Ko sola Sudraba?

127

Komentāri (127)

Jānis 14.09.2014. 09.22

0
0
Atbildēt

0

Anonīms 11.09.2014. 18.26

Pati rakstīja?

0
0
Atbildēt

0

Laimīgā :) 08.09.2014. 17.49

” Mēs uzskatam, ka Latvijas ideoloģija ir jāizstrādā kopā ar sabiedrību.” Kādā veidā? Ar aptauju palīdzību? Un vai viņi uzskata, ka sabiedrībai ir pilnīgi vienoti uzskati visos jautājumos? Teikšu godīgi, jau no vārda “ideoloģija” pieminēšanas jebkuram normālam latvietim vajadzētu palikt slikti – valsts jau tā ir cietusi no visādiem ideologiem un komunistu manipulatoriem.

+2
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 07.09.2014. 21.57

taču mēs arī vēlamies, lai vienlaikus tiktu atrasti risinājumi sankciju negatīvo seku mazināšanai ES valstī

—————-

Gnīda! Šī atbilde par Sūdrabu visu pasaka.

+2
0
Atbildēt

0

Juris Dzelme 05.09.2014. 04.57

kokainas atbildes:P

+3
0
Atbildēt

0

    Andris Gūtmanis > Edzs 05.09.2014. 00.56

    …papildināšu:

    Россия собирается открыть против Украины второй фронт в направлении Одессы. С этой целью она готовит агрессию уже из так называемой “Приднестровской республики”

    http://by24.org/2014/09/03/russia_preparing_agression_against_ukraine_from_transnisteria/

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 05.09.2014. 01.36

    zanE,

    trakomāja. viņi uzvedas kā būtnes kas varētu tapt pakārti ja vien paši netaisītos slīcināties. Pūtins ir aģents kas ar apzinātu destrukciju sagraus Krieviju sastāvdaļās. Russkij mir = voina.

    Žirinovskis pasaka ka kazahus vajag sist, uz to Nazarbajevs pasaka ka Kazahstāna varētu arī neiestāties Eirāzijā un tagad Pūtins lai uzturētu cieņu kazahiem laiž virsū 4000 vīru karaspēku.

    pa to laiku Rizhky Vorik loceklis Ušakovs TV Rain stāsta ka Putins ir labākais prezidents kāds vien pasaulē var būt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars 04.09.2014. 22.47

pīlu mēsli un pupu mizas!

+6
-1
Atbildēt

0

simpsons 04.09.2014. 21.33

Sudraba pagājušajā gadā teica ‘Lats ir mūsu pēdējā brīvība’. Kāpēc IR nejautāja ‘Kā dzīvojas valstī, kurā nav nevienas brīvības?’

+9
-1
Atbildēt

7

    andris902 > simpsons 04.09.2014. 22.03

    ….lieliski!…vērtīgs atgādinājums!… :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > simpsons 04.09.2014. 22.31

    Nu nu, pēdējās ziņas par eirozonu ir visai bēdīgas. Eirozonā ir krīze.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    simpsons > simpsons 04.09.2014. 22.54

    Visas prognozes rāda, ka eirozonā būs IKP pieaugums, kaut mazs. Tātad Tu domā nevis ekonomisko krīzi, bet morālo.

    Tiešām, tikko Francijas bijusī pirmā lēdija (neprecēta), kura tika krāpta vēl vēlēšanu kampaņas laikā, publicējusi prezidentu apkaunojošus memuārus. Neapšaubāmi, ka vainīgs eiro, jo kad pastāvēja franks, frančiem nemaz nebija ārlaulību sekss.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > simpsons 04.09.2014. 23.45

    Tad jau būsi euronews arī redzējis bēdīgās ziņas par Eiropas ekonomisko stāvokli. Starp citu, EUR kurss šodien nokritis par 1,57%.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > simpsons 05.09.2014. 08.11

    Kursa kritums, tiek gaidīts jau gadus 3-4 (tiek gaidīts, kad beidzot ECB un Vācija) atļaus un izdarīs visu, lai kurss kristu. Reāli euro zonas problēmas, tajā skaitā mūsu var atrisināt euro paritāte ar dolāru.

    Vakar kurss piedzīvoja lielāko dienas kritumu kopš 2008, kad ECB, beidzot refinasēšanās likmi samazināja, zem USD un zem jēnas likmes. Zem dolāra tā jau bija, zem visām pārējām lielajām valūtām arī, zem jēnas vēl nē. Tagad trīs galvenās likmes ir dolārs 0.25, jēna 0.10, euro 0.05.

    Tūlīt arī ASV beigs naudas drukāšanu, bet ECB palielinās, bet ar to vien nepietiks, lai kurss turpinātu salazināties, ES ir jāpārtrauc taupības politika un jāsāk ekonomikas stimulēšana, samazināšanas vietā. ECB savu darbu būs izdarījusi, tagad darbs Vācijai.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > simpsons 05.09.2014. 08.38

    Sākoties Euro krīzei Vācija izdomāja uz to labi nopelnīt, pārējai ES uzspiežot taupību, izveidojot šos garantijas fondus, kas reāli ir tikai virtuāli veidojumi, bet pati saglabājot euro ar sev izdevīgi zemu kursu un pati turpinot eksportēt un visu savu eksportu pamatā, attīstot ārpus ES.

    Tā teikt, pie kājas mums ES varam kādu sīceni arī atmest, galvenais ka tā ES ir, un ka ir Euro.

    ——————

    Tas ļāva Vācijai izveidot super pozīcijas, super ekonomiku un super budžeta pārpalikumu, kuru reāli nav kur bāzt, pie tam pašu mājās patēriņš ir uz nulli, algas pašu vāciešu prāt zemas un gadiem stagnē, vāciešu prāt vainīga ES, nevis pašu valdība, kura šādu politiku apzināti veido – salīdzinoši zemas algas, salīdzinot ar pārējām super ekonomikām, vāciešu priekšrocība.

    ——————–

    Tas viss joprojām rullē, bet kas tad ir Vācijas eksporta pamatu pamats – auto un ieroči. Un tas viss sāk šķist arvien vairāk apdraudēts, Japāna, ASV, arī Francija nebūt nedomā auto būvē piekāpties un ir gatavi vāciešus izkonkurēt, ne jau Latvijā. Savukārt militārā jomā, situācija ģeopolitiski nav diez ko spīdoša.

    ———————

    Loks būs noiets un vāciešiem būs jāatgriežas ES, ne jau rīt un ne jau šodien, bet drīz, un taupība pamazām jānoliek pagaldē, kopā ar Latvijas bankas banksteriem un Dombrovski, bet Vienotība apmetīs kažoku uz otru pusi, kā vienmēr.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > simpsons 05.09.2014. 08.59

    Plus Vācijā ir milzīgs nekustamo bums, kurš saistīts ar nenormālo, nenormālo viesstrādnieku skaitu, kurš saistīts savukārt ar zemām algām, super ražotājiem, bet ne jau tautai. Imigranti arī rada milzums sociālu un cita veida problēmu, vērsties pret imigrantiem, dēļ Vācijas pagātnes un likumiem vispār nav iespējams. Gada laikā Vācijā iebrauc 2 miljoni imigrantu un drīz pašiem vāciešiem vairs darba nebūs, bet visa D un A Eiropa rukās par 1/2 un pat 1/4 no vācieša algas, vai vispār par vēdera tiesu.

    Latvija tur var izbraukt visa. Gada laikā iebrauc 2 miljoni viesstrādnieku. Tops ir poļi, itāļi, portugāļi, rumāņi, slovāki. Ir vesalas pilsētas, kur vācu valoda vairs nav vajadzīga, pietiek ar krievu un poļu, tagad vēl itāļu. Turki drīz vairs nebūs galvenā minoritāte.

    Un tas viss dēļ pašu vācu valdības politikas. Jo ko gan šīs nabaga A un D Eiopas valstis var attīstīt ja tām viss jāsamazina un jātaupa.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

vērtīgs relikts 04.09.2014. 21.17

Ja nemaldos, pirms darba VK amatā, Sudraba FM ilgu laiku vadīja budžeta tehnisko sastādīšanu un pārzina tās politiskās aizkulises un problēmas. Pēc tam no VK puses redzēja jau politiķu budžeta grozīšanas sekas. Liela pieredze un daudz informācijas. Pat ja tikai daži cilvēki no šīs partijas tiks Saeimā, tas nāks Latvijai par svētību. Būs interesantāk visiem.

+2
-6
Atbildēt

4

    simpsons > vērtīgs relikts 04.09.2014. 21.30

    Sudraba gadus 15 bija augstākā ierēdne, kas gatavoja valsts budžetu. Ierēdnis nav politiķis un tāpēc par politiskām aizkulisēm zin kaut ko, bet ne daudz.

    Rakstiskais intervijas variants ir ierobežots, jo nevar uzdot follow-up jautājumus. Piemēram, kā tehniskai budžeta pārzinātājai Sudrabai būtu loģiski pajautāt. ‘Piedāvātais neapliekamais ienākums 320€, atlaides par apgādājamiem, samazināts PVN, atlaides par jaunām darbavietām – par cik tas samazinās budžeta ienākumus. Miljardu eiro? Kurus izdevumus samazināsiet?’

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > vērtīgs relikts 04.09.2014. 22.27

    Mums ir tik mazs vidējais nodoklis, ka grēks ir tos nepalielināt tur, kur nauda nāk maisiem.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    simpsons > vērtīgs relikts 04.09.2014. 22.36

    Kuri nodokļi tad jāpalielina?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > vērtīgs relikts 04.09.2014. 23.39

    Kapitāla pieauguma nodokļi.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 04.09.2014. 20.02

Zudrabas soliijumi? … teikšu saliidzinoši , apmeeram tā, sūdīga kandža ( ar gumijas piesmeķ ti) , kuru bonzis iegaadaajies točkaa , ja ir publika , kurai šie meesli smeķ , luudzu,tas tikai mans perzonisks viedoklis.

+8
-3
Atbildēt

0

ingazilunska 04.09.2014. 18.20

Nelasu nedz rakstu, nedz arī komentārus, jo tīri latviska būšana jeb d& savā starpā.

Lai viņi plēšas, lai acis viens otram izskrāpē, man pilnīgi vienalga, viņi izdomā visādas pasakas jeb savu zemapziņu pilnu ar čūskām kā viņiem pienākas atklāj pasaulei.

0
-8
Atbildēt

0

bebiekste 04.09.2014. 17.13

Sudraba bija Valsts kontroliere. Dīvaini, ka intervijā ne vārda par to. Būtu iespēja pavērtēt no profesionālā viedokļa. Daudz kritizēja, bet neatceros ieteikumus kā uzlabot situāciju. Varbūt ir kaut kur publicēts?

Pārējais – vispārējas frāzes, kuras jau skolā iemācās atbildēt kā vajag skolotājai.

+17
-3
Atbildēt

12

    andris902 > bebiekste 04.09.2014. 18.02

    …Puika…redz, ir ļaudis, kuriem pietiek ar vispārējām frāzēm – nav tālu jāmeklē, tepat daži indivīdi to atzinuši par labu esam…

    …Sudraba piekopj to pašu stratēģiju, kādu tā uzturēja būdama Valsts kontroliere – valdība un ierēdņi ir tautas ienaidnieki, jo vairāk tos lamās, jo lielāks efekts panākams…

    …šorīt LNT “Deputātu duelī” dzirdēju Sudrabas tukšmuldēšanu, bet vēlētājam tas patika, lai gan nekādas konkrētības – kā, par cik, no kā, ko gatava mainīt, tā arī nespēja atbildēt, vien apgalvojums, ka sevi jau pierādījusi kā VK vadītāja….to visu redzot un klausoties gribējās iesaukties – pasarg, Dievs, Latviju no šitādas glābējas!…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 04.09.2014. 18.11

    Jā, šķiet dīvaini, ka būdama ilgu laiku Valsts kontroliere Sudraba nerunā par jomu, kas bija viņas pakļautībā.

    Bet es nevaru apgalvot, ka esmu izsekojis visai informācijai.

    PS. TV neskatos. Bet laikam nāksies noslaucīt putekļus un pasekot ko tad dārgie deputātu kandidāti atkal sola :D

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > bebiekste 04.09.2014. 19.03

    Zane – lieki.

    Sudraba nekritizēja bezsakarīgi valdību (nu izņemot pēdējo brīdi pirms iešanas politikā)

    Būtība cītīgi lamāja tās ministrijas, kas laicīgi neieviesa VK ieteiktās izmaiņas.

    Ja – bija brīdis, kur Sudraba kritizēja tās naudas pārcelšanas shēmas, kur Dombrovska valdība veica priekšapmaksas par nākamaja gadā plānotajiem izdevumiem – lai mazinātu nākamā gada budžetu.

    Tur patiesība pa vidu – no vienas puses tas īsti neatbilda labai pārvaldībai, no atras puses doma vispār bija atbalstāma, jo ļāva uzlabot kredītreitingu un mazināt valsts izdevumus. Varbūt varēja šo mērķi jēdzīgāk noformulēt un viss atbilstu labai pārvaldībai.

    Es, piemēram, arī daudz kritizēju valdību! Bet ne jau tapēc, ka uzskatu to par ļaunu, bet gan tāpc, ka velos lai ta stradā labāk!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > bebiekste 04.09.2014. 19.30

    …Edgar…izskatās, ka arī Tev par Sudrabu izveidojies priekšstats tikai no viņas preses konferencēm…nu, jā – tas jau arī ir bijis viņas “veiksmes stāsta” pamatā – manipulēt ar sabiedrisko domu, cerot, ka neviens pat nemēģinās analizēt viņas paveikto…jo, allaž varēs atrunāties – sliktajiem nepatīk godīgā Sudraba….

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 04.09.2014. 21.55

    >Edgars

    Laba parvaldība Sudrabai piemirstas, kad ir runa par ziedotājiem.

    Sudraba jau no sākuma neslēpa, ka gatavojas veidot partiju. Ir skaidrs, ka vismaz daļa ziedotāju ziedoja tādam mērķim. Paredzēt, ka radīsies jautājumi par ziedojumiem, varēja jau piesēžoties ar zīmuli pie partijas dibināšanas plāna.

    Jautājumā par ziedojumiem tiek (tikuši) mānīti vai nu ziedotāji, vai vēlētāji.

    Inčīgi, ka tā dara cilvēks, kuram vajadzēja būt vislabākajām zināšanām kā atskaitīties par līdzekļiem. Un kurš bijis tuvu politikai :D

    Neticu! :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > bebiekste 04.09.2014. 22.22

    .šorīt LNT “Deputātu duelī” dzirdēju Sudrabas tukšmuldēšanu

    ========================

    Kāda ir alternatīva? Kurš ir nopietnāks par Sudrabu? Āboltiņa? Zaķis? Rasnačs? Brigmanis?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 04.09.2014. 23.04

    Situācijas vērtējums no kustības pamatnostādnēm

    _35% iedzīvotāju dzīvo uz nabadzības robežas;

    _Patēriņa cenas ir 72%, bet ienākumi – tikai 29% no Eiropas vidējā līmeņa;

    _Pēdējo 10 gadu laikā par 32% samazinājies bērnu un jauniešu skaits;

    _77% pilsoņu neatbalsta esošo politisko kursu un novērtē situāciju valstī kā sliktu;

    _90% iedzīvotāju neuzticas politiskajām partijām.

    http://nosirdslatvijai.lv/lv/par-kustibu/pamatnostadnes

    No partijas programmas:

    MŪSU UZDEVUMS IR ATJAUNOT CILVĒKU TICĪBU LATVIJAS VALSTIJ UN TĀS NĀKOTNEI.

    http://nosirdslatvijai.lv/lv/par-partiju/programma

    90% neuzticas partijām, ko kustība acīmredzot vērtē kā sliktu rādītāju.

    Kur te ir tas pirmais mazais solītis, lai uzlabotu situāciju? :D

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > bebiekste 04.09.2014. 23.38

    Vienotība baidītos tādus datus publicēt. Augam gudri – teica Dombrovskis, skatoties uz TUA okupantu pieplūdumu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 04.09.2014. 23.47

    >Normunds

    Kur var iepazīties ar NSL viedokli par TUA?

    Domāju, ir vērts piefiksēt pozīciju.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > bebiekste 05.09.2014. 00.02

    Nezinu, kur. Bet piefiksēt vajadzētu. Tikko skatījos Doždj TV interviju ar Ušakovu. Viņš atzinās, ka TUA esot viņa ideja.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > bebiekste 05.09.2014. 00.06

    Kur var iepazīties ar No Sirds Latvijai viedokli par TUA?

    ———————–

    Es domāju, ka tāda pati kā Vienotībai – ar abām rokām par jaunu krievu kolonistu iepludināšanu Latvijā

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > bebiekste 05.09.2014. 00.09

    …Sudraba ir štrunts….lūk mūsu “saldais puisītis” – visu laiku labākais Rīgas mērs, kā teica Baiba Broka….

    Мэр Риги Нил Ушаков: «Для нас сейчас самое лучшее, что может быть, — это президент Владимир Путин»

    http://tvrain.ru/articles/mer_rigi_nil_ushakov_dlja_nas_sejchas_samoe_luchshee_chto_mozhet_byt_eto_prezident_vladimir_putin-374981/

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Vladeks Obamagurovs 04.09.2014. 17.09

Interesanti vai Sudrabai vispār ir priekšstats par to kāds ir Skandināvijas modelis? Vai viņa zin, ka piemēram Zviedrijā, valsts funkcija skola – daudzviet ir atdota privātajam biznesam, kurš sniedz šo pakalpojumu no valsts saņemot fiksētu maksu par katru skolnieku. Turklāt pelnot uz to.

Viņai ir nojausma ka vispār Zviedrijai patīk augsti nodokļi, vienlaikus publisko pakalpojumu sniegšanu cenšoties padarīt par privātu biznesu. Tas manuprāt ir progresīvi, tomēr Sudrabas līdzšinējā retorika liecina par to ka viņa par Zviedrijas modeli galvenokārt lasa Krievijas presē. Tajā pašā, kurā tiek aprakstīta marsiešu atnākšana . Domāju, ka vienīgais ko Sudraba ir sapratusi, ir ka Skandināvijā ir labklājība. Tas ka skandināvu labklājība nav panākta baznīcā regulāri nolūdzoties, viņas uzmanībai garām ir paslīdējis.

Vai viņai ir nojausma ka Dānijā (arī Skandināvijā) ir elastīgākā un kapitālistiskākā darbaspēka likumdošana Eiropā?

Sudrabai patīk bļaustīties kā tukšai mucai par lietām par ko viņai nav nojausmas, turklāt bez rezultāta. Nekas, ieskaitot frizūru, nav mainījies kopš Valsts kontrolieres amata. Tā pati skaļā muldēšana un rezultāta trūkums.

+14
-3
Atbildēt

3

    efeja60 > Vladeks Obamagurovs 04.09.2014. 17.18

    Vai viņai ir nojausma ka Dānijā (arī Skandināvijā) ir elastīgākā un kapitālistiskākā darbaspēka likumdošana Eiropā?

    ===================

    Piekrītu, ka sociālo nodokli vajadzētu likvidēt, kā tas ir Dānijā.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis > Vladeks Obamagurovs 04.09.2014. 18.56

    Vispār jau arī Saskaņas reklāma par to iešanu uz Skandināvijas modeli … vismaz neiet kopā ar SC ierosinātajiem nodokļu samazinajumiem.

    Manuprāt – Skandinavijas modelis – augsta produktivitāte, augsti nodokli un augsta socialā nodrosinašana, daudz valsts funkciju

    SC propagandē kautkādu Āfrikas modeli – produktivitate štrunts, nodokļi zemi, dzīvojam uz parāda un lūdzam Maskavai palīdzību.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Vladeks Obamagurovs 04.09.2014. 22.18

    Īstie sociāldemokrāti savulaik ar ieročiem cīnījās pret Krievijas impēriju, šitie salašņas ar georga lentītēm rotājas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 04.09.2014. 15.51

Izlasīju interviju, tad sāku lasīt otrreiz pietiek.com, bet neizlasīju otrreiz līdz beigām, jo nekādas atšķirības neatradu un gandrīz aizmigu. Tomēr tik gludi viengabalainus un garus gabalus nevar sagaidīt, ka izlasīs viens normāls cilvēks.

Par izlasīto.

1. Visi uzsver ārējo drošību, bet mana pārliecība, un Jaunkrievu valsts atbalstītāji to tikai pierādīja, ir ,ka tilpat liela, ja ne lielāka ir iekšējā nedrošība. Es domāju, ka mūsu Latvijas sabiedrībā ir ne tikai sociālā, bet arī nacionālā spriedze – tāda,kas apdraud mūsu drošību.

2. Es esmu kategoriski pret tautas vēlētu prezidentu, jo jau tagad krievvalodīgie ir nomācošā vairākumā par latviski runājošajiem un es negribu Ušakovu vai Urbanoviču par prezidentu.

3. Un vēl es domāju – Sudraba bija izcila tautas kontroliere, žēl, ka Latvijas valsts viņu izmeta no sava aparāta, kā apgrauztu skābu ābolu. Lūk, rezultāts.

Skumji.

+1
-16
Atbildēt

40

    ILZE > sarmitelinde 04.09.2014. 15.56

    Un vēl es domāju – Sudraba bija izcila tautas kontroliere,

    ________________

    Skaļa un tukša.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 16.00

    nē – viņa bija konkrēta un drosmīga. Es domāju,ka viņu valsts aparāts pēc termiņa beigām izgrūda no savām miesām kā nevajadzīgu, domāju,ka viņa daudziem korumpantiem uzkāpa uz varžacīm. Maigi sakot.

    Viņa nodeva informāciju par kontroles rezultātiem un tā jau bija tiesībsargājošo institūciju atbildība – ierosināt krimināllietas vai nē, tiesāt vai nē.

    Domāju,ka ļoti daudzi pārmeta Sudrabai tos darbus, kas viņai nemaz nebija jādara.

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 17.49

    …SandraJ raksta – “Un vēl es domāju – Sudraba bija izcila tautas kontroliere…”

    —————————

    …drīkst jautāt – kāds ir pamats šādam vērtējumam?…

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 17.55

    Mēs savus , t.i. – es savus spriedumus ļoti bieži veidoju salīdzinot.

    Lūk, Valsts Kontrolieris Raitis Černajs – no viņa atceros omulīgos smaidus,ka viss baigi oki doki. Nu tik labi,ka labāk būt nevar.

    Un uz tās pieredzes fona, kad sāka uzstāties Sudraba – ar ļoti konkrētiem secinājumiem,argumentiem utt. – tas bija izcili. Un es domāju,ka tam patiesībā bija daudz lielāka nozīme,kā mēs tagad esam gatavi atzīt. Pateicoties Sudrabai mēs uzzinājām pie varas esošo dzīru galdu pārpilnību.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 18.05

    …Sandra…nu, tad loģisks būs nākamais jautājums – vai esi kaut vienu VK veikto revīzijas ziņojumu izlasījusi?…no 1. līdz pēdējai lapai?…

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 18.08

    nē, neesmu, vai vajadzēja? Un Tu esi ?

    Un kur viņi tā bija pieejami lasīšanai ?

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 18.14

    …Sandra…jā, esmu!…ziņojumi pieejami VK mājas lapā…ja neesi lasījusi, varu pabrīdināt – būs jāapbruņojas ar pacietību, lai izlasītu vairākus simtus lappušu vienā revīzijas ziņojumā….bet….Tev vismaz radīsies priekšstats, kāpēc VK nepietiek laika un resursu, lai reaģētu uz pārkāpumiem, par kuriem tiek ziņots…

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > sarmitelinde 04.09.2014. 18.50

    zane – kapēc nepietiek?

    Ko Saeima deleģē un finansē – to arī VK dara.

    Policijas funkcijas VK gan nekādi nevar veikt – nu tie tomēr ir tikai auditori nevis izmeklētāji.

    Pirms Sudrabas VK vispār bija tukša skaņa. Progress ir jūtams un VK ir nostiprināta tik loti, ka arī pēc Sudrabas aiziešanas joprojām ir aktīva un efektīva.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 19.24

    …Sandra…lai Tev nebūtu jāmocās – minēšu divus piemērus – vienu no Sudrabas pēdējām revīzijām Finanšu ministrijā, kas sacēla īstu “sašutuma vētru” neinformētās sabiedrības prātos un….otru – Sudrabas pēcteces Krūmiņas pārraudzībā veikto revīziju Valsts Asinsdonoru centrā…arī par to būsi dzirdējusi, jo paziņojums bija “skandāla” vērts….

    ..tātad – par FM = tika pārmestas ierēdņu “dzīres” mēra laikā, šādu apzīmējumu lieto arī Tu, jo Sudrabas paziņojums par pārkāpumiem, nudien, bija biedējošs….izlasot revīzijas ziņojumu bija skaidrs, ka VK strādā vai nu galīgi nekompetenti ierēdņi, kas neko nav dzirdējuši par Darba likumu, vai paziņojums presei par “likumpārkāpumiem” ir Valsts kontroles PR akcija….pēc FM publiski sniegtā skaidrojuma nez kāpēc Valsts kontrolei neradās neviens tikpat skaļš un “pamatots” paziņojums presei un….lieta noklusa….arī masu mediji to norija, neuzdodot neērtus jautājumus Sudrabai…

    ….šeit ir FM atbilde uz VK atklātajiem “likumpārkāpumiem” – http://www.diena.lv/ekonomika/likumi-nodokli/fm-noraida-vk-parmetumus-par-algu-paaugstinasanu-13947199

    …otrs tikpat daiļrunīgs paziņojums par “likumpārkāpumiem” Valsts Asinsdonoru centrā…uz n-tākajām lapām mēs tiekam iepazīstināti ar asingrupām, to sastāvu, plazmu, asinsrades orgāniem utt. …tiek pārmests, ka VADC radījis zaudējumus valsts budžetam no…negūtās peļņas!….jautājums – kādas?….redz, asinīm, tāpat kā jebkuram “produktam” ir noteikts derīguma termiņš, bet…izrādās – ļautiņi nodevuši tik daudz “nelietderīgo” asinsgrupu asinis, ka izveidojies atsevišķu a-grupu pārpalikums….lai tās nebūtu jāiznīcina VADC sazinājies ar reģionālajām slimnīcām un par pazeminātu cenu tās realizējis…protams, cena pazemināta, jo derīguma termiņš tūlīt beigsies…baiss likuma pārkāpums!…nākošais likuma pārkāpums – telpu noma…krīzes zemākajā punktā, kad telpas atbrīvojās un īres maksas samazinājās vairākkārtīgi pat pilsētas centrā – VADC tiek pārmests nesaimnieciskums,telpas iznomājot, reaģējot uz tirgus pieprasījumu….

    …jā, protams, var turēties pie likuma burta, uzskaitīt santīmu nerēķinoties ar reālo situāciju, sist vara bungas un visus kārt pie lielā zvana….diemžēl, tā ir tukša muca, kas tālu skan – toties masu medijiem tīkams pasākums, lai kluptu pie rīkles tiem, kuri padarīti par kaitniekiem un tautas ienaidniekiem….

    …skaļie paziņojumi, kuri nākuši no VK, ir palikuši tikai paziņojuma formā, jo VK juristiem sagatavojot dokumentus uz šādu atzinumu pamata – prokuratūrai nav iespējams ierosināt kādu krimināllietu un sodīt kādu amatpersonu par “ļaunprātību”….uz to ir norādījusi gan prokuratūra, gan tagadējais Sudrabas partijas biedrs G.Kūtris – vēl būdams Satversmes tiesas priekšsēdētāja amatā…

    ….par to, cik Sudraba spēj adekvāti reaģēt uz notikumiem valstī – liecina viņas sūdzība krīzes laikā par algas paaugstināšanu sev un VK darbiniekiem….

    …nav Sudraba ne valsts glābēja, ne Baltā Māte, ne cilvēks ar skaidru redzējumu, kā iespējams mainīt situāciju valstī, sakārtot likumus, iegūt finansējumu utt. …ir tikai vīzijas, kā jebkuram pie TV ekrāna sēdošam….un viņas bijušais amats nav priekšrocība, bet drīzāk – klupšanas akmens….nemaz nerunājot par viņas bezdarbību vai nolaidību, ko Sudraba pārmet citiem – Parex pārņemšanas laikā, jo Sudraba sēdējā pie viena galda ar Godmaņa valdību, kad tika pieņemti sabiedrībai tik iznīcinošie lēmumi….

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 19.27

    zane, Tu ļoti dīvaini spried. Vai tad VK ir jāveic gan KNAB, gan VID, gan policijas un tiesu funkcijas?

    Un ja VK iesniedz rēķinu – transporta pakalpojumi – bet izrādās , ka tur ir apmaksāta atpūta teiksim Sāremā spa centros, tad kā tu domā uz cik lapām tādus VK secinājumus var izdarīt.

    Es domāju,ka vajag tomēr cieņpilni un godīgi nodalīt ,kas ir tas labais, ko Sudraba mūsu visu labā ir izdarījusi un kas ir tas – mums nepieņemamais.

    Šobrīd man iespaids ir ,ka kādu no mugurpuses grib pagrūst un sist un negodīgums man reibj. Pat ja tas,ko grib pagrūst ir Sudraba.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 19.32

    zini, Zane, skrien pa gaisu ar savuiem darba likumiem , tie ir priekš sūda ierēdņiem, viņu tiesībām. Man tas Latvijas darba likums ir kā mironim plāksteris. Mani otro mēnesi darba devējs mobingo par to,ka nevaru dabūt līgumu ar klientu, jo kāds darba devējam pačukstējis, ka es to klientu pazīstu personīgi. Mani kāds likums te aizstāvēs? Ta ne jau. Ja mobings nebeigsies – būšu spiesta no darba aiziet.

    Un – to, ko tu raksti – palasīšu principa pēc. Man nav ilūziju par ministrijām – tur strādā arī mani radi un draugi. Zinu kā tur dzīve notiek kā saka no citas puses arī – ne tikai no paziņojumiem presē.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 04.09.2014. 19.44

    Par dzīrēm mēra laikā atcerējos kādu Sudrabas reakciju sakarā ar atlūguma iesniegšanu pametot darbu FM – ” I. Sudraba gan cilvēciski, gan profesionāli neesot varējusi pieņemt valdības vadītāja pārmetumus par nekvalitatīvu darbu: “Runa nav par tūkstots latiem, ko var ieekonomēt uz ziepju, zīmuļu un elektrības rēķina. Tie ir miljoni, kurus valdība grib, lai mēs kaut kur atrodam.” I. Sudrabai šobrīd radusies bezcerības sajūta: “visādi izmēģinājos valdībai parādīt, kas ir budžets un kā tas veidojas, taču sapratu, ka neko nevaru mainīt. Situācija ar budžeta veidošanu ved uz zināmu katastrofu, taču atbildība jebkurā gadījumā tiks uzvelta ierēdņiem” :) :) :)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 19.51

    …pag, Sandra!…tātad – Tu uzskati, ka Sudraba drīkst izmantot administratīvos resursus, lai citus “pagrūstu”?…TV dīva sniedz sensacionālu paziņojumu par to, ka esi kamielis, bet Tavs atspēkojums tam, ka Tev nav ne viens, ne divi kupri – tāds sīkums vien un….nevienu tas pat neinteresē, jo to taču teica Viņa!…Vienīgā un Pareizā!…ko tur lasīt un pārlasīt – Tev pietiek ar Viņas vārdu…jautājums – Tu esi lētticīga vai labticīga?….

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 20.22

    zane, es esmu nezinoša. Es gribu pārliecināties pati. Es Tev minēju savu argumentus,Tu uz tiem nereaģēji.

    Tad kā ir -Sudraba pacēla to aizskariņu tam logam aiz, kura notika un notiek bezdievīga naudas šķērdēšana vai nē. Atbildi konkrēti, nevis sāc mani bombardēt,ka es neesmu lasījusi atskaites, kuras man patiesībā nav jālasa.

    Vai kāds cits par dzīrēm ministrijās ir mums tā stāstīojis kā to darīja Sudraba? Tev nav ne radi , ne draugi nevienā valsts iestādē?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 04.09.2014. 20.58

    Sandra – ja drīkst , tad nedaudz iejaukšos debatē . Minētais Sudrabas teksts no 2003. gada ir pilnīgā pretrunā ar viņas tekstiem esot VK amatā … kas notika , acis atvērās ? Pēkšņi ieraudzīja ministrijās to ko neredzēja esot FM amatā ? Kādas muļķības … Bet izrādās ,ka ir ļaudis kuri tam tic… Nē , es protams saprotu ,ka gribas ticēt brīnumiem , bet parasti to dara bērni …

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 21.22

    magic is real , brīnumi notiek, bez ticības brīnumiem nav iespējams dzīvot, tas nu arī ir fakts. Vismaz manā dzīvē.

    Bet abi ar zani – nu pasakiet man – nu pārlieciniet mani,ka Sudraba nebija labāka par Raiti Černaju un kuram valsts ierēdnim vai amatpersonai vispār kādā mērā ticēt. Un vēl kā es domāju – vai vispār ir kaut kas tik ļoti viennozīmīgs? Un kurš tad nu būs tas politiskais spēks, partija, kuriem visi nu sauks urrā? Katram sava uts, un mums visiem ir viedoklis.

    Es vai nu balsošu par Bordānu, vai vispār nebalsošu. Bet par Bordānu es tikai kā viņš izskātās un ka viņš gribēja sakārtot tieslietas. Būtu jāatrod laiks izlasīt vismaz viņa partijas programmu. Bet laika ta nav. Jāskribelējas.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 21.50

    …mjā…tik daudz pretrunu vienā komentārā – liek tomēr secināt, ka esi lētticīga…neuztver to kā apvainojumu, tā ir fakta konstatācija…kādu aizkariņu Sudraba pacēla, ja viņas gorīšanās TV kameru priekšā ir tukša skaņa?….bet Tu izlasi gan tos ziņojumus….un vērtīgi – arī paskaidrojumus un iebildumus, kurus pārbaudītās organizācijas ir sniegušas kā pretargumentus….

    ….protams, nevar noliegt, ka trūkumi iestādēs ir….bet izcelt vispārākajā pakāpē, ka visi mūsu valstī ir noziedznieki – tas ir absurdi un iedarbojas tikai uz tiem, kuri nekritiski klausās pašpasludinātu praviešu sprediķošanā…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 04.09.2014. 21.50

    Sandra – kā domā Lada ir labāka par Zaparožecu ? :) :) :)

    Bet par Bordānu … ja viņš būtu nopietns politiķis , kuram svarīgs rezultāts , tad tagad nemāžotos …

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 22.01

    …Sandra….Sudrabas salīdzinājums ar Černaju nevar būt objektīvs tāpēc vien, ka nav jau cita ar ko salīdzināt….Černajs netēloja TV dīvu, kā to darīja Sudraba….atklāja tāpat pārkāpumus, bet netēloja centrālo personu valstī….varbūt viņam nebija Sudrabas ambīciju – kļūt par valsts prezidentu?…Sudrabas neslēptais aizvainojums par amata zaudēšanu FM – bija tas dzinulis, kas lika Sudrabai jebkādiem līdzekļiem pierādīt, cik viņa ir nenovērtēta, neaizvietojams un vērtīgs kadrs….

    …Parex epopeja – gan strādājot bankā, gan vēlāk kā valsts kontrolierei, kura izlikās neko nezinām par bankā notiekošo, viņas dīvainā bezdarbība bankas pārņemšanas laikā – liek secināt, ka Valsts kontroliere tajā brīdī spēlēja vienā laukuma pusē ar K&K, nevis – kā to prasītu viņas amats – aizstāvēja valsts intereses…..

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 22.04

    zane, nedomāju,ka Sudraba ir kāda mocekle,kura man jāaizstāv, bet visā tajā runātāju ar pilnām mutēm barā, tomēr tā, kurai es noticēju un var teikt par pagātnes darbiem arī ticu. Par valsts iestādēm man nav absolūti nekādu ilūziju, nu nekādu.

    Klusais, interesanti – ceru,ka man būs iespēja izsekot līdzi un saprast, kuras tad ir jūsu – tavas un zanes politiskās simpātijas un teiksim – cerības. Par Sudrabu nebalsošu tāpēc vien,ka viņa dibināja savu partiju, nu būtu ar Bordānu apvienojusies,savienojusies.

    Labi, viss, tagad man ir sapņu laiks. Es rīt pēcpusdienā lidoju uz Kijevu. Nu tur jau salīdzinoši mierīgi. Bet vispār – nu jā, saldus sapnīšus.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 04.09.2014. 22.10

    nu zane, nu kas tad tas ?! Černajs jau tāpat visu, ko darīja tikai neko nestāstīja. Nu – vai man tam jātic, un kāpēc ar sabiedrību nerunāja, nestāstīja? Atceros no Kalvīša laikiem – tas bija tāds runātājs, ka jautājumus nemēdza līdz galam noklausīties, bet jau runāja atbildes.

    Es domāju,ka tā manipulēšāna ar informāciju arī ir drausmīga. Un nedomāju,ka es lasīšu Sudrabas vecos ziņojumus – ar acīm “pārskriešu” – labākajā gadījumā. Tāpēc ir tik svarīgi kas, ko un kā mums stāsta.

    Un man ir grūti izprast un saprast, kāpēc Tu tik ļoti uzsver,ka Sudraba tikai pļāpāja. Nu bija taču tā taisnība par tiem tēriņiem.

    Man nav laika, bet man būtu ko rakstīt pašas piedzīvojumus ministrijās. Kad vajadzēja parakstus – nav – priekšnieks nav, parakstus nevar dabūt. Pēc 10 min atnācu ar konjaku un kafiju – man paraksti bija pēc 5 minūtēm. Kā maukas – kā sasodītas maukas un no manis vēl tādus nodokļus plēš. Un ja nu tas būtu vienīgais un padomā – kas ir sūda konjaks un sūda paraksts. Bet būvniecība? Zolitūde? Bez ministrijām? Medicīna, izlgītība.

    Zane – nekā personīga, bet es Tev ticu vēl mazāk , kā Sudrabai.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 04.09.2014. 22.11

    Tev nav ne radi , ne draugi nevienā valsts iestādē?

    =============

    Karalis ir pliks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 04.09.2014. 22.32

    Sandra – par simpātijām … smags jautājums , jo neesmu pētijis īsti sarakstus … tas par personālijām … jo politiski esmu jau izšķīries .

    Piebildei par Sudrabu – viņai lieliski sanāk kritizēt un tad viņa ir zirgā , bet kad vajag ko racionālu un konkrētu tad viņa sāk peldēt … Starp citu iesaku pavērot viņas PR – uzsvars ir uz kritiku nevis konkrētiem priekšlikumiem . Kad viņa mēģināja pamainīt komunikāciju viņas padomdevēji veikli viņu atvilka atpakaļ, jo rezultāts bija negatīvs. Sudraba ir kritizētāja nevis radītāja :)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 04.09.2014. 23.35

    Kuri tad ir tie radītāji?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 04.09.2014. 23.40

    ….Klusajam taisnība – kritika ir vienīgais Sudrabas trumpis…nebūtu tās – ar to arī viss izbeigtos…skumjākais – mūsu sabiedrībai nepieciešams šis cietēja tēls, visi ļaunprāši sazvērējušies pret katru individuāli un no tā ceļas visas viņu neveiksmes un nelaimes….un te nāk viena “drosmīga un bezbailīga” dāma, kura atradusi šo ļaunuma sakni, pavicinās savu burvju nūjiņu un…5.oktobrī 2014.gadā – tauta tiks iecelta saulītē….

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 05.09.2014. 00.06

    Normunds – izskatās , ka Tev nav pieticis ar Zatleru :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 05.09.2014. 06.07

    klusais

    Normunds – izskatās , ka Tev nav pieticis ar Zatleru :)

    ___________________

    Desmitniekā, tikai šodien “zatļers” jau ir visa RP/V banda

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > sarmitelinde 05.09.2014. 09.40

    Neviena valsts vēl Sudrabu nekur nav izmetusi, bet ceru, ka šoreiz izmetīs vēstures mēslainē, jo

    nav neviena padarīta darba Valsta kontrolē tajā laikā kad Sudraba bija VK. vien tukšas runas un papīru smērēšana

    Bet tieši Sudrabas kā VK vadītājas amatā valsts tika nozagta visvairāk. piemērs: AIR Batic un Parekss un Zelta tilts utt!

    Kur nu salīdzināt Krājbanku vai Vilcienu iepirkumu, jo nevienā no šiem nav iztērēta nodokļu maksātāju nauda atškirtībā no iepriekš minētajiem tieši Sudrabas laikā , kad ši jaunkundze vadīja VK!

    Kur ir Sudrabas nopelni? Lūdzu, Sandra, nosauc kaut vienu!Ak jā, un nu Sandra, pārliecinies pati, ka Sudraba no darba VK netika tā vienkārši patriekta, bet gan pavisam parasti: VIŅAI BIJA BEIDZIES JAU OTRAIS DARBA TERMIŅŠ KOPĀ 8 GADI!!!! Lūk, viņa vienkārši nevarēja ilgāk turpināt darbu, jo par laimi VK galvenais kontrolieris var ieņemt tikai 4 X 2 termiņu.

    To gan vajag atcerētries! gluži tāpat kā prezidents vai Satversmes priekšsēdētājs.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 05.09.2014. 09.51

    HA – nu jau gan aizrunājies, cik gadi pagājuši kopš amatā nav ne šķēles, ne sudrabas, bet ministrijās valda un mūs turpina apzagt oligarhi un viņu pakalpiņi?!!

    Sudraba kā VK bija tikai faktu konstatētāja. Valdēs, kuri iztirgoja to pašu airbaltic – tur taču sēdēja konkrētu partiju puisīši un meitiņas. Ne tā ?

    Bet , piedod – bet nu tu Sudrabai iespēri pa vēderu – zemiski.

    Es ļoti sekoju līdzi,kas notiek apsaimniekošanas jomā – tur , kur nu jau četrus gadus valda koalīcija – zini – gribas lamāties rupjāk par jebkuru krievu jūrnieku – aiz bezspēcības un bezcerības.

    Un tu te tagad Sudrabu stiep uz sārtu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 05.09.2014. 10.14

    Sandra – HA … vai tad tikai ministrijās kā saki zog? RD un apakšstruktūras tīrie engeļi , vai ne ? Esi redzējusi kur Sudraba ko par RD būtu uzrakusi nopietnu ? Ar lielu pompu gāja revidēt RS un ko atrada ? Praktiski neko , kamēr vajadzēja kaut degvielas iepirkumu cenās paskatīties , lai visu saprastu . Tur līdz 1 centam vairumā var peldēt cenas , bet ne jau 10 centu pārmaksa par litru.

    Un par FM … kad pati tur strādāja, tad sūkstījās , ka neko neavar ieekonomēt , pamainot amatu pēkšņi izrādījās viss otrādi :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 05.09.2014. 10.19

    Klusais, es piekrītu visam, ko Tu raksti. Jā, tā ir. Bet es neatkāpjos no tā, ko es rakstu.

    Es esmu spiestā kārtā “uztaisījusies” par Sudrabas aizstāvi, jo jūs esat pārāk neobjektīvi.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 05.09.2014. 10.32

    Sandra – un kur tad izpaužas teiksim mana neobjektivitāte?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 05.09.2014. 10.49

    Tu raksti tikai negatīvo, tikai mīnusos vērtē Sudrabas darbību, bet tā nebija. Vēlreiz uzsveru – viņa bija pirmā, kura atklāti sāka runāt par slikto, par pārkāpumiem, kas notiek ministrijās, par kuriem mēs tāpat visi zinājām un redzējām , bet klusējām. Kā saka zane – Raitis Černajs jau to zināja, nu labi, ka zināja, bet klusēja.

    Vai tauta būtu tā sarosījusies pret oligarhiem un Zatlers saeimu būtu atlaidis, ja būtu turpinājusies ārējā klusēšana -viss ir ok,kamēr patiesībā – pats zini, kas patiesībā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 05.09.2014. 10.50

    Normunds – izskatās , ka Tev nav pieticis ar Zatleru :)

    ================

    Zatlers nāca tieši laikā un nodarīja krietnus zaudējumus iedomīgajai Vienotībai, tagad to izdarīs Sudraba.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 05.09.2014. 10.52

    …Sandra…lasot Tavus komentārus – noprotams – Sudrabā esi atradusi radniecīgu dvēseli…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 05.09.2014. 11.09

    zane, kad nav argumentu – ir emocijas, tā ir.

    Psihologi jau saka, ka mēs visvairāk noliedzam un visvairāk trakojam par to no kā baidāmies paši sevī …. tas gan attiecas arī uz mani, protams.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 05.09.2014. 11.37

    …Sandra….Tu tāda apsviedīga sieviete, Tev daudz laika neprasīs pajautāt Googles tantei informāciju par revīzijām un to rezultātiem R.Černaja laikā…

    …zini, arī man nav saglabājušies atmiņā R.Černaja TV šovi par katru atsevišķu revīziju, bet R.Černajs nekad nemēģināja kļūt par TV dīvu…

    ….VK atskaites par padarīto tika iesniegtas Saeimai – tās atradīsi Saeimas sēžu stenogrammās….arī VK mājas lapā…tas tā – informācijai, ja vēlēsies iegūt kaut kripatu objektivitātes – vienu noliekot, otru izceļot….

    …te Tev viens neliels citāts par VK paveikto 1997.gadā:

    – “Pagājušajā gadā Valsts kontrole (VK) par nelikumīgiem darījumiem noteikusi uzrēķinus par 1,38 miljoniem latu, bet valsts budžetā ieskaitīti 884 782 lati, ceturtdien preses konferencē informēja valsts kontrolieris Raits Černajs. Kopumā pērn veiktas 236 revīzijas, kas ir par 26 vairāk nekā 1996.gadā. Pēc R.Černaja teiktā, bez tiešā labuma, ko valstij dod VK, ir arī netiešais, kas rēķināms vismaz desmitkārtīgi – tie ir valstij atmaksātie par bezcerīgiem uzskatītie kredīti 5 miljonu ASV dolāru apmērā, revīzijās atklātie nenomaksātie nodokļi, kas ieskaitīti valsts budžetā. «Mūsu iestādē katrs nodokļu maksātāju lats dod vismaz desmitkārtīgu atdevi,» izvērtējot gada laikā paveikto, sacīja valsts kontrolieris. Tiesībsargājošajās iestādēs pērn iesniegti materiāli par 45 revīziju rezultātiem, uz to pamata ierosinātas septiņas krimināllietas – lielākā no tām tā sauktā Latas lieta, kurā tiek apsūdzētas vairākas bijušās Lauksaimniecības ministrijas augstākās amatpersonas. Līdz šim neviena lietām līdz tiesai vēl nav nonākusi.” /diena.lv/

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > sarmitelinde 05.09.2014. 13.02

    Zane, izskatās, ka Černajs tomēr ir strādājis, bet Sudraba tikai izlikusies, ka strādā: tukša runātāja.

    Galvenais jau ir uztaisīt sev slavu un Latvijas ienaidnieki to , kā izskatās, ir piestrādājuši, bet pie tiem naivuļiem, kuri nemeklē un nevērtē pēc darbiem, kas šai jaunkundzei nemaz nav, bet gan tikai pēc runāšanas.

    Sandra, domāju, ka esi gudrāka un vērtē pēc padarītiem darbiem to pašu Sudrabu.

    Nosauc kaut vienu viņas padarīto darbu līdz galam!Bet to pašu zelta tiltu nenoveda līdz galam viņas vadītā VK! Viss palika pavecam. atradusies taisnības dzegūze. Jāsmejas, jo darbu nav!

    Latvijas ienaidnieki cenšas cik var, lai šo jaunkundzi, kurai pat SAAB atteicās dot seviško pielaidi, kad SC centās Urbanoviča personā viņu 2011.gada 2. jūnijā bīdīt par valsts prezidenti , pirms Bērziņa, kas

    izlēca pēdējā brīdī.

    Kā var ticēt cilvēkam- Sudrabai, kura pati pasēdēja Pareksā pie Kargina un Krasovicka par viceprezidenti, kad saeimā ievēlēja un valdību veidoja JL!???Viņa ir īsta kremļa dzegūze, žēl, ja viņa iekļūs saeimā, tad noteikti čuposies ar SC un citām kremļa partijām, jo tieši tāds nu ir kremļa plāns, jo iebrukt NATO valstī jau nu nav tik vienkārši, daudz vienkāršāk ir apvārdot un izveidot tādu raustāmu lelli kā Sudrabu un visu laiku zombēt caur pareizticību, ka tā nu ir tā laimes māte! Skumji, jo ir tik acīmredzami!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 05.09.2014. 15.12

    Komuņaga Raitis zanei un bet savējais.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sarmitelinde 05.09.2014. 20.03

    Sandra – un ko dod , ka Sudraba pa tukšo kulsta muti ? Kad Repše viņai 2003. gadā uzbrauca par budžeta veidošanu , viņa uzmeta lūpu un aizlaidās uz Parexu … un smejies vai raudi pēc laika pati sāka kā VK vadītāja tieši to pašu ģenerēt…

    Arī tagad Sudraba tik kritizē, bet reāla plāna ko darīt viņai nav . Ka tik nesanāk kā ar Ķīļa reformām izglītībā , kad pēc gada ar lielām pūlēm izdevās izspiest plānu ko īsti darīt :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 04.09.2014. 14.49

Bijušajai valsts kontrolierei, kustības „No sirds Latvijai” dibinātājai Ingunai Sudrabai neveicas – te viņa noģībst, te nevietā saskrienas ar Šleseru, te savu kustību reģistrē lielkrievu aktīvista dzīvoklī, neiztrūkstoša dalībniece saietos bijušajā dzelzceļnieku namā, kopīgi ar Stepašinu Novaja volna apmeklējumi… “Misēkļi” ir tik spilgti, bet labticīgos tas nepārliecina:)

+31
-5
Atbildēt

3

    Ieva Priedenfelde > dro 04.09.2014. 14.51

    Lētticīga ir tā Sudraba, tas tiesa. Tās visas ir konkurentu uzrīkotas provokācijas, tas ir redzams ar neapbruņotu aci.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.09.2014. 14.54

    DikembeSakamoto. Tici un tapsi atalgots:)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > dro 04.09.2014. 15.46

    rostin, ej mājās, un nomierinies.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 04.09.2014. 14.48

Jautājums, vai Sprance saņem samaksu par melno PR vai tas sorosītu subotņiks?

+5
-16
Atbildēt

0

Ojārs 04.09.2014. 14.35

laba ziņa: ES ar sankcijām varētu liegt Krievijai rīkot 2018.gada Pasaules kausu futbolā

————————————–

Tas būtu foršs futbola čempis Krievijā bez Vācijas, Anglijas un ASV. Piedalās Krievija, Baltkrievija, Abhāzija un Nauru.

+9
-3
Atbildēt

2

    Inese > Ojārs 04.09.2014. 14.58

    Президент ФИФА Йозеф Блаттер заявил о том, что чемпионат мира — 2018 пройдет в России и о переносе речи быть не может. http://www.gazeta.ru/sport/news/2014/09/02/n_6446901.shtml

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    Alise > Ojārs 04.09.2014. 18.59

    ločmeli, tikai kas tas pa skaistu čempionātu būs, ja Eiropas valstu izlases nepiedalīsies – Anglija, Francija, Vācija, Nīderlande, Spānija, Portugāle utt.

    Tas tad būs tāds Latīņamerikas čempionāts, kas notiks krievijā :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Vjačeslavs 04.09.2014. 13.32

Žurnāla “Ir” pārstāve Sudrabai: mēs no jūsu atbildēm publicēsim tik, cik vēlēsimies

http://www.pietiek.com/raksti/zurnala_ir_parstave_sudrabai_mes_no_jusu_atbildem_publicesim_tik,_cik_velesimies

Kādus jautājumus Sudrabai un viņas atbildes žurnāls “Ir” uzskatījis par “nepiemērotiem” saviem lasītājiem

http://www.pietiek.com/raksti/kadus_jautajumus_sudrabai_un_vinas_atbildes_zurnals_ir_uzskatijis_par_nepiemerotiem_saviem_lasitajiem

+6
-15
Atbildēt

2

    dro > Vjačeslavs 04.09.2014. 13.50

    Radās iespaids, ka izlaists kas svarīgs?:):):)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Vjačeslavs 04.09.2014. 19.57

    …Arno…nepaslinko un pārlasi ir.lv publicēto….ja arī tad grūtības salīdzināt – izdrukā un velc līdz ar pirkstu…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 04.09.2014. 13.17

Nu ja. Un tieši par lidojumiem krievu privātajās lidmašīnās Sudrabai arī vajag jautāt. Un vēlams, lai to jautā krievu žurnālisti – tad atkal redzēsim ‘ģībstošo nevainību’. Bet mēs paliksim stāvot arī tad, ka vissmalkākie krievi mūs jeb….ās.

+18
-6
Atbildēt

2

    Inese > Timurs Čuntonovs 04.09.2014. 13.29

    Vai esat lidojumiem izmantojusi privātus reisus? Kurp un ar ko devāties?

    Jūsu jautājums ir neprecīzs – Jūs nepaskaidrojat, ko nozīmē “privāts reiss”. Lūdzu to noformulēt pašiem vai arī lūgt to noformulēt Āboltiņas kundzei, kura, kā zināms, ir šī jautājuma autore. Ja Jūs jautājat, vai es kādreiz esmu savām vajadzībām izmantojusi privātās, biznesa lidmašīnas, atbilde ir – nē, neesmu.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 05.09.2014. 11.33

    Nu ja. Un Ušakoffs tikko par valsts naudu nedevās pie fašista Putina lūgt atlaides Rižskajam vorikam. ;)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Ansis 04.09.2014. 12.39

Vienīgais, ko no šīs intervijas var saprast ir tas, ka Sudraba īstenībā sola apmērām tādu pašu programmu kā pārējie (tai skaitā sola būt godīgāka par citiem – tāpat kā pārējie)

Un vēl top skaidrs, ka Indra Sprance ir ieciklējusies uz lasītaju zombēšanu par Sudrabas saistību ar Putinu. Sak – ja 1000 reizes šo izrunā no masu mēdijiem, tad tas kļūst par neapstrīdamu patiesību, jo “visi taču to runā”.

Es skatos neitrāli – visticamāk es par viņu nebalsošu – gan jau atradīsies pietiekami daudz baltā bruņinieka gaidītaji, kas Sudrabu pārvilks pār 5% barjeru un nekāda dižā katastrofa no tā nenotiks, jo izrādīsies pietiekami izplūdušas ideoloģijas partija, ko varēs iekļaut pašreizējā kolīcijā.

+8
-17
Atbildēt

11

    Þanis Bezmers > Ansis 04.09.2014. 14.16

    “Es skatos neitrāli”
    Citiem vārdiem: “gribu izlikties gudrāks par gudrāko”. “Es skatos neitrāli ” ir viltnieku izgudrojums, fikcija, manipulācija lētticīgajiem, populista pāva aste un viss kas tamlīdzīgs, t.i. pilnīgi noteikti orientēts, pretējā gadījumā būtu loģiski paklusēt.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > Ansis 04.09.2014. 14.43

    Avotiņa kungs, nepiekritīšu, Sudraba pati ir sevi parādījusi kā kremļa cilvēks – privāti tiekas ar Krievijas ietekmīgām personām (piem., Stepašins), regulāri tiek ielūgta un apmeklē visādus Krievijas zombijseminārus Latvijā u.tml.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ansis 04.09.2014. 14.56

    Edgars Avotiņš …gan jau atradīsies pietiekami daudz baltā bruņinieka gaidītaji, kas Sudrabu pārvilks pār 5% barjeru un nekāda dižā katastrofa no tā nenotiks, jo izrādīsies pietiekami izplūdušas ideoloģijas partija, ko varēs iekļaut pašreizējā kolīcijā.

    _______________

    Gāji pa taciņu un atkal purvā:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 04.09.2014. 15.23

    Edgars Avotiņš

    kas Sudrabu pārvilks pār 5% barjeru un nekāda dižā katastrofa no tā nenotiks

    ________________

    Ja SC un RP/V koalīcijai pietrūks Sudrabas balsis, tad notiks.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 04.09.2014. 16.36

    Es personīgi neticu, ka Sudrabas partija ir Kremļa veidojums.

    Un nedomāju, ka no patreizējām “ziņām” ir iespejams to droši pierādīt vai atspēkot.

    Es arī līdz šim neesmu bijis kādas vienas partijas pastavīgs fans – katrai savi plusi, savi mīnusi. Līdz ar to man nav ta kā daudziem, ka Saeimā ir 80-90% nepareizi deputāti – mans skats ir tāds, ka principā jau patreizējā situācija tur ir vienīga iespejamā koalīcija, bet nu daudzus jautājumus būtu varējusi risināt gudrāk, ātrāk, šo to arī pilnīgi savādāk.

    Par Sudrabu – es tomēr uzskatu, ka viņa VK strādāja ļoti profesionāli – pirms viņas VK bija totāla nulle.

    Arī par Gunāru Kūtri neesmu sliktās domās.

    Abi viņi ir spējīgi strādāk sistemātiski un mērķtiecīgi un principā būtu tikai labi, ja viņu spējas varētu novirzīt Latvijai derīgās jomās.

    No otras puses – es pats par šādu bezideoloģijas nepārbaudītu partiju (no kuras kopumā nevar zināt ko īsti sagaidīt) – nebalsošu. Bet – manuprāt – nebūs nekāda katastrofa, ja viņi ar 5-6 vietam tiks Saeimā un … tad jau pierādīs – kāds ir viņu patiesais virziens un ko viņi spēj piedāvāt.

    Es atšķirība no daudziem, nemazdrusciņ neticu iespējai, ka ZZS vai NA varētu pēc vēlēšanām veidot koalīciju ar SC kā šeit sludina Ozoliņveidīgie, vai ka to varētu darīt Vienotība, ZRP ka to sludina ģenerāl_grostiņš. Līdz ar to es nesaredzu nekādu risku, ka šādas Sudrabas balsis varētu nostiprināt Latvijā kādu prokremlisku Koalīciju.

    Manuprāt – Saskaņai lielu daļu balsis atņems Ždanokas Krievu partija. Arī Rubika sociālisti vairs nav iekš SC (tie noteikti netiks pār 5%) Ja Krievu partija netiks iekšā – tad vienkārši SC nedaudz mazāk balsis, bet ja viņi tiks iekšā, tad Saskaņai krietni mazāk balsis, savukārt Krievu partiju koalīcijā ņemt … diezgan automātiski nozīmē, ka tur neviena cita partija nebūs ar mieru pievienoties.

    Repše – domāju ka nepārvarēs 5%.

    Parējie – Bondars, Bordāns, Šlesers utml – vispār ne mazako izredžu pārvarēt 5%

    Ta ka – vēlēšanas ir visnotaļ svarīgas, bet es neredzu iespēju Prokremliskiem pārņemt varu. (pašiem tik jāpaceļ pakaļa un jāaiziet nobalsot – kautvai par mazako ļaunumu. Tad viss būs labi!

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis 04.09.2014. 17.13

    Mazākais ļaunums ir Brīvs no naida bailēm un dusmām, tas jāņem vērā. Bet nekādā gadījumā nedrīkst balsot par Vienotību, viņi mūs pārdos ķīniešiem un krieviem, kā to jau pierādīja ar TUA afēru un labvēlīgiem nosacījumiem TUA biznesā iesaistītām bankām.

    +2
    -18
    Atbildēt

    0

    v_laivins > Ansis 04.09.2014. 22.42

    Ko nu fleitē.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 05.09.2014. 06.01

    Edgars Avotiņš

    Arī par Gunāru Kūtri neesmu sliktās domās.

    _______________

    Čekas mērglis, Kūtrais, kas saņēma visus norādījumus, no Antonijas ielas nama aiz žoga, rupji pārkāpa satversmi, atzīstot Abrenes atdāvināšanu par tiesisku, par ko vienkāršs nāvessods būtu tīrā žēlsirdība.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    sausins > Ansis 05.09.2014. 08.53

    Pievienojos viedoklim par ieciklēšanos – taču tas tai pat laikā ir gluži objketīvi, jo būsim godīgi – es arī iekšēji gribu, lai viss būtu vienkārši – balts un melns savs un sveš labai un ļaunais, taču reālā dzīve nav melnbalta ! ! !

    Visu mūsu t.s. partiju problēma ir tā, ka tām nav konkrētas atšķirīgas idooloģijas un uz tās balstītas sistēmiskas pieejas esošo problēmu risināšanai.

    Sudraba kāpj uz tā paša grābekļa kā Zatlers – nevar izveidot partiju dažu mēnešu laikā !

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ansis 05.09.2014. 09.33

    Interesanti tomēr, ka Ir intervijā tomēr nebija Sudrabai pavaicāts un atgādināts, kā Spriņģes intervijā ar Sudrabu LTV1, ka Sudraba tomēr bija privāti vizinājusies pa gaisu ciemos pie sava drauga Stepašina Baikāla “valdības kūrortos”!

    es piemēram., ļoti labi atceros to interviju, kad Sudraba pati teica” vai jūs domājat to braucienu uz Baikālu? Tā kā viņa melo tāpat kā Putins, bet ne jau visiem ir vāja atmiņa. Un bez tam melis vienmēr sapinas savos melos!!!

    Kremļa dzeguze- lūk, ka sir Sudraba! Vai latvieši būs tik stulbi, ka to neredz!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis 05.09.2014. 10.45

    Bet, tas bija Grostiņš, nevis Sudraba.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Ojārs 04.09.2014. 12.19

iespējams, ka V tādas vispār nav:)

—————————

jā – tas būtu precīzāk. :)

Ir jau atšķirības – tur Tev jāpiekrīt. Vienotiba ir centriski labēja, bet Sudrabas – centriski kreisa :)(it sevišķi zinot viņas pagātni PAREX augstā amatā). Turpat blakus jau vien ir.

+6
-11
Atbildēt

2

    dzintarz > Ojārs 04.09.2014. 15.23

    Pareizticīgā māsa Anna.

    Paties – Latvijā vēl tikai pareizticīgo “talibabu” akūti trūkst…

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ojārs 05.09.2014. 09.27

    Patiesi interesanti, kāds tagad ir biedrenes Sudrabas pareizticīgo dots vārds?

    Kāpēc to nepavaicāja IR? Artmane taču savulaik atzinās par savu pareizticīgo vārdu!

    Galvenais tomēr latvi9ešiem atcerēties ne tikai to, ka snotiek Ukrainā, bet arī to, ka tieši pareizticīgo krievu baznīca atbalsta šo vājprātu Ukarinā un ne tikai atbalsta, bet pati iesaistās kara darbībā. Tad ko gaidīt no parezticībā iesvētītās Sudrabas?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Ojārs 04.09.2014. 12.04

Es nevaru saprast, kāpēc Vienotībai tik ļoti nepatīk Sudrabas partija? Vienotības skribenti tā cenšas Sudrabu nomelnot… dīvaini… Man liekas, ka ideoloģiski tās ir vistuvākās partijas. :)

+7
-25
Atbildēt

7

    dro > Ojārs 04.09.2014. 12.12

    andrejs. Sudrabas partija Kremļa ietekmes atbalstīšanai, Vienotība – partija ar rietumu liberālajām “vērtībām”, kura gatava slēgt vienošanos ar kremļa partiju, lai noturētos pie varas. Nesaskatu kopīgu ideoloģiju, iespējams, ka V tādas vispār nav:)

    +18
    -13
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ojārs 04.09.2014. 12.44

    Vienotības skribenti (jo īpaši žurnāls IR, un jo īpaši tādi kadri, kā Ozoliņš) cenšas nomelnot ne tikai visas pārējās partijas (akcentus liekot uz NA un ZZS), bet pat daļu no Vienotības. Būtībā Ozoliņš un Co atbalsta vien Ēlertes grupu un vēl pāris cilvēkus ap Dombrovski.

    Rezultats gan ir diezgan bēdīgs – sabiedrībā tiek radīta nomācoša sajūta, ka Latvijas politikā ir tikai ļaundari, stulbeņi utt – rezultātā daudzi fano par Rīgas Domes vai Putina Krievijas vadību bez kašķiem.

    +13
    -17
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 04.09.2014. 13.46

    Edgars Avotiņš. Es arī tā domāju, daudzi sižeti atstāj iespaidu, ka no pirksta izzīsti.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ojārs 04.09.2014. 14.49

    Pēc visa šī Sudrabai radās cerības uz 7 cilvēku balsīm.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ojārs 04.09.2014. 17.07

    lno andrejs. Sudrabas partija Kremļa ietekmes atbalstīšanai

    ===========================

    Sudrabu nopirkt nevar, tad jau, laikam, aiz pārliecības kremli atbalstīs, ko?

    Toties visādi darboņi no TB/LNNK, Vienotības, nemaz nerunājot par komunistisko apendicītu ZZS, to izdarīs aiz reālpolitiskiem savas kabatas apsvērumiem.

    +1
    -20
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Ojārs 05.09.2014. 07.37

    Sudraba ar savu naivumu nevar būt politiķe. Cilvēks ar vislabākajiem nodomiem, kurš nepamana, ka viņu ievilina un izmanto, nedrīkst nokļūt pie varas. Man nevarēs iestāstīt, ka viņa apzinās savu kaprača lomu latvijas neatkarībai. Viņa nopietni tic, ka darbojas abstrakta tiesiskuma un labklājības sasniegšanai viņasprāt atbilstoši piemērotā kompānijā. Sudraba neapzinās, ka nevarēs valdīt šajā kompānijā, bet pati tiks pakļauta. Un paldies Dievam, ks šis pasākums izgāžas kaut vai viņas pašas labā. Es nenovēlu nevienam ušakova lomu – slavināt putinu. Tas ir apkaunojoši.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Ojārs 07.09.2014. 21.54

    :Normunds

    Kad tu, Normi, beidzot aizvāksies uz savu dievināto krieviju?? Naudiņas nava?! nu tak ziedojumu līniju organizē, vai kot ādu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam