Helovīna mošķi Saeimā

145

Komentāri (145)

Rudais 05.11.2012. 12.14

Nezales jarave kamer mazas ari poltikas darzina. Tapec ka blakus latvani stav,jau neliek darzina dadzus turet.

0
-2
Atbildēt

0

Sandris Maziks 04.11.2012. 19.38

Ka jau mineju, pec prokremlisko fasistu kroplu signala jauzbruk NA, lai noestu krievam nistos talantigakos un godigakos politikus un paliktu tadi ka Kreslins, pec tam V, lai to turpmak vaidotu tikai pabriki, stokenbergi, aboltinas, jaunupi.
Zane, bet un zirnekliene Šeloba pastradajusas dusigi un nu vares pretendet uz “dzēris” medalu.

+2
-7
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Sandris Maziks 05.11.2012. 20.02

    Nu vecas, kapec neputiet dzeris fleita, tagad fekaliju piegarsu vairs nespejiet paciest?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

demo 04.11.2012. 18.52

Jau pirms 100.panta raidījuma, piesakot kā raidījuma vad. ARNI KRAUZI, nopriecājos. Paldies ARNIM KRAUZEM par veiksmīgi novadītu, tik sarežģītu raidījumu, par kompetentu žurnalistu uzaicināšanu. Vēlreiz paldies !

+4
-7
Atbildēt

5

    valdis > demo 04.11.2012. 19.14

    Nedomāju vis, ka šis bija labākais A.Krauzes raidījums. Pat, nedaudz pārsteidza, ka visa raidījuma garumā turpinājās un atkal atkārtojās uzbrukums I.Čepānei. Dīvaini secināt, ka tad jau cienījamāks iznāk Kabānovs ar savām izdarībām un klaji nekaunīgo attieksmi pret žurnālistiem (K.Žildes gadījumā tas bija ļoti uzskatāmi) un sabiedrību.
    Līdz šim augsti vērtēju A.Krauzi kā žurnālistu. Šoreiz pievīla, manuprāt, mēra sajūta.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > demo 04.11.2012. 19.39

    urga
    “Līdz šim augsti vērtēju A.Krauzi kā žurnālistu.”

    Zurnalistu!!!!! Mologec.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > demo 05.11.2012. 09.30

    Kabanovs ir putinists, ko no viņa vispār var prasīt un gaidīt, no Čepanes, tomēr, gaida daudz vairāk un adekvātāku izpratni par viņas un preses lomu.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    valdis > demo 05.11.2012. 09.41

    Kā to saprast, saudzēsim putinistus? Gala rezultātā taču akcenti totāli greizi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > demo 05.11.2012. 09.44

    Neviens neaicina viņu saudzēt, bet, tas nenozīmē, ka tāpēc nedrīkst kritizēt pārējos.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

demo 04.11.2012. 18.35

Pēc 100.panta, atklājās, kāda panika ir pārņēmusi ‘Vienotību’, pēc pēdējā
laika neveiksmēm.
Vai tiešām premjers, Dombrovska k-gs,neapjēdz, ka tālāk iet nav kur ?
Pēdējā laika notiumi:
– bijūšās Iekšlietu ministres L. Mūrnieces/Abu Meri/ ‘Vienotība’ neveiksmīgie,bet varbūt ar nodomu, līgumi, par spec. automašīnu iegādi policijai, noziedzīgi
neizdēvīgi līgums ar bēdīgi slaveno ‘Vitronic Baltica’, kas prasīja no Mūrnieces demisijas
pieteikuma atikšanas 1/2 gadu, un nez ar ko tas noslēgsies,
– epopeja par simtiem milj.Ls vērts līgums par vilcienu iegādei/ministri
gan nepiederoši ‘Vienotībai’,bet pats fīrers-ministru prezidents Dombrovska
k-gs no ‘Vienotības’,
– Saeimas priekš-sēdes S.Āboltiņas k-dzes vīra k-ga uzņēmuma darījumi,ko nu nekādi nevar izlemt ministru kabinets,
– “brālīša” Zaķīša, Saeimas dep.,frakcijas vad. ‘Vienotība’ nedienas ar
nodokļu apiešanu vairāku tūkstošu Ls apmērā,
– jaunākais, deputāta I.Čaklā neskaidrais gājiens ar konsultācijām par
nodokļu opimizāciju sievas,notāres birojā, par ko ir ieinteresējušās likuma
sargi,
– un tagad vēl škandāls-nesaprašanās ar NVO ‘DELNA’, ar uzaicinājumu uz Saeimas Juridiskās komisijas sēdi, lai sniegtu paskaidrojumus par uzdrīkstēšanos publicēt Saeimas deputātu Saeimas sēžu un komisiju sēžu
apmeklētības sarakstu. Vislielielākais pārsteigums – kas uztur apsūdzību
‘Delnai’ un arī ‘nekaunīgiem’ žurnalistiem – Saeimas deputāte, Juridiskās
komisijas vad., doktore, Latvijas Valsts Universitātes profesore,/pēc pašas
vārdiem-cienījama demokrātijas aizstāve/, I.ČEPĀNES kundze. Kur vēl tālāk –
– p r o f e s o r e s k u n d z e ? !!!! Kā tautā medz teikt – ne kauna, ne
goda.
Pat piebalso deputāts, akadēmiķis, tiešām tautā cienījams, Andra Buiķa
k-gs:”Jūs tomēr vienu no valsts pamata balstiem degradējat.”
Jautājums Jums, akadēmiķa A.Buiķa k-gs, vai šie pamati nav krietni aizpuvuši.Es Jūs zinu, kā talanīgu, zinātnes sasniegumu popularizētāju,
filozofētāju vienkāršās tautas auditorijās. Es Jūs ļoti cienu!
Tā nu iznāk, ka ‘Vienotība’ neko nav mācījusies no, ieprikšējās Saeimas
pazemojošās a t l a i š a n a s. Taisnība bija, kad pirms šīs Saeimas vēlēšanām, kad ‘Vienotība’ pieteica gandrīz tos pašus dep. kandidātus, kas
bija par deputātiem atlaistajā Saeimā, tad tauta teica – tie paši vēži…..
Tā vilties ‘Vienotībā’, ir grūti, smagi apzināties,ka tevi pieviļ tie, kuriem vēl tu ticēji,uzskatīji par ‘gaišiem prātiem’. Vai tiešām jūs izaiciniet – vairs nevienam neticēt ! Kas tālāk ?

+3
-11
Atbildēt

4

    mary75 > demo 05.11.2012. 06.52

    Dombrosvskis jau arī ir 50% vai vairāk no V reitinga, nebūtu Dombrovskis, V reitings būtu zem 5%.
    Viņam vajadzētu to izmantot un uztaisīt tur “tīrīšanu”, lai saglabātu partiju no lejupslīdes, viņš, atkal, ļauj sevi vienkārši izmantot, labākajā gadījumā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > demo 05.11.2012. 11.08

    dzeris49
    “Viņam vajadzētu to izmantot un uztaisīt tur “tīrīšanu”, lai saglabātu partiju no lejupslīdes”

    Oi ka prasas pec tirisanas un aicinasanas but adekvatiem. Vinkeles prata aptumsuma bridi pastradatais kretinisms vairs nedrikst atkartoties, bet pabriki, aboltinas, jaunupi par savam perlem butu jadauza ar bozi, kamer miesa atlec no kauliem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Dzintra > demo 05.11.2012. 15.30

    nepārmaksājiet citos kantoros, Ātrais.lv izmantoju daudz izdevīgāk

    0
    0
    Atbildēt

    0

    demo > demo 06.11.2012. 13.55

    Bet kas to tīrīšanu tur darīs? Tagad vēl grib galīgi ‘mīksto’ hamelionu no
    Jūrmalas Truksni dabūt ‘Vienotībā’. Viņš tik nogaida,kuŗš vairāk piesolīs =
    Zaļie vai Zemnieki. Ja tā nebūtu taisnība – sekotu atsaukums. Tas ir totals
    kretīnisms.

    0
    0
    Atbildēt

    0

valdis 04.11.2012. 16.17

Piekrītu Ino. Bez mēra sajūtas bija A.Krauzes kā raidījuma vadītāja uzbrukums TV, tagad A.Ozoliņa komentārs. It kā lielākais ļaunums Saeimā būtu I.Čepāne. Absurds.

+12
-4
Atbildēt

0

dro 04.11.2012. 15.44

Par IR un portāla daudzu viesu sacelto troksni tiešām “jāierēc”, tāpat par Delnas priekšnieka pausto, ka viņu galvenais uzdevums uzraudzīt saeimu, bet MM uzraudzībai pietrūkstot kapacitātes. Uz MM publicētās melu straumes, kuram IR arī pievieno savu strautiņu, fona, tas tiešām skan vareni:)

+11
-3
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 04.11.2012. 14.59

——
2020.gadā Latvijā būs divpartiju sistēma ( sīkpartijas neskaitās) – un viena valdošā koalīcija ‘Saskaņotais centrs’?

Spriežot pēc notiekošās Krievijas integrācijas Rietumu struktūrās, tāds divpartiju variants, par ko pauda Eiroparlamenta deputāte S.Kalniete, ir visai realistisks:

‘(..)увидел российских событий осени 2011 – весны 2012 годов, которые я характеризую как операция «Подмена» – чрезвычайно стремительная сдача властью коренных интересов страны (втягивание в ВТО, создание на территории России баз НАТО и т.п.) под прикрытием якобы борьбы против западной («оранжевой») угрозы…’ Юрий Болдырев

http://maxpark.com/user/17729/content/1631170

0
-1
Atbildēt

0

efeja60 04.11.2012. 12.54

Bet nu tā izskatās, ka Soross Vienotību ir norakstījis zaudējumos. Gaidam jaunu Sorosa partiju. Vai tas būs atkal Repše?

+3
-14
Atbildēt

1

www.vecamate.lv 04.11.2012. 12.41

Ja nu skatās visu mediju kopumu, tad jā,gana daudzi un bieži vien balansē uz ,vai aiz, šaubīga info robežas.Bet kas attiecas uz politiķiem, nu nav viņiem citu variantu kā norīt to krupi, vai tīties mājās.Jo t.s. demokrātijā tikai kasīgi, urķīgi, mediji nodrošina informāciju un vismaz kaut kādu varu līdzsvaru. Provinciāliem uzpūteņiem iz politikas tas saprotami nepielec.Jāmāca :)
Nākamais solis būtu patiešām neatkarīgs,spēcīgs sabiedriskais medijs, bet tas tā, futurologa sapnis :)

+4
-2
Atbildēt

1

Māris Bārzdainis 04.11.2012. 12.23

Ozoliņš beidzot “izspieda” kaut ko pareizajā virzienā. Bet mums visiem, un sevišķi raksta autoram, IRam, būtu jāpadomā – kas noveda Vienotību līdz tādai degradācijai? Kā tas varēja notikt, ka partija, kas no sākuma iestājās par godīgumu, atklātumu, kas vienmēr bija Delnas pusē, nu uzvedās tik nekaunīgi un augstprātīgi?
Visiem beidzot atklāti jāpasaka – paši vien esam vainīgi. Paši esam izlaiduši Vienotību, visus šos gadus skatoties uz to “caur pirkstiem”. Tas sākās jau pagājušajā Saeimā, kad valstī bija koalīcijas tandēms ZZS + V. Toreiz daudz ko sākām piedot mūsu Vienotībai, jo vienmēr bija attaisnojums – “nav citu variantu”, “jāiet ar Lembergu uz kompromisiem”, “nu pacietīsim Vienotības nesmukumus, bet vēlāk gan ar “baltiem cimdiem” utt.
Pamazām mūsu “godīgie” sāka pie tā pierast – sāka pierast, ka viņiem dod atlaides, ka mēs izlikāmies nemanām viņu “mēslu čupas”. Vienotībai bija ērti noslēpties aiz oligarha Lemberga muguras.
Intresants piemērs ir Vienotības Čigānes pārmaiņas, kļūstot par deputāti. Mēs taču atceramies cik naska un principiāla bija šī kundze, kas savulaik pati rosījās pa sabiedrisko organizāciju. Savā Delnas laikā Čigāne taču tādu Zaķi būtu noteikti medījusi un cepinātu uz iesmas.
Bet ko redzam tagad – Čigāne pēc katra Vienotības nesmukuma piestrādā saviem kolēģiem par advokāti.
Par visu šo Vienotības izlaidību vismazāk vajadzētu brīnīties pašam raksta autoram Ozoliņam un aiz viņa stāvošajam IRsim. Tieši IR bija Vienotības galvenais rupors visus šos gadus, tieši IR piedalījās oligarhu organizētajā melnajā PR pret Zatleru.
Nu bija divi maitas – Lembergs un Zatlers – aiz kuru mugurām Vienotība atrada sev ļoti ērtu nišu.
Īstu teātri un liekulības skolu Čepānes izpildījumā varējām vērot pēdējā 100 pantā(100 pants pēc klauna Kolāta aiziešanas nu ir kļuvis daudz kvalitatīvāks). Pēc Āboltiņas “mielēm” un Dombrovska “mulsuma” Čepāni nu ir piemeklējusi vēl viena jauna sajūta – “rūgtums”.
Un, protams, tas viss ir viens liels “pārpratums”. Turpmāk visu, ko Vienotība ir sastrādājusi vai sastrādās, varēs saukt par “pārpratumu”.
Kad gadu atpakaļ Skumjais Bruņinieks sāka zvanīt pirmos trauksmes zvanus Vienotības virzienā, visi te vīpsnāja. Bet “skumjais” bija kvēls Vienotības patriots un susurs arīdzan.
Mums visiem vajadzētu uzdot sev jautājumu – kas tad ir patriotisms?
Vai rīkojamies patriotiski, kad skatāmies uz savas partijas deputātu “nesmukumiem” caur pirkstiem?
Vai rīkojamies patriotiski, kad aizstāvam maitu, jo tas taču ir “mūsējais”.
Uzskatu, ka Vienotību kardināli izmainīt nav iespējams. Šī partija līdzinās ātrvilcienam, kas ir palicis bez bremzēm. Ietriekšanās sienā ir neizbēgama. Ja jau līdz šim cienītai Čepānei ir “aizbraucis jumts”, ko varam teikt par pārējiem? “Apakšas” Vienotībā jau gribētu lielas pārmaiņas, bet “augšas” patreiz jūtās ļoti komfortabli un radikālās pārmaiņās nav ieinteresētas. Visvairāk Āboltiņas palikšanā amatā ir ieinteresēts smagos noziegumos apsūdzētais un Grīnberga lietā attaisnotais( 6 gadi ) Lembergs. Domāju, ka V saietā viss paliks pa vecam – Āboltiņas un viņas roklaižu kliķes pagulšanās zem Lemberga tiks nosaukts par kārtējo “pārpratumu”.
Tagad varam pārliecināties, cik svarīgi ir, lai Zatlera RP mūsu valstī atrastos vieta. Tieši konkurences trūkums degradēja Vienotību.

+9
-15
Atbildēt

19

    guna_sniedzina > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 12.36

    Domāju, ka “IR kā Vienotības Rupors” koncepcija ir sazvērestības teorija, jo IR vairākas reizes arī agrāk ir kritizējis Vienotību un tās darboņus, kaut ne tik asi.

    Šis raksts vienīgi parāda, ka IR kopumā ir objektīvs medījis, un pievēršas visiem politiskajiem spēkiem “pēc nopelniem”.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 12.45

    susurs – malacis, kārtējo reiz nepaslinkoji un daudz tēlaini sarakstīji :)
    Īstens rakstnieks !

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 12.51

    “Apakšas” Vienotībā jau gribētu lielas pārmaiņas, bet “augšas” patreiz jūtās ļoti komfortabli un radikālās pārmaiņās nav ieinteresētas.
    ==============
    āreče, te nu pie vainas ir partiju nedemokrātiskie statūti – apakšas neko nevar izmainīt bez augšu līdzdalības. Latvijas politiskās sistēmas vājais posms ir tieši demokrātijas trūkums partijas iekšienē, kas filtrē kliķes silei lojālus kandidātus, bet ideālisti tiek nolikti malā. Ar likumu ir jānosaka visām politiskajām partijām vienādi statūti, lai apakšas varētu nomest augšas, kad tie sāk atrauties no realitātes(zemes).

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 12.55

    “Apakšas” Vienotībā jau gribētu lielas pārmaiņas, bet “augšas” patreiz jūtās ļoti komfortabli un radikālās pārmaiņās nav ieinteresētas.
    __________________________________________________________________________
    Un te es atcerējos vēl toreizējās ZRP atrakcijas ar telefonu atņemšanu :) Tā laikam ir augstākā pilotāža Latvijas politikas virtuvē :)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    to TT
    Kritizēt šo to no Vienotības un publicēt IRā rakstus ar dažādiem viedokļiem vēl nenozīmē, ka IRs ir neatkarīgs un objektīvs. Protams, tik atklāti vienos vārtos, kā Lemberga mediji, IRs nedarbojās, bet kopējā aina pēdējā laikā bija viennozīmīgi Vienotības virzienā.
    Var jau IRs pakritizēt Zaķi, bet tādu Vienotībai svarīgu figūru kā Dombrovski Ločmele un Ozoliņš neaiztiek. Bet, piekritīsiet, ir par ko – Dombrovska ģimenes lielie parādi, viņa palīdzes Bukānes saistība ar to un darbošanās Ventspils brīvostā Lemberga paspārnē ir izpētes vērta.
    Vienotības negribēšana neko mainīt Venspils ostā un Bukānes – Dombrovsku interešu konflikts tur ir acīmredzams, bet vai Jūs esiet dzirdējis IR kritiku par to. Tur ir daudz ko pētīt, bet tā vietā IR mums sola “pētīt” Belokoņu. Skaidrs, ka tāds Belokoņs IRu vismazāk interesē, IRam svarīgi ir, ka Belokoņam tuvumā ir Repše, pret kuru antipātijas IRsiešiem ir senas un kurš nu taisās spēlēt pret Vienotību.
    Tāpat no IR nedzirdēsiet atziņu, ka tieši Vienotība ir atbildīga par PV līgumu.
    Fakts, ka IR pēdējā gadā neaizstāvēja Vienotības galveno sabiedroto RP, ir nenoliedzams.
    Fakts, ka IR pēdējā gadā palīdzēja gremdēt un neaizstāvēja Lemberga lielāko ienaidnieku RP, ir nenoliedzams.
    Par kādu objektivitāti var tad runāt?

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 13.10

    @klusais
    Un te es atcerējos vēl toreizējās ZRP atrakcijas ar telefonu atņemšanu :)
    ================

    … tā taču bija profesionālā apsardzes firmas rīcība :))

    Žēl, protams, ka Latvijas iedzīvotāju politiskā aktivitāte ir tik zemā, ka lai savāktu kvorumu bija jāsadzen kopa apsargus un viņa ģimenes… – tā ka tas vairāk galu galā raksturo Latviju, nevis ZRP.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 13.17

    @susurs

    Par Dombrovska Jūsu norādītiem grēkiem es nepiekritu, jo minētais sarakstā kaut ir negatīvas parādības, tie nav uz kopēja fona pat tuvu nav tādi lai tiem pievērstu uzmanību.

    Es tomēr vairāk kritizētu Dombrovski par nepietekami kreiso ekon.politiku. Kaut man vairāk patīk labēja ek.politika, jo tā man personīgi ir izdevīgākā, tas ir pilnīgi skaidrs, ka turpinot tā arī turpmāk Latvijā vienkārši nepalīks kam dzīvot.

    Varu piekrist, ka bija IR atbalsta trūkums (Z)RP, tas, principā bija cūcība. Bet nu IR pamazam reabilitējās šajā ziņā.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 13.33

    TT- Žēl, protams, ka Latvijas iedzīvotāju politiskā aktivitāte ir tik zemā, ka lai savāktu kvorumu bija jāsadzen kopa apsargus un viņa ģimenes… – tā ka tas vairāk galu galā raksturo Latviju, nevis ZRP.
    —————————————————————————–
    Tas vairāk raksturo to , kurš pasūta mūziku :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 15.42

    …Susurs… “par PV līgumu ir atbildīga Vienotība”….un?….diendienā klausoties, kā MM maļ vienu un to pašu – izgāzts vilcienu iepirkuma līgums, neveiksme, 100 miljoni pagalam…ai, ai, ai!….bet ir arī otra puse, kuru Tu neesi pamanījis, jo “cītīgi” ieklausījies MM teiktajā….valsts apturēja neizdevīgu līgumu, par kuru mums visiem būtu jāpārmaksā 30 gadu garumā….valsts uzņemtos saistības, no kurām “uzvārītos” daži līgumam pietuvinātie….vai mūsu valstij par maz vēl neizdevīgu līgumu, kurus nav iespējams lauzt, apturēt, izbeigt un mums visiem par to jāmaksā?…..

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 16.01

    Par PV līgumu. Pirmkārt 100 mio nav pazaudēti. Otrkārt kā Zane rakstīja ja kas ir garām , tad dažiem ieinteresētajiem 30 gadu garantēts ienākums. Treškārt – interesanti paklausīties kā Dienas ļaudis kur vajag un kur nevajag gaužas par šo līgumu. Un noslēgumā – visticamāk ,ka tos CAF vilcienus tik un tā nopirksim :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 16.09

    klusais. Vai tad PV vai radaru līgums ir skandalozi? Protams, ka nē, ja vēl izdodas piepīt NA līdzdalību, tad pat valstij izdevīgs, neveikls Čepānes izteiciens, tas gan ir skandāls, kurš var pat apdraudēt demokrātiju:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    to ZanE
    Valstij neizdevīgo un noziedzīgo PV iepirkšanas līgumu izjauca Zatlera rīkojums N2. Zatlers pārtrauca tandēmu ZZS + V, kura rezultāts bija PV afēra un Lemberga “tiesiskie balsojumi”.Ja nebūtu šī Zatlera iniciatīva, PV iepirkums rullētu tagad pilnā sparā.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 16.44

    ..Susurs…ahā!…tagad sapratu!…ja skatās no tās puses – PV līgums “izgāzts”, tad vainīga Vienotība, bet…ja skatās no otras puses, ka valstij neizdevīgais PV līgums apturēts – par to pateicība zatleriešiem…nu, jā!…viena puse, otra puse….pēc vajadzības…:)

    …nu gluži kā ar masu medijiem – žurnālistiem ir tiesības, bet nav pienākums….politiķiem ir pienākums, bet nav tiesības….:)

    P.S. …vai Tu nākošajās Saeimas vēlēšanās kandidēsi?…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    to zanE
    Netaisos ar liekulības un melu karalieni diskutēt. Iegrimt jūsu lauciņā nebūtu prātīgi.
    Jūs ar savu Vienotības aklo aizstāvēšanu kļūstiet ar vien smieklīgāka. Tāda sajūta, ka V sen būs aizgājusi pa burbuli, bet Jūs te vēl gadiem ilgi visiem plīsieties virsū ar paragrāfiem un likumiem.
    Kad Vienotības kuģis nogrims dibenā un kļūs par zemūdeni, es Jūs, ZanE, iecelšu par šīs zemūdenes kapteini – varēsiet tur vienatnē ar saviem likumiem un paragrāfiem turpināt vadīt šo nogrimušo kuģi.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 17.59

    …Susur…tā arī neatbildēji, kā palika ar to Puzi?….pavadīji Āboltiņu, vai tomēr esi tikai baumu izplatītājs?….:)

    …bet…par amatu – paldies!…tā kā esi Vienotības atbalstītājs, būs vajadzīgs arī – uzticams radists…pievienosies?…oi, laikam, tomēr – nē!…Tev jau nākamais zeķu pāris gatavībā…:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 18.59

    lno – nu taisnības labad jāatkārtojas – PV vilcienu pirkšanas epopejai pamatus lika Gerhards :) Par radaru līgumu – īsti gribētos dzirdēt izklāstu kas , kur un kā ir zaudēts . Tas ko redzu es – ir zaudēts ,ka netiek veikta paredzētā kontrole , ir vēl kas ?
    Susuram taisnība – PV līgumu izjauca Zatlera rīkojums.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 19.30

    klusais. Gerharda laikā manuprāt paziņoja konkursa uzvarētāju, bet līguma taču noslēdza tikai šajā gadā, vai tad ne tā? Es jau nenoliedzu Gerharda lomu, bet gan Bērziņa demisijas saistīšanu ar PV līgumu. Ar radaru līgumu zaudēts laiks, pie tam tika dota priekšroka dārgākajam piedāvājumam. Ja viss būtu tik jauki, tad jau līgums nebūtu slepens:) Vēl jau nekas nav beidzies…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 19.49

    lno – Gerharda laikā ielika pamatus konkursam :)
    Par radariem – jā , laiks ir zaudēts , kādi vēl zaudējumi ? Vai bija dārgākais priekšlikums? Var kur iepazīties ar šo info ?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Māris Bārzdainis 04.11.2012. 20.15

    @klusais

    Tas vairāk raksturo to , kurš pasūta mūziku :)

    ==================

    Nu tak es nevis par rezultātu (ir taisnība, ka tāds tur ir sanācis), bet par iemesliem :)

    Būtu pilsoņi politiski aktīvāki tad nevajadzētu dzīt apsargus ali nodrošinātu jau tā zemu partijas dibināšanas sapulces kvorumu.

    Starp citu, līdzīga ķibele piemeklējusi arī populāros zināmas aprindās Lindermanu&Osipovu, jo, kā noskaidrojusi DP, lielākā daļa viņu partijas dibināšanas sapulces dalībnieku tajā sapulcē nav piedalījušies :D

    Vispār, Lindermana referendumi un Zatlera rīkojums palīdz pilsoņiem pamosties no politiskās letarģijas un sākt interesēties kas notiek politiskajā laukumā, kas ir visnotaļ pozitīvā parādība. Latvija ir maza, tāpēc kvalitatīvai politikai ir vajadzīga lielāka mietpilsoņu iesaistīšana. Tāpēc šī iemesla dēļ uzskatu, ka Lindermana aktivitātei ir pozitīvā ietekme :))(

    Tikai,lūdzu, nevajag nometāt mani ar akmeņiem par šāda viedokļa paušanu :))
    Zinu, zinu, ka piem. Ino dod priekšroku mierīgākai dzīvei un neprasa papildus adrenalīna devu dzīvē.

    Inertas vēlētāju masas kaut kā ibija jāiespārda, lai viņi saktu vairāk domāt un spriest par politiskiem procesiem. Lindermans šo funkciju teicami izpildīja un joprojām turpina pildīt. 1-2milj.Ls, kas tiek tērēti referendumiem, ir absolūti nieka summa salīdzinājumā ar ieguvumu velētāju smadzeņu aktīvāko stāvokli un briedumu :))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dancis4 04.11.2012. 11.50

Vēlētāji Vienotību ievēlēja redzot, kā Dombrovskis velk valsti laukā no purva; vēlētāji izsniedza mandātus pilnas slodzes darbam , ne indulgenci darbiņam uz pusslodzīti. Saiemas prestižu, cienītie un godātās, graujat vien paši ar savu attieksmi pret darbu, vērtībām un vēlētāju. Protams, uz kabanovu fona var lieliski profilēties, taču rodas jautājums, vai atkal būs jāvēlē par mazāko ļaunumu, vai par priekšstāvjiem, kuri godam un pēc labākās sirdsapziņas ir strādājuši sabiedrības labā.

+7
-5
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dancis4 04.11.2012. 12.04

    ——–zars Vēlētāji Vienotību ievēlēja redzot, kā Dombrovskis velk valsti laukā no purva; ……
    ==============================================================================
    Ievēlēja arī Godmani&Co 1990.g. 8. maijā – un vēl 2008.g. redzēja to vilkšanu ”ārā”. Latvijas vēlētājs nekļūdīgi spēj saredzēt esošo, tikai par cēloņiem/iemesliem domāt nevēlas. Paldies amerikāņu speciālistam:

    http://www.youtube.com/watch?v=sANr4a5G9AA

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

dro 04.11.2012. 11.33

Kādēļ Ozoliņam un citiem spalvas “bruņiniekiem” vienaldzīgi tālāk sekojošie N. Ušakova teksti, bet jāsaceļ troksnis par vienu neveiksmīgu, bet objektīvu Čepānes jautājumu?!
От: Nil Ushakov [email protected]

Кому: Andrey Portnov; Daniils Uljanovs

Тема: lentochki

Отправлено: Ср 08/04/09 11:50

К вам придет А. Мирский и будет просить 2000 ленточек. Дайте ему, но не большее 500. Отсчитайте прямо сейчас, положите в мешок. Но скажите, что там 2000. Н..От: Andrey Portnov

Кому: Svetlana Savicka; Vadim Barannik; Nil

Тема: торговцы на 9 мая

Отправлено: Вт 30/03/10 16:20

Коллеги!

В прошлом году у памятника торговали различные конторы с блатом:

– от Рыбакова-Урбановича,

– от Рубикса,

– от Денисова.

Засчитывается ли вышеупомянутый блат в этом году? Отжимать их можно также как и всех – все открыты к предложениям.

П.С. Одна контора призналась, что в прошлом году отвалила Денисову.

От: Andrey Portnov a…[email protected]

Кому: Vadim Barannik v……[email protected], Nil [email protected], Svetlana Savicka s………[email protected]

Тема: палатка “телеграфа”

Коллеги!

Как вам идея поставить палатку “Телеграфа” рядом с палаткой Комитета по правам человека. По-моему, вполне уместная ирония.

А.

2010/4/30 Nil.ushakov [email protected]:

Я думаю Телеграф идет вообще в жопу?

30.04.2010, в 14:05, Andrey Portnov a……[email protected] написал(а):

То есть звоню и отменяю?

2010/4/30 Nil.ushakov [email protected]:

Хуй с ними, пусть стоят

30.04.2010, в 14:29, Andrey Portnov a……[email protected]:

около Комитета?

2010/4/30 Nil.ushakov [email protected]:

Около сортира

Kopromat. lv atrodamas daudzas odziņas, bet tās negaršo “demokrātijas sargiem” ne Delnai, ne IR.

+19
-4
Atbildēt

6

    mary75 > dro 04.11.2012. 11.50

    Un tu uzskati, kamēr Čiepāne un Čaklais nebūs nolaidušies līdz Ušakova līmenim, viņus kritizēt nedrīkst, bez tam Ušakovs ir mērs, šie visi ir Saeimas juridiskā komisija, kam Satversmes ievērošanai, kas nosaka, ka Latvija ir demokrātiska valsts, ar visām sekām att. pret presi, utt., ir jābūt “asinīs”.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 04.11.2012. 11.58

    ——-
    Labu apetīti!

    =============================================================================

    Ja kāds piedāvā baudīt no ‘*ūdiem ceptu pīrādziņu’, tad vietā citēt leģendāru frāzi:

    http://www.youtube.com/watch?v=zj1JVNsmykE

    — Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.11.2012. 12.08

    Dzeris49. Nu ko? Čepāne devusi nāvējošu triecienu demokrātijai valstī, tagad pēdējā cerība uz Zatlera tankiem un Ušakova mātes vārdiem, tad varbūt mazajā fašistiskajā valstiņā vienreiz iestāsies kārtība. Nododu valsts likteni, dzeri, tavās saudzīgajās rokās un mierīgi dodos paveikt dažus darbiņus, lai nenokavētu hokeju, bet tu nepamet savu posteni:)

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 04.11.2012. 14.32

    Jādomā, Čepāne un pārējie, nākamreiz stipri padomās, pirms tēlot “galvenos priekšniekus valstī”, tā ka, šoreiz, demokrātija glābta.

    Tavi komentāri visai īpatnēji, tipa, “citi vēl sliktāki”, nez vai tie patiktu pat tiem, ko tu tā aizstāvi.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.11.2012. 15.16

    dzeris49. ..Jādomā, Čepāne un pārējie, nākamreiz stipri padomās, pirms tēlot “galvenos priekšniekus valstī”
    __________________
    Interesanti, kurš tad parlamentārā valstī ir galvenais priekšnieks, ja ne saeima? Delna, Kažoka varbūt dzeris vai Ozoliņš? Čepāne atšķirībā no exdienas žurnālistiem nav kalpojusi Šķēlem. Uz kretīniski smīnošo žurnālistu un uzpūtīgā Delnas tirliņa fona Čepāne izskatījās lieliski.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 05.11.2012. 06.48

    Taisni jābrīnās, ka cilvēki, 20 gadus dzīvojot demokrātijā, vēl arvien tā arī nav sapratuši, ka demokrātijā nav “galvenā priekšnieka”, ne viena, ne kolektīvā, tāds ir tikai diktatūrās.
    Dem. ir trīs varas atzari, kas viens otru papildina un kontrolē, un “galvenais priekšnieks” ir likums.
    Nu, ne jau tu viens to nesaproti, “tauta” alkst pēc “vadoņa” un “stingrās rokas”, mentalitāte daudziem tāda – verdziska.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

juhans 04.11.2012. 10.59

„ pēc absurda no «treknajiem» vai pat vēl sliktākiem laikiem” gan vairāk izskatās šis Ozoliņa raksts.

Ja žurnālists par kaut ko patiešām grib informēt lasītāju, tad viņš vispirms apraksta pašu notikumu un pēc tam sniedz notikuma vērtējumu. Šis raksts sākas ar apsūdzību Saeimas komisijai un nesatur nekā vairāk kā tikai apsūdzību Saeimas komisijai. Kas īsti ir noticis – kas ir minēts Saeimas mājaslapā, ko ir izdarījusi Delna, kāda ir faktiskā informācija un kā tā ir interpretēta – nav ne vārda. Paliek iespaids, ka rakstīts ar vienu mērķi – lai varētu pateikt kaut ko sliktu par Čaklo un Čepāni. Pie tam veids, kā tas izdarīts, var izsaukt tikai nožēlu.

+13
-5
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > juhans 04.11.2012. 11.05

    ——–
    Pateiksimies Čepānim, Čepānei,visiem 11. Saeimas deputātiem un Dombrovska valdības ministriem par skaisto dzīvi!

    Dzīve ar katru dienu kļūs labāka – dzīvošana jautrāka!

    Caur rozā brillēm

    http://www.youtube.com/watch?v=TQ8q-5CKc9M

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > juhans 04.11.2012. 11.05

    Ja Saeimas komisija mēģina nelikumīgi ietekmēt presi un sab. org., kādu vēl apsūdzību tev vajag?

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > juhans 04.11.2012. 11.12

    =======dzeris49 Izskatās, neesi sapratis, par ko šis raksts – par to, ka deputāti cenšas ietekmēt presi un sab. organizācijas, un tas ir nepieņemami, par ko raksts, utt., tas, šinī gadījumā, nav svarīgi. ============================================================================== Helovīna mošķi Saeimā – tas ir nepieņemami, bet fakts – ka tos ‘mošķus’ Latvijas vēlētājs par saviem nodokļiem uztur. ‘Mošķi’ strādā vaigu sviedros, lai savu ‘veiksmes stāstu’ arī 99% nodrošinātu. MALAČI !

    Latvijas «veiksmes stāsts – Great Latvia Success Story

    http://www.youtube.com/watch?v=E_KNJYBCK7c

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > juhans 04.11.2012. 12.20

    dzeris49. Atkal mels muļķības. Komisija presi nav centusies ietekmēt. Čepānes aizrādījums, ka sēžu sēžu neapmeklēšana nav vienīgais kritērijs deputāta vērtēšanai, ir vietā. Vajadzētu papētīt arī tādu “sīkumu” – kādēļ ? varbūt kā Kabanovs novēroja vēlēšanas Ukrainā vai kā Urbanovičs devies pēc instrukcijām uz Maskavu?:)

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    juhans > juhans 04.11.2012. 13.02

    dzeris40
    Apsūdzību nevajag man, bet izskatās, ka tev gan vajag.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > juhans 04.11.2012. 15.25

    …Dzeri….nu, Tu atkal šauj pār strīpu!….tiesības ir tikai žurnālistiem, bet politiķiem nav tiesības izteikt savu redzējumu un vēlmi sadarboties?…neviens Delnai neuzbruka, tika uzdoti pamatoti jautājumi, no tā uzpūsts skandāls un kāds no “patiesības organizācijas” jutās aizskarts, ka arī viņiem kāds drīkst kaut ko pajautāt….

    …ja tiek publicēts komisiju neapmeklējumu skaits, tad arī jābūt iespējai iepazīties ar kavējuma iemeslu….lasītājam nav jāpārlapo nez cik norādes, lai noskaidrotu, kāpēc kāds deputāts uz sēdi nav ieradies….
    …es to sauktu par paviršu darbu, vai apzināti ierobežotu informācijas pasniegšanas veidu – domājiet paši, mīlīši, un radiet baumu teorijas vai mītus, kur tas deputātiņš atkal bijis…..

    …ja Delna sniedz informāciju presei, tad tai arī būtu jāredz, kā šī informācija tālāk tiek interpretēta….tā ir atbildība, kuras Delnai – diemžēl, nav!….tas galu galā būtu arī Delnas pienākums – norādīt žurnālistiem, ja tie sniedz maldinošu informāciju….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

dro 04.11.2012. 10.37

Atradušies saeimas uzraugi:) Uz vienu žurnālisti krīt aizdomas par sadarbību ar KGB, otra izcēlusies ar aicinājumiem par SC valdībā, nemaz nerunājot par pašu Ozoliņu, kurš gadiem stāvējis “Sķēles “demokrātijas sardzē:) Visu cieņu Čepānei!

+18
-12
Atbildēt

12

    mary75 > dro 04.11.2012. 10.48

    Tad jau izsaki to cieņu arī Ušakovam, viņš dara to pašu, ko Čiepāne, atšķirība tikai metodēs, Jēkabsons jau arī nav nekāds paipuisītis.
    Un kas, pēc tavām domām, ir tie Saeimas uzraugi, ja ne prese un sabiedrība?

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 04.11.2012. 10.53

    ——–
    Visu cieņu visiem rietumu demokrātijas ieviesējiem Latvijā! Saules mūžu 4. maija režīmam:

    ‘Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti.’ (IR.lv)

    Viss liecina par Latvijas varnešu 1991.g. izvēlētā attīstības ceļa pareizību: Ivars Godmanis par Latvijas atdzimšanu

    http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.11.2012. 10.54

    dzeris49. Tavi vērtējumi kļūst arvien infantīlāki, dzerīt, vai neesi iestājies NA:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 04.11.2012. 10.56

    Vai Čepāne nav stāvējusi sociālistiskā tiesiskuma sardzē ar kompartijas biedra karti kabatā?

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.11.2012. 10.56

    dzeris49. Vislabāk politiķus uzrauga PBK, lai Delna uzrauga bibliotekas būvniecību, par kuru uzņēmās šefību:)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 04.11.2012. 10.57

    Šķiet, ka stāv vēl joprojām, lai gan cirks sen aizbraucis…

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.11.2012. 10.58

    Normunds. Par Čepāni “zini visu”? Ko zini par sevi? Esi pārliecināts, ka nebūtu pirmais nagu maucējs Stabu ielā, ja būtu dzīvojis tajā laikā?:)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 04.11.2012. 10.59

    ———
    Kāds NA – tagad jāstājas ‘Skaistajā nākotnē’!

    Viesturs Dūle Partija Skaistā Nākotne.

    http://www.youtube.com/watch?v=TChFNm2jahc

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 04.11.2012. 11.04

    Nebūtu gan. Vecie nopelni neder (ja tādi ir), lai attaisnotu šodienas valsts un tautas novešanu līdz kliņķim, 7 ādu dīrāšanu nabagiem.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    runivs > dro 04.11.2012. 13.38

    Diemžēl Jums par sarūgtinājumu Čepāne ir bijusi viena no sešiem Augstākās padomes deputātiem (kuri kopskaitā bija 200), kas nekad nav bijuši kompartijā. To var viegli pārbaudīt.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 04.11.2012. 14.45

    Neticu! Nevar būt! Kā to var pārbaudīt?

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.11.2012. 15.19

    Normunds Neticu! Nevar būt! Kā to var pārbaudīt?
    _______________________
    Tad jau pats atzīsti, ka esi kretīns?:)

    +15
    0
    Atbildēt

    0

efeja60 04.11.2012. 10.34

Pat Ozoliņam beidzot atvērušās acis, ka Vienotība kalpo klibajam ļaunuma ģēnijam ar sirdi, dvēseli un nelokāmu pārliecību. Kā var tā neieredzēt savu tautu, ka ienākumus zem iztikas minimuma apliek ar 25% “ienākuma” nodokli? Tas jau vien liecina par ļaunumu, kā Vienotības galveno ideoloģiju.

+4
-14
Atbildēt

2

    efeja60 > efeja60 04.11.2012. 10.36

    Un nav ko Dombrovski izdalīt no Vienotības pūļa. Dombrovskis viņiem garīgais gans un ideoloģiskais līderis, galvenais ļaunuma nodokļu politikas aizstāvis.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > efeja60 04.11.2012. 10.44

    ———
    Vienotība un citi demokrāti-reformatori VĒLAS tikai un vienīgi labus darbus darīt! Latvijas sabiedrība ir ‘jālauž/jānoslāņo’, lai to varētu pēc iespējas ātrāk padarīt par modernu rietumvalstu sabiedrību. Process norit sekmīgi, tāpēc jau Dombrovskis un varnešu koalīcija var turpināt Godmaņa un LTF 1991. iesākto. Tikai tā – ar augstiem nodokļim kā ‘karstu dzelzi’ var izdedzināt sabiedrības organismā padomju sociālās sistēmas paliekas.

    No mercy/nekādas žēlastības:

    ‘ Latvijā ir lielākā ienākumu nevienlīdzība Eiropas Savienībā, secina ekonomistu apvienības BICEPS īpaši Re:Baltica pētījumā.’

    Infografika: Nevienlīdzības plaisa Latvijā

    http://www.ir.lv/2012/10/18/infografika-latvijas-ienakumu-nevienlidzibas-plaisa

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

ilmisimo 04.11.2012. 10.31

Helovīna mošķi Saeimā”?
__________________—
dukti Latvijas žurnālistikā?

Un

Čepāne IR “jānuoruok”?

Un jā tā rūpīgāk apskatītuos uz “‘transparencijas apustuļu”” finansējumu?

+12
-7
Atbildēt

14

    mary75 > ilmisimo 04.11.2012. 10.39

    Sorosa sazvērestība pret Latvijas valsts galvenajiem balstiem un pamatiem – Čiepāni, Buiķi, un Čaklo, tu, kā vienmēr, esi modrs!
    Tikai, nav skaidrs, ja jau presi ietekmēt uzskata par normālu juridiskās komitejas vadītāja (!) Čiepāne, kāpēc to nevar darīt Ušakovs.
    Te jau arī kļūst skaidrs, ar ko nodarbojas mūsu juridiskā komisija, un kāpēc mums tik nesakārtota likumdošana daudzās jomās.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 04.11.2012. 10.50

    dzeris49…Čiepāni, Buiķi, un Čaklo
    ___________________________
    Tādu Čiepāni nepzīstu, bet varbūt tu esi sācis mēdīties? Tavu naidu pret pret Buiķi un Čaklo gan varu saprast – kā teica lielais Staļins – gramotjeji:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 04.11.2012. 10.59

    Kad tu, Ino, reiz būsi spējīgs nodalīt personisku attieksmi no problēmas būtības?
    Acīmredzot, nekad, jo par demokrātijas pamatvērtībām tev tikpat daudz saprašanas, kā manam sunim par baletu.
    Absolūti nav svarīgi, vai tā ir Čiepāne, vai kāds cits, un kādi ir tie žurnalisti, svarīgi, ka deputātiem nav tiesības ietekmēt presi un sabiedriskās organizācijas.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 04.11.2012. 11.25

    dzeris49.Kad tu, Ino, reiz būsi spējīgs nodalīt personisku attieksmi no problēmas būtības?
    Acīmredzot, nekad, jo par demokrātijas pamatvērtībām tev tikpat daudz saprašanas…
    ____________________
    Savu “saprašanu” tu demonstrē katru dienu no rīta līdz vēlai naktij. Lietas būtība un demokrātija tev pie kājas. Galvenais gremdēt tos, kuri cenšas saglabāt 1918. gada republikas atliekas, tādēļ tev viena dziesma – latviešu partijas – zagļi, bet SC biedri vēl nav apzagušies, jo nav bijuši valdībā, lai gan pat ezim zināms, ka SC vienmēr sadarbojies ar kampējiem.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 04.11.2012. 11.31

    Un kāds sakars republikas saglabāšanai ar dažu deputātu autoritarām un nedemokratiskām tendencēm, tāpēc tos “pareizos” nedrīkst kritizēt?

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 04.11.2012. 11.36

    dzeris49. Kas pilnvarojis Delnu uzraudzīt saeimu, Soross, Kremlis?

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > ilmisimo 04.11.2012. 11.39

    @Ino

    “ad hominem (ad hom-ə-nəm), adj. [Latin “to the person”]
    (16c) Appealing to personal prejudices rather than to
    reason; attacking an opponent’s character rather than
    the opponent’s assertions . – ad
    hominem, adv. ”

    (Black’s Law dictionary / Bryan A. Garner, editor in chief. 9th ed. Thomson/West, 2009. , 46.lpp.)

    “argumentum ad hominem (ahr-gyoo-men-təm ad
    hom-ə-nəm or -nem). [Latin “argument to the man”]
    An argument based on disparagement or praise of
    another in a way that obscures the real issue. ”

    (Black’s Law dictionary / Bryan A. Garner, editor in chief. 9th ed. Thomson/West, 2009. , 122.lpp.)

    Atvaino, nespēju noturēties, neņem par ļauno :)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 04.11.2012. 11.41

    Latvijas Satversme to pilnvaroja, un Latvijas likumi.
    Jo Latvija ir demokrātiska valsts.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > ilmisimo 04.11.2012. 11.51

    @dzeris49

    Tieši tā, Satversmē par šo ir teikts sekojošais:

    “100. Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.

    101. Ikvienam Latvijas pilsonim ir tiesības likumā paredzētajā veidā piedalīties valsts un pašvaldību darbībā, kā arī pildīt valsts dienestu.
    Pašvaldības ievēlē pilntiesīgi Latvijas pilsoņi un Eiropas Savienības pilsoņi, kas pastāvīgi uzturas Latvijā. Ikvienam Eiropas Savienības pilsonim, kas pastāvīgi uzturas Latvijā, ir tiesības likumā paredzētajā veidā piedalīties pašvaldību darbībā. Pašvaldību darba valoda ir latviešu valoda.
    (23.09.2004. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 21.10.2004.)

    102. Ikvienam ir tiesības apvienoties biedrībās, politiskās partijās un citās sabiedriskās organizācijās.

    104. Ikvienam ir tiesības likumā paredzētajā veidā vērsties valsts un pašvaldību iestādēs ar iesniegumiem un saņemt atbildi pēc būtības. Ikvienam ir tiesības saņemt atbildi latviešu valodā.
    (30.04.2002. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 24.05.2002.)”

    Pat TV raidījumā nosaukums nav nejaušs, bet “100.pants”,lai kādam atgādinātu saikni ar Satversmi! :))

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 04.11.2012. 11.56

    TT. Dzīvojam, TT, diemžēl uz zemes nevis paradīzē, un visu varam vērtēt tikai salīdzinot. Liepnieks iekoda Ozoliņam gan par pagājušajām dienām, kad Dienas raksti tika saskaņoti ar Liepnieku kā Šķēles uzticības personu, gan par šo brīdi, kad Ozoliņš kalpo Vienotībai. Tad nu tagad “objetīvais” apskatnieks pūlas vaiga sviedros, lai pierādītu savu objektivitāti – spļauj uz Vienotības vesti, lai paša izskatītos tīrāka…

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > ilmisimo 04.11.2012. 12.03

    @Ino

    Tas ir skaidrs, ka iegansts kāpēc Liepnieks iekoda Ozoliņam nebija cēls.
    Bet šāda savdabīga konkurence kopumā ir veselīga.
    Tas ir visai noderīgi sabiedrībai uzzināt šo to par četrām valsts atzariem,un arī par piekto.

    Liepnieka atklāsmes manu Ozoliņa šā brīža darbības novērtējumu neietekmēja.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 04.11.2012. 15.12

    …TT….vai Tev nešķiet, ka Ceturtā vara – par atbildību, ētiku, godu un cieņu pret līdzpilsoņiem arvien biežāk sāk degradēties?….kļūst tik neaizskarama un par soģi pēdējā instancē?….

    …vēl viens citāts no kāda komentāra: -“Kāpēc es to rakstu? Tāpēc, ka redzu, ka mūsu mediji ar katru dienu atkāpjas no minētajiem kritērijiem. Tāpēc, ka žurnālistika ir kļuvusi pavirša, angažēta no politiskajiem spēkiem un vienkārši rupja. Tāpēc, ka bieži nevaru savienot vārdus GODĪGUMS un žurnālistika. Biežāk gan prātā nāk termini “pasūtījuma raksts”, “paviršība”, kāda cilvēka vai projekta “norakšana” vai “izbīdīšana”. Es to rakstu tāpēc ka gribu aicināt visus līdzpilsoņus kritiski vērtēt to, ko lasām, redzam un dzirdam.”

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 04.11.2012. 21.05

    Un pārējās trīs varas gan mums ir ideālas, vai ne?
    Korupcijas, negodīguma, pērkamības atliku likām arī pārējās trīs varas atzaros, un, tikai pateicoties presei, mēs par to vispār uzzinām.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 04.11.2012. 21.16

    …Dzeri…šķiet, esi aizmirsis tēmas pirmsākumus – vēlmi – būt objektīviem…vai tas ir tik aizskaroši gan žurnālistu cunftei, gan NVO?….arī Tu taču vēlies saņemt objektīvu informāciju, nevis zīlēt, cik no piedāvātās ziņas ir patiesība, cik žurnālista – “domu lidojums”….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 04.11.2012. 10.07

Pateicība Ozoliņam. Tā Helovīnu diena (vai nakts) Saeimā ir visu laiku. To nepamana tik tie, kam ķirbis galvā vai pamestas ķirbju sēklas, ar ko acis aizbāzt. Ž-tikai var pārmest visus nāves grēkus, deputāti paši gan neko sliktu nedara, jo viņiem tauta esot izteikusi uzticību rīkoties visu ievēlēšanas laiku – laikam tā saka Buiķis.Bet ja nu tā uzticība ir tikai uz vēlēšanu laiku, vienu dienu? Ž-kā strādā arī maitas, to maitu skaits arvien palielinās. Bet ž-ka taču ir sabiedrības spogulis.

+9
-11
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Baiba Eglâja 04.11.2012. 10.35

    ———
    Spogulis, kurā nav lielas vēlmes bieži ieskatīties. Kam visi šie De Facto, Nekā personīga, LR ‘Krustpunktu’ un ‘brīvo-neatkarīgo’ žurnālistu atmaskojumi – ja par depopulācijas, emigrācijas, nabadzības, bezdarba, korupcijas, narkomānijas, parādu CĒLOŅIEM/IEMESLIEM nekāda lielāka apjēga 20 gados nav radusies? Bezjēgas ‘sērga’ palielinās……Kā tikai paskaties par notiekošo ‘sērgas’ stiprāk skartajās valstīs, tā saproti – būtu labi, ja Helovīna mošķi tikai Jēkaba ielas namā plosītos, bet vismaz Latvijas skolās to apturētu. Kas izgudros jaunu vakcīnu (vecā kristietības vairs neder) pret prātu aptumšošanās sērgu:

    4 killed in Spain Halloween stampede

    http://www.todaysthv.com/news/article/232854/288/4-killed-in-Spain-Halloween-stampede-

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Baiba Eglâja 04.11.2012. 15.48

    gunta_leona. Pateicība Ozoliņam.
    _______________
    Arī Jums, kundze, par objektīvajiem komentāriem:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 04.11.2012. 09.58

Ak, Dieviņ!… :)

LTV 100. pantā Ilma Čepāne ļoti nepatīkami pārsteidza, — ne jau ar to, par ko Līgai Stafeckai bija “uzbraukusi”, vairāk gan ar to, ka pati par sevi teica, ka “universitātē viņa (pati!) esot cienījama profesore”. Latviskajai/tautiskajai ētikai gan atbilst princips pašai/pašam sevi neslavēt, bet gan pagaidīt, kad to kāds cits darīs…

Zane jūt līdzi Vienotības kārtejo reizi pašsablamējušamies deputātiem, jo tie, lūk (!) bezspēcīgi pret masu mediju varu…

Tikmēr itin mierīgi deputāti jūtas paralēlajā pasaulē, kur uztraukties vērts vienigi par savām neērtībām. Faktiski 100. panta Saeimas parstāvjiem vajadzēja paldies pateikt, ka ari sabiedriskais medijs LTV iet viņu pavadā un runā par pašīem deputātiem, nevis šõ deputātu elektorātu/vēlētājiem, — arī tiem, kuri Ilmac un parējos terminetā komandējumā uz Jēkabielu aizsūtijuši.

Un, kamēr LTV ar Kolātu un Saeimas deputāti ņemas pa savu paralēlo pasauli ar deputātiem, kuru labos darbus plebeji nemana, tikmēr tieši pagājušajā nedēļā cita televīzija — laikam TV3 — vismaz divos gadījumos iztika bez deputātu piesaukšanas un viņu problēmām līdzi jušanas. Abi gadījumi faktiski ir daudz spilgtāki par šīm deputātu un LTV žurnālistu paškontemplācijām.

1. piemērs. Laikam Saldū… vismaz šaislaikos no Rīgas netālā provincē lauku tantuks, kurš savā dzīvoklī viens pats palicis, saņēmis no apdrošinātājiem draudvēstuli, ka šam tantukam būs priekš tantuka liela nauda jāmaksā, jo šis it kā apakšējo dzīvokli appludinājis… pirms pieciem gadiem. Paldies tiem žurnālistiem, kuri noskaidroja, ka, iespējams, plūdi nākuši no pulku augstāka punkta, nevis tantuka dzīvokļa, toties apdrošinātājiem pietiek ar kādas dzīvojamā nama apsaimniekotāju komisijas — pirms 5 gadiem! — slēdzienu, ka tante vainīga. Šobrīd neviens no komisijas vairs nav atrodams, toties tas komisijas papīrs dzen tanti šausmās, kaut sadzīvesa rēķinu šai situācijā specs Peipiņš pasaka normāli: tiesā tantuku ar tādu papīru vinnēt nevar, jo tantuka dzīvoklī tā komisija nav bijusi! Problēma apstāklī, ka tantukam vientuļajam no tiesas tā bail, ka šīs jau gandrīz gatavs rēķinu maksāt, — lai tik’ šo pārstātu “dušīt”! Un tuvumā neviena — ne Saeimas, ne pasvaldības! — deputāta, nedz arī LTV žūrnālista, jo deputāti LTV žurnālistus (kopā ar delnistiem) apsūdz 100. pantā!

2. piemērs. I vēl trakāks, i Saeimas deputātu misijai, — ja kāds to vispār atceras! — tuvāks. Vēl tālākos laukos par Saldus tantuku dzīvo Vitoldonkuls, kam Rīgas regiona policija uzbraukusi daudz nopietnāk, jo tā policija — ar puspriekšnieku Normundu Krapsi priekšgalā un viņa nekaunīgo feisu TV ekrānā — turpina paust pārliecību, ka tālo lauku — Preiļu apriņķa? — Vitoldonkuls uz Salaspils apvedceļa notriecis gājēju un aizlaidies, un Vitoldonkulim apsūdzība, protams, stipri smaga. Kas par to, ka TV3 žurnalisti vienkāršiem līdzekļiem atklāj, ka Krapša policijai par labu liecinošie liecinieki ir… nu vismaz ļoti nepārliecinoši, ka arī (ģenerāl-?)prokuratūras prokurors jau atzinis, ka Krapšpolicijas lietai ar likumību maz sakara, vien reakcijas uz to prokuroru no Krapšpolicijas nekādas! Ko nu vēl par tādiem sīkumiem, ka neviens no Krapšpolicijas nav pacenties pārbaudīt Vitoldonkuļa lieciniekus, kuri tai pašā dienā, par ko onkuli apsūdz, Vitoldu sastapuši Daugavpilī un tās apkārtnē, bet pilni droši zināms, ka Viltodonkulam pieder auto Audi nevis helikopters.

Saeimas Čepānei/ilmac ar pārejo Vienotību (ja tur vēl kāds tikpat labs un valstiski rūpīgs) un Kolātam ar komandu varbūt derētu pievērsties Saldus tantukam un Preiļu onkam, kuri pret attiecīgiem varas spēkiem — valsts policiju un resnu apdrošināšanas bizneskompāniju ar kuristiem(!) — ir palikuši vieni un bez pelnītas aizstāvības. Galugalā — Krapšpolicija ir zem Vienotības koalicionāra RP ministra Kozlovska pakļautības un Normunds Krapsis nav ierindas kruķis, kurš prokuroram nepakļaujas…

Varbūt par šiem abiem piemēriem Kolats varētu rīkot nākamo 100. pantu, un Ilmac & Co varētu praksē parādīt, cik šī cienijama profesore/deputāte/vienotībniece… un tad būtu (vismaz 1!) attaisnojošs iemesls darba Saeimā kavējumam?
(?!)

+11
-9
Atbildēt

2

    guna_sniedzina > piziks 04.11.2012. 11.16

    Vakar Twitterī Jaunups Jr. un Kažoka izskaidroja daudz ko par Čepānes pasniegšanās LU JF, un arī dažas citas lietas šai sakarā (Jaunupu Jr., menedžeru kā izpumpēt naudu no valsts sava kabatā, ciest nevaru, bet nu viņa norādītus faktus Kažoka it kā apstiprināja, tad tos var ņemt vērā):

    Inese Voika ‏@inesevoika @jaunups kā nu Delnā bez juristiem. Vides tiesībās, cik saprotu, Čepāne bija ok,sākumā pat laba

    Edgars Jaunups ‏@jaunups @inesevoika tas ir vienīgais, ko viņa tur Lasa. Vismaz līdz 2002.
    Edgars Jaunups ‏@jaunups @inesevoika tipiska vinas lekcija: 90min garlaicīgs priekšlasījumu, kur galvenais akcents, lai neviens auditorījā neiepīkstas tajā laikā..
    Edgars Jaunups ‏@jaunups @inesevoika vienīgais, kas ne no lapiņas -diezgan bezgaumīgi un demoģiski uzbraucieni politiskajai varai (toreiz vina tai nepiederēja it kā)
    Edgars Jaunups ‏@jaunups @inesevoika seminārs – ja Tevi nebūs lekcijās “pamanījusi” un spēsi noatstāstīt priekšlasījumu + palamàt valdību un uzteikt STiesu, tad 10!
    Edgars Jaunups ‏@jaunups @inesevoika aaa un vēl, nedod Dievs, Tu esi kaut tikai nedaudz simpātiska meitene vai puisis, kurš viņām pievērš uzmanību..
    Edgars Jaunups ‏@jaunups @inesevoika ..tad viņas priekšmets, redz, Tev kkā īpaši smagi sāk padoties :) tā kkā.. :))

    Iveta Kažoka ‏@IvetaKazoka @inesevoika @jaunups viņa arī tad bija nelokāmi subjektīva- nekādas cieņas pret atšķirīgiem viedokļiem. Tas mācību procesā nekad nav ok.
    Iveta Kažoka ‏@IvetaKazoka @inesevoika @jaunups par laimi Vides tiesības nekad nav bijis obligāts kurss. Noklausījos pirmās 2 lekcijas, izvēlējos kko citu.

    Iveta Kažoka ‏@IvetaKazoka@arniskrauze vienk nupat noskatījos 100.pantu :) Č. kā cilvēks ir ļoti interesanta, kā Jur.komis.vadītāja – dziļi problemātiska

    Inese Voika ‏@inesevoika @jaunups @arniskrauze @IvetaKazoka @Eipurs paldies par ieskatu pasniedzējas Čepānes pieejā.izklausās, ka mums nav jābūt izbrīnītiem

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 04.11.2012. 14.58

    …TT…tagad mana kārta jautāt – kādā sakarā Twittera pārpublicējums par Čepāni?….lai maz neliktos?….

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

Mâra Bçrtiòa 04.11.2012. 09.55

Es atceros kādu troksni sacēla mediji ,kādi argumenti atrasti,kad valdība krīzes dēļ pacēla PVN no 21% uz 22%.Jā,tas tiešām bija slikti,taču nebija citas izejas.Kad šogad nolēma šo netaisnību atcelt ,gaidīju aplausus no mediju puses.Kas notika patiesībā?Jūs jau paši zināt,izrādās valdība neko stulbāku nevarēja izdomāt.

+13
-5
Atbildēt

1

    efeja60 > Mâra Bçrtiòa 04.11.2012. 10.49

    Nevajag jau izraut no konteksta ar citiem nodokļiem.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

andris902 04.11.2012. 08.28

…ar iepriekš manis rakstīto sasaucas I.Kažokas publikācija portālā politika.lv….

….daži citāti no raksta:

-“Tiesības uz vārda brīvību nav tiesības uz nepatiesību, vārdu jēgas kropļojumu, nesamērīgiem personiskiem apvainojumiem. Katram var gadīties kļūdas, bet kļūdas ir jālabo. Tikko medijs ir pārliecinājies, ka ir nopublicēta kļūdaina informācija, šī informācija ir jāatsauc. Negaidot uz tiesu! Ja kāds ir personiski aizskarts kļūdainu faktu publicēšanas pārraidīšanas rezultātā, šai personai jādod iespēja sniegt savu atbildi.”

-“Un nav taisnība tiem, kas uzskata, ka šī problēma skar tikai mediju ziņu sadaļas, un neskar komentārus. Eiropas Cilvēktiesību standarts šajā ziņā: pat viedoklis, vērtību spriedums var būt prettiesisks tad, ja tam totāli trūkst faktiskās bāzes (totalement dépourvu de base factuelle).

Loģiski: nevar vienkārši sadomāt faktus, ar mērķi kādu nogānīt! Nevar kādam ko pārmest, ja pārmetumam nav nekāda sakara ar realitāti!

Protams, katrā konkrētajā situācijā sasaiste starp vērtību spriedumu (viedokli, komentāru) un tā pamatošanai nepieciešamajiem faktiem atšķirsies (jo nomelnojošāks materiāls, jo rūpīgāk medijam jāpārbauda savi avoti), bet vismaz kaut kādā līmenī šai sasaistei vienmēr ir jābūt. Atkarībā no apstākļiem dažkārt pierādījumiem jābūt nopietnākiem, citkārt – ne tik nopietniem, iespējams, ir gadījumi, kad pietiktu tikai ar veselo saprātu.”

…viss raksts – http://politika.lv/article/atsaukumi-nepatiesi-fakti-un-kleptokratija

P.S. …pieņemu, ka daudziem nepatīk I.Kažoka un līdz ar to var nepatikt viņas teiktais….bet tomēr iesaku izlasīt….

+10
-7
Atbildēt

3

    lauradrr > andris902 04.11.2012. 09.37

    Un kāds sakars šim citātu pilnam rakstam ar “Helovīna mošķi Saeimā”?
    Baidāties konkrēti uzrādīt kurā pusē stāviet?
    Un vai man patīk vai nepatīk I. Kažoka personīgi nespēlē nekādu lomu.
    Viņa reti šauj pār strīpu un iemācījusies konkrētāk un tiešāk savu pozīciju atklāt.
    No manas pieredzes spriežu, ka deputāti tik uzbrūkoši “Delnai” jo baidās, ka vēlētājiem uzrādīs pašu notraipītās “baltās vestes”.
    Ne jau Delna izcēla gaismā Čaklā sievas problēmas ar nodokļiem!

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > andris902 04.11.2012. 09.38

    Tas, ka nedrīkst vienkārši izdomāt faktus, un par to būtu jāatbild, ir pašaprotama lieta, tikai, ar preses brīvību tam nav nekāda sakara, tam ir sakars ar preses angažētību un pērkamību.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 04.11.2012. 10.46

    Kam faktiskās bāzes nav, tiem krimināllikuma pantu sadaļā par terorismu, bez noilguma. Darba nometni līdz 13 gadiem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

andris902 04.11.2012. 08.19

….žurnālisti un politiķi….politiķi un žurnālisti…vara!…kurš kuru?……tā taču esot spēle – kā izskanēja 100.panta preses klubā….un politiķiem tajā nav iespēju uzvarēt!….masu mediju komanda ir neuzvarama, jo viņu rokās atrodas visi instrumenti, lai veidotu sabiedrisko domu….tur nav izredžu…..un nākošajās vēlēšanās mēs dabūsim tikai tādus deputātus, kuriem pietiks ar “godpilno” nosaukumu – deputāts…..neviens normāls cilvēks pat neiedrošināsies tuvoties Saeimas mājai, ja tam būs kaut nieka saprāta un svarīga ģimene un nākotne…..

…MM nenes atbildību, pietiek ar baumām, puspatiesībām, neprofesionalitāti, jo – sabiedrībai patīk!….pat vispusjēlākais žurnālista lomas tēlotājs ir apveltīts ar tādu augstprātību, ka savas kļūdas atzīšana pat nav pieļaujama….notiek sacensība, kurš atradīs vairāk slikto, kurš negatīvāk notikušo pasniegs, kurš pacels sava medija reitingu nebijušos augstumos….nauda un slava….slava un nauda….
…kaut kas labs un pozitīvs mūsu valstī nemaz nav iespējams?….nav pieprasījuma?…līdz ar to nav piedāvājuma?….

…pat sabiedriskā TV iesaistās baumu izplatīšanā un tas šķiet pieņemami un normāli….kurš no tā ir ieguvējs?…valsts?….sabiedrība?….žurnālisti?…uzvarētājs jau iepriekš ir zināms….bet vai mēs no tā kaut ko esam ieguvuši?….

+10
-14
Atbildēt

31

    mary75 > andris902 04.11.2012. 09.24

    Īsti nesaprotu, ko tu ar to visi gribēji pateikt – ka Ozoliņa minēties fakti neatbilst patiesībai, un tas viss ir žurnālistu izdomājums?
    Vai arī šie fakti un vēlme ietekmēt presi ir tāds sīkums, kuru pat nav vērts pieminēt, būtu, labāk, pastāstījuši par “sasniegumiem”?
    Ja fakti atbilst patiesībai, par ko tāds cepiens, nevajag dod iemeslu, tad nebūs uz presi jāapvainojas.
    Prese pilda savas funkcijas – skatīties varai uz pirkstiem, tās uzdevums nav propogandēt “sasniegumus”.
    Dabiski, arī prese nav ideāla, bet, ja notiek klaja apmelošana un faktu sagrozīšana, pastāv tiesiska procedūra, kā vērsties pret tādiem žurnalistiem, par viedokli gan nevienā dem. valstī vērsties nevar.
    Un ir pieņemts, ka tas iespējamais ļaunums, ko prese nodara atsevišķiem politiķiem, pat ne visai argumentēti tiem uzbrūkot, ir daudz mazāks par iespējamo ļaunumu, ko varētu nodarīt ar lielu varu apveltīti politiķi un amatpersonas, ja prese nesekotu katrai viņu rīcībai, un tie neatrastos sab. kontrolē.
    Un tas, ka tāpēc mums, redz, cilvēki neies politikā – kāpēc neies, ja tiem nav ko slēpt, un tie domā rīkoties godīgi un sabiedrības labā, un, ja neies sakompromitētie, nu lai neiet arī.
    Un tiem, kas iet, jāsaprot, ka viņi pēc noklusējuma atsakās no daļas savu tiesību, jo vairs nebūs privātpersonas, bet gan publiskas personas.
    Cita lieta, ka liela problēma ir melnais PR, ko organizē mēdiji pret kādu politiķi pēc konkurentu pasūtījuma, bet, tā ir preses brīvības otra puse, un pret to jācīnās, tikai – ne jau ar preses brīvības ierobežošanu, bet gan ar cīņu pret att, izdevumiem vai žurnalistiem ,ir tiesiskas metodes, jo preses brīvība, kā tu pati teici, nav visatļautība, no otras puses – tas ir viens no demokrātijas stūrakmeņiem, kuras ierobežošana nodarītu daudz vairāk ļaunuma, kā šķietamā labuma.
    Un par tām baumām, ko izplata sab. TV, par ko tieši iet runa?

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 04.11.2012. 10.42

    Ak jel nabaga deputātīši apbižotie, kad noņemsiet klaušas no nabagu kakla?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 11.13

    Zane – lai nu kā , bet Čepāne tomēr uzvedās pārlieku pašpārliecināti un daži izteikumi galīgi negāja kopā ar viņas statusu … Nez kapēc atcerējos viņas sakarā vēl vienu politisku madāmu – Kreitusi :) Arī pašpārliecināta kundzīte , tikai paldies Dievam vairs nav politikā un tas ļauj viņai publiski izpausties un bārstīt domu pērles .

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > andris902 04.11.2012. 12.13

    @klusais

    Hm, jā, Čepāne un Kreituse pēc rakstura ir īstas dvīņumāsas :))
    Vienīgi Čepānei ir augstākā tehniskā kompetence juridiskās lietās.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 04.11.2012. 12.37

    Beit Kreitusei ir augstākā kompetence kompartijas lietās.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 12.42

    TT – par pieredzi tehnisko kompetenci tiešām nevaru spriest , bet tādas asociācijas par līdzību man radās paklausoties Čepāni. Pie kam bija interesanti palasīties ex-studentu vērtējumus , tas arī sniedz nedaudz iespaidu personā , domāju , ka vajadzētu vērst uzmanību uz šiem –
    1) 90min garlaicīgs priekšlasījumu, kur galvenais akcents, lai neviens auditorījā neiepīkstas tajā laikā..
    2) ja Tevi nebūs lekcijās “pamanījusi” un spēsi noatstāstīt priekšlasījumu + palamàt valdību un uzteikt STiesu, tad 10!
    3) aaa un vēl, nedod Dievs, Tu esi kaut tikai nedaudz simpātiska meitene vai puisis, kurš viņām pievērš uzmanību..
    4) viņa arī tad bija nelokāmi subjektīva- nekādas cieņas pret atšķirīgiem viedokļiem. Tas mācību procesā nekad nav ok.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 04.11.2012. 13.08

    klusais. Kad atgriezīšos portālā ceru, būsi prezentējis kādu saeimas deputātu, kuram nav neviena neviena trūkuma.
    Portāls gan ir pilns ar ideāliem cilvēkiem, kuri ne reizi nav kļūdījušies un visu dzīvi veltījuši tikai sabiedrības interesēm, laikam tādēļ cenšas izpūst no oda ziloni?:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 13.30

    lno – kads sakars Tavam komentam ? Parādi man varbūt vispār dzīvē cilvēku ,kam nav neviena trūkuma… Studentu atstāsti ļauj noformēt zināmu viedokli par minēto personu , kas tikai labāk ļauj saprast tās šādu vai tādu izpausmi un zināmu likumsakarību vai otrādi. Teiksim šis – ” viņa arī tad bija nelokāmi subjektīva- nekādas cieņas pret atšķirīgiem viedokļiem. Tas mācību procesā nekad nav ok. ” ļoti labi saderas kopā ar viņas poziciju 100 pantā , vai arī šis – ” ja Tevi nebūs lekcijās “pamanījusi” un spēsi noatstāstīt priekšlasījumu + palamàt valdību un uzteikt STiesu, tad 10!”

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    runivs > andris902 04.11.2012. 14.01

    Šoriez vienā tīkla pusē bija pieci spēlētāji (žurnālisti un Delna), otrā tīkla pusē divi – Saeimas deputāti, kuriem bija jāatbild par visiem Saeimas grēkiem, kuru diemžēl nav arī maz.
    Deputāta darbu nevar mērīt tikai ar komisiju apmeklējumu regularitāti.Tiem, kas uzņēmušies “deputātu sistemātisku uzraudzības MISIJU (?), to vajadzētu respektēt.
    Mums ir nepieciešams mediju uzraugs. Pretējā gadījumā uz nākošo Saeimu pieteiksies tikai shēmotāji ar “ziloņa ādu”, kam nerūp sava reputācija vai arī tādi, kas citur darbu nevar atrast. Mēģinot politiskajiem procesiem piesaistīt jaunus, talantīgus, godprātīgus un zinošus ekspertus, viņi no šā “goda” atsakās. Kāpēc? Tāpēc, ka nevēloties nonākt vidē, kur visi tiek dēvēti vārdos, par kuriem vakar tika runāts raidījumā.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > andris902 04.11.2012. 14.12

    “Mums ir nepieciešams mēdiju uzraugs”
    —————————————–
    Varbūt, tad jau uzreiz Patiesības ministrija?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 04.11.2012. 14.38

    Patiesības uzraugs

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.11.2012. 14.53

    …Dzeri….vai manā komentārā pamanīji atsauci uz Ozoliņa rakstu?….kļūdies!….

    …arvien vairāk un jo dienas nomācošāk lasīt, skatīties, klausīties neprofesionālu žurnālistu izpausmes, tā jau kļūst par sērgu….cik bieži pat šajā portālā esam izteikuši iebildes un sašutumu par dzīšanos pēc lētas sensācijas, par nespēju faktus salikt profesionālā līmenī, par vēlmi izraut fragmentus no konteksta un ar tiem spēlēties….

    ….par sabiedrisko TV, kura iesaistās baumu izplatīšanā – Panorāmā paziņojot, ka O.Pulks pieprasot nodrošināt sev labi apmaksātu amatu – nemēģinot noskaidrot faktus, tikai izmetot ziņu, piedod, tas nav profesionālisms, tā ir iesaistīšanās baumu izplatīšanā!…..

    ….sabiedriskajam medijam ir jābūt pakāpi augstāk par dažādiem “neatkarīgajiem” žurnālistiem, kuri pastāv, lai kārtotu savstarpējos rēķinus…..ar vārda brīvību var piesegties un turpināt deformēt sabiedrisko domu, cik viss ir slikti un it īpaši politiķi, valdība, Saeima, pārvēršot visu notiekošo valstī par ienaidnieka meklēšanu….ja to atkārto diendienā, tam noticēs vai sāks šaubīties pat visneitrālākais klausītājs un lasītājs….

    …neesmu nevienas valsts presē lasījusi tik daudz negāciju par savu valsti, kā tas notiek Latvijā….žurnālistam ir jāapzinās, kādas sekas ir viņa vārdam….žēl, ka Latvijas daudzās žurnālistu savienības, apvienības, pulciņi un šūniņas aizvien nav spējuši saklausīt S.Veinbergas teikto par mediju Ombudu….priekš kam dzīvi lieki sarežģīt!….

    …bet mēs iesaistāmies pamesta kaula apgraušanā un ja tiek spārdīts mums netīkams politiķis – ar baudu spārdām tālāk, ja savējais – emocijas puto pāri malām….nedomājot, cik informācija ir patiesa, kāds ir vēstījums….

    …par NVO ir atsevišķs stāsts, bez tām šajā valstī nedrīkst notikt nekas, tās ir neaizskaramas un nedod, Dievs,ja kāds sāks par tām interesēties – tiks traktēts, kā uzbrukums demokrātijai….varbūt, tiešām, atstāt visu lemšanu un likumdošanu tikai NVO un žurnālistiem, sāktos nekavējošs valsts uzplaukums un demokrātija “pa īstam”….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 04.11.2012. 15.10

    klusais. Droši vien Čepānes kundzei arī savi trūkumi, tāpat kā man, Tev un visiem pārējiem, tāds tas sakars:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > andris902 04.11.2012. 15.35

    Toties Kreituse ir asprātīga ar asu mēli. Man viņu vienmēr ir interesanti klausīties, pat tad, kad nepiekrītu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 15.51

    Zane – šitais gan Tev šedevrs sanāca – “…neesmu nevienas valsts presē lasījusi tik daudz negāciju par savu valsti, kā tas notiek Latvijā….”
    Tad nu turpmāk varēsim Tevi dēvēt par citu valstu preses eksperti, jo cik noprotu , tad regulāri lasi citu valstu presi :) Drīkst zināt kuru valstu presē jūties speciāliste ?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 15.52

    lno – tik un tā nesapratu ,kapēc būtu jāsauc kāds bez trūkumiem.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 15.56

    DD1 – ar asu mēli jā , bet vai vienmēr asprātīga gan nezinu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.11.2012. 16.01

    …Klusais…Tev arī ģeldētu palasīt…pārmaiņas pēc…:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 18.43

    Zane – palasīju gan , bet jautājums jau bija par konkrētu lietu :) Vai tad tas nebija Tevis rakstīts?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 04.11.2012. 19.40

    lai nu kā , bet Čepāne tomēr uzvedās pārlieku pašpārliecināti un daži izteikumi galīgi negāja kopā ar viņas statusu …
    ___________________
    Jā, Čepānei noteikti jāņem piemērs no klusā, kurš neskatoties uz savu augsto statusu, vienmēr šaubās vai tikai taisnība nav oponentam, ne viņam:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 19.45

    lno – ko ar to gribēji pateikt ?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > andris902 04.11.2012. 20.40

    zanE – gandrīz vai apraudājos par tiem mūsu nabadziņiem – politiķiem, cik viņiem grūta dzīve, visi viņus “apbižo”, gan prese, gan tās ļaunās NVO, taisni brīnums, kāpēc visi jau sen nav projām un nestrādā par sētniekiem vai kādās privātstruktūrās.
    Nepārspīlē, NVO ir savas funkcijas, Saeimai ir savas funkcijas, manuprāt, neviena NVO likumdošanas funkcijas uzņemties nevēlas, bet, skatīties politiķiem uz pirkstiem ir NVO uzdevums, arī tās nav ideālas, kā viss, bet, svarīgākais, lai tās pilda savas funkcijas.
    Kas attiecas uz sab. TV – es jau sen rakstu, ka tā mums varēja būt labāka, gandrīz visi profesionāli un neatkarīgi žurnālisti projām, un taisni Kota laikā, bet, Kots, toties, vēl arvien savā amatā, tā padome tagad tā aizņemta ar to 50 milj. apgūšanu ( jaunam apv. sab. mēdijam arī izvēlēts vissliktākais, visneelastīgākais, visdārgākais projekts, toties ar lielu “priekšnieku” daudzumu ( būs daudz jaunas darbavietas partiju biedriem),ka, par neko citu, acīmredzot, domāt nav spējīga.
    Bet, neaizmirsti, ka sab. TV nav valsts TV, un tās uzdevums nav atbalstīt pie varas esošos, bet gan sniegt objektīvu un kritisku informāciju un izglītot sabiedrību.
    Un prese mums atbilstoša pārējām trim varām, vai tad tās mums ideālas?
    Un par klajiem apmelojumiem paredzēti tiesu darbi, toties, ja politiķi paši dod iemeslu – nav ko raudāt par ļauno presi, visā pasaulē tā ir, nu, Latvijā gan, laikam sliktāk, bet, ar to ētiku mums ne tikai presei tā ir, kā ir, un ne jau tikai žurnālisti pārdodas un ir ietekmējami, kas, maz mums tādu politiķu?
    Katrā ziņā, preses brīvība ( bet, ne visatļautība) ir absolūta vērtība dem. sab., un tas labums, ko tā nodara, ir daudz lielāks par to ļaunumu un “blakusefektiem, tev jau gan tas tā ka būtu jāsaprot.
    Pretējais variants ir attieksme pret NVO un presi Putina Krievijā, tev tāds labāk patiktos?
    Kāda mums ir tā prese, tāda nu ir, bet, tikai pateicoties tai, mēs vispār uzzinām par nelikumībām pārējās varas struktūrās, dabiski, tām visām būtu izdevīgi presei “aizbāzt muti”.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.11.2012. 21.09

    …Dzeri…Tavi minētie “blakusefekti” nedrīkst kļūt par normu….
    …mēs nerunājam par to, cik abižoti politiķi, bet par veidu, kā tiek veidota sabiedriskā doma…pēc tam brīnāmies par aptauju rezultātiem un lamājam sabiedrisko pētījumu firmas par nepieņemamiem datiem….nu jau esam nonākuši tik tālu, ka žurnālists, kurš atļautos uzrakstīt kaut ko pozitīvu par kādu no politiķiem, vai pieminēt viņa paveikto – tiktu uzskatīts par balto zvirbuli vai izlēcēju….

    …atliek vienam portālam palaist “pīli”, citi to pārtver, nepārbaudot patiesumu un lavīna sāk velties…ja kāds mēģina iebilst – dabūs dubultā!….arī tad, ja apstiprināsies nepatiesība sniegtajā ziņā, tas viss būs sīks un nemanāms…jo skandāls vienmēr atstāj neizdzēšamas sekas un taisnošanās rada pretēju efektu….

    …nav vajadzīgas pozitīvisma kampaņas, varbūt tieši tās ir iemetušas žurnālistu ratus otrā grāvī, bet atbildību par rakstīto – tomēr būtu jāsajūt….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > andris902 04.11.2012. 21.22

    Nu un kur izeja?
    tie ir žurnālistu ētikas un atbildības jautājumi, un par to būtu jāspriež pašām žurnalistu organizācijām, kas mums, diemžēl, reāli nestrādā.
    un sabiedrība, ja tai ir vēlme, var atrast dažādu informāciju, un pati spriest, kur ir patiesība.
    Un taisni tas arī būtu sab. mēdiju uzdevums – sniegt objektīvu info un mudināt sab. domāt un spriest pašai, cita lieta, ja cilvēks domāt negrib, vienmēr atradīsies kāds, kas domās viņa vietā, vai nu tā būs prese, vai nu kāds politiķis – populists, un tur neko darīt nevar.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2012. 21.35

    Zane – Tu patiesībā būtu laba Dekabristu sieva :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.11.2012. 21.38

    …Dzeri…tad par ko skandāls?….par to, ka I.Čepāne atļāvās norādīt, ka informācija ir jāpapildina, lai tā būtu objektīva, par to, lai Delna paskatītos, kas notiek ar viņu sniegto informāciju presei – vai tā atbilst pirmatnējai informācijai un netiek interpretēta?….

    …Tu saki – “mudināt sab. domāt un spriest pašai”….pareizi!…no šī skandāla, ko “izlobīja” sabiedrība?….sliktā Čepāne, kura vēlas aizbāzt muti Delnai un MM, jo mediji ir vienoti (parasti) un viņu rīcībā ir visi instrumenti, lai ziņu pasniegtu tā kā to vēlas, bet Čepānes pamatotā prasība par objektivitāti – palika nesadzirdēta….

    …tagad būs interesanti pavērot, cik ātri MM nonāks līdz mediju Ombudam….vai tikpat gausi, kā Saeimā likumus pieņemot?…:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 04.11.2012. 21.56

    …MM nenes atbildību, pietiek ar baumām, puspatiesībām
    ————
    piemēram ozoliņa tiražētā pasaciņa par “Straumi jeb Baķku”. Par Baķkas sarunām, kuras neviens nav dzirdējis utt.
    Vai par to eksDiena ir uzņēmusies kādu atbildību?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > andris902 04.11.2012. 22.21

    Nu ko tu, to dzīvokli Rīgas centrā caur Moti Straume arī dabūja pilnīgi likumīgā un ētiskā veidā, tāds naivs idealists un nacionalās idejas nesējs ar tādu tīri latvisku segvārdu “Batjka”.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > andris902 05.11.2012. 08.55

    Es pēc 100. panta noskatīšanos esmu tomēr nostājies Čepānes viedokļa pusē.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > andris902 05.11.2012. 18.16

    dzeris49
    “Nu ko tu, to dzīvokli Rīgas centrā caur Moti Straume arī dabūja pilnīgi likumīgā”

    Otrai valsts amatpersnai, Saeimas priekssedetajam kam Riga nebija sava dzivokla, tas tika pieskirts. Ka pie papildus dzivokla tika alkatigais krievmilis, Pauls, kuram jau bija labiekartots dzivoklis Rigas centra?

    “nacionalās idejas nesējs ar tādu tīri latvisku segvārdu “Batjka”.”

    Vai tu, fekaliju nesaturosais, pidrilla, sededams pie parasas, klickas dali?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    demo > andris902 06.11.2012. 15.00

    ……bet kā neiesaistīties ‘pamesta kaula’ apgraušanā, un politiķu
    ‘apspārīšanā’, ja mums ir tādi, kā Valsts Prezienta A.Bērziņa k-gs, kuram
    pietiek tik muti atvērt,lai jau šermuļi uzskrien,kā pēdējie izteicieni par
    ‘nabagiem un nabadzību’, par savu “godīgi nopelnīto” pensiju…….!!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 04.11.2012. 07.18

Nav ideālu cilvēku, tāpat kā nav ideālu kustību un partiju. Pie kā noved ideālisms parādīja komunisms un nacisms un parāda šodienas Latvija. Tas noved pie nekrofīlisma. Arī Bušs bija ideālists, atšķirībā no Obamas, kurš pārstāv dzīvo cilvēku kustību. Mans kluss ieteikums, vispārējā kakafonijas vājprātā, ir – likvidēt Buša un Vairas radīto KNAB un vēlāk radītās Vienotību&RP un pievērsties dzīvajiem cilvēkiem Latvijā. Šobrīd valstī priekš dzīvajiem nekas nav paredzēts, tikai nekrofīliem. Tiesībsargs tur kaut ko kusli mēģina.

+3
-23
Atbildēt

2

mary75 04.11.2012. 00.16

Izskatās, daži deputātiņi galīgi zaudējuši realitātes izjūtu, un vairs nesaprot, kas viņi ir, un kādā iekārtā dzīvo.
Acīmredzot, dažiem Ušakova un Kabanova piemērs attiecībā pret presi šķiet vērā ņemams un atdarināšanas vērts.
Labi, ja tie būtu kādi ZZS vai SC deputāti, bet, ja V “biedri” iedomājušies, ka viņi var diktēt ko darīt vai rakstīt presei un sab. organizācijām, tas neliecina par normālu klimatu šīs partijas iekšienē, vai, varbūt viņus derēja aizsūtīt uz kādiem kursiem , kur tiem apskaidrotu, kas ir demokrātija, kas ir prese, kas ir sab, organizācija, un kas ir viņi paši?
Acīmredzot, “biedri”” pārpūlējušis, laiks mainīt nodarbošanos.

+12
-11
Atbildēt

4

    peerku > mary75 04.11.2012. 09.14

    Čaklajam un Čepānei (Vienotība) noteikti jāmaina profesija, jo var pat sacensties ar Kalvīti arogances ziņā.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > mary75 04.11.2012. 10.38

    Vecs komuņaga spalvu met, tikumu nē. Tas pats ar komjauniešiem.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Dzintra > mary75 05.11.2012. 15.29

    nepārmaksājiet citos kantoros, Ātrais.lv izmantoju daudz izdevīgāk…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    demo > mary75 06.11.2012. 14.34

    Par Kabanoviem, Ušakoviem un tam līdzīgiem negribas pat runāt, bet ja nākas nonākt neizpratnē par cilvēkiem – ‘Vienotības’ gaišajiem prātiem – jau manis pieminēto profesori
    Čepānes k-dzi, L.Čiganes k-dzi, premjera V.Dombrovska k-gu,un citem, kuri ‘Vienotībā’nevar nekādi nolikt pie vietas – Zaķus. Čaklos, L.Abu Meri/Mūrnieci/, Kamparu
    /kas ekrānā grozās, kā nez kāds ‘Vienotības’ darījuma cilvēks/.
    Kādus gan ‘nopietnus kanditātus’ var gatavot uz ‘Rīgas Domi’,ka nevar nakādi
    pašattīrīties. Pēdējais laiks !

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam