nevajag jaukt Straumi 90-to gadu sākumā, kad vinš kopā ar citiem Pilsoņu Kongresa vadītājiem panāca nulles varianta pilsonībā nepieļaušanu. Tieši Straume bija viens no tiem, kas pacietīgi skaidroja latviešu tautai, ka te sabraukušie krievi nav nekādi “likumīgi” LPSR pilsoņi, bet okupācijas rezultātā apzināti un prettiesiski iepludināti kolonisti un okupanti.
ГЕННАДИЙ ЗЮГАНОВ НАГРАЖДЕН ОРДЕНОМ АЛЕКСАНДРА НЕВСКОГО
26 июня 2014 | 14:30
Соответствующий указ подписал президент. Вчера вечером он встретился с Зюгановым в своей резиденции в Ново-Огарево и поздравил лидера КПРФ с юбилеем. Сегодня Зюганову исполнилось 70 лет.
Он рассказал, что бывал в музее Чапаева на его родине, в Чувашии, и даже сидел в тачанке героя.
Ko nu sunīt politiskos līķus, ja Vienotība pati ieslīgusi saldā dusā:
“Vilks pieļāva, ka var netikt pieņemts nākamā gada budžets un ka Latvija nākamo gadu sāk ar šī gada budžetu. «Tas nav labs signāls, esam smagi gājuši, lai atjaunotu kredītreitingus, esam strādājuši, lai parādītu, ka neesam valsts, kāda bijām līdz 2006.gadam,» sacīja ministrs. Viņaprāt, var palielināt kādus izdevumus, bet nevajag solīt lietas, ko nevar īstenot. Ministrs atzina, ka šogad daudz ko sarežģī vēlēšanas.
Finanšu ministrs arī pauda bažas, ka pārāk ātri parādās vēlme demontēt to, ko uzcēla iepriekšējais premjers Valdis Dombrovskis. «Tāpēc arī nevaru būt politikā,» paskaidroja ministrs.”
Vienotības karsējiem laiks lamāt Vilku, ja pēc Rībenas, Kursītes, Buiķa vēl palikusi žults. Uz strīpas Čepāne un citi:)
Esam smagi gājuši, lai atjaunotu kredītreitingus un iestātos eurozonā,bet ir bažas, ka pārāk ātri parādās vēlme demontēt to, ko uzcēla iepriekšējais premjers Valdis Dombrovskis, un sāksim neapdomīgi palielināt algas strādājošiem nabagiem un remontēt ceļus un tiltus…
Līdz ceļu un tiltu remontam un algu palielināšanai strādājošajiem LV nabagiem Latvijai vēl ļoti, ļoti bezgalīgi tāls ceļš ejams, pēc tā posta ko Latvijai nodarījis Vilks un Dombrovskis.
Diez vai tik ilgi tur vēl kāds izdzīvos, galu galā vidēji vienai latviešu sievietei šobrīd Latvijā dzimst 1.1 bērns, uzsveru latviešu!, lai tauta izdzīvotu jābūt 2.3.
Domāju, ka Latvijā idiotu nekad nav trūcis un tie, ka sbalsoja par Gribuli tie nobalsos arī par zombiju partiju!
Vai tad nu cietumos un pansionātos tādu balsotāju trūks! Gan jau par to padomās, kā jau iepriekš ziņā sdzirdējām, ka daži specpansionāti sūdzējās par to, ka uzspiež viņiem balsot par kādu noteiktu spēku! Nebūs jau pirmā reize.
Domāju, ka Latvijā idiotu nekad nav trūcis un tie, ka sbalsoja par Gribuli
_____________
Nobalsoja par fotošopu, kur Grigule atgādina Baibu Broku. Tāda politehnoloģija vēl nebija pielietota, uz Saeimas vēlēšanām šo triku varēs atkārtot Aboltiņa.
Pāri 5% barjerai viņi netiks, bet diemžēl kaut kādas balsis viņi savāks. Lai cik tas paradoksāli arī neizklausās, bet, piemēram, daļa no ZRP vēlētājiem, situācijā, kad palikuši bez vadoņa :), par šiem dinozauriem arī nobalsos :) Nobalsos arī tie, kuri konsekventi balso par kaut kādām dīvaiņu sīkpartijām.
Ja notiks brīnums un viņi tomēr iekļūs Saeimā, tad tas būs labs papildinājums Saskaņas Centram, jo pēc definīcijas šis ” jaunais” politiskais spēks ir opozīcija šī brīža valdošajai koalīcijai.
lno, es taču Tev cik reižu esmu teicis, ka vērtējot cilvēku, es cenšos to darīt objektīvi.:) Piemēra pēc – Kārlis Ulmanis Brīvību cīņu laikā, 1934. gadā, un 1940.gadā.
Vai arī Godmanis Atmodas, puča laikā, pirmā premjerēšanas laikā, un sākot no laika, kad LC apvienojās ar LPP.
Mums ir vesela virkne šādu politiķu vēl bez Godmaņa – Straume, I. Kalniņš, arī Repše. Katram ir savi nopelni un katrs no viņiem ir ziepes savārijis, un tā tad arī uz viņiem visiem ir jāskatās
Mums ir vesela virkne šādu politiķu vēl bez Godmaņa – Straume, I. Kalniņš, arī Repše.
_______________
Ar to atšķirību, ka vieni no kremļa, vietējās čekas, pērkamo žurnaļugu, krievu partiju un to līdzskrējēju, DPs TSP un LC, tikuši nemitīgi demonizēti, bet pārējie kultivēti.
Godmanim vēl tad, kad tas iedeva krāsmetālu tirdzniecības licenzi, čekas stukačam, Georgam Lancmanim, kopā ar vara kravu vajadzēja nonākt kausēšanas krāsnī. Nebūtu piedzīvojuši čekas dokumentu reviziju un kartiņu iznīcināšanu 1991. gada augustā, desmitiem miljardu vērtu valsts uznēmumu atdāvināšanu komuņagām, čekistiem un bandītiem, nelegālo imigrantu apdāvināšanu ar dzīvokļiem, izmetot latviešus, kuri dzīvoja denacionalizātos namos uz ielas un simtiem citu nelietību.
v_rostins. Tu savos komentos varētu mazāk domāt par stilu, bet vairāk par saturu :) Tavā metaforu ” biezenī” pazūd saturs , tādēļ neizlasīju visu līdz galam :)
…kāpēc nezinājām?…zinājām!…bet vislabāk informētā par Parex pārņemšanu bija Baltā Māte – Sudraba, Valsts galvenā kontroliere, taisnības cīnītāja, kuras sirdsapziņa nekad neesot ļāvusi klusēt par šaubīgiem darījumiem un valsts izlaupīšanu….viņa taču piedalījās ārkārtas valdības sēdēs…vai tad viņa sabiedrību par to neinformēja???…
– “Parex krīze sākās 2008.gada septembrī – pēc tam, kad triecienu pasaules finanšu tirgiem nesa 2008.gada 15.septembrī izziņotais ASV investīciju bankas Lehmans Brothers bankrots. Tas satricināja fondu biržas un vērtspapīru tirgu.
…
Oficiāli to, ka runas par Parex finanšu problēmām atbilst patiesībai, sabiedrība uzzināja tikai sestdien, 2008.gada 8.novembrī, ap pusdienlaiku, pēc tam kad Godmaņa valdība kopā ar FKTK un Latvijas Bankas (LB) amatpersonām bija sanākusi uz slēgtu MK sēdi.
…
Novembra pirmajās dienās slepenajās sanāksmēs tika secināts, ka Parex ir uz maksātnespējas sliekšņa un bez valsts iesaistīšanās banka bankrotēs.
…
2008.gada 8.novembra vēlā vakarā pēc gandrīz 10 stundu garas ārkārtas MK sēdes premjers Godmanis paziņoja, ka pieņemts lēmums par Parex kontrolpaketes pārņemšanu. Bija izlemts, ka valsts ar valsts a/s Latvijas Hipotēku un zemes banka (LHZB) starpniecību no Kargina un Krasovicka iegādāsies 51% Parex bankas akciju, katram par to maksājot vienu latu.
…
Slēdzot Ieguldījuma līgumu, amatpersonas norādīja, ka tas noslēgts valsts interesēs un ka Kargins un Krasovickis atlikušās sev piederošās bankas akcijas (kopumā 34%) ieķīlās par labu LHZB, ka abi bijušie īpašnieki apņēmušies par labu valstij ieķīlāt savus privātīpašumus un atstāt bankā savus noguldījumus.
Neviena valdības un FKTK amatpersona toreiz medijiem neatklāja, ka Ieguldījumu līgums Karginam un Krasovickim paredz saglabāt arī augstus procentu maksājumus par viņu noguldījumiem. Tāpat tikai vēlāk atklājās, ka, piemēram, dārgās Jūrmalas villas, kuras saistījās ar abu baņķieru vārdiem (villa Marta Lielupē un villa Adlera Dubultos) viņiem nemaz nepieder un līdz ar to arī netiks ieķīlātas.”
…Baiba Rulle analizējusi Parex bankas pārņemšanu un viņas publikācija pieejama šeit:
Ko kompromatu, parādu un alkatīgu un pastulbu bābu atkarīgais, čekistu publiski piesmietais, voldiņš, ar sakumpušu muguriņu, nekavējoši arī izpildīja, izrēķinoties ar Grendes kundzi.
Prokrieviskie Putina atbalstītāji konsolidējas. pat Jurkānu izvilkuši laukā. Laikam visi ies uz pilnu banku, lai Latviju ievilktu Putina apkampienos, jo aptaujas jau šiem diezko labas nebija, par spīti Sudrabas mākslīgi uzpūstajai korupcija sapkarotājas slavai.
Tai kalvīš Sļeserpartijai tiešām vajadzētu saukties “Vecie zombiji” Nu jau latvija laukā no bedres- to vajag atkal izputināt!
Bet, Nu jau latvija laukā no bedres- to vajag atkal izputināt!
______________________________
Nu pārtrauc baroties no ilūzijām! Ja dombrovska laikā Latviju pametuši 250 000 darbaspējīgo, tad tā ir 1/4 no nodokļu maksātājiem! Vai Tu zini, kas ir PIRRA uzvara? Vēl viena tāda uzvara un mūsu vairs nebūs!!!
Izskatās, aivarsk, tu esi stipri “domājošs”, ja nesaproti elementāro – Dombrovskis saņēma valsti pēc TP, PLL, ZZS un TBLNN “saimniekošanas”, NI burbulis plīsa, uz parāda dzīvot nevarēja, un Dombrovska reformām citas izejas nebija.
Brīnos, ko tu te raksti no rīta līdz vakaram, derēja, arī, ko palasīt, ja nespēj saprast elementāras lietas, esi tikai NA propagandists, tad kurš tik primitīvām muļķībām ticēs, visi, kas tic, jau tāpat balso par NA, kam tu centies?
Tās tavas NA vēlētāju fanātisms un nekompetence arī biedē.
ja nesaproti elementāro – Dombrovskis saņēma valsti pēc TP, PLL, ZZS un TBLNN “saimniekošanas”
_____________
Pluss vēl starptautisko aizdevēju miljardus. Par tādu saimniekošanu manā īpašumā, es to mērgli aiz pautiem(ja nav, tad aiz kājas) pakārtu ozolā, lai vārnas noknābā. Tas mēsls viennozīmīgi ir atbildīgs par LM izvazāšanu, PV afēru un valsts reketēšanu no “skonto būves” puses. Pārējie šo noziegumu līdzdalībnieki ir tikai pakārtoti.
“NI burbulis plīsa, uz parāda dzīvot nevarēja, un Dombrovska reformām citas izejas nebija.”
Varbūt būsi tomēr objektīvs un piekritīsi, ka Dombrovskis (savas sievas biznesa dēļ) ir viens no tiem, kas to burbuli pūta cerībā uz ātro peļņu.
Kas attiecas uz reformām un situācijas lāpīšanu, tad tā izpaudās, kā paildus slogs nabadzīgākajai daļai, jo “vienlīdzīgākajiem” jau nevar ķerties klāt:
“2011.gada septembris
Par valsts lielāko nodokļu parādnieku kļuvusi privātpersona Jevgeņijs Jakovļevs, kuram šogad pavasarī pēc nodokļu audita Valsts ieņēmumu dienests (VID) “uzrēķināja” papildus iemaksu 12,725 miljonu latu apjomā
——————
2014.gada marts
…starp uzņēmumiem un privātpersonām, kurām ir lielākās saistības pret valsti, pirmajā pozīcijā marta sākumā ar 18,86 miljonu eiro saistībām bijis Jevgenijs Jakovļevs… ”
aivarsk: Ja dombrovska laikā Latviju pametuši 250 000 darbaspējīgo
________________________________
Beidzam atkal izplatīt mītus. Kopā Latviju ir pametuši ap 300 000 iedzīvotāju, t.sk. pensionāri un bērni. Liela daļa izbrauca uzreiz pēc rtam, kad iestājāmies ES. Pēc krīzes (tipa – Dombrovska laikā) pametušo skaits varētu būt apmēram puse no visiem aizbraukušajiem vai nedaudz vairāk. Un bērni nu nekādīgi nav ieskaitāmi darbspējīgajos.
Un nevar teikt arī, ka pametuši nodokļu maksātāji. Ja jau viņi šeit nevarēja darbu atrast, tad viņi būtu šeit tikai nodokļu tērētāji, nevis maksātāji. Un ja šie cilvēki neaizbrauktu, šeit uz vietas tāpat no viņiem, ja viņi sēdētu bez darba, labuma nekāda nebūtu.
Tādēļ nevajag pārspīlēt un stulbus mītus izplatīt. Ja vēl ņem vērā, ka liela daļa aizbraukušo iepludina šeit naudu (atdod kredītus, sūta radiem), kā arī vairāk kā puse no aizbraukušajiem ir nelatvieši, un tad vēl aizbraukuši ir daudzi noziedznieki, tad es šajā ekonomiskajā emigrācijā neko ļoti sliktu Latvijai nesaskatu un jebkurā ziņā neko tādu, kā dēļ būtu jāceļ histērijas.
dzeris: Tās tavas NA vēlētāju fanātisms un nekompetence arī biedē.
___________________________
dzeri, atceraties par skabargu un balķī acī :) Jūs savā fanātismā par Vienotību un pret NA esat vēl aktīvāks – jūs gandrīz katrā savā komentārā pieminat, ka NA ir garām, un ka vienīgais, ko vērts apskatīt ir Vienotība :)
marta sākumā ar 18,86 miljonu eiro saistībām bijis Jevgenijs Jakovļevs… ”
_______________
Tāda ir kremļa mauku, RP/V pārvāldīta valsts, kur viens smirdīgs ārzemnieks var uzkrāt miljoniem nodokļu parāda, bet iezemietim par laicīgi neiesniegtu atskaiti nekavējoties aptur bankas kontu.
Spilgts piemērs morālā kropļa, Dombrovska un viņa paģeļņiku izvazātais LM.
Spēcīgi teikts, bet, manis pēc, lai ir, lai cik korumpēta būdama, V valsti no krīzes izvilka.
Un runāt, ka Dombrovska sieva vai kas tur vēl vainīga pie NI krīzes, vispār smieklīgi, cik atceros, JL, kad sākās krīze, bija opozīcijā, un neko nelēma.
Būtisko no nebūtiskā reiz vajadzētu iemācīties nodalīt.
Tikai tie noziedznieki, kurus “tiesiskuma” bandas vadoņi paši savas drošības pēc palaida begos. Labāku vietu, kur kārtības sardzē ir SC milicija, noziedznieki nemaz nevar vēlēties, piedevām, kad par tiem tiek gādāts, lai par pāris desmit tūkstošiem no Rietumu vai ABLV bankām tie varētu nopirkt UA.
Tā Vilka protežē I. Pētersone izprot cīņu pret NĪ spekulantiem.
dzeri, beidz nu ar demagoģiju nodarboties – ar Dombrovska sievas biznesu vien nepietiktu, lai rastos NĪ burbulis, taču “ķieģelītis sienā” tas bija, tāpēc apgalvojums, ka NĪ burbuli pūta tikai t.s. “oligarhu partiju” biedri un pietuvinātie ir MELI. Turklāt NĪ burbuli kopīgi uzpūta gan bankas, bezatbildīgi dalot kredītus, gan “attīstītāji”, gan NĪ pircēji, kas vieglprātīgi šos kredītus ņēma, kamēr atbildība tika uzvelta tikai un vienīgi kredītu ņēmējiem. Citādi jau nevarēja būt, ņemot vērā Dombrovska interešu konfliktu.
Un citādi – TP un ZZS zaga un prihvatzēja, bet V vai nu korumpējās (Kampars), vai nu bija un ir manipulējami parādsaistību dēļ (starp citu, RP šādu parādsaistību vergu arī netrūkst). Priekš valsts un sabiedrības kopumā nekādas starpības – cik garš, tik plats.
zirnekliene Šeloba. Es nu Dombrovskim šo īpaši nepārmestu. Ar sievām cīnīties ne katram pietiek spēka. Cta lieta, kā var vadīt valsti, ja netiek galā ar paša sievu:)
Krize sākās 2008 gadā, un tad Dombrovski atsauca no Eiropas, jo neviens no tiem, kas valsti līdz krīzei noveda, vairs atbildību uz’ņemties nevēlējas.
“Loģika” par to, ka V korumpēta ne mazāk, kā ZZS, NA, vai TP, arī ir tikpat “dzelžaina”, V, kā partija, vispār nav korumpēta, saimnieku tai nav, atšķirībā no pārējiem trijiem, ja var par ko runāt, tad par atsevišķu biedru neētisku rīcību.
betij – nu Tu sapinies ar krīzes sakšanās periodu … vari atsvaidzināt atmiņu – 2008.gada 15.septembris -http://www.diena.lv/bizness/finanses/papildinata-asv-bankas-lehman-brothers-bankrots-satricina-finansu-tirgus-626960
Un tu man vari pateikt, kad beidzās “krīzes sākums”, klusais? Vai gribi teikt, ka 16. septembrī? Vēl nē? Kuru dienu tu izvēlēsies par beidzamo, ko drīkst ietvert jēdzienā “krīzes sākums”?
Ja mēs sakām, ka tagad – 2014. krīze tā kā iet uz beigām un sākās tā 2008. beigās, tad jau varam aprēķināt, kad bija krīzes vidus? Un viss, kas līdz tam, būs sākums, vai nē?
2008.gada 15.septembrī bankrota pieteikumu iesniedza 158 gadus vecā investīciju banka Lehman Brothers, satricinot visu finanšu pasauli.
Pasaules ekonomikā jau pirms tam bija vērojamas nopietnas krīzes pazīmes, tomēr tieši Lehman Brothers bankrots kļuva par izšķirošo domino kauliņu, kas iekustināja lielo krīzes vilni. Un sniega bumba saka ripot no kalna …
Betijai, aiverskam, ģenerālim, un pārējiem NA faniem, krīze sākās tad, kad parādījās Dombrovskis, viņi dzīvo savā, specifiskajā, laikā un telpā, kam ar realitāti visai mazs sakars.
Kad Dombrovskis savu resno pakaļu iestūķēja premjera krēslā, viņam pašam un Bukānei krīze beidzās. Vai kaut kur neatgādina Kalvīša treknos gadus, kad tas uzaudzēja tādu mūli, ka TV ekrānā nelien?
Džeri, NI burbulis plīsa, uz parāda dzīvot nevarēja, un Dombrovska
___________________________________________
Hmmm, dombrovskis pats ieguldīja burbulī visu savu un valstij aizņemto naudu un brīnišķīgi dzīvo uz parāda, ko viņam nemitīgi atlaiž un atmaksu atliek un atliek, tā ka domā, ko raksti!
Austras koks Ja jau viņi šeit nevarēja darbu atrast, tad viņi būtu šeit tikai nodokļu tērētāji, nevis maksātāji.
______________________________________
Tieši šis ir tas, ko pārmetu dombrovskim!!! VISPĀR NEKAS netika domāts par darbavietu saglabāšanu un radīšanu.
Bet tagad iedomājies, kas būtu noticis, ja mēs būtu aizņēmušies par vienu miljardu vairāk un ieguldījuši to ceļu infrastruktūrā, vai siltināšanā?
Pat, ja ES vai SVF nebūtu aizdevuši, tad varēja neieguldīt pareksā, bet pareksa noguldītājiem izsniegt valsts aizņēmuma obligācijas, piemēram uz 10 gadiem. Varianti bija.
Šobrīd mums būtu par 150 000 vairāk iedzīvotāju, ceļi Lietuvas līmenī un par 20% samazināts gāzes patēriņš siltināšanas dēļ. Un visticamāk ka krievu bandīti būtu novākuši abus aizbēgušos k&k.
Klusais, katrā jokā ir daļa joka, arī Tavējā, bet politikā diemžēl priekšā jau ir tādi talantīgi mēsli, kā solvita, zaķis, kampars un citi. Neesmu pagaidām tik bagāts, lai varētu atļauties nestrādāt, bet rullēt gurķi, kā to darīja tādi puikas, kā sprūdželis, vai knaibīt 9 numura čičus, kā ķīlis… nu nē, paldies…
aivarsk – nezināju ,ka Tevi uzrunā V un RP politika … Tāpat cik noprotu esi lietas kursā par 9 izmēra čičiem ( cik saprotu ar to bija domātas sieviešu krūtis … ) . :)
klusais cik noprotu esi lietas kursā par 9 izmēra čičiem
________________________
Jā, palasīju presi, paklausījos baumas, parunājos ar zinošiem ļaudīm – līdzīgi, kā Tu dažkārt. Tie vienas ministres pupi esot bijuši, kā kulaks uz acs kādam citam ministram.
Ar izmēru varbūt nedaudz pārspīlēts, bet 7 vajadzētu būt! :)
Par Keinsu – īsumā nevar salīdzināt Latviju ar ASV , pilnīgi dažādas ekonomikas un iespējas . Starp citu tagad lieliski Ķīna rāda kā lielas ekonomikas spēj izmantojot iekšējo tirgu mainīt akcentus ekonomikā. Iedomājies cik forši ir ja kaut kur pagrabā stāv dolāru drukājamā mašīnā kā ASV .
P.S. Interesanti , nesen sanāca pieminēt Tevi sarunā , es nez kapēc domāju , ka Tu esi 70 gadnieks … man minēja , ka varētu būt ap 40 gadiem, vari ieviest skaidrību ? :) :) :)
Salīdzināt nevajag – vajadzēja krīzes laikā dot valsts pasūtījumu – labot ceļus, siltināt ēkas. Miljardu no pareksa nevajadzēja izmaksāt nerezidentiem kešā, bet izsniegt valsts termiņobligācijas (lūk Tev dolāru drukājamais bez devalvācijas)
P.S. Interesanti , nesen sanāca pieminēt Tevi sarunā
_______________________
wow, es ceru, ka sarunā ar kādu jauku slaidu sievišķi tā ap 25 gadiem un ap otro krūšu izmēru? Bet ne ar Zani :)
Klusais Nu 3 arī der, bet viss, kas veļas pāri plaukstai ir tesmenis :)
Parex bija sistēmiska banka …
_________________________
Sistēmiska, tātad vēl jo svarīgāk bija saprast, ka valsts un pašvaldības iestādēm vienreiz izņemt naudu no konta un tad ciest ilgstošā krīzē būs nesalīdzināmi grūtāk nekā saņemt valsts garantētas obligācijas, tās pārdot vajadzības gadījumā kaut ar zaudējumiem, bet valsts ekonomikā ieplūstu nauda un cilvēkiem būtu darbs.
Pareksa sistēmisms drīzāk izpaudās tādā kompromatā uz visiem, ka NEVIENS neriskēja to uzspridzināt un par miljardu mēs vienkārši nopirkām no krievu bandītiem to divu kretīnu plikās dzīvības. Tas bija sistēmiski vajadzīgs?
Nodrošināts vīrietis reproduktīvā vecumā dod priekšroku, nē paģēr, sievieti reproduktīvā vecumā. Pārējiem, īpaši pielipējzivīm un sulaiņiem, arī čekas piesmietam bijušam premļjakam, noder sirsnīgas un daudz pieredzējušas slimnieku kopējas.
Ko vari ņemties ar varu uzspiežot ekonomikas α & Ω? Latvijas “veiksmes stāsts” ir Dombrovska, Zaharjina un Ļipmana kopīgi izvazātais LM. Padiskutē vēl ar zanI par tikumību!
Es jau saprotu, ka V savā darbībā maz atšķiras no šiem “politiskajiem zombijiem”, bet liekulībā šos pat pārspēj, taču puiši par ātri uzsākuši savu “politisko reinkarnāciju” – viņu aktivitātes vēl pārāk labi atceras. Vai tik viņi nav tie, ar kuriem Krievija pirmkārt runā par gāzes cenu saistību ar dalību NATO? Protams, visās pārējās (bez izņēmuma) partijās arī ir kontingents, ar ko ir vērts “turpināt sēdi” par šo tēmu.
Es domāju, ka krievija runā ar tiem, kas sēd pie galda. Tāpēc jau tā vēlme tur tikt klāt. Ar miroņiem jau nav ko runāt. Acīm redzot likmes ir augstas, ka šī varza lien ārā no politiskajiem kapiem – “mēs ar gribam, mēs arī!!!” Jautājums ir – par cik mūs un valsts intereses pārdos tie, kas būs pie varas, proti gazprominators zaķis, kampars&co? Ne jau velti vajadzēja atbrīvoties no Kursītes un citiem nacionāli (lasi – valstiski) domājošajiem!
Un kas tie būtu – Iesalnieks, Parādnieks, Dombrava, Dzintars, Rasnačs, Bērziņš, Rusiņš, Naudiņš, Grende, tie ir tie “valstiski domājošie”, kas spēs vadīt šo valsti?
Līdzīgi, ka Požarnovs, Straume, un kas tur vēl, kas jau ir SC?
Tie, kas nespēj atrast nevienu ministra kandidātu, kas būtu vai nu nesakompromitējies, vai nebūtu visai, politkorekti runājot, īpatnējs?
Visi šie blēži un tukšmuldētāji?
Tev gan īpatnējs priekštats par to, kas ir “valstiski domājošie”, visi šie diezin vai vispār ir “domājošie”, kur nu vēl valstiski, ja par domāšanu nesauc kalpošanu Lembergam vai MNA un tukšmuldēšanu.
“Jautājums ir – par cik mūs un valsts intereses pārdos tie, kas būs pie varas, proti gazprominators zaķis, kampars&co? Ne jau velti vajadzēja atbrīvoties no Kursītes un citiem nacionāli (lasi – valstiski) domājošajiem!”
Tas bērnudārzniekam skaidrs – V spice taisās pārdot valsti un notīties uz kādu Floridu vai Maljorku, tāpēc jau aizvietoja nacionāli domājošo daļu ar “tankistiem”, kuri pret to neiebildīs.
Taču, pat ja notiek neticamais, un uzvar NA ar 51%, tad tur jau arī ir potenciālie “sarunu partneri” – Naudiņš, Parādnieks (dēļ parādsaistībām kaut vai), jaunpienācējs Rūsiņš, kurš sagādāja ekipējumu Krievijas jaunatnes nometņu dalībniekiem.
Kopumā man personīgi visa šī priekšvēlēšanu jezga izskatās šādi:
Diemžēl nevienā no “latviskajām partijām” NAV PIE TEIKŠANAS tā daļa, kam rūpētu nevis personiskās rebes, parādsaistības vai sponsoru intereses (tiem ka tik nauda, bet citur kā Krievijā viņi to pelnīt nemāk), bet Latvijas valsts kā tādā.
Tāpēc es saku, ja nenotiks kāda “tektoniskā nobīde”, t.i. līdz oktobrim visu faktoru summa nerezultēsies smagā Krievijas aplauzienā, LV ir “kirdik” – jādomā, vai emigrēt vai iet mežabrāļos.
un uzvar NA ar 51%, tad tur jau arī ir potenciālie “sarunu partneri” – Naudiņš, Parādnieks
___________________
Varbūt uzskaitīsi viņu pastrādātos noziegumus, pirms liec Prokrusta gultā? Tādu neliešu, kā Zatlers un Dombrovskis, starp politiķiem visā pēcpadomju laikā salasīsies labi ja 20-30.
Kas attiecas uz Naudiņu, RP/V viņam atbrīvoja vietu, patriecot Cilinski.
zirnekliene Šeloba. Ļoti pesimistiski, bet reāli. 1993. gadā piedalījos vienas partijas dibināšanā. Lai gan bija savākušies daudz ideālistu, tomēr prevalēja sīkās personīgās interesītes. Konorežisors gribēja naudu filmai , citi biznesa sakarus /iespējas bija lielas, jo piedalījās arī aizrobežu baptisti/, bet kronis visam – viens tūlīt zvanīja uz Maskavu un piedāvāja partijas pakalpojumus Lučanskim…Tā kā lai ko mēs nedibinātu, vienmēr iznāk “kupi – prodai” un visvairāk var nopelnīt, tirgojot sabiedrības intereses.
Šiem vēl nebija iespējas neko pastrādāt. Sausais atlikums ir tāds, ka arī NA iekšienē acīmredzami dominē “lietišķais spārns”, tāpēc, ja NA apmainītos vietām ar V, esmu par 90% pārliecināta, ka būtu kārtējā variācija par “kupi-prodai” tēmu.
Es jau gan vēlēšanās rīkošos kā parasti, bet ja man būtu pilnīgi brīva izvēle, izvēlētos nebalsot, jo objektīvi ņemot, nav par ko.
viens tūlīt zvanīja uz Maskavu un piedāvāja partijas pakalpojumus Lučanskim…
______________
Starptautiskā žīdu – čekistu bandītiskā grupējuma pārstāvim, Lučanskim, bijušam Lemberga un Aināra Gulbja saimniekam, vairāk naudas, kā Vienotības sponsoriem.
Varbūt bez tukšiem pieņēmumiem, būtu labi pamēģināt, kā būtu ja nacionālpatriotiem arī kādu reizi būtu teikšana? Līdz šim visus lēmumus pieņēmuši tikai kremļa pakalpiņi. Es politiķus vērtēju tikai pēc viņu balsojumiem un retorikas. Pēc deguniem, nē.
Pieļauju, ka arī starp NA jau ir kādi 30% čekas sakompromitēto, kad Vienotībā tādu būs 70-80%, bet RP vairs nav atlicis neviena, kas būtu pasaudzējams.
Dzīvosim, redzēsim… Ja tas būtu atkarīgs no manis, es viņiem to iespēju dotu – kad visi citi ir mēģinājuši, lai tagad šie rāda ko var – sliktāk nekā ir, var būt tikai tad, ja pie varas nāks SC. Bet tā varēsim V vietā lamāt NA – vismaz kādas pārmaiņas…
Tas, ko naudiņš pagaidām kopā ar Cilinski dara ir mēģina glābt zatļerpuikiņa ievārīto. Pagaidām virziens ir pareizs. Svarīgi šobrīd ir nodrošināt Kohēzijas naudas neatņemšanu par iepriekšējo periodu. Laika maz – līdz 2015.g.maijam, bet darāmā vājprātīgi daudz.
Labi, ka atgādināji par to Straumi – TBLNNK pirmskrīzes situācijā taču arī bija “saplūdusi vienotā ekstāzē” ar TP, PLL, ZZS, un, neformāli, ar SC, ne par velti daži bijušie TBLNNK politiķi jau ir SC, uzreiz manāma TB politiķu “principialitāte” un tas, ka tā “nacionalā ideja” ir viņu sirdslieta.
Daļu gan pievāca arī NA, Rasnaču, Bērziņu, acīmredzot, Lembergs un MNA negrib likt “visas olas vienā grožā”.
dzeri, nu cik var atkārtot stulbus mītus?! Ne tiem maksātnespējas administratoriem kāda milzīgā ietekme uz NA, ne Lembergam. Uz atsevišķiem cilvēkiem, protams, ir, bet uz atsevišķiem cilvēkiem Vienotībā Lembergam varētu būt vēl lielāka ietekme :)
Bez tam, maksātnespējas administratoru problēmas pa lielam vispār ir uzpūsts mīts, kuru turpina atkārtot visi, kam bijusi negatīva saskare ar administratoriem. `Bet administratoru negatīvi lēmumi atiecībā pret kādu personu ir jebkurā maksātnespējas procesā, bez tā nemaz nevar iztikt. proatams, ka starp administratoriem ir arī blēži, bet ne jau vairāk kā citās profesijās.
Ja jau tiem administratoriem, kuri lieli blēži, un Lembergam būtu kabatā visa NA partija vai kaut vai pietiekami liela ietekme uz visu partiju, tad partijai nebūtu vienmēr tik lielas problēmas ar budžetu uz vēlēšanām. Tā kā tās ietekmes uz visu partiju nav, tad nu nākas iztikt ar atsevišķu personāžu sponsorēšanu un sarunāšanu gan NA, gan Vienotībā. Līdz ar to tas, ka NA ir Lemberga vai maksātnespējas administratoru partija, ir mīts.
Varbūt vajag vienreiz beigt tupi fanot par Vienotību, un ieslēgt loģisko domāšanu. Bez tam, reālā vara faktiski pieder Vienotībai, un jebkurš bizness visu lobēšanu bīda caur Vienotību. Tādēļ arī Vienotībai sponsoru no biznesa vides netrūkst.
Kā tad, ka mīts, taisni tāpēc NA pēc LŪša pavēles novāca Bordānu un ielika Broku, kas jau apturēja visus Bordāna likumprojektus, kas domāti lielākai MNA kontrolei, un, taisni tāpēc, ka Lembergam nekāda ietekkme nav, Dzintars, savulaik, pretēji Dombrovska gribai ar šantāžas palīdzību iebīdīja par TM absolūti Lemberga nopirkto Bērziņu, kas mēģināja bīodīt Lembergam vajadzīgus likumprojektus.
Kāpēc NA maz naudas – viņi lēti nopērkami, tāpēc, vajag tiešām domāt loģiski, tev taisnība.
RUS procesi ir biedējoši. Un uz to fona notiekošie partiju dinamiskie procesi ir tikpat biedējoši. Tā vietā, lai konsolidētos ap vienu būtisku stratēģisku mērķi (un tas ir valstiskuma saglabāšanas mērķis!), šobrīd atkal jau tiek stiepts deķītis. Visvairāk jau nu mani biedē Vienotībā notiekošais. Daudzi šīs partijas galvas nav izturējuši varas pārbaudi. Vienotībai ir jāsaprot, ka visi šie zombiji būs tik spēcīgi, cik vāja ir Vienotība.
Es, kā vēlētājs domājošais/saprātīgais/pragmatiskais, šobrīd plēšu neziņā matus, jo man atkal tiek piedāvāta izvēle – mazākā ļaunuma princips, nevis labākās komandas princips. Tad ko lai domā vēlētājs, kas nepiepūlas ar domāšanu? BAISI.
Atbilde ir ļoti vienkārša: praktiski nav iespējams izveidot labu komandu, kad apkārt ir tikai populisti, jo vidējam vēlētājam nav iespējams “iepārdot” realitātei pietuvinātu, patiesu un tālredzīgu valsts stratēģiju. Vienotības vadība “peld” starp populismu un varas grožu noturēšanu, jo visticamāk tas ir vienīgais veids, kā izdzīvot esošajā politiskajā vidē. Tas taču ir acīmredzams, ka progresīvai, dinamiskai un tālredzīgai valdībai, kāda bija iepriekšējā, nav vairākuma un tāda visticamāk arī nebūs pēc nākamajām vēlēšanām.
Tāda, diemžēl, no vienas puses, un, par laimi, no otras puses, ir demokrātija.
Es piekrītu N.Š. – mums ir divas izvēles – balsot par partiju, kas, vienīgā, spēj darīt ko reālu, ko tā jau pierādījusi, vai, balsot par populistiem – nacionālpopulistiem, sociālpopulistiem, sovokiem.
Tas tests ir tāds – kas notiktu, ja valsti vadītu tikai viena partija, par ko tu nobalsoji, piem., ZZS, NA, vai SC?
pat negribas domāt, kas tad notiktu ar ekonomiku un visu pārējo, kur vajadzīga ne tikai lozungi un muldēšana, bet, kompetence.
Manuprāt, par ko balsot, ir tik acīmredzami, ka ir pašsaprotami, par vienīgajiem, kas nav populisti, ar visiem viņu trūkumiem, viņi pierādījuši, ka tiem var uzticēt vadīt valsti, atšķirībā no pārējiem.
Lai lumpeņiem tiek populisti. Problēma tāda, ka Latvijā sastopami arī domājoši vēlētāji, kuriem arī derētu sava partija! Vienotība grib izpatikt visiem, bet kas der visam tas neder nekam.
@nomale, kad lumpeņi ir savi 25-30%, bet V pastāvīgie vēlētāji ir 15-20%, tad laikam īpaši nebūtu gudri veltīt visas pūles tika 15%…. Un racionāls V pastāvīgais vēlētājs ir ieinteresēts, lai V uzrunātu arī lumpeņus, jo tad ir lielāka varbūtība, ka V pastāvīgā vēlētāja intereses ir labāk pārstāvētas.
Kur tad ir tā realitātei pietuvinātā, patiesā un tālredzīgā valsts stratēģija?Vai kāds vispār ir mēģinājis piedāvāt!?Konsolidācija,cilvēku neārstēšana,zemas algas,nodokļu paaugstināšana bez progresivitātes,gazpromizācija,LM izvazāšana būtu tā ilgtspējīgā stratēģija?
Forši,ne?:D Vienotības vēlētāji un lumpeņi…Lumpeņi ir tie,kurus par nabagiem ir patasījusi līdzšinējā,arī Vienotības piekoptā politika!Ar ko šie (cenzēts un vēlreiz cenzēts) varētu uzrunāt cilvēkus,kurus paši nostādījuši izdzīvošanas režīmā?
Nasing spešal! 1+1 tikai matemātikā vienmēr būs 2. Politikā rezultāts būs labākajā gadījumā 1, sliktākajā 0. Man slepenās šeftes, tādas kā pēdējā koalīcijas veidošana un Citadeles pārdošana nav pieņemamas principā. Varbūt kādu lumpeni manā vietā arī iegūs, kaut gan šaubos – tiem jau tāpat ir par ko balsot.
Lieliski! Visi nelieši un bandīti atpakaļ, lai uzspodrinātu tautas atmiņu. Kremlis nekad nav iejūtīgs bijis, tieši otrādi vienmēr ir rīkojies pretēji loģikai un lai izprovocētu dusmas. Forši, no priekiem aplaizos :) Tik Šķēle ar Godmani trūkst….
Godmanis ziemā gan radiointervijās, gan presē runāja, ka pēc Eiroparlamenta deputāta pilnvaru beigām, ies no politikas prom. Es domāju, labi ka Godmanis tanī sarakstā. Jo vairāk mēslu var partijai atgādināt, jo labāk. Tagad ne tikai “gāzi grīdā spiedēji” – Šlesers un Kalvītis, atbildīgie par NI burbuļa pūšanu, bet arī Godmanis sarakstā, pateicoties kuram krīze pie mums bija smagāka, kā citur Eiropā. Parex parņemšana uz īpasniekiem izdevīgiem nosacījumiem ir tīri Godmaņa vaina. Cik nopietniem argumentiem kadam ir jābūt, lai piespiestu Godmani kandidet, pēc tam, kad tas teica, ka vairs nebūs politikā?
Ceru ka Latvija ir cilveki kuri saprot, ka Kalvitis ir Gazprom lobijs, tiesi Kalvisa laika Latviju uzsedinaja uz gazes adatas, otrs izskatas ka Kremlis ir sapratis ka lai ievilktu valdiba SC,ar Sudrabu bus par maz,un megina vel vairak saskelt latvisko veletaju.Velreiz aicinu visus kam rup Latvija nolikt mala kaskus un rudeni, balsot nevis pec ambicijam bet vesela saprata.Diemzel Grugules ievelesana dara bazigu jebkuru logiski domajoso.
Latvijā gazpromam ir vairāk par vienu ietekmes aģentu!!!
palasi šo –
“rekonstrukcijas projekta izmaksas ir “objektīvas”, trešdien intervijā Latvijas Radio atzinis ekonomikas ministrs Artis Kampars (“Vienotība”).
Kā ziņots, par projektu publiski izskanējušas šaubas. Piemēram, Eiropas Komisijai (EK) iesniegts Rīgas Tehniskās universitātes profesores Dagnijas Blumbergas parakstīts dokuments, kura mērķis ir apturēt termoelektrocentrāles rekonstrukciju. Tāpat Somijas kompānija “Wartsila” publiski izteica šaubas, ka ir izvēlētas efektīvākās tehnoloģijas.
Kā ziņots, TEC-2 rekonstrukcijas otrā kārta paredz aizvietot divas morāli un tehniski novecojošas koģenerācijas iekārtas ar kombinētā cikla bloku.”
Cienītie – beidziet vienreiz muldēt par TEC-2 un uzsēdinasanu uz adatas!
Reaāli – tas TEC2 tur pastāv jau sen – tikai senak kurinaja gāzi vairak un elektrību no tās uzražoja vairāk. Ziemā tas TEC2 silda Rīgu, vasarā to praktiski neizmanto.
Nebūtu rekonstrukcija, tad gazi tērētu daudz vairāk un vairak sildītu gaisu!
Piesieties varētu TEC2 izmaksu atpelnīšanai caur OIK, kas grauj Latvijas ražotājus ar lielu elektroenerģijas pateriņu – kā Valmieras Stiklašķiedru, kas spiesta jaunās rūpnīcas būvēt valstīs ar zemāku elektroenerģijas gala cenu.
Par to naudu, kas aizgāja vienā no lielākiem valsts nozagšanas projektiem varēja pārbūvēt vairākus tūkstošus novecojušo katlu māju par lokālām gāzģeneratora koģenerācijas stacijām kur izmantotu arī ORC ar ne mazāku, kopējo jaudu, kas darbotos ar biomassu un atkritumiem. Tas nodrošinātu vairākus tūkstošus darba vietu, energo drošību rajonos, mazinātu zudumus elektrību transportējot un būtiski uzlabotu eksporta/importa bilanci.
Dzenāt siltumu tādos attālumos, kā Rīgā, vispār ir stulbums. Abpus Daugavai ievērojama rajona siltumu var nodrošināt upes uz jūru nestie teravati.
Kāpēc TEC2 nekurina šķeldu? Tāpēc, ka savickis maksā!
Vai zini, ka LV pārdod skandināviem šķeldu, par to saņemot naudu kura rēķinot uz 1kcal saražotā siltuma ir reizes 3 lētāka par krievijas gāzi. Tātad, pārdodam pa lēto, pērkam pa dārgo. Tā turpināt darboties ir ieinteresēti LG pietuvinātie kā arī Miķelsona izveidotās Rīgas TEC2 banda, kura pērk krievu gāzi, izlaiž caur kooģenerāciju un saņem dubulttarifu, par kuru maksājam mēs visi. Nekā savādāk kā par m…cību šādu darbību nenosauksi. Jelgavas piemērs ir reāls solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā. Lai izdodas. Un pateicoties šai stacijai, Jelgavnieki sajutīs reālu apkures rēķinu samazināšanos. Par to esmu pārliecināts
Vēlēšanas būs tests uz Latvijas pilsoņu adekvātumu un atmiņas esamību.
Vai nu mēs esam domājoši pilsoņi, kuri ir apveltīti ar domāšanu un atmiņu ( dziļu Latvijas krīzi, kas izraisīja ekonomikas kritumu ar viām sekām, praktiski, valsts bankrotu, ar tālāko emigrāciju, un visu pārējo) izraisīja taisni Kalvīša – Šlesera – ZZS politika), ja kāds to jau aizmirsis, derēja atcerēties.
Vai nu mēs esam “mazā Krievija”, un te dzīvo nevis pilsoņi, bet, bezierunu vwergi, bez jebkādām spriešanas spējām un spējām vispār izprast, kas notiek.
Vakar Krievijas FM atklāti paziņoja, ka visi 2 līmeņa Krievijas cilvēku pensiju iekrājumi aizgājuši Krimai, un, diezin vai, tos varēs atgriezt.
T.i., valsts aplaupīja savus iedzīvotājus, bet, Krievijā klusums, kaut, Rietumos, pēc tā visa, sekotu jebkuras valdības krišana, jo, pirmkārt, par to aizliedza plaši runāt, otrkārt, Krievijas valdība var darīt ar savām aitām jebko, tās neprotestēs, kamēr vien baros viņus ar minimālu barības devu un “patriotisma” porciju naida mērcē.
Jā, atcerēsimies arī tos, kas grāva Latvijas tiesiskumu, ilgu laiku bija vienā komandā ir PLL, TP, un ZZS, palīdzot novest valsti līdz krīzei, kuri kalpoja un kalpo Lembergam un MNA, kuriem patīk Putins un Lukašenko, un arī tur nodibinātas autoritarās sistēmas, kuri vairākkārt grāva valdības stabilitāti, pateicoties kuriem, tagad atkal pie teikšanas ir Lembergs, kuri vāc savā partijā pabiras no visām citām partijām, uzmini nu, kuri tie ir?
Re, kā tev atkal sakrīt domas ar Ločmeli – pie visa vainīgs Dombrovskis, man jau sen par to tavu partiju viss skaidrs, tev, acīmredzot, nebūs skaidrs nekas un nekad.
Kā tad Ločemelis neslavēs Kalvīti, kurš tik labi pakalpoja Putinam un iegrūda Latviju bankrotā. kas tad tos līgumus saslēdza par VID būvi, par Gaismas pils būvi un kur nu vēl tās elektrostacijas ,un milzu birokrātija, kura seviški izpletās Kalvīša laikā, par nekustāmā īpašuma burbuli tāpat, un kur nu vēl TEC 2 ar Krievijas gāzes lobiju utt utt.
Lai Dievs mūs pasargā no tādiem kā kalvītis, kas saņēmis no Putina rokām Ordeni: Krievijas varonis! un kā runā arī gazprom akcijas!
Kalvītis- lielākais Latvijas kangars. Kaut velns to resni parautu ar visu viņa nodevību.
Komentāri (134)
Ojārs 26.06.2014. 21.27
Straumi – TBLNNK pirmskrīzes situācijā….
—————————–
nevajag jaukt Straumi 90-to gadu sākumā, kad vinš kopā ar citiem Pilsoņu Kongresa vadītājiem panāca nulles varianta pilsonībā nepieļaušanu. Tieši Straume bija viens no tiem, kas pacietīgi skaidroja latviešu tautai, ka te sabraukušie krievi nav nekādi “likumīgi” LPSR pilsoņi, bet okupācijas rezultātā apzināti un prettiesiski iepludināti kolonisti un okupanti.
0
Malda 26.06.2014. 18.10
Jeee, lielākā pelmeņu kapsēta taisās atkal atpakaļ pie siles :)
Iepatikās šitā TVNETa bilde:
https://pbs.twimg.com/media/BrCi4d5CYAAV00s.jpg:large
0
v_laivins 26.06.2014. 14.13
Vecie kuiļi atkal vienkopus. Labi vien ir, ka tik koncentrētā sastāvā.Jācer uz vēlētāja atmiņu.
1
Aivars Krauklis > v_laivins 26.06.2014. 16.29
Visa slavenā brigāde arī cer uz to pašu atmiņu. Baidos, ka viņu cerības pamatotākas.
0
dro 26.06.2014. 14.08
ГЕННАДИЙ ЗЮГАНОВ НАГРАЖДЕН ОРДЕНОМ АЛЕКСАНДРА НЕВСКОГО
26 июня 2014 | 14:30
Соответствующий указ подписал президент. Вчера вечером он встретился с Зюгановым в своей резиденции в Ново-Огарево и поздравил лидера КПРФ с юбилеем. Сегодня Зюганову исполнилось 70 лет.
Он рассказал, что бывал в музее Чапаева на его родине, в Чувашии, и даже сидел в тачанке героя.
0
dro 26.06.2014. 14.00
Ko nu sunīt politiskos līķus, ja Vienotība pati ieslīgusi saldā dusā:
“Vilks pieļāva, ka var netikt pieņemts nākamā gada budžets un ka Latvija nākamo gadu sāk ar šī gada budžetu. «Tas nav labs signāls, esam smagi gājuši, lai atjaunotu kredītreitingus, esam strādājuši, lai parādītu, ka neesam valsts, kāda bijām līdz 2006.gadam,» sacīja ministrs. Viņaprāt, var palielināt kādus izdevumus, bet nevajag solīt lietas, ko nevar īstenot. Ministrs atzina, ka šogad daudz ko sarežģī vēlēšanas.
Finanšu ministrs arī pauda bažas, ka pārāk ātri parādās vēlme demontēt to, ko uzcēla iepriekšējais premjers Valdis Dombrovskis. «Tāpēc arī nevaru būt politikā,» paskaidroja ministrs.”
Vienotības karsējiem laiks lamāt Vilku, ja pēc Rībenas, Kursītes, Buiķa vēl palikusi žults. Uz strīpas Čepāne un citi:)
5
ligakalnina > dro 26.06.2014. 14.04
Uz strīpas visi, kas netika V sarakstos, un cer nokļūt NA sarakstos, vai, jebkuros citos, labi, ka V no tādiem tikusi vaļā.
0
dro > dro 26.06.2014. 14.10
dzeris49. O jā! Vienotībā paliek labākie no labākajiem. Nešaubies ne mirkli:) Āboltiņas, Zaķa un Kampara vadībā pretī jaunām uzvarām:):):)
0
Ieva Aile > dro 26.06.2014. 14.18
Esam smagi gājuši, lai atjaunotu kredītreitingus un iestātos eurozonā,bet ir bažas, ka pārāk ātri parādās vēlme demontēt to, ko uzcēla iepriekšējais premjers Valdis Dombrovskis, un sāksim neapdomīgi palielināt algas strādājošiem nabagiem un remontēt ceļus un tiltus…
0
dzerkaleliva > dro 26.06.2014. 22.11
Līdz ceļu un tiltu remontam un algu palielināšanai strādājošajiem LV nabagiem Latvijai vēl ļoti, ļoti bezgalīgi tāls ceļš ejams, pēc tā posta ko Latvijai nodarījis Vilks un Dombrovskis.
Diez vai tik ilgi tur vēl kāds izdzīvos, galu galā vidēji vienai latviešu sievietei šobrīd Latvijā dzimst 1.1 bērns, uzsveru latviešu!, lai tauta izdzīvotu jābūt 2.3.
Vācijā vienai latvietei vidēji dzimst 3.5 bērni.
Tā lūk, bungu rībinātāji.
0
ievuliitis > dro 26.06.2014. 22.51
Dzeris: “labi, ka V no tādiem tikusi vaļā.”
Patiešām labi, ka aiziet Vilks, Čepāne?
0
Kristīne 26.06.2014. 10.45
Vai tiešām Latvijā vēl atradīsies idioti – gatavi balsot par šiem tirliņiem!
2
austrisv > Kristīne 26.06.2014. 12.44
Domāju, ka Latvijā idiotu nekad nav trūcis un tie, ka sbalsoja par Gribuli tie nobalsos arī par zombiju partiju!
Vai tad nu cietumos un pansionātos tādu balsotāju trūks! Gan jau par to padomās, kā jau iepriekš ziņā sdzirdējām, ka daži specpansionāti sūdzējās par to, ka uzspiež viņiem balsot par kādu noteiktu spēku! Nebūs jau pirmā reize.
0
ILZE > Kristīne 26.06.2014. 14.12
Bet
Domāju, ka Latvijā idiotu nekad nav trūcis un tie, ka sbalsoja par Gribuli
_____________
Nobalsoja par fotošopu, kur Grigule atgādina Baibu Broku. Tāda politehnoloģija vēl nebija pielietota, uz Saeimas vēlēšanām šo triku varēs atkārtot Aboltiņa.
0
buchamona 26.06.2014. 10.43
Pāri 5% barjerai viņi netiks, bet diemžēl kaut kādas balsis viņi savāks. Lai cik tas paradoksāli arī neizklausās, bet, piemēram, daļa no ZRP vēlētājiem, situācijā, kad palikuši bez vadoņa :), par šiem dinozauriem arī nobalsos :) Nobalsos arī tie, kuri konsekventi balso par kaut kādām dīvaiņu sīkpartijām.
Ja notiks brīnums un viņi tomēr iekļūs Saeimā, tad tas būs labs papildinājums Saskaņas Centram, jo pēc definīcijas šis ” jaunais” politiskais spēks ir opozīcija šī brīža valdošajai koalīcijai.
11
ILZE > buchamona 26.06.2014. 11.00
rinķī apkārt
tad tas būs labs papildinājums Saskaņas Centram
_____________
Nobalso par spitālīgiem, RP/V, un labāku papildinājumu SC nemaz nevarēs vēlēties! Varēsi atgriezties Latvijā, lādēt latviešus lopu vagonos.
0
dro > buchamona 26.06.2014. 11.03
rinķī apkārt. Sveiki, draugs. Redzi Godmanis atkal valstisko interešu aizstāvju pirmajās rindās:):):)
0
buchamona > buchamona 26.06.2014. 11.38
lno, es taču Tev cik reižu esmu teicis, ka vērtējot cilvēku, es cenšos to darīt objektīvi.:) Piemēra pēc – Kārlis Ulmanis Brīvību cīņu laikā, 1934. gadā, un 1940.gadā.
Vai arī Godmanis Atmodas, puča laikā, pirmā premjerēšanas laikā, un sākot no laika, kad LC apvienojās ar LPP.
Mums ir vesela virkne šādu politiķu vēl bez Godmaņa – Straume, I. Kalniņš, arī Repše. Katram ir savi nopelni un katrs no viņiem ir ziepes savārijis, un tā tad arī uz viņiem visiem ir jāskatās
0
dro > buchamona 26.06.2014. 11.42
rinķī apkārt. Nekā! Tu Godmani vēl aizstāvēji 2009. gadā. Cik es esmu aizdomīgs, tik Tu labticīgs:)
0
buchamona > buchamona 26.06.2014. 11.45
2009 :)Laiks gan skrien nejēdzīgi ātri :( …. :)
0
ILZE > buchamona 26.06.2014. 12.07
rinķī apkārt
Mums ir vesela virkne šādu politiķu vēl bez Godmaņa – Straume, I. Kalniņš, arī Repše.
_______________
Ar to atšķirību, ka vieni no kremļa, vietējās čekas, pērkamo žurnaļugu, krievu partiju un to līdzskrējēju, DPs TSP un LC, tikuši nemitīgi demonizēti, bet pārējie kultivēti.
Godmanim vēl tad, kad tas iedeva krāsmetālu tirdzniecības licenzi, čekas stukačam, Georgam Lancmanim, kopā ar vara kravu vajadzēja nonākt kausēšanas krāsnī. Nebūtu piedzīvojuši čekas dokumentu reviziju un kartiņu iznīcināšanu 1991. gada augustā, desmitiem miljardu vērtu valsts uznēmumu atdāvināšanu komuņagām, čekistiem un bandītiem, nelegālo imigrantu apdāvināšanu ar dzīvokļiem, izmetot latviešus, kuri dzīvoja denacionalizātos namos uz ielas un simtiem citu nelietību.
0
buchamona > buchamona 26.06.2014. 12.13
v_rostins. Tu savos komentos varētu mazāk domāt par stilu, bet vairāk par saturu :) Tavā metaforu ” biezenī” pazūd saturs , tādēļ neizlasīju visu līdz galam :)
0
ILZE > buchamona 26.06.2014. 12.46
rinķī apkārt
tādēļ neizlasīju visu līdz galam :)
______________
Paldies, ka izbrīvēji laiku lai atsauktos, tas man svarīgi. Mans viedokli, tas tā.
0
ievuliitis > buchamona 26.06.2014. 13.11
Vai 2009. mēs jau zinājām, uz kādiem īpašniekiem izdevīgiem nosacījumiem Godmanis pārņēma Parex banku? Šķiet, ka nezinājām viss.
0
andris902 > buchamona 26.06.2014. 23.04
…kāpēc nezinājām?…zinājām!…bet vislabāk informētā par Parex pārņemšanu bija Baltā Māte – Sudraba, Valsts galvenā kontroliere, taisnības cīnītāja, kuras sirdsapziņa nekad neesot ļāvusi klusēt par šaubīgiem darījumiem un valsts izlaupīšanu….viņa taču piedalījās ārkārtas valdības sēdēs…vai tad viņa sabiedrību par to neinformēja???…
– “Parex krīze sākās 2008.gada septembrī – pēc tam, kad triecienu pasaules finanšu tirgiem nesa 2008.gada 15.septembrī izziņotais ASV investīciju bankas Lehmans Brothers bankrots. Tas satricināja fondu biržas un vērtspapīru tirgu.
…
Oficiāli to, ka runas par Parex finanšu problēmām atbilst patiesībai, sabiedrība uzzināja tikai sestdien, 2008.gada 8.novembrī, ap pusdienlaiku, pēc tam kad Godmaņa valdība kopā ar FKTK un Latvijas Bankas (LB) amatpersonām bija sanākusi uz slēgtu MK sēdi.
…
Novembra pirmajās dienās slepenajās sanāksmēs tika secināts, ka Parex ir uz maksātnespējas sliekšņa un bez valsts iesaistīšanās banka bankrotēs.
…
2008.gada 8.novembra vēlā vakarā pēc gandrīz 10 stundu garas ārkārtas MK sēdes premjers Godmanis paziņoja, ka pieņemts lēmums par Parex kontrolpaketes pārņemšanu. Bija izlemts, ka valsts ar valsts a/s Latvijas Hipotēku un zemes banka (LHZB) starpniecību no Kargina un Krasovicka iegādāsies 51% Parex bankas akciju, katram par to maksājot vienu latu.
…
Slēdzot Ieguldījuma līgumu, amatpersonas norādīja, ka tas noslēgts valsts interesēs un ka Kargins un Krasovickis atlikušās sev piederošās bankas akcijas (kopumā 34%) ieķīlās par labu LHZB, ka abi bijušie īpašnieki apņēmušies par labu valstij ieķīlāt savus privātīpašumus un atstāt bankā savus noguldījumus.
Neviena valdības un FKTK amatpersona toreiz medijiem neatklāja, ka Ieguldījumu līgums Karginam un Krasovickim paredz saglabāt arī augstus procentu maksājumus par viņu noguldījumiem. Tāpat tikai vēlāk atklājās, ka, piemēram, dārgās Jūrmalas villas, kuras saistījās ar abu baņķieru vārdiem (villa Marta Lielupē un villa Adlera Dubultos) viņiem nemaz nepieder un līdz ar to arī netiks ieķīlātas.”
…Baiba Rulle analizējusi Parex bankas pārņemšanu un viņas publikācija pieejama šeit:
http://www.ir.lv/2012/2/23/parex-bankas-krahs
0
Ieva Aile > buchamona 27.06.2014. 12.21
Un kurš gādāja par to,ka Parex banka vispār bija jāglābj?
0
Janka, Janic 26.06.2014. 10.04
mana atmiņa ir paarbaudiita , paldies komentu rakstiitaajiem.
1
ILZE > Janka, Janic 26.06.2014. 10.54
Ebenemezers Par atmiņu
Šlesers sola darīt visu, lai izstumtu no politiskās ietekmes NA. Bet kādām metodēm? http://www.la.lv/politiskie-lasti/
Ko kompromatu, parādu un alkatīgu un pastulbu bābu atkarīgais, čekistu publiski piesmietais, voldiņš, ar sakumpušu muguriņu, nekavējoši arī izpildīja, izrēķinoties ar Grendes kundzi.
0
austrisv 26.06.2014. 09.54
Prokrieviskie Putina atbalstītāji konsolidējas. pat Jurkānu izvilkuši laukā. Laikam visi ies uz pilnu banku, lai Latviju ievilktu Putina apkampienos, jo aptaujas jau šiem diezko labas nebija, par spīti Sudrabas mākslīgi uzpūstajai korupcija sapkarotājas slavai.
Tai kalvīš Sļeserpartijai tiešām vajadzētu saukties “Vecie zombiji” Nu jau latvija laukā no bedres- to vajag atkal izputināt!
39
janis17 > austrisv 26.06.2014. 10.40
Bet, Nu jau latvija laukā no bedres- to vajag atkal izputināt!
______________________________
Nu pārtrauc baroties no ilūzijām! Ja dombrovska laikā Latviju pametuši 250 000 darbaspējīgo, tad tā ir 1/4 no nodokļu maksātājiem! Vai Tu zini, kas ir PIRRA uzvara? Vēl viena tāda uzvara un mūsu vairs nebūs!!!
Tāpēc jau Vilks ir satraucies.
http://financenet.tvnet.lv/zinas/515726-finansu_ministram_bazas_ka_sogad_var_nepienemt_nakama_gada_budzetu
0
ligakalnina > austrisv 26.06.2014. 10.55
Izskatās, aivarsk, tu esi stipri “domājošs”, ja nesaproti elementāro – Dombrovskis saņēma valsti pēc TP, PLL, ZZS un TBLNN “saimniekošanas”, NI burbulis plīsa, uz parāda dzīvot nevarēja, un Dombrovska reformām citas izejas nebija.
Brīnos, ko tu te raksti no rīta līdz vakaram, derēja, arī, ko palasīt, ja nespēj saprast elementāras lietas, esi tikai NA propagandists, tad kurš tik primitīvām muļķībām ticēs, visi, kas tic, jau tāpat balso par NA, kam tu centies?
Tās tavas NA vēlētāju fanātisms un nekompetence arī biedē.
0
ILZE > austrisv 26.06.2014. 11.07
dzeris49
ja nesaproti elementāro – Dombrovskis saņēma valsti pēc TP, PLL, ZZS un TBLNN “saimniekošanas”
_____________
Pluss vēl starptautisko aizdevēju miljardus. Par tādu saimniekošanu manā īpašumā, es to mērgli aiz pautiem(ja nav, tad aiz kājas) pakārtu ozolā, lai vārnas noknābā. Tas mēsls viennozīmīgi ir atbildīgs par LM izvazāšanu, PV afēru un valsts reketēšanu no “skonto būves” puses. Pārējie šo noziegumu līdzdalībnieki ir tikai pakārtoti.
0
gliters > austrisv 26.06.2014. 11.10
“NI burbulis plīsa, uz parāda dzīvot nevarēja, un Dombrovska reformām citas izejas nebija.”
Varbūt būsi tomēr objektīvs un piekritīsi, ka Dombrovskis (savas sievas biznesa dēļ) ir viens no tiem, kas to burbuli pūta cerībā uz ātro peļņu.
Kas attiecas uz reformām un situācijas lāpīšanu, tad tā izpaudās, kā paildus slogs nabadzīgākajai daļai, jo “vienlīdzīgākajiem” jau nevar ķerties klāt:
“2011.gada septembris
Par valsts lielāko nodokļu parādnieku kļuvusi privātpersona Jevgeņijs Jakovļevs, kuram šogad pavasarī pēc nodokļu audita Valsts ieņēmumu dienests (VID) “uzrēķināja” papildus iemaksu 12,725 miljonu latu apjomā
——————
2014.gada marts
…starp uzņēmumiem un privātpersonām, kurām ir lielākās saistības pret valsti, pirmajā pozīcijā marta sākumā ar 18,86 miljonu eiro saistībām bijis Jevgenijs Jakovļevs… ”
http://www.ir.lv/2014/6/25/vid-pienakums-ir-iekaset-nodoklus-nevis-razot-ukazus/viedokli#opinions_list
Kur nu vēl tāds “populisms”, kā “atdoto atslēgu” principa ieviešana utml. lietas. Nevar tak atļautis ar 1mlj. aizdevumu aiztikt banku biznesu.
Tā ka V darboņi ir tādi paši korumpēti sūdabrāļi, kā rakstā minētie “politiskie zombiji”.
0
Alise > austrisv 26.06.2014. 11.21
aivarsk: Ja dombrovska laikā Latviju pametuši 250 000 darbaspējīgo
________________________________
Beidzam atkal izplatīt mītus. Kopā Latviju ir pametuši ap 300 000 iedzīvotāju, t.sk. pensionāri un bērni. Liela daļa izbrauca uzreiz pēc rtam, kad iestājāmies ES. Pēc krīzes (tipa – Dombrovska laikā) pametušo skaits varētu būt apmēram puse no visiem aizbraukušajiem vai nedaudz vairāk. Un bērni nu nekādīgi nav ieskaitāmi darbspējīgajos.
Un nevar teikt arī, ka pametuši nodokļu maksātāji. Ja jau viņi šeit nevarēja darbu atrast, tad viņi būtu šeit tikai nodokļu tērētāji, nevis maksātāji. Un ja šie cilvēki neaizbrauktu, šeit uz vietas tāpat no viņiem, ja viņi sēdētu bez darba, labuma nekāda nebūtu.
Tādēļ nevajag pārspīlēt un stulbus mītus izplatīt. Ja vēl ņem vērā, ka liela daļa aizbraukušo iepludina šeit naudu (atdod kredītus, sūta radiem), kā arī vairāk kā puse no aizbraukušajiem ir nelatvieši, un tad vēl aizbraukuši ir daudzi noziedznieki, tad es šajā ekonomiskajā emigrācijā neko ļoti sliktu Latvijai nesaskatu un jebkurā ziņā neko tādu, kā dēļ būtu jāceļ histērijas.
0
Alise > austrisv 26.06.2014. 11.24
dzeris: Tās tavas NA vēlētāju fanātisms un nekompetence arī biedē.
___________________________
dzeri, atceraties par skabargu un balķī acī :) Jūs savā fanātismā par Vienotību un pret NA esat vēl aktīvāks – jūs gandrīz katrā savā komentārā pieminat, ka NA ir garām, un ka vienīgais, ko vērts apskatīt ir Vienotība :)
0
ILZE > austrisv 26.06.2014. 11.33
zirnekliene Šeloba
marta sākumā ar 18,86 miljonu eiro saistībām bijis Jevgenijs Jakovļevs… ”
_______________
Tāda ir kremļa mauku, RP/V pārvāldīta valsts, kur viens smirdīgs ārzemnieks var uzkrāt miljoniem nodokļu parāda, bet iezemietim par laicīgi neiesniegtu atskaiti nekavējoties aptur bankas kontu.
Spilgts piemērs morālā kropļa, Dombrovska un viņa paģeļņiku izvazātais LM.
0
ligakalnina > austrisv 26.06.2014. 11.40
V ir tikpat korumpēta, kā TP, PLL, un ZZS?
Spēcīgi teikts, bet, manis pēc, lai ir, lai cik korumpēta būdama, V valsti no krīzes izvilka.
Un runāt, ka Dombrovska sieva vai kas tur vēl vainīga pie NI krīzes, vispār smieklīgi, cik atceros, JL, kad sākās krīze, bija opozīcijā, un neko nelēma.
Būtisko no nebūtiskā reiz vajadzētu iemācīties nodalīt.
0
ILZE > austrisv 26.06.2014. 11.42
Austras koks
un tad vēl aizbraukuši ir daudzi noziedznieki
__________________
Tikai tie noziedznieki, kurus “tiesiskuma” bandas vadoņi paši savas drošības pēc palaida begos. Labāku vietu, kur kārtības sardzē ir SC milicija, noziedznieki nemaz nevar vēlēties, piedevām, kad par tiem tiek gādāts, lai par pāris desmit tūkstošiem no Rietumu vai ABLV bankām tie varētu nopirkt UA.
0
gliters > austrisv 26.06.2014. 12.01
v_rostins
Vēl papildināšu “puzli”:
http://apollo.tvnet.lv/zinas/barene-turpina-cinu-ar-vid-par-nepamatotu-nodoklu-uzrekinu/644458
Tā Vilka protežē I. Pētersone izprot cīņu pret NĪ spekulantiem.
dzeri, beidz nu ar demagoģiju nodarboties – ar Dombrovska sievas biznesu vien nepietiktu, lai rastos NĪ burbulis, taču “ķieģelītis sienā” tas bija, tāpēc apgalvojums, ka NĪ burbuli pūta tikai t.s. “oligarhu partiju” biedri un pietuvinātie ir MELI. Turklāt NĪ burbuli kopīgi uzpūta gan bankas, bezatbildīgi dalot kredītus, gan “attīstītāji”, gan NĪ pircēji, kas vieglprātīgi šos kredītus ņēma, kamēr atbildība tika uzvelta tikai un vienīgi kredītu ņēmējiem. Citādi jau nevarēja būt, ņemot vērā Dombrovska interešu konfliktu.
Un citādi – TP un ZZS zaga un prihvatzēja, bet V vai nu korumpējās (Kampars), vai nu bija un ir manipulējami parādsaistību dēļ (starp citu, RP šādu parādsaistību vergu arī netrūkst). Priekš valsts un sabiedrības kopumā nekādas starpības – cik garš, tik plats.
0
dro > austrisv 26.06.2014. 12.16
zirnekliene Šeloba. Es nu Dombrovskim šo īpaši nepārmestu. Ar sievām cīnīties ne katram pietiek spēka. Cta lieta, kā var vadīt valsti, ja netiek galā ar paša sievu:)
0
dro > austrisv 26.06.2014. 12.22
dzeris…manis pēc, lai ir, lai cik korumpēta būdama, V valsti no krīzes izvilka.
________________
Dzelžaina loģika. Zagt atļauts visiem, izņemot NA:):):)
0
gliters > austrisv 26.06.2014. 12.22
Var pārmest vai nepārmest, bet rezultāts ir tāds kāds ir un tas jāizstrēbj mums visiem.
0
ievuliitis > austrisv 26.06.2014. 13.22
dzeris: “JL, kad sākās krīze, bija opozīcijā, un neko nelēma.”
2009. gada valdības koalīcija – JL, TP, ZZS. Ministru prezidents – Valdis Dombrovskis.
http://www.mk.gov.lv/lv/mk/vesture/dombrovskis-valdiba-1/
0
ligakalnina > austrisv 26.06.2014. 14.02
Krize sākās 2008 gadā, un tad Dombrovski atsauca no Eiropas, jo neviens no tiem, kas valsti līdz krīzei noveda, vairs atbildību uz’ņemties nevēlējas.
“Loģika” par to, ka V korumpēta ne mazāk, kā ZZS, NA, vai TP, arī ir tikpat “dzelžaina”, V, kā partija, vispār nav korumpēta, saimnieku tai nav, atšķirībā no pārējiem trijiem, ja var par ko runāt, tad par atsevišķu biedru neētisku rīcību.
0
ILZE > austrisv 26.06.2014. 14.10
lno
Dzelžaina loģika. Zagt atļauts visiem, izņemot NA:):):)
_______________
Ne tā. Vecā gomoseka un durkas sanitāra un politinformatora loģika: lai katrs dara, kas ienāk prātā, ja vien tas zvērsiki nīst NA.
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 15.22
betij – nu Tu sapinies ar krīzes sakšanās periodu … vari atsvaidzināt atmiņu – 2008.gada 15.septembris -http://www.diena.lv/bizness/finanses/papildinata-asv-bankas-lehman-brothers-bankrots-satricina-finansu-tirgus-626960
0
ievuliitis > austrisv 26.06.2014. 15.38
Un tu man vari pateikt, kad beidzās “krīzes sākums”, klusais? Vai gribi teikt, ka 16. septembrī? Vēl nē? Kuru dienu tu izvēlēsies par beidzamo, ko drīkst ietvert jēdzienā “krīzes sākums”?
Ja mēs sakām, ka tagad – 2014. krīze tā kā iet uz beigām un sākās tā 2008. beigās, tad jau varam aprēķināt, kad bija krīzes vidus? Un viss, kas līdz tam, būs sākums, vai nē?
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 15.51
betij – nu neapcelies :)
2008.gada 15.septembrī bankrota pieteikumu iesniedza 158 gadus vecā investīciju banka Lehman Brothers, satricinot visu finanšu pasauli.
Pasaules ekonomikā jau pirms tam bija vērojamas nopietnas krīzes pazīmes, tomēr tieši Lehman Brothers bankrots kļuva par izšķirošo domino kauliņu, kas iekustināja lielo krīzes vilni. Un sniega bumba saka ripot no kalna …
0
ligakalnina > austrisv 26.06.2014. 17.19
Betijai, aiverskam, ģenerālim, un pārējiem NA faniem, krīze sākās tad, kad parādījās Dombrovskis, viņi dzīvo savā, specifiskajā, laikā un telpā, kam ar realitāti visai mazs sakars.
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 18.43
arī smukiem un gudriem gadās :) –
http://www.youtube.com/watch?v=xdyfvc6qJUw
0
ILZE > austrisv 26.06.2014. 20.09
dzeris49
krīze sākās tad, kad parādījās Dombrovskis
____________
Kad Dombrovskis savu resno pakaļu iestūķēja premjera krēslā, viņam pašam un Bukānei krīze beidzās. Vai kaut kur neatgādina Kalvīša treknos gadus, kad tas uzaudzēja tādu mūli, ka TV ekrānā nelien?
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 20.37
Džeri, NI burbulis plīsa, uz parāda dzīvot nevarēja, un Dombrovska
___________________________________________
Hmmm, dombrovskis pats ieguldīja burbulī visu savu un valstij aizņemto naudu un brīnišķīgi dzīvo uz parāda, ko viņam nemitīgi atlaiž un atmaksu atliek un atliek, tā ka domā, ko raksti!
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 20.56
Austras koks Ja jau viņi šeit nevarēja darbu atrast, tad viņi būtu šeit tikai nodokļu tērētāji, nevis maksātāji.
______________________________________
Tieši šis ir tas, ko pārmetu dombrovskim!!! VISPĀR NEKAS netika domāts par darbavietu saglabāšanu un radīšanu.
Bet tagad iedomājies, kas būtu noticis, ja mēs būtu aizņēmušies par vienu miljardu vairāk un ieguldījuši to ceļu infrastruktūrā, vai siltināšanā?
Pat, ja ES vai SVF nebūtu aizdevuši, tad varēja neieguldīt pareksā, bet pareksa noguldītājiem izsniegt valsts aizņēmuma obligācijas, piemēram uz 10 gadiem. Varianti bija.
Šobrīd mums būtu par 150 000 vairāk iedzīvotāju, ceļi Lietuvas līmenī un par 20% samazināts gāzes patēriņš siltināšanas dēļ. Un visticamāk ka krievu bandīti būtu novākuši abus aizbēgušos k&k.
http://lv.wikipedia.org/wiki/Keinsisms
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 21.25
aivarsk – Tev jāiet politikā :)
0
andris902 > austrisv 26.06.2014. 22.40
…jā, ideja laba – aivarsk ar pirmo numuru Vidzemes vēlēšanu apgabalā NA vēlēšanu listē…beidzot varēs realizēt savu biznesa plānu….
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 22.43
Klusais, katrā jokā ir daļa joka, arī Tavējā, bet politikā diemžēl priekšā jau ir tādi talantīgi mēsli, kā solvita, zaķis, kampars un citi. Neesmu pagaidām tik bagāts, lai varētu atļauties nestrādāt, bet rullēt gurķi, kā to darīja tādi puikas, kā sprūdželis, vai knaibīt 9 numura čičus, kā ķīlis… nu nē, paldies…
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 22.48
aivarsk – nezināju ,ka Tevi uzrunā V un RP politika … Tāpat cik noprotu esi lietas kursā par 9 izmēra čičiem ( cik saprotu ar to bija domātas sieviešu krūtis … ) . :)
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 22.50
zanE vēlēšanu listē…beidzot varēs realizēt savu biznesa plānu….
_________________________________
Nu jau komplimenti panesās! Es taču neesmu tik advancēts, kā voldiņš, ka bez premjera amata bizness nu nekādi nesanāk :)
Starp citu, tu lieliski atspoguļo vienotībnieka izpratni par politiku un biznesu! Mums nav pa ceļam…
P.S. Viss ir realizēts un produkts jau sen tiek piegādāts :))
Tā, ka līdzjutēji – varat atspringt :)
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 22.57
klusais cik noprotu esi lietas kursā par 9 izmēra čičiem
________________________
Jā, palasīju presi, paklausījos baumas, parunājos ar zinošiem ļaudīm – līdzīgi, kā Tu dažkārt. Tie vienas ministres pupi esot bijuši, kā kulaks uz acs kādam citam ministram.
Ar izmēru varbūt nedaudz pārspīlēts, bet 7 vajadzētu būt! :)
P.S. Varbūt oponēsi Keinsam?
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 23.01
un kā ar politiskajām simpātijām ? :) :) :)
Kapēc kā daudzsološais uzņēmējs negribi palīdzēt NA sarakstam ? :) :) :)
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 23.13
Klusais, kļūdies, kā reiz neesmu daudz sološais!
Politiskās simpātijas pieder nacionālas valsts idejai.
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 23.16
Par Keinsu – īsumā nevar salīdzināt Latviju ar ASV , pilnīgi dažādas ekonomikas un iespējas . Starp citu tagad lieliski Ķīna rāda kā lielas ekonomikas spēj izmantojot iekšējo tirgu mainīt akcentus ekonomikā. Iedomājies cik forši ir ja kaut kur pagrabā stāv dolāru drukājamā mašīnā kā ASV .
P.S. Interesanti , nesen sanāca pieminēt Tevi sarunā , es nez kapēc domāju , ka Tu esi 70 gadnieks … man minēja , ka varētu būt ap 40 gadiem, vari ieviest skaidrību ? :) :) :)
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 23.28
klusais nevar salīdzināt Latviju ar ASV
__________________________
Salīdzināt nevajag – vajadzēja krīzes laikā dot valsts pasūtījumu – labot ceļus, siltināt ēkas. Miljardu no pareksa nevajadzēja izmaksāt nerezidentiem kešā, bet izsniegt valsts termiņobligācijas (lūk Tev dolāru drukājamais bez devalvācijas)
P.S. Interesanti , nesen sanāca pieminēt Tevi sarunā
_______________________
wow, es ceru, ka sarunā ar kādu jauku slaidu sievišķi tā ap 25 gadiem un ap otro krūšu izmēru? Bet ne ar Zani :)
0
garausiitis > austrisv 26.06.2014. 23.35
Es dodu priekšroku 35-40 … 3 izmērs ir labs :)
Valsts pasūtījums ir laba lieta pie nosacījuma , ka ir nauda un neaizmirsīsim , ka Parex bija sistēmiska banka …
0
janis17 > austrisv 26.06.2014. 23.56
Klusais Nu 3 arī der, bet viss, kas veļas pāri plaukstai ir tesmenis :)
Parex bija sistēmiska banka …
_________________________
Sistēmiska, tātad vēl jo svarīgāk bija saprast, ka valsts un pašvaldības iestādēm vienreiz izņemt naudu no konta un tad ciest ilgstošā krīzē būs nesalīdzināmi grūtāk nekā saņemt valsts garantētas obligācijas, tās pārdot vajadzības gadījumā kaut ar zaudējumiem, bet valsts ekonomikā ieplūstu nauda un cilvēkiem būtu darbs.
Pareksa sistēmisms drīzāk izpaudās tādā kompromatā uz visiem, ka NEVIENS neriskēja to uzspridzināt un par miljardu mēs vienkārši nopirkām no krievu bandītiem to divu kretīnu plikās dzīvības. Tas bija sistēmiski vajadzīgs?
0
ILZE > austrisv 27.06.2014. 09.28
klusais
Es dodu priekšroku 35-40 … 3 izmērs ir labs :)
______________
Nodrošināts vīrietis reproduktīvā vecumā dod priekšroku, nē paģēr, sievieti reproduktīvā vecumā. Pārējiem, īpaši pielipējzivīm un sulaiņiem, arī čekas piesmietam bijušam premļjakam, noder sirsnīgas un daudz pieredzējušas slimnieku kopējas.
0
ILZE > austrisv 27.06.2014. 09.37
aivarsk
Ko vari ņemties ar varu uzspiežot ekonomikas α & Ω? Latvijas “veiksmes stāsts” ir Dombrovska, Zaharjina un Ļipmana kopīgi izvazātais LM. Padiskutē vēl ar zanI par tikumību!
0
janis17 > austrisv 27.06.2014. 11.24
Tādas diskusijas noder neitrālam lasītājam, ja tāds kādreiz te iemaldās :)
Zani jau nepārliecināsi, bet kāds var sākt interesēties par patiesību, tad zvīņas no acīm nokrīt.
0
Baiba Eglâja 26.06.2014. 09.50
Vēlētājiem jaunus zagļus nevajag, apmierinās ar vecajiem…
0
gliters 26.06.2014. 09.44
Es jau saprotu, ka V savā darbībā maz atšķiras no šiem “politiskajiem zombijiem”, bet liekulībā šos pat pārspēj, taču puiši par ātri uzsākuši savu “politisko reinkarnāciju” – viņu aktivitātes vēl pārāk labi atceras. Vai tik viņi nav tie, ar kuriem Krievija pirmkārt runā par gāzes cenu saistību ar dalību NATO? Protams, visās pārējās (bez izņēmuma) partijās arī ir kontingents, ar ko ir vērts “turpināt sēdi” par šo tēmu.
15
janis17 > gliters 26.06.2014. 10.33
Es domāju, ka krievija runā ar tiem, kas sēd pie galda. Tāpēc jau tā vēlme tur tikt klāt. Ar miroņiem jau nav ko runāt. Acīm redzot likmes ir augstas, ka šī varza lien ārā no politiskajiem kapiem – “mēs ar gribam, mēs arī!!!” Jautājums ir – par cik mūs un valsts intereses pārdos tie, kas būs pie varas, proti gazprominators zaķis, kampars&co? Ne jau velti vajadzēja atbrīvoties no Kursītes un citiem nacionāli (lasi – valstiski) domājošajiem!
0
ligakalnina > gliters 26.06.2014. 10.48
“Naciomnāli” ( lasi valstiski) domājošie”.
———————-
Un kas tie būtu – Iesalnieks, Parādnieks, Dombrava, Dzintars, Rasnačs, Bērziņš, Rusiņš, Naudiņš, Grende, tie ir tie “valstiski domājošie”, kas spēs vadīt šo valsti?
Līdzīgi, ka Požarnovs, Straume, un kas tur vēl, kas jau ir SC?
Tie, kas nespēj atrast nevienu ministra kandidātu, kas būtu vai nu nesakompromitējies, vai nebūtu visai, politkorekti runājot, īpatnējs?
Visi šie blēži un tukšmuldētāji?
Tev gan īpatnējs priekštats par to, kas ir “valstiski domājošie”, visi šie diezin vai vispār ir “domājošie”, kur nu vēl valstiski, ja par domāšanu nesauc kalpošanu Lembergam vai MNA un tukšmuldēšanu.
0
gliters > gliters 26.06.2014. 10.51
“Jautājums ir – par cik mūs un valsts intereses pārdos tie, kas būs pie varas, proti gazprominators zaķis, kampars&co? Ne jau velti vajadzēja atbrīvoties no Kursītes un citiem nacionāli (lasi – valstiski) domājošajiem!”
Tas bērnudārzniekam skaidrs – V spice taisās pārdot valsti un notīties uz kādu Floridu vai Maljorku, tāpēc jau aizvietoja nacionāli domājošo daļu ar “tankistiem”, kuri pret to neiebildīs.
Taču, pat ja notiek neticamais, un uzvar NA ar 51%, tad tur jau arī ir potenciālie “sarunu partneri” – Naudiņš, Parādnieks (dēļ parādsaistībām kaut vai), jaunpienācējs Rūsiņš, kurš sagādāja ekipējumu Krievijas jaunatnes nometņu dalībniekiem.
Kopumā man personīgi visa šī priekšvēlēšanu jezga izskatās šādi:
http://www.kasparov.ru/content/materials/201405/5385C61D056BB.jpg
Diemžēl nevienā no “latviskajām partijām” NAV PIE TEIKŠANAS tā daļa, kam rūpētu nevis personiskās rebes, parādsaistības vai sponsoru intereses (tiem ka tik nauda, bet citur kā Krievijā viņi to pelnīt nemāk), bet Latvijas valsts kā tādā.
Tāpēc es saku, ja nenotiks kāda “tektoniskā nobīde”, t.i. līdz oktobrim visu faktoru summa nerezultēsies smagā Krievijas aplauzienā, LV ir “kirdik” – jādomā, vai emigrēt vai iet mežabrāļos.
0
ILZE > gliters 26.06.2014. 11.54
zirnekliene Šeloba
un uzvar NA ar 51%, tad tur jau arī ir potenciālie “sarunu partneri” – Naudiņš, Parādnieks
___________________
Varbūt uzskaitīsi viņu pastrādātos noziegumus, pirms liec Prokrusta gultā? Tādu neliešu, kā Zatlers un Dombrovskis, starp politiķiem visā pēcpadomju laikā salasīsies labi ja 20-30.
Kas attiecas uz Naudiņu, RP/V viņam atbrīvoja vietu, patriecot Cilinski.
0
dro > gliters 26.06.2014. 12.02
zirnekliene Šeloba. Ļoti pesimistiski, bet reāli. 1993. gadā piedalījos vienas partijas dibināšanā. Lai gan bija savākušies daudz ideālistu, tomēr prevalēja sīkās personīgās interesītes. Konorežisors gribēja naudu filmai , citi biznesa sakarus /iespējas bija lielas, jo piedalījās arī aizrobežu baptisti/, bet kronis visam – viens tūlīt zvanīja uz Maskavu un piedāvāja partijas pakalpojumus Lučanskim…Tā kā lai ko mēs nedibinātu, vienmēr iznāk “kupi – prodai” un visvairāk var nopelnīt, tirgojot sabiedrības intereses.
0
gliters > gliters 26.06.2014. 12.18
v_rostins
Šiem vēl nebija iespējas neko pastrādāt. Sausais atlikums ir tāds, ka arī NA iekšienē acīmredzami dominē “lietišķais spārns”, tāpēc, ja NA apmainītos vietām ar V, esmu par 90% pārliecināta, ka būtu kārtējā variācija par “kupi-prodai” tēmu.
Es jau gan vēlēšanās rīkošos kā parasti, bet ja man būtu pilnīgi brīva izvēle, izvēlētos nebalsot, jo objektīvi ņemot, nav par ko.
0
gliters > gliters 26.06.2014. 12.20
“visvairāk var nopelnīt, tirgojot sabiedrības intereses.”
Tā viņš ir – tīrā peļņa ar minimāliem ieguldījumiem (cik sabiedrības acu aizmālēšanai nepieciešams) tās gūšanai.
0
ILZE > gliters 26.06.2014. 12.25
lno
viens tūlīt zvanīja uz Maskavu un piedāvāja partijas pakalpojumus Lučanskim…
______________
Starptautiskā žīdu – čekistu bandītiskā grupējuma pārstāvim, Lučanskim, bijušam Lemberga un Aināra Gulbja saimniekam, vairāk naudas, kā Vienotības sponsoriem.
0
ILZE > gliters 26.06.2014. 12.54
zirnekliene Šeloba
tāpēc, ja NA apmainītos vietām ar V
______________
Varbūt bez tukšiem pieņēmumiem, būtu labi pamēģināt, kā būtu ja nacionālpatriotiem arī kādu reizi būtu teikšana? Līdz šim visus lēmumus pieņēmuši tikai kremļa pakalpiņi. Es politiķus vērtēju tikai pēc viņu balsojumiem un retorikas. Pēc deguniem, nē.
Pieļauju, ka arī starp NA jau ir kādi 30% čekas sakompromitēto, kad Vienotībā tādu būs 70-80%, bet RP vairs nav atlicis neviena, kas būtu pasaudzējams.
0
gliters > gliters 26.06.2014. 13.49
v_rostins
Dzīvosim, redzēsim… Ja tas būtu atkarīgs no manis, es viņiem to iespēju dotu – kad visi citi ir mēģinājuši, lai tagad šie rāda ko var – sliktāk nekā ir, var būt tikai tad, ja pie varas nāks SC. Bet tā varēsim V vietā lamāt NA – vismaz kādas pārmaiņas…
Bet nu ilūziju man par viņiem galīgi nav.
0
janis17 > gliters 26.06.2014. 14.29
zirnekliene Šeloba Bet nu ilūziju man par viņiem galīgi nav.
___________________________
Tas ir labi!
Nevajag dzīvot aklās ilūzijās, kā to dara Bet.
Ideoloģiskais virziens man pašam ir skaidrs – nacionāla valsts, 1918. gada 18. novembra Latvija!
Kurš to piedāvā, par to es balsošu un vērtēšu!
0
Ieva Aile > gliters 26.06.2014. 14.40
NA ir daudz grūtāk nomaskēt darbības,kas būtu pret Latvijas interesēm.
0
dro > gliters 26.06.2014. 15.09
Kas attiecas uz Naudiņu, RP/V viņam atbrīvoja vietu, patriecot Cilinski.
_________________
Nu šis tiešām labs:)
0
ligakalnina > gliters 26.06.2014. 17.26
Tad V bīdīja to Naudiņu, vai, tomēr, NA?
Dzelžaina loģika, V vainīga, ka NA neviena labāka par Naudiņu neatradās.
0
janis17 > gliters 26.06.2014. 20.34
Tas, ko naudiņš pagaidām kopā ar Cilinski dara ir mēģina glābt zatļerpuikiņa ievārīto. Pagaidām virziens ir pareizs. Svarīgi šobrīd ir nodrošināt Kohēzijas naudas neatņemšanu par iepriekšējo periodu. Laika maz – līdz 2015.g.maijam, bet darāmā vājprātīgi daudz.
0
Alise 26.06.2014. 09.42
Kalvītis, Šlesers, Godmanis, Zalāns, Straume, Jurkāns – skaista kompānija :)
Būs tiešām kā dzeris saka – vēlētāju atmiņas un adekvātuma pārbaude :)
6
ligakalnina > Alise 26.06.2014. 10.16
Labi, ka atgādināji par to Straumi – TBLNNK pirmskrīzes situācijā taču arī bija “saplūdusi vienotā ekstāzē” ar TP, PLL, ZZS, un, neformāli, ar SC, ne par velti daži bijušie TBLNNK politiķi jau ir SC, uzreiz manāma TB politiķu “principialitāte” un tas, ka tā “nacionalā ideja” ir viņu sirdslieta.
Daļu gan pievāca arī NA, Rasnaču, Bērziņu, acīmredzot, Lembergs un MNA negrib likt “visas olas vienā grožā”.
0
janis17 > Alise 26.06.2014. 10.28
Dzeris, pirmskrīzes situācijā taču arī bija “saplūdusi vienotā ekstāzē”
_______________________________________________________
kā komentēsi v. dombrovsaka saplūšanu “vienotā ekstāzē” pirmskrīzes laikā gāzējot grīdā un burbulī sadedzinot gan savu, gan no valsts aizņemto naudu?
0
Alise > Alise 26.06.2014. 11.08
dzeri, nu cik var atkārtot stulbus mītus?! Ne tiem maksātnespējas administratoriem kāda milzīgā ietekme uz NA, ne Lembergam. Uz atsevišķiem cilvēkiem, protams, ir, bet uz atsevišķiem cilvēkiem Vienotībā Lembergam varētu būt vēl lielāka ietekme :)
Bez tam, maksātnespējas administratoru problēmas pa lielam vispār ir uzpūsts mīts, kuru turpina atkārtot visi, kam bijusi negatīva saskare ar administratoriem. `Bet administratoru negatīvi lēmumi atiecībā pret kādu personu ir jebkurā maksātnespējas procesā, bez tā nemaz nevar iztikt. proatams, ka starp administratoriem ir arī blēži, bet ne jau vairāk kā citās profesijās.
Ja jau tiem administratoriem, kuri lieli blēži, un Lembergam būtu kabatā visa NA partija vai kaut vai pietiekami liela ietekme uz visu partiju, tad partijai nebūtu vienmēr tik lielas problēmas ar budžetu uz vēlēšanām. Tā kā tās ietekmes uz visu partiju nav, tad nu nākas iztikt ar atsevišķu personāžu sponsorēšanu un sarunāšanu gan NA, gan Vienotībā. Līdz ar to tas, ka NA ir Lemberga vai maksātnespējas administratoru partija, ir mīts.
Varbūt vajag vienreiz beigt tupi fanot par Vienotību, un ieslēgt loģisko domāšanu. Bez tam, reālā vara faktiski pieder Vienotībai, un jebkurš bizness visu lobēšanu bīda caur Vienotību. Tādēļ arī Vienotībai sponsoru no biznesa vides netrūkst.
0
ligakalnina > Alise 26.06.2014. 11.22
Kā tad, ka mīts, taisni tāpēc NA pēc LŪša pavēles novāca Bordānu un ielika Broku, kas jau apturēja visus Bordāna likumprojektus, kas domāti lielākai MNA kontrolei, un, taisni tāpēc, ka Lembergam nekāda ietekkme nav, Dzintars, savulaik, pretēji Dombrovska gribai ar šantāžas palīdzību iebīdīja par TM absolūti Lemberga nopirkto Bērziņu, kas mēģināja bīodīt Lembergam vajadzīgus likumprojektus.
Kāpēc NA maz naudas – viņi lēti nopērkami, tāpēc, vajag tiešām domāt loģiski, tev taisnība.
0
ILZE > Alise 26.06.2014. 11.50
dzeris49
Kā tad, ka mīts, taisni tāpēc NA pēc LŪša pavēles novāca Bordānu
_______________
Daudzas organizācijas, patiesībā ikviena sevi cienoša, to čekas kurmi būtu nolaidusi Daugavas dzelmē ar iebetonētām kājām.
0
janis17 > Alise 26.06.2014. 20.29
Austras koks Kalvītis, Šlesers, Godmanis, Zalāns, Straume, Jurkāns – skaista kompānija :)
___________________________________
zatļers pietrūkst!
0
ILZE 26.06.2014. 09.38
Tas, ka čekas izdzimteņi, Kalvītis un Šļesers, vēl nav dabūjuši galu cietumā ir “tiesiskuma” koalīcijas vaina. Vārna vārnai acī neknābj.
http://i8.ifrype.com/posts/320/368/v1312196572/l_5320368.jpg
Kremļa maukas, izrēķinoties ar Grendi, Cilinski un Broku, pildīja savu klientu pasūtījumu.
1
aigarsaboltins > ILZE 26.06.2014. 10.47
vai tad kremļa maukas naudiņš un hūte izrēķinājās ar tādām pašām slampām baibočku un žaņetku??? Tas ir kas jauns tavā repertuārā.
0
silvija_vitina 26.06.2014. 09.35
RUS procesi ir biedējoši. Un uz to fona notiekošie partiju dinamiskie procesi ir tikpat biedējoši. Tā vietā, lai konsolidētos ap vienu būtisku stratēģisku mērķi (un tas ir valstiskuma saglabāšanas mērķis!), šobrīd atkal jau tiek stiepts deķītis. Visvairāk jau nu mani biedē Vienotībā notiekošais. Daudzi šīs partijas galvas nav izturējuši varas pārbaudi. Vienotībai ir jāsaprot, ka visi šie zombiji būs tik spēcīgi, cik vāja ir Vienotība.
Es, kā vēlētājs domājošais/saprātīgais/pragmatiskais, šobrīd plēšu neziņā matus, jo man atkal tiek piedāvāta izvēle – mazākā ļaunuma princips, nevis labākās komandas princips. Tad ko lai domā vēlētājs, kas nepiepūlas ar domāšanu? BAISI.
9
Una Grinberga > silvija_vitina 26.06.2014. 09.46
Atbilde ir ļoti vienkārša: praktiski nav iespējams izveidot labu komandu, kad apkārt ir tikai populisti, jo vidējam vēlētājam nav iespējams “iepārdot” realitātei pietuvinātu, patiesu un tālredzīgu valsts stratēģiju. Vienotības vadība “peld” starp populismu un varas grožu noturēšanu, jo visticamāk tas ir vienīgais veids, kā izdzīvot esošajā politiskajā vidē. Tas taču ir acīmredzams, ka progresīvai, dinamiskai un tālredzīgai valdībai, kāda bija iepriekšējā, nav vairākuma un tāda visticamāk arī nebūs pēc nākamajām vēlēšanām.
0
ligakalnina > silvija_vitina 26.06.2014. 10.00
Tāda, diemžēl, no vienas puses, un, par laimi, no otras puses, ir demokrātija.
Es piekrītu N.Š. – mums ir divas izvēles – balsot par partiju, kas, vienīgā, spēj darīt ko reālu, ko tā jau pierādījusi, vai, balsot par populistiem – nacionālpopulistiem, sociālpopulistiem, sovokiem.
Tas tests ir tāds – kas notiktu, ja valsti vadītu tikai viena partija, par ko tu nobalsoji, piem., ZZS, NA, vai SC?
pat negribas domāt, kas tad notiktu ar ekonomiku un visu pārējo, kur vajadzīga ne tikai lozungi un muldēšana, bet, kompetence.
Manuprāt, par ko balsot, ir tik acīmredzami, ka ir pašsaprotami, par vienīgajiem, kas nav populisti, ar visiem viņu trūkumiem, viņi pierādījuši, ka tiem var uzticēt vadīt valsti, atšķirībā no pārējiem.
0
janis17 > silvija_vitina 26.06.2014. 10.21
Tikai politiski vājredzīgais džeris, pretrunājot pats savām tēzēm, visu redz melnbaltu un visus, kas neapplaudē vienotībai, grūž vienā maisā!
Tieši tik pat tuvredzīgi, kā iepriekš atbalstot sc ņemšanu valdībā pēc vienotības un vēlāk zrp aicinājumiem!
Cerams, ka cilvēki nezaudēs savas atmiņas spējas, atšķirībā no Džera!
0
jmaklakovs > silvija_vitina 26.06.2014. 10.58
Lai lumpeņiem tiek populisti. Problēma tāda, ka Latvijā sastopami arī domājoši vēlētāji, kuriem arī derētu sava partija! Vienotība grib izpatikt visiem, bet kas der visam tas neder nekam.
0
Una Grinberga > silvija_vitina 26.06.2014. 11.20
@nomale, kad lumpeņi ir savi 25-30%, bet V pastāvīgie vēlētāji ir 15-20%, tad laikam īpaši nebūtu gudri veltīt visas pūles tika 15%…. Un racionāls V pastāvīgais vēlētājs ir ieinteresēts, lai V uzrunātu arī lumpeņus, jo tad ir lielāka varbūtība, ka V pastāvīgā vēlētāja intereses ir labāk pārstāvētas.
0
Ieva Aile > silvija_vitina 26.06.2014. 11.21
Kur tad ir tā realitātei pietuvinātā, patiesā un tālredzīgā valsts stratēģija?Vai kāds vispār ir mēģinājis piedāvāt!?Konsolidācija,cilvēku neārstēšana,zemas algas,nodokļu paaugstināšana bez progresivitātes,gazpromizācija,LM izvazāšana būtu tā ilgtspējīgā stratēģija?
0
Ieva Aile > silvija_vitina 26.06.2014. 11.26
Forši,ne?:D Vienotības vēlētāji un lumpeņi…Lumpeņi ir tie,kurus par nabagiem ir patasījusi līdzšinējā,arī Vienotības piekoptā politika!Ar ko šie (cenzēts un vēlreiz cenzēts) varētu uzrunāt cilvēkus,kurus paši nostādījuši izdzīvošanas režīmā?
0
jmaklakovs > silvija_vitina 26.06.2014. 11.35
Nasing spešal! 1+1 tikai matemātikā vienmēr būs 2. Politikā rezultāts būs labākajā gadījumā 1, sliktākajā 0. Man slepenās šeftes, tādas kā pēdējā koalīcijas veidošana un Citadeles pārdošana nav pieņemamas principā. Varbūt kādu lumpeni manā vietā arī iegūs, kaut gan šaubos – tiem jau tāpat ir par ko balsot.
0
Una Grinberga > silvija_vitina 26.06.2014. 18.54
@nomale
Un kas nesaprotams koalīcijas veidošanā un Citadeles pārdošanā?
0
dace_ampermane 26.06.2014. 09.29
Lieliski! Visi nelieši un bandīti atpakaļ, lai uzspodrinātu tautas atmiņu. Kremlis nekad nav iejūtīgs bijis, tieši otrādi vienmēr ir rīkojies pretēji loģikai un lai izprovocētu dusmas. Forši, no priekiem aplaizos :) Tik Šķēle ar Godmani trūkst….
5
Alise > dace_ampermane 26.06.2014. 09.44
Šķēle trūkst, bet Godmanis tak ir! Vai arī atkal raksts pa ceļam ir papildinājies? :)
0
dace_ampermane > dace_ampermane 26.06.2014. 09.52
Austras koks
Jā gan, ir Godmanis :)
0
ievuliitis > dace_ampermane 26.06.2014. 13.07
Godmanis ziemā gan radiointervijās, gan presē runāja, ka pēc Eiroparlamenta deputāta pilnvaru beigām, ies no politikas prom. Es domāju, labi ka Godmanis tanī sarakstā. Jo vairāk mēslu var partijai atgādināt, jo labāk. Tagad ne tikai “gāzi grīdā spiedēji” – Šlesers un Kalvītis, atbildīgie par NI burbuļa pūšanu, bet arī Godmanis sarakstā, pateicoties kuram krīze pie mums bija smagāka, kā citur Eiropā. Parex parņemšana uz īpasniekiem izdevīgiem nosacījumiem ir tīri Godmaņa vaina. Cik nopietniem argumentiem kadam ir jābūt, lai piespiestu Godmani kandidet, pēc tam, kad tas teica, ka vairs nebūs politikā?
0
ILZE > dace_ampermane 26.06.2014. 14.03
betijacelmale
Cik nopietniem argumentiem kadam ir jābūt, lai piespiestu Godmani kandidet, pēc tam, kad tas teica, ka vairs nebūs politik
_________________
Putins teica, ka bijušo čekistu nav, tāpēc neskatoties uz visām Pētersones rebēm, IeM, Godmanim jāturpina kalpot.
0
janis17 > dace_ampermane 26.06.2014. 14.18
Betija! “gāzi grīdā spiedēji” – Šlesers un Kalvītis, atbildīgie par NI burbuļa
_____________________________
Dombrovskis ir tieši tāds pats gāzi grīdā spiedējs un atbildīgs par burbuli, kurā sadedzināja savu un no valsts aizņemtu naudu.
0
Evita 26.06.2014. 09.15
Ceru ka Latvija ir cilveki kuri saprot, ka Kalvitis ir Gazprom lobijs, tiesi Kalvisa laika Latviju uzsedinaja uz gazes adatas, otrs izskatas ka Kremlis ir sapratis ka lai ievilktu valdiba SC,ar Sudrabu bus par maz,un megina vel vairak saskelt latvisko veletaju.Velreiz aicinu visus kam rup Latvija nolikt mala kaskus un rudeni, balsot nevis pec ambicijam bet vesela saprata.Diemzel Grugules ievelesana dara bazigu jebkuru logiski domajoso.
4
janis17 > Evita 26.06.2014. 10.16
Latvijā gazpromam ir vairāk par vienu ietekmes aģentu!!!
palasi šo –
“rekonstrukcijas projekta izmaksas ir “objektīvas”, trešdien intervijā Latvijas Radio atzinis ekonomikas ministrs Artis Kampars (“Vienotība”).
Kā ziņots, par projektu publiski izskanējušas šaubas. Piemēram, Eiropas Komisijai (EK) iesniegts Rīgas Tehniskās universitātes profesores Dagnijas Blumbergas parakstīts dokuments, kura mērķis ir apturēt termoelektrocentrāles rekonstrukciju. Tāpat Somijas kompānija “Wartsila” publiski izteica šaubas, ka ir izvēlētas efektīvākās tehnoloģijas.
Kā ziņots, TEC-2 rekonstrukcijas otrā kārta paredz aizvietot divas morāli un tehniski novecojošas koģenerācijas iekārtas ar kombinētā cikla bloku.”
http://www.ir.lv/2010/12/15/kampars-tec-2-rekonstrukcijas-izmaksas-ir-objektivas
0
Ansis > Evita 26.06.2014. 12.30
Cienītie – beidziet vienreiz muldēt par TEC-2 un uzsēdinasanu uz adatas!
Reaāli – tas TEC2 tur pastāv jau sen – tikai senak kurinaja gāzi vairak un elektrību no tās uzražoja vairāk. Ziemā tas TEC2 silda Rīgu, vasarā to praktiski neizmanto.
Nebūtu rekonstrukcija, tad gazi tērētu daudz vairāk un vairak sildītu gaisu!
Piesieties varētu TEC2 izmaksu atpelnīšanai caur OIK, kas grauj Latvijas ražotājus ar lielu elektroenerģijas pateriņu – kā Valmieras Stiklašķiedru, kas spiesta jaunās rūpnīcas būvēt valstīs ar zemāku elektroenerģijas gala cenu.
0
ILZE > Evita 26.06.2014. 13.43
Edgars Avotiņš
Par to naudu, kas aizgāja vienā no lielākiem valsts nozagšanas projektiem varēja pārbūvēt vairākus tūkstošus novecojušo katlu māju par lokālām gāzģeneratora koģenerācijas stacijām kur izmantotu arī ORC ar ne mazāku, kopējo jaudu, kas darbotos ar biomassu un atkritumiem. Tas nodrošinātu vairākus tūkstošus darba vietu, energo drošību rajonos, mazinātu zudumus elektrību transportējot un būtiski uzlabotu eksporta/importa bilanci.
Dzenāt siltumu tādos attālumos, kā Rīgā, vispār ir stulbums. Abpus Daugavai ievērojama rajona siltumu var nodrošināt upes uz jūru nestie teravati.
0
janis17 > Evita 26.06.2014. 14.12
Kāpēc TEC2 nekurina šķeldu? Tāpēc, ka savickis maksā!
Vai zini, ka LV pārdod skandināviem šķeldu, par to saņemot naudu kura rēķinot uz 1kcal saražotā siltuma ir reizes 3 lētāka par krievijas gāzi. Tātad, pārdodam pa lēto, pērkam pa dārgo. Tā turpināt darboties ir ieinteresēti LG pietuvinātie kā arī Miķelsona izveidotās Rīgas TEC2 banda, kura pērk krievu gāzi, izlaiž caur kooģenerāciju un saņem dubulttarifu, par kuru maksājam mēs visi. Nekā savādāk kā par m…cību šādu darbību nenosauksi. Jelgavas piemērs ir reāls solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā. Lai izdodas. Un pateicoties šai stacijai, Jelgavnieki sajutīs reālu apkures rēķinu samazināšanos. Par to esmu pārliecināts
0
ligakalnina 26.06.2014. 09.14
Vēlēšanas būs tests uz Latvijas pilsoņu adekvātumu un atmiņas esamību.
Vai nu mēs esam domājoši pilsoņi, kuri ir apveltīti ar domāšanu un atmiņu ( dziļu Latvijas krīzi, kas izraisīja ekonomikas kritumu ar viām sekām, praktiski, valsts bankrotu, ar tālāko emigrāciju, un visu pārējo) izraisīja taisni Kalvīša – Šlesera – ZZS politika), ja kāds to jau aizmirsis, derēja atcerēties.
Vai nu mēs esam “mazā Krievija”, un te dzīvo nevis pilsoņi, bet, bezierunu vwergi, bez jebkādām spriešanas spējām un spējām vispār izprast, kas notiek.
Vakar Krievijas FM atklāti paziņoja, ka visi 2 līmeņa Krievijas cilvēku pensiju iekrājumi aizgājuši Krimai, un, diezin vai, tos varēs atgriezt.
T.i., valsts aplaupīja savus iedzīvotājus, bet, Krievijā klusums, kaut, Rietumos, pēc tā visa, sekotu jebkuras valdības krišana, jo, pirmkārt, par to aizliedza plaši runāt, otrkārt, Krievijas valdība var darīt ar savām aitām jebko, tās neprotestēs, kamēr vien baros viņus ar minimālu barības devu un “patriotisma” porciju naida mērcē.
4
janis17 > ligakalnina 26.06.2014. 10.09
dzeris49 Vēlēšanas būs tests uz Latvijas pilsoņu adekvātumu un atmiņas esamību.
____________________________
100% piekrītu!
Atcerēsimies visus, kas aicināja pļuķina sabiedrotos partnerus sc valdībā!!!
Atcerēsimies tos, kas vēl līdz šai dienai liek šķēršļus mācībām tikai latviešu valodā!
0
ligakalnina > ligakalnina 26.06.2014. 11.32
Jā, atcerēsimies arī tos, kas grāva Latvijas tiesiskumu, ilgu laiku bija vienā komandā ir PLL, TP, un ZZS, palīdzot novest valsti līdz krīzei, kuri kalpoja un kalpo Lembergam un MNA, kuriem patīk Putins un Lukašenko, un arī tur nodibinātas autoritarās sistēmas, kuri vairākkārt grāva valdības stabilitāti, pateicoties kuriem, tagad atkal pie teikšanas ir Lembergs, kuri vāc savā partijā pabiras no visām citām partijām, uzmini nu, kuri tie ir?
Re, kā tev atkal sakrīt domas ar Ločmeli – pie visa vainīgs Dombrovskis, man jau sen par to tavu partiju viss skaidrs, tev, acīmredzot, nebūs skaidrs nekas un nekad.
0
Ojārs > ligakalnina 26.06.2014. 13.07
atcerēsimies arī tos, kas grāva Latvijas tiesiskumu, ilgu laiku bija vienā komandā ir PLL, TP, un ZZS
————-
Tu par Jauno laiku un Vienotību? Jā, piekrītu, ir uz viņu mundiera arī netīri traipi
0
janis17 > ligakalnina 26.06.2014. 13.35
džeri, pabiras no visām citām partijām, uzmini nu, kuri tie ir
__________________________
Ok, uzminēšu – tie ir cilvēki no vienotības, kuri saglabājuši kaut kripatiņu sirdsapziņas un godaprāta un iebilda pret sc bīdīšanu valdībā!
Tagad tie kļuvuši bīstami tādiem vilkačiem, kā zaķis, āboltiņa, čigāne, kampējs, kaitīgiem un jādabū prom!
Ko mums gatavo?
0
Ansis Reinhards 26.06.2014. 09.11
Zombiju saiets… :)
Nevienam nevajadzīgie rīko savu izpārdošanu… :) :) :)
1
Alise > Ansis Reinhards 26.06.2014. 09.49
Bija kādreiz tāda smieklīga šausmenīte jaunībā – Dzīvo miroņu atgriešanās:
https://www.youtube.com/watch?v=mO9ZKzF9EmM
0
Una Grinberga 26.06.2014. 08.57
Partija “Latvijas izdzimteņi” vēlas saņemt balsu vairākumu – inflācija līdz 1% bremzē valsts attīstību!
1
andris902 > Una Grinberga 26.06.2014. 21.52
http://pbs.twimg.com/media/BrEtuPtCAAElxsO.jpg
0
Inese 26.06.2014. 08.55
Kalvīša laikā visiem latviešiem bija labi atalgots darbs un cerības uz laimīgu un pārtikušu dzīvi. To visu sagrāva prettautiskais Dombrovska režīms.
4
silvija_vitina > Inese 26.06.2014. 09.13
beidz muldēt. Tev arī tagad ir labi atalgots darbs
0
austrisv > Inese 26.06.2014. 09.48
Kā tad Ločemelis neslavēs Kalvīti, kurš tik labi pakalpoja Putinam un iegrūda Latviju bankrotā. kas tad tos līgumus saslēdza par VID būvi, par Gaismas pils būvi un kur nu vēl tās elektrostacijas ,un milzu birokrātija, kura seviški izpletās Kalvīša laikā, par nekustāmā īpašuma burbuli tāpat, un kur nu vēl TEC 2 ar Krievijas gāzes lobiju utt utt.
Lai Dievs mūs pasargā no tādiem kā kalvītis, kas saņēmis no Putina rokām Ordeni: Krievijas varonis! un kā runā arī gazprom akcijas!
Kalvītis- lielākais Latvijas kangars. Kaut velns to resni parautu ar visu viņa nodevību.
0
ILZE > Inese 26.06.2014. 09.55
Bet
Un par to pašu slavē morālo kropli, čekistu un bandītu kājslauķi, Dombrovski?
0
janis17 > Inese 26.06.2014. 10.05
Kādas morālas tiesības dombrovskim būtu runāt par krīzi un burbuļiem, ja pats tajā burbulī sadedzināja savu un valsts naudu???
0