Kažociņš atkāpjas no Zolitūdes traģēdijas komisijas vadītāja amata (papild.)

65

Komentāri (65)

Vera Moisejenko 18.12.2013. 19.52

Piekrītu Providus viedoklim, ka jāveido cita sabiedriskā komisija, ja tikai sabiedrība pieprasa vispār šādu komisiju. Un komisijas mērķi ir jānosauc, pirms tā tiek dibināta. Domājams, ka mērķiem ir jābūt diviem- gan kā sabiedriskā tiesa, gan kā sekošana tam, lai kaut kas līdzīgs nekad neatkārtotos. Šī komisija, ko MK ar Dombrovski piekšgalā nodibināja, skaidri parādīja, ka šādā veidā veidota komisija ir lemta bojā ejai jau pašā iedīglī.Laba ilustrācija sanāca… Ja kāds nesaprot, kāpēc, tad nezin reizrēķinu, ja izliekas- ir demagogs. Labi, ka Kažociņam vēl skaidrā saprāta pietika, atteikties no komisijas amata, citādi būtu kā pasakā- jo dziļāk mežā, jo vēl vairāk malkas.

+2
-2
Atbildēt

1

    Andris > Vera Moisejenko 18.12.2013. 20.11

    > ilzeignate2 : „jāveido cita sabiedriskā komisija, ja tikai sabiedrība pieprasa vispār šādu komisiju.”
    Ar „ja” allaž sākas nosacījuma palīgteikumi. Arī šajā gadījumā. Un tiem, kuriem šķiet, ka „sabiedriskā komisija” dos kādu sauso atlikumu, pirms „prasīšanas” būtu jāvienojas par mērķi/rezultātu, kas komisijai jāsasniedz.
    Jūs piedāvājat variantu:
    „mērķiem ir jābūt diviem- gan kā sabiedriskā tiesa, gan kā sekošana tam, lai kaut kas līdzīgs nekad neatkārtotos.”
    Sabiedriskā tiesa? Ai, cik jaukas atmiņas iz padomjlaikiem! = akadēmiķim Endzelīnam (dzejniekam Aleks. Čakam utt.) partijnieki izsaka sabiedrisko „pē!!!”. Labi, tagad to pašu vainīgajiem – Maximai, celtniekiem utt. pateiks „sabiedrība”. Atviegloti nopūtīsies, uzklausīs sev veltītos ”ilgi nerimstošus aplausus, kas pāriet ovācijās” un…
    Ak, jā, gandrīz aizmirsu: Jūs taču rakstījāt – pēcāk komisijai jāgarantē, „lai kaut kas līdzīgs nekad neatkārtotos.” Mī un žē! – ne tikai jāstāv klāt katram sabiedriski nozīmīgam projektam no a līdz z, bet arī jākļūst ne vien par Metuzāliem, bet pat par „nemirstīgajiem” (atcerieties TV filmu).
    Vai mērķi (līdz ar to – pati komisijas jēga) nav… nedaudz nereāli?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 18.12.2013. 18.14

.
Traģēdija ir notikusi. Un tas celoņsakarību ķēdē sistēmiski komponenti ir acīmredzami vairāk, nekā nejaušības.
Tas neapšāubāmi ne tikai ļauj, bet liek saprast, ka notikums ir jāizmeklē. Sistēmiski. Šoreiz ar sistēmiskumu saprotot atbilžu meklēšanu arī uz, ja tā var teikt, starpresoriskiem kā arī starpdisciplīnu (pēc analoģijas ar zinātni) jautājumiem.

Vai to var darīt sabiedriska komisija? Iespējams, var, ja tās pašorganizēšanās līmenis ļauj skaidri definēt savus uzdevumus.

Vai to var (nujau laikam varēja) šī “sabiedriskā” komisija? Nē. Pašorganizēšanās kapacitāte iestrēga finansējumā. Katastrofāli.

Vai atkāpšanās no pienākumiem/amatiem apliecina “atkāpēja” godprātību? Pieļauju, ka jā. Reizēm.
Katrā ziņā Kažociņa tās (nu, godprātības) piesitienu var just. Izmērīt neņemos.

Taču Kažociņa un Dombrovska, vai arī Dombrovska un Kažociņa dramatisko reversu gadījumu vienādošana, to iemeslu un seku neatšķiršana ir naiva, pareizāk – dumja.

+1
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 18.12.2013. 17.55

Cik šoreiz saprotu, tad žurnālisti visu sagandēja pirms gala lēmumi tika pieņemti. Nevar gaidīt pamatotu un normālu PR, ja komisijā nav atbalsta personāla – juristi un sabiedrisko attiecību speciālisti.

+1
-2
Atbildēt

0

Vizma 18.12.2013. 17.45

Andris V.Rīgā. Esošais komisijas ”atlikums”sistēmiskās problēmas būvniecības nozarrē neuzrādīs.Vajag kādu ,kuršs saprot arī nozares specifiku,saprot ko skaidros eksperti.Tagad par vēlu skraidīt pa Maksimām un pētīt griestus. TAGAD DRĪZĀK JĀVĒRTĒ RĪGAS OSTAS DROŠĪBA,VILCIENU SASTĀVU DROŠĪBA, JO TUR RISKU DAUDZ…

+5
0
Atbildēt

2

    austrisv > Vizma 18.12.2013. 17.48

    Vistrakākais risks, manuprāt, tiešām varētu būt kālija salpetra termināls. Tas patiešām var izdarīt šaušalīgu nelaimi, par kuru pat iedomājoties mati ceļas stāvus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vizma 19.12.2013. 01.21

    Bet
    Vistrakākais risks, manuprāt, tiešām varētu būt kālija salpetra termināls. Tas patiešām var izdarīt šaušalīgu nelaimi, par kuru pat iedomājoties mati ceļas stāvus.

    Man arī
    Vai par šo ķemu nav vēlēšanās pakārt aiz pautiem un nopratināt premjera vietas izpildītāju? Un kāpēc gan teroristu materiālu pārvadāšanai, kā tranzītvalsts izvēlēta tieši NATO un ES vājākais posms, Latvija, kur visa tā uzskaite un uzraudzība ir pilnīgā čekistu pārziņā, bet netiek eksportēts no Krievijas ostām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 18.12.2013. 16.20

Ja jau tik augstas klases specdienestu virsnieks ļaujas tik viegli piečakarēties viņam uzticētajā amatā, tad ko lai saka par pārējiem ?
Kaut kā jau bail paliek šeit dzīvot. Nav pārliecības, ka vispār kādam no “augšas” te vēl kaut kas interesē, izņemot savu personīgo ādu un maku. Tas nav tieši par Kažociņu, bet vispār.

+7
0
Atbildēt

3

    austrisv > oktaavs 18.12.2013. 17.46

    Mūsu valstī pēdējā laikā ir paradums noliet visus darītājus ar “dubļiem”
    Kaut vai Circene, kad bija ieradusies Stradiņa slimnīcā, savulaik- viņu lamāja katrs kam nebija slinkums. Rezultāts būs bēdīgs, jo godīgie cilvēki politikā vairs neies, bet tādiem kā Lembim neviens pat neiedrošināsies muti pavērt, jo tas varēs beigties letāli.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > oktaavs 18.12.2013. 19.22

    west, tieši tā. Ja galvenā spiegu kantora šefs ir šādi izgāzies, bail padomāt, kas ir noticis noslepenotajā specdienestā. Nav brīnums, ka neviens spiegs nav noķerts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > oktaavs 19.12.2013. 01.12

    Bet
    Rezultāts būs bēdīgs, jo godīgie cilvēki politikā vairs neies,

    Tad jau mums SC/V/ZRP + Šļesera banda, koalīcija garantēta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 18.12.2013. 15.36

Cerams ka atkapsanas neklus par vienigo goda vira pazimi sabiedribas acis

+2
-5
Atbildēt

0

janis17 18.12.2013. 14.34

Kažociņš bija vienīgais, kam tajā komisijā BIJA jābūt…

+12
-1
Atbildēt

5

    Vineta > janis17 18.12.2013. 14.48

    aivarsk
    Nekādas pasūtītās komisijas nevar būt objektīvas, pēc definīcijas, tāpēc jau tikai ierosinājums tādas veidot, jāuzskata par vainu pastiprinošo apstākli noziegumā, “Zolitūdes traģēdija”.
    Šeit darbs tikai absolūti neatkarīgām starptautiskām struktūrām. Arī Kozlovska vadītai SC/ZRP/V kabatas padumjai miļicijai nekādā ziņā nevajadzētu ļaut pamieloties Maximas līķu kaudzē.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 18.12.2013. 15.14

    Tādai komisijai būs visplašākā pieeja MIL. Kažociņš tur bija vissakarīgākais. Tagad palikusi šteinerte un divas pašlabuma škuras….
    Klāt pieliks kādu politologu (plaša profila) un aiziet! Pārmijnieki būs vainīgie uz drošo…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 18.12.2013. 15.21

    aivarsk
    Kažociņš ir valdībai ērts, tāpēc, ka nekāc.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 18.12.2013. 17.10

    Nu, bet vienalga labāks, kā tās divas curikas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 19.12.2013. 01.07

    aivarsk
    Nezinu par tantiņām, nemāku spriest, man personīgi viņām nav ko pārmest. Par Kažociņa nekā nedarīšanu, esot SAB priekšnieka amatā, atjaunotās Latvijas politiskai policijai būtu viņš pratinot jāuzvelk uz āķa, bet par to, ka viņu tik vienprātīgi atkārtoti apstiprināja amatam, jo īpaši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

peerku 18.12.2013. 14.07

Kažociņš uzņēmās atbildību par kļūdām komisijas veidošanā un darīja pareizi. Man prieks, ka nav bijis kļūdains viedoklis par Kažociņu kā godavīru.

Atkāpties vajag arī Voikai un Rubesai.

Joprojām domāju, ka tāda izvērtēšanas komisija varētu darboties sabiedriskā kārtā un ticu, ka ir cilvēki, kam pietiktu patriotisma to darīt bez maksas. Ja tomēr nav, tad arī nevajag mums pirkt tādu “sabiedrisku” komisiju, labāk to naudu iedot profesionāliem izmeklētājiem, lai strādā.

+9
-3
Atbildēt

1

    Andris > peerku 18.12.2013. 15.11

    > DD1: „ir cilvēki, kam pietiktu patriotisma to darīt”
    Bez patriotisma (godaprāta) ir nepieciešama vēl kāda, nebūt ne nenozīmīgāka, komponente – profesionalitāte. Taču šajā komisijā tā ir tikai diviem – Inārai Šteinertei un Jānim Kažociņam. Pārējie divi komisijas locekļi – plika dekorācija. „Publikums”, tā teikt. Līdz ar to – ko (pat pie vislabākās gribas, kas, protams, piemīt šiem abiem cilvēkiem) var paveikt divi? Vairāk un profesionālāk nekā viss valsts komisijas kopums? Viņu juridiskais statuss – „sabiedriskā komisija” – ir tāds, ka var gan aicināt kādu sniegt paskaidrojumus, informāciju, tomēr tas nebūt nenozīmē, ka personai būtu jāpakļaujas šim aicinājumam (kā tas bija tolaik, kad Kažociņš bija citā statusā – SABa vadītājs). Ar vienu vārdu sakot – sabiedriskā čubināšanās. Kaut arī godprātīga.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 18.12.2013. 13.52

Vai Kažociņa vietā nāks Kažoka? :)

+9
-3
Atbildēt

2

    janis17 > Kaspars Špūle 18.12.2013. 14.35

    Noteikti, vai ījābs….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 18.12.2013. 17.41

    Labi teikt, jo nesen radio Kažoka tā kritizēja kažociņu kā komisija svadītāju, ka tagad viņai vajadzētu pašai partādīt kā tad tās lietas ir jādara? Tikai Kažoka jāliek par komisijas spriekšsēdi!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 18.12.2013. 13.52

Nekāda pasaules traģēdija nav notikusi. Ar šādu rīcību tiek tikai celta personiskās atbildības latiņa.

Kad atkāpās Dombrovskis, šī rīcība tikai ar “sētas mietu” parādīja, kam patiesi bija jāatkāpjas.

Kažociņa atkāpšanās arī ir apliecinājums tam, ka godīgs, godprātīgs cilvēks nemūžam neatļausies sakompromitēties. Šāds solis vēl vairāk izgaismo tos, kuru morālās degradācijas pakāpe liek turēties pie krēsla, nevis sirdsapziņas, un ļauj sabiedrībai redzēt šos cilvēkus “starmešu gaismā”.

Redz, kājiņš sūdzas, ka viņam mēslus met uz galvas, bet nepadodas. ušmeriks organizē piketus savam atbalstam un iet uz visu banku. Vai Kažociņam bija jārīkojas līdzīgi? Nē, kājiņiem ir jārīkojas kā Kažociņam. Tur ir tā sāls. Un jo neiecietīgāka sabiedrība kļūs pret paviršībām un brāķi, jo vairāk mums būs kažociņu, un mazāk – kājiņu.

+23
-6
Atbildēt

7

    ievuliitis > silvija_vitina 18.12.2013. 13.56

    Tu to labi uzrakstīji.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 18.12.2013. 14.06

    Paldies, ceru atgūt vakardien sapelnītos mīnusus par izteikto kritiku, kas gan bija vērsta uz faktu, nevis personīgi pret kādu.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > silvija_vitina 18.12.2013. 14.20

    > traductrice

    Piekrītu un pat ļoti, ka nav notikusi nekāda traģēdija. Mums no vienas puses ir cilvēki, kā Dombrovskis un Kažociņš ar godaprātu un atbildības sajūtu un no otras puses tādi, kas kaunu maize apēduši, kā Ušakovs un Bērziņš.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 18.12.2013. 17.37

    Man arī patiess prieks, ka Kažociņš parādīja, ka viņam šīs komisijas vadīšana nav “pieaugusi pie sirds”
    Pēdējā laikā Latvijā tik iecienīts ir apēst visus tos cilvēkus, kuri kaut ko dara ! Viena alga, kurā jomā- galvenais noriet, ka viss ir slikti un, ka visi dzenas pēc naudas, bet paši tup kaktiņā un paši neko nedara par brīvu. Tad nu tagad saņemsim to, ko esam pelnījuši. Šaubos vai vairs godīgi cilvēki ies politikā, jo kam vajadzīgi mēsl uz viņu galvām. Arī Čepāne taču pateica, ka politikā vairs nedarbosies. Lūk, būs arī rezultāts, ko ar ķengām būsim sasnieguši. Ko sēsi to pļausi! Vecs latviešu sakāmvārds.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > silvija_vitina 18.12.2013. 18.25

    Bet, un tagad būsi apmierināta, ka komsijas jēgu uz pillu klapi degradēs Voika, kas neko citu kā līķu mušas funkcijas komisijā nespēj tēlot?!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 18.12.2013. 22.01

    Jā, bet cik dzirdēju, tad arī Kažociņš izgāzis” podus” , tā kā bez vainas īsti nav.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > silvija_vitina 19.12.2013. 01.00

    Bet
    Pēdējā laikā Latvijā tik iecienīts ir apēst visus tos cilvēkus, kuri kaut ko dara !

    Tas jau kaut kur bija dzirdēts. Vai ne par satiksmes ministru, kura ministrēšanas laikā tika izvazāts desmitiem miljonu un vicemēru, kura laikā sākās tāda zagšana, kāda pat Bojāram sapņos nerādījās?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

alexander 18.12.2013. 13.44

Kažociņa līdzšinējā darbība un morālā stāja stāja ir cieņas un uzticēšanās vērta, un šī rīcība to vēlreiz apstiprina. Bet žēl, ka šī nozīmīgā jautājuma cēloņu un seku izpētē netiks izmantotas Kažociņa profesionālās spējas un pieredze.

+19
-4
Atbildēt

1

    Vineta > alexander 18.12.2013. 14.10

    LoveLove
    Kažociņa līdzšinējā darbība un morālā stāja stāja ir cieņas un uzticēšanās vērta

    Laikam jau pat īsti neapjēdz, kāds bija Kažociņa amats? Ne māte Terēza bet nesaudzīgs krievu spiegu un Latvijas nodevēju, mauku bērnu, apkarotājs
    Igaunijā divi krievu spiegu skandāli, bet Latvijā kur čekistu savairojies, kā blusas “kažokās”, neviena. Nav padarīti par nebijušiem ne Šļesers, ne Zatļers, ne Ušakovs, ne pat puse mūsu spēka struktūru pretvalstisko darboņu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

RaivoLeimanen 18.12.2013. 13.23

Žēl, bet nekas, nepriecājaties par agru! Godavīrs Jānis Kažociņš savu darbu padarīs!

+24
-3
Atbildēt

0

buchamona 18.12.2013. 13.03

Nu, un ko vietā liksiet? :)Kažociņš aizejot neko nezaudēja, ko ieguva tie, kuri sacēla tik lielu un kārtējo Latvijai jau ierasto brēku? :)

Zolitūdes traģēdijas iemesli bija jānoskaidro bez skandāliem, histērijas un tā, lai neviens vainīgais no savas atbildības neizspruktu, lai nevienam nerastos šaubas par to, ka izmeklēšana ir veikta objektīvi. Domāju, ka Kažociņa pieredze šajā situācijā labi būtu noderējusi. Šobrīd man liekas, ka komisiju ir jāklapē ciet, bet šis notikums ar komisiju ir jāsaglabā atmiņā kā piemērs, kas notiek, ja pirms laika par daudz tiek pļāpāts, ja sāk enerģiski rosīties tikai rosīšanās pēc.

+21
-10
Atbildēt

19

    ievuliitis > buchamona 18.12.2013. 13.10

    R.A. Kā domā, kas pirmkārt IR ieinteresēts, lai tādas komisijas nebūtu? Re, cik viegli bija panākt vēlamo rezultātu Mūs pat īpaši jāskubina nav, lai noēstu vienam otru:(.
    Tā saucāmais Ločmelis arī sauc “Šī “sabiedriskā” komisija būtu jāpatriec pie visiem velniem”

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 18.12.2013. 13.11

    RA, kur problēma, — viss kā pie bāleliņiem parasti. Apzinīgais akurātais Kažociņš veikli tika noknābts, toties vari būt drošs, ka paliks Voika par priekšnieci un Rubesa par pirmo vietnieci, un abas tā meklēs un tā atradīs visas KM izdalītās naudiņas, tā atradīs! :) Ne Voiku, ne Rubesu no turienes nekas un neviens neizkustinās, kaut no abām jēga tur vismazākā. Vēl abām varētu traucēt taisnprātīgi dullā Šteinerte, bet gan jau tante intrigante Voika arī viņai mūķīzeri piemeklēs, lai aizdabūtu prom.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 18.12.2013. 13.17

    To RA. Lasīju Kažociņa vēstuli – tieši tā izskatās pēc “ierastās brēkas”. Galvenais, vispirms sākt ēst citus latviešus – aizrādīt visiem apkārt par nepilnībām, t. sk. pārmest nestrādāšanu par brīvu, neattiecinot to, protams, uz sevis pašiem. Pa ceļam vēl iespērt valsts valodas likumam. Tāds iespaids, ka šo vēstuli rakstīja Ušakovs.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > buchamona 18.12.2013. 13.23

    Vai tu tiešām domā, ka vēstules raksta Kažociņš? Kāds naivums…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 18.12.2013. 13.26

    Ivars

    Tādēļ jau Kažociņš atzinās, ka paļāvies uz paviršu informāciju, = Voikas klačām… Kažociņš tā nav radis, — viegli tika iegāzts, toties Voikai visi ceļi nu vaļā.

    Riņķī apkārt
    Ko citi ieguva vai iegūs? Kažociņam domāto algu!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 18.12.2013. 13.28

    Ivars – un tāvs variants būtu “Kažociņš paraksta citu uzrakstītas vēstules Kažociņa vārdā, tās nemaz neizlasot”? Vnk superīgs komisijas vadītājs. Nu nezinu, kurš no mums ir naivs.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 18.12.2013. 13.50

    betijacelmale
    R.A. Kā domā, kas pirmkārt IR ieinteresēts, lai tādas komisijas nebūtu?

    Jebkuras: Maximas, Re&Re, RD, valdības, vai kādu citu vainīgo veidotās komisijas vienīgais mērķis ir novelt vainu no sevis uz citiem. Tāpēc arī Kažociņš par savu sirdapziņu no valdības pieprasīja augstu samaksu, varēja vēl vairāk.
    Komisijai ir jānāk no Briseles, kas nebūtu ieinteresēta faktu noslēpšanā vai jaunu safabricēšanā.
    Man pašam šaubas nemāc, kam par Zolitūdes traģēdiju(lasi: masu slepkavību), būtu jāšūpojas striķos Karātavu laukumā:
    1. Maxima
    2. Būvnieki
    3. RD(ušmeriks)
    4. UA, kas izraisīja būvēšanas bumu.
    5. Sprūdžs, kurš tā vietā, lai uzraudzītu, kas darās RD, notieca valsts līdzekļus, imitējot tiesībsargājošo orgānu darbu dublēšanu pret Lembergu.
    6. Premjers, kura tiešais pienākums bija tādu sprūdžu uzlikt uz ceļa un pārlauzt tam asaku, bet tā vietā čekas pederastu uzdevumā uzsāka karu pret NA.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.12.2013. 14.10

    betijacelmale R.A. Kā domā, kas pirmkārt IR ieinteresēts, lai tādas komisijas nebūtu +++ policija, prokuratūra utt jau veic savu pienākumu neatkarīgi no komisijas. Lai arī līdz šim nekur neesmu lasījis par iecerētās komisijas uzdevumiem, domāju, ka šī nodibinājuma :) uzdevums būtu pārraudzīt to, kā notiek šī izmeklēšana. Tādā gadījumā, kāda pieredze bez Kažociņa ir šiem komisijas pārējiem dalībniekiem tieši šādas pārraudzības veikšanā? CV Delnā? :) Tiesneša darba prakse? Īsā laikā, kopš komisija tika izveidota, ir pieļautas divas skandāliskas kļūdas – komisijas budžeta publiskošana pirms šīs tāmes izvērtējuma iekšienē un kaut kādas nenozīmīgas, bet skaļas vēstules sacerēšana. Ar abām šīm lietām Kažociņam tikai pastarpināts sakars, tad var iedomāties, kā šī komisija strādās bez Kažociņa :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 18.12.2013. 14.16

    Pirmkārt, kritika un jautājumi, kas sabiedrību intersē, nav tas pats, kas “brēka”, dem. sab. tas ir normāli, vai tad visiem būtu jāstāv miera stājā un jātur mute?.
    Otrkārt, tēlot aizvainotu jaunavu Kažociņam arī nevajag, mums te, vispār, demokrātija, un viņš vairs nav SAB galva, tikai tur viss ir noslepenots, šeit viss ir atklāts, tāpēc, var dabūt arī kritiku, ja kas.
    Treškārt, varbūt, mums tagad jāsāk sevi šaustīt par to, ka Kažociņš aizgājis?
    Atceros, nesenā pagātnē, kad Kažociņš bija SAB priekšnieks, daži no patreizējiem komentātoriem izturējas pret Kažociņu pilnīgi savādāk.
    Ceturtkārt, ar to negribu apšaubīt Kažociņa godīgumu, ja viņš tā izdarījis, acīmredzot, citādāk nevarēja.
    Pietkārt, meklēt tam visam apakšā kādu tur sazvērestību vispār, vismaz pagaidām, nav nekāda pamata.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 18.12.2013. 14.21

    > betijacelmale: „Re, cik viegli bija panākt vēlamo rezultātu Mūs pat īpaši jāskubina nav, lai noēstu vienam otru:(.
    Tā saucāmais Ločmelis arī sauc “Šī “sabiedriskā” komisija būtu jāpatriec pie visiem velniem””

    Man, Betij, protams, Ločmeļa domas ir ļoti būtiskas, varētu pat teikt – primāras.
    Bet varbūt arī Tu papūlētos man pastāstīt – kāds būtisks ieguldījums tiek gaidīts no šīs četru cilvēku „sbiedriskās komisijas”? (tikai necitē, lūdzu, oficiālo paziņojumu.)
    Vai tā ir zīme, ka mēs a priori neuzticamies valsts izvēlētajiem ekspertiem – veselam pulkam būvnieku, tiesībsargājošo institūciju speciālistu un citu profesionāļu? Ja neuzticamies, tad kuram konkrēti un kāpēc? Bez tam rastos papildjautājums – kas viņus, neuzticamos, iebīdījis traģēdijas pārbaudē?
    Vismaz man pagaidām šādas informācijas nav. Ja ir, dalies, lūdzu. Būšu pateicīgs.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 18.12.2013. 14.31

    Mani arī tas intersē – kādas vispār ir šīs komisijas pilnvaras, mērķis,utt., kādas ir komisijas attiecības ar izmeklēšanu, policiju, prokuratūru un līdzīgām iestādēm, vai komisijas locekļiem ir tiesības pasūtīt jebkuru ekspertīzi, pratināt jebkuru cilvēku, pieprasīt matweriālus no prokuratūras, izmeklētājiem,utt?
    Ja tā ir, kāpēc tik liela nauda tika atvēlēta “kancelejas precu” iegādei, utt., benzīnam, mobilajiem, transportam, manuprāt, pirmkārt, vajadzētu kādu plānu, kādas ekspertīzes jāveic, ko jānopratina, kādi eksperti jāpieaicina, nevis jādomā par to visu?
    Kas, konkrēti, izvēlējās šos cilvēkus?
    Vai tā nav kārtējā bezjēdzīgā birokrātiskā struktūra, ir taču teiciens – gribi visu samudžināt, un noslēpt gaslus ūdenī, izveido komisiju?
    Vai arī tai ir sab. org. statuss?
    Tas, vispār, daudz ko maina.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 18.12.2013. 15.05

    dzeris49 Mani arī tas intersē – kādas vispār ir šīs komisijas pilnvaras, mērķis,utt.,
    —————
    Mani arī tas interesē – ar ko tik milzīgu “sabiedrības” uzticību ir izpelnījusies Rubesa?
    Vienotība viņu bīda visos caurumos, kur var nokāst valsti, saņemot par to neadekvāti lielu samaksu
    Tad viņa ir izcili piemērota Citadeles vadībai, tagad kaut kādai komisijai. Nesimpātiska karjeriste, kašķīga vecene, kuru vecie Staķa darbinieki atceras ar baigu nepatiku.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > buchamona 18.12.2013. 15.16

    agrunte….Ir viena interesanta institūcija- Valsts kanceleja, kura formē dokumentus/tāmes utt. Gala beigās noformulēts bija kā bija…Protams, ka šādas svarīgas lietas ir jāraksta pašiem un jāpārlasa rūpīgi. Īpaši apejot Valsts valodas likumu, ieteikumos. p.s. Kažociņa kungs, cik zinu nerunā krieviski pats. Nepamet sajūta, ka kāds ierēdnis pārcentās un iegāza komisiju ar visu tās vadītāju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    sausins > buchamona 18.12.2013. 15.49

    varu tikai atkārtot Kažociņa godīguma slavinātājiem – nav nekā kaitīgāka, kā “godīgu cilvēku klusēšana” ! Un pat to kaut kā nemanīju drīzāk gan “kauca līdzi parējam vilku baram” par to cik darbus pametis un cik nopietni jāstrādā, bet pirmo vestuli parakstīja pat nepaskatoties ?!??!?!?
    Es vēl varētu pieņemt ka kāds no “sabiedrības” nācis un neko no ierēdņu spēlītēm nesaprotošs tā varēja izgāzties, bet ne jau bijušajam specdienesta vadītājam, kuram pēc definīcijas nav jātic nevienam !

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > buchamona 18.12.2013. 16.32

    > Elektriķa dēls

    Izcili pateikts: “varu tikai atkārtot Kažociņa godīguma slavinātājiem – nav nekā kaitīgāka, kā “godīgu cilvēku klusēšana”!”

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > buchamona 18.12.2013. 16.43

    agrunte, uz kuru pusu velc? Ka Kažociņš simpatizē Ušakovam?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    nefratete > buchamona 18.12.2013. 19.33

    Par Voiku 100 punkti, viņa jau delkaratīvi aizgāja no iepriekšējā amata, lai redz, ka viņu par ar buldozeru ārā nedabūs. A jēgas no viņas – kā no pērnā gada sniega.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 19.12.2013. 00.05

    Kažociņu nepazīstu, – angļu virsnieks, varbūt ir bruņinieks, bet varbūt apstākļu spiests ne vienmēr. pirms 3 gadiem vienlaicīgi ar AM Aivi Roni abi iznāca ar politiskiem paziņojumiem, – Ronis teica ka vajag norakt cirvjus, vēlāk taisnojās ka ir pārprasts un neko nevajag norakt, Kažociņš tai pat laikā izteica pārmetumus latviešiem ka tie valsts pārvaldei nepielaiž krievus. motivāciju savam izgājienam nav skaidrojis. ASV vēstnieks tad bija Judite Garbere, tā pati kas brauca civilā vizītē pie Urbanoviča uz Latgali.
    ar ko SAB nodarbojās, kāda tā vadītājam Kažociņam bija alga man grūti spriest, nezinu, taču nedomāju ka Kažociņš komisijai uzpūstu tāmi rakstīja.
    visdrīzāk tā būtu Voika kas radusi sadzīvot ar lieliem Sorosa dotiem naudas līdzekļiem bet varbūt arī augstas mantiskās prasības bija līdz šim politikā maznovērtētai Statoil reģionālai vadītājai Rubesai, veikalniekiem tak tā ir normāla lieta vispirms visur naudu sarunāt: ‘…утром деньги вечером стулья…’.
    Šteinerte ir godājama tiesnese, man žēl ka viņai ir jācieš šajā skandālā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

sausins 18.12.2013. 12.59

Kārtējā reize, kad laikam neatradās neviens, kas, pirms paši atjēdzās par to ka ” brauc auzās”, pateiktu dažus skarbus vārdus un apturētu šo blamāžu !

+8
-4
Atbildēt

0

dzintarz 18.12.2013. 12.52

Ikviens, kam piemīt jebkādas goda jūtas, cenšas pamest šo išaku, ļešcinsku, solvitu, jerbanoviču, berzingu uc. mēslu kompāniju

vietā nāks “brigādisti” – piebaltijas kaŗa apgabala štāba dzērājofficieru sēklas produkti – lmeļi un citi mēsli.

+7
-4
Atbildēt

1

Inese 18.12.2013. 12.50

Ko tad liks vietā? Voiku? ;) Šī “sabiedriskā” komisija būtu jāpatriec pie visiem velniem.

+4
-14
Atbildēt

0

Janis 18.12.2013. 12.47

Kā tur bija tajā pasakā, kur vilki sakūda lopiņus pret suņiem, lai pēc tam varētu netraucēti izlaupīt kūti, kad suņi būs ar negodu padzīti?

+20
-4
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > Janis 18.12.2013. 16.39

    Mēs jau vakar noskaidrojām, ka jenotsuņi paši to aitu saplosīja.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam