Šlesers atgriežas politikā caur partiju “Vienoti Latvijai” (papild.)

133

Komentāri (133)

peerku 05.12.2013. 18.21

Jaunajā Ozoliņa rakstā Delfos smieklīgas metaforas:
“Politikas krēslas zonā rosās ērmoti tēli. Mākslīgā intelekta alķīmiķis Repše nākamnedēļ sintezēšot partiju. Ilgi konservētā kontroliere Sudraba pagājušonedēļ bija no restorāniem izgājusi pa virtuves durvīm pie tautas. Buldozers Šlesers eļļo savu grīdā ierūsējušo pedāli.”

0
0
Atbildēt

0

valdis 03.12.2013. 08.43

Ino
/Nefanoju ne par NA, ne Vienotību, abas izgāzušās, bet citu diemžēl nav un nebūs./
Vai mums ir apjēgsme par to, kas var notikt, ja vienā rindkopā mēs sakām vienu, bet jau nākošajā braucam iebrauktajās sliedēs.
Ja tas tā, tad, vai beidzot nav pienācis brīdis domāt citās kategorijās?
Nevis uzkurināt, bet sabiedrībai visu darīt un, ja nepieciešams – apvienoties spiedienam saviem pašu politiķiem, nepazaudēt valsti.

+2
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 03.12.2013. 02.48

Ja kāds domā, ka Ainārs ir bijis aizgājis no politikas ļoti maldās. Gan jau Ainārs ir uz vietas visos saimnieciskos jautājimos RD arī šobrīd. Vai tad Ainārs neiecēla Nilu par pr-sēdi? Un vai tad Nils spēj pats pieņemt lēmumus? Ainārs ir jaudīgs onka, kas ir bagātāks un ietekmīgāks par Amerikiem, Niliem un pārējiem. Sistēma jau pēc būtības ir vecā, kur RD runā mātes valodā. Ir tāds skaists ieraksts…http://www.youtube.com/watch?v=tSOukRC_lU0

+2
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 02.12.2013. 23.42

šlesers nemainīgi savā stilā. No rīta aiziet uz baznīcu (tagad droši vien kopā ar sudrabu), nopērk indulgenci, un … diena var sākties!

+3
0
Atbildēt

0

janazakovica 02.12.2013. 22.57

slesers atgriezas politikaa..cerez zopu..

+3
-1
Atbildēt

1

    Vineta > janazakovica 03.12.2013. 02.38

    KRUSTTEVS
    slesers atgriezas politikaa..cerez zopu..

    “cerez zopu” jaunais censonis kļuva par čekas ziņotāju un provokatoru

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 02.12.2013. 21.55

cinīt,Cik man zināms, tad Daugavpili vada Lāčplēsis un tas Daugavpili neatdos melnajam bruņiniekam. Vai tad nezini pie kuras partija spašlaik piekļāvies Lācplēsis?
Tā kā nepārmet!

+1
-3
Atbildēt

4

    Andris > austrisv 02.12.2013. 22.21

    > Bet

    Es jau nepārmetu, Bet! (ja nu vienīgi pats sev, ka Balvu vietā esmu ierakstījis Viļaku) – vienīgi domāju par to, ka, kamēr divi plēšas ka spalvas vien put, trešais berzē rokas un plūc laurus. Un, iespējams, ka šajā gadījumā laurus plūks ne Sudraba – nav viņa figūra, nu nav!, bet SC kopā ar Šleseru (un mani), kam skaistums nāk no iekšām. Bet, acīmredzot, gan Vienotībai, gan NA par to galva nu nemaz nesāp, jo savstarpējie ķīviņi būtiskāki. (Nevajag aizmirst, cik veiksmīgi jaunā – nu jau šleseriskā partija izvēlējās savu nosaukumu. Tur strādā labi polittehnologi. Cepuri nost! Pieliks vēl Šlesera naudu, un – cieti!)

    > Ino
    es jau reiz rakstīju, ka latviskās partijas, šķiet, vienā virzienā spēs skatīties tikai pēc Ragnaroka (pasaules gala). Nu ko – atliek tikai gaidīt Padomju armijas un jūras kara flotes dienu – 23. februāri (jo Ragnaroks būšot 22.02.2014.) Tad arī, Ino, redzēsim, kā “Mēs kļuvām par spēku, kas pretvaru veic”. Ja ne, uzveiks jūs (es būšu ar Šleseru).

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 03.12.2013. 09.51

    Manuprāt, Šlesers uzmetīs vēl kādu škipsniņu smilšu uz Sudrabas politiskās karjeras. Sudrabai nāk virsū pavisam nesakarīgas vīzijas. Šaubos vai tādas vīzijas var ietekmēt latviešu tautu, jo krieviem jau ir sava partija. Latviešu neizlēmušo un šaubīgo elektorātu jau vajag paņemt, ne jau NA vai V atbalstītājus!
    Jautājums ar ko?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > austrisv 03.12.2013. 10.39

    > Bet

    Lūk, tieši par to jau ir runa – “Latviešu neizlēmušo un šaubīgo elektorātu jau vajag paņemt”, taču divas partijas, kurām, man šķiet, nevajadzētu būt svarīgākam jautājumam, kā paņemt/pārņemt “neizlēmīgos”, visus spēkus un enerģiju velta savstarpējai apkarošanai. Jums pašai, Bet, šķiet, ka tas ir produktīvi?
    Nākamais, visnotaļ loģiskais jautājums – “ar ko?” Pirmkārt, ar to, ka tiek pārtraukti gāgānu kari un “spice” parāda, ka ir iespējams kopīgi strādāt un risināt valstij/tās iedzīvotājiem būtiskus jautājumus. Un, otrkārt, neatstāt pierobežu un tās cilvēkus kaimiņvalsts informācijas telpā. Treškārt, neaicinu tēlot Grigules n-tos klonus, bet tomēr kaut reizēm pamest Bruņniecības nama mūrus un parādīt degunu perifērijā, lai, uz savas pārkarsušās deputāta galvas saņemot krietni aukstu ūdens šalti, izmazgātu acis un ieraudzītu Latvijas realitāti. Ja to neizdarīs latviskās partijas, esiet droša: būs, kā Rainis teica, – “zārks jau nevar palikt tukšā”…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 03.12.2013. 14.45

    Nu jā, tam var piekrist,bet V aizstāvēšu, kamēr neredzēšu neko labāku, jo NA tāda nav pēc darbiem skatoties, un es skatos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Andris 02.12.2013. 20.30

Kā man patīk, kad Vienotības un NA entuziasti cits ar citu mērojas, kuram lielāks … (hmm, hmm) atbalstītāju loks! – visnotaļ interesanti. Tikai man nez kāpēc vairāk prātā ir tā partija, kuru tagad par savu sauc Šlesers – varbūt arī man iestāties? Viņiem, redz, tikko piedzimušiem, jau gauži labi paveicies pašvaldībās. Īpaši Latgalē. Partijas veidotājiem galva strādā: Latgale liela, cilvēki – ar izteiktu lokālo patriotismu un, ja nemaldos, ir turpat Latgalē kāds piemineklis, kas, tāpat kā Viļakas „Staņislavs”, ir kļuvis par Latgales simbolu. Un uzraksts uz tā – ļoti, ļoti daudziem nozīmīgs (un… balsis nesošs). Ko Vienotība un NA ir darījušas, lai paņemtu Latgali? … (gaidu, kad abu partiju aktīvais elektorāts aizpildīs tukšumu). Bet pagaidām, kamēr tur (Latgalē) dominē SC, stāšos vien „Vienoti Latvijai”.

+1
-2
Atbildēt

2

    dro > Andris 02.12.2013. 21.54

    ciniits. Es arī, jo svētas šīs rindas:
    Mēs cēlāmies, verdzības važas lai rautu,
    Par gadsimtu cīņām ik vieta vēl teic.
    Vien biedros ar diženās Krievzemes tautu
    Mēs kļuvām par spēku, kas pretvaru veic.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Andris 02.12.2013. 21.59

    Ja par Latgali, tad tā jau arī visa nav krieviska. Paskaties, kā balso Balvos!
    Arī valodu referendumā: uzvara krieviem vien bija Rēzeknē, Daugavpil”i, bet ne ārpus tām. Tā kā krievi balsos par krieviem un iespējams, ka par Sudrabu vēl pārdomās, kad īsti būs redzējuši, kur viņa vēlas visus ievilkt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 02.12.2013. 20.27

partija kura ņem savās rindās Šleseru zāģē savu kāju. Cilvēki tak nebūs aizmirsuši sļeseru :)

+3
0
Atbildēt

0

Kaspars 02.12.2013. 17.25

ne nu atgriezīsie politikā, ne kā.

0
0
Atbildēt

0

andris902 02.12.2013. 14.22

…J.Biotops… – “Tauta neies kā aitu bars no padomju savienības uz Eiropas savienību visādu konsolidētāju dzīti, mūsu radošās inteliģences vadībā vienkāršie darbaļaudis atbrīvosies no īslaicīgi varu ieguvušo liberastu diktāta.”
————————————–
….mēs jau 10 gadus esam Eiropas Savienībā…gribi teikt, ka tagad būtu jāizstājas?…

+8
-1
Atbildēt

8

    Aivars Krauklis > andris902 02.12.2013. 15.13

    Nu kā gan to vēl kāds var nesaprast! Protams, ka jāstājas ārā, jāatjauno patiesa neatkarība un demokrātija. Tauta prasa pārtraukti mežonīgā liberālisma trakošanu!
    Pamazām saprāta balss kļūst arvien skaļāka – Kājbērziņš jau stāv stingri par tautu, lāpneši un sazaļojuši zemnieki ciešās rindās aiz viņa.
    Наше дело правое, враг будет разбит, победа будет за нами!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 02.12.2013. 15.43

    …upss!…tas labi, a to – domāju, būsi pie sorosīdiem pārgājis…. :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > andris902 02.12.2013. 17.00

    Zane, vai ironiju nejūti?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 02.12.2013. 17.12

    …Bet….es jau arī, tāpat kā J.Biotops – ampelējos…. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > andris902 02.12.2013. 18.10

    Ampelējieties vien,mēģinot savienot latviešu nacionālismu ar imperastu lozungiem,jūs tiešām esiet smieklīgi.Hahaha.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > andris902 02.12.2013. 18.18

    Kas. lūdzu, ir “imperasts”?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > andris902 02.12.2013. 18.25

    Tie ir tie,kuri varētu iet pa ielām ar lozungiem:Наше дело правое, враг будет разбит, победа будет за нами!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > andris902 02.12.2013. 18.30

    Un tie,kas te ņirgājas par ”mežonīgā liberālisma trakošanu”, palasiet vēlreiz,ko saka ukraiņi http://www.ir.lv/blogi/politika/but-eiropietim-nozime-cinities-par-savam-tiesibam

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 02.12.2013. 12.56

Nesaprotu Sudrabas nīdēju optimismu.
Projekts ir orientēts uz noteiktu elektorāta daļu, pie tam – uz ļoti stabilu daļu. Tauta neies kā aitu bars no padomju savienības uz Eiropas savienību visādu konsolidētāju dzīti, mūsu radošās inteliģences vadībā vienkāršie darbaļaudis atbrīvosies no īslaicīgi varu ieguvušo liberastu diktāta. Un tas, ka viena dāma varētu izrādīties vājāka, kā laikmets prasījis, mūs no ceļa nenovirzīs, patiesi varoņi vienmēr atradīsies. Ar Sudrabu vai bez viņas – uz priekšu, uz gaišo nākotni bez Eiropas diktāta un ar savu latu! Ura, tovarišči!

+9
-3
Atbildēt

5

    ievuliitis > Aivars Krauklis 02.12.2013. 14.20

    Nesaki vis. Katrs nākamais tāds tautas muļķošanas gadījums liek cilvēkiem pārdomāt – kas ir bijis tas, kas lika, kā bez galvas, skriet pakaļ tādam viltus Saulvedim. Es nemāku pateikt, ar kuru reizi ļaudis kļūst redzīgi, bet katrs nākamais šāviens pēc piena tuvina mūs tam gaišam brīdim. Kā nekā puse no tiem 40 pa tuksnesi klejojumu gadiem ir jau aiz muguras.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 02.12.2013. 15.15

    Betij, kaut nu tā būtu. Miesīgā dzīvē ap sevi gan redzu pavisam citu ainu. Bēdīgu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Aivars Krauklis 02.12.2013. 18.04

    Ideja tiešām ir populāra,un kā arī lai nebūtu pie šīs cūcīgās,izteikti netaisnīgās un nevienlīdzību izraisošās valdīšanas,kuras trūkumus mīkstajos dīvānos sēdošajiem tā grūtāk pamanīt.Protams,saulvežus tagad tauta vērtēs daudz piesardzīgāk,bet niša ir pieprasīta un tukša.Un biotops tos tovarīšķus beigās velti karina,tā nav pieprasīto mantu sarakstā,tie viltus saulvežiem būtu rūpīgi jāapslēpj.lai āķītis no ēsmas neizlien.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 02.12.2013. 21.45

    Betij, jau parādās cipari – vēl nenodibinātai sūdrabkaltai politbrigādei – 6,3%. Un izaugsmes iespējas. Kopā ar repsēniem vispār daile.
    Tepat pie mums arī viens tautas ilgu zinātājs jau klāt un apstiprina manas drūmās domas :(

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Aivars Krauklis 02.12.2013. 23.16

    Tā gan.Iesakiet, daiļrunātāji,mazpilsētas nīkuļojoša servisa metinātājam ar garu stāžu un tuvojošos pensijas vecumu,kas piestrādā arī NAI par operatoru un knapi savelk galus kopā,maksājot nejēgā saceltos dzīvokļa komunālos,par ko balsot?Par esošajiem,kuri ar saviem nodokļiem un ”tirgus atvēršanām” nospiež bezcerībā katru kustību uz vietām?Par euroieviesējiem,kuru dēļ veikalos ceļas cenas?Varbūt par kremļa kurantiem,kuri cenšas Latviju ievilkt atpakaļ Krievijā?Nu nav nekā!Kāds brīnums,ja viņi ar cerībām skatās mutē jebkuram,kurš sola ko labāku?!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

ievuliitis 02.12.2013. 12.26

Atmiņas atsvaidzināšanai vēl viens NP sižets
https://www.facebook.com/video/video.php?v=3767241272848

+8
0
Atbildēt

16

    Ilgonis > ievuliitis 02.12.2013. 13.11

    Paldies! Nebiju šo materiālu redzējusi…
    Vēl vairāk sliecos domāt, ka panākot Dombrovska demisiju – bija mērķis destabilizēt valdības darbu un… ne velti izskanēja prezidenta vārdi – nekas netiks nojaukts… Arī pārējās aktivitātes ( piem. atsevišķu ‘darboņu’ braucieni uz Maskavu) par to liecina. Mums jābūt modriem!
    Rīt plānoju doties uz Rīgu un manā plakātā būs demisijas pieprasījums:
    Nr. 1…; Nr. 2… un Nr.3…

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 02.12.2013. 13.27

    Nu lūk, Betij, noskatījos un atradu pat koroļova skaidru tekstu, cik viegli ir paralizēt valdību!!! un kura partija tad to izdarīja?
    Interesanti, ka NA uzbūvēja uz atlikušo tēvzemiešu sliktajiem pīšļiem, kuri bija pāri palikuši pēc Pilsoniskās S izveidošanas. tad nu rezultāti redzami: kā pēc Koroļova teiktā arī ir. Var jau negribēt to redzēt, bet NA provokatori labi pastrādāja un nu Latvija ir bez premjera. “paldies” provokatoriem no NA- it kā viņi jau par to līksmojot. Īsti kretīni.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 02.12.2013. 16.30

    Bet. Tu nu gan vairs ar galvu nedraudzējies. NA var daudz ko pārmest, bet vai mazak Vienotībai t. sk. Dombrovskim? Nesākšu šo garo uzskaitījumu, jo nav mans mērķis gremdēt Vienotību. Mani interesē, kuru partiju pēc nākošajām saeimas vēlēšanām tad redzi kā Vienotības sabiedroto – RP, ZZS vai Sudrabu un Repši? Varbūt ceri pāraudzināt SC?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > ievuliitis 02.12.2013. 16.46

    Baidos, Ino, ka šajā gadījumā ar galvu nedraudzējies tu, nevis Bet. NA pavisam noteikti nebija mājās, kad kaunu un godu dalīja, kverpļu bars.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 02.12.2013. 16.58

    LNO, nē Tu pastāsti gan par Vienotību ko sliktu, izņemot Zaķa PVN 7 tūkst un uzturēšanās atlaujas tā arī pagaidām uz ātro neko nevaru sliktu atcerēties.
    Par EUR nemaz nepieminēju NA trīs varoņu balsojumu pret, kaut pašu programmā EUR ieviešana ierakstīta.
    Bet, pasaki man muļķei jo es neredzu kurā gadījumā NA ir sevi parādījusi kā Vienotības sabiedroto! Lūdzu, Tevi no visas sirds, jo patiesi griba sredzēt kaut ko labu no NA ne jau man, bet valstij!

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 02.12.2013. 17.32

    Bet. Nu varu izlīdzēt:) Liepājas metalurgs jau guļ uz vēdera, nākošais “panākums” būs AirBaltic un un tiesāšanas ar spāņiem par PV līgumu. Godmanis vismaz panāca, ka Parex atdeva par latu, Dombovskim pat tas neizdevās:) Zaķis paliek Zaķis – varēja pirkt auto Zviedrijā, nebūtu troksnis, toties būtu ieguvis atlaidi un PVN būtu maksājis pie mašīnas pārdošanas. Pupu mizas. To, kā Zaķis dienas laikā izgrūda cauri saeimai likumu par muslimu gaļu sava koriša interesēs, kā pretojās gāzes tirgus liberalizācijai, gan neievēroji?:)
    Pret euro, cik atceros, balsoja tikai Dombrava?
    Vajadzētu aptvert, ka gan Vienotībā, gan NA ir dažādi cilvēki, un Tev kā Vienotības atbalstītājai vajadzētu padomāt, kas tad būs Vienotības sabiedrotie…Tu taču neceri, ka Vienotība iegūs 53 vietas nākošajā saeimā, bet varbūt tomēr?:):):)

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ludmila > ievuliitis 02.12.2013. 19.11

    Vēl jau var papildināt ar sīkumiem …kampars , štokenbergs . Bet salīdzinot ar Tevis nosaukto patiešam sīkumi , tā teikt cilvēcīgas vājības .

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 02.12.2013. 19.35

    Ne jau tev prasīju Vienotības “grēku” sarakstu kurš arī Tavā izpildījumā nav patiess, jo Vilcienu iepirkumu gan uzsāka Auguļa vadībā, kad tas kūrēja SM! Nevajag arī Liepājas metalurgu uzvelt Vienotībai, jo arī šo afēru taču uzsāka Godmanis un atbalstīja daži deputāti, kuri bija griezušies saeimā vai MK pie Gočas un summas bija daudz daudz lielākas. neaizstāvu repši, zināmu mums visiem apstākļu dēl, bet kā zināms visi gribējām, lai LM strādā un daudz tur str’;adājošo: būtu izdevies- tad labi, bet neizdevās un visi metamies nosodīt, jo neizdevās! Kas tad cits atlika Repšem, ja iepriekšējā valdība bija akceptējusi aizdevumu privātuznēmējiem. labi vēl, ka Repše iedeva mazāk nekā Godmanis bija apsolījis. Esi taču taisnīgs Ino!!! No iepriekš rakstītā tā arī sapratu, ka notikušo var parādīt kā katrs vēlas.
    Bet, ne par to, jo es Tev prasīju, lai izlīdzi man un parādi kādu gadījumu, kad NA ir bijusi patiesa sabiedrotā un atbalstījusi Vienotību vai Dombrovski!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 02.12.2013. 20.04

    ….Bet….nav ne jēgas, ne vajadzības kādam norādīt uz šeit dažu varoņu tīši vai netīši sarakstītajām muļķībām….tāpat tas viņu pārliecību nemainīs…viņiem patīk bļaut, neapjēdzot, ka Saeima ar savu balsojumu ir lēmēja, bet valdības ministriem atliek izpildīt nolemto….
    …protams, vieglāk ir vainot Repši, aizmirstot, ka par galvojumu lēma Saeima…var pārmest tālāko uzraudzības procesu, bet arī tās ir dažādas institūcijas, kurām savi pienākumi bija jāpilda….
    ….tāpēc, nebendē savus nervus – lai ļautiņi cepās un parāda savu izglītotības līmeni….

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 02.12.2013. 20.49

    Bet. Ne jau tev prasīju Vienotības “grēku” sarakstu…
    ________________
    Laikam savā fanātismā vairs neatceries, ko pati rakstīji: “Tu pastāsti gan par Vienotību ko sliktu, izņemot Zaķa PVN…”

    Vilcienu iepirkumu gan uzsāka Auguļa vadībā, kad tas kūrēja SM!
    ________________________
    Agrāk, Bet, Gerharda laikā, bet Dombrovska laikā parakstīja līgumu.

    Nevajag arī Liepājas metalurgu uzvelt Vienotībai, jo arī šo afēru taču uzsāka Godmanis un atbalstīja daži deputāti
    ____________________
    Ne Dombrovskis, ne Vilks, ne prokuratūra nereaģēja uz Lipmana vēstulēm, lai gan vajadzētu reaģēt pat uz anonīmoem signāliem.

    …parādi kādu gadījumu, kad NA ir bijusi patiesa sabiedrotā un atbalstījusi Vienotību vai Dombrovski!
    _________________________
    NA nobalsoja gan par euro, gan par budžetu, nemaz nerunājot par iepriekšējo saeimu, kad NA atbalstīja Vienotību no opozīcijas, bet ZZS bloķējās ar SC. Kā mežā sauc tā atskan.
    Nefanoju ne par NA, ne Vienotību, abas izgāzušās, bet citu diemžēl nav un nebūs. Bet Jūs ar Zani varat turpināt nīcināt pēdējo Vienotības potenciālo sabiedroto, jo citu nebūs, ja Vienotība nemēģinās labot” traģisko kļūdu” – SC atraidīšanu:):):)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 02.12.2013. 21.27

    ….- “varat turpināt nīcināt pēdējo Vienotības potenciālo sabiedroto, jo citu nebūs, ja Vienotība nemēģinās labot” traģisko kļūdu” – SC atraidīšanu”
    ——————————-
    ….upsss!….vēl viens vaimanologs!….abi ar Skumjo Bruņinieku, kuri nespēj pieņemt, ka viņu favorītpartijas pašas nostājušās uz pašiznīcināšanās ceļa…

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 02.12.2013. 21.33

    zanE. Tavi argumenti ir spīdoši:) Nākotne rādīs. Tu jau gadu pirms ārkārtas vēlēšanām jūsmoji par SC, bet tad pirms referenduma biji bezgala sašutusi:):):)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 02.12.2013. 21.50

    Ak ak, Ino, vai tad tā nebija ZZS, kuru Dombrovskis aicināja atbalstīt budžetu 1. lasījumā, jo NA to nedarīja. Kāpēc to aizmirsi. tad, kad NA dabūja to, ko gribēja tikai tad tā bija gatava atbalstīt budžetu. Viens vienīgs rekets lai spodrinātu savas spalvas.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 02.12.2013. 21.50

    Zane, piekrītu, jo nav vērts bojāt nervus.
    Sagrozīs kā gribēs .
    Bez tam ko darījis pats Lipmans?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > ievuliitis 03.12.2013. 02.27

    Bet
    LNO, nē Tu pastāsti gan par Vienotību ko sliktu, izņemot Zaķa PVN 7 tūkst un uzturēšanās atlaujas tā arī pagaidām uz ātro neko nevaru sliktu atcerēties.

    Ja uz Zaķa nodokļu optimizāciju mūsu apstākļos var pievērt acis, tad šis http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem
    pat postpadumjā Latvijā jau velk uz korupciju un cietuma nāras brēktin brēc pēc resnās pakaļas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ludmila > ievuliitis 03.12.2013. 07.29

    Ģenerāl

    Šitādas saites šajā portālā vari nepūlēties ievietot , jo VD fanātiem tas jau toreiz paslīdēja garām un tagad tāpat būs . Viņš ( VD ) tak tagad par maximas varoni izveidots .

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Andis 02.12.2013. 12.22

Šitā kotlete (lasi – partija) izskatās dikti švaka. Redzēs, vai cepējs taisīs jaunu jeb mēģinās iestāstīt, ka šī pati ir riktīgi labā.

+13
0
Atbildēt

1

    austrisv > Andis 02.12.2013. 13.15

    Es domāju, ka tiem, kas to visu stutē, nav pietiekoši daudz rezervju, ja nu vienīgi vēl Hārvardā kursos pasēdējušais Bondars, manuprāt, bet ta slaikam nav vēl tik izslavēts kā Sudraba. kaktiņam būtu jāpiestrādā, jo vai tad tiem stūmējiem naudas tam trūkst?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

alexander 02.12.2013. 11.05

Sudrabas kundzes uznāciens uz politiskās skatuves šķiet vismaz neveikls. Viņas vizīja par Latvijas ļaužu vešanu uz laimīgu Latviju rada līdzību ar Mozus apņemšanos izvest savu tautu caur tuksnesi uz apsolīto zemi – ideja spēcīga, bet konteksts neatbilstošs un izpildījums nepārliecinošs. Turklāt ļoti ceru, ka nākamgad pie vēlēšanu urnām tauta spēs atšķirt viltus praviešus no īstiem.

+16
0
Atbildēt

0

Pēterītis 02.12.2013. 10.47

PAREX skola spiežās pa visām spraugām ārā. Šoreiz latviski nemākulīgā veidā.

+17
0
Atbildēt

0

Evita 02.12.2013. 10.36

Nav pat ko komentet, par Sudrabu jau sen viss bija skaidrs, tikai kas tas par murgojumu glabs no Eiropas Savienibas, es saprotu ta ka grib iestaties NVS.

+9
0
Atbildēt

2

    Ludmila > Evita 02.12.2013. 11.03

    par murgojumu glabs no Eiropas Savienibas

    ++++++++++++++++++
    Šito viņas teikto esmu palaidis garām .

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Evita 02.12.2013. 11.25

    Nekādu NVS negrib. Grib drupačas no Ušakova un Šlesera galda

    +9
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 02.12.2013. 10.32

Kā neģībsi, ja “tautas kustības” mesijai vēl nav izveidota, bet premjers atkāpjas?

+18
-2
Atbildēt

7

    austrisv > austrisv 02.12.2013. 13.12

    Partiju vadīt ši ģībone , kā bija redzams, diezin vai spēj, bet par to jau viņai nav jāuztraucas, jo partiju vadīs citi- viņa būs tikai izkārtne vai mušām pilns mušpapīrs.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 02.12.2013. 13.14

    domāju ,ka ģībonis nebija paredzēts scenārijā :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 02.12.2013. 13.43

    Laikam stimulējošās vielas pārdozēja, ko ieņēma pirms preseskonferences. Klusais, tev tak daudz mediķu rados, apvaicājies, kāds var būt cēlonis. Vēl es vakar, skatoties NP sižetu par to preseskonferenci, pamanīju ka kundzītei rokas stipri trīcēja. Dzeris jau laikam mums neteiks, uz ko tas norāda.:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 02.12.2013. 13.52

    betij – mediķi operē patreiz, nav kam pajautāt :) bet trīcošās rokas manuprāt bija saistītas ar pārliecības neesamību …

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > austrisv 02.12.2013. 14.04

    Bez jautāšanas mediķiem zinu, ka rokas dreb uz pohām, ja nav ar ko salāpīties, un parkinsonisma slimniekiem.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 02.12.2013. 14.21

    Tā kā man nemēdz būt pohu, jo lietoju ļoti mēreni, atliek uzticēties tavai pieredzei.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > austrisv 03.12.2013. 02.27

    Bet
    Sen nebiju tā smējies kā nupat par Sudrabas jauno iesauku.
    Ģībone :)
    Kā kulaks uz acs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Egita 02.12.2013. 10.22

Tautas ,, kustību ” veidotāju stresiņš liecina ,ka Dombrouska demisija ir sajaukusi plānus.
šā vai tā, Ingūnas ģībonis uz dramatiskā fona, piešķir notikumiem jautrību.

+34
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 02.12.2013. 10.20

Latviešu tautas ienaidnieki pusdieno “Kaļķu vārtos”!

Valsts kontrole draudzējās ar NEkontolējamiem!

+14
0
Atbildēt

1

    austrisv > dace_ampermane 03.12.2013. 09.31

    Tā laikam ir viena no kļūdām, par ko šorīt tā raudāja polittehnologi Atkarīgajā R. avīzē. Vēl esot diva skļūdas. Vēl otra varētu būt Sudraba sģībšana, kad uzzināja, ka premjera vieta jau brīva, bet , ka sir trešā kļūda. kura varēja noslēpt?
    Vai tas, ka Sudrabai nav ko solīt nabaga cietušajai tautai?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

peerku 02.12.2013. 10.14

Ja salīdzina tos divus: Šleseru, kas kā lellīte vaņka-vstaņka, gatavs piecelties katrreiz, kad ir nogāzts, un pārziedējušo pujeni Sudrabu, tad pirmais man liekas simpātiskāks, vismaz ne tik liekulīgs. Sudraba, lai izvairītos no žurnālistiem un nevajadzētu atbildēt uz neērtiem jautājumiem, izlavījusies pa ķēķa durvīm un joprojām noliedz partijas dibināšanu. :) Un tāda vēl cer augstos krēslos sēdēt. Lai labāk iet palūgties Pareizticīgo baznīcā, tas viņai vairāk piestāv.

+20
0
Atbildēt

31

    austrisv > peerku 02.12.2013. 10.30

    Man gan Sudraba arvien vairāk sāk izskatīties pēc sistas kārts kremlinu rokās.
    Viņa vairs pat neprot runāt!!! Lūpas šķobās un vārdu trūkst- vien dzīvosim laimē un mīlestībā ko sniedz ticība, pie tam pareizā. Nožēlojami, jo diezin vai ar tik pliekaniem vārdiem var izveidot tā saucamo kārtējo “tautas kustību”!
    Interesanti, cik tautas jau savācis Repše aiz uzņēmēju(lielblēžu) mugurām? Cik tad vēl būs palicis tautas Sudrabas iestrādēm un virzībai uz laimīgo zemi?

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 02.12.2013. 10.34

    …vērojot Sudrabas centienus un izdarības šodien – rodas pamatotas šaubas par viņas darbu Valsts kontrolē – cik tas ir bijis godprātīgs un objektīvs, kā amats izmantots savas personības izcelšanai un popularizēšanai, tikpat veiksmīgi tukšus salmus kuļot kā šobrīd….
    …diemžēl, viņai ir “cienīga” amata mantiniece, kura cenšas kopēt Sudrabas ieviesto “kārtību” Valsts kontrolē…un tas neko labu nesola….

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 02.12.2013. 11.28

    Pati Sudraba jau parūpējās par pēctecību Valsts kontrolē. Tagadējā kontroliere ir prasīga, kad jāprasa sev algu palielinājums, bet, kad premjers lūdz veikt ārkārtas kontroli, tad viņam atsaka,- veikšot tikai plānotās kontroles.

    Sudraba pirms tam ar savu bezgalīgo kritiku tikai traucēja valdības darbu, tādejādi cenšoties sev krāt politisko kapitālu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 02.12.2013. 13.10

    Bet, tas jau bija paredzams, ka Krūmiņa būdama Sudrabas amata mantiniece kritizēs tikai valdību, lai pati tiktu pie augsta amata.
    Te jau nu krūmiņas virzīšanai un atbalstam milzīga noteicoša loma bija NA!
    nesaprotu vēl joprojām, kas patiesībā ir NA spice: muļķīši vai vislielākie provokatori?
    Jau iepriekš pateicos par NA atbalstītāju mīnusiemun viena otra lamām, bet es skatos pēc darbiem, un savas aizdomas nemainīšu.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 02.12.2013. 13.42

    Bet, minētās partijas spicē ir unikālas personības – homo imbecilius. Tā ir ļoti reti sastopama un ārkārtīgi vārīga suga, kas ierakstīta Sarkanajā grāmatā … Dies nedod, šamos pieminēt, tūlīt sāk smirdēt kā skunksu alā.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 14.02

    Laikam jau V. vairs nav vajadzīgi sabiedrotie? Es saprotu, ka RP turēs muti un neprotestēs, lai kā viņu (un pelnīti) spaidīs. Tikai vientuļais vilks – susurs gaudos savas nebeidzamās raudu dziesmas, bet to jau vairs neviens galvā neņem. Turpretī NA gan spirināsies pretīm. Labi viņi vai slikti, viņu elektorats aug un es V. politiķu un fanu vietā nebojātu neglābjami attiecības. Jo nekur nav teikts, ka pēkšņi neizveidojās situācija, kad to “imbecīlu”, kā te raksta kads, kurš sevi par briesmīgi gudru uzskata, atbalsts būs ļoti svarīgs. Domājiet, dabūjuši Brigmani sev blakus situacija kļūs vieglāka? Naivi. Jau piemirsām, ko tas maksāja iepriekšējā Saeimā? Es viena-otra vietā piebremzētu savu dedzību.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 02.12.2013. 14.13

    Es tavā vietā nelīstu citiem virsū ar savām pamācībām, OK? Es neesmu nevienas partijas biedrs vai propagandists, vēl jo mazāk “fans” (vienkārši vairs vai varbūt vēl neesmu tajā vecumā) un varu saukt muļķus par muļķiem, ja man labpatīk. Capiche?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 02.12.2013. 14.22

    lei capisce, anche io… :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 14.22

    Kas ir Capiche?
    Es izteicu apsvērumus par turpmako dzīvi, ABC. Ja tev ir iebildumi, vari norādīt uz kļūdām.
    Nenāc publiskā vidē ar tekstiem, ja negribi, lai tevi vertē.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 02.12.2013. 14.48

    Man tavi apsvērumi par tavu turpmāko dzīvi interesē mazāk par aizaizpērnā sniega likteni, bet vērtēšanai, ja pareizi saprotu, ir plusi un mīnusi. Tu vari uzzskatīt Parādnieku, Iesalnieku, Cilinski, Dzintaru, Lūsi utt. par gara spīdekļiem, tās ir tavas tiesības, bet 90%, ja ne vairāk, Latvijas iedzīvotāju viņus par tādiem neuzskata. Ko padarīsi – nākas samierināties ar faktu, ka 10% ļaužu ir gudrīši, bet pārējie glupīši. Deģenerālis Petens klubs tev noteikti piekrīt. Ar to komunikācijas beigsim, ja drīkstu lūgt.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 15.04

    Tas patiešām ir parsteidzoši, kādu jēgu tu ieliec citu rakstītājos tekstos. Katrā gadījumā, tagad man ir skaidrs, kāpēc tu karo ar ģenerāli. Sākumā man šķita, ka tev ir nepieņemami viņa izteiksmes līdzekļi. Tagad saprotu, ka nē, izteiksmes līdzekļiem nav ne vainas. Vaina ir – pret ko tie vērsti:))
    Līdz vakaram.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 02.12.2013. 15.12

    Betij, nu nevajag tā! Citiem, t. sk. arī man ir citas domas. Tomēr atļauj arī cirtiem domāt savādāk.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 15.27

    Par ko tev, Bet ir citas domas? Ka varēs iztikt bez sabiedrotiem?
    Atvaino, es steidzos. Bet tu atbildi gan, lūdzu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 02.12.2013. 15.48

    Betij, es gan nedomāju, ka tev, zupu vārot vai kotletes cepjot, vai grīdas mazgājot, nākotnē būs vajadzīgi sabiedrotie, kurus tu iegūsi šajā portālā. Gluži tāpat man ikdienas darbā šeit sameklēti sabiedrotie pavisam noteikti nebūs vajadzīgi, jo es nepelnu maizi ar dažādu piektās zortes PR tekstu sacerēšanu un mana reālā dzīve nekādi nav atkarīga no sabiedriskajiem anonīmajiem interneta portāliem. Tādējādi man nav nekādas vajadzības dēvēt draņķus par dārgakmeņiem vai saviesīgi tērzēt ar visādiem deģenerāļiem, kas riebj katram cilvēkam, izņemot īstenticīgos nacionālpupsikus ar cietajiem asteskauliem.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 02.12.2013. 16.46

    Betij, NA nav nekādi sabiedrotie vairs Vienotībai, jo vai uz tādiem sabiedrotiem varēja kaut reizi paļauties? Piemēram , lūdzu!
    Vismaz es varu nosaukt kaut vai pirmo piemēru, kad tika veidota koalīcija, tad uzreiz Dombrovskis, kaut arī ZRP aicināja V pie SC+ZRP pateica skaidru nē un pateica, ka V ir izveidojusi koalīciju ar NA! Tā lūk, nacionāļi nokļuva valdībā! tas, ka nacionāļi dabūja tik maz ministriju nav V vaina, jo atceramies ko prasīja ZRP!
    Vai vēl vajag piemērus. Krūmiņa sizvirzīšana jau sekoja tālāk un tad vēl un vēl. Zinu, ka arī V nav bez vaina sun man arī nav pieņemama tā uzturēšanās atļauju tirgošana, bet par kvotām ir dzirdēts, ka laikam ES tas nav atļauts, bet varbūt maldos.
    Es pagaidīšu, kā partijas pārkārtosies, jo tas noteikti notiks, kā redzams, jo tālāk arī viņi tā nespēs “braukt”.
    Jā, un ko izdarīja NA pēdējā ārkārtas sēdē? Zanders jau to stāstīja. Varbūt bez ļauna nodoma, bet rezultāts tagad redzams: valdība krita tāpēc, ka tai nav vairākuma ! Kur vēl labāki “sabiedrotie”! arī RD vēlēšanās šķēlās un šķēlās…gribējās izrādīties, ka Rīgā nacionāliem ir lielāks atbalsts un viss. Man vairāk negribas par šo tēmu runāt, jo negribu cilāt iepriekšējo Rd varas netīrumus un tirgošanos Birkam mēra krēsla sakarā! Nodeva, ka pat acis nepamirkšķināja jau kuro reizi.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    marmed > peerku 02.12.2013. 18.49

    Tak neperies Bet, balso par saviem lūzeriem no V un liecies mierā…. NA atbalsta pietiks arī bez tevis :)

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 20.19

    Pat nezinu ar ko sākt, ABC. Slikti, ka tu visu uztver tik ļoti vienpusēji. Es te nenāku sabiedrotos vai pazīšanos sev meklēt, kā tev ir izveidojies kļūdains priekšstats. Es jautāju – vai Vienotībai vairs nav vajadzīgi sabiedrotie. Es nāku ar cilvēkiem apspriest mani interesējošus jautājumus, padiskutēt, ieklausīties, ko citi saka un pateikt, ko domāju pati. Apsvērt citu argumentus, ja tie ir, un samērot tos ar saviem. Bet tev, tikko kādam viedokļi atšķiras no tavējiem gribas to cilvēku aizvainot un pazemot. Teikt tam, ko riebīgu. No kā tu izsecināji, ka es gūstu ienākumus no komentāriem? Teikšu godīgi tieši otrādi, man māja būtu tīrāka un arī nedaudz kabatā, kas iebirtu, ja es mazāk netā sēdētu. Par anonīmajiem gan nevajadzēja nicinoši teikt, jo te tā situācija ir otrāda – es ar savu vārdu/uzvārdu, tu ar anonīmu niku.
    Redzi, nolamāt kadu, kam ir cits viedoklis, nav liela gudrība. Atrast argumentus, lai pierādītu, ka tam nav taisnība, ir grūtāk, bet jēdzīgāk.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 20.25

    Bet, es tev nemēģināšu pierādīt lietas, kuras negribi redzēt. Atgādināšu tikai vienu konkrētu lietu – apmēram gadu pirms pašvaldību vēlēšanām Dzintars rosināja koalīcijas partijām startēt ar kopīgu sarakstu. Āboltiņa teica, ka par to ir pāragri runāt, zatleristi pateica, ka negrib. Viss. Ar to kopīgais saraksts tika norakstīts. Kam jāuzņemas vaina? Bet runājot par uzticību… Vai tai nav jābūt abpusējai?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 02.12.2013. 21.02

    ….betij….Tu kļūdies, jo tagad mēģini atkārtot to, ko lno bezgalīgi centies te visiem iestāstīt:

    …no Baibas Lulles intervijas ar Baibu Broku:

    Baiba Lulle: – “NA bija pirmā, kas nolēca no idejas par kopīgā tā dēvētā latviskā saraksta izveidošanu Rīgas domē. Joprojām esat pārliecināta, ka tā ir labākā izvēle?”

    Baiba Broka: – “Pilnīgi pārliecināta. NA ir partija ar fundamentālu ideoloģiju, mums ir ļoti pastāvīgs un uzticams vēlētājs. Jau pērn pavasarī, kad notika pirmās sarunas ar koalīcijas partijām par iespējamo kopīgo startu Rīgā, NA vadība, konsultējoties ar vēlētājiem un arī redzot, ka NA arī valdībā ne vienmēr tiek sadzirdēta būtiskos jautājumos, tostarp demogrāfijas, tomēr nolēma startēt atsevišķi.”

    http://www.bizness.lv/intervijas/id/22208/broka-pret-antani-rigas-damu-duelis

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 21.08

    Tu vēl pie intervijas izvilkuma datumu ieliec skaidrībai, zanE. Kad līdz vēlēšanām bija palikusi daži mēneši, pēkšņi sākās sarunas – varbūt tomēr ar kopēju sarakstu. Uz ko atbilde no NA bija apmēram tāda – kur jūs bijāt, kad mēs to piedāvājām? Mums tagad saraksts jau gatavs, par vēlu.
    P.S. Te atkal tu kļūdies, to neteica agrāk lno, to es biju vairākkārt teikusi. Vai bezgalīgi, to gan neatceros:))

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 02.12.2013. 21.17

    …..betij….ko Tu nesaproti?….intervijas datums 2013.gada 29.aprīlis, bet Baiba Broka saka: – “Jau pērn pavasarī, kad notika pirmās sarunas ar koalīcijas partijām par iespējamo kopīgo startu Rīgā, NA vadība, konsultējoties ar vēlētājiem un arī redzot, ka NA arī valdībā ne vienmēr tiek sadzirdēta būtiskos jautājumos, tostarp demogrāfijas, tomēr nolēma startēt atsevišķi.”

    …tātad jau 2012.gada pavasarī NA konsultējās ar saviem vēlētājiem un nolēma startēt atsevišķi….vai Tu apšaubi Baibas Brokas teikto?….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 02.12.2013. 21.22

    …traks_sunsxxx …-“Tak neperies Bet, balso par saviem lūzeriem no V un liecies mierā…. NA atbalsta pietiks arī bez tevis”

    …partiju reitingi novembrī (LF):

    SC – 21%
    V – 11,4
    ZZS – 10,3
    Saraksts ar I.Sudrabu – 6,3
    NA – 5,2
    E.Repšes part. – 1,0
    RP – 0,8

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    aguslens > peerku 02.12.2013. 21.27

    Mjā, gānīties ABC tiešām māk.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 02.12.2013. 21.28

    Ko tu man ieteiktu apsaubīt, zanE – pašas portālos lasīto par Dzintara piedāvājumu un Āboltiņas atbildi? Te var izteikt dažādus minējumus un tiem visiem būs pamats. Ka Broka tobrīd nav ņēmusi aktīvu dalību un, iespējams ko palaida garām? Ka Dzintars piedāvāja, elektorats sūtīja neapmierinātus signālus un jautājums tika noņemts no dienas kārtības un dziļi dziļi norakts? Ka Aboltiņas augstpratība aizvainoja un puikas teica – mēs jau tikai pieklājības pēc jums piedāvājam, zinājām, ka atteiksities. Te viskas ir iespējams.
    Un – jā, zanE. Es apšaubu gan Baibas Brokas, gan daudzu citu politiķu teikto. Man tā ir komfortabli – nav jāattaisno cilvēku pieļautās kļūdas, neatkarīgi no tā, kuru politisko spēku tie pārstāv.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 02.12.2013. 21.44

    Nu redzi, Betij, man žēl, bet arī Tu izskatās, gribi redzēt to ko gribi!
    Laikam jau veltīgi tur kaut ko mainīt!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 02.12.2013. 21.45

    bet: Jau iepriekš pateicos par NA atbalstītāju mīnusiemun viena otra lamām, bet es skatos pēc darbiem, un savas aizdomas nemainīšu
    ——————
    tā ka tev komjaunatnē “bija jautri”, tad tiešām nemaini…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 02.12.2013. 22.32

    …betija…. -“Es apšaubu gan Baibas Brokas, gan daudzu citu politiķu teikto. Man tā ir komfortabli – nav jāattaisno cilvēku pieļautās kļūdas, neatkarīgi no tā, kuru politisko spēku tie pārstāv.”
    ————————————
    …skaidrs!….bet tad šķiet dīvaini, ka tomēr kāda politiķa teikto lieto kā argumentu…pēc Rēdera 1:1 ar Raivi Dzintaru ir skaidrs, ka viņam partijā ne viss tiek stāstīts un līdz ar to viņš par daudz ko nav lietas kursā…no vienas puses tā ir vieglāk un drošāk – neizrunāsies neko lieku….lai gan domāju – Dzintars nebūt nav noteicējs nacionāļu aprindās, savā ziņā vien smuka izkārtne, kuru palaist TV ekrānā….īstos lēmumus pieņem citi…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ludmila > peerku 02.12.2013. 22.38

    betij

    viņš tekstu par apmaksātiem komentāriem griež visu laiku un pret visiem , it seviķi pret NA viedokli paudošajiem .

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 03.12.2013. 00.18

    ZanE, es ne pārak skaidri saprotu, ko tu man gribēji teikt. Nav tava vaina – es šorīt baigi agri cēlos. Arī Rēdera raidījumu neesmu redzējusi. Labu nakti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 03.12.2013. 00.21

    Paldies, ozolnieki. Mani jau tas neaizvaino. Esmu liela meitene. Gan jau arī viņš kādreiz iemācīsies argumentēt, ne tikai apsaukāties:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 03.12.2013. 10.23

    ZanE, es arī no rīta nesaprotu, kurš ir tas politiķis, kam es akli uzticos. Es runāju par faktu, par ko lasīju medijos, – ko teica Dzintars un ko vinam atbildēja Āboltiņa. Kuram politiķim vai kurai es esmu akli uzticējusies? Es uzticējos mediju ziņai, ka tāds fakts ir noticis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 02.12.2013. 09.15

par ko cepiens? – Šlesera reputācija tā jau ir tik zema, ka pusdienas ar Sudrabu to vairs pasliktināt nevar

+25
-1
Atbildēt

3

    Annija > Vineta Ungailo 02.12.2013. 09.47

    Toties Sudrabas reputāciju gan! Un tas ir tas būtiskākais! Acīmredzot viņa ir pilnīga aita, ja reiz atļāvās spert šo soli, pie tam publiskā telpā! Bet, labi ka tā! Vismaz beidzot redzamāks paliek,kas un kā.

    +28
    0
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Vineta Ungailo 02.12.2013. 09.48

    Nenovērtē viņu par zemu , ir jau bijušas vismaz divas reizes kad viņš gandrīz no mīnus reitinga dažu nedēļu laikā dabon padsmitus plusos .

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Zane Pavāre > Vineta Ungailo 02.12.2013. 10.15

    Sižetā izskatījās, ka Šlesers pat tīko tikt pamanīts, atšķirībā no citiem nemuka no žurnālista un pacietīgi gaidīja savu kārtu. Iespējams, gribēja nodemonstrēt, ka ir beidzot iemācījies pareizi izrunāt vārdu “esmu”, nesaka vairs “esu”. Pēdējā laikā būs atlicis laika valodniecības studijām.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 02.12.2013. 09.13

Skultem komjaunieša rūdījums spiežās pa visām vīlēm laukā.:)) Toreiz arī varēja nakts vidū katru no tiem pamodināt un tas bez aizķeršanās varētu noturēt īsu runu par darbaļaužu gaišo nākotni, partijas vadošo lomu vai darba ražīguma celšanu. Pats ne mirkli tam visam neticot. Šodien vardi ir citi, bet viscaur un viscaur melīgi joprojām.

+31
-1
Atbildēt

9

    valdis > ievuliitis 02.12.2013. 09.42

    Sausnītis vismaz agrāk bija saistīts ar Valmieru, šķiet. Skulte arī Ziemeļvidzeme, ja vēl pieplusojam Kraukli u.c… Reģionālās partijas ies palīgā SC. Rīgā SC izšķirošas bija Šlesera atliekas GKR. Tagad ne tikai Rīgā, bet visā Latvijā.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.12.2013. 10.22

    Protams, pazīšanās, kā padomju laikos arī tagad spēlē lomu. Bet Latvijai ir tāds lielums, ka reģionam nav nozīmes. Tu iepazīsties ar kadu un, ja ir vēlme, piecās minūtēs vari atrast kopējas paziņas. Es, par piemeru pazīstu Taņu Ždanoku, esmu ar Rubiku intervijā tikusies, viņš man grāmatu ar ierakstu uzdāvināja:)) Vai tapēc es ar viņiem iešu, kko sarunāt? Nē, es domāju, ka šeit ir noteicoša to cilvēku vērtību sistēma. Ne velti saka – tāds tādu pazīst.

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > ievuliitis 02.12.2013. 10.53

    /…konkrēti šie Repšes un Sudrabas projekti, vairāk tiek veidoti kā SC satelītprojekti ar mērķi līdzīgi kā Rīgā, kur SC nonāca pie varas, veidojot tandēmu ar Šlesera partiju, kas pārtapa Amerika partijā, un, saprotot, ka saviem spēkiem SC nevar nākt pie varas, bija nepieciešamas šīs satelītpartijas. Acīmredzot, šī Rīgas domes pieredze viņiem pašiem šķiet pietiekami veiksmīga un to tiek mēģināts reproducēt valsts mērogā. Es domāju, ka vēlētājiem tas ir ļoti precīzi jāvērtē un jāprasa pilnīga skaidrība no šiem politiskajiem spēkiem, ar kurām partijām viņi saskata iespēju strādāt koalīcijā, ar kurām – nesaskata, kādus valsts stratēģiskās attīstības virzienus viņi redz,” teica Dombrovskis./

    Ja pareizi sapratu, Skulte un Sausnītis tieši teica Pūpolam, ka viņi sprieduši par Reģionu partijām.
    Savukārt Šlesers pieslēdzies Vienoti Latvijai, vai kā tur, kas ir RTU pasniedzēja Mareka Zeltiņa partija. Uz Rīgas vēlēšanām uz visiem ielu stūriem jaunieši dalīja skrejlapas ( droši vien studentiem bija iedots brīvsolis no lekcijām). Pilns Rīgas centrs.
    Un tagad viņi visi domā par Latviju – mūsu mājām. Visai grandiozi mērķi.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.12.2013. 11.04

    “Un tagad viņi visi domā par Latviju – mūsu mājām.”
    Kā tad, noteikti par TO viņi domā.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 02.12.2013. 11.55

    …Urga…mjā…par studentiem Tev taisnība – šādos izšķirīgos protesta akciju brīžos, kad vajadzētu tieši jauniešiem demonstrēt savu nostāju – sajūta, ka mūsu valstī studentu vispār nav….tik ļoti atšķirīgi no Rietumvalstu studentiem – neaktīvi, neredzami, klusējoši…spējīgi vien uz Flashmob organizētām spilvenu cīņām….

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 02.12.2013. 13.33

    Skulte, cik zinu bija Cēsu pilsētas vai rajona 1. partijas sekretārs!
    Visi partijnieki cenšas stutēt veco LPSR cik jau nu katrs to spēj sākot ar Bērziņu, Augustu, un aizkulišu spēlētāji.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.12.2013. 13.49

    Visi partijas sekretāri, Bet, izaug no komjauniešiem. Tā ir pirmā pakāpe, kur tie iemācās runāt pareizi melīgās frāzēs. Vēlāk spējīgākie kļūst par partijas sekretāriem, vajadzības gadījumā – “cīnītājiem” par neatkarību.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 02.12.2013. 15.06

    Manuprāt, ir jāpiedzimst par tautas nodevēju, jo tikai ar melnu dvēseli var nodot tautu.
    es arī biju komjauniete, bet netaisījos izaugt par partijnieci, kaut tajā laikā tas bija pat ļoti materiāli izdevīgi. Materiālisti arī izaug par nodevējiem, jo tiem nekad nepietiek.
    Es gan priecājos, ka biju savulaik komjaunatnē- jo bija jautri un visādi jautri tusiņi, ne tādi kā tagad, kad pat dziedāt jaunieši ne prot ne grib- ne par visiem, bet tā nu ir.
    Izklaidējāmiers tajos laikos, kā pratām un nekāda komjaunatne te neko nevar samaitāt, ja pats cilvēks nav piedzimis bez dvēseles.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    kkreslins > ievuliitis 02.12.2013. 20.43

    tur it tas baisākais , ka faktiskā vara Latvija pieder komjauniešiem, KGBšņikiem un citiem, kuriem smadzenes izskalotas padomju laikos, skumji

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ievuliitis 02.12.2013. 09.09

“Lai arī pirms pāris gadiem Sudraba ar Šleseru asi konfliktēja, jo Šlesers Valsts kontrolierei publiski pārmeta, ka viņa darbojas “Parex” bankas akcionāru interesēs, bet Sudraba iesūdzēja Šleseru tiesā…”
Re, kur mūsu – vientiešu muļķošanas sākums. Cik daudzi toreiz uzķērās. Labi, ka to, kas vēl joprojām tai tic, praktiski vairs nav palicis.
Tovakar, zinot, ka pie ārdurvīm to sagaidīs Pūpola kungs no NP ar neertiem jautājumiem, Sudraba izlavījusies caur virtuvi un pazudusi pa sētas durvīm. Tas uzjautrina un liecina, ka Maskavas polittehnologi ir kļūdījušies aprēķinos – kārtējā persona, kas ir apņēmusies veikt to melno tautas muļķošanas darbu, atkal ir vāja, sitienu nevar turēt.
Tas neapšaubāmi priecē.:))

+47
-2
Atbildēt

5

    Ludmila > ievuliitis 02.12.2013. 09.33

    Vismaz es toreiz ticēju reāla konflikta patiesumam .
    Sudraba regulāri masu mēdijos parādījās ar graujošiem atmaskojumiem ” ,bet reāli jau nekas nebija , it kā varēja vainot mūsu tiesu sistēmu ,ka nereaģē . Bet varbūt tie Sudrabas kontroles papīri bija tik vāji ,ka neviena represīvā instance nemaz negribēja ķēpāties .

    Manuprāt Šlesers pieder pie cilvēkiem kurš nekad neapvainojas un netur ļaunu prātu . Ja arī toreiz tesiņš bij paties tad šim elestīgajam darbonim tas nav šķērslis .

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > ievuliitis 02.12.2013. 11.38

    Mums nevajag revolucionāru partiju, mums vajag 100 uzticamu vīru, kurus salikt valsts stratēģiskajos punktos (Trockis, Krievija pirms simts gadiem).
    Nav nekā jauna šajā pasaulē. Ja nu vienīgi, ka šoreiz vīra vietā bijusi sieva.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 02.12.2013. 14.11

    Par to, ka Šlesers nekad netur ļaunu prātu bija smieklīgi. Tie cilvēki, kas negribēja pārdot zemi, uz kuras tagad Alfa stāv, nemaz nesadusmoja Šleseru. Vienkārši situācija tāda izveidojās, ka tur bija jāsūta stipri puiši ar šaujamieročiem. Ne policija, savi algotņi. Vai tad to var saukt par atriebību? Protams, ka nē. Viņam to zemi vajadzēja un viņš to paņēma. Kā sacīt, – nekā personiska.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    oktaavs > ievuliitis 02.12.2013. 17.40

    Ļoti adekvāts (tieši pirmais) komentārs. Tev plusu pieliku :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 02.12.2013. 22.54

    tie bija cekistu-skonto apsardzes dienests..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 02.12.2013. 09.00

Lūk kur izskaidrojums tam, kāpēc Latviju varēja izzagt visi, kam nebija slinkums.

+16
0
Atbildēt

0

lebronj2356 02.12.2013. 08.52

Nopietniem vērotājiem tas bija samanāms jau pašā sākumā, tieši tāpat kā Zatlera patika(nu gluži kā sodienas Kājiņa) uz SC….Pilnīgi tas pats ir ar Repšīgo…Bet es nevaru saprast vienu lietu – kam ir jānotiek, lai vienreiz par visām reizēm biznesu nodalītu no valsts varas, kā tas jau sen ir noticis ar baznīcu ?! ļoti ceru, ka iedzīvotāji nebūs tik stulbi, lai savēlētu atkal dažādu politbiznesmeņu partijas !

+20
-1
Atbildēt

3

    Ludmila > lebronj2356 02.12.2013. 09.15

    Bet es nevaru saprast vienu lietu – kam ir jānotiek, lai vienreiz par visām reizēm biznesu nodalītu no valsts varas, kā tas jau sen ir noticis ar baznīcu ?! ļoti ceru, ka iedzīvotāji nebūs tik stulbi, lai savēlētu atkal dažādu politbiznesmeņu partijas !

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Kam jānotiek ?? Hmmm ….Var provēt ierobežot vēlēšanu tiesības . Piemēram pēc vecuma ,no 21 līdz 65 gadi . Vai pēc mantiskā stāvokļa , pabalstu saņēmēji nebalso . Vēl..

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > lebronj2356 02.12.2013. 11.03

    kam ir jānotiek, lai vienreiz par visām reizēm biznesu nodalītu no valsts varas, kā tas jau sen ir noticis ar baznīcu
    =================================
    Laikam jau nav tādas valsts, kur tas būtu nodalīts pavisam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 02.12.2013. 11.24

    Nu pavisam jau nav arī baznīca nodalīta, tomēr atļaušos bilst, ka citās valstīs ar līdzīgu regularitāti neveidojas “uzņēmēju”(turklāt tādu, kam kā ēst vajag naudu no siles) partijas, bāžot pufaikas ausīs vēlētājiem, ka nu šie cels labklājību ! Tas, ka idiotiskā tarifu/nodevu/nodokļu skrūvēšana valdības izpildījumā neveicina komerciālu darbību un stabilitātes sajūtu ir cits jautājums !

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 02.12.2013. 08.45

blēžu bandas Par izzagtu Latviju mantiniece?

+25
-3
Atbildēt

1

    Anete > aigarsaboltins 03.12.2013. 14.48

    Tur tāda kompānija nolasījusies – viņiem tiešām liekas, ka kāds par viņiem balsos? :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 02.12.2013. 08.42

Labrīt:):):)

+13
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam