Raidījums: Ls 430 tūkstoši 300 cilvēku integrācijai

84

Komentāri (84)

Māris Vasiļjevs 04.02.2013. 15.15

Vislabākā NIC mājas lapā, kas veidota uz gatavas sagataves bāzes par “nieka” latiem, ir sadaļa PAR LATVIJU: http://www.integration.lv/lv/par-latviju.php

+1
0
Atbildēt

0

Kristīne 04.02.2013. 11.54

Piedāvātais aprēķins 430k/300 būtu pareizs, ja centru pēc 10 (tagad 5) mēnešu darba būtu paredzēts klapēt ciet.
=
Stāsts par “organizācijām, kas neko nezina” ir pilnīgi nevietā, jo tās un to apvienotie ļautiņi nav konkrētā kantora mērķa grupa – runa ir par “iebraucējiem no trešajām valstīm”, nevis ļautiņiem, kas šeit jau dzīvo.

0
0
Atbildēt

0

Jeļena Delegāne 04.02.2013. 09.09

Lūk, viena no Grendes integrācijas kantora aktivitātēm. Gandrīz tik pat eleganti kā koučings :))

http://www.integration.lv/lv/jaunumi.php

Esiet mīļi gaidīti NIC diskusiju vakarā
2013.gada 29.janvārī plkst. 17.00 – 19.00
Rīgā, Kaļķu ielā 11a (3. stāvā)
Šī vakara tēma ir Es un mani draugi

Programma
17:00 ‑ 17:15 Dalībnieku ierašanās un iepazīšanās
17:15 – 17:45 Es un mani tuvākie cilvēki, draugi, paziņas , kaimiņi. Mani mājdzīvnieki. Fotogalerija.
17.45 – 18.00 Dziesmas, parunas (utt.) par draudzību un/vai mīlestību.
18.00 ‑18.20 Mans kaimiņš. Kaimiņu attiecības (grupas aktivitāte) Lomu spēle: Kā es iepazinos ar kaimiņiem.
18:20 – 18.30 Diskusijas kopsavilkums. Apliecības diskusijas dalībniekiem. Īsas pārrunas par nākamās diskusijas tematiku un norisi.
18.30 – 19.00 Diskusijas turpinās pie kafijas tases.

+2
-1
Atbildēt

1

    dzintarz > Jeļena Delegāne 04.02.2013. 11.10

    Ak, Kungs un Pestītāj!
    Pie kafijas tases!?!

    Sajūtu, ka manī briest kaut kāda disintegrācija ar šo valsts iekārtu!
    Vai varēšu ierasties uz nākošo pasākumu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 04.02.2013. 06.39

Un kā tad viss tas iet ar NA pamatnostādnēm, nemaz jau nerunājot par kārtējo kantori, kura būs vienkārši barotne kārtējam liekēžu baram, šoreiz tuviem Grendei un NA.
Vispār, ja NA ir tā “pērle” Gende, tai nekādus Ozoliņus nevajag, viena Grende līdzvērtīga trijiem Ozoliņiem.

+1
-7
Atbildēt

0

andris902 04.02.2013. 00.06

…ko integrēs un kāpēc par to neko nezina Latvijā mītošo cittautiešu organizācijas?…
….atbilde ir vienkārša – integrācijas programma domāta trešo valstu pilsoņiem…. – kā ES valstī nokļūst trešo valstu pilsoņi?…pareizi – kā viesstrādnieki!…KM gatavojas viesstrādnieku uzņemšanai!…jo ar vietējo integrāciju nodarbojas IM….
….jautājums – kā attiecīgās partijas pakļautībā esošā ministija to tik klusi un mierīgi pieņēma un atbalstīja?…. :)
…nepamanīja?….:)

+2
-3
Atbildēt

5

    dro > andris902 04.02.2013. 00.24

    zanE. Šis birojs būs atbildīgs par Lindermaņa internacionālās diversantu vienības iefiltrēšanās piesegšanu LV drošības struktūrās, bet viesstrānieku integrācija būs tikai izkārtne:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > andris902 04.02.2013. 07.32

    zanE: KM gatavojas viesstrādnieku uzņemšanai!…jo ar vietējo integrāciju nodarbojas IM….
    ———
    Manuprāt, Jūs kļūdāties.
    “Iekšlietu ministrija no 2011.gada 1.jūnija pārņem imigrantu integrācijas politikas izstrādi un īstenošanu un Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda pārraudzības funkcijas īstenošanu. ”
    http://www.mfa.gov.lv/lv/Arpolitika/integracija/
    Arī Reformu Partijas pārzinātā Iekšlietu Ministrija grib integrēt viesstrādniekus, jo uz kolpantiem vairs nevar nopelnīt :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.02.2013. 08.42

    ….tad vēl jo lielāks jautājums NA – par viesstrādnieku sagatavošanas uzsākšanu….
    ….nē, nu viss jau ir pareizi, tikai pārsteidz, ka mūždien protestējošo un kareivīgo “jauniešu” paspārnē notika viss tik klusi un nemanāmi….

    P.S. …Fretka, manuprāt, integrācijas programmu atšķirība ir mērķauditorijā un slēpjas vārdos “trešo valstu pilsoņi”…..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > andris902 04.02.2013. 09.09

    zanE: manuprāt, integrācijas programmu atšķirība ir mērķauditorijā un slēpjas vārdos “trešo valstu pilsoņi”…..
    —–
    Bet mērķauditorija ir viena un tā pati gan Kultministrijas, gan zatleriešu klajo reformatoru Iekšlietu ministrijas integrētājiem: trešo valstu valstspiederīgie.

    Kas tie tādi? Nac. intergr. centra lapā tas ir paskaidrots:

    “Saskaņā ar Latvijas likumdošanu trešās valsts valstspiederīgais ir trešās valsts pilsonis — persona, kura nav Latvijas Republikas, citas Eiropas Savienības dalībvalsts, Eiropas Ekonomikas zonas valsts vai Šveices Konfederācijas pilsonis.”
    http://www.integration.lv/lv/vispareja-informacija.php

    Vai Latvijā dzīvojošie nepilsoņi ir “Trešās valsts valstspiederīgie”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.02.2013. 09.51

    ….Fretka….”Vai Latvijā dzīvojošie nepilsoņi ir “Trešās valsts valstspiederīgie”?”

    ….nē, tie ir “mūsējie”…..Latvijas nepilsoņi (krievu: неграждане, angļu: non-citizens, aliens) ir Latvijas Republikā pastāvīgi dzīvojošas personas, kas līdz PSRS sabrukumam bija PSRS pilsoņi, bet pēc tam nav ieguvušas nevienas valsts pilsonību……

    …kā redzi – nianses, bet ļoti nozīmīgas….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 03.02.2013. 23.56

Ja kāds vēl šaubās, ka KM nav iekšējās rezerves kaut vai LNSO algām vai viesizrādēm Krievijā!? Tā vietā, lai Grende apsolītu iepazīties ar situāciju, viņa saka, ka viss ir labi un centrs ir izveidots, jo iepriekšējā valdība tā lēmusi, un viņa par to nav lēmusi. Nu, moins! Kārtējā dis-komuniikācija?

+3
-2
Atbildēt

1

    dro > Una Grinberga 04.02.2013. 00.44

    Nasing spešal. Nu ja tu tiešām domā, ka biroja izveide ir Grendes personīgā iniciatīva, tad Tev ar galvu nav īsti kārtībā:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 03.02.2013. 22.35

Nu bet ja tos 430 tūkstošus būtu saņēmuši “Ir” darbinieki, viņi klusētu, kā padomju partizāni. Vnk Latvijā tas ir normāls biznesiņš, viens tautietis palīdz tādējādi otrajam, jo valstī nav smadzeņu, lai ražotu un attīstītos, toties ir iemaņas, kā iedabūt svešu (Eiropas) naudu savā kabatā.

“Ir” vadība savulaik taču arī piedalījās Ēlertes integrācijas projektos, un kāds ir rezultāts? Rezultāts ir nulle. Bet nauda “apsaimniekota” un jau sen izlietota luksusa precēm projektu vadītāju personīgai dzīves līmeņa celšanai.

+3
0
Atbildēt

2

janazakovica 03.02.2013. 22.17

elerte labi izkartoja savejiem darbinus..parspeja pat sleseru ar visiem sofera deliem..

+4
-3
Atbildēt

0

Sandris Maziks 03.02.2013. 21.57

Par 430 000 Ls var veselu ešalonu ar saldētājvagoniem Cargo200 nokomplektēt.

+2
0
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > Sandris Maziks 03.02.2013. 22.41

    Un aizvest tādus, kā jūs, darbam uz Vāciju, lai jūs netraucētu veselīgai Latvijas sabledrībai. Jo Latvijas sabiedrībā ir izslapusi pēc iecietības, nevis pēc naida, kuru jūs pastāvīgi kurināt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

simpsons 03.02.2013. 21.44

Eiropa tā izveidi Latvijai esot gluži vai uzspiedusi. Arī juristu, grāmatvedes un citu – kopumā 17 darbinieku – pieņemšanu, jo to paredzot veids, kā tiek administrēts Eiropas projekts.
——————————-
Ir redzēti daudzi ES projekti. Šis ir pirmais, par kuru dzirdēts, ka no Briseles kāds spiež pieņemt darbā grāmatvedi! Varbūt parādīs kādu instrukcijas kopiju?

Līdz šim ministrijām pārbaudēs uzdeva pretēju jautājumu – kāpēc darbinieki, kas uz pusi dienas dara valsts darbu saņem 300 latus, bet par otru puslodzi, darot to pašu par ES naudu, 700 latus?

+5
0
Atbildēt

2

    Edzs > simpsons 03.02.2013. 22.18

    Vīķe-Freiberga kādreiz mums stāstīja ka Eiropa spiedusi sačakarēt Valodas likumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > simpsons 03.02.2013. 23.23

    Kas te neskaidrs? agrāk atruna bija “Maskava lika tā darīt”, tagad – “Brisele tā lika darīt”

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

māsa 03.02.2013. 21.40

Nesapratu, ko integrēsim? Krievi jau sen kā nebrauc pie mums, drīzāk no latgales brauc uz Krieviju. Mali ciltis? Tad jau pareizi un loģiski Grende rīkojas.
Kam gribās uzņemt mājā pie sevis Mali mususlmaņus un bez zemes palikušos tuaregus, lai piesakās individuāli. KM visādā ziņā nāks pretī un atbalstīs!
Uz priekšu!

0
-6
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 03.02.2013. 20.59

šāda centra izveide ir daļa no plāna, ko premjera paspārnē radīja bijusī kultūras ministre un vēlāk premjera Valda Dombrovska (Vienotība) padomniece Sarmīte Ēlerte (Vienotība)
———
Ēlertes & Berdņikova mantojums :D

+8
-1
Atbildēt

8

    Edzs > Kaspars Špūle 03.02.2013. 21.41

    viens otram pa ķēdi ir vērtīgus padomus devuši – Berdņikovs Ēlertei, Ēlerte to pašu tālāk Dombrovskim. Berdņikovs brīvs kā putns gaisā tagad ir tur kur viņam gribas būt bet mēs esam tur kur mums par šādu politiku pienākas būt.
    Grende mums saka: “Šī politika nāk mantojumā no iepriekšējās valdības un mēs konsekventi izpildām iepriekšējās valdības uzdevumu”.
    mantojums skan labi bet varbūt tomēr varam kautkad pārstāt ar muļķībām nodarboties, šis Centrs kā parazitisks veidojums ir likvidējams, tā 17 darbinieki ir izformējami.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 03.02.2013. 22.23

    Nacionālajam integrācijas centram ir sava mājaslapa, kur varam uzzināt, ar ko šie nodarbojas.
    Piemēram, kāda sirsnība dveš no šī pasākuma! :)
    http://www.integration.lv/lv/jaunumi.php

    Bet vispār tā lieta ļoti jocīga – Nac. integr. centrs Kultministrijas pakļautībā integrē trešo valstu valstspiederīgos, bet imigrantu integrēšana un Nac. Integr. fonds kopš 2011. gada jūnija esot nodots Iekšlietu ministrijas pārziņā
    http://www.mfa.gov.lv/lv/Arpolitika/integracija/
    Kura ministrija un par ko ir atbildīga?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    cheszz > Kaspars Špūle 03.02.2013. 22.31

    Lomu spēle: Kā es iepazinos ar kaimiņiem.

    Labais :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Kaspars Špūle 03.02.2013. 23.06

    nevaru taja Ls 14 000 majaslapa atrast vinju Ls 2000 logo.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Kaspars Špūle 03.02.2013. 23.10

    Tante Sidra – tas logo vienkārši ir labi ieintegrēts.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Kaspars Špūle 03.02.2013. 23.17

    ka potenciāli integrējamais iegāju mājas lapā. Izvēlējos krievu valodu, skatos “О Латвии”. Stāv links uz http://latvia.lv/. skatos to linku, izvēlos krievu valodu. redzu sadaļu “Развития Технологий в Латвии” (ir kļūda uzrakstā, bet nu labi, nav nāvīgi).

    Pēdējais ieraksts sadaļā – 1960 г. В лаборатории Академии наук Латвии создан электронный калькулятор.
    Viss…
    Bet zemāk ir kāds links http://www.i-mantojums.lv, iegāju. krievu valodā nav, vēl izstrādē, vēru vaļā angliski…sadaļa Chronology. Pēdējais ieraksts “1960

    In the laboratory of Latvian Academy of Science an electronic calculator is built”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Kaspars Špūle 03.02.2013. 23.19

    Kāds var pārtulkot uz latviešu valodu?
    Принимая во внимание тот факт, что, согласно принципам интеграции, интеграция является двунаправленным процессом, поэтому обе участвующие в процессе стороны должны быть готовы и открыты к процессу, связанному с интеграцией иммигрантов в обществе, поэтому деятельность Национального центра интеграции является значительным шагом как в выполнении международных обязательств, так и в национальном масштабе, выполняя задачи прямого посредника интеграции.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 04.02.2013. 00.40

    TanteSidra. Pinīgi piekrītu, bet, ja šis birojs nebūtu organizēts, vai nesekotu pārmetumi, ka NA nepilda valdības uzdevumu? Tu taču nedomā, ka Grende to pati izdomāja. Vilks taču pārbaudot katru piešķirto santīmu:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Edzs 03.02.2013. 20.38

te shis temas vel nebija, tadelj biju ierakstijusi blakus topika:
vai skatijam “Neka Personiga”?
sizhets – Latvijas Nacionalas Integracijas Centrs, jaunradita strukturvieniba zem Kulturas Ministrijas par 430 000 Ls integres 300 viesstradniekus, – krievus, baltkrievus, ukrainjus, tas ir vienu integretu dabusim par 1433 Ls.
tika intervetas 2 Centra vadoshas darbinieces, Kleinberga teica ka par naudas apjomu nevajag brinities, integracija ir smalka lieta kas dargi maksa.
otra vadosha darbiniece Vecenane stastija ka Integracijas Centra Vecriga strada 17 darbinieki, sniedz visadus padomus tiem kas neko nesaprot, ja vajag sariko tiem psihologu konsultacijas un iztulko visadus nesaprotamus tekstus.
nosleguma runaja Grende, ta teica ka nav par ko satraukties jo viss ir kartiba – Kulturas Ministrija vienkarshi turpina iedzivinat iepriekshejas ministres uzsaktas integracijas tradicijas.

+5
-1
Atbildēt

0

buchamona 03.02.2013. 20.36

Izlasīju ziņu par integrācijas centra izveidošanu un man šobrīd ir skaidrs, ka Grende kaut ko atkal ir ” salaidusi dēlī”, aizdomīgi tēriņi utt, kā jau parasti :) Bet tas arī ir viss, laikam tāds ir raksta mērķis. :)

Lai gūtu objektīvu bildi par doto tēmu, rakstā būtu jābūt iekšā tāmei. Tieši cik lieli līdzekļi ir tērēti pamatlīdzekļu iepirkumam, kas ir vienreizējs naudas ieguldījums un, kas tieši ir nopirkts. Cik lieli līdzekļi tiek tērēti telpu uzturēšanai – īre, komunālie pakalpojumi utt. Būtu lasītājs jāiepazīstina ar mācību plānu, kas tur ir iekšā, mācību spēki, algas utt
Ja ” uz sitiena” žurnālisti sev vajadzīgo info nav varējuši iegūt, tad bija jāpiedarbojas pie šīs problēmas, līdz bilde gatava un tad tikai viss “jālaiž gaisā”, bet tagad atkal – kā jau parasti. Netaisos te nevienu aizstāvēt, nedz ” pelt” :), jo pagaidām jau nav iemesla, jo nekas nav skaidrs. Pati par sevi integrācija, protams, tā ir vajadzīga lieta :)

+5
-5
Atbildēt

15

    Aivars Krauklis > buchamona 03.02.2013. 21.57

    Tāme stingri ņemot, būtu garš dokuments, ko avīzē neieliksi. Raidījumā rādīja kaut ko līdzīgu „koptāmei”, pavirši skatoties, atceros, ka sajūsmināja nieka Ls 2000,0 logo izstrādei. Skaidrs, ka bez pieklājīga logo nekāda integrācija neiznāk.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.02.2013. 22.10

    J.Biotops. Ko mēs abi saprotam no mākslas? :)) Varbūt ne visu tāmi, taču ziņas ” radītājiem” vajadzēja ” uzkomponēt” skaidru bildi, kura nostājas lasītāja acu priekšā. Nav jau runa par šo ziņu vien. Es esmu pietiekoši daudz redzējis žurnālistu radītus materiālus, par tēmām kurās orientējos un tādēļ esmu pamanījis cik dažreiz ” savdabīgi” tiek traktētas lietas, jeb arī to, ka autors vnk nepārzina tēmu

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 03.02.2013. 22.19

    j. Biotops. Ja kas, tad logo tik arī maksā. Ja nav integrācijas, būs logo:)
    Šī summa lielu skādi nenodarīs /tādas manuprāt var sameklēt ne vienu vien/, paskatīsimies, cik izmaksās nodokļu maksātājiem Liepājas metalurgs. Lipmanis vairāk kā gadu rakstījis vēstules tiesībsargājošām iestādēm, lai pārbauda notiekošo uzņēmumā, bet tikai tagad sākas runas par neatkarīgu auditu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    cheszz > buchamona 03.02.2013. 22.25

    Mājas lapai bija pāri Ls 13000- tas ir ļoti daudz.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 03.02.2013. 22.32

    tonijs – nuuu vai tad nezinam ,ka eksistē “otkati ” ? :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    cheszz > buchamona 03.02.2013. 22.34

    Ino “paskatīsimies, cik izmaksās nodokļu maksātājiem Liepājas metalurgs”.

    Apmēram tikpat, cik zelta Gaismaspils sadārdzinājums. Ak mēs nabaga nodokļu maksātāji :(

    http://www.diena.lv/latvija/zinas/gaismas-pils-projekta-kopejas-izmaksas-visticamak-sasniegs-200-miljonus-13985038

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > buchamona 03.02.2013. 22.37

    Klusais- Diemžēl tā tas arī izskatās. Zinu, jau ka eksistē, bet vienmēr jau gribas cerēt, ka ir arī godīgi ļaudis un darījumi. Par to integrāciju- nez, kā to pārbaudīs, vai attiecīgais cilvēks ir integrēts vai nav?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 03.02.2013. 22.39

    klusais. Nu ko tad gaidīt? Vai tikai Lapsam jāsūta iesniegumi KNABAM? Uz priekšu tiesiskuma koalīcija, samaliet miltos tos nolādētos nacionālistus:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 03.02.2013. 22.43

    jā, es arī meklēju to mājaslapu, bet vēl viņa nav palaista.
    J.Biotops teica: “…Ls 2000,0 logo izstrādei. Skaidrs, ka bez pieklājīga logo nekāda integrācija neiznāk.”
    bez Ls 14 000 māksliniekam priekš mājaslapas tik solīdam kantorim nekāda integrācija nesanāktu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > buchamona 03.02.2013. 22.55

    Ino – ir man neliels priekšstats par logo cenām, bet dziedājums, ja uzmanīgi lasījāt, bija par ko citu. Un vēl – šaubos, vai izsaimniekošana Liepājas Metalurgā var attaisnot bezgalīgu tūtiņdreijeru iestāžu cepšanu, pat tad, ja katra no tām izmaksā lētāk.
    Joprojām domāju, ka no paša nepelnītas naudas finansētam kantorim, kurš vēl nav neko no sev uzdotā padarījis, profesionāli taisīts logo nav pirmā un pat ne trešā vajadzība. Tas pats attiecas uz mājas lapu.
    Kad man pierādīs, ka ar logo uz veidlapas integrēts par trim baltkrieviem un vienu mori vairāk, varbūt pārdomāšu. Tiesa, kā to „integrēšanu” izmērīs un fiksēs, arī vēl nezinu. Tumsons.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > buchamona 03.02.2013. 22.59

    lno – nu neuztver to personīgi :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 03.02.2013. 23.02

    Hm, ļoti interesanti. Tikko kāds raksts par iespējamo korupciju RD, tad uzreiz visiem viss ir skaidrs. Tikko kāds raksts par savējiem – vajag tāmi, vajag analīzi, maz objektīvas informācijas:))

    Un pēc tāds liels izbrīns – a ko tie SC vēlētāji pret saviem politiķiem tik nekritiski! Nu kā kāpēc – gaidām taču tāmes un pamatojumus:)))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 03.02.2013. 23.05

    Šī summa lielu skādi nenodarīs /tādas manuprāt var sameklēt ne vienu vien/, paskatīsimies, cik izmaksās nodokļu maksātājiem Liepājas metalurgs.
    ========
    bet re kur arī ir atbilde:) nevajag vienu projektu par 5 mio LVL, tas krīt acīs, labāk 10 pa 0,5 mio LVL, jo “Šī summa lielu skādi nenodarīs”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 03.02.2013. 23.49

    lno: “…Ja nav integrācijas, būs logo..(..)..paskatīsimies, cik izmaksās nodokļu maksātājiem Liepājas metalurgs…”
    ~~~~~~~~~~
    būs logo būs integracija, normāli, – utrom djengi večerom stulja, večerom djengi utrom stulja..
    Jaunzeme-Grende vēl daudz muļķības sastrādās, skatoties uz viņu un Dombravu mēs nevispārinam un nespriežam par visu NA.
    es kad TV redzēju to Zaharjinu kas atbraucis valdību reketēt nopriecājos ka sarunās ir klāt augsts policijas virsnieks Ķuzis, – varbūt uzliks tam maitasgabalam rokudzelžus. žēl, tas nenotika bet iespējams ka process ir zem kontroles.
    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/107927/grutibas-nonakusa-liepajas-metalurga-sefs-zaharjins-rikos-verienigu-balliti
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/liepajas-metalurga-ipasnieks-zaharjins-sodits-par-valsts-valodas-nelietosanu.d?id=43019636

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 04.02.2013. 00.06

    TanteSidra. Mani saniknoja NA balsojums par valsts kontrolieri, Dombravas “īpašais” viedoklis euro balsojumā, agrāk Parādnieka aktivitātes, bet šoreiz neredzu par ko šūmēties. Jā, nelietderīga naudas izsviešana, bet vai to tieši var pārmest Grendei, kurai daudz ko var pārmest? Manuprāt tas ir kolektīvs valdības lēmums, bet to izmanto uzbrukumiem NA.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

janis17 03.02.2013. 20.32

Ziņa draņķīga – trūkst skandāla elementa!

+3
-3
Atbildēt

1

    ievuliitis > janis17 03.02.2013. 23.34

    Skandāls un stulbums ir jau iepriekšlikts pašā tādas iestādes eksistencē – nevar, vienkārši nevar ne par kādu naudu integrēt tādus, kas to nevēlas. Doma apvazāta un veca, kāds no gudrajiem igauņiem to jau sen ir teicis. Tikai mūsu un Eiropas muļķīšiem (iespējams, ne muļķīšiem, bet veiksmīgii darbību imitējošiem blēziem-viltniekiem) tas vēl nav skaidrs.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 03.02.2013. 20.25

Saskaņiešu utt. un vislatviešu politika, lai arī kāds nebūtu tās kredo, praksē ir
sistēmiski organizēts naids ar kuru var labi nopelnīt!
“Skaldi un valdi” + tagad vēl “integrācija” tā ir vissienesīgākā politbiznesa ideja Latvijā ;) Visu Latvijai/TB/LNNK ar Saskaņas Centru,tā ir sava veida politiskā simbioze,viens otru “baro” ! http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/Politiskais_InJan-1-1.gif

+2
-13
Atbildēt

3

    LAURIS > Agnese Lûse 03.02.2013. 20.43

    Tā ir. Bet VL ir likumīgi tiesīgi tādi būt (jo kas tad tā par sabiedrību bez nacionālistiem), taču SC ir kaitniecība svešā teritorijā

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 03.02.2013. 22.12

    …bet VL ir likumīgi tiesīgi tādi būt.Tikai jautājums uz kā rēķina ? Tas nekas ka KM darbinieku vidējā alga,ja nemaldos ir zem 200 ls (tuvu iztikas minimumam),bet braucam uz Austrāliju,rakstam tautību pasē par vairākiem tūkstošiem latu,veidojam abšaubāmas integrācijas programmas,kuru mērķis ir nevis integrēt,bet paēdināt visus tos,kas piezīdušies pie partijas pupa utt.
    http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/Grende.jpg

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Agnese Lûse 04.02.2013. 07.19

    Neaizmirsti, ka pisenieki ir nacionālisti un nu jau piseniece Ēlerte biedē ar krievu lāci un rubli, un šis projekts arī dzimis viņas laikā.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Janis 03.02.2013. 20.19

Tas jau vēl labāk nekā Mr. 20% un Zaķis :)

+5
-9
Atbildēt

14

    dro > Janis 03.02.2013. 20.21

    Un salīdzinot ar Liepājas metalurgu tā ir pilnīga katastrofa:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Janis 03.02.2013. 21.09

    lno – nu tie tantuki TV bija smieklīgi :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Janis 03.02.2013. 21.13

    klusais. Tā nu bija. Nav ko iebilst. Mācību grāmatas iegādātas, tagad sāks domāt, ko un kā integrēt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Janis 03.02.2013. 21.24

    lno – tas stāsts tikai pierāda , ka Grendes kantorī ir tāds pats bardaks kā citur … :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Janis 03.02.2013. 21.34

    Droši vien, bet šis birojs ir pupu mizas salīdzinot ar Liepājas metalurgu.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 03.02.2013. 22.01

    j_zalitis
    Kas attiecas uz mūžīgo grēkāzi, Zaķi, te vēl būs
    http://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=7703

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Janis 03.02.2013. 22.27

    lno – es saprotu ,ka rīvē kanti…. , bet mēs te par Grendes brīnumiem :) Būs par Metalurgu , tad arī runāsim par Metalurgu :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Janis 03.02.2013. 22.32

    klusais. Kanti rīvē? Diez vai. Grende taču bijusi arī par SC koalīcijā…Vai vairāk nerīvē kanti Štokenbergs kā zaļās enerģijas bīdītājs? Integrācijas birojs taču ierakstīts valdības dokumentos acu aizmālēšanai tāpat kā ši ziņa. Tāds būs vēl daudzas, kuras pametīs, lai publikai nebūtu garlaicīgi. Ja ministrs būtu no Vienotības, Tev taču iebildumu nebūtu?:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Janis 03.02.2013. 23.03

    lno – nu maz Tu mani pazīsti :) :) :) Es jau cik sen esmu bijis pret zaļo subsidējamo enerģiju neatkarīgi no ministriem. Ja mani atmiņa nevil, tad pat ar Betiju par to strīdējos :) … Zaļā enerģija ir politprojekts … , diemžēl… – skan varen labi , bet dzīvē ir pilnīgs piiiiii

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 03.02.2013. 23.17

    klusais
    Vai vispār pret zaļo enerģiju?
    Taču ne jau pret to “zaļo”, TEC no gāzes ražoto, no kuras rauš miljonus miķelsoni un žīguri.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Janis 03.02.2013. 23.32

    klusais. Jauki, ka esi pret zaļo enerģiju. Es neesmu pret, bet, ja kāds to vēlas, lai dara bez valsts palīdzības. Toties atceros, kā aizstāvēji Štokenbergu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Janis 03.02.2013. 23.37

    lno – Štokenbergu ? Kādā sakarā ? Ne taču zaļās enerģijas … Vari atgādināt ?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Janis 04.02.2013. 00.26

    klusais. Aizstāvēji taču Štokenbergu pret Lapsas uzbrukumiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Janis 04.02.2013. 00.45

    lno – ja tas bija PV sakarā , tad zinu kapēc …. Bet Štokijs pēc būtības ir maita … Arī PV sakarā, taču tas nemaina manu viedokli , ka iepirkums bija jādeletē … un tur viņš visu sadarīja pareizi ( kaut gan pats gribēja uzvārīties :) )

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 03.02.2013. 20.18

Es jau ar savējiem saderēju, ka šī tēma būs pirmā šovakar. Interesanti, vai pietiks dūšas pieminēt tēmu arī par Bordāna iecerētajām reformām?:)

+6
-4
Atbildēt

7

    Janis > dro 03.02.2013. 20.23

    Rakstu izlasīju. Tā arī nesapratu, kāds te Bordānam sakars.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.02.2013. 20.26

    Tas, ka nesaprati, nav nekāds pārsteigums:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 03.02.2013. 20.45

    lno, es ari nesaprotu kapec mums 200 krievus par 140 000 Ls vajag integret un to ari blakus topika “Krievijas paranoja un slazdi” ierakstiju, kopija te ari apaksha.
    manis pec lai vinji staiga neintegreti. kas vispar ta par gatavibas pakapi – “integrets”? par ko maksasim? ar ko tads atshkjirsies no neintegreta? vai savadak uzvedisies?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.02.2013. 21.06

    TanteSidra. Nezinu. Labi uzrakstījis Riņķī apkārt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 03.02.2013. 22.08

    > lno
    izlasiju ko rinķī apkārt saka: “…Lai gūtu objektīvu bildi par doto tēmu, rakstā būtu jābūt iekšā tāmei..(..)..Pati par sevi integrācija, protams, tā ir vajadzīga lieta.”
    viņš tātad arī nezina. tā saucamā integrācija ir ieildzis lohotrons, naudas kāšanas veids. laiks atmest ilūzijas, nav tā vajadzīga ne latviešiem ne krieviem, tie no tās baidās kā no kastrācijas un kas skaitās kādreiz integrēti tāpat aiziet mežā kā padomdevējs Berdņikovs jo negrib zaudēt savdabību.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.02.2013. 22.17

    TanteSidra. Integrācija vai asimilācija ir vajadzīga, bet ne jau lūdzoties un pazemojoties, bet skaidri novelkot robežas, kas jāievēro tiem, kuri šeit vēlas dzīvot. Pagaidām ir tā, kā ir – maskarāde.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dro 04.02.2013. 01.38

    Nē, tieši tā, lūdzoties un pazemoties ir tā labākā integrācija, jo tā ir visefektīvākā. Bet problēma ir tā, ka jūs esat par maz lūgušies un zemojušies. Tāpēc arī esat sodīti: tā otrā kopiena nevēlas ar jums integrēties. Es redzu, ka jūs tādēļ esat sarūgtināti un pārdzīvojat. Bet ko lai dara, ja jūsu sarunu biedri nevēlas jūsu kompāniju, tad jums ar to ir jāsamierinās.

    Bībelē taču ir teikts, ka ja jūs esat sisti par labu vaigu, tad pagrieziet arī krieso vaigu labākai simetrijai. Bībele sliktu nemācīs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam