Hermanis vēršas pret lumpeniem kultūrā un politikā

141

Komentāri (141)

Andra 19.09.2017. 13.46

Vēlēšanu tiesības tikai nodokļu maksātājiem ar augstāko izglītību, manuprāt, būtu pārlieku radikāli. Bet papildus 0,5 balss par augstāko izglītību un par katru nepilngadīgu bērnu,jo bērna esamība korelē ar cilvēka interesi par ilgtermiņa programmām, vajadzētu nopietni apsvērt.

0
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 31.05.2013. 13.17

Ļoti sakarīgs viedoklis, kuru nez kālab sadzirdēja daudzi. Tikai katrs pa savam…

0
-1
Atbildēt

0

Evija B 29.05.2013. 09.43

Hermaņa k-gam ir pilnīga taisnība, tikai, par nožēlošanu, viņš pateica par maz. Domāju, ka viņam ir vēl daudz sakāmā.
J.M.

0
-1
Atbildēt

0

Kârlis Kleins 27.05.2013. 09.55

krievijā gan viņš stāsta kaut ko citu, prasts divkosis ;)

Алвис Херманис: «Мои родители встречают Новый год по московскому времени»

«НИ» за 10 Мая 2007 г.

– Однако до сих пор мои родители, которые живут в Риге, отмечают Новый год по московскому времени (на час раньше, чем латыши). Они смотрят российские каналы, слушают русское радио. Они так и не выучили латышский язык, хотя всю жизнь прожили в Латвии. Существует довольно много людей, которые живут в двуязычном контексте. Для меня русская культура – родная культура. Я понимаю русскую литературу. Да и современный латышский театр сформировался под воздействием двух мощных культур соседних стран – Германии и России.

+1
0
Atbildēt

0

jirfm 26.05.2013. 21.06

“Viņš ierosina Latvijai spert radikālu soli – pieņemt, ka “vēlēšanās drīkst piedalīties tikai cilvēki ar augstāko izglītību un tikai tie, kas maksā nodokļus”.”

Šim es tomēr nepiekrītu. Augstākā izglītība un nodokļu maksāšana nav garantija cilvēka saprātīgumam, savukārt šo pazīmju trūkums ne vienmēr nozīmē arī saprāta trūkumu (dažs labs bez izglītības ir saprātīgāks par daudziem zinātņu doktoriem).

+3
0
Atbildēt

0

Ojārs 26.05.2013. 20.28

kāpēc j;us domājat, ka šī ir vienīgā interesantā doma, ko Hermanis izteica savā intervijā. Viņš, starp citu, ļoti labi pateica par Obamu un Dž. Bušu jaunāko.
Secinājums. Mums ir jāizvēlas tas, kas mums ir izdevīgs, nevis tas, kas “labi izskatās”.

0
0
Atbildēt

0

austrisv 26.05.2013. 14.50

piekrītu Ex dienas lasītājam. Kādā nabadzībā ir novesti pensionāri, kurus katru dienu satieku , piemēram Straupes piena veikalos, kuros tirgo īstu produkciju. Dāmas un kungi gados saposušie un iepērkas ne pa jokam.
It seviški mani pārsteidza iepirkšanās drudzis uz Ziemassvētkiem, ka pat tirgū pensionāres pērk marinētus gurķīšus gab. Ko tad pašas dara vasarā. Man personiski un manām paziņām pagrabos gan ievārījumi, gan gurķīši utt.
Lepni dzīvojam, bet nekaunāmies vaidēt. Kāda vietā jau bijām pasaulē? taču ne tajā nabago galā.

+3
0
Atbildēt

0

Ieva Aile 26.05.2013. 00.29

Pēc būtības tas ir tāds pats priekšlikums,kā tas likumprojekts par cilvēku atzīšanu par vainīgu pirms tiesas sprieduma.

+2
0
Atbildēt

0

rencisv 25.05.2013. 23.43

Nevaru piekrist Hermana kungam. Lai gan so ideju izteicis jau ieprieks slavenais filozofs John Stuart Mill, tacu biezi vien cilveki ari ar augstako izglitibu ir politiski neizglitoti, labakais ir viens cilveks, viena balss…par to saubam nevajadzetu but, jo tad var nonakt lidz absurdumam kas jau bijis, var balsot zemju iasnieki tikai, sievietes nevar, ar citu adas krasu nevar, ar citradu seksualo orientaciju nevar….un tt

+5
-1
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 25.05.2013. 23.20

Ar demokrātiju piesedzoties, pašu veidots un veicināts lumpeņu slānis pēc laika atdod parādus tādā pašā demokrātiskā veidā, kas liek domāt par atteikšanos no šīs demokrātijas. Par ko tad vairāk vajadzētu uztraukties un šausmināties – par karmu vai par tās iemesliem, bez kuriem tā nebūtu iespējama?
Vai vēlēšanu tiesību ierobežošana piesaista, vai vēl vairāk atsvešina no “pareizās” sabiedrības, t.i. lumpenizē vai nē? Sekas nav iespējms aizliegt. Nedodiet iemeslu – nebūs seku.
Nedaudz uzjautrina šis Latvijas ietekmīgāko domātāju TOP 3 – Hermanis, Endziņš, Ķīlis. Latvija iegrimusi domās…, dziļi iegrimusi.

+2
-1
Atbildēt

0

ineta_rr 25.05.2013. 23.17

Cik var muldēt, padumjajos laikos pat izglītoti un ne zemākajos amatos esošie dzīvoja pēc visiem parametriem sliktāk – salīdziniet auto, kuriem tāds bija, salīdziniet celtniecības materiālus, virtuves aprīkojumu, salīdziniet to, kas patlaban ir Jūsu ledusskapī ar to, kas bija padumjo veikalos. Un nemuldiet par pārtikas kvalitāti – man ledusskapī ir autentiska pirtiņā kūpināta gaļa, kas smaržo tāpat, kā manā bērnībā, un, lai tādu nopirktu, nav jāpamet pilsēta, vajag tikai turēt acis un deguns vaļā, lai atpazītu, kurš tirgo elektriski „kūpināto“, bet kurš izmanto ES un, iespējams, arī PVD neatļauto sentēvu metodi. Kad tādu neizdodas atrast, var meklēt tajos pašos lielveikalos gaļu bez garšas pastiprinātājiem, bez krāsvielām, ar zemāko nitrātu saturu. Vai arī nopirkt kāda zemnieka elektrisko „kūpinājumu“. Protams, nav tik autentisks, bet noteikti arī nav tik kancerogēns.
Par sadzīves elektroniku nav pat vērts runāt, cita starpā nesen konstatēju, ka beidzot esam tikuši vaļā no pēdējās sarkanzvaigžņotās atraugas un atlikusi tikai mūsdienu tehnika un inventārs, un par izturību arī nevar sūdzēties, ja nepērk ķīniešu brīnumus. Un funkcionalitāte, un kvalitāte arī pavisam cita.

+2
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 25.05.2013. 19.54

Mūsu sabiedrība strauji ripo tādā virzienā, kurš visai drīz mūs novedīs līdz tādam līmenim, ka savstarpējai saziņai pilnīgi pietiks ar divām frāzēm: 1) naxer nužno un 2) xyj jevo znajit.

Lumpeņi šagajut.

+2
-2
Atbildēt

0

shefere 25.05.2013. 13.47

Ne par velti demokrātijas šūpuļos- Grieķijā un arī senajā Romā balstiesības bija ne kuram katram. Bet no otras puses, arī sievietes balstiesības vairumā valstu ieguva salīdzinoši pavisam nesen, un saskaņā ar mūsdienu demokrātijas principiem, tas toreiz bija pilnīgi negodīgi. Te nu ir tas demokrātijas spožums un posts, samērot saprātīgus lēmumus un masas iegribas. Nav vēl mūsdienās nekur gana demokrātiski atrisināts šis jautājums, vismaz manās pieticīgās zināšanās nav tādas informācijas. Bet tāpat, kā arī daļa sieviešu šodien ir ļoti lieliski spējīgas lemt par jebkuru jautājumu, tā arī segreģēt vēlētājus pēc izglītības līmeņa, nacionalitātes, seksuālās orientācijas vai ienākumiem vairs nav īpaši spoža doma. Kaut gan reizēm, ak kā gribētos. Bet neviens jau nav teicis, ka demokrātija būtu ļoti vienkārša pārvaldes forma. Tiem, kas ir izglītotāki, informētāki, bet nav politiski aktīvi, tā mēdz būt vienkārši līdz izmisumam kaitinoša. Bet atkal-kurš tad vainīgs, ka izglītotie ir tik politiski kūtri, lai būtu vērā ņemams spēks, un tik slinki ( varbūt arī snobiski vai vienkārši neieinteresēti), lai nodarbotos cita starpā arī ar politiku un arī t.s. lumpeņus apgaismotu. Piekrītu Čērčilam, vai, kuram nu to piedēvē, ka demokrātija nav tā izcilākā valsts pārvaldes forma, bet tomēr, tā pagaidām ir labākā, kas izdomāta.

+2
-4
Atbildēt

1

    Kristīne > shefere 25.05.2013. 18.31

    Romiešu un grieķu vergturu demokrātijas mūsdienās īpaši nekotētos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Kristīne 25.05.2013. 11.44

Hermanis kļūst vecs.

+2
-5
Atbildēt

0

Pēterītis 25.05.2013. 10.55

Kad demokrātijas iedibinātāji saietā sūdzējās par nespēju risināt aktuālās problēmas, Bismarks pamācija: – Nekad parlamentā nelieciet uz balsošanu, ja jūsu karietei vajadzīgi jauni zirgi. Jādebatē un jābalso par to, vai zirgi jāpērk melni, vai balti.

+4
0
Atbildēt

2

    austrisv > Pēterītis 25.05.2013. 13.19

    Jā, tā nu ir balta patiesība, jo vai tad saeima spēj pieņemt patiešām valstij svarīgus lēmumus, kā piemēram uzturēšanās atļauju izsniegšanas izbeigšanu, pārvēršot valsti par imigrantu republiku. Cik jau mums te sveštautiešu, kas dibina savas partijas un pat pasludina, ka pārņems varu- tāds lūk mērķis. Tāpat nespēj pieņemt citus svarīgus lēmumus, lai sakārtotu valstī gan pensiju lietas, gan izglītību, it seviški augstāko. Labi vismaz , ka Circenes reforma laikam notiks un tie, ka smaksās nodokļus arī saņems ārstniecība pakalpojumus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Pēterītis 25.05.2013. 23.35

    Ko tad Circene ir reformējusi? Neatliekamā tāpat būšot visiem, lai gan nevienam to lāstu nenovēlu, bet „bezmaksas“ „plānveida“ jau tagad rindas ir neaprakstāmas, uz rentgenu, piemēram, bez maksas var pierakstīties mēnesi uz priekšu – profilaktiskai izmeklēšanai varbūt pietiek, bet, ja cilvēkam steidzami vajag medicīnisko grāmatiņu (darbs!) vai ir kāda ne-neatliekama vaina, tad mēnesi vēlāk tikpat labi to rentgenu varēs taisīt nejauši ieklīdušai mušai. Uz citām procedūrām un izmeklējumiem rindas esot vēl iespaidīgākas. Arī plānveida operācijas nereti ir gada plāna cienīgas.

    Tad kas mainīsies? Neatliekamās šausmas būs joprojām visiem, bet atliekamās bez maksas ir pieejamas tikai uz papīra jau tagad, un nekas nemainīsies, tikai turpmāk rindu uz ārstēšanu vietā būs rindas uz morgu un invaliditātes grupas piešķiršanu. Un vai nu tās rindas uz morgu būs ļoti garas, vai arī izrādīsies, ka liela daļa pacientu reāli tāpat ir „apdrošināti“, piemēram, pensionāri, un nekas nemainīsies, vienīgi varbūt palielināsies mirstība vai invaliditāte darbspējīgajā vecumā, jo tie ir vienīgie, kas var būt neapdrošināti. Starp citu, kad būs anekdotes par to, kā cilvēks pastrādā noziegumu, lai varētu nokļūt cietumā un saņemt ārstēšanu? Dažviet 3. pasaules valstīs tā jau esot realitāte?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 25.05.2013. 10.37

” I VIHAŽU JA – GERMAN VESJ V PARIKE ! ”

… vienreizīgs nelupens izlobījies… tad tais – ņemsim kaut Eiropas – vecajās valstīs, kur i par brīvu brauc, i visādi citādi sociali labumi ir neaizsargātākajiem –

– tad tur visi VISCAUR LUMPEŅPROLETARIEŠI … par to, ka VISI, kas Rīgā to izmanto un novērtē, kā var noprast, galīgie sesku s..di hermaņu draudzes un naudasdevēju priekšā …
– Spēcīgi – iespaids tikai tāds, ka dzekam pašam kaut ko par maz iešķiebuši – nejūtas tā kā līdz paša pieminēto lumpeņu līmenim atbalstīts ?
Bet cerības atmetis nava, un DARA, KO NU UN KĀ NU PIEPROT

0
-3
Atbildēt

0

dro 25.05.2013. 09.27

jautājums_4…. Pilsonisko tiesību atkarība no mantiskā vai sociālā stāvokļa…XXI gadsimtā…
__________________
Ja neiedziļinās problēmā, liekas šausmīgi, bet, ja padomā, pat ļoti taisnīgi. Šinī pasaulē visu var novest līdz absurdam, tajā skaitā, aizbildinoties ar humānismu, arī vienlīdzības ideju. Visās rietumvalstīs izveidojies plašs iedzīvotāju slānis, kuri nekad nav strādājuši un arī negrasās to darīt. Par ko viņi balsos? Par to partiju, kura solīs vislielāko pabalstu:) Vajadzētu atcerēties pie kā vareno Romu noveda lozungs: Maizi un izpriecas…

+5
-1
Atbildēt

7

    inesite15 > dro 25.05.2013. 10.42

    “panem et circenses” ir ne vienīgais izteiciens – ir piem. jēdziens quantum satis – vajadzīgais ( saprātīgais, tb ) daudzums –
    tas, ja runa ir par pārāk lieliem un daudziem pabalstiem – tikai UZ MŪSU PUBLIKU tas švaki vai attiecas

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 25.05.2013. 12.37

    >Ino
    Nu bet! Vācu baroni arī gadsimtiem dzīvoja pārliecība , ka viņi zina labāk , ko latviešiem-kalpu tautai vajag, bet…tad 1905.gadā uzliesmoja viņu pilis…
    Vienmēr ir iespēja visu novest līdz absurdam. Visu!
    Bet ar visu to rietumvalstu apgādājamo slāni, nez kāpēc šīs valstis visnotaļ veiksmīgi funkcionē. Jo ir šo to mācījušās no vēstures…
    Jo Tevis proponētie nevienlīdzīgu tiesību modeļi, kur bagātajiem un varenajiem ir viss, bet nabadzīgajiem un trūcīgajiem nekas, rezultējas ļoti asiņainās revolūcijās. Piemēram, Lielā franču vai Krievijas 17.gada.
    Un tad tie bagātie un varenie zaudē ne tikai tiesības…Tad asinis plūst kā upes…
    Un es gluži nesaprotu Tavu ieteikumu? Kam tad Tu gribi tās pilsoniskas tiesības ierobežot? Pensionāriem, vientuļajām mātēm, daudzbērnu ģimenēm, bezdarbniekiem, studentiem, Maxsimas pārdevējām? Tām sievietēm, kas par minimālo algu vergo zivju cehos, jo viņu vietā lems viņu darbadevēji-biznesmeņi, kuri investīcijas saprot kā luxus autiņu iepirkšanu? Kurām tieši sociālajām grupām?
    Un kurš tad būs tas tiesīgais lemt ? Tu , Aivars, Andris, Ainārs un Sarmīte?
    Kā tad jūs to formulu, kuram ir pilsoniskās tiesības, kuram nav, noteiksiet?
    Un šajos konkrētajos vēsturiskajos apstākļos, latvieši pat revolūciju nerīkos, vienkārši vēl atlikušie dosies uz valstīm , kur viņiem un viņu bērniem tiks nodrošināts sociālais taisnīgums.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.05.2013. 18.00

    jautājusm_4…Nu bet! Vācu baroni arī gadsimtiem dzīvoja pārliecība , ka viņi zina labāk , ko latviešiem-kalpu tautai vajag, bet…tad 1905.gadā uzliesmoja viņu pilis…
    _________________
    Vācu baroni tāpat kā latvieši bija dažādi, pilis dedzināt bija vandālisms un neprāts – kā sunim kost nūjai nevis sitējam. Liesmoja Parīze, tagad Stokholma ar visām balsošanas tiesībām un pabalstiem.

    Jo Tevis proponētie nevienlīdzīgu tiesību modeļi, kur bagātajiem un varenajiem ir viss, bet nabadzīgajiem un trūcīgajiem nekas
    _____________
    Kādēl tādas galējības? Runa ir par vēlēšanu tiesībām visiem, kuri maksā nodokļos kaut 1 Ls, Latvijas gadījumā tātad arī pensionāri, nemaz nerunājot par pārējiem Tevis pieminētajiem Maksimas pārdevējiem:)

    Bet ar visu to rietumvalstu apgādājamo slāni, nez kāpēc šīs valstis visnotaļ veiksmīgi funkcionē.
    ________________
    Tas nu būs galīgi garām – rietumi savas pozicijas zaudē tieši no brīža, kad katra narkomāna un noziedznieka balsij tāds pats svars kā cilvēkam, kurš ar savu darbu un talantu radījis apvērsumu zinātnē vai tehnoloģijā u.t.t.. dzīvosim – redzēsim…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 25.05.2013. 18.30

    >Ino
    Neko mēs neredzēsim. Vismaz mēs abi konkrēti nē. Un visdrīzāk arī mūsu bērni nē. Ja, protams, neiestāsies ekoloģiskā apokalipse. Un tad neviens vairs neko neredzēs…
    Un nodoklis 1Ls ir smieklīgi, bet Tu tik un tā ar to atņem pilsoniskās tiesības lielām sociālajām grupām. Kaut vai jauniešiem -gan bezdarbniekiem, gan arī studentiem. Jo nebūt ne visi var atrast darbu studiju laikā. Un ne tāpēc, ka negribētu. Par Latvijas ekonomiski depresīvajiem rajoniem vispār labāk paklusēt…
    Nū…Ne visi baroni vienādi, bet ne jau visas pilis arī nodedzināja. Un piļu dedzināšana radīja jūtamus materiālos zaudējumus to īpašniekiem, bet vispār bija tāds maigs un gaumīgs mājiens no latviešu zemnieku puses.
    Jo to nevar salīdzināt ar Robespjēra un Ļeņina/Staļina vadīto revolūciju drausmīgo teroru…
    Starp citu, no vēstures…Lielās Franču revolūcijas sakarā… Nacionālā ģenerālštata vēlēšanās 1789.gada varēja piedalīties visi vismaz 25 gadus vecie vīrieši, kam bija pastāvīga dzīvesvieta un kas bija iekļauti nodokļu maksātāju sarakstos. Nu gandrīz kā Tev. Tas gan bija pirms vairāk kā 200 gadiem…
    Netaisnīgs sociālais modelis atspēlējas tirāniem ar baigu asins pirti…. Atceries kā mira Kadafi?
    Nekas nav pilnīgs un ideāls, bet tomēr moderno laiku problēmu risinājumu nevajag meklēt feodālismā.
    p.s. un nemieriem Skandināvijā, Londonā un Parīzē tomēr ir citi sociālie iemesli. Un katra valsts ir tiesīga paplašināt vai nepaplašināt savu pilsoņu loku, bet arī tur viss nav vienozīmīgi. Kā teicu, līdz absurdam var novest pilnīgi visu!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.05.2013. 20.19

    jautājums_$. !Ls ir simbols, tas norāda,ka cilvēks nav parazīts. Ja cilvēks grib strādāt, tad viņš nekādi nevar būt visu mūžu bezdarbnieks. Rietumi jau šobrīd zaudējuši savu ekonomisko varenību. Vispārējas vēlēšanu tiesības visiem vēl nebija 20. g.s. pirmajā pusē. Ja nemaldos, tad pat Anglijā sievietes vēlēšanu tiesības izcīnīja pēc 1. pasaules kara un Latvija šajā jautājumā bija pionieros. Tā kā viduslaikus nebūtu korekti piesaukt. Latvieši ļoti aktīvi piedalījās sarkanajā terorā, bet krāsaino emigrantu dumpji pierāda, ka baro vilku, cik gribi, vienalga tas skatīsies uz mežu. Rietumu kreisie ir ļoti toleranti pret noziedzniekiem, tikai jāmaksā par to čaklākajai sabiedrības daļai, tāpat kā Rīgā par Ušakova “bezmaksas” transportu.
    Interesants video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b2lvCcMlPQE

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 25.05.2013. 20.50

    > Ino Jūs mani fascinējat ar tām brīvbiļetēm. Rīgā miljonu miljonus zog, bet jums tās večuku brīvbiļetes mieru neliek. Nu gan esat atraduši ļaunuma sakni…Apbrīnojami pilnīgi. Nū…1968.gadā, tikai pirms 45 gadiem, nošāva Mārtiņu Luteru Kingu, kurš cīnijās, lai afroamerikāņi drīkstētu braukt ar baltajiem vienā tramvaja vagonā, bet tagad afroamerikānis ir ASV prezidents. pasaule mainās strauji…Ir lietas, kuras vienkārši nevar pagriezt atpakaļ. Tajā upē vairs neiekāpt. Tā ir ar pilsoniskajām tiesībām konkrēti un fundamentālajam cilvēktiesībām general.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.05.2013. 21.51

    jautājums_4. Jūs man esat simpatisks kā nacionāli noskaņots cilvēks, tomēr paliksim katrs pie savām domām:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 24.05.2013. 22.49

Tāda sajūta,ka īstie latvieši sacenšas savā starpā, kurš nu izdarīs vairāk tam, lai absolūti 100% ieskaidrot krieviem, ka viņiem nekādā gadījumā nevajadzētu balsot par latviešu partijām un lai balso tikai par SC

+6
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Egitazz 24.05.2013. 23.33

    ——kolpants Tāda sajūta,ka īstie latvieši sacenšas savā starpā….
    ============================================================================
    “īstie” latvieši piektdienas vakaros par poļitiku nerunā – viņi Tērvetes alu iemalko, dziesmas uzdzied:

    http://www.youtube.com/watch?v=zXwDO2heO78

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kristrun 24.05.2013. 22.09

Vienam kumēdiņu rādītājam ir baigi sakāpis galvā.

+2
-8
Atbildēt

0

ilmisimo 24.05.2013. 22.00

nulle ………pie visa vainīgi taču..
_________________________ nullēm piemīt īpašs nevainības veids- nekas neskar un viss krīt cauri- var droši izmantot par “‘brilli”.

+5
-4
Atbildēt

0

austrisv 24.05.2013. 21.32

Tātad, cik Ls jāsaņem pensijā, lai nepārdotos par tramvaja biļeti? Cik zināms , tad daudziem strādājošiem pat nav to 200 Ls, kurus tērēt, bet biļetes ir jāpērk tramvajā. Es par jaunajiem, kuri strādā un maksā par studijām augstskolā un pāri nepaliek vairāk par 50 Ls, jo jāmaksā īre tiem pašiem pensionāriem par vienistabas istabiņu un vēl komunālie.

+4
-4
Atbildēt

0

Sandris Maziks 24.05.2013. 19.53

S&M
Bērziņs, tā bija Hermaņa kunga higiēnas prasību galējā robeža, vēl zemāk, līdz Zatļeram, viņš nevarēja atļauties. Cits, varbūt arī no Bērziņa neņemtu.

+4
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 24.05.2013. 17.45

The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter. (Winston Churchill)

+6
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 24.05.2013. 16.47

Ne jau Hermanis nopietni domāja, ka patreiz kādam var atņemt vēlēšanu tiesības.
Kaut, no otras puses, ja vajadzīgas tiesības, lai brauktu ar mopēdu, kā valsts likteni var izlemt absolūti politiski neizglītots un viegli ietekmējams cilvēks?
Taisni tāpēc jau vajadzīga tā sab. TV, kas cilvēkus izglīto un mudina domāt, jo ilgtermiņa tas ir valsts stabilitātes garantija, nedomājoši cilvēki viegli ietekmējami, kas attiecas par to fašismu, taisni ar tādu cilvēku atbalstu Mussolini varēja iegūt varu.
Vispār, kādreiz Anglijā vēlēšanu tiesību kritērijs bija privātīpašuma esamība, kas automātiski atšķēla lumpeņelektorātu.
Augst. izgl. arī nav nekāds kritērijs, sevišķi mūsu dienās.

+8
-3
Atbildēt

6

    grislits > ligakalnina 24.05.2013. 17.29

    Es domāju, ka augstākā izglītība šeit jāuztver vairāk kā tāda hiperbolizēta izteiksmes forma. Jebkādus kaut cik objektīvus kritērijus balsstiesību ierobežošanai būs noteikt grūti.

    Vienīgā reālā iespēja ir cilvēku izglītošana. Tie Hermaņa izteikumi šobrīd ir noderīgi, kas liks vismaz daļai aizdomāties, jo citēts viņš ir visos portālos un diskusijas notiek par viņa izteikumiem visur.

    Par to augstāko izglītību un to, ka tas absolūti negarantē nebūšanu par lumpenu, bija viens labs komentārs Delfos vai kaut kur citur, neatceros – “pie mums daudzi ir ar divām augstākajām izglītībām, bet bez pamatizglītības.”

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 24.05.2013. 19.55

    >Dzeris
    Ak, tad pēc īpašuma un naudas konta…Un varbūt pat proporcionāli, jo lielāka manta , jo vairāk pilsonim balsu?
    Nū…Lembergu Aivars noteikti tevi atbalstītu šai lietā. Un Andris&Ainārs&Ameriks arī noteikti…
    Dzeri,tu esi fašists pēc idejiskās pārliecības.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ligakalnina 24.05.2013. 22.18

    jautājums 4, mazais (es šeit nedomāju vecumu, bet prāta apjomu)..paizglītojies nedaudz, palasi par liberālismu,fašismu, sociālismu, parazītismu..lai pēc tam par uzrakstītajām ‘muļķībām nav jāsarkst..izskaties pēc saviem tekstiem kā kāds Seļigeru apmeklējis mūjābelis. Protams ja piesārņot internetu nav Tavs algas darbs..

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 24.05.2013. 22.42

    >Andrew
    Īpaši izglītotajiem vēlreiz…Fašisma definīcija, ko deva Benito Musolini.Zini, kas tas bija, izglītotais mans?
    ———————————————————–
    — Fašisms tātad ir opozīcijā tai demokrātijas formai kas vienādo nāciju ar vairākumu, pazeminot to līdz lielākā skaitļa līmenim…
    Benito Musolini
    —————-
    Palasi nu pats kaut ko vērtīgu. Varbūt nu nespied tik daudz uz tām totalitārajām ideoloģijām…Varbūt palasi kaut ko no humānistiem. Tā teikt, garīgā apvāršņa paplašināšanai.
    Jo agresīvitāte+muļķība…Ir ļoti slikts savienojums
    p.s.
    Un tā bieži citus par mazajiem sauc? Es šeit nedomāju vecumu, bet orientāciju…Piedod, nekā personīga, bet esmu ‘tradicionālās orientācijas.
    Varbūt mēģini pie Dzera…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 24.05.2013. 23.45

    jautājums –
    “Jo agresīvitāte+muļķība…Ir ļoti slikts savienojums”.
    Tas taisni par tevi.
    Tev te neviens neuzbrūk, visi, izņemot tevi, sarunājas ļoti korekti, tu gan te bārsties ar neadekvātiem epitetiem un visiem lec virsū, kā tāds gailēns, kas ir, kādas personiska rakstura problēmas?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 25.05.2013. 00.17

    >Dzeri
    Nu bet, protams, ka Jūs man neuzbrūkat. Jo esat šeit ar pilnīgi noteiktu mērķi sabiedriskās domas veidošanā. Prokrieviskās.
    Jā,korekti proponējat ekstrēmi tumsonīgus un reakcionārus uzskatus. Pilsonisko tiesību atkarība no mantiskā vai sociālā stāvokļa…XXI gadsimtā…Un tad vēl izglītības vārdu nekaunieties piesaukt piesaukt!
    Nu ar Tevi tad skaidrs…Krievijas maigās varas dunča un apmetņa bruņinieks.
    p.s. gailēns…mazais…tev ar Andrew noteikti ir daudz kopīga…Un tās nav sievietes!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 24.05.2013. 16.29

Hermanis būtu izcils Latvijas prezidents, nobalsotu kaut šodien! Kāda ir imigrantu pateicība par iespēju dzīvot Eiropā lieliski parāda mūsdienu Zviedrijas piemērs- dedzināt skolas, bērnudārzus un auto…lūk arī demokrātisko integrētāju alga.

+10
-3
Atbildēt

2

    Una Grinberga > Ligiña Doniña 24.05.2013. 18.33

    @Ivars
    Diemžēl Hermaņa oratora spējas ir vājas – varētu būt vēl bēdīgāk kā Zatleram un Bērziņam… bet prāts ir ass!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 24.05.2013. 18.40

    Labāk, ka tā nevis otrādi. Vai vēl trakāk, ka ne prāta ne spēju.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 24.05.2013. 15.51

Es vēl skarbāk izteikšos!
Visi noteikti zina par Jaunjelgavas gadījumu, jo visi sociālie tīkli un portāli vārās.
Nu tur sīkā sadista mammas komentārs Bez Tabu par upura mammu bija no tās pašas sērijas…Kādas tiesības tai var būt, ja viņai 5.klases , palīgskola, vientuļā māte? Paši vainīgi! Viņiem ir lemts būt upuriem.
Un, kas traģiski…Viņai tas pa lielam gandrīz izgāja cauri. Klusēja gan skola, gan policija, gan ārsti…
Kas tad nostājās tās nepietiekami izglītotās un nepietiekami bagātās mātes un viņas bērnu pusē? Sabiedrība! Tas, ko jūs te apzīmējat ar pūli.

+4
-7
Atbildēt

17

    ilmisimo > Jānis Derkusovs 24.05.2013. 17.17

    Tas, ko jūs te apzīmējat ar pūli.
    _____________________ Apzināti centies novirzīt tēmu no moskaļu rekonkistas Latvijā, vai nejauši aizrāvies?

    Ja izdosies susļikovu jau puslīdz veiksmīgi ievadītā rekolonizācija- diskusijas par pūli un lumpeniem varēs risināt vietās ar mazliet citādu klimatu.Un tās nenozīmēs pat tik daudz- cik kaķim zem astes.

    Tad būs aktuāla Šalamova problemātika-Kolimas tramvajs- tas gan ar par brīvu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 24.05.2013. 19.49

    Vai tad Hermanis grib civilokupantu pēctečiem vēlēšanu tiesības atņemt? Cik lasiju, tad kā reiz to izvēli viņš saprot.
    Hermanis kā reiz latviešu tantukiem ‘pilsoniskās tiesības gribēja ierobežot. Jo latviešu tantuki tak ir ekstremi lumpeni.
    Varbūt vienkāršāk būtu, ja latviskajās partijas nevis fantazētu kā tantuku pilsoniskās tiesības ierobežotu, bet gādātu, lai tantēm tās brīvbiļetes būtu. Jo uz kapiem jābrauc un uz tirgu…Nav tie gadi viņām, lai kājām Rīgas attālumus skrietu.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 24.05.2013. 20.36

    …Jautājum, vai Tev zināms, ka Tevis minētais nevarīgais tantuks, kuram uz kapiem un tirgu jāaizbrauc – mēnesī izmanto vidēji 64 bezmaksas braucienus?….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 24.05.2013. 21.53

    >zane
    Un kas tevi izbrīna? Mēnesī vidēji 30 dienas X2 braucieni=60, reizēm ir jāpārsēžas, lai sasniegtu galamērķi, tad sanāks vairāk.
    Nū…Bagāto valstu pensionāri pa ārzemēm braukā..mūsējie ar tramvaju.
    Nokaunies Zane! Ko tad Tu ieteiksi? lai cilpo kājām? lai neuzdrošinās no istabas degumu izbāzt? Kā vecos indrānus uz pirtiņu? Vai ar saldo tēju pacienāt? Jūs jau te šodien visi vecā Ādolfa fanu klubā ierakstījušies…
    Nokaunies Zane!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 24.05.2013. 23.21

    ….Jautājum…pirms kaunināt citus – iedarbini savas pelēkās šūniņas un atbildi uz mani un arī(droši vien) citus interesējošiem jautājumiem:

    …vai Tev zināms –
    1. cik Latvijā ir Krievijas pensionāru, kuriem Latvija no soc.budžeta pensijās tiek izmaksāti 10 miljoni?
    2. cik no Krievijas pensionāriem dzīvo Rīgā?
    3. no cik gadu vecuma Krievijas pilsoņi saņem pensijas Latvijā un līdz ar to izmanto Rīgas sabiedrisko transportu?
    4. cik vienam Rīgas iedzīvotājam izmaksā bezmaksas transporta nodrošināšana, tajā skaitā Krievijas pensionāriem?
    5. vai, Tavuprāt, strādājošam pensionāram, kurš nomaksā nodokļus no pirmā lata – būtu jāuztur “nevarīgi aktīvo” pensionāru pārvietošanās no (.) A uz (.) B?
    6. pieņemot, ka sabiedrisko transportu neizmanto krietna daļa pensionāru, jo viņu pārvietošanās iespējas ir ierobežotas, cik bieži bezmaksas “ceļošanu” izmanto aktīvie nestrādājošie pensionāri?
    7. vai piekrīti, ka bezmērķīga ceļošana būtu jāierobežo?….

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 24.05.2013. 23.39

    >zane
    Mēs ne tikai tos Krievijas pensionārus vadājam, bet arī mediķi ārstē, poliči sargā un ugundzēsēji dzēš.
    Un šo Krievijas pensionāru darbaspējīgie bērni maksā nodokļus Latvijas budžetā, ja ir Latvijas iedzīvotaji. Tādi nu ir tie starptautisko līgumu nosacījumi.
    Un tā vietā, lai ceptos kā latviešu tantēm ‘vēlēšanu tiesības ierobežot, varbūt Vienotībāi vajadzētu par veco cilvēku sociālo stāvokļa uzlabošanu vairāk padomāt…Lai tās latviešu un varbūt pat krievu tantes gribētu par Sarmīti nevis Nilu balsot. Tas būtu gan reālāk , gan perspektīvāk
    Un kas ir 10 milj pret tām summām, kas tiek izzagtas no valsts budžeta…Tu palasi to Lato avīzīti, palasi.Tur daudz taisnības ir,
    p.s.
    Zini Zane… Ja partijai ir tādi atbalstītāji komentāros kā Tu, tad oponenti bez vajadzības…

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 00.06

    ….Jautājum….piesaukt Lato avīzīti bija….taktiska kļūda….:)
    ….tā jau ir diagnoze!….

    …līdz ar to, tālāka diskusija nav iespējama….

    P.S. …”Ja partijai ir tādi atbalstītāji komentāros kā Tu, tad oponenti bez vajadzības… ”

    …zini, Jautājum, Saskaņas centrs – nesūdzas…. :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 00.17

    zane
    …zini, Jautājum, Saskaņas centrs – nesūdzas…. :)
    ———————–
    NA gan par ozoliņu, Zaņu un Co centību sūdzas… :)))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 00.21

    >Zane
    Kāpēc , lai SC sūdzētos, ka Tu Vienotību gremdē?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 09.30

    jautajums_4
    “Lai tās latviešu un varbūt pat krievu tantes gribētu par Sarmīti nevis Nilu balsot.”

    Sarmīte varētu uzmest “salto mortale”, nodziedāt kā Garanča, būt Nobela prēmijas laureāte ekonomikā‎, zemākie organismi vienalga balsos par savas sugas īpatņiem. Projektā “Имя Россия” par izcilākiem savas sugas brāļiem “кнутолюбивый народец” atzina savus lielākos bendes, sadistus un pederastus, Vaņku Bargo, Peķku Ambalu, Vovku Sifilitiķi un Staļinu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 10.32

    zanE. Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs pirmdien nespēja vai nevēlējās ne tikai paskaidrot, vai uzskata par adekvātu sava politiskā kompanjona Andra Amerika partijas biedra Aleksandra Brandava – pēc izglītības kordiriģenta – gandrīz 100 000 latus lielo atalgojumu divos pašvaldības kontrolētos uzņēmumos, bet arī paskaidrot, kā pašvaldībā tiek mērīta atdeve no šādu atalgojumu saņemošas amatpersonas. Tikmēr, kā rāda Pietiek aprēķini, pēdējos trīs gados Brandavs tikai šajos divos uzņēmumos atalgojumā kopā saņēmis 300 tūkstošus latu.

    Kas notiek ar tiem kordiriģentiem? Gan Teterovski, gan Brandavu tā Ušakova dome pievelk kā kaķi krējuma pods? Arī pati taču jūsmoji par SC pasākumiem Rīgā:):):)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 11.29

    >articulus100
    Sarmīte varētu uzmest “salto mortale”, nodziedāt kā Garanča, būt Nobela prēmijas laureāte ekonomikā‎, zemākie organismi vienalga balsos par savas sugas īpatņiem.
    ———————————————–
    Tantēm – gan krievu, gan latviešu, Sarmītes salto mortāle bez vajadzības. Tāpat kā pārejās Tevis uzskaitītās lietas. Vai tad Nils kaut ko no tā tantēm piedāvā?
    Varbūt nevajag piedāvāt tantēm salto, jo viņām vienkārši vajag parastas, ikdienas dzīvei vitāli svarīgas lietas. Kā tramvaja brīvbiļete, piemēram.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 14.13

    jautajums_4
    “Vai tad Nils kaut ko no tā tantēm piedāvā?”

    Nekādus talantus tas NKVDešņika pēctecis nepiedāvā, protams.
    Ko gan pusmaratonskrējējs, fašistu mēsls, staļinisma, rusisma un GULAG apoliģēts, bez 9. maija, feodālisma, masu nošaušanām, izbadējušām rindām, spīdzināšanām, Lubjanku, Butirku, kolchoza verdzību un smirdošu noziedzīgu krievu pasaulīti vispār spējīgs piedāvāt?
    Neko vairāk kā viņa elks, absolūtais krievs, bīstamākais noziedznieks, paranoidālais atriebīgais, alkatīgais kodolterorists un pedofīls, Putļers.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 15.19

    Nu ko,ja ar tikai tādiem talantiem apveltītais Ušaks&Co tomēr spēj izdomāt,ar ko pievilināt vēlētājus,liekot tiem aizmirst daudzas nepatīkamas lietas,tad ko gan var pasacīt par viņa konkurentiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 15.25

    …lno…”Kas notiek ar tiem kordiriģentiem? Gan Teterovski, gan Brandavu tā Ušakova dome pievelk kā kaķi krējuma pods?”
    —————————–
    …vai mums, kordiriģentiem, vajadzētu pārcelties uz citu pilsētu, ja Domi vada Ušakovs?….varbūt apgrēcīgi ir arī Dziesmu svētki, kas notiek Ušakova vadītā Rīgā?….

    …bet Tu tikām palasi Lato sacerējumus, viņš Jums – īstlatviešiem – tāds gaismas un patiesības nesējs, gandrīz vai Dieva balss – Jums vienmēr patīk uz viņu atsaukties un šķiet, ka tā Jums vienīgā lasāmviela…. :)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Jānis Derkusovs 25.05.2013. 17.29

    Ēriks
    Visi nevar, kā Ušakovs&Co, dzīvot pēc krievu parunas, “Стыд — не дым, глаза не выест”, tāpēc ar tik dāsniem solījumiem nebārstās. Pārējiem arī jādomā, kas būs ar Rīgas budžetu, pēc desmit, divdesmit, trīsdesmit gadiem, kad smirdīgā un noziedzīgā ušakovu pasaulīte sen jau būs pie Staļina. Nolaupīt strādājošam latu, lai par piecdesmit santīmiem izvizinātu pensionāru, tas arī tikai krievu vai krievmīļu(same shit) stilā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Jānis Derkusovs 26.05.2013. 00.16

    Ko tas līdz;ja tā ies,viņi varēs domāt par Rīgas budžetu vēl gadus četrus,kamēr Ušaks ap Rīgas budžetu darbosies.Šī zaraza jau būs atnākusi līdz Talsiem,kur krievu valodu var dzirdēt pa augstiem svētkiem vai pa radio.Parasti šoferi,atslēdznieki,pensionāri utt.,kuri nekad nav bijuši kompartijās vai augstos amatos,ir nokaitināti par visur esošo stagnāciju,negodīgumu,nesaprātīgām darbībām un gatavi balsot par SC,kas nebūtu domājams pirms gadiem četriem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 24.05.2013. 15.32

Nū…Es vēl varu klasiķus piesaukt…Orvela Dzīvnieku fermu, piemēram…
Tur arī daži bija īpašāki par citiem…Cūkas! Laikam arī bija ar augstāku izglītību…
Bet darba zirgs…Ko viņš jēdz, kas viņam labāk!
un par tām latviešu kundzēm un biļeti ir taisnība un asprātīgi, bet… Aicinājumā atņemt vēlēšanu tiesības ir diskriminācija vismaz pēc diviem kritērijiem:1) dzimuma-kundzes; 2) vecuma3) sociālā statusa un mantiskā stāvokļa-brauc ar tramvaju..
Un baidos, ka liela daļa no viņām būs ar augstāko izglītību….

+4
-9
Atbildēt

1

lismanis 24.05.2013. 15.23

“Viņš ierosina Latvijai spert radikālu soli – pieņemt, ka “vēlēšanās drīkst piedalīties tikai cilvēki ar augstāko izglītību un tikai tie, kas maksā nodokļus”.”

Par šo es arī būtu gatavs parakstīties. Principā nekad agrāk vēsturē demokrātija nav bijusi tik plaša. Lai man piedod visi tiešās demkrātijas fani, bet es uzskatu, ka tas varbūt arī bija pareizi, ka vēlēšanu tiesības nebija visiem. Tās ir jānopelna.

+7
-2
Atbildēt

1

    inesite15 > lismanis 27.05.2013. 18.45

    “bija pareizi, ka vēlēšanu tiesības nebija visiem” – 100 punktu – tikai ne jau tas papīrs ir tas, kas nosaka, būtu vai nebūtu.
    ( Pats smieklīgākais ir, ka ne durkas, ne narkologu bīstamākie sab-bai klienti, ne pat par ĻOTI nelabiem pantiem notiesāti ( un pat būrī sēdoši :))) ) …………
    un ko tik vēl nevar pieminēt – tie – ja vien konservatoriju beiguši – lunim necik kaitīgi neliekas :))) )
    Vēl tik nav tīrsugas apliecinājuma papīru pie kroņa naudiņu dalīšanas apbižotais politiski kulturāliskais Dieva dēls piekarinājis savai homo novus idejai .

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 24.05.2013. 15.20

Talpa Kurmītis
“..jo mūsu valsti visus šo gadus ir vadījuši ēlertveidīgi meļi, liekuļi un nelieši”

Vara visu laiku ir bijusi čekas pederastu partiju rokās. Paldies Dievam, ka pat apvienošanās tām nav līdzējusi un šai Saeimā tās vairs nesmird.

+4
-3
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 24.05.2013. 15.14

Fašisms tātad ir opozīcijā tai demokrātijas formai kas vienādo nāciju ar vairākumu, pazeminot to līdz lielākā skaitļa līmenim…
Benito Musolini
——————————————————————-
Benito laikam arī nepatika lumpeni…un tad vēl Ādolfs ar savu ideoloģiju par kungu rasi pret zemcilvēkiem…
Nu jūs, ar Hermani priekšgalā, te štrami laižat…Oi, oi, oi…
Un kā saprotu, tad Ir komentētāji sevi pieskaita pie izglītotajiem un izredzētajiem pretstatā prastajam pūlim. Visi, kā saprotu, jūtas piederīgi tiem, kuri drīkstēs balsot?
Un cik tad no jums tos 100.gr.kultūras skatās?
Es personīgi neskatos.

+2
-14
Atbildēt

1

    ilmisimo > Jānis Derkusovs 24.05.2013. 17.11

    H.L. Mencken – “Democracy is the worship of jackals by jackasses.”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Dina 24.05.2013. 14.31

Kurmītis
Skat, kāds mums te „elitārais intelektuālis” un pārcilvēks atradies. Viņam skauž, ka tantukas balso par Nilu tramvaja biļešu dēļ? Un tāpēc viņas uzreiz ir pārdevušās prostitūtas? A viņš pats ar ko nodarbojas? Gadījumā netirgo savu „mākslu” tieši par to pašu – par ieejas biļetēm? Tikai par 10 un 20 reizes dārgākām ?
Izklausās pēc neveiksminieka – sutenera žēlabām par veiksmīgāka konkurenta sekmēm … ja runājam paša hermaņa terminoloģijā … :)))

P.S. žunāliņam IR: Hermanis nevis „vēršas pret lumpeniem kultūrā un politikā”, bet gan nodarbojas ar fašistisku uzskatu popularizēšanu … šodien dalīs vēlētājus pēc diplomiem, rīt pēc ticības, parīt pēc deguniem …
Derētu šo interviju pārtulkot un nopublicēt kaut tajā pašā Vīnē, kur, starp citu ir ļoti, izcili politkoretka sabiedrība un attieksme pret citas tautības, reliģijas un ādas krāsas cilvēkiem … gribu redzēt cik populārs TUR viņš pēc tam būs …

+3
-25
Atbildēt

12

    Sandris Maziks > Dina 24.05.2013. 14.38

    Talpa Kurmītis
    “Gadījumā netirgo savu „mākslu” tieši par to pašu – par ieejas biļetēm?”

    Ja Ušakovs pelnītu maizīti gej-klubos, ko kopā ar Šleseru nedēļas nogalēs inspicēja, ar striptīzu, pārmetumu nebūtu. Kad fašistu mēsls, neostaļinistiskais ektrēmists – rusists rauš miljonus pārdalot sabiedrisko labumu, te jau prasās pēc kārtīgām dakšām, vai mieta uz ko uzmaukt.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > Dina 24.05.2013. 14.42

    Nesaprotu, kādēļ tērējat laiku un rakstāt? Vai jums algu pēc uzrakstīto zīmju un apmeklēto mediju skita maksā?

    Te jūs nevienu nepārliecināsiet balsot par Nilu, izņemot tos, kuri to tāpat jau ir nolēmuši. Un zinot jūsu kā komentētāja vēsturi kā TP un LPP trubadūram un to, ka lielākā daļa cilvēku jūs neieredz, panāksiet vēl pretējo efektu – atbaidīsiet kādu no balsošanas par tagad sev tik mīļu kļuvušo nilu.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Dina 24.05.2013. 14.46

    Kroplais āksts jau iemācījies vārdu fašists. Centīgs un talantīgs:))

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > Dina 24.05.2013. 14.54

    Uh, kāda histērija prostituēto jurģ-bendik-konstantinovu rindās. “Dienā” šajā atpazīstamjā stilā ašpadsmit komenti no vietas. Ne velti Hermani šogad atzina par “galveno Latvijas gudro” (neatceros precīzu nosaukumu).:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > Dina 24.05.2013. 14.59

    āksts jau iemācījies vārdu fašists. Centīgs un talantīgs:))
    ———————–
    Ino, nebrīnīšos, ka Kurmītis nākamo apgūs vārdu salikumu “fašizm ņepraiģot!”. Cilvēkam laikam pat maizītei naudiņas nepietiek.:(

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    kruskops > Dina 24.05.2013. 15.06

    Norobežojoties no interfrontistu līdzskrējēja un tanku bučotāja Talpas murmulēšanas, tomēr ir ko kritizēt. Par nodokļu maksāšanu gan lielais intelektuālis (par ko pašam sevi labpatīkas uzskatīt) varētu paklusēt. Kurš tad pats piekrita klasiskajai shēmiņai savā laikā uzandelējot dzīvokli par simts latiem kopā ar sekciju un podiem par desmitiem tūkstošu, lai nemaksātu nodevu? Hermanis!
    Nav izslēgts, ka vajadzētu kaut kādus kritērijus, lai iegūtu tiesības vēlēt. Ir taču vesela virkne lietu, kas prasa iepriekšēju zināšanu pārbaudi, lai tās varētu veikt, bet šeit runa ir par valsts nākotni. Tomēr nezin vai kritērijs būtu augstākā izglītība. Šodien to katrs maksātspējīgs, dzīves laikā pusotru grāmatu izlasījušais var nomuļļāt un dabūt to diplomu.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 24.05.2013. 15.07

    Kurmītis >>> roberts_j
    Sava prieka pēc, protams !
    Man patiesi sagādā neizsakāmu baudu šajā uzpūtīgo, iedomīgo un par-sevi-tik-augstās-domās esošo sorozīdu portālā kārtējo reizi iebakstīt degunā šmucīgo patiesību par dzīves īstenību un viņus pašu cūcībām un pēc tam skatīties, kā šie savā naidā un ļaunumā ārdās. Pēc maniem komentāriem ļoti bieži seko visādu „articulus-veidīgo” necenzētas lamas … kur nu vēl uzskatāmāku piemēru tam, kurš PATIESĪBĀ šajā valstī ir lumpens … :)))
    P.S. IR standarta publiku vislabāk raksturo tas jaukais sižets no LTV tiešraides, kad „patiesības sludinātāja” un par tautu tik liekulīgi rūpes paudošā jēlerte nespēja atbildēt uz elementāru jautājumu – cik maksā trolejbusa biļete ? … jo acīmredzot nav ar trolejbusu pēdējos gadiņus 10 braukusi …
    Tā arī ir atbilde uz to, kāpēc mēs esam tur, kur esam – jo mūsu valsti visus šo gadus ir vadījuši ēlertveidīgi meļi, liekuļi un nelieši, kuri, lai tiktu pie Siles, citam – godīgākam, gudrākam, spējīgākam, bet ne tik nekaunīgam, ir gatavi dzīvam ādu pār acīm novilkt un vēl teiks, ka tas esot tiesiski … visi šie viduslaiku jezuīti, franciskāņi un pārējie nagu maucēji ir bērnudārza audzēkļi salīdzinot ar mūsu šodienas „tiesiskajiem un godīgajiem” … :)

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    grislits > Dina 24.05.2013. 15.47

    Talpa: Tā arī ir atbilde uz to, kāpēc mēs esam tur, kur esam – jo mūsu valsti visus šo gadus ir vadījuši ēlertveidīgi meļi, liekuļi un nelieši, kuri, lai tiktu pie Siles, citam – godīgākam, gudrākam, spējīgākam, bet ne tik nekaunīgam, ir gatavi dzīvam ādu pār acīm novilkt un vēl teiks, ka tas esot tiesiski …
    _________________________

    Un tagad lūdzu paskaidrojat kādēļ šī definīcija nebūtu piemērojama Šķēlem, Šleseram, Lembergam un pats būtiskākais – jūsu tagad aizstāvamajiem Ušakovam un Amerikam? Šie pēdējie divi taču ir tāds nekaunības kalngals, ka tur neviens blakus nestāv.

    Nezinu par Ušakova agrākajām gaitām, nav sanācis satikt viņa jaunības dienu līdzgaitniekus, bet pietiek apskatīties viņa intervijas un faktu interpretācijas, lai saprastu, ka viņš ir nekauņu nekauņa, liekuļu liekulis un kretīnu kretīns.

    Bet Ameriku tādu raksturo ne tikai tagadējās uzstāšanās, bet viņa līdzgaitnieku atstāsti par viņa uzvedību dažādos laika posmos, arī no astoņdesmitajiem no komjaunatnes. Jau tad viņš ir bijis līdējs un vienmēr pieslējies tur, kur piķis vai amats nāk, un tos, no kuriem labumu karjerā nav saskatījis, spļāvis virsū un izlicies nepazīstam ikdienā. Bet tiklīdz kāds tāds cilvēks nonācis postenī vai pie kāda darījuma, kur Ameriks varētu gūt labumu, tā Ameriks momentā ir bijis klāt un laizījies apkārt un glaimojis, ka maz neliekas. Un tāds pats viņš ir tagad.

    Tādēl lūdzu vēlreiz, paskaidrojiet ar ko Ameriks vai Ušakovs ir pieklājīgāki, godīgāki, iecietīgāki vai vēl kādā ziņa pozitīvāki par jūsu nīsto Ēlerti? vai vismaz vienlīdzīgi? Es kaut kā nevienu pozīciju nevaru saskatīt, kurā Ēlerte būtu sliktāk vērtējama, pat ne vienādi ar tiem diviem lielajiem kretīniem.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Dina 24.05.2013. 17.00

    @roberts_j:

    Ar šo fruktu diskutēt ir bezjēdzīgi. Argumenti tāpat nestrādā, jo viņa mērķis jau nav diskutēt, mērķis ir tikai apliet ar mēsliem visus, ko īpašnieks šajā brīdī liek:) Apliet tā pa prasto, melojot un gānoties.

    @Kurmītis
    Man tik viens “kurmītim” jautājums, (bet nu apmēram jau iedomājos atbildi) – Pats sev neliecies pretīgs? Vairs ne?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 24.05.2013. 17.39

    Kurmītis >> roberts_j
    1. Es nekad neesmu licis uz viena plaukta Šķēli, Šleseru un Lembergu. Tas ir tāds kārtējais sorozīdu triks – VISUS oponentus vienlīdz noliet ar dubļiem. Vienlaikus – tas ir papildus pierādījums tam, ka ne jau viņu darbi (vai nedarbi) patiesībā ir tas, kā dēļ šie 3 cilvēki tiek KOPĀ demonizēti un taisīti par grēkāžiem. Katram no viņiem ir SAVI grēki. Viņus vienojošais moments ir tikai viens – viņiem bija (Lembim vēl ir) politiskā VARA un IETEKME. Līdz ar to viņu kā politiski ietekmīgu personu iznīcināšanas galvenais mērķis bija tikai viens – šo varu un ietekmi PĀRŅEMT. Tas arī viss. Un tās pasaciņas par nez kādiem pārkāpumiem, noziegumiem, u.t.t. un moralizēšana par nez kādiem principiem bija un ir tikai IEGANSTS, lai šo mērķi realizētu. Kā mēs visi zinām šodien, jenoti zog nebūt ne mazāk, bet pat krietni vairāk nekā iepriekšējie (kampara tumbočka vispār visu laiku labākā anekdote!), tikai savas cūcības pamanās piesegt ar mediju un tiesībsargājošo institīciju palīdzību , kurus ir sagrābuši savā kontrolē.
    2. Ja ir ļoti, ļoti, ļoti liela vēlēšanās, tad, kur piekasīties, var atrast ikvienam. Un, ja tās vēlēšanās nav, tad pēkšņi tas pats Šķēle no oligarha un nelieša pārtop gandrīz vai par Nācijas Glābēju, kādu viņu tās pašas jēlertes un Nellijas Ločmeles tā pati avīze Diena reklamēja un aprakstīja 90-to gadu otrajā pusē. Laikam gan lieki atgādināt, ka savas dzīves galveno cūcību – lauksaimnieciskās pārstrādes rūpniecības sagraušanu un prihvatizāciju viņš JAU uz to brīdi bija realizējis. Un nekas – bija labais puisis “tiesiskajai un godīgajai” jēlertei !?? Tad kā sanāk – kad jēlerte meloja – toreiz, kad Šķēli slavēja, vai vēlāk, kad viņu par oligarhu saukāja?
    3. Nedz Ušakovs, nedz Ameriks nekādas lielās cūcības pēdējos 4 gados taisījuši nav. Ja ir – pasaki KONKRĒTI – KĀDAS. RE: Baltica NEATKARĪGA izpēte apliecināja, ar budžeta deficīts Rīgai ir tāds pats, kā bija … šīs jenotu nepārtrauktās fantāzijas neapstiprinājās. Pasaciņas par mistiskajiem 20% tā arī r palikušas bez jebkāda faktoloģiskā seguma, neskatoties uz to, ka zem viņiem rok gan Knab, gan Ekonomikas policija, gan visi pārējie SAB-i. 4 gadu specdienestu darbības rezultāts ir NULLE ! Kas manā uztverē pilnīgi noteikti nozīmē tikai vienu – tie ir kārtējie ciniskie MELI. Savukārt to, ka jenoti ir gatavi izmantot vismetīrākās un zemiskākās metodes savu politkonkurentu nomelnošanai, pierāda kaut vai ”jaukās” priekšvēlēšanu video filmiņas par saskaņiešiem …
    4. Kas attiecas uz Ameriku un kāds viņš ir “komjaunietis” … a tu zini, kāda jēlerte bija “komuniste” ? Kas pie tam iestājās partijā tad, kad Atmoda gāja vaļā jau pilnā sparā? Un ko viņa TF laikā darīja, kādas nelietības strādāja, lai IZNĪCINĀTU Veidemanes vadīto “Atmodu” un tās vietā par Atmodai piešķirto naudu sev, mīļajai izkārtotu Galvenās redaktores un vēlāk – īpašnieces vietu Dienā ??
    Ameriks vismaz nesit sev pie krūtīm un liekulīgi nebrēc, ka esot vistiesiskākais un godīgākais šajā valstī. Vismaz tam kauna pietiek. Un ar to vien viņš JAU ir godīgāks un labāks par šo stervu.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 24.05.2013. 17.41

    Kurmītis >> raitis_ licitis
    +++Ar šo fruktu diskutēt ir bezjēdzīgi. Argumenti tāpat nestrādā,+++
    ??
    Kādi argument, lūdzu ?? Kaut vienu nosauc!

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Dina 24.05.2013. 19.42

    raitis_licitis
    “Pats sev neliecies pretīgs? Vairs ne?”

    Atbildēšu viņa vietā. Neviens sev neliekas pretīgs, pat tāda Antonijas ielas nama kanalizācijas žurka, kas sevi par kurmīti lepni dēvē, ne. Kad kāds sajūtas sev pretīgs, kas katram normālam gadās, tas mainās.
    Čekistu skolā, kur kurmītis bija demagoģijas izcilnieks, tādas jūtas
    kā nepatika pret sevi tiek izskaustas bez ierunām.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

Inna Jagņuka 24.05.2013. 13.59

Diemžēl ne jau tikai izglītība nosaka cilvēciskās kvalitātes. Domāju, ka Latviju vairāk notur parastie lauku cilvēki nevis augsti izglītotie muižnieki, curikas, kažokas un seglenieki. Plika izglītība bez patriotisma un savu sakņu apziņas veido tikai intelektuālu kosmopolītu pūli, kuri nepakļaujas populistiskiem saukļiem, bet brīnišķīgi pakļaujas naudas un iespēju vilinājumiem.

+20
-7
Atbildēt

2

    dro > Inna Jagņuka 24.05.2013. 15.05

    Gudrs putns! +1

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Inna Jagņuka 24.05.2013. 18.31

    @Irbe
    Drīzāk jau aktīvie lauku ļaudis… tie, kas spēj apkopt savu saimniecību, izglītot savus bērnus un vēl iesaistīties kultūras dzīve (vai vismaz kopjot to ģimenes lokā).

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 24.05.2013. 13.48

Hermanis, kā jau liels mākslinieks un ģēnijs, ir ideālists. Viņa teksti ir vērtīgi tajā ziņā, ka labāk palīdz saprast problēmu saknes. Tādi cilvēki sabiedrībā ir ļoti vajadzīgi. Bet! Dzīvē tomēr viss ir savādāk, tas ir – nekas un nekad nav ideāli. Un šādus cilvēkus pie varas labāk nelaist, jo tā nav viņu misija. Var sastrādāt arī lielas ziepes….

+6
-5
Atbildēt

3

    Una Grinberga > putekliic 24.05.2013. 14.04

    @andrejs
    Bez ideāliem grūti noteikt, vai ir izvēlēts pareizs virziens!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 24.05.2013. 14.15

    Nu, nez’ vai šoreiz tas ir tas gadījums. Pēc Hermaņa spriežot, parezāks virziens būtu autoritārisms. Šādi cilvēki varāk palīdz uzturēt morāli ētiskos standartus. Tā ir viņu vērtība.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > putekliic 24.05.2013. 15.00

    Gudri cilvēki tomēr spēj saskatīt tālāk nekā parasts darba rūķis. Gudru cilvēku nav visai daudz un tāpēc cienu Hermani, jo viņš var būt brīvs, jo ir savā būtībā liels. Kaut vairāk būtu mums gudru cilvēku nevis lumpeni, kas dažu santīmu vārdā ir gatavi nodot savu valsti!

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Jukna 24.05.2013. 13.40

Domājošais mazākums kļūst par “stulbā vairākuma ķīlniekiem”, lumpenu ķīlniekiem – jā, tā nu tas ir. Tomēr jādomā, vai valsts televīzija var kaut ko īpaši labot. Reitingi kaut kādā mērā atspoguļo situāciju. 100g skatās pavisam maz, turklāt – cik daudzi tiešām skatās, nevis TV vienkārši ieslēgts, lai seriālu nenokavētu. Kālab domāt, ka “stulbais vairākums” ir noskaņoti mazināt savu raksturojošo kvalitāti? Ir taču tik daudz alternatīvu, ko skatīties.

+5
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 24.05.2013. 13.37

Alvim protams taisnība. Tikai praktiski ieviest vēlētājus ar augstāko izglītību būtu neiespējami …un ko darīt ar latviešu galdniekiem, mēbeļniekiem, JRT dekorāciju ceha darbiniekiem, vidējo speciālo izgītību ieguvušajiem utt, ne visiem augstākā izgl. ir nepieciešamība?

+9
-1
Atbildēt

1

    elinaliepina > Ligiña Doniña 24.05.2013. 16.59

    Tu droši zini, ka JRT dekorāciju cehā kāds ir bez augstākās izglītības?!!!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 24.05.2013. 13.23

Hermanim taisnība par visiem 100%.
Taisni sab. TV uzdevums ir nevis pielāgoties vairākuma gaumei un audzēt reitingus, bet gan mēģināt ietekmēt sabiedrību, veicinot tās izglītošanu, stimulējot domāšanu, utt., nevis to lumpenizējot, un kļūstot par kārtējo primitīvas izklaides TV.
Priekš tam mums ir visas pārējās TV, ja pēc tādiem principiem darbosies arī tas apv. sab. mēdijs, ko tagad tur it kā veido, tad kam tas vajadzīgs, tikai, lai kādi partijām tuvi cilvēki varētu “apgūt” tos 42 mulj., un iznīcināt pagaidām vēl normāli strādājošo Latvijas radio?
Reitingi kvalitatīvai TV celsies, pamazām, bet, celsies, ja tikai tā konsekventi pieturēsies pie augstiem standartiem, daudzi ir izslāpuši pēc kvalitatīviem un gudriem raidījumiem, nevis lētiem seriāliem un šoviem.
Taisni jābrīnās, ka tie, kas to organizē, nesaprot ( vai, varbūt, negrib saprast) tik elementāras lietas.
Kaut, daudziem politiķiem, īstermiņā, izglītota sab. tikai traucē, toties lumpenizēta ir izdevīga, bet, vai tad mums vajadzētu iet Krievijas vai Itālijas, nevis , piemēram Francijas un Vācijas ceļu?

+16
-2
Atbildēt

3

    aivarstraidass > ligakalnina 24.05.2013. 13.38

    >>> Taisni sab. TV uzdevums ir nevis pielāsgoties vairākuma gaumei un audzēt reitingus, bet gan mēģināt ietekmēt sabiedrību, veicinot tās izglītošanu, stimulējot domāšanu, utt.
    ========
    Šis vilciens jau ir aizgājis – atskaitot šo Jūsu komentu, nav gadījies dzirdēt, ka Latvijā kāds piedāvātu ar TV palīdzību veicināt sabiedrības izglītošanu, stimulēt domāšanu, utt. Labākais veids kā veicināt (it īpaši bērnu un jauniešu) izglītošanu un domāšanu – izmest TV kasti pavisam.

    Daudzās ģimenēs (arī manējā) jau tagad veiksmīgi aizstāj televīziju ar parastu Interneta pieslēgumu, atfiltrējot drazas un kontrolējot datorlaiku. Tanī pašā YouTube var atrast vairāk derīga ko skatīties nekā visās Latvijas televīzijās kopā – vajadzīga tikai vecāku palīdzība, kas parāda bērniem uz vērtīgāko.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 24.05.2013. 13.56

    Jā, patreiz tā arī ir, bet es, acīmredzot, būdams savam vecumam neatbilstošs naivs idealists, cerēju, ka taisni tāpēc, lai to visu darītu, arī tiek veidots tas apv. sab. mēdijs, izskatās, ka, kārtējo reizi, ne tikai mani, bet, daudzus, gaida kārtēja vilšanās.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    jirfm > ligakalnina 27.05.2013. 10.30

    Sabiedrība ir imūna pret šādu ietekmēšanu un “izglītošanu”, tā neskatās to, kas tai neinteresē. Piemēram, es “100 grami kultūras” neskatos, jo tas nav interesants (LTV vispār ir ļoti maz interesantu pārraižu).
    Piekrītu, ka sabiedriskajam medijam jābūt vismaz reizes trīs augstākiem kvalitātes standartiem nekā privātajiem medijiem, bet no tiem nebūs nekādas jēgas, ja saturs un tā pasniegšana nespēs sabiedrību piesaistīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

enjoy 24.05.2013. 13.22

http://www.diena.lv/dienas-z...

Hermanis tiešām ir ģēnijs, jo mazi ir cilvēku, kuri tik skaidri un precīzi spēj domāt, ranžēt prioritātes, redzēt kontekstu un skaidri savu domu izklāstīt, pareizi saliekot akcentus.

+20
-4
Atbildēt

0

aivarstraidass 24.05.2013. 13.19

Intervijas dēļ īpaši pirku “Sestdienu” – un secinājumi tiešām ļoti trāpīgi. Paldies A.Hermanim par iedrošinājumu pretoties pūļa stulbumam! Vienīgi viņa piedāvātais risinājums (izglītības cenzs vēlēšanās) nešķiet realizējams – būs liela brēka par “demokrātijas deficītu” (sak, pie nepilsoņiem pieliek klāt vēl kaut kādus cilvēkus bez balstiesībām), bet lumpenu iespaids politikā nemazināsies. Pat lumpen-politikas ikona – Kambodžas valdnieks Pols Pots bija mācījies Francijas augstskolā. Ja neskaita īpaši nelabojamus gadījumus, vairumu vēlētāju par “lumpeniem” pataisa nevis izglītības trūkums, bet neprecīza komunikācija no SC oponentu puses.

Teiksim, Rīgas budžeta izsaimniekošanu var atspoguļot pietiekami korekti un objektīvi; arī ieguvumus no māju siltināšanas – var izveidot infografikas, kas atspoguļo svarīgākos rādītājus. Objektīvā patiesība ir pietiekami satraucoša, lai cilvēkus pārliecinātu – un mūsdienās lietas būtību var labi izskaidrot kaut vai cilvēkam ar 9 klašu izglītību: cik Rīgas pašvaldība maksās kreditoriem; kāds būs siltuma rēķins vienā vai otrā gadījumā, utt. Bet šāda patiesība nevienam nav vajadzīga – tai vietā NA+V+RP ļauj diskusijas toni noteikt SC. Apspriež ušakovistu transporta atlaides un citas lietas, kas varētu interesēt lumpenus.

Ja pret cilvēku politikā visas partijas izturas kā pret lumpenu, viņš sāk arī atbilstoši balsot. Pret SC demagoģiju var palīdzēt tikai patiesība un likums nevis kaut kāda “uzlabota demagoģija”. Kā Gēte rakstīja “Und das Gesetz nur kann uns Freiheit geben” (Un tikai likums var mums dot brīvību.)

+30
-1
Atbildēt

5

    dro > aivarstraidass 24.05.2013. 13.46

    Kalvis Apsītis+!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > aivarstraidass 24.05.2013. 15.52

    Kad sāku lasīt Hermaņa domas par “100 g kultūras”, pirmajā brīdī sadusmojos: – It kā Latvijā nebūtu clvēkku, kas iet uz ballēm, dejo pie jaukās šlāgermūzikas; cilvēku, kas katru rītu iet slaukt savas 2 govis laukos, un, ticiet man, viņus neinteresē Māra Sirmā iestudētās Stravinska “Kāziņas”. Arī viņiem ir domāta Latvijas Televīzīja. Bet par visu pārējo – par ušakoviem, tantēm, kas pārdosies par brīvbiļeti – piekrītu par 100 %. Cik svarīgi, ka ir cilvēki, kas pasaka to publiski un skaidri, bez puķainas stostīšanās par intergrāciju, latvieš- un krievvalodīgajiem, LR valstpiederīgajiem unn nepiederīgajiem, par cilvēkiem, kas pārvietojas brīvi starp kalniem un jūru…. Paldies Hermanim!

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > aivarstraidass 24.05.2013. 15.57

    Pareizi! Ir ļoti plašas iespējas visus tos hūtes un maigo varu nolikt pie vietas, bet kur nu – lej tik ūdeni uz viņu dzirnavām!
    Suņi rej – karavāna iet tālāk!
    Un skaitās izglītoti tak!!!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > aivarstraidass 25.05.2013. 02.47

    Hermanis ir cilvēka personības un sabiedrības identitātes un pašapziņas provakators,kurš iedomājas ka viņš vienlaicīgi var būt gan prokurors,advokāts un tiesnesis..
    Īsi sakot – šizofrēnijas spogulis :)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > aivarstraidass 25.05.2013. 08.58


    Hermanis, tā ir mūsu sirdsapziņa, lai arī kā nelegāļi, cilvēces pabiras, to nīstu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dro 24.05.2013. 13.17

Viņš ierosina Latvijai spert radikālu soli – pieņemt, ka “vēlēšanās drīkst piedalīties tikai cilvēki ar augstāko izglītību un tikai tie, kas maksā nodokļus”.
_____________________
Lūk, šis ir ierosinājums, par kuru es balsotu ar visām četrām:) Izglītības cenzu gan vajadzētu pazemināt – ne katru individu izglītība iemāca domāt. Spilgts piemērs Nasing spešal:):):)

+17
-7
Atbildēt

9

    Una Grinberga > dro 24.05.2013. 14.01

    @Ino
    Sasmējos! :D Šķiet, ka cenzs ir jāsamazina, lai Tavs elks, kamīnmeistars Parādnieks, varētu iet balsot!

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 24.05.2013. 14.33

    Nasing spešal!
    Kamīnmeistars noteikti labāk kā tādi “bizņesmeņi”(pašam smiekli nenāk?) kā nodokļu šmaucēji, fašistu līdzskrējēji, sprūdži
    http://www.pietiek.com/raksti/sprudzs_pern_turpinajis_apjomigi__optimizet_,_aiznemoties_iespaidigas_summas

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.05.2013. 14.42

    Nasing Spešal. Varbūt kļūdījos – nav vainīga izglītība, bet skleroze vai abi vienā, kad jūk gan sarunu biedri, gan viņu sacītais?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 24.05.2013. 15.40

    – nav vainīga izglītība, bet skleroze vai abi vienā, kad jūk gan sarunu biedri, gan viņu sacītais?
    _________________________________ Ne.
    Nav vistā!

    vainīga svaigi latviskotā Kirkegora grāmata “‘Slimība uz nāvi”‘- RP birojā esot saņemta…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 24.05.2013. 15.50

    Izglītība noteikti nav = ar intelekts. Vislielākās muļķības pasaulē sastrādā tieši superprofesori ar cāļa smadzenēm!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilzezeebolde > dro 24.05.2013. 19.20

    Lai saņemtu atļauju piedalīties vēlēšanās, reizi 4 gados jāpārkārto tests eksaktajās zinātnēs un loģikā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 24.05.2013. 20.14

    Mr. V
    Pietiktu jau iesākumā, ja atņemtu tiesības vēlēt krimināli sodītiem, bet vainu vēl neizpirkušiem, lai fašistu mūdžiem, neostaļinistiem, tiktu daudz mazāk balsu, ja tiem vēl pievienotu parazītus, kas pārtiek no pabalstiem, tiem kuces bērniem vispār nekādu izredžu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 25.05.2013. 11.50

    Otrā pusē vēlēšanu listei IQ tests, ja nav nokārtots, biļetenu atzīst par nederīgu. :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > dro 25.05.2013. 17.09

    “nulle vēlēšanās drīkst piedalīties tikai cilvēki ar augstāko izglītību
    ————————
    “Turības” diploms derēs?
    Tas ir viens no debīlākajiem priekšlikumiem ko esmu lasījis… ”
    ………………………………..
    Kāda starpība – lasījis Tu vai nelasījis – galvenais, ka personažs akademisku papīru sev sagādājis – a ko – velti nauda zemē nomesta !?
    ( Sevišķi, ja zin tās augsti izglītotās nekam 100 gadus nevajadzīgās t.s. inteliģento bezdarbnieku rindas )
    ( Kaut kā liekas, ka zero sapnis jau ir sen kā piepildījies – ne tikai piedalījušies, bet savēlēti vairumā :) )

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 24.05.2013. 13.10

” domājošais mazākums kļūst par “stulbā vairākuma ķīlniekiem”, lumpenu ķīlniekiem” –
pilnībā piekrītu un turklāt pastāv liela aizdoma, ka tas nenotiek tā vienkārši pats no sevis, man ir pārliecība ka kāds ne visai draudzīgs mūsu valstij
tos striķīšus rausta, pakāpeniski izrādot savu maigo varu un slikti ka mēs tam pakļaujamies un pārdodamies .. kaut vai ja palasās mērķtiecīgi nomelnojošus komentus internetā visos rakstos kur tiek runāts par mūsu valstī , vai palūkojas uz kungu (biedru ) kuru mums nozīmēja par prezidentu..kāda tur kultūra.. bet no otras puses ,ja domājošais mazākums rīkotos aktīvāk, tad arī grūtāk būtu melniem spēkiem šiverēt….piekrītu Ķīps – mums tiešām pietrūkst īstas labēji liberālas partijas..bet godīgi sakot kārtīgu politisku partiju, kādas ir Rietumos pie mums vispār nav, ir kaut kādas interešu grupas, apvienības ar milzīgu sponsoru ietekmi un prognozējami neprognozējamiem Saeimas balsojumiem.. nerunājot nemaz par praktiski neslēptu 5. kolonnu – Krievijas PŽiVa vietējo filiāli un viņu atbalstītājus – Kremļa televīziju aptaurēto latviski nerunājošo pūli

+22
-2
Atbildēt

3

    dace_roze_lmt_lv > ltvpanorama 24.05.2013. 13.15

    ” domājošais mazākums kļūst par “stulbā vairākuma ķīlniekiem”, lumpenu ķīlniekiem”

    – Vai zināt, kad un kādos apstākļos tas notiek?

    Tādos gadījumos, kad “domājošais mazākums” nav nedz profesionāls, nedz domājošs.

    Kaut kā ASV vai Lielbritānijā tā nenotiek. Vai zināt, kāpēc? Tāpēc, ka to valstu politiķi ir profesionāli un domājoši. Apmēram, kā Rīgas domes priekšsēdis Nils Ušakovs.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Dina > ltvpanorama 24.05.2013. 14.48

    Kurmītis >> Andrew

    +++….pastāv liela aizdoma, ka tas nenotiek tā vienkārši pats no sevis,…+++
    Va Vellos!
    Nu kā kulaks uz acs !!!
    Un kā tu to pamanīji ??
    Piebildīšu – un to – šādu SISTĒMU veido un rada tieši jenotveidīgie pļurkstiņi, tie „tiesiskie un godīgie”, kuri dzīvo ar svēto pārliecību, ka viss, ko viņi izdomā un dara ir labi tieši tāpāc, ka to dara viņi … :
    – tieši viņi, atnākot repšem, ieviesa principu, ka ar opozīciju nav jādalās nekādā politiskajā varā, kā bija līdz tam (tagad paši sēž Rīgā dziļā opozīcijā);
    – tieši viņi ieviesa principu, ka masu mēdiji ir nevis objektīva 4-tā vara, bet gan nopērkami „pareizā viedokļa” paudēji, tagad brēc, ka krievvalodīgā prese uir nopirkta;
    – tieši viņi sāka plaši izmantot VALSTS represīvās strukūturas cīņā ar politkonkurentiem – un ak, Dieks, kā viņi kauks un spiegs tad, kad šīs struktūras tieši pret viņiem pašiem sāks izmantot viņu varas mantinieki;
    – viņis šodien pieņem pat politiski motivētus likumus, lai iznīcinātu politiskos oponentus – un es jau tagad redzu gara acīm, kā viņi brēks, kad nākamajā Saeimā uzvarējušais Saskaņas centrs pieņems, piemēram, likumu par to, āboltiņai ir jāiet pasēdēt aiz restēm par sava vīra biznesa nekaunīgo un cinisko lobēšanu, vai Pīļknābim par noziegumiem pret tautu un apzināto Krājbankas nogremdēšanu … un tici man – viņi būs pirmie, kas brēks !!!

    Tā ka. Tieši pašas latviskās partijas, kuras ir pie varas šajā valstī jau 23 gadus, ir izveidojušas pastāvošo koruptīvo, prettautisko un pretlatvisko sistēmu … :)))

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ltvpanorama 24.05.2013. 21.10

    kurmi..Lembis nebija no PSKP? gāzi nesagrāba čekisti? Indriksons, ko bija disidents Helsinku grupā jeb strādāja stūra mājā (nav brīnums ka futbola čempionātā joprojām maķperemaķ iet)? ..5. kolonna te visu laiku labi finansēta pirka visu pa labi pa kreisi, diemžēl arī mūsu tautiešus..un Tev nelgam tas viss dikti pie sirds vai ne? kā mēslu vabolei..jo lielāka sūdu bumba jo tev savoku algotajam skribentam lielāks orgasms..bet Eiropa, Nato un ASV tev pamatīgi bojā garīgo..jo viņi ir te un taviem biedriem bremzē izplešanos..jā, man kauns ka mums kolaborantu ir daudz vairāk kā Igaunijā un Lietuvā, bet mēs arī visvairāk cietām no okupācijas, dēl visādiem lumpeņiem , sociķiem un komuņagām, kas sarkanās lupatas vicināja krievu tankus sagaidot un nododot savus tautiešus.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

grislits 24.05.2013. 12.45

Nākas piekrist Hermanim.

+16
-3
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 24.05.2013. 12.44

Hermanis ir visiem zināmais Bidlostanas pārstāvis. Tas ir par Hermani:

Небыдло — подвид быдла, в силу ряда субъективных причин не считающий себя таковым. Отличается уверенностью в своей явной богоизбранности и в определенном превосходстве над остальными

Небыдло часто вырастает в семье небыдла, чаще всего — так называемой советской интеллигенции, которая только вчера выползла из деревень в города, получила бесплатную гуманитарную вышку, прочла три художественные книжки и на основании этого считает себя элитой, в отличие от тупых рабочих.
Для различения своего статуса и быдлячего, небыдло требует соблюдения разных условий. Обычная отговорка — «он не такой как я, значит он быдло». Даже если все условия соблюдены, небыдло не успокоится пока не найдет хоть один недостаток. В этом уже виден изначальный смысл жизни небыдла.
В споре небыдло оперирует вариациями на тему «вы — быдло», считая, что причисление противника к пидарасам (даже если это правда, что далеко не всегда так!) делает его самого Д’Артаньяном, то есть исходит из абсолютно быдланской системы ценностей, подразумевающей вместо объективных оценок сиюминутные относительно-субъективные.

http://lurkmore.to/%D0%9D%D0%B5%D0%B1%D1%8B%D0%B4%D0%BB%D0%BE

+2
-13
Atbildēt

3

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 24.05.2013. 12.54

    super_e-y-e
    “Небыдло”, tas pac, kas “не русский”, “не шарикоф”, nenozīmē neko. Tas var būt koks, akmens, vai putns debesīs.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    intars_busulis > dace_roze_lmt_lv 24.05.2013. 17.48

    Vai varētu nelietot valodu ko kāds nesaprot? Man šķita kad raksts bija par kultūru nevis par kādas svešas valodas poporizēšanu. Visvairāk ienīstu to sabiedrības daļu kas lielās ka ir baigie patrioti, bet visu laiku uzmācas ar svešas valodas rakstībām un izteicieniem. :/

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 24.05.2013. 19.34

    Thomas
    Neķer kreņķi, dažreiz ir tāda vajadzība uzrakstīt svešvalodā, pavisam svešā un pat naidīgā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Ieva 24.05.2013. 12.42

Atbalstu Hermani. Man apnikusi ohlokrātija. Tiem, kas nezin svešvārdus, paskaidroju- pūļa vara. Manuprāt, tas būti tikai normāli, ja vēlēšanās balsotu tikai tie, kas valstij dod vairāk nekā no tās saņem.
Citādi – ielieciet “mana balss” balsojumu ar jautājumu – “vai gribat rietumu algas?” un atbilde būs, “jā”,ar tālāko viržibu uz Saeimu, kaut gan to nevar izdarīt tikpat slinki dzīvojot un strādājot kā līdz šim. Man ir apnicis, ka cilvēki tikai gaida, ka viņiem maksās, ka valsts dos, nodrošinās, piešķirs.., aizmirstot, ka pašam jānopelna, jāstrādā, jāpiedalās valsts pārvaldē, jācīnās ar negācijām, ir jādod valstij, nevis tikai jāgaida no tās.
Tāpēc, saku jau nez kuro reizi, balsotu par labēju partiju, tādu kāda bija Tečerei Anglijā savulaik, bet nav, visas kreisas..

+23
-7
Atbildēt

18

    grislits > Ieva 24.05.2013. 12.47

    Daudzi cilvēki, laikam padomju ietekmē un arī pēcpadomju perioda smadzeņu skalošanas ietekmē, joprojām nesaprot, ka galvenais valsts elements ir viņi paši, tauta, nevis valdība, un ka notiks tikai tas, ko paši darīs. Neviens gaidītājiem neko nedos.

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Ieva 24.05.2013. 13.09

    Interesanti gan neoliberālisma vēl pietrūkst LV politikā ? :) Interesanti gan par ko maksā nodokļus LV iedzīvotāji un pastāv Latvija, ja izrādās viss pašiem jāsakārto – kkāda dzimtcilvēku iekārta ?! Riebjās klausīties visvarenos, ja ir skaidri redzams, ka vainojama sistēma un tā jālabo kopīgi nevis jāizrāda kaut kāda nelietderīga iniciatīva ! Ja kas Latvijā pietrūkst tad ir sociāldemokrātiska partija šī vārda īstā nozīmē, jo labējuma ekonomikā, pretēji nacionālajai jomai, kur šis labējums ir vajadzīgs kā ēst, ir bijis pārpārēm un tas ir skaidri manāms – Latvija ir valsts bagātniekiem, bet strādājošos slauc visi un pēc pilnas programmas !

    P.S. Lai arī Hermaņa teiktais ir cēlu domu domāts, taču bīstama tendence iezīmējas sākt diskutēt par to, kam pienākas balstiesības…no tā ir viens solis līdz autokrātijām un boļševikiem, nacistiem…kaut gan, laikā, kad banķieri un spekulanti ir palikuši tik nekaunīgi, varbūt komunisms ir tieši tas, kas palīdzētu visu salikt savās vietās ?

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Ieva 24.05.2013. 14.35

    KUR LATVIJĀ IZPAUŽAS PŪĻA VARA?!!

    Piemēram, apšaude kino – visi vidējie LV iedzīvotāji vienā balsī kā pie TV, tā internetā pieprasa aizliegt ieročus, atjaunot nāvessodu, etc. Ja būtu pūļa vara, tad tas arī notiktu, bet nenotiek, jo valdība tomēr nav nojūgusies, un neticamā kārtā neviens populists pagaidām nav mēģinājis šādas situācijas izmantot.

    Tas pats atkārtojas pēc jebkuras traģēdijas Latvijā un citur pasaulē, un atšķirībā no Latvijas citur pūļa neprātu parasti veldzē ar pilsonisko brīvību ierobežošanu. Vispirms brīvprātīgi obligāts rentgens un apčamdīšana lidostās, tagad jau mēģina aizliegt 3D printerus pirms vispār jebkas ir noticis. Šaujampulveri arī jau pasludinājuši par masu iznīcināšanas ieroci.

    Bet arī tie vēl ir ziediņi, jo reāls pūļa neprāts ir revolūcija vai vismaz tās mēģinājums, piemēram, Franču revolūcija vai 1905. gads Latvijā.

    Starp citu, cik vēl vispār atceras to gadījumu, kur vienā Rīgas kino pirms dažiem gadiem nošāva cilvēku? Sagaidu, ka retais. Toties kā toreiz cilvēki vārījās nepilnu nedēļu.

    Ja tā labi padomā, tas, ko Ķīps grib, ir būt par vācu laiku baronu, vai ne? Balsstiesības tikai savējiem – izglītotiem, augstdzimušiem un bagātiem –, prima noctis un citi labumi. Vēl nāk prātā tāds vārdu salikums kā „mazākuma terors“, bez kura mazākums nevar valdīt pār vairākumu.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 24.05.2013. 14.48

    Hermanim ir sajūta, ka visa mūsu dzīve pēdējā laikā kļuvusi pliekanāka, lumpenizēta, domājošais mazākums kļūst par “stulbā vairākuma ķīlniekiem”, lumpenu ķīlniekiem.”
    Pūļa vara izpaužas vēlēšanās un tā ir nedomājošās vairākuma daļas vara, kam galvenais, lai savējie pie siles! Vai tad tāds nav SC elektorāts? Tiem galvenais, ja zog, lai zog savējie.
    Par Ušakova runu šodien radio brīnījos nenobrīnīties cik stulba demogoģija un tāds atkal varētu būt ievēlēts?
    Piemērs. Ušakovs skaidri pateica, ka iepriekšējā sasaukuma dome ietaupījusi 84 milj Ls priekš Zelta tilta, bet , kad viņam jautāja kāpēc Ušakova dome neko nav ietaupījusi, tad viņš braši atbildēja, ka esot ietaupījuši, jo uz ši gada sākuma esot bijis atlikums 64 mil Ls, bet uz ši gada beigām 60 milj Ls. Vai nav varena matemātika ar ietaupījumiem Ušakova gaumē!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 24.05.2013. 14.52

    ex-diena-lasitaji . Nu kā tad ir, vai Somija ir NATO dalībvalsts, vai tomēr nav, gudrīti?:)
    Kā pašam ar izglītību un nodokļu maksāšanu?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Ieva 24.05.2013. 15.19

    Piedodiet, kļūdījos, Somija tomēr nav NATO. Neesmu jau Ino, kas nekad nekļūdās, jo NA atbalstā kļūdīties nav iespējams.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > Ieva 24.05.2013. 15.25

    Krix, ir apmēram šāds anekdotisks pastāstiņš par pārprastu paļāvību uz Dievu:

    Cilvēks sēž pie mājas durvīm uz soliņa.
    Garām skrien vīrs un saka: “Klausies, tuvojas lieli plūdi, tev vajadzētu doties no šejienes prom, te noteikti viss applūdīs.”
    Sēdošais atbild: “Es paļaujos uz Dievu, viņš mani izglābs.”
    Pēc laika tiešām plūdi klāt, sāk smelties jau pa durvīm iekšā, no mājas tikt ārā nevar.
    Atbrauc uz rajonu ugunsdzēsēji, kas evakuē cilvēkus un grib šo evakuēt, bet šis atbild: “Nevajag mani nekur vest, es ticu Dievam, katru dienu lūdzos un paļaujos, ka viņš mani izglābs.”
    Nu jau plūdi sasnieguši mājas jumta, cilvēciņs uzkāpis uz jumta, turās pie antenas.
    Atlido helikoters ar glābējiem, bet šis atkal atsakās: “Es esmu pilns paļāvībā uz dievu un ticu, ka Dievs mani izglābs”.
    Nu jau ūdens pacēlies virs antenas, nāk liels vilnis, aiznes cilvēciņu un šis noslīkst. Nonācis debesīs, satiek Dievu un pārmetoši jautā: “Es Tev tā ticēju, tā paļāvos uz Tevi, bet Tu mani neiglābi. kādēļ?”
    Dievs šim atbild: “Lai brīdinātu un palīdzētu es tev sūtīju cilvēku, kas skrēja gar Tavu māju, es Tev palīgā sūtīju ugunsdzēsējus un pēc tam glābējus, bet Tu taču pats atteicies.”

    Un tāpat daudzi cilvēciņi domā, ka Dombrovskis vai kāds cits no valdības risinās konkrēti katra cilvēciņa sasāpējušo problēmu. Gaida, kad atnāks kāds pie viņa vai piešķirs viņam kādu labumu. bet tas nav valdības un parlamenta uzdevums. uzdevums ir tikai radīt vidi, pārdalīt samērīgi līdzekļus un atrisināt vispārējos jautājumus kaut cik līdzsvaroti starp dažādām sabiedrības grupām.

    Cilvēkam pašam ir jāizglītojas, jāmeklē labāks darbs, pašam jādomā kā vairāk nopelnīt, un pašam jārisina visi savas dzīves jautājumi. Bet cilvēki gaida, ka valdība radīs kaut kādas konkrētas darba vietas uz kurieni kāds viņus pasauks strādāt. Absurds.

    Un par tiem minimālo algu saņēmējiem. Nenoliedzu, ka tādi uzņēmēji, kas uzskata, ka kajenni nopirkt ir svarīgāk nekā maksāt normālu algu darbiniekiem, ir no lielāko kretīnu sugas. Bet tai pat laikā neviens neliedz cilvēkiem meklēt iespējas un izglītoties un atrast darbu ar labāku atalgojumu. To izdarīt var, bet tas darbs ir intensīvi jāmeklē un jābūt pašiniciatīvai uzlabot savu izglītību, mainīt dzīvesvietu u.tml.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ieva 24.05.2013. 15.32

    ex-diena-lasitaji
    Ar kļūdīšanos apliecināt savu cilvēcību, nekā cita jau ZP elektorātam nav.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 24.05.2013. 15.33

    atbalstā kļūdīties nav iespējams.
    ______________________ RP atbalstītāi-ex-diena-lasitaji nekad nenomaldīsies – visi ceļi aizved uz Sarkano laukumu un Mauzoleju(vieta rindā pēc peļu eļļas garantēta).

    Gunārs Rusiņš pavadīs neveiklākos.Formas ar sagādās.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Ieva 24.05.2013. 15.37

    Man ir kauns Jūsu, kulturāli izglītoto vietā, par to, ka Jūs savus līdzcilvēkus saucat par lumpenu, un siekalojaties par mazākuma diktatūras ieviešanu, neredzot, ka Jūs ne par purna tiesu neesat labāki par senlaiku ekspluatatoriem un komunistiem, starp kuriem, atgādināšu, paši esat radušies, ja vien nebijāt trimdā Rietumos. Es Jūs kauninātu, bet Jūsu kulturālā izglītība tāpat kā komunistiskā audzināšana kaunu nepazīst.

    Bail izklausīties pēc vecas plates, bet demokrātija ir nevis minimāla vairākuma viedokļa uzspiešana pārējiem, kā to Jums „borēja“ komunisti, bet gan rēķināšanās ar mazākumu, tādēļ arī par svarīgiem jautājumiem Saeimā vajag 2/3 deputātu atbalstu nevis tikai >50%.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Ieva 24.05.2013. 15.47

    Roberts_j, cilvēki arī meklē un atrod….ārpus LV, jo gluži vienkārši šeit pietiekamā daudzumā tādu darbavietu, kas atļauj uzturēt savi un ģimeni NAV – bet pēcāk dažādi Ķīpi tadus izmēdapar sēņu lasītājiem, melnstrādniekiem un vēl dažādi. Minimālo algu parodijas es par pilnu vispār neņemu….
    Es neiesaku cilvēkam dot zivi, bet makšķeres vietā rādit uz mežu, sakot, ka tur aug materiāli arī maigi izsakoties ir stulbi – turklāt arī pretēji vietējai politikai, nesen piemēram mājražotājiem apjomus samazināja….mazās lauku saimniecības arī apskrūvē ar nodokļiem, iepretīm subsidētiem Vinteriem…. Valsts uzdevums nav nevienam nolikt priekšā darbu, tomēr pie situācijas, kad bezdarbs ir padsmit procenti, nevar vainot cilvēkus – sevišķi, ņemot vērā, ko vienkāršā tauta ir iznesusi uz saviem pleciem šajos gados – vajadzētu tomēr izrādīt zināmu cieņu un sapratni, nevis kratīt ar pirkstu !

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > Ieva 24.05.2013. 15.53

    Krix, taisnība kā vienmēr, laikam ir kaut kur pa vidu :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 24.05.2013. 16.52

    Plus_opinionex-diena-lasitaji Man ir kauns Jūsu, ..vietā…
    __________________ Ui!

    Kā man patīk šitie -kas mūsu vietā visko .

    Paklau:

    tu varētu kādu kredītiņu mūsu vietā samaksāt, ko?

    ….ekslasītāji un arhijefiņi.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Ieva 25.05.2013. 02.44

    Hermanis ir cilvēka personības un sabiedrības identitātes un pašapziņas provakators,kurš iedomājas ka viņš vienlaicīgi var būt gan prokurors,advokāts un tiesnesis..
    Īsi sakot – šizofrēnijas spogulis :)

    Jautājums Hermanim,vai būt Dievam ir viegli ?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 25.05.2013. 11.43

    Cilvēkam pašam ir jāizglītojas, jāmeklē labāks darbs, pašam jādomā kā vairāk nopelnīt, un pašam jārisina visi savas dzīves jautājumi.
    ==================
    Tā kā labējās liberastu valdības darba ņēmējus ir aplikušas ar nesamērīgi lieliem nodokļiem, es izglītojos un funktierēju, kā saņemt algu aploksnē, jo uz valdību paļauties nevaru, jādomā pašam un jārisina savas dzīves jautājumi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ieva 25.05.2013. 13.56

    Normunds
    “…es izglītojos un funktierēju, kā saņemt algu aploksnē”

    Vispirms atrodi kādu kas vispār maksā un tad domā, kā optimizēt nodokļus, savādāk sāc atgādināt melnādaino krievu, revoļucioņeru Aijo Benessu, kas dienu dzīvē nav strādājis, bet smirdoņu sataisījis kā vesela cūku ferma.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva 25.05.2013. 14.43

    To izdarīt var, bet tas darbs ir intensīvi jāmeklē un jābūt pašiniciatīvai uzlabot savu izglītību, mainīt dzīvesvietu u.tml.
    ——————–
    Tas jau smuki izklausās,bet es dzīvoju tēva celtā mājā,no kuras aiziet netaisos;neesmu nekāds klaidonis bez saknēm,mana izglītība ir pietiekoši laba savai profesijai,bet,ja es gribu vairāk naudas,man jāmaina ne tikai dzīvesvieta,bet arī nodarbošanās,jo tajā kāpt augstāk nav kur,pat pašvaldība ir biznesmenis,kurš negrib vai nespēj samaksāt par darbu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    jirfm > Ieva 26.05.2013. 21.12

    Jau esam piedzīvojuši, kā komunisms mēģināja visu salikt savās vietās. Paldies, bet es to nevēlos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam