Premjers patlaban neapsver koalīcijas modeļa maiņu

86

Komentāri (86)

    andris902 > ilmisimo 05.10.2013. 19.29

    ….Zīlem ir miiilzīga vēlēšanās nepazaudēt ES parlamentā iesildīto mīksto vietu…viņš savu EP vēlēšanu kampaņu jau ir uzsācis un runās to, ko vēlas dzirdēt viņa vēlētājs un noklusēs to, ko nav izdevīgi bilst….
    …ja EP vēlēšanās iesildītā vieta netiks iegūta, varēs pretendēt uz MP posteni ar saldiem solījumiem un kārtējo ekonomisko programmu….iepriekšējai nebija ne vainas, tikai….Robčiks būdams koalīcijā – nespēja no tās izpildīt nevienu punktu…Robčiks ir runātājs, ne – darītājs…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > ilmisimo 05.10.2013. 20.21

    zanE ….
    Melo, bet mēru, kaut drusku ievēro! Zīles teicamā ekonomiskā programma tika atsviesta un valsts dzīvoja pēc jūsējā, čekas mūdža, netradicionālā “seksa” piekopēja, Šlesera, “gāzi grīdā”, kas noveda pie nožējojamā stāvokļa, kad ar izstieptu roku bija jaiet pie starptautiskiem aizdevējiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 05.10.2013. 21.45

    …būšu piemirsusi, varbūt atgādini – patriotu demaršus 2007.gada budžeta pieņemšanas laikā, 2008.gada budžeta pieņešanas laikā, kad netika pieņemti Zīles ekonomiskajā programmā iestrādātie priekšlikumi….draudus ar valdības gāšanu, nebalsošanu, ultimātiem, publisku attiecību skaidrošanu ar premjeriem…tie taču bija, vai ne?…

    …kā tad tolaik R.Zīle raksturoja ekonomisko situāciju valstī 2007.gada 30.martā?…

    -“Ik dienas spēka gados esoši ļaudis pamet Latviju darba un labākas dzīves meklējumos ārvalstīs, bet Latvijā ieplūst cilvēki ar arvien svešādākām identitātēm. Pēc cerīgā uzbangojuma pērn dzimstības līmenis šogad jau ir nedaudz noplacis, atjaunojot bažas par latviešu nācijas izdzīvošanu. Pensiju indeksācija netiek līdzi strauji augošajam iztikas minimuma sadārdzinājumam, dzenot izmisumā ne vien vecākā gadagājuma ļaudis, bet arī palīdzēt nespējīgās pagastu pašvaldības. Atšķirības starp Lielrīgu un pārējo Latviju turpina padziļināties, veidojot nabadzības slazdus daudziem pilsētniekiem un lauciniekiem. Izvairīšanās no nodokļu maksāšanas kļūst par sabiedrības akceptētu praksi, tā akcentējot iedzīvotāju neticību savai valstij un tās nākotnei.”

    …viens no priekšlikumiem, ko iesaka R.Zīle:

    -“Apvienība „Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK uzskata, ka ir nepieciešams ar iedzīvotāju ienākuma nodokli neapliekamo minimumu piesaistīt vidējai algai un četru gadu laikā panākt, ka šis minimums būtu ne mazāks kā 35% no vidējās darba algas. Mūsu aprēķini liecina, ka neapliekamā minimuma palielināšana dos visjūtamāko algas palielinājumu zemāk atalgotajās profesijās un tas mazinās cilvēku motivāciju pamest Latviju peļņas nolūkos.”

    …bet…ak, vai! R.Zīles ideja un LM un FM ieteiktais neapliekamā minimuma paaugstinājums 2014.gada budžetā no NA puses tiek izšvilpts, piedraudot ar kārtējo ultimātu…ideja tiek norakta ar pašu partijas biedru rokām!…

    ….ko vēl atzīst R.Zīle?…

    -“Apvienība „Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK arī uzskata, ka pēdējos gados ir nepelnīti grauts valsts pārvaldē strādājošo prestižs. Mūsu ilgstošā politiskā pieredze ļauj mums atšķirt konkrētu ierēdņu neefektīvu, nelikumīgu vai pārlieku birokrātisku rīcību no apvainojošiem vispārinājumiem par uzpūsto valsts pārvaldes aparātu. Mūsuprāt, kvalificētam darbiniekam ir jāsaņem adekvāts atalgojums kā privātajā, tā publiskajā sfērā, un labāko speciālistu aizplūšana no publiskā sektora liecina par sliktu darba devēju.”

    ….mjā!…

    -“Apvienību „Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK neapmierina situācija, kad straujas ekonomiskās izaugsmes laikā būtiski nepalielinās to cilvēku īpatsvars, kuri ir spējīgi ņemt hipotekāros kredītus un to dzēšanai izmantot mazāk par 30% no saviem ikmēneša ienākumiem. Turklāt pilnīgi nepieņemama ir iespēja privātajiem īpašumu attīstītājiem vai pārdevējiem legāli nemaksāt nodokļus par savas darbības rezultātā iegūto peļņu.”

    …nu, ko – bez komentāriem!….

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > ilmisimo 05.10.2013. 22.32

    @Zane

    Šis bija labs!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > ilmisimo 05.10.2013. 22.40

    TT
    Pēc garšas, vai pēc smakas arī, koprofāg?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ilmisimo 05.10.2013. 23.20

    Neviens kaut cik sakarīgs cilvēks, pēc manām domām, jau tos nacionālāskstus un viņu retoriku vispār nopietni uztvert nevar, tas, vispār, ir ārprāts, ka tāda partija mums ir valdībā.
    Toties uz to viņu elektorātu nekādi argumenti vispār nedarbojas, tur mums darīšanas ar “ticību”, viņi, redz, pasludināja, ka viņi ir vienīgie “patrioti”, un tas viņu elektorāts svēti tic, ka viņi arī tādi ir, g.k. tāpēc, ka viņi taču prot sarežģītas lietas pasniegt vienkārši un saprotami katram muļķim, elementāri parādot vainīgos un ienaidnieku, un tas taču tik ērti, uzreiz viss skaidrs, un pašam nemaz nav jāpiedomā, un, ja vēl visu to pasniedz tādā histēriskā mērcē – nu tad pavisam labi.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Vineta 05.10.2013. 11.53

lno
Ne jau naudas, bet nēģeru, kas ir arī Rīgas lielākā problēma, dēļ.

+2
-7
Atbildēt

0

dro 05.10.2013. 09.40

Мэр Риги заявил, что столица Латвии без денег россиян превратится в Детройт
3 октября 2013 г.
NEWSru.com / Александр Филонов
Страны Балтии становятся все более привлекательными для иностранных инвесторов – спрос на недвижимость, особенно роскошную, в этих государствах будет расти, а с ним увеличатся и цены на жилье. Как сообщает Meeting.lv, к такому выводу пришли эксперты во время дискуссии в рамках Европейского конгресса Международной федерации недвижимости FIABCI-2013.
Специалисты компании Dekarta Property подсчитали, что 66% иностранцев покупают недвижимость ради вида на жительство, при этом 39% готовы тратить на него крупные суммы. В последнее время нерезиденты готовы не только инвестировать в недвижимость необходимый минимум, но и жить в приобретенных домах и квартирах.
В ближайшее время российские компании начнут все активнее интересоваться квартирами и офисами в Латвии, поскольку в Риге, например, аренда помещения в 15 раз дешевле, чем в Москве, считает глава Dekarta Property Денис Ким.
Он считает, что уже через год цена недвижимости высокого класса в Риге и Юрмале вырастет до 10 тысяч евро за квадратный метр – цена на некоторые квартиры уже достигает 8 тысяч, хотя еще пару лет назад было сложно найти собственность стоимостью 5 тысяч евро за “квадрат”.
В свою очередь, некоторые националистично настроенные политики выступают с инициативой, чтобы закрыть программу предоставления видов на жительство (ВНЖ) в стране иностранцам в обмен на инвестиции, поскольку наплыв иностранцев из стран СНГ угрожает латышскому языку и культуре.
По словам мэра Риги Нила Ушакова, если это все-таки произойдет, то исторический центр латвийской столицы придет в запустение.
“Исторический центр без иностранных инвестиций обречен на полный развал и превращение в Детройт. Здания будут стоять пустыми, разваливаться, люди не захотят жить рядом с развалинами. Это Детройт…

+6
-5
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > dro 05.10.2013. 10.20

    ——-lno Мэр Риги заявил, что столица Латвии без денег россиян превратится в Детройт
    ============================================================================
    Atpakaļ nākotnē-2:
    “Jaunlatvieši (1850.-60.gados) saprata, ka Latvija var saimnieciski uzzelt tikai tad, ja Baltijas izdevīgais ģeogrāfiskais stāvoklis – izeja uz jūru – saistīts ar Krieviju kā tās plašo aizmuguri. Bez vienotas ekonomikas ar Krieviju Latvija turpmāk paliktu no Rietumu iekarotājiem atkarīga, atpalikusi zeme. Tālab jaunlatvieši mudināja tautu tuvināties Krievijai, saimnieciski ar to sadarboties.”

    http://www.waldemar.ru/valdemars_krisjanis.jpg

    Кришьянис Валдемар(с) (латыш. Krišjānis Valdemārs, также Кристиан Валдемар, Волдемар, Христиан Мартынович Валдемар
    (..)В 1873 году по его предложению было создано первое в России морское товарищество. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%80,_%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%88%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%81

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 05.10.2013. 10.28

    —–
    Grozies kā gribi, taču vēsturikā patiesība jāatzīst – visi īstie latviešu nacionāļi, no Kr.Valdemāra līdz K.Ulmanim – visi izšķirošos mirkļos izvēlējās sadarboties ar Krieviju (PSRS):
    “Pilsoņi, pilsones!
    Pēdējo 24 stundu notikumi ir saviļņojuši visus prātus, un es tādēļ uzskatu par savu pienākumu, kā es to arvien svarīgos momentos esmu darījis, jums visiem pateikt, ko valdība šajā brīdī domā un dara. Mūsu zemē kopš šī rīta ienāk padomju karaspēks. Tas notiek ar valdības ziņu un piekrišanu, kas savukārt izriet no pastāvošām draudzīgām attiecībām starp Latviju un Padomju Savienību. Es tādēļ vēlos, ka arī mūsu zemes iedzīvotāji ienākošās karaspēka daļas uzlūko ar draudzību…..” http://www.citavesture.lv/2010/06/17/latvijas-republikas-prezidenta-k-ulmana-radio-uzruna-1940-gada-17-junija/

    http://www.youtube.com/watch?v=l_JM632E6HA

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 05.10.2013. 11.26

    Ušakovs nav bijis 20 km attālumā no Maskavas, ja būtu, ieraudzītu ko vēl daudz sliktāku, kā Deitrotu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 05.10.2013. 15.36

    dzeri, šie te daži, kā edge indrāns ir tavuprāt citādi domājoši Latvijas patrioti, vai valsts ienaidnieki ar pilsoņu pasēm kabatā???

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 05.10.2013. 08.55

Lasu komentārus un brīnos par neviltotu prieku, kas te valda, tipa, nu gan tā v dabūja, tā tai arī vajag!
Varbūt, mēģināsim domāt nevis emocionalā līmenī, bet, loģiski, kas iegūst no šīs šantāžas un cirka, ko sarīkojusi NA kopā ar RP.
Par NA skaidrs, un to vēl var saprast, šīs te UA un ienaidnieka meklēšana ir tās galvenais PR reitinga celšanai, nu, vēl, protams, “demogrāfija”.
Nu tagad arī RP nolaidusies līdz NA līmenim, bet, skaidrs taču, ka tas šo partiju neglābs, jo, pat tie, kas to atbalstīja, tagad vienkārši atmetuši tai ar roku kā nenopietnai.
Kas no tā iegūst – protams, SC un ZZS, katram skaidrs.
Pateicoties kam – pateicoties NA un RP.
Nemaz jau nerunājot par to, cik tā šantāža izmaksās naudā.
Nu labi, ka V ir atbildīga partija, un, faktiski, vienīgā, kas nav populisti, un domā arī par to, kā naudu savākt, nevis tikai, kā to iztērēt, kā NA un RP, un spēj dopmāt par valsti, nevis tikai savu elektorātu, dabiski, taisni par to arī dabū kritiku no visu populistu puses.
Nezinu, kas te notiktu, ja mums visi būtu ar NA un RP bezatbildības līmenī, pat domāt negribas.

+7
-8
Atbildēt

17

    marmed > ligakalnina 05.10.2013. 10.15

    Laikam Dzeris ir pēdējais losīts kam patīk V :) Dzeri atver acis V ir kaput :)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 05.10.2013. 10.52

    > dzeris

    Piekrītu par 100%. Nezinu, kas iegūst no šīs šantāžas, ko sarīkojusi NA kopā ar RP, bet skaidri zinu, ka zaudēs Latvijas valsts/tauta.

    Abām, gan NA, gan Zatlera RP, ienaidnieka meklēšana ir bijis galvenais politiskā kapitāla veidošanas avots,- vieniem tie ir un paliek krievi, otriem bija oligarhi, tagad, kad “nav” oligarhu, iestājusies identitātes krīze.

    Tas, ka Parādnieka jājamzirdziņš ir demogrāfija, varētu tikt uzskatīts par joku, ja NA to nepostulētu tik nopietni. Parādnieks ar savu daudzsievības ģimenes modeli, ar šaujamajiem bērnudārzā, ar neētiskiem embrijiem, lai sludinātu abortu aizliegumu, jau pats par sevi ir pārpratums Saeimā.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 05.10.2013. 10.53

    Lai kāda ir Vienotība, šobrīd tā ir vienīgā atbildīgā varas partija.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 05.10.2013. 11.19

    DD1. Kā NA, tā V ir dažādi cilvēki. ja NA personificē tikai ar Parādnieku, tad V vajadzētu identificēt ar spici, kura jau nolūkojusi vietas ES pārvaldē. Vienotībā profesores, Rībena,Šadurskis un vēl daži nav konjunktūristi, bet nav arī noteicēji partijā.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 05.10.2013. 11.35

    DD1
    Lai kāda ir Vienotība, šobrīd tā ir vienīgā atbildīgā varas partija.

    Kā tas izpaužās? Ka premjera alkatīgo un pastulbo bābu nenokārtojamo parādsaistību un Vienotības sponsoru materiālo interešu dzīti, ir gatavi pat izraisīt valdības krīzi?

    Uzskatu, ka valstij butu jāatbrīvojas no Dombrovska, un pat jāpieņem likums, ka lēmēj un izpildvarā nevar atrasties nenokārtojamu parādsaistību, alkahola, narko un azartpēļu atkarīgie, vai arī jāpārņem premjera kredīti, bet viņa bābas jāiespundē, bez mazākām iespējām komunicēt ar ārpasauli, līdz laikam, kad Dombrovskis vairs nevarēs ietekmēt notikumus

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 05.10.2013. 11.38

    Iesaku: Elita Veidemane Cūkjūriņas fenomens http://nra.lv/viedokli/elita-veidemane/103453-cukjurinas-fenomens.htm

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 05.10.2013. 11.42

    …papildinot pārdomas par draudzīgo bloķēšanos un ienaidnieka meklējumiem – NA izvēlējusies ienaidnieku meklēt savējo latviešu vidū, jo – lai cīnītos un spēkotos ar Saskaņas centru – spēciņi par vājiem un….NA elektorātu maz interesē korupcijas skandāli un izsaimniekošana SC pārvaldītajās iestādēs….tie ir svešie un pret tiem nav ko trīt zobus, cita lieta – savējie!…ne par velti Einārs Cilinskis priecājas, ka inteliģentā vide Latvijā tik maza, jo var spiest uz zemāko slāņu zemapziņu, ar tiem manipulēt un uzturēt nemainīgu savu elektorātu…
    …vai esat pamanījuši līdzvērtīgu neiecietības pakāpi pret SC, kā to NA dara pret Vienotību?….čusss!…nekā nav!…uzslavas par labāko Rīgas mēru, par cieņas izjušanu pret SC, pat 16.marta pasākumos – izvēlējās vērsties pret latviešiem, nevis – jampadrača atļaujas izsniedzējiem – Rīgas domi un Ušakova/Amerika tandēmu….ja vajadzēs atbalstu savu partijiski populistisko interešu aizstāvībai – noderēs arī saskaņieši, lai ieriebtu konkurējošām latviskajām partijām….
    …tik daudz naida un ļaunuma vēl neviena latviskā partija nav radījusi tieši pret savējiem, kā to demonstrē “patrioti”….
    …dzintarjūgenda un dažu pensionāru aktivizēšana i-neta vietnēs, lai radītu iespaidu, ka viņu atbalstītāju pulks ir iespaidīgs – ir mānīgs…vienīgais viņu arguments – skaļums…ekonomika, valsts attīstība, ilgspēja – nav piedāvājuma, ir tikai lozungu, kas līdzinās idejai – kaut pastalās, bet latviešu rezervātā….
    ….tagad jājamzirdziņš ir TUA, ar nepārdomātu vēlmi iznīcināt daļu latviešu un aizdzenot tos svešumā, štrunts par cilvēku likteņiem, ja populisma karodziņš rokās….

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 05.10.2013. 12.14

    zanE …
    Nu jau laid demagoģiju vairs ne kā lēta SC slampiņa, bet pamatīgi skolots kompartijas ideoloģiskais darbinieks. Īsta Suslova skola. Paskaiti pati savus komentārus, tur 90% naidpilna izvemstīšanās un izkārnīšanās uz NA pret 10% saudzīgi izteiktas kritikas SC virzienā.
    Uztraucies par latviešiem “latviete”. Es teikšu, kas tos “latviešus”, kuru dzīves jēga ir jauni noziedznieku nācijas pūļi Latvijā, es ar prieku redzētu, atstājot mūsu valsti un katram tādam labprāt vēl iešautu rupjo sāli, apviļātu pūstošā galā, pakaļā. Par piemiņu no dzimtenes.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 05.10.2013. 13.19

    DD1. Tas, ka Parādnieka jājamzirdziņš ir demogrāfija, varētu tikt uzskatīts par joku, ja NA to nepostulētu tik nopietni.
    __________________
    To pašu varu teikt par V, ja tā nepostulētu tik cieti UA, bet atbalstītu zinātni, ja atceramies, ka tā agrāk bija pret UA par īpašumu:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 05.10.2013. 14.25

    Man, vispār, sajūsmina V un NA salīdzinoši vērtējumi, tipa – nu, NA ir savi trūkumi, bet, V arī tādi ir.
    Tas ir apmēram tāpat, kā salīdzināt divus cilvēkus, kas atrodas kādā spec. ārstēšanās iestādē, no kuriem viens ir ārsts, kuram ir, teiksim, neliela neiroze vai astēnija, bet, kurš ir pilnīgi adekvāts, spēj strādāt, utt., otrs – pacients ar kādu psihiskas atpalicības vai dekompensētas psihopātijas dg, kurš paasinājumu laikā ir absolūti neprognozējams un neadekvāts.
    Un teikt – principā, abiem ir savi trūkumi un problēmas, bet, tas taču nenozīmē, ka abi nevarētu strādāt par nodaļas vaditāju att. klīnikā.
    Taisni tādas asociācijas rodas, kad V salīdzina ar NA.
    Kāda diagnoze kurai partijai, par to, saprotams, viedokļi šeit atšķirsies, tāpēc es par to pat neizteikšos.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 05.10.2013. 14.59

    Nu tagad arī RP nolaidusies līdz NA līmenim, bet, skaidrs taču, ka tas šo partiju neglābs, jo, pat tie, kas to atbalstīja, tagad vienkārši atmetuši tai ar roku kā nenopietnai.
    Kas no tā iegūst – protams, SC un ZZS, katram skaidrs.

    Tas, ka R(i)P “nolaidusies” līdz NA līmenim, ir Zatlera izmisīgs mēģinājums dabūt atpakaļ tūbiņā kādreiz izspiesto zobu pastu.
    R(i)P piekrāpto vēlētāju balsis sadalīs latviešu partijas, SC tiks tikai to 1,5% galējo plānprātiņu, visa cilvēciskā nīdēju, kas līdz pēdējam turējās Zatlera NKVD šineļa stērbelē, balsis.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 05.10.2013. 16.09

    > Ino

    Kas ir UA? Atvainojos par ignoranci, bet vienmēr bijušas problēmas ar akronīmiem krievu, vēlāk angļu un tagad arī latviešu valodā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 05.10.2013. 16.14

    > Zane

    “…tik daudz naida un ļaunuma vēl neviena latviskā partija nav radījusi tieši pret savējiem, kā to demonstrē “patrioti”…”

    Diemžēl tā ir. Un tas daudziem moderniem cilvēkiem liek atturēties sevi pieskaitīt patriotiem, jo NA daudzējādā ziņā diskreditējusi nacionālpatriotismu, to monopolizējot un sasmērējot.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 05.10.2013. 17.19

    DD1
    Un tas daudziem moderniem cilvēkiem liek atturēties sevi pieskaitīt patriotiem,

    Vai “modernie” būtu tie, kas savas seksuālās tieksmes apmierina pretdabiskā veidā, cenšoties iesaistīt arī pusaudžus? Vai tie paklīdušo sieviešu bērni, kas grib katviešiem liegt tiesības uz savu zemi?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    marmed > ligakalnina 05.10.2013. 19.55

    Dzeri kāpēc tik skarbi par V :) nu nav jau viņi nekādi psihi, liberasti-jā, bet nu psihi! es nebūtu tik skarbs…. bet nu tā salīdzinājums labs…..

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 05.10.2013. 21.32

    Vot, vot, “liberasti”, arī “sorosīti”, vēl jau “pederasti”, “zilie”, cittautieši, un arī citādi domājošie tautieši, utt., lielakie dažādu Kremļa “naši”, Putina, ER, utt., no vienas puses, un mūsu nacionalklaunu un viņu elektorāta, no otras puses, ienaidnieki, principā, jūs ne ar ko neatšķiraties, ne pēc domāšanas, ne pēc vērtībām, ne pēc ienaidniekiem, ne pēc adekvātuma.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 05.10.2013. 22.37

    traks_sunsxxx
    Dzeri kāpēc tik skarbi par V :) nu nav jau viņi nekādi psihi, liberasti-jā,

    Nu nav V nekādi liberasti. Dombrovska, Āboltiņas, Zaķa un Kampara vadībā izveidojusies par normālu siles partiju, kā ZZS vai TP, pirms tā vēl sapinās ar ziliem čekistiem.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

vilcēns, madarīnmeit 05.10.2013. 00.09

Ārzemnieku skaits, kas Latvijā uzturas ar pastāvīgām un termiņuzturēšanās atļaujām 2012.gada 1.janvārī bija 60 000.
2011.gadā bij izsniegtas 8000 uzturēšanās atļaujas.
http://www.pmlp.gov.lv/lv/sakums/statistika/uzturesanas-atlaujas.html
Uzturēšanās atļaujas par “investīcijām”, apskats:
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/roberts-zile-vai-uzturesanas-atlaujas-uztures-latviju.d?id=43666241

+6
-5
Atbildēt

8

    andris902 > vilcēns, madarīnmeit 05.10.2013. 09.46

    …jauki, ka noreaģēji un sāki meklēt kaut kādus datus, nevis bārstīties ar saklausītām baumām, kā tas bija Tavā iepriekšējā – neizlabotajā komentārā uz ko arī norādīju….
    …taču – Tu atkal piesauc skaitli 60 000 – nepamatojot, cik ilgā laika periodā atļaujas izsniegtas, bet vēl sliktāk – neuzrādi kā izsniegtās atļaujas sadalās pa veidiem….un tabulās uzrādītā informācija ir stipri novecojusi….
    …diemžēl, NA raksturīgi putroties skaitļos, jo piesauktais skaitlis lielāks, jo iespaidīgāks un ir iespēja satracināt lielāku sabiedrības daļu, jo to zināšanas – diezgan ierobežotas, it īpaši par pastāvīgajām un termiņuzturēšanās atļaujām….

    …būtu vēlams, ja, arī šeit rakstošo auditoriju, Tu iepazīstinātu ar precīziem datiem un atsaucēm uz iegūto informāciju…. :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > vilcēns, madarīnmeit 05.10.2013. 11.58

    …nu, redz!…šeit rakstošo auditoriju tas neinteresē – mīnusiņš to apliecina….šeit rakstošajiem un lasošajiem pietiek ar populistiskām izteikām…. :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > vilcēns, madarīnmeit 05.10.2013. 15.30

    Kāpēc diskutēt ar aitu??????????????

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > vilcēns, madarīnmeit 05.10.2013. 15.33

    ….tiešām!…šeit drīkst diskutēt tikai ar kāmjiem!…

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > vilcēns, madarīnmeit 06.10.2013. 09.35

    Zane, Kāpēc tu uztraucies? Uzskati sevi par aitu?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > vilcēns, madarīnmeit 06.10.2013. 10.22

    ….kāpēc Tu satraucies, ka es varētu būt satraukusies?…

    …palīdzu Tev pacelties pa dzīvnieku klases hierarhijas kāpnēm, lai visi spētu novērtēt Tavu nozīmīgumu, jo:

    – Visraksturīgākā kāmju pazīme ir labi attīstīti vaigu maisiņi, kuros tie savāc, īslaicīgi uzglabā un transportē uz krātuvēm barību. Tā kā vaigos nav nekādu dziedzeru, tad āda spēj spēcīgi izstiepties. Kāmjiem ir divkameru kuņģis: priekškuņģis un īstais kuņģis. Priekškuņģī uz barību iedarbojas skābe un dažādi mikroorganismi, pēc tam īstajā kuņģī barību sadala fermenti.

    Tie ir krēslas dzīvnieki un visaktīvākie kļūst vakaros un no rītiem.

    Pieaugušiem tēviņiem uz sāniem ir dziedzeri ar taukainu sekrētu, kas kalpo teritorijas iezīmēšanai. Jo seksuāli uzbudinātāks ir tēviņš, jo dziedzeri aktīvāk izdala sekrētu. /Vikipēdija/

    …hmmm….un nekas nav teikts par smadzenēm…. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > vilcēns, madarīnmeit 06.10.2013. 10.56

    :) :) :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > vilcēns, madarīnmeit 06.10.2013. 16.04

    zane, Padziļināti interesējies par kāmjiem?
    Kāpēc?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 04.10.2013. 23.26

zanE
jā Zane, runājām pie Našenieces raksta “Stikla kreļļu ekonomisti”:
http://www.ir.lv/2013/9/24/stikla-krellu-ekonomisti/viedokli#viedoklis_345457
zanE: “…esi aizmirsusi tādu nieku kā 15% kapitāla pieauguma nodokli, kurš jāsamaksā īpašuma pārdevējam…” 18:03.
zanE: “…finansu apriti, darba spēka iesaisti, būvmateriālu iegādi, nodokļus, patēriņa nodokļus utt…” 22:55.
Zane, uz ko angry Tev pateica par kapitāla pieauguma nodokli: “…nodoklis ir jāmaksā tikai tad, kad īpašums piederējis mazāk par 60 mēnešiem un arī tikai tad, ja pārdošanas cena lielāka par iegādes cenu – par cenu starpību.” 23:01.
Zane, vai vari lūdzu bez cipariem pateikt, – kāpēc Tu esi ar tiem kas domā ka mums valstī iedzīvotājus vajadzētu nomainīt uz krieviem un ķīniešiem?

+7
-5
Atbildēt

4

    andris902 > Edzs 04.10.2013. 23.36

    …Tante Sidra….kāpēc necitēji manu atbildi angry?…arī sāc pielietot bikšgumijas staipīšanas paņēmienu?….
    ….par TUA esmu skaidrojusi un izskaidrojusi pietiekami….ieej manā profilā un pārlasi – tur informācijas ir pietiekami – neatkārtošos!….

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 04.10.2013. 23.43

    zanE . Vai Iršiem Tavs profils Tavuprāt jāuztver kā ķīniešiem Mao sarkanā grāmatiņa?:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 04.10.2013. 23.51

    Zae, lai nebutu selektivi, te no sarunas ir vairak:
    zanE angry: “tieši tā!….bet nacionāļi taču cīnās pret spekulantiem, kuri pārdod īpašumus….un spekulantiem īpašumi ir ilgāk par 5 gadiem un viņi tajā ir bijuši deklarēti?….esi aizmirsis kāds ir UA iegādes slieksnis?….tāpēc – nejauc visu vienā putrā!… 23:59
    angry zanE: “nezinu, pret ko cīnās nacionāļi. es cīnos pret muļķību tirazēšanu, stāstot, ka UA tirdzniecība pret NĪ darījumiem dod labumu ekonomikai, nevis tikai vienas nozares biznesmeņiem, veicinot 1 nozares neadekvātu attīstību uz citu rēķina…” 00:30
    tālāk angry turpina ar to ko vismaz var saprast, ja ne piekrist:
    “…valstij un ekonomikai kopumā daudz lielāks labums būtu, ja UA pārdotu tieši pret 100 000 latu iemaksu valsts budžetā.”
    visus uzbraucienus jau nevar citet, tad atkal nebutu labi.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 05.10.2013. 00.07

    …Tante Sidra….ko Tu nesaprati?….Tu maz apjēdz, cik Latvijā ir jaunbūves, kuras pamestas pusratā, bet kredīti jādzēš?….cik tādos īpašumos ir deklarēti un cik ilgi?….spekulanti (ne tikai), kuri tik ļoti uztrauc Jūsu prātus, šādos īpašumos NAV deklarēti – ne vienu, ne divus, ne 5 gadus un tiem visiem par pārdotajiem īpašumiem jāmaksā KPN….apbrīnojami, ka Jūs spējat ieciklēties uz viena veida NĪ un grieziet to plati uz riņķi no rīta līdz vakaram…
    …nav jēgas diskutēt un patērēt savu laiku, lai censtos kaut ko skaidrot ar aklumu un kurlumu sirgstošiem….piedod, ar Tavu intelektu vajadzētu spēt uz problēmu palūkoties plašāk, ne tikai atkārtot bezsmadzeņu uztiepto “vienīgo un pareizo” viedokli….
    …Tu tiešām spēj nokaitināt!…tas piedodams lno, kurš kā papagailis būrī izkliedz vienu iemācīto teikumu, bet par Tevi biju augstākās domās….
    …..visssss!….

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

Edzs 04.10.2013. 21.52

premjers dzivokļu pircējus jaunpienācējus dēvē lepni par investoriem lai gan pašlaik valsts guvums no ienācēja uzturēšanas ir 2% nodeva pie Nekustamā Īpašuma pārdošanas, tas ir Ls 1000 vai Ls 2000.

http://www.inlatplus.lv/lat/residencepermit/
_”…Uzturēšanas atļauja Latvijā dod iespēju brīvi iebraukt un izbraukt no valsts, strādāt šeit, mācīties, izmantot medicīniskos un valsts pakalpojumus, noformēt ielūgumus vīzu izsniegšanai radiniekiem…
Ārzemniekam saņemot termiņa uzturēšanas atļauju Latvijā, viņa ģimenes locekļi (laulātā/laulātais un viņu nepilngadīgie bērni) arī var saņemt termiņa uzturēšanas atļauju Latvijā.
Uzturēšanas atļauja tiek izsniegta uz laiku līdz 5 gadiem, un pēc šī termiņa notecēšanas var noformēt jaunu termiņa uzturēšanas atļauju vēl uz pieciem gadiem.
Pēc 5 gadiem, ievērojot noteiktus nosacījumus, ir iespēja saņemt pastāvīgu uzturēšanas atļauju…”_

+10
-6
Atbildēt

1

    andris902 > Edzs 04.10.2013. 22.39

    …Tante Sidra….nu, cik var?…šo tēmu jau izrunājām un norādīju uz Tavu kļūdīšanos, pati iepazinies ar datiem un….atkal visu sāc no sākuma?….

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

Edzs 04.10.2013. 21.26

ja 1993.gadā kāds stāstītu ka valsts kas atjaunojusi neatkarību pastāvēs 20 gadus un tad tiks izbeigta neviens tam neticētu jo tas liktos melīgi, sacerējums no fantastikas žanra.
neviens tad neticētu ka pēc 20 gadiem zemiski organismi apvienosies grupā un iegūs varu valstī, sāks to demontēt un izpārdot, nomainīs valsts iedzivotājus uz krieviem un ķīniešiem un atradīs veidu kā to visu izdarīt apejot Konstituciju.
valsts premjers Dombrovskis kopā ar imbeciliem politiķiem varbūt aiz muļķibas spēlējas ar uguni ko apdzēst vairs nebūs iespējams. bet varbūt Dombrovski un Bukaņi labi zina ko dara, cer laicīgi tikt uz lidmašīnām.

+8
-5
Atbildēt

2

    Vineta > Edzs 04.10.2013. 21.43

    TanteSidra
    Es domāju tā turpinot, tam vairs par Briseli galva nesāpēs, par veselību būs japārdzīvo. Vai tiešām viņš ir tāds idiots, ka neapzinās, ka domas materializējas un to kritiskā masa viņu var aizraidīt uz elli? Killeru navajadzēs.
    Atpakaļgaita, ko tagad izmisīgi mēģina ieslēgt Zatlers, vairs nedarbojas, gaņģenei zobrati nodiluši. Ne mazākās līdzjūtības.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edzs 04.10.2013. 22.58

    Vai tiešām viņš ir tāds idiots, ka neapzinās, ka domas materializējas
    _____________________________________________________________
    To neapzinājās pat dakteris Zatlers, kurš dienu pēc vēlēšanām uzmeta tūkstošiem naivuļu.
    Bet tūkstošu domas materializējās ļoti ātri. Es nevienam nenovēlētu tādas veselības problēmas.
    Bet kurš dombrovskis tad ies mācīties no svešām kļūdām.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

Edzs 04.10.2013. 20.10

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/131667/kiniesu-uznemejs-atklati-stasta-par-savu-tautiesu-interesem-latvija
Ķīniešu uzņēmējs atklāti stāsta par savu tautiešu interesēm Latvijā (116)
_…„Šeit nokļuvu, nopērkot dzīvokli Rīgā. Cena bija ļoti pieņemama – Pekinā apartamenti ir dārgāki, kaut gan provincē zeme ir lētāka. Latvija ir ļoti laba vieta: mierīga tauta, skaista daba…”_

Ķīniešu tūristiem nosaka uzvedības normas: aizliegts urbināt degunu un skaļi strēbt zupu (15)
Latvijas ķīnieši galvenokārt deklarēti mazajos valsts pagastos (25)
Vai Ozolniekos patiešām pa ielām staigā ķīnieši? Reportāža (119)
Ķīniešu meitene Ella sāk mācības latviešu skolā. VIDEO (58)
Vietējā iedzīvotāja Tamāra: „Ir dīvaini Ozolniekos uz ielas satikt bariņu ķīniešu” (149)
Ķīnieši slepeni Talsos meklē sev dzīvokļus (64)
Vai bailes par aziātu invāziju ir pamatotas? Latvijā mīt tikai 52 ķīnieši (85)
Uz dzīvi Latvijā šogad pārcelsies 500 ķīniešu ģimenes (117)
Ķīnieši Aglonā apbrīno kara laika ieročus un slavē latviešu maizi. VIDEO (3)
Beverīnas novada iedzīvotāji neapmierināti ar ķīniešu invāziju (169)
Rēzeknes mērs grib nacionalizēt privātīpašumus, lai tos atdotu ķīniešiem (33)
No pārapdzīvotās un smoga mocītās Ķīnas uz mierīgajām Cēsīm (35)
Ķīnieši izpērk nekustamos īpašumus Cēsīs (45)
Rīgā nodibināta pirmā Latvijas ķīniešu asociācija (29)

+5
-6
Atbildēt

0

dro 04.10.2013. 18.11

Premjers neapsver, premjera sievas apsver…kā sievas lems, tā būs:)

+6
-6
Atbildēt

2

    andris902 > dro 04.10.2013. 19.10

    ….”Premjers neapsver, premjera sievas apsver…”
    ———————————

    …vai tad Parādnieku jau par premjeru kronēji?…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 04.10.2013. 20.32

    zanE ….
    Parādnieks savas sievas valda, valsts to esamību nekādi uz savas ādas neizjūt, cita lieta Dombrovska sievas, es gan teiktu vīri, draud manu valsti nolaist kanalizācijā. Tādas lupatas kā viņš, ne valsti, konditorijas cehu vadīt nedrīkstētu.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 04.10.2013. 16.40

Es tagad tā arī nesaprotu, kurš melo? V vai NA? Ja nebija kompromisa vienošanās par uzturēšanās atļaujām vai arī bija vienošanās, ka visi virza budžeta projektu, bet panāk vienošanos vēlāk, tad kāda mārutka pēc NA bloķēja balsojumu? Izskatās pēc vienošanās starp NA un ZZS, ka NA nebalso, bet ZZS balso, un tajā pašā laikā NA koķetē ar vientiesīšiem RP – teātris pēc pilnas programmas…

+7
-5
Atbildēt

3

    gliters > Una Grinberga 04.10.2013. 16.55

    Zinot, ka V slēdz norunas ar sakrustotiem pirkstiem kabatās, ir skaidrs, ka pēc budžeta apstiprināšanas V “aizmirstu” par sev neizdevīgu vienošanos.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.10.2013. 17.43

    Neviens neliedz rīkot preses konferenci, kur koalīcijas partiju līderi apstiprina vienošanās saturu…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 04.10.2013. 17.51

    …zirneklien….un ko tad Tavējie tur turēja sakrustotu, hmmm?….par vienošanās punktu:

    “Bērna kopšanas un vecāku pabalsta minimālo apjomu /bāzi/ no bērna piedzimšanas līdz pusotra gada vecumam pakāpeniski palielināt līdz 70% apmēram no minimālās algas ar 2014.gada 1.janvāri.”

    …Tu taču zini, kāda nākamgad būs minimālā alga – ja grūti sarēķināt, ņem talkā kalkulatoru un….vai esi dzirdējusi par kādu pabalsta apmēru NA plēsa matus?….kur tad konsekvence?….vai tomēr turējāt kabatā, nu….to, hmmm….
    …kā tad ir, ko?….

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

Vineta 04.10.2013. 16.08

Ķīps
bet Dombrovsksi pamanās to ignorēt un vinnē.

Es domāju, ka tādas “vinnes” tam vēl nāksies pārdzīvot. Pēc nostāšanās pozā pret savu valsti un tautu, nekas labs to vairs negaida. Čeka un bandīti palietos un izmetīs, kā gondonu.

+5
-6
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 04.10.2013. 15.56

to General Patton fun Club

Generāl, šitais jau ir uz “robežas”, ar salīdzinājumiem nepārspīlējiet. Lai gan lielākajai tiesai Jūsu sacītā nepiekrītu, lieku plusu, jo noruna paliek noruna – Bez rupjībām!
Varbūt ar elektrības procedūrām pagaidām piebremzējiet, jo pārdozēšana var nākt par ļaunu – sāks parādīties vecā kaite.
Tagad varētu pamēģināt ar fiziskiem vingrinājumiem, aukstām ūdens procedūrām un rupju masāžas dvieli.
Kopumā esmu lepns par Jūsu izaugsmi. Mēs esam liecinieki paātrinātam Darvina evolūcijas procesam. Ja agrāk man likāties baisa, uz četrām kājām staigājoša, ar rungu rokās būtne, tad tagad es redzu jau stāvus izslējušos saprātīgu radījumu.
Ar gandarījumu noskatījos, kā Jūs uz viena šā portāla “rupekļa” komentāru spējāt savaldīties. Visi taču zina Jūsu leksikas arsenālu, zina, ka esat spējīgs jebkuram nelgam dot adekvātu verbālu triecienu, bet nē, Ģenerālis saglabāja mieru un inteliģenti pateica – “ka Tavu māti…”.
Es zinu, kādu piepūli tas prasīja no Jums un protu novērtēt.
Turieties un neatbildiet uz provokācijām. Vai jūtiet, cik patīkami ir būt cilvēkam?

+8
-9
Atbildēt

1

    Vineta > raimondsb_mail_lv 04.10.2013. 16.13

    Skumjais Bruņinieks
    Varbut tomēr vairāk pat lietu, par Pugačovas, Moisejeva un Buta laiku politiķi, Zatleru. Kompleksu ārstēšanai tomēr meklējiet citas vietas.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

Ieva 04.10.2013. 15.35

Īstenībā jau simptomātiski. NA uztaisa teijāteri, bet Dombrovsksi pamanās to ignorēt un vinnē. Mācības vairākas- NA puišeļu sprēgāšanu var neņemt vērā, koalīcija nav jāmaina, jo daļa no opozīcijas ir īstenībā ir pozīcija (un arī otrādi). Koalīcija būtu jāmaina tad, ja strikti tiktu ievēroti spēles likumi- ja NA tos neievēro, tad tos neievēro arī opozīcija.
Faktiski tas tikai ilustrē to, ka visas Saeimas partijas ir kreisas, to dalījums ir pēc nacionālā principa, līdz ar to ekonomiskajos jautājumos ir pilnīgi cits griezums, un nav reālas pozīcijas un opozīcijas- visi ir sociāldemokrātiski, atšķiras tikai pakāpes…
Tāda nu ir tā mūsu Saeima

+9
-10
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 04.10.2013. 15.07

Vienotības līderu Dombrovska un Āboltiņas nākotne tagad ir pilnībā atkarīga no Lemberga ZZS un SC balsīm.
Abiem ir jādomā par atbalstu Saeimā pirms vilinošā ceļojuma uz Briseli.
Lai izpatiktu Lembergam un SC, Vienotība visu šīs valdības laiku nav neko darījusi, lai izmainītu veco, oligarhu nodibināto, sistēmu mūsu valstī.
Vienotība un Dombrovskis ir nobremzējuši vai nomuļļājuši lielāko daļu visus RP priekšlikumus, kas bija vērsti pret Lembergu un viņa kārtību.
Kamēr Vienotībai ir vara, ostās nekas nav mainījies. Ventspilī valda Lembergs(ar Dombrovska biznespartneres Bukanes “konstruktīvu” līdzdarbību). Kā var aiztikt Ventspils ostu un Lembergu, ja V ģenerālsekretārs Kampars ir paziņojis, ka viņam ar ZZS nav domstarpību? Kā var aiztikt Ventspili, ja Āboltiņai un Dombrovskim būs vajadzīgas ZZS balsis Briseles amatu sakarā?
Kā var aiztikt Rīgas brīvostu, kur saimnieko Loginovs un Ameriks, ja būs vajadzīgas SC balsis/
Nē, labāk lai viss paliek pa vecam, lai Rīgas brīvostā saimnieko nekaunīgais Leiškalnu pāris, lai Ameriks un Loginovs var gavilēt.
Vienotība neko nav darījusi, lai valsts kapitālsabiedrībās politiskos ielikteņus nomainītu pret profesionāļiem.
Vienotība un tās stagnātiskie profesori ir nobremzējuši, padarījuši par farsu izglītības reformu.
Patiesībā Vienotība ar Āboltiņu un Dombrovski priekšgalā šos divus valdības gadus, tā vietā, lai apkarotu oligarhus un to sistēmu, ir palīdzējusi Lembergam iznīcināt RP “sarkano līniju”.
Visus šos divus jaunās valdības gadus bija dīvaina sajūta – Vienotība izturējās pret RP kā pret opozīcijā esošu politisku spēku.
Visus šos divus gadus no Vienotības neredzējām nevienu uzbrukumu Lembergam(personai, dēļ kuras arī Zatlers ierosināja atlaist Saeimu).
Liekulīgi un noziedzīgi ir visu to redzēt un noklusēt.

+12
-9
Atbildēt

3

    andris902 > raimondsb_mail_lv 04.10.2013. 15.16

    …Susuriņ…nākamreiz, skrienot krosiņu – liec cepurīti galviņā…. :))

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 04.10.2013. 15.19

    Skumjais Bruņinieks
    Visus šos divus gadus no Vienotības neredzējām nevienu uzbrukumu Lembergam(personai, dēļ kuras arī Zatlers ierosināja atlaist Saeimu).

    Drīzāk jau rīkojuma Nr2 mērķis bija paglābt kleptokrātu zarnas no uztīšanas uz sūdu dakšu zariem “dakšu revolūcijā”, iespējām palikt uzmanības lokā, pazīmēties TV, patusēt ar kobzoniem, moisejeviem un citiem pidrillām un bandītiem un čekistiem “jaunā vilnī”, paēst saslaukas no Zagarjina un Meļņika bagātīgiem galdiem.
    Pārņemt ģēlas no sava pieredzējušākā un veiksmīgākā sugas brāļa: http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/01.08.2011/finala_noesleguma_pasakums.jpg

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva > raimondsb_mail_lv 04.10.2013. 16.52

    Zatlers jau Saeimu atlaida, lai pie varas tiktu SC. Paldies Dievam, izdevās tikai pa pusei!

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

demo 04.10.2013. 14.57

Tas šahistu valodā ir ‘PATS’prejeram Valdim Dombrovskim, ‘PATS’ – visai ‘VIENOTĪBAI’. Kāda jēga ir prejera padomdevēju- konsultanu armijai,ja nevar
paredzēt tik skaļu caurkrišanu. Iznāk tomēr – sarunas, vienošanās,… ,- būs
jānoed līdz galam ar saviem kompanjoniem. Vai arī jāpārdodas, ne jau par velti, piramīdas augšgalā
smaidošam vīrelim/šoreiz gan bez hūtes/,skat. ‘IR’ nr.39 vāku + Āboltiņas
“mīļumiņam” – Nilam U./’SC’/,kaut gan viņam patīk labāk jaunākas,frišākas.

+9
-7
Atbildēt

0

janis17 04.10.2013. 14.53

Premjers neapsver, pareizi, vai kaut kas ir atkarīgs vienotībā no premjera, vai visu nosaka premjera kreditori???

+8
-11
Atbildēt

7

Vineta 04.10.2013. 14.28

Bet loģiski. Kur vēl premjers jutīsies tik komforti kā domubiedru: Sprūdža, Kozlovska, Slavkas Dombrovska, Rinkēviča, Matīsa un Pavļuta vidū? Ja vēl Tieslietu ministrs nemaisītos pa kajām.

+4
-11
Atbildēt

0

Ojārs 04.10.2013. 14.14

Vecais komjaunatnes aktīvists Reirs būs spiests pierauties…

+10
-7
Atbildēt

0

lebronj2356 04.10.2013. 14.13

Tieši tā, jo ko tad premjers vietā liks – “Hūtes kabatas partiju” vai Slāvu centru ? Abos gadījumos var droši prognozēt, ka Vienotībai iestāsies skuju takas sākums pašreizējā norieta vietā un tad, kas zi varbūt arī Briseles amati nespīdēs vienam otram…

+11
-8
Atbildēt

3

    Vineta > lebronj2356 04.10.2013. 14.56

    Krix
    Tieši tā, jo ko tad premjers vietā liks – “Hūtes kabatas partiju” vai Slāvu centru ?

    Nebiedē ar “Hūtes kabatas partiju” un neizsakies nicīgi par baltu asiņu nēsātājiem, slāviem. Ja par slāviem dēvē qalēji reakcionāru pravoslavnutizētu mongoloīdu bandu, SC, nokaunies. Vai domā, ka ja Izglītības ministra vietā būtu būtu cits slavka, vai pat vasjka, tas vēl aktīvāk cīnītos par pāriešanu uz krievu valodu AI, vai VARAM fanātiskāk aizstāvētu čekas firmas “skonto būve” intereses un mazāk ignorētu likuma pārkāpumus RD, kā Sprūdžs? Vai iedomājies, ka SC iekšlietu ministrs būtu licis šaut uz 16. marta svinīgā piemiņas pasākuma dalibniekiem. Nē Kozlovska noziedzīgā rīcība SC pilnīgi apmierināja.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > lebronj2356 05.10.2013. 00.20

    Šodien radio Baltcom runāja Pimenovs no SC. Gandrīz slavas dziesmas budžetam un Vienotībai par sociāli atbildīgu politiku. Nav tālu V+SC+ZZS koalīcija.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 05.10.2013. 15.31

    …un kurš palīdzēja Pimenovam tās slavas dziesmas dziedāt?…jampampiņu bars ar kulaciņu vicināšanu un kāju spārdīšanu!….ja NA turpinās uzvesties kā niķīgi bērni, kuri vārtās pa lielveikala grīdu starp preču plauktiem, nedabūjuši kāroto konfekti – saskaņiešiem un ZZS arvien biežāk izdosies sevi pierādīt kā “valstiski domājošus” politiķus, balsojot niķīgo bļauru vietā….
    …NA ar savu neadekvāto rīcību nevis piesaistīs sev vēlētājus, cerot uz neizlēmušajiem un svārstīgajiem, bet uzdāvinās tos ZZS un SC, jo tie sevi būs parādījuši kā konstuktīvu spēku – gan ar kritiku valdībai, gan nobalsojot visas valsts iedzīvotājiem svarīgos jautājumos…

    …ar lozungiem, karodziņu vicināšanu, kaujinieku nometnēm meža biezokņos un autobraucieniem, lai izrādītu savus spēkratus – šodien nevienu vairs neuzpirksi, protams, kādiem tas patiks – “mazos meža dīvainīšus” atradīsi jebkurā pasaules valstī….taču – šobrīd par visu svarīgāka ir stabila ekonomiskā izaugsme, darbs un prognozējamība….diemžēl, NA to nespēj nodrošināt….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam