Piebaldzēni ar kampaņu cer panākt autoceļa Cēsis-Madona atjaunošanu

15

Komentāri (15)

ligakalnina 27.03.2013. 23.27

Tie Latvijas ceļu būvētāji vispār no ceļu būves un remonta būtu jātur pa gabalu, laikam, viskorumpētāka nozare.

+1
-1
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 27.03.2013. 16.42

Pajautājiet deputatam Zaķim, viņš tagad šeptējās ar ceļu lietām! Bet tas ir ļoti tālu no viņa šķembu karjera. Nevajag Zaķim to Vidzemes ceļu, Latgale rullē, jo zaķa karjērs ir pie Rēzeknes!!!

+5
-1
Atbildēt

0

Ansis 27.03.2013. 16.36

Tas ceļš tiešām šopavasar ir atkal galīgi sabrucis. Arī pagājušajā pavasarī bija neizbraucams.
Pārējos gadalaikos … dziļākās bedrītes aizlāpītas un braucot uz 110km/h pa ceļa vidu un nelietojot bremzes varēja šīs bedres pārskriet nenolaužot riteņus – protams, ka jāzin tās 4 vilkubedres kuras tā nevar izbraukt – (riebīgākā 100m pirms Vecpiebalgas robežas no Madonas puses) Bet nu to par normalu ceļu nekādi nosaukt nevar – mašīnai katru gadu stūres pirkstus jāmaina.
Un piedevām – arī Vidzemes šoseja no Bērzkroga uz Rīgas pusi kādi 10km līdz Rīdziņas miestam arī ir sabrukuši – ņemot vērā, ka tur intensitate ir 3x lielaka, tad šo vispirms vajadzētu salabot.

Es ieteiktu cilvēkiem atbraukt vasarā (un arī Ziemā) atbraukt paskatīties Madonas novada Aronas pagasta grantētos ceļus. Mums viņus vasarā regulāri greiderē, ziemā normāli izšķūrē, kad ledus, tad “noskrāpē”.

Rezultāts? Ceļi ir normāli braucami visu sezonu uz 80-90km/h.
Katrā ziņā daudz labāk kā Vecpiebalgas šosejas “asfalts”.
Vienīgie 2 mīnus – putekļi vasarā un 2 nedēļas kravas auto slēgts ceļš pavasara dubļos.

Turpretī – ceļš Ērgļi-Kangaru kalni-Rīga – es tur esmu braucis kādas 10 reizes – nekad nav gadījies, ka grants posmi būtu greiderēti – bedre pie bedres. Acīmredzot – ceļa īpašnieka attieksme.

Skaidrs, ka pārsvarā ceļu būves un remonta kvalitāte Latvijā ir zem katras kritikas – bez šaubām, ka tā ir jāuzlabo.

Bet nu kautkad jau būs jāapjēdz, ka mums Latvija tiešām finasiāli nevar uzturēt Vācijas bāņu kvalitātē visu Latvijas blīvo (pret platību vai vēl jo trakāk pret iedzīvotāju skaitu) ceļu tīklu. Es domāju, ka līdzšinējos gados uzsāktā lauku ceļu asfaltēšana ir absolūts stulbums – ko tie pagasti ar savām asfalta bedrēm darīs pēc 10-15 gadiem?

Par to ceļa posmu no Bērzkroga līdz vecā dzelzceļa tiltam … tiešam ir stipri sabrucis – īsti neatceros – man šķiet, ka vairāk kā 12 gadi ir pagājuši kopš uzbūvēšanas. Ja tas ir tā, tad jau itkā normāli un tur pārsvarā pietiktu nedaudz virskārtiņu nokasīt un uzklāt par jaunu.
Toties viss pārējais no tilta līdz Madonas novada robežai ir pilnīgi sabrucis – tur ar virskārtiņas remontu nekas nebūs līdzēts – tur vispirms tramplīni un vagas būtu jānolīdzina.

p.s. Man visus šos gadus ir bijusi sajūta, ka Madonas rajonā šis ceļš tiek labāk uzturēts (gan ziemā tīrīts, gan pavasarī bedrītes lāpītas) nekā Cēsu rajonā. Var jau būt, ka tas ir kautkads subjektīvs Madonieša patriotisms, bet varbūt ka situāciju daļēji varētu uzlabot pasakot stiprus vārdus Cēsu rajona ceļa posma uzturētājiem.

+3
-1
Atbildēt

2

ievuliitis 27.03.2013. 15.28

Ločmeļu ģimene ir tie gaišie cilvēki, kuri piebaldzēniem savā sētā ierīkoja bezmaksas slidotavu. Varbūt esat pamanījuši TV raidījumu ciklā ar savdabīgu nosaukumu TE!?

+6
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 27.03.2013. 15.27

Kur tik paskaties tur bardaks, tāda ir Latvija šobrīd. Pie varas zagļi un izsaimniekotāji vai arī atklāti Latvijas ienaidnieki. Kamēr lielos zagļus neliks cietumā ar visas mantas atsavināšanu tikmēr viss ies kā jau iet. Es, piemēram, esmu pārtraucis skatīties TV ziņas, jo mani pārāk satrauc visas nelietības par kurām ik brīdi jādzird.

+3
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 27.03.2013. 15.03

Pilnībā piekrītu un atbalstu. Varētu ārzemnieku grupas organizēt un, kā ekstrēmā tūrisma pasākumu, par naudu to ceļu izrādīt. Visas augstās ES amatpersonas jāaicina uz Vecpiebalgu. Gan dēļ tā, ka tur apkārtnē un ceļā IR ko redzēt – kaut vai unikalā Apšu baznīca pirms Taurenes, gan dēļ tā lai zina Latvijas ceļu stāvokli.
http://www.latvia.travel/lv/lodes-apsu-baznica

+4
-1
Atbildēt

0

anninjaaaaaa 27.03.2013. 14.46

Man prieks mazo drosmīgo meiteni kas uzdrīkstējās ko tādu izdarīt, un es ar visām četrām atbalstu šo domu , jo tas ceļš bērzkrogs-madona nekad nav bijis normāls. pirms 4 vai 5 gadiem kad Šlesers lielijās,ka ir salabojis ceļu no bērzkroga līdz vecajam dzelzceļa tiltam, tas jau šobrīd ir katastrofālā stāvoklī, tad rodas jautājums, VAI mēs tiešām esam tik bagāti ka varam ik pēc pieci gadi klāt jaunus asfalta segumus

+9
0
Atbildēt

0

Andris 27.03.2013. 14.23

Ja tiešām nonāks līdz remontam, tad galvenais nepasūtīt to Latvijas ceļubūves firmām. Citādāk pēc 3 gadiem ceļš izskatīsies tieši tāpat. Pasūtiet to nezināmai firmai, kura 90os gados būvēja Tartu virziena ceļu Igaunijā, posmā starp Rõngu un Elviem. Tas vēl joprojām izskatās kā jauns, un bez remontiem.

+4
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 27.03.2013. 14.05

Malači! Par problēmām ir jārunā nevis jācer un jāgaida, kad valdībai vai pašvaldībai tas ienāks prātā!

+6
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam