RP Rīgas domē sadarbosies ar tiem, kuri ļaus īstenot programmu

71

Komentāri (71)

dro 04.02.2013. 15.56

Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) pagājušajā nedēļā veiktajām kratīšanām Latgalē tiesa apcietinājusi trīs personas – Daugavpils domes priekšsēdētāja vietnieku Vjačeslavu Širjakovu, kā arī uzņēmējus Jāni Spirinovski un Gintu Sorokinu, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā neoficiālā informācija.
_________________________
Ar šiem RP varētu būt lieliska sadarbība:)

+3
-1
Atbildēt

0

dro 04.02.2013. 13.17

RP mēģināšot formulēt “saprātīgu piedāvājumu tiem rīdziniekiem, kurus neapmierina, no vienas puses, Saskaņas centra klajais populisms, bet no otras puses, Nacionālās apvienības “Visu Latvijai”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK un pēdējā laikā arī “Vienotības” klajais nacionālisms”.
____________________
Ja pēc šīs atklāsmes vēl kāds stāv un krīt par RP, tad var teikt, ka šim cilvēkam vairs nevar līdzēt ne izglītība, ne dakteris:)

+5
-1
Atbildēt

8

    austrisv > dro 04.02.2013. 15.46

    Lno, nu redzi, Lno, par laimi esam vienos ierakumos! Man tāds prieks, ka beidzot Vienotība ir novērtēta kā “klaji nacionālisti”.
    Es ilgi domāju un beidzot izdomāju, ka tas varbūt saistīts ar to tautības ierakstu pasē, jo citu neko nevarēju atrast, bet ieraksts jau arī tāda slidena lieta, jo nav jau tikai latvieši vai krievi utt!
    Acīmredzot ir kaut ka stāds, ko Vjačeslavs mums skaidri nepasaka, bet iespējams norisinājies aizkulisēs!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.02.2013. 15.51

    Bet. Nebūtu Vienotības spice jūsmojusi par koalīciju ar SC, nebūtu es to starpā, kuri Vienotībai pagrieza muguru.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 04.02.2013. 16.04

    ….lno…nu, ja!…citas muguras izteiksmīgākas…. :))

    Jaunzeme-Grende: lai ieviestu pārmaiņas, jauno koalīciju vajadzētu veidot “Vienotībai” un “Saskaņas centram”

    – “Raugoties no pārmaiņu vadības viedokļa, jauno koalīciju Ministru prezidenta Valda Dombrovska (“Vienotība”) vadībā vajadzētu veidot “Vienotībai” un “Saskaņas centram” (SC), aģentūrai BNS teica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) priekšsēdētāja Žaneta Jaunzeme-Grende.
    “Cilvēkiem šķiet, ka vēlēšanās ir uzvarējusi iepriekšējā koalīcija, taču es ieteiktu ļoti uzmanīties no šādiem izteikumiem, jo iedzīvotāji nebalsoja par koalīciju, bet gan konkrētām partijām,” sacīja Jaunzeme-Grende. Viņa pauda viedokli, ka liela daļa “Vienotības” vēlētāju patiesībā balsoja par Dombrovski kā valsts glābēju no maksātnespējas, daudzi “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) atbalstītāji vēlējās, lai Saeimā ir pārstāvēta radikāla latvietība, bet Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) rezultātu pamatā ir atbalsts zemniecībai kā Latvijas pamatam.

    Taču līdzšinējā koalīcija nebūt nebija ideālākā, jo tā neizpildīja vairākus būtiskus uzdevumus, proti, strukturālās reformas – tādas pārmaiņas, kas novestu pie fiskāla rezultāta, klāstīja LTRK vadītāja. “Ir samazināta valsts pārvalde, bet nav izveidota sistēma, kas efektīvi darbotos,” viņa atzina.

    Jaunzeme-Grende uzsvēra, ka koalīcijas, kuru veidoja “Vienotība”, VL-TB/LNNK un ZZS, pārstāvji ir iesūnojuši ministrijās, tāpēc nespēj tās apcirpt, vienojoties par drosmīgiem lēmumiem. “Tāpēc ļoti interesanta būtu koalīcija, ko veidotu tikai “Vienotība” un SC,” viņa apliecināja un piebilda, ka, ņemot vērā “Vienotības” uzvaru vēlēšanās, šāda valdība būtu jāvada Dombrovskim.

    SC ir jauns spēks, kuram nav sakņu, turklāt arī šai partijai no uzņēmēju viedokļa ir vairāki ļoti interesanti piedāvājumi, paskaidroja Jaunzeme-Grende. “Vienotība” un SC ir ļoti dažādi politiskie spēki, viņa piekrita, taču minēja, ka tieši dažādībā bieži veidojas labākie risinājumi, turklāt SC ir saņēmis ļoti lielu vēlētāju atbalstu.

    Uzņēmēju pārstāve aicināja norobežoties no dažādiem mītiem, kas saistīti ar SC. Kā piemēru SC veiksmīgam darbam viņa minēja Rīgas domi, kura no uzņēmējdarbības viedokļa SC līdera Nila Ušakova vadībā strādājusi ļoti labi.”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 04.02.2013. 16.10

    Ak, Ino- nevajag tik ilgi turēt ļaunu prātu uz dažiem Vienotības spices vadoņiem, jo tie te ir te vairs nav vadošie! paskat, ir taču iespējas tos izsvītrot. Atceries, ka Āboltiņa knapi iekļuva saeimā.
    Un Ozoliņam arī nepārmet, jo vai izlasīji žurnālā viņa rakstu – pēdējā žurnālā- tur ir pilna kritika par Vienotību un tā ir patiesa! Es tai piekrītu, jo kā kulaks uz acs!
    Bet, būsim vērīgi un kliegsim, ja notiks cūcības! Tas tomēr iedarbojas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.02.2013. 18.34

    zanE. Nu nelauzies atvērtās durvīs, pie tam šo tekstu Tu drukā vismaz 2. reizi. Vai tad viena Grende tur ar plankumiem? Redzi atšķirība starp mums tāda, ka Tev ir mīļotā partija, bet man nav. Tu lokies līdz ar partijas līniju, bet es skatos, kura partija tuvāk tai robežai, aiz kuras jau var sākt runāt par valsts neatkarības apdraudēšanu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.02.2013. 18.36

    Bet. Es varu piedot Zaķim, Bernātei vēl dažiem un vēl citiem, bet ne jau Jaunupam vai Āboltiņai.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 04.02.2013. 18.49

    …lno….kā tad tā?….nepatīk?….cik gadus Tu esi malis vienu un to pašu – ar pārliecību, ar neapšaubāmu nekļūdīgumu, vienmēr zinājis labāk, ko citi domā, kā domā, kāpēc domā….karinājis birkas – neko par cilvēkiem nezinot….
    …tagad Tu saņem to pašu…pats esi neatlaidīgi darījis visu, lai pretī saņemtu tādu attieksmi….nekā personīga!…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.02.2013. 19.48

    zanE. Tu sarunājies ar sevi vai ar mani? Kas man nepatīk? Ko es saņemu, no kā saņemu? Murgi:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 04.02.2013. 11.27

“RP mēģināšot formulēt “saprātīgu piedāvājumu tiem rīdziniekiem, kurus neapmierina, no vienas puses, Saskaņas centra klajais populisms, bet no otras puses, Nacionālās apvienības “Visu Latvijai”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK un pēdējā laikā arī “Vienotības” klajais nacionālisms”.”

Tas saprātīgais RP lēmums laikam kas snoteikti būtu jārealizē kopā ar populistiem ir sabiedriskais transports visiem rīdziniekiem par brīvu, jo citu ieteikumu taču no izvirzītās R. mēra kandidātes vienkārši nav.
Galvenais laikam RP ir runāt un runāt par reformām un runāt, ka tai tā vienkārši neļauj īstenot, bet faktiski nekādu plānotu reformu nemaz īstenībā nav, bet, ja kādam tās zināmas, tad lūdzu dariet tās zināmas arī citiem.
Varbūt Rp iedomājas, ka vajag tik runāt, ka viņi ir reformatori, bet citi tās neļauj īstenot, un ar to tautai pietiek, jo imidžs nodrošināts, ka RP ir par reformu arī veikšanu ne tikai runāšanu!

+3
-2
Atbildēt

7

    dace_roze_lmt_lv > austrisv 04.02.2013. 11.43

    Mani personīgi pilnīgi apmierina SC klajais populisms, jo tas palīdzēs nozvejot arī latviešu balsis. To, ko jūs te rakstāt, nevar ņemt par pilnu, jo neesat īstie latvieši. Īstie latvieši ir Ameriks un viņa frakcija. Ko? Ameriks esot negodīgs? Tieši tādēļ par viņu arī balsosiet, jo esat tādi paši.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > austrisv 04.02.2013. 11.55

    super_e-y-e: Īstie latvieši ir Ameriks un viņa frakcija.
    ——-
    Šo piefiksēsim, Šrek /333/, jo tā ir atbilde uz daudziem jautājumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 04.02.2013. 12.13

    super acs – par godīgo domes pārvaldi Rīgā – man viens labs paziņa ietusēja ar vienu no Rīgas namu valdes večiem ,kas bija nedaudz ieņēmis uz krūts un pakratīja sirdi saistībā ar zudušo rīdzinieku naudu maiņas kantorī. Divas lietas atzīmēšu no viņa stāstītā :
    a) RD vadība bija lietas kursā un labi zināja par naudas aizdošanu
    b) viņš apgalvoja , ka Kavacis tiks ārā no visām problēmām bez reāla cietumsoda …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > austrisv 04.02.2013. 12.42

    to Bet
    Lieku Jums 100 betijas

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 04.02.2013. 12.47

    fretka –

    Nepārvērtējiet, lūdzu, to “Super Eye”!
    Lasiet uzmanīgi, ko viņš raksta un.. ik palaikam būs jāsmaida.:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > austrisv 04.02.2013. 13.32

    Haris
    Jau sen ir pierādīts, ka patiesībā gan latviešu, gan krievu Delfos, kā arī visu pārējo Latvijas interneta portālu komentāros ar dažādiem nikiem raksta tikai apmēram 30 cilvēku un Dāvids Vikmanis :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 04.02.2013. 15.41

    Susur, aiz laimes nomiršu, patiesi, jo labāk simts betijas nekā viens susurs!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 04.02.2013. 10.51

visticamāk RP Rīgas domē nesadarbosies ne ar vienu, jo vienkārši tur nemaz netiks, dēļ vadības divkosības un nenoteiktības

+10
-2
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 04.02.2013. 10.49

Klajie reformisti Rīgā tiešām ir neapskaužamā stāvoklī.
Potenciālie sabiedrotie SC ir nepieņemami (klaji populisti).
Potenciālie sabiedrotie Vienotība un NA ir nepieņemami (klaji nacionālisti).
Tātad vienīgie pieņemamie potenciālie sabiedrotie ir klajie lembergisti :D

+8
-2
Atbildēt

3

    Sanšains > Kaspars Špūle 04.02.2013. 11.21

    Izklausās pēc ekshibicionistu saieta. Tāds kā minipraids. Klajš un vēl klajāks.:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 04.02.2013. 11.22

    Bet ar tiem jau koalīcija nesanāks, tāpēc , kas labāk: populisti vai klajie “karojošie nacionālisti”.
    Izskatās, ka Rp jau arvien vairāk parāda, ka pati ilgi ir maskējusies, jo gribējās tak pie varas siles saeimā, bet nu jau sāk parādīties patiesie RP vaibsti, kuri tika ilgstoši slēpti no vienkāršās tautas.
    Kukule manuprāt, tik ļoti noilgojusies pēc amata ostā, ka pati kļuvusi par savu iegribu upuri, jau pasen pastāstot, kas patiesībā ir RP sabiedrotie.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 04.02.2013. 11.23

    Haris
    Kā jau jebkura priekšvēlēšanu kampaņa.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 04.02.2013. 10.44

Līdz šim mūsu valstī partijām, kuras ir iestājušās par radikālām pārmaiņām un reformām, nekad nav bijusi iespēja uzreiz sākt realizēt to, kas ir ierakstīts partiju programmās. Vienmēr visās koalīcijās ir bijuši spēki, kas ir likuši sprunguļus ritenī un nav ļāvuši izpildīt vēlētājiem dotos solījumus.
Atcerēsimies cik grūti gāja partijai “Jaunais laiks”, kad pret viņiem koalīcijā cīnījās Lembergs, Šķēle un Šlesers. Praktiski daudzas lietas, kas bija ierakstītas JL programmā, tika iznīcinātas jau pašā iedīglī.
Atcerēsimies cik grūti gāja Vienotībai, kad tā bija spiesta iet uz kompromisiem ar Lemberga ZZS. Oligarhu pārsvars Saeimā un koalīcijā neļāva Vienotībai pilnībā realizēt savus priekšvēlēšanu solījumus.
Šajā Saeimā Reformu partijai, kas savā programmā ir iecerējusi radikālas, sen vajadzīgas reformas, pilnībā realizēties liedz, kāds paradokss, pati, vienmēr klupinātā, Vienotība. Sen gaidītais mirklis, kad koalīcijā vairs nav valsts izzadzēju, ir pienācis, bet prieka nav nekāda.
Ir piedzīvota liela vilšanās.

+5
-6
Atbildēt

19

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 10.52

    @susurs
    Žetons. Circene tikai tagad tikusi pie reformu ieviešanas, ko vēlējās ieviest Auders un Circene pirms 10 gadiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.02

    Redzi, susur, lai realizētu reformas, vajag ne tikai gribu, bet arī zināšanas, kā to realizēt. No biežāk dzirdamiem Zatlera partijas ministriem, – Ķīļa un Sprūdža, kas tikai prot skaļi bļaustīties par idejām, kas mainās atkarībā no mēness fāzes, mēs neesam sagaidījuši nekādus pozitīvus darba rezultātus.

    Kādos smalkos vārdos vēl tu ietērpsi Vj. Dombrovska sacīto, kas pēc būtības nozīmē, ka partija saka: “Gulēšu ar katru, kas mani gribēs”?
    Un, protams, ka Ušakovs un Ameriks gribēs, jo vieniem pašiem bez zatleriešiem tiem nepietiks balsu vairākumam.
    Bet labi ir tas, ka jau iepriekš tas ir pateikts. Beidzot, skaistie tautai stāstītie meli beidzas. Tas tikai mazina iespēju, ka RP pārvarēs 5% barjeru. Un tās būs RP beigas.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.13

    @betija
    …vajag ne tikai gribu, bet arī zināšanas, kā to realizēt.

    Lai Tavs viedoklis par to, ka nekas netiek darīts vai tiek darīts nepareizi būtu pilnīgi pamatos, priecāšos, ja atklāsi, kā būtu Ķīlim un Sprūdžam pareizi jārīkojas! Ar to, ka nozare protestē, izbraukt būs grūti, jo nav nozare, kas neprotestētu pret savu ministru, ja tiek uzsāktas reformas.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.13

    Protams, ka zatleriši jau pavisam skaidri ir pateikuši ar ko ies kopā koalīcijā, ja jau Vienotība ir pasludināta par galējiem nacionāļiem, kas, protams, manī rada izbrīnu, jo nevienu tādu galēji nacionālu darbu no Vienotības neesmu manījusi, lai gan to ļoti esmu gaidījusi.
    Izskatās, ka tā sauktajiem reformistiem vajag piekarināt birkas kādām partijām, lai brīvi novērstos no tām un labāk ietu kopā ar tā sauktajiem populistiem( ha ha Ameriks jau nu gan daudz labāk par Lembergu)
    Nožēlojami, lai neteiktu vairāk, bet es arī neko citu nesagaidu no zatleristu partijas.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.18

    Nasing, Vai Sprūdža paziņojums par Lemberga atstādināšanu nav klajš populisms, ja jau Lembis ar tiesas lēmumu ir atstādināts no pienākumu pildīšanas V. domē.
    Vai kāds ir redzējis konkrētu Ķīlā pasākumu plānu lai reorganizētu kaut vai augstāko izglītību?
    Ir tikai daži izteikumi,bet konkrētu pasākumu plāna nav, ko īsti darīt šajā augstākajā izglītībā. Samazināt valsts finansēto programmu skaitu vai nesamazināt? Varbūt tad vari nosaukt kādu konkrētu pasākumu, jo ir tikai kaut kāds “ūdens”, bet sausā atlikuma nav!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.36

    NS, tas, ka es nezinu vai zinu, kā realizēt reformas, nenozīmē, ka arī Izglītības ministrs var būt tikpat nezinošs:) Es tak nepretendēju uz viņa vietu, bet viņš gan – uzņēmās veikt tās reformas. Tālāk par izbļaustīšanos visās iespējamās vietās nav ticis. Pie visa tā – sāka tak ar vidusskolām, ar mācību gada pagarināšanu. Nesen paziņoja, ka nē, varbūt citu gadu. Tad ar augstskolām… Atkal čušš. Nenopietni, nelīdzsvaroti. Tu tak arī zini to teicienu par sliktu dejotāju, kam ģenitālijas dejot traucē. :))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Nav nekas tāds, ko pasaulē nevarētu atklāt un izmērīt. Ir lielas cerības, ka ar hadronu paātrinātāju Šveicē beidzot varēs piefiksēt, nofotogrāfēt un izmērīt pat “dievišķās daļiņas” (Higsa bozonus).
    Kā neapstrīdams fakts līdz šim tika uzskatīts, ka stulbums ir bezgalīgs. Kā lai izmēra bezgalību? Teiksiet, ka tas nav iespējams?
    Hadronu paātrinātājs pierāda, ka izmērīt varēs arī bezgalīgo glupumu, kas mājo cilvēkos. Ja tāds brīnums notiks, tad man jau ir zināma stulbuma mērvienība – tā būs “betija”.
    Pats jau arī esmu savā dzīvē daudz stulbību pastrādājis, kas mērams ir tūkstoš “betijās” – tā kā pilnībā šajā portālā iederos.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.40

    @betija
    Kā Tu vari zināt, ka ministri rīkojas nepareizi, ja pati nezini, kā ir pareizi?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.42

    Elementāri, NS – pēc darba rezultāta, kas ir apaļa nulle:))

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 11.47

    Susur, būtu, nu, ko labu un konkrētu par tiem ministriem pateicis, kaut ko, kas vismaz liktu man šaubīties, ka ne viss viņu potenciāls aiziet svilpē. Ko tad tu par mani? Es drīkstu būt, pat bezgalīgi stulba un no tā cietīšu tikai es un mani tuvinieki. Slikti ir tad, ja valsts ministri neizceļas ar nepieciešamām kvalitātēm. Tas jau apdraud ļoti (pārāk) lielu skaitu cilvēku. Tas pat ir ļoti slikti.:(

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 12.12

    RP ministri jau ir izdarījuši daudz ar to vien, ka sākuši diskusijas par reformām savās jomās. Jā, izdarīts ir tikpat cik melns aiz naga, bet pie labo domu realizācijas būtu lieti noderējusi arī koalīcijas biedru palīdzība, kura diemžēl no MANAS Vienotības pagaidām nenāk. (manas, jo par to balsoju un šķiet arī balsošu. citu variantu šobrīd nav). Vienotībai šķiet nepatīk doma, ka kāds varētu būt tāds pats vai veiksmīgāks. Tāpēc ļauj šiem ministriem cīnīties vieniem pašiem ar vējdzirnavām un izskatīties par muļķiem.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 12.32

    aivarsk
    “Tik Pavļuts īsti neiederas…”

    Melnā(lasi baltā) avs. Kaut gan, tas, ka LIAA Ozolam vēl nav pārlauzta asaka, neko labu par ministru neliecina.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 13.17

    Articulus Piekrītu, tomēr fons Pavļutam ir šokējošs un uz tā viņš izceļas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 13.38

    @betija
    Negribu Tevi sarūgtināt, bet pat ieceļot Somijas izglītības ministru IZM vadībā pirmos rezultātus neredzēsi ātrāk kā pēc 5-10 gadiem. Izglītība ir viena no tām jomām, kur rezultāts rodas ilgtermiņā. Nav jau aizsardzības joma, kur armiju var dubultot gada laikā, var sapirkt ieročus un kara lidmašīnas un rezultāts ir acīmredzams. To, vai satura maiņa bērnu dārzā ir rezultatīva, varēs redzēt, kad tie paši bērni būs pamatskolas klasēs vai apgūs profesiju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 13.44

    @Bet
    Lai arī uzskatu, ka Sprūdžs būtu jānomaina, bet es kaut kā esmu pamanījis vairāk kā tikai Lemberga “atstādināšanu. Žēl, ka redzi tikai populistiskās lietas. Es esmu pamanījis reformu atkritumu apsaimniekošanā, lai izskaustu situāciju, ka pašvaldības uzņēmumi prasa desmitkārtīgu samaksu – diemžēl Dombrovskis nobloķēja. Tikko Saeima arī apstiprināja izmaiņas pašvaldību darbā: atdalīta lēmējvara no izpildvaras, pilnībā atklāti balsojumi un visu sēžu publiskošana. Pateicoties Vienotībai, tika apturēta reforma samazināt deputātu skaitu pašvaldībās. Vajag sekot valdības un Saeimas darbam sistemātiski nevis laist gar ausīm to, ko dara RP un tad teikt, ka viņi neko nedara.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 15.36

    Nasing, “Pateicoties Vienotībai, tika apturēta reforma samazināt deputātu skaitu pašvaldībās.”

    Tu esi atpalicis mani kritizejot par Sprūdža sasniegumiem, jo šo likumu taču pārbalsoja, ja nemaldos pagājušo pirmdien! Ja nemaldos, tad samazinās tikai mazajās pašvaldībās un varbūt tā arī vajag, jo lielās tūlīt iesniegtu iesniegumu ST par šā likuma pēkšno un nepakāpenisko virzību tiešai pirms vēlēšanām( 1/2 gads)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 15.46

    @Bet
    Apturēt nenozīmē atcelt. :) Bet kas to reformu izstrādāja? Vienotība?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 16.04

    Nasing, nomierinies, jo izstrādāja gan jau VARAM! Malacis Sprūdžs! Vai tagad labāk!
    Bet likumu taču pieņēma un deputātu skaitu mazajās pašvaldībās taču samazinās!
    Neatceros cik tur tie iedzīvotāji ir, lai samazinātu deputātu skaitu.
    Tā kā šis tas jau notiks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Māris Bārzdainis 04.02.2013. 16.22

    @Bet
    Man vienkārši tracina, kad saka, ka ministri neko nedara, jo izrādās, ka daudzi gada laikā ir izdarījuši vairāk nekā jebkurš priekšgājējs. Tas, ka kādas reformas tiek skandinātas caur medijiem, bet citās cīņas notiek ar nozarēm kabinetos, nenozīmē, ka nekas netiek darīts. Arī tā pati Grende izrādās ir novadījusi līdz galam radošo industriju aktivitāšu plānu, bet diemžēl tas ir arī viss. Viņai maz laika paliek izvētīt pat savas padotās iestādes, jo komandējums šeit un tur, ka uz vietas maz laika paliek, bet iestādes notriec miljonus, kas lieti noderētu tiem pašiem kultūras darbiniekiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 04.02.2013. 10.20

Dzeri, susur, ko nu?

+7
-4
Atbildēt

0

janis17 04.02.2013. 10.20

RP mājiens ar sētas mietu. Populisms un kremlisms ir pusbēda, salīdzinot ar briesmīgajiem latviešiem!
Rīga būtu skaista pilsēta, tikai latišu par daudz!
Divi labākie draugi nomenedžējuši grandiozu projektu varas sagrābšanai. Nokļuvuši divu partiju spicēs, diversificējuši riskus, veidos kopīgu politiku dažādām auditorijām!

+9
-4
Atbildēt

0

Una Grinberga 04.02.2013. 10.10

Var jau protams brēkt, ka RP kārtējie tanki, bet zinot to, kā NA un V “atbalsta” RP darbu un reformas valdībā, principā RP nemaz nav citas iespējas, ko teikt.

+4
-9
Atbildēt

8

    jmaklakovs > Una Grinberga 04.02.2013. 10.14

    Atbalstu RP ministru reformas ar abām rokām. Šie ministri veiksmīgi izceļas uz visu bijušo un esošo ministru fona. Bet…….

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 04.02.2013. 10.33

    Vai arī parādu nastas nomāktais, Lemberga “apkarotājs”, pamuļķais Sprūdžshttp://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=7703, trokšņa un putekļu cēlājs Ķīlis, un Teilāna interešu sargātājs, Kozlovskis?
    Es domāju, ka jau tikai piederība Zatlera bandai ir visnegatīvākais raksturojums.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 04.02.2013. 10.43

    Kas tās tādas par labām reformām? Esmu tik dzirdējis par ķīļa izmisīgo reformu NEPĀRIET uz izglītību tikai valsts valodā, turpināt un paklusām atbalstīt rafaļska&co darbību. sprūdželis ir izdarījis visu, lai lembis varētu stiprināties savā elektorātā – neviena sakarīga darba ar jēdzīgu iznākumu.
    Kozļiks vilka, vilka radaristus, pat VIENOŠANOS noslēdza pēc līguma laušanas… un nekā! Teilāna sc bizness aizgāja pa burbuli PAGAIDĀM… Kad pēdējo reizi kaut kas ir dzirdēts par Rinkeviču un Latvijas ārlietām?
    Tik Pavļuts īsti neiederas…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.02.2013. 10.47

    @articulus
    Ja mēs skatītos arī tikai uz Tavām kļūdām, domāju, ka labāks par Sātanu nebūtu :) Vajag skatīties gan uz padarīto, gan kļūdām.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 04.02.2013. 11.20

    Nasing spešal!
    “Vajag skatīties gan uz padarīto, gan kļūdām.”

    Ja padarītais ir rīkojums Nr 2, tas tika izdarīts merkantīlu mērķu dēļ, lai varētu arī turpmāk patusēt Ušakova, Meļņika un citu sava saprāta brāļu sabiedrībā, lai varētu padižoties TV ekrānā, lai saņemtu uzaicinājumu(izsaukumu) pasēdēt VIP ložā “jaunā vilnī” kopā ar krievu bandītiem, čekistiem, maukām un pederastiem, lai nevajadzētu vadīt visas atlikušās dienas savas vecās sievas sabiedrībā. Iespējams rīkojums Nr 2 bija, hvz kurš pēc kārtas, rīkojums no saimniekiem Maskavā, lai novērstu Dakšu revolūciju un čekas pederastu un komunistu cūku zarnas nebūtu uztītas uz sūdu dakšu zariem.
    Viss pārējais, kļūdas, vai pat noziegumi, par ko vienā otrā valstī jau sen būtu galva nost.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.02.2013. 11.39

    @articulus
    Neesmu neko dzirdējis par to, ka RP ir pieņēmis kādu Rīkojumu Nr.2. Atsūtīsi linku?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 04.02.2013. 12.29

    Nasing spešal!
    “Neesmu neko dzirdējis par to, ka RP ir pieņēmis kādu Rīkojumu Nr.2.”

    Nu tad jau viņu labo darbu kontā vispār tukšums. Nihil
    ZP ir vēsturiskās Maskavas vizītes vai rīkojuma Nr 2 partija. Tur nebija pat niecīgākās partijas veidošanas pazīmes, jo čeka Zatleram izsniedza jau gatavu sarakstu. Vienīgi ar saimnieku nelielo pieļauto plurālismu, Olšteina sešinieku, nogāja greizi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.02.2013. 13.32

    @articulus
    Vajadzētu tomēr atšķirt, kas ir Zatlers un kas ir Reformu partija. Viens ir amatpersona. Otrs ir partija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 04.02.2013. 09.58

Kad Zatlers izdeva rīkojumu nr.2 par godu šim notikumam izkāru pie savas mājas karogu.
Kad Zatlers paziņoja domu izveidot partiju domāju – prātīgs cilvēks, lai jau.
Kad šo partiju nosauca par ZATLERA reformu partiju, nedomāju neko vienkārši blisināju acis.
Kad Zatlers par katru cenu gribēja sačupoties ar krievu radikāļiem, blisināju acis jau neizpratnē. Kāpēc ne mūsu, latviešu radikāļiem, bet krievu?
RP ir kā uzņēmums, kurš ražo skrituļdēļus, bet ar jauniešiem viņiem nepietiek, grib vēl pārdot savu preci arī pensionāriem. Pērciet, pērciet! Mūsu skrituļdēļi Jūsu izklaidei. Pensionāri nevar, jaunieši vairs negrib! Kurš gan grib joņot uz skrituļdēļa, kas paredzēts penšiem? Dažkārt 2+2 nav 4, bet 0!

+10
-4
Atbildēt

3

    Sanšains > jmaklakovs 04.02.2013. 10.04

    Vēlēšanu tiesības vajadzētu atstāt tikai tiem, kuri intensīvi interesējas par politiku un spēj domāt kaut cik kritiski…:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > jmaklakovs 04.02.2013. 10.22

    Haris
    Tiem pilsoņiem, kuri maksā nodokļus un nav krimināli sodīti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > jmaklakovs 04.02.2013. 11.38

    “Kad Zatlers par katru cenu gribēja sačupoties ar krievu radikāļiem, blisināju acis jau neizpratnē. Kāpēc ne mūsu, latviešu radikāļiem, bet krievu?”

    – Jūs esat piemērs negudrībai, ar kuru apsēsti daudzie jo daudzie tautieši.

    “Krievu radikāļi” nav radikāļi, bet VISLIELĀKĀ partija, kurai ir 31 vieta Saeimā:

    http://titania.saeima.lv/Personal/Deputati/Saeima11_DepWeb_Public.nsf/fStatistics?readform&type=2&lang=LV&count=1000

    Tāpēc mēs PĀRLIECINĀSIM jūs būt civilizētiem un SAPRAST cilvēktiesības.

    ASV un Obama mums palīdzēs.

    SC NAV radikāļi, jo prasa TIKAI to, kas pieprasīts ES un ANO dokumentos. Tāpēc cuvilizācijai nāksies jūs civilizēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 04.02.2013. 09.46

Nez, vai daudzu letiņu iecienītais “Slava” joprojām ir Ušakova “labākais draugs”?

(Ušakovs: “Zinu arī, ka mans labākais draugs Vjačeslavs Dombrovskis raksta ZRP ekonomikas programmu.” 03.08.2011 http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=323028:lpar-vsturi-vajadzs-runt-bet-vlkr&catid=95&Itemid=439)

Ja tā – vai tad nu viens “labākais draugs” otram neatļaus mazliet papildīt programmu? Ja tik būtu izdevība. Saeimā šiem diemžēl šoreiz neizdevās.

+12
-2
Atbildēt

0

mariam 04.02.2013. 09.41

Jēdzīgāk jau ir sadarboties un kaut ko ietekmēt, nekā ļaut visu rīkot citiem, īpaši tādā, komunālā līmenī. Ja vien tie principi un redzējumi par naudas tērēšanu nav galīgi pretēji. Katrā ziņā nejēdzīgāk izskatās tāda liekulība, kā savulaik no TB puses, kad vārdos viens, darbos – cits.

+3
-7
Atbildēt

1

buchamona 04.02.2013. 09.15

“Un viens no RP pamatprincipiem ir nedalīt cilvēkus latviešos un krievos, savējos un svešos. Mums visi cilvēki ir savējie,” uzsvēra Dombrovskis. +++ interesanti, kas RP programmā ir tik graujošs un atšķirīgs, ka tai ir vajadzīgi īpaši radīti apstākļi, lai to īstenotu?

Par to dalīšanu krievos un latviešos – piegriezies jau lasīt šādus lozungus. Man nekas nav pret krievu, kurš atzīst LR okupācijas faktu,kurš atzīst latviešu valodu, kā vienīgo valsts valodu Latvijā, ir par LR integrēšanos ES, NATO un par eiro ieviešanu Latvijā. Man nav nekas kopīgs ar latvieti, ar kuru nevaru atrast kopīgu valodu augšminētajos jautājumos.

+23
-1
Atbildēt

3

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 04.02.2013. 11.31

    “Man nekas nav pret krievu, kurš atzīst LR okupācijas faktu,kurš atzīst latviešu valodu, kā vienīgo valsts valodu Latvijā”

    – Bet tādu krievu prakstiski nav, ko arī parādīja referendums par krievu valodu, kurā parakstījās praktiski visi Latvijas nelatvieši. Zinot to, jums būtu jāaizmirst šie jautājumi, par okupāciju, par latviešu valodu. To jums Vjač. Dombrovskis arī ir pateicis. Bet jūs neesot gudri to nesaprotat.

    Šādā gadījumā jūsu tolerances pavairošanai jūsu iecienītākais video:

    http://www.youtube.com/watch?v=aWq1JBCisdA

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 04.02.2013. 12.09

    super_e-y-e
    “referendums par krievu valodu, kurā parakstījās praktiski visi Latvijas nelatvieši.”

    Nelatvietis vēl nenozīmē morāli galēji sapuvušu organismu, cilvēces mieles, krievu.
    Kas attiecas uz bizantijas sataniskās ideoloģijas pavadošo sērgu, pederastiju, tā pārņēmusi krievu eliti, garīdzniecību un armiju tik tālu, ka jūsējo var droši saukt izcilā rusologa Meļņikofa vārdiem par “pederastu” nāciju. Palasi šad tad http://ipvnews.org/ vai ieskaties http://bl-antidot.info/tag/pedofiliya-v-rpts-mp

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 04.02.2013. 08.51

sadarbosies ar tanku vaditajiem

+6
-3
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 04.02.2013. 08.21

Kas gan klajam reformistam ir klajš populisms salīdzinājumā ar klajo latviešu nacionālismu Latvijā…

Ne velti Vienacis vakar tepat, Ir.lv, izpļāpājās, kurš ir īstais Reformu Partijas Rīgas mēra kandidāts.

+7
-4
Atbildēt

2

    Sanšains > Kaspars Špūle 04.02.2013. 09.41

    Ko tad tas māneklis un jokdaris vakar “izpļāpāja”?:) Palaidu garām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 04.02.2013. 11.21

    Nevēlos atstāstīt komentāru, kuru autors pats pēc pāris minūtēm izdzēsa, bet domāju, ka sapratīsiet, ja teikšu: SLAVA pskp :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam