Es stāvu un neraudu

75

Komentāri (75)

ilmisimo 21.06.2014. 16.14

Ar marsiešiem, kas izmanto zaļos cilvēciņus, nav iespējams sarunāties – viņu plānos nav vietas ukraiņu un arī latviešu valodām un valstīm.

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/atis-klimovics-optimismam-nav-pamata.d?id=44633316#ixzz35HMqHevq

+4
0
Atbildēt

1

ILZE 21.06.2014. 09.49

zanE ….

Ko pļūtīsiet, kad RP/V uzpūstais NĪ burbulis atkal pārplīsīs? Šoreiz Latvijai vairs neizdosies tik viegli izķepuroties, kā pēc Dombrovska sugas brāļa, Šļesera, “gāzi grīdā”. Te jau mums nopietni draudēs “grieķija”, vai “kipra” un ko tad ar to čekas sakompromitēto un piesmieto, parādu un alkatīgo un pastulbo fūriju atkarīgo mērgli vajadzēs darīt?

+3
-1
Atbildēt

0

dro 21.06.2014. 06.29

Neredzu ne Zanes, ne klusā komentārus…vajadzētu taču autorei norādīt, kādu pienesumu valsts ekonomikai dod TUA:):):)

+6
-1
Atbildēt

9

    garausiitis > dro 21.06.2014. 09.03

    lno – ne tikai :) , vajadzēja arī par pielaidēm parunāt :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 21.06.2014. 09.37

    ….ln0…šī tēma ir runātā un izrunāta, ja vēlies to atkārtot un Tev šī tēma ir tuva – pārlasi manus komentārus…atkārtot to priekš Tevis, tā būtu lieka laika izniekošana…

    …un vēl – Tava un betijas vēlme pieprasīt no citiem kādas jums vien vajadzīgas atbildes un tās nesagaidīt – norāda, ka ar jums nevēlas komunicēt….tāpēc, prātīgākais būtu – neuzmākties…kā tas ne vienu reizi vien ir ieteikts….

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.06.2014. 10.19

    klusais. Tevi neapmierina autores viedoklis par pielaidēm?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 21.06.2014. 10.35

    lno – manuprāt autores viedoklis tā globāli ņemot bija tāds,ka Latvijā principā nav politisku partiju klasiskā nozīmē . Par pielaidēm, TUA ,Jūrmalas Putinu … – tās ir sekas …

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.06.2014. 10.49

    klusais. Tā ir, būvē partiju, bet vienmēr iznāk biznesa projekts.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 21.06.2014. 10.59

    Jaunā laika problēmu pamatakmens tika ielikts ar Repšes ziedojumu vākšanu … pārējais ir centieni palikt pie varas stūres. Ja būtu stipra virsbūve, nesāktos bezjēdzīgie kašķi pa zemākajiem plauktiem.

    Principā visās partijās ir vērojamas iekšējās problēmas un pretrunas , jautājums kā tās tiek pasniegtas uz ārpusi …

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 21.06.2014. 12.13

    zanE: “Tava un betijas vēlme pieprasīt no citiem kādas jums vien vajadzīgas atbildes un tās nesagaidīt”

    “Nesagaidīt”? Tik dažas dienas ir pagājušas, kopš trekno beļašu pāris vārījās pie mana komentāra.

    Skleroze vai ierastais melīgums?

    P.S. Ieskatījos citos rakstos, kur tieši tu, zanE, jaucies citu komentētāju sarunā:”ln0…nu, nu…par Kiršteinu Tevi atmiņa atkal pievīlusi…. “, “.ln0…nu, netēlo antiņu!..”utt. Tev ir absolūti neadekvāts pašnovērtējums, tas labākais, ko no tā var izsecināt.:(

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 21.06.2014. 12.39

    …betij…nebiju domājusi, ka ar Tevi ir tik slikti…ja nespēj atšķirt – uzmācīgu taujāšanu ar atbildes pieprasīšanu, kā Tu esi radusi uzbāzties citiem komentētājiem – no replikas….

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 21.06.2014. 13.03

    Tā tu ignorē?:):):)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Sandra 20.06.2014. 17.36

Paldies, Anna! Arī man bija asaras acīs, tavu rakstu lasot Londonā.

+7
0
Atbildēt

1

Timurs Čuntonovs 20.06.2014. 15.35

Vienkārši perfektas Žīgures atbildes. PALDIES. ĪSTĀ INTERVIJA PIRMS JĀŅIEM!

+6
-1
Atbildēt

2

    ——Nupat atgriezusies no Kijevas, rakstniece Anna Žīgure atgādina – dzimtenes mīlestība un ticība sev ir Latvijas drošības pamats

    ===============================================================================

    Kur vēl perfektāk (rupji domājot, pieklājīgi uzrakstot)! Kad Latvijas zeme un meži pārdoti svensoniem,tad nu par “mīlestību” un “ticību” vien atliek pačalot. Viens otrs daiļrunātājs gan tāds domīgāks palicis:

    “Es pat pašlaik nezinu, ko īsti var darīt, kad viens no Latvijas galvenajiem resursiem – mežs – milzīgās platībās pieder ārzemniekiem,» atzīst Latvijas Tautas frontes pirmais priekšsēdētājs.” http://www.tvnet.lv/zala_zeme/daba/501945-raimonds_pauls_savus_kokus_pardodam_bet_somi_ne

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 02.07.2014. 14.05

    Nu bet ne Žīgure, ne Īvāns, ne es, ne daudzi citi tos mežus nepārdeva.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 20.06.2014. 14.46

——-Žīgure: Es stāvu un neraudu

===============================================================================

Vēl jau te Latvijā vairāk par miljonu palicis……

Prātiņ,nāc pie latviešiem!

===============================================================================

“Термин «демократия» не только ненаучен. Он стал многосмысленным. Никакого подлинного смысла не существует. Просто – десятки определений. Речь не идет даже о том, чтобы найти какой-то подлинный смысл этого слова или выяснить, что же такое подлинная демократия. Выяснить надо, с чем мы сталкиваемся в нынешней ситуации. Дело в том, что в западной идеологии, в пропаганде путем выделения и идеализации привлекательных частностей западной государственности создан идеологический миф о демократии. Его и навязывают другим народам. С какой целью? С той же, с какой в свое время европейцы спаивали алкоголем индейцев. Чтобы их ликвидировать и завоевать соответствующую территорию. Навязывая этот несуществующий в реальности миф другим народам, добиваются того, что эти народы и их страны разрушают. Разрушают их социальный строй, их систему государственности…”

http://www.litmir.net/br/?b=30731&p=12

+1
-2
Atbildēt

0

Ansis 20.06.2014. 14.14

Gluži tā nav, ka piedzeršanās svētkos/brīvdienās, būtu tikai Padomju laikā radusies. Man te no kaimiņiem ir stāsti, kā saimnieks sestdienās braucis uz tirgu un ātrak jau nekad nav majās braucis, pirms visu naudu nodzēris.

Un viens Kalsnavas izcelsmes leģionārs gramatu sarakstīja. Pats nedzērājs, bet zaļumballēs un ne tikai diezgan daudz pārmērīgas piedzeršanās attēlots.

Drīzāk jau tā sērga kā 16.-17. gadsimta iesākās, tā arī nekad ta īsti nav beigusies – kautgan 19. gadsimta beigās-20.gs sakumā latviešu inteliģence ļoti aktīvi darbojās pret alkoholismu.

Par skaņuierakstu atskaņošanu – tas nu gan. Un mūsdienās ar pleijeriem, rādio utt tas iet vien plašumā.

Pagajšgad es biju saulgriežu dienā uz ielīgošanu netālu no Rankas. Tur daudz dejotāju bija no tautas deju kolektīviem – laikam no Rīgas. Bars ap 100-200. Bet kad pie ezera mēģināja nodziedāt “Krauklīts sēž ozolā” … čiks vien sanāca… es aizmugurē stāvot nevarēju saklausīt, kuru pantiņu dziet – līdz ar to bija pagrūti dziedāt līdzi, ja nezini, kuru pantu dziedāt.

+4
-2
Atbildēt

0

Ojārs 20.06.2014. 13.57

Cik zīmīgi šie divi jautājumi:

1)Vai Šķēles un Tautas partijas konsekventā iestāšanās par Latvijas dalību NATO un Eiropas Savienībā, jūsuprāt, bija tikai izpatikšana vēlētājiem, kuri to prasīja?

2)Vai jums nešķiet, ka igauņiem iet labāk tāpēc, ka viņiem nebija „Trubas”, ko ātri privatizēt?

——————–

Viens šķēles aizstāvībai un otrs, lai turpinātu Lemberga “tēmu”…

0
0
Atbildēt

1

Ojārs 20.06.2014. 13.44

Kad biju vēstniece un prezidents Ulmanis nozīmēja par premjerministru Andri Šķēli, un somu biznesa cilvēki man teica – ārprāts, kā Latvijā var tik negodīgu, alkatīgu cilvēku nozīmēt par premjerministru!

————————————-

Un mēs taču visi atceramies, cik ļoti šo Ulmaņa virzīto “negodīgo un alkatīgo” cilvi atbalstīja exDiena ar savu dižkomentētāju Ozolingu priekšgalā… :)

+5
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ojārs 20.06.2014. 14.03

    ——andrejs:”(..)

    Un mēs taču visi atceramies, cik ļoti šo Ulmaņa virzīto “negodīgo un alkatīgo” cilvi atbalstīja exDiena ar savu dižkomentētāju Ozolingu priekšgalā…”

    ===============================================================================

    Andrejs atceras tos vīrus,ko Ulmanis,Diena un ozoliņi aplēja? Atgādināt, kas bija Z.Čevers, J.Zīgerists un A.Kauls – kādā virzienā godavīri Latviju vestu? Žīgures kundzei arī derētu atmiņu atsvaidzināt,lai 1995.g. politisko situāciju vismaz 2014.g. vairāk apjēgtu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 20.06.2014. 13.22

———-Anna Žīgure:”Domāju, ar to aizliegumu vispirms. Kaut kas jau palika – tāds spīts, ka Jāņi. Bet tas jau viss atstāja iespaidu, ka neviena Jāņu dziesma neskanēja pa radio, avīzēs nepieminēja, brīvdienas nebija.”

===============================================================================

Atstāja jau atstāja,neba Zemgales vecsaimnieka (liel-saimnieka)dēls Arvīds Janovič’ Pelše iedomājās pagānu tradīcijas pilnībā izskaust;- taču mest akmeni viņa virzienā es nevēlos. Parrēķiniet,demokrātu kungi un dāmās,parrēķiniet, cik izmaksājušas Latvijas sabiedrībai un valstij šīs svinības pēdējo 24 gadu laikā, ja vienā 2000.g. 4 dienās miljonu latu “pa pieskari aizgāja” (cilvēku dzīvības neskaitot):

“Asiņainie Jāņi maksā gandrīz miljonu”

http://www.diena.lv/arhivs/asinainie-jani-maksa-gandriz-miljonu-11061541

0
-2
Atbildēt

0

Ieva 20.06.2014. 12.18

Intervija laba, piekrītu visam Žīgures teiktajam, tik man īsti kopā neiet Žīgures pārmetumi par pašcieņas trūkumu, un viņas aicinājums neiet 16. marta gājienā.

16. martā neviens nepauž agresiju, nepazemo nevienu citu tautu vai grupu, neiet ar fašistiskiem simboliem (atšķirībā no 9. maija), neaicina uz vardarbību, vai svešas valsts dominanci. 16. marts ir sāpe par savu vēsturi, gājiens pašiem, ne Pasaulei. Žīgure toreiz piedāvāja līst uz vēdera Pasaules priekšā, tāpēc ka “tā to nesapratīs”. Bet vai mums ir mērķis, lai saprot? Vai pasākums ir Pasaulei vai Latvijai?

+9
-2
Atbildēt

9

    Alise > Ieva 20.06.2014. 12.34

    Jā, tas aicinājums 16. martā ir vienīgā tāda būtiska lieta, ko esmu fiksējis, kur nepiekrītu Anna Žīgaurei un Jukam Rislaki.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ieva 20.06.2014. 13.30

    Austras koks

    Jā, tas aicinājums 16. martā ir vienīgā tāda būtiska lieta

    _______________

    Mēdz būt, ka cilvēks savā mūžā ir uzcēlis 20 tiltu, bet atcerās viņu tikai kā pederastu – pedofīlu. Iespēju par sevi radīt labu iespaidu Žīgure ir noslīcinājusi kanazācijā. Būtu Kijevā painteresējusies, kā ukraiņi godina savus varoņus, kuri karoja pret absolūto ļaunumu, krievu fašistiskiem izdzimteņiem. Banderam tika piešķirts Ukrainas varoņa nosaukums.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ieva 20.06.2014. 14.19

    Tāds iespaids, ka Žīgures tuvākie draugi Somijā bija prokremliskie fašistu izdzimteņi, melnsvārcis Uhu Molari un Johans Bekmans.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ieva 20.06.2014. 15.41

    rostiņš, deģenerālis, dextra = ločmelis, superace, kolovorots, čeka

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ieva 20.06.2014. 17.02

    klejotājs

    klejotājs, VVF, Zatļers, Dombrovskis, Šļesers, čekas apkalpojošais personāls, apsūkātāji.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 21.06.2014. 10.16

    Bandera sēdēja koncentrācijas nometnē tāpat kā Čakste:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ieva 21.06.2014. 13.19

    lno

    Bandera sēdēja koncentrācijas nometnē tāpat kā Čakste:)

    ________________

    Mans tēvocis arī bija pamanījies pasēdēt Salaspilī, tomēr tas nenozīmē, ka bija pelnījis PSRS varoņa nosaukumu, kā Čakste, Kononovs, Sūdmalis un citi fašistu izdzimteņi, kuri veicināja ātrāku Latvijas atkārtotu okupāciju. Viņš kā brīvprātīgais aizgāja karot pret absolūto ļaunumu pēc “Baigā gadā” pārdzīvotā.

    WWII bija tikai divas frontes puses.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Ieva 21.06.2014. 16.38

    tomēr tas nenozīmē, ka bija pelnījis PSRS varoņa nosaukumu, kā Čakste…

    ________________________

    Kā gan “buržuāziskais nacionālists” varētu saņemt Padomju savienības varoņa nosaukumu?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ieva 21.06.2014. 22.26

    pirozkovs

    Nacionālisti nežēloja savas dzīvības, karojot pret krievu fašistiskiem izdzimteņiem waffen ss rindās un meža brāļos pēc okupācijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andris 20.06.2014. 12.02

Liela vilšanās no vārda “sorosīte”. Tā tak ir Lemberga leksika. Ne tikai leksika, bet arī Lemberga domāšanas veids, kas izpaužas šī vārda izpratnē. No Žigures teiktā izriet, ka sorosīts ir cilvēks, kas saņem stipendiju, bet tā tas nav. Īstie “sorosīti” neko nesaņem, bet, otrādi, paši ziedo – bērnu fondiem, cīņai pret korupciju, izglītībai un dzīvnieku aizsardzībai. Ja ir kaut kādi mistiski sorosīti, tad tie ir Sorosa domubiedri, nevis ziedojumu saņēmēji. Un nekādas pretrunas starp Sorosu un nacionālām valstīm nav. Vakar, piemēram, viņš ir ticies ar Kijevas mēru, un tas ir svarīgs simbolisks atbalsts nacionālai Ukrainai.

+5
-5
Atbildēt

6

    Ieva Aile > Andris 20.06.2014. 12.31

    Pilnīgi nesavtīgs,tīri simbolisks atbalsts Ukrainai,kā jau arī varēja sagaidīt no miljardiera,kas kapitālu sakrājis ar spekulācijām biržā.Artelis ”Spekulants un domu biedri” ziedo dzīvnieku aizsardzībai.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Andris 20.06.2014. 13.11

    Sorosa un Co patiesais mērķis ir nodrošināt brīvu kapitāla, preču un darbaspēka plūsmu visas pasaules mērogā un šis mērķis nav savienojams ar nacionālo valstu pastāvēšanu, īpaši jau nelielu nāciju (tādu, kā latvieši) valstisko veidojumu existenci. Tāpēc “sorosīti” iestājas gan pret preambulu, gan tautības uzrādīšanu pasē, gan visu pārējo, kas pasvītrotu, ka Latvija ir nevis vnk teritorija, bet mājvieta latviešu tautai.

    Sorosa mērķis ir pārvērst visas valstis par imigrācijas tipa valstīm – tādām, kā ASV, Kanāda utml.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris 20.06.2014. 14.28

    Zirnekliene – nu, otrais variants brīva kapitāla un darbaspēka plūsmai ir Ziemeļkorejun PSRS.

    Uz priekšu, pagātnē?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Andris 20.06.2014. 14.40

    Iztēlot nevēlēšanos dzīvot “caurstaigājmā pagalmā” par abalstu ZKorejas iekārtai ir vistīrākā demagoģija.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris 20.06.2014. 15.53

    Nu tad kāpēc mēs iestājamies ES?

    Vajadzēja vārīties savā sulā, protams, Z koreja ir galējība, vēl jau ir Baltkrievija, utt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Andris 20.06.2014. 17.45

    Domājams,ka meklējām kompanjonus ar līdzīgām interesēm…bet atradām centralizētājus,direktīvistus,federalizētājus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Alise 20.06.2014. 11.06

Paldies Žīgures kundzei!

Bet brīžam izskatās, ka Ozoliņš grib kaut ko izspiest intervijā savam pasaulskatījumam atbilstošu (piemēram, par Preambulu un Brokas pielaidi valsts noslēpumam), bet nu nekādīgi viņam nesanāk :)

+13
-2
Atbildēt

0

buchamona 20.06.2014. 10.55

…. Es turpretī neesmu demokrātijā vīlusies, esmu liela demokrātijas piekritēja un balstītāja. Es vienīgi domāju, ka Latvijā bieži gadās, ka to vārdu lieto, bet tā darbība ir pavisam kaut kas cits. Man šajā sakarā te viens citāts, ko uzgāju, domādama par mūsu sarunu – no Šarla Bodlēra, kurš ir teicis tādus vārdus: „Dārgie brāļi, kad jūs dzirdat slavējam apgaismības progresu, nekad neaizmirstiet, ka lielākā no velna viltībām ir jūs pārliecināt, ka viņš neeksistē.”…++++ beidzot viena skaidra atziņa par šo viltus demokrātijas (visatļautības) kultu, caur kuru Latvijā šobrīd tiek skaloti valsts pamati ārā.

Lieliska intervija, Annas Žīgures latvisko pasaules izjūtu katram latvietim vajadzētu pieņemt kā mērauklu ar kuru salīdzināties.

+24
-2
Atbildēt

12

    Signija Aizpuriete > buchamona 20.06.2014. 11.11

    ——-

    “Šāvām sociālismam – trāpijām demokrātijai” – arī Žīgures atdziņas apstiprina kādreizējā liel-demokrāta M.Kantora atzīto rūgto patiesību http://www.peremeny.ru/books/osminog/8494

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 20.06.2014. 11.18

    Nu jā jā,tas par to euro uztiepšanu…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 20.06.2014. 11.43

    Ko nozīmē “visatļautība”, es, tā īsti, neizprotu, acīmredzot, daži ar to domā arī “pārlieki lielu” preses un vārda brīvību, seks. minoritāšu tiesības, utt.

    Pēc manām domām, Latvijas demokrātiju degradē nevis tas, bet, politiskā korupcija, demokrātijas trūkums partijās, un pilsoņu vājā politiskā izglītība, un taisni preses brīvības trūkums, un, galvenasis, tiesiskuma deficīts, nevis “visatļautība”, kaut, protams, tie ir saistīti jēdzieni.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.06.2014. 12.35

    dzeris. Runa ir par morāli, kuras mūsu šībrīža sabiedrībai pietrūkst. Ar vārda, rīcības utt brīvību ir tā pat kā ar alkoholu :) Ir cilvēki, kam alkohols atsevišķos brīžos dzīvi iekrāso spilgtāku, ir diemžēl cilvēki, kurus šis pats alkohols ir degradējis kā domājošu būtni.

    Rietumu sabiedrība, kuru nav skāris komunistu režīms, spēj demokrātiskās vērtības lietot, nekaitējot sev. Sabiedrībai, kura ir pārdzīvojusi komunistu diktatūru, demokrātijas sniegtās priekšrocības ir vēl tikai jāmācās lietot kopā ar tām morāles normām, kuras cilvēce, balstoties uz dzīves pieredzi, paaudžu gaitā ir sev izstrādājusi kā poti pret bojā eju.

    Arī Žīgure savā intervijā runā par šo problēmu.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 20.06.2014. 12.41

    Sabiedrībai, kura ir pārdzīvojusi komunistu diktatūru, demokrātijas sniegtās priekšrocības ir vēl tikai jāmācās lietot…

    =============

    Jā,tādai sabiedrībai demokrātija jāizsniedz tikai ierobežotās devās,kamēr nebūs pilnībā rietumnieciski ”apkalta”.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 20.06.2014. 13.05

    R.A. – atkal tu, faktiski, atkārto to, ko saka Putins – Krievijas ( Latvijas) sabiedrība vēl nav nobriedusi līdz demokrātijai.

    Tikai, kurš būs tas, kas lems, kad tā būs “nobriedusi”?

    Un kurš tad tagad būs tas, kas regulēs, kas ir, un kas nav “visatļautība”?

    Manuprāt, ja reiz mēs esam ES, pie ES normām arī jāpieturas, un ar to viss ir izteikts.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 20.06.2014. 13.35

    ——-dzeris49:”(..)

    Manuprāt, ja reiz mēs esam ES, pie ES normām arī jāpieturas, un ar to viss ir izteikts.”

    ===============================================================================

    Kamēr ES spēkā būs orveliskais princips:”….daži ir daudz vienlīdzīgāki”,tikmēr būs jācīnās,jācīnās, jācīnās – ,lai ko tur Rietum-krātijas žīgures un dzeri nestāstītu:

    “Atgādināšu, ka Latvija saņem otros mazākos maksājumus par vienu hektāru aiz Rumānijas un tie nepārsniedz 50 eiro, bet lielākos – Grieķija, apmēram 600 eiro. ES vidēji lauksaimnieks par hektāru saņem nedaudz virs 200 eiro.”

    Latvijas Avīze: “Izpratne par godīgumu – katram sava.”

    http://kalniete.lv/2010/05/27/latvijas-avize-izpratne-par-godigumu-katram-sava/

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.06.2014. 13.49

    dzeris49. Vispār jau Latvijā pamazām lietas sāk kustēties pareizajā virzienā – pieņemtā Satversmes preambula, kura daudz ko ieliek grožos, un tas nav tikai ” formāls, atsevišķs dokuments” , kā Tu to nesen traktēji savos komentos, preambula ir Satversmes neatņemama sastāvdaļa. Nesen izdarītie grozijumi Krimināllikumā, kuri saistās ar okupācijas fakta noliegšanu. Un Putinam ar to visu nav nekāda sakara :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 20.06.2014. 13.55

    Jā,bet vēl nav pieņemta viendzimuma laulību legalizācija un kad tad Viņķelei beidzot atļaus pārģērbt tos bērnudārzniekus,lai rietumu svētīgā elpa apdvestu visus komunisma atraugu nomāktos iedzimtos?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 20.06.2014. 14.25

    Un ko, tieši, novērš Satversmes preambula?

    Kādu “visatļautību”?

    Nostiprina Latvijā tiesiskumu, samazina korupciju, vai, vienkārši, pirmsvēlēšanu populisma gaisotnē stāsta par vispārzinamām lietām, un spekulē uz patriotiskām jūtām?

    Manuprāt, tikpat nevajadzīga lieta, kā izmaiņas Satversmē, kas ierobežo seks. minoritāšu tiesības vai aizliedz runāt par okupāciju.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.06.2014. 15.02

    dzeris. Un ko, tieši, novērš Satversmes preambula? ++++ Preambula novērš jebkuras liekas diskusijas par tēmu, piemēram, kas ir Latvijas Republika, kas ir latvieši Latvijas republikā, man vairs nav jāpazemojas mana ienaidnieka priekšā, skaidrojot viņam šīs elementārās lietas. Es vienkārši viņam varu norādīt uz LR Satversmi :)

    Taču šoreiz mūsu sarunā galvenā rozīne slēpjas ne jau preambulā, bet apstāklī, ka Tu pilnībā atsakies no tādas sabiedrību regulējošas pamatvērtības, kā morāle. Tās vietā Tu ievieto visatļautību un sauc to par vārda un rīcības brīvību :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 20.06.2014. 15.23

    Mums nesakrīt jēdziena “morāle” interpretācija.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

ligakalnina 20.06.2014. 10.44

Un Putina vēmeklis Ločmelis piesmirdina katru rakstu, ar mērķi pataisīt Latviju par tikpat smirdošu un pūstošu valsti, kā Krievija, kuru apdzīvo daudzi, ( bet, galīgi ne tikai),debilizētie ločmeļi un pārējie smirdīgie putinisti, un, absolūti, nav svarīgi, vai viņš to dara par naudu, vai pēc savas pārliecības.

Nesaprotot, ka katrs viņa komentārs tikai vairo naidu pret viņam līdzīgajiem, un vairo Latvijas normālās sabiedrības mīlestību pret savu valsti, saliedējot normālu Latvijas sabiedrību, neatkarīgi no tautības.

Nu, ko var gaidīt no cilvēkiem, kuru smadzenes pilnībā izkastrējusi Kremļa propaganda.

+14
-7
Atbildēt

7

    silvija_vitina > ligakalnina 20.06.2014. 10.48

    mans ieteikums – ieslēdz selektīvo redzi. Tas nemaz nav grūti. :)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 10.52

    Izskaidro sīkāk, ko tu ar to gribēji pateikt?

    Ka ma būtu jātšķir īstais Ločmelis no pseidoločmeliem?

    Nemaz netaisos to darīt, tas niks visu izsaka un jau ir brends.

    Ja kāds grib tādā veidā cīnīties pret locmeli, tas nav produktīvi, visu var pateikt ar savu niku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 20.06.2014. 11.04

    Kamēr tu skatīsies uz minēto niku kā bullis uz sarkanu lupatu, toreodora mērķis (un mērķis ir padarīt bulli traku) tiks izpildīts. Iedomājies, cik krāšņa izrāde būtu, ja toreodors dancotu tā un šitā, bet bullis mierīgi grauztu zāli. Skatītāji [toreodora maizes devēji] sašutumā lauztu tribīnes un sūtītu toreodoru ziepēs.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 11.17

    Nedomāju gan, vienu brīdi arī mēģināju pieturēties pie tādas taktikas.

    Bet, tad nospriedu, ka, labāk, tomēr, izteikt, ko domāju, jo, vismaz, manai psihei un garastāvoklim tas ir daudz veselīgāk, nekā izlikties, ka es vispār neko neredzu, cilvēkam jāizrāda savas emocijas, un “jānolaiž tvaiks”, kaut vai, neirozes profilaksei, daļēji tāpēc jau, vairākms, šeit arī astrodas un komentē, tā ir ābece, kas attiecas uz to “bulli”, man absolūti neintersē, kā viņš uz to reaģē, bet, viņš reaģē, vari ticēt.

    Kaut, protams, kādu taktiku izvēlēties astt. pret Kremļa troļliem, tā ir individuāla lieta.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 20.06.2014. 14.22

    Džeri – goda vārds – klausi traducītei – nelasi, nekomentē, nepluso un nemīnuso – pietaupi nervus sev, netaisi reklamu viņiem un nepiegružo lapu ar tukšam vaimanām.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 15.31

    Tev varētu ieteikt to pašu – nepiegružo lapu ar Lemberga attaisnošanai veltītiem komentāriem, ko tu mēģini noslēpt “objektivitātes” un “analītikas” dūmu aizsegā.

    Vienkārši, saki, ko domā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 20.06.2014. 17.50

    Jā,esi vienkāršāks un ļaudis pie tevis patjaņetsja.Saki,ka Lembergs ir maita,bet praids ir izcils kultūras sarīkojums!Un vairs nekādas analītikas!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 20.06.2014. 10.44

No šī raksta var citēt katru teikumu!

Es pat sapņot neuzdrošinos, kas būtu bijis, ja bijis… Ja vienai izcilai personībai būtu bijis kripatiņu mazāk paškritikas, bet savukārt vienam citam nullem ar mīnus zīmi, kaut KRIPATIŅU tās vairāk.

Latvijas NĀCIJAI pēc VVF prezidentūras beigām akūti trūkst prezidenta, par kuru just lepnumu, nevis kaunu. Un tie jau ir 8 (!) gadi. Jācer, ka nebūs vēl viens 4 gadu sroks jāpiedzīvo.

+26
0
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > silvija_vitina 20.06.2014. 11.16

    —–traductrice No šī raksta var citēt katru teikumu!

    ===============================================================================

    Ja Ukrainā viens oligarhs nomaina citu, tad arī no šī 2.aprīļa raksta var citēt katru teikumu:

    “То, что происходит сегодня в Киеве и вообще на Украине, выглядит со стороны по меньшей мере чем-то нереальным и даже фантасмагоричным. За считанные месяцы центр одной из красивейших восточноевропейских столиц превратился в гигантскую помойку. В городе неизвестные люди в масках, именующие себя охраной Майдана и бойцами Правого сектора, захватывают и месяцами удерживают административные здания. Президент под покровом ночи бежит сперва из собственной резиденции, а потом и вовсе из страны.

    Повсюду на Украине бушуют митинги, происходят столкновения и звучат выстрелы, число жертв перевалило за сотню. Милицию, которую почти не видно, заменили вооруженные боевики. Словом, с трудом верится, что такое может быть в реальности, тем более вернулись нацистские человеконенавистнические лозунги и приветствия времен Второй мировой войны. Правят бал страх и ненависть. Миллионы людей вдруг оказались в обстановке морального и физического террора.

    Но все это реально и, главное, пока ему не видно конца. Самое любопытное, что чувства, подобные тем, что возникают у здравомыслящих людей сегодня, почти сто лет назад владели людьми, попавшими тогда в мутный революционный водоворот.” http://www.peremeny.ru/books/osminog/9238

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > silvija_vitina 20.06.2014. 11.28

    traductrice

    Latvijas NĀCIJAI pēc VVF prezidentūras beigām akūti trūkst prezidenta

    _____________

    Latviešu tauta – bārene. Nav vairs pēc VVF un Zatļera, kas 9. maijā Maskavā kazačoku uzlec.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > silvija_vitina 20.06.2014. 12.55

    Var jau būt, ka Bērziņš varētu tik zemu krist. Man gan neticās, ka tam arī gribētos uzkraut uz sevis atbildību par desmitiem miljonu eiropiešu zvēriskām slepkavībām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > silvija_vitina 21.06.2014. 12.35

    traductrice, te interesants raksts

    “Как пророссийские тролли работают над формированием “мнения” в западных СМИ”, ar konkrētiem aprakstītiem pierādījumiem.

    “Документы – а это три большие папки, или в цифровом выражении без малого один гигабайт информации – являются первым доказательством того, что Россия посредством некоего Агентства интернет-исследований из Санкт-Петербурга пытается воздействовать на общественное мнение в западных социальных сетях и онлайн-медиа. Согласно опубликованным письмам, больше всего подобных сообщений появилось на сайтах изданий Huffington Post, Politico и WorldNetDaily.”

    Согласно документам, оборот данного предприятия в апреле этого года составил 33 миллиона рублей (в пересчете около 700 тысяч евро). На нем работают около 310 сотрудников, в том числе журналисты, блогеры и комментаторы в социальных сетях. Они обязаны четко выполнять все поручения. Из опубликованных писем следует, что некоторым из них положено оставлять порядка 50 сообщений в день на страницах онлайн-медиа, вести по шесть аккаунтов в Facebook и писать там минимум по три сообщениz в день. В Twitter сотрудникам положено вести по десять аккаунтов, а на веб-странице Huffington Post и вовсе до ста аккаунтов, которые должны быть связаны друг с другом ссылками, чтобы увеличить цитируемость комментариев.”

    Rakstā vairāk. Iesaku visiem iepazīties.

    http://glavnoe.ua/news/n180968

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Inese 20.06.2014. 10.05

Nupat bijāt Kijevā.

Jā, bijām Kijevā, mums pat uzdāvināja īstu Maidana ķiveri.

=================================

“Uz Maidana un ielām revolucionāri nēsā nūjas, vairogus, ķiveres, lāpstas un citus sitamos rīkus, bet daļai no viņiem ir arī automāti, kurus ārpus savas ēkas neiznes, lai neradītu nevajadzīgi draudīgu tēlu.

Šie vīri bija izstrādājuši ielu cīņu taktikas shēmu, kā atbruņot un padzīt gan miliciju, gan specvienības. Piemēram, viens no nacionālistiem izprovocē berkutieti uzbrukt viņam un sist ar steku – piesteidzas otrs nacionālists palīgā un sagrābj berkutieti aiz ķiveres – berkutietis instinktīvi kāpjas atmuguriski, lai atbrīvotu galvu – ķivere paliek nacionālistam rokās, nomaucoties no galvas, – piesteidzas vēl divi no sāniem un atņem berkutietim arī steku, bruņas, vairogu un formu – trofejas tiek nogādātas štābā, uzskaitītas un sadalītas, kam vajag.”

+4
-9
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam