LNT: „Vienotība” iepriekš inscenējusi biroja apliešanu ar krāsu
64Saistītie raksti
Aktuāli /
25. aprīlis
Šķiltava nr.213: Stadions vai mazdārziņi? Konkursu vājās vietas. “Vienotība” krustugunīs
Radars /
27. marts
Radars Latvijā
Radars /
13. marts
Radars Latvijā
Radars /
6. marts
Radars Latvijā
Komentāri (64)
vegan 23.04.2013. 00.02
Vispār, domaajot par popularitātes reitingiem — vai Latvijā ir bijusi kāda partija, kuras reitingi pēc normāla kritiena ir jebkad atguvusies? Tā vien rādās, ka ar laiku jebkura partija tiek norakstīta..
0
piziks 22.04.2013. 22.43
Vienotibas fani savus kritizētājus sauka par vaimanologiem, bet, redz, pirms vēlēšanām pašiem patīk spelēt … cietējus! Vienotībai tik daudzi dara pāri… :)
0
Uldis 22.04.2013. 15.26
Nu cik man zināms J. Miķelsons bija aktīvs Vienotības biroja Informācijas centra vadītājs. Vai tiešām mūsu politiķēm kaut kas noticis ar atmiņu? Lai nu kurš, bet viņš jau vislabāk varēja zināt par biroja aizkulisēm :) Un kādēļ Vienotību vairs neinteresē, kuri tad ir īstie vandāļi, vai nav aizdomīgi?
1
Ieva Priedenfelde > Uldis 22.04.2013. 17.08
ķeriet zagli! Nožēlojamā Vienotība.
0
efeja60 22.04.2013. 12.52
Savukārt labklājības ministre Ilze Viņķele, plaši iepletusi nemirkšķinošās acis, noliedza, ka būtu kaut ko par to zinājusi un izplūdušās un izvairīgās atbildēs centās to pārvērst par joku
============
he he
Nevienu balsi par Vienotību!
0
Kaspars Špūle 22.04.2013. 10.38
Diemžēl neredzēju to raidījumu.
Kā tur bija teikts – vai krāsa pirkta par savu naudu, vai par budžeta līdzekļiem?
1
austrisv > Kaspars Špūle 22.04.2013. 10.47
Vispār es arī brīnos, kā nav nosaukta summa par kuru tā krāsa pirkta? Varbūt pārāk niecīga summa, bet, ja pieskaita tīrīšanas izmaksas, tad varētu vilkt uz kādiem 20 Ls, bet šaubos vai līdz 100 Ls aizvilktu?
Noziegums izskatās briesmīgs un tāda šumēšanās par krāsu, tā sakot, kas būtu, ja pati vainīga V būtu? Un labums reitingi? Šaubos, vai cilvēkus var tik lēti vairs pirkt?
Tagad cilvēkus interesē tāpat kā agrāk: nacionālais jautājums un ekonomika Un pārējais ir tikai tukša parunāšana.
Man griba teikt, lai taču tie melno piār taisitāji pameklē kaut ko nopietnāku, ka velk pāri 100 000 Ls, kā pašiem SC ar tām naudas operācijām.
0
Dina 22.04.2013. 10.28
Kurmītis
Bet vispārt jau šī Lapsas aktualizētā tēma ir nedaudz plašāka par šo konkrēto gadījumu. Jo PIERĀDA to, ka pašu sarīkota provokācija un tās izmantošana, lai vainotu inscenētā noziegumā savus politiskos oponentus, ir ne tikai jenotības ķēdes sunīša – KNAB, bat arī pašas jenotu partijas piekopts instruments. Tā apliecina jenotības morāles neesamību un norāda uz to, ka tiesiskā valstī pēc šāda precendenta atklāšanas, valsts tiešibsreagājošajām iestēdēm būtu vēlreiz un visi rūpīgi jāizpēta un jāizanalizē kaut vei tie paši 13. janvāra notikumi. Kurus tieši jenotība izmantoja, lai vispirms sašķobītu un pēc tam gāztu esošo valdību. Jau toreiz bija pietiekami daudz aizdomu un nepierādāmu faktu, ka nekārtību organizatori bija politiski zaļganos toņos iekrāsoti. Kuri pēc tam, kad jenoti tika pie varas, tika no izmeklēšanas lietām izņemti.
Jenoti vēl joprojām ir pie varas. Tā ka nedaudz jāpagaida, lai arī šī patiesība nāktu gaismā. Gan vairs ne pārāk ilgi – ļoti ceru, ka šajās pašvaldību vēlēšanās jenotu kapiņš tiks kārtējo reizi parakts dziļāks un nav ilgi tas laiks, kad arī pašu mironi tur varēsim guldīt. Un ļoti ceru, ka jenotus apbērēsim pirms vēl viņi pagūs apbērēt Lavijas valsti un tautu ….
0
austrisv 22.04.2013. 10.19
Manuprāt, tenkas vēl tiks safabricētas pirms R. domes vēlēšanām kalniem. Nu tik sāksies, jo SC neguļ, jo Vienotība it kā esot pamatīgi aizķērusi Ušakameriku , ka pat sūdzēšoties mūsu valsts tiesā par apmelošanu. Var jau manīt no kurienes tām tenkām kājas aug. Ušakovamerikam ir jānotur vara RD, jo tas taču viņu varas un naudas templis. Paši gan Ušakovs pirms abām saeimas vēlēšanām braši meloja par Dombrovska padomnieku algām, lai gan paša padomnieki saņem lielākas algas. Bet Ušakovs jau bez meliem dzīvot nemaz nevar, jo RD kase ir pustukša, ja nu vienīgi tajā vēl var sagrabināt latvisko partiju iepriekš uzkrātos līdzekļus.
Lai tik melo tālāk. Interesanti, kas būs nākošie meli?
22
garausiitis > austrisv 22.04.2013. 10.42
Bet – tenkas ir un būs :) Kā esmu rakstījis daudzkārt – pašiem ir jāizdara secinājumi , jo ne vienmēr visu var pierādīt. Gadījumā ar krāsu nemaz nebrīnītos par Vinķeli – viņai ir krampis un kāds tur brīnums, ka aiziet šķībi :) , tiesa par Miķelsona “apbižošanos” ar nevajadzētu izbrīnīties , ne visi ir spējīgi aukstasinīgi vērot notikumus un cik saprotams sava novērtējuma krišanos. Muļķīgi ,ka tāda sarakste tiek publiskota un te jautājums – tas ir nejauši vai ar nodomu ? Pieļauju ,ka cilvēkam ar Miķelsona pieredzi vajadzēja zināt , ka rakstītais tiks publiskots, tātad viņš principā zināja , ka var būt informācijas noplūde, tātad acīmredzot tas tika uzrakstīts zinot ,ka iegūs plašāku publicitāti :)
0
Dina > austrisv 22.04.2013. 10.44
Kurmītis >> Bet
+++Vienotība it kā esot pamatīgi aizķērusi Ušakameriku+++ ??? … ar saviem knapi 8 % pretstatā saskaņiešu 54% ???? … pussprāgusi pele „aizķērusi” runčuku ? …
Tu to nopietni ?? … :)))
Kas attiecas uz jenotības iesūdzēšanu Tiesā – pareiza rīcība. Ja kāds tevi apmelo, tad tas jāsūdz Tiesā pilnīgi noteikti ! Tik nez kāpēc viņķele un Co. gan nesteidzas iesūdzēt par apmelošanu nedz Lapsu, nedz LNT, nedz pašu Miķelsonu … diez aiz ko tas tā ? … Mini trīs reizes … :)))
0
Sanšains > austrisv 22.04.2013. 11.23
klusais:
Gadījumā ar krāsu nemaz nebrīnītos par Vinķeli – viņai ir krampis un kāds tur brīnums, ka aiziet šķībi
============================
Vēlaties teikt, ka viņa to bundžiņu vai pūsli mērķēja citur?
0
andris902 > austrisv 22.04.2013. 11.25
….-“pussprāgusi pele „aizķērusi” runčuku ?”…..
———————–
…runčuks!!!….oi, tas gan bija bezgala mīļi!…un spontāns maigums – no pašām iekšām!….:))
0
garausiitis > austrisv 22.04.2013. 11.33
Haris – es domāju ,ka var dažādi saprast akcijas :) Nu teiksim izdomāja , ka vajag atrast ļaunu akciju un pēc tam ar to pievērst sev uzmanību kā apbižotajiem :) Patreizējā Vienotības reklāma pret Ušakovu man neliekas cienīga tādai partijai :) Interesanti kas to ir izdomājis un akceptējis … gan jau bez dāmītēm nav izticis :)
0
efeja60 > austrisv 22.04.2013. 13.04
Vai tad Vienotībā kaut kas notiek bez matriarhāta?
0
jmaklakovs > austrisv 22.04.2013. 16.27
Vienotību tagad gremdē no visām pusēm. Pirmām kārtām jau NA. Kā nekā galvenais konkurents. Protams, arī NA cīņu biedri – SC. Redz kā, pat bites “pierunājuši” nestartēt Rīgā. Vismaz vēl kāds procents atnāks pie Ušakova. Tā nu kopējiem spēkiem, aģitējot pret Vienotību, savāks Saskaņai vairākumu. Gan SC labi, gan NA. NA varēs līdz saeimas vēlēšanām baidīt tautiešus ar krievu nedarbiem Rīgā.
Lapsa vispār frukc – kāmēr “vāc naudu” avīžu drukāšanai par visām partijām tikmēr lej tik samazgas Vienotības virzienā:)
0
andris902 > austrisv 22.04.2013. 16.56
….kāpēc nacionāļiem būtu jābaida ar krieviem RD?…viņiem taču ar SC izveidojusies ļoti laba saspēle, ja nacionāļi vēlās ieriebt kādam koalīcijas partnerim – palīdzība tiek meklēta pie SC…un bieži vien arī saņemta…
…no Ušakova intervijas LA:
…”– Runājot par vēlēšanu rezultātiem, domāju, ka “SC”/”GKR” dabūs 53 – 55% balsu. Manuprāt, labs rezultāts būs Nacionālajai apvienībai. Ir tāda sajūta, ka viņi vēlēšanās ieņems otro vietu. NA, salīdzinot ar citiem, izskatās stabilāki un pieturas pamatnostādnēm. Tās var patikt, var nepatikt, bet tās viņi noteikti definējuši un nostiprinājuši atbalstītāju loku. Viņi izskatās konsekventi un saprotami, iespējams, spējīgi pat pievilkt daļu balsu no tām partijām, kuras mētājas šurp un turp.”
…uz ko priecīgi atbild Iesalnieks:
…”Neesmu viens savās prognozēs. Arī @nilushakov NA Rīgas Domes vēlēšanās prognozē 2.vietu. Ceru gan, ka SC nebūs >50%.”
…vispār, ar aizrautību skatīšos abu – NA un SC saspēli pēc Rīgas domes vēlēšanām = nacionāļu ultimātus, protestus un kompromisus, lai apmierinātu vēlmi tikt pie amatiem…. :)
0
Ieva Priedenfelde > austrisv 22.04.2013. 17.05
Es domāju tāpat. Es arī ar SC saspēlēju?
0
jmaklakovs > austrisv 22.04.2013. 17.18
zanE. Tieši tā jau arī ir saspēle! NA nevar atņemt vēlētāju SC, tāpat kā SC nevar atņemt NA vēlētāju. Tā nu viņi draudzīgi grauž mērenās partijas. Pašlaik tā ir tikai viena – Vienotība. Lemberga partiju saskaņai neļaus aiztikt Ameriks, NA – Lūsis ar Tēvzemiešiem.
Tā nu NA baida ar Kremli (bet uzbrūk tikai Vienotībai), SC ar nacikiem (bet arī uzbrūk tikai Vienotībai), roka roku mazgā – visi laimīgi!
0
ﮎandijs Be1t1kﮎ > austrisv 22.04.2013. 17.48
zanE; nomale. Jūs esat lieliski informēti, vienmēr gatavi atšifrēt politiskos rebusus, Zane arī ir ekselentu izglītību un apskaužamu atmiņu…vai jūs nevarētu man atgādināt, kuras partijas priekšēdētājai tā nesalaužamā pārliecība par SC vietu koalīcijā? Ja mēs to uzzināsim, tad būs pilna skaidrība par saspēli, vai ne?:):):)
0
andris902 > austrisv 22.04.2013. 19.16
…pirozkov, par saspēli?…kuru personu, pēc vēlmes koalīcijā redzēt saskaņiešus, izvēlas nacionāļi par savas partijas prezidenta kandidāti?…ar pārliecību, ka nosauks pareizo premjerministra kandidātu – tātad paklausīgu un manipulējamu…nu, labi – nesanāca ar VP, bet par kultūras ministri tak tika!….tātad nacionāļi uzticas personai, kuras vēlme bijusi SC nonākšana valdībā, rūpe par krievvalodīgo vēlētāju….
…tāpēc Tava un papiņa kāre allaž pieminēt Āboltiņu – nav īsti korekta…
…starp citu, neesmu dzirdējusi, ka Grende būtu savas domas mainījusi….:)
0
janis17 > austrisv 22.04.2013. 21.00
Āboltiņa: Mana pārliecība – SC bija jābūt valdībā
http://www.ir.lv/2011/7/14/aboltina-mana-parlieciba-sc-bija-jabut-valdiba
0
dro > austrisv 22.04.2013. 22.12
zanE. Jūtu līdz Tavai slimīgajai stūrgalvībai, kura droši vien Tev kārtīgi pabojājusi dzīvi…Kas ir Grende? Vai NA priekšsēdētāja? Jaunai kustībai bija vajadzīgi pazīstami cilvēki. Grende par sadarbību ar SC izteicās pirms iestāšanās VL. Nu salīdzināsim ar Vienotību – par koalīciju ar SC bija Štokenbergs, Pabriks, Jaunups /ideālākā koalīcija/, Ēlerte /nav nekāda riska/, Vienotības priekšsēdētāja u.c.. VL koalīcijas veidošanas laikā vienmēr paziņojusi, ka ar SC nestrādās.
Dienā bija čiepa – TP atbalstītāja, kura JL vienmēr pārmeta nacionālo interešu nodevību. Viņa Tevi gaida SC…
0
andris902 > austrisv 22.04.2013. 22.27
….ā, sapratu!….lai uzņemtu nacionāļos – vispirms jāpaziņo, ka SC jāstrādā valdībā….un tad kā balvu – piešķir amatu…vareni!….:)
…Āboltiņu gan nepaaugstināja….:))
0
dro > austrisv 22.04.2013. 22.34
zanE. …Āboltiņu gan nepaaugstināja….:))
________________________
Jā, nepaaugstināja par prezidenti, knapi ievēlēja saeimā:) Bet par kolektīvo Vienotības vēlmi?…
0
andris902 > austrisv 22.04.2013. 22.38
….un kas tad ir ar kolektīvo Vienotības vēlmi???….
0
dro > austrisv 22.04.2013. 22.47
zanE. Nu ko, īpaši apdāvinātiem jāatkarto vairākas reizes:… par koalīciju ar SC bija Štokenbergs, Pabriks, Jaunups /ideālākā koalīcija/, Ēlerte /nav nekāda riska/, Vienotības priekšsēdētāja u.c..
Padomā, kādēl Tavos komentāros pazuduši argumenti, palikusi tikai tāda bābiska kasīšanās…
0
andris902 > austrisv 22.04.2013. 23.33
…lno…varbūt Tev tā ir kasīšanās…man – faktu/notikumu precizēšana….par argumentiem?….nu-ū, Tavos komentāros tos ar uguni nesameklēt!….
….un ko līdz Tavi nosauktie uzvārdi, ja kolektīvs lēmums atšķiras no dažu partijas biedru viedokļiem?….protams, nav jau NA, kura ar ultimatīvām prasībām panāk diktātu no augšās – kā Lūša gadījumā, kā Liepājas vēlēšanu saraksta sastādīšanā – VL puikas palaidiet pa priekšu!…vēl tik jāgaida ķēdes vēstules ar +/- norādēm attiecīgiem sava saraksta “izredzētajiem”….
….vismaz atšķirību būsi saskatījis?….
0
garausiitis > austrisv 22.04.2013. 23.33
lno – tā arī nesaprotu – NA uzrunāja Grendi būt par Prezidenta kandidāti vai viņa pati to izdomāja :)
0
dro > austrisv 23.04.2013. 07.43
klusais. Cik reizes jāatgādina? – ja kaut ko nesaproti, griezies pie Zanes. Viņa Tev visu izskaidros.
0
garausiitis > austrisv 23.04.2013. 11.55
Atkārtošana – zināšanu māte :)
0
dro 22.04.2013. 10.15
Vai tik neizdomās uz vēlēšanām aizdedzināt Rīgas domi kā kādreiz Reihstagu?)
1
ievuliitis > dro 22.04.2013. 10.42
Un – pie viena – grāmatvedības dokumentus iznīcināt?
0
Una Grinberga 22.04.2013. 10.00
Es patiešām nezinu, kā darbojas “Ir” portāla redakcija, kas publicē tenkas. Vai tiešām trūkst uz faktiem balstītu “Nekā personīga” un “De facto” sižetu, ko publicēt? Žurnālistu uzdevums ir sniegt objektīvu informāciju nevis tenkas!
Vai tas ir tas pats Jānis Miķelsons, kas strādā Petits izdevniecībā? Tad ir absolūti skaidrs, kā interesēs viņš darbojas.
4
dro > Una Grinberga 22.04.2013. 10.06
NSp. Vai tiešām trūkst uz fatiem balstītu “Nekā personīga” un “De facto” sižetu, ko publicēt?
___________________
Nu piemēram kā par dzejnieku SM, vai ne?:):):)
0
Una Grinberga > Una Grinberga 22.04.2013. 10.22
@Ino
Par dzejnieku Buiķi esmu jau visu pateicis, bet, manuprāt, svarīgākais sižets bija par ieplānoto algu vienādošanu skolās, kas var negatīvi atsaukties uz kopējo izglītības līmeni vispārējā izglītībā.
0
Una Grinberga > Una Grinberga 22.04.2013. 11.07
@articulus
Par spīti Tavai “inteliģentajai” rakstu valodai, tomēr atbildēšu. Pirmkārt, tas ir komentārs (subjektīvs pēc definīcijas) nevis ziņa. Otrkārt, arī bez Ozoliņa ir daudz fakti, kas liecina par to, ka tur ir daļa patiesības piem. Ķemerus Gaidis Bērziņš noprihvatizē Ominasis Latvia, kura pārstāve prihvatizācijas laikos bija Baiba Broka u.c. Bet to, kurš melo par sanāksmēm Antonijas ielā, nezinās neviens… nav pierādījumu, tad tas paliek tikai tenku līmenī! Fakts ir viens – tā kā argumenti ir pilnīgi pretēji, tad viena no pusēm melo. Tikai kura? Bet sanāksmes Antonijas ielā nav izšķirošas pašam Ķemeru prihvatizācijas faktam!
0
Sandris Maziks > Una Grinberga 22.04.2013. 11.20
Nasing spešal!
“Gaidis Bērziņš noprihvatizē Ominasis Latvia”
Būtu jums, kremļa padlām, pret Bērziņu kaut tik cik melns aiz naga, izmantojot administratīvo resursu, sen jau būtu viņu norakuši. Pagaidām tās ir tikai pediņu tenkas.
0
Sandris Maziks 22.04.2013. 09.41
Nu ko, Bet, zanE, laiks izkārnīties, ja pēc vakardienas zarnās kas palicis. Komunistu cūku lielākie ienaidnieki nav ne kapitālisti ne nacisti bet sociāldemokrāti. Sliktām latvietēm, SC/ZP podsķilkām, lielākie ienaidnieki – latviešu partijas.
7
andris902 > Sandris Maziks 22.04.2013. 09.59
….Tu biji domājis nacionāļu plintnieces?….
0
Sandris Maziks > Sandris Maziks 22.04.2013. 10.12
zanE ….
“Tu biji domājis nacionāļu plintnieces?….”
Neizliecies par vēl stulbāku kā esi patiesībā, jo skaidra lieta, ka NA pastāvēšana izraisa spazmas SC/ZP bandu locekļiem, bet Zatļeru var pat kapā iedzīt. Plintniece ir miliciene Mūrniece Abudabi, kam patīk ar Makarovu rokās skraidīt pa jumtiem, aferjuga, maita, kas izkārtoja Ušakova padomniekam, krievu žuļikam Teilānam Latvijas iedzīvotāju apzagšanas bizņesu.
0
austrisv > Sandris Maziks 22.04.2013. 10.14
articul, izkārnīties jebkurā rakstā uz citādi domājošiem, vari un proti tikai tu! Ta ir nožēlojami un liecina tikai sliktu par NA karsējiem. Vajag tikai vienu articulu, lai slikti padomātu par partiju, kurai tāds rupjš un nepieklājīgs utt fans. Nožēlojami.
0
austrisv > Sandris Maziks 22.04.2013. 10.40
articul, tu esi bezcerīgs un ar tevi vispār nav iespējams diskutēt, jo izņemot rupjības tu neko citu acīmredzot neproti!
Bet, nepūlies, necenties tā, jo tas mani vairs ne aizskar ne , jo vairāk, izbrīna, jo esi rupjš tips.
0
dace_ampermane > Sandris Maziks 22.04.2013. 10.53
Vakar taču pļūtīji pie raksta “Maksātnespējas administratoru partija”, kā dzīvsudrabu sarijusies.
močiķ v sortire stilā
0
ligakalnina > Sandris Maziks 22.04.2013. 14.20
Brīnos par tiem, kas “diskutē” ar articulus, tā taču ir klīnika, ko jūs gribat pierādīt slimam cilvēkam, tikai tērējiet laiku.
Tādi iecienīti un tiek uztverti nopietni tikai NA biedru rindās.
0
janis17 > Sandris Maziks 23.04.2013. 00.10
Dzeri- jūs ar articulus 100 esat pilnīgi pretstati – viens ir tiešs un rupjš kā zirga deķis, otrs glumš kā zutis. Vienam nevar pārmest divkosību, jo viņš runā tieši un bieži rupji, bet otrs ir tāds divkosis, ka citreiz liekas – viņi ir divi – personības dubultošanās – klīnika vienu vārdu sakot. Viens ir nacionālists, otrs kosmopolīts, bet kosmopolītisms ir kropla un nerealizējama sapņa izpausme par vienotu, brālīgu un pilnīgu cilvēci, konkrētas dzīvas cilvēces aizvietošana ar abstraktu utopiju. Tas, kurš nemīl savu tautu, kam nav mīļš tās pašreizējais tēls, tas nespēj mīlēt arī cilvēci – teicis Berdjajevs.
Kurš ir kurš, katrs var izlemt pats.
0
lismanis 22.04.2013. 09.40
pēc tam tiešām celās Vienotības reitingi?
0
Dina 22.04.2013. 09.09
Kurmītis
+++Partijas spices dāmas medijos nonākušo informāciju saista ar „melno” PR kampaņu un visu noliedz+++
Nebūt ne ! NEVIENA no tantēm nenoliedza, ka tieši viņķele bija tā, kura nolēja jenotības biroju ar krāsu ! Visas trīs aizgāja no atbildes uz jautājumu un neatbildēja uz to, Circene vispār kaut ko vāvuļoja, ka viņai laika neesot.
Suns zina, ko ēdis!
Jenotības nekaunīgais uzbrauciens Lapsam pr avīžu publicēšanu ir rezultējies ļoti efektīgā prettriecienā šai liekuļu, meļu un sorozīdo provokatoru bandai! Man patiess prieks par to ! … :)))
P.S. Un patiesībā jau īstā jautrība vēl tikai sākas. Ja ticam Leiškalnam, „terminators repše” taisās atgriezties politikā … un darīs to uz jenotības kauliem. Tautas saziedotā ņaudiņa beigusies … Tā ka būsim ar interesi vērot, kā einītis kopā ar jaunpupiņu apkaros, žņaugs un uz oglēm cepinās to veidojumu, ko pats arī ir izveidojis … zirnekļu cīņas burkā turpinās … 2. raunds … :)))
4
Sanšains > Dina 22.04.2013. 09.14
Bendik, pats kopā ar saviem čomiem, tēlodams eliti, visu salaidāt grīstē.
Fakts, ka pēc visa tā joprojām spējat saglabāt šķebinošu aroganci un ļauni priecāties par Latviju nomokošajām “zirnekļu cīņām”, vēlreiz apliecina, ka Jūsu brandžai nepiemīt gandrīz nekas no nācijas elitei piederīgajiem nepieciešamajām cilvēciskajām kvalitātēm.
0
grislits > Dina 22.04.2013. 09.15
Kurmīt, jūs laikam esat ne tikai apmaksāts demagogs, beta pie reizes arī stulbs! Leiškalns redziet paredzot, ka Repše atgriezīsies politikā. Ko tur paredzēt, ja Repše jau pats ir pateicis, ka visticamāk startēs uz nākamās Saeimas vēlēšanām un neviens sen par to vairs īsti nešaubās.
0
Sandris Maziks > Dina 22.04.2013. 09.45
Talpa Kurmītis
“Ja ticam Leiškalnam………”
Kaut ko tik stulbu no čekas skolas demagoģijas izcilnieka, Antonijas ielas nama algota skribenta gan negaidīju. Kam mūsdienās vēl var iestumt Leiškalnu?
0
efeja60 > Dina 22.04.2013. 12.57
Jā, un sorosītu kliķe liek uz Repši, nevis jenotiem. Var redzēt, ka ir.lv un Nekā personīga ķērušies klāt Vienotībai.
0
putekliic 22.04.2013. 08.40
Tas gan būtu paskats kā Vienotības smalkās dāmas lidina krāsu maisiņus savas partijas logā!!! :D Miķelsona kungam tomēr vajadzēja izgudrot kaut nedaudz reālistikāku stāstiņu. Te nu ir viens no diviem – vai nu kungam kāds labi samaksāja par šo vai arī viņam nav ļauts apmierināt kaut kādas savas ambīcijas.
7
Sanšains > putekliic 22.04.2013. 09.06
Piekrītu. Daudz, daudz ticamāk, ka vislatvieši ar čečeniem pie Pabrika treilera šaudījās ar peintbola pariktēm, un kāda nomaldījusies bumbiņa aizlidoja arī līdz “Vienotības” ligzdai. Kāpēc gan nepavaicāt Štokijam, Lindai Abu-dabi vai Artai Ģigai?
0
Dina > putekliic 22.04.2013. 09.15
Kurmītis >> andrejs_gr
Paskats – grandiozs ! Piekrītu. Vēl jo vairāk, ka viņķelei neba jau nu pirmā reize tāda būtu.
P.S. Par „smalkām” !??? tu to nopietni ?? Šos varaskāros babuļus par smalkām var nosaukt tikai akls.
P.P.S. Ja jau nav taisnība, kāpēc viņķele tā arī nepateica? Lieliem burtiem – ES TO NEDARĪJU ! Vienkārši tahntei radās tāda neliela šaubiņa – un, kas ja visu to cūcību to tomēr kāds paslepus ir nofilmējis vai nofotografējis … tad šāda pavisam klaja un nekaunīga melošana tomēr būtu viņas politiskās karjeras beigas …. tāpēc arī bija tā mīcīšanās kā vistai pa pakaulām un vāvuļošana par visu ko citu, tikai ne par lietu… : )))
0
dro > putekliic 22.04.2013. 10.03
Haris. Precīzi! Galvenais cēli iespļaut sejā, lai tīrās:)
Rikošets.
0
Dina > putekliic 22.04.2013. 10.11
Kurmītis >> Haris
1. vai, čabulīt, tev neliekas, ka būtu laiks iemācīties ar savu galvu domāt, nevis stulbi atkārtot jenotu pašamierināšanas nolūkā sacerētas peršiņas ?
2. ļauni priecāties?? AHA ! Skatīties, kā tie ļaudis, kuri Latvijai ir atnesuši tik daudz ļaunuma, posta un iznīcības tagad PAŠI viens otram rīklē ķeras – tā tiešām ir bauda! Pie tam visjaukākias ir tas – ka an pilnīgi vienalga, kurš uzvarēs – āboltiņas kliķe, jēlertes banda vai repšes hunveibini! Visi viņi ir vienlīdz vainīgi u līdzdrabojušies pie tā, lai Latvija kļūtu par šodienas „veiksmes stāstu”, no kuras tauta mūk prom atpkaļ neskatoties.
3. Par „cilvēciskajām kvalitātēm” ?? Kura no gove māvuse būtu. Nācijas elitē pats sevi iecēli ???? … :)))
0
grislits > putekliic 22.04.2013. 10.25
kurmītis:”…AHA ! Skatīties, kā tie ļaudis, kuri Latvijai ir atnesuši tik daudz ļaunuma, posta un iznīcības…”
“…Visi viņi ir vienlīdz vainīgi u līdzdrabojušies pie tā, lai Latvija kļūtu par šodienas „veiksmes stāstu”, no kuras tauta mūk prom atpkaļ neskatoties…”
__________________
Kurmīt, to par savējiem saki? Vajadzētu tev gan savas bandas politbirojā to pateikt saviem čomiem, jo tavi čomi ir tie, kas Latvijai atnesuši visu tevis minēto, kā sekas tagad redzam, nevis tagad pie varas esošie. Tagad pie varas esošie tur salīdzinoši maz ir pie vainas.
Un attiecībā uz mani vari savu mīļvārdiņu “jenoti” nelietot, jo neesmu Vienotības vēlētājs.
0
Sanšains > putekliic 22.04.2013. 10.54
Bendiks (Talpa, Kurmītis):
Par „cilvēciskajām kvalitātēm” ?? Kura no gove māvuse būtu. Nācijas elitē pats sevi iecēli
==================================
Nē, man nav tādu iedomu.
Runājot par Jums un Jūsu čomiem – protams, nav slikti, ka esat manīgi, apķērīgi un neesat slimīgi naivi kā dažs labs, kad runa ir, piemēram, par “Rietumu draugu” ekonomiskajām interesēm šeit. Principā nav slikti, ja latviešiem piemīt arī kāda druska vitalitātes.:)
Tomēr jums trūkst altruisma, jums trūkst solidaritātes ar veselīgo nācijas daļu (kas nav hroniskie “pabalstu saņēmēji” vai cita veida deģenerāti). Domāju, ka jūsu sekluma galvenais iemesls ir nespēja identificēties ar ko vairāk kā vien tikai jūs paši un jūsu ģimenes. (Protams, tādu netrūkst arī to vidū, kuru rokās “politiskā vara” nonākusi pašlaik)
Izskatās, ka viss, par ko sapņojāt Jūs, Šķēle, Ruselis, u.c., bija pieticīgais mērķis tikt “Kluba 21” un “Latvijas Ceļa” ierāvēju vietā un neatskatoties raut savā labā. Kusli un nožēlojami, kungi!
0
kruskops > putekliic 22.04.2013. 12.24
Robertam J, Harim un citiem apmātajiem.
Nabaga Vienotība un Dombrovskis, kuri pārcilvēciski cīnās ar vecās kliķes sastrādātajām cūcībām. Tikai štrunta 4 gadi ir pagājuši, bet, domāju, ka vajag visus 20 kā minimums, lai vismaz kaut kāds cerību stariņš parādītos. Tā, ka ļausim viņiem strādāt!
0
mariam 22.04.2013. 08.37
Nu, neskatoties uz to, vai bijis tā vai citādāk, bet gadījums palīdzējis publicitātei gan toreiz, gan arī tagad. Cits jautājums gan, – vai reitngus ceļ?
0