Ukrainas Aizsardzības ministrija: Krievija pieprasa padoties līdz 5 no rīta (papild.)

116

Komentāri (116)

Egita 04.03.2014. 00.55

Šo lasot ,man rādās ezotēriskās Sudrabas mulsais ,bet atklātais smaids,,Nu Inga ,nevajag baidīties no Krievijas.Vajag draudzēties ar Krieviju.”

+4
0
Atbildēt

0

Dina 03.03.2014. 22.35

100% meli. Par cik šīs muļķības “ziņo” tas pats ukraiņu “Interfax”, kura darbinieki paziņoja, ka tagad esot no Maskavas mātes neatkarīga organizācija … jau pati ideja – prihvatizēt starptautiska mediju koncerna vietējo nacionālo biroju un tad turpināt izplatīt ziņas zem šī brenda vārda pati par sevi lieliski raksturo to cilvēku īpatnējo izprati par morāli, kuri tur strādā … :)

Kārtējo reizi meli tiek izplatīti ar mērķi situāciju saasināt, konfliktu eskalēt un tieši IZRAISĪT karu. Un kārtējo reizi to dara nevis Krievija, bet gan vai nu ukraiņi paši (visticamāk pēc neonacistu pasūtījuma, kuriem liekas, ka tusiņš par ātru beidzies), jeb kaut kāda mistiska “trešā puse” … tāpat kā nenotveramie snaiperi, kurus patiesībā neviens nemaz i negrib notvert. Nav pat lieta ierosināta, lai gan tieši ar snaiperu darbību tika argumentēta vajadzība pēc nekavējošas Ukrainas valdības gāšanas. Un to pašu vienu kuru noķēra – ātri un fiksi uz līdzenas vietas noskalpēja … lai nedod Dievs nesāk runāt un nepagūst pastāstīt, kuri tad ir viņa īstenie Saimnieki un slepkavību pasūtītāji … :)))

0
-4
Atbildēt

6

    Jānis Derkusovs > Dina 03.03.2014. 22.42

    Un kā tad Tu zini, ka meli? Ekstrasens esi?

    Dzīvosim…Redzēsim!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Dina 03.03.2014. 23.10

    jautajums_4. Nu un kādas Ukrainas notikumu gaismā ir Tavas domas par TUA?:) Lūk ko raksta Grunte: “Давать визы для въезда в ЕС россиянам небезопасно. Русскоговорящие в стране – это повод для военной агрессии” – МИД Чехии.

    “Россиянам придется….даже и не мечтать о получении вида на жительство в странах Евросоюза”.

    Tas nozīmē, ka Čehija u. tml. TUA apturēs, un gribētāju skaits pēc mūsu TUA desmitkaršosies. Šlesers, Zaķis un Co. tikai berzēs rokas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Dina 04.03.2014. 00.13

    Ļoti iespējams. Tāpēc viņiem pēc iespējas ātrāk jāuzšauj pa grābstīgajām roķelēm, iesaistot Briseli, nogriežot TUA tirdzniecību visā ES un pasludinot TUA ārpus likuma.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Dina 04.03.2014. 00.26

    Sapņojiet vien. Alkoholiķi:

    “Сам себя лелея блажью,

    Убаюкивая ложью.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Antra > Dina 04.03.2014. 01.35

    lno

    Šlesers, Zaķis un Co. tikai berzēs rokas.

    Lai Dombrovskis un Āboltiņa neizrīvē sāvām plaukstām caurumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Dina 04.03.2014. 09.38

    >Ino

    TUA ir jāaptur Krievijas pilsoņiem. Tas būs ļoti gaumīgs solidaritātes žests ar ukraiņu tautu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 03.03.2014. 22.17

Starp citu. Kā NATO valstij Francijai sokas ar Mistrāla būvēšanu Krievijas flotes vajadzībām?

+5
0
Atbildēt

1

    aija_vecenane > Ojārs 03.03.2014. 22.19

    Labi sokas – francūži jau pateica, ka nepārtrauks ražot krieviem ieročus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

DivasDveseles 03.03.2014. 21.33

Sācies ukraiņu “iebrukums” Krievijā! “Mobilizētā” ukraiņu armija masveidā bēg uz Krieviju!

0
-3
Atbildēt

2

Inese Birzniece 03.03.2014. 21.30

Uzmanības vērts komentārs: nikita70 plkst.02:55 http://grani.ru/blogs/govnomer/entries/225976.html

nikita70, 03.03.2014 02:55 (#)

+3
0
Atbildēt

3

    Neslinko un izlasi visu interviju http://echo.msk.ru/programs/code/1269316-echo/ – aizraujošs materiāls ar labiem analītiskiem secinājumiem. No Krimas iekarošanas Krievijai nekas labs nespīd. Beigās Putina režīmam konkrēti draud vai nu labākajā gadījumā Krievijas Maidana analogs vai sliktākajā, kas ticamāk – pārvēršanās par Tuvo austrumu tipa ogļūdeņražu donoru pārējai pasaulei.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Inese Birzniece 04.03.2014. 00.21

    Tas viss ir masturbācija vien, jo jūs un jūsu krievu domubiedri no “Eha” izejat no tā, ka Krievija karos ar Ukrainu.

    Bet kara nebūs.

    Vai kaut viens šāviens starp Ukrainas un Krievijas armijām jau ir bijis?

    Nē, nav bijis? Tad kāpēc jūs asinskārīgi to vardarbību gaidāt?

    Vai nebūtu laiks kļūt gudrākiem un labākiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese Birzniece 04.03.2014. 21.07

    Neatradu nikitu, bet meklējot atradu šo

    http://lg-hater.livejournal.com/1634.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

marchaeva 03.03.2014. 20.21

Labi, tātad krieviem, Jūsuprāt ir gribasspēks (uzvarēt), bet latvieši ir ārkārtīgi augstprātīga tauta.

Tad kāpēc ar šo gribasspēku uzvarēt Olimipiādes uzvarētājiem dāvina 2. pasaules kaŗa laikā sakautās Vācijās automašīnas nevis savas LADAS?

Varbūt vienkārši atzīt, ka Krievija ir ekonomiski atpalikusi, neracionāla un tehnoloģiski atpalikusi, slikti pārvaldīta un pilnībā atkarīga no rietumu injekcijām?

Krievija ir ļoti bagāta ar dabas resursiem bet sausais atlikums ir ārkārtīgi žēlīgs. Nu, atkal uzvarēs, bet ko tas dod, ja tie cilvēki no turienes laidīsies prom uz to pašu Vāciju un Poliju, kā arī tālāk ES…

Tautsaimniecība nav ar dzērvēm un deltaplānu kameru priekšā pozēt, atvainojos protams, ja te kādu aizskaru.

+9
0
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > marchaeva 03.03.2014. 20.31

    “sniega_roze Labi, tātad krieviem, Jūsuprāt ir gribasspēks (uzvarēt), bet latvieši ir ārkārtīgi augstprātīga tauta.

    Tad kāpēc ar šo gribasspēku uzvarēt Olimipiādes uzvarētājiem dāvina 2. pasaules kaŗa laikā sakautās Vācijās automašīnas nevis savas LADAS?”

    – Kas tad tajā ir slikts? Starp citu, neesmu pārliecināts, ka tās vācu automašīnas nav ražotas krievijā:

    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8_%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D1%81%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BA%D0%B8

    “Varbūt vienkārši atzīt, ka Krievija ir ekonomiski atpalikusi, neracionāla un tehnoloģiski atpalikusi, slikti pārvaldīta un pilnībā atkarīga no rietumu injekcijām?”

    – Jā, nu, un? Krievija ir jaunā nācija, kurai vēl viss labākais ir tikai priekšā, atšķirībā no vecākām pārējas Eiropas nācijām. Latvieši, kā mēs zinām, vēl daudz jaunāki par krieviem. Arī 1914.gadā Krievija bija atpalikusi no pārējām valstīm. Arī padomju laikā. Nu, un? Jādzīvo un jābūt optimistam kopā ar savu tautu.

    “Krievija ir ļoti bagāta ar dabas resursiem”

    Kāpēc? Pateicoties krievu gribasspēkam:

    http://www.youtube.com/watch?v=4Su6MQrI85w

    Turpat ir arī vārdi, “Show more”.

    “…bet sausais atlikums ir ārkārtīgi žēlīgs. Nu, atkal uzvarēs, bet ko tas dod, ja tie cilvēki no turienes laidīsies prom uz to pašu Vāciju un Poliju, kā arī tālāk ES.”

    Nav nemaz tik vienkārši izbraukt no Krievijas uz tām valstīm strādāt. Daži aizbrauks, lielākā daļa paliks. Krievija modernizējas, kaut ne tik ātri, kā gribētos.

    “Tautsaimniecība nav ar dzērvēm un deltaplānu kameru priekšā pozēt, atvainojos protams, ja te kādu aizskaru.”

    – Ne, nevienu neesat aizskārusi.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > marchaeva 03.03.2014. 21.08

    Pateicoties krievu gribasspēkam:

    —————————————

    Varētu tā detalizētāk par to krievu gribasspēku?

    Bet vispār…Lai ar ukraiņiem karotu… Kuru kā nekā arī slāvi…

    Tur tiešām vajag iekšas, lai brāļu tautu apslaktētu zemes gabala dēļ, kad pašiem 6 daļa sauszemes un visa Sibīrija ķīniešiem atdota.

    Stāv rakstīts….Kas zobenu ceļ, tas no zobena krīt…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > marchaeva 04.03.2014. 00.16

    Mēs šobrīd diskutējam tādos plašsaziņu līdekļu rāmjos un viņu uzdotajā terminoloģijā. Sorry, ja kādu esmu apvainojis par to augstprātību, jo vēlāk domāju, kā, būtībā, to pašu augstprātību var pielikt gan krieviem, gan jebkurai citai tautai, visas gan ir augstprātīgas, tāds droši vien ir dzīvības likums, lai izdzīvotu, jāuzskata sevi par labāku esam, nekā pārējie.

    Kara ar ukraiņiem nebūs. Viņi negrib karot. Armija negrib karot. Karot grib trakie radikāli no Rietumukrainas, bet viņiem nav tādu ieroču, lai karotu ar Krievijas armiju.

    Par ķīniešiem, domājams: 1) viss ir iespējams; 2) latvieši из вредности (nezinu, kā latviski) pārspīlē ķīniešu draudus krieviem. Un ja ķīnieši tik baiga super puper kareivīga tauta, kāpēc viņi nepakļaus savai varai dumpīgo Taivānu? A? Ko?

    Kādēļ tad viņiem karot ar Krieviju? Kāds nākamais scenārijs, vai ķīnieši arī turpmāk ieplūdīs Sibīrijā un Krievijā, to neviens nezina, jo dzīve ir skaista, un tā ir spēle ar atvērtu finišu, kuru neviens nezina. Nu, nezina neviens, kas būs tālāk, jo ne tikai Latvija vai Krievija, bet tik pat labi tā pati Ķīna var izbaudīt sociālus satricinājumus. Es labāk izvēlētos nevis latvisku scenāriju, kad savam kaimiņam novēl to sliktāko (“lai tā Krievija sašķeltos”), jo es nenovēlu Ķīnai sašķelties. Es labāk būtu par to, lai Krievija atrastu savu lielu stilu, un būtu veiksmīgāka par pārējām valstīm.

    Tā ka neņemiet ļaunā, uztveriet šo diskusiju ar veselīgu ironiju, ko arī es pats cenšos darīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > marchaeva 04.03.2014. 09.48

    Kāpēc ķīnieši nepaņem Taivānu? Ļoti līdzīgi apstākļi kā Krievijai ar Baltijas okupāciju- liels starptautisks skandāls pie neciliem ekonomiskiem, un visādiem citādiem, ieguvumiem.

    Turklāt Ķīna tikai pēdējās dekādes reāli iet augšā. Un Krievijas radītie starptautiskie precedenti par savu pilsoņu aizstāvību Ķīnai ir vairāk kā izdevīgi.

    Par Sibīriju…Es mazliet papētīju krievu analītiku par ķīniešu imigrāciju tālajos austrumos, tur jau reāli notiek slāvu izspiešana no reģiona.

    Pasaule reāli ir 3.PK priekšā, un diemžēl atkal Eiropā. Tas tiešām ir reāls pamats veselīgai ironijai…

    0
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 03.03.2014. 20.18

super_e-y-e: jaacer ka tevi DP jau ir nopeileejusi un neljaus “darītu tāpat Putina vietā”.

+2
0
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > archoftriumph 03.03.2014. 20.25

    Kas tad manis teiktajā ir pretlikumīgs?

    Ja jūs nebūtu tik etniski centrēts, jūs redzētu, ka sacījāt muļķību.

    Bet nu OK, var taisīt kampaņu un celt savu popularitāti uz Latvijas specdienestu dumjības, ja viņi ko tādu sarīkotu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 03.03.2014. 20.16

Tikmēr Krievijas Valsts domē reģistrēts likumprojekts, kas ļauj Krievijai anektēt citu valstu daļas, pamatojoties uz tajās sarīkotiem referendumiem.

—————————————————————————-

Nū…Tad jau Valodu referendums bija tests Latvijai. Bet latviešiem pietika prāta to neboikotēt-mēs aizgājām. Un izskatās, ka`uz uz katru šitādu referendumu būs jāizsludina vispārējā latviešu mobilizācija.Ka tik Krimā netiek izspēlēts scenārijs, kas bija izstrādāts Latvijai…

Vienīgais, kas priecē, ka Krievija turas Krimas+Sevastopoles+/-Odesa robežās,respektīvi, savas vēsturiskās teritorijas robežās, un neieved karaspēku austrumu rajonos. Par brīvību no krieviem ir jāmaksā…Ukraina, ja paveiksies, tad cena būs Krima, bet ja nē tad +austrumu apgabali.

Vispār ,pa lielam, atgriezīsies pirms 2.PK robežās-rietumu Ukraina beidzot kļūs brīva- PSRS okupēja gandrīz vienlaikus ar Baltijas valstīm..

Bija taču Rietumvācija un Austrumvācija….Kura uzplauka? Nu tad ,kāpēc lai šai gadījumā būtu savādāk.

+3
-1
Atbildēt

0

marchaeva 03.03.2014. 20.07

Krievs jau ir tautība nevis kāda zīme. Pasaulē ir daudz tautību. :)

Varbūt Jums – jaunam cilvēkam – federālā tv ir iestāstījusi par izredzētu tautību, bet dzīve jau ir tāda kāda tā ir, kad visiem ir savi varoņi, svētie un visiem savi idioti. Ticiet, vai labāk, pārliecinieties pats, domājot ar savu galvu.

Ja nopietnāk, es iesaku pasekot Maskavas un reģionu attiecībām, demogrāfiskajām tendencēm, dzīvildzei. Man, piemēram, tiešām nav skaidrs kāpēc Kremlis iet uz šo Krimas operāciju, jo Krievijas ekonomika grūst acu priekšā.

+11
0
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > marchaeva 03.03.2014. 20.13

    Man ir pilnīgi skaidrs, jo es darītu tāpat Putina vietā.

    Šobrīd ir tas bifurkācijas brīdis, kad uzvar tas, kuram ir gribasspēks uzvarēt.

    Citādi no Ukrainas sanāktu otrā Latvija, ar nepilsonību un valodas represijām.

    Incanti, ka es jau agrāk teicu latviesiem diskusijās, ka Putins Jeļcina vietā panāktu pilsonību visiem Pribaltikas krieviem un valsts valodas statusu krievu valodai, uz ko latvieši, protams, arvien pavīpsnāja. Ārkārtīgi augstprātīga tauta, un bieži vien ne visai gudra. Krievi, varbūt, arī nav jau tik gudri, bet gudrība arī nav vajadzīga, pietiek ar will power.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > marchaeva 03.03.2014. 20.49

    O, nē! Latvieši kā reiz ir ļoti saprātīga tauta, tāpēc atšķirībā no gruzīniem vai ukraiņiem, latviešiem nekad nav bijis ilūziju par krievu dabu. Tāpēc baltieši tik spītīgi nepakļāvās pārkrievošanai un pie pirmās izdevības laida prom no Krievijas “draudzības”, neatskatoties. Jo Krievijas ekonomiskajiem labumiem ir pārāk augsta cena…Sargāties no danajiešiem, dāvanas nesošajiem…Un tāpēc mēs no postpadomju republikām esam vistālāk tikuši.

    Un pa lielam…Tiešām nav 19.gs. -Krievijas impērija vairāk uz cara laikiem velk, kas nozīmē, ka robežas brīvas, atšķirībā no PSRS. Ienāksiet ar tankiem? Bet mēs prom! Šoreiz kā politiskie bēgļi! Un ko jūs ar Latvijas teritoriju darīsiet, izrakteņu nav, ostas Krievijai bez vajadzības, jo somu līci izbūvējuši+Kaļiņingrada. Rīga skaista pilsēta? Nū…Kenigsberga arī bija, kamēr tur bija vācieši, bet tagad pie krieviem…Tā vairs nav Eiropas pilsēta…

    Tā kā pa lielam….Latvija ir vajadzīga Krievijai prokrieviska, bet formāli neatkarīga. Kā ietekmes aģents ES un NATO. Par krievvalodīgajiem rūpējas? Nū…Žēl, ka Krievijā par šamējiem neviens nerūpējās.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > marchaeva 04.03.2014. 00.04

    Kopumā varētu jums piekrist, izņemot tādu lietu, kā cilvēktiesību neievērošana, ja kaut kādi pustraki dzintarieši te sarīkotu etniskas tīrīšanas, tad Krievija, protams, Latvijā iebruks.

    Vai tad domājat, ka Krievija iebrūka Krimā tāpēc, ka tur ir silti un skaisti?

    Ja nebūtu etniskos nemierus Ukrainā, tā Krima simt gadus nebūtu Krievijai vajadzīga.

    Nu, padomājiet paši, jebkurš karš ir dārgs prieks. Bet dažreiz citādi nedrīkst rīkoties, lai nezaudētu savu seju. Arī čečenu tikumi ietekmē to pašu Putinu, jo Krievija ir nevis eiropeiska, bet Eirāzijas valsts. Putinam svarīgi, lai tas pats Kadirovs viņu cienītu. Tāda ir tā lieta, ka dažreiz jārīkojas, ja tu vēlies, lai citi tevi cienītu, un lai tu pats sevi cienītu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > marchaeva 04.03.2014. 00.21

    >super_e-y-e

    Krievijai ir bagāta pieredze kā cenšoties saglabāt seju pazaudēt Impēriju ;)

    Pēdējos simts gados tas ir izdevies divreiz :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 03.03.2014. 20.02

Priekš LV pozitīvi tas ka SC reitingam vajadzētu noslīdēt rekordzemu.

+7
0
Atbildēt

2

ieva_berga 03.03.2014. 19.56

Diemžēl atkal vēsture atkārtojas. Draudzīgā krievu tauta glābj nelaimīgo diasporu ārvalstīs, okupējot svešas valsts teritoriju ar vēlāku pievienošanu Krievijai. Hitlers aiz priekiem zārkā palecās.

+13
0
Atbildēt

7

    dace_roze_lmt_lv > ieva_berga 03.03.2014. 20.02

    Kāpēc “diemžēl”? Starp citu, Hitleram nebūtu ne vainas, je ne viņa ksenofobiska rasu teorija un genocīds pret nevāciešiem. Šādā diskriminācijā viņš, starp citu, ir līdzīgs Latvijas valsts politikai, kaut Latvijas politiķi aprobežojušies tikai ar pilsonības un valsts valodas likumiem, kā teica Giļmans, ne jau tāpēc, ka negribēja diskriminēt krievus vairāk, bet tāpēc, ka viņiem nebija spēka tik daudz, kā Hitleram.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ieva_berga > ieva_berga 03.03.2014. 20.09

    Biedr super_e-y-e

    Jūs neesat normāls.

    Jebkuram nacistiskam režīmām reiz pienāk gals, ceru ka Krievijas Puķina fašistiskam režīmam nebūs tādas sekas kā Vācu 3. Reiham. Lai nu ko, bet karu mums Eiropā tiešām nevajadzētu.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > ieva_berga 03.03.2014. 20.14

    Jūs neesat gudra. Ja Hitleram atņemtu genocīdu un rasu teoriju, tas jau nebūtu nacisms.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ieva_berga > ieva_berga 03.03.2014. 20.27

    Tad rodas jautājums – cik daudz krieviem jāsagrābjas zemes lai pietiktu? Cik ir apetītes mērs? Sibīrijā ir milzu teritorijas kur neviens nedzīvo.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > ieva_berga 03.03.2014. 20.34

    Krimā dzīvo krievi.

    Un angļuvalodīgajiem vēl vairāk teritoriju, kaut tās citādi strukturētas, kā neatkarīgas valstis, bet tās savā starpā draudzīgas un mentāli viena pasaule.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > ieva_berga 03.03.2014. 21.00

    atņemtu genocīdu un rasu teoriju

    =====

    Narod bogonosec?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ieva_berga > ieva_berga 03.03.2014. 21.26

    Angliski runājošas valstis jau radās 200 gadus atpakaļ, ja ne agrāk. Tad arī verdzība bija normāla lieta. Tā tas ir ka ASV izveidojās uz indiāņu zemes – bet indiāņi bija stipri mazākumā un tehnoloģiski mazattīstīti. Ukraiņi tādi nav, nu vismaz cik es zinu.

    Krievi ir visur – milzīga diaspora ir arī Vācijā. Kad ņemiet Vāciju priekšā? Vācijas kreiviem noteikti ka nedod Vācijas pilsonību pa zilām acīm pilsonīgu un viss vāciski. Vajadzētu palīdzēt tautiešiem.

    Kur nu vēl Kazahstāna, Uzbekistāna, Izrēla un Lielbritānija. Darba daudz.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 03.03.2014. 19.55

Puķinistiem- SC, tagad jāprasa skaidrot kādu līgumu slēguši ar maskavas čekistiem. Katru dienu līdz vēlēšanām atgādināt cilvēkiem, kas viņi ir un kam viņi kalpo. Lai tautai nav ilūziju par Ušakova patieso seju!

+16
0
Atbildēt

2

    dace_roze_lmt_lv > Ligiña Doniña 03.03.2014. 19.59

    Brīvbiļetes ir viņa patiesā seja, kas pilnīgi tīkama arī latviešu vēlētājam, ko pierādīja pagājušās vēlēšanas. Tās bija pēc referenduma par krievu valodu. Tāds pats rezultāts būs arī pēc Ukrainas daļas pievienošanas Krievijai vai Krievijas politikai (visdrīzāk, jo uzreiz Krimu neviens nepievienos, tur ir sava referenduma procedūra, pasludināšana par autonomiju Urkainas sastāvā ar plašākām pilnvarām, un tikai pēc kāda pievienošanās Krievijai, tāds variants iespējams).

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 03.03.2014. 20.18

    Puķins bankrotēs. Jau tagad zaudē miljardus. Rublis gāžas zemē, akcijas krīt. Bet, SC mūžam tupēt smagā opozīcijā un tur arī sapūt. Līgumus ar fašistiskiem režīmiem civilizētā pasaulē neslēdz..Bet kāda tur civilizācija….mongoļu pēctečiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

marchaeva 03.03.2014. 19.54

Ziņu par ultimātu ukraiņiem jau atsauca.

Jaunā ziņa ir ka Ukrainās jau iesūtītas Krievijas specvienības, kas, iespējams, rīkos provokācijas līdzīgi kā citās t.s. atbrīvošanas operācijās.

Krievijas biržas vērtība nogāzusies par apt. 13 % un rublis ir vēsturiski zemākajā vērtībā. Pilnīgi nekas nav skaidrs. Jāskatās tvrain.ru un ukraiņu kanāli.

+7
0
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > marchaeva 03.03.2014. 19.56

    Būs jau labi, to es jums kā krievs saku.

    Jo mēs, krievi, uzņemamies atbildību gan par sevi, gan arī par citiem.

    Piemēram, krievs pēc nacionalitātes Ušakovs: viņš jau teicis, ka nepieļaus Latvijā Ukrainas varianta atkārtošanu. Vai ko tādu ir teikuši latviešu politiķi? Ne, jo viņi diemžēl ir bezatbildīgi.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Šaubos, vai Ausainis, to paziņojot publiski, vispār bija skaidrā prātā. Kādu atbildību viņš var uzņemties? Ja Putins nolems atjaunot Vidzemes guberņu, viņam būs vienalga, ko viņa padotais Ušakovs (atceramies, ka SC ir “Vienotās Krievijas” Latvijas filiāle) Rīgā runā. Ušakovs varēs tikai pateikt “Klausos, Putina kungs. Tiks izpildīts, Putina kungs”. Un priecāties, ka netiek aizsūtīts uz Tālajiem austrumiem vietas aizpildīšanai.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > marchaeva 03.03.2014. 20.18

    Tā tas nav. Jūs spriežat par Putinu, it kā viņš būtu latvietis. Bet viņš ir krievs, cilvēks ar demokrātijas tradīcijām no Ziemeļkrievijas, kurā demokrātijai daudzi gadsimti:

    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0

    Tāpēc viņš neko neuzspiestu Ušakovam, kā viņš neko neuzpsiež, piem., Kadirovam. Jums ļoti tāls priekšstats no reālas dzīves. Pat armijā komandieris nedod viennozīmīgas pavēles savam padotajam, ja tam padotajam pakāpe augstāka par virsleitnantu. Komandieris советуется ar padoto bieži vien.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > marchaeva 03.03.2014. 21.52

    zuperi, tevi un ušaku krievu okupanti novāks pirmos, jūs par daudz zināt, izmuldēties varat, esat bijuši “za kordonom” aiz frontes līnijas, tātad potenciālie nodevēji :)))))

    Tas priecē :))))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 03.03.2014. 19.36

+1
-1
Atbildēt

3

    dace_roze_lmt_lv > inta_s 03.03.2014. 19.50

    Es te jau citēju tās pašas ziņas, tikai krievu valodā, un mr. Krotow vēl komentēja manu komentāru, ka tā neesot taisnība, protams, nesniedzot nekādu atsauci, kas apstiprinātu viņa viedokli, kā tas jau latviešiem pieņemts.

    Bet nu, arī angļuvalodīga prese raksta to pašu: Ķīna atbalsta Krieviju Ukrainas jautājumā.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    IR portālā atbildes ielikumus dziļāk par 3. līmeni diemžēl neuztur. Kaut kas būs sajucis vienā līnijā. Protams, ka Ķīna atbalstīs Krieviju Ukrainas jautājumā. Pirmkārt Ķīnai to darīt pienākās kā BRIC biedram. Otrkārt Ķīnas vadītāji ir vēl pragmatiskāki par krieviem un viņiem ir vienalga, kam širpotrebu tirgot. Ukraiņi vai krievi, viens pīpis – ka tikai samaksā. Treškārt karā novājināta Krievija Ķīnai nāk tikai par labu, jo nevarēs dot pretsparu Amūras apgabala un Tālo austrumu reģionu kolonizēšanai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > inta_s 03.03.2014. 20.08

    Sapņojiet vien tālāk. Atgādinu, ka pēc 1991.gada jūs sapņojāt, ka krievi tūlīt pat visi aizbrauks uz Krieviju. Un sapņojāt, ka pēc desmit gadiem jums jau būšot Eiropas dzīves līmenis tikai tamdēl vien, ka vairs nebūšot jābaro Ļeņingrāda un Maskava. Tā ka tā turpiniet. Turieties pie saviem sapņiem.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

archoftriumph 03.03.2014. 19.26

stundu vecas zinjas pa tel no Ukrainas, staveju blakus kad pazinja runaja ar ukraini: krievu desants esot izseedinaats centralajaa Ukrainaa, zvanitajs sutis gimeni uz Latviju uz 1-2 menesiem, luudza lai atrod gimenei kur apmesties. pats paliksot Ukrainaa lai cinitos par sevi, savu biznesu un Ukrainu.

+9
0
Atbildēt

2

    inta_s > archoftriumph 03.03.2014. 19.38

    Respect! Tā ir galvenā doma kas nodarbina prātu. Ko darīt ja pufaikas iebruktu Latvijā? Es būtu gatavs atšaut līdz pēdējam, bet kur likt ģimeni?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > archoftriumph 03.03.2014. 20.13

    gimeni uz Eiropu pie latviesiem anglijaa vai iirijaa.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Nika 03.03.2014. 18.51

haha cirks ta krievija, nekas vairak. Krimas karsh ir Plutina krievijas beigas. Tapat ka Persijas Lica karsh bija Sadama Huseina beigas. Tas prasis nedaudz laiku un pacietibu, bet iznakums katram ar smadzenem galva ir skaidrs ka diena.

Putins ir idiots.

+21
0
Atbildēt

0

jmaklakovs 03.03.2014. 18.46

Jautājums aizsardzības ekspertiem: cik cilvēku Latvija var mobilizēt kara gadījumā? Konkrēti – apbruņot?

+7
0
Atbildēt

10

    buchamona > jmaklakovs 03.03.2014. 18.56

    nomale. Zemessardze ir jau apbruņota un apmācīta. Napmācītu cilvēku nav jēgas iesaukt un dot viņam ieroci rokās. Tas ir mīts, ka tā vienkārši var ” pamest arklu” lauka malā un neapmācītam doties aizstāvēt Dzimteni. Sevišķi mūsdienās. Ja vēlies būt starp tiem, kuri vajadzības gadījumā spēs aistāvēt savu valsti, Tevi jāstājas ZS un jāsagatavo sevi šim pienākumam. Diemžēl vairākumam ” patriotu” šāda prasība ir nepārvarams šķērslis :)

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > jmaklakovs 03.03.2014. 19.42

    Ierosinu samazināt briokrātiju lai varētu tikt pie kārtīgiem ieročiem, kurus turēt katra mājā. Nodrošināt brīvprātīgas apmācības.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > jmaklakovs 03.03.2014. 19.44

    Zemessardzi nokāva.. Es vārdā nesaukšu kurš, paši atradīsiet.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > jmaklakovs 03.03.2014. 19.49

    morgen, sakiet kā ir – kas to varoņdarbu paveica?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.03.2014. 21.23

    rinķī apkārt ….Tas ir mīts, ka tā vienkārši var ” pamest arklu” lauka malā un neapmācītam doties aizstāvēt Dzimteni…..

    ——————–

    Nevaru piekrist. Cilvēks, kurš “pametis arklu” un paņēmis šaujamo var pretiniekam sagādāt daudz lielākas galvassāpes nekā profesionāls karavīrs. Viņu nevada pavēles!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > jmaklakovs 03.03.2014. 21.35

    http://www.zommers.lv/ mājas lapa sāk kārties augšā līdz ar šiem notikumiem Ukrainā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 03.03.2014. 21.45

    Piekrītu nomalei!

    Neapmācītie Maidanieši ar degpudelēm un armatūras stieņiem piespieda kapitulēt berkutu un bēgt to kropli!

    Tad, kad pirmais tūkstotis okupantu ir aizsūtīti mājās cinka kastītēs, tad kara uztvere agresorvalstī un agresorarmijā mainās.

    Jā, par to ir jāmaksā, ar dzīvībām, bet tā cena ir to vērta!

    Var jau teikt, ka krievijai ir tādas un tādas bruņojuma vienības, bet daži simti čečenu terorizēja visu urliju padsmit gadus un turpinās vēl!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > jmaklakovs 03.03.2014. 22.31

    nomale: Viņu nevada pavēles!

    ————-

    Un viņu neviens nevar nodot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Antra > jmaklakovs 04.03.2014. 01.25

    rinķī apkārt

    Tevi jāstājas ZS un jāsagatavo sevi šim pienākumam.

    Zemessardze ir pakļauta slakteru, veldru, pabriku un vējoņu vadītai AM un zemessargiem pastāv nopiens risks nonākt izsūtāmo un nošaujamo pirmā ešalonā. Būt nosacītā drošībā, ir veidot nelielas mobilas vienības, labi pazīstamu cilvēku lokā, par kurām nezin eventuālais nodevējs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Zigurds Pumpuriòð > jmaklakovs 04.03.2014. 08.09

    0
    0
    Atbildēt

    0

alexander 03.03.2014. 18.38

Izskatās, ka Putina agresori nespēj sagaidīt ne Ukrainas reakciju uz pašu rīkotajām provokācijām, ne 30. martā Krimā pašpasludināto “referendumu”, kurā 99,9% nobalsotu par pievienošanos Krievijai un kas tai saskaņā ar pašas pieņemtu likumu ļautu anektēt Krimu. Šķiet, kādam, kurš Merkeles vārdiem runājot, dzīvo “citā realitātē”, ļoti gribas paspēlēt karu, kas diemžēl varētu nebūt virtuāls un citā realitātē, bet konkrēti Ukrainā un prasīt cilvēku dzīvības. Jācer, ka pats līdz rītdienas pieciem no rīta atgriezīsies šajā realitātē un attapsies.

+11
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 03.03.2014. 18.35

Man vairs nenāk smiekli. Un tie vairs nav joki, Ločmeli. Lūgsim, ko nu katrs no mums lūdz, lai tas Beikers būtu palaidis prastu pīli.

The Russian occupation of Crimea has challenged Mr. Obama as has no other international crisis, and at its heart, the advice seemed to pose the same question: Is Mr. Obama tough enough to take on the former K.G.B. colonel in the Kremlin? It is no easy task. Chancellor Angela Merkel of Germany told Mr. Obama by telephone on Sunday that after speaking with Mr. Putin she was not sure he was in touch with reality, people briefed on the call said. “In another world,” she said.

+8
0
Atbildēt

3

    Inese > Gaisma; Enģelis 03.03.2014. 18.55

    Morgenštern? Jums nav jautri? Tad jums kā kvēlam Ukrainas brīvības cīnītāju fanam ierosinu sniegt atbalstu kāda Harkovas miliča likvidatoram. Man ir viņa vecāku kontakti. Esat gatavs? Vai tikai pamuldēt protat še komentos?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 03.03.2014. 19.39

    Ločmeli. Jūs, tāpat kā jūsu jukušais vadonis, dzīvojat iluzorā pasaulītē, kur bīdās kartona tanki un krīt plastmasas zaldātiņi. Ja atriebīgais radījums sava gala priekšvakarā sadomās nospiest sarkano podziņu, blakus var neatrasties vīrs ar olām un parabellumu.

    Jums dzīvu bērnu nav, Ločmeli. Un arī vecāku nav.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Gaisma; Enģelis 03.03.2014. 20.00

    Nu re, es taču teicu, ka esat tukšmuldētājs ;)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

buchamona 03.03.2014. 18.33

Tam, kas šobrīd notiek Ukrainā mēs, kā LR pilsoņi varam līdzi just tikai emocionāli, taču mūsu spēkos ir neaizmirs, kā šajā situācijā rīkojas mūsu politiķi, kādus lēmumus pieņem .

Ir jāseko līdz visam, kas notiek šobrīd Saeimā, ministrijās un tas viss jāatceras kad pienāks laiks iet vēlēt ES deputātus un vēlāk Saeimu. Ir jāatceras jebkurš, kurš ir pieļāvis kaut vai teorētisku iespēju sadarboties ar kremlinu sabiedrotajiem Latvijā – SC un šāds politiķis, jeb politisks spēks ir jāizolē no iespējas darboties LR politikā. Tikai tā mēs varam veidot savas valsts ” politisko seju” un reizē cīnīties pret apsalūtu pasaules ļaunumu, kāds ir putinisms

+15
-1
Atbildēt

1

    Ojārs > buchamona 03.03.2014. 21.01

    kurš ir pieļāvis kaut vai teorētisku iespēju sadarboties ar kremlinu sabiedrotajiem Latvijā – SC un šāds politiķis

    ——————–

    Viņķele vēl vakar… skatīt rakstu IRsī.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Nika 03.03.2014. 17.16

Zel Krimas tatarus un ukrainus, kuriem bus jaciesh daudzus gadus, bet lai shis notiek un lai krieviem butu laba maciba.

100% garanteju, ka stulbie krimas krievi pec gada sapratis, kados meslos iekulushies. Tas pats notika ar stulbajiem Abhazijas iedzivotajiem.

ES sastava Krima plauktu un zeltu, ka viens no jaunajiem pasaules turisma galamerkiem. Tagad tur bus tikai degradacija un atpaliciba. Un pashi vini vainigi.

+18
0
Atbildēt

3

    andris902 > Nika 03.03.2014. 17.26

    ….otra Kaļiņingrada….

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Nika 03.03.2014. 19.01

    Latvija arī nu ES sastāvā “zeļ un plaukst”, ne? ;)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Nika 03.03.2014. 21.41

    Kāda kaļiņingrada, nespīd ne desmitā daļa tā dzīves līmeņa, kas pateicoties lietuviešiem un vāciešiem ir kaļiņingradā…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 03.03.2014. 16.46

Ukraiņi pagaidām izvairās no provokācijām, bet diemžēl izskatās, ka pasaules un Krievijas sabiedrība to tulko tā, kā kremļa propaganda to pasniedz: Ukraina ir nacionālistu saujiņas rokās un pārēja tauta tik gaida Krievijas atbrīvotājus:(

Vai pareizāk sacīt tā to ērti sev var iztulkot rietumu politiķi.

+11
0
Atbildēt

2

    Kristīne > jmaklakovs 03.03.2014. 16.52

    Lai novērstu muļķīgus tulkojumus, “pārējai pasaulei” ir Polija, Latvija, Lietuva, Igaunija un droši vien arī Somija, precīzāk šo valstu pārstāvji dažnedažādās organizācijās.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.03.2014. 17.01

    Bet Francijai ir ārlietu ministrs Lorāns (iepūt man) Fabiuss un Vācijai ir ārlietu ministrs Franks Valters (iepūt man) Šteinmeiers. Katrs no viņiem var nobloķēt jebko, abi kopā – END OF THE WORLD!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

DivasDveseles 03.03.2014. 16.36

Kāds iebrukums!? Nupat pārlidoju Ukrainu. Neredzu nevienu krievu karavīru, kurš šķērsotu Ukrainas robežu no Krievijas puses. Esiet mierīgi! Tās visas ir tenkas. Vecu sievu pļāpām nevajag ticēt!

+3
-17
Atbildēt

2

Anatolijs K. 03.03.2014. 16.25

    Inese > Anatolijs K. 03.03.2014. 16.33

    Interesants komentārs pie šī video:

    Alexandr Badai

    Росiйському фашизму нi! Москалiв, жидiв i ляхiв – геть в печi! ГЕРОЯМ СЛАВА!!!!!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > Anatolijs K. 03.03.2014. 16.46

    Šis ir vēl interesantāks komentārs:

    At least there are still reasonably thinking people left in Russia who are not brainwashed by Russian propaganda.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Anatolijs K. 03.03.2014. 18.51

    Rakstījis Aigariņš ;)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Raidījuma vadītājam taisnība acīs kož. Likumīgos gopņikus Krievijas varas vertikālē diemžēl var tikai pārbļaut, kā to darīja Hakamada. Viņi vienkārši citu valodu nesaprot, kā ar purnu savos sūdos un ar kāju pa seju. Piedodiet, ja kādam likās par rupju.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Anatolijs K. 03.03.2014. 19.43

    Ta nav rupji, Krotow, nesatraucieties, vienkārši parāda, ka jūsu IQ ir ap 50 ;)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Anatolijs K. 03.03.2014. 19.47

    Tā ir Irīna Hakamāda. Vai zināt, ko viņa domā par Latviju? Kā es jums jau agrāk esmu teicis, ja Hakamāda dzīvotu Latvijā, viņu sauktu Tatjana Ždanoka.

    Pirms diviem gadiem krievu valodas referenduma priekšvakarā Irīna Macuovna Hakamada bija Latvijā, un sniedza interviju vietējai krievu presei. Latvieši, protams, par viņu neinteresējās un neintervēja, jo latvieši ir diezgan ksenofobiska tauta, kuru neviens cits neintersē, tikai viņu pašu lietiņas. Tātad intervija:

    О референдуме по русскому языку

    Ирина Хакамада выразила свое отношение к нашему референдуму, который должен пройти 18 февраля:

    – Это было бы не плохо для русскоязычных людей, совсем не плохо (если бы русский был вторым государственным языком. – Прим. ред.).

    Я бы даже скорее выступала за определенную автономию, чтобы была возможность иметь русские школы, учебники

    и все остальное на своем языке. К сожалению, да, это два лагеря, но если ты приехал жить в Америку, ты в любом случае учишь английский, не навязываешь свой японский, китайский… Из-за того, в Латвии 45% населения русских,

    идея второго языка не пройдет, хотя она мне нравится.

    Латыши боятся, что они ассимилируются настолько, что потом о них и не вспомнят. Их понять тоже можно – это их корни, их страна.

    Если бы жила в Латвии, Ирина приняла бы участие в референдуме и голосовала бы за второй государственный: «Я за свой родной язык всегда». http://rus.tvnet.lv/novosti/politika/188781-irina_hakamada_ja_za_russkuju_avtonomiju_v_latvii

    – Tātad Hakamāda par krievu valodu kā valsts valodu Latvijā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    – Я бы даже скорее выступала за определенную автономию, чтобы была возможность иметь русские школы, учебники и все остальное на своем языке. К сожалению, да, это два лагеря, но если ты приехал жить в Америку, ты в любом случае учишь английский, не навязываешь свой японский, китайский… Из-за того, в Латвии 45% населения русских, идея второго языка не пройдет, хотя она мне нравится. Латыши боятся, что они ассимилируются настолько, что потом о них и не вспомнят. Их понять тоже можно – это их корни, их страна.

    =====

    Viņa pati arī visu arī paskaidroja, kāpēc latviešu vairākums nevēlās otro valsts valodu. Un es viņai pilnībā piekrītu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > Anatolijs K. 03.03.2014. 20.34

    Smieklīgākais un reizē arī skumjākais ir tas, ka Hakamadas teikto var attiecināt uz tā saucamo vietejo politisko eliti. Tikumi un argumentācija jau ir tieši tā pati kā tika noraksturots… Bet Jūsu visu ņemšanās jau ir tikai dažādo interpretētāju vēlme izvilkt dažus vārdus iz sacītā sava viedokļa argumentācijai un nekas vairāk

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Egita > Anatolijs K. 04.03.2014. 00.20

    super.Man patika.Jauks video.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Ozols 03.03.2014. 16.20

“nosacītais pretinieks”? Kur tad izpaliek pavadošais stāstiņš par fiktīvo teroristu grupu, kas parādas Baltkrievijā iztur artilēriju, tad, neskatoties uz bumbvedēju uzlidojumiem aizdeso uz jūru un visbeidzot tiek likvidēti ar atomsprādzienu? Pilnīga garlaicība.

+5
-1
Atbildēt

0

tuba76 03.03.2014. 16.18

“Maskavas varasiestādes jau plāno, kā ukraiņus, kas pieņēmuši Krievijas pilsonību, varētu pārvietot uz Tālajiem Austrumiem, no kurienes pastāvīgi aizplūst pašas Krievijas iedzīvotāji.”

http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/499794-ukrainas_krieviem_gatavojot_siltu_vietinu_talajos_austrumos

Viens no komentāriem

“God. ministri A.Galuška

Arī Latvijā daudzi Krievijas patrioti ir gatavi braukt uz Tālajiem austrumiem un vairot varenās Krievzemes bagātības.

Braucēji autobusus gaidīs 2014. gada 9. maijā pie Uzvaras pieminekļa Rīgā.”

+28
0
Atbildēt

3

    piziks > tuba76 03.03.2014. 16.30

    Ha-ha, — maz ticams, ka tagadējie pasu grābēji Krimā zina, ka Maskava tiem jau izbrīvējusi vietu Tālajos Austrumos = ekspresis Krima — Vladivostoka ar piepilsētas teritoriju 2000 km radiusā.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > tuba76 03.03.2014. 17.06

    Krievijas pilsoņi arī piedalīsies 30. martā paredzētajā referendumā?

    Kaut gan tāpat skaidrs, ka Čečenijā 100% nobalsos par Krimu Krievijas satāvā. :D

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Apkārtnē, nevis rādiusā, Uz Japānu taču viņus nesūtīs, lai arī kā dažiem to gribētos :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 03.03.2014. 16.11

Kamēr Merkele ar Obamu nodarbojas ar tukšu retoriku un “komisiju” dibināšanu, tikmēr KGB atrauga, lumpeņpatriotu ovāciju pavadīts, turpina par tiem smieties, un okupēt Ukrainu, ārkārtīgi nožēlojami uz to noskatīties.

Pie kam, šie bļāvēji par krievu tiesību aizsardzību, absolūti ignorē tos krievus, kuri tiešām nostādīti otrās šķiras cilvēku lomā bijušajās Vidusāzijas republikās, kur tos vienkārši nosit, atņem īpašumu, utt., jo par to šiem debilizētajiem nestāsta 1 kanāls.

Putins savu panācis, vairākums Krievijas tautu vasirs nav spriestspējīga, un, līdzīgi amēbai, vienkārši reaģē uz kairinājumu, izbīdot vai ievelkot pseidopodijas.

+27
-1
Atbildēt

0

Inese 03.03.2014. 15.57

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1780775_274837046008105_2129495486_n.jpg

p.s. Un gandrīz par tēmu. Brantes k-dzei būs veselīgi izlasīt:

Почти 82% киевлян поддержали инициативу городской власти по внедрению Карточки киевлянина, поэтому и в дальнейшем КГГА будет расширять перечень торговых и аптечных учреждений, сотрудничающих с проектом. http://vesti.ua/kiev/40655-u-vladelcev-kartochki-kievljanina-pojavilos-bolshe-skidok

+3
-8
Atbildēt

8

    Kaspars > Inese 03.03.2014. 16.01

    Tikai bildē visi ir krievi. :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.03.2014. 16.07

    Pēc kādām pazīmēm jūs to noteicāt? ;)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Inese 03.03.2014. 16.07

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.03.2014. 16.12

    Taisni tā. Nacistiskos maidana barbarus no t.s. Labējā sektora sagaidīja taisnīgs sods.

    p.s. В Харькове митингующие при освобождении здания организации “Оплот” взяли в плен бойца Евромайдана. Молодой человек, по его словам, до поездки в Харьков находился на майдане Незалежности в Киеве.

    Сейчас задержанный дает показания и рассказывают о том, что ему вместе с другими просто был дан приказ разобраться с “титушками”, которые якобы находились в здании харьковской организации “Оплот”.

    Сам бандеровец родом с Западной Украины, из Луцка. По его словам, он поехал в Киев на майдан. А уже там некие люди дали ему приказ ехать в Харьков. В восточный город боевиков доставили на автобусе. Причем предварительно вооружили.

    – 20 человек были с огнестрельным оружием, – сказал пленный. – Когда мы были на майдане, его у нас не было. Нам его выдали, когда мы уже ехали сюда.

    Внутри группы боевики называли друг друга по кличкам. Захваченный в плен назвал свою – Лео. По словам Лео, сам он был вооружен лишь палкой.

    – Я был не один, со мной приехало 20 человек. Я их не знаю, все они были из разных городов, и у нас были те, кто руководили нами. У всех были кодовые имена и мое имя было Лео, – говорит пленный. – На Украине нет работы, нет жизни, и мне захотелось вступать в НАТО, я не считаю настоящие власти Украины тоже хорошими. Я против Януковича и против оппозиции. Я за новую власть, но за кого, не знаю на данный момент.

    http://lifenews.ru/news/128200

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.03.2014. 19.26

    http://i019.radikal.ru/1401/36/b51c4736e35c.jpg

    Krievijas Melnās jūras flotes komandieris Aleksandrs Vitko izvirzījis ultimātu Ukrainai – Ukrainas armijas karavīriem padoties līdz pulksten 5 no rīta 4.martā, vēsta aģetūra “Interfaks-Ukraina”.

    Ja ukraiņi nepadosies, sāksies “Ukrainas bruņoto spēku visu vienību un daļu ieņemšana Krimā”, Vitko citē aģentūra.

    =============================

    IRsa turpina tiražēt ukraiņu propagandonu melus. Lūk, patiesībā kā iraid:

    В Черноморском флоте России опровергли информацию об ультиматуме украинским военным. Об этом сообщает «Интерфакс» со ссылкой на представителя штаба ЧФ России.

    «Это полная чушь», — заявил военный. По его словам, в штабе Черноморского флота России «уже привыкли к ежедневным обвинениям в проведении каких-то силовых действий по отношению к нашим украинским коллегам». Он также добавил, что «столкнуть нас лбами в Крыму не удастся». http://m.gazeta.ru/politics/news/2014/03/03/n_5989037.shtml?lenta=lenta

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Inese 03.03.2014. 20.38

    “galantais Sarkanais fašisms ”

    – Kas redzētajā ir fašistisks?

    Pūlis ir pūlis Hitlera Vācijā, Putina Krievijā, mūsdienu Ukrainā, ES vai ASV.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Inese 03.03.2014. 21.18

    Еще одна характерная особенность однотипных бригадников – их склонность к командным играм.

    http://ds.ru/ss1.htm

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Inese 04.03.2014. 12.07

    Paldies par saiti.

    biju pazaudējis minēto rakstu, datoru maiņas rezultātā.

    BTW. Priecē, ka vienotrs sakarīgs ļaužs izmanto visiedarbīgāko brigādistu izolēšanas ieroci – nikuzaglību.

    Pirms gadiem 10-12, kad pirmoreiz lasīju augšminēto rakstu, man tīri veiksmīgi izdevās slēgt dažas ģeļfi brigādistu akcijas.

    Toreiz prastam userim tas bij vienkāršāk – nevajadzēja zagt avatarus.

    Tomēr priecē, ka ir advansētāki useri, kuri šo metodi metodi samērā veiksmīgi izmanto arī šodien.

    Kamēr IR redkolēģija nesajutīs vēsumu apsauļojamajā bikini zonā – nevienu eirocentu šiem žurnaļugām!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam