Noraida ierosinājumu ierobežot apsūdzēto pašvaldību deputātu pilnvaras (papildināta)

160

Komentāri (160)

esmeralda_se 10.05.2013. 01.46

Pie šāda nebalsotāju “jo nav par ko”, “jo nekas jau vienalga nemainīsies” īpatsvara (par kura pieaugumu var atkal pateikties NA) pakāsīsim ne tikai Rīgu, bet arī valsti…
Var jau būt, ka no Saeimas raugoties tauta ir dumja, tak ilgstoši “krāmēt uz galvas” tā neļaus pat NA… Šo privilēģiju jau rezervējusi ZZS un viņu elektorāts:)

Nāksies izvēloties atgriezties pie mazākā ļaunuma principa – V, galvenokārt tāpēc, lai SC dabūtu procentuāli mazāk.

+5
-1
Atbildēt

1

    austrisv > esmeralda_se 10.05.2013. 09.28

    Ļoti pārdomāti, jo tieši Vienotība ir tā partiju apvienība, kura ir vislielākais ļaunums Amerika Ušakova tandēmam.
    Vai tiešām neviens neatceras Ušakova uzrunas pirms saeimas vēlēšanām un arī pirms pagājušām pašvaldības vēlēšanām kad Vienotība tika pasludināta kā lielākais un kritizējamākais ļaunums ar lielām Dombrovska padomnieku algām utt.
    Kad pazemīgais nodevējs Jaunups rāpus toreiz mēģināja atdoties Ušakovam, bet tas lepni paņēma Šleseru, jo tīri labi saprata ar kuru partiju var taisīt rebes, bet ar kuru nē, kaut arī Jaunups bija gatavs uz visu. Jaunups ir prom un tāpēc ir jāmēģina uzticēties no jauna Vienotībai, jo nekas jau netika pārdots , jo nebija tādas iespējas vien minējumi, kā būtu, ja būtu. Ne Āboltiņa, ne Jaunups nav vienīgie Vienotības biedri un Vienotībā dažiem kadriem nav vispārēja noteikšana, kā to mēģināja darīt Zatlers RP savulaik. Vienotībā ir demokrātija, jo tā sastāv no vairākām partijām un PS ir garants, ka SC netiks laists pie varas, jo vara SC nodot ir bīstami sakarā ar noslēgto līgumu starp Putina Krieviju UN SC, jo cik saprotu, šo līgumu viņi nerāda.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 09.05.2013. 21.51

Būtu nu tā šūmējušies labāk par lielo vienprātību Satiksmes ministra ievēlēšanā!!!

+1
-8
Atbildēt

0

ilmisimo 09.05.2013. 20.47

nu šausmīgi!!!

Jāmeklē jauni zatleri un zuargusi?

un vēlētāji, kas vēlreiz uzrausies uz moskovītu sacerētām “‘aņķioligarhu maijpuķšķīšu revolūcijām”?

+4
-10
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 09.05.2013. 20.44

——–
Kamēr pasaulē valda doļārs, tikmēr –

“Aivars Lembergs: Ventspils ir neuzvarama”

http://nra.lv/latvija/76823-aivars-lembergs-ventspils-ir-neuzvarama.htm

+1
-7
Atbildēt

0

Sandris Maziks 09.05.2013. 17.33

Ņemot vērā, ka Iekšlietu ministrija ir ZP(lasi:čekas) kontrolē, prātīgākais, ko NA varēja izdarīt, neuzdāvināt tiem kuces bērniem liekas iespējas safabricēt lietas, lai izrēķinātos ar konkurentiem.

+6
-8
Atbildēt

0

Iluta Krūmiņa 09.05.2013. 16.43

Šokējoši.

+11
-5
Atbildēt

2

    janis17 > Iluta Krūmiņa 09.05.2013. 18.11

    šokējoši ir tas, ka ne pret ušakovu par spiegošanu, valsts nodevību, naudas izšķiešanu krājbankas glābšanā pēc antonova zvana, ne pret ameriku par miljonu uzdāvināšnu maiņas punktam NEKĀDU kriminālprocesu nav un nebūs!!!
    Neviens viņus neatstādinās!!!
    Ne “varonīgais” sprūdželis, ne čigānene…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Iluta Krūmiņa 09.05.2013. 23.32

    aivarsk
    Komandas no Maskavas nebija.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

kulina2 09.05.2013. 15.53

Ko par NA atsevišķu biedru balsojumu šī likuma sakarā saka NA virzītais tieslietu ministrs Bordāns?

+12
-6
Atbildēt

0

egils_krastins 09.05.2013. 15.48

Paliek vēl cerība, ka tie pasīvie ventspilnieki, kuri nekad nepiedalās pašvaldību vēlēšanās (apm. puse no balstiesīgajiem), vienreiz celsies un 1.jūnijā pieliks punktu lemberga epopejai.

Pie grozījumiem likumprojektā ir jātgriežas atkal un atkal, kamēr tie tiks pieņemti.

+14
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 09.05.2013. 15.29

Cerība nemirst:

mošk, publikums tik dumš un prātā īss, ka
uzķersies uz kāda-

“‘rīkojuma numur trīs”‘?

Kauč kā jau plāns jāizpilda-SCēnisti MK jāievelk..

+3
-8
Atbildēt

0

janazakovica 09.05.2013. 15.25

tagad lai NA nestasta ka nav lembja kabatas partija..visus sos gadus fin. radita un fin.uztureta..tiesi tapat ka SC radija un uztur kargins nu jau pa 1 miljardu 276 miljoniem tautai nozagtaas naudas parex “parnemsanaa”.labi dzivojam..latvijas valsts ir tikai uz papira.visu lemj dazi zagligi virini zidini un cangal-ciganini.

+12
-6
Atbildēt

2

    dro > janazakovica 09.05.2013. 15.28

    Krusttēvs. Priecājos, ka mums ir vismaz viens īsts itālis bez mazākā žīdu un čigānu asiņu piejaukuma:):):)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > janazakovica 09.05.2013. 18.21

    par to jau es te klaastu gadiem , taa tas tiešaam jau sen ir bijis ….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 09.05.2013. 15.17

Streips buutu teicius , ka lemberga mau*u skaits saeimaa tikai audzis un to jau vesela koaliiķija…kurš no šiem maitaam baaziis galvu cilpaa???mums jau nav prezidenta , kurš atkal izdotu riikojumu No2

+18
-6
Atbildēt

1

    dro > Janka, Janic 09.05.2013. 18.04

    Ebebemezers. Ak, viedais, Streipa kungs, kurš tā nievāja JL un jūsmoja par Lagzdiņu un Demakovu:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

putekliic 09.05.2013. 14.38

Lemberga pirkstiņi no NA – Dombrava, Parādnieks, Dzintars, Krēsliņš. Kurš no tiem ir lielais, izstieptais viedējais pirksts tiesiskuma sejā? Katrs pats var spriest. Un NA arī turpmāk bļaustīsies, ka viņi, lūk, valdībā ir neproporcionāli pārstāvēti, pēc tam, kad tie kopā ar kremliniem šādi uzmet koalīciju?!

+25
-8
Atbildēt

9

    Kalvis > putekliic 09.05.2013. 21.09

    Nevajag gan no mušas izpūst ziloni. Muļķīga būtu prakse pieņemt likumus pret kādām personālijām.Un ne mirkli neiedomaties, ka tā tikai Vienotības un Zatlera partijas reklāmas kampaņa – redz, kā mēs cīnāmies pret, nenoliedzami, mafiozo Lembergu. Šādu likumu atceltu ST, jo pie mums vēl neviens nav atcēlis nevainīguma prezumciju. Ja grib pieņemt šādus likumus, tad vispirms jāsakārto šis jautājums.
    Tāpēc, ja Likumu pieņemtu vislielākais ieguvējs būtu Lembergs un ZZS. arī protams (Rīgā) V un RP. Laukos jau pieaug lemberga atbalstītaju skaits, jo redz kā viņam uzbrūk.par V un RP tur gan neviens nebalsos.
    Politiķi nav, arī Lembergs, tik lieli muļķi, ka atklāti optētu un vēl ar to plātītos, politiskos spēkus. Ja Lembergam vajag savus cilvēkus Saeimā, tad to vis tik vienkārši neuzzināsim. Tāpēc, nekas cits daudziem neatliek kā kļūt par “klaču tantēm” un pašrocīgi, pēc savām simpātijām vai antipātijām, noteikt kas kuram pieder, kas ko apmaksā, kas ir vai nav idioti. Jauki jau tā dzīvot, nav jādomā par būtību,bet vienmēr var uzsist “klaču”. Patiesību, to īsto (savas simpātijas un aizspriedumus), elementāri noskaidrot.
    Un tad brīnāmies, ka Krievijas maigā vara mūs pārņem ar visām parpalām. Un SC Rīgā nav konkurences. Jauki, Putins var priecaties. Latvieši villojas uz “Titānika”.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 09.05.2013. 21.35

    Jaņis Mednis. Šādu likumu atceltu ST, jo pie mums vēl neviens nav atcēlis nevainīguma prezumciju.
    ________________
    Tad jau vēl jo vairāk nav saprotams NA balsojums. Vai tad tiešām kāda nesaprata kāda būs publikas reakcija?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 09.05.2013. 21.50

    lno
    “Vai tad tiešām kāda nesaprata kāda būs publikas reakcija?”

    Un ja kāds no publikas vēl nenoreaģēja, tad lno gatavs pat pamest Uzvaras svētku dzīru galdu, lai tam ieskaidrotu, “кто есть кто”.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > putekliic 09.05.2013. 21.51

    ….Jānis Mednis….varbūt, tiešām, nevajag runāt muļķības!….tāds likums jau ir spēkā un attiecas uz Saeimas deputātiem….arī precedents ir bijis ar Juri Boldānu – lēma par izdošanu kriminālvajāšanai, mandātu apturēja līdz tiesai…..kāpēc pašvaldību deputāti būtu jāieceļ privileģēto kārtā?….
    …šobrīd ar NA palīdzību radīts izņēmums “vienam” cilvēkam, lai uz tā pamata nevarētu likumu piemērot arī pret pārējiem….kur loģika?….

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 09.05.2013. 22.17

    zanE ….
    “…šobrīd ar NA palīdzību radīts izņēmums “vienam” cilvēkam”

    NA atteicās nobalsot par “viena cilvēka likumu”, ko ierosinājis pamuļķis, neveiksmīgs bizņesmens un nodokļu šmaucējs, lai kaut cik atgūtu kanalizācijā noslīcināto reitingu. Šobrīd viens krievu žuļiks, Burovs, ir trīskārt bīstamāks par Lembergu, tikai Burovs ir paģeļņika Ušakova čoms

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > putekliic 09.05.2013. 23.46

    .
    Jānis Mednis: “…Vienotības un Zatlera partijas reklāmas kampaņa – redz, kā mēs cīnāmies pret, nenoliedzami, mafiozo Lembergu. Šādu likumu atceltu ST, jo pie mums vēl neviens nav atcēlis nevainīguma prezumciju
    lno: “…Tad jau vēl jo vairāk nav saprotams NA balsojums. Vai tad tiešām kāda nesaprata kāda būs publikas reakcija?”
    zanE: “…šobrīd ar NA palīdzību radīts izņēmums “vienam” cilvēkam, lai uz tā pamata nevarētu likumu piemērot arī pret pārējiem….kur loģika?”
    articulus100.: “NA atteicās nobalsot par “viena cilvēka likumu”, ko ierosinājis pamuļķis…”
    ~~~~~
    piekritu lno, – ja lieta bija nenopietna, ja aiz muguras nebija Maskava, tad kapec vajadzeja NA ar sho balsojumu ta blameties?
    piekritu Zanei – nav viss tik vienkarshi, NA simpatizejot Lembergam ar Munkevicu un pestijot savu Helmani radija iespeju nakotne netrauceti darboties citiem par smagiem noziegumiem aizdomas turamiem likumparkapejiem.
    bez nopietnas vajadzibas neviens nemetisies ar vederu lozhmetejam virsu un ja ta daris tad tas bus ljoti nenopietni. elektorats ar sho gajienu ir pakasts, var jau but ka Dombravam to nesaprast.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > putekliic 10.05.2013. 09.00

    ZanE, tev nav taisnība! Pašvaldību deputātiem NEKAD nav bijusi imunitāte, atšķirībā no Saeimas deputātiem, tā, ka nevajag stāstīt pekstiņus un maldināt naivo publikas daļu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > putekliic 10.05.2013. 17.02

    …aivarsk….mjā, var jau Tevi pie naivajiem pieskaitīt, bet naivie apguvuši arī lasītprasmi….kas Tev nav saprotams?…

    – “tāds likums jau ir spēkā un attiecas uz Saeimas deputātiem.”….
    – “kāpēc pašvaldību deputāti būtu jāieceļ privileģēto kārtā?….”

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 09.05.2013. 14.18

NA _kārtējo_ reizi parādīja savu patieso seju. diemžēl, viņu vēlētājs to pat nepamanīja, ja pamanīja, tad aizmirsīs, ja ne aizmirsīs, tad attaisnos :)

+22
-9
Atbildēt

42

    ineta_rr > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 14.54

    Balta patiesība, I., H. un citi uzskatāmi demonstrē noliegumu, lai gan nebrīnītos, ja kāds cits būtu kas vairāk par fanu. Sevišķi izdevušies komentāri, kur raud par, viņuprāt, kremlinisko RP, izliekoties neredzam, ka pašu nacionālīši jau sen gultā ar īstajiem kremliniem, un ka visu valstu galēji labējie vienmēr draugi, lai arī vārdos gatavi viens otru uzšķērst, kam nozombētie atbalstītāji arī tic. Cilvēkiem, kas nav nozombēti, ilustratīva bilde savas atmiņas apcirkņos nebūs ilgi jāmeklē. Savukārt oligarhiem galvenais ir nauda un vara, pārējais, tai skaitā nacionālisms un kremlinisms, ir tikai ceļš pie vairāk naudas un varas. Ja saskatītu tur naudu un varu, oligarhi bez minstināšanās pieslietos “sorosītiem”.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 15.13

    ex-diena-lasitaji:
    Ja saskatītu tur naudu un varu, oligarhi bez minstināšanās pieslietos “sorosītiem”.
    ==========================
    Tā kā Belokoņs, Stepanovs, Berķis?

    pašu nacionālīši jau sen gultā ar īstajiem kremliniem
    ==========================
    Tā kā 10. Saeimā “Vienotība” koalīcijas divvientulībā ar ZZS?
    Tā kā “Vienotība” un “Reformu partija”, kad kopā ar “Saskaņas centru” un lielāko daļu ZZS balsoja par uzturēšanās atļauju tirgošanu Krievijas pilsoņiem?
    http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/0/45BCC57B2711F90BC22579C9007E5882?OpenDocument

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 15.26

    Haris. Neņem galvā, priecāsimies kopā ir citiem antiņiem par lielās “uzvaras” dienu! Apmātie bāleliņi nav par matu gudrāki kā tie krieviņi, kuri uz Audi!!! zīmē sarkano zvaigzni un raksta Na Berļin:)

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 16.10

    lno, es nepiekrītu, jo likumprojekts bija pamatos nepareizs – lembi, ja nemaldos jau vairākkārt atstādināja – un tad, nu atstādinātu vēl – un?
    Toties tas dotu iespēju pret politiskiem konkurentiem fabricēt lietas – un tas ir īpaši bīstami.
    Starp citu, kur ir kriminālprocesi pret ameriku, ušakovu? Viņu noziegumi nav smagi vai sevišķi smagi?
    Tātad šis likums NEKO reāli taustāmu nedod.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 18.02

    aivarsk. Tu aizstāvi Lembergu un Munkevicu, citi – Ušakovu un Ameriku, tātad vienotā ierindā uz gaišu banānu republiku, Krievijas protektorātu.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 18.05

    Lno, vai tiešām esmu kļūdījusies, un Tu esi saskatījis patieso NA seju, kā arī pats rakstīji komentāros. Ja esi tad visu cieņu no manas puses, jo arī es savulaik gribēju par NA balsot- tā paša parastā iemesla dēļ, bet atturēja vairāki iemesli; parādnieks, vecie tēvzemieši un mana meita.
    Tagad saku, paldies Dievam, jo būtu ātri vīlusies.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 18.11

    Bet. Diemžēl Vienotības seja nav mazāk atbaidoša. Iespējams šī būs pirmā reize, kad nepiedalīšos vēlēšanās, jo nav par ko balsot. Nu vairs nav runa pat par mazāko ļaunumu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 18.31

    lno –

    Arī pēc šās dienas balsojuma pats balsošu par NA – protams, bez lielas sajūsmas.

    Lūdzu, tomēr ejiet vēlēt – nu, kaut vai par to pašu “Vienotību”, ja nespējat par NA!
    Nu nav taču viss tik melnbalts, vai arī – kā Jums šķiet – melns.:)

    P.S.
    Šodien Saeimā Dolgopolovs apgalvoja, ka NEVIENĀ Eiropas Savienības valstī nav tāda likuma, ko šodien piedāvāja balsošanai. Un nedzirdēju nevienu iebilstam vai atspēkojam Dolgopolova teikto.:)
    Arī tradicionālajiem “Eiropas vērtību” faniem un “Eiropas prakses” ieviesējiem tātad nekas nebija sakāms.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 18.50

    Haris. Šodien Saeimā Dolgopolovs apgalvoja, ka NEVIENĀ Eiropas Savienības valstī nav tāda likuma, ko šodien piedāvāja balsošanai.
    ______________________
    Valstīs, kurām gribam līdzināties, tāds likums nav nepieciešams, jo politiķi protas paši. Ar palielināmo stiklu nevaru saskatīt šī likuma potenciālo bīstamību. Cita lieta referenduma likums, kurš referendumu praktiski padara neiespējamu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.15

    lno –

    Jā, tā referendumu iespējamības iznīcināšana gan ir kaut kas… Ko ļaudis vēl nav aptvēruši.

    Saprotu, ka Itālijai mēs droši vien “negribam līdzināties”, tomēr..
    Šodien parādījās ziņa, ka Berluskoni nez kuro reizi apsūdzēts – un šoreiz apsūdzēts, ka krāpies ar nodokļiem. Bet komentārs ir šāds: JA AUGSTĀKĀ TIESA NOTIESĀS, tad būšot sekas – Berluskoni nevarēšot vairs ieņemt amatus, utt.

    ““Should the Supreme Court confirm this kind of conviction, disqualification from public office will have immediate effect. It means that Berlusconi will lose immediately his role of deputy and any other public office,” said Maurizio Bellacosa, a criminal lawyer and professor at LUISS University in Rome.
    http://www.euronews.com/2013/05/09/latest-legal-blow-for-berlusconi-again-threatens-political-career/

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.19

    lno, izlasiet manu atbildes komentāru jums augstāk un ejiet vēlēt kaut vai par Vienotību kā Haris ieteica.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.34

    NA ir izgazushies, es negribu tadus atbalstit. Repshes atkartots uznaciens, atrakcija kur Balts Zirgs vinju jaj mani nepriece, nav idejas par ko fanot jo visi izskatas pec asocialiem retardiem kas valsti ved uz shauru bezizeju, nevelos ari atbalstit nevienu no partijam kas iedzivojas tirgojot uztureshanas atljaujas Latvija, nezinu kas ir mazaks greks, kalposhana valsts izzadzejiem kriminalam autoritatem, vai valsts izvazashana. izvele tada ka draudzeties ar dzeraju vai narkomanu:
    ~~~
    http://www.city24.lv/newsContent?newsId=NEWS_431&lang=ru
    City24, 29.04.13

    Возможность получения вида на жительство (ВНЖ) в Латвии все больше привлекает нерезидентов

    …если цены сильно меняться не будут, то наличие жилья в Латвии может являться альтернативой дачи…

    В период с 2010 до середины апреля 2013 года заявки на получение вида на жительство в Латвии подали 6026 человек из более чем 30 стран мира, среди которых есть представители таких стран, как Доминиканская Республика, Филиппины, Вьетнам, Нигерия, Сербия, Афганистан, Иран, Дагестан, США, Китай, Ливан, Египет, Шри-Ланка, Иран, Австралия, Корея. Заявления на получение вида на жительство с начала 2013 года получены от граждан России (624), Узбекистана (55), Китая (43), Казахстана (33), Украины (29), Беларуссии (20), Кыргызстана (11), Азербайджана (6), Грузии (4), Израиля (4), США (3), Индии (2), Ливана (2), Армении (1), России/Чечни (1) и Ирана (1).

    С 1 июля 2010 года вид на жительство в Латвии сроком до 5 лет (с возможностью продления) на основании права собственности на недвижимость можно получить, приобретая имущество в Риге или Рижском районе по цене не ниже 100 000 LVL (142 888 EUR), а в городах республиканского значения – по цене не ниже 50 000 LVL (71 144 EUR).

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.36

    roberts. Vienotība mani aizdzina pie NA, jo saskatīja ideālākajā koalīcijā vietu SC. Cerēju, ka ar VL nacionāļi manīsies, bet notiek gluži pretējais, tagad jāatceras, ka TB jau reizi sastrādājās ar SC Rīgas domē. Aizkustinoši, ka NA ideoloģiski vistuvākā ir ZZS:) Par ko tad balsot, par netīru bāleliņu vietu pie siles?
    P.S. Vienotība nesaskatīja nekādu risku ar SC valdībā /Ēlerte/, NA nesaprot, ka pirms vēlēšanām šādi balsot nedrīkst…Vai jābalso par muļķiem kā tas ir labākajā gadījumā?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.49

    lno _”…Par ko tad balsot, par netīru bāleliņu vietu pie siles?”_
    ~~~
    sveiks lno,
    taa tas ir – vai balsot par cuciska izskata balelinjiem? :))
    nu vel gan ir laiks padomat..

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.49

    Hari, vai Dolgopolovs arī pateica, ka ES dalibvalstīs parasti deputāti, ja uz tiem krīt kaut mazākās aizdomas, paši demisionē, vismaz tā notiek Ziemeļvalstīs, kurās ir augsta politiskā kultūra, bet pie mums, cilvēki balso par smagos noziegumos apsūdzēto un ne tikai par viņu, bet arī par to pašu Cauni, kurš šaudīja stirnas vai izklaidējās medību namiņos . Jelgavas novada ļaudis vāca parakstus, bet ar tiem tāpat neko izdarīt nevarēja: Caune sēž kā sēdējis un pasmejas par visiem, jo vitējais policists izdarīja tā, ka Caunes bise bija tīra kā jauna un neko tiem blēžiem nepadarīs, jo viņi vienkārši ierēc, ja tā var teikt.
    Atceros, kā Somijā par īsziņu, ko ārlietu ministrs bija nosūtījis, kādai dejotājai, vien viņš atkāpās no amata, kad tas viss nāca gaismā. Bet, pie mums? Tik ilgi Lembis visus vazā aiz deguna un pasmejas par to, ka lūk var apzagt valsti un viņš var vienkārši vilcināt tiesas sēdes uz kurām vairs , protams, netiek arī nezin kādos apstākļos mirušie liecinieki, bet mūsu vēlētājiem viss vienalga(vismaz daļai, bet cita atbalsta veiklo vīriņu ar lišķīgo smaidu, sakot, lūk cik veikls un neviens neko viņam nevar izdarīt.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.50

    lno:
    Aizkustinoši, ka NA ideoloģiski vistuvākā ir ZZS
    =================================
    Jūs šoreiz tikai atbalsojat Ozoliņa no konteksta izrautos Aigara Lūša vārdus.:(

    Par ko tad tur bija runa? Šeit citāts:

    Aigars Lūsis:
    Pašreizējā Saeima ir absolūti neoliberāli tendēta, bet ir pilnīgi skaidrs, ka tas nav sabiedrības vairākuma viedoklis. Domāju, jau pēc nākamajām vēlēšanām ir gaidāmas izmaiņas, lai gan vēlētājus mēģinās piemānīt. Skaidrs, ka tā biedrība, ko veido Einars Repše, ir tas pats “Vienotības” klons. Viņa reklāmas patiesībā ir mānīgas. Tiek piesaukts Somijas piemērs, bet zināms, ka šī valsts ļoti sargāja savus uzņēmējus, radot tiem īpaši labvēlīgu attieksmi. To nevar panākt ar liberālām metodēm, kuras līdz šim pārstāvēja Repše.

    Voldemārs Krustiņš:
    No jūsu izteikumiem es saprotu, ka JŪS LIBERĀĻIEM NEKĀDS DRAUGS NEESAT. Bet kas tad būs jūsu sabiedrotie?

    Aigars Lūsis:
    IDEJISKI TUVĀKĀ ŠOBRĪD ir Zaļo un zemnieku savienība…

    Patiesībā ir jāatrod galvenie punkti, par kuriem vajadzētu vienoties neatliekami. Un pirmkārt par demogrāfiju. Es uzskatu, ka bija ļoti liela kļūda likvidēt Bērnu un ģimenes lietu ministriju, tā šobrīd ir vajadzīga kā ēst. Patiesībā ir vajadzīgs apvērsums, kamēr vēl nav par vēlu. Es domāju – valdības pārstartēšanu jaunā veidolā.

    Gan atjaunojot pieminēto ģimenes lietu ministriju, gan apvienojot Vides un reģionālās attīstības ministriju ar Ekonomikas ministriju un vēl citas izmaiņas. Nākamajam budžetam jābūt demogrāfijas budžetam!
    http://m.la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=378529:qliberlisma-ritenis-ir-labi-ieeotsq

    P.S.
    Vai mūs te arī daudzus nenokaitināja Vienotības Viņķeles grāmatiņas un “Pussy Riot” dievināšana visā liberāļu flangā? Bet Lūsis, kurš ir kristietis (vismaz par tādu uzdodas) gluži dabiski nevar būt mierā ar to visu.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.54

    Lno, par to, ka Jl līderis Jaunups bija gatavs sadarboties ar SC un veidot koalīciju, jau nu gan visa Vienotība nav vainīga un viņš saņēma savu algu par šo rīcību. Tad balso un svītro laukā to Ēlerti un citus, kuri Tev liekas nepieņemami, bet neatstāj RD Sc un Amerika izzagšanai. Vai patiesi Rīgai jau ir tie 600 milj parādu, ko šodien dzirdēju radio. Tad ir tīrās šausmas un mums visiem par to būs jāmaksā un vēl dārgāk.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.55

    Tante Sidra. Vēl ir laiks…Bet situācija ar katru gadu kļūst drūmāka.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.56

    Tante Sidra, saprotams, ka visi ir vīlušies, bet vai tad nevar mazliet atvēsināt galvu un padomāt nevis Vienotību pasludināt par blēžiem, pie tam visus. uzturēšanās atļaujas ir jāaizliedz, tam 100% piekrītu, bet tas būs jautājums uz saeimas vēlēšanām nākošgad!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 19.58

    Bet –

    Nepārprotiet mani – vēlreiz gribu uzsvērt, ka Lembergs man NEPATĪK. Pats esmu neatkarīga rakstura un man riebjas tādas ķeizarisma izpausmes.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.00

    lno
    “..tagad jāatceras, ka TB jau reizi sastrādājās ar SC Rīgas domē.”

    Redzu ka Uzvaras diena vienam otram galīgi aptumšojusi prātu.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.01

    Vienreiz jau ieliku, bet, ja runa par Itāliju kā tiesiskuma paraugu, der noskatīties http://en.wikipedia.org/wiki/Bi%C3%B9tiful_cauntri – tās ir organizētās noziedzības un valsts nozagšanas sekas. Paldies dievam Latvija vēl nav tik zemu nolaidusies, bet viss vēl var notikt, piemēram, minerālmēslu terminālis Rīgā. Ar atkritumu apsaimniekošanas biznesu jeb kā paši itāļu to sauc – ekomafiju – jau tagad var vilkt paralēles.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.01

    Bet,
    ne jau tikai Jaunups, tur daudzi ta domaja un ja pareizi atceros tad to sauca par shahu. Aboltinja radija uz Urbanovichu un teica ka ar to vajag vienoties, jo Urbanovichs piesolijis visiem Bishkeku un vinja nevarot pakljaut iedzivotajus vardarbibai.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.02

    Bet. Ak tad tikai Jaunups un Ēlerte? Kur tad palika Āboltiņa, Pabriks, Štokenbergs un aiz viņiem stāvošie? Vai tad Āboltiņa nebija sašutusi par Zatlera Nr.2 un tagad tikai NA sadarbojas ar Lembergu?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.11

    Hari, tad es Tevi nesaprotu. Nesaprotu un viss, kā var balsot par partiju, kura kalpo Lembim un tikai, jo lēti izmanto mūsu nacionālās jūtas.
    Ko visus šos gadus darīja vecie tēvzemieši. Es pamatīgi vīlos tad, kad viņi Birkam ietirgoja RD amatu- tā man bija īsta traģēdija, jo toreiz TP nometa JL, kuras vadībā Latvijai sāka iet ekonomiski labāk.
    Nav vērts tā atbalstīt partiju, kura nodod mūsu patiešām svētākās jūtas, lai cik tas stulbi izklausītos. Paskat vien, kā priecājas un notikušo atbalsta Grostiņš. Un kuru partiju šis vīrs visvairāk ienīst?
    Ta jau vien ir rādītājs, kura partija strādā un cik tai ļauj strādāt , Latvijas labā.
    Dombravam vēl jāaug un jāaug, ja vispār viņš ņemsies prātā.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.15

    Par minerālmēslu termināli var tikai šausmināties, jo tā būs bumba ar laika degli, jo kāpēc gan krievi to izvēlējās Rīgā nevis Primorskā.
    Joki būs mazi, ja nenometīs to SC no varas. Rīga siedzīvotāji nemaz to vēl nezina kādas briesmas viņiem un arī citiem draud, caur kurieni vedīs tās NH4NO3 kravas. Nāves tirgonis bārdainis mūs var ievest un ir jau ievedis elles priekškambarī, bet tauta jau to nezin.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.19

    ….Hari….vai Tu jau esi vērsies pie savas partijas biedrenes Ž.Jaunzemes – Grendes ar protestu un prasību – aizliegt atjaunotās raidlugas “Brālītis un Karlsons, kas dzīvo uz jumta” izplatīšanu?….
    …pašam bija izdevība redzēt arī izrādi?….

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.20

    Manuprāt, tagad ne Āboltiņai ne kādam citam no Vienotība stāda sadraudzība ar Ušakovu nedraud, jo Ušakovs vienmēr ir izsludinājis Vienotību un tikai Vienotību par galveno ienaidnieku! Vai tad ir kāds cits ienaidnieks SC?
    Kas bijis tas izbijis un PS nekad nav bijusi ar mierui brāļoties ar SC.
    Tante Sidra, vai atceries, kā mani mierināji, kad es biju beigta sakarā ar šo brāļošanos ar SC. Bet es esmu tam pāri, jo skatos un analizēju, kas ir pasludināts par Latvija valsts lielāko ienaidnieku partiju, kura ir jānoēd gan NRA, gan Dienai, gan tepat vietējiem.
    Ar Vienotības ievilkšanu pie SC nav tik viegli, jo tajā ir stiprs nacionālais spārns. Domāju, ka arī jaunie censoņi to sapratīs un atgriezīsies.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.45

    TanteSidra
    Tā tik turpiniet, tikai uz Tautu draudzības ordeni no Ušakova rokām variet necerēt. Pārāk daudz pretendentu.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.54

    lno 19:55 _”…situācija ar katru gadu kļūst drūmāka.”_
    ~~~
    jaa, ta tas izskatas un ka jau tu apmeram teici – gruti saprast vai aiz cilveku nelietibas vai muljkjibas.
    vakar uz bridi biju ieslegusi priekshveleshanu debates. mani parsteidza ka starp ielugtajiem sarunas dalibniekiem par saimnieciskiem jautajumiem ljoti asos tonjos sprieda ilgi neredzeta Ilga Kreituse-Gore, kuras dzivesbiedrs ka zinams varetu but figurants Zelta Tilta lietas.
    bet kronis visam bija Redera laiku pa laikam atkartota sarunas devize un banneris uz ekrana “Kas nozags Ushakovam Rigu?”.
    nezinu vai Rederu uzskatit par nelieti vai muljkji ja pec vinja domam ko tas aktivi TV propagande – tas kas naks Ushakova vieta bus zaglis kas atnjems Ushakovam piederosho Rigas pilsetu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.55

    lno Tante Sidra. Vēl ir laiks…Bet situācija ar katru gadu kļūst drūmāka.
    ———————
    Uz to jau Ušaks un Kremlis cer. laikm starp jaunajiem čekistiem ir kāds gudrs čalis, kas sajēdz, ka latvieši ir stulbi kritiski pret saviem politiķiem, un to tagad izmanto.
    p.s. Man viena pazīstama tante arī teica, ka neredz par ko lai balso.
    Sanāk – ka lai dzīvo okupantu partijas varas turpināšanās Rīgā. Mums to vajag?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 20.59

    bet: Ušakovs vienmēr ir izsludinājis Vienotību un tikai Vienotību par galveno ienaidnieku! Vai tad ir kāds cits ienaidnieks SC?
    ————-
    Kad vajadzēja SM amatā iebīdīt ne paŗāk sekmīgo ierēdni par ministru, tad V ļoti labi atrada kopīgu valodu ar Ušaka SC. Bet to jau esi aizmirsusi, vai ne?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 21.09

    Bet 20:15,
    _”Par minerālmēslu termināli var tikai šausmināties, jo tā būs bumba ar laika degli, jo kāpēc gan krievi to izvēlējās Rīgā nevis Primorskā.
    Joki būs mazi, ja nenometīs to SC no varas. Rīga siedzīvotāji nemaz to vēl nezina kādas briesmas viņiem un arī citiem draud, caur kurieni vedīs tās NH4NO3 kravas…_
    ~~~~~~~~~~~~~
    cik saprotu shie mineralmesli sastav no salpetra, no ta teroristi taisa bumbas.
    avarijas vai diversijas gadijuma dalja no pilsetas uzsprags vel saindejot visu dzivo radibu pilseta.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 21.44

    lno
    Tas ir vāks. Uzvaras dienas svinēšana divu dienu garumā, pie laba gala nenovedīs.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 21.53

    Ja šonedēļ pie K. Streipa ielūgtais no RD vai VARAM, neatceros, runāja, ka, viņaprāt, nekādas bīstamas GĀZES plānotajā terminālī neveidošoties, pasvītrojot čaļa sajēgu gan par minerālmēsliem, gan sprāgstvielām, kas, acīmredzot, ir mājsaimnieces līmenī. Proti, taisnība, sadzīves nelaimes parasti izraisa degvielu vai to tvaiku eksplozīva sadegšana, bet vispār īstas sprāgstvielas parasti satur slāpekli, kas, cik saprotu, gan padara saites starp citiem atomiem molekulā salīdzinoši vājas, ja molekulā ir vairāki slāpekļa atomi, un līdz ar to ar tendenci viegli sadalīties molekulai pa atomiem, gan tendenci radīt N2 molekulu, kuras trīskāršā saites radīšana atbrīvo ievērojamu enerģiju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 22.09

    Taisnība par to salpetri un joki, ka pat katrā nieka veikalā piereģistrē tevi kā noziedznieku, kad pēŗc šo NH4NO3 mēslojumu nieka paciņas veidā, bet tas nevienu neuztrauc, ka Rīgā pārkraus tūkstošiem tonnu, kuras tur glabāsies!Bet tie patiešām nav joki.
    Vai tad ASV tikko nesen neuzsprāga ši minerālmēslu ražotne, ka palika vien briesmīgs krāteris. Lūk, patiesās šausmas.
    Lūk, par ko vajadzētu tā satraukties nevis par partiju Vienotību, un par ko galu galā? Vai par to, ka Dombrovskis nesavtīgi ir sevi ziedojis, lai izvestu valsti no krīzes nevis savācis sev simtiem miljonu kā Lembis.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Edmunds Zālīte 09.05.2013. 22.54

    Bet
    Jā, amonija nitrāts un NA, pārējais viss sūc.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edmunds Zālīte 10.05.2013. 00.42

    Tante, lno, ex diena, daži citi – Jūs alojaties – esmu 100% pārliecināts, ka šo likumprojektu nevajadzēja pieņemt. Šeit varbūt katram bija savi iemesli un sava argumentācija, lai balsotu tā, kā balsoja, bet likumprojekts BIJA reāls mēsls!!! Nu nedrīkst tādu pieņemt – vajadzēja arī kādu citu juristu paklausīties, ne tikai Judinu. Protams, tas v priekšvēlēšanu kampaņas sastāvdaļa, bet jāsaprot arī sekas – neesiet naivi, cik reizes lembis jau atstādināts? Kāds ir reālais rezultāts no tā? Nu būtu vēl viena atstādināšana viņam? un kas? esat aizmirsuši, ka VARAM ministrs jau tagad var visu domi atstādināt? Kamēr nebeigsies tiesvedība un viņš nesēdēs čokā, viņa ietekmi šādi nepārdomāti reklāmas pasākumi tik veicinās.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > Edmunds Zālīte 10.05.2013. 00.50

    man aš žoklis atkārās – Ino nebalsošot par NA. jāsāk atkal ticēt cilvēku spējai racionāli spriest…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edmunds Zālīte 10.05.2013. 09.16

    Frukc, vēl jau mēģina viņus pārliecināt, ka NA tie īstie patrioti un tas nekas, ka pieņems Lembim izdevīgus likumus, jo Lembis taču arī apsedzas ar auseklīsdeķīti- tātad ir īsts patriots.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Edmunds Zālīte 10.05.2013. 09.53

    TanteSidra. … “Kas nozags Ushakovam Rigu?”.
    _______________________
    Skan vareni, bet vai pārsteigums? Beltes vadītajā LTV ne tādus vien brīnumus redzēsim.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Edmunds Zālīte 10.05.2013. 10.13

    Bet Frukc, vēl jau mēģina viņus pārliecināt, ka NA tie īstie patrioti un tas nekas, ka pieņems Lembim izdevīgus likumus, jo Lembis taču arī apsedzas ar auseklīsdeķīti- tātad ir īsts patriots
    ————
    pirmoreizi dzirdu, ka prokrieviskais (gan iekšpolitiski, gan ārpolitiski)Lembergs būtu kaut kā saistīts ar auseklīšiem.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

dro 09.05.2013. 14.16

Šoreiz ir tikai 2 varianti – NA ir blēži vai muļķi:) Ja Latvijā politiskā kultūra būtu tāda, ka cilvēks ar šaubīgu reputāciju pats atkāptos, tad speciāls likums nebūtu vajadzīgs. Tomēr tiem, kuri vienotā fontē uzbrūk NA, vajadzētu saprast, ka pārējās partijas nav ne par grasi labākas.

+13
-20
Atbildēt

14

    ilmisimo > dro 09.05.2013. 14.51

    Mūsu galvaspilsētas kluso un subtilo pamešanu Putina partijas varā bija iecerēts aizmālēt ar butaforisku “‘uzvaru”” pār “pēdējo oligarchu””.

    Nesanāca.

    Un

    “‘antioligarhiskuo cīnītāju” daiļais “caurbrauciens ar znaju” Rīgā paliek bez “‘širmas”.

    Katastrofa.

    …būs jāiet pie Repšes un Belokoņa lūgties,lai pieņem par padomniekiem.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 09.05.2013. 15.11

    lama. Atkārtošos: mums jātic kā Zanei un Bet:)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 09.05.2013. 15.59

    …Tu tiešām atkārtojies!…tās – sekas, jo pie pieminekļa bez cepurītes aiztecēji?….

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 09.05.2013. 18.01

    Bet, Lno, kā tad ar paša ticību Na, jo pavisam nesen rakstīji, ja NA nobalsos pret šo likumu- tas būs pēdējais piliens …?
    Laikam jau nekas nelīdz.
    Bet, es tiešām domāju, ka atvērsi acis, beidzot, lai redzētu skaidri, ko patiesībā aizstāv Na.
    Bezcerīgi, laikam…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 09.05.2013. 18.08

    Bet.Ttev tā fanātiskā ticība tā aizmiglojusi acis, ka vairs nevari ieraudzīt, ka šodien uzrakstīju, ka NA ir blēži vai muļki? :)
    Tikai ar šo NA balsojumu Vienotība nav kļuvusi ne par matu godīgāka…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 09.05.2013. 18.30

    NA ar sho balsojumu neilgi pirms veleshanam ir smagi sev ieshavushi kajas, – paldies Dzintaram paldies Paradniekam.
    vel vakar kautkur te ierakstiju ka nevareshu balsot par tiem kas iedzivojas no uztureshanas atljauju tirdzniecibas. tagad shie papira tigheri kas neviena lieta nespej distanceties no sava kriminala sponsora man neliekas simpatiskaki, – veleshanu diena man vajadzes sedet majas.
    Zatlers savu partiju nogaza ar neprognozetu uzvedibu, daudz labticigus cilvekus ap sevi noraka ar pazinjojumu ka “tikai tanki ZRP no SC spes shkjirt”.
    NA efekts bus lidzigs, no shada balsojuma vairs neatmazgasies jo elektorats tomer nav tik stulbs ka to gribetos un ezim redzams ka tautudeli uzmetushi mugurinjas kalpo saviem sponsoriem, cita starpa kriminalam autoritatem.
    nacionala valsti ir vajadziga speciga nacionala partija, bet shie nebus tie istie, shie var tikai dziedat.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > dro 09.05.2013. 19.08

    lno: Ja Latvijā politiskā kultūra būtu tāda, ka cilvēks ar šaubīgu reputāciju pats atkāptos, tad speciāls likums nebūtu vajadzīgs.
    ___________________

    Tā ir tā problēma – jā būtu tāda politiskā kultūra, ka atkāpjas, šāds likumprojekts tiešām nebūtu vajadzīgs. Savukārt, ja nav tādas politiskās kultūras, tad tāds likumprojekts ir bīstams, jo vienlaicīgi ar tādas politiskās kultūras neesamību ir liela lietu safabricēšanas (kaut uz laiku) kultūra.

    Tādēļ, lai kā arī piekristu no loģikas viedokļa, ka apsūdzētajam nav vietas vēlētāju pārstāvības iestādē, mani vairāk uztrauc, ka šāds likumprojekts nenodarīs skādi tā mērķim Lembergam ar vairāku tūkstošu budžetu mēnesī advokātiem, bet var nodarīt vairāk ļaunuma cilvēkiem, kas neērti tādiem cilvēkiem ar lielu budžetu kā Lembergs, un citiem ar lielu budžetu.

    Ka tik nesanāktu likuma pieņemšanas gadījumā ceļš, kas ar labiem nodomiem bruģēts uz elli.

    Bet tiem, kas no NA šodien balsoja pret likumprojektu vai atturējās nevis manis minētās loģikas dēļ, bet paužot Lembergam atbalstu, ieteiktu tomēr stipri padomāt par Lemberga atbalstīšanu. It īpaši pēc viņa šodienas tvitera paziņojuma, ka ar NA varot sarunāt, kā viņš esot teicis, jo ar šo tvitera paziņojumu Lembergs skaidri parāda, ka NA reputācija viņam neinteresē un paužot viedokli, kas bojā NA reputāciju, Lembergs atklāti lobē SC, jo ja viņu interesētu NA viedoklis un viņš būtu viennozīmīgs NA pārvaldnieks, tad viņš tādus tvītus nepublicētu.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 09.05.2013. 19.56

    TanteSidra
    Iedzeriet vēsu ūdeni vai vēl labāk sidru un padomājiet, vai NA balsoja pret tāpēc, ka SC balsoja pret, jeb tam bija savi argumenti. Nevajag kamt katru pamestu kaulu.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 09.05.2013. 22.48

    TanteSidra
    Easy. Pirms pievienojies vājprātīgo rējēju(vēmēju, pļūtītāju) pulciņam, padomā arī par atpakaļgaitu? Tie kuces bērni, kas nīst nacionālpatriotus, pārmetīs viņiem par jebkādu balsojumu. Pat ja viņi nobalsotu par Matīsu SM amatā un uzturēšanās atļauju dalīšanas atvieglošanu.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > dro 10.05.2013. 00.46

    Acīmredzot NA nauda ir svarīgāka, nekā palikšana koalīcijā vai deputātu vietas nākošajā saeimā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 10.05.2013. 05.41

    Berta
    Kāds šeit sakars ar naudu, kad iespējas ierosināt lietas, lai pretendentu noņemtu no trases, ir promaskaviskas bandas rokās. Šeit darbojas pašsaglabāšanās instinkts.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.05.2013. 07.42

    Berta. Acīmredzot NA nauda ir svarīgāka…
    ______________________
    Varu izteikt tikai savu nicinājumu šādai bābiskai muldēšanai. Esat iepazinusies ar ziedojumu apjomu partijām? NA tas ir vismazākais. Protams, var teikt, ka NA spice saņēmusi personīgu “aizdevumu” kā kādreiz Emsis traktoram, bet kur portfelis?:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 10.05.2013. 08.40

    …..kur portfelītis?….paprasi Parādniekam un Bērziņam….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.05.2013. 08.48

    zanE. Bla, bla…:):):)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 09.05.2013. 13.59

re kā..Sprīdītis uzpūš stabulīti..un mūsu tautiskie dzintariņi (laikam jau kādam arī parādnieki) tik sasit plaukstas un ” tūdaliņ tāgadiņ pastalnieki danco”.. par naudu jau pac vells dancojot..bet vispār pretīgi

+23
-9
Atbildēt

1

    austrisv > ltvpanorama 09.05.2013. 14.14

    Ne jau par velti saka, ka par naudu var nopirkt visu, it sevišķi par leilu naudu, bet NA jau parādnieku netrūkst.

    +19
    -10
    Atbildēt

    0

guncho 09.05.2013. 13.43

Kārtējais nekaunības triumfs.
Lamājos (īpaši daudz tiek pseido – latvju dēliem un meitām).

+31
-6
Atbildēt

1

    austrisv > guncho 09.05.2013. 14.13

    Vecajiem tēvzemiešiem jau tā ierasta prakse- nav jau pirmā reize .

    +20
    -9
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 09.05.2013. 13.28

Ir neprātīgi un bezcerīgi mēģināt atrisināt acīmredzami politisku problēmu – ievērojams skaits vēlētāju joprojām uztic politiķim Aivaram Lembergam pārstāvēt savas intereses – ar atklāti politiski motivētiem aizliegumiem likumos.

Kāpēc šie vēlētāji izvēlas tā un ne citādi, neskatoties uz visām celtajām apsūdzībām? Daudz un dažādi iemesli, bet tas, ka 1) apsūdzības nav pārliecinošas un daļa no tām ir izgāzušās tiesās, un 2) aiz mēģinājumiem novākt Lembergu stāv TIK ĀRKĀRTĪGI DAUDZ izteikti politiskas motivācijas un kņadas, noteikti spēlē nozīmīgu lomu. Šis likumprojekts tik vien panāca, ka šo vēlētāju apziņā gan jau vēl vairāk nostiprinājās pārliecība, ka politika nevis kaut kādi konkrēti apsūdzētā iespējamie nodarījumi ir galvenais šai kampaņā.

+6
-15
Atbildēt

8

    austrisv > mēbeļu izgatavošana 09.05.2013. 14.11

    bla, bla, Lembergs nevainīgais jēriņš kaut kā pamanījis tikt pie simtiem miljonu Ls, būdams, nelielas pilsētas mērs un tikai?
    Interesanti kā šis “izcilais cilvēks” gan ticis pie tik milzu naudas pie tam to slēpj ofšoros.

    +20
    -6
    Atbildēt

    0

    Bet varbūt Latvijas spožajiem tiesībsargājošajiem dienestiem, iestādēm un tiesām vajadzētu vienkārši ātri un labi darīt savu darbu, lai mazpilsētu mēri nekļūtu pēkšņi miljonāri?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Jūs klāt bijāt, kad skaitīja tos miljonus? :) Es nebiju, un no tā vien, ka kāds “Lemberaga oponents” vai medijs kaut kur kaut ko ir pasludinājis par “Lemberga aktīviem”, par to, kā bija un ir patiesībā, diemžēl, pārliecināties nevaru.

    Jūsu bla, bla, bla argumenti ir nepieciešami tikai tā vienkāršā iemesla dēļ, ka nav jau to tiesas spriedumu… Šie argumenti ar katru aizejošo dienu un atkārtošanas reizi drīzāk vājinās nekā par kaut ko pārliecina. Un ne tikai spriedumu nav – tā, ko kāds uzskata par neapstrīdamiem rakstiskiem vai lietiskiem pierādījumiem, publiski apskatāma arī nav.

    Un tāpēc, lai šie bla, bla, bla argumenti tā vienkārši vis negūtu virsroku, cilvēce attīstoties nonāca līdz varas dalīšanai, procedūrām un visām citām labajām lietām, ko ietilpinam zem tik viegli piesauktajiem demokrātijas un tiesiskuma jēdzieniem :) Tas viss ir vērtīgāk par kāda nepatiku, ka Lembergs var šiverēt pa Ventspils domi. Lai oponenti vinnē viņu vēlēšanās – tad nešiverēs. Kamēr ventspiniekiem tas pa prātam – lai šiverē. Viņu dzīve, viņu dome, viņu izvēle.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    kulina2 > mēbeļu izgatavošana 09.05.2013. 15.50

    Teikumam.
    Palasi grāmatu “Kā nozagt miljardu?”. Tā nav reklāma, bet pašķirsti- varbūt nāks atklāsme par prihvatizācijas apmēriem un iesaistītajām personām.

    Tiesas procesi apstājas pie tā, ka ir jāpierāda, ka konkrētā persona ir saņēmusi konkrētu naudu par konkrētu darbību. Tās ir gadiem taisītas shēmas, ko kūrējuši labākie Latvijas un ārvalstu juridiskie kantori. Parastam izmaklētājam ar 400 Ls algu un bakalaura grādu LU ir grūti šo pavilkt.

    Ja mēs dzīvotu ASV, tad visiem šiem “dižajiem tautsaimniekiem” būtu jau sen jāatbild pašiem uz jautājumu, no kurienes ir sarausuši tādas bagātības un cik likumīgi tas noticis. Par katru santīmu. Savukārt pie mums izmeklētājam ir jāpierāda, ka kāds naudu ir dabūjis nelikumīgi. Tas saucas sistēma “čerez ž”.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > mēbeļu izgatavošana 09.05.2013. 15.56

    …Teikums…tad vajag atklāti pateikt, nacionāļi netic un nespēj nodrošināt tiesiskumu Latvijas valstī, pieņemot, ka šeit ir mafioza valsts, kurā var safabricēt apsūdzības, bet tiesas var staipīt lietu izskatīšanu, kā novalkātu bikšu gumiju…..vieglāk nepieņemt likumus, jo tie var skart pašus, nekā panākt tiesiskumu un godprātību tiesībsargājošās iestādēs….nebūs likumu, nebūs tie jāpilda – vieglākais ceļš uz elli….
    ….nacionāļi kārtējo reizi nodemonstrēja nespējnieku domāšanu un izdevīguma piemeklēšanu saviem partijas biedriem….kādi augstie ideāli, ja jāglābj savējie!?!….

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > mēbeļu izgatavošana 09.05.2013. 16.01

    Bet, kāpēc nevainīgs? Vainīgs droši vien…
    Bet kāpēc Lembja partijas reitings ir otrs augstākais? Kāpēc?
    Cik vienkārši būtu, ja viņu kopā ar visu partiju neievēlētu, bet esošā vara tikai rada dažādus šovus (atstādināšana, grinbergi, šis projekts) viss tas kalpo lembja popularitātei!!!
    Jautājums KĀPĒC?
    Un tad,kad “tiesiskās partijas” atbildēs uz šo jautājumu, tad varēs reāli pret viņa varu cīnīties.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Lapsa lai tik’ raksta grāmatas un izvērš sabiedriski-politisko darbību, visu cieņu tam. Kādus privatizācijas rezultātus demokrātiskā un tiesiskā valstī varētu parskatīt… pareizi, tiesas. Tā grāmata nav aizvietotājs tam, kā nav… Ja jūs pēc tās lasīšanas uzskatiet, ka ziniet daudz vairāk, ja tā jums sniedz atbildes uz vairumu jautājumu, man prieks par to.

    @Zane

    Nē, gluži otrādi, manuprāt :) Man ir prieks, ka arī šai jautājumā NA nenobijās no viegli paredzamās bla, bla, bla argumentu, neargumentētu apvainojumu un dubļu lavīnas un nobalsoja tā, kā lika saprašana un sirdsapziņa (ja kādam ir pierādījumi citai motivācijai, publiskojiet taču tos) un nevis kā būtu paticis “Lemberga oponentiem”, vai kundziskajiem un pašiedvesto pārākuma sajūtu neslēpjošajiem NA nelabvēļiem. Satraukums par visu to slikto, ko minējāt, man rastos, ja NA balsojumu spētu dīdīt, piemēram, Sprūdža kunga līmeņa tukšā demagoģija.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    >mitriani
    “Ja mēs dzīvotu ASV, tad visiem šiem “dižajiem tautsaimniekiem” būtu jau sen jāatbild pašiem uz jautājumu, no kurienes ir sarausuši tādas bagātības un cik likumīgi tas noticis.” – bet ASV taču ir mūsu galvenais, un pie tam vēl stratēģiskais partneris! Vajadzēja jau sen pārņemt viņu pieredzi šī jautājuma risināšanā, tad ne tikai ar Lembergu, bet arī ar tūkstošiem bezdarbnieku vai minimālās algas saņēmējiem, kas braukā dārgos džipos un dzīvo glaunās mājās un apartamentos varētu ātri tikt galā!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 09.05.2013. 13.08

Mūsu galvaspilsētas kluso un subtilo pamešanu Putina partijas varā bija iecerēts aizmālēt ar butaforisku “‘uzvaru”” pār “pēdējo oligarchu””.

Nesanāca.

Kur nu tagad lai liekas,kur lai sprūk??

Ja nu vienīgi Zuarguss… tas izglābs.

+11
-12
Atbildēt

2

    dro > ilmisimo 10.05.2013. 08.59

    lama. Mūsu galvaspilsētas kluso un subtilo pamešanu Putina partijas varā bija iecerēts aizmālēt ar butaforisku “‘uzvaru”” pār “pēdējo oligarchu””.
    _______________________
    Precīzi! Malacis:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ilmisimo 10.05.2013. 10.07

    lno lama. Mūsu galvaspilsētas kluso un subtilo pamešanu Putina partijas varā bija iecerēts aizmālēt ar butaforisku “‘uzvaru”” pār “pēdējo oligarchu””.
    _______________________
    Precīzi! Malacis:)
    ————————–
    Man prieks, ka Tu arī esi sapratis… :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 09.05.2013. 12.48

Tā vietā, lai apturētu naturalizāciju, Vienotība ierobežo latviešu tautas tiesības organizēt referendumus.
tagad tas pats – nevis maina likumu, lai tiesas būtu spiestas ātri, bez nejēdzīgiem pārtraukumiem, izskatīt lietas (tā paša Lemberga), bet cenšas ieriebt Lembergam citā veidā. Vienlaikus, saskaņā ar Sprūdža iecerēto likumu,var ciest arī pilnīgi nevainīgi cilvēki, kuri līdz šim nav notiesāti. Tādi gadījumi jau ir bijuši.

+7
-19
Atbildēt

16

    andris902 > Ojārs 09.05.2013. 13.07

    …andrej…kas uzrauga tos nolaidīgos tiesnešus?….nacionāļiem balstiņas aizsmakušas?….tikpat klusi un nemanāmi, kā Daiņa Ģēģera gadījumā par Trīszvaigžņu ordeņa piešķiršanu….vai Trīszvaigžņu ordenis nav viens no Latvijas simboliem?….

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 09.05.2013. 13.15

    Lembergu tiesā visnolaidīgākais tiesnesis?
    Likums ir jāmaina, bet kaut kā nemana Vientības aktivitāti šajā virzienā.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ojārs 09.05.2013. 14.08

    Andrej, Tu neesi kaut ko sajaucis ?
    Atkal jau Vienotība vainīga, it kā jau Tieslietu ministrs nebūtu no NA- Bordāns. Kāpēc tad neiesniedz priekšlikumus?

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 09.05.2013. 16.25

    BETiņai
    Vai tad tikai Tieslietu ministrs var iesniegt likumprojektus? Man liekas, ka to var jebkurš deputāts – kaut vai, piemēram, godīguma garants un reliģiskās lopu slepkavošanas lobētājs Zaķis…

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 09.05.2013. 18.27

    ….andrejs….kāds ir NA uzdevums Saeimā un viņu ministriem?…par tiesiskumu likumprojektus, lai izstrādā citi…darbu TM, lai sakārto citi, iniciatīvas par reformām, lai piedāvā citi, bet – ko tad NA?….sargāt savējos, vilcināt, bremzēt, plātīt rokas un….skraidīt ar lāpām un karodziņiem, ik pa brīdim paziņojot – mēs, īstenie latvieši, bez mums Latvija tūlīt izbeigsies!….un balsot PRET, bloķējoties vienalga ar ko, ATTURĒTIES, lai tēlotu beigtas zivis, šantažēt un draudēt – dodiet mums vēl kādu ministra portfeli – gribam vēl kādu vietu, kur nedarīt NEKO…pasēdēt un pavērot un pēc aizkadra komandas kļūt hiperaktīviem….
    …tas ir koalīcijas partneris?….pēc šī balsojuma reitings nobrauks brakšķēdams, bet vēlētāja intereses – sīkums!…galvenais izpildīt “īpašo” vēlētāju/personu intereses….kā to nosauksi – tā ir tālredzība vai pašiznīcināšanās?….

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 09.05.2013. 20.43

    bet – ko tad NA?….sargāt savējos, vilcināt, bremzēt, plātīt rokas un….skraidīt ar lāpām un karodziņiem
    ———-
    Ja Vienotība redz, ka NA cenšas piesegt savējos, tad jau V jāuzņemas likumdošanas inciatīva (četrreiz vairāk ministru, Ministru prezis, Knābis utt). Man iebildumu nebūtu…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 09.05.2013. 22.10

    …klau, tad varbūt nacionāļiem vajag atgriezties bērnudārza grupiņā un nevis tēlot “politiķus”, lai melno darbu dara citi – mums tikai bungas un karodziņus iedodiet paturēt….

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 09.05.2013. 22.35

    zanE. Kur nu vēl lielāka bērniškība no Vienotības, ja ne nelietība bīdīt SC koalīcijā un tās fanātiķu muļķība?:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 09.05.2013. 22.59

    ….nu, nu…Grendes nepiepildītās vēlmes gan viņai garantēja nomināciju prezidentes amatam…un kultūras ministres portfelītis taču tika, vai ne?…
    …kāda atšķirība?….esi tik ļoti pārliecināts, ja Grende būtu kļuvusi par prezidenti – par MP netiktu nominēts Ušakovs?….Grendei tak arī bija vēlme SC redzēt valdībā, jo jārespektē krievvalodīgais vēlētājs…..kā Tev tas vienmēr aizmirstas?….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 10.05.2013. 00.49

    zanEi
    Es saprotu Tavu kreņķi, jo Grendes iestāšanās NA jums sagādāja nepatīkamu pārsteigumu un noteikti atņēma daudz balsu.
    ps.s nezinu nevienu nacionāli domājošu cilvēku, kurš Grendi uzskatītu par īstu Tēvzemieti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 10.05.2013. 07.49

    zanE. Vari turpināt fanot par savu Dinamo, bet valsts iet uz grunti…Interesanti, kādi motīvi Tevi vada? Tā ir elementāra muļķība /kā pastāvīga Grendes pieminēšana/ vai merkantīlas intereses?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 10.05.2013. 08.54

    ….lno….cik ilgi Tev būs vēlēšanās atgremot Āboltiņas vārdu – tik ilgi atgādināšu Tev Grendi…tā teikt – līdzsvaram… :)

    …andrejs….Grendes iestāšanās NA bija nepatīkams pārsteigums?….Jūs tur visi tādi humora veči?….tā bija anekdote, par kuru var turpināt smieties vairāku gadu garumā….un kārtējais apliecinājums nacionāļu populistiskajiem lozungiem, kas neatbilst rīcībai….
    …vai Jums nav vēl kāda Grende?….oi, Parādnieks taču tagad varēs pretendēt uz VARAM!….un Lembim varēs sākties atkal labie laiki!…..:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 10.05.2013. 08.57

    zanE. …lno….cik ilgi Tev būs vēlēšanās atgremot Āboltiņas vārdu – tik ilgi atgādināšu Tev Grendi…tā teikt – līdzsvaram… :)
    __________________
    Tas tikai apstiprinās Tavu aprobežotību:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 10.05.2013. 10.05

    zanE
    Grende Dombrovska (Vienotība)pirmās un otrās valdības laikā bija visdedzīgākā budžeta griešanas un “konsolidācijas'” atbalstītāja. Atceros, bija tāda epizode, kad viņa LTV diskusijās spieda laukā no Bičevska, kurš tolaik bija valsts sekretārs ekonomikas ministrijā, lai tas apstiprina viņas vārdus un centienus atbalstīt Dombrovski. Budams cieši saistīts ar šķēli, viņš tomēr pēc kāda otrā atgādinājuma “atcerējās” to, ko Grende viņam lūdza un negribīgi apstiprināja.
    Acīmredzot velāk Grende pretendēja uz augstu vietu Vienotības vēlēšanu listē, bet kad viņai to nepiedāvāja, strauji kļuva par VL! kandidāti. Tas palīdzēja “leģitimizēt” VL!
    Atceros kā jūs, Vienotības fani, IRsī ārdījāties, kad Grende paziņoja šo savu lēmumu… :) Jums tā bija liela vilšanās… :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 10.05.2013. 17.15

    ….andrej, Jums tur baigās problēmas – vilšanās/nevilšanās….Jūsu vēlētājiem gan to vilšanos pēdējā laikā bez sava gala….bet Grendes iznācienu nacionāļu rindās var uztvert tikai kā – humora šovu….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 10.05.2013. 22.03

    zanE
    vai neatceries, cik balsis V zaudēja un cik NA papildus ieguva beidzamajās Saeimas vēlēšanās salīdzinot ar iepriekšējām? Es jau vecs, bet Tu jau nu gan noteikti atcerēsies…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 09.05.2013. 12.32

Klausījos Saeimas debates. Manuprāt, argumenti bija abās pusēs. Jāatzīst, ka no “pret” argumentiem labāki argumenti tomēr bija SC, nevis NA.

Šķiet, NA būtu rīkojusies gudrāk, ja būtu gājusi kopā ar “konjunktūras vilni” – tāpat, kā pirms 10. Saeimas beigām, kad lielākā daļa Saeimas lielā vienprātībā nobalsoja par smieklīgo un populistisko priekšlikumu, ka likumu maiņu nu varēšot rosināt caur manabalss.lv.

Runājot tieši par NA, man ir vilšanās par viņu balsojumu. Tā kā es pilnīgi piekrītu Jāņa Ādamsona izteikumam, ka šis ir tāds pats pret-Lemberga likums, kādi savulaik bija pret-Rubika, pret-Bojāra, pret-Ādamsona likumi (lai ko tur cēli nebļebinātu judini un čigānes), tad NEREDZĒJU IEMESLU NEPIEŅEMT šo pret-Lemberga likumu.

Nesaprotu, kāpēc Nacionālā apvienība nevarēja izmantot izdevību apgrūtināt dzīvi nekaunīgajam, alkatīgajam un prokrieviskajam Ventspils rausējam. Vai tiešām NA ir finansiāli atkarīga no Lemberga?

Atgādināšu viņa izteikumu pēc 10. Saeimas vēlēšanām:
“[…] viņš [Lembergs] «neraudot tāpēc, ka Visu Latvijai nav valdībā», jo viņš pats uzaicinātu veidot valdību ZZS, Vienotību un SC bez jebkādiem nosacījumiem”
http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/lembergs-aicinatu-valdiba-saskanas-centru-bez-jebkadiem-nosacijumiem-755615

+13
-8
Atbildēt

9

    Una Grinberga > Sanšains 09.05.2013. 12.52

    @Haris
    Pat ja tas būtu tikai pret-Lemberga likums, tas būtu labs preventīvs solis pašvaldības deputātu patvaļai. Patiesībā Lembergs un Munkevics jau ir tikai skaļākie vārdi, jo tādu deputātu ir stipri vairāk! Un neieviešot šo normu sabiedrības vilšanās tikai pieaugs, jo KNAB tikai pēdējā laikā ir pastiprinātu uzmanību pievērsis reģioniem.

    +23
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 09.05.2013. 13.02

    tādu deputātu ir stipri vairāk
    ==========================
    Gribat teikt, ka Latvijā ir DAUDZ smagos noziegumos apsūdzētu pašvaldību deputātu?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 09.05.2013. 13.10

    @Haris
    Apsūdzēti nav tik daudz, bet tie, par kuriem ir uzsākta kriminālvajāšana ir vairāk – deputātu balsu uzpirkšanas, iepirkumi un kukuļņemšana lielajās pilsētās… Neesmu jurists, bet man šķiet, ka visi pārkāpumi, uz kuriem darbojas krimināllikums tiek uzskatīti par smagiem t.i. par kuriem var saņemt reālu cietumsodu.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 09.05.2013. 13.11

    ..labāki argumenti tomēr bija SC, ..
    __________________ argumenti..

    interesanti:

    ko SC prasīja par Lemberga “”skalpu””- t.i.,kas bija tas ko viņiem šoreiz vēl nedeva?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 09.05.2013. 13.58

    “Vai tiešām NA ir finansiāli atkarīga no Lemberga?”
    —Vai Zeme ir apaļa?

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > Sanšains 09.05.2013. 14.18

    Nasing spešal!
    Prokurors uzsāk kriminālvajāšanu, pieņemot lēmumu par personas saukšanu pie kriminālatbildības (šo lēmumu sauc arī par apsūdzību). Kriminālvājašana ir pēdējais posms pirmstiesas procesā, kas seko izmeklēšanai. Kriminālprocess kā tāds sākas ar lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu (līdz ar to sākas izmeklēšanas posms). Pirmais statuss, ko persona var iegūt procesā ir “persona, pret kuru uzsākts kriminālprocess”, var būt arī “aizturētais” (ja šo īslaicīgi aiztur), tad seko “aizdomās turētais”, pēc tam “apsūdzētais” (ar lēmumu par saukšanu pie kriminālatbildības). Visbeidzot, no notiesājoša sprieduma vai prokurora priekšraksta par sodu spēkā stāšanās dienas apsūdzētais iegūst notiesātā statusu.
    Savukārt smags noziegums ir tīšs nodarījums, par kuru Krimināllikumā paredzēta brīvības atņemšana uz laiku, ilgāku par trim gadiem, bet ne ilgāku par astoņiem gadiem, kā arī nodarījums, kurš izdarīts aiz neuzmanības un par kuru Krimināllikumā paredzēta brīvības atņemšana uz laiku, ilgāku par astoņiem gadiem.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    kulina2 > Sanšains 09.05.2013. 15.38

    VL! valdes loceklis un Ogres domes deputāts E.Helmanis ir apsūdzētais krimināllietā un, kā apgalvo VL!, tā esot bijusi “smalka provokācija”. Ar to jau viss ir izteikts- čoms jāpabalsta. Dīvaini tikai, ka tas pats cīņu meistars Helmanis nevienu vien ir publiski (un pat domes sēdēs) draudējis piekaut. Adekvāts deputāta kandidāts? Katrs spriež pats.

    Dīvai ir arī argumenti, ka, pieņemot likumu, cietīs kaut kādi atsevišķi deputāti. Bet, cik mana atmiņa neviļ, Latvijā vēl neviens nav atcēlis proporcionālo vēlēšanu sistēmu, kur pilsoņi balso par partiju listēm, nevis personām. Ja jau kādā konkrētā pašvaldībā konkrētas partijas programmu nav iespējams izpildīt kāda viena konkrēta it kā “nepatiesi apsūdzēta” deputāta kandidāta dēļ, tad ko tas liecina par šīs partijas programmu un šīs partijas spēju vispār kaut ko paveikt konkrētas pašvaldības labā. Kā zināms, domes nesastāv no viena deputāta.

    Tieši tāpēc uzskatu, ka visas atrunas nepieņemt šo likumu ir tukša muldēšana! Tam nav nekāda racionāla pamata. Paredzētais likums jau neaizliedza šīm personām kandidēt, bet apturēja to pilnvaras ar iespēju konkrēto deputātu nomainīt pret citu tās pašas partijas cilvēku. Nošēlojamas atrunas. Drūma diena “tiesiskuma koalīcijai”. NA nopietni ir apdraudējuši savas pozīcijas Rīgā- 3 nedēļas līdz vēlēšanām. Vismaz manu balsi viņi jau ir zaudējuši.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Sanšains 10.05.2013. 01.14

    Daudzas, daudzas balsis NA ir zaudējuši… Bet laikam jau īstermiņa mērķis svarīgāks :(

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 10.05.2013. 14.40

    raitis_licitis
    Kad ZP Lembergu vairs nevarēs izmantot sava reitinga procenta uzturēšanai, viņi būs labākie draugi, bet NA paliktu pie sasistas siles. Pareizi darīja nacionālpatrioti, ka nedeva iespēju Puķina piesmietai parķijai noslaucīt sūdainos daiktus savā kamzolī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janis 09.05.2013. 12.28

Labs komentārs: “Tas ir pat vēsturiski-9.maijā SC un NA vienojas kopīgā dziesmā manai aizstāvībai.” :)

https://twitter.com/ALembergs/status/332421181842014208

Arguments par to, ka kaut kā tiks pārkāptas deputātu tiesības ir smieklīgs, jo šāds pilnvaru ierobežojums jau ir spēkā attiecībā uz Saeimas deputātiem.

Lūk balsojums:
http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/Voting?ReadForm&parentID=2ba6e2d5-7fa0-4180-a47d-f2f2dfc571fc

+22
-7
Atbildēt

5

    Sanšains > Janis 09.05.2013. 12.40

    Būsim korekti – no NA 4 balsoja par (ja pieskaita no NA saraksta ievēlēto Staltu – 5), bet 4 balsoja pret.

    Vēl 5 glumi un nožēlojami atturējās, kas pie tik nelielas par/pret balsu atšķirības varētu nozīmēt, ka vēlme aizstāvēt Lembergu varbūt arī nemaz nebija tik kvēloša – riskanti taču atturēties, ja balsu skaits līdzīgs.

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 09.05.2013. 12.57

    Būsim godīgi, ja es būtu NA, sarēķinātu tā, lai sponsora mērķis būtu sasniegts ar minimāliem (reputācijas) zaudējumiem sev.
    Tas arī ir noticis +3 balsis, lai droši, ka būs, un daži atturās. Nu kā pēc grāmatas. :)

    +29
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Janis 09.05.2013. 13.06

    j_zalitis –

    Nu makten smalka un precīza rēķināšana padevusies tām Lemberga tīklveida struktūrām! Droši vien Puzes pils katakombās tika sarēķināts arī, ka Kļemeņķevs, Reirs un Kursīte nepiedalīsies balsošanā. Lembergs valda pasau.. Latviju.

    Vai tik neesat sazvērestību teoriju piekritējs? Droši vien esat arī antisemīts. :)

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 09.05.2013. 13.45

    Nē, rēķināšana, acīmredzot, notika uz vietas, NA frakcijā, ņemot vērā cik deputāti ir ieradušies utml.
    Ja balsu nepietiktu, pret balsotu vēl kāds no atturējušamies.
    Šis nav pirmais tāds “sarunātais” balsojums, ja papētīsiet senākus balsojumus, tur bieži līdzīga tendence (~+3, daži atturas, utt., galvenais, lai nedaudz pietrūkst vai “nedaudz paliek pāri” balsis).

    Zīmīgi, ka pieminējāt antisemītismu un sazvērestības teorijas.
    Uzbrukums viedokļa paudējam ir pirmā pazīme, ka nespējat dot vērā ņemamus pretargumentus.

    +23
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Janis 09.05.2013. 13.55

    j_zalitis –

    Kāds nu tur “uzbrukums”.

    Tikai ironija par tā flanga pārstāvjiem, kuri paši vienmēr gatavi Sorosa (fonda) kritiķus apvainot ticībā sazvērestības teorijām. Kas Sorosa gadījumā, protams, vienmēr ir nepamatotas.:)

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

janis17 09.05.2013. 12.19

Svarīgi ir nepieļaut mākslīgu apsūdzēšanu aiz politiskiem motīviem – tas arī viss!
Tos, kuri ir jau apsūdzēti un kuriem šis likumprojekts tika radīts (lembis, muņķis) vajag ātrāk tiesāt atbilstoši likumam, nevis ļaut vilcināt procesus.

+10
-18
Atbildēt

4

    Ojārs > janis17 09.05.2013. 16.21

    Aivar – paskatoties uz mīnusiem zem Tava komenta ir skaidrs, ka “tiesiskuma” faniem nemaz nevajag ātru spriedumu, viņiem vajag kādu, ko vainot visos pasaules grēkos… :)
    Un jo ilgāk Lembergs būs “apsūdzētais smagos krimināl:)noziegumos”, jo labāk…

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 09.05.2013. 17.34

    Un kas tad mums vada to TM, kuram par visu to ir jāatbild, gan par tiesnešu korumpētību, gan lēnu tiesu procesu gaitu, utt., utjp?
    Un kā, vispār, partijai, kurai ģenerālsekretārs ir Lūsis, cilvēks ar tādu reputāciju, var atbildēt par tieslietām?
    Tāpēc, ka NA ministri, visi kā viens, ir vai nu absolūti nespējnieki, kas nespēj sakārtot savu nozari, vai absolūti korumpēti, ļausim arī turpmāk, pašvaldību blēžiem rīkoties, kā viņi ir raduši, absolūti prettiesiski, ar visatļautības sajūtu, un par visiem smieties?
    Ja TM mums ir tāds nespējnieks, jārīkojās Saeimai, nu bet protams, Saeimā vairākums ir vai nu Lemberga nopirktie zombiji, vai nu reālie atbalstītāji, kā SC un NA, kuriem valsts interses nerūp.
    Un tas, ka ZZS un SC, ar kuru palīdzību Lembergs iznīcinājis tiesiskumu valstī, sāk runāt par “tiesiskumu”, izraisa tikai smieklus, un tas, ka NA tai piebalso, izraisa tikai dziļu nožēlu arī daudzu NA atbalstītāju vidū.
    Un amatpersonu tiesību ierobežojumi pastāv visur, princips ir tāds – jo lielāka vara, jo mazākas tiesības, un lielāki ierobežojumi, jo amatpersonu tiesības jāsamēro ar sabiedrības intersēm un tiesībām.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 09.05.2013. 18.07

    Dzeri, jau apnicis uz taviem murgiem atbildēt!!!
    Cik reizes lembi jau “atstādināja” ar lielu spiegšanu un bļaušanu??????
    KUR TAD IR REZULTĀTS??????
    Tā visa jezga kalpo tikai par lembja reklāmu – atkal tēlotu cietēju, atkal ECT. Atkal Latvija maksātu kompensāciju.
    Tagad gribēja lembja atstādināšanu Nr3 organizēt ar greizu likumu – nu kāda jēga???
    Starp citu -projekts paredzēja, ka lembis saņemtu 50% no algas, ko tagad nesaņem vispār – kur LOĢIKA???
    Debīlisms!!!
    Toties populāri!!!

    Es tad būšu populārāks!
    Lai kāds no tiem tēlotā “tiesiskuma” varoņiem iet un nožmiedz kādu no tiem korumpētajiem, ja tik gudri – vismaz kāds labums būtu, ne tukša muldēšana?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Ansis > janis17 09.05.2013. 22.03

    Pilnīgi pievienojos Aivarsk.

    Paskatieties Igauniju – tur arī nav ierobežojumi apsūdzētam stradāt (izņemot ja sēž aiz restēm)
    Bet toties Igaunijā valsts un pašvaldību amatpersonu lietas tiek iztiesātas paātrinata tempā – tas lūk būtu jēdzīgs risinājums – nevis sakrāt “daudzos smagos” …, bet gan normalos termiņos labā kvalitatē izmeklēt un tad īsā laika iztiesāt – vai ir vainīgs vai nav vainīgs.

    Galvena problēma ir tā, ka Latvijā drošības iestādes tiek izmantotas politiskiem mērķiem. Ja būtu gribējuši, sen jau būtu Lemberga, Munkeviča un Ogres mēra lietas iztiesājuši – bet kā redzams, tad visiem ir izdevīgi, ka tiesu sistēma Latvija buksē.

    Tiesa gan – šeit kā reiz bumbiņa ir NA rokās – tieslietu ministram primāri būtu jāveic šī bardaka sakārtošana. Vēlu veiksmi!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

efeja60 09.05.2013. 12.03

Veselais saprāts ir uzvarējis un draudi demokrātijai novērsti.

+7
-26
Atbildēt

0

Una Grinberga 09.05.2013. 11.59

Par godu 9.maijam ir nodibināta antitiesiskuma koalīcija – NA+ZZS+SC! Darbības mērķis – jo vairāk korumpēti deputāti pieņems lēmumus, jo labāka Latvija attīstīsies!

+45
-15
Atbildēt

10

    grislits > Una Grinberga 09.05.2013. 12.05

    varbūt vajag mazāk muldēt? NA 4 balsoja PAR, 4 balsoja PRET un 5 ATTURĒJĀS. Tā kā nevajag te piesiet bumbas, ka NA veido kaut kādu ēnu koalīciju un ka NA bija kaut kāds vienots balsojums kopā ar SC un ZZS.

    Jums jau gļuki laikam rādās tāpat kā Ozoliņam – šim jau liekas, ka 10. saeimā NA bija koalīcijā – šodienas raksts Delfos – http://www.delfi.lv/news/comment/comment/aivars-ozolins-ir-enas-koalicija.d?id=43297493

    Citāts: “10.Saeimā valdošās koalīcijas Vienotības, Zaļo un zemnieku savienības un VL – TB/LNNK formālais vairākums bija fikcija vismaz ar tiesiskumu saistītos jautājumos, un reāli lēmumus pieņēma valdības koalīcijas partiju ZZS un VL – TB/LNNK un opozīcijas Saskaņas centra un Par labu Latviju! neformālā vairākuma koalīcija”

    Un atkal Ozoliņš muld – NA kā opozīcijas partija 10. Saeimā biežāk balsoja kopā ar Vienotību, nekā ar opozīcijā esošo SC. To vairāk darīja ZZS.

    Varbūt vajag vienreiz objektīvāk skatīties uz lietām?

    +13
    -28
    Atbildēt

    0

    Tankvalžu nelaime ir tā, ka konspirāciju teorijām ir jābūt kaut cik ticamām :)

    Tāpēc jūsu un neliešu ekspertu cerība paliks āksti un tie vēlētaji, kuriem īsa atmiņa:

    “Zatlera Reformu partija izvēlas koalīcijā aicināt Saskaņas centru”, 1.oktobris 2011

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.05.2013. 12.22

    @roberts_j
    http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/Voting?ReadForm&parentID=2ba6e2d5-7fa0-4180-a47d-f2f2dfc571fc
    Vajadzētu tomēr zināt, ka atturēties nozīmē balsot “pret”. Kā reizi 4 balsis tieši pietrūka! Un vispār var pabrīnīties, kā Saeimas balsojumā var atturēties – deputātu uzdevums ir izvērtēt likumu izmaiņas un tur nevar būt “nezinu”, jo tad nav jēgas tādiem maksāt algu.

    +37
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 09.05.2013. 12.24

    Robert- negaidi naudu no bagātā un objektivitāti no tā, kurš izliekās par aklu, bet patiesībā ir aptaurēts!
    Viņiem kažokus mainīt ir ikdiena.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 09.05.2013. 12.27

    Nasing, atturēties var un vajag ļaut, bet atturošos balsis varētu neņemt vērā pie balsu skaitīšanas – piem. 41 par, 22 pret, 30 atturās – lēmums pieņemts.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    juhans > Una Grinberga 09.05.2013. 14.11

    Nasing spešal!
    Tad tavai “antitiesiskuma koalīcijai” būtu jāpievieno arī EK. Tikko kā “Krustpunktā” ES komisārs Piebalgs šajā jautājumā izteica tev pretējus uzskatus.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Una Grinberga 09.05.2013. 14.39

    aJunā izglītības un zinātnes ministra Vjačeslava Dombrovska (Reformu partija) biroju vadīs Anna Kononova, kura savulaik bijusi Rīgas mēra Nila Ušakova («Saskaņas centrs») preses sekretāre.
    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/463357-jauna_izglitibas_ministra_biroju_vadis_anna_kononova?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+tvnet%2Fall%2Flatest+%28TVNET+Jaun%C4%81k%C4%81s+zi%C5%86as%29

    vairs neievēro par “‘ārīguo pieklājību”‘

    IRsīs “‘gansiem”‘ taisni uz galvas.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Una Grinberga 09.05.2013. 14.54

    Nomierinies par to Kononovu, viņa nāk no TB un bijusi Ārgaļa preses sekretāre, gluma, kā visi “nacionāļi”, nekas jauns, un kāds tam sakars ar tēmu, ja nav ko teikt, nesaki neko, un neviens pat nepamanīs, ka tevis te nav.
    NA atbalstītāji lokās, kā zuši uz pannas, bet, fakts ir fakts – SC, ZZS un NAir kopējas vērtības, NA un ZSS arī īpašnieks viens, un SC ir to tuvākie partneri.
    Tā ka turpmāk visu to muldēšanu par to savu patriotismu un to, kā jūs aizstāvat valsts interses, varat paturēt pie sevis, vai sava elektorāta vajadzībām, kaut, tas jūsu elektorāts par jums nobalsos arī bez tā, pārējos jūs diezin vai piemānīsiet.

    +23
    -6
    Atbildēt

    0

    oktaavs > Una Grinberga 09.05.2013. 17.40

    “Кто девушку ужинает, тот её и танцует.”
    “Gevuškas” vārds sākas ar NA..

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 09.05.2013. 17.58

    Dzeri, tu esi pilnīgi plānprātīgs!!! 2000. gada maijā Kononova RD vēl nestrādāja
    Kononova pildīja vicemēra Sergeja Dolgopolova preses sekretāres pienākumus un bija “piestiprināta” tikai dolgopolovam. Viņa varēja retumis pildīt Ārgaļa preses sekretāres pienākumus, kad Ārgalis tika ievēlēts no TP un bija vicemērs.
    Melot nevajag!!!

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

gstrazds 09.05.2013. 11.59

Šinī brīdī mēs esam precīzi atpakaļ punktā, pēc kura sekoja rīkojums numur 2.

+34
-13
Atbildēt

6

    lebronj2356 > gstrazds 09.05.2013. 12.21

    Katrās vēlēšanās pa kristāldzirdai(nejaukt lūdzu ar alkoholu :) ) saulvežu partijai, tāds ir mūsu mērķis – laiks dibināt ZRP 2.0 – vēl jau nav maksas augstākā izglītība, privatizētas ostas, valsts finansēti studiju novirzieni kreivu valodā, SC valdībā, utt. Un vispār nav tomēr Latvija vēl galēji neoliberāla valsts, tas ar skubu jālabo !

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gstrazds 09.05.2013. 12.51

    tāds ir mūsu mērķis – laiks dibināt ZRP 2.0 – vēl jau nav maksas augstākā izglītība, privatizētas ostas, valsts finansēti studiju novirzieni kreivu valodā, SC valdībā, utt.
    ———–
    Nu bet top jau, top – Repšes, Bolokoņa un Jaunupa jaunā partija. Cita varianta jau viņiem nav – par ko tad balsos līdzšine’jais Zīgerista-Zatlera elektorāts…

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > gstrazds 09.05.2013. 13.11

    Tomēr drusku savādāk…Repšes projekts ir pilns ar biznesmeņiem, turklāt atklāti, Šlesera proejtki jau parādīja, ka tautai ir samērā vēsa attieksme pret naudasmaisu projektiem un pamatoti – Gammas un Maximas slava šeit noteikti nepalīdzēs.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gstrazds 09.05.2013. 13.19

    Krix Tomēr drusku savādāk…
    —————-
    Tu domā, ka būs vēl kāda jaunizcepta partija?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > gstrazds 09.05.2013. 13.47

    Protams, sauksies – pati galvenā partija. Programma – apkarot korupciju, oligarhus, krieviju, cīnīties par reformām, saglabāt konsolidāciju, taupību un latviskumu.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > gstrazds 09.05.2013. 15.17

    andrejs. Repšes partijas kavalērijai koalīcijas partijas pašas izklāj paklāju:):):)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam