Ukraina griež stūri uz austrumiem

85

Komentāri (85)

Kaspars Špūle 17.11.2013. 21.58

Varbūt kādam varētu būt interesanti uzzināt nevis no krievu daiļliteratūras, bet no ukraiņu vēsturnieka, kas notika tajā Perejaslavas Radā 1653. gada decembrī un 1654. gada janvārī…
http://exlibris.org.ua/apanowicz/chmielnicki.html

Ukraiņu pilsētā Perejaslavā ieradās Moskovijas bajāru delegācija un nodeva Bohdanam Hmeļņickim cara Alekseja Mihailoviča vēstuli, kas tika nolasīta kazaku padomes (radas) dalībniekiem. Vēstulē cars paziņoja, ka pieņem par saviem pavalstniekiem kazakus un viņu zemi ar visām pilsētām un apņemas sniegt viņiem militāru palīdzību pret visiem ienaidniekiem.

Nākamajā dienā Hmeļņickim un kazakiem vajadzēja zvērēt uzticību caram, bet kazaki (laikam taču Eiropas sabojāti!) pieprasīja, lai Moskovijas bajāri papriekšu cara vārdā dod zvērestu, ka Moskovija tik tiešām aizsargās savus jaunos pavalstniekus un nemēģinās atņemt viņiem īpašumus.

Un tad viņi dabūja dzirdēt interesantu lietu. Moskaļu cara sūtņi skaidri un gaiši pateica: mūsu cars nevienam nedod zvērestus, jo viņam pieder absolūta vara, tāpēc mēs viņa vietā zvērēt nevaram, bet kazakiem būs paļauties tikai uz sava jaunā valdnieka labo gribu.

Galu galā kazaku karaspēka virsniekus pierunāja vienpusēji zvērēt uzticību caram, bet pārāk eiropeiskos pilsētniekus sadzina baznīcā uz zvērestu ar pletnēm.

+5
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Kaspars Špūle 17.11.2013. 22.03

    ——-
    Ikvienam iesaku netikai Natana Ribaka romānu “Perejaslavas rada” izlasīt (latviešu valodā izdots 1957.g.), bet arī Polijas kinofilmas “Plūdi”/Potop un “Ar uguni un zobenu” noskatīties.Oi, oi, kā toreiz kristieši-eiropieši uzvedās, oi, oi…..

    http://www.youtube.com/watch?v=3sh6ErEvc7E

    http://www.youtube.com/watch?v=qsIru0x5Mig

    XVII век. Речь Посполита объята огнем, спровоцированным ссорой православного полковника Богдана Хмельницкого с паном Чаплинским, который запорол насмерть сына полковника. Оскорбленный Хмельницкий поднял Запорожскую Сеч

    0
    -3
    Atbildēt

    0

kristrun 17.11.2013. 18.10

Un, starp citu, Ukraina – Francija 2 : 0.

0
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > kristrun 17.11.2013. 21.15

    ——-
    Ilgi tā vieni ar Jevropas kungiem nepacīnīsies – to jau ukraiņi labi saprot:

    “(..)Хмельницкий оглянулся на полковников. Мгновенно в памяти встали шесть лет битв и тревог. Он резко обернулся к площади, клокотавшей криками, и, подняв над головой булаву, голосом, каким звал в бой все эти шесть лет, выкрикнул:
    – Так будем же едины с народом русским навеки!
    И в ответ ему одним голосом из тысяч грудей вырвалось громовое:
    – Будем!
    И в этом слове Богдан Хмельницкий уже слышал голос не только великой Рады, – казалось, вся земля украинская, от Карпатских вершин до Черного моря, сказала твердо и нерушимо:
    – Будем!”
    Натан Рыбак “ПЕРЕЯСЛАВСКАЯ РАДА” http://www.litmir.net/br/?b=37672&p=1

    0
    -1
    Atbildēt

    0

kristrun 17.11.2013. 15.36

Izskatās, Ukraina nesteidzas ne uz vienu no impērijām un, uzdrīkstos domāt, ka pareizi dara. ES stipri atgādina PS, ar tādu pašu uzpūtušos, pārbarojušos nomenklatūru, idiotiskām rekomendācijām un prasībām un, piedevām, pilnīgu vienaldzību pret nomalēm.

+1
-8
Atbildēt

8

    Signija Aizpuriete > kristrun 17.11.2013. 16.03

    ——-
    Ukraiņi stipri līdzīgi saviem lielajiem austrumu brāļiem – ilgi domā, tad gāzē līdz grīdai. Viņi to var atļauties, galu galā arī šodienas impērijas Ukrainu ar vienu kampienu aprīt nevar.

    Lai ukraiņiem ne “salo”, ne “gorilkas”, ne dzīvesprieka nepietrūkst!

    http://www.youtube.com/watch?v=9kVS2CLlEo8

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > kristrun 17.11.2013. 16.25

    ligakalnina > kristrun 17.11.2013. 16.51

    ES ekonomiku jau tā milzu birokrātija ar arvien jaunām normām un noteikumiem, kas vēl uzslāņojas atsevišķuvalstu birokrātijai, arī nogremdēs.
    Tāpat, kā arodbiedrības, kas, ar nesamērīgām prasībām, jau iznīcināja daudzas ražotnes.
    Un vēl energoresursu cenas, kas ES ir divreiz augstākas, nekā ASV.
    Bet, arī ASV pēdējās Ņujorkas mēra vēlēšanas, kad ievēlēja to galēji kreiso “sarkano” mēru, ir katastrofa, un tas pēc Džuliani un Blumberga, kas izvilka Ņujorku no purva.
    Te, gandrīz, jāpiekrīt Latiņinai – nedrīkst dod vēlēšanu tiesības tiem, kas dzīvo vairākās paaudzēs uz pabalstiem, jāvēlē tikai tiem, kas nodokļos samaksā vairāk, nekā saņem pabalstos, tas beigsies ar Deitrotu, katastrofu un vispārējo Venecuēlu.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > kristrun 17.11.2013. 17.32

    Vēl arī invalīdiem jāliedz vēlēšanu tiesības u.c. minoritātēm, vai ne, NaziDžeri?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kristrun 17.11.2013. 18.14

    Nē, domāti tie, kas var, bet, negrib strādāt, un balso par tiem, kas tiem apsola lielāko “haļavu”.
    Pensionāri savas pensijas nopelnījuši, invalīdi strādāt nevar, tādus uzturēt ir jebkuras sabiedrības pienākums.
    Kā sen zināms, Eiropas socialisti speciāli vairo “haļavščiku” klasi, imigrantiem daudzās (bet, ne visās) ES valstīs izdevīgāk nestrādāt un saņemt pabalstus, nekā strādāt, tad viņi uzreiz zaudē daudzas privilēģijas, toties tā kreisie vairo savu elektorātu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kristrun 17.11.2013. 23.01

    ——-
    Turies, Raudsep! (S.Točs).
    Interesanti, no kādiem tādiem talmudiem Paulis par Rietumu ekonomiku gudrības smēlies? “Moška” tie Eiropas zociālisti arī bezdarbu speciāli izraisa, lai “haļavčiku” klasi (savu sociālo bāzi) palielinātu? Prātiņ, nāc pie Austrumkrastiešiem!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kristrun 18.11.2013. 09.48

    Nezinu gan, zinu, ka man kaimiņiene īrijā strādā jau gadus 7, patreiz saņem bezdarbnieku pabalstu, ar ko mierīgi var pat atbraukt uz Latviju un šeit padzīvot.
    Viņai virs 50 gadiem, tāpēc viņai, lai saņemtu pabalstu, pat nav jāzina angļu (ne īru) valoda, tiem, kam zem 50, lai saņemtu pabalstu, jāzina angļu valoda, protams, nodrošina ar bezmaksas kursiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

janis17 17.11.2013. 14.41

Ukraina ir reāls Latvijas spogulis, ja valsts līmenī pie varas nokļūst sc. Skatieties un mācieties, domājiet, vai tad ir tas, ko mēs vēlamies? Janukovičs ir tāds pats puķina algotnis, kā ušaks&co.
Tās pašas pasakas par lielo “austrumu tirgu”, ES birokrātu “aizliegumiem” utt.
Runa ir tikai par tirdzniecības līgumu, ne jau par pievienošanos.

+10
-8
Atbildēt

5

    Inese > janis17 17.11.2013. 14.56

    Tu pat neesi tēmā, bet tikai turpini kaut ko te vervelēt. Varbūt tomēr noskaidro, kas ir asociācijas līgums, un pacenties uzzināt, ka tas nav viens un tas pats, kas brīvās tirdzniecības līgums. Asociācijas līgumā var būt iekļauts brīvās tirdzniecības līgums, bet var arī nebūt.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 17.11.2013. 16.34

    Aivrsk, tu spried pārāk vienkāršoti.
    Janukovics nav Putina algotnis, Janukovics dara to,ko uzskata uz doto momentu svarīgi sev, nevis Putinam.
    Par Putina algotni viņam neļaus kļūt arī Doņeckas grupējums, kas viņu atbalsta, jo te krustojas viņu un Krievijas oligarhu ekonomiskās interses.
    Janukovics vispār nebūtu kļuvis par prezidentu, ja Timošenko nebūtu uzmetis “nacionalists” Juščenko, kurš, pirms vēlēšanām, nomainīga gubernatorus vairākos Ukrainas apgabalos, un iecēla tādus, kas nodrošināja uzvaru šinīs apgabalos Janukovicam.
    Tāpēc Juščenko dzīvo mierīgi, un viņu neviens neaiztiek.
    Salīdzinājums ar Latviju vispār muļķīgs, Ltvija sen ir ES un NATO, kur Ukraina tikai it kā tiecas.
    Cik var nprast, Janukovics vēlas būt kas līdzīgs Lukašenko – sūkt no Krievijas naudu, bet, tas nenozīmē, ka viņš kalpos Krievijai, pagaidām Krievija par šķietamu politisko atbalstu maksā Batjkam milzīgu naudu, bet, iznāk tā, ka noteikumus diktē Batjka, nevis Putins, Lukašenko pat nav atzinis Abhāzijas un Dosetijas neatkarību, ko Putins tam uzstājīgi prasot, izskatās, Janukovics arī grib naudu un atlaides par gāzi, neko vairāk.
    Tā ir austrumu bizantiskā politika, ko Rietumiem nesaprast.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 17.11.2013. 21.33

    Dzeri, dzeri, tieši tu vienkāršo – Tādu Doņeckas grupējumu, puķins (ja grib) var nospiest kā prusaku. Toties mēs zinām, ka līdzīgu līgumu kā ar “Saskaņu” 2007. gada augustā “Vienotā Krievija” noslēdza ar Ukrainas Reģionu partiju, kuras līderis Viktors Janukovičs tolaik vēl bija opozīcijā. Vienošanās tāpat paredzēja “stiprināt Ukrainas un Krievijas stratēģisko partnerību”. Tā paredzēja pretdarbību Ukrainas līdzdalībai NATO un “sadarbību” Ukrainas valodas politikā.

    Trīs gadus pēc šīs vienošanās noslēgšanas Kremļa partneris Janukovičs ir kļuvis par Ukrainas prezidentu, atteicies no Ukrainas kursa uz dalību NATO, pagarinājis Krievijas militāro klātbūtni Ukrainā līdz 2042. gadam, atļāvis Krievijas izlūkiem atgriezties Krimā un atsācis militāros manevrus kopā ar Krievijas armiju, pretī saņemot atlaidi Krievijas gāzes cenām.

    http://kalniete.lv/2010/08/30/saskanas-centrs-un-vienota-krievija-%E2%80%93-noklusetas-vienosanas-un-urbanovica-republika/

    Būšana ES un NATO ir laba lieta, taču bez darba un noteikumu ievērošanas to nevar uzskatīt par mūžīgu. Regulāri nepildot starptautiskās saistības attiecībā pret NATO partneriem un savu armiju, mēs pozicionējam partneru acīs savu attieksmi pret sabu neatkarību. Šodien tā pēc dombrovska domām nav pat 1% budžeta izdevumu vērta.

    Kas attiecas uz Juščenko – tad vienotība un RiP varēja mācīties no svešām kļūdām, ne savējām, kā zaudēt tautas uzticību un zaudēt varu, un zaudēt eiropeisku orientāciju, un zaudēt ukraiņu atbalstu, kā šķelties un izšķiest pašiem sevi apmētājot mēsliem savus patiesos sabiedrotos, kā aiz kokiem neredzēt mežu!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 18.11.2013. 10.15

    “Patiesie sabiedrotie” pasludinājuši sevi par vienīgajiem īstenajiem Latvijas patriotiem un paši “apmētā ar mēsliem” visus, kas viņiem nepiekrīt, pasludina tos par ienaidniekiem, un, kā vienīgie īstenie patrioti, kas vienīgie zina, ko vajag “latviešiem” un “valstij”, tā aizsegā liekulīgi nodarbojas ar politbiznesu un pilda naudas devēju pasūtījumus, šantāsžējot valdību un degradējot Latvijas tiesisko, ekonomisko, un politisko situāciju.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 18.11.2013. 15.51

    kurš tad sadarbojas ar šļeseru un šīnu un viņu gāzētājbiznesa intereses aizstāv????????

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 17.11.2013. 12.30

Krievijas prezidents Vladimirs Putins ir tuvu stratēģiski svarīgam panākumam cīņā par impērijas atjaunošanu
====================================
Un šajā darbā viļus vai neviļus katram mazam cinītim ir iespēja pielikt savu roku.

Šodien klausījos LR3 raidījumu, kurā ar sajūsmu stāstīja par Marisa Jansona uz Krieviju līdzi paņemtā kora “Latvija” panākumiem.

Mazs fragments no intervijas –

Gunda Vaivode:
“Korim “Latvija” Krievijā ir jau sena vēsture. Un tomēr bija tāds zināms pārrāvuma laiks, pēc kura koris atkal ir atgriezies šajos platuma grādos. Cik svarīgi bija šie vieskoncerti Krievijā?”

Māris Ošlejs, kora “Latvija” direktors (ne diriģents):
“Nu, man ir jāsāk ar vēsturi – senu vēsturi. Bija Roma, kad Roma sadalījās, visa tā eiropeiskā kultūra caur Grieķiju aizgāja uz Krieviju.”
http://latvijasradio.lv/lv/lr/arhivs/?s=audio&d=17&m=11&y=2013&channel=3&keyword=
Plkst. 10:00, 11. minūte 40. sekunde.

Ja pat mūsu labākie, pat mūsu kultūras ļaužu elitei piederīgie ir tādi, ka pēc mazas paberzēšanas ar nagu atklājas dvēselīte, kas sajūsmā un bijībā nodreb dižās krievu kultūras priekšā un priecājas par “pārrāvuma laika” beigām, tad mūsu izredzes nevarētu būt diez ko spožākas par ukraiņu izredzēm.

“Zināms PĀRRĀVUMA LAIKS”…

+12
-9
Atbildēt

30

    Signija Aizpuriete > Sanšains 17.11.2013. 13.28

    ——-
    Diženākie globalizācijas/amerikanizācijas procesa bīdītāji ir izmisumā – nepieņem latviešu tautas vairākums hoļivudisko pseido-kultūru, nespēj vairs neko iedvesmojošu radīt zālītes&Co.:

    “Brīvība mums ir, izsūtījums nedraud, laipni lūdzu, būsim radoši un veidosim radošu nākotni!” VVF
    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/vike-freiberga-izsutijums-nedraud-laipni-ludzu-busim-radosi-673720

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 17.11.2013. 13.48

    …..Hari…nudien, Tu esi slims!…ar naidu piesūcies un deformētu domāšanu apveltīts indivīds….ko Tu vispār zini par kori “Latvija”?…gremo un atgremo savu naidu un pēc tam to izspļauj publiskā vidē….
    …koris “Latvija” ar solokoncertu uzstājies vienā no prestižākajām Krievijas koncertzālēm – P. Čaikovska zālē 2010.gada 30.oktobrī un 2012.gada 16.novembrī…pirms tam regulāri koncertējis Krievijā, ne tikai prestižākajās pasaules koncertzālēs…
    …ja Tavā starpausu telpā atrastos kaut nedaudz smadzeņu, tad Tu arī saprastu par ko runāja gan Ošlejs, gan Vaivode un ko nozīmē uzstāties P.Čaikovska vārdā nosauktajā koncertzālē….

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 17.11.2013. 13.58

    Haris – iesaku pāriet uz Super FM :) :) :)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.11.2013. 14.19

    Zane –

    Zinu, ka Jūs neizmācīšu – vai nu kāds slimnieks vai arī pat puslīdz normāls cilvēks varētu spēt Jūs ietekmēt.:)

    Par spīti manai slimībai un smadzeņu mazajam apjomam, uztvēru arī citu tajā intervijā teikto. Protams, nenoliedzu, ka koncertzāle un pasākums bija prestižs, un, ka koris “Latvija” ir tāds, ar ko mums visiem lepoties un ko mums visiem lolot.

    Manis citētie Vaivodes un Ošleja “freidiskie paslīdējieni” rusofīlijas virzienā ir tik parasti un bieži gan caurmēra latviešu, gan mūsu elites izteikumos, ka nebrīnos, ja vairums tos nepamana vispār vai arī pamanījuši aizstāv ar tādu komjaunietes versmi kā Jūs.

    Mans slimais prātiņš nesaprot, kā latviešu elitei piederīgajiem var nebūt īgnums gan par 50 gados nodarīto, gan par pēdējos 20 gados meloto un draudēto. Ja būtu īgnums un uz tā bāzēta elementāra atturība un rezervētība, tad, manuprāt, nebūtu iespējamas šādas neviļus izlauzušās frāzītes, kas liecina – ja lielās brāļu tautas pārstāvji paglaimo un paslavē, tad aiz aizkustinājuma šie uzslavētie ir gatavi sākt sadiegt nesenajā pagātnē radušos “pārrāvumu”.

    Nezinu, cik veselam ir jābūt prātiņam, lai šajos arvien vairāk veicinātajos kultūras apmaiņas (reintegrācijas) procesos ar Krieviju nesaskatītu tās pašas “maigās varas” un putinistu stratēģijas izpausmes.

    Zinu, pastāv viedoklis, ka augstajai kultūrai nav un nevar būt nekāda sakara ar REALITĀTI. Augstā kultūra esot paredzēta tikai tam, lai eksaltēti un sentimentāli pasapņotu par labo Cilvēkā.:)
    Nu, bet es nepiekrītu.

    P.S.
    Varbūt konkēti šis gadījums – Marisa Jansona uzaicinājums korim “Latvija” – šajā kategorijā ietilpst tikai daļēji.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 17.11.2013. 14.32

    Māris Ošlejs, kora “Latvija” direktors (ne diriģents):
    “Nu, man ir jāsāk ar vēsturi – senu vēsturi. Bija Roma, kad Roma sadalījās, visa tā eiropeiskā kultūra caur Grieķiju aizgāja uz Krieviju.”
    __________________________________

    eeee mmmm… mja.

    Apzināts reveranss? … vai “‘bezapziņas pērle”‘?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.11.2013. 14.49

    P.S.
    Varbūt konkrēti šis gadījums – Marisa Jansona uzaicinājums korim “Latvija” – šajā kategorijā ietilpst tikai daļēji. Domāju, ka Jansons pats neko tādu, protams, nedomā un neplāno. Tomēr man interesants šķita Māra Ošleja teiktais, no kura sapratu, ka līdzīgās situācijās (izbraukumos) kopā ar Concertgebouw muzicē attiecīgās valsts kori. Bet Jansons krieviem ir teicis, ka gribētu kori “Latvija” un krievi, redz, ir piekrituši šādam izņēmumam.

    Nešaubos, ka zinīgie krievu “kultūras cilvēki” patiešām labprāt vēlas dzirdēt lielisko kori “Latvija”. Tomēr pieļauju, ka attiecīgie “vadošie”, kuru varā ir ļaut vai neļaut, nav tikai nevainīgi un sirdsšķīsti “kultūras mīļotāji” vien. Gan jau viņiem ir dotas vadlīnijas, ko ļaut un ko ne, ko veicināt un ko bremzēt.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 17.11.2013. 14.56

    Grūti jau sovokam, kam 50 gadus potēta “izcilā krievu kultūra”, saprast ka Emīls Dārziņš ir ne mazāk talantīgs, nekā Pjotrs Čaikovskis. Rainis radījis daudz vairā un daudz kvalitatīvāk, kā ļermontovs, bet sovoks domā, ka urlas te ieviesuši rakstību.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > Sanšains 17.11.2013. 15.00

    Ar Raini mokās pat naciķu ministres, kur nu vēl parastā publika ;)

    Jaunzeme-Grende: Tad es ik pa laikam domāju, nu interesanti, jāpalasa kaut kas no Raiņa. Induli un Āriju es izmocīju, un man likās, ka es nepazīstu nevienu cilvēku, kas ir izlasījis Induli un Āriju, bet izrādās, ka arī mūsdienās cilvēki lasa Raini.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.11.2013. 15.00

    aivarsk –

    Nav vērts šaut pār strīpu. Kurš gan no pieminētajiem ir “sovoks”?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 17.11.2013. 15.11

    Haris Nav vērts šaut pār strīpu. Kurš gan no pieminētajiem ir “sovoks”?
    ———————-
    Nu par zani nevarētu galvot, re arī nulle uzradās…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.11.2013. 15.16

    Nulle gan.

    Kaut gan drīzāk viņš, nabadziņš, vienkārši vēl nespēj līdz galam saraut emocionālās saites ar Latviju, tāpēc nebeidz mums un – galvenais – sev atgādināt, cik Latvijā ir slikti un kādas niecības ir latvieši.:)
    Domāju, ka tad, kad viņam beidzot izdosies “atsieties”, šeit vairs arī nekomentēs.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 17.11.2013. 15.35

    lama. Mazliet palasīju, kas šeit pēdējās dienās sarakstīts. Varam apsveikt nulli – viņa pulciņš aug:):):)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 17.11.2013. 16.04

    ….bāc!….Hari, uz ko tad tā esi nobriedis mani izmācīt?…. :))

    …tas labi, ka esi pacenties kaut ko jaunu par kori “Latvija” uzzināt…
    …bet…Tavi žultsakmeņi spiež uz Tavām smadzenēm, ja esi ieņēmis prātā, ka latviešu mākslinieki nedrīkst koncertēt Krievijā….un tāpēc mākslinieku vidū meklē noziedzniekus un nodevējus….

    …nez, kā Tu pārdzīvoji Grendes vizīti pie Vešņakova, kura bija devusies it kā kultūras saites stiprināt…. :)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 17.11.2013. 16.14

    Diezgan muļķīgi salīdzināt Latvijas un Krievijas kultūra, katrai vaslstij tā ir bagāta un savdabīga.
    Un Krievija nav vienāda, Krievijā ir sava elitāra publika, un jebkuras valsts mākslinieku uzskata par lielu veiksmi uzstāties tās priekšā un iegūt tās atzinību, nebūt ne visi Krievijā vēlas klausīties tikai Lepsu un Madonnu.
    Un Hara apziņas deformācija jau neprasa nekādus pierādījumus, fobijas, kuras, loģiski, izraisa naidu pret fobiju objektiem, ir klasika, ir daudz sliktāka un bīstamakā slimība par žultsakmeņiem, žultsakmeņi ir ārstējami,. šī slimība nav, un, pamazām, deformē visu personību, izraisot naidu ne tikai pret tiem, kas ir fobiju avoti, bet, arī pret tiem, kas nepiekrīt šīm fobijām, un kuriem tās nav.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 17.11.2013. 16.45

    Bija Roma, kad Roma sadalījās, visa tā eiropeiskā kultūra caur Grieķiju aizgāja uz Krieviju.
    ———
    Vispār jau “visa tā eiropeiskā kultūra” aizgāja uz Kijevu.
    Kad Kijeva pieņēma kristīgo ticību no Bizantijas, tādas “Krievijas” nemaz nebija.
    http://exlibris.uaweb.org/nakonechny/index.html
    Pretējā gadījumā Pēterim I nevajadzētu vēlreiz braukt uz Eiropu pēc “tās kultūras” :)

    P.S. Tā arī nesapratu, kāds tam visam sakars ar Grieķiju. Ja nu vienīgi Ošlejs uzstāj, ka Bizantija bijusi grieķu valsts :D

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Sanšains 17.11.2013. 17.27

    Nebija, nebija. Bija Рѹ́сь, Рѹ́сьскаѧ землѧ, Russia, Ruthenia, Ruscia, Ruzzia.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.11.2013. 17.55

    Zane:
    ..nez, kā Tu pārdzīvoji Grendes vizīti pie Vešņakova, kura bija devusies it kā kultūras saites stiprināt…. :)
    =============================
    Spriežot pēc vairākiem neseniem komentāriem, Jūs par manām gaitām un pārdzīvojumiem zināt diezgan daudz.:)
    Tāpēc nav ko liekuļot – Jūs tad droši vien zināt, ka Grendes kaviāra rīšana pie Vešņakova bija viens no pāris iemesliem, kuru dēļ man beidzot patiešām sanāca dusmas uz NA.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 17.11.2013. 17.57

    Tūliņ morda mums pastāstīs, kā sauca Maskavu, kad Kijeva pieņēma kristietību :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 17.11.2013. 18.15

    apsveikt nulli – viņa pulciņš aug:):):)
    _________________________
    neskaitāms nulles joprojām ir tā pati nulle- Latvijā,Īrijā, Jaunzēlandē vai Sīrijā..

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 17.11.2013. 20.52

    >lno
    Redz kā dzeris49ais un madame ZanE norūpējušies par Hari.

    Nez vai tiesa(dzirdēju bruņuvilcienu apmaiņas točkā), ka abi augšminētie dibināšuot NKVD(a)- Nedataisītuo Kvazipsihiatru Vispasaules Demokrātiskā asociācija?

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 17.11.2013. 21.04

    lama. Hari…nudien, Tu esi slims!…ar naidu piesūcies un deformētu domāšanu apveltīts indivīds……ja Tavā starpausu telpā atrastos kaut nedaudz smadzeņu, tad Tu arī saprastu par ko runāja gan Ošlejs…..Tavi žultsakmeņi spiež uz Tavām smadzenēm…
    ________________________
    Vai zanE nav īsta inteliģente, toleranta, kura nekad neatļausies pret oponentu lietot aizskarošus ivārdus, nu ļoti sirsnīga būtne:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 17.11.2013. 21.21

    nulle …priekš kam tāda valsts vajadzīga? Ir tikai loģiski tādu valsti likvidēt un pievienoties kādai citai.
    ______________________________________
    IR.LV administrācija!!! Jūsu portālā redzams aicinājums likvidēt Latvijas Republikas valtiskumu. Pieļaujot šādu komentāru publicēšanu, īpaši valsts svētku priekšvakarā, Jūs ne tikai kurinat nacionālo naidu, bet arī pārkāpjat Krimināllikumu.

    LR Krimināllikuma 82.pants. Aicinājums likvidēt Latvijas Republikas valstisko neatkarību.

    (1) Par publisku aicinājumu likvidēt Latvijas Republikas valstisko neatkarību nolūkā iekļaut Latviju vienotā valstiskā veidojumā ar kādu citu valsti vai likvidēt citādā veidā —

    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem vai bez tās.

    (2) Par organizatorisku darbību, kas vērsta uz Latvijas Republikas valstiskās neatkarības likvidēšanu nolūkā iekļaut Latviju vienotā valstiskā veidojumā ar kādu citu valsti vai likvidēt citādā veidā, —

    soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz pieciem gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem vai bez tās.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.11.2013. 21.32

    aivarsk –

    Mieru, tikai mieru!:)
    (© Karlsons?)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 17.11.2013. 21.38

    Katrai pacietībai un iecietībai ir robeža!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.11.2013. 21.55

    aivarsk –

    Nulle jau tikai vēlas tālāku, ciešāku “integrāciju” Eiropas Savienībā. Kas tā pati Latvijas likvidācija vien ir.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 17.11.2013. 22.32

    Hari, Tikai nevajag – “Ir tikai loģiski tādu valsti likvidēt un pievienoties kādai citai” – nav runa ne par kādu integrāciju bet tieši par Latvijas valsts likvidāciju!
    ES neparedz valstu likvidāciju, citādi par likvidētu varētu uzskatīt gan Vāciju, gan Lielbritāniju, taču nē, tās ne tuvu nav likvidētas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 17.11.2013. 23.33

    ļoti sirsnīga būtne:)
    ______________ kā ta- mētājas ar žultsakmeņiem un kopķēzi – taisa amizieri.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 18.11.2013. 09.40

    Haris , aivask – jaunieši , par ko cepamies ? :) :) :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 18.11.2013. 12.58

    klusais –

    Šodien ne. Šodienu izlaižam – burājam arī mēs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 19.11.2013. 18.54

    lno
    Varam apsveikt nulli – viņa pulciņš aug:):):)

    Un kā vēl! Agrāk tikai pederasti, krievi un krievmīļi(same shit) izkārnījās uz latvisko vērtību aizstāvošiem politiķiem. Tagad saujiņa garīgi apdalīto, saēdušies Ozoliņa sūdus, tiem pievienojušies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 17.11.2013. 11.43

Ja Latvijā atrastos pamats, piemēram, Godmaņa notiesāšanai par Latvijai sevišķi neizdevīgo, bet Karginam, Krasovickim un Karginam junioram – TUA tirgotājam – sevišķi izdevīgo “Parex” pārņemšanu, – vai tad arī Ozoliņš un citi Timošenko fani mestos aizstāvēt Godmani?

+9
-9
Atbildēt

1

ligakalnina 17.11.2013. 11.23

Ukrainas politika ir neprognozējama, jo, faktiski, to reāli nosaka Janukovics ar sev pietuvināto Doņeckas klanu.
Un daudzi kopmentētāji, principā, šaubījāas, ka Janukovics izlaidīs Timošenko, no kuras viņam ir sirrealistiskas bailes kā no politiska konkurenta, un pret kuru viņš izjūt nepārvaramu naidu.
Kaut, īstenībā, lielākais konkurents tam ir Kļičko, pret to gan tiek gatavots likumprojekts, kas neļaus tam balotēties.
Arī tai Janukovica klanā galīgi ne visi piekrīt tādam lēmumam, jo, principā, Ukrainas politiskā elite saprot, ka ar Krieviju viņi būs atkal “jaunākā brāļa” lomā, ne visi to grib.
No otras puses, Putins apsolījis Janukovicam līdz 15 muljardiem dolāru lielu kredītu, kas J. vajadzīgs, kā ēst, sevišķi, pirms vēlēšanām, kas ļautu pacelt pensijas, algas, un pieņemt citus populistiskus lēmumus.
Tā ir tipiska jebkuras NVS valsts politika, kur, īstenībā, pirmajā vietā būs nevis valsts, bet, pie varas esošā klana interses, un “uzmešana”, šinī gadījumā, ES uzmešana, nav nekas sevišķs, ja tas palīdz klanam saglabāt varu.
Pēc pēd. aptaujām, vairākums elites un iedz., tomēr, ir par kursu uz ES, sevišķi, jaunieši.
Nu, vēl jau ir varbūtība, ka, ja Tomošenko atbrīvošana nebūs galvenais nosacījums, un ES no tā atteksies, lai “neatdotu” Ukrainu Krievijai, viņš to līgumu ar ES varētu arī parakstīt, un tas jau arī ir viņa galvenais mērķis, autoritarā valstī neko un nekad nevar prognozēt.

+13
-1
Atbildēt

0

putekliic 17.11.2013. 11.03

Viss notiks tā, kā tam ir jānotiek. Ja neparakstīs līgumu, tātad Ukraina Janukoviča personā tam nav gatava. Pretējā gadījumā visi nosacījumi jau sen būtu izpildīti. Ar varu ES neviens nav jāvelk, jo no tā, ka būs īslaicīga uzvara ģeopolitiskajā spēlē gala rezultātā nevienam labāk nebūs. Tad, kad ukraiņi būs no krievu “savienības” kārtīgi ierijuši, tad domas, iespējams, mainīsies un vairākuma skati pavērsīsies rietumu virzienā. Tomēr tad jau integrācija būs vēl grūtāka, jo Eiropas vilciens būs aizgājis vēl tālāk, bet Ukrainas politiski tiesikā sistēma būs vēl vairāk degradējusies – citādi tas krievu vadītajā “savienībā” nemaz nevar būt. Skaidrs, ka integrācija Eiropā prasītu no ukraiņu tautas vidēja un īstermiņa upurus, tieši tāpat kā tas bija ar Baltiju. Lai šos upurus varētu iznest, ir nepieciešams izvēlētajam virzienam pārliecinošs atbalsts tautā, kura Ukrainā pašlaik nav. Protams, milzu lomu spēlē krievu propagandas mašīna, kas jau pāris mēnešus skalo ukraiņiem smadzenes par to kādas šausmas tos sagaida, ja nolems iet uz rietumiem. Zīmīgi, ka šīs propagandas ietvaros praktiski nekas nav dzirdams par to, kādi būs labumi, pievienojoties Eirāzijas savienībai. Skan tikai draudi un iebiedēšana. Tā kā spēle turpināsies vēl labu laiku un 29.novembrī nekas akmenī cirsts netaps ne vienā, ne otrā gadījumā.

+13
-1
Atbildēt

0

buchamona 17.11.2013. 10.22

Šai problēmai ir divi gali. Viens, protams, tas būtu lieliski, ja Ukrainai izdotos noslēgt līgumu ar ES, kas būtu pirmais nopietnais solis ceļā uz pievienošanos ES. Tās būtu arī pirmais nopietnais solis postpadomju telpas likvidēšanas virzienā.

No otras puses -runa jau nav tikai par vienu Timošenko, runa ir par veselu valsti, kurā valda likumi, kam morāle ir pamats Timošenko ieslodzīšanai. Tā tad runa ir par lielas daļas Ukrainas pilsoņu politisko domāšanu. Ja velk paralēles ar Latviju, tad Ukrainā šobrīd pārāk plašs ir to pilsoņu loks, kuri ES vēlēšanās būtu gatavi balsot par ukraiņu mirskiem, ždanokām un rubikiem. Vai Latvijai un visai ES to vajag?Varbūt, ka tomēr jāļauj ukraiņiem vispirms ievēlēt sev tādu parlamentu un prezidentu, kurš bez grūtībām risinātu problēmas, kas šobrīd liek šķēršļus Ukrainas vēlmei parakstīt līgumu ar ES?

+11
-1
Atbildēt

0

Dmitrijs 17.11.2013. 08.59

Maskavā baumo, ka 9. novembra vizītes laikā, jautājuma cena bija 20 miljardi personīgi Janukovičam no biedra Putina.

+3
-1
Atbildēt

2

    Inese > Dmitrijs 17.11.2013. 14.57

    Un tu tici visām baumām? ggggggggggggggggggggg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Dmitrijs 17.11.2013. 18.17

    Es dzirdēju par 15 miljardiem lielu kredītu Ukrainai, kas, būtībā, neko nemaina, Janukovics kontrolē naudas plūsmas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 00.32

Ja par tēmu, tad šāds pagrieziens nebūt nav pārsteigums – baņģuganam Janikam vienmēr tuvāka būs uzvarējušā krimināla valsts galvenā autoritāte.

+9
-1
Atbildēt

5

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 00.59

    A ja par tēmu. Tu tāds zinošs liecies. Kāpēc Brisele tā iestājas par Timošenko, kura parakstīja valstij tik neizdevīgos gāzes līgumus?

    http://i.obozrevatel.ua/8/1038975/671215.jpg

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 02.05

    Tik tiešām, kāpēc? Zaglim jāsēž. Vai nozagto naudu Timošenko caur Latviju atmazgāja?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 02.58

    cilveki ukrainaa vini joprojaam maksaa ap 10x Mazak nekaa mes..cieta lielie uznemumi…kas bija loti izdevigi Krievijai..brisele iestajaas par “polit ieslodzito” pricipaa..nevis tiesi par juliju..jo tiesi ukr konkuretspejas samazinasanaas bija izdevigs gajiens gan krievijai gan europai..liela spele un loti sarezgita..tapec ari sakaas ukr dubultspele ar so EU ligumu..ar merki izmainit gazes ligumu ar krieviju un vel kaut ko izspiest..var but pat no ES..neaizmirsisim ka Julijas vectevs ir zids..tapat kaa ASV valsts sekretara Dz.Kerijia..

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    vegan > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 05.28

    Jūlijas tētis ir latvietis.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 11.41

    Protams, ka Vladimirs Ābrama dēls Grigjans ir latvietis. Jo sevišķi ņemot vērā to, ka viņa vecāki bija Ābrams Kelmana dēls Kapitelmans un Marija Josifa meita Grigjana.

    http://cs303412.userapi.com/v303412921/1d92/VbJIhpB3-MU.jpg

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 00.29

:Ločmelis
Žēl gan, ukraiņi būtu reāli cīnītāji pret homoseksuālisma draudiem
——-
Ja jūties tik apdraudēts, vari taču kādu ukraini nolīgt sevi apsargāt:)

+19
-4
Atbildēt

16

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 00.30

    Cilvēki manā vecumā azivien biežāk aizdomājas par mūžību, nevis apsargu noalgošanu! Taču homseksuālisma draudi Europai, protama lieta, satrauc ikvienu normālu šī kontinenta iedzīvotāju.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 11.25

    Izskatās, jūs abi ar “ģenerāli” vispār ne par ko citu, kā par tiem homoseksualistiem, nespējat domāt, laikam viņi jums spēcīgi nodarījuši pāri, vai arī abi esat latenti homoseksualisti.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 11.45

    Kā jau tev tika aizrādīts, jēdziens “latentā homoseksualitāte” ir pašu homoseksuālistu izdomājums. To tev pateiks arī dajebkurš psichologs.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 12.10

    Nu noteikti, jūs ar ģenerāli, noteikti, esat specialisti seksoloģijā, to jau pēc jūsu komentāriem var manīt.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 14.50

    Ģenerālis ir speciālists pederastijā, man šī tēma pavisam sveša.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 16.59

    “Pederastija” ir atsevišķa homoseksualitātes veida nekorekts apzīmējums.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 17.04

    Atšķir latviešu valodas vārdnīcu un lasi:

    pederastija -as, s.; parasti vsk.

    1. Pretdabiska dzimumdzīve ar bērniem; divu vīriešu kārtas indivīdu dzimumakts, kad dzimumlocekli ievada tūplī; pasīvais partneris parasti ir zēns vai jauneklis.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 17.14

    PSRS laiku uzskati, pedofīlija un pedererastija ir dažādas lietas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 17.19

    Lasi avotus, tad visu zināsi un sapratīsi atšķirību starp pederastiju jeb pederastijas aktu – darbību – un pedofīliju – tieksmi!

    Atkārtoti, 1997. gada (..) – (..) izmeklēšanā precīzi nenoskaidrotā laikā, nolūkā izdarīt pederastijas aktu ar nepilngadīgo (..), dzimušu 1981. gada (..) uzaicināja viņu uz savām īrētajam telpām Rīgā, (..).

    Nodoma realizācijai A. Eisaks piedāvāja (..) alkoholiskos dzērienus, lai panāktu (..) piekrišanu stāties ar viņu dzimumattiecībās. Kad (..) iznāca no dušas, A. Eisaks sagaidīja viņu, pārģērbies halātā, un pasauca uz istabu, kur lika apgulties gultā, novilka halātu, pagrieza (..) gultā ar seju uz leju, no mugurpuses apstrādājot (..) anālo atveri ar anestezējošu ziedi, ievadīja tajā mākslīgo dzimumlocekli – vibratoru, šādi apmēram desmit minūtes veicot vairākas kustības, tādējādi sagatavojot (..) dzimumaktam.

    (..) atteicās no dzimumakta A. Eisaka pārāk lielā dzimumlocekļa dēļ, pēc kā A. Eisaks turpināja piedzirdīt (..), uzaicināja blakus istabā lietot degvīnu, līdz (..) bija stiprā alkohola reibumā. Pēc tam A. Eisaks turpināja realizēt savu nodomu un no mugurpuses ievadīja savu dzimumlocekli (..) anālajā atverē, kā rezultātā (..) sāka kliegt un mēģināja izrauties, bet A. Eisaks viņu ar spēku turēja aiz rokām un rāva atpakaļ. Šādi A. Eisaks apmēram 30 minūtes turpināja pretdabiskā veidā apmierināt savu dzimumtieksmi un izdarīt pederastijas aktu. Tādējādi A. Eisaks izdarīja vardarbīgu pederastijas aktu.

    Bez tam 1998. gada (..) mēnesī, izmeklēšanā precīzi nenoskaidrotā laikā, nolūkā izdarīt pederastijas aktu ar nepilngadīgo (..), dzimušu 1982. gada (..), kurš kopā ar (..) ciemojās A. Eisaka īrētajās telpās Rīgā, (..) piedāvāja nepilngadīgajam (..) alkoholiskos dzērienus, novedot viņu līdz stiprai dzēruma pakāpei. Pēc tam, kad (..) stiprā alkohola reibuma dēļ nebija spējīgs doties mājās, A. Eisaks piedāvāja pārnakšņot turpat dzīvoklī. Naktī A. Eisaks, izmantojot (..) bezpalīdzības stāvokli – stipro dzēruma pakāpi, izdarīja dzimumtieksmju apmierināšanu pretdabiskā veidā, ievadot savu dzimumlocekli (..) anālajā atverē, tādējādi veicot vardarbīgu pederastijas aktu ar nepilngadīgo pret viņa gribu.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 18.07

    Nopublicēji fragmentu no savas mīļākās literatūras?
    Un kāds tam sakars ar Ukrainu, kāds homoseksualitātei vispār sakars ar Ukrainas tēmu, kādā sakarā tu sāki par to runāt?
    Tu esi slims cilvēks, bet pats, dabiski, to neapzinies.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 18.17

    Atkārtošu īpaši apdāvinātiem:

    Украина должна интегрироваться в Европейский союз, чтобы спасать его от представителей сексменьшинств

    http://comments.ua/politics/425008-svoboda-hochet-es-spasat-evropu.html

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    putekliic > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 18.29

    Dzeri, priekš kam tu ņemies ar šo LočMELI!? Kāpēc tu šim FSB provokatoram sagādā šo prieku? Viņa uzdevums šeit ir jaukt nomālu diskusiju pēc būtības, novirzot to absurdā gultnē, piemēram, kā tagad par homofobiju. Beidz liet ūdeni uz viņa dzirnavām, liec tu viņu mierā!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Gaisma; Enģelis 17.11.2013. 21.11

    Dzeris ar ločmeli – sabiedrotie, stratēģiskie partneri, saskaņo taktiskās nianses :))))

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 18.11.2013. 10.03

    Andrejs_gr – reflekss, kad lasu tādas muļķības, automatiski gribas atbildēt.
    aivrsk – ja jau runājam par stratēģiskiem partneriem, tad runsim par NA un SC, kuri cits citam palīdz pacelt reitingu, kuriem, kā jau cik reizes rakstīju, ir vienādi ienaidnieki – liberāļi, liberalās vērtības, seks. minoritātes, “sorosīti”, Rietumi, kuriem ir vienāda politskās cīņas taktika – provokācija, meli un šantāža, un kuriem pat vērtības ir līdzīgas – autoritarisms, vadonisms, nemīlestība uz alternatīvu viedokļu paudējiem, alu cilvēku uzskati, ko vieni pasniedz kā “patriotismu”, otri – kā “cīņu par minoritāšu tiesībām”, bet, abiem autoritāte ir Lukašekno un Putins, ko daudzi NA un SC biedri ir vairākkārt skaļi apliecinājuši.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Gaisma; Enģelis 18.11.2013. 15.45

    Jā, džeri, tu jau labāk zini visu gan par NA, gan sc, gan pederastiem, gan sorosītiem, gan liberāļiem, gan konserviem. Plaša profila speciālists :)
    Vienīgi dažreiz tev sajūk, kurš ir kurš un kas ir kas, bet citādi, nav, ko piebilst.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Gaisma; Enģelis 19.11.2013. 18.45

    dzeris49
    PSRS laiku uzskati, pedofīlija un pedererastija ir dažādas lietas.

    Kā rāda pieredze, pedofīli ir pederasti. Skat: Eisaks, Tūns, Birkavs, Sončiks. No jūsējiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Inese 17.11.2013. 00.16

Žēl gan, ukraiņi būtu reāli cīnītāji pret homoseksuālisma draudiem:

Украина должна интегрироваться в Европейский союз, чтобы спасать его от представителей сексменьшинств

Об этом на своей странице в Facebook, написал ответственный за связи с общественностью в Киевской организации партии «Свобода» Александр Аронец.

«Кому интересно, Вадик Колесниченко выпустил очередной «бестселлер» «Европейский выбор Украины: через однополые отношения?» – Конечно, спам первым делом прошелся по всем народным депутатам», – отметил политик.

«Тем не менее, я считаю, что интегрироваться как раз таки надо, чтобы совместно с той же Польшей, Италией, прибалтийскими и другими странами возвращать мейнстрим на традиционные христианские ценности. Фактически только мы сможем спасти Европу от тех негативных тенденций, которые сейчас там происходят», – написал Аронец.

http://comments.ua/politics/425008-svoboda-hochet-es-spasat-evropu.html

+5
-9
Atbildēt

0

Zane Degro 17.11.2013. 00.16

Vai tas jau ir “vāks”?

+2
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam