Cilvēktiesības politisko manipulāciju svaru kausos

81

Komentāri (81)

Sandra 29.05.2013. 23.01

Правительство выложило в сеть базу о всех гражданах Латвии и России и всего СНГ: телефоны, адреса, фото-видеозаписи, и многое другое, все данные в открытом доступе, но можно скрыть свою анкету если вы не хотите чтоб ее увидели другие. Вот сайт==.> http://woot.tw/mvon

+1
-1
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 29.05.2013. 20.36

Люблю эти стихи. Борис Пастернак

Ожившая фреска

Как прежде, падали снаряды.
Высокое, как в дальнем плаваньи,
Ночное небо Сталинграда
Качалось в штукатурном саване.

Земля гудела, как молебен
Об отвращеньи бомбы воющей,
Кадильницею дым и щебень
Выбрасывая из побоища.

Когда урывками, меж схваток,
Он под огнем своих проведывал,
Необъяснимый отпечаток
Привычности его преследовал.

Где мог он видеть этот ежик
Домов с бездонными проломами?
Свидетельства былых бомбежек
Казались сказачно знакомыми.

Что означала в черной раме
Четырехпалая отметина?
Кого напоминало пламя
И выломанные паркетины?

И вдруг он вспомнил детство, детство,
И монастырский сад, и грешников,
И с общиною по соседству
Свист соловьев и пересмешников.

Он мать сжимал рукой сыновней.
И от копья архистратига ли
По темной росписи часовни
В такие ямы черти прыгали.

И мальчик облекался в латы,
За мать в воображеньи ратуя,
И налетал на супостата
С такой же свастикой хвостатою.

А рядом в конном поединке
Сиял над змеем лик Георгия.
И на пруду цвели кувшинки,
И птиц безумствовали оргии.

И родина, как голос пущи,
Как зов в лесу и грохот отзыва,
Манила музыкой зовущей
И пахла почкою березовой.

О, как он вспомнил те полянки
Теперь, когда своей погонею
Он топчет вражеские танки
С их грозной чешуей драконьею!

Он перешел земли границы,
И будущность, как ширь небесная,
Уже бушует, а не снится,
Приблизившаяся, чудесная.

Март 1944

0
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 29.05.2013. 17.31

edge_indran ——–
Protams bļjaģini!!!
Уже 23 июня 1941 года коммунисты сменили свои лозунги. Они мгновенно перестроились. Они перековались. Из интернационалистов они вдруг превратились в патриотов. Уже 23 июня 1941 года был разогнан так называемый «Союз воинствующих безбожников». Уже 23 июня было дано разрешение на колокольный звон в церквях. Коммунисты вдруг начали объяснять народу, что воюем не за мировое господство, не за коммунизм на всей земле, не за захват соседних стран, не за массовые расстрелы, не за голодные очереди, не за пытки, не за Лубянку с Таганкой и Бутыркой, не за колхозное рабство и трудодни, не за прописку, не за исправительно-трудовые лагеря, не за Центральный Комитет, а за березки-осинки, за вечерний звон малиновый, за Волгу-матушку, за купола золотые, за иконы чудотворные, за белых яблонь дым, за конфетки-бараночки! За Россию!
И войну назвали «отечественной».
/V.Suvorov/

+7
-1
Atbildēt

2

Kaspars Špūle 29.05.2013. 13.53

Artikul, ej bekot!

+3
-3
Atbildēt

2

Sanšains 29.05.2013. 13.18

Tiešām amizanti, kā “Ir” pēdējā laikā cenšas nerakstīt par dažām agrāk nu tik ļoti, ļoti būtiskām problēmām. Piemēram, pirms kāda gada “Pussy Riot” bija priekšā un pakaļā.

Bet tagad – “Pussy riot” varone varētu kaut vai karoti nolikt, bet “Ir” to vairs pat “nepamana”.
Kas notiek – kāpēc tāda nodevība?:)

Bada streiku pieteikusī ‘Pussy Riot’ dalībniece ievietota slimnīcā
http://www.delfi.lv/news/world/other/bada-streiku-pieteikusi-pussy-riot-dalibniece-ievietota-slimnica.d?id=43355721

+8
-1
Atbildēt

5

    Kaspars Špūle > Sanšains 29.05.2013. 13.26

    kāpēc tāda nodevība?:)
    ————
    Parasti problēmas rodas, kad kontā neienāk nauda :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 29.05.2013. 13.27

    Pie kam slimnīcā uz viņu tiekot izdarīts psiholoģisks spiediens, par viņu, praktiski, ņirgājoties, visas slimnieces izvāktas, viņa tur viena, un ar viņu varot izdarīt, ko gribot, tāda info bija.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 29.05.2013. 13.36

    fretka –

    Nu, TIK ĻOTI SLIKTI man tomēr par “Ir” veidotājiem domāt negribētos.:)

    Mana versija:
    tagad, pirms vēlēšanām, viņi pēc iespējas mēģina izvairīties no toksisku un sprādzienbīstamu tēmu pieminēšanas, jo visu pūļa enerģiju tagad (gluži pamatoti) taču vajag novirzīt vēlēšanām.

    Bet man tīri cilvēciski drīzāk tieši tagad, sakarā ar to badošanos, varbūt nodreb kāda “dvēsl’es stīga” – nevis tolaik, kad notika visa tā bezkaunīgā un bravurīgā ākstīšanās.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 29.05.2013. 13.48

    Kaspars Špūle > Sanšains 29.05.2013. 13.52

    Nupat divas citas Pussy Riot dalībnieces ielūdza uz Somiju uzstāties kaut kādā festivālā; viņas tur aizbrauca un “parādīja pigu” ielūdzējiem – paziņoja, ka nemaz nedomājot uzstāties koncertā. Tāda, lūk, mūzika…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 29.05.2013. 13.11

„Amnesty International” vispār, dara daudz ko pozitīvu, bet, bieži vien, vadās pēc visai šaubīgiem un absolūti vispārīgiem kritērijiem, kas pilnīgi izrauti no konteksta, konkrētas realitātes, un konkrētas situācijas, un ir samērā politizēta, nenoliedzami kreisa, un iekšēji autoritarā organizācija, kura mierīgi var atlaist savus darbiniekus, ja tie atļaujas protestēt pret dažu teroristu pasludināšanu par kādiem tur upuriem un izteikt savu viedokli.
Vispār, dažādas CTB organizācijas savairojušās, kā sēnes pēc lietus, un, vairākums, specializējušās teroristu un dažādu likumpārkāpēju aizsardzībai.
Apsūdzēt demokr. valstis, ieskaitot Latviju, ctb pārkāpumos, ir droši un vienkārši, atšķirībā no totalitāro un autoritāro valstu apsūdzēšanas.
CTB organizācijām bija autoritāte līdz PSRS sabrukumam, vēlāk tās stipi mainījās, savairojās, un kļūst ne visai adekvātas, biežxi vien.
Izraelā, kuru apsūdz ctb pārkāpumos daudz biežāk, kā teroristus no HAMAZ, utt., sen neviens neņem galvā dažādu līdzīgu organizāciju un Eiropas kreiso no realitātes atrauto un angažēto politiķu apsūdzības, un pareizi dara, kreisi muldētāji un “ctb aizstāvji” ne Izraelu, ne Latviju neaizstāvēs, ja kas.

+3
-1
Atbildēt

4

    ilmisimo > ligakalnina 29.05.2013. 13.29

    dzeris49 „Amnesty International” vispār, dara daudz ko pozitīvu, bet,
    _______________________ frāzi

    “‘peace in our time”‘ vairāk kā 100. gadu ilgā laika posmā lietojuši divi valstviri :

    Obama un Čemberlens.

    “Restarts” gan jau taisni vai apsprādzis, bet gravitācija vēl velk..

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.05.2013. 14.11

    “Restarts” noticis, tikai, nedaudz negaidītā virzienā, patreiz arī Obamas administrācija sākusi izmantot Putina metodes – žurnalistu un amatpersonu iebiedēšanu par nepatīkamas informācijas atklāšanu, “uzbraucienus” ar nodokļu nomaksas pārbaudēm republikāņu NVO, izmantojot administratīvo aparātu, un tādā garā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 29.05.2013. 16.35

    Vai tad no obamas varēja sagaidīt ko citu?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 29.05.2013. 12.58

Gribu dalīties iespaidiem. Pagajušajā nedēļā biju Igaunijā. Starp citiem intervējamiem bija Igaunijas vecticibnieku draudžu priekšsēdētājs. Kā lielā brīnumā (nav jau nekas jauns, bet no personas mutes, kas pārstāv lielu krievu kopienu…) klausījos viņa vērtējumos par Krievijas maigās varas izpausmēm, kas caur Krievijas pareizticīgo baznīcu cenšas pastiprināt savu ietekmi valstī, mēģina gan pakļaut, gan “iesūkt”, gan uzpirkt. Ka Igaunijā vecticibnieki tiek oficiāli uzskatīti par minoritāti un tapēc ne visai ir ieredzēti no cīnītāju par krievu tiesībām puses.
Ja man jāsalīdzina ar Latvijas situāciju, varu atzīmēt, ka bijušais Grebenščikova vecticibnieku draudzes priesteris Miroļubova kungs šobrīd Maskavas patriarhijā (atvainojos, ja termins neprecīzs) vada nodaļu, kuras mērķis ir nonivelēt atšķirības starp abām baznīcām un pakļaut pasaulē izkaisītas vecticībnieku draudzes Maskavas patriarham.

+15
-1
Atbildēt

9

    grislits > ievuliitis 29.05.2013. 13.09

    Jā, kā varēja novērot uz valodu referendumu un arī atsevišķos citos gadījumos ir novērots (aicinājumi Saeimai u.tml.), Latvijas vecticībnieki (vismaz vadība) ir nostājusies vienā ierindā ar Krievijas un Pareizticīgās baznīcas imperiālistiskajām interesēm, aizmirsdami ka Krievijas impērija un Pareizticīgā baznīca bija tās, kas viņus izdzina trimdā no dzimtās zemes.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ievuliitis 29.05.2013. 13.22

    Pazīstu vienu Latvijas vecticībnieku – absolūts krievu šovinists , knapi runā latviski, lai arī visu mūžu (52 gadi) dzīvo Jūrmalā.
    p.s. Viņi arī Latvijas laikā nevēlējās apgūt latviešu valodu, neesiet naivi.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 29.05.2013. 13.25

    Ne tikai izdzina. Škelsanās laikā tika nonāvēti, kā tas Krievijā vienmēr ir bijis un tagad notiek ar citādi domājošiem, visi vecticībnieku augstākie garīdznieki. Tartu Universitātes pasniedzēja, kas pēta vecticībnieku vēsturi, nosauca vecticībniekus par pirmiem Krievijas disidentiem.
    Andrej, kādreiz intervēju arī Latvijas vecticībniekus un uzskati atšķiras līdz diametrāli pretējiem.
    Aizdodos.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ievuliitis 29.05.2013. 13.44

    betijacelmale
    Kas ir vecticībnieki, redzam, kāda ir viņu pateicība par patvērumu, ko guvuši latviešu zemē. Izvelc suni no ūdens, iekodīs rokā. Tie paši krievu impērasti. Negaidīsim, ka tarakāni kā bites mums nesīs medu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ievuliitis 29.05.2013. 14.00

    Gabaliņš no viena sena to pašu Grebenščikova vecticībnieku uzsaukuma, kas tapis sakarā ar “skolu reformu”, kad krievu skolās centās ieviest daļēju pāriešanu uz valsts valodu.

    Обращение Совета Рижской Гребенщиковской старообрядческой общины:

    “[…] Oднако и власти не следует забывать, что русские в Латвии – не пыль на ветру, не пришлые гости, а часть истории этой страны. Старообрядцы живут в Латвии более трех столетий, на латвийских погостах упокоилось не одно поколение наших предков. Мы – потомственные граждане Латвии, активнейшие избиратели.
    Вместе с тем староверы всегда отличались умением ладить с соседями, уважать их язык и традиции. Аналогичное отношение мы хотели бы видеть и к себе. Мы считаем, что наши дети вправе получить на родном языке достойное образование в стране, на благо которой старообрядцы трудились несколько веков.”
    http://shtab.russian-latvia.info/main.php?w2=news&news_id=45

    Ja novāc diplomātisko retoriku, esence ir tieši tāda pati kā Linderma-Osipova-Girsa, PCTVL un SC aktīvistu paustajā:
    “Mēs, krievi, te neesam nekādi ienācēji vai nelūgti viesi, mēs “maksājam nodokļus” un tāpēc Latvijai jāpaliek vismaz tikpat iekrievotai kā pašlaik.”

    Tomēr ik palaikam latviešu un Betijas Ceļmales :) flangā atrodas naivie, kas kaut ko bubina par lojālajiem un no citiem krieviem ļoti atšķirīgajiem, senos laikos “ļoti cietušajiem” vecticībniekiem.
    Nē, vecticībnieku un viņu pēcnācēju vairums jau sen vismaz politiski ir cieši integrējies kolonistu masā.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ievuliitis 29.05.2013. 14.16

    Haris
    “..un Betijas Ceļmales flangā atrodas naivie, kas kaut ko bubina par ļoti lojālajiem”

    Nevajag. Betija gan nepiedalās “lāpnešu” gājienā, bet par “lojālajiem” arī nebubina.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ievuliitis 29.05.2013. 14.26

    articulus –

    Jūs pārprotat, savukārt Betija droši vien sapratīs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ievuliitis 29.05.2013. 14.39

    Gabaliņš no viena sena to pašu Grebenščikova vecticībnieku uzsaukuma
    ————–
    Šo jau biju lasījis. Tāpat viņi atbalstīja krievu valodu kā valsts valodu un aktīvi piedalījās referendumā

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 30.05.2013. 10.09

    Es nezinu, Hari, vai pareizi sapratu, bet deviņdesmito vidū tai draudzē bija šķelšanās. Līdzekļi tika pielietoti skarbi, līdz pat šaujamieročiem un haritonoviešu iesaistei. Uzvarēja Maskavas kursa piekritēji. Kā vienmēr lietā ir daudzi citi aspekti – arī mantiskais.
    Katrā gadījumā igauņiem ar viņu vecticībniekiem attiecības ir nesalīdzināmi labākas par mūsu situāciju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 29.05.2013. 12.48

RA: Tad jautājums partijām, kuras it kā stāv atjaunotās LR ” sardzē” :), kāpēc vēl joprojām nav sakārtots darba likums, kurš nepieļautu šādu latviešu diskrimināciju mūsu etniskajā dzimtenē?
—————————–
Kamēr visas valsts un pašvaldību iestādes nepārtrauks apkalpot sabraukušos krieviski, nekas nemainīsies. Ieejiet jebkurā valsts iestādē – visi ierednīši paklausigi runā krieviski. Pat daudzi jaunie imigranti (ķīnieši un tamlīdzīgi) arī izvēlas krievu valodu, jo redz, ka Latvijas valdība “valsts valodu” uzskata tikai par dekoratīvu piesegu savai bezmugurkaula pozīcijai. Latvijas valsts turpina sekmēt cittautiešu pārkrievošanos, nevis asimilēšanos latviešos. Bet neviens jau neko neredz… :(

+9
-1
Atbildēt

0

buchamona 29.05.2013. 12.00

Šitādi – visādi ziņojumi, … pupu mizas. Jeb, pareizāk sakot, Latvijai kārtējā izdevība atgādināt pasaulei, vai vismaz ES valstīm, par kremliniem, Kremli un dzeloņdrātīm.

Cita lieta – latviešu diskriminācija atjaunotajā Latvijas Republikā. Un šāda situācija ir radusies apstākļos, kad SC ne tuvu nav tikuši pie varas Saeimā, nu, vismaz pagaidām.

Jautājums, kurš ir pie tā vainīgs, ka Latvijā latvietim obligāti ir jāzin krievu valoda, turpretī krievs bez zināšanām valsts valodā var iztikt, darbu sameklēt utt…?

Deviņdesmito gadu sākumā, cīnoties pret rusifikācijas sekām, krievu valodai ierādīja tās īsto vietu – svešvaloda. Latvijas skolās skolēni, protams, ka starp svešvalodām kā mācību priekšmetu izvēlējās angļu, arī vācu valodas, un pareizi darīja. Tad jautājums partijām, kuras it kā stāv atjaunotās LR ” sardzē” :), kāpēc vēl joprojām nav sakārtots darba likums, kurš nepieļautu šādu latviešu diskrimināciju mūsu etniskajā dzimtenē?

Kāpēc latvietim Latvijā ir tik dziļi jāpazemo sevi, ka piespiedu kārtā jāmācās krievu valoda?

+13
-2
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 29.05.2013. 12.04

    Потому, что есть сильные языки больших конкурентоспособных народов, и есть слабые языки маленьких малоконкурентоспособных народов, или не настолько конкурентоспособных народов.

    Представьте, что индейцы США вдруг бы получили власть в стране и ввели бы свой язык в качестве государственного.

    Выдавил бы индейский язык остальные языки, и, в частности, английский язык из обихода США?

    Конечно, нет.

    Индейцы бы смогли учредить инспекцию по госязыку, ввести индейский язык в качестве языка обучения в школах – и всё равно английский язык был бы сильнее.

    Поэтому единственный выход для латышей, это искать союзников в среде русских людей, не выпендриваться, nebūt lecīgiem, un, protams, jābalso par Saskaņas Centru. Jo Ušakovs pieprot latviešu valodu, un arī simpatizē šai mazajai tautai, kurai tik grūti tikt galā pašiem ar sevi un savām ēlertēm.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 29.05.2013. 12.32

    rinķī apkārt
    “Šitādi – visādi ziņojumi, … pupu mizas.”

    Šādi paziņojumi padara neadekvātu, “jakobi” Vienotības atbalstītāju, Bet un zanEs, nemitīgo tās vienīgā sabiedrotā, NA appļūtīšanu un apvemšanu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 29.05.2013. 14.31

    Cita lieta – latviešu diskriminācija atjaunotajā Latvijas Republikā.
    =====
    kāda cita lieta? Ja jau atjaunoja 1. republiku, tad vēl arī vācu valodas lietojumu būtu jāatjauno, tā kā viss loģiski.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 29.05.2013. 22.36

    >kolopants “Ja jau atjaunoja 1. republiku, tad vēl arī” šeit nelikumīgi iebraukušus un atrodošos okupantus, kolonistus un viņu pēctečus ir jāaizsūta mājās uz roģinu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 29.05.2013. 11.54

Hm, kāds repertuārs “Irā”, un kādi autori… Interesanti, vai tiešām šonedēļ – pirms vēlēšanām – iztiksim arī bez tradicionālā Ozoliņa žults izvēmuma nacionālistu virzienā?:)

+11
-4
Atbildēt

16

    grislits > Sanšains 29.05.2013. 12.06

    Delfos ir kopējs V un NA aicinājums – http://www.delfi.lv/news/velesanas2013/partiju_pazinojumi/vienotibas-un-nacionalas-apvienibas-aicinajums-piedalities-pasvaldibu-velesanas.d?id=43356119
    Laikam V beidzot izdomāja, ka tomēr kaut kas kopīgs jāpasāk pēc tam, kad NA vairāki pārstāvji paši nopublicēja aicinājumus balsot par V, ja cilvēks nebalso par NA.

    Tas kopīgais paziņojums Delfos gan diezgan dziļi noslēpts nodaļā “Partiju paziņojumi”, kur ikdienas Delfu lasītājs to nepamanīs. Ozoliņš gan jau šonedēļ atturēsies, ja jau V ir kopīgu aicinājumu ar NA izdevuši. Varēja jau arī IRs nopublicēt.

    Un tad brīnamies, kadēļ gan Ušakovam tāds atbalsts. Krievu prese Ušakova uzsaukumus nekautrējas publicēt, un latviešu prese Ušakova izteikumus arī labprāt publicē un atreferē, bet savu partiju paziņojumus Latvijas mediji vispār nepublicē vai noslēpj kaut kur dziļi dziļi.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 29.05.2013. 12.12

    Haris
    Nerausti Lauvu aiz ūsām!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 29.05.2013. 12.14

    Delfos ir kopējs V un NA aicinājums
    ——-
    Tur gan ir tikai Vienotības “paraksts”.
    Un pats teksts arī tik sājš…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 29.05.2013. 12.22

    Roberts –

    Jā, Raivis Dzintars pirms pāris dienām jau pauda ko līdzīgu:
    http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320715

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 29.05.2013. 12.23

    Taisnība, tekstu varēja iedvesmojošāku sacerēt.

    Bet par to parakstīšanu – NA lapā ir nopublicēts ar abu parakstījušo personu vārdiem – http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320721
    Delfos ir vispār bez parakstiem, un augšā atzīmēta Vienotība . Laikam Delfiem materiālu nosūtījusi Vienotība, tad nu Delfi ielikuši sākumā atzīmi, ka vienotības uzsaukums.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 29.05.2013. 12.26

    Hari, arī Dombrava publicēja līdzīgu tekstu un skaidrojumu 27. maijā – http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320713

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 29.05.2013. 12.30

    roberts_j, Haris
    Paldies, nebiju pamanījis.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 29.05.2013. 12.32

    Mazliet sentimenta – cik jauki būtu, ja letiņi spētu sarunāties, ieklausīties cits citā un neapkarot cits citu arī tad, kad nav tiešu draudu.. :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 29.05.2013. 12.42

    Hari, man acīmredzot ir jāpaklusē? :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 29.05.2013. 12.45

    Betija –

    Nu, labi:
    cik jauki būtu, ja letiņi, kā arī Betija Ceļmale spētu sarunāties, ieklausīties cits citā un neapkarot cits citu arī tad, kad nav tiešu draudu. :):)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 29.05.2013. 13.00

    Esmu gandarīta:):)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 29.05.2013. 13.21

    Comanches were ecumenical: anyone could be or become Comanche so long as they spoke the language and treated other group members as fictive kin.
    http://genealogyreligion.net/summer-reads-mini-reviews

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 29.05.2013. 14.15

    lama –

    Interesanti. Ja tik visam pietiktu laika.:(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Sanšains 29.05.2013. 14.29

    betijacelmale Hari, man acīmredzot ir jāpaklusē? :)
    Как, вы не считаете себя латышкой? А как же с принятием латышскости и двойной идентичности, в которой на 1 месте латышская идентичность?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 29.05.2013. 15.32

    Betija, Tu taču vienmēr esi bijusi savējā :)
    Latvijā robeža ir nevis pasē vai izcelsmē, bet attieksmē. Tā, ka urbanovičs vai kubiks rubiks jau nu nav nekādi letiņi un vienoties ar viņiem nez vai haris bija domājis :))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 29.05.2013. 17.35

    Haris lama
    pietiktu laika?

    pietiktu jau ar komanču “‘ekumēniskumu””,kas praksē pie mums pastāv- tak vārdos gan ļautiņi runā visādus niekus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 29.05.2013. 11.07

“Cilvēktiesību organizācijas „Amnesty International” pēdējā ziņojumā Latvija atainota kā salīdzinoši jauna valsts, kas neatkarību ieguvusi vien 1991. gadā.”

Pēc kā vadās „Amnesty International”? Loģiski pēc mūsu varnešu 4. maija svinēšanas ar lielu pompu, būtiski mazinot 18. novembra nozīmi. Iespaids, ka viņu uzdevums vispār 18. novembri izsvītrot no svinamo dienu saraksta. 16 marts, Latviešu leģiona karavīru piemiņas diena ko atzīmēja arī mūsu “valstsvīri”, galu galā tika nosodīta un aizgāja pat tik tālu, ka čekas mērgļi, šai dienā Brīvības piemineklim aplika žogu, bet šogad atbalstīja fašistisko izdzimteņu – neostaļinistu sarīkoto vandālismu.

+9
-4
Atbildēt

6

    dace_roze_lmt_lv > Sandris Maziks 29.05.2013. 11.15

    Pēc kā vadās „Amnesty International”?

    – Им бы достаточно было бы почитать ваши комментарии, чтобы ходатайствовать об исключении Латвии из ООН и ЕС.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Sandris Maziks 29.05.2013. 12.29

    Piekrītu, ir.lv komentos sastopams dzīvniecisks antisemītisms un rusofobija.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 29.05.2013. 12.44

    no_comments
    “Русофоб – это вас русских боящийся? Вас никто не боится. Вами брезгуют как слизью. Вы – мразь, даже когда из Бентли выползаете.
    Широкорылые, косоглазые рожи с картофельными носами, рыжие, конопатые и с булатными и железными зубами. Имя вам -БЫДЛО!”
    /S. Melnikoff/
    http://ipvnews.org/2nd_column/images/1194.jpg

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Sandris Maziks 29.05.2013. 13.27

    Tpisks šaurpieraina latviešu šovinista komentārs. Turklāt komentārā saskatāmas nozieguma pazīmes pēc KL 78. panta. Bet Ločmelei par to nospļauties.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 29.05.2013. 13.39

    no_comments
    Tu jauc nacistisku ar šovinistisku(rusisku) un cienījama portāla http://ipvnews.org/ citēšana nekādi neiekļaujās KL 78. pantā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Sandris Maziks 29.05.2013. 13.52

    šovinisms -a, v.; parasti vsk.
    1. Ideoloģijas un politikas princips, kas izpaužas nāciju savstarpējās neuzticēšanās un savstarpēja nacionāla naida izraisīšanā.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

matissk 29.05.2013. 11.05

a kur ta te AI vaina, ka tā konstatē, ka 20 gadu integrācija Latvijā priekš pasaules nav veiksmes stāsts?
Turpretim NA veiksmes stāsts ir tās nišas produkts – tērgāšana par okupāciju un Lembergs, bet to pasaule daudz nepazīst, ja nu vienīgi pēc konservētiem ikriem.

+3
-14
Atbildēt

7

    gliters > matissk 29.05.2013. 11.11

    Sāksim ar to, ka integrācija nav “veiksmes stāsts” NEKUR PASAULĒ.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > matissk 29.05.2013. 11.12

    В США. Просто вы, будучи неудачниками, вокруг видите только неудачников.

    Но нужно понимать, что есть народы, которые на протяжении столетий существовали, как государственные образования. И которые успешны.

    А чем вам плоха интеграция в Финляндии? Тоже история успеха, не только США.

    А что в России? Да, там есть дикие чеченцы и дагестанцы, но они такие дикие и в США. Если не брать их, то интеграция татар или чухонцев – вполне успешны.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > matissk 29.05.2013. 11.14

    Gribēju atspēkot kliedzošo muļķību vai melīgu propagandu super acs komentārā, taču neatbildēšu uz skricelējumiem kirilicā. Te nav krievijas guberņa, raksti valsts valodā, super acs!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > matissk 29.05.2013. 11.18

    “Валсц валуода”, это искусственная и нежизнеспособная выдумка неудачников, потому что до войны в довоенной Латвийской республике не было никакой “валсц валуоды”, а с трибуны сейма говорили на русском и немецком языках. Если вы восстанавливаете довоенную республику, то вы должны восстановить и то положение, когда в стране нет государственного языка.

    Государственного языка нет в США и в Великобритании. И ничего, живут, и гораздо больше успешны, чем всякие недогосударства.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > matissk 29.05.2013. 11.26

    Ciniķis
    Kāpēc reaģē uz viena smerdeļa, sub-human no paralēlās pasaules, kairinājumiem?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > matissk 29.05.2013. 13.31

    >artikuls
    Tu kaut ko sajauci – es nereaģēju, es norādīju, ka reaģētu, ja būtu rakstits valsts valodā, nevis kirilicas ķeburos.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > matissk 29.05.2013. 13.34

    Ciniķis
    Ignore!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 29.05.2013. 11.03

Что, правда глаза колет?

Мурниеце известная невежда, когда она писала в Латвияс Авизе, работая там в качестве журалиста, эта “умная” переводила американский department of justice не как “министерство юстиции”, но как “департамент справедливости”, “patiesības departaments”.

И, конечно, наезжала на американских “охотников за нацистами”: свои родные нацисты в Waffen SS ей, конечно, ближе, иначе Мурниеце и Латвияс Авизе хоть раз бы осудили убийц евреев. Напоминаю, что в Waffen SS служили Арайс и Цукурс, а также прочие, безымянные убийцы евреев.

Антисемитизм или русофобия фактически должны приравниваться дебилизму, потому что те, кто их исповедуют, есть подлые и сумасшедшие люди. То есть интеллигентный антисемитизм Иесалниека и остальных в ВЛ/ТБ/ДННЛ, это фактически есть интеллигентный дебилизм Иесалниека и остальных в ВЛ/ТБ/ДННЛ. Бывает ли дебилизм интеллигентным? Нет.

Приведите мне, пожалуйста, хоть одну цитату, где бы Латвияс Авизе или ВЛ/ТБ/ДННЛ осуждали бы холокост. Думаю, что вы не сможете этого сделать.

+1
-2
Atbildēt

2

    kristaps_drone > dace_roze_lmt_lv 29.05.2013. 11.12

    Ej ieskrienies ar saviem kirilicas ķeburiem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 29.05.2013. 11.20

    Латышам нужно вернуться к немецкой орофографии, к latweets, tehws и mahte, потому что тогда сразу отпадет необходимость совместимости с интернетом.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 29.05.2013. 10.38

Šādi “Amnesty International” atzinumi diskreditē viņus pašus, ja tur nav pieminēts nepilsoņu rašanās vēsturiskais konteksts, kuru Latvijā ikviens labi zina.
Iebildumus tomēr rada šāds raksta autores secinājums:

>>> Stikla siena, kas liedz latviešu jauniešiem iekļauties darba tirgū, tāpēc ka darba devēji nepamatoti pieprasa krievu valodas zināšanas (amatos, kuros tas nav nepieciešams), īpaši jūtama lielākajās Latvijas pilsētās, kurās ir krieviska vide.
========
Šeit prasās darba tirgus analīze, kas apliecinātu, ka lielajās pilsētās latviešu jauniešiem TIEŠĀM būtu grūtāk atrast darbu nekā citu tautību jauniešiem – pie līdzīgas kvalifikācijas un citiem būtiskiem parametriem. Ja mēs izplatām nepārbaudītas pļāpas par it kā “stikla sienu” – nonākam pie tā paša secinājuma, ko Valsts Prezidents A.Bērziņš teica intervijā fontanka.ru: “Krievvalodīgā jaunatne Latvijā labi zina latviešu valodu, bet latviešu jaunieši krievu valodu zina vāji. Ja viņi vēlas iegūt labu darbu, sevišķi Rīgā, tad ir jāmācās ne vien angļu, bet arī krievu valoda.”

Manuprāt, nevajag steigties pievienoties šīm atziņām – par krievu valodas it kā universālo nepieciešamību. Jauniešiem var rasties greizs priekšstats: vai nu jārunā krieviski, vai arī jābrauc prom no Latvijas – jo normālu darbu bez šīs valodas ir neiespējami dabūt. It īpaši, ja tam nav apakšā nekādi fakti, tikai anekdotiski salīdzinājumi par “stikla sienu, kas liedz iekļauties darba tirgū”.

+10
-4
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > aivarstraidass 29.05.2013. 16.28

    ——-Ināra Mūrniece:”Mums vēlreiz visiem ziņotājiem jāatgādina: valodas un pilsonības jautājumi ir katras valsts iekšēja lieta.” ============================================================================ Visi ziņotāji labi zina, ka par okupācijas faktu var tikai un vienīgi starptautiskā tiesa ar savu JURIDISKI korektu spriedumu pasludināt.
    4.maija varneši 20 gados nav bijuši spējīgi iesniegumu Strasbūras ECT iesniegt, lai Krievijas valsti apsūdzētu – ,lai Latvijas valstij cietušās statusu iegūtu. Lielas bailes – vai liela nauda traucē?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > aivarstraidass 29.05.2013. 16.33

    :))) – nu, darbarūķīši ! – …. kaut kas tur aizķēra un MINUSU uzspiedu – 5 gab. plusu izlēca :))) – un ne pirmo reizi ko tādu nācies piefiksēt :))) – nez ko šitie puppu mizu i-neta vietās uztrennējušies piepartiju spečuki tais e-vēlēšanās uzmuhļīs :)))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam