Vai Dziesmu svētki pārcelti uz Klusā okeāna salu?

24

Komentāri (24)

Jeļena Upīte 15.04.2013. 08.46

McCann mums ir tik globāli, labi, ka vēl Ziemeļkorejā nepiereģistrēja

0
0
Atbildēt

0

beigas 13.04.2013. 17.19

Paldies autoram par vērību. Šādas paviršības liecina par mankurtismu, sensibilitātes trūkumu. Laikā, kad viss latviskais tiek apzināti un neapzināti mēģināts marginalizēt, latviešiem savas identitātes jautājumos jābūt īpaši rūpīgiem un konsekventiem.

+2
-2
Atbildēt

0

archoftriumph 13.04.2013. 15.21

Latvija driiz vien buus redzama tikai pa TV? :)

+3
-1
Atbildēt

0

Dace Ratniece 13.04.2013. 14.37

“Tīmekļa domēni reģistrēti Tuvalu ir iecienīti televīzijas kanāliem un programmām dēļ „tv” galotni, bet latviešu dziesmu svētkiem?…”
**********
Ja autors ir avīzes “LATVIETIS” r e d a k t o r s, tad viņam būtu jāraksta vismaz latviski pareizi. Teksts: “dēļ tv galotni”ir absurds, jo pēc “dēļ”
jāraksta ģenitīvs (dēļ kā?), tātad “dēļ galotnes”!!!!!!!

+1
-2
Atbildēt

0

Laimīgā :) 12.04.2013. 23.34

Manā uzskatā pseido-problēma. Ir svarīgākas lietas, ko risināt. Bet labi, sāksim ar sīkumiem.

+3
-1
Atbildēt

0

3td_biblio 12.04.2013. 11.25

Viss ir pavisam vienkārši. Par domēnvārdiem ar paplašinājumu .LV tiek plēsta nesamērīga nauda, un tos var nopirkt tikai Latvijā. Tāpēc attapīgākie sāk izmantot citus paplašinājumus, kurus var brīvi iegādāties tiešsaistē. Tīmeklis ir globāls, un ne vienmēr ir nepieciešams informatīvu vietni piesaistīt teritorijai. Latviešu Dziesmu svētki nebūt nenotiek tikai Latvijā.

+3
-6
Atbildēt

3

    janis17 > 3td_biblio 12.04.2013. 12.25

    Atbalstu tavas iniciatīvas, kas tik uzskatāmi parāda urlu garīgo nabadzību :)))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dainis_valters_inbox_lv > 3td_biblio 12.04.2013. 23.48

    Eh? .lv domēns maksā Ls 7,19 gadā, iegādājoties to uz vienu gadu pa tiešo no nic.lv, .tv domēns — Ls 20+, atkarībā no reģistratora.

    Jebk. gadījumā, domēna izmaksas ir vairāk, nekā niecīgas, un (man) nav konceptuālu problēmu ar ne-lv domēnu dziesmusvētkiem — bet izvēlētais .tv ir banāli neatbilstošs un kontekstuāli neloģisks (televīzija, televīzija taču). Interesanti, cik kļūdaini uz e [email protected] uzrakstīti e-pasti nenonāks pie adresātiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    vegan > 3td_biblio 13.04.2013. 16.00

    .lv domēns jau ir nopirkts, papildus izmaksas tieši rada absolūti nevajadzīgais .tv — jūtami kāds McCann’ā ir pārcenties pārgudrībā..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 12.04.2013. 10.55

Vispār runājot, labs iegansts uzrakstīt vēstuli KNABā, lai tas mazliet pakratītu un paarestētu tos tūdaliņus. Vajag izdarīt pie viņiem kratīšanas un iesēdināt cietumu kamerās.

Nav jau nejauši blēži jau iepriekš izsūtīja ielūgumus uz Dz. svētkiem deputātiem un KNAB vadītājiem, lai tie blēžus neaiztiktu.

0
-3
Atbildēt

0

ribens 12.04.2013. 10.35

Nasing Spešal –
Nepiekrītu. Cilvēkiem, kuri nezin, kas ir Dziesmusvētki (ārzemniekiem), rodas greiza asociācija ar kaut kādu televīzijas pasākumu (šovu).
NKMVA (Nemateriālā kultūras mantojuma valsts aģentūra) varēja nevis uzlikt pāradresāciju, bet norādīt DNS “dziesmusvetki.lv” reālās lapas adreses, tad ar lapu varētu strādāt gan kā dziesmusvetki.lv, gan dziesmusvetki.tv

+12
-1
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 12.04.2013. 10.01

Jā, tūdaliņi kā jau vienmēr steidzas skrietieties vienam otru apšmaukt.

Vai es šādu bāleliņu rīcību nosodu? Nekādā gadījumā! Lai viņi skrien, lai vien laimē diet, lai spēlē savu iecienītāko spēli “kurš kuru apšmauks”. Jo tūdaliņiem ir taisnība: viņiem, kā bāleliņiem JĀĻAUJ pilngīgi OFICIĀLI zagt, melot un krāpt, jo tikai tad, abrīvojoties no vecām tradīcijām, Latvija būs spējusi uzplaukt, lai kaut pēc tam tā valsts uz visiem laikiem arī pazudīs:-)

Bet tomēr mēs, bāleliņi, kaut uz īsu laiku kļūsim brīvi. Lūk, cēls mērķis: Latvija. Tad tēmējam un šaujam uz to.

0
-4
Atbildēt

0

Una Grinberga 12.04.2013. 09.58

1) .lv domēnus nepārvalda Latvijas valsts un tādēļ teikt, ka .lv (ne)pievienošana ir sava veida identitātes iegūšana vai zaudēšana nav korekti.
2) Vārdu “dziesmu svētki” saprot tikai latvieši un viņi .tv uztver vairāk kā “televīzija” (ar nacionalitāti nesaistīts vārds) nevis ar kādu Klusā okeāna saliņu. Līdz ar to uztveres līmenī nav grauta nedz latviešu pašapziņa, ne arī Latvijas tēls pasaulē.

Es, kā dziedātājs, jūtu, ka kāds mēģina pēc iespējas vairāk skandālus ap svētkiem radīt, lai jūlija sākumā lielākajai daļai sabiedrības būtu nievājoša attieksme pret tiem. Vai autors ir vērsies pie DzSv padomes par šo jautājumu pirms pārpludina medijus ar savu viedokli? Ja nē, tad ieteiktu nākamreiz to no sākuma risināt pa tiešo, nevis caur medijiem, jo .lv vai .tv ir pāris klikšķi priekš programmētājiem – tas nav jautājums, kas ir iekalts akmenī un tas arī nemaina svētku būtību.

+4
-12
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > Una Grinberga 12.04.2013. 10.08

    Nepeliet gudro autoru, vai tad jūs esat pret atklātumu un godīgumu?

    Izsklausās, ka esat. Ak, nu, jā. Jūs taču droši vien esat īsti nacionāls un ar nacionālo stāju:-) Kur tā stāja ir, kurā vietā? Droši vien, tā paceļas žūlti gāžot:-)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

gstrazds 12.04.2013. 09.54

Interesants domu gājiens!
Man nekad nebūtu ienācis prātā .tv saistīt ar Tuvalu. Tače autors var lieki neuztrauties, varbūt vēl kādi daži no tūkstoša .tv asociēs ar salu valsti.

+4
-7
Atbildēt

0

Sanšains 12.04.2013. 09.39

Speciāli marlix’iem ierakstīšu, ka piekrītu autoram – arī man tā šķiet Dziesmu svētku būtības degradēšana. Visticamāk tomēr, ka nav tik traki – tas ir tikai trulums, vienaldzība un nacionālpatriotiskās paranojas kritisks trūkums to organismā, kuriem pagadījies “informatīvi apkalpot” mūsu svētkus.

+15
-2
Atbildēt

1

    Ojārs > Sanšains 12.04.2013. 10.50

    Vai MacCann nav tā, kas saistīta ar dzeltenās preses varones Rukšānes vīru? Kādreizējo Vienotības reklamētāju…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

mariam 12.04.2013. 09.36

Asprātīgs pētījums. Bet nu – pasaules tīmekļa telpa un ģeogrāfija tomēr atšķiras no “reālās” pasaules ģeogrāfijas, un arī dažādas hierarhiskas, tradicionāls struktūras, kas eksistē “realajā” pasaulē, tīmeklī tādā veidā nedarbojas. Interneta būtība jau ir tā, ka tas veidojies, audzis un attīstījies anarhiski, resp. pašorganizējoši, nevis no “augšas” organizēts. Tāpēc arī adrešu nosaukumi, domēnu vārdi internetā bieži vien automātiski neatspoguļo to svarīgumu, hierarhiju un kārtību, kas valda “redzamajā” pasaulē. Taču saprotami ir arī dažādu organizāciju, tai skaitā valstu, centieni panākt to, lai tās būtu reprezentētas ar atbilstošiem tīmekļa adrešu nosaukumiem un domēna vārdiem.

+2
-3
Atbildēt

0

maracecina 12.04.2013. 09.24

spriežot pēc komentāru daudzuma – who cares?!
Bet nu ja tā padomā, tad domēna vārdā saskatīt sazvērestību… nē nu es saprastu, ja būsu dziesmusvetki.co.uk vai .ru. Jauna nacionālpatriotiskās paranojas forma.

+5
-9
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam