ar VD …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 11.09.2014. 12.22

Baigi gribētos ARGUMENTĒTU Vienotības viedokli, kāpēc šajā jautājumā viedokļa NAV (jo būtībā atturēšanās nozīmē – “es nezinu, kā darīt, tāpēc labāk neko nedarīt”.

Un arī viedokļa neesamību “tautas kalpiem” ir jāspēj pamatot – manuprāt, sabiedrībai ir jāzin, kāpēc lielai Saeimas daļai nav viedokļa un kādi ir par/pret argumenti.

Lai nu kā, bet tieši TUA jautājums šobrīd ir lakmusa papīrītis rašas politikas (lasi, Latvijas drošības) sakarā.

+18
-10
Atbildēt

1

    Ojārs > silvija_vitina 11.09.2014. 12.38

    nemāni sevi. Būtībā atturēšanās nozīmē “pret”. Turklāt interesanti, ka Vienotība to nekaunās darīt pat pirms vēlēšanām.

    ——————

    būtībā atturēšanās nozīmē – “es nezinu, kā darīt, tāpēc labāk neko nedarīt”.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

lebronj2356 11.09.2014. 12.05

Nu ko kārtis galdā :) !

Protāms, kā tad apturēs andeli krieviem, kurš tad pirks dārgus pierīgas šķūņus a la Vējziedi….veiksmes stāsta nesējiem jau tādas naudiņas nav !

No personīgās pieredzes arvien vairāk pārliecinos, kā šī programma pūš neadekvātas cenas NĪ Rīgā un nu jau arī tuvākajās pilsētās, kas vietējiem pircējiem nav pa kabatai, jo viņu algas un ienākumi jorpojām ir krīzes laika ietekmē, t.sk. nodokļu ietekmē, kas protams nevienu neinteresē(atskaitot varbūt pāris politiķus., labāk ir pāris graši no ārvalstniekiem + lielāka NĪN iekasēšana no visiem pārējiem !

+17
-10
Atbildēt

0

Ojārs 11.09.2014. 11.00

Zane, vai TUA saņēmējiem un viņu radiem, kas noteikti ieplūdīs Latvijā, pienākas kaut kādas sociālās garantijas?

+17
-11
Atbildēt

4

    betija.tur > Ojārs 11.09.2014. 11.44

    TUA saņēmēji noteikti varēs izmantot mūsu īpašo bezmaksas izglītības sistēmu krievu valodā nevis maksāt par privāskolām, laist bērnus krievu dārziņos, kuros nav rindu atšķirībā no latviešu. Visticamāk, ka ģimenes ārstu pakalpojumi un bezdarbnieku pabalsti arī neies secen.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 11.09.2014. 11.49

    …andrej…nē!…arī vēlēšanās tie nevar piedalīties…viņi vienīgi var saņemt braukšanas brīvbiļeti Rīgas sabiedriskajā transportā, ja nodreklarēsies Ušakova Rīgā…

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 11.09.2014. 12.07

    Jo vairāk kolonistu Vienotība iepludinās, jo “Ušakova Rīga” kļūs vēl krieviskāka. Latviešiem būs gandrīz neiespējami atrast darbu, kur neprasītu krievu valodu, pieaugs krievu skolu skaits, būs vajadzīgi jauni krievu skolotāji utt.

    p.s. saprecoties, saradojoties visi šie UA saņēmēji visai ātri var kļūt par likumīgiem pilsoņiem un lemt par mūsu valsts likteni.

    +18
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 11.09.2014. 13.13

    var jau būt…ka oficiāli nepienākas.

    Pirms kāda mēneša aizpildīju EVAK veidlapu (EVAK dod tiesības saņemt minimālo med. palīdzību citās ES valstīs). Tur bija norādīti vairāki varianti, kam izsniedz šo atļauju: pilsonis, nepilsonis, un arī “ārzemnieki ar uzturēšanās atļaujām”. Varbūt es nezinu kādu niansi…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

janis17 11.09.2014. 10.59

Kā Atis Lejiņš var izskaidrot savu šīsdienas balsojumu????

http://www.lejins.lv/2013/05/23/maiga-kolonizacija-latvija/comment-page-1/

+24
-10
Atbildēt

10

    Ojārs > janis17 11.09.2014. 11.03

    Aivar, pievērs uzmanību raksta publicēšanas datumam, pagājušā gada maijs – tieši pirms RD vēlēšanām. Pirms vēlēšanām atsevišķiem V deputātiem parasti uznāk īslaicīgas patriotisma lēkmes… :)

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    Evita > janis17 11.09.2014. 11.15

    Runa jau nav par to vai partraukt izsniegt TUA, bet gan ka to izdarit labak.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 11.09.2014. 11.19

    “Saeima noraidīja šo piedāvājumu, lai arī vēl trešdien koalīcijas partneri solīja nodot to izvērtēšanai komisijās.”

    Atkal melo – V/RP nebūt neintersē, “kā to izdarīt labāk”, V/RP to nevēlas darīt vispār.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > janis17 11.09.2014. 11.20

    andrejs Pirms vēlēšanām atsevišķiem V deputātiem parasti uznāk īslaicīgas patriotisma lēkmes… :)

    ______________

    Īpaši labi sanāca prokremlisko izdzimteņu, PR/V, cirks ar Loginova atbrīvošanu.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > janis17 11.09.2014. 11.22

    zirnekliene Šeloba

    V/RP nebūt neintersē, “kā to izdarīt labāk”

    _______________

    Visnekaitīgākais izvarošanas veids.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 11.09.2014. 11.22

    Īpaši labi sanāca prokremlisko izdzimteņu, RP/V, cirks ar Loginova atbrīvošanu.

    ———————

    Tieši tā – cirks. Brīnišķīgi zinot, ka krieviem RBO valdē ir tieši 50% balsu…

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 11.09.2014. 11.55

    …andris_rivaner…lieki skaidrot šeit sanākušajiem urrāpatriotiem, jo viņu partija nostrādājusi uz reflektorajiem kairinātājiem un…tad vairs argumenti nav vajadzīgi…ir tikai impulsi…

    …diemžēl, neviens no viņiem neatbildēs uz uzdotajiem jautājumiem un…atbildes, kā redzi – viņiem nav svarīgas…

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    Alise > janis17 11.09.2014. 12.23

    zanE, aizejiet twiterī ar Liānu Langu parunāt par reflektorajiem kairinājumiem. Viņa jau šodien pateica, ka bija ilgi domājusi, par kuru no diviem izšķirties, un šodienas balsojums ir izšķīris viņas izvēli.

    Un tās muldēšanas par reflektorajiem kairinājumiem, par NA histērijām un tamlīdzīgas lietas jums vienmēr nāk ārā, kad nav loģisku argumentu, ko likt pretī.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 11.09.2014. 12.43

    “…šeit sanākušajiem urrāpatriotiem” pie kuriem zanE noteikti sevi nepieskaita, pretīm stāv laikam kādi citi, varbūt pat sevi arī par patriotiem saucošie. Teiksim Padošanās, vai Atdošanās, vai – visprecīzāk – Pārdošanās patrioti.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 11.09.2014. 14.48

    betiacelmale. Teiksim Padošanās, vai Atdošanās, vai – visprecīzāk – Pārdošanās patrioti.

    _______________

    Vienotība salīdzinājumā ar TP savus pakalpojumus sniedz lētāk, bet tagad jau laikam jārunā par visaptverošu pārdošanos. Maximas traģēdija kalpoja par iemeslu Dombrovska novākšanai, kas līdz šodienai panākts “rīcīspējīgās” saeimas un valdības vadībā? Maxima noalgojusi 12 krutākos advokātus un izslēgts, ka tiesas izdevumus piespiedīs segt cietušos. Vainīga, protams, būs NA:)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 11.09.2014. 10.59

+16
-10
Atbildēt

2

    Ojārs > Kaspars Špūle 11.09.2014. 11.41

    Zīmīgi: tikai daži no masīvā “PRET” –

    Valdis Zatlers ar savu vēsturisko vizīti pie Pūķina,

    Latgales un latgaliešu valodas patriots:) Juris Viļums,

    un zīmīgi, ka šo patriotu kompānijā arī alkohola tirgonis Demiters

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Kaspars Špūle 11.09.2014. 11.44

    Paldies, fretka!

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

Ojārs 11.09.2014. 10.36

Man patīk IRša izgudrotais apakšvirsraksts:

“SC: šis faktiski ir Latvijas mēģinājums vienpusējā kārtā ieviest sankcijas pret Krieviju”

… Vienotība kautri mēģina paslēpties aiz SC muuguras.

p.s. tas onka fotogrāfijā ar lejupnoliekto īkšķi ir nodokļu optimizators Dzintars Zaķis?

+21
-12
Atbildēt

12

Gaisma; Enģelis 11.09.2014. 10.34

Brīdī, kad jāapsver mehānismi par Krievijas pilsoņu deportāciju uz mītnes zemi.. Kauns!

+22
-11
Atbildēt

0

Alise 11.09.2014. 10.29

Vienotība pirms vēlēšanām skaidri un gaiši lielai daļai svārstīgo vēlētāju šodien pateica, ka par Vienotību balsot nevajag. Hardcore Vienotības fani, tipa zanE balsos tāpat, un pat vēl mēģinās aizstāvēt Vienotības rīcību.

Ņemot vēl vērā, ka Vienotība ir vienīgā, kurai neviens no līderiem nav paudis, ka nesadarbosies ar kremļa partijām, izskatās, ka Vienotība vēlas vēlēšanās maksimāli izvairīties no rezultāta, kādu tā sasniedza Eiropas vēlēšanās.

Tā kā Vējonim šobrīd ir labi reitingi un redzama rīcībā, kā arī viņš ir jau atkārtoti paudis, ka ar saskaņu nekādā ziņā nesadarbosies, un arī daļa ZZS balsoja pret TUA, kā arī to, ka liela daļa neizlēmušo vienmēr nobalso par NA un NA reitingi pirms vēlēšanām neko neizsaka, jo NA vienmēr iegūst stipri vairāk par reitingu rādīto, Vienotībai būtu jāsāk baidīties, ka tai vēlēšanās abi koalīcijas partneri neaiziet pa priekšu.

+21
-12
Atbildēt

8

    andris902 > Alise 11.09.2014. 10.45

    …Robert…varbūt, Tu, atbildēsi uz Jānim Iesalniekam uzdotajiem jautājumiem?…nu, vismaz kāds no vislatviešiem….

    +9
    -18
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 11.09.2014. 10.50

    Vispār jau Iesalnieks atbildēja. Bet nesaprotu, ko dod atbildes uz tiem jautājumiem. TUA iegādes iespēja pret NĪ nodrošina:

    – Latvijas kolonizācijas turpināšanu;

    – biznesa vides degradāciju Krievijas tradīciju virzienā;

    – atbaida reālu rietumu investoru ienākšanu.

    Un visa tā rezultātā nodrošina Latvijas drošības situācijas pasliktināšanos.

    +26
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 11.09.2014. 11.44

    …Robert…bez TUA NĪ iegāde neapdraud – vai tā tas bija jāsaprot?…

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 11.09.2014. 11.52

    Atkal demagoģija. Bez NĪ iegādes tikt pie TUA ir sarežģīti. Nu vēl pastāv samērā viegls veids – iemaksa pamatkapitālā, bet to izmanto maz, un tā interesei lielu nerada. To apliecina arī statistika un tas, ka pirms varēja iegādāties TUA pret NĪ, izsniegto TUA skaits bija kardināli mazāks, faktiski nenozīmīgs.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 11.09.2014. 11.56

    …Robert…atbildi – kā mainās nekustamā īpašuma pircēja ietekme uz Tevi un valsti kopumā – ar un bez TUA…

    P.S. – “[…]izsniegto TUA skaits bija kardināli mazāks, faktiski nenozīmīgs.”

    …jā, piekrītu!…pēc NA nepārdomātās histērijas – TUA iegāde nostrādāja kā reklāmas kampaņa un tikai pateicoties Nacionālajai apvienībai – pieauga TUA gribētāju skaits….

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 11.09.2014. 12.02

    “pēc NA nepārdomātās histērijas – TUA iegāde nostrādāja kā reklāmas kampaņa un tikai pateicoties Nacionālajai apvienībai – pieauga TUA gribētāju skaits….”

    zanE melo ne sliktāk par Kiseļovu.

    +18
    -12
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 11.09.2014. 12.20

    Jā, pēdējā laikā, kad vajag argumentēt Vienotības viedokli, zanE tā locās un tādu demagoģiju dzen, ka nu jau sāk slikti palikt. Laikam tiešām viņiem tur Vienotībā ar SC tās mentalitātes ir dikti tuvas un Latvija neinteresē.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Alise 11.09.2014. 12.37

    Es gan atceros Rietumu bankas, NI tirgotaju, starpnieku, juridisko biroju reklāmas, tiražētas visā postsovjetu telpā, bet zanE jau labāk zin, kas ietekmē NI pircējus.

    Man tikai jautājums, kas tiem potenciālajiem pircējiem tulkoja “NA nepārdomāto histeriju”?

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 11.09.2014. 10.25

TUA pērk cilvēki no valstīm kurās ir krimināla uzņēmējdarbības vide, un visdrīzāk šeit ierodas ar savas valsts priekšstatiem par uzņēmējdarbību. Katrai telpai ir savs piepildījums. Ko mēs gribam? R-Eiropas investīcijas vai Krievijas? Šobrīd ar varu velkam iekšā krievu naudu atgrūžot visu pārējo.

+17
-10
Atbildēt

0

jmaklakovs 11.09.2014. 10.01

Katrai partijai savi saimnieki:

ZZS – bandītiskais tranzīts

SC – bandītiskais Kremlis

NA – bandītiskie tiesneši

V – bandītiskie būvnieki

EU, TUR AUGŠĀ PAR VALSTI KĀDS VISPĀR DOMĀ AR???

+12
-13
Atbildēt

4

    andris902 > jmaklakovs 11.09.2014. 10.04

    ….apvaldīsim savas emocijas un sagaidīsim atbildes uz Jānim Iesalniekam uzdotajiem jautājumiem….tad turpināsim diskutēt par šo jautājumu…labi?…

    +12
    -19
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 11.09.2014. 10.12

    Nelabi!

    Valstij nauda jāpelna attīstot uzņēmējdarbību nevis iztirgojot UA apšaubāmiem komersantiem no caurkritušām valstīm. Mums nevajag šo apšaubāmo biznesmeņu un viņu apšaubāmās naudas importu. Ar saviem bandītiem netiekam galā!

    +22
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > jmaklakovs 11.09.2014. 10.13

    zanE. Joprojām ceri, ka V Tevi uzaicinās kandidēt vismaz Bauskas pašvaldībā?:):):)

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > jmaklakovs 11.09.2014. 10.35

    lno

    zanE. Joprojām ceri, ka V Tevi uzaicinās kandidēt vismaz Bauskas pašvaldībā?:):):)

    _____________

    Pašvaldību nē, bet uz autoostu gan, pēc tam, kad viķiranku zanI, no RSA būs izspiedušas Vienotības ievazātās krievenes.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

gliters 11.09.2014. 09.58

“Nevis emociju bridi, bet protams atlaujas ir japarstaj izsniegt.”

Nu tad jāpārtrauc un viss – var arī bez emocijām. Tas, kurš mēģina apgalvot, ka vēl joprojām nav “īstais brīdis”, ir nelietis un nodevējs.

+26
-12
Atbildēt

17

    Evita > gliters 11.09.2014. 10.19

    Varbut vispirms vajadzetu sagatavot valsti, atbildes sankcijam, un tad pienemt tadus lemumus, un vajag paskatities stenogrammas, kurs ka balsoja, kad vispar tika pienemts sis likums, izradisies ka lielie blaveji bija par, tagad kad viens otrs savu ipasumu notirgojis, tad protams stop.

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 11.09.2014. 10.27

    Piebalsojam SC? Tās nav nekādas “sankcijas”, bet elementārs drošības pasākums. Mums nav nekāda starpvalstu līguma ar Krieviju par TUA tirgošanu – vai tigot vai netirgot TUA ir Latvijas iekšējā lieta. Protams, ka Krievija tā neuzskata, bet tad jau varbūt atzīsim arī Krimas aneksiju, jo Krievija uzskata, ka tai ir tiesības uz Krimu?

    Kādas būs un vai būs “pretsankcijas” no Krievijas puses, mēs varam tikai minēt, tā ka par kādu “gatavošanos” ir lieki runāt. Un jebkurā gadījumā lābāk Krievijas sankcijas, nekā Krievijas 5. kolonnas skaitliskais pieaugums.

    +24
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gliters 11.09.2014. 10.31

    andris_rivaner Varbut vispirms vajadzetu sagatavot valsti, atbildes sankcijam,

    —————

    attopies, mīlīt, vai kolonistu iepludināšanas apturēšana ir sankcijas pret Krieviju? Kur palikušas runas par V augsto intelektuālo potenciālu? :)

    +22
    -12
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 11.09.2014. 10.35

    Kur palikušas runas par V augsto intelektuālo potenciālu?

    ———-

    Tagad ir jauns, vienkāršai tautai labāk saprotams lozungs: Vienotība zog mazāk! :)

    (skat. tepat augstāk komentāros)

    +17
    -13
    Atbildēt

    0

    Evita > gliters 11.09.2014. 10.42

    Runa ir par to ka nevajag blaustities no tribines, bet gan darit, pats aizliegums neko nemainis, tiesi tapat, ka ar pareju uz apmacibu latviesu valoda. Ir vajadzigi reali darbi, nevis runas no tribinem, bez tam var iztikt.Vajag paanalizet VL-TB/LNNK balsojumus, un tad redzesim, ka ar blausanu pirmajas rindas, bet ar darbiem ta pasvaki.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 11.09.2014. 10.58

    andris_rivaner

    “Ir vajadzigi reali darbi, nevis runas no tribinem, bez tam var iztikt.”

    Tipiska V demagoģija ir nosaukt jebkurus V sponsoriem netīkamos priekšlikumus par “bļaustīšanos no tribīnes” un tipisks V darbības veids ir nolikt šos priekšlikumus dziļi atvilktnē.

    Un tā “Šlesera – Dombrovska pakta” rezultātā UA ir dabūjuši jau ap 80000 kolorādu, bet latvieši spiesti braukt projām. Bet V mērķis jau tieši ir iztīrīt Latviju no latviešiem un notirgot Krievijai.

    +17
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gliters 11.09.2014. 11.39

    andris_rivaner: “Ir vajadzigi reali darbi,”

    Kādus reālus darbus, jūsu konstatētās problēmas (“Terminuzturesanas atlaujas ir japartrauc izsniegt”) ir veikusi Vienotība?

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    Evita > gliters 11.09.2014. 11.52

    Vai tad es teicu ka Vienotiba ir kaut ko veikusi, protams ka ne, runa bija par to vai veids, ka partraukt izsniegt atlaujas ko piedava tevzemiesi, ir pareizs un pienemams.Man liekas ka ne, es atbalstu atlauju izsniegsanas partrauksanu, tacu ne tada veida.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > gliters 11.09.2014. 12.00

    ….Andri….šaubos, vai Tevi šeit kāds sadzirdēs…

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 11.09.2014. 12.01

    “Vai tad es teicu ka Vienotiba ir kaut ko veikusi, protams ka ne, ”

    Nu lūk… Un arī nepiedāvā konkrētu risinājumu, kā to veikt.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 11.09.2014. 12.15

    andris_rivaner

    Man liekas ka ne, es atbalstu atlauju izsniegsanas partrauksanu, tacu ne tada veida.

    _____________

    Jebkādā veidā, pat ja tāpēc visi ZRP(v) lopi būtu jāsašķeldo un jāpārstrādā biogāzē.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gliters 11.09.2014. 12.32

    Varbūt, izņemot tavas šaubas, zanE, tev ir kas konkrēts sakāms, par Vienotības iniciatīvām jautājuma risināšanā?

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    Evita > gliters 11.09.2014. 12.39

    Kapec nepiedavaju, piedavaju ari es piekritu BET, ka vienai TUV butu jasak makasat, no miljona, nopirktu desmit pa gadu, butu papildinajums valsts, ka ari drosibas iestadem butu vieglak uzraudzit, un parbaudit kas perk, par kadu naudu, un ta luk reali butu noversts apdraudejums valstij, ka ari papildinata kase, bet vienkarsi blaustities un aizliegt, ta gan ir demagogija.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 11.09.2014. 13.19

    “ari es piekritu BET, ka vienai TUV butu jasak makasat, no miljona,”

    Jā, kā tad… Un V to akceptēs, vai ne? Prasīt miljonu nozīmē gandrīz to pašu, ko pārtraukt vispār, turklāt “Vējziedu” u.c. spoku ciematu trušubūrus pa tādām cenām nekad neizdosies pārdot. Tie krievi, kas var maksāt miljonu, LV īpašumus nepirks – tajā pašā Spānijā būs lētāk.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 11.09.2014. 14.33

    andris_rivaner. 90. gados plānoja, ka pāreju uz vispārējo izglītību latviešu valodā jāpabeidz līdz 2004. gadam. Nebūtu politikā ienācis JL, nebūtu pat palielināts valsts valodā apgūstamo priekšmetu skaits, bet tagad kremļa bazūņu un Vienotības līdzskrējēju nozombētie to uzskata par radikālismu.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 11.09.2014. 15.04

    zirnekliene Šeloba Piebalsojam SC?

    _______________

    Vai tad nu pirmo reizi. Aizmirsi kāds atbalsts bija mēģinājumam veidot koalīciju ar SC?

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > gliters 11.09.2014. 16.13

    Jāpārtrauc izdot, nepārtraucot izdot – šī varētu būt vienotības politpērle. Pārfrāzējot, lai vilks būtu paēdis, bet kaza paliktu gaišā atmiņā…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

juris_eglitis 11.09.2014. 09.57

Izskatās, ka Vienotība mērķtiecīgi strādā, lai samazinātu savu elektorātu. Pēc šī “atturīgā” šodienas balsojuma, pat nezinu par kuru partiju 4.oktobrī balsot. Mums nav stipru un Latviju vadīt spējīgu politiķu.

Ļoti nepatīkama atziņa tik agram rītam….

+23
-14
Atbildēt

4

    jmaklakovs > juris_eglitis 11.09.2014. 10.07

    Jā, nākamie četri gadi labākajā gadījumā būs pelēki.

    Bet būsim optimisti – Vienotība zog mazāk. Starp citu lieliskas sauklis tiesiskuma partijai – MĒS ZOGAM MAZĀK!

    +15
    -15
    Atbildēt

    0

    ILZE > juris_eglitis 11.09.2014. 10.32

    nomale

    Bet būsim optimisti – Vienotība zog mazāk.

    ________________

    Vai pēc tam, kad čekistu piesmietais kuces bērns, Dombrovskis, izvazāja LM un vēlāk RP/V to valstij atsavināja vispār uz neskaidriem noteikumiem, tā vietā, lai uzņēmumu izsludinātu atklātā izsolē un uz to sabrauktu desmitiem metalurģijas uzņēmumu no visas pasaules un tiktu saņemta maksimālā cena? Vai pēc Dombrovska, Roņa, Freivalda un “severstaļ” PV afēras mēģinājuma, kam EK atteica finansējumu, kad saprata ko zagļu banda gatavo?

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    ILZE > juris_eglitis 11.09.2014. 10.48

    svesiniece

    Pēc šī “atturīgā” šodienas balsojuma, pat nezinu par kuru partiju 4.oktobrī balsot.

    _______________

    Ja esi svešiniece, tad tiešām. Būtu savējā, vai vismaz latviešu sabiedrībā integrēta, tad jautājumam nevajadzētu būt.

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    juris_eglitis > juris_eglitis 22.09.2014. 20.22

    “Tukša muca tālu skan” – tas par Jums un Jūsu tukšo saturu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 09.46

Krievija ir okupējusi daļu Ukrainas, bet Vienotība, SC, ZZS un RP uzskata, ka jāturpina pārdoties Krievijai. KAUNS!

+35
-14
Atbildēt

39

    Evita > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 09.49

    Piekritu par Krierviju un RP. Tacu nepiekritu par Vienotibu un ZZS, kaut gan ari sinis partijas ir kangari, tapat ka VL-TB/LNNK. Piemeram Straume, Makarovs, so sarakstu var turpinat.

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    gliters > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 09.51

    Velns rāvis!!!!! Ja V un ZZS nav kangaru partijas, kāpēc tās neļauj izbeigt Krievijas 5. kolonnas palielināšanu?!

    Nevajag te nodarboties ar demagoģiju par Straumi un Makarovu, jautājums ir par atbalstu/noliegumu Latvijas kolonizācijas turpināšanai no Krievijas puses. Tās partijas, kas to atbalsta ir nodevēji – viennozīmīgi.

    +28
    -11
    Atbildēt

    0

    Evita > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 09.55

    Lemumi ir japienem istaja laika, istaja bridi. Nevis emociju bridi, bet protams atlaujas ir japarstaj izsniegt.

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.02

    ….Jāni Iesalniek…lūdzu izskaidro sabiedrībai, Tu taču esi jurists – kāda ir kārtība ar īpašumu iegādi mūsu valstī:

    a) vai īpašumu VAR iegādāties nesaņemot termiņuzturēšanās atļauju?

    b) vai īpašums jāiegādājas PIRMS termiņuzturēšanās atļaujas saņemšanas?

    c) cik īpašumus un par kādu summu iegādājušies cittautieši bez termiņuzturēšanās atļauju saņemšanas?

    +14
    -20
    Atbildēt

    0

    1) jā, ja vien tā nav lauksaimniecības zeme, kur dažādi ierobežojumi;

    2) ja uz atļauju pretendē sakarā ar iegādātu NĪ, tad tas ir jāiegādājas pirms pieteikšanās uz TUA saņemšanu;

    3) šādas statistikas man nav.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.11

    andris_rivaner

    Piemeram Straume, Makarovs, so sarakstu var turpinat.

    ___________

    Straumes, makarovi, bordāni no NA ir prom, ZRP, kurai pievienojušās

    Vienotība pabiras, tie izdzimteņi sēž pirmās rindās un nosaka vektoru.

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.13

    zanE ….

    Jā cik īpašumus un par kādu summu iegādājušies cittautieši bez termiņuzturēšanās atļauju saņemšanas?

    _______________

    Runa nav par cittautiešiem, bet gan kremļjaģu: Zatļera, Dombrovska un Pabrika sugas brāļiem, krievu bandītiem un čekistiem.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Evita > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.14

    Esat parliecinats ka prom, un nevajag aizmirst Straume bija sis partijas lideris.

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    gliters > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.15

    Demagoģe zanE atkal uz skatuves… Un atkal tēlo muļķi, kas nesaprot, ka krieviem vajag tieši uzturēšanās atļaujas un īpašumus tie pērk gkārt tāpēc, lai tās iegūtu. V sponsori tas gan nav noslēpums un lūk tāpēc viņi turas pie TUA tirgošanas ar zobiem un nagiem.

    Tā ka uzspraud savus jautājumus uz nagliņas.

    +26
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.16

    Kāds sakars TUA ar Straumi? Jeb tas ir veids, kā novērst sarunu no TUA?

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.36

    …Jāni Iesalniek…tātad – cittautieši un konkrēti – krievi = var iegādāties īpašumus bez kādām TUA, saņemt vīzas trīs mēnešus uzturēties Latvijā un…pēc vislatviešu ieskata – ietekmēt ar savu klātbūtni Latvijas politisko un ekonomisko vidi…

    ….kāda ir valsts kontrole šādām personām, kuras nevēlas saņemt TUA, bet tikai iegādāties īpašumus?….kāpēc tas neuztrauc vislatviskāko partiju Latvijā?….TUA saņēmējiem tomēr ir jāiziet zināms DP iestāžu filtrs…

    … PMLP veiktās investoru aptaujas rezultāti rāda, ka 61% no respondentiem Latvijā plāno uzturēties pāris mēnešu gadā, 19% – pastāvīgi, 18% – pāris nedēļu gadā….tātad – interese par atrašanos Latvijā atbilst 90 dienu vīzu saņēmējiem, kuri īpašumus iegādājušies bez kādām TUA un par kuriem mums nav pilnīgi nekādas informācijas….

    …ja Jūs tas neuztrauc, neinteresē, uzskatāt par mazsvarīgu – vai tomēr TUA izsniegšanu neizmantojat kā savas partijas reklāmas karodziņu?…

    +13
    -21
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.39

    zināšanai: Straume nekad nav bijis Naciionālajā Apvienībā un jau deviņus gadus nav arī TB biedrs.

    +20
    -15
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.42

    zane, ja viss tevis citētais ir problēma mūsu valstij, un tā jūs uztrauc, tad kāpēc Vienotība nerisina šos jautājumus? Jums taču ir premjers un vesels bars ministru.

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 10.44

    zirnekliene Šeloba

    Kāds sakars TUA ar Straumi?

    ______________

    “TUA” ir nekorekts apzīmējums, jo kremļa mauku, RP/V, ievazātos krievus arā vairs nedabūt. Līdz “termiņa” baigām atradīsies zanEs no Latvijas autoostām, kas noslēgs ar cilvēces pabirām fiktīvās laulības. Pareizāk būtu UA.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs…kāpēc Vienotība nerisina šos jautājumus?…

    ——————

    Patiešām labs jautājums! Es saprotu, ka vieni neko izdarīt nevar, bet ja nevar tad ir jāaiziet nevis jāsēž blakus un jānoskatās! Līdzdalība noziegumos ir krimināli sodāms pasākums!

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 11.09

    “TUA” ir nekorekts apzīmējums, jo kremļa mauku, RP/V, ievazātos krievus arā vairs nedabūt. Līdz “termiņa” baigām atradīsies zanEs no Latvijas autoostām, kas noslēgs ar cilvēces pabirām fiktīvās laulības. Pareizāk būtu UA.

    ———————-

    tieši tā. Tās ir Uzturēšanās Atļaujas. Vai tiešām Vienotībā kāds ir tik naivs un tic, ka piecus gadus pēc nebūt ne lēta nekustamā ipašuma nopirkšanas, šie kolonisti pametīs savus īpašumus un atgriezīsies Krievijā?

    +22
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 11.41

    …andrej….mani interesē – kāpēc NA šo problēmu nesaredz un viņus tas neuztrauc?….ja jau NA uzskata par bīstamām TUA, kas tiek kontrolētas no DP puses, bet parastie NĪ tiek uzpirkti bez kādas kontroles, kā to apliecina Jānis Iesalnieks, tad….atliek secināt, ka NA uztrauc TUA tāpēc, ka tām pievērš pastiprinātu uzmanību un viņi vēlas atgriezties pie vecās kārtības – “bezkontroles”….jautājums – kāpēc NA līdz šim šo jautājumu nav aktualizējuši?…

    +12
    -16
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 11.57

    zane…

    Mani interesē, vai Vienotībai viss Tevis minētais ir problēma?

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 12.02

    ….andrej…tā kā nespēj atbildēt, tad – TUA apkarošana ir tikai NA reklāmas sauklis, kurš nomainījis “demogrāfijas ultimātus”?…

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 12.11

    zanE …

    ja jau NA uzskata par bīstamām TUA, kas tiek kontrolētas no DP puses

    _____________

    Nekas nav jākontrolē, vienkārši nolādētiem mērgļiem, ZRP, un tai pievienotiem alkatīgiem lopiem no Vienotības ir jāpārtrauc krievu ievazāšana Latvijā. Visu to izdzimteņu dzīvības nav tik vērtas, lai to dēļ vēl viens lieks krievs nonāktu Latvijā.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 12.20

    zanīt, Tavi retoriskie jautājumi ir no dažu laucinieku sērijas “Kāpēc tieši Lembergu tiesā, ja citi lielzagļi nav notiesāti?”.

    Lūdzu tikai vienu atbildi – vai šie (Tevis uzdotie) jautājumi tieši Tavai Vienotībai ir svarīgi un kā Tava partija gatavojas tos risināt?

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 12.25

    Ja zanE apgalvo, ka TUA tirdzniecība var būt tikai kādas partijas “PR lieta”, tas nozīmē, ka viņa uzskata, ka TUA pircēji nerada problēmas.

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 12.48

    zirnekliene Šeloba

    tas nozīmē, ka viņa uzskata, ka TUA pircēji nerada problēmas.

    _________________

    Gluži otrādi, viņas klients, piedzēries mazizvēlīgs krievs.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Katram savs Mistrals….. Tagad LV var sēdēt maliņā un klusēt lupatiņā. Mums vairs nav pilnīgi nekādu tiesību rūkt par Francijas nevēlēšanos pateikt lielu NĒ kuģa pārdošanai vai Vācijas koķetēriju…. Par čehiem utt. nemaz nerunājot….
    Man ir kauns.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 14.21

    …19% – pastāvīgi, 18% – pāris nedēļu gadā….tātad – interese par atrašanos Latvijā atbilst 90 dienu vīzu saņēmējiem, kuri īpašumus iegādājušies bez kādām TUA …

    ____________

    Jā, zanĪt, Rīgā gaiss jau tik piesārņots, ka smēķešana vairs nevar nodarīt nekādu papildus kaitīgumu:):):)

    Ja visuesi pieradusi pārmest NA, tad izlasi šodienas IR rakstu par onkoloģisko slimību apkarošanas veiksmes stāstu V vadībā:)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 14.24

    zanE….ja jau NA uzskata par bīstamām TUA, kas tiek kontrolētas no DP puses…

    _____________

    Tavi meli jau Maskavas TV līmenī:) Cik reizes Vienotības Latkovskis LTV jau žēlojies, ka TUA pircēju pieplūdums tik liels, ka DP netiek galā?

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Straume un Makarovs jau sen nav TB/LNNK.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Vo vellos, pats fīrers ieradies nodot komandu savam aunu baram. Šķidrs tas aunu bars, vien 5-6 galvas, bet pēc komanda blēt vēl pieprot. Un tas ir arī viss.

    Diskutēt ar tādiem, lieka laika tērēšana, šiem mugurkauls pa taisno smadzenēs iedūries, tāpēc smadzeņu darbība paralizēta. Bundzinieki, ibio.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 19.11

    ….vēl – jautājums Jānim Iesalniekam:

    ….iepazīstoties ar Jūsu partijas iesniegto likumprojektu, pievērsu uzmanību 6.punktam – Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot likumprojektu?

    Konsultācijas nav notikušas.

    http://titania.saeima.lv/LIVS11/saeimalivs11.nsf/0/D9ED085F78B5B44EC2257D49002DC0FB?OpenDocument

    ….kas rakstīts Koalīcijas Sadarbības līgumā?…

    4.2. Bez iepriekšējas saskaņošanas Sadarbības padomē neiesniegt Saeimā likumprojektus, kas skar Valsts pamatbudžetu, speciālos budžetus vai budžeta tiesības, grozījumus Valsts valodas likumā un citos likumos, kas regulē valodas lietojumu, un tādus likumu grozījuībmus, kas skar mācību valodu

    skolās, kuras īsteno programmas mazākumtautību valodās, kā arī neatbalstīt šādus likumprojektus, ja tos iesniedz opozīcija.

    …protams, vai gan NA ir bijis svarīgs Sadarbībības līgums, tā un koalīcijas partneru respektēšana, ja svarīgākas ir partijas bezmaksas reklamēšanās iespējas…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 20.52

    škidrs tas vienotības aunu bars

    jā credo – Zanei pat dzeris49 nenāca palīgā

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 20.54

    Kad runa bija par Bordāna aiziešanu no valdības, koalīcijas līgums pēkšņi bija kļuvis antikonstitucionāls, vai ne?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 21.37

    Zane Bez iepriekšējas saskaņošanas Sadarbības padomē neiesniegt Saeimā likumprojektus, kas skar Valsts pamatbudžetu, speciālos budžetus vai budžeta tiesības,

    ——————-

    bija grozījumi budžetā jāizskata?

    nē, sapratu, opozīcija iesniedza. Īstā koalīcija nobalsoja “pret”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 21.58

    ….andrej…lasi Satversmi:

    55. Ministru kabinets sastāv no ministru prezidenta un viņa aicinātiem ministriem.

    …Ministru prezidentam tiesības izvēlēties ministrus devusi Latvijas Valsts Satversme…NA savu iegribu dēļ gatavi ignorēt arī Valsts Augstāko Likumu?…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 22.05

    reāli uzjautrināji…. :))))

    //////////////////////////

    zani: NA savu iegribu dēļ gatavi ignorēt arī Valsts Augstāko Likumu?…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 22.06

    ….aivarsk…nedaudz saņemies – neizdiskutēta un nepārdomāta TUA izsniegšanas apturēšana skar valsts budžetu…kur ir NA priekšlikumi, kā aizlāpīt pēkšņi radušos robu budžetā?…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Nu kuram PM ir bijusi tāda laime ? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Paldies par apsveikumiem! 11.09.2014. 22.43

    ….Klusais…nuja, diemžēl… :)

    …taču spert kāju pie zemes, ja MP izmanto Satversmē dotās tiesības (Bordāna gadījums) – kaprīzu bērneļu uzvedība…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    zane – klau , nomierinies , tas bija jau sen … piefiksē , atceries un ej tālāk… tāda ir dzīve .

    P.S. Un izdari secinājumus :) :) :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Paldies par apsveikumiem! 12.09.2014. 12.26

    Zane, kāpēc tad nenodevāt komisijām?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

gliters 11.09.2014. 09.38

Nu ko, Vienotība un Saskaņa lieliski vienojās savā starpā – kā nekā nākamie koalīcijas partneri, tā ka nav par ko brīnīties.

Tas kurš balso par V, balso par Latviju Krievijā.

+29
-17
Atbildēt

19

    Evita > gliters 11.09.2014. 09.46

    Terminuzturesanas atlaujas ir japartrauc izsniegt, tacu ne tada veida ka to velas izdarit VL-TB/LNNK. Vai nebutu vienkarsak pacelt atlauju summas.

    +13
    -25
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 11.09.2014. 09.50

    Kādas summas, velns rāvis?!!!!! Tak paši kolorādi ar īpašumiem ir tie, kas rada draudus kā papildus iemesls Putleram te iebrukt! Vai tiešām te visiem ir kāposts un FSB kuratoru norādes smadzeņu vietā?!!!

    +32
    -14
    Atbildēt

    0

    Evita > gliters 11.09.2014. 10.50

    Tikpat lieliski, ka Broka ar Usakovu Rigas dome.

    +16
    -14
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 11.09.2014. 10.54

    Ko, rivanera kungs, Broka ir Rīgas domē izdarījusi tādu, kas apdraud Latvijas drošību, veicina Latvijas kolonizāciju vai kaitē Latvijai ekonomiski vai kādā citā veidā?

    Jūs te savos komentāros mēģināt tikai kaut kā aiz matu galiem pievelkot neesošus argumentus vai novirzot sarunu citās tēmās aizstāvēt Vienotības pretvalstisko rīcību.

    +20
    -15
    Atbildēt

    0

    Evita > gliters 11.09.2014. 11.02

    Jebkura sadarbiba ar SC, apdraud valsts drosibu. Un kada gan var but sadarbiba ar speku, kurs noliedz vispar sis valsts pastavesanu, tapat ka okupaciju. Ja runa ir TUA, tad laikam mes visi piekritam, ka to izsniegsana ir japartrauc, tacu tikai atskiras domas ka to izdarit.

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 11.09.2014. 11.08

    andris_rivaner

    Jebkura sadarbiba ar SC, apdraud valsts drosibu.

    ________________

    Pat tik “niecīga”, kā kopīgs balsojums par satiksmes ministru. Jau par to vien visu ZRP ar tai pievienotām Vienotības kremļjaģām, var izvest Daugavmalā un nošaut.

    +7
    -17
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 11.09.2014. 11.17

    rivanera kungs, demagoģija. Ne NA, ne Broka Rīgas domē ar SC nesadarbojas. Ir iesnieguši vairākus priekšlikumus, kas ir izgājuši cauri, pie tam tīri saimnieciski vai kultūras un piemiņas jautājumus skaroši (pie tam balsojumā kopā ar NA un SC tāpat balsojuši arī Vienotības pārstāvji – tad jau V arī sadarbojas ar SC Rīgas domē).

    Nekāda sadarbība ne NA, ne Brokai ar SC nav. BEIDZIET DZĪT DEMAGOĢIJU.

    +16
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > gliters 11.09.2014. 11.35

    …ui, Robert….piemirsušās NA aizmuguriskās tikšanās un tējas dzeršana ar Ušakovu, lai Kiršteins tiktu pie amatiņa Rīgas domē?….

    +14
    -19
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gliters 11.09.2014. 11.55

    Vienotība taču ir piešķīrusi Saskaņas centram augstus amatus Saeimas Prezidijā un komisijās. Kāpēc gan lai opozīcijai nebūtu amati RD?

    —————–

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 11.09.2014. 11.59

    IR jābūt gudram risinājumam, lai vilks būtu paēdis, bet kaza dzīva. piekrītu, ka vajag pacelt TUA minim summu par ko tās izsniedz. tas būtu 1 milj EUR par nekustāmo īpašumu un tikai! Tad krievi nevarētu klaigāt, ka viņus diskriminē atškirībā no citiem. pie tam summa jābūt iemaksājama uzreiz pie pirkšanas, nevis kā bankas ilgtermiņa aizdevums.

    tā kā līdz šim, nedrīkst vairs ilgāk būt, jo nauda jau ieplūst tādu Tvēzemiešu ilgu laiku atbalstītāju kabatās, kāds bija starp citu arī tas pats Šīns.

    nekustāmā īpāsuma cenas Rīgā, cik dzirdēts ,ir stipri augstas un tas ir pateicoties tikai TUA. tas ir jaīzbeidz, jo jaunie vairs nevar “elpot”- pārāk dārgi arī īrēt! jaunajiem tad sanāk braukt prom uz ārzemēm, bet krievi par to priecājas!

    cik lasīju rakstā, tad V nebūt nav balsojusi kopā ar SC, bet atturējusies.

    Man jau arī gribētos, lai TUA aizliedz, pie tam, uzreiz, bet Bērziņš tāpat tādu likumu atsviedīs atpakaļ! izlasiet labi rakstu!

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 11.09.2014. 12.05

    zanE …

    Vai aizmirsusies Putina kuce, tā smegmas feinšmekers, Zatļers, kas tagad ir Vienotības tuvākais sugasbrālis?

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 11.09.2014. 12.07

    “cik lasīju rakstā, tad V nebūt nav balsojusi kopā ar SC, bet atturējusies.”

    Praktiski tas nozīmē to pašu. Rakstu izlasi pati, pirms atbalsti to kangaru partiju – priekšlikumi pat netika nodoti izskatīšanai komisijās, bet vnk noraidīti.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 11.09.2014. 12.13

    Labi, bet, vai Bērziņš tādu likumu apstiprinātu vai mestu atpakaļ, ja jau iepriekš bija prasījis tikai 150 tūkst EUr par TUA?

    Un kā tad ar to Krievijas gāzi? Tā mūsu Inčukalna glabātuvē esot vien 70%, gan jau ar nolūku!

    mani interesē, kā tad sarastos bļāvēji, kuri savas mājas apkurina tikai un vienīgi ar gāzi? un ko paši jūs teiktu, ja pēkšni gāzes plītis būtu palikuša sbez gāzes?

    Bet krievi jau to dara un arī uz eiropu gāzi nelaiž pilnā apjomā. krieviem nekādi līgumi nav saistoši, tikai prasība sno citiem. Bet tādi tie nelietīgie kaimiņi mums ir! man personiski to gāzi nevajag, bet zinu jau kā citi kliegs, ja tās nebūs uzreiz!

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gliters 11.09.2014. 12.14

    BET: cik lasīju rakstā, tad V nebūt nav balsojusi kopā ar SC, bet atturējusies.

    ——————

    :)))) drosmīgs solis. Ko tagad Kremlis teiks, droši vien bārsies…. :)

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gliters 11.09.2014. 12.17

    BET: Un kā tad ar to Krievijas gāzi?

    ————-

    Tu vispār sajēdz ko runā? :) Kāds sakars Latvijas likumam par UA ar Krieviju? Kāda viņiem darīšana gar mūsu likumiem?

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 11.09.2014. 12.17

    bet, nu beidziet aizstāvēt Vienotību. Samierinieties, ka partija, par kuru balsojat, ir kangari. Īstie kangari parādās tieši būtiskajos jautājumos – un tādi ir TUA pret NĪ, gāzes jautājumi u.tml. Un Vienotība šeit viennozīmīgi spēlē Krievijas pusē.

    Atturēšanās vai nebalsošana šeit ir tas pats, kas balsošana pret, jo rezultātu nodrošina to pašu – jautājums netiek pieņemts.

    +20
    -11
    Atbildēt

    0

    Evita > gliters 11.09.2014. 12.33

    Nu ko lielisks risinajums, tacu mums mak tikai blaut, ta vieta lai reali kaut ko izdaritu.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 11.09.2014. 12.41

    Bet

    tā kā līdz šim, nedrīkst vairs ilgāk būt, jo nauda jau ieplūst tādu Tvēzemiešu ilgu laiku atbalstītāju kabatās,

    ________________

    Melo, latviešus nīstošā padla!!! Visa peļņa no UA nonāk sapuvušo kremļa mauku, RP/V, saimnieku: Esterkina, Suharenki, Fiļa un Berņa kabatās

    “Žurnāls: Pērn Latvijā visvairāk nopelnījuši «ABLV Bank» īpašnieki”

    http://www.lsm.lv/lv/raksts/?id=94646&print=1

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 11.09.2014. 12.45

    Austras koks

    Satiekas ar saviem perverso attiecību partneriem, saskaita balsis un atļaujas atturēties. Galvenais ir rezultāts.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam