Haizivis dzīvo okeānā

83

Komentāri (83)

Egita 11.09.2013. 02.10

precīzi trāpīts laikā un telpā.
…dažiem liekas, ka 20 gadi ir pietiekami ilgi lai visu aizmirstu?

+4
-1
Atbildēt

0

Kaspars Stabi?? 10.09.2013. 10.23

Visvairāk izbrīna IR redakcija – kā var publicēt šos vājprāta murgus!? Viena dzejniece ieraudzīja Godmani pastā, sabaidījās, aizgāja mājās un tad, zaļa no dusmām, mazās dūrītes vicinot, uzrakstīja žultainu savārsmojumu, aicinot cilvēkus uz linča tiesu: “Mēs ļaujam viņam tā vienkārši ienākt un iziet no pasta nodaļas”.

Nav viegli tagad uz ielas – kuru katru brīdi var pienākt klāt šī īpašā būtne un… nepasveicināt!

+4
-7
Atbildēt

2

    dro > Kaspars Stabi?? 10.09.2013. 11.00

    darbvedis, Andris. Radās interese par IR, vai tomēr ieradaties tikai aizstāvēt Godmanis?:):):)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Stabi?? 10.09.2013. 12.38

    …lno…par šveicaru piestrādā?…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Kaspars Stabi?? 10.09.2013. 09.56

Izskatās, ka autorei ir milzīgas problēmas. Jāpiesakās uz naida psihoterapiju.

+4
-7
Atbildēt

0

emils_rupais 10.09.2013. 07.54

Nu nedzīvo Godmanis nekādā pilī, bet gan normālā Mārupes mājā! Un nebrauc viņš ar ūbermega limuzīniem, bet gan ar medībām praktiski noderīgu ne pirmā svaiguma džipu. Un uz Mārupes pastu viņš arī iet kā vienkāršs mārupietis.
Pēc šī raksta man radās sajūta, ka mums ļoti patīk jaukt kopā politiku, kosmosu un sviestmaizes. Jo, redz, tāpec, ka kāds kādreiz izdarīja kaut ko ne tā, tagad amerikāņu kosmonautiem neizdodas vairs aizlidot uz mēnesi, un tāpēc sviestmaizes ir kļuvušas negaršīgas! Nekas, paņems kečupu un apēdīs gan sviestmaizi, gan Godmani…

+6
-6
Atbildēt

0

janazakovica 09.09.2013. 23.40

soreiz dzejniecei 1000 procentu taisniba..zel ka tik maz cilveku kas to tik skaidri saprot..godmanim ari tris muza ieslodzijumi butu par maz…visu muzu kalpojis zidiem cekistiem un komunjagaam…kaa tadus preteklus zeme nes..

+5
-8
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 09.09.2013. 23.03

Es satiku Godmani Tvaiku ielā, tai pašā namā… Tākā pasts vēl nav tā sliktākā vieta :)

+2
-2
Atbildēt

0

Ieva 09.09.2013. 22.40

Īstenībā ir dīvaini. Izlasot visus komentārus saproti,ka Godmanis ir visa ļaunuma sakne. Dīvaini – bija viens no TF līderiem, bet tad kļuva par latviešu tautas ienaidnieku numur viens..
Visu komentāros un rakstā pašā cauri vijas sarkanais pavediens- Godamnis izdarīja slikti.. Visu komentāros un rakstā pašā nav teikts, kā tad bija jādara. Vienkārši lamājam Godmani un viss. Un sacenšamies, kurš vairāk. Bet paši jau nezinam kā tad vajadzēja. Vai bija, piemēram, jāļauj grimt Parexam, un līdz ar to skolotāju un citu valsts iestāzu darbinieku algām? Vai tā būtu bijis labāk? Vai varbūt privatizācijai nevajadzēja notikt saglabājot sociālistisko darba organizāciju. Vai Godmanis varēja novērst to, ka vietējie ķeizariņi varēja sabāzt valsts mantu kabatās… Kā būtu, ja būtu…
Izskatās, ka labi makam vicināt kulakus pēc kaujas, bet kur bijām tad, kad jākaujas? Es ar varu pamācīt. Varu pamācīt jebkuru, bet nez vai varētu piemēram, spētu likvidēt krievu rubli un aizstāt to ar repšiku.

Cilvēkiem patīk personificēt nelaimes. Kamēr vainīgā nav, nav ko lamāt,jo paši vien esam vainīgi. Paši alkatīgi prasījām atpakaļ to, kas vecmāmiņai piederēja, Vajag, nevajag, strādāsim, nestrādāsim – nav svarīgi. Paši alkatīgi ņēmām kredītus un tādu Parexu uzturējām. Kad ir vainīgai atrasts – varam žulti gāzt. Paši esam slinkim dumji un skaudīgi, bet to negribam atzīt. Vainīgs ir Godmanis- tā vieglāk. Tāpat tas, piemēram, notika ar oligarhiem- no visiem tika izvēlēti trīs, un tie tad arī pasludināti par visu nelaimes sakni.Bet vai tad mums ir tikai trīs?

+9
-5
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ieva 09.09.2013. 22.55

    ——Ķīps:”(..)
    Bet vai tad mums ir tikai trīs?”
    ============================================================================
    Četri – un ne jau 3 tankisti un suns gāja kauties ar plakātiem “Par Godmani un godu!” 1991.g. janvārī……

    http://www.youtube.com/watch?v=zXYhHNpaYsQ

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 09.09.2013. 20.54

Melns / balts teorijai, protams, ir sava pievilcība. Saprotama un viegli uztverama kā frontes līnija. Vienā pusē baltie, otrā – sarkanie, mūsējie labie, otri tie sliktie. Lielisks instruments mītu producētājiem un, būsim reāli, arī iedvesmas avots mākslām visā to daudzveidībā. No agrās jaunības gadiem vēl tagad prātā lipīgs meldiņš:
Ak ērglēn mans ērglēn, trauc riņķodams lēni
pār sulaino klajumu brīvs.
Uz mūžu ir rimuši pārdrošie zēni,
viens esmu es palicis dzīvs.
Kurš no mūsu dzejas dižgariem dziedamo Krievijas pilsoņkara tekstu pārlicis latviešu mēlē, gan piemirsies.
Šinī gadījumā dzejnieces pazīstamo mītu atkārtojumam varbūt piemīt literārās formas kvalitātes, bet ar Latvijas realitāti gan nekā kopīga. Protams, Godmanim ir ko pārmest, gan atkarību no politikas narkotiķa un došanos Šlesera kalpībā, gan procesa virzības neizpratni un paša iemanevrēšanu peramā zēna lomā. Bet apzinātās savtīgās cūcības aizsāka Latvijas ceļš un Birkava valdība.

+4
-5
Atbildēt

0

Leons Rapiņš 09.09.2013. 20.52

Zināms pārsteigums, lai gan publika, kas ganās šajās pļavās, pietiekami prognozējama… Pārsteigums par to, ka šis sacerējums, kurš vienkārši staro intelektu, analītisku domu ,dziļu vēstures izpratni un kultūru, savācis tik daudz komentāru. Acīmredzot, sava, saprotama pasaule…
Manuprāt, te normāla reakcija būtu vienīgi noskurināties, ne komentēt.

+6
-7
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 09.09.2013. 16.20

Jā, Ieva Nikoleta – pilnīgi pareizi! Godmanis izpārdevis burtiski visu! Bet pateikt to viņam acīs grūti?! Varbūt sāciet tomēr ar “paldies” – par to, ka Godmanis sēdēja Ministru kabinetā, kad omonieši un rubikieši ārdījās pa Rīgu, bet mēs lielākoties sēdējām savos dzīvokļos un mājiņās pie televizoriem un radio! Sāciet ar paldies un pēc tam varbūt būsiet spējīga teikt Godmanim acīs to, ko šeit aprakstāt!

+11
-11
Atbildēt

3

    Aigars Vilims > Timurs Čuntonovs 09.09.2013. 20.03

    Tās ir divas dažādas lietas: cīnīties par Valsti un vadāt Valsti. Un ar cīņu nedrīkst attaisnot Valsts vēlāko izputināšanu. Un ja kas, Godmanis sēdēja MK apsardzes aplenkts un bruņots, bet mēs bijām barikādēs bruņojušies vien ar pārliecību savā taisnībā.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Timurs Čuntonovs 10.09.2013. 10.33

    hombros….sāciet tomēr ar “paldies” – par to, ka Godmanis sēdēja Ministru kabinetā, kad omonieši un rubikieši ārdījās pa Rīgu, bet mēs lielākoties sēdējām savos dzīvokļos un mājiņās pie televizoriem un radio!
    ___________________
    Nu slikti, ka sēdējāt mājās, tādēļ arī nezinat, ka Godmanis bija par sadarbību ar sazvērniekiem. No tā arī radās ironija, ka pārāk ātri sazvērnieki tika apcietināti, ne visi paspēja atklāties:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 11.09.2013. 17.06

    priekš ino: Ja jums ir zināms TIK DAUDZ, nu tad gan…. Tad pievienojieties Ievai Nikoletai un pazākājiet Godmani! Tikai Ievai Nikoletai arī runas spējas beidzas, kad acīs jāpasaka, tas ko uz papīra var uzskribelēt ? Kā Jūs domājat, kādēļ viņa acīs nav spējīga pateikt?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

gliters 09.09.2013. 11.37

Nu re… Visi Godmaņi, Šķēles, Šleseri, Lembergi, K&K, Laventi u.c. var turpināt tā, kā līdz šim un nebaidīties ne par gaidāmo “rūtaino sauli” (kur nu!!!) un pat ne par garāmgājēja spļāvienu ģīmī, jo pat ja tāds drosminieks atrastos, pārējais “zociums” to mestos atspārdīt visos iespējamos veidos.
Šis raksts ir labs “lakmusa papīrs”, kas lieliski parāda vidējā latvieša nožēlojamo verga mentalitāti.

+12
-9
Atbildēt

5

    maija_ancite > gliters 09.09.2013. 12.11

    Lielās nācijas jā, tās prot sevi aizstāvēt un ja kas nepatīk vairākumam, tūliņ ir ielās un rīko protestus. Bet mēs esam katrs par sevi, katrs pats cenšas izdzīvot un sevi saglabāt, varbūt tāpēc arī mēs esam tik trūcīgi salīdzinājumā ar citām nācijām un ejam mazumā. Un to veikli izmanto visādi, pie teikšanas esošie, kuri šiverējas ar valsts naudu, ar mūsu nodokļu naudu, un to lieto ne vis valsts un nācijas uzplaukumam, bet gan savas bagātības vairošanai, pie kam pilnīgi nesodīti. Bet ja draud kādas briesmas, ja var nonākt “aiz restēm”, tad tikai ir jāprot ar attiecīgām amatpersonām padalīties laupījumā un visi sodi iet garām. Godmanis ir viens no šīs sistēmas stūrakmeņiem. Ne velti Šleseram viņš bija labā roka partijā. Diemžēl lasot šos komentārus un saņemot “bliezienus” par savu “nepareizo” viedokli, kļūst skaidrs ka Latvijas pastāvēšana ir tuvu galam, ka drīz zem mūsu karoga kādu citu himnu dziedās citā valodā un no citām zemēm šeit ienākuši cilvēki kā papildinājums jau esošajiem okupācijas spēkiem un aktīvajiem ierēdņiem – valsts izlaupītājiem, kuru lielākais vairums runā latviski ar pamatīgu akcentu un kurus atbalsta lielās kaimiņzemes vēstniecības darboņi. Žirinovskis tiešām ir muļķis jo te jau viss ir okupēts, bet iznīcināt ar spēku viņi šeit var tikai savējos, jo pamatnācijas aktīvākā daļa šo valsti ir pametusi, bet palikušie nav spējīgi pastāvēt pat par sevi, kur nu par visu valsti. Putina maigajai varai šeit ir lieliska augsne. To mēs redzam arī vēlēšanās, kad arvien vairāk pamatnācijas, pateicoties šiem Godmaņiem, kuriem tie sagrāva pēdējās ticības paliekas savai valstij, atbalsta šo maigo varu. Tā esot iespēja tirgoties ar Krieviju. Kas tad ir svarīgāk, tirgoties, vai pastāvēt vispār?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > gliters 09.09.2013. 15.59

    ——-
    Rokas nost no Ivara un Latvijas Tautas Frontes!
    Lai dzīvo Padomju Latvijas grāvēji un padomju sociālās sistēmas likvidētāji ( prihvatizatori, denacionalizētāji un konsolidētāji)!

    Saules mūžu 4.maija režīmam!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=_nbszj26fJA

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > gliters 09.09.2013. 20.27

    ZŠ teica: Visi Godmaņi, Šķēles, Šleseri, Lembergi, K&K, Laventi u.c.

    Kāds sakars Godmanim ar šiem blēžiem? Vai viņš ir shēmojis, nekaunīgi aplaupījis mūsu valsti un tās iedzīvotājus? Vai ir nelikumīgi iedzīvojies bagātībā, vai viņam slēpti pieder uzņēmumu akcijas, ārzonu uzņēmumi, atvērti konti Šveices bankās? Atbilde ir- NĒ, un tāpēc gan autore- grafomāne, gan viņai līdzīgi domājošie varētu gan izrādīt mazliet cieņas pret Godmani, kuram ir lieli nopelni valsts neatkarības atjaunošanā.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > gliters 09.09.2013. 22.04

    tonijs
    Godmanis ir noziedznieks Nr1 un pat tas, ka visu laupījumu viņš četros gados, kad nebija pie siles, paguva nopleitēt, neko nemaina. Viņa vadībā valsts atdeva desmitiem miljardus vērtus rūpniecības uzņēmumus komunistiem, čekistiem un bandītiem, legalizēja un ar dzīvokļiem apdāvināja nelegālos imigrantus, WWII noziedzniekus un to mantiniekus, tai skaitā okupācijas armijniekus un to ģimenes locekļus, utt.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 10.09.2013. 10.55

    “…vai viņam slēpti pieder uzņēmumu akcijas, ārzonu uzņēmumi, atvērti konti Šveices bankās?”

    Un kā tu zini, ka “slēpti” nepieder? Toties viņš stāvēja pie prihvatizācijas “šūpuļa”…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 09.09.2013. 11.03

Мне кажется, что проблема творчества в том, что оно очень мелочно.

Читаю и не понимаю, это бред, поток сознания или статья.

То ли дело русская пресса, критикует другую общину открыто:

http://www.ves.lv/article/251025

В этой статье тоже много бреда, как у автора, но есть и рациональные зерна – установили издевательский памятник Лиепе вопреки желанию родных, спасибо Хелене Демаковой:

http://www.imhoclub.lv/material/plevok_iz_vechnosti

Латышская пресса об этом не пишет.

0
-5
Atbildēt

1

    kristaps_drone > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 09.56

    الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسيسخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسيسخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي
    الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسيسخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسيسخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي سخيفة الروسي

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 09.09.2013. 10.36

Kurmītis
Nnjāāā-a-a-a …. „dzejniece” .. tā laikam ir diagnoze. Bet nu – radošs cilvēks, kas dzīvo savā sapņu un iztēles valstībā … ko no tāda var prasīt …
Tas būtu vistas vienkāršākais – vainot visā ar mūsu valsti un tautu notiekošajā Godmani. Uztaisīt no viņa Monstru. Aizmirstot to, kādā laikā viņš vadīja valsti pirmajā reizē. Kādus lēmumus viņam nācās pieņemt, paļaujoties bieži vien uz visai apšaubāmu apkārtesošo cilvēku padomiem, un ar ko viņš REĀLI riskēja toreiz, sēžot MK ēkā „savā vietā” un gaidot ierodamies OMON bojevikus.
Varētu domāt, ka šodien no Siles strebjošie nezog, savus šoferu dēlus amatos neliek, tautas naudu neizkleķērē visādu banķieru glābšanai … Es neatceros NEVIENU gadījumu, kad Godmanis būtu pieķerts, taisot savu personīgo biznesu uz valsts rēķina. Kamēr pašreizējais valsts Prezidents ir visai šaubīgu darījumu autors, Saeimas priekšsēdētāja jau atklāti izkārto likumus tā, lai tas būtu izdevīgi vīra biznesam, bet Premjers vispār – gan savus biznesa partnetus amatos iekārto, gan NĪ rebes kruķī, gan savus paņemtos kredītus var atļauties nemaksāt … Un visam pa virsu tieši šie te šodienas valdnieciņi tikko kā Latu nopārdeva eiropiešiem … Haizivis? A maitu lijas negribējāt ?
Patiesībā tieši pašlaik no Siles strebjošajiem ir izdevīgi no Godmaņa monstru taisīt, jo kādu vainīgo esošajās nelaimēs jau vajag atrast. Citādi – kā tas tā var būt – „veiksmes stāsts”, „veiksmes stāsts”, a tauta no šīs valsts projām mūk … pirms tam bija Kalvītis vainīgs, tad Šlesers, nelietis, gribēja valstī turbo-ātrumu ieslēgt, tagad
„haizivs vainīga” .. aha … nožēlojami vienkārši …

+9
-7
Atbildēt

10

    Aigars Vilims > Dina 09.09.2013. 11.01

    Kādu laiku nokalpojis par sodu ministru, Konfūcijs darbojās arī kā Lu pavalsts padomnieks, un septiņu dienu laikā pēc tiesas sākuma viņš pavēlēja sodīt ar nāvi Šaodženu Mao.
    Šaodžens Mao bija pazīstams cilvēks Lu pavalstī.
    Konfūcija mācekļi jautāja: “Vai jūs neesat pieļāvis kļūdu?”
    Konfūcijs atbildēja:
    “Apsēdieties! Es jums pastāstīšu iemeslus. Ir pieci ļaunumi cilvēkos, zagšana un laupīšana nav starp tiem. Pirmkārt, tas ir plašs, bet bīstams prāts. Otrkārt, tas ir rīkoties untumaini un būt ietiepīgam. Treškārt, tas ir runāt nepatiesību un strīdēties. Ceturtkārt, tas ir atcerēties dīvainības un izplatīt tās. Piektkārt, tā ir patika darīt nepareizo un attaisnot to.

    Ja viens no šiem pieciem piemīt kādam cilvēkam, tam neizvairīties no nāvessoda, ko viņam piespriedīs cildenais cilvēks. Bet Šaodženam Mao piemita visi pieci. Turklāt viņš mēdza pulcināt ap sevi pūli sekotāju. Runājot viņš izveicīgi spēja apslēpt savu ļaunumu un apmuļķot klausītājus. Viņš bija tik spēcīgs, lai apgāztu kājām gaisā to, kas ir pareizs, un cilvēki nespētu to atspēkot. Viņš bija mazo ļautiņu varonis, viņu nevarēja nesodīt ar nāvi.”

    Konfūcijam bija zināšanas, taču ne visaptveroša mācība ar gatavām atbildēm. Viņš neticēja kaut kā “neapšaubāma” esamībai vai likumam, kas ir “negrozāms”, un atteicās kādam uzspiest savu viedokli vai pacelties kādam pāri. Tomēr pārliecība par nenoteiktības principu neatturēja Konfūciju no stingriem spriedumiem par cilvēka uzvedību un cilvēka raksturu. Šaodžena Mao gadījumā viņa spriedums bija nāvējoši nopietns.

    Līdzjūtīgāks Konfūcijs bija pret zagļiem un laupītājiem, ja uzskatīja, ka viņi spēs mainīties. Savu meitu viņš izdeva par sievu cilvēkam, kas reiz bija atradies “važās”. Konfūcijs teica: “Lai gan viņš ir bijis cietumā, tā nebija viņa vaina”, un izprecināja meitu viņam.

    Savukārt Šaodžens Mao nebija pārkāpis nevienu likumu un arī nemēģināja tos apiet. Turklāt nekas neliecināja, ka viņa rīcība būtu sociāla vai politiska − ka tā būtu reakcija uz cilvēku stāvokli vai pret kādu režīmu vai autoritāti. Šaodženam Mao patika kaitēt saprātīgajam un graut cilvēka spēju izprast, kas ir pareizi un taisnīgi. Turklāt, tā kā Šaodžens Mao rīkojās ar viltu, viņa klausītāji juta pārāk lielu valdzinājumu, lai pamanītu, kas tiem tiek atņemts.
    Pēc Konfūcija domām, tas bija vislielākais pārkāpums. Jo tas bija tīšs mēģinājums iznīdēt atšķirību starp cilvēkiem un zvēriem, būtībā − pārvērst cilvēkus zvēros.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Dina 09.09.2013. 11.02

    Nu re, izrādās, pat kurmīši var vareni parūkt, kad saņemas. Piekrītu pilnībā, sevišķi – par Godmani pirmās valdīšanas laikā, ko sagadīšanās pēc zinu tīri labi.
    Tomēr atceros arī ko citu – nebija vēl pagājuši atjaunotās valsts pirmie desmit gadi, kad publiskā telpa jau bija pilna ar visādu dzejnieku, aktieru, siekalmuzikantu un citu „tautas gara darbinieku” vaimanām par to, ka nu reiz „latviešu tauta ir iedzīta tādā postā, kāds nav bijis NEKAD”. Tieši „nekad”, laiki, kad vagonos brauca uz Sibīriju vai vēlāk autobusos uz Lietuvu pēc desas, neskaitās. Jo toreiz tak nebija katram pašam jāatbild par savu dzīvi. Vienmēr varēja atrast vainīgo paša nevarībā, neaptēstībā un slinkumā.
    Brīvībai ir viena dikti pretīga īpašība – tā ļauj un pat liek redzēt katram pašam sevi visā krāšņumā, kā lai par to nebrēc kā par neredzēto postu.
    Ar vai bez Godmaņa – tā tikai mākslinieciska nianse, savējie sapratīs un vienalga bļaus līdzi.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 09.09.2013. 13.38

    Kurmītis >> Biedrība
    Ahhha, ha, ha, ha … šito es nezināju. Pēc Konfūcija šodien tad vajadzētu sodīt ar nāvi lielāko daļu mūsu Valdības, Rietumu ideoloģijas adpetus un pavisam noteikti – visu sorozīdus … :)))
    Man no viņa spriedelējumiem par varas tēmu gan palicis kas cits atmiņā – nesen tika kaut kur citēts – par to, ka cilvēks pēc savas dabas ir tomēr blēdis un viņu no zagšanas un kukuļņemšanas atturēt faktiski nav iespējams. Līdz ar to – vajag nevis cīnīties ar šo netikumu, bet gan izmantot to. Un valsts amatos likt tādus cilvēkus, kuru intereses (un tātad arī zagšanas tieksmes) sakrīt ar to, kas tajā brīdī vajadzīgs valstij. Tipa – ja valstij vajag jaunu autostrādi, tad amatā jāliek cilvēks, kurš dzīvo plānotās autostrādes malā un tātad – ir ieinteresēts ņemt kukuļus par tās veiksmīgu uzbūvēšanu, nevis norakšanu … :)))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Dina 09.09.2013. 17.20

    Biedrība, man gan nav skaidrs vai šo var attiecināt uz Godmani vai uz šo “dzejnieci”? Ir saprotams, ka tas bija domāts par Godmani, bet es nevaru teikt, ka Godmanis ir melojis – man gan ir vienmēr licies, ka Godmanis labi saprot kādā valstī dzīvo un ir daudz kur teicis nepatīkamu taisnību un labāk nekā šī kundze apzinājies, ka pēc pateiktā viņam šādas kundzes ir gatavas dot pa potīti.
    Nu un reāli – kādi tad bija plāni Parex vai Krājbankas neglābšanai? Tur nebija citas iespējas, jo valsts iestādes šajās bankās saviem darbiniekiem vēra kontus un sadarbojās. Man pašam palika konts Parex bankā, kad tā aizgāja pa grunti – man gan tur bija kādi 20 santīmi, jo labu laiku to vairs neizmantoju, bet ja tur tiktu skaitīta alga, ņemti kredītmaksājumi, utt.

    Man derdzas viena doma, ko autore izteica, ka šos cilvēkus ir jānoslauka no pasaules vai tikai no Latvijas, kur man ir cita pieeja, ka cilvēkiem, kas nav uzticības vērti nedrīkst ļaut pieeju valsts sistēmai, jo varbūt viņi ir labi savas nozares speciālisti – aptuveni tāpat kā Zatlers bija labs ārsts un aplokšņu ņēmējs, kas nav piedodams amatpersonas biogrāfijā, bet ir piedodams – ārstam. Par Godmani man nav viennozīmīga sprieduma, jo tomēr laika ziņā atskatoties atpakaļ šie lēmumi par Latvijas virzību bija atbilstoši tā laika domām un nebūtu Godmanis, būtu kāds cits.

    Kundze apvainojas, ka Godmanis pieminēja, ka ir jāveido Latvijas bagātnieku slānis – es tā saprotu, ka viņa domā, ka Latvijā nevienam nevajag būt bagātam… man šeit arī domas atšķiras, jo domāju, ka Latvijā ir jābūt pēc iespējas vairāk bagātiem cilvēkiem, bet ne tiem, kas vairo savu bagātību ar privilēģiju palīdzību.

    Varbūt vajadzēja rakstīt atsevišķu komentāru, bet sist pa potīti Godmanim tagad nav nekāda jēga – taisnību tā nevar panākt, kaut kādas aklas atriebes un naida jūtas lai izpaustu… ja es dzīvotu autores kaimiņos, es noteikti mestu līkumu.
    Otra problēma ir tā, ka autorei joprojām ir kaut kāda bijība vai cieņa vai visticamāk, ka jūtās kā kaut kāda sūdu čupa attiecībā pret Godmani – jūs aizgājāt uz pastu, kas pieder tikpat lielā mērā jums, kā Godmanim, kā arī pie Latvijas nepiederošajiem krieviem vai ukraiņiem. Mēs visi esam cilvēki, bet nelieciet man meklēt Mārupes pasta nodaļu, lai jums iespertu pa potīti…

    Kas attiecas uz pensionāriem… tas ir koks ar diviem galiem – vieni no aktīvākajiem vēlētājiem un arī visneatbildīgākie, kas tuvāka labuma dēļ ir gatavi pieļaut Godmaņu, Repšes utt. nokļūšanu pie valsts stūres. Domāt vajadzēja un sist pa potīti tad – tagad izdariet man vienu pakalpojumu un iedodiet pa potīti SEV, jo man ir slinkums un nav tik daudz laika lai sameklētu visus senilos plānprātiņus. Sorry, “dzejniece”, bet lasot šo rakstu man ir pat kauns, ka latvieši ir tāāāādi bremzes, ka aizdomājas par to tikai tagad, kad tas jau nav aktuāli.

    PS Jūs uz Miami negribiet aizbraukt pie Krištopāna kunga un tam iesist pa potīti?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Aigars Vilims > Dina 09.09.2013. 19.48

    Teikšu tev vēl daudz jāstudē Konfūcijs. Un domāju tev noderēs šis viņa teiktais:
    Piecpadsmit gados es pievērsos mācībām.
    Trīsdesmit gados es ieguvu pastāvību.
    Četrdesmit gados es atbrīvojos no šaubām.
    Piecdesmit gados es iepazinu debesu gribu.
    Sešdesmit gados es iemācījos atšķirt patiesību no meliem.
    Septiņdesmit gados es sāku sekot savas sirds vēlmēm un nepārkāpu rituālu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Dina 09.09.2013. 20.09

    Hmm. Konfūcijs jūs neesiet. Man jau sen ir aiz 15 gadiem un kādu kas manā vietā man saka ko darīt… es varētu atrast Konfūcija citātu par šo tēmu, bet es atradu pēc idejas tuvu latviešu tradicionālo teicienu:
    ja jums sūdi kāpj galvā – ejiet dirst.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Dina 09.09.2013. 21.50

    whateva
    Ir man viens čoms, kuru satiekot, tam vienmēr izsaku pārmetumu un viņš tam piekrīt.
    Laikā, kad “latvijas ceļš” bija atrauts no siles, cilvēks vēlu vakarā ar ģimeni brauca cauri Ādažiem un viņu turēja piedzēries Godmanis bet viņš to nepaņēma mašīnā….
    Tas, ka sievu un abus mazos bērnus tādā īpašā reizē varēja arī izsēdināt, lai tie paši kuļās uz mājām Rīgā, cilvēkam vienkārši uzreiz neienāca prātā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Aigars Vilims > Dina 09.09.2013. 22.16

    Žēl ka tu to tik prasti izproti un traktē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Dina 09.09.2013. 23.22

    dissidente, man joprojām ir lielas aizdomas, ka esi Krievijas bots, bet lai nu…

    Tas ka tavs čoms nožēlo ka nepaņēma mašīnā balsojošu Godmani, kas izskatās pēc izzīsta klaču stāsta vai arī kaut kas tāds ja nu ir noticis, tad acīmredzami to ir teicis Godmanim pazīstams cilvēks un attiecīgi neiederas situācijā – auto mierīgi var sasēdināt 2 pieaugušus cilvēkus un 2 bērnus plus vadītāju – nu nav Godmanis tik resns… Jautājums protams, kā tiek definēta dzēruma pakāpe, bet pazīstams onkulis mierīgi var pabraukt kādu gabalu pa ceļam. Tas uz katra paša sirdsapziņas vai ņemt vai neuzņemt tuvāk nepazīstamus stopētājus – es neņemtu nevienu, īpaši ja auto jau ir sava sabiedrība, kas izklaidē. Man ar stopēšanu nav veicies un tātad – nav arī iemesla šajā gadījumā dot atpakaļ sabiedrībai to ko neesmu ņēmis, īpaši ja tas ir saistīts ar dzīvības apdraudētības risku.

    PS Neesmu Godmaņa atbalstītājs, bet ja man būtu izvēle kam spert pa potīti – Godmanim vai šai “dzejniecei”. tad es iespertu viņai – nu kaut vai vienkārši tāpēc, ka esmu par dabisko izlasi, kur stulbākie(un bremzīgākie) mirst. Autore bez tam rīkojas kā Tuvajos Austrumos imami – pieņem fetvu un aicina apmētāt kādu ar akmeņiem. Mēs esam tomēr individuālisti un katrs atbild par saviem darbiem – ja autore grib spert Godmanim pa potīti un liekas ka tas ir humāni un attaisno(un ar cerību, ka izlabos viņas piesaukto netaisnību) kaut kādas idejas – uz priekšu. Neteikšu, ka es izjutīšu kaut kādu nožēlu, ja viņa nonāktu cietumā.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Dina 10.09.2013. 09.23

    whateva
    Laikam jau nepielec, kāpēc noziedznieks Nr1 bija japaņem mašīnā. ASV to sauc par pilsonisko arestu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 09.09.2013. 10.31

“Nevienā citā pasaules valstī, NEVIENĀ tāds Godmanis godīgiem cilvēkiem acīs nerādītos. Tur vairs nebūtu kam rādīties. Un ja rādītos, viņš neskarts pa durvīm ārā neizietu.” – precīzi pateikts! Tādus godmaņus ar sūdainu koku jāsit!

+10
-8
Atbildēt

1

    Aigars Vilims > kristaps_drone 09.09.2013. 10.55

    Bet taču nesitam. Tieši otrādi-ceļam godos, vai arī otrādi-laižamies lielajā pasaules okeānā, bet diemžēl kā reņģe, cerot ka haizivs to neapēdīs.
    Lai tādi tipiņi nevarētu tik atklāti uzturēties sabiedrībā un justies kā pasaules glābēji, katram pilsonim un ne tikai ir jāiet viņām klāt un jā jauta, vai viņam tiešām nav kauna par padarīto. Ja to darīs pilnīgi visi, gan bērni gan vecas tantes, tad viņš vienkārši nevarēs paiet pa ielu un ceram vismaz aizvāksies no Latvijas. Tas ir JĀDARA, JĀDARA, JĀDARA ……

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

maija_ancite 09.09.2013. 09.51

Pirmo reizi es Godmani redzēju Atmodas sakumā krastmalā, Lielajā manifestācijā, kad viņš vēl būdams fiziķis un pasniedzējs, Tautas frontes aktīvists, teica kvēlu runu un bruģēja sev ceļu uz savu turpmāko karjeru.
Otru reizi es viņu redzēju Kolkā, kad dega Slīteres rezervāts. Toreiz viņš ar savu svītu bija atlidojis ar helikopteru no Rīgas, lai no gaisa apskatītos to ugunsgrēku. Toreiz es viņu redzēju pie Kolkas skolas durvīm, helikopters bija nolaidies uz sporta laukuma. Viņš bija tērpies pusmilitārā apģērbā, bet pie sāniem tam bija liela Stečkina pistole-automāts. Vai viņš ar to gatavojās dzēst to milzīgo ugunsgrēku? Tur neviens atklāti nenēsāja šaujamos, bet gan cirvjus un zāģus.
Tad es atceros kā viņš TV pamatoja uzņēmumu izlaupīšanu. Latvijai esot nepieciešami savi bagātnieki, savi “naudas maisi”. Par uzņēmumu sakārtošanu nebija ne runas, tie esot Latvijai ļoti kaitīgi, tās esot pagātnes paliekas.
Pēc tam nāca viņa Sertifikātu laiks, kas pēc viņa un viņa komandas darbošanās šajā jomā no Vācijas modeļa bija pārvērsts par īstu un klaju cilvēku aplaupīšanas un apkrāpšanas metodi.
Es domāju ka Parex bankrota vispār nebūtu bijis, ja toreiz pie varas nebūtu bijis tik “uzticamais” un pērkamais Godmanis, kurš sevi jau sen bija parādījis un pierādījis ka ar viņu var sarunāt jebko, kurš veikli prot manipulēt ar valsts iedzīvotājiem un lieliski prot tos apmuļķot un apvārdot, bet šo liela apjoma bankas izlaupīšanu padarīt par stihisku nelaimi, bet pēc tam aiz stūra kopā ar pārējiem blēžiem sadalīt guvumu. Šajā valstī tas ir droši un to mēs redzam tagad, kad viena pēc otras šīs afēras krimināllietas tiek atmestas kā noilgušas. Nauda dara savu un visi ir pērkami. To šis muzikants saprot lieliski.

+22
-14
Atbildēt

4

    kristaps_drone > maija_ancite 09.09.2013. 10.44

    “Es domāju ka Parex bankrota vispār nebūtu bijis, ja toreiz pie varas nebūtu bijis tik “uzticamais” un pērkamais Godmanis…” – ļoti laba un ticama doma. Starp citu, der atcerēties, ka godmani par premjeru uzaicināja zoozatlers, jo uzskatīja, ka godmanis lieliski piemērots kā krīzes menedžeris. Jo jau pirmajā savā premjerēšanas laikā taču pierādīja savas spējas putināt valsti.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > maija_ancite 09.09.2013. 11.44

    Ciniķis
    “Es domāju ka Parex bankrota vispār nebūtu bijis, ja toreiz pie varas nebūtu bijis tik “uzticamais” un pērkamais Godmanis…”

    Vispār jau bankas nedienas sākās ar to, ka valsts iestādes kā pēc komandas sāka ņemt ārā un pārvest līdzekļus no Parex. Arī šodien mani nepamet doma, ka Parex krahs bija čekistu atriebība bankas īpašniekiem par to, ka viņi atteicās savu banku pārdot Krievijas Alfa Bank par tiem laikiem neadekvātu summu, 1 miljardu €. Sarainā čekas viķirana valdība savukārt iegrūda bankā līdzekļus, rūpēs par nerezidentu noguldījumiem.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > maija_ancite 09.09.2013. 15.07

    >disidente
    Vai tu kaut ko nejauc, vai nebija tomēr tā, ka Alfa bank izlēma galu galā nepirkt Parexu?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > maija_ancite 09.09.2013. 15.53

    Ciniķis
    Nejaucu. Pirms bankai sākās nedienas, presings no AlfaBank bija nopietns. Pēc tam jau vairs nebija būtiskas nozīmes, jo bankai tāpat kā mušai ir viena nelāga iezīme. to var nosist ar avīzi.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Kristīne 09.09.2013. 09.39

Tā ir vislielākā Latvijas nelaime, ka patiesību varam pateikt tikai sēžot pie virtuves galda. Vēlēšanu dienā pateikt:”Ko dos mana balss, tāpat nekas nemainīsies.” Un ja pārvar savu slinkumu un kūtrumu, tad pie vēlēšanu urnas nobalsot par Šleser- vai Godmaņveidīgiem.

+12
-9
Atbildēt

0

Juris Dzelme 09.09.2013. 09.36

cien. autorei nevajadzētu tā uzreiz kļut par teroristi :DDDD

Godmanis jau ir tāds pats diletants, kā mēs visi- ķeras pie darba, kuru ne visai labi prot, un paļaujas uz neīstajiem cilvēkiem, un daudz ko sačakarē. tā sakot- mācās darot un kļudoties.

nu bet ja cien. autore satiktu Lembergu, vai Kabanovu, vai karginu ,utt ????

+14
-9
Atbildēt

0

piziks 09.09.2013. 09.31

Ak, Ieva Nikoleta… Impulsu dzejniece iesācēja… Pietrūkst pacietības pašas izdomātos tēlus davest līdz galam: labs ukraiņu imigranta dēls, kas par haizivīm, bet haizivs Mārupes dīķī nav sensācija, ja medijos ne pārāk sen bijuši pieRīgas citas vannā audzēti aligatori/krokodila radi un VUGD glābēju tvarstītas eksotiskās čūskas — globalizācija un pārspī-Lēta liberalizācija Olaines vannas aligatoru ar Mārupes Godmani sen apvienojusi.

Toties pašai Ievai Nikoletai draud tā pati globalizētā paviršība, kas viņai nepatīk Godmanī, — citējot Credo ar Gunti Veitu dziedātās dziesmiņas vārdus, bet aizmirstot pieminēt to autori, kas … jā, starp citu… uzrakstījusi tais vārdos autista Volta Disneja it kā iekšējo monologu par pašradīto lērumu, bet … Volts Disnejs, iespējams, multiplikācijā savu auditoriju priecējis daudz vairāk nekā Ivars Godmanis.LV kā varas sociālkurlais “autists” LR sociālpolitisko pārpratumu dīķī.

Ieva Nikoleta! Tātad, — ja savā darbā citē citus autorus, tad ir vērts tos pieminēt ar atsauci: arī uz poētiskiem, izklaidīgiem un paviršiem iesācējiem, kas publiskojas gana plaši, attiecas. Pat likumu nezināšana jo atbildības neatbrīvo, kur nu vēl “tautiski” sapļurkāta nevērība.

Ar tikpat publiksu aicinājumu špickas lietot tikpat patriotiski, cik pretlikumīgi, literāro/literarizēto bērnudārzu nu tā kā vajadzēja jau absolvēt. :)

+13
-12
Atbildēt

0

Linda St?pniece 09.09.2013. 09.29

Nu un par ko konkrēti dzejniece sistu Godmani? Tā arī viņa savā garajā vervelējumā nepateica. Tik lab man nepatīk šīs dzejnieces vervelējumi un es uzskatu viņu par liekēdi, būtu labāk kādu darbu darījusi, ar kuru varētu stutēt tos laukus.
Mūsu politiķi ir mūsu sabiedrības atspulgs koncentrētā veidā. Sabiedrība arī taču tāda ir – apkrāpt, apiet rindu, iedot kukuli, nozākāt, aprunāt, lišķēties…

+19
-21
Atbildēt

2

    aija_vecenane > Linda St?pniece 09.09.2013. 09.33

    Vai, cik tu pieticīgs – lai tik puncīts pilns, un neko vairāk nevajag. Jācer vismaz, ka tevis izsapņotajā “lauku stutēšanā” neietilpst kandžas dzīšana.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Linda St?pniece 09.09.2013. 10.38

    Mūsu politiķi ir tādu ulžu un vikmaņu atspulgs koncentrētā veidā.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

gliters 09.09.2013. 09.27

Jā, tiešām… Žēl, ka visu šo, kas te sarakstīts, nepateica Godmanim acīs – tas nav pārmetums, vnk nožēla, ka nepietika dūšas. Es personīgi būtu priecīga, ja Godmanis tiktu publiski izlamāts – tā akkurāt ir pieredze, kas viņam ļoti pietrūkst.
Visumā piekrītu – Latvijā nelieši nekļūst “njerukopožatnije”, t.i. nenonāk sociālajā izolācijā, neriskē saņemt spļāvienus (pat vnk verbālos) sejā… Latvietim tak vajag, lai viss (t.sk. pats) izskatītos pieklājīgi, zolīdi, smuki, turklāt neies jau “izlekt” – kas to lai zin, kas var sanākt…
Un tā nu mums nelieši turpina “komandēt parādi”.

+20
-15
Atbildēt

2

    efeja60 > gliters 09.09.2013. 09.42

    Latviešu sliktākā rakstura iezīme -iecietība pret neliešiem.

    +22
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 09.09.2013. 09.50

    Jā, ar lokanu muguru pret neliešiem latvietis vulgaris gatavs “maul halten und weiter diehnen”.
    Tas jau tepat komentos redzams.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

IneseT 09.09.2013. 09.00

acīs pateikt noraustījās, bet žulti izgāzt – vienmēr gatava… pretīgs skribelējums

+31
-18
Atbildēt

4

    Baiba Eglâja > IneseT 09.09.2013. 09.04

    tāpat kā citus aptaisīt var tikai tie, kas paši vairāk par dažiem vārdiem nespēj saskribilēt

    +7
    -22
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > IneseT 09.09.2013. 09.30

    Nē, nav pretīgs – literāri pat ļoti skaists un patīkams.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    piziks > IneseT 09.09.2013. 09.39

    Skepse

    Nepārprotami pretīgs tas liksies vienīgi tiem, kas, varas pietuvinājumos rosoties, mazcilvēciņiem ikdienā vispirms regulāri brauc pāri ar ceļaruļļiem, toties pirms katrām vēlēšanām ne mazāk pretīgi liekuļo, melo un izdabā — popsē uz vella paraušanu. Tas ir daudz pretīgāk par Ievas Nikoletas Dāboliņas nesarežģīti labojamajām paviršībiņām šoreiz.

    Tādām skepsēm, kamēr vēl bieza āda nav uzaugusi ironija un izsmiekls šķiet ļoti sāpīgi, bet… gan jau skepse izaugs līdz absolūti kurlam un aklam — savpartijiskajam! — cinismam. Latvijā tādu piemēru netrūkst.

    +18
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > IneseT 09.09.2013. 12.36

    …Skepse….skricelējums nepārsteidz….kundzītei, kura aicina dedzināt īpašumus, spridzināt, sist, kaut, spert – slāpētā agresivitāte laužas uz āru, bet lai smukāk izskatītos – piekabina vārdu “dzejniece”….tak, lai aicinājumus uz vardarbību – tiesībsargājošām iestādēm pasniegtu kā daiļdarbu… :)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 09.09.2013. 08.44

Rudenī atsākot studijas, matemātikas profesors pamana, ka viena studenta trūkst, apjautājas – kur ta šis palicis un saņem atbildi, ka atmetis matemātiku, nu būšot dzejnieks. Profesors – „Nu jā, man jau arī likās, ka priekš matemātikas viņam par maz iztēles”.
Mūsu dzejniecei arī jūtamas dažas teiksim pieklājīgi – domāšanas (varbūt – izglītības?) īpatnības, tomēr „iztēles” netrūkst, ja var sadzejot ko tādu: „…viņš ir ļāvis izpārdot mūsu zinātni, rūpniecību, kuģniecību, ostas un lauksaimniecību…”. Tiesa, arī to var salasīt no domu biedriem, nemaz nav pašai iztēle jāpiepūlē.

+30
-13
Atbildēt

1

    Egita > Aivars Krauklis 11.09.2013. 01.23

    jā ,pirms 20 gadiem ar puķuaudzēšanu varēja mierīgi tikt pie rūpnicām un fabrikām.Un čekistiem arī bija bagāti radinieki Rietumos…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Andris Sērmukšs 09.09.2013. 08.41

Pārmaiņu pēc – interesants raksts!

Kāds pozitīvs maziņa cilvēciņa viedoklis.

+14
-13
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 09.09.2013. 08.37

Paldies autorei Ar to kaunu tā dīvaini. Dažiem kauns ir, godmanim gan nav. No kauna būšanas vien nekas nemainās. Citi, bez kauna, rūpējoties par sevi, sev gūst labumu. Sev, ne jau citiem, kuri nemaz nav cilvēki. Jo cilvēks taču te ir tikai 1, citi gļēvuļi, neko nevarošas būtnes. Pat bļaut tās neprōt

+8
-20
Atbildēt

0

gstrazds 09.09.2013. 08.16

Te pat pilnmēnesi būtu grūti vainot.
Bet štrunts par dzejnieci – cienītā redakcija, jums tur ar galvām viss kārtībā, kaut ko tādu publicēt?

+21
-27
Atbildēt

7

    dro > gstrazds 09.09.2013. 08.34

    Dāvids Vikmanis. Marthas_father. Jūs uzskati, ka skolotāji saņem saņem pieklājīgas algas, pensionāri pensijas, un pie tā vainīga pašreizējā koalīcija? Latviju nepamet tūkstošiem cilvēku? Kuram tad ir tās sačakarētās smadzenes -autorei, vai tiem, kuri atbalsta tos, kuri bez audita pārņēma Parex banku, ļāva no tās izpumpēt naudu, pārdot bankas autoparku un beigās iegrūst tajā miljardu nodokļu maksātāju naudas?

    +25
    -10
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 09.09.2013. 08.38

    Nav runa, kurš pie kā vainīgs. Runa ir par izteiksmes stilu un to, ka redakcija atļaujas ko tādu publicēt pirmajā lapā.

    +10
    -22
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > gstrazds 09.09.2013. 08.45

    Ja būtu turpinājušies padomju laiku, Vikmanis droši vien rautos vaiga sviedros ar cenzora zīmuli kādā Glavļitā..
    P.s.

    man vislabāk patika ” Viņš ēd, dzer, kakā tāpat kā mēs citi..”

    +19
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gstrazds 09.09.2013. 10.35

    >Vikmanis “Runa ir par izteiksmes stilu un to, ka redakcija atļaujas ko tādu publicēt pirmajā lapā.” – lietas ir jasauc īstajos vārdos! Mēslus un neliešus ir jāsauc īstajā vārdā!

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Dina > gstrazds 09.09.2013. 10.47

    Kurmītis >> lno
    Vainīga pašreizējā koalīcija?
    A kurš tad, Puškins ? Tas nav gadījumā tieši vemjotības un esošās koalīcijas „veiksmes stāsts”, kura laikā skolotājiem un policistiem algas tika apgrieztas uz pusi, pensionāri apčakarēti un apzagti un cilvēki sāka masveidīgi braukt prom?
    Kas attiecas uz Pareksu – Godmanis tajā laikā bija Premjers. Un nevis Latvijas bankas vai Fuktuk vadītājs vai Finanšu ministrs. Un ja tu, idiņ, būtu palasījis, kā tika pieņemti lēmumi Parex sakarā, tad atklātu, ka tieši trīs augstākminētās institūcijas bija tās, kuru amata pienākumos ietilpa UZRAUDZĪT komercbankas. Un arī veikt pasākumus, lai problēmu gadījumā krīzi novērstu.
    Un tieši šie ļaudis – banku lobija pārstāvji un finansisti, ieskaitot gan Rimšēvicu, gan Resno Pakaļu, gan Vilku visus šos gadus kopš Godmaņa aiziešanas arī vada šo valsti ieskaitot šodienu.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > gstrazds 09.09.2013. 16.24

    Dāvid, lai publicē! Tautai jāzina savas varones – Ievas Nikoletas ! :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > gstrazds 09.09.2013. 19.46

    Nu, protams, Inoprāt, izglītību salaida tintē RP, bet līdz tam bija vienkārši feini, algas pirms tam bija kā Briselē, vai ne?
    http://lv.wikipedia.org/wiki/Latvijas_Republikas_izgl%C4%ABt%C4%ABbas_un_zin%C4%81tnes_ministrs#1990.E2.80.94pa.C5.A1laik

    Un, lai ari saturam nepiekrītu, dažam labam komentētājam autores izteiksmes līmeņa sasniegšanai laikam ar 3 mūžiem būs par maz – iesākumam Jūs, FSB provokatori un demagogi, varētu iemācīties izteikties bez rupjībām, kā to iemanījies darīt Jūsējo Rīgas mēris, kas mēli atraisa tikai privātās sarunās.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Līga Lētiņa 09.09.2013. 08.07

autore ir … . vēl viena ar sačakarētām smadzenēm. ārstēties vajag , nevis savās nelaimēs vainot godmani.
p.s. ja ticēt naukšēnu mājas lapai, tad ir 205. atkal godmanis vainīgs, ka pati … ? dzejniece.

+21
-23
Atbildēt

11

    efeja60 > Līga Lētiņa 09.09.2013. 09.38

    Vai nav taisnība,ka Godmanis katram Latvijas iedzīvotājam ir atņēmis 1000 latus un uzdāvinājis Karginam un Krasovickim, varbūt arī sev kaut ko no tā?

    +20
    -18
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Līga Lētiņa 09.09.2013. 09.39

    Ir taisnība!

    +20
    -18
    Atbildēt

    0

    gliters > Līga Lētiņa 09.09.2013. 09.43

    Kāpēc Normundam “-“? Pilnīgi pareizi – IR taisnība.

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > Līga Lētiņa 09.09.2013. 09.47

    hmm. Nez autorei patiktu, ja visi ministri, deputāti, prezidenti (esošie, bijušie) dzīvotu tādās rubļovkās, ko apjoztu milzu augstas sienas, un sveši tur iekšā vienkārši netiktu. pa ielām pārvietotos tikai kortežu pavadībā.. Kāds pasts, kādas rindas – viņiem visu pienestu mājās vai kalpotāji aizietu pakaļ, ja nu viņi nolaistos līdz kaut kam tik proletāriskam kā pasta sūtījumi.
    Pēc analoģijas – satiktu tādu dzejnieci, un iespertu pa potīti, jo nu šis savārstījums ir pretīgs, sabeidza pirmdienas rītu. Nav ko tādai pa ielām vazāties un vispār. Kā ir cienījamā autore – palika labāk?
    Nez kā ir – dzīvot tādā naidā.

    +13
    -19
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Līga Lētiņa 09.09.2013. 10.01

    Mums taisa uz galvas, bet iebilst pret to sliktais tonis?

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Līga Lētiņa 09.09.2013. 10.05

    Man jāmaksā 60% no saviem ienākumiem nodokļos, lai atmaksātu Kargina un Krasovicka parādus. Godmanis atņem man, maniem bērniem naudu lai izglābtu divus kretīnus no cilpas. Viņš par to ne tikai pāris trīsstāvīgos ir pelnījis, bet arī rūtainu sauli.

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Līga Lētiņa 09.09.2013. 10.41

    Normunds
    Murgs. Godmanis Karginam un Krasovickim uzdāvināja to summu, ko abi pateicoties ar Godmani un Slakteri nolēgtiem līgumiem saņēmuši procentos par noguldījumiem. Nu jā, revolucionāriem jau aritmētika nav vajadzīga, pietiek ar pārliecību.
    Būtiska bija pašas bankas glābšana, lai Godmaņa saimnieki, Krievijas bandīti un čekisti nezaudētu tur noguldīto.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Līga Lētiņa 09.09.2013. 12.58

    disidente
    Mēs maksājām K&K parādus, tādā nozīmē “atdevām viņiem naudu”.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Līga Lētiņa 09.09.2013. 13.57

    zirnekliene Šeloba
    Tie nebija viņu parādi un nevienam tie nebija jāmaksā. Parex bankas darbībā nebija, vismaz publiski nav izskanējis, nekādu noziedzīgas darbības pazīmju, kā bija ar Zemes banku, BB, Daugava, Olimpija, RKB, LK, un vēl pāris, kas tika izputinātas apzināti vai rupji pārkāpjot noteikumus. Tas bija bankrots, kādu tad pasaulē bija tūkstošiem, piedevām es pieļauju, ka mūsu čekisti tur pielika savu roku.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Līga Lētiņa 09.09.2013. 16.21

    Jā, parasts bankrots, jo K&K nezināja, ka Federālo rezervju bankas un Wallstreetas darboņiem ir atļauts apkrāpt pus pasaules. Bet kāpēc vajadzēja Latvijas Republikai pa 2 latiem nopirkt K&K miljardu lielo parādu??? Te ir noziegums. Filma par Federālo rezervju un Wallstreetas afērām: Inside job (angliski) http://www.onlinefullmovie.net/watch-inside-job-online-568/
    Inside job (krieviski) http://www.onlinemix.ru/filmy/kriminal/5008-insaydery-2010.html

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Egita > Līga Lētiņa 10.09.2013. 22.44

    Naukšēnu mājas lapai var ticēt, bet jāņem vērā, ka Naukšēnu vidusskolai ir filiāle Ķoņu pamatskola ar apm. 60 skolēniem, un tā atrodas citā pagastā – no Naukšēniem kādus 20 km, un skolēnu skaitu pēc pagastu apvienošanas saliek kopā. Laikos, kad Naukšēnu vidusskolā bija 400 skolēni, šīs abas skolas darbojās atsevišķi katra savā pašvaldībā.

    Ja cilvēks uzņemas oponēt, tad ir jābūt zinošam tajā jautājumā. Tā, lūk. Bet no otras puses – labi, ka Ievas raksts ir ieinteresējis meklēt un pārbaudīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam