Reveranss okupācijas sindromam
118Saistītie raksti
Pasaulē /
7. augusts
Īpaši neceriet!
Viedoklis /
1. februāris
Lai reaģētu uz Krievijas iebrukumu Ukrainā, izvietosim veikalos Krievijas karogus?
2
Aktuāli /
9. novembris 2023
Šķiltava nr. 191: Jaunie Lāčplēši. Elksniņa dārgie šorti. Sākusies referendumu sezona?
Komentāri (118)
Elina 21.04.2013. 09.35
: Mieru, tikai mieru. Es kaut kā neredzu ne mazāko iemeslu trauksmei. Vai tad vēl nevaram brītiņu paciesties. Nu nebūs te Latvijā ne sarkanu sirpju, ne hitlera āmuru, ne Kolorādo vaboļu lentīšu, ne pašu vaboļu, ne pieminekļa, kad savāksim 10 000 par Uzvaras laukuma atjaunošanu. Būs cietumi, būs sakārtota tieslietu sistēma, policijā strādās godprātīgi latviešu puiši. Kad Latvijas pilsoņi – valstsnācija – ar citu kopienu pārstāvjiem JEBKUROS APSTĀKĻOS sarunāsies latviešu valodā, un latviešu tauta savus valstsvīrus aizstāvēs un mēģinās saprast, kāpēc un kad kāds jauns likums jāpieņem, tad arī pieņemsim. Nu vajag taču ticēt pašu nākamībai un uzvarai. Labāk gatavosimies pašvaldību vēlēšanām un balsosim par savējiem, tad jau būs labi. Nu nevar taču 4 gados paspēt iztīrīt visus 20 gados sataisītos sū. Un visvairāk tiem, kas ir pret mums, patīk tas ka mēs plūcamies un protestējam paši pret savējiem. Nu nevajag nolikt ne RP, ne VisuLatvijai. Katrai ir savs lauciņš, un tajā arī rokamies. Un viss notiek. Lēnām un pamatīgi.
0
marchaeva 20.04.2013. 20.25
Šāds balsojums manuprāt atgādina nopietni slimu alerģisku pacientu ārstēšanu ar zāļu tējām. It kā par skādi nenāks, bet nu īsti jau neārstē problēmu, piem. satiksmes vai ogļu radīto piesārņojumu.
Ja Latviju Eiropas Parlamentā pārstāv par pretvalstisku darbību notiesāti cilvēki un citi nodarbojas ar skaidru sabiedrības šķelšanu Rīgas centrā, tad ne jau sarkanajos karogos ir problēma, bet, atvainojos autorei, protams, bet gan lielajā civilokupantu masā un lielajā atvaļināto okupācijas armijas virsieku un viņu ģimenes locekļu skaitā, kuriem atšķirībā no Lietuvas un Igaunijas atļāva te palikt un ļauj balsot kopā ar “atbrīvotajiem vietējiem”.
Kas tad uzbūvēja piem. Zolitūdi, ja ne Rubiks, Pelše un Voss un šiem cilvēkiem pielīdzināmie pēc tam kad vietējos izlika no mājām, kuras paši bija būvējuši uz zemes, kuru 20. gados par brīvu trūcīgiem izdalīja Latvijas Republika. Tad kad vietējie bija pārvietoti saveda simtus tūkstošus LPSR lojālāku cilvēku. Nu tagad viņi svin savus svētkus kopā ar saviem deputātiem un priekšstāvjiem, tāpat kā darījuši to kopš 20. gs. 70. un 80.
Aizejot PSRS armijai, armijnieki un viņu ģimenes locekļi pārsvarā apmetās Rīgā. Kopā ap 100 000 cilvēku. Te arī ir problēma, ne jau tanīs karogos. Ar tiem te viņus atveda un ar tiem viņi arī savu mūžu nodzīvos. Ne jau karogos te problēma.
0
Timurs Čuntonovs 19.04.2013. 14.19
Man gan bija doma, ka nevajag pievērst uzmanību tiem dažiem večukiem, kas tos sarkanos karodziņus plivina, bet varbūt arī vajag nodalīt tos našistus, lai ir skaidri saskatāms, kurš ir par Latvijas valsti un kurš pret. Bet RP nevajag draudzēties ar SC. Ja kādam SC biedram palicis slikti Maskavas finansētā partijā un ja viņš negrib vairs kalpot par Maskavas naudu, tad lai iet prom no šīs partijas. Jo tomēr – našisti ir našisti. Un mēs viņiem nepiederam.
1
dro > Timurs Čuntonovs 19.04.2013. 19.05
Slikta doma, hombros:) Ja jau būtu tikai večuki. ..Raksti no Īrijas?:)
0
uldisrasmus 19.04.2013. 10.22
Jāsaprot, ka vēlēšanu rezultāti nekādi nepataisīs Latviju, ne latviskāku, ne krieviskāku, jo neiespaido nācijas etnisko sastāvu. To iespaido emigrācija un demogrāfija, kuru bēdīgais stāvoklis ir tieši pseudonacionālo spēku valdīšanas rezultāts.
1
Signija Aizpuriete > uldisrasmus 19.04.2013. 11.41
——–RīgasPartija E.Puķe:”(..)
To iespaido emigrācija un demogrāfija, kuru bēdīgais stāvoklis ir tieši pseudonacionālo spēku valdīšanas rezultāts.” ============================================================================ Jāsaprot?! “Kamēr pērkons nenoducinās, tikmēr zemnieks…..” – Manuprāt, zemnieku un dziedātāju tautas lielākā daļa jorojām cer, ka savā mūžā (21.gs.) nepieredzēs to brīdi, kad likumīgi un legāli, saskaņā ar Briseles regulām un Vašingtonas rekomendācijām “pa īstam” sāksies sen daudzinātā darbaspēka kustība. Metot krustus, jācer, ka tik drīz reāli nesajutīsim šo globālo realitāti, jo process kaimiņvalstī jau sagādā galvassāpes:
“Šorīt Ludzas pārvaldes Zilupes dzelzceļa robežkontroles punktā robežsargi, veicot vilciena Maskava – Rīga pasažieru robežkontroli konstatēja 15 Vjetnamas pilsoņus, kuru ieceļošanas mērķis neatbilst patiesībai.” http://nra.lv/pasaule/93163-latvija-megina-iecelot-15-vjetnamiesi.htm
0
janis17 19.04.2013. 10.16
Var jau nepievērst uzmanību notikušajam balsojumam, bet realitātē sc un tā satelīti ir pārņēmuši varu valstī…
0
guna 19.04.2013. 10.05
Es šo balsojumu parlamentā uzskatu par sava veida lakmusa papīrīti, kas parādā kas ir kas patiesība. Tautieši atcerēties, kad domāsiet par ko balsot vēlēšanās. SC parija, Zatlera partija, Duklavs un Klaužs no ZZS partijas, un tie daži kas nepiedalījās balsošanā. Starp tiem bija arī D.Stalts, lielais demokrātiskais patriots. Šīs partijas un balsotāji iestājas par okupantu (Stalina un Hitlera) simbolikas un ordeņu regaliju slavināšanu un reklamēšanu visās dzīves jomās.
0
uldisrasmus 19.04.2013. 09.58
„Kādēļ latvieši mēdz būt tik vāji, aizstāvot savas valsts vērtības, savas tautas godu, savu, nekādi neapdraudēto valodu?
Tā vietā, lai aizstāvētu savu dziesmu, savu valodu, savu tautu, viņi bailīgi lūkojas uz neesošas valsts simboliku un iestājas par svešām, citkārt pilnīgi pretējām vērtībām ar naftalīna smaku, kā tautu draudzība, vārda brīvība, tiesības strādāt un dzīvot cilvēka cienīgu dzīvi, savā dzimtenē ?”
P.S. Pasakiet čigānam, ka viņa valoda ir adraudēta Latvija. Viņš pamatoti, ilgi un sirsnīgi smiesies.
0
Sandris Maziks 19.04.2013. 09.35
dzeris49
“Latvijā arī notiek izvarošanas, un kāds tam sakars ar Latvijas simboliku?”
Tik tiešām, Latvijas simboli nav Latvijā ievazājušos izvarotāju un viņu draudziņu simboli.
Sirpis un āmurs bija tavas nolādētās sugas brāļu, negatīvās selekcijas, visdrausmīgāko briesmoņu, kādus vien sātans ir spējis radīt, visā cilvēces vēsturē, simbols, no kura viņi nav atteikušies arī mūsdienās.
Izvarošanas un marodietisms gadījās visās armijās, un par to draudēja bargi sodi, tikai krievu armijā tā bija kaujas vešanas taktika un tās necilvēciskās darbības tika veiktas ar komandiera pavēli, par kuras nepildīšanu varēja nošaut.
0
andris902 19.04.2013. 08.55
….līdz 9.maijam vēl divas nedēļas, bet sākas šo trako “svētku” popularizēšanas laiks….avīžu virsraksti, komentāri, ziņu sižeti un tā būs katru dienu….vai tas ar domu – nekas nav aizmirsts, neviens nav aizmirsts?….bet vienvalodīgie varoņi priecīgi berzē roķeles – svētku reklāma par brīvu, ko gan vairāk vajag?….
…vissāpīgākais tādiem varoņiem būtu pilnīgs klusums un ignorance – vien skrejoši titri vakara ziņu raidījumā….bet, diemžēl, mūsu valstī tas nav iespējams….tūlīt ziņu kanāli sāks sacensību par to, kurš vairāk svinētāju saskaitījis, kādas “prominentas” personas piedalījušās, kurš vairāk interviju būs savācis gan no svinētāju puses, gan protestētājiem…..slava!….slava uzvaras dienai un viendienīšu reklamēšana…tfu!…
…vai mums tas ir vajadzīgs?….vai tā ir galveno virsrakstu centrālā dienas ziņa?…vai MM nevar vienoties – ignorējam!?!….tas gan būtu protests un nepatīkams pārsteigums sarkanajiem varoņiem…kam gan izrādīties, ja nevienu tas neinteresē?…
4
dro > andris902 19.04.2013. 09.20
Protams, Zane, par ko neraksta un nerunā, tas nenotiek. To saprata pat padomju vadoņi:) Štrausi bāžot galvu smiltīs, mums pietiks ar tamponiem ausīs un klapēm uz acīm, un laimīgi dzīvosim suverēnā valstī.
Pisaki, ponjimaješ:)
0
Signija Aizpuriete > andris902 19.04.2013. 11.52
——–zanE ….līdz 9.maijam vēl divas nedēļas, bet sākas šo trako “svētku” popularizēšanas laiks….avīžu virsraksti, komentāri, ziņu sižeti un tā būs katru dienu….
============================================================================
Tā tam jābūt! Gaidot 9.maija svētkus,visa civilizētā Eiropa šūmmējas:
Europe Day Ahead: Euro zone stalls, VW zooms
http://www.youtube.com/watch?v=q8uM13NwqsA
0
andris902 > andris902 19.04.2013. 18.35
…lno….kas ir – “Pisaki, ponjimaješ:)”….tulkojumu varētu palūgt?….
…gribi reklamēt Uzvaras dienu?…uz priekšu!….
0
dro > andris902 19.04.2013. 19.01
…lno….kas ir – “Pisaki, ponjimaješ:)”….tulkojumu varētu palūgt?….
______________________
Tā žurnālistus lamāja Interfronte.
0
jmaklakovs 19.04.2013. 08.23
Kas nav aizliegts, tas ir atļauts!
Domāju, ka šis 9.maijs būs pārsātināts ar padomju simboliem. Ja vēl ņem vērā mēdiju pastiprināto uzmanību un pašvaldību vēlēšanas pie sliekšņa – RP izdarījusi superprecīzu šāvienu sev galvā!
Un labi vien ir – politikā vajadzīgi TĀLREDZĪGI spēlētāji!
2
Signija Aizpuriete > jmaklakovs 19.04.2013. 11.48
——-
Vajag ATCERĒTIES, vajag ielāgot – 9.maijs, tā ir EIROPAS diena! Ja nav vēlēšanās kā svinēt miera, tautu draudzības un mīlestības svētkus, tad nevajag traucēt līdzpilsoņus.
http://www.youtube.com/watch?v=3223CeywC9M
0
Elina > jmaklakovs 21.04.2013. 09.43
: ļoti labi, ka plīvos sarkani karogi un mētāsies sirpji. Un mēs būsim noskaitušies. Tā kā latvieši ir spējīgi saņemties un saliedēties tikai izmisuma situācijās kā referendumā par vienu valsts valodu, tad vēlu panākumus vēlēšanās Rīgā – balsot par savējiem un nomest Maskavas pakalpiņus SC no vadības Rīgā.
0
jmaklakovs 19.04.2013. 08.19
autorei. Kādēļ ZZS pievienots pūkaino bariņam, bez piebildes, ka tajā bija divi atkritēji? Kopējas biznesa intereses?
1
dro > jmaklakovs 19.04.2013. 08.51
nomale. Lāčplēsi no Vienotības gan neievēroji?:)
0
Baiba Eglâja 19.04.2013. 01.38
Stokholmas sindroms ir daudziem bijušajiem tautfrontiešiem… Un komunistu nodarītais ļaunums ir sen pagājis. Paši bijušie koministi gan drīz ar kājām pa priekšu tiks iznesti no Saeimas… Viņu vietā būs jauni. Tautfrontiešu izaudzināti? Kāda atšķirība – agrāk teica – maskava tā liek, tagad saka – Brisele tā liek. Varbūt, ka brisele liek skatīties Kr-jas virzienā. laikam bez soc-ma
4
P_Dancis > Baiba Eglâja 19.04.2013. 07.32
Jūs esat akla, ja neredzat, kas notiek krievvalodīgajos medijos un 9. maijā pie tā pieminekļa. Tur diemžēl nav nekādu pazīmju ka ilgas pēc totalitārisma būtu “sen pagājušas”.
0
Baiba Eglâja > Baiba Eglâja 19.04.2013. 08.33
Redzīgie noskatās visā notiekošajā, paši visu atdevuši tiem okupantiem, ja vēl trešo desmitgadi jārunā par to. Kādam ir kāds drošums, kas aiz tām krievu aktivitātēm stāv? Varbūt nacionāļi, kas pelna punktus vēlēšanām?
0
Egita > Baiba Eglâja 19.04.2013. 09.03
—-gunta leona—-varbūt ELVISS PRESLIJS
0
kristaps_drone > Baiba Eglâja 19.04.2013. 13.09
” Paši bijušie koministi gan drīz ar kājām pa priekšu tiks iznesti no Saeimas…” – būtu jau labi, taču komunistes Ēlertes paaudzi tik drīz vēl nenesīs…
0
janazakovica 19.04.2013. 00.21
putin pasol nahuj..vestija uzraksti uz feministes muguras nesanajaa akcijaa vacijaa..
0
Una Grinberga 18.04.2013. 23.04
22 gadus neviens nesteidzās un tagad visiem ir jāsteidzas, lai paspētu 2 nedēļu laikā! Gatavais cirks! Tā vien šķiet, ka NA par visām varītēm vēlas reanimēt Padomju režīmu, jo, ja iepriekšējos gadus nekādi dižie PSRS karogi nebija, tad šī soļa dēļ varu garantēt, ka šogad to būs pa pilnam – ar vai bez izmaiņām likumos.
Ja tomēr gribās “aizliegt”, “iegrožot” utt., tad tas ir jādara saprātīgi, iesaistot vēsturniekus un citus ekspertus, bet vistālredzīgāk to būtu darīt, izglītojot sabiedrību.
6
dro > Una Grinberga 18.04.2013. 23.10
Nasing Spešal. … iepriekšējos gadus nekādi PSRS karogi nebija…
__________________________
Iepriekšējos gados jau nebija arī nekādu mītiņu, bija tikai vodka, lentītes un vobla uz avīzes, tāpat nebija Zatlera tanku un RP lolotās mazās valstiņas fašistiskās valdības gāšana:)
0
Signija Aizpuriete > Una Grinberga 18.04.2013. 23.29
——-
Ieslēdziet Krievijas/PTP, jo pašlaik raidījumā “Divkauja” pats Žirinovskis “masē” komunistu Anpilovu. Baigais cirks, taču riktīgs TV šovs.
0
dro > Una Grinberga 18.04.2013. 23.38
edge. Tas cirks domāts īpaši aprobežotiem:)
0
Ilgonis > Una Grinberga 19.04.2013. 03.38
Un no pašas RP pāri būs palikuši tik četri tankisti…
0
janis17 > Una Grinberga 19.04.2013. 10.07
Nasing, vai tad tu nesaproti, ka ir jau gadiem aizliegts to simboliku lietot un nekas nav sasteigts? Vajag to attiecināt arī uz “piemiņas pasākumiem”, kuri tās pašas demonstrācijas un mītiņi ir. Kur ir problēma? Kādi vēl vēsturnieki tev vajadzīgi?
0
Signija Aizpuriete > Una Grinberga 19.04.2013. 12.10
——-lno edge. Tas cirks domāts īpaši aprobežotiem:)
============================================================================
Tā TV šova tēma jau pašmāju strausa pozu ieņēmušos politikāņus nesatrauc, lai par nelegālo imigrāciju, cilvēktirdzniecību u.c. ES sāpīgajām problēmām Briselē un Strasbūrā domā. Latviju jau šī globalizācijas sērgas izpausme neskar un 21.gs. neskars:
“Šorīt Ludzas pārvaldes Zilupes dzelzceļa robežkontroles punktā robežsargi, veicot vilciena Maskava – Rīga pasažieru robežkontroli konstatēja 15 Vjetnamas pilsoņus, kuru ieceļošanas mērķis neatbilst patiesībai.”
http://nra.lv/pasaule/93163-latvija-megina-iecelot-15-vjetnamiesi.htm
0
janis17 18.04.2013. 22.52
SC un RP ATBALSTA FAŠISTU SIMBOLIKU!!! Šīs partijas neļauj paplašināt jau eksistējošo aizliegumu fašistu (sarkano un brūno) simbolikas izmantošanai. 90% Latvijas iedzīvotāju (neatkarīgi no tautības) ir pretīgi tos (vienu vai otru) uzlūkot.
0
Egita 18.04.2013. 22.21
Šodien deputātiem bija lieliska iespēja Latvijas sabiedrības saliedēšanai.
AIZLIEGT PADOMJU UN FAŠISTISKO SIMBOLU LIETOŠANU.
bet.. lielākai pusei deputātu par to nospļauties.
15
Signija Aizpuriete > Egita 18.04.2013. 22.50
——–
Pie visa vainīgs Gena un Čeburaška/Pekausis? Ārkārtīgi bīstami tipi, kas var ietekmēt netikai Saeimas deputātu prātus. Judinam, Mūrniecei un visiem citiem “tīrajiem dzintariem” iesaku pievērst uzmanību šīm duetam.
http://www.youtube.com/watch?v=ZlLd3Yf0eio
0
dro > Egita 18.04.2013. 22.53
rujienasmetals. Interesanti kā balsoja NA ģenerālsekretāram ideoloģiski tuvākā partija ZZS?:)
0
janis17 > Egita 18.04.2013. 22.53
Egde – cenšoties saprast kontekstu – kurš ir Hitlers, (genādijs?) un kurš staļins? (čebureks?)???
0
dro > Egita 18.04.2013. 23.03
edge_indran —–Pie visa vainīgs Gena un Čeburaška/Pekausis? Ārkārtīgi bīstami tipi
_______________________
Tiešām gribi apgalvot, ka Gena un Čeburaška slepkavoja poļus Katinas mežā un izvaroja no PSRS uz Vācijas rūpnīcām mobilizētās sievietes? Kompjūters sajucis prātā:)
0
ivetao2007 > Egita 18.04.2013. 23.07
Cerot,ka līdz nākamajām velēšanām tads kriksītis laika vien ir, jācer, ka velētāji zinās kuriem deputatu kandidātiem jāuzspļauj. Patiešm velētjiem arī būtu jāzina vai kandidāts ir sastāvējis noziedzīgajā komunistu boļševiku partijā. Zinu tikia vienu komunistu, kurš skaidri un gaiši atzina savas vainas un bija īsts latviesū patriots – Eduards Berklāvs, kura mantojumu -testamentu latvijiešu “patrioti”,cīnoties par varu un naudu, aizmirsuši. Eduards Berklāv patiesi zināja kādi ļaundari ir komunisti, ka nacistu noziegumu, salīdzinot ar to, tāda bērnu spēlīte vien ir. Komunisti izprovocēja otro pasaules karu, gatavojot savus tanku tūkstošu maršam līdz Lamanža kanālam. Es esmu liecinieks,kas notika krievu kara bāzēs isi pirms pēkšņi parādijās Zundapp motockli, kur blakusvāģi bija zaldāts ar ‘”kaulu zaģi” MG – 34.
0
Signija Aizpuriete > Egita 18.04.2013. 23.13
—–aivarsk Egde – cenšoties saprast kontekstu – kurš ir Hitlers, (genādijs?) un kurš staļins? (čebureks?)???
============================================================================
Tagad daudzi “cīnītāji” un “cīnītājas” ar rēgiem cenšas saprast sakarību starp cīņas intensitāti un nostalģijas pieaugumu pēdējos 20 gados:
“D.Beitneres kundzi vairāk uztrauc kāds tikko veikts pētījums, kura rezultāti rāda, ka 48% cilvēki Latvijā jūt nostaļģiju pēc Padomju laikiem, tāpēc tomēr ir svarīgi analizēt un domāt līdzi, ko, kādu autoru darbus un kāpēc mēs radam un rādam latviešu tautai.” http://epadomi.lv/izrade/14092012-uztrauc_ka_48_latvija_jut_nostalgiju_pec_
0
Egita > Egita 18.04.2013. 23.16
-Ino lūgtum Balsošanas rezultāti
par 50, pret 41, atturas 2
Datums: 18.04.2013 10:16:54
Balsošanas motīvs: Par lēmuma projekta Par lēmuma, ar kuru likumprojekts “Grozījumi Publisku izklaides un svētku pasākumu drošības likumā” (Nr.619/Lp11) atzīts par steidzamu, atcelšanu (372/Lm11) iekļaušanu Saeimas sēdes darba kārtībā
Grupēt: pēc balsojuma rezultāta alfabētiskā kārtībā
Vārds Frakcija Balss Vārds Frakcija Balss
PAR: 50 50. Igors Zujevs SC Par
1. Valērijs Agešins SC Par PRET: 41
2. Jānis Ādamsons SC Par 1. Uldis Augulis ZZS Pret
3. Guntars Bilsēns RP Par 2. Dzintars Ābiķis VIENOTĪBA Pret
4. Inita Bišofa RP Par 3. Solvita Āboltiņa VIENOTĪBA Pret
5. Inga Bite RP Par 4. Aija Barča ZZS Pret
6. Boriss Cilevičs SC Par 5. Gaidis Bērziņš VL-TB/LNNK Pret
7. Irina Cvetkova SC Par 6. Augusts Brigmanis ZZS Pret
8. Edmunds Demiters RP Par 7. Andris Buiķis VIENOTĪBA Pret
9. Sergejs Dolgopolovs SC Par 8. Einārs Cilinskis VL-TB/LNNK Pret
10. Vjačeslavs Dombrovskis RP Par 9. Ingmārs Čaklais VIENOTĪBA Pret
11. Jānis Dūklavs ZZS Par 10. Ilma Čepāne VIENOTĪBA Pret
12. Andrejs Elksniņš SC Par 11. Lolita Čigāne VIENOTĪBA Pret
13. Kārlis Eņģelis RP Par 12. Jānis Dombrava VL-TB/LNNK Pret
14. Gunārs Igaunis RP Par 13. Ina Druviete VIENOTĪBA Pret
15. Marjana Ivanova-Jevsejeva SC Par 14. Raivis Dzintars VL-TB/LNNK Pret
16. Aleksandrs Jakimovs SC Par 15. Andrejs Judins VIENOTĪBA Pret
17. Viktors Jakovļevs SC Par 16. Jānis Junkurs Pret
18. Nikolajs Kabanovs SC Par 17. Ilona Jurševska ZZS Pret
19. Zanda Kalniņa-Lukaševica RP Par 18. Ojārs Ēriks Kalniņš VIENOTĪBA Pret
20. Daina Kazāka RP Par 19. Rasma Kārkliņa VIENOTĪBA Pret
21. Jānis Klaužs ZZS Par 20. Kārlis Krēsliņš VL-TB/LNNK Pret
22. Andrejs Klementjevs SC Par 21. Dzintars Kudums VL-TB/LNNK Pret
23. Ivans Klementjevs SC Par 22. Janīna Kursīte-Pakule VIENOTĪBA Pret
24. Jeļena Lazareva SC Par 23. Inese Laizāne VL-TB/LNNK Pret
25. Jānis Lāčplēsis VIENOTĪBA Par 24. Ainars Latkovskis VIENOTĪBA Pret
26. Valdis Liepiņš RP Par 25. Ilmārs Latkovskis VL-TB/LNNK Pret
27. Inese Lībiņa-Egnere RP Par 26. Atis Lejiņš VIENOTĪBA Pret
28. Igors Meļņikovs SC Par 27. Aleksejs Loskutovs VIENOTĪBA Pret
29. Sergejs Mirskis SC Par 28. Ingmārs Līdaka ZZS Pret
30. Vladimirs Nikonovs SC Par 29. Ināra Mūrniece VL-TB/LNNK Pret
31. Ņikita Ņikiforovs SC Par 30. Romāns Naudiņš VL-TB/LNNK Pret
32. Vitālijs Orlovs SC Par 31. Imants Parādnieks VL-TB/LNNK Pret
33. Jānis Ozoliņš RP Par 32. Vineta Poriņa VL-TB/LNNK Pret
34. Igors Pimenovs SC Par 33. Dzintars Rasnačs VL-TB/LNNK Pret
35. Sergejs Potapkins SC Par 34. Jānis Reirs VIENOTĪBA Pret
36. Romualds Ražuks RP Par 35. Inguna Rībena VIENOTĪBA Pret
37. Vladimirs Reskājs SC Par 36. Kārlis Seržants ZZS Pret
38. Dmitrijs Rodionovs SC Par 37. Elīna Siliņa Pret
39. Artūrs Rubiks SC Par 38. Edvards Smiltēns VIENOTĪBA Pret
40. Raimonds Rubiks SC Par 39. Raimonds Vējonis ZZS Pret
41. Gunārs Rusiņš Par 40. Jānis Vucāns ZZS Pret
42. Aleksandrs Sakovskis SC Par 41. Dzintars Zaķis VIENOTĪBA Pret
43. Jānis Tutins SC Par ATTURAS: 2
44. Jānis Urbanovičs SC Par 1. Klāvs Olšteins Atturas
45. Inga Vanaga RP Par 2. Viktors Valainis Atturas
46. Juris Viļums RP Par NEBALSO: 3
47. Ivars Zariņš SC Par 1. Arvils Ašeradens VIENOTĪBA Nebalsoja
48. Valdis Zatlers RP Par 2. Dāvis Stalts VL-TB/LNNK Nebalsoja
49. Mihails Zemļinskis SC Par 3. Jānis Upenieks Nebalsoja
0
Signija Aizpuriete > Egita 18.04.2013. 23.26
——-lno:”Tiešām gribi apgalvot, ka Gena un Čeburaška slepkavoja poļus Katinas mežā un izvaroja no PSRS uz Vācijas rūpnīcām mobilizētās sievietes? Kompjūters sajucis prātā:)” ============================================================================ Pagātni/vēsturi vajag pacensties saprast, jo viens otrs (A.Solžeņicins, V.Šalamovs, V.Rezuns) apgalvo, ka latvieši bērziņi ar “tīrām rokām” skarbajos laikos neesot spējuši palikt:
“(..)дивинтендант Берзин Эдуард Петрович. (Это не тот Берзин, который начальник ГРУ, это другой Берзин.)
Дивинтендант Берзин Э.П. — директор треста “Дальстрой”. Откроем “Справочник по ГУЛАГу” Жака Росси и проверим правильность нашего понимания термина “Дальстрой”. Француз Жак Росси отмотал полную катушку по нашим исправительным учреждениям, отмотал в те самые годы, под следствием был в самых что ни есть центральных учреждениях и даже сидел в одной камере с Ногтевым, бывшим начальником самого знаменитого нашего концлагеря — Соловецкого. Вот что энциклопедия по ГУЛАГу сообщает про интересующий нас объект:……”
http://militera.lib.ru/research/suvorov4/05.html
0
dro > Egita 18.04.2013. 23.26
Stalts nebalsoja, īsts demokrātiskais patrioots:) Arī Ašerādens un trimdinieks Liepiņš Par:)
0
dro > Egita 18.04.2013. 23.37
edge_indran. Pagātni/vēsturi vajag pacensties saprast, jo viens otrs (A.Solžeņicins, V.Šalamovs, V.Rezuns) apgalvo, ka latvieši bērziņi ar “tīrām rokām” skarbajos laikos neesot spējuši palikt:
_________________
Skaidrs – Gena un Čeburaška bija latviešu izcelsmes čekisti. Tavs krievu kompjūters nevelk – neizmeta Peteru, Lāci un daudzus citus. Kādēļ negribi saprast Hitleru, Himleru, Mengeli u.c. Staļina sabiedrotos, nelasīja Marksa kapitālu?:)
0
Egita > Egita 19.04.2013. 00.06
Ašerādens esot sajaucis pogas.(Tāpēc pievienots pie nebalsojušiem)
0
Gabčiks > Egita 19.04.2013. 02.30
Šobrīd balsojuma stenogramma no Saeimas mājaslapas ir pazudusi un balsojums ir mainīts: „Par lēmumu ar kuru likumprojekts „Grozījumi publisku izklaides un svētku pasākumu drošības likumā” atzīts par steidzamu, atcelšanu. Par – 49, pret – 44, atturas – 1. (NEBALSOJA:3 arī pseido-patriots Dāvis Stalts)
0
Egita > Egita 19.04.2013. 07.49
lai nu 1 jūnijā katrs balso par ko vēlas.
Bet es personīgi parūpēšos,lai Rūjienas novadā cilvēki zin, kuri deputāti atbalsta Latvijas bijušos okupācijas režīmus.
Kangari .
0
dro > Egita 19.04.2013. 09.41
rujienasmetals. Paldies par informāciju:)
0
kristaps_drone > Egita 19.04.2013. 13.04
Kā trimdinieks Liepiņš tepat IRā ar putām uz lūpām mēģināja attaisnot zatleru un partiju pēc Saeimas vēlēšanām, kad viņi nelietīgi ar tankiem vilka SC koalīcijā!
0
Signija Aizpuriete 18.04.2013. 21.56
—–
Sarkanie karogi, sarkanie pionieru kaklauti – , kas nākamais tiks aizliegts?
Varbūt Sarkan-galvīte un viņas glābējs Petja?
Петя и Красная Шапочка
http://www.youtube.com/watch?v=YbKVh2y3CSg
4
Egita > Signija Aizpuriete 18.04.2013. 22.12
ja tev liekas ka pionieru kaklautiņi ir tik mīļi,tad droši vien tev hitlerjugend arī sķiet azartiski bērneļi.http://youtu.be/tZxh6TYc0EI
0
dro > Signija Aizpuriete 18.04.2013. 22.15
Sarkanie karogi, sarkanie pionieru kaklauti – , kas nākamais tiks aizliegts?
___________________
Drausmīgi! Cik izslāpuši esam pēc Vorkutas un Magadānas svaigā gaisa, tikai tur “tak voļno dišet čelovek”:):):)
0
Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 18.04.2013. 23.00
——–
“Понимание не есть оправдание. Можно понять, не оправдывая. Можно оправдать, не понимая. Оправдание есть явление моральное, понимание гносеологическое. С точки зрения понимания причины настоящего лежат в прошлом. С точки зрения оправдания или осуждения никакой связи между прошлым и настоящим нет. Настоящее не оправдывает прошлое. Прошлое не повинно в настоящем. Нельзя осуждать или оправдывать прошлое с точки зрения настоящего. Нельзя осуждать или оправдывать настоящее с точки зрения прошлого. Рассматривать историю в категориях оправдания и осуждения значит исключать всякую возможность ее понимания.”
Александр Зиновьев “Нашей юности полет”
http://www.litmir.net/br/?b=48916
0
Egita > Signija Aizpuriete 19.04.2013. 00.01
šodien bija balsojums vai TURPMĀK būtu jāaizliedz okupācijas laika simbolika.Par vēsturi šoreiz nestrīdamies.Labrīt Indran.
0
aivarstraidass 18.04.2013. 20.22
Jebkuram pamatbrīvību ierobežojumam likumos ir jābūt, protams, ļoti pārdomātam. Un ir izskanējusi likumprojekta kritika, ko paudusi Iveta Kažoka – http://politika.lv/article/begot-no-komunisma-no-laivas-izsviezam-demokratiju .
Ir tomēr arī cita lieta – kaut arī skeptiķi var iebilst, ka nav tik viegli AR FORMĀLU PROCEDŪRU atšķirt kāškrustu, sirpi un āmuru kā vēlā neolīta kultūras elementus no šiem pašiem simboliem kā totalitārajiem. Bet kā reiz teica ASV Augstākās Tiesas tiesnesis Potter Stewart “I know it when I see it” = “Kad es to redzu, tad atpazīstu” (par hard-core pornogrāfijas kritērijiem). Gluži tāpat, ikviens normāls cilvēks Latvijā, kurš apveltīts ar dzīves pieredzi (vēl jo vairāk – tiesnesis), bez grūtībām atšķirs pašmērķīgu naida kurināšanu no vienkārši neierastiem viedokļu paušanas veidiem. Varēja tamdēļ arī pieņemt šo likumprojektu steidzamības kārtā. Andrejam Judinam un Inārai Mūrniecei ir pilnīga taisnība.
Vēl vajadzētu piebilst, ka minētajiem ierobežojumiem ir pagaidu raksturs – tad, kad vairs mūsu vidū nebūs to cilvēku, kurus PSRS un nacistu režīmi represēja (ieskaitot 1980-to gadu disidentus, 1991.g. barikāžu upuru ģimenes locekļus, utml.), tad varēs ierobežojumus par padomju simboliku atcelt. Jau ap 2050.gadu šie deboļševizācijas-denacifikācijas likumi būs lielā mērā zaudējuši savu aktualitāti. Līdzīgi kā Latvijā neviens neierobežo kaut kādus viduslaiku vēstures simbolus.
5
Signija Aizpuriete > aivarstraidass 18.04.2013. 21.23
——-Kalvis Apsītis: “(..) Vēl vajadzētu piebilst, ka minētajiem ierobežojumiem ir pagaidu raksturs – tad, kad vairs mūsu vidū nebūs to cilvēku,……” ============================================================================ Mūsu vidū nav pārāk daudz cilvēku, un ar katru dienu mūs kļūst aizvien mazāk. Laiks tā kā būtu visiem cīnītājiem pret vakardienas rēgiem sākt pievērsties daudz aktuālākām attīstības un jauncelsmes lietām.
Prātiņ, nāc pie cīnītājiem:
“Bērziņš: Ja neapturēsim iedzīvotāju aizbraukšanu, pēc desmit gadiem radīsies jautājums par Latvijas pastāvēšanu”
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/berzins-ja-neapturesim-iedzivotaju-aizbrauksanu-pec-desmit-gadiem-radisies-jautajums-par-latvijas-pa-14000219
0
aivarstraidass > aivarstraidass 18.04.2013. 22.27
>>> Ī.O.: Ja tiesnesis būtu, teiksim, articuluss, tad viņš pēc tā “I know when I see it” principa varētu pusi ir.lv komentētāju notiesāt par naida kurināšanu – ar mani un dzeri priekšgalā.
========
Varbūt Articulus100 arī nestrādā par tiesnesi; kaut arī – kas zina :) Nevajag tomēr aizmirst, ka likumi tiek rakstīti nevis automātiem, bet cilvēkiem, kuri ir spējīgi tos saprātīgi interpretēt. Ja mēs šai spējai neticam, tad jau jāsāk baidīties pieņemt jebkādus likumus – jo jebko var novest līdz absurdam. Turklāt nav tas atkarīgs no “viena tiesneša subjektīvajiem uzskatiem”, jo pastāv apelācijas iespējas, utml.
Ja savukārt mēs atrodamies konsekventās amerikāņu First Amendment pozīcijās, tad būtu jāatceļ arī vairums citu ierobežojumu (jāatļauj totalitārie simboli sapulcēs, gājienos un piketos; jāatļauj valsts karoga zaimošana un dedzināšana; jāatļauj vairums naida runas izpausmju, ja tās nerada tūlītējus draudus konkrētiem cilvēkiem; utml.)
Man tāpat kā A.Judinam ir grūti iedomāties saprātīgus argumentus, pie kuriem piketos/sapulcēs/gājienos totalitārisma simboli ir slikti un aizliedzami, bet citur (svētkos un izklaides pasākumos) tie paši simboli ir labi un atļaujami. Vai nu atļauj visos gadījumos, vai arī visos gadījumos ierobežo.
0
Ieva > aivarstraidass 19.04.2013. 08.59
Kalvi, Jums varētu piekrist, ja vien te būtu kāds līdzsvars. ES neatceros redzējis kāškrustus, kaut gan iznāk, ka pasākumos tos lietot drīkstēja, bet emu daudz redzējis sirpjus un āmurus. Tāpēc vienu ļaužu godaprāts un tolerance nav samērojams ar otru. To vajadzētu apzināties…
0
aivarstraidass > aivarstraidass 19.04.2013. 09.36
>>> ES neatceros redzējis kāškrustus, kaut gan iznāk, ka pasākumos tos lietot drīkstēja, bet emu daudz redzējis sirpjus un āmurus.
========
Ir jau arī 16.martā visādi brīnumi bijuši – sal. http://tautastribunals.eu/?p=1193 . Pagājušogad I.Šiškins uz 16.03 solījās uzaicināt skinhedus no visas Eiropas. Turklāt gājienos jau no 1997.g. nacistu un boļševiku simbolus lietot nedrīkst. (Tos varētu lietot ar šo pasākumu saistītos koncertos utml. – bet ne paša gājiena laikā.)
Vēlējos vienīgi pateikt, ka saprātīga esošo likumu un citu iespēju pielietošana ir vismaz tikpat svarīga kā jaunu likumu rakstīšana.
0
Taņa > aivarstraidass 19.04.2013. 12.59
Manuprāt, kamēr Krievija būs ieinteresēta noturēt savā ideoloģiskajā telpā savus Latvijā dzīvojošos tautiešus, nodarbojoties ar “maigās varas” izplatīšanu, arī jaunā paaudze glorificēs visu krievisko un padomisko. Kā arī pats būtiskākais, nekas nemainīsies, kamēr Latvijā pastāvēs latviešu un krievu valodā dalitā izglītības sistēma. Bet to var mainīt tikai tad, kad politikas dienas kārtībā būs nacionālie jautājumi.
0
ligakalnina 18.04.2013. 20.19
Taisni RP ar SC rīkojusies visatbildīgāk, nu, aizliegtu, un ko tālāk, tos aizliegumus 9. maijā noteikti neievērotu, un ko tad, visus arestētu, mums te tikai masu nekārtības trūka.
Absolūtais populisms, vajag pieņemt likumus, kuru ievētrošanu var panākt, nevis pakļaut likumdošanu dažu partiju spalviņu spodrināšanai, jau iepriekš zinot, ka tos neievēros, un tas izraisīs tikai nevajadzīgu spriedzi sabiedrībā.
Raksts ir tīrais murgs, absolūts autores PR, kam nav nekāda sakara ar realitātes izpratni, dabiski, NA intersēs ir izraisīt pēc iespējas lielāku spriedzi sabiedrībā, tad jau var tā darīt.
Jāņem vērā arī tas, ka tie, kas svin 9 maiju, arī ir Latvijas pilsoņi un mūsu sab. daļa, un viņiem ir pilnas tiesības to darīt, dažāda vēstures izpratne nenozīmē, ka viņi jāuztver kā ienaidnieki.
24
janis17 > ligakalnina 18.04.2013. 20.30
Kāds gan tu džeri esi muļķis!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ANIedHdbpS0
0
aivarstraidass > ligakalnina 18.04.2013. 20.40
Domāju, ka vairums normālo cilvēku pasākumos neko tādu nedarīs. Un ja kāds tiešām ir tik bezatbildīgs, ka ieradīsies publiskā pasākumā ar PSRS vai Trešā Reiha karogiem, tad tas tomēr jāuztver kā provokācija (nevis aizsargājama vārda brīvības izpausme) un uz to jāreaģē. Nav jāaizbildinās ar “nevajadzīgu spriedzi sabiedrībā”. Starp citu, jau tagad var reaģēt – teiksim, paši pasākuma organizatori var palūgt attiecīgo simboliku aizvākt.
Ja kādam 16.marta gājiena dalībniekam ienāktu prātā šajā dienā izrādīt totalitāros simbolus, tad es tāpat aizrādītu, kaut arī man šajā karavīru piemiņas datumā nav nekādu formālu pilnvaru. Nevajag, Dzeri49, uzskatīt visus par rūdītiem ļaundariem. Cilvēki ir sociāli radījumi – daudzi gluži normāli reaģē, ja viņiem cilvēcīgi palūdz.
0
dro > ligakalnina 18.04.2013. 20.56
dzeris49. Jāņem vērā arī tas, ka tie, kas svin 9 maiju, arī ir Latvijas pilsoņi un mūsu sab. daļa, un viņiem ir pilnas tiesības to darīt, dažāda vēstures izpratne nenozīmē, ka viņi jāuztver kā ienaidnieki.
__________________
Varu iedomāties ka šis “demokrātijas aizstāvis” kauktu, ja kāds pilsonis iedomātos piespraust bruņinieka krustu un cēli nestu Hitlera bildi:):):) Līdz šim gan nevarēju iedomāties, ka ebenemezeram tā nobrucis saprāts. Laikam aizmirsis, ka 1/3 daļu no 2. pasaules kara Vācija un PSRS bija sabiedrotie, kuru draudzība pēc lielā tēva un skolotāja vārdiem bija slacīta vai nostiprināta ar asinīm.
Laikam turpmāk dzeris arī Andreju Judinu pieskaitīs nacikiem:)
0
Sandris Maziks > ligakalnina 18.04.2013. 21.12
aivarsk
Tas ka dzēris muļķis nav tik būtiski, trakākais, ka tas fašistiskais ņedobitoks, tāpat kā WWII un staļinisma/rusisma apoliģēts, Zatļers, iedomājies sevi latviešu valstī par uzvarētāju ar visām tā privilēģijām.
Neapjēdz tikai ka lauru vainags “uzvarētāju” kaklā drīz var kļūt par bendes cilpu.
0
andris902 > ligakalnina 18.04.2013. 21.13
…Dzeri…nu Tu gan muļķības sarunāji!….turpmāk pieņemsim tikai tos likumus, kuri sabiedrībai būs tīkami, ja nepatiks un nepildīs – ko tur ņemties, nevajag!?!….tikai tāpēc, ka daļa nemaksā nodokļus un visus jau tāpat nenotiesās – atceļam nodokļu likumus?….šitā Tu līdz absurdam aizrunāsies….
0
piziks > ligakalnina 18.04.2013. 22.27
Hm, Džeri, kas ir izvarotaji, kuri neatzistas un civiliedzīvotāju slakteri/slepkavas, kuri neatzīstas? Cilvēki ar vienkārši citādu vēstures izpratni?! Tu nu gan esi malacis…
0
ligakalnina > ligakalnina 19.04.2013. 06.58
Pilnīgākais sviests, kādas vēl izvarošanas, Latvijā arī notiek izvarošanas, un kāds tam sakars ar Latvijas simboliku?
Cik zinu, daļēji tā simbolika aizliegta jau tagad, un kas, kāds to stipri ievēro?
Iesākumā vajag panākt, lai pilda jau esošos likumus, nevis ražot jaunus populistiskos nolūkos, kas ir zanE, V grib pārspēt “patriotismā” NA, nepārspēsiet, NA ir dzelžains elektorāts, tas nav jūsu lauciņš.
It sevišķi kaitīgi, kad likumus sāk pieņemt kā “atriebību” par 16 martu vai jebko citu, steidzamības kārtā, te nu mūsu Saeima sāk absolūti līdzināties Krievijas domei, kas rīkojas līdzīgi.
Tāds likums, prioncipā, ir vajadzīgs, pats par sevi, neviens nav sajūsmā par to simboliku, bet, rūpīgi visu izsvērot un rūpīgi izvērtējot formulējumus, tā, lai izslēgtu dažādas interpretācijas iespējas, un arī varētu panākt tā ievērošanu, bet, ne stedzamības kārtā kā “atriebību” zināmai sabiedrības daļai, šāds likumu pieņemšanas veids ir katasrofa valstij, un degradē visu likumdošanas procesu, un ir daudz kaitīgāks, par to simboliku, brīnos, ka var nesaprast tik elementāras lietas.
Manuprāt, ar laiku tas izzudīs pats no sevis, tāpēc taisīt ap to simboliku tādu traci vispār izklausās pēc histērijas.
0
P_Dancis > ligakalnina 19.04.2013. 07.27
“Manuprāt, ar laiku tas izzudīs pats no sevis, tāpēc taisīt ap to simboliku tādu traci vispār izklausās pēc histērijas. ”
Es savukārt redzu, ka 9. maija svinības ar katru gadu kļūst plašākas un krievu jaunieši aizvien vairāk jūsmo par Ģenrerālisimusu.
0
ligakalnina > ligakalnina 19.04.2013. 07.39
Ar aizliegumiem tāpat maz ko var panākt, tur jāsāk ar adekvātu vēstures mācīšanu, utt., un tāpat vienmēr būs cilvēki, kas jūsmos par totalitārajiem diktatoriem, visur tādi ir.
0
dro > ligakalnina 19.04.2013. 07.41
Demokrātam dzerim:) Pilnīgākais sviests, kādas vēl izvarošanas, Latvijā arī notiek izvarošanas, un kāds tam sakars ar Latvijas simboliku?
______________________
Viss sākās Nemmersdorfā
Viena no pirmajām apdzīvotajām vietām, kur 1944. gada 21. oktobrī iebruka padomju karaspēks, bija Nemmersdorfas (tagad – Majakovskas) ciems Austrumprūsijas dienvidaustrumos. Pēc divām dienām vāciešiem izdevās šo ciemu atkarot. Atklājās neiedomājami šaušalīga aina, kas atgādināja drūmos viduslaikus. Visas ciemā palikušās meitenes (8 – 12 gadu vecas) un sievietes (arī kāda 84 gadus veca kundze) bija izvarotas, spīdzinātas un barbariski nogalinātas. Sarkanarmieši (25. tanku brigādes 2. bataljons) bija darbojušies un rīkojušies kā nezin no kurienes uzradušies necilvēki vai arī no ķēdes norāvušies asinssuņi.
Neviens no padomju kara noziegumiem nav tik labi dokumentēts kā šis. Aculiecinieku ziņojumi runā tik skaidru valodu, ka tos apšaubīt ir visai grūti. Varam izlasīt prātam neaptveramas lietas. Runa ir par kailām sievietēm, kuras sistas krustā pie šķūņu durvīm, gan bērniem ar sadragātiem galvaskausiem, gan arī sirmgalvi, kurai nošķelta puse galvas…
Neiedomājami smagi cieta Vācijas austrumu novadu sievietes, kuras padomju karavīri pakļāva briesmīgai varmācībai un sadistiskai pazemošanai. Visu vecumu meitenes un sievietes visbiežāk piemeklēja grupveida izvarošana. Atļaušos tikai vienu piemēru! Kādā ziņojumā uz Maskavu bija norādīts – daudzi vācieši apgalvo, ka “sarkanarmieši izvarojuši visas sievietes, kas palikušas Autrumprūsijā”, un pieminēts fakts, ka vācietes, kas atradās Špaleitenā, mēģinājušas izdarīt pašnāvību. Padomju izmeklētāji nopratināja dzīvas palikušās. Lūk, ko pastāstīja viena no viņām – Emma Korna: “3. februārī pilsētā ienāca sarkanās armijas frontes vienības. Sarkanarmieši nokāpa pagrabā, kur mēs slēpāmies, pavērsa ieročus pret mani un divām pārējām sievietēm un pavēlēja mums iet ārā, pagalmā. Pagalmā mani izvaroja divpadsmit zaldāti pēc kārtas. Citi zaldāti to pašu darīja ar abām manām kaimiņienēm.”
Berlīnē izvarotas 120 000 sievietes…
0
dro > ligakalnina 19.04.2013. 07.43
Kas vāciešiem Gebelss, krieviem – Ērenburgs. īsts naida priesteris. Kāds fragments no armijas avīzei veltīta raksta. (..) “Mēs zinām visu. Mēs atceramies visu. Mēs esam sapratuši: vācieši nav cilvēki. No šā brīža… “vācietis” mums skan kā lāsts. Šis vārds liek strādāt šautenes aptverei. Nav ko muti dzesēt un spriedelēt. Labāk nonāvēt. Ja neesi nožmiedzis kaut vienu – diena zudusi. Ja domā, ka tavā vietā to izdarīs kaimiņš – neesi sapratis galveno. Neesi apjēdzis draudus. Ja nenogalināsi frici, viņš nogalinās tevi. Paņems tavus mīļos. Paņems un mocīs savā nolādētajā Vācijā. Ja nevari nogalināt ar lodi, izvelc durkli. Ja tavā frontes iecirknī klusums, ja gatavojies cīņai, nosit vācieti vēl pirms kaujas. Ja atstāsi to dzīvu, viņš nositīs krievu. Vācietis piesmies tavu sievu. Ja esi nositis vienu, nosit ari otru. Nekas nav uzjautrinošāks par vācu līķiem. Neskaiti dienas. Neskaiti jūdzes. Skaiti nogalinātos. Nosit vācieti! – to prasa tava māte. Nosit vācieti! – to lūdz tavs bērns. Nosit vācieti! – to liek tava zeme. Nekļūdies! Nešauj garām! Nogalini!”
(..) “Vācijas vairs nav. Ir tikai kolosāla noziedznieku banda… Vācijā tu neredzēsi tautu. Tu redzēsi zaldātus. Tu redzēsi viņu tēvus, bērnus un sievas. Tu redzēsi feldfēbeļus un feldmaršalus. Tu redzēsi ieroču piegādātājus un lielgabalu gaļu. Visu redzēsi… Tikai ne tautu!”
Ja nav tautas – nav arī žēlastības.
Vācijā viss atļauts. Atļauts sist un spīdzināt, nogalināt un dedzināt, aplaupīt un izvarot. Viss atriebes vārdā. Viss – svētu dusmu un naida vārdā.
Sieviešu izvarošana – atriebes akts visai vācu tautai. Atriebes vārdā upuri drīkst nogalināt un izķēmot.
0
ligakalnina > ligakalnina 19.04.2013. 07.47
Sen jau to visu zinu, un neviens to neattaisno, un neviens arī nesaka, ka tā totalitarā simbolika ir kas labs.
Bet, veids, kā pieņem šo likumu, ir galīgi garām, nekā tā pieņemt, labāk vispār nepieņemt.
Bez tam, simbols ir tikai simbols, nekas vairāk, un pret to arī jāizturas kā pret simbolu, bez liekas ažiotāžas.
0
dro > ligakalnina 19.04.2013. 07.49
dzeris49. Protams, ka zini. Tad kā var rakstīt kaut ko tik prātam neaptveramu: Pilnīgākais sviests, kādas vēl izvarošanas, Latvijā arī notiek izvarošanas, un kāds tam sakars ar Latvijas simboliku?
Tāds naids pret nacionālas valsts ideju un visu attaisnojoša pielūgsme pret tiem, kuri nogalināja, laupīja un izvaroja zem sarkanajiem karogiem? Tiešām nekāda sakara ar simboliem:):):)
0
ligakalnina > ligakalnina 19.04.2013. 08.00
Bez “naida” un “pielūgsmes” pastāv arī veselais saprāts un adekvāta attieksme.
Vēsture ir vēsture, bet, realitāte ir realitāte.
Nevajag dzīvot pagātnē, dzīvo šodien, pagātni neaizmirstot, bet, neļaujot tai diktēt nākotni, un nevajag no cīņas ar simboliem, kas ir tikai simboli, nekas vairāk, taisīt kārtējo politisko cirku.
0
dro > ligakalnina 19.04.2013. 08.06
dzeris49. Nu ja, es ja aizmirsu, ka neesi ne infantīls, ne populists, bet tikpat reāli un racionāli domājošs kā tie, kuri jūdu matus izmantoja matraču ražošanā.
0
Ieva > ligakalnina 19.04.2013. 08.18
Es piekrītu Džerim. Ne tāpēc, ka atbalstu komunistu simbolus, bet tāpēc, ka esmu pret “pareizajiem” likumiem, kuru ievērošanu valsts nodrošināt nespēj. Mums jau pietiek tādu.
Ja pieņemtu šo likumu- kas notiktu? Valsts iekristu ar seju dubļos. Ar labiem nodomiem. Es to negribu. Prostitūciju dažas valstis legalizē ne tāpēc, ka tā patīk, bet tāpēc, ka to tā var kontrolēt. Te ir lādzīgi- kamēr nav specvienību un sagatavotu kameru, to darīt nedrīkst. Lai neapliktu smieklīgi…
Cita lieta, ka varētu “netraucēt” pasākuma norisi. Tā, kā to krievu nacionālšovinisti darīja 16. martā
0
andris902 > ligakalnina 19.04.2013. 08.39
….Dzeri….Tu arī sāc dalīt lauciņus?…..es par SC, lai palīdzētu Vienotības apspiestajai tautai!…. :))
…ja pamanīji, tad mani iebildumi bija pret Taviem argumentiem – likumus nepieņemt, jo tos neviens tāpat nepildīs…lūk, šāds arguments ir absurds!….
0
ligakalnina > ligakalnina 19.04.2013. 08.51
Absurds un likumdošanas procesa degradēšana ir pieņemt likumus tādā veidā, “par spīti”, un vēl zinot, ka tos nav iespējams ne izkontrolēt, ne nodrošināt to izpildi.
Tas izraisa vienīgi tiesisko nihilismu, neko vairāk.
V arī pārvēršas par populistiem, un grib konkurēt ar ZZS un NA šinī lauciņā?
Ino – pats arī saprati, ko pateica?
Racionāla domāšana līdzinās nagu maukšanai?
Toties emocionāla domāšana tiešām raksturīga tikai bērniem, un tiem, kas tai bērnībā “aizķērušies”.
0
Ieva > ligakalnina 19.04.2013. 08.55
Zane, nekas nav vieglāk kā aizliegt, pieņemt likumu. Cita lieta – panākt tā ievērošanu. Kamēr tur garantiju nav- likumu pieņemt nedrīkst.
Ir Latvijā labs likums – netirgot alkoholu pēc 22:00. Netirgo? Tirgo. Ir ļoti attīstīta točku kustība, stabila un visu Latviju noklājoši, kura pamatīgumu neviens nevar apgāzt. Ne publiskās kartes, ne uzliktie sodi. Policija labi zina adreses.. lai paši varētu izmantot. Valsts ar to netiek galā. Tad kāda jēga šim pareizajam likumam, ja tā izpildi nevar nodrošināt? Te būs tāpat. Tāpēc, kamēr nav līdzekļi PRam, autobusiem specvienībām, tikmēr tas būs vienkārši smieklīgi.
0
dro > ligakalnina 19.04.2013. 09.35
dzeris49. Racionāla domāšana līdzinās nagu maukšanai?
_____________________
Nē, bet tava racionālā domāšana tiešām atbalsta nagu maukšanu, protams, tikai tādā gadījumā, ja to veic boļševiki, pārējais ir emocijas. Ja to dara nacisti, tad tas ir noziegums. PSRS antihitleriskās koalīcijas locekle!:), neskatoties uz to, ka ka tā bija tuvākā Hitlera sabiedrotā:)
Likumu jāmaina tādēļ, lai to saprastu pat tādi auni, kuri 16. marta provokāciju pārmet tikai RD, ne iekšlietu ministrijas un policijas vadībai.
0
ligakalnina > ligakalnina 19.04.2013. 09.51
Aha, nu, beidzot, nonāci pie “pareizā” secinājuma – es atbalstu Staļina režīmu, un visu, kas ar to saistīts, malacis.
0
dro > ligakalnina 19.04.2013. 09.56
dzeris49. Tu atbalsti Staļina režīmu? Pasarg Dies!, tu mums esi demokrāta etalons:):):)
0
Ansis > ligakalnina 19.04.2013. 20.30
Man par so jautājumu līdzīgs viedoklis Dzerim – tas nav lietderīgi.
Protams, ka var ieviest tos aizliegumus. Bet nekāds lielais gandarījums jau NA nesanāktu – tur jau plaši lieto arī pašreizējās Krievijas simboliku.
Bet vēl viena nianse – balsojums jau nebija par vai pret simbolikas aizliegšanu – balsojums bija par steidzamību – un šajā jautājumā RP pilnīga taisnība – šādos jautajumos nevajag strebt karstu – kārtīgi izdomajiet, normālu likumu uzrakstiet un būs OK – nākamā gada tusiņos jau darbosies. (Kur tie NA deputāti visus šos gadus bija, ka nevarēja laicīgi ierosināt?)
0
Ansis > ligakalnina 19.04.2013. 20.42
Ino – Tu te baigi esi iekarsis – bet neviens jau nestrīdās, ka gan PSRS, gan Nacistiskā Vācija bija noziedzīgi režīmi. Sakumā sabiedrotie, pēc tam nāvīgākie ienaidnieki – un abi mums okupanti – par to vispār nav strīds. Tapat nav strīds, ka abi šie režīmi sastradāja visbriesmīgakos noziegumus.
Jautajums tikai – vai steidzamība ir labākais veids, ka cept likumus?
0
oktaavs 18.04.2013. 20.12
Šie simboliku aizliegumi ir tikpat vērtīgi, cik alkohola iegādes aizliegumi pusaudžiem. Tā vietā lai ievērotu jau esošos, pieņem arvien jaunus. Vistīrākais “politiķu” populisms. Viņiem pat nav svarīgs gala rezultāts, bet vajadzīgs pats process.
Nu, labi – aizliegs sirpi un āmuru. Kāds izvilks un vicinās sarkanu karogu ar Staļina ģīmi. Tam arī izdomās jaunu likumu ? Un tā bezgalīgi ?
2
janis17 > oktaavs 18.04.2013. 20.41
http://img5.joyreactor.cc/pics/comment/full/9-%D0%BC%D0%B0%D1%8F-%D0%81%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D1%81%D1%82%D1%8B%D0%B4-87435.jpeg
0
oktaavs > oktaavs 18.04.2013. 20.51
Un ?
0
ivetao2007 18.04.2013. 19.59
Ja Latvijas prezidents ir komunists un okupācijas valdības loceklis un vismaz divas lielas partijas vada zvērināti komunisti un pat Vienotībā spīd kolaboaranti, ko lai sagaida. Stāļins vismaz 90% krieviem ir varonis. ILTA SANOMAT žurnāla vāku rota Staļina ģīmis un milzīgs uzraksts 20 miljonu upuru. Staļinisma slepkavotāju pēcteču un idejisko sekotāju stindzinošā divinga vējo daudzās Latvijas iestādēs. Modernais ķencis tagad lūdzās Puķinu lai iedod kādu kubikmetru gāzes. Ne jau no tām 50 000 tonām indīgo gazu, kuru iznīcinšanai amerikāni krieviem karu gadu ziedo 10 000 000 dolāru. Vai tik tie amerikānu dolāri netiek nozagti, lai pie mums sarīkotu staļīnistu “šabašu”. Kādas tur Latvijas AES un Rail Baltica?
0
Janka, Janic 18.04.2013. 19.52
lasiiju desmit reizes šito murgu un neko jeedziigu taa arii nevareeju atrast , nu tas Muurnieces viedoklis , dievs ar viņu….kaadu zaali viņaa piipaa???
2
Sandris Maziks > Janka, Janic 18.04.2013. 20.34
Ebenemezers
“lasiiju desmit reizes šito murgu”
Atzīsti pac, ka jūs, latvieši nīdēji, esiet ne tikai nelieši, ar ko pamatoti variet lepoties, bet arī garīgi izvaļidi. Viņš desmit reizes esot lasījis……nu plāprātiņš.
0
ilmisimo > Janka, Janic 18.04.2013. 21.48
Ebenemezers lasiiju desmit reizes ..
______________________
Sāc ar Ābeci.
IR tāda grāmata.
Ar gaili uz vāka.
0
dace_roze_lmt_lv 18.04.2013. 19.37
http://farm9.staticflickr.com/8075/8298169665_ce5aac9c3f_b.jpg
0
Sandris Maziks 18.04.2013. 19.26
super_e-y-e ПНИ ДЕДУШКУ
http://ic.pics.livejournal.com/lizergintrip/21592031/2676/2676_original.jpg
2
dace_roze_lmt_lv > Sandris Maziks 18.04.2013. 20.48
http://img.youtube.com/vi/NGbZ1X8oKrY/0.jpg
Herberts Cukurs
0
kristaps_drone > Sandris Maziks 19.04.2013. 12.51
>super acs
Jā, tas bija žīdu mosada tipisks noziegums, kas sajūsmina komunisma noziegumu apjūsmotājus, tādus, kā super acs: četratā ievilināja tukšā mājā Cukuru un noslepkavoja. Tā kā Cukurs savos 65 gados viens pret četriem izrādīja žīdu slepkavām stingru pretestību, viņi nelietīgi ar āmuru viņu nosita, un pēc tam vēl, drošības labad, ielaida lodi galvā. Bet pierādījumi, kas liecinātu par Cukura piedalīšanos žīdu šaušanā, joprojām nav atrasti.
0
Sandris Maziks 18.04.2013. 19.21
http://ipvnews.org/3rd_column/images/451.jpg
0
Egita 18.04.2013. 19.09
nu kurā sabiedriskās tv kanālā demonstrē Šņores filmu,,Padomju stāsts”,vai Vajda,,Katiņu”?
1
dace_roze_lmt_lv > Egita 18.04.2013. 19.12
http://www.youtube.com/watch?v=UKl8s7-bqCI&bpctr=1366303258
0
dace_roze_lmt_lv 18.04.2013. 19.04
http://s019.radikal.ru/i626/1205/2e/4f82bb8307b3.jpg
2
kristaps_drone > dace_roze_lmt_lv 19.04.2013. 10.35
Jā, noplukušie un utainie sarkanarmieši vienmēr ir atgādinājuši mērkaķus.
0
marchaeva > dace_roze_lmt_lv 21.04.2013. 10.09
Mūsu kaimiņi somi Ziemas karā miljonu šitādu nolika pie vietas.
0
Egita 18.04.2013. 19.03
http://youtu.be/3iCbxq7dMwo
0
dace_roze_lmt_lv 18.04.2013. 19.02
http://bestgif.su/_ph/47/2/34966532.gif
Apsveicu jūs 9. maija priekšvakarā!
4
AUTOEXEC.BAT > dace_roze_lmt_lv 18.04.2013. 20.04
Es pareizi izlasīju – tur rakstīts “Ja pomoikoju goržusj !” ?
0
janis17 > dace_roze_lmt_lv 18.04.2013. 20.10
http://www.youtube.com/watch?v=ulRIHwPg4gw
0
esmeralda_se > dace_roze_lmt_lv 19.04.2013. 01.15
помнишъ – да нефига ты не помнишъ /Земфира/
Kā gan var atcerēties to, ko neesi piedzīvojis???
0
kristaps_drone > dace_roze_lmt_lv 19.04.2013. 10.33
Prātiņ, nāc okupantu, kolonistu un viņu pēcteču mājās!
0
Egita 18.04.2013. 19.00
ja zatleristi atbalsta okupācijas laika simboliku, tad viņi atbalsta Latviju PSRS SASTĀVĀ.
4
Sandris Maziks > Egita 18.04.2013. 19.17
http://ipvnews.org/2nd_column/images/746.jpg
0
Sandris Maziks > Egita 18.04.2013. 19.18
http://ipvnews.org/2nd_column/images/698.jpg
0
Sandris Maziks > Egita 18.04.2013. 19.19
http://ipvnews.org/2nd_column/images/750.jpg
0
Sandris Maziks > Egita 18.04.2013. 19.20
http://ipvnews.org/2nd_column/images/military.jpg
0