Partija tur

109

Komentāri (109)

dagne7 27.02.2013. 13.37

Ar Lindermana partiju vajadzētu mazāk nodarboties politologiem, bet vairāk tām iestādēm, kurām jārūpējas par valsts drošību un satversmes aizsardzību.

+2
0
Atbildēt

0

Ginтs 26.02.2013. 21.17

Lieliski mani izdzēsa un tagad varu droši visiem pastāstīt, kā metodiski Latvija tiek grauta. Paldies IR ruporam!

0
-3
Atbildēt

0

Ginтs 26.02.2013. 21.14

Lieliski! Manus komentārus izdzēsa un priecājos, ka man ir skaudra taisnība un ir skaidrs, kā tiek grauta viltīgi Latvija. Atbilstoši A. kALNIETIS ” Ciānas Gudro protokoliem”

0
-3
Atbildēt

0

Ginтs 26.02.2013. 20.48

Dombrovskis un Zatlers privāti ASV viesojās pie ēbreja, Sarosa. Zarja ir faktiski ēbreju partija. Žurnāls IR ir Sarosu saistīts un pirmais preses izdevums paziņo, ka Lindermana partijai ir spēks. Zarja sūta Lindermani uz Latgali vākt kopā nepilsoņus ( okupantus un viņu pēctečus) , kuriem Latvija nav un nebūs bez Krievijas nekas.. Aicināti piedalīties Arī Latvijas pilsoņi, kuri simpatizē Lindermanim un Krievijas pilsoņus, kuri ir Latvijas pastāvīogie iedzīvotāji ( 5. kolona). 100% tas ir RP UN Vienotības satelīts.

+1
-6
Atbildēt

0

juhans 26.02.2013. 11.20

Par vienu gan varētu brīnīties – Ījaba pačalojumu saturu taču var uzminēt jau pirms lasīšanas. Kādēļ IR pēdējā laikā tiem pievērš tik lielu uzmanību?

+6
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 26.02.2013. 09.43

aivarsk – problēma ir, bet, atrisināt to var vienīgi ar kompromisu meklēšanu, nevis ar represīvām metodēm, kaut kādos jautājumos, kas neattiecas uz galveno, iespējams, viņiem arī jāpanāk pretī, un, galvenais, jābeidz uztvert visus viņus kā ienaidniekus, pat, ja te būs divkopienu valsts.
Tie krievvalodīgie un pat “sovoki” ir Latvijas sabiedrības daļa, patīk tas, vai nepatīk, tāda ir realitāte, realitātes ignorēšana parasti beidzas slikti.

+2
-8
Atbildēt

5

    Sandris Maziks > ligakalnina 26.02.2013. 10.19

    dzeris49
    Paklau, ne jau latvieši vainīgi, ka tevi nepaaugstināja par vecāko sanitāru pēc 20 gadu ilga darba psihenē. Nevajadzēja stiept uz mājām tādus daudzumus haloperidola, nebūtu iekritis.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 26.02.2013. 10.52

    Dzeri, kādus kompromisus tu meklēsi ar sc un lindermana vēlētāju????????
    Šajā valstī vēl pagaidām noteikumus nosaka vairākums, demokrātija nav atcelta. Tikai vairākuma vēlmes apslāpē tie, kas jau no laika gala paslauka visas problēmas zem gultas. Tāpēc pēc 24 gadiem šis jautājums atkal ir turpat – kāda ir valsts valoda Latvijā un kā tā lietojama!
    Kāda divkopienu valsts????????
    IDIOTS ESI????????????
    Tu iestājies par Latgales (un varbūt arī Rīgas) atdalīšanu “otrajai kopienai”???????

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.02.2013. 11.44

    Reāli te jau ir divkopienu valsts, un par valsts valodas atcelšanu vispār neviens nerunā.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 26.02.2013. 13.02

    Nē, dzeri, te nebūs divkopienu valsts. Čehoslovākija ir vienīgā modernās vēstures mierīgi sadalītā divkopienu valsts. Visur citur ir bijuši lielāki vai mazāki konflikti. Arī liberālajā Beļģijā. Tāpēc divkopienu valsti sapņo izveidot kremļa apoloģēti, lai destabilizētu situāciju šeit.
    Tomēr tas viņiem neizdosies!

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ligakalnina 26.02.2013. 13.13

    Eu dzeri, piesedz viepli, maska noslīdējusi:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

janis17 25.02.2013. 21.14

Lai cik tas nebūtu skumji un nepatīkami, taču lasot komentārus, mani aizvien vairāk pārņem bezcerības sajūta, ka bez pamatīgas “tvaika nolaišanas” šis sabiedrības modelis nav spējīgs tālāk eksistēt…
Ja man prasītu, kā ” politologam”, tad es prognozētu, ka 16. martā vai 9. maijā šogad vai citugad, bet jezga būs un nopietna.
Valdošā neizlēmība neļauj cerēt uz citu iznākumu un jo vairāk viss te lindermanizēsies vai ušakovizēsies, jo ātrāk tas viss notiks…

+5
-5
Atbildēt

6

    Egitazz > janis17 25.02.2013. 22.23

    nulle
    droši vien to i nozīmē. Gan jau NA kaļ plānus kārtējam referendumam, lai pēc tam atkal stāstīt “tā ir tikai sakritība atbilde no Lindermaņa puses”

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 26.02.2013. 06.47

    Izskatās, sapņo par ko līdzīgu Dienvidslāvijai?
    Es, tavā vietā, tikai priecātos, ka šeit, pagaidām, nekas līdzīgs nenotiek, mums vēl tikai kādi etniski nemieri trūkst.
    Nekāda “latviskā Latvija ” tāpat nebūs, jo tas vienkārši nav iespējams valstī, kurā trešā daļa krievvalodīgo, nevienu ar varu par latvieti nepataisīsi.
    Un kas attiecas uz komentāriem – vairākumam cilvēku pavisam citas problēmas, visi galīgi nav tik politizēti, kā komentētāji, tici vai netici, vairākums pat šejienes krievus neuzskata par lielu problēmu un lielāko ļaunumu, un to NA par ko milzīgi labu.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 26.02.2013. 09.10

    Dzeri, ja pietiktu tikai ar priecāšanos, vai spļaušanu pār plecu, viss būtu ideāli. Bet nepietiek arī ar problēmas slaucīšanu zem gultas, ar ko nodarbojās pašreizējā valdība un desmit iepriekšējās… Vai vēl kāds, līdzīgi tev, Latvijā uzskata, ka nacionālās problēmas nav??? Vai uzskati, ka “krievvalodīgajiem” nav intereses, kas ir pretrunā ar latviešu interesēm?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 26.02.2013. 09.37

    dzeris49
    “Izskatās, sapņo par ko līdzīgu Dienvidslāvijai?”

    Horvātija lieliski atrisināja tavas sugas brāļu, fašistu izdzimteņu, Balkānu krievu problēmu.

    “nevienu ar varu par latvieti nepataisīsi.”

    Kurš tad taisās cūkas mācīt lidot? Ērgļi paši savicinās spārnus un pacelsies gaisā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 26.02.2013. 15.29

    Nulle, diezin cik gudrs tu neesi…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 26.02.2013. 21.45

    nulle
    Latgalieši ir latvieši, serbi, atšķirībā no slāviem – horvātiem, ir turku taisītie krievi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

marchaeva 25.02.2013. 20.28

Manuprāt vienkārši vajag atzīt, ka ideja par pilsonības dalīšanu pa labi un kreisi katram civilokupantam ir devusi labi saprotamu un saskatāmu rezultātu.

Būtu laiks no tās atteikties, tāpāt kā no pilsonības pārdošanas līdz ar īpašumiem, bet konkrēto jaunpilsoni vienkārši vajag izraidīt no valsts, atņemot LR pilsonību.

+9
-4
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 25.02.2013. 15.18

Kamēr dažādi labi izglītoti politologi un liberālpolitiķi Lindermana partiju liks uz vienas svītras ar NA, tikmēr Lindermans varēs dancot kā pele pamatīgi nobiedēta runča degungalā. Ja cilvēki nesaskata atšķirību, ja valsts neredz savu ienaidnieku, un Lindermans ar savu brandžu tāds ir, tikmēr vispār nav par ko runāt. Pieņemsim, ka Lindermana darbībās nav nekāda likumiska pārkāpuma nedz arī valsts drošības apdraudējuma, tad tieši šādi politologi kā Ījabs varētu vairāk vērsties pret lindermaniem, nevis biedēt sabiedrību ar nacionāli domājošu politiķu darbību. Domāju, ka viņu politologa izglītība te lieti noderētu.
Nevar jau gaidīt vai pat cerēt, ka vidusmēra politiķi un nevalstisko organizāciju darboņi nolaidīsies līdz tādam līmenim, ka sāks uztraukties par draudiem valsts drošībai no austrumu puses, jo Lindermans pārstāv mūsu austrumpuses kaimiņa tīkojumus, kad ir jāturpina apstrādāt mūsu iesīkstējušās smadzenes, kas joprojām sajūsmā nemetas kosmopolītiski tendētu ideju atvarā.

+11
-6
Atbildēt

1

    ——con brio Kamēr dažādi labi izglītoti politologi un liberālpolitiķi Lindermana partiju liks uz vienas svītras ar NA,…. ============================================================================= Gan jau pirms 12.saeimas vēlēšanām bukmeikeri noteiks likmes arī Dimitera TVF un Zorgeussa “Skaistā nākotnē”! 12-ā saeimā varēs ilgi un gari par “ekonomisko izrāvienu” pļāpāt, re-emigrāciju apspriest – reālas iespējas ko ietekmēt tai vairs nebūs, toties LV demokrātijas indekss rūkdams ies augšup. Politologiem, astrologiem u.c. alķīmiķiem-avantūristiem darba netrūks – to jau vēlēšanas Itālijā spilgti apliecina. Komiķi tagadiņ’ ‘pārstruktūrējās’, ieņem politikāņu-liberālistu vietu:

    Talking Beppe Grillo & The Five Stars Movement http://www.youtube.com/watch?v=4s_ls0xJA30

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 25.02.2013. 15.12

——I.Ījabs: “(..)
Lindermana partija vairs nav margināls dīvaiņu veidojums, bet gan pilntiesīgs radikāļu politiskais spēks.”
============================================================================= Kā izsakās šādas reizēs – “atbraucām/прехали”.
Varen’ jau gudri docents 2013.g. izrunājas, nemaz vairs “rozenvaldisko” aprindu eksperti nevēlas atcerēties padomus, ko liberālistiski-nacionālajiem politikāņiem 2003.g. sniedza par Lindermani, kurš solīja “ausis griezt” (11.02.2003. LaukuAvīze) ?

+1
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 25.02.2013. 15.00

“Zarja” ir ļoti izdevīgs NA, jo kaut kas radikālāks, jo lielāku histēriju var sacelt šis te politiskais spēks, bez “nacionalās” histērijas, pareizinātu ar bijušo TB blēžu cinismu un bezprincipialitāti, NA iznīktu, ja palasa NA atbalstītāju komentārus, Latvijas valsts atrodas sabrukuma priekšā, situācija ir sliktāka, nekā okupācijas laikā, apkārt ienaidnieki, gan ārējie, gan iekšējie, sorosīti,, liberāļi, utt., tādā garā, un šis te blēžu un ne pārāk izglītotu cilvēku kokteilis ir vienīgais politiskais spēks, kas nu glābs to Latviju.
Tā ka, ja kādam tas Lindermanis arī ir izdevīgs, tad tikai ne V, un V elektorātam, tas, kā uz šo rakstu noreāģēja NA elektorāts, kurš, pārsvarā, arī te komentē, par to liecina kārtējo reizi.
Bet, raksts ir pietiekami sakarīgs.

+14
-11
Atbildēt

24

    My Paradise, My Rules > ligakalnina 25.02.2013. 15.22

    Dzeri, nejauc nu visu vienā putrā. Tiešām galva sāk reibt un jābrīnās, kā Latvija vēl vispār pastāv un kā vēl kāds runā latviski. Protams, ir sorosīti, ir liberāļi, ir kosmopolīti, bet ir arī milzīgs daudzums padomiski domājošu, latviski runājošu lindermaniešu bars. Gribi teikt, ka tie nav jāņem vērā?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 25.02.2013. 15.31

    Bet es esmu pārliecināta, ka Lindermans ir – pirmām kārtām – vajadzīgs SC. Uz tā fona viņi izskatās mazāk naidīgi Latvijas valstij. Bet pasvītroju – izskatās nevis IR.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.02.2013. 15.53

    Manuprāt, Lindermaņa partijas parādīšanās dod labu iespēju.
    Lindermanis un SC ir konkurenti.
    SC jau pierādīja ka, vismaz, formāli, gatavs daudz kam piekrist, un no daudz kā atteikties, lai iekļūtu valdības koalīcijā.
    Ja to iesaistītu koalīcijā, tas, visdrīzāk, sašķeltos, viena, sakarīgākā daļa, paliktu, otra aizietu pie Lindermaņa, ja ne uzreiz, tad vēlāk.
    Varat jau uzskatīt, ka esmu Latvijas ienaidnieks, un aģitēju par SC, bet, tad neviens nevarētu pārmest dalīšanu pēc etniskā principa ( lai nu kā, SC, pārsvarā, uztver kā krievu partiju), un arī no Lindermaņa puses daudzi argumenti ar to tiktu neitralizētu.
    Pie kam tad Lindermanim nebūtu lielāka pretinieka, kā SC, un tas nacbols Lindermanis arī ieņemtu sev atbilstošu nišu – galējais radikālis
    Tā ka pielīdzināt SC Lindermaņa partijai ir galīgi garām.
    Un, ja tas SC elektorāts būtu tik radikāls, kā te spriež, mums būtu PCTVL Saeimā, nevis SC.
    Diemžēl, gan vairākums mūsu politiķi, gan elektorāts, pārsvarā, domā taktiskā, nevis stratēģiskā plāksnē, ja ne vispār refleksu līmenī, tā ka diezin vai kas tāds notiks.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 25.02.2013. 16.34

    …Dzeri…nepiekrītu!…vai piekrītu daļēji….vai esi aizmirsis, kā Ušakovs apkaroja PCTVL?….gan ietekmējot finansējuma samazināšanu no Krievijas Ždanokai, gan BPK liedzot reklāmas laiku, gan iztrenkājot PCTVL aģitatorus….mums jau tas patika, bet….faktiski Ušakovs atbrīvoja laukumu sev….to pašu viņš tagad dara ar Lindermanu….
    …un būs atkal ļautiņi, kas uztvers Ušakova rīcību kā apsveicamu, bet Lindermanu kā ļaunuma iemiesojumu….protams, kāda gan mums tur daļa – kā viņi viens otru apkaro, bet….nelīdzsvarotajam vēlētājam Ušakovs būs feinais puika ar stingro mugurkaulu (fui, kā man šis vārdu salikums riebjas!)….

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.02.2013. 17.47

    Dzeri, NA gadījumā nav arī kremļa politisko kursu izsrādājusi, lai savu reitingu paaugstinātu???

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.02.2013. 17.58

    NA neko jēdzīgu izstrādāt nav spējīga, tā var tikai reaģēt uz situāciju, vai izstrādāt ko provokatīvu, kā jebkuri populisti.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 25.02.2013. 18.40

    Dzeri, vari strīdēties cik gribi, bet NA atbalstītāji nekad neatzīst, ka tieši NA veiksmīgi izprovocēja referednumu par krievu valodu.

    Un tieši NA ļoti baidās no tā, ka arvien vairāk krievu sūta bērnus uz latviešu skolu, tas notiek lēnām, nevienu nepiespiežot. Tāpēc arī NA izdomāja šo parakstu vākšanu, lai apturētu šo procesu, tai pat laikā saviem atbalstītājiem klusiņām skaidrojot:
    „Latviešu skolās masveidīgi ieplūdīs cittautieši, tādējādi mazinot izglītības kvalitāti.”
    Patiesībā – iecere paredz saglabāt dažādu tautību skolas, kurās pastiprināti mācīs šo tautu valodu, kultūru un vēsturi. Mainīsies tikai pamata apmācību valoda.
    http://www.sargivalodu.lv

    Kā saka, nebaidāties, īstie latvieši, krievu cūku okupantu bērni tiks iežogoti viņu skolās, mēs apturēsim šo praksi, kad okupantu bērni ies mūsu tīrasiņu skolās.

    Droši vien NA neiedomājās, ka kāds no malas var izlasīt viņu iekšējo virtuvi:)

    ar bērnudārziem tāpat – ārēji it kā laba doma, bet ar absolūti neīstenoto tehnisko izpildījumu “mēs saglabāsim bērnu iespēju saglabāt savu etnisku piederību”.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 25.02.2013. 18.51

    dzeris49
    SC jau pierādīja ka, vismaz, formāli, gatavs daudz kam piekrist, un no daudz kā atteikties, lai iekļūtu valdības koalīcijā.
    ======
    SC iekšienē ir daži, kas nav apmierināti ar tādu politiku. un šeit tik ērti un laicīgi uzrodas Lindermanis.
    Un arī Ušakova lēmums atbalstīt referendumu ir vairāk domāts iekšējai lietošanai – savu vēlētāju noturēšanai, neaiziešanai pie Lindermaņa.

    SC ir grūtas izvēles priekšā:
    1. mēģinās cīnīties par vēlētāju ar Lindermani, vārēs pazaudēt mēreno latviešu un dažu mēreno krievu balsis.
    2. nereaģēt uz Lindermaņa aktivitātēm-risks pazaudēt to krievu balsis, kuri redz, ka SC mēģinājumi iet uz kompromisiem tāpat neko nedod, seko tikai jauni nosacījumi (Ēlertes piedāvājums katram atvainoties par okupāciju, piemēram), tāpēc ir vēlme iejusties mūžīgas opozīcijas lomā.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.02.2013. 19.00

    Nu tas taču saprotams, ka tas NA valodas referendums bija provokācija, lai celtu savu reitingu, tāpat, kā tās sarunas par segregāciju.
    Tāpat, kā tās runas par “latvisko Latviju”, katram taču skaidrs, ka nekāda “latviskā Latvija” te nav iespējama, un krievu valoda šeit ir un paliks.
    Un mērķis ir izraisīt atbildes rreakciju un sacelt kārtējo histēriju, ko viņi arī panāca, nekas cits, kā pacelt savu reitingu, jau NA arsenālā nav., jo radikalizētāka sabiedrība, jo viņiem labāk, tas Lindemanis viņiem ir kā dāvana.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 25.02.2013. 19.10

    dzeris49

    vispār jau ir iespējama “latviska Latvija”. precīzāk, tā varēja būt iespējama, ja 90.tājos būtu pavisam citi soļi, nevis 5 gadu turēšana neziņā, pēc tam naturalizācijas logi utt.

    Protams, latviskā tādā ziņā, ka visi pārvalda latviešu valodu, nevis visi kļūst par latviešiem. Bet ja vairākums pārvaldītu latviešu valodu uz 90.to vidu, tas nozīmētu beigas TB. Tāpēc arī tika darīts viss iespējams, lai nebūtu nekādas vēlmes apgūt un izmantot latviešu valodu.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 25.02.2013. 20.13

    ….Kolpant…nu Tu runā aplamības….ja Ždanoka, Pliners un vēl visādi trubadūri nebūtu skalojuši un turpina skalot smadzenes saviem vienvalodīgajiem – tik pacieties vēl nedaudz – visiem būs pilsonība un visi varēs mācīties un runāt krievu valodā, ar naturalizāciju nevajag sevi pazemot un tā bla, bla, bla…ilgi un pacietīgi tika spēlēts uz vienvalodīgo pašapziņu….ļaunuma sakni meklē nepareizā dobītē….

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 25.02.2013. 20.37

    kolpants.Viens no konfrontācijas iemesliem, par kuru diez ko nerunā, tā ir cīņa par to, kura no ideoloģijām nākotnē pārvaldīs Latviju, kāds būs Latvijas ārpolitiskais kurs, vai Latvija spēs līdz ” matu galiem” integrēties ES, jeb arī paliksim tādā nenoteiktā situācijā starp ES un Krieviju, un kļūsim par ” sūci”, jeb vājo posmu robežā starp Krieviju un ES, kļūsim par Krievijas lobijiem ES, kā to vēlētos kremlini un SC elektorāts Latvijā. Tadēļ tie trači par nulles pilsonību, tādēļ no SC puses tās vaimanas par Latvijas ” zaudēto neatkarību” utt

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 25.02.2013. 22.19

    zanE, Ždanoka ir sekas, rūpīgi izaudzēts produkts tieši pateicoties apzinātai latviešu politiķu rīcībai:) viņi tikai un vienīgi atkārtoja citiem vārdiem, ko teica paši latvieši – jūs esat šeit svešie, jūs vienkārši pacieš.
    Pierādījumi – līdz 1995.gada cilvēki vispār tika turēti “gaisā”, pilsonības likumu pieņēma tikai tajā 1995.gadā, ieviešot naturalizācijas logus. Bet iespējams, ka jūs pat nezināt, kas tas ir, tie logi. To logu būtība bija ļoti vienkārša – it kā formāli var iegūt pilsonību, bet faktiski ir limits 2-3 tūkst.cilvēki gadā. Tad sekoja 1998.gada referendums, kura ar ļoti nelielu pārsvaru logi tika atcelti.

    tā kā gan Ždanokai, gan Krievijas propagandas mašīnai pietika tikai paņemt cilvēkus, kurus tik rūpīgi sagatavoja pati Latvija.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 25.02.2013. 22.21

    rinķī apkārt
    jūs izveidojāt paši ienaidniekus un tagad ar tiem aizrautīgi cīnāties, tā es īsumā varu atbildēt.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.02.2013. 23.02

    Ja pozicionējaties kā ienaidnieki, tad tādu attieksmi arī dabūsiet!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.02.2013. 06.41

    Un ko tad tu, aivarsk, tiem “ienaidniekiem” izdarīsi?
    Starp citu, kā Latvijas valsts ienaidniekus sevi pozicionē tikai neliela daļa krievvalodīgo, toties “nacionāļi” par ienaidniekiem uzskata vairākumu krievvalodīgo, un arī latviešus, kas atļaujas nedomāt, kā viņi un nemīlēt Dzintaru, Iesalnieku, Parādnieku un Rasnaču, nu tagad jau arī Lūsi.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 26.02.2013. 12.28

    kolonist-okupant. “vispār jau ir iespējama “latviska Latvija”. precīzāk, tā varēja būt iespējama, ja 90.tājos būtu pavisam citi soļi, nevis 5 gadu turēšana neziņā, pēc tam naturalizācijas logi utt.”, “Ždanoka ir sekas, rūpīgi izaudzēts produkts tieši pateicoties apzinātai latviešu politiķu rīcībai:)”, “jūs izveidojāt paši ienaidniekus un tagad ar tiem aizrautīgi cīnāties, tā es īsumā varu atbildēt.”
    Kārtējā melīgā pasaciņa mazinformētiem un lētticīgiem, kas tos laikus nepiedzīvoja. Vai nepateiksi, kurā gadā okupācijas karaspēks no Latvijas izvācās?
    Un tagad – pa punktiem. Ja atceries, bija mums Atmoda un Latvijas cilvēki panāca Valsts neatkarības atjaunošanu. Tanī laikā lielākā daļa cittautiešu pretojās Latvijas valsts neatkarībai. Tos pārstāvēja politisks spēks Interfronte, kas vēlāk pārvērtās politiskās partijās. Tie pozicionēja sevi, kā visu nelatviešu pārstāvji un viedokļa paudēji. Vienā no Saeimas vēlēsanām PCTVL nāca ar lozungu “Krievi nāk”. Tatjana Ždanoka, mana klasesbiedrene Taņa Hesina, no pirmās dienas bija viena no Interfrontes līderēm”un neatkarības pretiniece, nevis – “rūpīgi izaudzēts produkts, kā tu raksti.Bija daži nelatviešu politiķi, kas aktīvi iestājās par valsts neatkarību. Daži. Lielāka masa bija aktīvi – pret. Tad tu domā, ka atjaunotai Latvijas valstij pirmkārt bija jāķeras pie valsts pretinieku naturalizācijas? Citu darbu nebija. Nebija jāmaina likumi, nebija valsts saimniecība no plānveida ekonomikas jāpārveido uz brīvā tirgus ekonomiku, nebija jāpanāk valsts atzīšana dažnedažādos starptautiskos līmeņos, nebija jāpanāk okupācijas karaspēka izvešana? Tas netika izdarīts vienā nedēļā, pat ne mēnesī, ne gadā. Pēc tavām domām tas būtu absolūti normāli, ja kopā ar neatkarības deklarāciju tiktu visi, valsts teritorijā esoši valsts pretinieki, pasludināti par pilsoņiem? Arī okupācijas karaspēka virsnieki un to ģimenes? Tad jau, lielā skaitā ievēlēti Saeimā tie būtu arī Latvijas neatkarību apstrīdējuši.
    Starp citu, tu tak zini, ka pirms karaspēka izvešanas tika demobilizēts ļoti liels skaits Padomju armijas virsnieku, kas bija dislocēti Baltijas valstīs? Valstij neizdevās panākt, lai izejot okupācijas karaspēkam, tie dotos no valsts prom kopā ar armiju. Un tie nav daži desmiti vai simti cilvēki. Tie ir simti tūkstoši – visi, kam aizejot no armijas pensijā, demobilizējoties, bija tiesības iegūt un saglabāt dzīvokļus pēdējā dienesta vietā. Padomju armijā bija milzīga konkurence uz dienesta vietām Baltijas valstīs. Visi blatņiki un ar caursišanas spējām apveltītie kukuļotāji palika Baltijā. Tie simti tūkstoši palika šeit un absolūti nevēlējās zaudēt savu dominējošo stāvokli sabiedrībā, absolūti nepiekrita mācīties valodu, bet tu un dzeris nez kāpēc stāsti par jaukiem, visumā simpātiskiem, laipniem un pūkainiem, miermīlīgiem ļautiņiem, kam sliktā Latvijas valsts un maitas latvieši tik ļoti nodarīja pāri, neuzdāvinot pilsonību. Un tikai un vienīgi tas ir par iemeslu tam, ka cilvēki, dzīvojot valstī nemīl un neieredz tās pamattautu, valodu, kultūru, tradīcijas.
    Tas patiešam ir dīvaini, ka jums atrodas dzirdīgas ausis – nulle, Kaspars Bērziņš un tiem līdzīgie. Pārsteidzoši, ka dzeris, kas tos laikus ir piedzīvojis pēkšņi sirgst ar akūtu atmiņas zudumu un arī runā par lojāliem valsts pilsoņiem, kam tikai drusku jāpaiet pretī. Ar katru gadu, drusku paejoties pretī uzrodas jaunas un jaunas prasības un šodien situācija ir tāda, ka pēc neatkarības atgūšanas, starptautiskas atzīšanas un karaspēka izvešanas nedaudz pieklusuši un pierāvušies ļautiņi, kas pēc savas vēsturiskās atmiņas baidījās no represijām, ko uzvarot, būtu pret citādi domājošiem pielietojuši viņi, redzot, ka Latvijas valstij tiem absolūti nekas nedraud par valsts pamatus graujošu darbību, greznojas ar svešas – pret mūsu valsti naidīgas valsts – simboliku, svin okupācijas faktu, uzspiež savas jaunas un jaunas prasības, visu vainu par esošo situāciju uzveļ valstij, kas bijusi nepietiekoši iejūtīga un līdzjūtīga pret valsts ienaidniekiem. Absurds.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 26.02.2013. 13.09

    Īsais kurss okupantiem, kolonistiem un citiem salašņām, kuri nīst Latvijas valsti:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 26.02.2013. 13.59

    Gribētu kādu dzera komentāru par to dzirdēt:D
    P.S. Starp citu, pameklēju informāciju – pēdējie okupācijas karaspēka pārstāvji pameta Latviju 2000.gada vasarā līdz ar Skrundas lokatora likvidāciju.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    valdis > ligakalnina 26.02.2013. 15.29

    betijacelmale.
    Vēlreiz atzinība. Paldies.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    runivs > ligakalnina 26.02.2013. 16.23

    Betijacelmale, perfekti, labāk grūti pateikt. Taču propoganda dara savu, tai sāk ticēt arī laviešu bērziņi, kuriem vajadzētu pastudēt Augstākās padomes stenogrammas, lai redzētu Ždanokas un & naidu pret Laviju kā neatkarīgu valsti un latviskumu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ginтs > ligakalnina 26.02.2013. 20.55

    lIELISKS KOMENTS. Kādā valodā Hesina mācījās?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ginтs > ligakalnina 26.02.2013. 20.59

    Astra Mille – Grāmatā par Jāni Peteru. Peters padevās Jeļcinam un piekrita, ka Latvijā paliek ap 20000 krievu virsnieki un viņu ģimenes. Delfos viņu poļitruki raksta augstvērtīgus komentārus par it visu. Vēstures interpretācija, kurā asiņains naids pret Latviju.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 27.02.2013. 14.13

    Jānis: “Kādā valodā Hesina mācījās?”
    Kādā tam nozīme? Ja neesi sapratis, mēs esam mācījušās vienā un tai pašā valodā. Bet, neraugoties uz to, mūsu politiskie uzskati un simpātijas ir absolūti pretējas. Vēl vairāk – kopš deviņdesmito gadu sākuma mums abām pēkšņi izrādījās viena tautība. Skolas laikā viņa bija krieviete, bet neatkarīgā Latvijā negaidīti atcerējās sava tēva tautību.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

janisholsteins 25.02.2013. 13.43

Lindemans dabūs arī daudz “mēreno” krievu balsis. Un pie tā tiešām ir vainīga Vienotība. Kamēr Latvijas politikā lielās partijas etniskajos jautājumos bija “mērenas” kā SC vai Vienotība, vai TP, vai LPP, tikmēr lielākā daļa abu pušu vēlētāju balstoja par tiem, nevis etniskajiem radikāļiem VL vai PCTVL.
Tagad, kad latviešu komūnas galvenais politiskais priekšstāvis – Vienotība jau gadu etniski radikalizējas, SC nav “adekvātas” atbildes. Lindemana grupas vēstījums precīzāk atbilst tam, ko Vienotība stāsta latviešu auditorijai. Tāpēc par viņu balsos, jo viņam ir labāka (pret)pozīcija pašreizējā politiskajā diskursā. Diemžēl, šo vēlētāju noskaņojumu ātri iemācīsies SC un kļūs etniski radikālāki. Ja SC konsultē Krievijas politologi, nešaubieties, viņi iesaka precīzi to pašu, ko es te rakstu.
Uz 2014.gada saeimas vēlēšanām mums būs lielo partiju sarīkota un daudzus miljonus maksājoša etniskā histērija no abām pusēm.

+5
-25
Atbildēt

6

    kristaps_drone > janisholsteins 25.02.2013. 13.47

    “etniskajiem radikāļiem VL”, “latviešu komūnas galvenais politiskais priekšstāvis – Vienotība jau gadu etniski radikalizējas” – vai nevarētu konkrētāk, kā izpaužas radikālisms un radikalizēšanās?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janisholsteins 25.02.2013. 14.07

    kaspar bērziņ! etnisks radikālisms _________________________________________________________
    Ļoti interesanti, varbūt vari paskaidrot, kas tas ir?
    Vēlme runāt Latvijā latviski???
    Vēlme, lai Rimi pārdevējai nav jāprot viena konkrēta minoritātes valoda?

    RISINĀJUMU VAJAG!!! Konkrētas robežas, ko viena sovoku minoritāte drīkst un/vai nedrīkst uzspiest pārējām un pamatnācijai!

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Pastniece > janisholsteins 25.02.2013. 15.15

    “Nešaubieties” :). Ar iedomību nu nemaz neesat apdalīts!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    etniskā histērija no abām pusēm

    par latviešu etnisko histēriju es vēl saprotu, bet, pie joda, kāds iemesls un, galvenais, kādas tiesības būtu rīkot etnisku histēriju tai otrai pusei? Ja pareizi saprotu, tad tā ir domāta krievvalodīgo histērija? Skumji, ka 22 gadu laikā šī “otra puse” neko nav sapratusi un cer uz histērijas iedarbīgumu. bet te nu gan nav vainojama NA, bet gan m`ūsu mīkstsirdīgie liberāļi.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janisholsteins 25.02.2013. 18.47

    Un ko tādu te vajadzētu un varētu izdarīt, ja nebūtu to “mīkstsirdīgo liberāļu”?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > janisholsteins 25.02.2013. 19.18

    Tagad, kad latviešu komūnas galvenais politiskais priekšstāvis – Vienotība jau gadu etniski radikalizējas
    ====
    tas ir loģiska rīcība no V puses. Jo notiek cīņa par latvieti vēlētāju. ZZS ir savs stabils vēlētājs, tur nav ko ķert. Paliek tikai:
    1. RP vēlētājs, kas nobalsoja par Zatleru, bet tagad jūtas piemuļķots
    2. NA vēlētājs.
    RP vēlētāju pārvilina, rādot RP kā nenopietnu partiju ar nestabiliem ministriem.
    NA vēlētāju atliek pārvilināt tikai ar etnisko faktoru. Tāpēc i bija piedāvājums no V veidot latvisku koalīciju un Ēlertes runas par latviskumu.

    Bet izskatās, ka V saprot, ka piesaistot NA vēlētāju, zūd iespēja kaut nedaudz pacīnīties par krievi vēlētāju. Tāpēc Ēlerte nedaudz piebremzē latviskuma cildināšanu un gatava jau pieņemt iesniegumus krievu valodā.

    http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/elerte-obeschaet-legalizovat-russkij-yazyk-v-dokumentah.d?id=43049934

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

Egitazz 25.02.2013. 12.59

Piekritu visam, izņemot tēzi, ka pašreizējā elite nezina ko darīt. ļoti labi zina. ne velti par Rīgas mēru izvirzīta Ēlerte, kas izstrādāja prasības pieņemt latviskumu un sākusi cīņu par Rīgu ar latviskuma pieminēšanu.

Skaidrs arī, ka VL pirms parakstu vākšanas rēķinājās un prognozēja, ka būs pretreferendums. Arguments, ka tas būtu jebkurā gadījumā, absolūti neiztur kritiku, jo līdz tam par tādu referendumu un parakstu vākšanu nebija ne pušplēsta vārda no Lindermaņa puses.

Diez vai Lindermanis ir specdienestu projekts, bet fakts ir tāds, ka viņš ļoti labi piespēlēja latviešiem, it īpaši tai pašai NA – iesniedzot parakstus tieši nedēļu pirms vēlēšanām. Un ja SC reinings no tā nemainījās, tad NA pieauga gandrīz dubultā.

+8
-10
Atbildēt

12

    ievuliitis > Egitazz 25.02.2013. 14.41

    Un kas tur slikts, ka Ēlerte izvirzīja tēzi par latviskumu?
    Protams, ka Latvijai un tās galvaspilsētai jābūt latviskai. Kam tas nepatīk, bojā nervus, var meklēt mājas citur. Nav tak “dzelzs priekškars” priekšā, robeža vaļā.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 25.02.2013. 14.59

    betijacelmale
    Бронебойный аргумент “если что-то не нравится, уезжайте”:)) Я смотрю, многие бывшие избиратели Единства и НА так и сделали.

    А что хорошего в том, что вначале сами латыши используют этнические призывы, а потом охают “ой, это не мы первые начали”. Или может латышскость – это не этнического окраса фактор?:))) Будут попытки выкрутиться, что латышскость – это понятие из ряда “европейскость, западность, демократичность”?:)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 25.02.2013. 15.09

    Diemžēl, nav daudz laika skaidrot, bet tas tak ir pašsaprotams, ka Latvijai ir jābūt latviskai, Anglijai angliskai un Francijai franciskai. Tāpat es neiešu nosodīt Krieviju, kad tā prasa krievu valodas zināsanas, ja cilvēks grib atrast darbu Maskavā.
    Es priecājos, ka Latviju ir pametuši cilvēki, kam tas bija nepieņemami. Tas izraisa cieņu.
    Savas smilšu kastes līmeņa spēlītes – kas pirmais uzsāka, turpini bez manis.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Egitazz 25.02.2013. 16.08

    Kaapeec Tu esi iedomaajies, ak ar okupantiem ir argumenteeti jaadiskutee? Ar zaabaku pa pakalju un aaraa.
    Staljins ar latvieshiem pie dzelzcelja vagonu durviim baigi argumenteeti diskuteeja?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egitazz 25.02.2013. 16.20

    Nu nevar būt Latvija tīri “latviska”, būs arī krieviska, jāsaprot reiz tas ir.
    Un es gan nepriecājos, ka Latviju pamet jebkādi cilvēki, neatkarīgi no tā, kādā valodā viņi runā.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    valdis > Egitazz 25.02.2013. 17.26

    betijacelmale
    Par latviskumu. Kādā TV raidījumā intervēja J.Stradiņu Rīgas balvas kontekstā. Uz jautājumu, kādu viņš vēlētos redzēt Rīgu, J.Stradiņš atbildēja: latviskāku. Un J.Stradiņš jau nu nekādi nav pieskaitāms radikāļiem :).

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Egitazz 25.02.2013. 17.37

    Kolonist un okupant, ko tu tur skricelē, ka neko nevar izlasīt, iemācies latviski rastīt un iemācies DOMĀT jebkurā valodā, un tad nāc te komentēt, urļuk!

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > Egitazz 25.02.2013. 17.43

    Dzeri!
    Kāpēc nav minoritāšu problēmu ar igauņiem, lietuviešiem, poļiem, ar normāliem krieviem, bet ar sovokiem ir???

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 25.02.2013. 18.27

    aivarsk
    Jūtu pēc stila īsta latvieša raksturu.
    Redz, atkal īstiem latviešiem slikti – aizrādīja man betijacelmale par sliktu latviešu valodu, ka neprotu domas kvalitatīvi izteikt, saku atbildēt viņai (ja tu nepamanīji, tur augšā norādīts, kam atbilde), bet atkal kādam īstam latvietim slikti.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 25.02.2013. 18.32

    betijacelmale
    не надо теперь выкручиваться и путать теплое с мягким. Необходимость знания латышского никто не оспаривает. Но вот желание всех сделать латышами удивляет, так как по сути это такие же хотелки, как при СССР сделать всех “советским народом”.

    Поэтому явно вырисовывается желание через требование стать латышами отбить желание знать и использовать латышский.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 25.02.2013. 23.38

    dzeri, protams, ka mani priecē fakts, ka Latviju pamet cilvēki, kuri nav ar mieru, ka Latvija ir neatkarīga valsts, ka mums ir viena valsts valoda, noteikti kritēriji pilsonības iegūšanai, savas, atšķirīgas kultūras un sadzīves tradīcijas. Daudz labāk ir, ja tādi cilvēki atrodas aiz valsts robežām nevis dzīvo mums kaimiņos. Daudz labāk ir, ka tie necenšas Latvijas dzīves telpu pārveidot pēc sava ģīmja un līdzības, bet dodas uz dzīves vietu, kas tiem ir atbilstošāka.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 25.02.2013. 23.48

    kolonist-okupant, ja nespējiet uztvert rakstītā jēgu, nesakiet, ka oponents ir ko sajaucis. Meklējiet pārliecinošus argumentus.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 25.02.2013. 12.48

Ja SC dažas perosnas varbūt izaugs :) līdz normāliem, lojāliem Latvijas pilsoņiem. tad par Ļindermanu un CO – prātam nepatverami! – vai tiešām Latvijas likumdošana un milzīgie juristu bari nav spējīgi aizbāzt viņiem muti un dabūt ārā no Latvijas?!

+4
-3
Atbildēt

4

    janis17 > Timurs Čuntonovs 25.02.2013. 12.57

    SC dažas perosnas varbūt izaugs :)
    __________________________________
    Uz kāda punkta pamata???????
    kabančika, kravcova, ušasķika audzināti????

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Timurs Čuntonovs 25.02.2013. 18.04

    Uz kāda pamata, viņi Latvijas likumus nepārkāpj, un mums nav policejiska valsts.
    Latvija pati prasīja Krievijai Lindermani izdod, tā bija kārtējā Latvijas policijas un prokuratūras muļķība.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Timurs Čuntonovs 25.02.2013. 20.59

    Dzeri, it kā linderans būtu Latvijas lielākā problēma, ne 500 000 pretvalstisku, okupācijas seku palieku?!
    kravcovu, ušakovu, osipovu, kabančiku u.c. jau Latvija nepieprasīja un Krievija neizdeva, tie jau bija ievesti te pirms tam…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Timurs Čuntonovs 26.02.2013. 04.23

    Aivarsk!

    Annu Stroju izaudzināja Sarmīte Ēlerte & Co laikrakstā “Diena”. Rezultātu te bieži varam palasīt. Nākamo Sarmīte sildija jau kultministrijā, — to pašu, kurš ar Girsu tagad zrja/velti — velteņnieku — partijā staigā, rociņās sadevušies, Vladimiru Iļjiču (Lindermanu) pielūdzot.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

buchamona 25.02.2013. 12.40

Sāksim ar to, ka SC un Lindermaņa partija ir viena un tā paša teātra lelles, kurām ik pa laikam tiek pamainītas lomas Kremļa politikā. Visu to zin, neko jaunu pateicis es neesmu.

Otra visiem zināma lieta ir – gan SC, gan Lindermaņa partija ir atjaunotās LR ienaidnieki. Nevis radikālu uzskatu paudēji, kurus varētu salīdzināt ar demokrātiskās pasaules radikālajiem spēkiem. SC un Lindermaņa partija ir Latvijas Republikas ienaidnieki un šādi ir pret viņiem arī jāizturas, un ja demokrātiskie spēki Latvijā pret viņiem šādi izturēsies, tad Latvijas valstij iekšpolitisku problēmu nebūs.

Tas, ka tiek mēģināts savilkt kopā Lindermaņa partiju ar NA? :) Tā ir pret Latvijas valsti vērsta, nelietīga pļāpāšana. Tad jau vispirms vajadzēja noformulēt, kas ir NA radikālisms, kur tas slēpjas, kā tas izpaužas? Varbūt kāds no kolēģiem komentētājiem var noformulēt – kas tas tāds ir – latviešu radikālisms? :)

+26
-11
Atbildēt

12

    Sanšains > buchamona 25.02.2013. 12.48

    riņķī apkārt:
    Varbūt kāds no kolēģiem komentētājiem var noformulēt – kas tas tāds ir – latviešu radikālisms?
    ======================
    Latviešu radikālisms ir vēlēšanās Latvijā pārņemt Rietumeiropas praksi, veidojot vienotu izglītības sistēmu valsts valodā.

    Latviešu radikālisms ir uzdrīkstēšanās ar Latvijas masu medijiem runāt valsts valodā.

    Latviešu radikālisms ir uzdrīkstēšanās pieprasīt, kā arī skeptiski izvērtēt argumentus par labu euro ieviešanai.

    Latviešu radikālisms ir iedoma apšaubīt kolonizācijas laikā ieklīdušo žīdu tiesības uz kompensācijām par nacistu iznīcināto Latvijas žīdu mantu.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 25.02.2013. 12.51

    RA, piekrītu, jāatzīst, ka sc un lindermana partiju esam uzaudzējuši paši, laicīgi neravējot nezāles demokrātijas dārzā!
    steidzīgi valstiskā mērogā un līmenī jāuzsāk diskusija par Hāgas un Ženēvas konvenciju pielietošanas iespējām Latvijā, jo šeit atrodas NAIDĪGI pret valsti noskaņotas personas, kas tika nelikumīgi ievestas okupācijas laikā!

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 25.02.2013. 12.51

    Gribēju jau palabot savu komentu, bet nepaspēju, tagad jālabo ” publiski” sava kļūda :) Nevis latviešu radikālisms, jo SC sejā var sazīmēt arī saskaņas latviešu ievilktus vaibstu, bet gan konkrēti NA radikālisms. Kā tas izpaužas, pret ko tas vēršas, ar ko karo? Vai vēršanās pret politiskajiem spēkiem, kuri neatzīst LR okupācijas faktu un sekas, bet gluži otrādi – šīs okupācijas sekas ir pasludinājuši par savām pamatvērtībām Latvijā, vai tas ir radikālisms? :)

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 25.02.2013. 12.58

    riņķī apkārt –

    Manis minētajos piemēros NA un “latviešu” radikālisms ir gandrīz vai identiski radikālismi.:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 25.02.2013. 13.06

    RA, kas tie par latviešiem? “latvietis” rubiks un urbanovičs?
    Tur daži ir Jurkāna partijas atliekas, varbūt toreiz bija kādas ilūzijas par “integrāciju”, taču šodien būtu jābūt skaidram – kas ir kas un kurš ir kurš!
    Vai nu viņi izstājās un publiski nožēlo grēkus, vai iet līdz galam, tiek apsūdzēti valsts nodevībā un saņem pelnīto sodu par spiegošanu, valsts pamatu graušanu!

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 25.02.2013. 13.23

    un patriots Dzintars smaidot stāv blakus savas tiešākajam un niknākajam ienaidniekam…nu vienkārši idille.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 25.02.2013. 13.44

    >kolopants
    Nu cik ilgi var gvelzt vienu un to pašu, tas taču jau sen izrunāts un izskaidrots gadījums.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 25.02.2013. 14.55

    Ciniķis
    par to i runa, ka gadījums ir sens, bet ļoti skaidrs.
    jā, bija tie neveiklie skaidrojumi par ārštata korespondentu Lauku avīzē, kurus gan nejauši neapstiprināja pati Lauku avīze. gan tie skaidrojumi nekādīgi neizskaidro gan smaidus sejā, gan vienādus ģērbšanas stilus.

    tāpēc i atliek vien mēģināties atspēlēties “nu sen jau viss izskaidrots”:)))

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > buchamona 25.02.2013. 16.05

    Nu ja jau skatamies veesturee, tad veel skaidraaks gadiijums notika 1939.gadaa Polijaa, kur taapat liidziigaas formaas teerpti draudzinji sarokojaas, buchojaas, iedzeera kopaa shnabsu, utt. Par tiem gadiijumiem ir 100 fotograafiju, filmu, dokumentu.
    Kaa tad to izskaidrosi? Kaa vareeja Tavs elks un Dievs Staljins draudziigi teerzeet ar Ribentropu? Kaa Molotovs tik miilji tika uznjemts Brliinee?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 25.02.2013. 18.02

    Radiāļi ir tikai Freimanis, kas tur vēl, kas spridzināja tos pieminekļus, NA nav nekādi radikāļi, parasti populisti un politbiznesmeņi, tāds “latviešu radikālisms”, manuprāt, dabā vispār nepastāv.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 25.02.2013. 20.56

    Par tavu izvēli par labu lindermanam + ušakovam jau neviens nešaubās!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 26.02.2013. 08.49

    kolpant “un patriots Dzintars smaidot stāv blakus savas tiešākajam un niknākajam ienaidniekam…nu vienkārši idille”.
    ________________________________________________________________
    Patiesība bija pilnīgi pretēja – tieši lindermans stāvēja blakus Dzintaram, savam tiešākajam un niknākajam ienaidniekam – šitā nodot krievvalodīgo intereses :) ai, ai, ai – tiešām Latvijas specdienestu aģents :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

janis17 25.02.2013. 12.38

Iespējams, ka lindermans ir specdienestu produkts, bet ne Latvijas, bet kremlinistu. Lindermans ir kā uzmundrinošs elektrošoks pie ušasķika pakaļas – esi radikālāks, ej tālāk, prasi vairāk, grāb un ņem! Tas ir tandēms, kurš kopā var sagrābt visu krievu – gan pilsoņu, gan nepilsoņu prātus! Tāpēc tas Latvijai ir bīstami, nevar to paslaucīt zem paklāja, kā to paradusi darīt Latvijas mazspējīgā valdība, ielaižoties diskusijā – vai autonomijas prasīšana ir teritoriālās vienotības graušana, vai nav? Kamēr noziedzniekiem nedos pa nagiem, tikmēr būs tādi musinātāji… Krieviem vajadzētu saprast izvēli – Hāgas un Ženēvas konvenciju izpilde (ir iespējama arī tagad) vai KLUSA, mierīga dzīve Eiropas savienībā, neizvirzot NEKĀDAS politiskas ambīcijas un prasības, pieņemot latvisko dzīvesveidu un “klusējot lupatiņā”!

+12
-8
Atbildēt

3

    kristaps_drone > janis17 25.02.2013. 13.42

    Atļaušos mazu precizējumu: “Krieviem vajadzētu saprast izvēli – Hāgas un Ženēvas konvenciju izpilde (ir iespējama arī tagad) vai…” vietā būtu jāraksta “Krieviem vajadzētu LIKT saprast izvēli – Hāgas un Ženēvas konvenciju izpilde (ir iespējama arī tagad) vai…”. Diemžēl, gļēvlatviešu un kangaru pārbaldītajā valstī nav neviena, kas varētu LIKT saprast…

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 25.02.2013. 14.30

    aivarsk, vai tev nav nākusi prātā arī cita doma – Lindermans ir tas bubulis, uz kura fona SC var izskatīties pieņemamāks, “mazākais ļaunums”? Ne jau man un tev, bet tiem, kas vēl joprojām cer dabūt kādu krievisku partiju valdošajā koalīcijā. Sak, Latvijā ir daudz krievu, tāpēc taisnīgi būtu, smuki, ka tie būtu pārstāvēti valdībā. Atceros, ka pēc desmitās Saeimas vēlēšanām kāds no šejienes komentētājiem teica: “Jālaiž tos pie varas, lai tie krievi redz, ka ne par kapeiku šie nav labāki”. Pēc 11. Saeimas vēlēšanām Zatlers šo principu draudēja ar tankiem aizstāvēt.
    Nu esam baudījuši SC pie varas Rīgā. Redzam, ka tie pat ir sliktāki, nevis tādi paši. Vai tas ir skaitliski mazinājis viņu elektorātu? Nav manīts.
    Tāpēc doma, ka Lindermaņa partija ir radīta, lai mūsu politiķus viegli pagrūstu SC – un līdz ar to – arī Krievijas maigajos apkampienos, man nemaz nešķiet no fantastikas sērijas.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 25.02.2013. 17.34

    Betija, tad tik jāpagaida Latvijas vienīgā politologa “analīze”, ka ja tagad nedosim premjera amatu ušakovam, tad visi krievi balsos par lindermanu.
    Es par to nebrīnītos, bet lēmumi vēl latviešiem (tiem pilsoņiem, kuru mērķis nav Latvijas politiska un/vai fiziska pievienošana kremļa pārvaldītajām teritorijām) jāpieņem pašiem, ar ko veidot koalīcijas un cik tālu savas tautas intereses nodot…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

dro 25.02.2013. 12.34

Lai ilustrētu manu attieksmi pret Ijabu, prasītos kāds spēīgāks vārds, ko nevaru atļauties. Raksts nav nekas vairāk kā kaķu baidīšana ar pūsli, piekarinot birkas sev nepatīkamajam naicionālajam spēkam.

+16
-14
Atbildēt

1

    gliters > dro 26.02.2013. 08.43

    Pilnīgi pievienojos. Pat komentēt negribas – atkal jau “ja mēs viņus neredzam, tad šie ar mūs neredz”. Un vispār – “dajoš integrāciju!!!”.
    Man personiski šie uzstādījumi jau ir līdz vēmienam (sorry, ja “novītināju” kādu jūtīgu ausi).

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

Mikelis 25.02.2013. 12.19

Nekādi nepiekrītu autora uzskatiem par specdienestu neefiktivitāti. ASV un Rietumeiropas valstis pēdējā desmitgadē ir pierādījušas, ka arī tiesiskas valsts specdienesti var tikt galā ar teroristiem un ekstrēmistiem. Vajag tikai koncentrēt politisko gribu un pārņemt pozitīvo pieredzi :)))

No Satversemes viedokļa pilnīgi nevietā ir Ījāba kunga paralēles starp Zarja un Visu Latvijai. VL darbojas Latvijas likumu ietvaros. Tur nav Latgales separātisma centienu vai vēršanās pret Satversmes kodolu valsts valodas jautājumā.

+22
-9
Atbildēt

2

    ligakalnina > Mikelis 25.02.2013. 17.54

    Ja cilvēki darbojas esošo likumu rāmjos, viņi nevar būt ekstrēmisti, kur nu vēl teroristi, tikai policejiskos režīmos par ekstrēmistiem sauc jebkuru opozīciju.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Mikelis 26.02.2013. 08.54

    nulle –

    Interesanti, ka Jūs uztraucaties gan par “kodola meklējumiem”, gan par to, ka Satversme “saķēzīta” ar laulības definīciju. Droši vien Jums nepatīk arī, ka Satversmē tagad ierakstīts, ka valsts valoda ir latviešu valoda.

    Ko Jums nozīmē tas senais, simtgadīgais papīrītis – pielūgsmes objektu? Dogma, ko ķeceri nedrīkst aizskart un mainīt?:) Vai tā nav pretruna ar Jūsu kultivēto ekstrēmo “pragmatisko nihilismu”?

    P.S.
    Labprāt noskatītos izrādi, kurā Jūs tiktu konfrontēts ar Egilu Levitu, lai Jums būtu iespēja viņam acīs pateikt, ka viņš ir “nacionālpajolis”.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Sanšains 25.02.2013. 12.01

Otrā ilūzija teic – lai Lindermanu un domubiedrus vajag iebiedēt ar policejiskām metodēm, lai viņi sēdētu mierīgi. Vispirms, tiesiskā valstī iespējas kādu spaidīt ar policejiskām metodēm ir visai ierobežotas; otrkārt, šis kontingents no šādiem centieniem tikai iegūs. Normāls, omulīgs latviešu politiķis, kurš nekad nav strādājis pagrīdes vai puspagrīdes apstākļos vai zem policijas uzraudzības, lāga nestādās priekšā, cik lielu lomu šādos pasākumos spēlē romantika un adrenalīns.
=====================================
Pirmkārt, no kurienes gan lai kabineta cilvēkam Ījabam būtu kādas spējas to tik labi “stādīties priekšā” (latviski pareizi sakot – iztēloties, iedomāties)?

Otrkārt, manuprāt, apgalvojums, ka ar stingru un noteiktu rīcību nevarētu “iebiedēt” tos, kuri “blakus Osipovam un Lindermanam veido rīcībspējīgo cilvēku kodolu”, vēl būtu jāpierāda. Vai, piemēram, bijušo Ēlertes padomnieku “integrācijas jautājumos” un Ījaba kolēģi Berdņikovu nevarētu nolikt pie vietas? Man šķiet, varētu.

Spēcīga valsts ar spēju rīkoties noteikti ir kaut kas tāds, ko mēs kopš neatkarības atjaunošanas pat neesam pieredzējuši. Vajadzētu vismaz pamēģināt.

Liberāļi raduši paši baidīties un arī citus biedē ar to, ka spēcīga, stipra valsts būs kas līdzīgs nacistu Vācijai.
Nē, konstrukciju un sistēmu ar nosaukumu “valsts” vajag turēt apjomos mazu un skaidri noteiktām, ierobežotām funkcijām. Bet piešķirtās funkcijas tai ir jāpilda efektīvi – ja nepieciešams, pat agresīvi.

+16
-12
Atbildēt

3

    ligakalnina > Sanšains 25.02.2013. 17.49

    Aizmirsi tikai, ka viss jādara likumu robežās.
    Un policejiska valsts nenozīmē spēcīga valsts, tad jau Krievija ar represijām pret opozicionāriem ir milzīgi spēcīga.
    Manuprāt, represijas pret citādi domājošiem parāda nevis spēku, bet vājumu, taisni liberāla attieksme pret visu ir spēka pazīme.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 25.02.2013. 18.44

    dzeris49
    Domāt, cik uziet un savā prusaku apsēstā ķēķī arī pačukstēties, bet ne savas, fašistisko ņedobitku, cilvēknīstošās idejas publiski vankšķēt.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 26.02.2013. 08.51

    Dzeris:
    Manuprāt, represijas pret citādi domājošiem parāda nevis spēku, bet vājumu, taisni liberāla attieksme pret visu ir spēka pazīme.
    =====================================
    Piekrītu. Bet nav jēgas izlikties spēcīgam, ja spēka nav. Vispirms, lūdzu, spēku, un tad – tā manifestāciju.:)

    Turklāt es Lindermanu un Osipovu negribētu tā vienkārši dēvēt par “citādi domājošajiem”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

janazakovica 25.02.2013. 11.47

sauklis..katram Latvijaa dzivojosam zidam savu krievu tiesibu aizstavosu partiju…paraksti..zdanoka pliners celevic rafalskis dolgopolovs un vel 112 zidi no tukuma raj.

+3
-9
Atbildēt

0

dzintarz 25.02.2013. 11.31

kļūst sajūtams t.s. Alkibiāda efekts. Saskaņā ar sengrieķu nostāstiem
==========
Klau, profesor Ījab! Vienkārši iekopē saiti, atsauci vai kā nu “pie jums, akadēmiskajā vidē to sauc”.

Pašu raksteli izlasīšu kādā citādi mazefektīvā multitāskinga (piemēram spiežot kaku sirsniņnamā) periodā.

+4
-14
Atbildēt

1

    dzintarz > dzintarz 25.02.2013. 11.35

    Izrādās – autors tomēr ir tikai dozētājs.

    A Docent has a right to give lectures in some general courses and to examine students alone. Most academic careers finish at this stage.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Docent

    professor ordinarius

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 25.02.2013. 11.29

“Galu galā pagātne abiem politiskajiem spēkiem ir visai līdzīga, turklāt virkne priekšrocību, kuras tolaik padarīja simpātiskus “Visu Latvijai!”, piemīt arī “Zarja”.”

Kur īJabs saskata līdzības? “Visu Latvijai” ir sociāldemokrātiska partija ar nacionālu ievirzi, “Zarja”, nelegālo imigrantu, šovinistu, galēji fašistisku reakcionāru banda, kuras likvidēšanai normālā valstī pat juristu un tiesas pakalpojumi netiktu izmantoti.

+13
-7
Atbildēt

3

    janazakovica > Sandris Maziks 25.02.2013. 11.49

    pecizak visu latvijai ir isti nacional socialisti..un nav ko tur kautreeties..

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    nefratete > Sandris Maziks 25.02.2013. 14.52

    Khm. Ko tieši sociālistisku Jūs redzat VL! un TB/LNNK programmās? Manuprāt ekonomikas ziņā pietiekoši labējas, lai mute vaļā nevērtos tās saukt par sociālistiskām.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 26.02.2013. 09.25

    Unabomberz
    Uz visu pārējo partiju fona, protams, sociāldemokrātiska. Sociāldemokrātija, tas nemaz nenozīmē visu atņemt un pārdalīt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

putekliic 25.02.2013. 11.24

No vienas puses, protams, negribētos baigi panikot, jo tā ir vājuma pazīme. Esmu arī pārliecināts, ka vietējie nelatvieši tomēr savā vairumā ir saprātīgi domājoši un saprot, ka eskalācija nav viņu interesēs. Bet no otras – Lindermanam šeit ir krietni plašāka potenciālo vēlētāju bāze nekā visādas nokrāsas ekstrēmistiem R-Eiropā. Plus vēl tas, ka mūsu ekstēmisti saņem ideoloģisko, organziatorisko un materiālo atbalstu no lielā Austrumu kaimiņa. Tāpēc mierināt sevi ar domu (un liekas, ka Ijābs to arī nemēģina darīt), ka tas viss ir līdzīgi kā Rietumos galīgi nebūtu pareizi. Šajā ziņā tomēr esam krietini atšķirīgākas situācijās.

+9
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam