Vīķe-Freiberga spētu atkal uzņemties prezidenta pienākumus

111

Komentāri (111)

Ligiña Doniña 02.04.2014. 14.17

Prieks par VVF epitetu Puķinam, ka Latvijā krieviem nākas maksāt par pilsonības iegūšanu maksu, kas līdzvērtīga vodkas pudeles cenai…. Bet daļai, tas ir par daudz prasīts. Skaidrs, ka asiņainais punduris saprata, ka tā tiešām ir skaudra samaksa. Tas tak nozīmē vienu dienu būt skaidrā, bet tikai nedaudzi to var.

0
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Ligiña Doniña 02.04.2014. 14.40

    ——IvarsA Prieks par VVF epitetu Puķinam,…..

    ==============================================================================

    Eksprezidente: Putins grib ieiet vēsturē kā ģenētisks krustojums starp Pēteri I un Staļinu

    ===============================================================================

    Prieks liels – odiņš lielajam lācim iedzēla – tikai jautājums bez atbildes:

    Kā pati ex-prez taisās ieiet Latvijas vēsturē? Kā ģenētisks krustojums starp Kanādas Spīdalu un Martu Krustiņsoni?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 02.04.2014. 14.47

    VVF ir jau iegājusi vēsturē ar NATO! Kurš būtu tas lācis? Tas punduris, kam konti un smadzenes saldējas? Nesmīdini, fašista Putlera dienas ir skaitītas, nedodu par viņu pat vecu siļķes galvu!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ligiña Doniña 02.04.2014. 15.06

    ——–

    Par lāčiem jājautā L.Lapsam,kas panikas pārņemtajiem odiem vienu saprātīgu padomu dod:

    “(..)biju cerējis, ka, mēnesi promesot otrā pasaules malā,atgriežoties pamanīšu šai laikā vismaz kaut ko reāli padarītu tajā, kas attiecas uz mūsu valsts drošību un nākotni.(..)

    Beidzot vajadzētu izkļūt no pirmā baiļu šoka un sākt reāli, praktiski domāt, ko tad īsti darīt savā pašu labā. Laika ir palicis ļoti maz.

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/lato-lapsa-par-bailem.d?id=44359183#ixzz2xjJAiNLw

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Lasmanis 02.04.2014. 13.23

Politika ir liela un smaga zinātne, kuru mācās gadu desmitiem. Latvijā nav Bžežinska un Kisindzera, kas diriģēja savas valdības. Jāapbrīno, cik spējīgs bija aktieris Reigans, bet tādu nav daudz. VVF ir gudra unj apveltīta ar prātu. Gribētu redzēt kādu Latvijas politiķi, kas varētu papļāpāt ar Pauersu, Bušu, Hilāriju. Vismaz tikt pieņemtiem un uzklausītiem. (Ja nu vienīgi dzimtā Galgauskas miesta deputātus eksotikas dēļ pieņemtu. Ha!)

Iekšpolitikā bija švaka, bet Satversme nosaka, ka Prezidentam ir vairāk prezentējošas funkcijas un te nu neko viņai nevar pārmest, kas arī novērtēts pasaule.

Bet pie Putina es arī brauktu un runātu aci pret aci. Slēpties un turēt ciet acis ne vienmēr ir labākā taktika politikā. Abama ar Putku zvanās, Lavovs un Herriju tiekas diplomātiski neitrālās teritorijās. Tāds darbs

+2
-2
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > Aivars Lasmanis 02.04.2014. 13.50

    ——-Arturs Snips:”(..)

    Bet pie Putina es arī brauktu un runātu aci pret aci.”

    ===============================================================================

    Ak, bučot sagribējās?

    http://www.youtube.com/watch?v=vv3ojtqr_2c

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Aivars Lasmanis 02.04.2014. 14.09

    ——–Arturs Snips:”(..)

    Iekšpolitikā bija švaka, bet Satversme nosaka, ka Prezidentam ir vairāk prezentējošas funkcijas un te nu neko viņai nevar pārmest, kas arī novērtēts pasaule.”

    ===============================================================================

    Neviena satversme,par ar levit-ambulu, nespēs ietekmēt “tautas sirdsapziņu” (O.Vācietis). Ne jau tāpēc Rietum-elitēs novērtētā VVF te Latvijā rosās un knosās, ne tāpēc pēc izcilās latviešu aktrises bērēm vārījās:

    “Vīķe-Freiberga: Artmane bija augstistāvoša komuniste”

    http://www.apollo.lv/zinas/vike-freiberga-artmane-bija-augstistavosa-komuniste/392322

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Aivars Lasmanis 02.04.2014. 14.17

    Es kaut kā neatceros, ka ASV prezidents būtu pagodinājis 9. Maija parādi Maskavā, lai gan PSRS sabiedrotajam II PK daudz vairāk piestāvētu to darīt, nekā tādas valsts pārstāvei, kurai PSRS uzvara II PK nozīmēja atkal uz ilgu laiku nonākt zem tās varas zābaka, kas realizēja Baigo gadu.

    Militāru un ekonomisku argumentu Putina ietekmēšanai Latvijai, atšķirībā no ASV, nav, tāpēc nav arī jēgas ar viņu runāt. Igaunija un Krievija 23 gadu laikā vispār nav tikušās augstākajā līmenī un nekas, Igaunija klājas daudz labāk, nekā mums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Lasmanis 02.04.2014. 18.03

    zirnekliene Šeloba. Es kaut kā neatceros, ka ASV prezidents būtu pagodinājis 9. Maija parādi Maskavā,

    _________________

    Kā tad tā? Bušs bija kopā ar VVF:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > Aivars Lasmanis 03.04.2014. 20.45

    ASV bija agresijas pret Eiropas tautām Staļina līdzdalībnieki, latvieši bija šīs noziedzīgās savienības upuri. VVF un Zatlera nodarījums jāvērtē kā galēji naidīga darbība, kas nekad nevar būt piedota.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps 02.04.2014. 12.58

0
0
Atbildēt

0

emb_riga 02.04.2014. 12.22

Labs raksts.Pēdējās 2 rindkopas liecina par prezidentes loģisko prātu.Visu cieņu Prezidentei!

+4
0
Atbildēt

0

Andis 02.04.2014. 11.02

Vēlreiz viņu par prezidenti gan nevajadzētu, vienā upē divreiz neiekāpsi. Ir arī citi piemēroti cilvēki.

Tomēr sabiedrībai ir JĀDOMĀ – kāpēc notiek tā, ka pašu ievēlētā Saeima apzināti izraugās vājus un manipulējamus prezidentus. Un kāpēc mēs to pieļaujam? Un kā varam turpmāk vairs nepieļaut?

+3
-2
Atbildēt

1

    ingazilunska > Andis 02.04.2014. 11.25

    Tāpēc, ka tā ir latviešu Saeima, un jūs esat latvieši.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ingazilunska 02.04.2014. 10.56

Šim rakstam nav autora?

Kas tas par anonimku?

+1
-3
Atbildēt

0

manatuja 02.04.2014. 10.52

Mūsdienu pasaulē robeža starp ārējiem un iekšējiem faktoriem ir daudzpunktu veidā, bet nevis punkta vai stingri norobežojošas līnijas veidā. Minētā robeža netiek stingri fiksēta. Faktiski to nevar stingri fiksēt. Jebkura sistēma (valsts) ar ierobežotu suverenitāti vairāk ir pakļauta ārējiem faktoriem nekā iekšējiem faktoriem. Tā ir mūsdienu sociāli politiskā nesabalansētība – globalizācijas laikmeta iezīme. Planetārās kopības rašanās veicina minēto nesabalansētību. Turklāt planetārās kopības iniciatoriem un saimniekiem ir izdevīga minētā nesabalansētība, kuras laikā pieaug haotiskums, kas vēl vairāk palielina nesabalansētību (piem., starp sabiedrību un politiķiem). Haotizācijai var būt mērķtiecīgs raksturs.

Tāpēc jāstiprina iekšējie faktori.

Vaira nespēja,jo tā bija ērtāk, atrisināt kriminālo kapitālistu ietekmi.

Latviešu un krievalodīgo attiecība, kādas bija tāda, palika.

Bet labākā no visiem ptezidentiem vienozīmīgi. Vismaz jākaunās nebija.

0
-1
Atbildēt

0

gliters 02.04.2014. 10.47

VVF uzskata, ka JV šogad mierīgi var notikt, tikai dažiem kadriem nav jādod vīzas. Man pat ar to pietiek, lai es kategoriski nevēlētos viņu atpakaļ prezidenta amatā. Putina kritizēšana ir tikai tāpēc, ka tas šobrīd ir labais tonis, bet es joprojām atceros viņas braucienu uz Maskavu 9. Maijā, ko viņa pamatoja ar dīvainu txt, ka tautai nav obligāti jāzin iemesli visam, ko viņa dara. Lai gan pat bērnudārzniekam skaidrs, ka viņai vajadzēja atbalstu gan no Putina, gan no Buša augstajam amatam ANO, uz kuru šī bija sacerējusies. VVF dziņuļi ir nevis patriotisms, kā Ilvesam un Gribauskaitei, bet karjerisms un godkārība. Jā, protams, viņa prot gan runāt, gan sevi pasniegt, viņai neapšaubāmi piemīt izglītība un erudīcija (atšķirībā no abiem pāķiem, kas nāca pēc viņas), ir, protams arī būtiski nopelni (LV iestāšanās NATO), taču mans uzskats ir tāds, ka mums vajadzīgs prezidents, kam Latvija būtu pašmērķis, nevis tikai pakāpens globālā mēroga karjerā. Par VVF to nevar teikt.

P.S. Latvijai līdz šim labs prezidents NAV BIJIS.

+6
-10
Atbildēt

6

    Amis > gliters 02.04.2014. 11.13

    zirnekliene Šeloba Man pat ar to pietiek, lai es kategoriski nevēlētos viņu atpakaļ prezidenta amatā.

    ==============

    Vai tad vēl nepietika ar viņas izrādīto naidu pret latviešu varoņiem – Leģionāriem, pēc savu kremļa saimnieku prasības izteikto gatavību vajāt visā pasaulē, lai kur tas arī neatrastos un kāds veselības stāvoklit viņam nebūtu, mūsu sirmo veterānu, Konrādu Kalēju, viņas īpašām attiecībām ar čekas mērgli, Šleseru, čekas maisu fanātisko sargāšanu, valodas likuma izčakarēšanu utt, utj… apsūdzības raksts piecos sējumos.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 02.04.2014. 11.34

    Pieņemu, ka to visu daudzi ir aizmirsuši (iespējams, tīšām). Un te nu atkal – “pareizas” runas, bet nostāties DARBOS pret Krieviju negribas (kas to lai zin, ka vel viss beigsies) un tāpēc jāizliekas nesaprotam, ka JV ir nevis “privāts”, bet gan viņas kritizētā Putina galma pasākums.

    Un kas vēl zīmīgi – SAVU attieksmi pret Bērziņu VVF arī izvairījās paust.

    Pašas persona un pašas karjera pirmajā vietā, tāpēc jāizpatīk visiem vai vismaz jāizturas tā, lai nevienam kaut cik ietekmīgam ļautiņam vai politiskajam spēkam nerastos “zobs” uz viņu personīgi.

    LV politiķi gan pārsvarā ir tādi – ne jau viņa vienīgā. Principialitātes trūkums un personisko interešu kults.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Amis > gliters 02.04.2014. 12.13

    zirnekliene Šeloba Pieņemu, ka to visu daudzi ir aizmirsuši (iespējams, tīšām).

    ======================

    Stokholmas sindroms.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > gliters 02.04.2014. 16.11

    Uz Zirneklieni. Freibergas kundze, atšķirībā no Jums, izprot situāciju un saprot, ka valsts nevar ietekmēt privātu pasākumu. Tā vietā viņa piedāvā darīt to ,ko var- neļaut iebraukt tā dalībniekiem. Jo to valsts var ar skaidriem administratīviem līdzekļiem.

    Tā ir tipiska lumpeņu politika – aizliegt, jo tas ir visvieglāk. Kūla deg- aizliedzam, ID kartes neizpērk, aizliedzam izmantot pastā vadītāju apliecību, Azartspēles internetā notiek – bloķējam domēnus, alkohols slikts – aizliedzam tirdzniecību naktīs. Un rezultātā aizliegums ir, puritāņi var priecāties, bet dzīvē tie nedarbojas. Saeima vai politiķi nedrīkst pieņemt lēmumus, kuru izpildi paši nevar nodrošināt. Prezidentes kundze to apzinās un ir reālpolitiķe… Populisma tiešām viņai pietrūkst, varbūt tāpēc arī popularitātes…

    Un, savukārt, par Bērziņu- manās acīs Prezidentes kundze būtu zaudējusi, ja būtu nolaidusies līdz tirgus sievu līmenim un kritizējusi Bērziņu. Tas, ka viņa tā vietā izvēlējās neko neteikt (un ar to jau bija pateikts daudz..), tikai raksturo viņas kultūras līmeni- to, kas nav daudziem šeit klātesošiem komentētājiem

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 02.04.2014. 17.06

    Tur jau tā nelaime, ka ir pārāk daudz latviešu, kuri “kultūras līmeni” mēra gatavībā izdabāt visiem un katram, neapšaubāmi, ka “kulturālisma” augstākais lidojums ir braukt uz Maskavu laizīt LV okupētājvalsts zābakus. Ja jau valsts vara nevar aizliegt “privāto pasākumu”, kurā publiski ņirgājas gan par latviešu tautu, gan par Latvijas valsts simboliem, tad tādai valstij vispār nav jēgas. Valstij ir jāpilda tautas vairākuma, nevis pāris tūkstošu naudasmaisu griba. Ak jā, protams, ignorēt šauro biznesa aprindu intereses par labu sabiedrības vajadzībām taču Latvijā skaitās “populisms”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 02.04.2014. 17.19

    P.S. Protams, pagrozīt pirkstu pie deniņiem, veltot šo žestu represētajiem deportāciju piemiņas dienā bija visnotaļ kultulāri, jo īsteni latviskā kultūras izpratne paredz paturēt pie sevis savu viedokli un ievērot pieklājību, kas robežojas ar iztapību tikai tad, ja kontaktpersona ir kāds ietekmīgs cilvēks, no kura atkarīga karjera un naudas daudzums maciņā, turpretī ja komunicē ar parastajiem mirstīgajiem (īpaši ja tie ir pašu tautieši), tad šajā ziņā var neiestpringt.

    Ak jā, žogs ap BP tā paša gada 16. Martā bija īsts radošās izdomas un elegances paraugs, ko nekādā gadījumā nedrīkst salīdzināt ar tik prastu padarīšanu, ka JV aizliegums.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 02.04.2014. 10.47

Jau vairākkārt esmu rakstījis, ka man ir tikai viena prezidente: Vaira Vīķe Freiberga, pārējie ir v.i. Vakar, klausoties Prezidenti, nevilšus nāca prātā salīdzinājums, kā būtu, ja tajā krēslā sēdētu Bērziņš. Kontrasts milzīgs…

Es arī pilnībā atbalstu to, ka Vairai atkal jākļūst par oficiālo prezidenti, bet saprotu, ka tauta to neļaus. Mēs labāk atbalstam tālo un nezināmo, nevis pārbaudītas vērtības. Vairai, kā jebkuram cilvēkam bija kļūdas, tomēr viņas pienesumu nevar pat samērot ar visu pārejo prezident v.i summāro devumu. Ilgas pēc mesijas, kas atnesīs leiputriju zemes virsū, lika toreiz skriet atlaist Saeimu, un visi eiforijā balsoja par partiju viendienīti ar kukuļņēmēju priekšgalā. Tāpēc tā, visdrīzāk, nebūs Vaira, bet nākošais zatlerbērziņš. Jo PAŠI tā gribēsim! Un atkal visi kaunēsimies, ka prezidenta v.i. vērs muti vaļā.

+15
-1
Atbildēt

1

    peerku > Ieva 02.04.2014. 13.09

    > Ķīps

    Ja varētu, pieliktu vairākus plusiņus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ingazilunska 02.04.2014. 10.44

Voblovna nav tā labākā kandidatūra. Lai labāk pastāv maliņā.

http://rus.delfi.lv/archive/oni-edyat-voblu-i-pyut-vodku.d?id=10230044

Kaut jāatzīmē viņas nopelni Krievijas tautas priekšā, proti, viņa bija vienīga, kas no Baltijas valstīm atbrauca uz 50.gadadienas Uzvaras svinībām, protams, labu vietu viņai Sarkanajā laukumā nedeva, bet Putins pie sevis tomēr atzīmēja viņas lojalitāti.

Arī likumus par valodu un vēl kādas glūpības viņa lika deputātiem pārskatīt un pārlieku nacionālismu no tiem izmest ārā.

Vajag labāk tādu prezidentu, kā, teiksim, Sudraba, kaut tāpēc vien, ka Sudrabu nīst latvāņi.

0
-12
Atbildēt

0

dace_ampermane 02.04.2014. 10.32

Švaki jau iet tādām tautām kuras nespēj sūdu no zelta atšķirt :)

+12
-2
Atbildēt

2

    Amis > dace_ampermane 02.04.2014. 10.42

    klejotājs Atceros nozombētās masas atvadīšanās milzu pasākumu, nu gandrīz vai Staļina bēres. Viss ir aizmirsts viss ir piedots.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 02.04.2014. 10.56

    duraks

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Lasmanis 02.04.2014. 09.53

Man arī šis tas nepatika intervijā, piem, iztrūka jautājuma par Turciju, “dienvidu straumi” un Krimu un Krievijas energopolitiku. Bet varbūt tāda bija vienošanās starp Rēderu un Vairu? Un galu galā, tā bija tikai publiska uzstāšanās sabiedrībai.

Ja, aizvien atceros VVF ieks BBS. Deretu aizsutit Berzinu.

+3
-8
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Aivars Lasmanis 02.04.2014. 09.58

    ——-Arturs Snips:”(..) Deretu aizsutit Berzinu.

    ===============================================================================

    Kādas probļēmas – galu galā:

    “2. Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai.” http://likumi.lv/doc.php?id=57980

    Vienu vidēja izmēra akciju,tipa “Pret metro’88”, vajadzētu noorganizēt – un lidos bērziņš….

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Aivars Lasmanis 02.04.2014. 10.02

    ——

    “Maz brīvo vilku”

    Vaira Vīķe-Freiberga par to, kāpēc varai groži izslīd no rokām un kā latviešiem kļūt izcilākiem http://www.ir.lv/2013/12/18/maz-brivo-vilku

    – Ja ilkņi nodiluši,tad vien jāguļ savā plauktā tāļāk….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Ivars Ozols 02.04.2014. 09.45

Izrādās mūsu vietējam trollītim ir diezgan garš saraksts ar bildēm par Vairu ārzemēs.

+4
-1
Atbildēt

1

andris902 02.04.2014. 09.45

…ločmelis mums kā barometrs – viņa aktivitātes norāda, no kā tam un viņa saimniekiem pumpas metas….jo vairāk pumpu viņiem, jo labāk mums….

+19
-2
Atbildēt

0

peerku 02.04.2014. 09.29

Vīķe-Freiberga ir prezidente, ar kuru es joprojām lepojos. Man liels prieks, ka viņai nekas nekaiš un man nav nekādu šaubu, ka viņa varētu vēlreiz pakalpot Lavtvijai. Vispareizākais būtu, ja viņai būtu iespēja to darīt atlikušo Bērziņa laiku. Tas būtu vislabākais Latvijai, bet nav nekādu cerību par to pārliecināt Bērziņu.

P.S. Nākošajā termiņā varētu būt arī Lancmanis.

+3
-6
Atbildēt

12

    Inese > peerku 02.04.2014. 09.33

    DD1 man nav nekādu šaubu, ka viņa varētu vēlreiz pakalpot Lavtvijai.

    ========================

    Un arī ar pasaules ietekmīgāko polītiķi Putina k-gu viņa tikusies daudzkārt biežāk par dajebkuru Latvijas polītiķi:

    http://www.mixnews.lv/uploads/media/image/2014/02/09/vairaputin_newsdetailed_jpg.jpg

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Nika > peerku 02.04.2014. 09.40

    Man patik ka locmelis doma, ka uz mums darbosies ta pati sizofreniska propaganda, kada veiksmigi darbojas krievija. Tas ir uzjautrinoshi. Vins tiesam doma, ka mes visi esam Ivana Barga pecnaceji.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > peerku 02.04.2014. 09.41

    http://g4.delphi.lv/images/pix/520×360/91ce82e2/file17328948_putins_l.jpg

    ——–Ločmelis

    Un arī ar pasaules ietekmīgāko polītiķi Putina k-gu viņa tikusies daudzkārt biežāk par dajebkuru Latvijas polītiķi:

    ===============================================================================

    Putins jau kuru katru pokeristu pie sevis bieži neaicina – kā saka,katram spēlmanim sava līga. Zemākās līgas spēlmaņiem vairāk par 1-2 reizēm uzspēlēt ar augstākās neizdosies:

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 02.04.2014. 09.44

    > Ločmelis

    “Un arī ar pasaules ietekmīgāko polītiķi Putina k-gu viņa tikusies daudzkārt biežāk par dajebkuru Latvijas polītiķi”

    Nav nekādu šaubu, ka, ja VVF atradīs par iespējamu un vajadzīgu tikties ar Putinu, viņa to izdarīs, nezaudējot valstisko pašapziņu.

    Saukt Putinu par “pasaules ietekmīgāko polītiķi”,- tur vajag būt vismaz pustrakam, jo, ja nu kaut kas viņam piemīt pārākajā pakāpē tad varētu būt: ambiciozākais, agresīvākais, utt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > peerku 02.04.2014. 09.48

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Nika > peerku 02.04.2014. 09.54

    Es ari sauktu putinu par ietekmigako. Paris nedelu laika vienojis rietumu civilizaciju, izglabis NATO, garantejis NATO dalibu Ukrainai, Gruzijai, Moldovai, garantejis rietumu 100% atbalstu Ukrainas demokratiskai attistibai, vienojis Ukrainas iedzivotajus, garantejis 2% aizsardzibas budzetu Latvijai, piespiedis pasaulei pazeminat naftas cenas, piespiedis Eiropai domat par energijas diversifikaciju, panacis Vacijas militaro atdzimshanu, un protams- ilgtermina vajinajis un iznicinajis musu lielako ienaidnieku krieviju.

    Ko tadu var tikai super talants :-)

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 02.04.2014. 09.56

    > Fikseris

    Tas gan… :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Ozols > peerku 02.04.2014. 09.58

    Un?

    Es biju “Time” 2006. gada cilvēks. Maidana dalībnieki bija Forbes 2007. gada ietekmīgākie cilvēki.

    Your argument is invalid.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > peerku 02.04.2014. 10.34

    DD1 Saukt Putinu par “pasaules ietekmīgāko polītiķi”,- tur vajag būt vismaz pustrakam

    ===================

    Kam tad vēl ir izdevies raustīt aiz aukliņām divus ASV prezidentus pēc kārtas? Pirmo piespieda iebrukt Afganistānā un pasargāt krieviju no Taliban, otro aizstāvēt slepkavu Asadu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.04.2014. 11.31

    Viņš pat par VVF nav garāks:)) Ļaunais punduris:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > peerku 02.04.2014. 12.09

    Par ko kašķis? Kurš šā brīža bīstamākais un neaprēķināmākais ļaundaris uz planētas, vai kurš reāli bīda ģēlas. Vai kādam visļaunākos murgos varētu ienākt prātā, ka pēc Putins dotā rīkojumu Asadam sarīkot ķīmisko uzbrukumu saviem pilsoņiem, Obama atteikties no ieceres to likvidēt? Atcerēsimies, ka tā sulaiņu, Širaka un Šrēdera, nostāja Buharestes sammitā deva tam “zaļo” gaismu iebrukumam Gruzijā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 02.04.2014. 09.27

Jā, Lancmanis būtu labs kandidāts.

+4
-11
Atbildēt

0

Ansis Reinhards 02.04.2014. 09.20

VVF vakar neklausījos, bet domāju, ka vēlreiz viņa varētu tikt nominēta vienīgi kā kompromisa figūra, ja visi vadži lūzt…

Personiski es labprāt prezidenta krēslā redzētu Imantu Lancmani, viereizēji inteliģentu un sirdsgudru cilvēku. Un krampis arī viņam ir. Aizbrauciet uz Rundāles pili… :)

+6
-12
Atbildēt

2

    ievuliitis > Ansis Reinhards 02.04.2014. 11.26

    Visu cieņu Lancmaņa kungam. Lancmanis ir ļoti inteliģents, gudrs un visādi citādi ekselents cilvēks. Bet… Pirms dažiem mēnešiem mani pārsteidza kāda Lancmaņa intervija. Viņš tik aizgrābti stāstīja, cik laba – “vislabākā Kultūras ministre” bija Helēna Demakova. Šodien, zinot rezultātus Demakovas ministrēšanai, zinot daudzas netīri skandalozas lietas (kaut vai Trīs brāļu aģentūru, sarīkoto Pozitīvisma kampaņu) diez vai var tā viņu vērtēt. Tas liecina, ka viens no erudītākiem Latvijas cilvēkiem, nespēj lietas skatīt kopsakarībās un valstiski.

    Neapšaubāmi Lancmanis ir daudzkārt pārāks par esošo un bijušajiem. Nerunājot par VVF. Tas ir sarežģīts jautājums, ne divos vardos izrunājams.

    Tāpēc, lai labāk Lancmanis paliek Rundālē, bez viņa pils daudz ko zaudēs, lai vada Rīgas pils komisiju, ja nemaldos, arī Heraldikas komisiju, lai raksta un mālē, lai lasa lekcijas un pārstāv Latviju starptautiskās konferencēs un organizācijās. Tas viņam labāk sanāk.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    kastadtas > Ansis Reinhards 02.04.2014. 12.06

    tā tiešām ir. Es arī lasīju vairākas intervijas ar Lancmani pērnā gada rudenī, un līdzīgā veidā atradu viņa uzskatos diezgan lielas pretrunas un tādu kā dziļu depresiju.

    Labs mākslinieks un cilvēks savā vietā kur ir un tur lai arī paliek. Prezidentam jābūt tad, kad ir vēl jaunība,spēks un entuziasms.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ivars Ozols 02.04.2014. 09.19

Žēl, ka sešarpus gadu laikā Latvijai nav bijis iedvesmojošs prezidents.

Valsts pārstāvniecība ir LV prezidenta primārais uzdevums, un redzot tās šausmas, ko demonstrē Bērziņa k-gs, nerodas iespaids, ka varētu būt vēl sliktāk. Vienīgais pluss ir, ka viņš vēl burtus nejauc lasot runu lapiņas.

+15
-1
Atbildēt

0

Amis 02.04.2014. 09.14

God Bless Latvija! Kāpēc igauņiem un lietuviešiem veicas, vai mēs būtu nolādēti?

+3
-7
Atbildēt

9

    austrisv > Amis 02.04.2014. 10.01

    Latviešus šķeļ un latvieši vienmēr tādi bijuši, ka daļa ir par kremļa idejām, kā ločmeļi, daļa tikai uz Rietumiem, bet tikai neliela daļa ir par latviešu nāciju, un mums nepārtraukti borē, ka tas ir slikti, ka tā nekur pasaulē nav, ka mēs esam fašisti un nacisti- taču tie ir meli, jo katra tauta ir par savējiem. Paskaties, kas notiek Krievijā, kur Putins zombē nepārtraukti par to, ka krieviem pieder visa pasaule un pilsonība tikai tiem, kam krievu valoda, un var būt tikai Krievijas pilsonība utt.

    latvieši paši sevi neciena un baidā sbūt patrioti savās mājās, jo ai ai, ko citi teiks! galvenais mums ir ko citi teiks.

    Ja neklausīsimies, ko citi teiks, tad arī būsim stipri. protams, varam ieklausīties un vērtēt, ko paši dara, un tad arī pieņemt lēmumus.

    Man tāpēc patīk Cilinska ricība 16. martā un vispār! viņš ir godīgs un amata dēl savu pārliecību nepārdod!

    Jā, un vajag paklausīties, kas notiek tajās pašās ES dalībvalstīs!!!! Arī viņi necieš ienācējus, vienalga vai tā ir Vācija vai britānija, vai Nīderlande un Dānija.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    inta_s > Amis 02.04.2014. 10.47

    Kur tavs patriotisms bija kad vajadzeja iestaties par LR monetaro neatkaribu?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 02.04.2014. 11.24

    Viedoklis_lv

    Būtu nu labāk sludinājis par monetāro neatkarību Lihtenšteinā, Monako, San-Marino un Andorā, kur nedzīvo vismaz 30% ienaidnieku un kas neatrodas kaimiņos pilnīgi vājprātīgam un neaprēķināmam absolūtam ļaunumam.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > Amis 02.04.2014. 11.54

    Tad tas valstis Tavuprat var but meatkarigas, bet LR nav pelnijusi?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 02.04.2014. 12.00

    Tās jau ir neatkarīgas no krievijas ietekmes, un monetārā neatkarība to finanšu sistēmu nespētu apdraudēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > Amis 02.04.2014. 14.19

    “Bet” un tomēr – bet Jūs neiebraucat, ka šajā gadījumā Ločmeļa kungs ir tāds Latvijas patriots, kādu vēl vajag pameklēt, pie kam — saprātīgs ar savu domu un cienījamiem argumentiem

    bet iedzeriet tēju un izkonspektējiet, kādus apgalvojumus viņš ir izteicis

    tad salīdziniet ar “cieņpilno” tautiešu attieksmi pret šābrīža Prezidentu

    rezultāti Jūs pārsteigs un liks ķerties pie stiprāka dzēriena, lai tik atslēgtos no realitātes, kuras ķetnās caur masu manipulācijas līdzekļiem esat iekritis

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > Amis 02.04.2014. 14.20

    aha, seviški Monako, kur krievi izklaidei atstāj daudz Europā atzītu naudiņu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Amis 02.04.2014. 14.29

    Viedokli,sava nauda nenodrošina neatkarību. Neatkarību nodrošina apgādāta valsts armija, paēduši un apmierināti ļaudis. Man personiski ir skaidrs, ka labāk EUR, kuru nav tik viegli šupināt un devalvēt, un tāpēc EUR, nevis Ls. Atceros Kalvīšlaika premjerēšanu, kad tika izlaista sbauma spar devalvāciju, un ka snotika sakarā ar šim baumām. tagad pavisam cita situācija latvijā, un nav pamata uztraukties, ka rīt no rīta jau EUR būs devalvēts. Ls šupināšana un runa spar devalvāciju, ko tik ļoti gribēja īstenot tie oligarhi, kuri bija paņēmuši kredītus Ls. kaut vai tie paši tipiņi kā Lavents, abi K&K, Šķēle, Lembis.

    Vēl tagad atceros, kā Šķēle mēģināja ietekmēt LB šefu Rimšēvicu, bet tas neņēma klaususli, lai kaut kā izbēgtu no uztieptās devalvācijas.

    Atceros, ka pat eksportu apdraudēja norēkini Ls, jo daudzas valstis pat nevēlējās turēt Ls ar ko norēkināties.utt utt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 02.04.2014. 20.34

    Aigars Cinis

    Vai jūs, krievi, neesiet pārvērtējuši savu nozīmi? Pasaule jūs pat neievērotu, ja vien jums nebūtu tendence, visur sabojāt gaisu, vai atstāt sūdu čupu. Nozīmīgi jūs esiet tikai paši sev, kaut gan arī to var norakstīt tikai uz jūsu tumsonību un neadekvātumu. Kur vien cilvēkiem ir nācies jūs paciest, parādās opcijas “russenfrei” un drīz veseli kurorti izveidos asociāciju, “bez krieviem”. Niecīgs procentiņš krievu uzdzīvei ārzemēs tērē milzu līdzekļus, tomēr tie neatsver zaudējumus ko rada kulturālu apmeklētāju izbiedēšana un arī tiem naudasmaisiem pašiem, drīz ekonomiskā situācija spiedīs savilkt jostas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 02.04.2014. 09.08

VVF bija vienīgais Latvijas prezidents, par kuru nebija jākaunas, kaut, nokļuva šinī amatā, faktiski, nejauši, jo oligarhi nespēja vienoties.

Pārējie visi nokļuva tur tikai tāpēc, ka tika uzskatīti par vadāmiem un oligahu ietekmējamiem, Ulmanis, kurš krievu laikos pat no sava uzvārda bija atteicies, bet, neatkarības laikos to atguva, tikai sava uzvārda dēļ, ko LC izmantoja sevis reklamēšanai.

Diemžēl, mums prezidentu ievēlē nevis vadoties pēc tā, kurš būtu spējīgāks, kurš varētu pārstāvēt valsti, kurš, vismaz, spēj sakarīgi pateikt vienkāršu nepaplašinātu teikumu, bet, vienīgaios kritērijs ir, vai viņš būs vai nebūs izdevīgs partijām un politiķiem.

Bērziņš, protams, ir galējais variants, tai pat laikā, viņš ir SC, PLL, ZZS , un tagadējās Sudrabas partijas kolektīvais portrets, iespējams, kādu tas atturēs no balsošanas par šīm partijām, ja viņi, protasms, nevēlas tādus bērziņus klonēt.

+12
-2
Atbildēt

5

    Amis > ligakalnina 02.04.2014. 09.20

    dzeris49 VVF bija vienīgais Latvijas prezidents, par kuru nebija jākaunas.

    ====================

    Mani pārņēma neizmērojams lepnums, kad viņa bučoja roku čekas ģenerālim Ridigeram, bet “baltā lapa”, tas bija īsts know-how.

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Ivars Ozols > ligakalnina 02.04.2014. 09.23

    Neatturēs. Valsts prezidents pārstāv “varas eliti”, kuru SC ir vainojis visās problēmās. Un kamēr prezidents nenēsās piespraudītes ar viņu ievēlējušo partiju logo, šo partiju elektorāts turpinās par viņiem balsot.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 02.04.2014. 09.24

    Zane Pavāre > ligakalnina 02.04.2014. 13.07

    Dzeris: “Pārējie visi nokļuva tur tikai tāpēc, ka tika uzskatīti par vadāmiem un oligahu ietekmējamiem, Ulmanis, kurš krievu laikos pat no sava uzvārda bija atteicies, bet, neatkarības laikos to atguva, tikai sava uzvārda dēļ, ko LC izmantoja sevis reklamēšanai.”

    Gunča droši vien ir sliktākais prezidents pasaules vēsturē, galvas tiesu sliktāks par Bērziņu, tomēr teikt, ka viņš ir atteicies no sava uzvārda gan nav godīgi – par Rumpīti viņš kļuva bērnībā ar mātes gādību un Ulmaņa uzvārdu pieņēma atpakaļ, sasniedzot pilngadību, krietni pirms neatkarības atjaunošanas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > ligakalnina 02.04.2014. 14.15

    daudzās jomās, t.sk. politikā ir runa par ambrella kā daudz izteicošu jēdzienu

    te tas nu tik uzskatāms, ka vai raudāt gribas

    kurš vēl no Baltijas prezidentiem, kurus nu tagadiņās, nomelnojot Savu, slavējat, aizbrauca 9. maijā uz Maskaviju?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

mariam 02.04.2014. 09.08

Ne par saturu, bet par raksta autora un redaktora darbu:

Vai tiešām, tā Vairas metafora par plaukta mūžu Jums (autor!) no visas intervijas tik ļoti iepatikās, ka šādā nelielā tekstiņā to vajadzēja atkārtot veselas trīs reizes? Lasās diezgan pliekani, bezgaumīgi un diletantiski. Dikti šaubos, vai eksprezidente savā runā to pieminējusi vairāk par vienu reizi.

+10
-2
Atbildēt

1

    Ansis Reinhards > mariam 02.04.2014. 09.17

    > žoržs

    Jā, es arī to pamanīju. Muļķīgi un diletantiski, īstie apzīmējumi…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

putekliic 02.04.2014. 09.01

Jā, ar VVF tā bija vienīgā reize, kad Saeima “kļūdījās” un neiecēla par prezidentu marioneti. Lemberga spļāviens ar AB sejā ikvienam Latvijas iedzīvotājam ir, protams, kronis visam. Ļoti ceru, ka, ja ne ātrāk, tad nākamgad tā vēlreiz “kļūdīsies” līdzīgā veidā! Šeit nedomāju gan VVF, šķiet, ka tīri fiziski viņai būtu ļoti grūti, kaut gan ar galvu, protams, viss kārtībā.

+28
-2
Atbildēt

5

    Inese > putekliic 02.04.2014. 09.06

    Kurators – pa labi baltā kreklā ar šlipsi un brillēm, VDK virsnieks:

    http://www.arhivi.lv/sitedata/174573n.jpg

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ivars Ozols > putekliic 02.04.2014. 09.30

    Tev taču VDK virsnieki ir ļoti mīļi:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/Vladimir_Putin_in_KGB_uniform.jpg

    Un kur tu to bildi dabūji? Droši vien labi paziņas atsūtīja.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > putekliic 02.04.2014. 09.37

    No gimenes arhiva :-) Balta krekla ir locmela onkulis

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > putekliic 02.04.2014. 14.11

    nekādi nevaru saprast tie žurnaļugas IR redakcijā ir stulbi, vai tikai izliekas: uzlikt tādu daudzsološu virsrakstu, itin kā Prezidents rīt atkāptos un tikai vvf var glābt nāciju no putina, a tad tekstā tieši citēt varoni, ka viņai ir beidzies derīguma termiņš!

    ne velti šim rakstam nav uzrādīts autors, lai sanāk tāda kolektīvā bezatbildība

    es jau nu tomēr, žurnālistiskās kaismes pēc patiesības vadīts, vismaz papētītu konsekvences, kas izriet no Ločmeļa kunga piedāvātās fotogrāfijas un pajautātu, kāpēc tieši šamās personas laikā pirmoreiz tie maišeļi tika aizzieģelēti?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > putekliic 02.04.2014. 14.11

    Un kuram arhīvam tiekat klāt Jūs, ja pie tādas tikāt?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

inta_s 02.04.2014. 08.53

Vēl vienu gāzi grīdā periodu ar Kalvīša tipa premjeru, kas iegrūda visu nāciju milzu parādu jūgā un atkarībā no starptautiskiem aizdevējiem? Nē paldies!

+4
-18
Atbildēt

16

    Nika > inta_s 02.04.2014. 09.00

    Nu, Vaira brīdināja par gāzi grīdā. Vajadzēja klausīties.

    +23
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.04.2014. 09.12

    Atceros kā mēnesi no mēneša, gadu no gada.. viņa klausījās Kalvīti.. klausījās… bet nerīkojās! Noskatījās kā iedzen nāciju NĪ burbuļa parādu jūgā. Nebija rīkojuma nr. 2.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 02.04.2014. 09.13

    viedoklis – ieteiktu izlasīt Satversmi, un apskatīties, ko var, un ko nevar prezidents Latvijā, it sevišķi, attiecībā uz ekonomisko kursu.

    Un, otrkārt, taisni VVF, kā te jau teica, brīdināja par to, kā var beigties tā “gāzēšana”.

    Un taisni VVF bija gatava izludināt referendumu pēc tā slavenā ZZS, NA un TBLNNK kopīgi pieņemtā likuma, kurš ļāva pie varas esošajiem politiķiem pilnībā kontrolēt visas drošības iestādes, ieskaitot to operatīvo darbību, un tad to likumu atcēla.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.04.2014. 09.30

    1. Nestāsti par satversmes ierobežojumiem atlaist saeimu, ja to varēja paveikt Zatlers tad to pašu varēja paveikt VVF.

    2. Tā nebija nekāda “gāzēšana” bet labi izplānots un piesgets noziegums pret Latvijas Republikas iedzīvotājiem. Visi zināja ka Bankas neprasīja VID izziņas un izsniedza kredītus (tādējādi radot jaunu naudu) uz jebkura interesenta uzrakstītas rūtiņa lapiņas par viņa ikmēneša ienākumie. Kā to noziegumu varēja pieļaut? Bet pieļāva un neierobežoja NĪ kredītus pēc valūtas lai būtu visi EURO slazdā iedzīti. Šādā veidā īres tirgus tika iznīcināts visas jaunās ģimenes bija spiestas iet uz Bankām kur tās iekala uz mūžu NĪ kredītu lamatās un nu jāmaksā vēl ar vien pārmaksātie kredīti. Nekāds NĪ burbulis tiem cilvēkiem nav pagājis, viņi maksās savu mūžu par šo noziegumu ko piesedza visos varas līmeņos. Un pateicība par šo noziegumu Finanšu Ministrijas valsts sekretārs godam nopelnīja savu amatu kļūstot par Komercbanku asociācijas vadītāju. Tāds mums te banku lobijs bija un ir.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 02.04.2014. 09.36

    Vēlreiz – lasi Satvwersmi!

    Ne Zatlers, ne VVF Saeimu atlaist nevar, prezidents var tikai izsludināt referendumu, Saeimu var atlaist tikai tauta referendumā.

    Un tad, kad ekonomika it kā gāja uz augšu, radās arvien jaunas darbavietas, strauji auga algas, utt., pat, ja VVF izludinātu referendumu par Saeimas atlaišanu, vēl nevar zināt, kā tas beigtos, jo vairākums jau uzskatīja, ka viss iet uz augšu, kāpēc gan tiem viss tas būtru jāpārtrauc?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > inta_s 02.04.2014. 09.39

    > dzeris

    Prezidentam pēc Satversmes ir likumdošanas iniciatīva, prezidents var iesniegt likumprojektus.

    Cita lieta, ka VVF kaut kā nevēlējās iedziļināties iekšpolitikā, un man pat liekas, ka viņai tai laikā piemita rietumnieciskais “naivums”, jo ticēja visādiem šleseriem un kalvīšiem…

    Ideāli būtu, ja Latviju vadītu spēcīgs tandēms, prezidents+premjerministrs, kur vien darbotos diplomātikā un ārpolitiskā līmenī, otrs prasmīgi vadītu Latvijas saimniecību.

    Domāju, ja par prezidentu ievēlētu Lancmani, viņš prastu nominēt labu premjeru.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.04.2014. 09.42

    Dzeri atzīstu ka kļūdijos rakstot atlaist Saeimu. Biju domājis kā aprakstīji un kā bija ar rīkojumu nr. 2. Ierosināt saeimas atlaišanu referendumā. Bet to neveica. Piesedza! Nē paldies! Šie kadri vairs nav vajadzīgi.

    + piekrītu beta, ka arī likumu neierosināja VVF ko varēja darīt lai apturētu šo noziegumu pret nāciju.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Nika > inta_s 02.04.2014. 09.47

    Tauta to nebutu atbalstijusi. Parveleja Kalviti 2006 gada un joprojam atbalsta ZZS. Vaira darija ko vareja, bet ne vienmer var aunu baru atvilkt no klints malas.

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.04.2014. 09.49

    Kadi tad bija VVF likumu ierosinajumi lai apturetu so noziegumu – ja reiz raksti ka darija ko vareja?

    Un tauta butu VVF atbalstijusi, paskaties vinas reitingus tai laika. Ja vina ierosinatu likumu lai apturetu NI burbuli + ultimats ar referendumu – tad butu panakusi un tauta atbalstitu.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > inta_s 02.04.2014. 09.52

    > viedoklis

    Mans pārmetums VVF, ka viņa negribēja nodarboties ar iekšpolitiku,tā teikt turēt roku uz pulsa, kas būtu laba prezidenta viens no pienākumiem. Strādāt iekšpolitiski ir daudz sarežģītāk, tas tāds neprestižs, tāds kā “ķēkšas” darbs, VVF patika runāt valodās ko prata.

    Vēl man nepatika tas, ka patiesībā viņa neturēja roku arī uz tautas dzīvības pulsa, viņa ir globalizācijas piekritēja, manuprāt.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > inta_s 02.04.2014. 09.53

    Atceros, ka VVF pat teica, ka nav jau tolaik bijis jēgas atlaist saeimu, jo tauta tādu pašu atkal ievēlētu!

    Vai tad tā nav? Tie paši vecie komunisti no ZZS rindām un dažādas pabiras, kas tajā ZZS iestājas. Tāpat Zaļā partija- pilna no aizdomīgiem tipiem, kas gatavi pārdoties kremliniem. tas pats Silenieks, Grigule, Vējonis utt.

    ZZs ir gan atklāti, gan slepeni atbalstījusi SC balsojumos- vecās nomenklatūras darboņi ieklausās , ko viņu šefs, kurš regulāri satiekas un satikās ar kremliniem, tiem nosaka.

    Vai lembis nesatikās ar to pašu Antonovu vai kremļa vēstnieku?

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.04.2014. 10.00

    Beta, es biju domajis likumu kas apturetu NI burbula pusanu kuru lobeja bankas.

    Bet, kapec VVF neirosinaja nevienu likumu? Sabiedribas atbalsts bija vinas puse.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > inta_s 02.04.2014. 10.06

    > viedoklis

    Nebūtu tik pārliecināta, ka VVF neierosināja nevienu likumu, slinkums rakāties pa arhīviem. Bija taču kaut kas par pilsonības likumu.

    Viņa neierosināja neko, kas ļautu stabilizēt ekonomiku tai periodā. Domāju arī tāpēc, ka viņai nebija labu padomdevēju.

    Jau teicu, ka domāju, otrreiz viņai par prezidenti būt nevajadzētu.

    Mans favorīts ir Lancmanis.

    No pilitiķiem gribētu R. Dzintaru, bet saprotu, ka viņa laiks vēl nav pienācis.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.04.2014. 10.12

    Kaut kāds ir.lv bug, komentārs pievienojās kā labojums… nu ok… Doma nemainās no tā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > inta_s 02.04.2014. 14.01

    2005. gada 25. novembrī

    “Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga uzskata, ka inflācija Latvijā ir sasniegusi bīstamu līmeni, tāpēc valdībai būtu jāveic pasākumi cenu līmeņa samazināšanai. Šodien intervijā Latvijas Radio prezidente sacīja, ka viņa jau vairākus mēnešus ar Ministru prezidentu Aigaru Kalvīti (TP) ir runājusi par šo tematu. ”

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/209616-valsts_prezidente_satraukta_par_inflaciju_latvija

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.04.2014. 14.53

    Lohotron, paldies ka palidzeji pieradit ka VVF loti labi zinaja kas notiek un apzinati neirosinaja nevienu likumu kas apturetu banku lobiju realizeto NI burbuli

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Nika 02.04.2014. 08.41

Vaira ir vienīgāis īstais līderis kopš neatkarības atgūšanas. Ulmanis, Zatlers, un tagad šitas deģenerāts pēdējais- Bērziņš, ir nulles, nevis prezidenti.

Ļoti priecātos, ja Vaira atkal kandidētu, bet nedomāju, ka viņa to darīs.

No vienas puses pareizi jau arī būtu. Normālā valstī vajadzētu pietikt sakarīgiem cilvēkiem, lai prezidentu nomainītu ik pa 4-8 gadiem.

+27
-8
Atbildēt

6

    Inese > Nika 02.04.2014. 08.46

    http://s1.bild.me/bilder/060112/407106545.jpg

    25. martā pēc ziedu nolikšanas pie Brīvības pieminekļa prezidente no vairākiem piemiņas brīža dalībniekiem izpelnījās asus vārdus par žogu ap Brīvības pieminekli. Ļaudis prezidentei pārmeta, ka pieminekļa iežogošana bijusi pazemojoša gan tiem cilvēkiem, kuri 16. martā vēlējušies godināt leģionāru piemiņu, gan arī tiem, kas sestdien gribēja pieminēt komunistiskā terora upurus.

    Kā vēsta “NRA”, cilvēkiem, kas uzdrīkstējās viņu kritizēt, prezidente atbildēja paceltā balsī un sava sakāmā beigās piesita pirkstu pie deniņiem, norādot, ka “ar galvu vajaga domāt”.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 02.04.2014. 08.49

    Pilnīgi pareizi :) Atbalstu Vairu!

    +23
    -4
    Atbildēt

    0

    Amis > Nika 02.04.2014. 09.25

    “Prezidentes žests”

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Inese > Nika 02.04.2014. 09.29

    Es arī atbalstu, Fikseri, pareizu žestu viņa parādīja!

    p.s. Maskava ir patiešam skaista pilsēta!

    http://s1.bild.me/bilder/060112/593057745.jpg

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Amis > Nika 02.04.2014. 10.20

    Fikseris

    Neradi sev elku! Pienāks laiks, kad liela daļa čekas dokumentu, ne tikai tie ko VVF fanātiski sargāja, bet arī Maskavas, nonāks atklātībā un var iznākt kost sev elkoņos.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    gliters > Nika 02.04.2014. 13.08

    “Neradi sev elku!”

    Tev gan viegli runāt… Nu bet ja gribas tā, ka pilnīgi acīs cērt…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 02.04.2014. 08.26

Lai dievs nogrābstās. Čista atgādinājumam:

“Tikai par friziera pakalpojumiem vien Vaira Vīķe – Freiberga piecarpus gados ir iztērējusi 41 tūkstoti latu no nodokļu maksātāju naudas – tas ir neņemot vērā faktu, ka frizieris prezidenti pavadījis visās ārvalstu vizītēs.

Prezidenta kancelejas darbinieki no darba atbrīvoti tikai par to, ka pārāk „zīmējušies” svītas priekšplānā.

Vairas Vīķes – Freibergas superdārgā dzīvokļa iekārtojums detalizēti saskaņots ar tā īpašnieci.

Tikai 2003. gadā vien Vaira Vīķe – Freiberga un viņas svīta restorānā Vincents iztērēja vairāk nekā 35 tūkstošus latu. Kopumā šā restorāna apmeklējumi viņas prezidentūras laikā nodokļu maksātāju kabatas ir patukšojuši par vairāk nekā 163 tūkstošiem latu. Pusgada laikā vien kūkās noēsti 60 tūkstoši latu, bet vairāku gadu laikā – aptuveni 600 tūkstoši.

Savukārt savas valdīšanas pēdējā pusgadā Vaira Vīķe – Freiberga esot īpaši iecienījusi jevelierizstrādājumu veikalus, kur dārglietu iegādē tērētas iespaidīgas naudas summas.”

p.s. Tātad jāsaprot, ka, iespējams, ASV iniciētā prezidenta Bērziņa k-ga nomelnošanas kampaņa izvērsta tāpēc, lai atkal ieliktu amatā 76 gadus veco pensionāri VVF?

+6
-28
Atbildēt

4

    austrisv > Inese 02.04.2014. 09.47

    Ločmeli, vienalga kādus izdevumus tu uzskaitītu VVF, tomēr Latvijai nekad neaizsniegt Putina izdevumus savām pilīm un akcijām, gluži tāpat, kā mēs redzējām kādi izdevumi , vismaz nekustāmos īpāsumos bija Janukovičam – īstam Putina vasalim. Par viņu abu līdzgaitniekiem nemaz nerunājot. Krievija ir slikts paraugs , kā nozagt valsti dažiem miljardieriem.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 02.04.2014. 09.53

    Jā jā, un vēl Amērikā nēģerus linčo. Nenobrauc no tēmas.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Nika > Inese 02.04.2014. 10.05

    Veiksmigi ieguldita nodoklu maksataju nauda. No Vairas Latvija ir liela ieguveja. Ta ir viena lieta pedejo 23 gadu laika ko nenakas nozhelot.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > Inese 02.04.2014. 10.24

    Labs prezidents “atpelna” jebkādus frizierus, dzīvokļus un mājas. Svarīgākais, lai tas vis ir pakārtots prezidenta darba un konforta vajadzībām. Vairai Vīķei-Freibergai tas tā bija.

    Lōčmeļa noželojamie uzskaitījumi liecina tikai to, ka cilvēks nesaprot, kas ir prezidents.

    Atjaunotās Latvijas laikā viņa ir pati labākā prezidente.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam