Baltijas telekanāls krievu valodā gadā izmaksātu 7,5 miljonus eiro

25

Komentāri (25)

Ligiña Doniña 27.04.2014. 11.33

Nav vajadzība cūkām pērles. par šo naudu iegādāties pretgaisa raķetes, vai citu militāro tehniku.

0
0
Atbildēt

0

Baiba 25.04.2014. 16.35

Neo (Ilmāram Poikānam) pirmdien 28.aprīlī 10:00 Rīgas Centra rajona tiesā

(Abrenes iela 3) notiks lietas skatīšana, kuru tiesnese skatīs slēgtā sēdē.

Vairāk par tiesas sēdi var meklēt googlē, ierakstot –

“Poikāns tiesai atkārtoti lūgs tā dēvēto Neo lietu skatīt atklāti”

Lieta tiek apzināti safabricēta pret viņu. Meklējiet googlē, ierakstot –

“Neo lietas izmeklētāja strādā cietušajā kredītiestādē?”

Neo vienkārši nosūtīja žurnālistei datus, kam uzdūrās internetā!!

Tas nebūtu noziegums demokrātiskā valstī.

Aicinu rakstīt e-pastus un zvanīt (vēlams laipni), lai skatītu lietu

atvērtā tiesas sēdē, izbeigtu lietu un attaisnotu Neo!!!

Tiesnese Una Melameda – una.melameda (at) zemesgramata.lv

Tieneses palīdzes telefons – 67077242 (strādā šodien līdz 16:00)

Prokurore Vitai Ozoliņa – vita.ozolina (at) lrp.gov.lv

Rīgas Centra rajona tiesa – rigas.centrs (at) tiesas.lv

Ģenerālprokuratūra – gen (at) lrp.gov.lv

+1
-3
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 25.04.2014. 13.52

Dīvaini, ka tiek atbalstīta Baltijas kanāla izveide kreivu valodā. Tā vietā labāk būtu veidot kaut ko kopīgu visu 3 valstu valodās, lai mēs beidzot uzzinām, kas notiek Igaunijā, Lietuvā. Tā vietā tiek lemts, kā atkal paklanīties kreivu okupantam krievu valodā.

Tajā pat laikā veca latgaliešu sieviete ir spiesta skatīties Baltkrievijas kanālus, jo Latvijas valsts nevar nodrošināt viņai iespēju redzēt Latvijas televīziju.

Nu tad – Abreni atdevām, jo tur taču viss esot kreivisks ( pēc V.Vīķes-Freibergas domām). Tagad varam gatavoties Latgales atdošanai – jo tur taču, ziniet, neviens tāpat Latvijas TV praktiski neredz, ko mēs tur krāmēsimies ar viņiem.

+7
-5
Atbildēt

2

    Ieva > Timurs Čuntonovs 25.04.2014. 15.45

    Piekrītu. Nacionālas pārraides ar subtitriem krieviski, nevis PBK2.

    Es, piemēram, igauņu valodu nezinu. Bet skatītos igauņu ziņas, ja būtu subtitri krieviski.

    Tāpēc mērķim būtu jābūt konsolidēt Baltijā dzīvojošās tautas – igauņus, lietuviešus, latviešus un krievus. Par cik okupācija krievu valodu, vismaz vecākai paaudzei, ir padarījusi par starptautu sazināšanās valodu, subtitriem būtu jābūt krieviski. Arī krievi tādējādi tiktu piedalīti. Jauniešu raidījumiem tie varētu būt angliski. Tas tad būtu tas kanāla formāts.

    Un tā būtu daudz labāka konsolidācija, kā nto politiķu runas. 1/3 laika nodrošina Igaunija, 1/3 Lietuva, 1/3 Latvija

    Vai vēl labāk – iespēja pārslēgt subtitru valodu. Sinhronu tulkojumu 4 valodās nez vai izdosies uztaisīt, subtitrus gan. Tehnoloģija to ļauj, televizors Latgalē gan ne.

    Un vēl varētu būt kustība, kas sponsorē dekoderus. Lai antenas pagriež no Baltkrievijas uz Latviju. Domāju, ka to, kas ziedotu tantukam dekoderi nebūtu mazāk par tiem, kam to vajag.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 26.04.2014. 13.02

    Pilnīgi piekrītu. Tikai – Baltijas valstīs nedzīvo tikai igauņi, lietuvieši, latvieši un kreivi. Tādēļ te nekas nav jākonsolidē. Jo neviens saprātīgi domājošs cilvēks nepieņems Šlesera demagoģiju ar saukli: savus kreivus neatdosim! Man nav nekādu “savu kreivu” un man nekas nav nedz jāpatur, nedz jāatdod. Tikko noskatījos LNT raidījumu par pierobežu un TV kanāliem. Ar dekoderiem nabadzīgais slānis bija jānodrošina. Bet tos, kam dzīvē nekas vairāk par LNT Degpunktu un Putina pakaļu neinteresē – nu jā, tos kreivus arī es piekrītu atdot.

    PBK2 – precīzi! Tas ir tikai bijušā PBK augsta līmeņa darbinieka, tagadējā LTV šefa Beltes nākamais bezvērtību projekts – tad dzīvojās no Kremļa naudas, tagad ar PBK 2 vēlas dzīvoties no Baltijas valstu naudas, pelnīt ar reklāmām (gan jau atkal ar tām pašām Kremļa kreivu reklāmām).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ieva_krumina 25.04.2014. 12.42

Tas ir bezjēdzīgs pasākums – lai kā vilku nebaro, tas uz mežu skatās.

kamēr būs pieejami kremlinu kanāli kolonistus un okupantus neinteres šis kanāls

vismaz LV jau ir vairāki “vietējie” (ne retranslētie) kanāli krievu valodā un ko tur rāda?

ziņas un komentārus pasniedz galvenokārt Latvijai naidīgā gaisotnē

filmas un izklaidējošie raidījumi netiek raidīti latviešu valodā ar krievu titriem (“latviskajos” kanālos to ir baztin parbāzti)

+4
-2
Atbildēt

7

    ingazilunska > ieva_krumina 25.04.2014. 12.47

    “ziņas un komentārus pasniedz galvenokārt Latvijai naidīgā gaisotnē”

    tā ir zīme, ka jums nav jānīst krievi un to skats uz pasauli, bet krievi jums ir jāciena. Tātad jums ir jāmainās, bet jūs nevēlaties. Tā ka vienīga vaina jūsu problēmās esat jūs paši. Latvieši.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    nefratete > ieva_krumina 25.04.2014. 12.56

    Nejauc divas lietas – krievus un Krievijas Federācijas īstenoto politiku. Krievus neviens neienīst. Ienīst konsekvento Krievijas Federācijas (iepriekš PSRS) melīgumu, starpvalstu līgumu neievērošanu, uzbrukšanu un svešu valstu okupēšanu un anektēšanu. Ja krievi sevi ar to identificē, tad tā ir viņu problēma.

    Ja papētīsiet sabiedriskās aptaujas redzēsiet, ka Latvijā iedzīvotāji Krieviju neuzskata (vismaz ne pirms gada) par naidīgu valsti. Tai pašā laika posmā Krievijas Federācijā saskaņā ar sabiedrības aptaujām Baltijas valstis tika uzskatītas par vienām no visnaidīgākajām Krievijai. Ja paskatāmies krievijā veiktās aptaujas, cik daudz iedzīvotāju uzskata ka karš ar Ukrainu ir atbalstāms tad procenti ir virs piecdesmit. Līdz ar to ir retorisks jautājums, kuras valsts iedzīvotāji ir tie, kuri ienīst kaimiņus un grib ar tiem karot.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ieva_krumina 25.04.2014. 13.03

    Bijušajam “superim” tas viss ir par sarežģītu, bez tam Kremlis saviem troļliem izsniedz instrukcijas, kādā veidā jāatspoguļo notikumi, un instrukcijās rakstīts, ka Krievijas valsti jāpielīdzina krieviem, un “krievs” ir superis, tie, kas ir mazliet adekvātāki un spriestspējīgāki, ir 5 kolona.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ieva_krumina > ieva_krumina 25.04.2014. 13.18

    interesanti gan, manā mājā atnāk nelūgts viesis sūdainos zābakos, sāk pārbīdīt mēbeles, plēst nost tapetes, dauzīt āra logus un vēl atļaujas stāstīt cik es nepareizi dzīvoju un ka viņš gan zinot kā to vajag darīt vislabāk, lai gan pats dzīvo mēslos līdz ausīm – kas man būtu jādara?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    silvija > ieva_krumina 25.04.2014. 13.32

    Vienīgais veids, kā krievam kaut ko ieskaidrot, ir ierakstīt ieskaidrojamo tekstu ar kulaku purnā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > ieva_krumina 25.04.2014. 17.37

    Es arī domāju, ka tā ir velti izmesta nauda, jo baro vilku cik gribi, vienalga uz mežu skatīsies! vecs un patiess sakāmvārds!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > ieva_krumina 25.04.2014. 22.59

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 25.04.2014. 11.14

Informācija krievu valodā būtu interesanta gan Baltija dzīvojošiem krieviem, gan arī nekrieviem. Jo kanāls varētu būt ne tik krievisks, cik baltisks. Te domāju par to, ka mums piemēram ir ļoti skopa informācija par to, kas notiek Lietuvā vai Igaunijā, Tallinā vai Viļņā – pats labprāt paskatītos. Mēs labāk zinam par Bostonas maratonu vai Friskes slimību.

Otrkārt, nez vai pareizi akcentēt Krievijā, Baltkrievijā un Ukrainā ražotos nepolitiskos seriālus. Protams tiem arī vietai būtu jābūt. Bet tikpat labi tie būtu Baltijas TV ražojumi ar subtitriem krieviski, oriģinālvalodā. Es pats, piemēram, labprāt paskatītos kādu labu Viļņas teātra izrādi…Šāda pieeja veicinātu valodu apguvi..,.

Tikpat labi varētu būt arī amerikāņu un Rietumu filmas – angliski – ar krieviskiem subtitriem- kā loģisks aizvietojums krievu komunistu un kara filmām, ar ko tagad pilni Krievijas kanāli.

Plus aktuāli diskusiju raidījumi. Valstu līmenī vai vislabāk Baltijas. Piemēram Eiro ieviešana, tās sekas… interesanta tēma visu Baltijas valstu iedzīvotājiem.

Nevajag aizmirst, ka kopīga Baltijas kanāla mums nav. Šīs noteikti pildītu arī šo funkciju. Ja kanāls būs tikai Baltijas krievu audzināšanas kanāls, to maz skatīsies.

Vecākā paaudze (un kā zināms, pensionāri ir galvenais elektorāts) okupācijas laikā ir apguvusi krievu valodu, savukārt jaunā paaudze nu jau labi zin angļu valodu. Arī krievu tautības jaunieši to ir pietiekami labi apguvuši. Tāpēc šim valodām būtu jābūt vienojošām šajā kanālā.

+18
-1
Atbildēt

6

    ingazilunska > Ieva 25.04.2014. 11.17

    Ķīps Informācija krievu valodā būtu intersanta gan Baltija dzīvojošiem krieviem, gan arī nekrieviem. Jo kanāls varētu būt ne tik krievisks, cik baltisks. Te domāju par to, ka mums piemēram ir ļoti skopa informācija par to kas notiek Lietuvā vai Igaunijā, Tlallinā vai Viļņā – pats labprāt paskatītos. ”

    to visu jau dara Pirmais Baltijas kanāls. Viņi ir savā laukumā. Pribalti bāžas virsū svešajā mediju teritorijā, kur arī dabiski dabūs pa galvu, tāpēc viņi arī nevēlas riskēt ar savu naudu, bet Eiropa to visu zinot pasniegs viņiem pigu. Nebūs nekāda kanāla, bet ja būs, tie ir zaudējumi Eiropai, kas arī būtībā ir labi, jo tikai vairos Eiropas neuzticību pret šīm te “valstīm”.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 25.04.2014. 11.28

    Nav taisnība. Pirmais Baltijas Kanāls nav Baltijas kanāls, bet Krievijas. Tur jau ir tā galvenā atšķirība, jo vajag kanālu, kurā nav Kremļa propagandas un Putina demagoģijas, ir Baltijas valstu nevis Krievijas ziņas

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Ieva 25.04.2014. 12.04

    Runa ir par profesionālismu, bet jums kā parasti vēlamais uzdodams par esošo.

    Tas ir tāpat, ka ar Latvijas Republiku: “Mēs gribam savu valsti, mēs ļoti gribam, un tātad mums noteikti izdosies”, jā, izdevies, kļūt par vissliktāko veidojumu Eirosavienībā, no kura visi bēg prom, ar visaugstāko korupciju, ar nīkuļojušo kultūru, ar starpnacionālo naidu, pērkamām policiju un tiesu un viszemāko dzīves līmeni, ar mirstību lielāku par dzimstību, te arī ir rekords. Uz priekšu, Latvija, uz Baltijas telekanālu, rezultāts jau ir paredzams, tā visa izrādīšanās ilgsies tik ilgi, kāmer Putinam tā neapniks.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 25.04.2014. 12.24

    Kaut kā nav pēc būtības tā atbilde. Es ar tā varu:

    Tas tāpat kā ar Krieviju – nepilda solījumus (1992. gadā Budapeštā parakstītais teritoriālais neaizskaramības līgums apmainā pret kodolieročiem starp Ukrainu, Krieviju, ASV un Lielbritāniju). Melo (Ukrainā nav krievu diversantu) un veic vietējo iedzīvotāju iznīcināšanu (Ribaka spīdzināšana un slepkavība)…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Ieva 25.04.2014. 12.28

    Sākumā solījumu nepildīja ASV un ES, kad par spīti parakstītajam līgumam tika pasludinātas vēlēšanas, kaut sākumā pēc līguma bija jāpaveic konstituc. reforma. Melo ne jau Krievija, bet Ukraina, kura nedod federalizāciju saviem reģioniem, kuri to vēlas, un arī Ukraina ar ASV palīdzību vai vismaz kluso atbalstu savus iedzīvotājus iznīcina “pretterorisma operācijā”.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    nefratete > Ieva 25.04.2014. 12.51

    Pretterorisma operācijā tiek iznīcināti Krievijas sagatavotie bandītiskie grupējumi, kuri, izmantojot to ka valstu starpā pastāv bezvīzu režīms, iefiltrējušies Ukrainā.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

ingazilunska 25.04.2014. 10.49

Laba ideja, lai aplaupītu Eirosavienību par šo te summu, jo pašiem pribaltiem kā jau vienmēr naudas nav un nebūs.

Bet te ir problēma, pribaltiem vajag to kanālu, bet nav naudas. Eiropiešiem ir nauda, bet nevajag kanālu. ES jau ir EuroNews. Turklāt Eiropā saprot, ka pribalti šo naudu vnk izzags, kā jau vienmēr.

Pat ja pribaltiem būtu vēlēšanās strādāt godīgi, viņi nav spējīgi radīt pievilcīgo produktu, kuru skatītos krievu skatītāji. Mēs jau zinām visus tos neskaitāmos mēģinājumus radīt kaut ko krieviem, krievu Diena, krievu Labrīt, krievu Rīgas Balss utt., visur bija krievu darbinieku diskriminācija un pilnīga nevēlēšanās ieklausīties krievu lasītāju vēlmēs. ES to arī saprot. Ždanoka, Cilevičs un Rubiks viņiem to izskaidros, ja kas.

+1
-13
Atbildēt

1

    Ieva Leinerte > ingazilunska 25.04.2014. 15.22

    Ko tu? Rubiks izkaidros? Vinsh tachu ir sadzinieks pribalts – slinks ka maita, Vinam pat kultura tada – gul uz pechkas un gaida ka vinam po schuchinu velenniu visu kads izpildis. Cilevich ari tads problematisks uzvards. Atceros tavus agrakos postus, tev ir issues ar uzvardiem, kas nebeidzas ar “ov” vai “in”. Viena ceriba Zhdanoka.

    Zhdanoka akbar! Putin akbar! Russia akbar!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam