Kāpēc jāpārvar bailes no LTV un radio laulībām

68

Komentāri (68)

Egita 13.01.2013. 03.27

interesanti veidojas cilvēku priekšstats par 42 mil. vērto projektu,ja neiepazīstas ar citu valstu un žurnālistu viedokli.’
ceturtai varai liels spēks…

+1
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Egita 13.01.2013. 11.22

    ——-rujienasmetals ‘(..)
    ceturtai varai liels spēks…’
    ==============================================================================
    To ‘lielo spēku’ vajag prasmīgi izmantot, tad ‘pirmās varas’ spēks augs griezdamies. Ir mums pašiem labi piemēri, kā vajadzīgo priekšstatu veidoja ‘dziesmotā jampadrača’ 1988. – 1991.gg. laikā pašu ļaudis:

    ‘ Latvijas TV — jauns raidījums ‘
    «Padomju Jaunatne», 1988. gada 30. janvārī, Nr. 21

    Ja ieslēgsit televizoru rītvakar, svētdien, pulksten 21.40, ar jums pirmo reizi sasveicināsies jaunais Latvijas TV raidījums «Labvakar!».

    http://www.barikadopedija.lv/raksti/622701

    0
    0
    Atbildēt

    0

Egita 13.01.2013. 03.18

interesanti ka portālā Politika.lv ir intervija ar Zviedrijas radio vadītāju,kurš pārliecinoši izklāstijis pilnīgi pretēju viedokli.
iespējams tie kas izlasīs šo rakstu,tā arī neuzzinās ka Zviedrija izšķīra savu laulību 1990 gadā???!!!!
1990 zviedri no apvienota mēdija tv un radio kļuva par diviem neatkarīgiem sabiedriskiem medijiem.
…un i netaisās otreiz precēties?
ilze straustiņa ,,Sabiedriskā medija magnētiskā rezonanse”-politika.lv

+1
0
Atbildēt

2

    Edzs > Egita 13.01.2013. 03.36

    rujienasmetals – tev baigi laba kļička, iespaidīgi, ļoti patīk.
    par lietu, – šādi viņi mūs čakarē, kā jau Sūnu ciema iedzīvotājus. es domāju ka ja tāds to saka tad droši ka mums tas nav vajadzīgs, drīzāk vajag to ko tu raksti par pretēju viedokli, tātad pilnīgu atdalīšanos.
    lai tev veicas – rujienasmetals. ))
    ja rakstīsi uz pasūtījumu tad gan ātri noliksim tevi pie vietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anita Gozīte > Egita 13.01.2013. 14.23

    paldies par kļičku.’
    bet kas attiecas uz :rakstīt uz pasūtījumu…
    nolikt pie vietas var tikai spēcīga ,,komanda”.vai tev tāda ir?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 13.01.2013. 01.43

man paliek slikti kad šo skandināva ģīmi ieraugu, uz tekstu tikai pēc tam skatos, šoreiz: “Kāpēc jāpārvar bailes no LTV un radio laulībām”. . . .

0
-1
Atbildēt

0

Anita Priede - Pried 12.01.2013. 16.45

Mans kolēģis savā laikā stažējās Francijā, kur vienā mājā (“pateicoties” vadības ambīcijām) bija divas augstskolas.
TV un radio ir īslaicīga parādība, kādas ne reti ir novērotas tehnoloģiju attīstībā, bet vienīgais (vadošais) piegādes veids būs internets.
(Ne tieši par radio un TV, bet līdzīgu pāreju ir rakstīts “Tīklagalvas un zvanagalvas”: http://odo.lv/Training/NetheadsBellheads .)
Diemžēl, pie mums to, ar cik “ideoloģiskām cepurēm” to vadīs, būs atkarīgs no ambīcijām un politikas, nevis praktiskiem apsvērumiem…

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 12.01.2013. 12.33

Kāpēc jāpārvar bailes no LTV un radio laulībām
______________

Vai”t šie…eee…. vislaik dzīvuo celibātā?

+1
-1
Atbildēt

0

Anita Gozīte 12.01.2013. 03.23

ceru šajā portālā tuvākā laikā uzrakstīt par saviem piedzīvojumiem un sarunām ar vienu no NEPLP dalībniekiem.

+1
0
Atbildēt

0

Anita Gozīte 12.01.2013. 03.18

interesants tas soma piemērs par laulības ceremoniju -atgādina trauksmainu rietumu kristietības sludinātāju.
bet uz jautājumu tā arī neatbildēja….

+1
0
Atbildēt

0

Anita Gozīte 12.01.2013. 03.10

pietiktu ja neplp konsultants atbildētu –kāds sliktums no neapvienošanas.
pietiktu ja būtu atbildēts uz pēdējo žurnālistes jautājumu–kāds labums no apvienošanas.

+3
0
Atbildēt

8

    ligakalnina > Anita Gozīte 12.01.2013. 09.10

    Lielu finanšu plūsmu kontrole, daudz jaunu nod. maksātāju apmaksātu darbavietu partiju biedriem, utt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Anita Gozīte 12.01.2013. 11.12

    ———
    ‘(..)skatāmies Somijas modeli. Un tas izrādās ļoti piemērots Latvijai. Somija arī ir Baltijas jūras reģiona valsts un tai arī ir līdzīga vēsture, taču, kas ļoti svarīgi, – somi ir ļoti pragmatiski, ne ideoloģiski orientēti cilvēki.’ ============================================================================== Nu, ļoti prātīgas atziņas. Tiešām ir vēlme piekrist – apvienotais sabiedriskais medijs kļūs par sen daudzināto Latvijas ‘Nokia’. Kurš te netic, ka vidējais Latvijas pilsonis var būt gluži tāds pats, kā vidējais Somijas? Ja vēl izdotos konsultantus no Somijas ne tikai uz noteiktu laiku piesaistīt, bet arī patstāvīgā darba jaunajā medijā iesaistīt – tad jau gan saplūšana ar ES ‘kodolu’ noritētu sekmīgāk (Reverta/Parex piemērs)
    http://www.pietiek.com/raksti/revertas_gviljams_izspruk_no_soda_par_valsts_valodas_nezinasanu,_stradajot_valsts_uznemejsabiedriba.
    Eh, būtu izdevies Latvijā iecerētais pasākums ar Somijas robežsargiem pie Krievijas robežas – , tad šodien par kontrabandu Latgalē neko nedzirdētu…

    Somijas modelis bez somiem – būs tā jauna anekdote iz sērijas ‘čukča Maskavā’ vai ‘armēņu radio azerbeidžānu radio’?

    ‘Somijas muitnieki tomēr nekontrolēs uz Latvijas robežas’

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/431187-somijas_muitnieki_tomer_nekontroles_uz_latvijas_robezas

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Anita Gozīte 12.01.2013. 11.56

    Savulaik taču robežu kontrolēja privātfirma no Lielbritānijas, bet, Latvijas valstij tas neesot bijis izdevīgi – nevarēja to uzpirkt un vest kontrabandu, tāpēc to ātri likvidēja, un patreiz kontrolē mūsu pašu bāliņi, kas sev Latgales un Krievijas pierobežā sacēluši īstas muižas, nemaz jau nerunājot par to, ko no tādas kontroles iegūst Rīgas kungi, kas ir īstie robežas saimnieki un peļņas guvēji.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Anita Gozīte 12.01.2013. 12.14

    ——–
    Savulaik šodienas varenajiem demokrātiem saprātīgi cilvēki pat sērkociņu nepārdeva:

    ‘ Kad gāju uz veikalu, pārdevējs paskatījās uz mani un teica: ahā, tu esi ienaidnieka bērns, es tev sērkociņus nedošu, tu kaut ko vari nodedzināt. Un tie, kas tā runāja, bija latvieši, nevis kaut kādi no Krievijas atbraukušie. ‘

    http://nra.lv/latvija/politika/48360-intervija-ar-andri-berzinu-latvija-grimst-jarikojas.htm

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Anita Gozīte 12.01.2013. 12.15

    Andris. Paskaties, cik labs produkts iznācis no RTVi un Ehomoski sadarbības. Manuprāt plusu ir vairāk. Protams, ja jau mediju veidos, lai būtu vairāk priekšnieku vietas, tad labāk nevajag.
    Vakar mani aizkustināja žurnalistu uztraukums par piešķirtajiem 30000 euro ieviešanas propogandai. Par šo naudu taču neviens nav prasījis euro atbalstīt, bet valdībai ir tiesības uz savu viedokli tāpat kā žurnālistiem. Kas traucē LTV1 savākt kompetentus euro noliedzējus?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Anita Gozīte 12.01.2013. 12.30

    ——- ‘– Esmu mācījies klasisko ekonomiku. Un tā māca: tu nedrīksti aizņemties vairāk nekā pusi no tā, kas tev pieder. Ja tu piekop šo principu, viss ir kārtībā: mazliet iegrožosi izdevumus, tomēr iesi uz priekšu. ‘ A.Bērziņš, Latvijas valsts prezidents ============================================================================== Klasiskā ekonomika, klasiskā demokrātija, klasiskā valsts iekārta (19.gs.), taču Ulmaņlaiki kā neatgriežas, tā neatgriežās, kā arī LTF solītā sociāli taisnīgāka valsts (1989.g. 31.maija aicinājums) – tik attālinās un attālinās…….
    Darbojās 21.gs. ekonomiskie likumi, darbojas, bet ne atzīt, ne apjēgt to atšķirību no augstās skolās mācītās teorijas pat Latvijas ‘gaišāko prātu’ vairākums nespēj un/vai nevēlas.
    ‘Saucēja balss tuksnesī’ gan joprojām dzirdama:

    – Jānis Lucāns: – “Lauku Avīzei” pirms 4. maija un vēlāk, atjaunotās Latvijas valsts laikā, esmu diezgan bieži rakstījis, mēģinot iedzīvināt savu pārliecību par Latvijas ceļu, mainot sociālo iekārtu. Taču Latvija aizgāja pavisam pa citu ceļu, nekā toreiz domājām (???)….

    “Lauku Avīze” un trīs gudri vīri

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=369782:qlauku-avzeq-un-trs-gudri-vri&catid=95&Itemid=439

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Anita Gozīte 12.01.2013. 12.36

    ——–lno ‘(..)
    Vakar mani aizkustināja žurnalistu uztraukums par piešķirtajiem 30000 euro ieviešanas propogandai.’
    ==============================================================================

    PropAgandai – , bet no kāda ‘skapīša’ tā nauda? Kas apmaksās rēķinus (G-24, SVF, ES )? Vieglāk un saprātīgāk būtu piešķirt naudu tiešās demokrātijas atbalstam – sarīkot tautas nobalsošanu/referendumu – , tad Latvijas valsts vairāk tuvinātos Šveices modelim, nevis Krievijā pašlaik valdošajam….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Anita Gozīte 12.01.2013. 14.34

    ” Paskaties, cik labs produkts iznācis no RTVi un Ehomoski sadarbības” – ja, iznācis tiešām labi, bet, tad mums jābūt savam Venediktovam, Ganapoļskim, un pārējiem tāda līmeņa organizatoriem un neatkarīgiem un profesionāliem žurnālistiem, diezin vai taisni tādi tiks aicināti tajā monstrā, ko tagad tur būvēs par tik neadekvāti dārgu naudu, drīzāk, kā jau visur, būs kādi “savējie”, ja tas nebūtu īstais mērķis, būtu pieņēmuši to daudz lētāko koncepciju, kam pamatā bija sadarbība ar neatkarīgiem producentiem, nevis radījuši kārtējo dārgo struktūru ar daudziem birokrātiem un štata darbiniekiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Jeļena Upīte 11.01.2013. 23.41

Es pilnīgi nebaidos no kvalitatīvi nespējīgo LR un LTV apvienošanās. Man īstenībā pilnīgi vienalga ko viņi dara. Mani vairāk uztrauc tie 42 miljoni, kas it kā nepieciešami divu iepuvušu kantoru “apvienošanai”.

+1
0
Atbildēt

1

Līga Lētiņa 11.01.2013. 23.11

kāda velna pēc jāapvieno? uztaisīt par vienu priekšnieku vairāk?
tiem kas murgo par monopolu – tv3 + lnt + tv5 + tv6 + tv3+…..
gitler kaput – ivans maina profesiju – greizais spogulis – vēl kas no krieviem +tv3(bez komentāriem). šitie ir tie , kas naudas pēc muld par nacionālo apraidi. nevajag nekādus krievu kanālus – mums ir zviedri.

+2
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Līga Lētiņa 11.01.2013. 23.34

    ——-

    Jāapvieno tā paša iemesla dēļ, kas bija 1992.g., kad sadalīja. Dimants ar Grūbi ‘mācījās’ bēdīgi slavenās pārbūves/perestroikas laikos – labi redzēja ‘pārbūves speciālistu’ rīcību pēc 1991.g.21.augusta. Kur ta palika tas pirmais aizņēmums G-24 kredīti u.c. Rietumvalstu palīdzība? Kas to vairs meklēs……
    Jāapvieno – , un jāņem tie 22 ‘ļimoni’, – bez bailēm jāņem!

    – ‘(..)42 miljoni latu piecu gadu laikā;(..)
    Aptuveni 47% no minētajām investīcijām varētu segt no pašu ienākumiem, savukārt atlikušo daļu – no Eiropas Savienības un valsts budžeta līdzekļiem.’

    http://www.ir.lv/2013/1/8/jauno-apvienoto-sabiedrisko-mediju-paredzets-izveidot-piecu-gadu-laika

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

3td_biblio 11.01.2013. 15.05

It may be useful to know that Latvian Radio and TV WERE togeteher, they were one organization since the launch of television in 1950s until 1992 when they decided to split apart to become more rational and efficient. Both were happy about this decision!

+4
0
Atbildēt

1

dro 11.01.2013. 14.47

dzeris49. Arī tāpēc Latvijā iespējams tikai valsts, nevis sab. mēdijs.
__________________
Tomēr progress. Gribētos apgalvot, ka 1989. gadā tu neticēji, ka arī Latvijas valsts ir iespējama:)

+8
-2
Atbildēt

2

    ligakalnina > dro 11.01.2013. 15.26

    Saprotu, tu piederi pie tiem, kas var apgalvot jebko, un ir pārliecināti, ka tas ir sinonīms vārdam “zināt”.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 11.01.2013. 21.36

    ——
    Vai tad kāds vēl šaubās par viszinošā premjera V.Dombrovska paredzēšanas spējām?

    – ‘Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (V) uzskata, ka pozitīvi būtu, ja eiro ieviešanas atbalstītāju skaits Latvijā pārsniegtu 50%.
    «Optimāli būtu, ja tie būtu 100%. Valdība dara visu, lai šo atbalstu maksimāli kāpinātu,» žurnālistiem šodien pēc tikšanās ar Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas pārstāvjiem sacīja Dombrovskis.’

    http://financenet.tvnet.lv/viedokli/449635-premjers_gribetu_lai_eiro_atbalstitu_50_iedzivotaju

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

lindukjis 11.01.2013. 14.14

Nevajag neko! Sabiedriskais medijs nevar pastāvēt bez attiecīga finansējuma, bet finansējums nedrīkst būt atkarīgs, ne no attiecīgās “krāsas” valdības “dāsnuma”, ne no reklāmas, ne no abiem kopā, jo kā vienā, tā otrā un trešajā gadījumā, viss būs atkarīgs no politiķu “labestības” vai reitingiem. Sabiedriskais medijs nedrīkst būt politiski atkarīgs un tam nav jābūt atkarīgam no reitingiem. Latviešu (Latvijas) tauta nav šodien gatava maksāt par sabiedrisko mediju, bet, ja tā arī būtu gatava tādam pavērsienam, tad, rēķinot, cik ir Latvijā iedzīvotāju un, neatkarīgi vai maksa tiktu ieviesta, izejot, no TV-aparātu un radioaparātu skaita vai mājsaimniecību daudzuma, nauda, kuru maksātu, ja vien summa nekļūtu “nepanesama”, būtu nepietiekama, lai runātu par kaut cik nopietniem sabiedriskiem medijiem; nevarēsim mēs šajā ziņā sacensties ar somiem vai zviedriem, par BBC, nerunājot. Kas atliek? Aptaujājiet vienkāršos latviešu cilvēkus. Viņus neinteresē “Panorāma”, “100 panta preses klubs”, “Sastrēgumstunda”! Viņi grib pašmāju tingeltangeļus – “Ugunsgrēkus”, “Dziedošās ģimenes/Mirsti ar zvaigzni”, bet, vislabprātāk, tie skatās “brālīgās” valsts produkciju kā “Muhtara atgriešanās 2” u.tml. Kālab mums uztraukties par kaut ko, kas mums nav vajadzīgs, jeb, kas varētu interesēt nelielu, dīvainu, intelektuāli uzpūtīgu minoritāti? Klapējam ciet LTV un pārslēdzam savu TV-aparāta kanālu uz PBK, NTV, REN vai RTR! Taupīsim mūsu cilvēku naudu un gādāsim, lai sabiedrība straujāk integrētos vienā veselumā, kuras vienojošais faktors būtu krievu valoda un bezgalīgi slikta gaume!

+3
-1
Atbildēt

3

    ligakalnina > lindukjis 11.01.2013. 14.19

    Arī tāpēc Latvijā iespējams tikai valsts, nevis sab. mēdijs.
    Kamēr finansējums būs atkarīgs no reklāmas un politiķiem, nekāds sab. mēdijs nav iespējams.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > lindukjis 11.01.2013. 15.34

    Nu jā, es neesmu latvietis, tāpēc man cits viedoklis. Bet es ļoti bieži skatījos “Kas notiek Latvijā”, daži raidījumi bija tiešam labi un tur tiešam bija viedokļu daudzveidība.

    To topošo sabiedrisko mēdiju vēl nezinu, vai skatīšos, viss atkarīgs, ko rādīs. Ja stāstīs par okupāciju un atreferēs valsts integrācijas programmu, ka man jāpieņem latviskums, tad neskatīšos.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    nefratete > lindukjis 11.01.2013. 17.56

    dullaisdauka, manuprāt ļoti kļūdies. Tieši tāpēc, ka televīzija rāda visas šīs idiotiskās ziepenes, šovus un ugunsgrēkus, televīzijai samazinās skatītāju skaits. Pirms desmit gadiem, es skatījos Panorāmu un vēl šādus tādus raidījumus. Tiklīdz mūsu TV sāka stāvgrūdām rādīt šos murgus pārtraucu skatīties TV. Vispār. Šobrīd neesmu TV skatījies divus gadus. Un ar neesmu skatījies es gribu tekt, ka šos divus gadus man TV mājās krāj putekļus un ir ticis ieslēgts burtiski vienu reizi – biju saslimis un galīgi nebija ko darīt.
    Un ja šis jaunais medijs spēs veidot jaunus raidījumus esmu tikai par. Bet sākt vajag nevis ar 40 miljonu piešķiršanu mistiskam apvienošanās projektam, bet ar to, ka šis jaunais medijs tiek veidots no jauna, nevis sagāžot kopā visus vecos LTV kadrus un cerot, ka nu tikai būs ķīseļa upes un 90% reitingi. Latvijas televīzija ar savu divdesmit stāvu monstru Zaķusalā, kura uzturēšana apēd visu LTV budžetu tieši tāpat apēdīs visu jaunā apvienotā medija budžetu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 11.01.2013. 14.05

Ļoti asprātīgs un precīzs viedoklis par Krievijas TV, un par visiem tiem, kas tur ir no rīta līdz vakaram uz tā ekrāna, tāpēc pārkopēju, Latvijā ļoti daudzi to visu skatās un ir par to sajūsmā:
«Раз в год я смотрю телевизор – на новый год. Бывает, что несколько дней к ряду. И то ли я в этот раз был трезвее обычного, то ли еще что приключилось, но почудилось мне, что такого лютого г…ца не было никогда. Удивительно даже не наличие одних и тех же «ходячих мертвецов» на всех каналах, а вот какой-то особенный цинизм в их подаче.

Я поясню. Мы уже привыкли к тому, что каждый год в нашей стране начинается с одного и того же набора страшных, плохо подтянутых рож, которые были древними еще в моем детстве. С надеждой Бабкиной, яростно отплясывающей в компании трех десятков своих клонов, с прошлых, настоящих и будущих мужей Аллы Борисовны, с… – ну, собственно, что перечислять, вы сами все знаете. В общем, ко всему этому мы привыкли.

Но раньше все же старались сюжет придумать какой-то, тему задать, проявить чуток фантазии. Не то сейчас. Сейчас они все сидят в зале за столами, жрут и пьют. Потом, по очереди, выползают на сцену и пересказывают мировые песенные хиты своими словами. А за новогоднее настроение отвечают тонны китайских блесток и конфетти, вываливаемые сверху, – все, весь сценарий. Три дня подряд жрут и пляшут, пляшут и бухают, поют, ржут, пляшут и бухают – на страх врагам и зависть злопыхателям.

И подумалось мне, что этот копец все же не с проста. Он точно не ради рейтингов. Тогда – зачем? Думаю, это такой заключительный аккорд в крышку гроба хипстеров и прочих «сердитых горожан» – выборы, «Госдура», инициативы, людоедские законы, посадки, а в завершении – катарсисом – новогодний концерт. Сидит такой представитель враждебно-креативного класса, видит по телевизору Елену Воробей и понимает, что народ действительно искренне поддерживает Путина, и голосует за «ЕдРо». Потом слушает Валерию и осознает, что такой народ с удовольствием скорее убьет сироток, чем отдаст их американцам. Потом натыкается в сотый раз на Максима Галкина и ужас одолевает его, – потому что у страны нет будущего.

А в перерывах – реклама. В прайм-тайм 1 января, между Басковым и Долиной рекламируются подгузники для взрослых – несколько раз. То есть, почитатели их талантов уже и под себя ходит – ссытся и срется, не отходя от телевизорa.

«А в это время простой рабочий из далекой провинции смотрит на весь адский трансвеститский шапито и думает: совсем они там офигели, в своей Москве, хипстеры белоленточные? Сами какую-то дикую фигню любят, так еще нам ее же по телевизору показывают

Народ для них – мифическое, кровожадное божество, которое нужно непрерывно кормить г***м, чтобы оно не пожирало своих детей. Божество-то мифическое, но г***о очень даже настоящее. Но все это – морок. Наведенное сновидение. Не верьте тому.

Когда спадут злобные чары, и все эти клоуны запрутся внутри Останкино, не осмеливаясь выйти на солнечный свет, и исчезнут из нашей жизни. Появляясь раз в году в новогоднюю ночь, и только в телевизоре, откуда будут шипеть в бессильной злобе, а мы назначим на эту дату наш собственный Хэллоуин и дети наши, отправляясь в поход за конфетами, будут наряжаться в Аллу Пугачеву, Софию Ротару и Филиппа Киркорова – вместо вампиров, ведьм и прочих Бэтманов.

+1
-2
Atbildēt

4

    Egitazz > ligakalnina 11.01.2013. 16.00

    neizskatās, ka autors tiešam redzēja visu kanālu piedāvājumus. Jā, lielākoties tie ir koncerti. Bet ne tādā līmenī, ka šī gada Blaumaņa mistērija, kur bija ārzemju hiti.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 11.01.2013. 17.36

    Neskatījos ne Blaumaņa mistēriju, ne arī Krievijas kanālus, bet tas, ka visi tie kirkorovi un galkini tur uz visiem ekrāniem no rīta līdz vakaram, tas ir fakts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 12.01.2013. 16.03

    dzeris49
    ====
    “книгу не читал, но осуждаю”?:)
    Galkinu starp citu neredzēju. BEt kas tā izbrīna autoru, ka katrs kanāls mēģina uz vienu no skatītākiem pasākumiem aicināt šī brīža populārākus cilvēkus?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 12.01.2013. 16.39

    Galkinu esmu redzējis, tāpat, kā visus pārējos, neesmu redzējis šo konkrēto raidījumu, bet, nu jau gadus 15, vismaz, pa visiem kanāliem rāda tos galkinus – babkinas, un tev vēl neapnika uz viņiem skatīties?
    Jā, viņi ir populāri, bet, vienkārši tāpēc, ka viņus no rīta līdz vakaram tur rāda, Putins arī populārs, jo visu citu “močī” jau iedīglī, toties viņu rāda un slavē no rīta līdz vakaram, nemaz nerunājot par to, ka drīkstētu pakritizēt, dabiski, iet runa par galvenajiem kanāliem, ir jau doždj, soveršenno sekretno, kur to dara, bet, cik tad to skatās?
    Kas, Krievijā nav talantu, 20 gadu laikā neviens nav parādījies, kas varētu sastādīt konkurenci šiem te 20 cilvēkiem?
    Principā, man viņi visi pie vienas vietas, es to “popsu” vispār neskatos, ne krievu, ne latviešu, dabiski, reizēm, spiežot pogas, kaut ko jau uzslēdzu, un tas viss ir tik vienāds, bezsaturīgs un negaumīgs, ka vēmiens nāk, Ševčuks vai, kaut vai, Makarevics man daudz tuvāki, un visu pārējo tas komentāra autors jau pateicis.
    Kaut, saprotams, gaumes ir dažādas, citam patīk Kirkorovs vai Kobzons, citam Visockis vai Ševčuks, un tāpēc vieni nav sliktāki par citiem.
    Personiski man ir visi Visocka, visi Vizbora, visi Okudžavas, J. Kukina, un vēl dažu krievu “bardu” ieraksti, un pārsvarā, tos arī klausos fonā, ja runā par krievu mūziku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 11.01.2013. 13.42

Man īsti nav skaidra loģika- ir Latvijā, piemēram tāds iestādījums kā Konkurences Padome. Viena no lietā ko KP pārbauda – ir antimonopola principu ievērošanas. Te Latvija atklāti dara pretējo – taisa monopolo mediju.

Otra lieta- NEPL domājot par saulaino nākotni, absolūti nedara to, kas tai būtu jādara šodien un tūlīt saskaņā ar NEPLP nolikumu – kontrolēt mediju darbu. Nedarīšana nu jau ir novedusi pie masveida žurnālistu aizplūšanas no LTV. Līdzīga situācija gadiem turpinās Dienā. NEPLP klusē kā partizāņi..

Bez tam viena no jaunā mediju funkcijām – ir apvienot un koordinēt mediju darbu – tātad tas pats, kam domāta NEPLP. Man joprojām nav skaidrs kāpēc NEPLP to nedara, bet taisa jaunu mega dārgu struktūru tā vietā. Nu pieņemiet vēl divas jaunas sekretāres, ja paši nespējat!
Piekrītu Džera komentāram par sašķelto sabiedrību un tāpēc sabiedriskā medija neiespējamību. Tajā pašā laikā ir viennozīmīgi skaidrs par valsts mediju nepieciešamību. Un tas ar Somiju nav salīdzināms. Valsts mediju, kas nelēkā pēc komercreklāmām un darbojas valsts interesēs.

Es jaunajā NEPLP redzu tikai tendences tērēt nodokļu maksātāju naudu. Mani nepārliecina saulainās tāles vīzijas, es gribu, ieslēdzot televizoru, saturīgus vai izklaidējošus raidījumus šodien!

Es neskatīšos un neklausīšos jaunu vienoto mediju, es skatīšos vai klausīšos interesantu raidījumu, neatkarīgi no tā, kas to raidīs. Tāpēc tas, ne birokrātisku struktūru taisīšana, būtu spēka pielikšanas punkts, pie kam jau šodien.

+5
-5
Atbildēt

5

    dro > Ieva 11.01.2013. 14.03

    Ķīps. Te Latvija atklāti dara pretējo – taisa monopolo mediju…Piekrītu Džera komentāram par sašķelto sabiedrību un tāpēc sabiedriskā medija neiespējamību. Tajā pašā laikā ir viennozīmīgi skaidrs par valsts mediju nepieciešamību.
    _____________________
    Nu gan putra galvā:) Kāds apvienotā medija monopols, ja pastāv milzums privāto mediju, kuru ievērojams daudzums noskaņoti pret LV? Vai antimonopolu likums prasītu BBC radīt BBCcontra? Ko nozīmē sašķelta sabiedrība? Tā ir sašķelta viedoklī par un pret Latvijas valsts neatkarību, protams, ar daudzām niansēm. Tikai ezis var nesaprast, ka valsts MM nozīmē valdības varu par MM. Back to USSR?:)
    Par izmaksām nespriedīšu – trūkst kompetences.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 11.01.2013. 15.28

    Tā ir sašķelta viedoklī par un pret Latvijas valsts neatkarību, protams, ar daudzām niansēm.
    ===
    un to nianšu ir tik daudz, un tie ir tik spēcīgi, ka neatkarībai ar tiem ir samērā neliels sakars.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ieva 11.01.2013. 15.41

    Ino – Īstenībā jau taisni tu pats arī aizstāvi to valsts mēdiju, tikai, izskatās, pats to neaptver, jo uzskati, ka tam mēdijam jāatspoguļo tikai vienas sab. grupas viedoklis, ja tas mēdijs sāktu pārstāvēt tos 30% SC atbalstītāju, kas arī ir sab. daļa, tu pirmais sāktu protestēt.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 11.01.2013. 18.09

    Uz lno. Demokrātiskā sabiedrībā ir svarīga diversifikācija visos līmeņos, arī valsts. Minimālai konkurence jābūt, kaut vai starp vienas piederības organizācijām. Un pat drīzāk tā, jo valstij nav jākonkurē ar komercstruktūrām. Te ir pretēja tendence. Vai tas tik nesaprotami?
    Otrs -valstij ir jābūt saviem kanāliem, lai komunicētu ar tās pilsoņiem. Runa te neiet par cenzūru vai autoritāru varu. Protams, tas ir svarīgi, bet ne galvenais jautājums. Tieši valsts pasūtījumi, valsts apmaksāti raidījumi utt varbūt pat vairākiem TV vai radio kanāliem būtu jānodrošina, lai radītu veselīgu konkurenci- pretēji monopolistiskam medijam, un nodrošinātu demokrātisko principu ievērošanu. Ar okupācijas laika raidorganizācijām tam nav nekāda sakara.
    Sašķelta sabiedrība to arī nozīmē. Un nav svarīgi vai šķelta no augšas vai sāniem. Sašķelta nozīmē, ka tai nav vienotas bāzes uz kā būvēt kaut ko vienotu. Tieši lielāka Valsts klātbūtne būtu nepieciešama. Tagad bieži vien tā atstāj nevarības un negribēšanas iespaidu (Latvijā raidošo krievisko kanālu propagandas neietekmējamība utt).
    Un tas arī lielā mērā pateicoties NEPLP impotencei, vai gluži otrādi- tendencēm izgudrot “horizontālo taimkodu”
    NEPLP būtu jāizpilda nolikums, jādarbojas tagad un uzreiz, nevis jāzīmē gaisa pilis.

    A par izmaksām. par 42, 43, vai 44 miljonu tērēšanu varētu diskutēt tad, kad būtu vienotā medija nepieciešamības pamatojums

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 11.01.2013. 20.12

    Demokrātiskā sabiedrībā ir svarīga diversifikācija visos līmeņos, arī valsts. Minimālai konkurence jābūt, kaut vai starp vienas piederības organizācijām. Un pat drīzāk tā, jo valstij nav jākonkurē ar komercstruktūrām.
    ____________________
    Kurā traktātā vai uz kura kalendara vāka tad tādas “neapstrīdamas patiesības” rakstītas? Tas nu gan būtu jauki, ja katrs varētu izvēlēties, ar ko konkurēt. Var nodibināt 10 valsts TV, bet ja tās būs neinteresantas, visi skatīsies komerckanālus kā tas notiek šodien, kad TV3 ir ziņas un NP ir populārāki par LTV1 raidījumiem. Tas nenozīmē, ka sabiedriskajai TV jāpāriet uz šoviem vai meksikāņu seriāliem, bet jārada interesanti sabiedriski politiskie raidījumi. Ka tas iespējams, jau pierādījuši gan De Facto, NP un Kas notiek Latvjā. Notiekošais valstī nav atkarīgs no tā, vai valdībai pieder MM, bet gan no tās politiskās gribas. Pēc Kalvīša un Kļockina gribas Kots piespieda aiziet spējīgākos žurnālistus, bet Dombrovskis vada jau 3. valdību un pagaidām nekādi uzlabojumi nav manāmi, bet pie Rīgas skolām Latvijas karogu vietā jau karina Rīgas pilsētas karogus. Tas notiek pateicoties tam, ka faktiski LTV ir valsts TV, jo līdzekļus tā saņem pēc attiecīga saeimas lēmuma, nevis sabiedriskā kā to mēdz dēvēt.
    Vienīgais, kam varu piekrist, ka NELP jārīkojas tūlīt un tagad, bet sabiedriskā apvienotā MM nepieciešamība pietiekami atspoguļota rakstā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 11.01.2013. 12.50

ieintreseto personu viedokli-industrijas parstavi parasti vispar nenem veraa..jo jamaksaa 42 mijonus ls bus nodoklu maksatajiem..bet mediji jau ilgterminaa pieradusi but totalaa intresu konfliktaa

0
0
Atbildēt

4

    dro > janazakovica 11.01.2013. 13.37

    Ja jau varam maksāt par krievu skolām, tad kādēļ gan nemaksāt par sabiedrisku mediju?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 11.01.2013. 14.00

    tikai krievu skolu direktori nepublicee rakstus par to kaa pareizi jadomaa un jadara..bet klusi sez aizkrasnee…

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janazakovica 12.01.2013. 13.05

    Klusi sēž aizkrāsnē? Un audzina pret valsti naidīgi noskaņotus pilsoņus (ar ļoti nelielu izņēmumu)? Tik diža mērķa labad ir vērts klusi sēdēt.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 12.01.2013. 16.36

    pasus krievu skolu sarkanos direktorus audzina krievu sarkanaa preses propogandas masina..krievi ir parak mentali specigi lai latviesi un vinu nozelojemi gaudenaa propogandas masina dominetu par viniem..vnk tas nekad nebus..krievus nevar izskidinat-integeret-partaisit latviesos..patamusto eto nasa pribaltika..

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 11.01.2013. 12.43

Lai varētu būt normāls sabiedrisks mēdijs, pirmkārt, jābūt normālai sabiedrībai, ko vieno, vismaz, kādas kopējas vērtības.
Latvijas sabiedrība sašķelta, pirmkārt, tai nosacīti “latviskajā” daļā, kura ir vienota att. par savas valodas un valsts neatkarības saglabāšanu, par visu pārējo arī stipri sašķelta, un “nelatviskajā”, kuras daļai ir citādāks redzējums uz visu, kas svarīgāks tai “latviskajai” daļai, bet, arī tā “krieviskā daļa” ir sašķelta, nosacīti tādos, kas mīl to Putinu un ir pēc savas pārliecības īsti “sovoki”, un ir opozīcijā praktiski pret visu, kas šeit notiek, un tādos, kas to visu nemīl, un, principā, samērā tuvi tai “latviskās” grupas liberālajai daļai.
Tā ka salīdzināt Latviju ar Somiju, kur, tomēr, sab. ir, vairāk vai mazāk, vienota, ir galīgi garām.
Tad kuras sabiedrības daļas domas vajadzētu pārstāvēt tam sab. mēdijam?
Rezultātā, Latvijā sab. mēdija kā tāda koncepcija vispār apšaubāma ( nevaru iedomāties, ka Latvijas sab. mēdijs sāks atspoguļot “putinistu viedokli, jo, patīk vai nepatīk, arī tā ir Latvijas sab. daļa), un tam, principā, tik un tā jābūt tuvāk “valsts” mēdijam, kas mēģinās ievērot kādu līdzsvaru starp šim grupām, un tam jāmēģina sabiedrību virzīt tanī virzienā, pa kuru iet valsts – rietumnieciskā un demokrātiskā virzienā.
Tai pat laikā, jābūt daudziem neatkarīgiem mēdijiem , kas pārstāv katras grupas viedokli un interses.
Tāpēc visa tā koncepcija, kas paredz veidot jaunu birokrātisku monstru 50 milj. vērtībā, stipri apšaubāma, manuprāt, daudz lētāka koncepcija, kas paredzēja balstīties uz neatkarīgiem producentiem, bija daudz piemērotāka, bet, nu skaidrs, ka Latvijā nekas tāds nevarēja iziet cauri, jo tur būtu nepieciešams daudz mazāks skaits dažnedažādu priekšnieciņu, štata birokrātu, citu darbinieku, kam nav nekāda sakara ar radošu darbu, tā ka lielas perspektīvas jaunu darbavietu radīšanā uz nod. maksātāju rēķina, un arī “apgūt” 42 milj. taču daudz interesantāk, nekā i2 milj.

+3
-10
Atbildēt

12

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 11.01.2013. 12.53

    ——–dzeris49 Lai varētu būt normāls sabiedrisks mēdijs, pirmkārt, jābūt normālai sabiedrībai, ko vieno, vismaz, kādas kopējas vērtības. Latvijas sabiedrība sašķelta,……. ============================================================================== Lai būtu ‘normāla’ sabiedrība, tad nepārtraukti ir ‘normāli’ jāstrādā, jāstrādā, jāstrādā….Kā strādājuši, ko panākuši Latvijas intelektuāļi pēdējos 25-os gados? 31. janvārī vienam ‘dziesmotā jampadrača’ simbolam apaļa jubileja – ir iespēja pārdomāt, objektīvi novērtēt sasniegto.

    Kā LTV līdz 8% reitingam nokrita, ja 1988.g. tas sasniedza vismaz 80% ( mans novērtējums ):
    ‘ Ja ieslēgsit televizoru rītvakar, svētdien, pulksten 21.40, ar jums pirmo reizi sasveicināsies jaunais Latvijas TV raidījums «Labvakar!». ‘

    Latvijas TV — jauns raidījums
    «Padomju Jaunatne», 1988. gada 30. janvārī, Nr. 21

    http://www.barikadopedija.lv/raksti/622701

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 11.01.2013. 12.58

    dzeris. Tad kuras sabiedrības daļas domas vajadzētu pārstāvēt tam sab. mēdijam?
    __________________
    Tu esi aizmirsis kā sauc šo valsti. Tā sabiedrība daļa, par kuru diendienā cepas dzer un vikmaņi, neskatās LTV un neizmantos arī jaunā medija pakalpojumus:)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 11.01.2013. 13.00

    edge – vēl bija ļoti labs rīta raidijums “Rīta bums”, ar Strautmani, kurš, tiešajā ēterī, un ar amatpersonu un politiķu uzaicināšanu, atspoguļoja galvenos iepr. dienas politiskos notikumus.
    Bet, viss, pakāpeniski, panīka, politiķiem neatkarīgi un kritiski žurnalisti bija vajadzīgi kā skabarga pakaļā, un viss turpinās, baidos, ka izmetīs vējā 50 miljonus, un nekas tāpat nemainīsies, jo politiķu mentalitāte jau mainījusies, praktiski, nav.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 11.01.2013. 13.04

    Ino – un kurš strīdas, taisni par to jau es arī rakstu, vai arī komentē, neizlasot tekstu?
    Tikai, tad tam mēdijam arī jāsaucas nevis sab. mēdijs, bet, valsts mēdijs, jo Latvijā nekāds sab. mēdijs vienkārši nav iespējams, vai arī, kā tu to iedomājies – nodokli maksās visa sabiedrība, bet, atspoguļos tas mēdijs tikai daļas sab. viedokli, sab. mēdijam jātspoguļo visas sab. viedokli, valsts mēdijam – valsts viedokli, un, Latvijas gadījumā, tas būtu adekvātāks nosaukums.
    Nu un par ko “cepos” es, Vikmanis, un kas tur vēl, to tev, acīmredzot, pagrūti saprast, ja jau tu uzskati, ka es cepos par prokremlisko sab. daļu, bet, tās ir tavas problēmas.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 11.01.2013. 13.08

    ——–dzeris49:'(..) Bet, viss, pakāpeniski, panīka, politiķiem neatkarīgi un kritiski žurnalisti bija vajadzīgi kā skabarga pakaļā, un viss turpinās, baidos, … ============================================================================== Baidies pat domāt par to, ko sabiedrības vairākums no sabiedriskās TV nevēlas?

    Vajag prof. S.Veinbergas rakstus par Rietumu sabiedrības probļēmam palasīt:

    ‘ Varas aklums, skandālu kairinājums: BBC, CIP šefs un Ulofs Palme ‘

    http://sandraveinberga.lv/2012/11/15/varas-aklums-skandalu-kairinajums-bbc-cip-sefs-un-ulofs-palme/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 11.01.2013. 13.16

    ——-dzeris49 ‘(..)
    Bet, viss, pakāpeniski, panīka, politiķiem neatkarīgi un kritiski žurnalisti bija vajadzīgi kā skabarga pakaļā, un viss turpinās, baidos,..’
    ==============================================================================
    Sabiedrības vairākums – īpaši tās intelektuālā daļa, t.s. elite – NEVĒLAS ne dzirdēt, ne redzēt, ne objektīvi izvērtēt 22-os gados savām rokām un galvām paveikto. NEVĒLAS – baidās, baidās par demokrātijas mītu, tirgus ekonomikus stabilitāti, baidās par ‘veiksmes stāsta’ veiksmīgu turpināšanos….Īstenība (patiesība) pārāk bieži izrādās rūgta, skarba un nepatīkama – , tā kā labāk ‘dziļi nerakt’…..

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 11.01.2013. 13.35

    Kur es esmu apgalvojis,ka visi citādi domājošie ir putinisti. Vairums grib baltslāvu republiku ar Krievijas protektorātu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > ligakalnina 11.01.2013. 13.47

    Nu gan, kāpēc ta nevēlas. Vēlas. No kurienes šādi secinājumi? Tieši revelveržurnālistikas darbi ar dzeltenuma nokrāsu ir tie skatītākie. Tas, ka tiem nav tik plaša auditorija kā ziepenēm vai diletantu šoviem, tikai nozīmē to, ka politiskās un sociālās lietas ne visus interesē

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ligakalnina 12.01.2013. 12.42

    … par ko “cepos” es, Vikmanis, un kas tur vēl,…

    ______________ Vai jūs tur abi(un kas tur vēl) varbūt reiz varētu pabeigt procesu- t.i. “‘izcepties”?

    Citādi- ne wobla, ne desa, ne cūka, ne zuoss- no gada gadā.

    Un nu jau arī- no gadsimta gadsimtā.

    Monumentāli. ….. savā ziņā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 12.01.2013. 15.02

    “Monumentāli. ….. savā ziņā” – tu par tiem makaroniem ar tādu ieskābušu patriotisku mērci, ko tu te nepārtraukti vāri?
    Un kas ar tevi šodien noticis, neesi, gadījumā, apslimis, kur palikusi dežūrasprātība par absintu un ciklodolu?
    Kur problēma, ar pašajūtu viss kārtībā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ligakalnina 12.01.2013. 23.37

    dzeris49 ….. patriotisku…
    ___________________ Dārgais Džeri!

    Vai Tev mamma nemācīja nelietuot svešvārdus, kuru jēgu Tu nesapruoti?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.01.2013. 07.13

    Man mamma mācīja, ka būt patriotam, un muldēt par savu patriotismu, nav viens un tas pats.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 11.01.2013. 12.12

Tas ir jādara pēc iespējas ātrāk komplektā ar nodokli. Protams, nebūs rezultāta, ja medijā strādās cilvēki ar dzimtcilvēka sindromu.

+4
-4
Atbildēt

2

    Sanšains > dro 11.01.2013. 14.16

    Cik dzirdēts un redzēts sakarā ar apvienošanu, daudz kas tur izskatās, it kā pie reformēšanas būtu pielaists Ķīlis – bez plāna, haotiski, nepārdomāti, nepamatoti. Īsi sakot – pašmērķīgi.

    Bet tad jāvaicā – kāds tad ir apvienošanas bīdītāju mērķis? Kāpēc novārdzinātajai televīzijai, no kuras gadiem projām plūst labākie darbinieki, būtu jāpievieno ļoti labi strādājošais Latvijas Radio, kas viedokļu daudzveidībā VIENMĒR ir bijis daudz demokrātiskāks par TV, un arī žurnālistu profesionalitātē pārspēj TV?

    Man, protams, nav īstas skaidrības par apvienotāju mērķiem un motīviem, tomēr izskatās, ka pamatā tur varētu būt šādi divi:
    * tikšana pie lielas naudas apgrozīšanas;
    * labi kontrolējamas struktūras (viena, nevis divas) veidošanas, kas ģenerētu “pareizajai” gultnei piemērotu viedokļu un informācijas plūsmu. Tā teikt, 90. gadu “Diena” – bet šoreiz jau visas Latvijas mērogā.

    Ne velti apvienošanu bīda Ēlerte un Dimants, un atbalsta “Ir”. Un nav šaubu, ka, piemēram, Dimants ļoti labi jutīsies kā lielas mašinērijas relatīvi nozīmīga skrūvīte. Varbūt arī Ločmeles vīram Tjarvem atradīsies kāda vītne, kur tapt ieskrūvētam.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Anita Gozīte > dro 11.01.2013. 18.39

    interesants virsraksts,,Kāpēc jāpārvar bailes…”-šajos vārdos jau norādīts,ka cilvēkiem ir nepamatotas bailes no tik,,progresīvas un nepieciešamas” apvienošanās.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 11.01.2013. 12.08

——- Dita Arāja: ‘Kāpēc jāpārvar bailes no LTV un radio laulībām ============================================================================== Lai ‘sorozīdu’ (tie paši – liberāļi, libretisti, reformisti, pārmaiņu speciālisti, nasing spešali, kažokmetēji, ījabisti) darbošanās būtību labāk apjēgtu:
‘Both the wolves have eaten much and the sheep have not been touched!’

Drosmīgo neprātam slavu mēs dziedam!

0
-5
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > Signija Aizpuriete 13.01.2013. 17.16

    Jau virsraksts maldinošs un liecina par autores iekšējo pasauli:

    “Kāpēc jāpārvar bailes no LTV un radio laulībām”

    It kā stāsts būtu par kādu nevainīgu jaunavu, kurai jāprecas ar nemīlamu, toties bagātu vīrieti, kaut gan viņa labprātā vienkārši lasītu grāmatas.

    Bet stāsts tomēr, krievu klasiķa vārdiem izsakoties, par чудище обло, озорно, огромно, стозевно и лаяй, tātad par gigantisko ņirdzīgo briesmoni ar simtiem mutu, un tās mutes turklāt pastāvīgi un visu laiku uz kaut ko rej. Mūsu gadījumā ir pat divi briesmoņi, kas apvienojas vienā.

    “Kāpēc jāpārvar bailes no LTV un radio laulībām”

    Mēs, skatītāji, gan neesam ne jaunava, ne briesmonis, un mums tās bailes it nemaz nav jāparvar.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam