Dukurs izcīna olimpisko sudrabu Latvijai

45

Komentāri (45)

janis17 16.02.2014. 17.46

Interesants bija LTV pētījums par tretjakova starta filmēšanu, lai neviens nevarētu ar ieraksta analīzes palīdzību precīzi noteikt brauciena laiku. Pieļauju, ka pats braucējs nemaz nezina par “tehnisko palīdzību”, kas viņam, iespējams, sniegta. Tas, ka viņš ir labs skeletonists, nav noliedzams, bet vai tik labs, lai uzvarētu godīgi? Nu krievi paši vainīgi, ja nedod iespēju par to savu godīgumu visiem pārliecināties. Tehniski, protams, ir iespējams laika skaitīšanu startā vienam sportistam noteikt konstantu 4,47. Kā nekā 21. gadsimts – elektronikas laikmets :)))

+3
0
Atbildēt

2

    andris902 > janis17 16.02.2014. 19.20

    …izrādās – Soču skeletona trasē ir bijuši divi “precizitātes” meistari… :)

    M.Dukura starta ieskrējiena ātrums un ātrums 1.laika ņemšanas vietā:

    1.brauciens – 51,3 = 1.laika kontrole – 76,4

    2.brauciens – 51,2 = 1.laika kontrole – 76,4

    3.brauciens – 51,4 = 1.laika kontrole – 76,4

    4.brauciens – 51,2 = 1.laika kontrole – 76,4

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 17.02.2014. 00.23

    zane – pilnam informācijas spektram par Tretjakovu ar :) –

    1.brauciens – 51,7 = 1.laika kontrole – 76,7

    2.brauciens – 51,8 = 1.laika kontrole – 76,5

    3.brauciens – 51,6 = 1.laika kontrole – 76,3

    4.brauciens – 51,7 = 1.laika kontrole – 76,3

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 16.02.2014. 16.04

Šodien mēs zinām, ka amerikāņi pirms 4 gadiem ieguva negodīgu kaunpilnu uzvaru. Pēc 4 gadiem visiem būs zināms, ka arī krievi ir rīkojušies negodīgi. Nemainīgs būs tikai Dukura vērtējums. Godīgā cīņā iegūts sudrabs, kas ir tīrāks un spožāks par zeltu. Un arī Tomasam ir godīgi nopelnīta GODALGOTA vieta.

APSVEICU!

+7
-2
Atbildēt

0

Andris 15.02.2014. 23.48

Lepojos, lepojos, lepojos! – Martina Dukura sudrabs šoreiz mirdz spožāk par zeltu, arī Tomasam paldies par braucieniem! Lai veicas arī turpmāk! Ja, pārējo valstu sportistus un trenerus iepriekš neinformējot, trases saimnieki uztaisa „mīksto ledu”, diez vai to var nosaukt par tīru spēli. Arī Tretjakova 4×4.47 sek. ir īpatnējs rezultāts. Vēlreiz paldies brāļiem Dukuriem!

+13
-1
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 15.02.2014. 23.03

Tretjakovs ir vienas trases čempions, M.Dukurs visu pārējo….pie tā arī paliksim…..

+15
0
Atbildēt

1

    piziks > Līna Kārkliņa 15.02.2014. 23.52

    Skeletona maču kontekstā interesanti, kā mainīsies vai nemainšises KF labāko — it īpaši Zubkova — bobsleja divnieku un četrnieku starta laiki? Turklāt to jau varēsim ar interesi sākt vērot/uzmanīt rīt.

    (Skeletons un bobslejs ir vienā starptautiskajā federācijā.)

    Kurš būs vienas trases čempions un kurš visu pārējo, par to būs vērts parunāt jau pēc gada, pēc nākamās skeletona sezonas. :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 15.02.2014. 21.25

Nupat LTV komanda Sočos aptaujāja skatītājus par Latvijas zsināmaākajiesm sportistiem. Žel,bet kamaniņu braucēju un Dukura medaļa nogrims aizmirstībā. LTV pāraidē VIP latviešu jaunieši neko nebija dzirdējuši par Latvijas leģendāro basketolistu un škēpa metēju pasaulē zināmiem panākumiem. Tikpat ka neviens latvietis nezina par latviešu zinātniekiem,kuri radīja datorzinātni, kosmosa tehniku un ieguva Pulicera prēmiju. Riebīgi klausīties savu kolēgu pieprasījumu Dukuram izcīnīt zelta medaālu un parmetumsu ka tikai sudrabs. Nesaprotot, ka daudzi ziemas sporta veidi ir pasaulē tikpat kā nazināmi. Kas ir bobslejs, ledus hokejs nezina 99% planēras iedzīvotāju. Taču Skandināvija un Eiroas dažās valstīs īe sporta veidi iz zināmi. Trijos konmetos – 100% Pasaulē zināmākais Latvijs parstāvis ir vijoļvirtuozs Gidons Kremers un populārākā komanda Kremerata Baltica.

+3
-10
Atbildēt

2

    Inese > ivetao2007 15.02.2014. 21.31

    Zināma taisnība jūsu sacītajā iraid.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > ivetao2007 16.02.2014. 13.48

    Vienpusīgu attīstības modeļu sekas un līdzsvara trūkums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 15.02.2014. 20.22

Apsveicu brāļus Dukurus, kuri sagādāja Latvijai prognozēto medaļu. Krievi parādīja, ka viņiem nevar uzticēties jau kārtējo reizi. Aizdomīgi vienāds starta nobrauciens 4.47 sek. Pie tam visās četrās reizēs vienāds. Kaut kā pavisam neticami- laikam mājas sienas ,m kā parasti krieviem palīdz.

+15
-6
Atbildēt

19

    efeja60 > austrisv 15.02.2014. 21.49

    Mājas sienas palīdz gan, gan tiešā, gan pārnestā nozīmē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 15.02.2014. 21.52

    Tikko LTV rādīja Tomasa interviju, izskatās visnotaļ sarūgtināts, gan jau kaut ko zin par šmucēm trasē, bet nedrīkst teikt, jo nav pierādījumu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > austrisv 15.02.2014. 22.35

    Kārkliņa k-gs, jums tikai pamuldēt? Dukurs zaudēja PASAULES ČEMPOINAM. Un tas neir nekaids kauns.

    Lūk, ko saka pats Dukura k-gs:

    “Tretjakovs šoreiz vienkārši bija labāks”

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 15.02.2014. 23.07

    Ločmeli, M.Dukurs ir pasaules čempions – nevis Tretjakovs. Tretjakovs ir čempions savā trasē kur tāpat kā Kanādiets drasējies līdz nelabumam un vēl vairāk – trase izbūvēta tā lai varētu uzvarēt tikai ātrākais ieskērjiens nevis meistars kamaniņu vadīšanā.

    Vienāds laiks līdz simtdaļām – no vienas puses aizdomīgi, no otras puses šķiet ka pārāk uzkrītoši lai tā falsificētu (bet varbūt tieši tā arī vēlējās provocēt, jo zin ka kārtis viņu pusē), no trešās – varbūtības teorijas viedokļa raugoties – nekā neiespējama nav. Nav svarīgi cik bieži zibens iesper vienā vietā, tas nekādīgi neietekmē iespējamību iespert atkal un atkal tai pašā vietā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 16.02.2014. 09.53

    viedoklis lv – vispār jau Tretjakovs vinnēja pēdējo Pasaules čempionātu , Martins palika otrais …

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 16.02.2014. 10.57

    …Klusais….ceru, esi guvis gandarījumu par to, ka Tretjakovs vinnējis vienu Pasaules čempionātu un kļuvis par Olimpisko čempionu….te Tev abu sportistu sasniegumu salīdzinājums – Aleksandrs Trejakovs un Martins Dukurs:

    http://www.sochi2014.com/en/athlete-alexander-tretjyakov

    http://www.sochi2014.com/en/athlete-martins-dukurs

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 16.02.2014. 11.18

    zane – un ko Tu gribēji ar to pateikt ? Kur Tu izlasīji, ka man ir gandarījums ? Man ir patiesi žēl abu brāļu … Es pēc Vankūveras olimpiādes parunājos gan ar Martinu , gan ar Tomasu un ilgi sev jautāju kāda vella pēc es toreiz Martinam sarunā pieminēju par sajūtām zaudējot zeltu pēdējā braucienā…

    Iebrauc realitātē un palasi ko pats Martins saka par situāciju … diemžēl šoreiz zaudēja tīri – 3 braucienos no 4 … starp citu ,ja atmiņa neviļ, tad pagajušajā sezonā ieskrējiena laiki ātrākie pamīšus bija Martinam un Tretjakovam , bet šosezon laikam ne reizi Martins ieskrējienā nebija labāks un tās 0.1 s x 4 laikam arī iedeva izšķirošo handikapu .

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 16.02.2014. 12.13

    …Klusais…uz ko, nu, tur norādīt – uz latvisko vēlmi savējos nenovērtēt, bet meklēt iespēju, cik pārējie ir “kruti”?….nu, esam mēs īpatnēja tauta, kurai savējais ir mīļākais kumoss…un pilnīgi vienalga, kādā lauciņā – māksla, kultūra, sports, politika, zinātne – būs ņerkstētāji, kuri allaž zina kā jābūt pareizi, labāk un cienīgāka, tikai…paši ne tūkstošo daļu no tā nevar sasniegt….

    …Tava neatlaidība un centība meklēt iemeslus, kāpēc tas “purns”, kā vakar izteicies – ir pelnījis nopēlumu, jo neatbilst kaut kāda indivīda standartiem – nezinu, vai var saukt par cienījamu….bet…to jau Tev vakar pateicu un to izrunājām….tāpēc – lieku punktu….

    P.S. …vakar kāds bija papētījis – uz iedzīvotāju skaitu iegūtās medaļas = Latvija ieņem godpilno 3.vietu…. :))

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 16.02.2014. 13.14

    garausiitis > austrisv 16.02.2014. 13.37

    zane – Tev laikam reizēm smagi ar loģiku … varbūt tomēr izlasi par ko bija komentārs . Vakar pirožkovam ar sanāca ,ka vispirms nokomentēja un tad ,kad aizrādiju ,ka saruna ir nedaudz par ko citu , izdzēsa savu komentu. Tātad paskaidrošu – Viedoklis lv vakar rakstīja – “M.Dukurs ir pasaules čempions – nevis Tretjakovs. ” uz ko pielaboju ,ka patreizējais pasaules čempions ir Tretjakovs . Uz ko nez kapēc Tev aizbrauc jumts :) :) :) nu gluži kā nedod dievs ko sliktu uzrakstīt par Vienotību , tad Tev ar kā zirgam klapes uz acīm …

    Par cienījamo vakardienas debati saistībā ar Daukšāni – pirmkārt vai redzēji TV viņas komentāru ? Vai tikai lasīji netā… otrkārt – paskaties un palasi – http://www.infoski.lv/distancu-sleposana/jaunumi/116323/inga-dauskane-man-nebija-400-eiro-isto-slepju-iegadei/#comments , tur atradīsi ar šo to interesantu , treškārt – tikko beidzās stafete 4×10 km cik nu redzēju pēc finiša , tad manīju tikai slēpes ar melno apakšu kaut gan ka tik tagad nav siltāks kā bija braucot Dauškanei :) :) :)

    P.S. Pamēģini dzīvot vienkāršāk un sargāt savu nervu sistēmu :) :) :) Nekā personīga :) :) :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 16.02.2014. 14.41

    klusais, Tev taisnība – pagājušā pasaules čempionātā uzvarēja Tretjakovs. Mana kļūda.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 16.02.2014. 14.58

    Viedoklis – normāli , vienkārši Martins mūs bija pieradinājis pie uzvarām kā pie pašsaprotamām lietām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 16.02.2014. 16.04

    klusais, mēs esam izlepuši :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 16.02.2014. 17.43

    janis17 > austrisv 16.02.2014. 17.54

    ZanE, ja vēl parēķinātu valsts atbalstu sportam, tad mums to medaļu uz 100 olimpiādēm pietiktu, neviens nespētu ne tuvu konkurēt!
    Diezgan pretīgi bija vērot solvitu tv ekrānos.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 16.02.2014. 18.13

    garausiitis > austrisv 17.02.2014. 00.04

    lno – un pats tici tam :) :) :) jāpagaida mājās vecais Dukurs, tas jau pastāstīs , ja kas bijis ne tā …

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 17.02.2014. 00.40

    klusais. Es vispār nevienam neticu, to skaitā arī Tev, bet īpaši Krievijai:) LTV materiālam nav pamata neticēt, tas tika apspriests arī šovakar ltv7. Katrā gadījumā šoreiz aizdomas pamatotākas kā PV līguma saistībai ar Bērziņa demisiju. Mēģini saprast atšķirību starp aizdomām un ticību:)

    P.S. Dukurs savus iespaidus jau izklāstījis gan tūlīt pēc ierašanās Sočos, gan pēc sacensībām. Viņš negrasās noprotestēt rezultātus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 17.02.2014. 00.53

    lno – tur nu Tev taisnība , nevienam nevar ticēt , pat sev :) :) :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 15.02.2014. 20.09

Un kur palicis Vankuveras olimpiskais cempuons skeletona kas ari ka reiz bija sava majas trase?

+7
-3
Atbildēt

0

Inese 15.02.2014. 19.58

Tretjakovs nostiprināja savas līderpozīcijas jau pirmajos divos braucienos piektdien, kad trasē nezināmu iemeslu dēļ bija mainīga ledus temperatūra un līdz ar to slīdamība, sagādājot izdevīgāku starta pozīciju Krievijas sportistam.

====================================

Dukura k-gs malaicis, apsveiksim arī mūsu kaimiņvalsc sportistu ar izcilu panākumu. Un laidīsim gar ausīm “žurnālistu” izdomājumus ziņas tekstā. Pasaules čempions Tretjakova k-gs savu pārsvaru guva startā, nevis nobrauciena laikā.

http://cdn5.img22.ria.ru/images/99508/08/995080826.jpg

+5
-14
Atbildēt

5

    janazakovica > Inese 15.02.2014. 22.17

    tretjakova cetri trases sakuma ieskrejieni lidz simtdalai identiski kas nav iepejams principaa..rosina aizdomas par krievu krapsanos ar laika merisanu..

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > Inese 15.02.2014. 22.20

    Kas tad būtu krievs bez šmaukšanās

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 15.02.2014. 22.33

    Krusttēva k-gs, Dukuram jau ar’ ļoti līdzīgi – 4.57, 4.58, 4.57, 4.59 http://www.sochi2014.com/en/skeleton-men-s-heat-4

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Inese 16.02.2014. 15.36

    par trases piesaldesanu…pirms savejo startiem…kaa jums..? bet krieviem taa ir norma…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    simpsons > Inese 16.02.2014. 16.47

    O! Krusttēvs ir ne tikai ēbreju nīdējs, bet arī skeletona ieskriešanās speciālists!

    Protams, krievi ir ļoti viltīgi un visi rezultāti viņiem jau bija iepriekš sarakstīti datorā un tos arī parādīja! Pie tam krievi ir tik gudri, ka var mirklī pārslēgties uz reālo laiku, kā piemēram amerikāņa kļūdu 4. ieskrējienā. Bet tajā pašā laikā krievi ir tik stulbi, ka neiedomājas, ka ierakstīt datorā 4X4,47 izskatīsies aizdomīgi!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

andris902 15.02.2014. 19.42

….Apsveicu!….

…malači brālīši Dukurīši…un viņu Tētis – arī!… :)

…paldies par lieliskajām emocijām un lepnumu par Latviju…

+19
-3
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam