Kozlovskis “upurēsies” Rinkēviča labā (papild.)

78

Komentāri (78)

Ojārs 09.01.2014. 12.02

Alda Gobzema publicētā vēstule par Kozlovski:

4. Nepaužot nekādus politiskos uzskatus, jo kustībā «Neesi vienaldzīgs, esi atbildīgs!» ir apvienojušies dažādu politisko uzskatu pārstāvji, tomēr jāatceras, ka Latvijas iedzīvotāji nav arī aizmirsuši iekšlietu ministra Riharda Kozloska gļēvo un neizlēmīgo rīcību (pareizāk sakot – tās trūkumu) pie Brīvības pieminekļa, kad ar ilgstoša, pārmērīgi skaļa trokšņa palīdzību tika traumēti un provocēti miermīlīga gājiena dalībnieki. Ministra kungs uz notiekošo noraudzījās no mikroautobusa aiztumšotajiem logiem un nedarīja neko, lai pārtrauktu sirmo cilvēku un citu gājiena dalībnieku psiholoģisku traumēšanu un ņirgāšanos par viņiem.

———————

visu cieņu, ka liberāli noskaņotais Gobzems atzīst Kozlovska vainu notikumos pie Brīvības pieminekļa pērn 16. martā.

+1
0
Atbildēt

0

inta_s 09.01.2014. 08.29

Drīzāk kratās vaļā dēļ 16. marta un 9. maija – par ko nevēlas atbildēt pirms vēlēšanām.

+3
0
Atbildēt

0

archoftriumph 09.01.2014. 06.36

Butu labak izmeezis to cuuku kuti policiju!

+1
0
Atbildēt

2

Ojārs 09.01.2014. 00.12

Straujuma dzimusi 1951. gadā, bet jau 1968. iestājusies LVU. 17 gadu vecumā.

0
0
Atbildēt

0

Agnese 08.01.2014. 23.51

Aivarsk: domāju,ka to ziņu Kozlovskis ne tikai ir lasījis,bet arī zina,ka tādas lietas nepiedos,tāpēc labāk cēli atdot vietu citam,nekā prasti “nokrist no beņķa”….

+6
-1
Atbildēt

0

dro 08.01.2014. 23.16

Tikmēr Saeimas priekšsēdētāja un Vienotības līdere Solvita Āboltiņa aģentūrai LETA jau paudusi nožēlu par Kozlovska lēmumu, vienlaikus uzsverot, ka tas ir arī atbildības jautājums. “Ļoti žēl, ka Reformu partija ir novedusi Kozlovski pie šāda lēmuma spiediena vai arī nespiediena rezultātā,” uzsvēra Āboltiņa.

Vienotības līdere arī akcentēja, ka topošās koalīcijas partneri ir respektējuši prezidenta viedokli, ka Kozlovskim jāturpina darbs jaunajā valdībā, tāpēc nepieteicās Iekšlietu ministrijas vadībai. Āboltiņa arī atgādināja, ka ceturtdien plkst.14 notiks topošās koalīcijas partiju sanāksme, kurā arī tiks pārrunāti šie jautājumi.

Valsts prezidents Andris Bērziņš pagaidām Kozlovska paziņojumu nekomentē.

Un ne vārda par focus ziņu…

+5
0
Atbildēt

2

    janis17 > dro 08.01.2014. 23.43

    Un ne vārda par focus ziņu…

    ___________________

    Tā jau tāda nepārbaudīta ziņa, nav jau tas tik droši viss, kā žagara talants, piemēram…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 09.01.2014. 22.28

    lno

    Un ne vārda par focus ziņu…

    Rižā “bezstižā” padļugam Kozlovskim cienīga biedrene.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 08.01.2014. 22.42

Beidzu skatīties Sastrēgumstundu, nesapratu Nagles un pārējo runātāju, arī Ločmeles kundzes šī vakara mērķi. “Norakt” vēl nesastādītu Straujumas valdību? Maksimāli graut jaunās valdības, vai nākošās koalīcijas autoritāti sabiedrības acīs?

Raidījuma gaitā dažādi eksperti, uc līdzjutēji pareizi jau izteica doma, ka maksimāli ir jāturpina iesāktie darbi, maksimāli jāizmanto jau esošie ministri uc ierēdņi utt, bet tas viss tika deklarēts tik agresīvā toņkārtā, itkā Straujumai pret šādu aksiomu būtu iebildumi :)

Un nelīdzēja ne partiju pārstāvju, nedz Dombrovska, nedz arī Straujumas vairākkārt teiktais, ka valdības veidošana ir tikai sākusies, ka praktiski ir zināms tikai viens konkrēts ministrs un tā ir Melnbārde, bet, ja runa ir par pārējām vakancēm,tad ir jārunā par baltu lapu, kuru, kā sapratu,aizpildīt sāks tikai ar nākošo pirmdienu. Vienalga – žurnālisti rullē un operē jau ar sastādītu jaunā ministra kabineta sastāvu :) Un tādā garā.

Rezumē ir tāds, ka šobrīd, dzenoties pēc sensacionāliem paziņojumiem, žurnālisti šī brīž info telpu aizpilda ar tenkām un šādi traucē tik svarīgos šobrīd procesus valstī, kuri ir saistīti ar jaunās valdības izveidošanu. Tas vnk ir smieklīgi, es jau reizes vismaz trīs esmu lasījis par dramatiskām sarunām, kurās nākošās koalīcijas partijas lauž šķēpus par nākošā ministra kabineta sastāvu, bet pašas partijas par šādām cīņām neko nezin :)

+9
-2
Atbildēt

11

    Ojārs > buchamona 08.01.2014. 22.55

    Beidzu skatīties Sastrēgumstundu, konstatēju, ka Straujuma pilnīgi neprot runāt

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 08.01.2014. 22.56

    RA, Maksimāli graut jaunās valdības, vai nākošās koalīcijas autoritāti sabiedrības acīs?

    žurnālisti šī brīž info telpu aizpilda ar tenkām un šādi traucē tik svarīgos šobrīd procesus valstī

    ______________________________

    to, kas darīts gadiem, nevar tā vienkārši atmest, apstāties…

    Tā ir slimība, vēzis, kas saēdis ceturtās varas smadzenes…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 08.01.2014. 23.02

    andrejs Nevis Straujuma neprot runāt, bet viņai neļāva runāt, jeb nekaunīgā veidā uzmācās ar jautājumiem, par kuriem viņa šajā brīdī nebija lietas kursā. Straujuma stāda valdību, viņai prasa par Streļčenoku. Dombrovskis ir gatavs atbildēt, jo vēl šobrīd viņš atbild par KNAB, viņam aistaisa muti, un tādā garā :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 08.01.2014. 23.12

    Arī uzskatu, ka Nagla neļāva runāt, pārtraukdama pusvārdā, uzdodama aizvien jaunus un jaunus jautājumus, cenšoties izvilkt atbildes uz jautājumiem, kas vēl pat nav risināt iesākti, bet Straujuma neļāva sevi novirzīt no domas.

    Toties Nellijas runātais par Vilku bija savlaicīgs impulss pārdomām un turpmākām sarunām ar V. Es tā domāju.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 08.01.2014. 23.12

    žurnālisti šī brīž info telpu aizpilda ar tenkām un šādi traucē tik svarīgos šobrīd procesus valstī

    ——————————

    tāpat kā kādreiz ar stāstiem par Batjkas sarunām, par TB/LNNK prihvatizatoriem, kurus izplatīja exDiena.

    Vienlaikus šiem mēsliem,tā sauktajiem “Dienas superkomentētājiem” nekas nebija iebilstams pret valsts nozagšanu, kas notika šķēles ilgās valdīšanas laikā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese > buchamona 08.01.2014. 23.59

    Betij: par Naglu-atkal Tev piekrītu.Man neērti palika uzaicināto vietā.Baidos,ka Straujumas vai Dombrovska vietā es palūgtu viņai “aizvērt muti”(sliktākais variants) vai vismaz palūgtu atļauju pabeigt teikumu. Es nesaprotu,kā cienījami ļaudis var atļaut sevi pazemot tik prastā veidā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > buchamona 09.01.2014. 01.15

    rinķī apkārt – pilnīgi piekrītu.

    Nagla bija tik aizrāvusies ar savu scenariju, ka 10 reiz nedzirdēja, ka ne ministriju sadalijums, ne arī ministru uzvārdi nav izlemti – tikai pats sākums.

    Ločmele … ar viņu viss skaidrs! No Ēlertes iedzimts naids pret Lembergu un pastarpināti pret ZZS. Viņai pilnīgi vienaladzīga valdība, prestižs vai jebkas – Ločmelei un visai IR redakcijai Lembergs kā sarkana lupata – pavicini un acis aizmiglojas

    :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 09.01.2014. 06.48

    Valdībai, kur piedalās smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs, jau pēc noklusējuma nevar būt nekādas autoritātes, tā ka par to vispār vajadzētu aizmirst.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 09.01.2014. 09.31

    Dzeri, saki, katrai kaut cik cienīgai partijai ir jāatsakās no “piedalīšanās” valdībā ar ZZS, uz ko uzstāja Bērziņš, ļaut lembergistiem veidot valdību ar SC (kuri no tāda negoda nekaunētos), lai pirms nākamājām vēlēšanām tie varētu skandēt, ka izglāba uz bezdibeņa malas atstāto valsti? Smalki izdomāji.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > buchamona 09.01.2014. 11.10

    betijacelmale – nemal to IR propagandu.

    Ja ZZS un NA būtu gribējuši kopā as SC valdību veidot, tad viņiem nekāda atļauja no Vienotības nebūtu jāprasa. Sen būtu uztaisījuši.

    Netaisīs ZZS valdību ar SC.

    Vienotība Dombrovska laika visu laiku ir balstījusies uz ZZS balsīm – tiklīdz ZRP vai NA sāk protestēt, tā VIenotības deputati skrien pie Auguļa pēc balsīm. Vienkārši – ZZS ir pēc savas politikas apmēram pa vidu starp Vienotību un NA – tapēc gan Vienotība, gan NA grib sadarboties ar ZZS.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 09.01.2014. 11.55

    dzeris49 Valdībai, kur piedalās smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs

    —————–

    tu taču pavisam nesen teici, ka ZZS esot daudz labāks variants nekā Nacionālā apvienība… Atkal jau aizmirsi?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

valdis 08.01.2014. 22.42

100% piekrītu N.Ločmeles teiktajam Sastrēgumstundā. Arī A.Gobiņam.

Un Vienotība, lai izskaidro, kāpēc A.Vilks vairs neder finanšu ministra amatam.

+2
-3
Atbildēt

0

dro 08.01.2014. 22.42

Россия – криминальное государство фашистского типа, в котором задействовано все общество. Мы не можем говорить, что это Путин, абсолютно все в этом участвуют

http://www.svoboda.org/content/article/25223993.html

+5
0
Atbildēt

0

ligakalnina 08.01.2014. 20.33

Kārtējais tirgus, kuram nav nekāda sakatra ar valsts, un, galvenais, iedzīvotāju interesēm.Kaut, kurš nu kā tās intereeses saprot.

Manuprāt, noteikti jāatdod kādai citai partijai VM, jo V tās “valsts interses” saprot, kā naudas taupīšanu uz cilvēku veselības un dzīvības rēķina, taupot veslībai novirzīto naudu, kas V ministru laikā relatīvi samazinājusies katru gadu, un kvalificēta un specializēta med. palīdzība kļūst arvien nepieejamākas, saprotams, ja tu nevari par visu maksāt, praktiski, mums jau ir maksas medicīna, izņemot ģimenes ārstus un neatliekamo palīdzību, un arī daļēji.

Te gan jāatzīmē, ka visa valdības koalīcija draudzīgi noraidīja Circenes iniciatīvu pakāpeniski pacelt med. finansējumu līdz 4, 5% no IKP, kaut, līdz minimālam līmenim, kaut, zemāk, kā Lietuvai vai Igaunijai, bet, kaut cik pieņemamam, tā ka, principā, par visu to var vainot visu koal”iciju, kaut, Circenei pēc tā vajadzētu atkāpties.

NA ar “valsts interesēm” saprot sociālo iemaksu griestu atjaunošanu, bet, sociālo izmaksu griestu atcelšanu, tādejādi, milzīgu pabalstu maksāšanu tiem, kuriem tāpast nekas netrūkst, toties nodokļu samazināšanu šiem pašiem cilvēkiem ( labi apmaksāto ierēdņu lobēšana), ko tā milzīgi lobēja.

LM ( grāmatvede pēc būtības) Viņķele saprot ar to sistēmu, kad soc. budžets ir kas līdzīgs bankai, kur katrs paņem tik, cik ieliek, bez kāda solidaritātes principa, un, jo tev lielāki ienākumi, jo vairāk tu vari dabūt “pabalstus”, 100ls pensiju cilvēkiem ar 45 gadu stāžu ( nepareizajai iekātrai strādājuši), utt, kas galīgi neatbilst ES principiem.

ZZS ar to saprot Lembergaa intereses.

Utt., principā, arī visa nodokļu sistēma ir aplama, nabadzīgākais vairākums finansē “biezo” mazākumu, un nekas netiek darīts, lai samazinātu milzīgo soc. nevienlīdzību.

Par vispārējo tiesisko nihilismu un korupciju nerunājot, Grūtupa likumi nav mainīti, valsts nozagšana turpinās un turpināsies.

Principā, mēs esam Eiropas Zimbabve, tēlaini runājot, jo mums prot rēķināt ienākumus – izdevumus, bet, nedomā par cilvēkiem, seviišķi tiem, kas nespēj sevi aizsargāt, sacelt brēku, nopirkt lobiju, acīmredzot, mūsu valdība un Saeima uzskata, ka tas ir normāli.

Un, nomāc tas, ka jābalso nevis par ko labu, bet, par mazāko ļaunumu, bet, balsot vajag, lielākais ļaunums ir nebalsot vispār.

+3
-6
Atbildēt

6

    janis17 > ligakalnina 08.01.2014. 22.31

    Dzeri, principā, arī visa nodokļu sistēma ir aplama, nabadzīgākais vairākums finansē “biezo” mazākumu, un nekas netiek darīts, lai samazinātu milzīgo soc. nevienlīdzību.

    __________________________

    Kas tad taviem eiropejiskajiem favorītiem liedza šo sistēmu sakārtot 9 gadu laikā, kopš vienādi vai otrādi sēž pie varas??

    Kur tads ir bijuši tie priekšlikumi?

    Nu izrādās, ka esi Zimbabvē iebraucis, nevis veiksmes stāstā. Kad tev stāsta, ka voldiņš neredz visu kopainu, bet spēj koncentrēties, kā lāzera stars uz vienu konkrētu konsolidēšanu, tu tak netici argumentiem. Bet pēkšņi esi atkājies…

    No viena grāvja otrā!

    Tiks slikti jau nu arī nav.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 08.01.2014. 22.56

    Kas tad taviem eiropejiskajiem favorītiem liedza šo sistēmu sakārtot 9 gadu laikā

    ——————-

    Iesalnieks Tviterī traucēja.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 09.01.2014. 06.56

    Straujuma taču paziņoja, ka ves. aprūpe nav prioritāte.

    Visi mēģina no tās ves. ministrijas atteikties. Latvijā mirstība daudz lielāka, kā Igaunijā un Lietuvā.

    Lieākā Circenes “reformu” daļa neko neuzlabo, un ir vistīrāka acu aizmālēšana.

    Nabadzīgajā Latvijā pacientu līdzmaksājumi lielākie ES.

    Kas attiecas uz Iesalnieku un pārējiem “nacionalistiem”- kaut kā neatceros, ka viņi būtu intersējušies par “latviešu” veselību, viņus intersē bagātās māmiņas, MNA, Lembergsun dzimstība, tipa, lai tik mirst, gan jau vēl piedzemdēs.

    Latvijas politiķu attieksmi pret šo var saukt tikai par noziedzīgu, tas viss neatbilst ne Eiropas soc. hartai, nekam.

    Ja tas nav Zimbabve, tad kas ir Zimbabve?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 09.01.2014. 11.13

    Dzeri, kāpēc vārds latvieši tev ielikts pēdiņās? Vēlreiz pajautāšu – kas circenei, viņķelei vai dombrovskim TRAUCĒJA veidot atbilstošu ves. aizs. sistēmu? Iesalnieks?????? Izdomātais MNA??? Vispasaules imperiālisms????? Komunisti??? KAS????????????

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 09.01.2014. 11.50

    Dzeris: viņus intersē bagātās māmiņas

    ————————-

    Tieši Viņķelei no Vienotības bija viedoklis,ka pirmkārt jāatbalsta māmiņas, kas jau kaut ko sasniegušas savā karjerā, nevis meitenes bez darba stāžā un sociālajām iemaksām. Uz to viņa spieda vairākās diskusijās LTV. Žēl, ka tev tik slikta atmiņa. Bet to jau mēs visi zinām… :)

    Starp citu, tu pats, džerukiņ, teici (brēcot pret naudu demogrāfijai) – kam mums vajadzīgi nabagu bērni, tie tāpat aizbrauks uz Īriju?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 09.01.2014. 11.52

    aivarsk Dzeri, kāpēc vārds latvieši tev ielikts pēdiņās?

    ————————

    agrāk viņš latviešus sauca par aborigēniem, tagad liek pēdiņās. Tieši tāpat kā rusDelfi “komentētāji”. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.01.2014. 19.38

Kozlovskis “upurēsies” Rinkēviča labā (papild.)

_______________________________

“Par upuri kritāt jūs cīnīdamies…” – jāuzdzied?

+3
-1
Atbildēt

4

    dro > ilmisimo 08.01.2014. 22.43

    lama….un asinis, kas nevainīgas uz balta sniega kvēloja…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ilmisimo 08.01.2014. 23.27

    Kur tu esi, mans draugs, vai tai blāzmā, kas kūst,

    Man no vientuļa mākoņa sejas,

    Jeb no tevis man tik, kā šīs ilgas, kas lūzt…

    A.Čaks

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ilmisimo 08.01.2014. 23.35

    Velns, netīšām šovakar aizrāvos ar Čaku, sen nebiju turējis rokās :))))))))

    Šis man liekas īpaši trāpīgs un moderns dažiem brīžiem :)

    Uz jaunā pontonu tilta

    Uz jaunā pontonu tilta,

    kur sniegs

    virpo pretim man uzbāzīgs

    kā veci likumi, meitas un baznīcas

    uz katra stūra

    ar saviem lielīgi izceltiem deguniem;

    kur kuģītis šnākā uz Daugavas

    un blisina

    ar savu vienīgo lampu pie skurteņa

    kā gājējs ar degošu papirosgalu.

    Un viņa dūmi škiet tumša

    kā apsarmots koks.

    Uz jaunā pontonu tilta

    es satiku kungu.

    No viņa pretim man dvesa

    tāds resnums un omulība

    Kā no cūkcepeša uz balti apklāta galda

    un manā dvēselē,

    kuru kā enkuru

    es biju nolaidis savas skaidrības dibenā,

    izšāvās strūkla

    piķmelna naida un niknuma –

    izdzēst kā lukturi

    ar dūres triecienu

    no kunga gaļīgas sejas to mieru,

    kas viņā atgāzies smaida

    kā mirdzošs dārgakmens

    viņam veidotā apkalumā.

    A.Čaks

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 08.01.2014. 23.43

    >lno

    … un kuces kāju padusē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 08.01.2014. 19.21

Vilks mūk prom, Dombrovskis mūk prom… kas uzspieduši EURO laižās lapās.

+2
-10
Atbildēt

0

Ojārs 08.01.2014. 18.38

Kozlovskis “upurēsies” Rinkēviča labā

————————————-

Lai Rinkēvičam būtu iespējas turpināt “uzlabot” atiecības ar krieviju un baltkrieviju. Partejiska :) pieeja…

+6
-5
Atbildēt

0

Vineta 08.01.2014. 18.25

Būtu jēdzīgi abus upurēt Latvijas labā. Sārts derētu

+2
-5
Atbildēt

1

    Ojārs > Vineta 08.01.2014. 18.39

    Runā, ka senie latvieši upurēja baltus zirgus. Diez vai šie būs īstie.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 08.01.2014. 18.21

Ja par zļajiem un viņu ultimātu. Manprāt kļūda no viņu puses, jo jaunajā koalīcijā var iztikt arī bez viņiem, lai gan – tad jau tā nebūs nekāda ” jaunā koalīcija”. ZZS vajadzētu šobrīd bez iebildumiem pieņemt Straujumas piedāvājumu un kā pozīcijas partijai nonākt līdz vēlēšanām, lai tad pēc tam censtos vēlētāju pārliecināt par savu zaļo lauķu lēnprātību un pragmātismu ar kādu viņi būtu gatavi kalnus gāzt jaunajā Saeimā :) Es domāju, ka šādai pozīcijai pie Latvijas ļaudīm būtu piekrišana :)

Kas attiecas uz Vienotību, kārtējā mīkla. Ja līdz šim Vienotības zīmols bija tandēms Dombrovskis – Vilks, tad kādu apsvērumu dēļ Vilks nākošajā koalīcijā var arī nesaglabāt šo savu ministra portfeli, lai atlikušos mēnešus līdz vēlēšanām turpinātu viņam tik labi zināmos darbus tālāk?

“…Pats Vilks šonedēļ izvairās no žurnālistiem, tomēr ieraksti, ko viņš pēdējās dienās publicējis savā “Twitter” kontā, liecina, ka no sarunām par darba turpināšanu nākamajā valdībā Vilks ir atstumts…” http://www.delfi.lv/news/national/politics/vilkam-visticamak-nebus-vietas-jaunaja-valdiba.d?id=44019906

+14
-1
Atbildēt

16

    aivars_silins > buchamona 08.01.2014. 18.32

    Vienotības spicei nospļauties par to, kas labāks valstij. Galvenais – savas karjeras iespējas. Cik laimīga izskatījās Āboltiņa, kad no cepures tika izvilkta Straujuma! Viņķele arī, acīmredzot, traucē Āboltiņai.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 08.01.2014. 18.35

    R.A., man domāt ar Vilku ir tā kā rakstīju pie cita raksta:

    “Vilka nomaiņa ar Reiru ir pašas Vienotības ideja. Loģika tam visam apakšā varētu būt šāda – Vilks ir paziņojis, ka vēlēšanās laikam vairāk nekandidēs, tādējādi Vienotībai vajag celt reitingu kādam biedram, kas turpinās kandidēt un piedalīsies politikā. Līdz ar to vajag nodrošināt publicitāti kādam citam, nevis Vilkam.”

    Un es šo Vienotības rīcību šoreiz uzskatu par loģisku un pareizu, jo kāda velna pēc jātur amatā cilvēks, kas pasaka, ka es tāpat aiziešu un vairs nestrādāšu.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 08.01.2014. 18.43

    r_r Tas varētu būt loģiski, gribas ticēt, ka tas tiešām tā arī ir :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 08.01.2014. 18.50

    Tas ir loģiski, ja domā par partijas labumu. Ja domā par valsts labumu, tad diez vai Reirs būs labāks finanšu ministrs par Vilku. Vai ne tā?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    valdis > buchamona 08.01.2014. 19.04

    Par A.Vilku ļoti žēl. Cik dzirdēts Reirs ir S.Āboltiņas cilvēks, un J.Reira sieva, vai tikai nebija arī S.Āboltiņas biroja vadītāja kādu laiku.

    A.Vilks reizēm, , mācēja pastāvēt uz savu, kā tas bija VID gadījumā.

    Bet tiesa, A.Vilka sociālajos tīklos teiktais liecina, ka lāga nav…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 08.01.2014. 19.08

    betijacelmale. Piekrītu Tev. “Gribas ticēt, ka tas tā ir” , es uzrakstīju tādēļ, ka iepriekš biju lasījis par kaut kādiem Vienotības strāvojumiem un straumēm, kur vieni itkā atbalsta Vilku, citi Reieru. Vārdu sakot kārtējās iekšējās un nesaprotamas cīņas. Gribas tomēr līdz galam saprast, par ko tad viņi tur ” ņemas,” ja gadījumā ” zvaigznes sagriezīsies tā”, ka būs jāpieņem lēmums balsot par Vienotību :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 08.01.2014. 19.09

    Betij, bet ja Vilks tāpat iet prom, un ja pieņemam, ka Vienotību ievēlēs atkal un atkal tai būs jānominē Finanšu ministrs no sava vidus, tad tak tāpat tas nebūs Vilks, lai cik labs viņš būtu, jo Vilks ir pateicis, ka ies prom. Tad nu tomēr loģiski ir kādu laicīgi jau likt vietā, ja valdība top no jauna.

    RA, tas var būt arī iekšējo cīniņu rezultāts, bet es tomēr nesaprotu, par ko Vilkam šobrīd būtu jācīnās, ja viņš ir pateicis, ka ies prom. Ja viņš joprojām ir Vienotības atbalstītājs, tad viņam tomēr pašam būtu jāsaprot, ka viņam ir tieši tagad jādod vieta citam Vienotības biedram tās pašas Vienotības nākotnes vārdā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 08.01.2014. 19.17

    r_r Ja jau Vilks iet prom, tad jau, ok, kā jau teicu, bet Vienotībai tad arī skaidri un gaiši tā būtu šobrīd šī situācija jāskaidro, citādi – re kā sanāk mums te klabināt klavieri šīs neskaidrības dēļ :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 08.01.2014. 19.40

    r_r un R.A., vai nav tā, ka, jo vairāk jaunajā ministru kabinetā ir veco ministru… te es nedomāju Kozlovski, kam spīd smaga apsūdzība (ja ne krimināla, tad no morāli ētiskā viedokļa atklājies fakts pataisa to par politisko līķi)… jo vairāk valdībā “veco” ministru, jo ātrāk tā iešūposies un turpinās iesāktos darbus. Tas no vienas puses. Cik atceros, ka Vilks arī nesen teica, ka ir gatavs nostrādāt līdz nākamām Saeimas vēlēšanām. Pēc mana skatījuma, bij. komjaunatnes aktīvists stipri zaudē Vilkam. Un atmiņas par to, ka partija nomainīja labi strādājošu, bet ne vienmēr ērtu ministru pret karjēristu, kura ministra darbība varbūt būs ar pozitīvām, bet varbūt ar negatīvām sekmēm, diez vai vairos partijas domājošo elektorātu. Tas no citas puses.

    Noteikti vēl ir aspekti, ko mēs nezinām.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 08.01.2014. 19.47

    Viņķele, kas nepārtraukti sievišķīgi kļūdās un tikpat nepārtraukti vīrišķīgi labojas, vēl vakar traucēja arī LM instrukciju pazemotajai pusmāsai, ne tikai 1 Āboltiņai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 08.01.2014. 20.03

    O.T. Reizēm es lasu tavus komentārus un ne visai saprotu. Katrā gadījumā, labi, ka Viņķele atvainojās. Es gan esmu dzirdējusi, ka slikts tas politiķis, kas atzīst savas kļūdas. Tad jāsaka, ka Ilze Viņķele te pozitīvi izceļas uz citu fona.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 08.01.2014. 22.20

    Betija, kur tu dzirdēji, ka viņķele atvainojusies par čurikiem?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 08.01.2014. 23.03

    Neesmu. Esmu dzirdējusi, ka viņa atvainojās, ja viņas pakļautībā esošo iestāžu darbinieki ir pastrādājuši lielākus vai mazākus pārkāpumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese > buchamona 09.01.2014. 00.03

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 09.01.2014. 02.20

    @r_r

    Tik loģiski tas tomēr nav. Ja atceramies, tad labu laiku atpakaļ FinMin bija vakants krēsls, kurā sēsties neviens negribēja (tāpat kā Dombrovskis uz premjera krēslu). Tad gan Reirs nebija uz rezervistu soliņa, bet Vilks tika morāli piespiests to darīt: “tev jāglābj šī valsts – ja tu neej, nebūs neviena cita!” Tā kā nākamo budžetu tāpat pieņems jaunā Saeima nevis šis sasaukums, tad tas FinMin krēsls ir vajadzīgs drīzāk pārpalikušās naudas dalīšanai (it īpaši pirms vēlēšanām), kur Vilks ieturēja ļoti konservatīvu pozīciju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > buchamona 09.01.2014. 05.39

    rinķī apkārt r_r Tas varētu būt loģiski, gribas ticēt, ka tas tiešām tā arī ir
    =======
    Nē, tas tā nav. Tā ir atriebība par VID priekšnieci un citu ar Vienotības politbiroju nesaskaņotu pašdarbību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 08.01.2014. 18.15

kaa lembe teiks , taa buus.

+6
-3
Atbildēt

0

ievuliitis 08.01.2014. 18.11

“Viņš nolēmis atteikties no iekšlietu ministra amata topošajā valdībā”

Vai dēļ publikācijas par klientu uzmešanu?

http://www.focus.lv/latvija/politika/iekslietu-ministrs-rihards-kozlovskis-ticis-pie-miljona-uz-letticiga-pensionara-rekina

+11
-5
Atbildēt

6

    Ojārs > ievuliitis 08.01.2014. 18.42

    tikai divi mīnusi? kaut kas nav kārtībā ar veco labo IR.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 08.01.2014. 19.17

    Ja ar vienu pensionāra invalīda uzmetienu var tikt pie mājas, tad ministra amatu ir vērts ziedot, lai paslēptos ārpus politikas. Loģiski.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 08.01.2014. 19.25

    Ceru, ka ar to vien tā lieta nebeigsies. Re kur vēl iesniegums Valsts prezidentam un nominētajai premjerministrei.

    http://www.apollo.lv/zinas/kustibas-neesi-vienaldzigs-esi-atbildigs-atklata-vestule/630917

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ievuliitis 08.01.2014. 19.50

    Jā, saistībā ar jaunatklātajiem faktiem par nekustamā īpašuma izkrāpšanu, kas ir vēl brutālāk, kā būt teilāna radarbiznesa partnerim un gandrīz tik pat brutāli, kā pazemot leģionārus, kozļika karjera ir beigusies un vienotībai viņš vajadzīgs, kā akmens kaklā…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ievuliitis 08.01.2014. 21.23

    betijacelmale. Nu šis ir pārmetums visai gļēvajai Vienotībai:

    …Latvijas iedzīvotāji nav arī aizmirsuši iekšlietu ministra Riharda Kozloska gļēvo un neizlēmīgo rīcību (pareizāk sakot – tās trūkumu) pie Brīvības pieminekļa, kad ar ilgstoša, pārmērīgi skaļa trokšņa palīdzību tika traumēti un provocēti miermīlīga gājiena dalībnieki. Ministra kungs uz notiekošo noraudzījās no mikroautobusa aiztumšotajiem logiem un nedarīja neko, lai pārtrauktu sirmo cilvēku un citu gājiena dalībnieku psiholoģisku traumēšanu un ņirgāšanos par viņiem.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 08.01.2014. 23.00

    Bet protams, pirožkovs. Katrs saņem, ko pelnījis. Citreiz agrāk, citreiz vēlāk.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 08.01.2014. 18.05

Upurēšanās? Kozlovskis būtu labāk upurējies tautas labā, kas sagaida reālus risinājumus pēc Zolitūdes traģēdijas. Cilvēks, kas atbalsta amatu tirgošanos arī pats netieši tirgojas ar amatiem.

+7
-5
Atbildēt

3

    andris902 > Una Grinberga 08.01.2014. 18.16

    ….N.S… nepārmet Kozlovskim žurnālistu interpretācijas par tēmu “upurēšanās”…. :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.01.2014. 02.14

    @zanE

    Tas nav interpretācijas jautājums – Kozlovskim kalpošana tautas labā (jo īpaši Zolitūdes dēļ) ir jātur augstāk par personīgajām vai partijas interesēm.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Una Grinberga 09.01.2014. 05.34

    Tāpat kā vienotības sumpurņiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.01.2014. 17.36

Kozlovskis “upurēsies” Rinkēviča labā

________________

Slava varuoņiem!

+11
-3
Atbildēt

0

Alise 08.01.2014. 17.29

Vispār Straujuma, pamatojoties uz partiju izteikumiem, ka vajag sadalīt ministrijas vienlīdzīgi, baigi labo piedāvājumu ir uztaisījusi ar to vienlīdzīgo sadalījumu – katrai partijai pa “naudīgajai”, “atbildības” un “spēka struktūru/tieslietu” ministrijai. Tagad varēs redzēt, ko tad katra partija īsti grib.

Zaļzemnieki jau brēc, ka bez VARAM nekādi.

RP jau upurē Kozlovski, lai saglabātu vietas ostu valdē.

Skatīsimies, kas būs tālāk. Katrs parādīs savu īsto seju.

+14
-3
Atbildēt

5

    Ojārs > Alise 08.01.2014. 18.43

    RP jau upurē Kozlovski, lai saglabātu vietas ostu valdē.

    ——————————

    viņi taču neatteiksies no vietas pie siles. Tas būtu pretrunā ar šo cilvju domāšanas veidu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Alise 08.01.2014. 19.45

    Drīzāk jau, glābjot savu māju, Kozlovskis pats bēg no palikšanas amatā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Alise 08.01.2014. 21.16

    Sīka piebilde pārdomām par krēslu dalīšanu. Vakar Straujuma radio intervijā stāstot par valdības veidošanā iesaistītām personām, tās sauca uzvārdos, bet vienu tikai un vienīgi „Lemberga KUNGS”. Konsekventi. Gluži kā Ventspils tv un daži stipendiāti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 08.01.2014. 22.12

    J.Biotops, nu tas “lembergs” tāpat, kā “krievs” bez priekšvārdiem ir lamuvārds. Tāpēc, ja grib pieklājīgāk, saka “krievu tautības” un “lemberga kungs” :)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Alise 09.01.2014. 05.32

    r_r, pilnīgi nepiekrītu, kārtējā Vienotības shēma, lai izčakarētu uz vēlēšanām politiskos konkurentus. RP noņem ārlitu ministru, bet iedod veselības ministru – lūdzu, piš*ties uz veselību! Tas pats ar NA, iedod ekonomikas ministru, Kampara un Zaķa domubiedru Gerhardu, pēc tam vēlēšanās par šo atbildēs NA. ZZS iedod ārlietu ministru – tas pats.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam