Ēlerte Rīgas domē nesadarbosies ar Saskaņas centru

160

Komentāri (160)

Sandris Maziks 28.11.2012. 10.26

DikembeSakamoto
SC/GKR skatas vel talak. Vinu skats sniedzas lidz pat z-Korejai, atliek vel tikai Saeima izveidot koaliciju ar ZP.

+2
0
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 28.11.2012. 01.23

Ziemeļeiropā ir lieli, progresīvi nodokļi, sociālais atbalsts un solidaritāte. Latvijā ir regresīvie nodokļi, welfare miljonāriem un konsolidācija nabagiem. Ēlerte – jenotu banānu republikas mērs. Ar šādu nodokļu politiku Vienotībai ir jāskatās uz Urāliem, nevis Ziemeļeiropu.

+1
-7
Atbildēt

0

Agnese Cimuška 27.11.2012. 19.25

SARMĪT,SMAIDI VAIRĀK,nesen LTV ,redzēju ,cik simpātiski izskaties !Diemžel, intervijās bieži jānolaižas līdz ”mazo latvietīšu ”līmenim ,lai visiem būtu skaidrs.

+2
-7
Atbildēt

0

inesite15 27.11.2012. 18.49

“….Ušakovs (SC) veido savu – dažos jautājumos valdības nostājai pretēju – politiku galvaspilsētā. It īpaši tas attiecas uz biznesa saitēm ar Krieviju.”
…………………………………………………………….
…. ” It īpaši tas attiecas uz biznesa saitēm ar Krieviju.”

Ak, Kungs, kas par stulbu populismu un populistisku stulbumu !

BIZNESA SAITES TAISA TUR, KUR TĀS VAR UZTAISīT – pie cilvēkiem, kas grib taisīt biznesu,
abet TUKŠI … NE MALKU CIRST – kāds tam kretinismam būtu ar biznesu sakars ?!?

0
-4
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 27.11.2012. 18.31

——–
Ēlerte Rīgas domē nesadarbosies ar Saskaņas centru.
=============================================================================
Skrūdžs Ventspils domē nesadarbosies ar ‘Latvijai un Ventspilij’-? Jebšu koalīcija kādu jaunu Grīnbergu (Āboltiņu-?) uz Ventspili sūtīs zem ”tanka” gulties?

+2
-4
Atbildēt

0

dzerkaleliva 27.11.2012. 17.05

Pēc vēlēšanām varēs teikt, redz, kāda mums stulba tauta, nobalsoja par pilniem vēderiem, nevis par ziemeļu centra vīziju. Kaut gan jau tagad tas te tiek teikts. Tā teikt zaudējuma sajūta jau tagad visiem mutē, bet toties vīzija ir un intelektuālisms arī ir.
————————————-
Atceros, bija mums viena intelektuāla bankas vadītāja, kas no bankas tieši pirms krīzes asti noziepēja, tāpat, kā labākās avīzes pasaules vēsturē redaktore. Starp citu bija pat nodoms viņu par prezidenti skapēt, to izbujušo baņķieri, nevis izbijušo redaktori.
—————————————-
Tad, lūk, kad bankas durvis aizvērās, tad karjeras sākumā intelektuālā baņķiere ar darbiniekiem matom sarunājās. Droši vien redaktore tāpat, vismaz zemākās algas žurnālistiem Latvijā, labākajā laikrakstā pasaules vēsturē, skatoties no šodienas viedokļa, bija izcils konsolidācijas sasniegums. Tiesa, tas no bankrota avīzi nepasargāja, tas ir no pārdošanas. Tikai nepadomājiet, ka ar valstisko konsolidāciju būs tāpat. Mūs glābs EURO, vismaz tāpat kā grieķus.

+1
-1
Atbildēt

1

lailabidzane 27.11.2012. 15.26

.
Ir lietas, kuras jādara publiski, un par tām jarunā skaļi.
Ir citas, kuras rādīt nevajag, un labāk par tām nerunāt.
Ja tā ir gudrība, tad tāda viņai ir.

Ja kāds jauns uzstādījums varētu nest lielāku labumu, tad vecos var piemirst.
Ja tā ir principialitāte, tad arī tāda viņai ir.

Ja kāda cita atstumšanai no siles der “nacionālais” arguments, tad viņa ir ļoti nacionāla.

Kāpēc tomēr viņa?
Vai tāpēc, ka visi citi ir vēl gudrāki, principiālāki un nacionālāki?
Vai tāpēc, ka mīnusi atkal būs pietiekoši, un katrs sapratīs uz ko izgāšanos norakstīt?

+1
0
Atbildēt

0

Agnese Cimuška 27.11.2012. 15.18

Kāda apbrīnojama ”latviešu viensētnieku ”politika ,kā no partijām ,tā komentētājiem !Lai tik varētu kāda cita kauliņu pasūkāt.Vai tiešām nav iespējams visām latviskām partijām kandidēt zem viena saraksta?Tad arī būtu redzami visi + vai -.Par S. Elerti esmu pilnīgi pārliecināta ,ka viņa ar savu dzelzs gribu tiktu galā ar dažu labu ”vīriņu”. Kam gan karalim ir galms,kuram praktiski jāstrādā?

+8
-2
Atbildēt

2

    mariam > Agnese Cimuška 27.11.2012. 17.00

    Tas jau diezgan degradētu pašu partiju sistēmas būtību – partijām tomēr jāvienojas un jāsadarbojas būtu balstoties uz programmu un ideoloģiskām, ne etniskām nostādnēm. SC un Vienotība jau ir tādi piemēri, kurus kopā vieno vienīgi vara, nevis kopīga ideoloģija un vērtības. Vienīgā partija, kas tik ļoti pārspīlēti to latviskumu uzsver, ir NA – ap tiem tad būtu jāvienojas? Un par ko tad balsot tiem vēlētājiem, kurus interesē Rīga, bet neapmierina NA “latviskums” – tiem tad automātiski par Ušakovu-Ameriku jābalso?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    nefratete > Agnese Cimuška 28.11.2012. 03.37

    Saeimas vēlēšanās es par NA nobalsoju vadoties pēc Dienas publicētajām politiķu atbildēm uz jautājumiem par ekonomiku. NA bija vienīgā, kura atbildot uz jautājumu “vai ir jādod valsts nauda DINAMO” atklāti pateica, ka valsts nauda privātai akciju sabiedrībai nav jādod neraugoties uz to, ka daudzi ir hokeja fani un uztver komantu kā Rīgas/Latvijas vizītkarti. Liekas Parādnieks skaidri pateica – Dinamo ir privāts bizness. Ja dosim naudu sportam, tad tas varētu būt jaunatnes hokeja attīstībai. Visas pārējās tā saucamās liberālās partijas no jautājuma vai nu aizlīferēja projām vai pateica, ka ir gatavas dot naudu no valsts budžeta DINAMO. Ceru, ka šoreiz partijas nenolaidīsies līdz pīrādziņu dalīšanai pie brīvības pieminekļa, citādi liekas, ka no Zīgerista laikiem tālu aigājuši neesam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dancis4 27.11.2012. 12.40

Ēlertes laika Diena bija augstvērtīgākais žurnālistiskas izdevums mūsdienu Latvijā, piemērojot augstus uzstādījumus pret sevi un godīgu attieksmi pret lasītāju, godam arī tika veikts pašas definētais medija kā “sabiedrības sargsuņa” uzdevums. Ienākot lielajā politikā Ēlertes “lietussargu grupa” turpināja turēties pie augstiem standartiem, taču ne vienmēr viss īstenojās vislabākajā veidā, iespējams, komununikācijas ar sabiedrību nepilnību dēļ.
Pilnvērtīgi izmantojot savas personības spēku un komunikācijas spējas, Ēlertei ir visi priekšnoteikumi savā redzējumā veiksmīgi dalīties ar rīdzeniekiem, un tad mēs Rīgu noturēsim. Lai izdodas!

+12
-4
Atbildēt

0

dro 27.11.2012. 10.25

Nu lai Dievs dod iespēju Ēlertei izpirkt savus grēkus. Gribētos atkal ticēt viņas solījumam par nesadarbošanos, tomēr atceros, ka pēc 10. saeimas vēlēšanām viņa kardināli mainīja savu viedokli.

+6
-3
Atbildēt

16

    austrisv > dro 27.11.2012. 11.01

    Ino, šaubīgi, vai nokļūdama pie uzvaras pašvaldību vēlēšanās, Ēlerte uzdrošinātos piekrāpt savu vēlētāju, tāpat kā to izdarīja ZRP! Tik traka droši vien Ēlerte nav. Jāklausās , ko viņa saka un sola, tad arī nebūs vilšanās. Viss jānoskaidro pirms vēlēšanām.
    ZRP jau arī pirms 11. saeimas vēlēšanām nesolīja ievērot nacionālās intereses, bet runāja par kaut kādām ne šis ne tas interešu ievērošanu. Tas darīja uzmanīgu vismaz mani, un tāpēc es nevīlos ZRP, jo klausījos uzmanīgi solījumos un teikumos, ko šie runāja!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 27.11.2012. 11.11

    ——–
    Kamēr Latvijas labākie karotāji demokratizē Afganistānu, tikmēr zem SC/GKR ”tankiem” jānogulda 4. maija ”plintnieces”? Tik traki pat vācu laikā negāja, pilnīgs ‘obloms/JRT oblomovs”.

    http://www.youtube.com/watch?v=GN0jGDWOeQA

    Kāds vispār kādreiz ir redzējis Sarmīti smaidot?
    – ‘ Paliec sveiks, mans mazais draugs,/Mani tramvajs nesabrauks,
    Mani sabrauks krievu tanki / Tur, tālu Volhovā, Volhovā.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Dzidra > dro 27.11.2012. 11.28

    Kas gribēja, tas jau pirms vēlēšanām aizdomīgajās skaņās, kas nāca no Trojas zirga Zatlera politveidojuma iekšām, pamanīja, ka tur var slēpties Saskaņas valdībā vilcēji, lai gan, protams, visā tanku tiešumā un spēkā šī vēlme tika izteikta tikai pēc tam.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 27.11.2012. 11.49

    ———
    Nav runa par SC/GKR, runa ir par V stratēģiju un taktiku – par tiem solījumu solītājiem, kuru runas pārliecinās rīdzeniekus! Ceru, ka bez Ījaba un Kažokas V komentāriem, eirointegrācijas atbalstam iesaistīsies plašas masas. Tad ir cerības, ka vismaz intelektuālais pārsvars būs kā LTF 1991.g., nevis atkārtosies tāds pat scenārijs kā 1944.g. septembrī:

    ‘ Kopumā Bauskas aizstāvētāju bija ap trīs četri tūkstoši vīru – brīvprātīgie, trīs latviešu policijas bataljoni un vācu vienības. ”Padomju pārspēks bija milzīgs. Vācu 215. kājnieku divīzijai bija frontes sektors no Mežotnes līdz Jaunsaulei – kādi 30 – 40 km. Pilsētā no divīzijas bija tikai viens pulks. Padomju avotos zīmētajās shēmās sarkanajai armijai pilsētas sektorā uz 14. septembri bijušas trīs kājnieku divīzijas un viena tanku brigāde. Kādi 15 – 20 tūkstoši vīru. Tas ir pret vienu vācu pulku un pāris latviešu bataljoniem! Desmitkārtīgs pārsvars,” tā vēsturnieks (Raitis Ābelnieks). ‘

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=361547:kam-veltts-14-septembr-bausk-atkltais-piemineklis&Itemid=177

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 27.11.2012. 12.44

    Hm, izskatās, ka daļai tautas ir visai īsa atmiņa, kas neliedz atcerēties, ka vēl nedēļu pēc vēlēšanām V paziņoja, ka neredz būtiskus šķēršļus darbam ar SC. Un tikai ZRP solis Vienotību nobaidīja, jo tā saprata, ka koalīcijā SC+V+ZPR Vienotība paliks mazā brālīša lomā. Un tad jau pēkšņi Āboltiņa atcerējās, ka noticis kaut kas (ko tā arī neatklāja, kas tad tik svarīgs noticis), kas krasi mainīja V nostāju.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 27.11.2012. 13.14

    Kolpant, pirms 11. saeimas vēlēšanām nu gan V nesolīja nekādu sadarbību ar SC! Neblefo!
    Vienotība paziņoja, ka būs par nacionālo interešu aizstāvību Latvijā un nosauca savus sadarbības partnerus iespējamā koalīcijā, skaidri un gaiši, vismaz Dombrovskis to darīja!
    Cik man zināms, tad SC nav par pamatnācijas interešu aizstāvību savā zemē,(to viņi pierādīja valodas referendumā), kas pat nav ierakstīts Satversmē, atšķirībā no Lietuvas un Igaunijas!!!!

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 27.11.2012. 14.10

    Bet
    pirms 11. saeimas vēlēšanām nu gan V nesolīja nekādu sadarbību ar SC! Neblefo!
    ======
    atliek vien pabrīnīties par V atbalstītāju īso atmiņu:)))

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/aboltina-sadarbiba-ar-sc-bus-atkariga-no-pecvelesanu-sarunam-un-zatlera-partijas-panakumiem.d?id=39955293

    Ja tāda “Vienotības” valde, kāda tā ir šobrīd, tiks apstiprināta arī kongresā sestdien, “tad valdē ir absolūts vairākums par to, ka ir iespējama koalīcija ar SC,” atzinusi Āboltiņa.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.11.2012. 17.25

    BET…. Jāklausās , ko viņa saka un sola, tad arī nebūs vilšanās. Viss jānoskaidro pirms vēlēšanām.
    ______________
    Pirms 10. seimasvēlēšanām jau klausījos Ēlerti, ka SC apdraud rietumu virzienu, bet pēc vēlēšanām bija sapratusi, ka nav ne mazākā riska ņemt SC koalīcijā:)
    Tā kā es skatīšos uz darbiem, ne vārdiem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 27.11.2012. 17.35

    …Kolpant….Vienotības vēlētājs nav tik aprobežots, lai nespētu uztvert teiktā jēgu….tā kā Tavas, no teksta izrautās frāzes, var iedarboties tikai uz Tev līdzīgiem indivīdiem….

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 27.11.2012. 17.37

    …lno….neputrojies!…piedāvāt sadarbības līgumu visām Saeimā iekļuvušajām partijām!….jau atkal piemirsies gan konteksts, gan situācija?….

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.11.2012. 17.43

    zanE. Savu demagoģiju vari dzīt Pie zilās austeres vai Martas centrā. Ja Tev būtu kaut mazākā kauna sajūta, tad atcerētos saiti, ko jau vienreiz iekopēju, bet Tu argumentu vietā nosauci mani par meli. Ne mazākās cieņas…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 27.11.2012. 17.49

    …lno….lai cilvēku cienītu, viņam šī cieņa ar savu rīcību jānopelna….diemžēl, Tu dari visu iespējamo, lai pat nerastos jautājums par cieņas izrādīšanu….

    …tik ilgi, cik vēlēsies notikumus tulkot pa savam un uztiept tos citiem kā neapgāžamu patiesību – norādīšu uz Tavu alošanos….un vari turpināt meklēt vecu avīžu izgriezumus, lai pierādītu žurnālistu nekompetenci….Tev tā noderēs aizstāvot NA, bet ņergājoties par citiem….

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 27.11.2012. 21.21

    zanE
    un ko tieši es izrauju no toreizējiem Āboltiņas izteicieniem?

    Vienotības vēlētājs nav aprobežots? Nu nezinu, pēc V spices Ēlertes izvirzīšanas par Rīgas mēra kandidātu, pēc tam kad V vēlētājs neuzskatīja viņu par deputātes amata cienīgo… izskatās ka pati Vienotības spice nav augstās domās par savu vēlētāju.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.11.2012. 09.08

    zanE. ….lai cilvēku cienītu, viņam šī cieņa ar savu rīcību jānopelna….diemžēl, Tu dari visu iespējamo, lai pat nerastos jautājums par cieņas izrādīšanu….
    _________________
    Tiešām pārprati vai izliecies? Aizvakar apvainoji Ievu Nikoletu Dāboliņu, ka viņa neraksta skaidrā prātā, tādēļ atgādināšu, ka neesmu alkoholiķis, kurš pēc katram 5 minūtēm apjautājas pudeles brālim, vai viņš joprojām bauda cieņu, bet gluži pretēji uzsvēru, ka man ne mazākās cieņas pret virtuālās Zanes demagoģisko rosīšanos portālā:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.11.2012. 14.57

    ….lno….Tu arī iekausti savu sievu un Tev tā ir ikdienišķa norma, ja Tev šķita pieņemams Ievas Nikoletas Dāboliņas arguments, ka sievas sišana reižu reizēm ir noderīga?….
    …tādas žogu vāveres – kā minētā persona, ir pretīgākas savos uzskatos un pārliecībā, kā uzpūtīgs vīrietis….abi var izraisīt tikai riebumu….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.11.2012. 17.34

    zanE. …..tādas žogu vāveres – kā minētā persona, ir pretīgākas savos uzskatos un pārliecībā, kā uzpūtīgs vīrietis….abi var izraisīt tikai riebumu….
    _____________________
    Visu cieņu I. N. Dāboliņai! Var tikai vēlēties, lai tādas sievietes, kurām ir ne tikai prāts, bet arī drosme, Latvijā būtu vairāk. Tev varu ieteikt izlasīt Dāboliņas blogus un salīdzināt ar savām daiļrakstīšanas pērlēm:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

nefratete 27.11.2012. 10.20

Ja skatās uz ir.lv aptauju par to, kam jābūt rīgas mēram – Ēlerte tikpat labi varētu pataupīt Vienotības naudiņu un nebalotēties.

Plusiņu skaits Amerikam gan ir graujošs.

+1
-6
Atbildēt

3

    mariam > nefratete 27.11.2012. 10.32

    Nu tās IR aptaujas jau nu gan nav nopietni ņemamas. Nezinu, vai tiešām viņi paši nav pamanījuši, ka tie skaitļi ikvienā aptaujā ir neadekvāti augsti. Skatoties tajās varētu iedomāties, ka šim portālam ir nezcik tūkstoši reģistrēto lietotāju, kas piedevām vēl ļoti aktīvi un cītīgi piedalās tajās balsošanās.

    Nezinu vai tos punktus ģenerē paši Ir darbinieki, vai kāda programma, bet nu par pilnu ņemamas tās nav.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > nefratete 27.11.2012. 10.55

    Aptaujas, manuprāt, spēlē par labu tiem, kuri tās aptaujas pasūta- tātad par tām maksā. dzirdot , kādus milzu līdzekļus pašlaiks RD Ušakovs ar Ameriku izdod reklāmām un dažādiem pasūtījumiem, tad jau nav brīnums, ka ar šādām aptaujām pelnīsies privātie kantorīši, jo pasūtītājs taču negribēs sev sliktu aptauju! Var nemaksāt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > nefratete 27.11.2012. 11.20

    Nuja, Vienotibai ar maksāšanu Ščipčinskim — jau! — bija grūtibas… :) Varbūt aizmirstas grūtības?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 27.11.2012. 10.13

“Ēlerte Rīgas domē nesadarbosies ar Saskaņas centru”
No ta ne silts ne auksts. Zatlera partija pilda tos pasus Maskavas uzstadijumus, ko SC. Aicinot ZP veidot vienotu sarakstu radits iespaids, ka Vienotiba ir sajukusi prata vai totali čekas sakompromiteta, lai Riga varetu netrauceti turpinat saimniekot Usakovs ar Ameriku.

+3
-3
Atbildēt

1

    piziks > Sandris Maziks 27.11.2012. 11.19

    Vienotība lidzdalību RD vēlēšanās ir nolēmusi vienīgi tēlot. Dažiem gan vēl ilūzijas par “partijas programmu”, — kāda programma, ja Vienotība izliksies, ka to pildīs Pulks (vai kads Viņķelis), ja jau Jaunupam uz pakaļējā tilta vien partijas inventāra numurs atstāts, a pats Repši uz Donata pudelēm kaut kur ripināt sataisījies… :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Egitazz 27.11.2012. 09.55

Tomēr otrdienas rītā uz LNT žurnālistu jautājumiem par GMI pabalstu politiku Rīgā (kā zināms, pirmdien Rīgas mērs Nils Ušakovs paziņoja, ka pašvaldība nākamgad GMI rīdziniekiem saglabās nemainīgu, kas ir pretēji valdības iecerēm) un bezmaksas sabiedrisko transportu Ēlertes atbildes bija nekonkrētas un izplūdušas.
====
A ko tā? Nevar būt, ka Ēlertei par bezmaksas transportu bija pirmā dzirdēšanās un viņa nepaspēja sagatavoties. Savukārt tā bezmaksas braukšana ir viens no lielākiem kritikas punktiem SC darbībai Rīgā.

Grūti būs pārliecināt rīdziniekus, ja nebūs konkrēto atbilžu un konkrētiem jautājumiem. Kaut gan droši vien plānots izvilkt uz latviskuma utml.

+2
-3
Atbildēt

3

    andris902 > Egitazz 27.11.2012. 17.18

    …kolpants….

    …ko tad Tu gribēji?….nezinot, kāds šobrīd izskatās RD budžets – solīt zelta kalnus?….tikai tad, ja paši redzēs, kas notiek Rīgas kasē, tad varēs spriedelēt – kam dot, cik dot, kur ņemt?….ar populismu lai nodarbojas SC misionāri, tie sasolīs zilus brīnumus….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.11.2012. 21.18

    nekas, zanE, Ēlerte paspēja jau izpētīt šodien Rīgas budžetu, ko “Uz jautājumu, vai redz iespēju saglabāt atlaides sabiedriskajā transportā senioriem un skolēniem, Ēlerte atbildēja apstiprinoši, paužot, ka šāds atbalsts ir nepieciešams un vajadzīgs.”
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/elerte-riga-jauna-vilna-diskotekas-vieta-rikotu-eiropas-limena-pasakumu-sola-saglabat-socialo-atbalstu-ridziniekiem.d?id=42858342

    Atliek vien sagaidīt 12.decembrī nedaudz plašāku informāciju, kas tad par Eiropas mēroga pasākumu plānots. Droši vien U2 arī būs pieaicināti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Egitazz 28.11.2012. 00.28

    ….nu, tad būsim arī precīzi žurnālistu atreferējumos:

    – “Uz jautājumu, vai redz iespēju saglabāt atlaides sabiedriskajā transportā senioriem un skolēniem, Ēlerte atbildēja apstiprinoši, paužot, ka šāds atbalsts ir nepieciešams un vajadzīgs. Tam un citiem atbalsta pasākumiem nepieciešamos līdzekļus būtu iespējams rast, “netērējot naudu nevajadzīgām lietam, ieviešot pašsaprotamu caurspīdību Rīgas finansēs. Es domāju, ka tur vēl ir rezerves,” viņa sacīja.”

    …”būtu iespējams rast” – tās ir nianses, bet – nozīmīgas….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mariam 27.11.2012. 09.35

Pārskrienot komentāriem, rodas iespaids, ka kāda daļa komentētāju uzskata šo Vienotības izvēli par kļūdu tāpēc, ka Ēlerte neizskatoties pietiekoši prasta un “vienkāršiem ļaudīm” piemērota. Ja spiestu uz prastumu un vienkāršību, tad droši vien Krrrristovsikis ar savu militāro disciplīnu būtu īsti laikā, bet kā jau pierādīja divas vēlēšanas, diezkāds atbalsts Rīgā viņam nav vis.

Man tomēr jāatzīst, ir gandarījums, ka Vienotība negāja šādu komentētāju norādīto ceļu, kas uzsvērtu viņu vēlētāju zemo intelekta līmeni. Šoreiz nelika vilties. Tas gan vēl ar nenozīmē, ka balsotu automātiski par V. Gribētos sagaidīt tagad arī turpmāko – jēdzīgu programmu, vīziju.

+9
-2
Atbildēt

1

    piziks > mariam 27.11.2012. 09.57

    Žorž?! :) K-k-krrrristovskis?!

    Kristovsskis ar savu “disciplīnas mīlestību” var piespiest visu Vienotību rindā nostāties, lai partija — it īpaši pašpartiju apvienības premjers! — šim izdomā interesantu amatu, ja poētiskajam zemessargam aizsardzība ministrēšanai garlaicīga, — ārlietas interesantākas! Ja nevar ārlietās ministrēt, tad vismaz eirodeputātam portfelīti panēsāt un aviobiļetes rezervēt. Kristovskis līdz pasvaldībai nenolaidīsies, — Ģirts Valdis nu jau liels putns. (Briseles brokastu broilers, — finansu reitingos Fitch vērtētu ar BBB). :)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

disassociative 27.11.2012. 08.40

Pārlasot komentārus pie šī raksta pie rīta kafijas, ir viens secinājums – augstprātība. Rīgas vēlētājs muļķis, kam vajag tikai tramvaja brīvbiļetes, pārāk dumjš, lai spētu novērtēt izcila intelektuāļa izcilās kvalitātes. Labs viedoklis par visiem tiem, kas Rīgā dzīvo un Rīgā vēlēs pašvaldību vēlēšanās. Droši vien jāsaka paldies no visiem Rīgas iedzīvotājiem!
Par cik esmu vēlētājs parastais, kas nav saistīts ne ar vienu partiju, tad mans viedoklis ir stipri vēsāks – Vienotība manā uztverē ir TP otrā sērija. Un bieži vien otrā sērija ir stipri štruntīgāka kā pirmā. Arī šajā gadījumā. Un man vienalga, Ēlerte, Štokenbergs vai Lācītis. Nekad nebalsošu par Vienotību nevienās vēlēšanās. Par Ušakovu un viņa brandžu, protams, arī nē.

+6
-11
Atbildēt

5

    Egitazz > disassociative 27.11.2012. 11.07

    Rīgas vēlētājs muļķis, kam vajag tikai tramvaja brīvbiļetes, pārāk dumjš, lai spētu novērtēt izcila intelektuāļa izcilās kvalitātes.
    ======
    izskatās, ka ne tikai Rīgas, jo tas pats Vienotības vēlētājs Ēlerti jau faktiski izbalsoja. Bet varbūt Vienotība ir žēlsirdīga un piedāvā savam vēlētājam laboties?:))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis > disassociative 27.11.2012. 12.56

    Ar savu “Par cik” esi sevi atšifrējis;)
    “po skoļku…”

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 27.11.2012. 14.54

    Partijnieku samācītās gudrības?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis > disassociative 27.11.2012. 15.00

    Man – nē. Tev – grūtāk…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 27.11.2012. 15.08

    Lai runātu, ir jāzina, par ko runāt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 27.11.2012. 03.56

Ēlertes k-dze ir simpātiska un spēcīga personība,kura ,ticu, spēs lieliski debatēt ar Ušakovu TV tiešraidē, un -uzvarēt.., bet…tas arī viss..
Elitārisms un intelekts šajos laikos nav modē. Ušakovs spēlē precīzāk. Krievu auditorijai Ēlerte ir garām bez jautājumiem. Tikpat, cik kaitinoša aumaļdaudziem latviešu rīdziniekiem ar savu līdzšinējību,un smalki neizprotamajām domām. Ēlerte nu nekādi nesaistās ar apkures rēķiniem, pabalstiem,transporta biļetēm.. un, jājautā, vai Vienotība viņu ir jebkādā veidā popularizējusi, vai ko Ēlertes k-dze pati teikusi pēdējā pusgada laikā.. ? Neesmu tas atpalikušākais politikā, bet – neatceros :)
Kopumā,atkal jau izskatās pēc Vecrīgas bruģa slīpētāju iluzorās uztveres.. mūsu mazajā saldajā valstībiņā viss taču ir tik skaisti,ka miglojas skatiens .. Jeb, soliņš īss.Arī variants.

+8
-5
Atbildēt

8

    silvija_vitina > www.vecamate.lv 27.11.2012. 08.17

    Ilgi domāju un nespēju izdomāt, par ko ēlerte bija izpelnījusies izsvilpšanu Saeimas vēlēšanās, bet Tu pateici priekšā – pārāk gudra, inteliģenta un nacionāli domājoša! Nudien, tik tālu nu mūsu sabiedrība ir degradējusies, ka šīs īpašības ir kļuvušas par mīnusu, nevis plusu. Pabraukājot sabiedriskajā transportā, gan nerodas jautājums, kāpēc tas tā – šeit sabiedrības “plašās masas” ir redzamas pilnā krāšņumā, turklāt bez nacionālā šķirojuma.

    Ēlertei būs grūti konkurēt ar U+A, kuri pat ģērbšanās stilu ir pielāgojuši proletariāta zemākajiem slāņiem (šlipses ir nevajadzīgs aksesuārs!) Jo viņas plusi ir viņas mīnusi.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 27.11.2012. 08.57

    …mjā….diez’ vai Vienotība atradīs Šlesera līmeņa daiļrunātāju ar pacēlāju, lai izpatiktu visiem rīdziniekiem….bet….vai tas ir arī vajadzīgs?….
    …būtu muļķīgi, ja Vienotība nolaistos līdz Ušakova uzspiestajam mēru kandidātu mērīšanās līmenim….tas nav skaistumkonkurss….darbs RD ir komandas darbs un Ēlerte var izveidot spēcīgu komandu…tieši veicamo darbu programma tomēr būs noteicošā…vai tiešām domājam, ka visi rīdzinieki ir tikai treniņbikšu līmeņa domātāji?….ja tā, tad paši vien būsim vainīgi – ar savu nevarību, pērkamību un vienaldzību….
    ….tas būs arī pašu rīdzinieku novērtējums – kāds būs rezultāts….lai otrā dienā nekļūst kauns pašiem par sevi!….

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 27.11.2012. 10.51

    traducite, cik es esmu lasījusi, tad tas ģērbšanās stils Ušakovam nu nemaz nav tik proletārisks, jo viņš iepērkoties smalkajos zīmolu veikalos, nu gluži tāpat kā Lembergs, bet vai tāpēc gan Ušakovs un Lembergs nav tautai mīļi, jo prot paņemt sev un saviem draugiem, bet tautai (vismaz daļai) atmet arī pa drupačai no bagāto galda! Ko gan vairāk lumpeņiem vajag!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > www.vecamate.lv 27.11.2012. 11.05

    cita lieta Birka laiki-budžets uz pusi lielāks, bet kur tā nauda palika, ja uzkrājumos tikai daļa? un pat tie uzkrājumi bija domāti vēl vienai megabūvei

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 27.11.2012. 13.07

    kolpant, bet, vai Ušakovs šo megabūvi pārtrauca vai pabeidza. Kā tur ir ar Ušakova partijas iekrājumu no labējo partijām, izplenderēšanu un tad brēkšanu, lai valdība dod vēl, jo Ušakovs grib vēl naudiņu citām megabūvēm: reklāmas kampaņai! Gan jau drīz RD budžetam būs vēl lielāks deficīts kā tas jau ir tagad! Visi iekrājumi būs izplenderēti!
    Un galu galā, kura partija, vai kurš partijas līderis( Bojārs)uzsāka šo megabūvi un noslēdza megabūves neizdevīgo līgumu? Vai tik tas nav SC deputāts Guntars Bojārs?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > www.vecamate.lv 27.11.2012. 13.58

    Bet
    Birks krāja naudu jau citai megabūvei – Ziemeļu šķērsojumam tunelim. bet tagad tos uzkrājumus izmanto tā, kā arī paredzēts krīzes gados-iztrūkumu segšanai.

    Starp citu, ja jūs nezināt – pašvaldība nevar uzņemties cik tā grib. To regulē atsevišķie normatīvie akti un speciāla Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padome, kuras sastāvā ir finanšu un ekonomikas ministriju darbinieki.

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/425814-rigas_dome_sanems_aizdevumu_dienvidu_tilta_pabeigsanai

    Savukārt no kura laika Gundars Bojārs ir SC biedrs?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 27.11.2012. 17.33

    …, tad tas ģērbšanās stils Ušakovam nu nemaz nav tik proletārisks, jo viņš iepērkoties smalkajos zīmolu veikalos…
    ______________ Tas tāpēc,ka dzīļu būtnēm Dagona tautai jāiliekas par xilvēkiem- tāpēc tie zīmuoli.:
    …Another race were the Deep Ones, who live in the blackest depths of our oceans and are a monstrous hybrid of humans and sea-creatures. However, in spite of being mainly marine creatures, they will sometimes come up to the surface to make deals with humans and can survive for some time on land. In exchange for human sacrifices and various gifts, the humans get gold jewelry and lots of fish in their waters, herded nearby by the Deep Ones …
    http://www.vaidilute.com/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 27.11.2012. 00.33

Vienotība ar savu sarakstu uz Rigas Domi visai droši varētu arī neiet, tomēr — tas būtu pārāk plakātiski: politiskie klubiņi smietos un tas Vienotibu satrauktu vairāk neka paris trīs deputatu ievilkšana RD. Šīm pašvaldību vēlēšanām Vienotības saraksts Rīgā ir klaja cerība uz latviešu vēlētāju Rīgā kā uz lumnpenu — proletāriešu vidē — un uz mankurtiem — vēlētājiem, kam pusaugsta vai augstākā izglītiba.

1. Iepriekšējās pašvaldibu vēlēšanas tagadējā Vienotiba Rigas latviešus — un ari latviešu Rīgu! — nodeva, visupirms jau RD iesmērējot Lembergam ar gandrīz pusmiljonu latu draudzīgo basketbolistu Modradēlu Jaunupu un twītotāju Pulku, kurš pat biedranaudu dēļ brīvostas pārvaldē nespēja par partijisko ziņotāju un signalizētāju švilpaunieku notupēt.

Lai šo Vienotibas neseno cinismu/partijisko Vienotibas pragmatismu aizmirstu, Rigas strādniekam ir jābūt lumpenam, inteliģentiem piederigajam — mankurtam. Vai viņi tādi būs? Ja Sarmīte kvēli aizrunās ausis, varbūt kādam īslaiciga skleroze piemetīsies.

2. Pirms vēlēšanām ka mēra kandidātei Sarmītei noteikti prasīs, — līdz šim Vienotība visskaļāk — populistiskāk — pret Ušakovu uzstājusies par sabiedriskā transporta brīvbiļetem pensionāriem. Pat vēl pirms 2 menešiem arī premjeram, kam ne Āboltiņa, ne Bukane nakamā gadā kalendārā nebija jūniju parādijusi, pietrūka apdoma parāk skaļi jau simtreiz ieprieks citu vienotibnieku teikto premjera piedziedājumā neatkārtot. Ko darīs Sarmite? Kā Dombrovskis? — pirms vēlēšanām = “pensionārus neamputēsim!”, pēc vēlēšanām — par amputāciju: “m-m-m… n-n-nu… tāda bija noruna”. NA Baibai Brokai pietika godaprāta un — jau politiskas tālredzības! — pateikt, ka brīvbiļetes nav nekad negodīgs pret pensionāriem. Baiba to drīkst. Vai Vienotibas mandāts būs Sarmitei? Diez vai. Atliks Ēlertes kundzei vinķeliski pateikt, ka pensionāri nav pelnījuši par velti uz poliklīnikām braukt un Ēlertes Rīgas mērenes sapņojums būs beidzies.

3. Cik nopietni Vienotiba domā par Ēlerti RD, patiesībā var saprast jau pēc tā, ka Ēlertes neatbalstīšana sākās jau pirms Sarmītes kā kandidātes uzsaukšanas/saderinšanas ar kandidātes “godu”, — valdibas galvenie tikko samazināja GMI par 5-citi un ceineri, — samazinājums summā tatad partijai svarīgāks par Rīgas stipri vecā elektorāta cenu vēlēšanās. Tatad — Vienotibai svarīgāka ir Ilzes Viņķeles trenēšana, tātad — lielāka vērtibai Vienotibas iekšpusē ir Ilzei, — citādi pašu partija tik acīmredzami savai kandidātei kāju priekšā neliktu jau šogad.

4. Vienotibas finansu ģēniji sevi no partijas tela veidosanas ir atdalījuši, — Valdiņam un Andrītim pilnigi “po”, ko tā partija tur nemas, — ja abiem nebūtu “po”, tad partijas reitngu paceltu vismaz kāda sīkumā, kur budžeta nauda nav vajadzīga. Vēl gana daudziem pensionāriem ir noguldījumi… vai vismaz konti… bankās: atbilstoši senseniem normatīviem, ja konta turētājs pensis nomirst, bankas — no sava mirušā klienta naudas! — atbilstoši sensenajam normatīvam atļaujas bērem izmaksāt Ls 200. Valdiņš un Andritis ka cilvēciņi jau jauni un zaļi, laikam savus radus vēl nav rakuši un nezina, kadas bēres bijusajam bankas klientam var sarīkot par tiem Ls 200, — tā nu bēres aizgājēju apmierina, bet pavadītājiem tās bieži pārvēršas murgā.

Pēc Viņkeles varenās komunikācijas ar pensionāriem, izrādās, Vienotībā… vai nu nav neviena, kas tik tuvu (kapu) zemei dzīvotu, vai nav pat neviena PR-sčika… vai Vienotība visi tik gudri, ka s*da PR-sčikus jau neklausīs… vai arī tik bailīgi no saviem banksteriem, ka tiem jau no nagiem ari apbanksteroto vecīšu naudas gabaliņu kaut uz pusgadu — lidz mantojuma tiesibu spēkā stāšanās termiņam — ārā neplēsīs.

Un kam vēl derēja par pēdējo no minētajiem sikumiem iedomaties, ja ne 3-kāršajam premjeram un vienreizējam literātam Dombrovskim — dēļ Ārijas, un Ilmāram Rimševicam — dēl sevis paša — attiecigo kredītu sakarā, jo tie krediti taču bija ņemti pēdējā no valsts bankām — hipotēķenē (!), uz kuru ka pēdejo valstiskuma garantu naudas lietās paļāvās tie stulbie penši, kas… nu tiešām nekadu labo uzmanību nav pelnijuši… pat pirms RD u.c. pašvaldību vēlēšanām. :) Ne velti viens vecītis HZB operāciju hallē savai vecenītei šovasar teica, — “a tu paskaties, kādiem vīriem mēs ar savām zārka naudām kredītus sildām, gandrīz lepniem miršana jāgaida!”

+3
-8
Atbildēt

0

Andris 27.11.2012. 00.27

Nesaprotu, kāpēc citi tik optimistiski attiecībā uz Ēlerti.
Es arī āgrāk rakstīju, ka Vienotība, liekas, nemaz negrib nokļūt Rīgas valdībā, tāpēc ka tur liels budžeta deficīts u. tml. Šī ziņa par Ēlertes izvirzīšanu gan pastiprina tās aizdomas, gan piešķir tām jaunu nianci – sāk izskatīties, ka Vienotībai ir slepēna vienošanās ar SC, saskaņā ar kuru SC nemēģina šūpot lielo valdību Latvijā, bet par to Vienotība brīvprātīgi atdot Rīgu SCam. Un šī vienošanās paredz bezcerīga kandidāta izvirzīšanu no V puses. Bet kā var objektīvi pierādīt un pārliecināt slepēno līgumpartneri, ka izvirzītais kandidāts ir bezcerīgs un līgums tiek ievērots? Vienīga iespēja – izvirzīt cilvēku, kuru vēlētāji vienreiz jau nepārprotami izbalsojuši.

+5
-10
Atbildēt

3

    lismanis > Andris 27.11.2012. 09.23

    jā, man arī pirmajā brīdī likās, ka vai tik Ēlertes izvirzīšana šim amatam neliecina par to, ka Vienotība nemaz negrib ieņemt Rīgu, bet ja padomā dažus soļus uz priekšu, tad ir skaidrs, ka Ēlerte vienkārši dauzīs Ušakovu visiem iespējamajiem atļautajiem paņēmieniem (cerams, ka ne ar neatļautajiem). Ēlerte neturēs žulti sevī. viņa pieminēs Ušakovam visus grēkus. es pat kaut kādā mērā jūtu viņam līdz, jo … tā kā Čigāne twiterī rakstīja – tur vajadzīga ir cīnītāja un Ēlerte neapšaubāmi tāda ir. ja salīdzina ar visiem pārējiem Vienotības potenciālajiem kandidātiem, tad viņa šķiet ir vislielākā cīnītāja. Ušakovs, protams, nepaliks parādā, bet Ušakovam šķiet būs daudz mazāk ko pārmes Ēlertei, jo Ēlerte pēdējā laikā nav bijusi nekur iesaistīta un tagad atpūtusies un ar svaigiem spēkiem metīsies cīņā. nu tāds man apmēram liekas izklājums/atklātne šajā cīņā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Andris 27.11.2012. 10.05

    Ušakovs, protams, nepaliks parādā, bet Ušakovam šķiet būs daudz mazāk ko pārmes Ēlertei,
    =====
    tas ir no vienas puses pluss, no otrās – mīnuss Ēlertei, jo pret viņas kritiku būs arguments “ar kādiem darbiem jūs varat pierādīt savus vārdus”. Tā kā tas ir koks ar diviem galiem. Kas liedz Ušakovam atzīt dažas kļūdas un pateikt “nekļūdas tas, kas neko nedara”. Pie tam Vienotībai jāatceras, ka viņu pārstāvis (Jaunā laika pārstāvis, bet tāpat jau faktiski tie paši) bija pie varas RD un cilvēki pēc tam viņu neatbalstīja nākamajās vēlēšanās.

    ir skaidrs, ka Ēlerte vienkārši dauzīs Ušakovu visiem iespējamajiem atļautajiem paņēmieniem
    =====
    to varēja gaidīt, bet jau raksts ir papildināts, ka šodien LTN ziņās par bezmaksas braukšanu Ēlerte nebija konkrēta savos izteikumos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Andris 27.11.2012. 10.47

    Neatceros, kad V būtu piedalījusies slepenās intrigās un aizkulišu cīņās.
    Dažādas sazvērestību teorijas dažu fantāzijām laikam sākušās.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

janazakovica 27.11.2012. 00.04

latviesu partijaam vienalga ir pa isu Rigaa..ja nu vienigais visi kaa viens aiziet un nobalso…krievu vienalga vairak un nils tulit iedarbinaas administrativo resursu..taa kaa spalvas putees..amerikam kaa parasti bus zelta akcijas..

+4
-7
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > janazakovica 27.11.2012. 00.17

    Vienīgā cerība bija kāds kandidāts ar vismaz kaut kādu autoritāti krievu acīs un veiksmīgu saimniecisku kaut vai privātā biznesa pieredzi, kurš nekad nav atklāti atbalstījis esošo Vilka&Dombrovska&Repšes ekonomisko politiku un ir cīnījies par pašvaldību interesēm.
    —————-
    Tādus, protams, ka atrast ļoti grūti, bet kaut ko jau sameklēt varēja. Tai pašā Štokenberga/Pabrika/Ošleja spārnā. Šos kungus, protams, nē, bet kādu no viņu blices.
    Konfrontējot ar krieviem un Ausaini, Rīga atgūta netiks. To var izdarīt tikai ar pragmatisku pieeju un zināmu viltu, bet Vienotība jau vienmēr par visiem gudrāka.
    ——————–
    Patiesībā jau arī saimes vēlēšanās Vienotība zaudēja un bija tikai trešie ar krietnu balsu sarukumu, daudzi to ir aizmirsuši.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 26.11.2012. 23.50

Ausainis jau pateica, ka parūpēsies, lai pensionāriem ziemā ir ko ēst, pēc Vienotības reformām tas ir konsolidācijām. Tikmēr Ēlertei vīzija par vīziju vīzijas galā. Kā pēc grāmatas, un kā igauņiem pēc pasaules labākās biznesa prakses pieņemts. Tas ir bizness jāsāk ar vīziju. Leiši gan par to mīl ieņirgt un savāc kasi, kamēr igauņi taisa vīzijas. Bet mēs jau piederam ziemeļiem, kā igauņi, nevis austrumiem, kā leiši. Vismaz Vienotība un veiksmes stāsta elektorāts uzskata, ka mīļāka viņiem Livonija ar tajā vergu un lopu stāvoklī bijušajiem un esošajiem die Letten. Varbūt Ozoliņs, Ēlerte un Co sevi pie kungiem vācbaltiešiem pieskaita, nevis lopiem un vergiem lettiem. Viss ir iespējams, bet tas tā.
———————————–
Savukārt Ausainis droši vien aplaudē par Ēlertes vīzijām un skaita kasi. Nav šī kundze nekad bijusi un nebūs spējīga ne domāt par vienkāršajiem cilvēkiem, ne runāt ar vienkāršajiem cilvēkiem. Daži to te sauc par intelektuālismu. Iespējams, bet pašvaldības gadījumā tas ir pilnīgs bezceris. Varbūt kāds te domā, ka IR ir galvanais Latvijas medijs ar lielāko auditoriju, bet palasiet, taču, ko visos citos medijos tauta par šo Vienotības pašnāvību Rīgā saka.

+5
-11
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > dzerkaleliva 27.11.2012. 09.57

    korporācija konsolidācija
    “Ausainis jau pateica, ka parūpēsies, lai pensionāriem ziemā ir ko ēst, pēc Vienotības reformām tas ir konsolidācijām.”

    Ka zinams, si suga nekad neko nav radijusi, tikai atnemusi un pardalijusi. Kur fasistu smerdelis – neostalinists, Usakovs, nems lidzeklus, vai zem tilta ar bomi staves?
    Kiška tonka.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

lismanis 26.11.2012. 23.24

ņjā. izskatās, ka cīņā iesaistās smagā artilērija. man kaut kā liekas, ka Ēlertei nākamās pašvaldības vēlēšanas būs tikai pirmais solis ilgā un smagā cīņā. lai veicas!

+9
-3
Atbildēt

0

nefratete 26.11.2012. 23.19

Alea iacta est.

Ēlerte nenoliedzami ir spēcīga politiķe ar krampi pieredzi vadošā amatā un spējīga tikt galā ar mēra amatu. Man par to nav nekādu šaubu. Jautājums ir tikai par to, vai viņas mīnusi neatsvērs plusus.

Un mīnusi ir vairāki.
1) Ēlerte ir neviennozīmīga personība Atšķirībā no citiem Vienotības politiķiem, kuri liekas pieņemami vēlētājam neatkarīgi no tā, kuru Vienotības sastāvdaļu viņš atbalstījis iepriekš (JL, PS un Citai politikai), viņa var arī sašķelt Vienotības elektorātu.
2) Tas ka viņa ir sieviete var nospēlēt kā mīnuss nošķeļot Vienotībai (tāpat kā Nacionālajai savienībai) konservatīvo vēlētāju balsis, kuri nav gatavi likt, atvainojos par izteicienu “bābu par pagastveci”. Es negribu aizskart Ēlerti, bet gan objektīvi novērtēt, to, ka nebūt ne visa sabiedrība ir gatava akceptēt sievieti kā pašvaldības, jo īpaši galvaspilsētas, vadītāju neatkarīgi no patiesās kandidāta piemērotības amatam.
3) Laika faktors – tas ka Nacionālā Savienība pirmā izvirzīja sievieti tik pat labi var nospēlēt gan par labu Nacionālajai savienībai, gan pret abām partijām. Tīri psiholoģiski vēlētājam uztverot Ēlerti kā konkurentu Brokai un uztverot situāciju kā savstarpēju kašķi.

+3
-4
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 26.11.2012. 23.00

nu nezin nezin, ar ko gan ēlerte ir tā sašmucējusies bijušo atbalstītāju aprindās, ka tāda neticība un šaubas….vai tik nav bijušos atbalstītājus skārusi lemberga propaganda par sorosītu ietekmi un sliktajiem darbiem…..abās pagājušajās vēlēšanās ēlerte bija manā apgabalā un liku viņai plusus, ja būtu rīdzinieks, tad balsotu atkal un nemaz nekaunos…..ir tomēr jāņem vērā, ka ēlerte ir personība, priekšvēlēšanu cīņa būs nopietna un šādās cīņās ir jāiet rūdītiem kadriem….ja pat lielo andri ēlerte debatēs saberza putekļos, tad ušakovam ir maz cerību izskatīties sakarīgam oponentam vidējā latvieša acīs…..un vēlēšanas ir īstais darba lauks kur ēlertei ir iespējas pilnā mērā izpausties….uz priekšu!

+11
-1
Atbildēt

0

Dina 26.11.2012. 22.45

Kurmītis

Vēlētājs jēlerti jau reiz pasūtīja uz poda. Pēc tam, kad bija izbaudījis, kādas ir šīs tantes saimnieciskās kvalitātes ministres amatā … Neskatoties uz to, partija savai širmīšu kamariļjas fīrerienei pamanījās izkārtot jau pēc politiskā fiasko te vienu, te otru Siles amatu … nu tagad tantei Siles tuvums jau tik tālu sakāpis galviņā, ka viņa ir gatava „vadīt da jebko” – Suņu un kaķu biedrību, Kultūrkapitāla fondu un Rīgas Domi ieskaitot …

Viņa mākot loģiski domu pamatot? Un? Ja kāds cilvēkiem māk „loģiski pamatoti” iesmērēt ar lentīti pārsietu kaku, tas nebūt nenozīmē, ka cilvēki šo kaku ar prieku pirks arī turpmāk. Pārsvarā pietiek ar pirmo reizi. jēlerte savas kakas tirgoja GADIEM ILGI … kamēr aiztirgojās līdz Dienas bankrotam. Tā ka arī par „saturisko pusi” vēlētājs/lasītājs savu verdiktu tantei ir pateicis.

Tad uz ko viņa cer? Tiešām gaida, ka vēlētājs to podu viņai ne tikai parādīs, bet vēl arī galvā uzmauks? Kas tas ir tāds piekabināts Rīgas mēra amata KANDIDĀTAM, kā dēļ šī tante gatava kāpt uz skatuves, lai PUBLISKI klausītos, cik viņa cilvēkiem liekas pretīga ?
Kā krievi teiktu – „vopros na miļjon” … :)))

P.S. bet kopumā es jenotus apsveicu!
„labāku” izvēli jūs nevarējāt izdarīt. Pat zaķis ar viņķeli un visu jaunpupa kordebaletu kopā nav uz pat pusi tik kolorīti kā viena šī tante …

P.P.S. un pirmais tests šai izvēlei būs itin drīz – vai Reformu partija piekritīs zem jēlertes karoga likt arī savu deputātu kandidātu parakstus … :)))

+4
-20
Atbildēt

0

juhans 26.11.2012. 22.28

Nesaprotu, kāpēc Vienotība nevarēja atbalstīt Baibas Brokas kandidatūru. Bērnišķīga spītība? Bailes nākt jebkādā sakarā ar valdības nacionālo spārnu?

+11
-10
Atbildēt

6

    piziks > juhans 27.11.2012. 00.48

    Viens intrigantes SĀ sens, vēļ arvien labs apsvērums, — ja nav pašiem (ari latviešiem koppuma, un SĀ taču balsoja par pasu nepiešmurgašanu ar tautību), lai nav ari citiem… :))

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    mariam > juhans 27.11.2012. 09.23

    Kā tas jāsaprot? Ka Vienotības vēlēšanu saraksta līderim / līderei būtu jābūt no kādas citas partijas?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    juhans > juhans 27.11.2012. 10.26

    Nē! Tas ir jāsaprot tieši tā kā rakstīts – tā vietā, lai šķeltu koalīcijas spēkus, ir jāatbalsta piemērotākais kandidāts.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > juhans 27.11.2012. 10.42

    0-ja3,Izlasi šo rakstu un sapratīsi, ko īsti Ēlerte ir teikusi!
    (apvienot visus labējos nacionālos spēkus! Cik nu es saprotu, tad viņa atbalsta arī Broku!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    juhans > juhans 27.11.2012. 10.55

    “…tad viņa atbalsta arī Broku! ”

    Noteikti! Kā es to nepamanīju – balsojiet par mani! Es atbalstu arī manus sāncenšus!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > juhans 27.11.2012. 11.07

    Žorž, pareizi, — latviešu elektorātu vajag sadalīt sīkos mazdārziņos, kur katram sava saimniecīte… un pēc tam brīnīties, ka Ušakovs un Zatlers ar tramvajiem un tankiem pāri brauc “ar paceltu galvu” kā vēls Sudrabkalns.
    Turies, Žorž, pie sava mazā aplociņa turies, — Vienotības vēlētājs… ar Vienotību kopā… “tur ies” — Ojāra Vācieša stilā… Viens jau te iepriekš precizēja, = uz miskasti. :)

    Latvijā labprātāķ balso par tiem, kurus mazāk zina, — šoreiz no tiem, kam publiski nav lielu trukumu, spilgtākā — norakšanai neizdevīgākā — ir Baiba Broka, bet tā taču var parādīt sakodienu Vienotības agresīvajam matriarhātam. Tad nu — katram savu aplociņu, katram savu izgāšanos… vai — katram savu vegetēsanu (Jaunuposanu, Pulkošanu, Viņkelēsanu) opozīcijā. Nav jau liela RD deputātalga, bet bada laikā… :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Inese Birzniece 26.11.2012. 21.51

Mjā, negaidīju, ka V tik īss soliņš. Vienotība = bezceris. Acis glāžainas, viss miglā, redzu tikai rozā. Dusi saldi “vienotība”!

+6
-15
Atbildēt

3

    piziks > Inese Birzniece 27.11.2012. 00.50

    Kad Vienotiba izcēlusies ar garu (rezer-vistu) benķīti, un, — kurš pamuļķis ies tur sēdēt lidz pensijai, ja pat mazJaunups prieksgalā ka antikvara mēbele?! Uz ko tiem rezervistiem vajadzētu gaidīt?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese Birzniece 27.11.2012. 10.40

    O.T.
    manuprāt, Jaunups jau sen ir pie Re’pšes, jo Vienotībā viņam vairs nekas nespīdēja!!! Tu esi atpalicis, manuprāt!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Inese Birzniece 27.11.2012. 11.03

    Bet neatpalikusī avangardiste, — mazJaunups izslēgts no Vienotības? Kad, kur, cikos?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 26.11.2012. 21.17

Aicinot ZP veidot kopigu sarakstu, Vienotibai uzreiz jaaizmirst par mera posteni.
Pat ja komunagu, cekistu, neostalinistu, satanistu, krievu armijnieku un zaglu varza zaudes un Vienotiba/ZP bus valdosa koalicija, ar kadiem desmit, divpadsmit iegutiem mandatiem uz to ceret jabut galigi jukusam.
Kas noticis ar intelektualo smagsvaru, PS, kapec atlauj mulkiem un kaitniekiem apvieniba visu izrikot?

+5
-9
Atbildēt

1

    austrisv > Sandris Maziks 26.11.2012. 22.23

    Cik zinu, tad arī Ēlerte pievienojās PS nevis JL vai Pabrika- Štokenberga partijai.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

Elīna 26.11.2012. 21.07

Elerte ir pilnigi garam.Piekritu,ka vina ir visnotal kulturala,inteligenta,CINITAJA par latvisko,bet vina nav ekonomiste,nav saimnieks,noteikti nav lietas kursa par tukstosiem maznodrosinato,nabagiem,berniem,kas dzivo nabadziba,pensionariem,kuri,dievs vien zin,ka vek dzivibu!Nu nav vina neko tadu izdarijusi,kas paliek cilvekiem atmina-vina ir tira politike,kas nak no valdosas klikes,kas nav nodrosinajusi Rigas iedzivotajus ne ar ko!Pat nepalielinaja ienakuma nodokkla procentu pasvaldibai.Man vina neasociejas ar pilsetas saimnieku un es par vinu nebalsosu!

+4
-14
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > Elīna 26.11.2012. 21.15

    ——-
    Tieši ‘desmitniekā’! Tas ir ”mūsu” cilvēks, kas uzskatāmi apliecina to dziesmotās revolūcijas veiksminieku stāstu, kas – ‘no padomijas dubļiem, par brīvās un neatkarīgās varenajiem kļuvuši !’:

    ‘ Izrādās, ka līdz pat brīdim, kad kultūras ministre Žaneta Jaunzeme-Grende šopavasar atbrīvoja Sarmīti Ēlerti no savas ārštata padomnieces amata, bijusī ministre un deputāte, Vienotības pirmdien par Rīgas mēra posteņa kandidāti izvirzītā Ēlerte šajā tradicionāli sabiedriskā kārtā pildītajā amatā saņēmusi ievērojamu algu – vidēji 1000 latu mēnesī.

    Ēlerte sev 1000 latu algu spējusi nokārtot pat kā ministra ārštata padomniece ‘

    http://www.pietiek.com/raksti/elerte_sev_1000_latu_algu_spejusi_nokartot_pat_ka_ministra_arstata_padomniece

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elīna 26.11.2012. 22.11

    Maija:
    vina nav ekonomiste,nav saimnieks
    ===============================
    Tas nekas. Redz, kā žurnālists Ušakovs lieliski tiek galā. Broka arī tiks galā.
    Nu jā, arī Ēlerte.

    Tas, ko Jūs aprakstāt, drīzāk attiecas uz izpilddirektora amatu.

    Daži no izpilddirektora pienākumiem:
    —————–
    * nodrošina normatīvo aktu, kā arī citu Domes lēmumu, Domes priekšsēdētāja vai viņa vietnieka rīkojumu izpildi padotībā esošajās pašvaldības iestādēs, Centrālās administrācijas struktūrvienībās;
    * kontrolē un koordinē Rīgas priekšpilsētu un rajonu izpilddirekciju darbu;
    * apstiprina Centrālās administrācijas struktūrvienību nolikumus, dod rīkojumus pašvaldības iestāžu un Centrālās administrācijas struktūrvienību vadītājiem;
    * saskaņā ar Domes lēmumu rīkojas ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēdz saimnieciskus darījumus ar juridiskām un fiziskām personām.
    https://www.riga.lv/LV/Channels/Riga_Municipality/Executive_authority/Izpilddirektors/default.htm

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Elīna 26.11.2012. 22.20

    Tieši tā, ja Ušakovs būdams tikai žurnālists kaut kā dala tos Rīgas labumus, tad kādēļ gan Ēlerte būdama vairāk nekā žurnāliste nespētu tikt galā ar Rīgas problēmām, jo priekš kam gan viņai tad būtu izpilddirektori un RD deputāti. Kaķu gan viņai laikam nav!
    Bet šaubos vai tiešām lumpeņi balsos par Ēlerti? Skat, Tallinā jau Savisārs, kura partija ir kopija Sc, sola Tallinai transportu par brīvu. Vai tik Ušakovs nesolīs tāpat, jo komandpunkts tad viens!

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Elīna 26.11.2012. 22.53

    Bet šaubos vai tiešām lumpeņi balsos par Ēlerti?
    ====
    rē kā jūs smagi apceļat V vēlētājus, kas Ēlertei salika tik daudz mīnusu, ka tā netika Saeimā. Domājiet, ka atkal nenobalsos par viņu Vienotības lumpeņi?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elīna 27.11.2012. 08.30

    …..Vai tik Ušakovs nesolīs tāpat, jo komandpunkts tad viens!
    ___________________

    Aiz mums Maskava! Ne soli atpakaļ!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

enjoy 26.11.2012. 20.46

Ēlerte ir intelektuāle, tādēļ tik trāpīgs bija Ino salīdzinājums ar Raini par Zasulauka depo priekšnieku. Nu neder šī kundze par publisko WC, ielu bedrīšu un brīvbiļešu priekšnieci. Te ir vajadzīgs kas piezemētāks. Kāpēc Vienotība neņem Štokiju?

+3
-13
Atbildēt

8

    Andris Jautriņš > enjoy 26.11.2012. 20.56

    Kāda starpība, ko V ņems? Uzpūtīgajiem ceļš tikai vienā virzienā – uz politisko miskasti.

    +5
    -25
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 26.11.2012. 21.01

    saule_laime. Paldies, ka atcerējies mani:) Štokiju negribu. Man bail, ka Ēlertei trūkst intuīcijas, kas piemita komjauniešu sekretārei Mārītei Rukmanei, kura prata risināt praktiskus jautājumus un kuras amata pārņēmējs – neveiksmīgais Krābankas vadītājs, salīdzinot ar viņu bija pilnīgs nulle.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 26.11.2012. 21.03

    Andris Doveiks. Ko tad spēs NA bez Vienotības? Aiznest puķes uz Vienotības kapa? Viens nav karotājs.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > enjoy 26.11.2012. 21.12

    Piekrītu, Ino, ka saimniecības vadīšanā sievietei ir priekšrocības, bet pagaidām tādu kandidāti, kura būtu personība ar saimniecisku tvērienu es neredzu pie V horizonta. Ēlerte ir tāda izsmalcināta būtne, kura var iestāties par daiļo un tikumisko. No otras puses, viņa vadīja Dienas saimniecību, kura arī nebija maza.

    _____________
    Kāda starpība, ko V ņems? Uzpūtīgajiem ceļš tikai vienā virzienā – uz politisko miskasti.

    Andri, vai tu uzpūtību nejauc ar augstu intelektuālo potenciālu, kas raksturīgs Vienotībai?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    vegan > enjoy 27.11.2012. 03.32

    Tieshaam, Shtokenbergs vareetu buut lielisks meers, cik nu par vinju zinu. Tachu savaakt balsis veel mazaak ceriibu nekaa Eelertei.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > enjoy 27.11.2012. 08.52

    Nu neder šī kundze par publisko WC, ielu bedrīšu un brīvbiļešu priekšnieci.
    ___________________
    >saule laime

    Dārgā, saule, mīļā laime!

    kamēr mums būs šāds priekšstats par mūsu valsts galvaspilsētas vadītāja pienākumiem- tikmēr arīdzan mūsu saule neiznāks no mākuoņiem un mūsu laime nepienāks tuvāk par Šikotanu(Kuriļu salās)..

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > enjoy 27.11.2012. 08.53

    zēniņš Tieshaam, Shtokenbergs vareetu buut lielisks meeris
    _______________________________________________________
    Jā- kā cholera arī nebūtu slikts.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > enjoy 27.11.2012. 18.00

    zēniņš – laikam maz par Štokenbergu zini ( kaut gan jautājums ko mēs saprotam ar lielisku mēru :) ).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.11.2012. 20.17

Ēlerte Latvijas sabiedriski politiskajā dzīvē aktīvi darbojas jau kopš 1988.gada, kad viņa bija viena no Latvijas Tautas frontes izveidotājām. Deviņdesmitajos gados viņa radīja lielāko neatkarīgo dienas avīzi Latvijā “Diena” un ilgstoši bija tās galvenā redaktore. 2010.gadā Ēlerte iesaistījās partijā “Vienotība”…
_________________________
1988. gadā, kad pēc 14. jūnija demonstrācijas latvieši vakaros pulcējas nevis virtuālajā vidē, bet pie Brīvības pieminekļa un sprieda, ka PSRS drīz būs gals, Ēlerte iestājas PSKP, vēlāk bija LC un TP rupors, par kuru aicināja balsot vēl 2006. gada saeimas vēlēšanās, pēc 10. saeimas vēlēšanām teica, ka, aicinot SC koalīcijā nav nekāda riska. Noteikti spēcīgāka kandidatūra par Dālderi, Loskutovu vai Domburu, savaldīga, veikla diskutētāja, personība, pieredze arī paliela kolektīva vadīšanā, bet …manuprāt raksturīga kautkāda nenoturība, mētāšanās , pietrūkst tālredzības, tādēļ tieši laikā uzstādītais jautājums – ar ko un pret ko apvienosies…

+20
-7
Atbildēt

7

    dro > dro 26.11.2012. 20.45

    Vēl kā Ēlertes plusu gribu pieminēt to, ka viņa ir sieviete, bet latviešu sievietes vēsturiski ir spēcīgākas par vīriem. Kas būtu Rainis bez Aspāzijas, Dombrovskis bez Āboltiņas atbalsta, tikai žēl, ka mūsu amazonēm vara sagroza prātu, galvā sāk svilpot vējš:)

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    enjoy > dro 26.11.2012. 20.53

    Gribi teikt, ka mūsu vīru galvas ir vēja drošas? Nu, nu….

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.11.2012. 21.05

    saule-laime. Tas bija tēmēts Āboltiņai un Viņķelei, kuras fans es biju.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 26.11.2012. 21.31

    lno Vēl kā Ēlertes plusu gribu pieminēt to, ka viņa ir sieviete, bet latviešu sievietes vēsturiski ir spēcīgākas par vīriem. Kas būtu Rainis bez Aspāzijas, Dombrovskis bez Āboltiņas atbalsta,
    =========
    Linda Abu-Dabi bez Abu-Dabi.
    Vai Oj’ars V’acietis bez Ludmilas Azarovas?

    Protams latvie’su v’irie’si ir piln’igi lupatas.
    Ne naudas, ne ietekmes sabiedr’ib’a, ne pozit’ivas manifest’acijas mess m’edijos.
    Nav no’z’elojam’aku v’irie’su pasaul’e par Latvie’su V’irie’siem!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Dina > dro 26.11.2012. 23.00

    Kurmītis >> lno
    Aha, aha … viņa arī to baļķi ir nesusi kopā ar Iļjiču, vai ne? … :)))
    Muldoņa. jēlerte Tautas Frontē bija Škapara izpalīdze un pildīja sekretutkas funkcijas … līdz brīdim, kad radās iespēja pasmelties no Siles un TF izdalīto NAUDU iebāzt personīgajā kabatā. Tipisks pie Siles pietuvinātas intrigantes un klaburčūskas piemēriņš. Tautas Frontes avīze bija Atmoda. Kuru tieši jēlerte noraka. Uztaisīja intrigu, salaida ragos Elitu ar TF spici un Atmodai savākto un domāto naudu atdeva nevis Veidemanei, bet gan aizlaida pa kreisi un kopā ar ašeradenu uzcepa savu personīgo avīzīti – vēlāko Dienu. Precīzāk, kad cepa, tad visi domāja, ka tiek taisīta TF avīze, tik pēc tam izrādījās, ka, kamēr augusta pučs un ļauidis uz barikādēm, tikmēr Diena jau noprihvatizēta … Šķēle, starp citu, bija viens no jēlertes skolniekiem šajā druvā un dikti daudz mācījās no viņas, kā vajag “pareizi sakārtot” lietas un likumus … :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    vegan > dro 27.11.2012. 03.32

    LABS! No kurienes shaada informaacija?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.11.2012. 10.19

    kurmītis. Vēl joprojām meditē pie Šlesera pēcpuses? Tavuprāt Ēlertei vajadzēja dāvināt Dienu Aināram, kur izkratīt savas iekšas?:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Egitazz 26.11.2012. 20.15

Droši vien Ēlerte tagad ne tikai Mamikinu, bet visus krievus (ja tie uzskata sevi par demokrātiem) rīdziniekus aicinās atvainoties latviešiem par PSRS noziegumiem.

+2
-17
Atbildēt

8

    dace_ampermane > Egitazz 26.11.2012. 20.18

    kolpants

    laba ideja, pasaki to Elertei :)

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 26.11.2012. 20.29

    viņa jau pati to teica, vienkārši tajā intervijā personalizēja Mamikinu, bet runa jau bija, ka katram krievam jāatvainojas.
    tā kā droši vien pateiks.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Egitazz 26.11.2012. 21.19

    redzi ko’lpant, nav ru’na par t.s. krievu dv’esl’em…
    Krievs ir un paliek krievs. Skaits zin’ams. Attieksme zin’ama.
    Svar’igi, kas aktiviz’es latvisko elektor’atu

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 26.11.2012. 21.59

    Pelēkais Vilks
    Nu tas jau skaidrs, ka tagad notiks cīņa starp NA un V, kura partija ir latviskāka un kurš vēlētāju veiksmīgāk ar slikto krievu baidīs. It kā tas pirmo reizi būs:))

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Egitazz 26.11.2012. 22.14

    kolpants Pelēkais Vilks
    Nu tas jau skaidrs, ka tagad notiks cīņa starp NA un V, kura partija ir latviskāka un kurš vēlētāju veiksmīgāk ar slikto krievu baidīs. It kā tas pirmo reizi būs:))

    Dorogoi, kolpant,
    Cīņa nenotiks starp NA un V. Un nebūs par to kurš vairāk ar krievu baidīs. Latvieši nav jābaida ar krievu, latvieši tāpat zin kas ir krievs un ko no tā krieva var gaidīt. Gluži otrādi, pēc vēlēšanām NA un V saliks tās balsis kopā un izveidos koalīciju.

    Es ceru, ka tu neapvainojies, ka atbildu Pelēkā Vilka vietā :)

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 26.11.2012. 22.49

    Latvieši nav jābaida ar krievu, latvieši tāpat zin kas ir krievs un ko no tā krieva var gaidīt.
    ====
    tas jau tāpēc, ka reizi četros gados partijas sacenšas, kura labāk to jums atkal iestāstīs:))

    Gluži otrādi, pēc vēlēšanām NA un V saliks tās balsis kopā un izveidos koalīciju.
    ===
    Droši vien tik pat strādīgu un draudzīgu kā valdības koalīcija:)). Un kāpēc uzreiz neapvienot balsis, ja pamats ir tikai viens-latviskums? bet protams, ka nav izslēgts, ka arī RP mēģinās iekāpt latviskuma vilcienā.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Egitazz 26.11.2012. 23.01

    koplants

    reizi četros gados partijas sacenšas, kura labāk to jums atkal iestāstīs:))

    atkal garām!

    kad tu sapratīsi, ka mums nekas nav jāiestāsta tad ar tevi varēs sākt runāt :))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 27.11.2012. 10.15

    klejotājs
    Ēlerte grib stiprināt latviskumu Rīgā, jo pārāk daudz krievisks, bet “neviens neko nestāsta”:))) NA saceļ traci, ka SC ņemšana koalīcijā nozīmē nākamdien pievienošanos Krievijai – “neviens neko nestāsta”:))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

alexander 26.11.2012. 20.06

Pievienojos viedoklim, ka šī ir izcila līdera izvēle gan no personības kvalitātes, gan politiskā piedāvājuma viedokļa. Cienu Sarmītes principialitāti, spēju izvirzīt, skaidri formulēt un saprotami izskaidrot savu viedokli, arī vadības prasmes. Īpaši uzrunā viņas vīzija par Rīgas spēju kļūt par Eiropas līmeņa kultūras un jaunrades pilsētu ar pārliecinošu identitāti. Manuprāt, stratēģiski pareizi ir izvēlēta misija apvienot nacionālos spēkus šīs tiešām skaistās vīzijas īstenošanai. Es arī ticu, ka šis piedāvājums ir pietiekami atrakstīvs un vajadzīgs Rīgas vēlētājiem, kurus uzskatu par pietiekami lemtspējīgiem un inteliģentiem, lai izsvērtu Ušakova piedāvātos īstermiņa labumus ar ilgtermiņa izaugsmes iespējām. Oponentiem ar atsauci uz mikrorajonu publiku un pensionāriem varu ieteikt nelietot vispārinājumus un biežāk mēģināt komunicēt ar šiem cilvēkiem, mana pieredze liecina, ka tā noteikti nav viendabīga publika, un to var un vajag uzrunāt ar cieņu.

+13
-7
Atbildēt

0

lebronj2356 26.11.2012. 20.00

Ļoti labi, nav ne mazāko šaubu, ka NA ir pareizā izvēle, cerams vismaz, ka RP spēs izvirzīt sakarīgu kandidātu…Par Ēlerti varētu balsot tad, ja būtu pēdējie kandidāti ar Ausaino, bet arī tad vēl būtu ”ar sevi jāstrādā” ! V riskē, ņemot vērā, ka šī dāma neizceļas ar augstu piekrišanu no elektorāta puses…gribas Jaunupa fiasko atkārtot ?!

+8
-15
Atbildēt

3

    dzintarz > lebronj2356 26.11.2012. 21.13

    Krix Ļoti labi, no elektorāta puses…gribas Jaunupa fiasko atkārtot ?!
    ===========
    Nevajag atk’artot Jaunpupa fiasko.
    Jaunpups (reiz par vis’am reiz’em) j’adele’g’e uz “COYOTE FLY (T’erbatas iela 2 – ieeja no parka puses), lai tus’e ar ‘Abol(t)i’nu, Lindu Leen, Titavsu, Bendixu, Kr’umi’n’su, ‘s’kiel’enu ‘gimeni, lemburhsu ‘gimeni u.c. tautas varo’niem.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    baibabruvele > lebronj2356 26.11.2012. 21.35

    Vienotibas elektorats balso par partiju, programmu ideju, nevis vienu cilveku. Tie, kas balso par cilvekiem, personibam, lokomativem, savu izveli jau sen ir izdarijusi. Usakova personai sajas velesanas neviens nevar stavet lidzi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 26.11.2012. 23.35

    Nu tad balsojiet par savu ideju, kuru es īsti tomēr neredzu, kad būs skaidra programma ar mērķiem(par kuru izpildi Ēlertes personībā ļoti šaubos..) tad varēs runāt ko citu, pagaidām ir salmi…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

baibabruvele 26.11.2012. 19.38

Izcila izvele. Programmas piedavajums skan ka muzika manam ausim. Riga ka Eiropas pilseta, labi parvaldita, tiesiska, galu gala ziemelnieciska. Varbut pat notiks brinums un pilseta un pilsetnieki pec 50 gadu pilsetvidas russifikacijas un degradacijas saks atcereties savas vaciskas saknes, kas ir pamats Rigai ka starptautiskai Eiropas pilsetai. Riga ir Eiropas pilseta nevis milziga Maskacka kas ta ir tagad. Un atkal esam pie tas pasas izveles starp rietumiem un austrumiem, no kuras, atrodoties saja geografiskaja vieta, laikam nav iespejams izbegt. Un ar so izveli Vienotiba parada, ka ir principu partija, kura sevi nemeginas iemanit veletajiem, lai pieklutu pie varas par katru cenu. Ta nak ar skaidru programmu bez PR un Photoshopa. Paliek uzticiga saviem principiem un netaisis velesanas par PR sacensibu, nenolaidisies lidz Usakova limenim. Visas PR partijas agri vai velu aizet pa pieskari, jo zud ticiba. Ar so principialo izveli Vienotiba ir uz paliksanu pat ja velesanas Riga loti iespejams zaudes.

+16
-7
Atbildēt

1

    Leons Rapiņš > baibabruvele 26.11.2012. 19.56

    > Yan LEE .Doma skaista. Ja partija skaidri apzinās neiespēju vinnēt (un no malas tieši tā arī šķiet ), ir iespēja saglabāt seju – negrūstīties un nespļaudīties, neglaimot un nekukuļot. Tas varētu nākotnē atmaksāties. Bet vai ir jelkāda politiska partija, kam panākumus nevajag tūlīt? Jo tāda partija vienkārši var nenodzīvot līdz pelnītam triumfam.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

juhans 26.11.2012. 19.34

„ … Ēlerte vēlas APVIENOT nacionālās valdības un Rīgas domes spēkus pretēji kreiso pašreizējai nostājai …”
Apvienoties? Ar ko un pret ko? (Nerunājot lozungu līmenī.)

+6
-10
Atbildēt

0

mariam 26.11.2012. 19.09

Domāju, ka tā ir jēdzīga izvēle. Tas, ka viņa it kā neveiksmīgi “izkrita” no politikas, – tas drīzāk bija pārpratums. Tomēr dalību RD vēlēšanās var uztvert drīzāk kā atspērienu saiemai.
Tomēr šī izvēle vien vēl Vienotībai nekādu uzvaru nesola, tomēr ta sir solis pareizā virzienā.

+12
-3
Atbildēt

0

Sanšains 26.11.2012. 19.04

Kā zināms, Nils Ušakovs (SC) veido savu – dažos jautājumos valdības nostājai pretēju – politiku galvaspilsētā. It īpaši tas attiecas uz biznesa saitēm ar Krieviju.
=================================
Un vēl vairāk man gribētos redzēt, kā Ēlerte, “Vienotība un “Ir” beidzot pievienojas “Nacionālās apvienības” nostājai uzturēšanās atļauju tirgošanas jautājumā, kas pašlaik, “Vienotības” un RP cītīgi sargāta, PILNĪGI SASKAN ar Ušakova/GKR “attīstības” virzienu, stiprinot saites ar Krieviju.

Respektīvi, kur ir DARBI tieši PAŠLAIK, nevis sapņaina un varbūt pat liekulīga muldēšana par Ziemeļeiropas centru un “gudru” ražošanu NĀKOTNĒ??

+7
-5
Atbildēt

0

Sanšains 26.11.2012. 19.02

Rīgai jākļūst par Ziemeļeiropas centru, kura izaugsme balstās izglītībā, jaunradē un gudrā ražošanā
=================================
Tad, kad kļūsim par Ziemeļeiropas centru, tad jau automātiski būsim kļuvuši arī par Skandināvijas centru. Jauki – Baltijas identitāti noliedzošie skandofīli igauņi apsteigti vienā piegājienā.

Kā virziena rādītājs Z-Eiropa, izglītība, jaunrade un gudrā:):) ražošana, protams, izklausās pievilcīgi, ja to salīdzina ar Ušakova/GKR savulaik gribēto “kazino industrijas” attīstību un tagadējo koncentrēšanos uz Krievijas tūristu apmeklējuma skaita palielināšanu.

Kā ceļa rādītājs tas der, tomēr diez vai to var gluži ņemt par pilnu.

Ļoti gribētos redzēt, KĀ tad nu “Vienotība” piepeši tā spēs panākt augstas pievienotās vērtības, zinātņietilpīgas (“gudras”) ražošanas attīstību.:)
Dombrovskis sarunās ar Merkeli un Frankfurte mums atļaus ar valsts atbalstu un līdzekļiem uzaudzēt tādus attīstības centrus un ražotnes?:)

+10
-8
Atbildēt

1

    inesite15 > Sanšains 26.11.2012. 19.43

    NOVIE VASJUKI !

    Fascinē tas apvienotības standarta stils – “Ja Tebja uvažaju, Ti menja uvažaješ – mi s Toboi uvažajemie ljudi …” –

    PAŠI PAR SEVI … – varēja jau paklusēt – LAI TAK DARBI RUNĀ – nav tak ’90. gads vairāk …

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 26.11.2012. 18.59

Pateikšu vispirms to pozitīvo.
Ēlertei, tāpat kā Repšem, piemīt spēja loģiski, lakoniski un argumentēti noformulēt domu un pasniegt to klausītājiem. Ēlerte ir ļoti spēcīga diskusijās un neapjūk, ja viņai jārunā ar krievvalodīgu auditoriju. Ēlerte diskusijās spēj ar argumentiem pārliecināt klausītāju. Politiķa spēja ar vienkāršiem vārdiem izskaidrot samērā sarežģītas lietas ir ļoti vērtīga, kad notiek priekšvēlēšanu diskusijas.
Tā negatīvā lieta laikam nevienam nav jāizskaidro – tā pat to visi zin.
Pieminēs gan iepriekšējo neievēlēšanu Saeimā, gan Dienas sadarbošanos ar Šķēli utt.
No visiem nosauktajiem – Loskutovs, kampars, Dālderis – Ēlerte ir vislabākā.
Bet vispār Vienotība baigi riskē, vai tad tas soliņš ir tik īss.

+20
-7
Atbildēt

11

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 26.11.2012. 20.32

    Susurs: Viņiem tak visas priekšvēlēšana būs ar domu, ka vajag līdz galam atspārdīt Zatleru.
    man jau patika citos portālos tas virsdegunīgais paziņojums:
    “Ēlerte neizslēdz iespēju piedāvāt Reformu partijai startēt kopā Rīgas domes vēlēšanās”
    To saka Saeimas vēlēšanās zaudējusī V deputāte:))

    +4
    -18
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Māris Bārzdainis 26.11.2012. 20.45

    Bronks:
    To saka Saeimas vēlēšanās zaudējusī V deputāte:))
    =====================================
    11. Saeimas ārkārtas vēlēšanās Ēlerte Zemgales vēlēšanu apgabalā sasniedza tādu pašu rezultātu kā 10. Saeimas vēlēšanās – no sava saraksta bija 4. populārākā.
    10. Saeima – http://www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcgiw/base/komisijas2010.GalRez10.kandid?NR1=25
    11. Saeima – http://www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcgiw/base/Saeima11.GalRez11.kandid?NR1=15&sec=2

    Iekļūšanai 10. Saeimā ar to pietika, 11. vairs ne. Kāpēc tā, kas bija mainījies?

    Tas, ka 11. Saeimas vēlēšanu brīdī bija uzradusies uz ātru roku sataisīta populistu kompānija, kas dabūja nepelnīti daudz vietu Saeimā (ko apliecina reitingi kopš vēlēšanām) – tāpēc citām partijām to bija mazāk.

    Kā sauca šos populistus? Zatlera Reformu partija.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > Māris Bārzdainis 26.11.2012. 20.51

    > susurs

    Pilnīgi piekrītu, ka Ēlertei, tāpat kā Repšem, piemīt spēja loģiski, lakoniski un argumentēti noformulēt domu, bet nelaime, ka viņai tāds aigstsprātīgs skats, kas atbaida tos, kas neseko līdzi domai.

    Tomēr liels pluss ir tas, ka Ēlerte jau nolēmusi aicnāt koalīciju iet vinotā sarakstā. Tā ir vienīgā iespēja nomainīt Ušakovu un dod cilvēkiem iespējas likt krustiņus un mīnusiņus. Kurš no partiju kandidātiem (Ēlerte, Pavļuts, Broka) saņems lielāko cilvēku atbalstu, lai kļūst par mēru.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 26.11.2012. 20.54

    Haris. Visu jau tu saki pareizi, bet šie populisti pieļāva daudz kļūdas, gan pieredzes gan laika trūkuma dēļ bet:
    1. Nostājās pret Oligarhiem, galveno kārt Zaļajiem ne tikai ar vārdiem, bet darbiem un stāv tur joprojām, atšķirībā no V
    2. Ministri cenšas valsts pārvaldē kaut ko uzlabot, taču kā redzam pretestība kā lavīna no kalna pieaug un veļas viņiem virsū.
    3.Reformu Partija nekad nav atļāvusies nolikt savus koalīcijas sabiedrotos, pat tad, kad žurnālisti uz to provocēja.
    Viss, ko viņiem pārmet ir naivi plāni iekļaut SC valsts pārvaldē, taču tas ka Vienotībai bija tādi paši, tas ka ZZS ar Sc veica antivalstiskus balsojumus ir visiem norma, bet redz ZATLERS….:)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 26.11.2012. 21.09

    Bronks.Viss, ko viņiem pārmet ir naivi plāni iekļaut SC valsts pārvaldē, taču tas ka Vienotībai bija tādi paši, tas ka ZZS ar Sc veica antivalstiskus balsojumus ir visiem norma, bet redz ZATLERS….:)
    _______________________
    Norma ir, ka SC ir valsts ienaidnieki, bet Zatlers nevis naivi kļūdījās, bet gatavojās veikt noziegumu.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    to Bronks
    Vispār jau Vienotība tagad ir cinisma kalngals – vienlaicīgi “atspārda” Zatleru un aicina apvienoties. Atcerieties manus vārdus – RP labie rezultāti būs baigais šoks visiem. Jātur īkšķis, lai ar Ēlerti Vienotība tiek pāri pieciem pročiem… Kad Ēlerti sāks presot par kompartiju 1988 gadā un sadarbību ar Šķēli, tur būs ko redzēt. Liepnieks noteikti pastāstīs, kā ar kāju taisīja Dienā durvis vaļā un diktēja Ēlertei un Ozoliņam, ko par Šķēli rakstīt.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    to Bronks
    Ja Vienotība un NA netiek pāri 5 %, tad ko lai mēs, zatlerieši, darām? Ja RP savāks 51%, tad jau viss OK, bet ja ne? Jāsēž būs dziļā opozīcijā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 26.11.2012. 22.17

    Ino. Pēc tavas definīcijas noziegumu gatavojās veikt visi izņemot Visu Latvijai. Tāpēc nevajag Zatleram karināt klāt visus miroņus.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 26.11.2012. 22.23

    susurs. Par sevi varu teikt, ka esmu objektīvais vēlētājs nevis fatāls, kā lielākā daļa IR komentētāju, bet Zatleru sāku cienīt nevis tad, kad Saeimu atlaida( par to protams Paldies), bet tad kad Vienotība sāka mēslus skaļāk par visiem gāzt Zatleram virsū, bet viņš inteliģenti smaidīja un nekad neatļāvās atbildēt ar to pašu.
    Vienīgais, ko es nespēju viņam piedot, tas ir Olšteina sešinieks Saeimā!!!
    SC u.t.t tā ir politika, par ko daudziem klātesošiem maza sajēga!:)

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 27.11.2012. 10.04

    Bronks. Zatleru sāku cienīt nevis tad, kad Saeimu atlaida( par to protams Paldies), bet tad kad Vienotība sāka mēslus skaļāk par visiem gāzt Zatleram virsū…
    ________________
    Kad pats labprātīgi novārtījies mēslos līdz acīm, tad pāris mēslu čupiņas vairs lielu skādi nenodara.

    Vienīgais, ko es nespēju viņam piedot, tas ir Olšteina sešinieks Saeimā!!!
    _____________________
    Ar ko gan tas būtu sliktāks vai labāks kā vairums saeimas deputātu? Tavs politiķa ideāls ir V. Lācis vai profesors Kirhenšteins?:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 28.11.2012. 00.03

    susurs – nekā personīga , bet nu atkal nesaprotami cipari :( -“Ja Rīgas domes vēlēšanas notiktu rīt, par partiju apvienību “Saskaņas centrs/Gods kalpot Rīgai” balsotu vairāk nekā puse galvaspilsētas vēlētāju jeb 53,4%, liecina tirgus un sociālo pētījumu aģentūras “Latvijas fakti” jaunākā aptauja, kas veikta pēc GKR pasūtījuma.

    Kā otrā Rīgas domē ar 22,5% lielu vēlētāju atbalstu iekļūtu partija “Vienotība”, bet trešā ar 8,3% balsu – “Nacionālā apvienība”.

    Pārējās partijas nepārvarētu 5% barjeru un Rīgas domē nebūtu pārstāvētas – “Reformu partija” Rīgā saņemtu 3,4% atbalstu, “Zaļā partija” – 2%, “Zemnieku savienība” – 0,5%, partija “Par dzimto valodu/Zarja” – 0,5%.”

    Tas ir kas – atkal sazvērestība pret RP ?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 26.11.2012. 18.51

Slikti. Man nav nekas pret Ēlerti, gluži otrādi, domāju, ka Ēlerte ir augsta intelekta cilvēks, bet ko par Ēlerti domā galvenais Rīgas velētājs- mikrorajonā dzīvojošais pensionārs? Sasaistīt bedrīšu lāpīšanu pagalmā vai brīvbiļeti tramvajā viņš var ar Ušakovu, bet ne ar Ēlerti, lai cik pareizi politiski viņa nerunātu, un cik stratēģiski pareizi neplānotu. Ēlerte viņiem ir par gudru un viņu līmenim neatbilstoša. A balso ta par savējiem.

Slikti ir tas, ka Ušakovam neveidojas konkurence.
Broka, ja nu vienīgi. Bet nāk viņa no nepareizās puišeļu kompānijas…

+13
-17
Atbildēt

5

    buchamona > Ieva 26.11.2012. 19.03

    Ja jau Broka nāk no ” nepareizās kompānijas” , tad jau arī pati ir nepareiza :) Vai gluži otrādi – gan kompānija ir pareiza, gan Brokai nav nekādas vainas :)))

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > Ieva 26.11.2012. 20.21

    “Augsta intelekta cilvēks” iestājās PSKP 1988. gadā?
    Starp citu – jautri, Wikipēdija nav īsti pārliecināta, ka viņa no PSKP vēlāk izstājusies:
    “Politiskā partija: LKP (1988—?)”
    http://lv.wikipedia.org/wiki/Sarm%C4%ABte_%C4%92lerte

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 26.11.2012. 20.27

    argunte
    Nu kā jūs nesaprotat, viņa iestājas, lai grautu KP no iekšpuses! tagad to jums pateiks katrs īstais latvietis, kas bija kompartijas biedrs un jums nedrīkst būt kaut mazākām šaubām, ka tas nebija tas īstais iemesls:)))
    http://www.diena.lv/izklaide/maksla/elerte-kompartija-stajos-lai-tiktu-uzklausita-770406

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Ieva 26.11.2012. 20.58

    Ķīps Slikti. Slikti ir tas, ka Ušakovam neveidojas konkurence.
    ===============
    Piekr’itu! I’shakovam k’art’igu konkurenci var pasniegt tikai k’art’igs, reprezentabls ([email protected] virz’its) ur’la.
    Un t’adu Latvijas galvaspils’et’a diem’z’el nav daudz.
    Varb’ut vien’igi p’lundurmans, bemahems un am’erik’anis..

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    vegan > Ieva 27.11.2012. 03.18

    > agrunte “Augsta intelekta cilvēks” iestājās PSKP 1988. gadā?

    Turpat Wikipeedijaa:

    1980. gadu beigās īsu brīdi bijusi LKP biedre. Iestāšanās mērķi bijuši divi: pirmkārt, lai sagatavotu Rakstnieku savienības 1988. gada plēnumu, kura rezultāts bija Latvijas Tautas frontes dibināšana, kā arī mēģinājums apturēt Jāņa Škapara atstādināšanu no žurnāla “Literatūra un Māksla” galvenā redaktora amata.

    Un kaads pamats shaubiities? 1957 gadaa dzimusii Sarmiite iestaajaas partijaa tikai 1988 gadaa, kad perestroika jau bija pilnaa sparaa un PSRS uz izirshanas robezhas.. Ir kaadi argumenti vai fakti, kas apstriid augstaakciteeto?

    Bet ja biji sarkastisks.. Tad joks labs :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

oktaavs 26.11.2012. 18.50

Uzvarētājus vērtēsim pēc gala rezultāta.
Pēc velēšanām vairs neies cauri : ” Mēs neaprēķinajām” un : “Mēs nezinājām, ka tauta ir tik politiski neizglītota”.
Pašvaldību velēšanas būs, vai arī nebūs, pēdējā nagla dažu partiju zārkā uz visiem laikiem.
Visvairāk vajadzētu uzmanīties sevišķi uzpūtīgajiem un pašpārliecinātajiem.

+17
-7
Atbildēt

0

Leons Rapiņš 26.11.2012. 18.49

Mēra kandidāta kvalitātes ir problēmas tikai viena puse. Otra ir
vēlētāja kvalitātes. Tām jābūt atbilstošām, citādi vērtības tiks
nelietīgi izšķērdētas. Un gana lumpenizētam Rīgas vēlētājam šāds
mēra kandidāts ir vienkārši par labu. Brīvbiļetes un uguņošanas
pārsvērs inteliģentās apceres.

+24
-8
Atbildēt

1

    oktaavs > Leons Rapiņš 27.11.2012. 07.56

    Vēlētāji ir tādi, kādi ir. Labāku nebūs. Kur ņemt tos smalki apdāvinatos ? Importēt ?
    Ja politiķi nespēj pārliecināt esošos, tad viņiem jāiet strādāt citur. Poltika nav lūzeru barotava. Ja pagaidām ir, tad drīz vien dabiskā atlase atsijās zaglēnus un uzpūtīgos karjeristus.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 26.11.2012. 18.48

Ticu, ka Elerte ir spējīga pildīt Rīgas mēra pienākumus, bet neticu, ka viņa spēs pārliecināt vairākumu balsot par sevi. Bet nu, viss var mainīties, ja Vienotības lozungi un tajos paustās vērtības būs skaidras un pārliecinošas,bet ne pārgudras. Ušakovs Vieotību sauc par zagļiem un pareģo ” asiņainu” pirmsvēlēšanu cīņu. Viņš savējos saliedē kā īsts karavadonis pirms izšķirošas kaujas :) un tieši tā viņam jādod pretī, jāceļ kājās ļaudis un jāaicina atbrīvot Rīgu no okupantu ideoloģiskajiem mantiniekiem, ja nē – nekas prātīgs Vienotībai nesanāks.

+34
-8
Atbildēt

3

    Una Grinberga > buchamona 26.11.2012. 22.46

    @riņķī apkārt
    Jāpaskatās, ko Reformu partija izvirzīs. Ja arī tur būs spēcīgs kandidāts, tad 3:1 varētu būt diezgan grūta cīņa Ušakovam, jo viņa vienīgais lozungs ir sociālā palīdzība un “skaistas fasādes” sabiedriskajai infrastruktūrai, bet pārējie kandidāti var publiski uzplēst Rīgas “augoņus”. Man vēl acu priekšā stāv Ēlertes spilgtā argumentācija pret Urbanoviču par integrāciju. Ja viņa spēs formulēt domas tik pat skaidri arī citos jautājumos, tad viņa varētu pārliecināt arī skeptiķus!

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 27.11.2012. 09.18

    Nasing spešal!
    “Jāpaskatās, ko Reformu partija izvirzīs. Ja arī tur būs spēcīgs kandidāts”

    Viktors Ščerbatihs deres, kaut gan ZP sastava nebutu slikti ieklaut kadu intelektuali.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 27.11.2012. 10.08

    Kas jūs jocīgi, kungi, palikuši!?!
    Ušakova un Brokas, Ēlertes, Pavļuta elektorāti NEPĀRKLĀJĀS!!! Tāpēc ušasķikam ir VIENALGA,ko izvirza pārējie, savus 35-45% viņš tāpat saņems.
    Svarīgi ir lai VISI latvieši aiziet uz vēlēšanām un kopā savāc savus 55%.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 26.11.2012. 18.40

Ļoti vāja izvēle! Ēlerte kopš ienāca politikā, ne ar ko nav izcēlusies.
Baumas par Domburu bija ļoti laba kārts, kura nestu lielus rezultātus, taču izskatās ir divi varianti:
1. Domburs tika uzrunāts un pasūtīja Vienotību…
2. Domburs netika uzrunāts, taču Vienotība saprata, ka agri vai vēlu viņš Āboltiņas kundzi pasūtīs… turpat!:))
Atvainojos par vulgārismu!

+19
-22
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 26.11.2012. 18.27

Bezcerīgi. Sirdgudrā latvju tauta balsos par to, kurš solīs pasargāt no sorosīdiem, banksteriem, eirokrātiem, liberastiem un citiem nezvēriem. Atradīs.

+18
-7
Atbildēt

0

dace_ampermane 26.11.2012. 18.23

Ēlertei jau nav tramvaja brīvbiļetes ko izdalīt skolniekiem un pensionāriem.

+14
-3
Atbildēt

0

Andis 26.11.2012. 18.16

“Ēlerte arī uzskata, ka Rīgai jākļūst par Ziemeļeiropas centru, kura izaugsme balstās izglītībā, jaunradē un gudrā ražošanā”

Jauki, beidzot normālas ambīcijas. Rīga ir kā ierūsējis sporta auto, kur nez kādēļ uzskatām par klusu ģimenes vāģīti kartupeļu vešanai.
Diemžēl uz Vienotības smadzeņu vētru par Rīgas attīstību netiku – pats vadīju pasākumu citur un tikai nedēļu pēc pasākuma pamanīju viņu e-pastu.

+18
-8
Atbildēt

0

Mārtiņš Ozoliņš 26.11.2012. 18.09

Lai veicas!!!

+26
-9
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam