Politologs: Repšes jaunā partija var būt ”Vienotības” konkurente

133

Komentāri (133)

marchaeva 31.08.2013. 23.50

Ha! Gribu redzēt kas nu balsos par šo 40 milonu garantētāju Liepājas metalurgam no nodokļmaksātāju kopnaudas.
Tie parēji tanī blcē arī lata devalvētāji un Latvijas Eiropā šūpotāji. Ne nu šādiem Dombrovski aizstāt

+2
-1
Atbildēt

1

    austrisv > marchaeva 01.09.2013. 12.21

    Pilnīgi piekrītu rakstītajam, jo Repšem aiz muguras ne tikai banka sBaltija krahs, bet arī aizdevums LM. Diezin vai pat vienkārš cilvēks to neapdomās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 31.08.2013. 08.58

Vienotības reitingi ir zemi jau labu laiku. Pacelt tāpat tos neizdosies, bet radīt jaunu “konkurentu” ar kuru kopā savākt vajadzīgās balsis, gan varētu paveikt. Tacu manuprāt ne jau ar Repšes “alternatīvo variantu”.

Tāda kontrolēta opozīcija vien sanāk – šovs tā teikt.

+1
-7
Atbildēt

1

    austrisv > inta_s 31.08.2013. 09.31

    jā, jā palaid tik tādas stulbas pīles.Muļķi varbūt arī notic.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 30.08.2013. 21.49

В России растут цены на бензин.

Литр бензина будет стоить 33 рубля

В ближайшем будущем цены на бензин вновь могут начать стремительный рост. И на то есть несколько причин.

Литр бензина будет стоить 33 рубля – Фото 1

Как сообщает «Российская газета», всего за неделю цена барреля нефти выросла со 109 до 115 долларов. А в будущем «черное золото» может подорожать и до 150 долларов за баррель. Из-за роста цены на нефть на мировых рынках, у компаний появится хороший повод увеличить и цены на бензин.

Впрочем, другие аналитики уверены, что беспокоиться не о чем. Во-первых, наша система налогообложения устроена так, чтобы изымать избытки прибыли у компаний в случае сверхдоходов, а во-вторых, сама возможность роста стоимости барреля до 150 долларов в ближайшей перспективе кажется маловероятной.

Но вот еще одну причину роста стоимости топлива отметать точно не следует. Дело в том, что цены на бензин еще не до конца отыграли эффект июльского повышения акцизов на топливо. Как считают эксперты, уже к октябрю литр бензина Аи-95 будет стоить не меньше 33 рублей. Утешением может служить лишь то, что зимой спрос на топливо в России будет гораздо ниже предложения, и бензин может и подешеветь — примерно на 50 копеек за литр.

Как мы писали ранее, за семь месяцев 2013 года цены на бензин в России выросли примерно на 7,8% по сравнению с тем же периодом прошлого года.

http://auto.mail.ru/article.html?id=43259

Конвертер валют:

http://quote.rbc.ru/cur/converter/

0
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 30.08.2013. 21.09

Rozenvalds galīgi “tūtā” sagājis. Ja viņš būtu acīgs, tad pamanītu, ka V ir pavērsusi visu savu uzmanību uz ZZS and SC elektorāta pusi, kas nebūt nav Repšes partijas uzmanības lokā. Nodokļu politika, veselības joma, pensiju indeksācija ir jomas, kur FM un premjers diezgan dāsni iedala naudu, kamēr citas jomas procentiāli mazāk saņem no tā, ko pieprasa… un pie tam V iziet uz bezierunu paklausību pašvaldību prasībām!
Kur palika ekonomikas izrāviens? V aprēķinā, ka ar ekonomikas izrāvienu vēlēšanās netikt pie lielas daļas balsu. Kamēr SC priekšvēlēšanās varēs teikt, ka Rīgā pensionāri brauc par brīvu, Dombrovskis teiks, ka viņš atjaunoja pensiju indeksāciju! Tāpat arī V varēs teikt, ka ir sakārtojuši tās jomas, ar ko ZZS nav tikuši galā… V zina, ka revolucionārām reformām un liberiālismam nav atbalsta…
Kāds ir Repšes partijas mērķis? Būt zelta akcijai pie V un Co koalīcijas. Vēsture pierāda, ka liberālai un uz politbiznesu vērstai partijai ir tikai nedaudz vairāk kā 5% atbalstītāju un ar to pietiek, lai Repšes partija iegūtu vienu ministra krēslu piem. ekonomikas vai satiksmes jomā, kur apgrozās nauda… neņems jau izglītības, veselības vai labklājības jomu, kurām nav nekāda piedāvājuma!

+3
-4
Atbildēt

3

    andris902 > Una Grinberga 30.08.2013. 22.28

    …..N.S. …kā teicu vienai kaismīgai Edmunda pielūdzējai/fanātiķei – traks var palikt, ko tās partijas izdara ar saprātīgiem un gudriem cilvēkiem!….to pašu var attiecināt arī uz Tevi….

    …un tātad – pie kādām aplamībām esi nonācis:

    – “Kamēr SC priekšvēlēšanās varēs teikt, ka Rīgā pensionāri brauc par brīvu, Dombrovskis teiks, ka viņš atjaunoja pensiju indeksāciju! Tāpat arī V varēs teikt, ka ir sakārtojuši tās jomas, ar ko ZZS nav tikuši galā… ”
    ————————-
    ….hmmm…. ne reizi 1633 dienu laikā neesmu dzirdējusi, ka Valdis Dombrovskis teiktu – ES sakārtoju, ES paveicu, ES atrisināju, ES izmaksāju….vienmēr savās runās uzsvēris valdības paveikto, nekad un ne mirkli neizdalot kādas atsevišķas partijas “lieliskos” panākumus….laikam, tomēr pāraudzis Vjačeslavu Dombrovski un Nasing Spešal(u)!, kuri joprojām valsts iedzīvotājus dala pēc partijas piederības un uzskata, ka viņu vēlētājam pienāktos kas vairāk par pārējiem….

    – “…lai Repšes partija iegūtu vienu ministra krēslu piem. ekonomikas vai satiksmes jomā, kur apgrozās nauda… neņems jau izglītības, veselības vai labklājības jomu, kurām nav nekāda piedāvājuma!”
    ————————————
    ….skat, nosauci ministrijas, kuras nav “iekārojamas”, jo nez kāpēc visiem vēlmes tik pēc naudīgajām minisrijām…no “neiekārojamām” neko nevar izspiest, iegūt popularitāti, izsaukt vēlētāju sajūsmu….un tai pat laikā pārmet, ka Valdi Dombrovski un Vienotību (ar neiekārojamām ministrijām) varētu novērtēt, jo tomēr kaut ko – visu kopīgiem spēkiem būs atrisinājuši = nevis, lai izpatiktu šauram vēlētāju lokam, bet uzlabotu dzīves apstākļus pēc iespējas lielākai iedzīvotāju daļai….

    …ultimāti un kājas pieciršana, alkas pēc portfeļiem un populistiski paziņojumi, slavas kāre un partijiskas intereses prevalē pār kopēja darba veikšanu un visas komandas/valdības atbildību…kašķīgums un skaudība, nenovīdība un šantāža – raksturīgākās iezīmes “latvisko” partiju savstarpējos cīniņos, no kā ietekmējas arī katras partijas vēlētājs…portfelīši, krēsliņi, amatiņi….un pāri visam egoistiskais “ES”….

    …nacionālistu Parādnieks ierosina palielināt budžeta deficītu, vai reformisti arī tam piekrīt, ja apvienojošusies kopējā dziesmā?…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 30.08.2013. 22.50

    @zanE
    Drīzāk jau ar Tevi… bet es neiziešu uz personiskiem apvainojumiem, jo tas parāda vājumu nevis argumentācijas briedumu!
    Es tikai pieminēšu to, ka Repšes biedrība jau pagāšgad ziedojumos ir savākusi vairāk nekā varas partijas un atšķirībā no tagadējām varas partijām var atļauties 2-3 reizes mēnesī pamācīt to, ko pārējās partijas dara nepareizi… Un ir jāizdara liela muļķība pirms vēlēšanām, lai Repše nesavāktu 5% balsu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 31.08.2013. 09.22

    Var jau nojaust, kas ziedo Repšes partijai, lai tā tiktu pie varas. vai tik tie nebūs tie paši uzņēmēji, kuri dabūs tad sev visādus bonusus, piemēram Uzņēmuma ienākuma nodokla atlaidi un mierīgi varēs nemaksāt to. lai tie “stulbie” darba ņēmāji maksā, kuriem nebūs lobiji valdībā, ja Repšes PLL2 tur būs.
    Bet, atkal D. Tītavs ar savējiem varēs šeptēt Ventspilsostā , bet iespējams arī Rīga sbrīostā, ja abas partijas vienosies un gan jau to izdarīs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

marmed 30.08.2013. 20.51

Kārtējais polittehnologu projekts. Pirms tam bija Zatlerpartija – atnāca polittehnologi, atrada sponsorus, atrada simbolu- Zatleru, kuram iedvesa, ka viņš ir bez maz vai K.Ulmanis, normāli nostartēja vēlēšanās, bet kaut ko nesadalija savā starpā un atdalījās Olšteina banda… vēlēšanas klāt Zatlers vairs nav vajadzīgs var mest miskastē, nu varbūt ne gluži miskastē, bet gan normālā dzīvoklī centrā.
Tagad atkal polittehnologi savākušies, izvilka no miskastes Repši, notīrija viņa ādas uzvalciņu sacerējā pasaciņas par Singapūru, dabūja sponsoru naudu un aidāa uz vēlēšanām… un pēc 4 gadiem atkal Repši izmetīs miskastē ( varbūt ar lielu naudas žūksni kabatā) un atkal meklēs nākamo politprojektu.

Tā jau viss būtu ok, ir vajdzīga arī muļķīsiem sava partija par ko balsot, bet bīstami ir tas ka šīs partijas derīguma termiņš ir 4 gadi un viņi to saprot tāpēc ir jātiek pie pēc iespējas lielākās siles un, lai pie tās tiktu viņi var iet da uz jebko pat uz koalīciju ar SC( kura jau tagad sāk atbrīvoties no Rubika, lai izskatoītos pieņemamāka)

+3
-1
Atbildēt

0

Edzs 30.08.2013. 20.05

shis raksts ir par Repshi vai Rozenvaldu?
es parskatiju un saskaitiju – no 75 ierakstiem 28 netiek apspriests Repshe un Draugi bet tiek runats par Juri Rozenvaldu un vinsh tiesham tagad ir visur..
interesanti, ko tas varetu liecinat?
varbut ta tam vajadzeja but jo izvirzot sho rakstu ar nosaukumu “Politologs…” redakcija partrauca varas partijam un premjeram neerta raksta “Uzturēšanās atļauju programmā izraujas ķīnieši” apsprieshanu.

+6
0
Atbildēt

0

lebronj2356 30.08.2013. 16.27

2 ļoti vienkārši iemesli kāpēc Repšes partija ir pat klaji nevēlama Saeimā :

1) Tā ir tipiska naudas maisu(sauciet par biznesmeņiem, uzņēmējiem, vai kā vien gribiet) partija, kas pirmām un galvenāmkārtām plāno veidot šiem slāņiem labvēlīgu politiku – t.i. turpināt jau esošo kursu, to vēl pastiprinot. Es domāju, ka nav tālu jāskatās pie kā tas ir LV novedis – (anti)labklājības trio ar Rumāniju un Bulgāriju, milzīgs cilvēku zudums(sevišķi provincē), nabadzība un nevienlīdzība. Uzņēmēji pilnīgi noteikti nav tā grupa, kas LV dzīvotu slikti un būtu papildus jāaizsargā. Tā ir taisnība, ka saimnieciska darbība rada labklājību, bet tāpēc nav speciāli jācēl tie, kas ir bagāti un kam kas pieder – kā tas jau ir iecerēts šīs partijas programmā. Un pats galvenais – valsts NAV uzņēmums, attiecīgi to nevar vadīt kā uzņēmumu !
2) Tā kā šāda partija ir orientēta uz naudu, tad tai nav svarīgas nacionālās intereses un es domāju, ka uz pirmo ņems SC valdībā ka nemetās…gara acīm jau var redzēt argumentus !

+10
-2
Atbildēt

1

    austrisv > lebronj2356 30.08.2013. 19.39

    Piekrītu, jo Šķēle jau vienreiz pasludināja Latvijas valsti kā uzņēmumu. Un sekas, tad kādas: valsts krīzē, bet Šķēlem uzņēmumi.(ko pārdot krieviem)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 30.08.2013. 16.22

Vai Jurim Rozenvaldam kāds[Repše?] maksā par viņa viedokli un tā nopublicēšanu presē?

+11
0
Atbildēt

0

peerku 30.08.2013. 16.16

> Ķīps

Es tā arī darīšu,- balsošu par Repši, bet daudzus citus, ja ne visus no saraksta svītrošu.

+1
-8
Atbildēt

0

Kristīne 30.08.2013. 16.09

Nezinu ko Rozenvalds varēja iemācīt studentiem, bet kā politologs ļoti vājš. Nevienās no iepriekšējām vēlēšanām viņa prognozes nepiepildijās.

+9
0
Atbildēt

0

lismanis 30.08.2013. 15.26

Nepiekrītu šī eksperta viedoklim. Krievvalodīgo balsu zvejošana parasti t.s. latviešu partijām beidzas letāli. Neredzu iemeslu, kāpēc šoreiz varētu būt citādi. Turklāt Repšes partija par valsti runā kā par biznesa projektu, kuru viņi (partija) nu labi pārvaldīs. Manuprāt, tas izklausās iedomīgi, ka visi citi neko nezina un nesaprot, un vienīgi Repšes partija ir tie vienīgie viedie, kas te ieviesīs kārtību un uzreiz uzreiz iestāsies paradīze zemes virsū (jau varu dzirdēt, kā Repše taisnotos, ka viņam pietrūcis parlamenta vairākums vai tamlīdzīgi labumi, ja neizdotos šo vīziju nodrošināt). Buļļa sū**. Mani katrā gadījumā tas nepārliecina. Personības arī tur diezgan odiozas savākušās. Sākot ar Jaunupu, beidzot ar Gobzemu.

+14
0
Atbildēt

1

    austrisv > lismanis 30.08.2013. 19.37

    Nedrīkst aizmirst krievu Krājbankas bijušo šefu Bondaru, kurš pasēdēja maliņā, lai tagad tiktu pie amata. Brīnums, jo alga viņam bija 10 tūkst Ls , bet to visu pameta, lai tiktu pie kāda amata par 1.2 tūkst Ls? Dīvaini, lai neteiktu vairāk?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Gunde Lapi?a 30.08.2013. 14.51

Sakiet, kopš kura laika Juris Rozenvalds ir pametis akadēmisko darbību un kļuvis par šīs partijas PR sekretāru?

+10
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 30.08.2013. 14.32

Manuprāt visiem ir skaidrs kāds būs nākamais cēliens: Repšes partijas ar <5 % ienākšana saeimā un valdības veidošana zem Repšes vai Sudrabas.

Varbūt arī kādu citu atradīs, tas gan būtu vēl labākais variants, kaut kādu Pavļutu, kurš pats visdrīzāk būs iestājies Repšes partijā. Pavļutam ir pareiza nacionalitāte, viņš ir etnisks krievs, kas tagadējos apstākļos ir vislabākais variants un pakāpeniski kļūst par tādu kā modes lietu valsts pārvaldē. Ja ko, viņš varēs runāt bez akcenta ar Putinu un iztirgot labākas gāzes cenas, vai ar to politologu Aleksandrovu, lai pārliecinātu, ka Latviju nevajag okupēt: http://www.imhoclub.lv/material/rossii_nado_vvesti_vojska_v_pribaltiku
http://www.imhoclub.lv/material/ssha_iz_evropi_ujdut “«Мы с Европой могли бы поставить амбициозную цель, гораздо более амбициозную, чем ставится сегодня — построение единого рынка от Атлантики до Тихого океана объемом в триллионы евро. Сама жизнь требует движения именно по этому пути», — не так давно заявил президент России Владимир Путин”.

Par to, ka valdība tiks veidota ar SC līdzdalību, nav ne mazāko šaubu. Jautājums, kādus ministru posteņus viņiem iedos: reģ. attīstības, labklājības, izglītības – noteikti; ekonomikas – iespējams, finanšu – iespējams. Aizsardzību viņiem nedos, bet IeM – iespējams.

0
-6
Atbildēt

4

    jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 30.08.2013. 14.38

    Interesanti – pats uzskati, ka SC iekļaušana valdībā būs izņirgāšanās par latviešiem?
    Manis pēc lai dod kādu ministriju, tas būs SC beigu sākums. Atbildības nasta nospiedīs viņu mūžīgo partizānu imidžu:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dace_roze_lmt_lv 30.08.2013. 14.42

    nomale –

    Nez, kādā veidā tad tā nasta spiedīs? Vai Jums vēl nepietiek pierādījumu, ka “Saskaņas centra” pamatelektorātam ir pilnīgi vienalga, cik neefektīvi vai korumpēti funkcionē “Saskaņas centra” politiķi?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dace_roze_lmt_lv 30.08.2013. 14.46

    Tagad SC ērti stāv maliņā un rāda uz visiem ar pirkstu. Nu tad lai paņem, SC to labklājības ministriju, tad jau redzēs, ko krievu pensionāri lamās pēc pāris gadiem.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dace_roze_lmt_lv 30.08.2013. 14.47

    nomale –

    Kā tad, “tad jau redzēs”…

    Uldis Ģērmanis savulaik rakstīja apmēram šādi: “Nekur nav teikts, ka latviešiem noteikti jābūt lētticīgiem”.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 30.08.2013. 14.28

Ļoti labi, beidzot varēs Vienotību aizsūtīt uz rezervistu soliņa. Nudien apnicis katru dienu lasīt, kā Aļeksejenko iecelts par to un Lembergam ir viedoklis par šito…. Nestāstiet man tikai par sliktajiem sabiedrotajiem, jo valdības rīcībā ir pamatīgi administratīvi resursi, kurus var viegli izmantot sabiedriskās domas ietekmēšanai. Un neviens nevarētu pārmest, ja šie resursi tiktu izmantoti korupcijas mazināšanai. Vajadzīga tikai gribēšana – kuras nav.

+6
-8
Atbildēt

15

    austrisv > jmaklakovs 30.08.2013. 19.30

    Nesaprotu, kā var būt atbildīgs Dombrovsksis par Aļeksējenko iecelšanu Rīgas pašvaldības uzņēmuma valdē????
    Varbūt Dombrovskis arī būs vainīgs, ja ziema iestāsies ātrāk un sniegs Latvijā uzsnigs biezākā slāni. Man patiešām jābrīnās, ka viens cilvēks var būt atbildīgs par visu un pie tam virs likumiem! Vai tad mēs dzīvojam totalitārā režīmā, vai?
    Prātiņ, nāc mājās.Gribētu tevi redzēt Dombrovska vietā. kā tad tu dziedātu?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 31.08.2013. 00.32

    Kā viens cilvēks var būt atbildīgs, un virs likumiem?)))
    Kas tad ir tie kas veido likumus pēc kuriem dzīvojam? Vai tā nav mūsu valdība un saeima? Kas tad atbildīgs par to, ka pašvaldības uzspļauj valstij, ja ne šī valdība ar savu nespēju likumus sakārtot?
    Premjērministrs ir menedžeris, kuram jāprot lietām pieiet kompleksi – visām lietām! Viņam nav jābūt speciālistam kādā konkrētā lauciņā, galvenais uzdevums ir pārredzēt visu situāciju un vadīt komandu, kas šo situāciju kontrolē. Kāda jēga no tā, ka Dombrovskis māk savilkt tautas jostu, ja Latvija acīmredzami un ātros tempos pārvēršas par bandītisku valsti?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > jmaklakovs 31.08.2013. 09.11

    Nu gan esi jocīgs, ja domā, ka valdība, kas ir izpildorgāns veido likumus, kā viņai patīk! laikam , jau pēc tavām domām esam totalitārs režīms. Vai tad mūsu valstī izpildvara nav nodalīta no lēmējvaras? Tas nu gan man ir jaunums.
    Iznāk, ka tādus Ušakovus un Amerikus var tik viegli nolikt pie vietas viens cilvēks! Intersanta teorija.
    Manuprāt , valdība var rīkoties tikai liikuma ietvaros, bet likumus nevar pakārtot vienam Aleksējenko, gluži tāpat, kā pret Lembergu. Tāda lūk ir demokrātija, kā vēlēsim tā arī dzīvosim, pie tam pie koalīcijas valdības- to gan neaizmirsti!!!
    Dombrovskis ir vainīgs, ja tauta ievēl tādus Lembergus, Caunes, Amerikus un citus zagļus, kā Aleksējenko un čekistus Ivanovus???? Vai tad Satversmē nav skaidri pateikts, ka vara pieder tautai, bet ne jau vienam cilvēkam, kam pat nav vairākums ne valdībā, ne saeimā. Domāt vajag ar galvu nevis klaigāt bezjēgā .

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > jmaklakovs 31.08.2013. 09.39

    Bet. Protams, ka nevar visu vainu uzvelt Dombrovskim, bet Vienotībai gan. Ko darīja V, kad tā 10. saeimas vēlēšanās guva tik lielus panākumus? Vai pildīja pirms vēlēšanām doto solījumu saglabāt iepriekšējo koalīciju? Nē, tā nākošajā dienā sāka sarunas ar SC…Kad partijas darbi neatbilst vārdiem, tad vēlētājs meklē citus ar domu balsot par mazāko ļaunumu. Ušakovs var tikties ar ar Krievijas spiegu, piegādāt informāciju Krievijas vēstniekam un nekādas reakcijas…Vai to atbalsta likums? 16. marta notikumi vispār bija kaut kasaorāk neiedomājams. Vienotība būs nomuļļājusi 3 gadus, un ar savu gļēvumu nobruģējusi ceļu nākošai promaskavas valdībai…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > jmaklakovs 31.08.2013. 09.49

    Bet
    Iznāk, ka tādus Ušakovus un Amerikus var tik viegli nolikt pie vietas viens cilvēks! Intersanta teorija.

    Vesela valdošā parķija mierīgi, marionetes, nē.
    Būtu tik gribēšana, likuma ietvaros, sen jau sēdētu Zaharjins un Segals par izvairīšanos no nodokļu nomaksas, par uzņēmuma apzinātu novešanu līdz bankrotam.
    Lai ietupinātu Ušmeriku, tur pietiek pagrābt uz labu laimi, viss ir viens krimināls. Stabiņa un Vaškevičš nebūtu palaisti tālēs zilajās.
    Čekas sodomīts, Šļesers, bez grūtībam salika nozīmīgos amatos sev vajadzīgos ieliktnīšus, bet Vienotība nevar tos mērgļus padarīt par nebijušiem. Padziedi vēl!!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 31.08.2013. 09.52

    Bet, izskatās ka Tev ir stipri pārprasta demokrātijas izpratne. Izpildvarai un lēmējvarai nav obligāti jāatrodas uz dažādām planētām – lai sasniegtu kaut cik jēdzīgu rezultātu tām jāstrādā plecu pie pleca.
    Lēmējvara nevar pieņemt kvalitatīvus likumus, ja tā nezin, kas darās aiz saeimas durvīm. Izpildvara nevar efektīvi strādāt, ja likumi ir šķībi un greizi. Jābūt nepārtrauktai informācijas apmaiņai, un ja pēc tik ilgiem gadiem nekas nemainās uz pozitīvo pusi, tad jāuzņemas par to atbildība. Lembergu nevarētu ievēlēt, ja būtu sakārtota tieslietu sistēma. Aleksējenko nevarētu iecelt, ja šajā valstī viss būtu kārtībā. Pirms atkal rakstīt par to ka Dombrovskim ar to nav nekāda sakara pastāsti man lūdzu – par ko atbild premjērs?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > jmaklakovs 31.08.2013. 11.26

    Ino, cik vietu saeimā ir Vienotībai? Vai V ir vai nav jālaipo, lai virzītos uz priekšu.
    Man arī daudz kas nepatīk V. piemēram, uzturēšanās atļaujas ķīniešiem un tepat blakus kaimiņiem. Pirms balsošu skatīšos tieši tajā virzienā. Ak jā un ostas vēl! Laipo V tas ir skaidrs, bet vai vienojoties ar NA kaut ko iespētu pret pārējo vairākumu?
    Bet, vai pārējās partijas nelaipoun netaisa sūdus?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > jmaklakovs 31.08.2013. 11.27

    Nomale, ko lai dara, ja katram mums ir saVA IZPRATNE PAR DEMOKRĀTIJU UN TAUTAS VARU. Kur nu vēl par koalīciju valdībām un vairākumu saeimā un ka sno tā visa sanāk kopā!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > jmaklakovs 31.08.2013. 11.43

    Bet. Neiesim nu pa riņķi – tikai pati Vienotība vainīga, ka tā nespēja atkārtot 10. saeimas vēlēšanu rezultātus. Vienotības zirnekļi atdeva saplosīšanai Kristovski, bet Škaparu ieceļ izdevīgā amatā…Kādu devīzi Tu gribi aizstāvēt – mēs visi esam cūkas?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > jmaklakovs 31.08.2013. 13.24

    Lno. Varbūt arī pats ej pa riņķi, bet nevēlos ar Tevi strīdēties, jo tam nav nekādas jēgas, kā redzu.
    Man ir viens kritērijs: ir tagad labāk vai sliktāk nekā iepriekš un neprasu no politikiem vairāk nekā tas ir iespējams, jo politika esot kompromisu māksla. Bez tam dzīvot šodienas Latvijā tomēr ir simtreiz labāk nekā gāzētāju laikā.
    Protams, Lembe vēl ir un vēl būs, jo tā ir tiesu kompetence un saeimas un nebūt ne Valdības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > jmaklakovs 31.08.2013. 13.52

    Bet. Drīz bez Lembes būs arvien vairāk un resnāki zēni no Krievijas:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > jmaklakovs 31.08.2013. 13.59

    Lno, un arī no Ķīnas, un tie ir vēl skaļāki un agresīvāki.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 31.08.2013. 15.13

    Bet. …Protams, Lembe vēl ir un vēl būs, jo tā ir tiesu kompetence un saeimas un nebūt ne Valdības….

    Tas ir tieslietu ministra kompetencē! Šo nozari ministru prezidents ir uzticējis konkrētam cilvēkam, kuram jārisina šajā sfērā esošās problēmas. Ja vajadzīga likuma maiņa viņam jāprot pārliecināt par to saeimu un sabiedrību. Ja tieslietu ministrs lietas risināt nevar vai negrib, tad viņa galvenajam priekšniekam – premjērministram šis tieslietu ministrs jāatlaiž un vietā jāmeklē cits! Viņs (premjērministrs) ir galvenais atbildīgais.
    Kā var saeima būt atbildīga? Tur ir 100 deputāti. Vilksim lozi, vai kā?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > jmaklakovs 31.08.2013. 17.34

    Nomale. Patiesi gribētu redzēt tevi premjera amatā, bet tomēr arī baidos, jo izskaties visgudrs un tādi ir bīstami sabiedrībai. Nu gluži kā Putins: it kā visu zina un dara, bet valsts ir tur kur tā ir- tikai priekš miljardieriem, ne krievu tautas. tāds lūk labums no visgudriem stabilitātes garantiem, kādi te jau ir bijuši. Vislabāk ir tad, ja katrs padara labi sev uzticēto darbu un neprasa, lai viens visu izdara par citiem! piemērs: Ušakovam bija jānorāda saviem SC biedriem, ka valdē pat tik izcilu personu kā Aleksējenko likt nevar, jo tas priekš tautas nav ētiski. Lūk, kam bija kaut kas jādara šai Aleksējenko lietā nevis Dombrovskim jāatbild par citu partiju cilvēkiem.
    Tas taču ir tik vienkārši un pašsaprotami,un nav ko vilkt līkločus, lai nokļūtu līdz premjeram, kam tāpat darba pāri galvai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 31.08.2013. 18.06

    Ak, šīs sievietes;)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Sanšains 30.08.2013. 14.15

Juris Rozenvalds nelaiž garām NEVIENU IESPĒJU kladzināt, ka “jāsāk sadarboties” ar Saskaņas Centru un ar “krieviem”.

Rozenvalds ir jauktenis, kura mājas valoda bijusi krievu un gājis viņš ir krievu skolā. Rozenvalds pats apgalvo, ka esot izvēlējiet būt latvietis. Manuprāt, tas viņam tomēr īsti nav izdevies.

Fragments no kādas pasenas intervijas –

Rīgas Laiks:
Jūs izceļat integrācijas problēmas svarīgumu; vai uz to ir atstājusi kādu iespaidu jūsu krievu skolas un ģimenes pieredze?

Rozenvalds:
Neapšaubāmi atstājusi. Atstājusi tādā veidā, ka es – kā man šķiet, – es vienkārši šos cilvēkus labāk saprotu. Es gāju krievu 10. vidusskolā, un kad iestājos, kā to toreiz sauca, Latvijas Valsts ar Sarkanā Karoga ordeni apbalvotās Pētera Stučkas universitātes Vēstures un filozofijas fakultātes filozofijas specialitātē, tad saviem kursabiedriem teicu, ka viņi visi ir latvieši pēc dzimšanas, es esmu vienīgais latvietis pēc pārliecības. Mans tēvs Imants Rozenvalds mira, kad man bija pieci gadi, turklāt pēdējos gados viņš smagi slimoja. Par mani rūpējās mamma un vecāmāte. Mājās mēs sarunājāmies krieviski, kaut arī abas viņas brīvi runāja latviski un manu radu lokā latviešu valoda skanēja tikpat bieži, cik krievu. Sešpadsmit gadu vecumā saņemot pasi, varēju izvēlēties savu tautību.
http://www.rigaslaiks.lv/Raksts.aspx?year=2010&month=8&article=3

Šķiet, Rozenvalds jau krievu laikos bija macībspēks par marksisma līniju. Savukārt 1994. gadā kopā ar Jurkānu, Vulfsonu, Nikolaju Neilandu viņš dibināja “Tautas saskaņas partiju”, kuras 1995. gada vēlēšanu listē bija tādi vārdi kā Ameriks, Urbanovičs, Pliners, Dolgopolovs, Cilevičs.
http://cvk.lv/pub/public/27751.html
Šī partija pēc tam vēlāk bija viena no “Saskaņas centra” veidotājām.
Toties pašlaik (un jau kādu laiku) viņš ir izniris līdz LU Sociālo zinātņu fakultātes Politikas zinātnes nodaļas vadītāja pienākumu izpildītāja līmenim un viņam ir visas iespējas veidot jauno kažoku ataudzi.

Vai sevi cienoši žurnālisti nevarētu Rzenvaldu vienkārši ignorēt, vai arī intevēšanas gadījumā atgādināt šos zīmīgos viņa biogrāfijas faktus?

+20
-6
Atbildēt

37

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 14.47

    .
    Saki, Hari, vai Tu esi tīrs ārietis?

    Patiesībā jau tas mani maz interesē, bet, ja iespējams, gribu saprast, kāpēc cilvēks, kurš, tik, cik jau nu esmu pamanījs, par visiem citiem dzīves aspektiem spriež visai saprātīgi, bet nemitīgi brauc ekstrēmisma un sazvērestību teoriju auzās, tikko lietas skar nacionālo jautājumu.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 14.53

    varbūt ka tā –

    Domāju, ka ģenētiski neesmu “tīrs ārietis”. Tomēr neviens no man zināmajiem senčiem (apmēram 3 paaudzes) nav bijis nelatvietis, tā ka – atvainojiet! – man patiešām ir vieglāk nekā dažam labam, kuram kāds piejaukums ir bijis nesenāk, un kuram var nākties mocīties ar kaut kādām konkurējošām identitātēm.

    Nedomāju, ka esmu “īstāks ārietis” par to pašu Rozenvaldu, tomēr viņš, atšķirībā no manis, neapšaubāmi ir jauktenis, ko, manuprāt, pilnīgi pierāda citāts, ko iekopēju.

    Kā gan izpaužas mana tieksme uz “sazvērestības teorijām”? Vai tā, ka tikai ik palaikam norādu, kā sevi nošķir un kultivē, piemēram, tie paši žīdi, kuri mums, pārējiem, nekaunas mācīt “atvērtību”?
    Kā izpaužas mans ekstrēmisms? Vai tā, ka mudinu saskatīt, kā dzīvo žīdi, japāņi un korejieši, un ka vēlos, lai latvieši šo to MĀCĪTOS no šīm gudrajām tautām?

    Samērā jauns piemērs: Izraēla dažkārt lieto DNS testu, lai noteiktu, vai imigrants, kurš sevi uzdod par žīdu, patiešām tāds arī ir.
    http://www.timesofisrael.com/russian-speakers-who-want-to-immigrate-could-need-dna-test/

    Mans “ekstrēmisma grēks” ir tāds, ka man niez nagi šāda veida informāciju likt kopā ar, piemēram, šādu apgalvojumu – “etnicitāte mūsdienās ir politisks un simbolisks konstrukts”, kā to Sorosa dibinātajā politika.lv raksta Deniss Hanovs, bijušais “Sorosa Fonda-Latvija” sabiedriskās politikas programmas stipendiāts. :)
    http://politika.lv/article/neiespejama-integracija
    Slinkums meklēt, bet līdzīgas domas ir izteikušas arī Sorosa inkubatora iemītnieces Kažoka un Akule.

    Un lai gan pats Soross IT KĀ nav nekāds žīdu līnijas aktīvists, toties viņa dēliņš gan ir.:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 15.12

    .

    “..tomēr viņš, atšķirībā no manis, neapšaubāmi ir jauktenis, ko, manuprāt, pilnīgi pierāda citāts, ko iekopēju.”
    Vai tad tur vispār bija ko pierādīt? Viņš taču pats to pastāsta.

    Jautājums ir cits – vai no tā, ka kāds ir “jauktenis”, var izdarīt kādus secinājumus par šīs personas domāšanu un ideoloģiskajiem uzstādījumiem? Tiešām?

    Manuprāt, apgalvojums, ka tādus secinājumus var izdarīt, ir ne vien ekstrēms, bet galēji ekstrēms.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 15.17

    varbūt ka tā:
    Manuprāt, apgalvojums, ka tādus secinājumus var izdarīt, ir ne vien ekstrēms, bet galēji ekstrēms.
    ===========================
    Hm, manuprāt, apgalvojums, ka ir iespējams izdarīt tādus secinājumus, ne vien nav ekstrēms, bet liecina, ka vēl šur tur palaikam un kā par brīnumu ir sastopams veselais saprāts.:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 15.24

    .
    Tad jau Tevi var apsveikt ar iestāšanos klubiņā – Hitlers, Haiders, Haris…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 15.28

    varbūt ka tā –

    Varu tikai mudināt uz… atvērtību.:) Mazliet paurbināt savus stereotipus, mazliet padomāt, kāpēc un kā ir veidojies kāds paša uzskats vai pieņemtā, nesatricināmā “patiesība” (piemēram, par Hitlera un nacisma fenomenu).
    Atļauties domāt mazliet bezbailīgāk un pamēģināt domāt no dažādām perspektīvām – cik nu tas cilvēka prātam iespējams.

    Jūs vaicājat, kāpēc Jūsuprāt “braucu auzās”.
    Varbūt ka tā:) – man ļoti netīk netaisnība un glumš melīgums (kaut gan pašam arī kādreiz gadījies). Un jau kopš bērnības, caurmērā apzinoties, kā gājis latviešiem, man jau tad bija skaidrs, ka tā ir bijusi un ir liela netaisnība. Tā nu manas intereses lielā mērā ir ievirzījušās šajā gultnē. Un arī mūsdienās redzu, ka vairums citu tēmu ir patiešām brīvi apspriežamas un arī tiek apspriestas. Bet nacionālās (un rasu) tēmas ne tik ļoti brīvi. Tāpēc tās mani interesē stiprāk.

    Starp citu, kāds tad bija Haidera “noziegums”? Ja pareizi atceros, viņa pretestība imigrācijai, viņa izteikumi, ka vācu pusē cīnījušies arī daudzi “kārtīgi ļaudis”, un, ka šis tas no Hitlera ekonomiskās politikas esot bijis labs un sakarīgs.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 30.08.2013. 15.49

    “Šķiet, Rozenvalds jau krievu laikos bija macībspēks par marksisma līniju.” – krievu laikos viņš pasniedza P. Stučkas vārdā nosauktajā LVU Vēstures un filozofijas fakultātē zinātnisko ateismu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 15.51

    .
    Vai tad es, Hari, par noziegumiem?
    Tikai par to, ka klubiņa biedri pasludina, ka cilvēka pārliecību nosaka gēni, nevis pieredze.

    Katrā ziņā saprotu, ka atbilstoši augstāk minētam, esmu neglābjami nepareizs, jo 1/8 manu sakņu nav latviska, bet vēl par vienu astotdaļu man nav ziņu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 15.56

    .
    “..krievu laikos viņš pasniedza P. Stučkas vārdā nosauktajā LVU Vēstures un filozofijas fakultātē zinātnisko ateismu.”

    Šis ir fakts, kuru ņemtu vērā, spriežot par personas izteikumiem. Bet meklēt kādas sakarības ar “jauktenību” vai “tīrību” man nešķiet saprātīga nodarbe.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 16.00

    varbūt ka tā –

    Nu, paga. Manuprāt, par “āriešiem” un ģenētiku sākāt un lielā mērā arī turpinājāt runāt Jūs.

    Nebūt nedomāju, ka Rozenvalds ir tāds, kāds ir tāpēc, ka viņam ir “krievu gēni”. Man šķiet, ka savas bērnības, mājas un skolas vides dēļ – tas ir, kultūras, ne ģenētikas dēļ.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 16.02

    Ciniķis –

    Paldies!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 16.24

    .
    Skaists manevrs, Hari! :)

    Bet par to, ka klubiņam pieskaitīju, Tev taču pretenzijas nebija, vai ne?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 16.33

    varbūt ka tā –

    Nē, man nepatiktu atrasties klubiņā, kurā nebūtu nevienas sievietes.:) Es labprāt gribētu būt vienā klubiņā ar šo dāmu http://en.wikipedia.org/wiki/Pia_Kj%C3%A6rsgaard vai vismaz Mariju Lepēnu.

    Mazliet nopietnāk – mani interesē, kas un – galvenais – kāpēc notika Vācijā 20.-30. gados, tāpēc arī zināmā mērā interesē Hitlera personība. Bet, nē, kopumā viņš man nepatīk. Par Haideru zinu gaužām maz.

    Varbūt īsti nesapratu, ko domājāt ar acīmredzami sarkastisko/ironisko piezīmi “skaists manevrs!”. Vai to, ka es liedzos atzīt, ka esmu rasists? Nu, varu paskaidrot: tiešām nevēlos imigrāciju un it īpaši citām rasēm piederīgo imigrāciju. Gan tāpēc, ka man baltie šķiet daudz skaistāki un tuvāki, saprotamāki cilvēki, gan tāpēc, ka daudzu sakropļotu sabiedrību pieredze liecina, ka, jo atšķirīgāki ļaudis, jo sabiedrība sašķeltāka un kaut kādu iluzoru vienotību tā spēj sasniegt tikai pavisam primitīvā, vispārīgā līmenī. Nu, it kā mēs, latvieši, nezinātu, ko nozīmē svešinieku masu pašu mājās.

    Man ļoti nepatīk, ka “ieinteresētās aprindas” sen “nolaupījušas” rasisma definīciju. Senākos laikos rasisms bija definēts apmēram šādi: “uzskatu, ka mana rase ir PĀRĀKA par citām”. Tādā izpratnē pilnīgi noteikti neesmu rasists. Ja rasisms nozīmē uzskatu, ka katrai tautai (un rasei) puslīdz jādzīvo savās mājās, bet tomēr nokļūstot citu mājās, ir jācenšas asimilēties un izšķīst mājiniekos, tad esmu rasists. Ja rasisms nozīmē uzskatu, ka man līdzīgie cilvēki man šķiet skaistāki par atšķirīgākiem, tad, jā – esmu rasists.

    Bet, atgriežoties pie Rozenvalda gadījuma – nudien nedomāju, ka te ir kāds sakars ar rasi, ģenētiku vai pat iedzimtību. Manuprāt, viņš vienkārši bērnībā un jaunībā faktiski ir bijis krievs, kurš vēlāk mēģinājis akulturēties latviešu kultūrā, bet spēcīgākā krievu kultūra viņu velk atpakaļ, un tāpēc viņš ir tāds pusrata variants.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 30.08.2013. 16.36

    varbūt ka tā

    Ne visai veikls manevrs no tavas puses, izceļot “jaukteni” un ignorējot “krievu skolu” un “krievu valodu ģimenē”. Bet katrs jau uztver to, kas viņam tūvāks, vai ne? Vai gadījumā nestrādā Izraēlas imigrācijas dienestā? Jūtama bezmaz profesionāla interese par “āriešiem” un “jaukteņiem”…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 30.08.2013. 16.40

    Kad studēju, Rozenvalds man lasīja lekcijas ateismā un zinātniskajā komunismā 80-to gadu otrajā pusē. Tas tā, lai ir punkts uz “i”…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 16.45

    .
    Es, Hari, lepojos, ka esmu latvietis, neskatoties uz tām, iespējams, divām astotdaļām. Bet nevaru pieņemt jebkādas norobežošanās metodes pēc etniskā principa. Gluži vienkārši tāpēc, ka neticu to efektivitātei. Mūsu, mazās tautas pārstāvju, vienīgā iespēja ir demonstrēt kvalitāti. Kvalitāti un atvērtību.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 16.51

    varbūt ka tā –

    Nu, kā lai Jūs pārliecinu, ka mani, piemēram, iepazīstoties ar Jums, absolūti neuztrauktu tās Jūsu divas astotdaļas?!:)

    Šķiet, piemēram, arī Gunārs Astra “ģenētiski” pa pusei bija krievs, tomēr viņš spēja teikt, piemēram, šādi:
    “Man sāp, un es jūtos pazemots, kad man jākonstatē, ka manai dzimtajai valodai jāieraujas rezervātos – Brīvdabas muzejā, uz dažu teātru skatuvēm, masu informācijas darbībā. Un arī tur to lēni un pārliecinoši atspiež dižā krievu mēle.”

    Par kvalitāti un atvērtību varu piekrist – arī es ilgojos pēc tā paša.
    Tomēr tās ir kaut kur vērtību un iespēju “piramīdas” augšpusē. Vispirms ir jāparūpējas, lai pamats, uz kura tās liekam, ir gruntīgs un – galvenais – pasargāts. Vispirms jāpadara darbiņš un tikai tad varam gan laimē diet, gan spēlēties ar bezrūpīgu atvērtību.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 17.10

    .
    Stāsts jau, Hari, tomēr par to, ko varam iegūt, vai arī neiegūt, kultivējot jebkurus ierobežojumus, kuru profilējošā pazīme būtu etniskā piederība.
    Esmu pārliecināts, ka ilgtermiņā, un runa nav par desmitgadēm, šādu procesu rezultāts būs negatīvs.

    Vienīgā mūsu iespēja ir kvalitāte, kura ir konkurētspējīga. Un atvērtība nav bezrūpība. Tā ir vienīgā saprātīgā stratēģija.

    Tā nu ir sagadījies, ka pēdējos mēnešus vairāk pavadu starp lielas nācijas (ap 35M) cilvēkiem. Viņi var, un atļaujas būt pašpietiekami. Bet tajā pašā laikā skaidri apzinos mūsu priekšrocības. Valodu zināšanā, piemēram. Ja mums angļu un krievu valodas biznesa vidē ir pats par sevi saprotams “džentelmeņa komplekts”, tad šeit jau viena no šīm valodām ir gandrīz vai izcilība. Īpatneji arī tas, ka viņi nemaz tā ļoti nepārdzīvo savuvalodu nezināšanu. Iekšējais tirgus ir gana apjomīgs.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 17.20

    .
    Hari! Fokuss ir tur, ka vienīgais veids patiesi justies pasargātiem, ir būt atvērtiem!

    Pasargātīgba noslēgtībā ir pašapmāns.

    Attālumi pasaulē ir “sarukuši”. Laikam var “ieslēgt atpakaļgaitu” (šis vairāk par informācijas plūsmām).

    Ko mēs varam nosargāt noslēdzoties?
    Teritoriju? Vai ar pāris iznīcinātājiem, kuri bāzējas Lietuvā, un nav mūsu?
    Valodu? Kuram tā būs vajadzīga, bez saiknes ar citām valodām?
    Savu kultūru, lai paši savā pulciņā bez apstājas “Tūdaliņ-tagadiņ” dancotu? Vai priecāties, ka “Kamēr…” uzvar starptautiski?

    KO?

    Neesmu labs dejotājs, bet dziedājis esmu gana daudz.
    Bet ja arī šo Tu nesaskati kā piramīdas pamatu, tad arī biznesā, jeb visā praktiskajā dzīvē, efektīva ir atvērtība.

    P.S.

    Jebkurā gadījumā, paldies, Hari, par diskusiju.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 30.08.2013. 17.30

    varbūt ka tā –

    Man šķiet, Jūs runājat par poļiem. Vai tiešām Jums latviešu situācija liekas labāka nekā viņu situācija?

    Ja cilvēks ir ziņkārīgs un viņam ir plašs redzesloks, tad tāds tas droši vien būs arī neatkarīgi no tā, vai visapkārt skan vēl citas valodas.
    Latviešu gadījumā nav vērts lepoties ar kaut kādu mūsu īpašo atvērtību vai kultūras līmeni. To, manuprāt, parāda vācu un franču valodas pratēju niecīgais skaits. Vairums latviešu tikai ļaujas straumei – tāpat kā tie poļi, kuriem atliku likām pietiek ar savā lingvistiskajā telpā notiekošo.

    Un vai praktiski uzspiestā krievu valodas prasme mums patiešām sniedz kaut ko būtisku, kaut kā nozīmīgi mūs “bagātina”? Cik tad no krievu valodu protošajiem latviešiem to liek lietā, lai tiktu klāt kam vērtīgam? Manuprāt, pārsvarā tās būs “Brat-2” veida filmas un kremlinu un anti-kremlinu murgologu šausmu stāsti interneta bezgalīgajos plašumos.:)

    P.S.
    Paldies arī Jums!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 17.49

    .
    Par tiem pašiem, Hari.

    Situācijas pie mums un te ir krasi atšķirīgas daudzos aspektos. Un nav iespējams 1:1 salīdzināt sajūtas ne emocionāli, ne objektīvi.

    Poļi izmanto savu tirgus apjomu prasmīgi. Latvija, un pat Baltija, no tāda rakursa līdzi nevelk.
    Poļi ir pieticīgāki, kas nav slikti, bet pat tie, kas varētu to atļauties, neprot dzīvot stilīgi/gaumīgi.
    Poļi “bremzē”, ar savā tirgū akumulētā izplešanu citās valstīs, ja tas nav pliks pērku/pārdodu. Te arī jau pieminētā valodu NEprasme.

    Jā, poļi ir monolīta nācija, neskatoties uz to, ka ir bagātie rūpniecības rajoni (Silēzija) un ne tik lablājīgie lauksaimniecības reģioni. Te nepārvērtējamu lomu spēlē katolicisms. Tajā pašā laikā, tas pats katolicisms, ne kā pārliecība, bet formālisms, var spēlēt arī bremzējošu lomu.

    Šā vai citādi, mums ir ko no viņiem mācīties. To šobrīd arī cenšos darīt, lai pielietotu atgriežoties mājās.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 30.08.2013. 18.06

    Atvērts nejēga bez saviem pamatiem uzsūks visu kā sūklis,bez analīzes,kritiskas pieejas utt.,bet padomju laikā mūs ir kārtīgi apstrādājuši,ar pamatiem ir kā ir,apdrupuši.Vējarādītājs.Kādu kvalitāti tā var sasniegt?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 18.11

    .
    Vai noslēgtība, Ērik, pasargā no nejēdzības?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 30.08.2013. 19.28

    Haris
    Nebūt nedomāju, ka Rozenvalds ir tāds, kāds ir tāpēc, ka viņam ir “krievu gēni”.

    Ja tūkstots gados varēja izveidoties pravoslavnutija verga gēns, tad krievu gēns ir. Šaubos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 30.08.2013. 19.35

    Haris
    Šķiet, piemēram, arī Gunārs Astra “ģenētiski” pa pusei bija krievs.

    Ko nozīmē “ģenētiski” krievs? Tas ir baltu, somugru, slāvu, tjurku vai mongoļu asiņu nēsātājs. Varbūt pat etiopu, kā paskvilants Puškins? Ģenētiski vietā būtu “pēc izcelšanās”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 30.08.2013. 20.54

    varbūt ka tā,zināmā attīstības fāzē noslēgtība pasargā no nejēdzības.Cilvēkam ir vajadzīgs laiks personīgai pasaules izpētei,lai tad varētu balstīties uz savu pieredzi un secinājumiem kā pamatu,lai pēc tam to papildinātu ar citu cilvēku pieredzi un zināšanām,jo citādi jau nav kritēriju,pēc kuriem atlasīt ienākošo informāciju,tad ir pilnībā jāpaļaujas uz citiem,un kādi nu cilvēki trāpās blakus izšķirošajos momentos ar savu informāciju,tāds arī paliec.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 21.45

    .
    Nekad nekāp kokos, Ērik!
    Un aukstu ūdeni nedzer!
    Ja gribi apsēsties, pasauc mammu, lai spilventiņu noliek!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 30.08.2013. 22.19

    Tieši tā,ja nebūtu pamēģinājis un būtu atvērts tamlīdzīgiem padomiem,varētu noticēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 22.41

    .
    Tu tiešām kāpi kokā, Ērik?
    Un kā tad Tavi pamati – neapdrupa no šitāda neprāta?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 30.08.2013. 23.02

    varbūt ka tā,varbūt labāk pastāsti,ko mācies no poļiem.Vai viņi kāpj kokos?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 23.13

    .
    Jā, Ērik, viņi kāpj. Krīt. Un atkal kāpj.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 30.08.2013. 23.26

    Un ko tu ,varbūt ka tā,mācies,kāpt vai krist?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 23.28

    .
    Krist, Ērik! Protams, ka krist.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 30.08.2013. 23.32

    Vienpusīgi.Kur paliek atvērtība,varbūt ka tā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 30.08.2013. 23.44

    .
    Atvērtība ir kāpšanā, Ērik. To taču Tu saproti? Vai arī nesaproti, ko?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 31.08.2013. 09.21

    Šķiet, Rozenvalds jau krievu laikos bija macībspēks par marksisma līniju
    ——————–
    Viņa dēliņš (Kristiāns) jau nav labāks. Ne velti Sprudzis viņu bija izvēlējies par ministrijas PR veidotāju. Latvijas pārkrievotāji turpina tradīcijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Sanšains 01.09.2013. 10.36

    Kāpšanā atvērtība ir,bet atvērtībai ir robežas,ne visur jākāpj un visur jālieņ,ko pierāda jaukie mūsu bāleliņi,kas masveidā slīkst,dzērumā peldēdami vai ielec uz galvas seklumā.Un arī krist jāiemācās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 30.08.2013. 13.17

Es varbūt arī balsotu par Repši, bet ne par viņa draugiem.
Jaunups vien ir ko vērts…

+16
-3
Atbildēt

2

    Ojārs > Ieva 30.08.2013. 13.25

    pasaki man, kas ir tavi draugi, un es pateikšu, kas esi Tu…

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Èaune > Ieva 30.08.2013. 14.18

    Jaunups+Rāvis= The best :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 30.08.2013. 13.12

dzeris49
Kas ir Sprūdžs un kas Lembergs. Pastulbam mazizglītotam sīkam žuļikam, “nodokļu optimizētājam”, Zatļera tuvākam līdzskrējējam, simts gadu nepietiktu, lai sasniegtu Lemberga līmeni.
Salīdzināji ar Ušakovu ar Puķinu.

+6
-8
Atbildēt

2

    Jânis Èaune > Eleonora Maisaka 30.08.2013. 14.17

    Nu jā :) zatleristiem jau tālu no hūtista izzagšanām, tur tiešām pat 100 gadu nepietiktu. Kur nu vēl līdz liecinieku nejaušām nāvēm ….

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 30.08.2013. 14.21

    Ivars
    Ne laika ne talantu, bet ai kā gribētos. Fašistiskā-neostaļiniskā valsts apvērsuma mēģinājums kopā ar SC bija solis pareizā virzienā, varētu zagt uz velna paraušanu. Nepaveicās.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Ojārs 30.08.2013. 13.01

Laba ziņa.
Sprūdžs paziņo par atkāpšanos no ministra amata (Apollo)

+6
-6
Atbildēt

3

    ligakalnina > Ojārs 30.08.2013. 13.04

    Lembergam un viņa “šestjorkām”, kā NA, laba ziņa, pareizi.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 30.08.2013. 13.22

    saprotu, ka tavējiem no SC tas ir trieciens, jo kremliniem zūd beidzamās cerības uz šo sabiedroto nākamajā Saeimā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 30.08.2013. 13.54

    “Kremliniem” tuvākais sab., pēc visiem balsojumiem, ir ZZS, un ZZS tuvākais sab., pēc Lemberga un Dzintara vārdiem, ir NA, tālāk pats spried, kurš kuram sabiedrotais.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 30.08.2013. 12.59

dzeris49
“Iespējams, arī kāds no NA piekritējiem nobalsos par Repši”

Kāc droši vien nobalsos.
Savukārt daudzi, bijušie PS atbalstītāji, kuri smagi vīlušies Vienotības politikā, tās koķetēšanā ar kremļa slampām, ZP, tās daudzo pretvalstisko lēmumu pieņemšanā, balsos par NA.

+6
-6
Atbildēt

0

Ojārs 30.08.2013. 12.55

Repšes Repšes partija (RP) un Zatlera Reformu partija (RP). pat abreviatūras vienādas.
Jācer, ka mūsu tauta neuzķersies uz belokoņu, meļņiku un tamlīdzīgu latviski nerunājošu tipu izlikto āķi jau kādu ceturto reizi.

+12
-4
Atbildēt

1

    kristrun > Ojārs 30.08.2013. 19.50

    Repšes partija ir Vienotības projekts. Pagājušo reizi, kad šī jau stāvēja bedres malā, izglāba Zatlerienes veča rīkojums, tagad nāks tētis glābt savus izlaidušos bērnus. Protams, ka viņš samakšķerēs virs 5%, stulbeņu netrūkst, tikai, gribētos ticēt, ar to nepietiks jaunas ļurbu koalīcijas veidošanai.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 30.08.2013. 12.55

Repše savā partijā ir apvienojis personas, kas būtībā ir “uzņēmēji”, nevis “politiķi”. Un tā ir pretruna jau pašā saknē. Vienīgais “politiķis” ir tikai pats Repše. Viņam vienīgajam ir politiķim piemītošā harizma un ideoloģiskā pārliecība. Pārējiem ir tikai “ņuhs” – kur, ar ko un kā var nopelnīt. Tāpēc šai partijai a priori nevar būt nākotnes, lai vai cik cēlu mērķu vārdā partija tiktu radīta.

+17
-3
Atbildēt

11

    ligakalnina > silvija_vitina 30.08.2013. 13.03

    Latvijā nav tādas partijas, aiz kuras nestāv tādi vai citādi uzņēmēji vai oligarhi, tad jau labāk, lai viņi ir skaidri zināmi, un, ja viņi sāk lobēt savas ekonomiskas interses, tas būs skaidri redzams.
    Bez tam, kāpēc gan uzņēmējiem nevarētu intersēt Latvijas, tātad, arī viņu nākotne?
    Saimai jāsatāv tikai no bomžiem, juristiem, skolotājiem, klauniem un ierēdņiem?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > silvija_vitina 30.08.2013. 13.06

    Meļņiks ir zaglis, tāds pat kā Lembis un vēl sliktāks. Lembis drupačas atsviež un savējiem vietas izgādā. Meļņiks neatsviež neko, savāc visu un uzmet visus. Brrr. Tāpat kā viņa bratans Šķēle.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > silvija_vitina 30.08.2013. 13.11

    Viņi visi ir kaut ko nozaguši un iznīcinājuši.
    ————————
    Lembis ostas, kuņgniecību, naftu.
    Šķēle lauksaimniecību un pārtikas ražošanu.
    Meļņiks kuģu būvi.
    Kehris, Osis, Bondars bankas un finanses.
    ——————————–
    Saraksts varētu būt bezgalīgs. Pa visiem kopā, Vienotībai čakli piepalīdzot, viņi ir iztīrījuši Latviju tukšu, gan no uzņēmumiem, gan no cilvēkiem.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 30.08.2013. 19.23

    Traducīte, atvaino, bet arī Repše grib naudu, pie tam lielu naudu, kas viņam , kā jau mēs to visi zinām, sen izkūpināta dārgos un stulbos projektos( jahta, lidmašina, zemes gabali)Jā, un kur vēl akciju pirkšana un spekulācija ASV tirgos…. Droši, ka visu paspēlēja.
    Repšem jau sen nauda ir Dievs ,kā uz to savu laik norādīja Berklāvs, un, vai tad par velti Repše 2002. gadā dodoties uz vēlēšanām ideju vārdā prasīja saziedot miljonu. Repše, manuprāt, nokļuvis īstajā partijā-PLL2!
    Vai tiešām tas nav redzams, pat parastam mirstīgajam!
    Cik gan ilgi, lai Belokoņ uztur Repši? ir taču jālaiž aprozībā(kārtējo reizi), jo patiešām SC taču vajag sabiedroto, lai tiktu pie varas valstī

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > silvija_vitina 30.08.2013. 21.42

    traductrice _…”politiķis” ir tikai pats Repše… Pārējiem ir tikai “ņuhs” – kur, ar ko un kā var nopelnīt. Tāpēc šai partijai a priori nevar būt nākotnes, lai vai cik cēlu mērķu vārdā partija tiktu radīta._ 12:55
    ~~~~~~~~~~~~~
    Saeima ir pilna ar tadiem kam ir tikai “ņuhs” kur ar ko vares nopelnit.
    piekritu Bet, – Repše ir manipulejams un atstrada naudu, lielu naudu kuru ir parada Belokoņam.
    lai netraumetos nedzivosim iluzijas, – shi partija nav “cēlu mērķu vārdā” radīta.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > silvija_vitina 31.08.2013. 10.50

    Līdz šim kaut kā nebiju manījis, ka Repše būtu manipulējams.
    Īpatnējs, kaut kur “dzīves baudītājs”, jā, bet, ne manipulējams un tāds, kurš tīšuprāt var nodarīt Latvijai kaitējumu, neatceros nevienu Repšes lēmumu, kas nāktu parlabu kādam konkrētam cilvēkam, jūs te visi apsūdzat Dombrovski, ka tās uzturēšanas atļaujas nāk par labu viņa biznesam, ka D. tuvi cilvēki veido kopēju biznesu ar Lembergu, bet, apsūdzat Repši.
    Es neapsūdzu nevienu no viņiem, ja kas.
    Un pat tas nav tik svarīgi kā tas, ka V vajadzīgs konkurents nosacīti labēji – liberalā lauciņā, lai tā nebūtu tik pārliecināta – un kur tad tas liberālais un rietumnieciski orientētais elektorāts paliks, tāpat būs spiests nobalsot par mums.
    Konkurences neesamība degradē, tas att. arī uz V, kur, pēc R. aiziešanas Āboltiņas grupējumam nav konkurenti, un viss notiek, kā vajag šiem cilvēkiem, taisni pēc Repšes “aiziešanas” V iesākās samēra nepatīkamas pārmaiņas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 31.08.2013. 11.18

    Vai tad Āboltiņa netaisās uz augstāku krēslu? Tad jau tas viņas, kā izsakies, grupējums, pats iznīks, lai gan manuprāt, jau panīcis tas Āboltiņas grupējums, jo Linda taču arī prom.Kas tad vēl, tavuprāt, ir tajā Āboltiņa sgrupējumā atlicis. Vai Lembis?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > silvija_vitina 31.08.2013. 11.56

    dzeris49 _…”dzīves baudītājs”, jā, bet, ne manipulējams…_ 10:50
    ~~~~~~~~~~~
    dzeri, piekritu tev, man zhel ka nevaru vairs to vienu vardu no teksta iznjemt.
    tatad, – nak lai stradatu un pie viena atstradatu ari savus miljonu paradus.
    tiesham, lidzigos miljonu parados ar savu uznjemejdarbibu ir iebraucis ari premjers Dombrovskis, nu un kas?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 31.08.2013. 12.12

    TanteSidra Jā, būs jāizdara grūta izvēle – iet vai neiet uz nākošajām saeimas vēlēšanām. ..Varbūt smags zaudējums latviešu partijas vedīs pie saprašanas – kas ir labi, kas slikti?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > silvija_vitina 31.08.2013. 22.44

    sveiks lno,
    man liekas veletaji nav lumpenji kas nevar aizvilkties uz iecirknjiem. veletaji ir gudrin un nevelas tikt izmuljkjoti pashi sev iebalsojot politikjiem tik erto mazako ljaunumu.
    varbut viss tas ta ir ka es saku bet ari man nav noteikta viedoklja ka nezinu kā vispareizāk rIkoties lai tiktu ara no shis Orvela “Dzivnieku fermas” kur ja cukam ari turpmak neljausim smagi un vel smagak cukoties tad naks krievi un bus vel sliktak.
    laika lidz veleshanam ir palicis maz, veletajs vairs nav vakarejais, vinsh ir politiski tik nobriedis ka ar krievu draudiem vien to pie urnam neaizdabut. it ipashi tagad kad latvieshu valdiba ar premjeru priekshgala cukojas tirgojot uztureshanas atljaujas lai ievestu valsti shos krievus, arabus un kjinieshus. latvieshu dzives telpa tiek iztirgota arzemniekiem un nekadi krievi valdibai pagaidam nav tuvuma stavejushi.
    mani protams ari vel aiz inerces satrauc iespejama totala latvieshu partiju V, NA, ZZS un RP izgashanas pat neparvarot 5% barjeru.
    bet, – varbut ta tam ari vajag notikt lai mainitos attiecibas varai ar tautu.
    jaa, ta ka Tu saki: “…Varbūt smags zaudējums latviešu partijas vedīs pie saprašanas…”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ⓢⓓⓃⓔⓣ > silvija_vitina 01.09.2013. 10.26

    Nu, gribēt nav kaitīgi. Nedomāju, ka viņu tai krēslā ievēlēs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 30.08.2013. 12.38

Konkurenti V vajadzīgi, kā ēst, V pašas labā un arī Latvijas labā.
Jācer, ja nebūs RP, Repšes partija iegūs pietiekami lielu atbalstu.
Iespējams, arī kāds no NA piekritējiem nobalsos par Repši, protams, ne jau tie, kam patīk tās VL iesalniekparādniekveidīgais spārns un viņu murgi sociālajos tīklos.
Apvainot Repši nepatriotismā tiešām sarežģīti, dabiski, samazgas lies tik un tā.
Mūsu “latviskās” partijas ārkārtīgi ērti iekārtojušās, lai ko tās nedarītu, tāpat jābalso par kādu no tām, ja negribi balsot par SC.
RP kā nemiera cēlāja nu ir veiksmīgi, faktiski, iznīcināta, ne baz pašas, dabiski, piedalīsanās, un tagad gan V, gan NA lielākā problēma ir Repše.
Ar ZZS abas lieliski sadarbojas, NA vispār Lembergs ir tuvākais partneris, tas nekas, ka Lemberga tuvākais partneris ir SC pēc visiem balsojumiem, un Repše abām ir kā skabarga sēžamvietā, kas var izjaukt gaidīto idilli.

+7
-16
Atbildēt

18

    Ieva Aile > ligakalnina 30.08.2013. 12.50

    Ne par vienu euroieviesēju bez referenduma un punkts.

    +1
    -17
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > ligakalnina 30.08.2013. 12.52

    Pie pirmās Repšes atnākšanas bija intervija TV. Viņam jautāja vai viņš saprot nabagos. Viņš padomāja un teica – jā.
    —————————-
    Neko viņš nesaprot, jahtas un plikas, jaunas meitenes viņš saprot.
    —————————–
    Latvija ir pietiekami bagāta un viss atļauj tai kļūt bagātai kā kaimiņi otrā krastā. Problēmas ir ar to saprašanu, ka to nevar, ja bagāto slānis ir 5%, ka ja būs lielas algas un vienlīdzīgāki ienākumi, tad tas ļaus arī biezajiem kļūt bagātākiem un laimīgākiem pozitīvā nozīmē.
    ———————————————-
    Es, protams, esmu naivs to sakot. Jo Latvijas resnie vienīgo iespēju kļūt resnākiem, redz, vēl vairāk aplaupot plānos, tāpēc arī Repše nāk. Aplaupīt vēl vairāk.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 30.08.2013. 13.03

    Jācer, ja nebūs RP, Repšes partija iegūs pietiekami lielu atbalstu
    —————-
    Jācer? Lai tava SC beidzot varētu sagrābt varu Latvijā?

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.08.2013. 13.11

    Ak Repše arī jau SC?
    Viņš taču viens no LNNK dibinātājiem?
    Nav sākusies paranoja?

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 30.08.2013. 13.14

    dzeris49. Katrs šāds ” konkurents” stiprina kremlinu pozicijas Latvijā un, pat tad, ja atmetam nost visu emocionālo daļu un kļūstam par sausiem praktiķiem, situācija, kurā SC iekļūst valdošajā koalīcijā, ir viens liels mīnuss Latvijai. Atliek tikai atcerēties viņu pirmsvēlēšanu populistiskās idejas un ir ļoti viegli stādīties priekšā LR tālāko virzību ” uz priekšu”.

    Arguments, ka SC nekad neiegūs tādu ietekmi Saeimā, lai regulētu procesus valstī, nestrādā. Gluži otrādi, Rīgas vēlēšanu rezultāti pierāda pretējo – situācija, kad SC sāks diktēt noteikumus Saeimā, ir gluži reāla. Ar ko tad galu galā Latvija atšķiras no Gruzijas, Ukrainas? Abas šīs valstis arī nolūza tieši finiša taisnē

    Tu saki – Viņš taču viens no LNNK dibinātājiem? :) Jā, ir. Bet šobrīd ar savām iniciatīvām neapšaubāmi atņems balsis, un tā tad deputātu mandātus šī brīža koalīcijas partijām. Par to, ka ” Repšes partija” iekļūs Saeimā, tās ir galīgas muļķības.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 30.08.2013. 13.16

    Viņš taču viens no LNNK dibinātājiem?
    ———–
    Lembergam taču arī nevarētu būt nekā kopīga ar SC (atbilstoši tavai ilgi deldētai “versijai”), jo viņš bija viens no tiem, kas balsoja par Latvijas neatkarību… :)))))
    Cilvēki mainās.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 30.08.2013. 13.19

    andrejs
    “Jācer? Lai tava SC beidzot varētu sagrābt varu Latvijā?”

    Šoreiz jāpiekrīt dzērim.
    Nevelc paralēles starp Zatļeru ar kuratoru Vasjku Meļņiku un Zaharjinu un Repšes kungu ar Belokoņu.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 30.08.2013. 13.33

    dzeris49
    pat ļoti iespējams ka šis ir projekts ar kuru SC tiks iedabūts valdībā.
    Repšem ir āķis dibenā un Belokoņs, Berķis, Stepanovs, Meļņiks, Kehris, Osis, Bondars, Jaunups, Titavs (atvainojiet ja kādu piemirsu) vienosies ar SC.
    uz stagnējoši degradējošo latviešu partiju fona, kas tik nepopulāras kā pašlaik var arī nepārvarēt 5% barjeru, izsaimniekotāju jaunveidojums iegūs absolūto varu.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 30.08.2013. 14.14

    dzeris – ZRP virziens uz SC arī bija paranoja , kas pēc tam daudziem pēkšņi bij kā zibens spēriens no skaidrām debesīm :)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.08.2013. 15.18

    Ja parlamentā neiekļūs ne Repšes partija, ne RP, tad kur aizies tās RP elektorāts?
    Visdrīzāk – lielākā vairumā uz to pašu ZZS, no kurienes arī nācis, neliela daļa uz V, un daļa uz SC.
    Tad kas ir labāks – liels ZZS un SC daudzums, kas, iespējams, varēs diktēt noteikumus visiem, protams, neformāli, protams, ZZS it kā esot koalīcijā ar V un NA, viss tas jau sen pieredzēts, visus ZZS svarīgākos balsojumus vienmēr atbalstījis SC, vai labāk lai ir Repšes partija, un ZZS ar SC nesastāda vairākumu?
    Pagaidām V un NA kopā nav ne tuvu 50%.
    Tas ir arī attiecībā par to RP demonizāciju un daudzu vēlmi vairs neredzot to uz politiskās skatuves, ļoti tuvredzīgi, manuprāt, it sevišķi no otras liberalās partijas – V politiķu puses, nekas labāks tās vietā nenāks.
    Kaut, daļai V, saprotams, būt ar ZZS ir daudz patīkamāk, par NA vispār nerunājot.
    Man šķiet, labāk liberalās RP vai Repšes partija, nevis tumsonīgo Lemberga ar visām aknām nopirkto postkomunistu ZZS.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 30.08.2013. 15.20

    dzeris – nu Tu demonstrē kompetenci :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 30.08.2013. 16.26

    Repšes partija ir miljonāru partija, kas nāk aizstāvēt miljonāru intereses:
    1) nepieļaut progresīvos nodokļus;
    2) pārkrāmēt naudu no nabagu kabatām valsts budžetā, pēc tam savās kabatās.
    Nekā cita tur nav un nevar būt.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.08.2013. 17.55

    Tev ir zināma kāda partija, kas ir par progresīvo nodokli un nemēģina budžeta naudu pārkrāmēt savu pietuvināto vai sponsoru kabatās, varbūt, nosauc?
    Varbūt, tu domā NA, kuras KM taisni tāpēc bija jākļūst par KM, lai iedotu bez konkursa ļoti dārgu valsts pasūtījumu – NB nobeigšanu ģimenes drauga firmai?
    Varbūt, V vai ZZS nerīkojas līdzīgi?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 30.08.2013. 20.56

    Riņķī apkārt. Par to, ka ” Repšes partija” iekļūs Saeimā, tās ir galīgas muļķības.
    _______________________
    Slēdzam derības? Es saku, ka iekļūs!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 30.08.2013. 21.41

    dzeri, tad ceru, ka Tu neatbalstīsi miljonāru centienus Tevi apzagt un balsosi ar tukšu aploksni.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 30.08.2013. 21.43

    Ino, Tev ir zināms vietu sadalījums? Padalies un pasaki, kas diriģē to leļļu farsu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 31.08.2013. 00.48

    DikembeSakamoto
    dzeri, tad ceru, ka Tu neatbalstīsi miljonāru centienus Tevi apzagt un balsosi ar tukšu aploksni.

    Pareizi, lai apzog fašisti-neostaļinisti, SC utubungas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ⓢⓓⓃⓔⓣ > ligakalnina 01.09.2013. 10.13

    Kāds tur spēriens, ja sadarbība ar SC bija viņu programmā? Programmas nelasām, pēc tam brīnāmies:)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 30.08.2013. 12.19

Un tā viens pēc otra Atmodas līderi lauž sev kaklus :) Godmanis, palienot zem Šlesera zābaka, tagad Repše mēģinās atkal noķert savu vēsturi aiz astes un pagriezt to atpakaļ :) Neizdosies un rezultātā, ar visiem ragaiem pat ne dūņās, tieši mēslos, kur pazudīs visi iepriekšējie labie darbi. Un tas viss tikai tādēļ, ka ļauži nevar uzķert mirkli, šo ļoti svarīgo robežu, aiz kuras tagadne ir jau pārvērtusies pagātnē.

+20
-1
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > buchamona 30.08.2013. 12.44

    Nu, ja Dombrovskis ar to mirkli sen ir palaidis garām. Drīz jau sāks šļupstēt.
    ——————————————-
    Tas pirmais šļupstētājs uz beigām palika arvien lādzīgāks un ļava visiem šeptēt cik var. Bet šitais Konsolidovskis, jo ilgāk sēž, jo pretīgāks, melīgāks un ļaunāks paliek.
    ——————————————–
    Tas, laikam, tāpēc, ka nav bērnu un kārtīga gandarījuma par dzīvi. Kāds gandarījums gan var būt no naudas un varas, tikai marazms un riebeklība.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 31.08.2013. 00.44

    rinķī apkārt
    Godmanis, palienot zem Šlesera zābaka

    Tikai apvienojoties abām čekas sodomītu parķijām bija izredzes palikt pie siles.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > buchamona 31.08.2013. 20.27

    Kurmītis
    Tā Rozenvalda piezīme par iespējamo repšes sadarbību ar SC ir interesanta … Vispirms Baķka, tagad vēl viens LNNK dibinātājs … Tas faktiski ir apliecinājums, cik pretautiska un pretlatviska ir bijusi latvisko partiju valdīšana visus šos gadus … Un niansīte, ka visi pēkšņi ir atcerējušies par reģioniem, kuriem visu laiku acīs čurāja, un viņu partiju arī ir tieši no šīs pašas operas … ko gan varētu nozīmēt, ko? … :)))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam