SC popularitāte pagaidām nekrītas

114

Komentāri (114)

Þanis Bezmers 03.12.2013. 17.51

Re ku uzradies viens gudrinieciņš no IMHO “viesturs-501”. Gandrīz klasisko džinsu modelis. Un viņš te bīda tekstu: “Latvijai ir šis tas pārdodams arī Krievijas tirgū (šprotes, piena produkti u.c.). Krievijā runāt jēga ar tiem, kam vara, tātad, ar “Eģinaja Rossija”. Tas nenozīmē ideoloģisku tuvību.” Nu viestur! Ja tu uzskati šejieniešus par lohiem, kas traucē uzskatīt tevi pašu par superlohu? Tu pat nepavelc uz semočku bičotāju.

+2
0
Atbildēt

0

Arvis 03.12.2013. 12.20

Raksta virsraksts lasās lieliski. Automātiski uzprasās turpinājums: ar 54 upuriem nepietika, lai iezāģētu Nilam, ko vēl lai sagāž?

+1
-7
Atbildēt

1

    Vineta > Arvis 03.12.2013. 13.24

    valdis
    Vai domā, ka liktenis izspēlējis ļaunu joku ar Ušmeriku, kuru pašu neizmērojamā alkatība un noziedzīgā attieksme pret būvnieku anarhiju, noveda pie Zolitūdes traģēdijas?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 03.12.2013. 10.12

Sudrabas elektorāts sakņojās ZRP zudušos procentos, ZZS noņem pāris procentu robežās no NA un V. NA vajadzētu iekšēju restartu tieši personāliju ziņā – Broka ir spējīgs līderis, Zīles programma vēl 2006.gadā bija ļoti laba iepretīm TP populistiem, par ko toreiz izšķirās daudzi – ir jāaicina kvalitatīvs premjera kandidāts, Bērziņš nav nopietns ! Kā arī ir jāpieturās pie savas programmas, jo tieši to dienas beigās vērtē vēlētājs. Es arī vēlētos, lai NA sevi vairāk piesaka kā mazā cilvēka intereses pārstāvošu partiju, jo visas paŗējās vairāk aizstāv lielkapitālu, investorus un bagātniekus.

P.S. Vēmekļu komentārus var nerakstīt, neatbildēšu, jo tas ir zem mana goda !

+6
-1
Atbildēt

4

    aigarsaboltins > lebronj2356 03.12.2013. 10.34

    Mīļo kriksīt, bet tu tak paraksties zem vēmekļa deģenerāļa petenes fanu kluba “komentāriem”. Jāatzīst: ja mani “atbalstītu” šāds bandītu izdzimums, es viņu jau sen būtu sameklējis un izārstējis no jebkuras vēlmes slavināt mani. Acīm redzot, NA savā muļķībā to nesaprot un pat sievietes, piemēram, Betija Ceļmale, atzīst viņa “izteiksmes veidu” par labu esam, nevis vēmienu izraisošu. Kaut kāda “maružas” psiholoģija, reizēm šķiet, ka katram, kas sapinas ar Na,tiek ievadīta kaut kāda muļķību veicinoša vakcīna un papildus viņi katru rītu dzer muļķības tabletes.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > lebronj2356 03.12.2013. 11.04

    ABC
    es viņu jau sen būtu sameklējis un izārstējis no jebkuras vēlmes slavināt mani

    Kurš gan tevi, zarnu infekciju un STS perēkli, slavinās. Ja nu vienīgi tavas sugas īpatņi, 1,5% zatļerastu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > lebronj2356 03.12.2013. 11.23

    Esi kļūdījies – es neesmu parādnieks, ja kas. Man prieks, ka tu lasi manus komentārus un apgūsti šo to jaunu, kas ļauj papildināt robus tavā acīm redzami trūcīgajā izglītībā, piemēram, jēdzienu STS, kaut arī īsti neizproti to jēgu, bet to jau no krieva arī nevar prasīt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > lebronj2356 03.12.2013. 16.54

    Neredzu,ar ko būtu principiāli atšķirīgs ABC un Ģenerāļa izteiksmes līdzekļu arsenāls;tāpat notiek tīksmināšanās ap visām ģenitālijām un atkritumiem,kādi vien sastopami pasaulē,tāpat neredzu principiālu atšķirību starp euroieviesējiem un kremļa imperiālistiem;vieni viltīgāki,otri brutālāki,bet abi ne jau par tautu brīvību un labklājību rūpēties taisās..

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 03.12.2013. 09.15

Kurmītis
Hi, hi, hi,. Pareizajam virsrakstam vajadzēja būt „Saskaņas reitings turpina AUGT” nevis „nekrītas”. Pretēji valdošās koalīcijas partiju reitingiem, kuri visi strauji sākuši gāzties bezdibenī … Bet nu ko gan no vemjotības piāristiem žurnāliņa IR citu varēja gaidīt. Zēniem šaize. Baltais Polārais Zvērs strauji tuvojas un nākamgad ap rudens laiku ietsāsies galīgā Pakaļa … : )
P.S. Ar lielu nepacietību gaidu decembra reitigus pēc viesiem šiem atkāpšanās cirkiem. Interesanti – tur vemjotība vispār noturēsies virs 5% barjeras jeb ne? … :)))

+1
-8
Atbildēt

1

    aigarsaboltins > Dina 03.12.2013. 09.29

    Jo sliktāk Latvijai, jo labāk pusjukušajam Kurmītim un tikpat neadekvātajam deģenerālim peitena klubam. Tā jau saka, ka katrā sabiedrībā ir zināms defektīvu gēnu nesēju procents.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 03.12.2013. 09.04

Diskutējot par sīkumiem vēlams nepalaist garām galveno: Latvija straujiem tempiem iet uz to, ka Latvijā vienpersoniski valdīs Šlesera veidojums – SC+”Gods kalpot Latvijai”. Rīgā šo mērķi realizē Ameriks, Latvijas mērogā būs Sudraba. Sarēķiniet procentus un neceriet, ka SC reitings mazināsies. Krievu kontrolētie mēdiji jau sen ir iznīcinājuši visus SC konkurentus.

+9
-3
Atbildēt

10

    janis17 > jmaklakovs 03.12.2013. 09.32

    Nomale, turpini vien noķēzīt vienotības vienīgos sabiedrotos un tevis aprakstītais mērķis būs sasniegts!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.12.2013. 09.47

    aivarsk. NA? Vai man raudāt vai smieties par tavu komentāru?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 03.12.2013. 10.26

    Labāk jau pasmejies tagad, raudāsim visi pēc 12. Saeimas vēlēšanām… Vēsture šo nosauks par “neizmantoto iespēju laiku”.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > jmaklakovs 03.12.2013. 10.30

    aivarsk
    Nomale, turpini vien noķēzīt vienotības vienīgos sabiedrotos

    Kādi tur vairs sabiedrotie? Pēc tā visa, ko sastrādājusi Vienotība un čekas pederasta uzdevumā, parādu un alkatīgo mātīšu atkarīgais premļjaks, aizmirsti. Tas viss jau vairs neatgādina sūdu čupas atstāšanu pie kaimiņa durvīm, ko ikdienas izdarīja Vienotība, bet gan drīzāk durvju spridzināšanu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > jmaklakovs 03.12.2013. 10.41

    Nomale: neraudi, bet pasmejies labāk, par tiem, kas sevi dēvē kā vienīgos sabiedrotos Vienotībai!
    Tur pat ienaidniekus nevajag, ja tādi ir sabiedrotie.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > jmaklakovs 03.12.2013. 11.11

    Šitādi sabiedrotie ir kā mēslu čupa, kurā cilvēks aiz neuzmanības iekāpis – labs laiciņš paiet, kamēr izdodas nomazgāt lipīgo masu un likvidēt pretīgo smaku. Vienotība maksā par savu kļūdu, sapinoties ar NA.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 03.12.2013. 12.45

    ar ko tad vajadzēja “sapīties”?
    Saki droši, lai par tevi vienreiz visiem ir skaidrība, trolli!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.12.2013. 12.52

    aivarsk. It kā mums abiem viens mērķis, bet kad nupat centos pievērst uzmanību draudiem, kas varētu nākt no SC un “maigās varas” tu fiksi nomainīji tēmu uz Vienotības “pāridarījumiem” nabaga NA. Labs no tevis vienīgais sabiedrotais:(

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > jmaklakovs 03.12.2013. 13.03

    Nomale, viņi visi atkārto to, ko kāds “ideologs” uzraksta priekšā, nekāda diskusija tur nevar sanākt. Ias ir tāpat, it kā katram NA biedram uz dibena būtu suņanagla, kas nejauki sāp, tāpēc cietējs ne par ko citu, kā par šo suņanaglu – savas partijas apšmucēto prestižu – nav spējīgs ne domāt, nedz runāt. Būtu vērts uz pāris dienām nobloķēt šamējo serveri un tad palasīties “komentārus”. Atceros, ka pirms pāris mēnešiem viens neandertāliešu gudrelis Delfos vaimanāja, ka nezināmi nelieši esot “ielaiduši serverī vīrusu, kas esot sabojājis dzelžus”(muļķītis droši bija parādniekam rada), un tad gandrīz visu dienu bija no NA komentāriem miers – neviens neiedrošinājās bez atļaujas iepīkstēties:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 03.12.2013. 23.47

    nomale, centos pievērst uzmanību draudiem, kas varētu nākt no SC un “maigās varas”
    _______________________________
    Šos draudus nevar realizēt bez latviešu līdzdalības.
    Paskaties, cik jau ir savervēto.
    Vai uzskati, ka mēslu gāšana vienam uz otru pievilina vēlētāju? Nē!
    Reitingi rāda, ka samazinās GAN mēslu lējēju, GAN aplieto popularitāte. Tātad tas strādā to trešo spēku labā.
    Tāpēc es jau sen aicinu, ka jāpārtrauc gānīšanās, kamēr nav par vēlu.
    Realitātē ne NA, ne vienotība nesasniegs katra 50 % vēlētāju balsis, taču gudri sadarbojoties to būtu iespējams izdarīt!
    Es esmu ar mieru, lai vienotībai ir 45% un NA 5,1%. Lai. Bet visa iepriekšējā rīcība ar pusizdomātiem un izdomātiem mēsliem grauj ABUS reitingus.
    Nevajag tēlot, ka nesaprati iepriekš, ko es gribēju teikt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 03.12.2013. 08.55

Vislabākais (esošā politiskā sistēmā, kuru es neatbalstu) būtu šāds sadalījums valdībā ar esošām partijām:

Ministru prezidents: V
Aizsardzības ministrs: NA
Ārlietu ministrs: V
Ekonomikas ministrs: RP
Finanšu ministrs: V
Izglītības un Zinātnes ministrs: RP
Kultūras ministrs: NA
Labklājības ministrs: SC
Satiksmes ministrs: V
Tieslietu ministrs: NA
Iekšlietu minstrs: ZZS
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs: RP
Veselības ministrs: SC
Zemkopības ministrs: ZZS

Un lai viņiem visiem veicas! Nevarēs laist populismu un spēlēt uz vēlētājiem – nāksies visiem vienoties par kaut ko.

+2
-9
Atbildēt

6

    austrisv > inta_s 03.12.2013. 10.13

    Nu jā, vajag atdot SC, pēc tevis teiktā ,visas populistiskās nozares, lai šie uzsāk pieprasīt no premjera līdzekļus šim abām nozarēm: veselībai un labklājībai.Spodrināšanās pirms vēlēšanām ies uz pilnu klapi! Gribēs pacelt uzreiz pensijas par kādiem 50 Ls, un ja nedos, tad aicinās tautu atbalstam.
    Tāpat gribēs pārbalsot budžetu, kurā veselībai prasīs 4% no IKP!
    Bet, kam nedos. droši vien Aizsardzības ministrijai, vai to labāk likvidēt uut.
    Kāds populisms tad tik sāksies. Bail pat iedomāties, ja SC atdos šis ministrijas. Bez tam vai Veselības obligātā apdrošināšana tad vairs būs vērā ņemama, jo SC taču bija, ka visiem jānodrošina veselības aprūpe bez izņēmuma.
    Jā, interesanti, un ka stad notiks saeimā visam tam ļembastam , kurš kuru vtad atbalstīs! cik naudas vajadzēs atkal aizņemties.
    Stulbums stulbuma galā!
    Ak jā, un par šo visu šluru atkal atbildīgs būs pašnāvnieciskais premjers no Vienotības! jauki izplānots, bet kur ņems to muļķi: ja nu vienīgi atkal varētu būt naivais Kariņš vai muziķis un kordiriģents Dālderis.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 03.12.2013. 10.59

    Un tas AM noteikti būtu tas āksts Parādnieks, kurš žvadzināja tos ieročus tai bērnudārzā?
    NA jau bija gan KM, gan TM amati, un rezultāti ir graujoši, īpaši, tieslietās.
    Populistiem un klauniem jāsēž opozīcijā, neko viņiem nevar uzticēt, viņi ir absolūti nekompetenti jebkurā sfērā.
    Tāpat gan, ka tas viņu elektorāts, kurš ar galvu nedraudzējas.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.12.2013. 11.22

    Izlasot jūsu abu atbildes tā vien rādās ka vēlētos visos amatos redzēt Vienotību.
    Es neesmu pret vienu partiju jeb nav partiju vispār, taču tad jābūt tiešai demokrātijai izmantojot modernās tehnoloģijas, lai jebkurš LR pilsonis var kandidēt un jebkurš LR pilsonis var atlasīt, salīdzināt un balsot par kandidātu.

    Taču cita veida vienas partijas diktatūra ar tās elites izdomāto programmu, noteikti nav demokrātiska.

    SC varētu darboties pieejamā budžeta ietvaros, tas būtu koalīcijas līguma sastāvdaļā – tad lai viņiem veicās realizēt kaut kādas sapņu pilis, kad jārēķinas ar piešķirto budžetu.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 03.12.2013. 11.31

    Un tu domā, ka amatos var likt da jebko, lai tikai nebūtu no V?
    Es neapgalvoju, ka V ir ideāla, bet, tik nekompetenta, tumsonīga un bezprincipāla, kā ZZS un NA tā noteikti nav.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.12.2013. 12.04

    ou please, kādi principi ir Vienotībai, kas deklarē ka amatos savējos bez konkursa nebīdīs un tad seko Pulks un Škapars. Beidz šo. Nav nekādu principu nevienam no viņiem, vismazāk to ir NA – tam es piekrītu. Lai cik smieklīgi nebūtu bet tieši Rubiks vienīgais nav liekuļojis – viņš skaidri definējis savu nostāju pret Latviju un savām interesēm realizēt Kremļa politiku un pie tā arī turās visur kur vien var. Tas protams nenozīmē ka pa viņu vajadzētu balsot.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > inta_s 03.12.2013. 12.13

    Paldies Dievam nevis to, cik vietas tev ir Saeimā, bet kas tu esi nosaka tavu vietu izpildvarā. Tātad pēc darbiem un nopelniem, kas ir demokrātijas pamatā. SC nav pelnijuši neko, tikai pelēku opozīciju un mūžīgu brālību ar PSRS mantinieci -Krieviju. Jo tāda ir viņu domāšana un Darbi! Arī pat ar 49 vietām būs tas pats!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Nika 03.12.2013. 00.42

Kapec lai kristu SC popularitate? Ta ir austrumu kulturas partija un vinu bez jautajumiem atbalsta austrumu kulturas cilveki. Nils var darij jebko vai neko. Tas neko nemainis.

Tikai valdiba tadus laist nedrikst nekad. Lai sezh muzhiga opozicija.

+13
0
Atbildēt

4

    aigarsaboltins > Nika 03.12.2013. 07.19

    Diemžēl NA fīreri arī var aplaudēt masu slepkavām, slavēt komunistu riebekli karātavputnu Hūti, balsot kopā ar SC, lamāties kā pēdējie krievu bandīti – atrodas tak nepilni 6 % cilvēku, kas gatavi par viņiem balsot. Tā jau vairs nav pat austrumu, bet gan zemcilvēku (untermensch) “kultūra”, un labi, ka tādu ir tikai nepilni 6 % no visiem Latvijas iedzīvotājiem. Domāju, ka pēc pēdējās gavilēšanas par Dombrovska izēšanu šis procents būs vēl krietni zemāks.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    Vineta > Nika 03.12.2013. 10.22

    ABC
    Diemžēl NA fīreri arī var aplaudēt masu slepkavām, slavēt komunistu riebekli karātavputnu Hūti,

    Vai tas nebija jūsu, morālo kropļu, fekāliju stumdītāju-latviešu nīdēju elks, Puķina piesmietais zoo-prezis, kurš piedalīdamiem kara noziedznieku šabašā 9. maijā Maskavā, slavinādams cilvēces vēsturē lielāko bendi, uzkrāva sev atbildību par desmitiem miljonu krievu fašistisko izdzimteņu zvēriski noslepkavoto eiropiešu nāvēm?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Nika 03.12.2013. 10.28

    Jā, NA leksika ne ar ko neatpaliek no krievu bandītiem.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > Nika 03.12.2013. 10.59

    ABC
    Atsauces studijā!!!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

DivasDveseles 03.12.2013. 00.20

Tad jau arī daudziem citiem arī citās pilsētās jāatkāpjas! Lasi http://www.philos.lv rakstu ”Zolitūde. Veļu mielasts.” http://www.philos.lv/Velu_mielasts.html

+1
-6
Atbildēt

0

vogelchen 03.12.2013. 00.05

Politiskās konkurences trūkums.Politiķa prestižs – nekāds. Ideālisma neesamība politikā. Vēl pa virsu visam tam – ķengas un skaudība. Tautas vēlme atrast savu Saulvedi ir, un tā arī attiecīgi tiek izmantota. Pagaidām tiekam cirpti, bet tomēr vēl joprojām esmu naivs ideālists.

+4
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 02.12.2013. 23.38

Dabīgi, ka nevar kristies, maksimālā idiņu kapacitāte ir sasniegta. Nolāpīts, ko ta darīs tālāk? Sudrabas satelīts nogāzās pie pacelšanās…. Repše ir mr. -5%…. RP reitingu nav vispār. …ZZS var nopirkt…. Šlesi neviens neņem pa pilnu rubeli…Un pāri visam Valstī latvieši ir pārliecinošā vairākumā un zin, ka kremlim tic tikai plānprātiņi. p.s. Sudrabas partijā uzņem pēc uzvārda pirmā burta “S”. Sudraba; Sausnītis; Skulte; Šlesers. Ir jau diskrimenējoši, bet tādas ir tradīcijas!

+10
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 02.12.2013. 22.54

Mums ir divas partijas, kurām ir savs fanātisks kodolekterots – SC un NA, kaut, balsošanas motivācija katram sava.
Tāpēc tās abas var darīt jebkādas muļķības, cūcības, utt., un šis elekterots, tik un tā, par tām balsos, jo kriski šīs te partijas vērtēt nespēj un pat negrib.
Daļēji tāda ir arī ZZS.
Par pārējām partijām balso elektorāts, kas, tomēr, cenšas domāt, nevis balsot “ar sirdi”, tāpēc jau tās tiek vērtētas kaut cik kritiski, un to reitings nestabils.

+9
-8
Atbildēt

17

    Ojārs > ligakalnina 02.12.2013. 23.16

    dzeris49 Mums ir divas partijas, kurām ir savs fanātisks kodolekterots – SC un NA, kaut, balsošanas motivācija katram sava.
    —————–
    Tāpēc Vienotībai ar to jārēķinās – nu ka viņiem nav “fanātiska kodolekterota :)))”, tāpēc ir ļoti muļķīgi čakarēt savus uzticamos partnerus, kas nu jau tādi ir vismaz 6 gadus.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 02.12.2013. 23.19

    Par pārējām partijām balso elektorāts, kas, tomēr, cenšas domāt
    ——————-
    tagad Zīgerista (oi, atvainojiet, Zatlera) elektorātam atkal būs “jādomā” par ko balsot. Izvēle ir smaga lieta – lai gan varianti ir – Šlesers, Repše, Sudraba??? Grūta izšķiršanās… :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.12.2013. 23.20

    Kā tu cilvēks pat Latviju, latvietību ar sirdi nobalsosi?
    Tak jau stulbi tas ir, jo par to taču vajadzētu maksāt, lai tikai ar prātu tādu izvēli varētu izdarīt!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.12.2013. 23.32

    Tie infantīlie “nacionalisti” vienīgie, kas pārstāv to Latviju un latvietību?
    Labi vēl, ka vairākums latviešu nav viņiem līdzīgi.

    andrejs – jā, redzi, cilvēki, kas domā, reizēm arī kļūdās, bet tas ir labāk, kā būt nekritiskam fanātiķim.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 02.12.2013. 23.37

    kurš apgalvo, ka vienīgie? :)
    //////////////
    dzeris49 Tie infantīlie “nacionalisti” vienīgie, kas pārstāv to Latviju un latvietību?
    —————-
    Rīgā jau gandrīz vairākums. Un par to nav jābrīnās – tieši Rīgā latvieši visvairāk izjūt kolonizācijas sekas.
    //////////////
    dzeris49: Labi vēl, ka vairākums latviešu nav viņiem līdzīgi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 02.12.2013. 23.43

    dzeris49 Tie infantīlie “nacionalisti” vienīgie, kas pārstāv to Latviju un latvietību?
    ________________________________________________
    Nāc, dzeri, pacīnīsimies kādos IQ testos! Varbūt šahu uzspēlēsim? Citādi man jau apnicis, ka tukšus salmus vien kul…

    Kas attiecas uz Latviju un latvietību, tad aicinu nosaukt politisko spēku, kurš to reāli aizstāv bez NA!
    Kurš vēl iebilst pret puķinku un medveģevku tirgošanu pret TUA krieviem?
    Kad būsi izdomājis atbildi, izvēlies arī ieroci intelektuālajam duelim!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 02.12.2013. 23.54

    Andrejs,Repše un Šlesers atšķirībā no Sudrabas jau ir izmēģināti,nekādu ilūziju.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 03.12.2013. 00.02

    ….oi, andrej, nepiesauc nu uzticību….vismaz pieminot nacionāļus…Tu ļoti labi zini, ka tas neatbilst patiesībai…meklē citus argumentus… :)

    …protams, ka miers baro, nemiers posta…bet….tad šis nosacījums jāievēro no abām pusēm….un nacionāļu komunikācija caur medijiem, piedod, bērnišķīga…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 03.12.2013. 01.58

    andrejs
    :)))”, tāpēc ir ļoti muļķīgi čakarēt savus uzticamos partnerus, kas nu jau tādi ir vismaz 6 gadus.

    Grūti runāt par kaut kādu uzticību, ja Vienotība par saviem uzticamiem paģeļņikiem izvēlējusies ZRP, bet NA ir centusies pazemot.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 03.12.2013. 06.18

    dzeris49 Tie infantīlie “nacionalisti” vienīgie, kas pārstāv to Latviju un latvietību? +++’viss nav tik vienkārši. Manu parāt ir diva veida vēlētāji, vieni ir tie, kuri balso par personālijām, citi ir tie, kuri balso par partiju programmām. Lai cik domājošs un citādi gudrs politiķis pārstāv partiju, kuras programmā es neatrodu atbildi uz sev svarīgu jautājumu, jeb šo partiju pārstāvji pauž man nepieņemamas lietas, tad es nevaru par šo partiju balsot, lai arī cik ” neizsmeļams” būtu tās intelektuālais potenciāls :)
    Un otrādi, ja es kādas partijas programmā atrodu konkrētas un man pieņemamas nostādnes pret man svarīgiem jautājumiem, taču “personāžs” īsti neapmierina, tad nu ir divas izejas, vai nu nepiedalīties vēlēšanās vispār, jeb iet un ar sakostiem zobiem nobalsot par partijas programmu, cerot, ka ļauži, kuri ir apņēmušies savu programmu īstenot, tomēr spēs turēt sevi kaut kādos saprāta rāmjos. :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.12.2013. 08.05

    Un kas tad tai NA programmā labāks par V programmu?
    bez tam, programmu sarakstīt var katrs, cita lieta ir programmu īstenot dzīvē, un tāpēc vienmēr brīnos par NA elektorātu – jūs tiešām ticāt, ka tie NA iesalnieki – parādnieki vai bērziņi – rasnači ir tie, kuriem var uzticēt vadīt valsti, ar viņu kompetenci un “godīgumu”?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 03.12.2013. 09.38

    Dzeri, Varu pastāstīt:
    1. un GALVENOKĀRT – Nodrošināt, lai latvieši Latvijā justos kā savas tautas mājās – latviskā un taisnīgā vidē, drošībā un labklājībā.
    2. NA ir vienīgais Saeimā pārstāvētais spēks, kas nav pat apspriedis kremlinu atrašanos Latvijas valdībā.
    3.Demogrāfijas politika
    4. Bērnudārzu un skolu pāreja uz mācībām latviešu valodā.
    5. Valsts un Eiropas atbalsts mērķtiecīgi tiek virzīts ražošanas veicināšanai Latvijas reģionos.

    Kas man nepatīk – doma par tautas vēlētu prezidentu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 03.12.2013. 10.04

    Aivar, es gan šorīt radio dzirdēju kaut ko pavisam citu. Acīmredzot jautāts Lūsim par nākamo valdība skoalīcija sveidošanu. bet Lūsis (NA šefs) izteicies, ka kamēr Ušakovs un Urbanovičs ir SC vadībā , sadarbība ar SC neesot iespējama. Tieši tā arī pajautāts, bet, kas būtu, ja šie abi vairs nebūtu vadībā? Acīmredzot tad NA varētu sadarboties ar SC valdībā

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 03.12.2013. 10.07

    Džeri, piekrītu, jo rasnačš jau ir seviški uzticams NA biedrs ar labām iestrādēm. Vai tad arī Bērziņš toreiz, kad viņš tika par prezidentu, nepajautāja tajā ierakstā, kā balsojuši SC un tad vēl, bet kā Rasnačš? rasnačs jau parakstīja arī Muižniece sviltoto protokolu savulaik. Jā, veco tēvzemiešu pabira sir labi pakalpojušas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 03.12.2013. 10.24

    Bet, tava interpretācija ir interesanta.
    Kamēs sc sadarbosies ar kremliniem, kamēr noliegs okupāciju, staigās pie čļena, nesapratīs to ideju, par kuru spriedām satversmes preambulā u.c., tikmēr nopietnas sadarbības ar sc nebūs. Pretējā gadījumā nebūs NA.
    RiP piemērs ir daiļrunīgs…
    Bet, ko tad tu uztraucies, vienotība jua 2as vēlēšanas atpakaļ deklarēja, ka sc atstāšana ārpusē ir “liktenīga kļūda”! Tik uz priekšu, biedrene bet! Saņemsiet ukrainas variantu!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 03.12.2013. 10.38

    Nu gan izskatās, ka NA vadoņi ir pārņēmuši jau sen pagājušās Aboltiņas stafeti, kura no ušakovmīles ir pārtapusi par ušakovnemīli atšķirībā no NA, kura savu nostāju ir mainījusi vismaz Lūša personā, jo nevēlos uz visu NA attiecināt viņa izcilos domas graudus , ko taču nevar pasludināt par nebijušiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.12.2013. 11.27

    Lūsis ir izcilākais NA ieguvums, īsts patriots, nacionālists kopš zīdaiņa vecuma, un, galvenais, īsts godavīrs ar neaptraipītu reputāciju.
    Cilvēks, kurš apstiprina teicienu – nacionalisms ir neliešu pēdējais patvērums.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

andris902 02.12.2013. 22.51

….Ušakovs provocē….pat iespējams, ka varētu atkārtoties 16.marts un rītdienas protesta akcijas var pāraugt nekārtībās….lai, nu, visiem stipri nervi un vēss prāts!…

-“Rātslaukumā vienlaikus rīkos divus piketus – par un pret Ušakova atkāpšanos”
http://www.la.lv/ratslaukuma-vienlaikus-rikos-divus-piketus-par-un-pret-usakova-atkapsanos/

+7
-4
Atbildēt

1

    dro > andris902 03.12.2013. 00.19

    zanE. Ja valstī nav valdības, tad pilsētas galva ir karalis:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

janazakovica 02.12.2013. 22.48

parfrazejot virsrakstu..caureja pagaidam nav piemetusies…

0
-1
Atbildēt

0

silvija_vitina 02.12.2013. 22.25

Ļoti ticams (khe, khe) sociologiskais pētījums, it īpaši paskatoties uz rindiņu “saraksts ar sudrabu – 6%”. Ne nosaukuma, ne cilvēku, ne programmas. Un pat pati sudraba kopš aiziešanas pensijā neko lāgā nav darījusi, bet “atpūtusies”. Diez kādi marsieši tika aptaujāti, lai dabūtu TĀDU ļoooooti ticamu rezultātu?

+12
-2
Atbildēt

8

    andris902 > silvija_vitina 02.12.2013. 22.38

    …traductrice….Sudrabas “gaišais tēls” saglabājies daudzu ļaužu atmiņā un tiem ir pilnīgi vienalga kāds būtu partijas nosaukums – galvenais ir vārds….tāpat kā Zatlera partijai….cik no vēlētājiem pazina Zatlera partijniekus?…bet visi zināja Zatleru…vai atceries kāda eiforija tolaik valdīja, pat kamēr partija nebija nodibināta – reitingi iespējamajai partijai uzskrēja debesīs….mūsu vēlētājs ir tik neprognozējams, cik vien augsts domas lidojums ir iespējams….

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > silvija_vitina 02.12.2013. 22.42

    mūsu vēlētājs ir tik neprognozējams, cik vien augsts domas lidojums ir iespējams….
    —————–
    Toties kolonistu elektorātu nekas un neviens nepiemuļķos. Viņi nešaubīgi zina, kas ir īstie par kuriem balsot

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 02.12.2013. 22.54

    ….andrej…viņiem ir “vienīgā un īstā” partija par kuru balsot un nav jāvelk sērkociņi, kā tas notiek ar latviešiem…nav jāpiepūlas un jāzīlē – viens saraksts un…basta!….atliek vien krustiņus mīluļiem savilkt…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > silvija_vitina 02.12.2013. 22.58

    ZanE – tieši tāpēc ierosinu beigt apmētāt vienam otru ar mēsliem. Tas taču ir absurds, ko mēs darām…

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > silvija_vitina 02.12.2013. 23.09

    Zanei Tevi padomi, kā zaķim stopsignāls.
    Dažus mēnešus palaista mēslus un skat – 2 % no NA un 1% no vienotības pārgājuši kur? Pareizi, pie ZZS!
    Tie ir tie no NA, kuriem nepatika, ka Bordānu izslēdz no NA un tie no vienotības, kam nepatīk vienotības uzvedības maniere.
    Cilvēkiem nepatīk tie, kas ar mēsliem laistās un aplietie arī ne…
    Pašiznīcinoša nodarbošanās…

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 02.12.2013. 23.30

    ZanE
    īsti nepiekrītu sudrabas salīdzinājumam ar zatleru. zatlers uztaisīja vilni un uz viļņa arī iebrauca saeimā. kur tad tas sudrabas vilnis? vai tas zibsnītis, kad viņa kaut ko tur tā kā reiz iečiepstēja bez redzamām sekām? un kad tas vispār bija? Kā tur ar to tautas politisko atmiņu?

    personīgi man ši aptauja šķiet stipri aizdomīga, un lai arī es vispār ne īpaši augstu vērtēju tās soc.aptaujas, šī man šķiet – ar pirkstu debesīs.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > silvija_vitina 02.12.2013. 23.48

    Jāatceras tomēr,ka lielai daļai jau esošās partijas ir noriebušās līdz brošai,viņi ir jauna favorīta meklējumos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 02.12.2013. 23.57

    …traductrice….tur nav par ko brīnīties – it īpaši gados vecākiem cilvēkiem Sudraba patīk kā taisnprātīga ļaunās valdības apkarotāja, kas runā skaidru valodu un vienmēr zin kā pareizi jādara, kurai allaž bijis viedoklis par jebkuru jautājumu….mūsu sabiedrība politiķus uztver kā ienaidniekus, bet Sudraba vienmēr “cīnījusies” ar ļaunumu un “izšķērdību”….Sudrabai atliks pāris reizes uzkāpt tribīnē, parunāt, pakritizēt visu un visus, piesaukt Dieva vārdu un….viss notiks!….paskaties TV intervijas ar cilvēkiem uz ielas – cik bieži tiek piesaukts Sudrabas vārds….
    …protams, viņas pašas mūža sapnis ir iesēsties prezidenta krēslā – bez atbildības, bez nepatīkamu lēmumu pieņemšanas, ar Laimes Mātes misijas apziņu….bet….tas viņai nespīd, ja vien līdz tam laikam netiks mainīts likums par tautas vēlētu prezidentu….
    …tā kā – lai kā mums tas nepatiktu – diemžēl, reitings ir tuvu patiesībai…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

dro 02.12.2013. 22.15

SC popularitāte pagaidām nekrītas.
_________________
Kādēļ tai būtu jākrīt? Vai sākusies SC elektorāta masveida emigrācija?:)

+23
-1
Atbildēt

2

    Ojārs > dro 02.12.2013. 22.40

    Žetons!
    Vai tiešām Vienotības fani, ka šeit novākšies īpaši biezā slānī, ir tik naivi un cer, ka sīkas Ušakova kļūdas ietekmēs “Kononovu mazdēlu” reitingu?

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 02.12.2013. 23.05

    Ušakovs var 30 tādas maksimas piedzīvot un neatkāpties un tāpat urlas par viņu balsos un par sc. Vienotībai atliek noriet NA, lai celtu ZZS reitingu.
    Viss šai pasaulē ir saistīts.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

Evita 02.12.2013. 21.54

Nu es diezgan uzmanigi attiektos pret Freimana faktiem, man jau liekas ka tas nopublices, ka vajag Sleseram un Co.

+10
-3
Atbildēt

2

    austrisv > Evita 02.12.2013. 22.01

    Jā, tā tas varētu būt, jo ilgi jau sānus Freimanis nepasildīja Dienā. Tika aizsūtīts uz “laukiem” taisīt reitingus pirms vēlēšanām.
    Laikam labi uztrāpīji, jo ātri Tev to + nomīnusoja.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Evita 02.12.2013. 22.42

    …andris_rivaner…iebildīšu!…nav manīts, ka Freimanis pielietotu “īpašo metodiku” aptauju rezultātu apkopojumam….ieteiktu uzmanīties no Kaktiņa kantora specifiskās metodikas….it īpaši aptaujās, kurās tiek noteikts pilsētu mēru reitings…. :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

austrisv 02.12.2013. 21.30

Tas, ka par SC balso krievvalodīgie, jo viņi jau netiek šķelti pa partijām- tur arī viss noslēpums- viņi zina par ko jābalso.
Pārējo reitingi svārstās, kā jau parasti, lai vienu mēnesi klaigātu, ka atbalsts krītas, bet nākošo mēnesi atkal klaigātu, ka atbalst tiem kritušajiem ceļas. Vai tas kas jauns!

+12
-1
Atbildēt

0

buchamona 02.12.2013. 21.25

Saskaņas reitingu procents nav jāņem vērā. Viņi ir slimi ar politisko lepru un jebkura cita “latviskā gala” partija, kas ar Saskaņu stājas ciešākos kontaktos, mirst :) Tā vismaz līdz šim tas ir bijis un ar to arī mūsu godājamie politiķi rēķinās :).

Tādēļ, cik mandātus Saeimā saņems ” konstantā opozīcija” SC – 21, jeb 23 – tam nav nekādas nozīmes.
Svarīgi ir – kā savā starpā vēlētāju balsis sadala Vienotība, ZZS un NA, vai ar šīm trijām partijām pietiek, lai tulīt pēc vēlēšanām veidotu koalīciju, jeb būs vēl jāņem kāds no jaunajiem, kurš iesprauksies RP vietā?

Tas viss pie nosacījuma, ka Repše un Sudraba netiek pāri 5% ar tik lielu balsu skaitu, ka viņi spētu ietekmēt notikumus Saeimā. Taču – kaut kā liekas, ka RP ir pamatīgi paārstējusi LR vēlētāju un diez vai vēl kāds jaunatnācējs spēs sasniegt tos vēlēšanu rezultātus, kurus savlaik uzrādīja zatleristi

+19
0
Atbildēt

27

    eva_o > buchamona 02.12.2013. 23.03

    Palasīju komentus un… negribas pat vairs neko teikt. Bezjēgā diskutēt, tukši izniekojot laiku. Ir līmenis, kur tā distance uzskatos jau ir pārāk liela. Tu viņiem stāsti, ka zeme ir apaļa, bet “īstie latvieši” kliedz pretī: “Turi muti, kangar un Maskavas roka! Zeme ir plakana! To pat katrs bērns ar savu aci skaidri redz!” Nu, nu… Lai jums dzīvē veicas…
    Rīt noteikti iešu piketā pie Rīgas domes atbalstīt Sociāldemokrātisko partiju Saskaņa un tās līderi Nilu Ušakovu. Lai cilvēki Latvijā nedomā, ka te “IR” komentos ir tā vienīgā un lielā Vienotības Realitāte.

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 02.12.2013. 23.12

    viestur – laimīgu taciņu!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 02.12.2013. 23.19

    Viestur, kāpēc “sociāldemokrātiskā partija” izvēlējais sev par sabiedroto supermiljarderu partiju “Eģinaja Rossija”, kura valda ar GINI index virs 40? Vai Jums neliekas ka kaut kas neštimmē? Varbūt tā nemaz nav sociāldemokrātiskā? Varbūt tas tikai tāds smuks vārdiņš nosaukumā, lai piesaistītu tik naīvus cilvēkus kā Jūs?

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.12.2013. 01.45

    viesturs_501
    Ja Ušakovs nobendētu 40 miljonus, jums, sub-human, cilvēces pabirām, tas būtu mīļš kā Staļins, ko bidļjaķina aptaujā “imja rossija” atzina par pašu izcilāko savas sugas brāli.
    http://it.wikipedia.org/wiki/Imja_Rossija

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 03.12.2013. 07.56

    => argunte
    “kāpēc “sociāldemokrātiskā partija” izvēlējais sev par sabiedroto supermiljarderu partiju “Eģinaja Rossija”, …? Vai Jums neliekas ka kaut kas neštimmē?+++
    Latvijai ir šis tas pārdodams arī Krievijas tirgū (šprotes, piena produkti u.c.). Krievijā runāt jēga ar tiem, kam vara, tātad, ar “Eģinaja Rossija”. Tas nenozīmē ideoloģisku tuvību.
    Nupat 9. novembrī Sociāldemokrātiskās partijas Saskaņa kongresā partiju sveica Eiroparlamenta sociāldemokrātiskās frakcijas priekšsēdētājs Hanness Svoboda. Saskaņa viennozīmīgi virzās uz pilntiesīgu dalību Eiropas sociāldemokrātijā. Eiropas sociālistiskajā partijā PES (www.pes.eu) Latviju pārstāv Latvijas vecākā partija LSDSP un Sociāldemokrātiskā partija Saskaņa (http://www.pes.eu/en/pes-members).
    Iestājos LSDSP 1989. gada septembrī un darbojos šajā partijā līdz 2007. gada jūnijam. Bet… tur viss beigās tika darīts ļoti “latviski” – vajadzēja mazliet virs 5% balsu, lai partijas vadonis Jānis Dinēvics varētu lepni sēdēt opozīcijā un ne par ko neatbildēt. Man tas cinisms piegriezās. Tāpēc pārgāju uz Saskaņu, jo sociāldemokrātisku uzskatu cilvēkam tas ir labs risinājums. Saskaņa vieno, aug un pieņemas spēkā. Saskaņa ir par Latviju. Kādiem tas ļoti nepatīk. Nu, un? Vai man tāpēc jāpārdzīvo?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.12.2013. 09.40

    viesturs_501 . Viens jautājums – bet šis jautājums ir tāds uz kura balstās visi mūsu atjaunotās LR tiesiskie pamati. Skatoties no SC skata punkta, kas notika 1940. gadā? Latvijas Republika tika okupēta, jeb mūsu valsts aiz laba prāta iestājās PSRS sastāvā?

    Ja par šprotēm, tad šādi jautājumi nav jārisina caur kremlinu “diplomātijas” koridoriem. Tas ir PTO, ES utt jautājums.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 03.12.2013. 10.00

    => riņķī apkārt
    “Latvijas Republika tika okupēta, jeb mūsu valsts aiz laba prāta iestājās PSRS sastāvā?”+++
    Labs formulējums – okupācija bija, okupantu nav.
    Saprotu to tā, ka vēsturi izmainīt nevaram, bet Latvijas tautas nākotni veidot varam. Visi, kas uzskata sevi piederīgus pie Latvijas tautas, ir mūsējie, bet par pārējiem lai uzņemas atbildību viņu valstis. Pārvērst okupācijas tēmu par VIENĪGO tēmu vai par svarīgo tēmu – nav prāta darbs. Ja gribam netraucēti zagt, tad gan vajag, lai tauta šūmējas un zāģē zāģu skaidas… :)

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.12.2013. 10.14

    viesturs_501
    Sociāldemokrāti, kā tad!!!
    Zagļi, rusisti, staļinisti un tā kā cieši saistīti ar savu mātes parķiju, “bļaģinaja rossija”, jādomā, arī pederasti.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 03.12.2013. 10.16

    viesturs_501 Saskaņa viennozīmīgi virzās uz pilntiesīgu dalību Eiropas sociāldemokrātijā.
    ____________________________________
    šitās pīlītes varbūt var iepūst minētajam Hannesam Svobodam, bet ne jau normālam latvietim…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 03.12.2013. 10.24

    => General Patton Fan Club
    Šitos pekstiņus varat stāstīt saviem amUrikāņiem… :)

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.12.2013. 10.29

    Viestur,+++ okupācija bija, okupantu nav, tas ir labs formulējums tiem, kuri okupācijas, tai skaitā piespiedu rusifikācijas sekas, cenšas legalizēt un padarīt tās par neatgrieznisku LR sastāvdaļu, bet tas vnk neies tā krastā :)) Vienkāršiem vārdiem runājot.
    SC ” sociāldemokrātiem” teiksim ar Vācijas sociāldemokrātiem nav nekādas līdzības. Vācijas sociāldemokrāti cenšas aizstāvēt darba ņēmēju tiesības, jūsu uzdevums ir pārstāvēt kremlinu intereses Latvijā. Jūsu Urbanovičs raksta pasaku grāmatas par tēmu – cik labi bija dzīvot LPSR, jūsu Ušakovs cīnās par divām valsts valodām un katru gadu rīko svētkus to ” atbrīvotāju” piemiņai, pateicoties kuriem Okupācijas muzejā ir milzums liecību par staļinistu noziegumiem. Jūsu kontrolētajās skolās šobrīd tiek izaudzināta LR ienaidnieku jaunā maiņa, pat Izglītības ministrs bija spiests atzīt, ka tas Rīgā ir iespējams tikai tādēļ, ka skolu vadība baidās no Rīgas domes :)Utt

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 03.12.2013. 10.40

    => riņķī apkārt
    Sarunājas divi. Dīvaini sarunājas. Viens reāli IR Saskaņas biedrs, otrs par Saskaņu uzzin no avīzēm. Tas, kurš “patiesību” lasa avīzēs, dedzīgi stāsta tam, kurš aktīvi darbojas partijā – kāds ir Saskāņas patiesais uzdevums… Laikam tak es esmu tur, kur esmu, lai skatītos, domātu un darītu. Valsti nosargāt man ir svarīgi. Un ja es esmu Saskaņā, tad tas nozīmē, ka Saskaņa ir par Latviju.
    Darba ņēmēju labklājīga pastāvēšana kapitālismā – tā man svarīga tēma jau no 1987. gada. Daudz esmu par to rakstījis, runājis un cīnījies. Jā, tirgus ekonomikai jābūt. Bet “savējo čomu” kapitālisms ir baiss. Bāleliņi cīkstās par tiesībām izpārdot un notrallināt Latviju. Cīnās ar zobiem un nagiem. Kurš vainīgs, ka Latvija izmirst, ka latviešu ir mazāk, neka padomju laikos? Protams, vainīgi “okopanti un komonisti, kangari, čekisti un kofrofilokartisti”… Bla-bla-bla… :) “Daugavas racēji” nekad ne pie kā nav vainīgi. Nu, kā lai nepiktojas? Te pat enģelim pacietība zustu. :)

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.12.2013. 10.41

    viesturs_501
    Šitos pekstiņus varat stāstīt saviem amUrikāņiem… :)

    Šo sērgu, kopā ar Bizantijas sātanisko ideoloģiju ievazāja popi un kad osmaņi izvantīja to pederastu pūzni, visi sodomīti bija spiesti mukt uz vienīgo sev drošo vietu, Krieviju. Pac taču atceries, kāda bija krievu ģenerāļu un pulkvežu galvenā izprieca, apstākļos, kad viņu rīcībā miljoni beztiesīgu zaldātiņu (“терпи казак, атаманом булеш”).
    Ne jau velti izcilais rusologs, Sergejs Meļņikofs, minēja apzīmējumu “нация педераст”
    http://www.youtube.com/watch?v=zvi4aSCIuxU

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.12.2013. 10.46

    viesturs_501 Tās ir tikai frāzes. Lai gan – es neapstrīdu, ka Tu esi ” par Latviju”, tikai jautājums – kādu?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 03.12.2013. 10.56

    => General Patton Fan Club
    Vēlreiz – par saviem pekstiņiem runājiet ar saviem domubiedriem. Man šī tēma nešķiet tik vērtīga, lai vienmēr un visur runātu par to. Seksuālās minoritātes bija arī padomju laikos. Nu, un? Vai kāds tolaik par tām šūmējās no rīta līdz vakaram? Jums kads MAKSĀ, lai cilvēki dedzīgi vārītos par dažādām muļķībām?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 03.12.2013. 10.58

    viesturs: “Ja gribam netraucēti zagt, tad gan vajag, lai tauta šūmējas un zāģē zāģu skaidas… :) ”
    Parunasim par tiem, kam okupācijas neatzīšana ne mazakā mērā netraucē zagt? Parunāsim par Rīgas Domes struktūrvienībām, tagadējām. Parunāsim, kāpēc Rīgas Satiksme līdz šim brīdim nespēj sacerēt tādu savas darbības pilnu pārskatu, lai to varētu parādīt Domes deputātiem, par Stabiņu un Rīgas Namiem, par klajiem meliem, kas ir vienīgie Ušakova un Amerika argumenti šinīs traģiskajās dienās.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 03.12.2013. 11.02

    SC ir populisti, nevios SD.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 03.12.2013. 11.02

    => riņķī apkārt
    “Lai gan – es neapstrīdu, ka Tu esi ” par Latviju”, tikai jautājums – kādu?”+++
    Pafantazēsim – ir 2050. gads. Latvija ir dīvaini neierasta – nav māju graustu, ir rosīgi, smaidīgi cilvēki, daudzi ar bērniem, ielas tīras, veikalos preces, cilvēkiem ģimenes, darbs un alga. Runā latviski, krieviski, angliski (kā tagad, tikai labāk)… Ārēji maz atšķiras no Somijas, Zviedrijas.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 03.12.2013. 11.03

    P.S. Izlasīšu jūsu atbildi, kad atgriezīšos no piketa, kur prasīšu Ušakova demisiju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > buchamona 03.12.2013. 11.15

    => betijacelmale
    Nu, tad jau tieši piketā varam parunāt. Mani būs viegli atpazīt.
    Būšu ar plakātu: “PAR LATVIJU – Ušakovs ar darbiem, “labējie” – ar viltvārdību”.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.12.2013. 11.24

    viesturs_501
    Pafantazēsim – ir 2050. gads. Latvija ir dīvaini neierasta – nav māju graustu, ir rosīgi, smaidīgi cilvēki, daudzi ar bērniem, ielas tīras, veikalos preces, cilvēkiem ģimenes, darbs un alga,……. uzraksti “russenfrei” jau sen kā noņemti, jo ārzemnieki jau vairs nebaidās braukt uz Latviju. Senču atmiņas par piedzīvoto Jūrmalā “jaunā viļņa” laikā, sen jau izgaisušas, tāpat, kā šausmas, redzētās krievu geto, maskačkā, vai Boļģerajā. Viņi zin, ka visi staļisma, GULAG un WWII apoliģēti sen izķerti un pakārti, to dēli un mazdēli šahtās un pazemes rūpnīcās izpērk savu senču vainu, vai kā einuhi kalpo bagātos Karači un Marakešas harēmos.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.12.2013. 11.37

    viesturs_501
    Seksuālās minoritātes bija arī padomju laikos.

    Bija bija, tikai leitnantiņiem nebija atļauts jūs zaldātiņus dupsēt, kā šodien Krievijas armijā un vecākiem dienesta biedriem, ne tik. Tā bija tikai augstāko virsnieku privilēģija.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.12.2013. 11.42

    viesturs_501
    Būšu ar plakātu: “PAR LATVIJU – Ušakovs ar darbiem, “labējie” – ar viltvārdību”.

    Tulkojuma nebūs?
    Kā tad mērķauditorija, vienvalodīgais bidla sapratīs. Daudzi joprojām domās, ka fašistu mērglis, neostaļiniskais ekstrēmists, NKVDešņiku mazdēls Ušakovs, un viņa paģeļņiks, Ameriks, vainojami 54 cilvēku nāvē.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Dzidra > buchamona 03.12.2013. 12.39

    “Un ja es esmu Saskaņā, tad tas nozīmē, ka Saskaņa ir par Latviju.”

    Nav tiesa, Viestur. Ja tu esi Saskaņā, tad tas nozīmē, ka tu esi pret Latviju.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 03.12.2013. 18.55

    Viestur, kur tad atbilde? Es gan saprotu, ka pēc būtības jums nav ko teikt, bet cerēju, ka vismaz mēģināsiet. Jūs gan piketā neredzēju. Ja atļausiet, dalīšos iespaidos par jūsu – Ušakova atbalstītāju piketu. Sākumā tas man atgādināja okupācijas laiku brīvprātīgi-obligātu piedalīšanos Oktobra vai 1.maija demonstrācijas. Sanākušiem un no darbavietām atdzītiem cilvēkiem izdala vienā darbnīcā izgatavotus plakātus, Rīgas domes karogus un citus atribūtus.Tad ideoloģiski apkaltie (podkovannije) sauc lozungus, kuriem sanākušie ar lielāku vai mazāku entuziasmu piebiedrojās. Ar laiku pūli izdodas iekustināt. Neatļautas, (bet kurš tad uz to aizrādīs, ja vara te ir mūsu) bungas rīb, taures, svilpes un megafons kauc. Pūlis sauc “Spasibo Ņil!”, viņa uzvarošais žests nemaz vairs nepārsteidz. Brīdī, kad zeme uz bojāgājušo kapiem vēl nav ne par mata tiesu nosēdusies un ziedi vēl nav novītuši, tas atgādina kāda garīgi un emocionāli slima vājprāta murgu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 03.12.2013. 19.06

    …betij…precīzs notikumu raksturojums!…tikai slepkavām nav ne goda, ne kauna, ne sirdsapziņas un Ušakovam no tā nav absolūti ne nieka…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 03.12.2013. 22.13

    Atcerējos, kā tur pietrūka – uz riteņiem uzliktu lielu – cilvēka augumā vadoņu portretu. Varianti Ušakovs un Ameriks – katrs atsevišķi, pretskatā vai 3/4 pagriezienā, var gan tā, gan tā, un Ušakovs ar Ameriku – kopā, profilā – Ušakovs uz Amerika fona. Atceraties – trijotni Markss, Engelss, Ļeņins profilā, vai pārīti Ļeņins-Staļins?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 02.12.2013. 21.20

tie piekriteeji ir impeerijas atdzimšanas piekriteeji ,uz to tiecas partija jeģinnaja rossija , taakaa nez vai tik daudz to jaunpienaakošo buus , impeeriju puuķinam neizdosies atjaunot.

+9
-1
Atbildēt

0

Inese 02.12.2013. 21.13

Nesagaidīsiet! Turklāt SC iegūst aizvien jaunus un jaunus piekritējus:

http://s1.bild.me/bilder/060112/258008145.jpg

+4
-14
Atbildēt

1

Lauma 02.12.2013. 21.11

kādēļ ir jāsapņo par kautkādu stabilitāti sc? pa lielam viņiem ir norakstīts savs priekšgājējs

+3
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam