Man jums ir viens jautājums: “Kāpēc LEMBERGS NE PAR VIENU APSŪDZĪBU 10 GADU LAIKĀ NAV NOTIESĀTS? Visi un visur vaino vienu vienīgo- Lembergu? Uzskatu, ka ir vārdā publiski jānosauc izmeklētāju vārdi un uzvārdi, prokuratūru vārdi un uzvārdi, tiesnešu vārdi un uzvārdi. Mēs zinām pamatā Lembergu, bet paralēli jānosauc tie cilvēki, kuri par farsu (nbrāķa darba rezultātā) pārvērtuši tiesvedību. Šeit parādās, ka par brāķi maksā lielu algu, un tā štancē tālāk.Žurnālisti, jūs arī ražojat brāķi, kā maitu lijas uzkritušas vienam vīriņam Lembergam, bet pielaiduši biksītes, baidāties ar pamatīgu analīzi pieķerties ,sistemātiski klāt, visai valsts izzadzēju bandai, izņemot Lembergu. Pārejie izzadzēji ņirdz aiz stūra un mazgā rokas nevainībā.
es tiesam nezinu ,vai nevajadzetu mainit devizi,viens likums viena taisniba visiem ,Vai pie atbildibas nav jasauc pasi tiesataji,cik ilgi var skatit viena zaglena lietu .nozodz veikala–polsu 5gadi garanteti.nozodz–500,0000000,un tu redzesi neviens tevi necentisies iesedinat,,,,pameiginiet. tikai ziniet bus jadalas
Cik ilgi diskutēsim riņķī apkārt par Lembergu ? Kā sabojājusies ilgi spēlējoša plate. Paši esam vainīgi – paši lamājam gan Lembergu, kā politisko
klaunu, kā tiesiskuma demagogu, gan tos ,kas aizstāv viņu, kā pensionāri –
pats labākais V-pils mērs, gan zaļos-zemniekus – pats perspektīvākais
Latvijas premjers…..utt.
Nezinu, cik ilgi samierināsimies ar VALSTS tiesisko nihilismu, nav valstī nevienas valsts pārvaldes tiesiskās struktūas, kas būtu spējīgas reiz pa visām reizēm
noteikt – vai Lembergs ir varonis /tad prezidentam Bērziņam pieklātos ne vien pašpacierēt pa Ventspils brodvejiem/ar it kā,ar tiesas spriedumu atstādināto no mēra pienākumiem, bet gan pabalvot-ar kādu ordeni/
– vai novērtēt viņa tisisko stāvokli/ir vai nav noziedznieks, ir
vai nav tiesājams/notiesājams/, vai arī izbeigt mūžīgo valstisko muļāšnos,
– pārtraukt Lēmberga apslēpto reklamēšanu LTV-1,LR-1/it īpaši- Rēdera,Kolāta,Zariņa, Tomsona vadītajos raidījumos/,/pareizi gan-atceroties
ģen-dirs Kota pacilāto garstāvokli ltv-1 tiešraidēs no Venspils skatuves
blakus kam-?-Lembergam !!!
– pārtrauksim paši runāt par L.,pelt un kritizēt/jo atcerēsimies
teicienu – ‘jo s__du vairāk kustināsim,jo vairāk smirdēs/.
– amen!
Lembergs ir maita, bet Sprūdžs jau tagad ir sapuvis ne mazāk kā hūte. Varu tikai iedomāties, kur Latvija nonāktu, ja tam dotu iespējas divdesmit gadus paplosīties.
… nesaprotu , tas smagajos noziegumos apsuudzeetais taa jau visus meedijus paarņeemis , arii šo itkaa neatkariigo un patieso , jautaaju veelreiz , kam Jums tas tejaateris vajadziigs?
——–
Ja reālo demokrātiju 20 gados neesi sapratis, tad turpini baudīt – un liekus jautājumus neuzdod! =============================================================================== ‘Массмедиа захламляют сознание людей информацией настолько, что они вообще перестают что- либо понимать. Тут действует принцип: “Пусть знают всё, не понимая ничего!” – А. Зиновьев,
“Запад.Феномен западнизма” (Мюнхен, 1993)
Rēders: “Vai Jūs atzīstat, ka Jūs gūstat labumu no šiem (rīkojumā minētajiem) uzņēmumiem?”
Lembergs: “Ja viņš (Sprūdžs) man pierādīs, ka es esmu labuma guvējs, es to ATZĪŠU”.
Protams nākošajā teikumā Lembergs jau teica, ka nekas viņam nepieder, bet anyway viņam izspruka tas, ka viņš ir ar mieru atzīt savus pārkāpumus, ja kāds tos pierādīs. Nu ko – atliek tikai pierādīt ;)
Lembergs…. Cik sen, kad A.L. no Ventspils iebraukušam Rīgā, MK kalpotāji pazemīgi vēra gaiteņu durvis, bet MK pilnā sastāvā goddevīgā sveicienā paceltām galvām raudzījās ciemiņā. Mūsu un jūsu Lembergs, prieks redzēt Rīgā, valdības mājā!
Cilvēku, kurš saaudzis ar varu, ar likumiem, ar sistēmu kā kulaks ar roku, kā tai dziesmā, no ķēniņa grib pataisīt par cūkganu! Kāpēc? Likumi taču nav revidēti, attieksme pret neseno pagātni nav mainīta. Kapitālisma uzvaras gājiens nav nekādi apšaubīts! Vienīgi Lembergs!
Labi, nesa čemodānus ar naudu, nopirka valsti. Bet iznāk par savu naudu! Negodīgi? Kapitālismam nav morāles, kapitālismā valda nauda! Parādiet vienu biznesmeni, kurš naudu nopelnījis godīgā ceļā. Pat ja atradīsies tāds sistēmas izdzimtenis, pārlasiet Marksa Kapitālu!
Neciena likumus? Objektīvi ņemot, oponents – valsts ir tā, kas likumu cieņas ziņā iepaliek jaņos! 100% atstādināmais Lembergs tiesās 100% vinnējis valsti un pierādījis savas rīcības tiesiskumu!
Satversme,sistēma, valsts uzbūves pamati, likumi vecie, pat daudzi stipendiāti tajos pašos krēslos, bet Lembergam jāiet ganos?
Pinīgs loģikas trūkums! Varbūt to aiztāj latviskā skaudība, kāda melnā kardināla skoka vai skukulītes iecere tikt pie lielās ostas karotes?
Pūlis? tas nav nopietni! Bada laikā tam tikai padod, noēdīs bez sāls pat spieķa kaulu, vēl uzkaisīs nedzēstus kaļķus!
Kas???
——-
Saki lielu ‘Paldies’ Lembergam u.c. 4. maija republikas dibinātājiem, ka vari baudīt demokrātiju pilnā apjomā! Slava ‘hūtei’ un ‘hūtes’ paveiktajam!
Es ceru, ka nākamgad LTF ”liel-dropē” tosts būs par 4. maija Deklarācijas parakstītājiem – un solījumu pildītājiem:
‘ Aivars Lembergs ir pazīstams politiķis un uzņēmējs. Būdams Latvijas PSR Augstākās padomes deputāts, 1990.gadā balsojis par neatkarības atjaunošanu. Ilggadīgs Ventspils mērs, kurš tiek uzskatīts par ietekmīgu spēlētāju arī nacionālās politikas līmenī. ..’
Pārāk daudz goda Lemberga murgiem, lai tam atvēlētu savu laiku!
Tā Grīnberga lieta atgādina vīģes lapu ar kuru kailais Lembergs mēģina piesegt savu kaunumu!
Ko gan no visai banāla zagļa(manuprāt) vr citu sagaidit, kā vien tuksu lielīšanos un plātīšanos, ka no bagātā dzīr galda, ko viņš savai ģimenei prihvatizējis, atmet arī drumslas ventspilniekiem, bet tomēr atmet un tāpēc tos nopircis ar visām parpalām! Nožēlojami no ventspilnieku puses!
Bet…Nožēlojami no ventspilnieku puses!
_______________
Ar ko gan būtu labāki rīdzinieki? Ventspilniekiem nav jābrauc pa bedrēm, bet rīdzinieki var braukāt par pliku velti ar sabiedrisko transportu no rīta līdz vakaram:)
Ino, man personiski svarīgāks ir visas Latvijas labums, nevis vienas pilsētas ieguvumi! To es arī saku par savu pilsētu! Man nevajag personiski bezmaksas transportu, jo Rīgā nedzīvoju tāpēc arī par rīdzinieku ieguvumiem neprātošu, bet Ventspils ne ar ko nav labāka par manu pilsētu, kaut arī agrāk nobruģējusi tās ielas.
Es nesen nejauši sarunājos ar vienu jaunu ventspilnieci par Ventspili un Lembergu. Viņa viņu vērtē augstu, bet es izteicu tam visam nicinājumu, ko es patiesi jūtu pret šo nekaunīgo cilvēku, lai vismaz daži nedomā, ka Latvijā visi cilvēki ir aprobežoti un tālāk par savas sētas labumu neredz! Kā jau vidējais latvietis esot īsts viensētnieks un saredz tikai savu labumu, ne kopus labumu. Es gan pie vidējā latvieša nepiederu, jo man svarīgāk, lai valstij būtu labāk!
Ino, rīdzinieki jau gan braukā, bet naudu prasa dotācijām no valsts budžeta! Ja jau rīdzinieki paši to visu nopelnītu, tad jau man nebūtu nu galīgi nekādu iebildumu!
Toties pārsimt metrus no Ventpils domes mājās nav pat ūdens ievilkts, tādēļ cilvēki ar spaiņiem rokā dodās pa nebedrainiem ceļiem pie publiskiem aukstā ūdens pumpjiem. Mjā…
Un kādu labumu sabiedrība gūst skatoties “Midsomeras slepkavības” vai kādu citu seriālu?
Neliekuļosim – interese par šo konfliktu sabiedrībai ir, šī bija viena no pirmajām ziņām gandrīz visos Latvijas mēdijos.
Vai raidījums piedāvāja kaut ko vairāk par jau zināmo? Diez vai.
Vai tā bija izklaide? Noteikti!
Es skatos labprāt Midsommeras slepkavības, lai gan sižeti ir vāji , tā sakot, bet pievelk angliskais stils atšķirībā no krievu tagadējām filmām- tās neskatos, ja nu vienīgi dažas(piemēram ,Miliči un vēl dažas, taču lemberg šovam gan laiku neziedoju.
Šis būs nepopulārs viedoklis. Jā, ir taisnība, ka ir maz izcili žurnālisti, kas gribētu stāties pretī vārdu kaujās Lembergam kā līdzīgs ar līdzīgu. Jo (ja esam ievērojuši) tad visi tie žurnālisti, kas ir darbā pieredzējuši padsmit gadus un vairāk, kas ir grāmatu autori, profesionālo balvu laureāti, viens otrs no kuriem ir kļuvis par mācībspēku — viņi visi, iepazīstoties gan ar Lemberga sasniegumiem, gan ar Lemberga tā sauktajām «krimināllietām», uzreiz saprot, ka LEMBERGAM TAK IR TAISNĪBA!
/
Līdz ar to nebūs iespējams atrast īsti profesionālus, izcilus žurnālistus, kuri gribēs politiķu vietā nodarboties ar otra politiķa — Lemberga apkarošanu viņa politkonkurentu interesēs. Un nevis tāpēc, ka viņi būtu švaki žurnālisti. Tieši pretēji — viņi to nedara tāpēc, ka viņi tiešām ir mediju profesionāļi!
Pateicība Arājai par rakstu un arī Rēderam – par izturību. Man jau sen liekas, ka to sabiedrisko (vienalga, kā to sauc) TV kaut kā slēpti vada ne jau TV vadība vai kaut kāds NEPL, bet pati valsts. Kā? Varbūt pat ar “slēptajām” metodēm. Katram cilvēkam taču ir īpašas spējas, viens par tām zina, attīsta tās, cits nezina un ir ietekmējams. Gan jau pat lielākā daļa TV žurnālistu nezin, kas un kā viņus ietekmē. Ka tik tiek ietekmēts tautas vairums. Vai tad TV skatītāji nav jau atklausījušies – „Mani atbalsta 94% ventspilnieku!”, Lembis pats taču bieži parādās TV ekrānā (varbūt kāds ir hronometrējis parādīšanās laiku). Un šis šovs tikai apstiprināja to, ka par nodokļu maksātāju naudu te viss ir iespējams.
Televizoru ieslēdzu drusku pirms sastrēgumstundas un kā daudzi latvieši, paskatījos pašu ziepeni Ugunsgrēks. Vai tik Vadimam Ugunsgrēkā un Lembim nav kāda līdzība? Jāpaskatās vēl kādu reizi. Tikai Vadims ir teātrī, bet Lembis dzīvē. Visa dzīve gan ir viens liels teātris.
Sprūdžs atstādināja Lembergu par tiesā esošām lietām. Nu, lai būtu, lai Lembergs aizstāvas. Mums ir varen pareizs KNAB, jurisu pilna prokuratūra un tiesiskā paļāvīguma apmaksāti tiesneši. Tā vien liekas, ka Lembergam pavisam radniecīga kompānija.
Rēders uzaicina uz raidījumu divus pretiniekus. Publika sagaida šovu, godīgu cīņu. Redzēju tikai beigas, kad Lembi vienkārši atslēdza un uzrunāja virsū. Rēders atklāti nostājas opozīcijā vienam un skata pēc pavelk uz zoba arī otru. Vai man mainās viedoklis par tiem diviem? Nē.
Vai manās viedoklis par Rēderu? Jā, un uz slikto pusi. Ne te žurnālists, ne šova vadītājs.
Ja Lembergam ļautu runāt, tad raidījuma laika tam nepietiktu. Turklāt kāda jēga ir klausīties cilvēku, kurš raidījuma laikā pateica tikai 4 lietas, kuras pastāvīgi atkārtoja:
1. Neviens viņa vainu nav pierādījis (lai gan neteica, ka nav vainīgs);
2. Lembergu atbalsta 90 un ciktur procenti V-pilnieku;
3. Lembergs joprojām ir V-pils mērs;
4. Skrūdžs rīkojumu izdevis, lai celtu reitingu.
Viss. Neko citu viņš nav pateicis arī citos medijos pēdējās nedēļas laikā. Tas ir sagatavots tekstiņš, kas jāatkārto kā mantra. Varbūt kāds noticēs.
Kā domājat- vai pietiks, ja katram sevišķi smagos noziegumos apsūdzētam Latvijas pilsonim tiks piešķirts sabiedriskā LTV1 ētera laiks no 6:00 līdz 24:00 vienu dienu mēnesī?
Citiem – pēc apsūdzības smaguma pakāpes attiecīgi mazāk?
Vai tad es teicu, ka vispār jāaicina? Vai es teicu, ka ziņu raidījumos jāreklamē? To izvēlas rēderi un viņu producenti! Viņiem arī jautājiet, kādēļ konkrēti personāži no Kriminalinform pārceļas uz tā sauktajiem analītiskajiem raidījumiem….
Vakardienas raidījums bija vajadzīgs,jo pārrāva iepriekš veikli radīto informatīvo blokādi,ar kuru radīja iespaidu,ka,citēju Brigmani-Sprūdžs ir
viens šai farsā.Nē,Sprūdžs NAV viens,pat balsojums bija viņam ļoti labvēlīgs,
neraugoties uz Ventspilī iedarbinātiem resursiem.Ministra pusē ir viņa parla
mentārais sekretārs kā minimums,ja ne visa Nacionālā apvienība.Ministra pusē ir juristi,liela sabiedrības daļa un pat Vienotības jaunieši.Domāju,ka tā bija visai rūgta atklāsme Lembergam,kuru”atbalsta 94proc ventspilnieku”.
Nu, es personīgi šo raidījum vakar skatījos kā cirku, kas arī patiesībā tas bija. Izklaidējošs realitātes šovs. Saprotu, ka ciniski no manas puses, bet nu citādi es nespēju uztvert nevienu epizodi ar Lembergu kadrā.
Viena pozitīva lieta šajā farsā bija – skatītāju balsojuma rezultāts, pēc kura pārliecinošs vairākums tomēr izteica Lembergam negatīvu vērtējumu. Varbūt mazs pilienieņš šī izcilā demagoga darvas kausā, bet arī pilieniņš ir pilieniņš. Nu un tas, ka Rēders izspieda no Lemberga publisku apgalvojumu, ka viņš nav nekādi bijis ieinteresēts nevienā no nosauktajiem uzņēmumiem, arī bija labs apgalvojums. Ja kādā no daudzajiem tiesas procesiem tomēr tiks pierādīts, ka kaut vienā no sarakstā esošajiem uzņēmumiem Lembergs vai viņa ģimene tiešām ir bijuši patiesā labuma guvēji, tad būs pierādīti publiski meli. Bet tas vēl nākotnes jautājums. Protams, ja kaut viens no šiem tiesas procesiem vispār ar kaut ko beigsies. Ja tie tiks novilcināti līdz noilguma termiņam, tad, protams, kārtējais Latvijas tiesu sistēmas šedevrs.
Piekrītu, ka nepatīkams pārsteigums bija auditorijā sēdošo Lemberga krimināllietas aprakstošo žurnālistu nekonkrētība. Vai tad Pietiek pārstāve nevarēja skaidri pateikt, ka, Lembergs kopš tā un tā gada ir bijis iesaistīts tik un tik krimināllietās, no kurām mazāk kā puse ir bijusi par nenozīmīgiem pārkāpumiem, faktiski administratīvām lietām, kurās viņš tiešām tiesā uzvarējis, ko tik ļoti mīl piesaukt pats ķeizars, bet pārējās vismaz 3 lietas par ļoti smagiem noziegumiem, t.sk. par kukuļošanu, naudas atmazgāšanu u.c. varoņdarbiem vēl turpinās pilnā sparā, un nav pieņemt neviens lēmums par viņa atzīšanu par nevainīgu. Raidījuma diskusijas principam bija jābūt par to, vai apsūdzēta amatpersona ir tiesīga pildīt amata pienākumus, nevis bļaustīties par to, kam ir labāki juridiskie argumenti, labākas kopijas no krimināllietu materiāliem vai kurai partijai liekāks atbalsts. Te pietrūka Lato un Zandera. Būtu saturīgāk. Rēderam gan neko pārmest nevar- cik varēja, tik turēja. Vienotība gan rullē ar savu dīvaino nostāju.
Nu ne jau Rēders tajā vainojams – tās bija viegli paredzamās sekas un sausais atlikums no tā rīkojuma. Ticiet man, vēl 100 reizes dažādos medijos lembis mēdīsies un ņemsies, viņa atbalstītāji, kā vakardienas pensionāre, tik stiprinās savu pārliecību. lembja atbalsts no ventspilniekiem jau sen atgādina reliģisko fanātismu. lembis ir nekļūdīgs – lembis ir labs, visi pārējie ir slikti, citi viedokļi ir nepareizi. Taču citi fanātiski atbalsta dombrovski, citi sprūdžu. Jāatzīst, ka rīkojums bija ārkārtīgi naivs, lai arī vēlme jau visnotaļ pozitīva… Tikai vai kāds šaubās, ka jūnijā lembi ievēlēs atkal, vienalga vai tiesa atzīs rīkojumu par pareizu, vai nē.
lemberga runasana teiksmim kaa vakar raidijumaa sastegumstunda ir loti leta ciganu-cangalu balagana limenii..vinu parspet var tikai nolaizoties lidz tam un piemeram pateikt..a ja tiesa jus atdzis par vainigu smagos noziegumos vai esat gatavs uz deribaam nocirst sev roku par zagsanu..
Rēders ar Lembergu galā tika. Sastrēgumstundas misija ir runāt par aktuālajiem uzdevumiem, un šis ir aktuāli.. Tur, kur varu piekrist – tas ir jautājums par raidījuma saturu. Faktiski apspēlēts tika fakts , ka viens nepiekrīt atstādināšanai, otrs to ir parakstījis. Un viss! Un tā visu raidījuma laiku. Savukārt nepiekrītu, ka tas bija Lemberga reklāmas laiks. Pirmkārt Rēders mācēja viņu nolikt pie vietas, kas nav triviāli, otrkārt pats Lembergs mala vecas, sen zināmas frāzes, un tāpēc vien jaunas simpātiskas neieguva, drīzāk tās zaudēja. Piemēram jautājums par to, kā tā var būt, ka tiesa Lembergu jau ir atstādinājusi, a viņš turpina aktīvi strādāt- pat netika uzdots.
Protams, ka viss tas kopā bija izrāde, šovs Latvijai. kaut kas ko vakarā pie televizora paskatīties, kamēr aizmieg… Bet tā jau ir viena no mediju misijām tak.
Izklaide IR viena no mediju misijām. Savukārt, tie, kas veicina sabiedrības pamošanos, riskē ar to, ka kanāls tiks pārslēgts. Ko šovakar skatīsimies? Ugunsgrēku, karu Sīrijā, vai Sastrēgumstundu? Un nevajag sagaidīt, ka vidējais skatītājs būs politiski aktīvāks, un uz sastrēgumstundu pārslēgsies no CNN. Drīzāk no kāda kiča, muļķušova vai ziepenes- ja vispār pārslēgsies…
Tāpēc pilnīgi normāli, ka Rēders studijā ieveda ampelmani, un nodrošināja citus šovmeņus. Tāpēc arī ampelmani skatījās. Tāpēc ,ka interesanti. Interesantāk par karu Sīrijā. Tīra, korekta politiska diskusija varbūt būtu lietderīgāka, bet bez šova elementiem neinteresanta, lai cik stulbi tas arī nebūtu…
Un kāds tad sabiedriskais labums no tāda “Lemberga šova”?
Kādi secinājumi, pie kā nonāca, ko jaunu uzzināja?
Tikpat labi varēja parādīt cirku.
Sab. TV nav jāpielāgojas zema līmeņa skatītāju gaumei, bet gan jāmēģina celt to līmeni, lai uztaisītu tādu klaunādi ar vietējo Žirinovski, daudz prāta nevajag.
Par ko ir šis disputs?
Vai tad vajag tikai sabiedriski derīgus raidījumus?
Šovus, koncertus, filmas nevajag? Bojevikus, kičus, ziepenes un cirkus likvidējam?
Man škiet, ka tie, kas šo pareizo ideju ir mēģinājuši izvest dzīvē, vairs TV nestrādā, CNN, BBC,Euronews var pastāvēt, ja auditorija liela, bet specializētie kanāli nespēj izdzīvot Latvijā. Tāpēc labākajā gadījumā var iespraust kādu sabiedrisko raidījumu starp ziepenēm. Visi populārie moderatori ir arī šovmeņi, paskatieties, piemēram, Larija Kinga vai Fila Donehjū raidījumus
var piekrist autorei, ka raidījums bija farss. Tomēr man kā skatītājai raidījums ļāva ieraudzīt (lai arī man tas nebija ne jaunums, ne pārsteigums) Lemberga klajo MUĻĶĪBU, TUKŠPAURĪBU, PRASTUMU. Varbūt tiem, kas kaut mazdruscītiņ spēj objektīvi analizēt, tas palīdzēja atvērt acis.
Lembergs nav demagogs. Viņš vienkārši ir kļuvis par pajoliņu, kurš savos smagajos apsūdzības rakstos vingrinās lasīt starp rindiņām un ieraudzīt to, kā nav.
Vai Lembergam ir vara? Man šķiet, ka arī tā ir ilūzija. Manuprāt, viņš “enerģētiski barojas” no tā, ka sabiedrībai tiek uzspiests viedoklis par viņu kā par varas cilvēku. Un žurnālisti pie tā ir stipri vainīgi! Kamēr Šlesers un Šķēle nemitīgi rēgojās visos mēdijos un mētājās ar saviem padomiem un viedokļiem – sabiedrībai tika uzspiests, ka viņu viedoklim ir kāds svars. Tiklīdz šie kungi pazuda no mēdiju vides, kā ar burvju nūjiņu pazuda viņu vara.
Lembergam ir jāparādās tikai rubrikā “kriminālhronika”. Kad sabiedrībai nebūs iespējas viņu katru dienu skatīt ziņu virsrakstos, klausīties viņa “vērtīgajos” viedokļos, viņa vara izplēnēs kā migla. Ar Lembergu ir jāstrādā tiesu sistēmai. un punkts. Vienīgā ziņa, kas mani interesē – kad viņu ietupinās, un uz cik ilgu laiku.
Redz, kas tev un vairākumam šejienes komentētāju izskatijās pēc muļķības un prastuma, kādam citam, kurš tik labi visā tanī neorientējas, izskatījās pēc patiesības, šodien satiku kaimiņieni – pensionāri, un viņa teica, ka tagad balsošot par Lembergu, jo viņam “ticot” vairāk, auditorija ir ļoti dažāda, un tur ir arī diezgan daudz tādu, uz ko Lemberga meli un demagoģija iedarbojas.
traductrice
Lembergs nav muļķis. Muļķiem nepieder daudzu miljonu vērti īpašumi, firmas, partijas un citi ļoti godīgā ceļā nopelnīti labumi.
Pēc muļķiem izskatās valsts, kas ar to neko nevar izdarīt un pakaļ bizojošās Venstpils zilās govis, kas cer, ka miljonārs kādu no tām precēs.
Džeri, ja mūsu sabiedrībā neandertāliešu ir vairāk kā “homo sapiens”, tad neko citu mēs arī neesam pelnījuši, kā Puzes princi. Es tomēr ticu, ka Tevis pieminēto pensionāru kļūst mazāk, ja vien mēs kā sabiedrība evolucionējam, nevis degradējamies. Un tas ir “progresīvo” politiķu tiešais pienākums – veicināt sabiedrības evolūciju, nevis degradāciju. Lai gan ar šo darbu iet visai kūtri. varbūt mums pārāk maz progresīvo politiķu?
west
Lembergs NEbija muļķis, kad prata to visu nošiverēt, šķiet, nu jau 15 gadu tālā pagātnē. Tagad tas viss karājas viņam un viņa bērniem kā smags akmens, ko vairs īsti nevar pat nomest (lasi – atbrīvoties). Es personīgi esmu pārliecināta, ka sašķobījusies ir viņa garīgā veselība (bez ironijas), jo TĀ saprātīgs un psihiski noturīgs cilvēks neuzvedas.
dzeris49
Atkārtoju vēlreiz – viņš nav muļķis. Slipēts var būt arī pēdējais duraks, bet tāds nekad nebūs miljonārs.
Pieļauju, ka arī “valsts” nav muļķi, bet dejo pēc naudas turētāju stabulītes, viņiem par prieku un tāpēc pēc tādiem izskatās vēl joprojām .
dzeris: satiku kaimiņieni – pensionāri, un viņa teica, ka tagad balsošot par Lembergu, jo viņam “ticot” vairāk
—————
Kā lai nobalso par Lembergu, ja nedzīvo Ventspilī?
Lieliski teikts traductrice! Parakstos zem katra Tevis teiktā vārda.
Lai dzera kaimiņiene-pensionāre (sovjet laika izaudzēts produkts; laimīga, ka atmet druskas no kungu galda – homo soveticus) par pāris grašiem bučo vagara roku.
west – pēc muļķiem izskatās pie valsts varas esošie; valsts stāv tam pāri. Lai cik stulbi, bet īstenie stulbeņi esam mēs – kā vēlētāji, kā Latvijas pilsoņi – pieļāvām neprotestējot pāris desmit gadu garumā izlaupīt, prihvatizēt mūsu kopējās bagātības.
Tikuši pie varas, zagšanas ligu samācījušies padomju nomenklatūras darboņi darbojās, kā nu kurš to prata – šķēle klusām, kā pazemes žurka, lembergs veidojot savu vietējo komunismu (truba kā dabas resurss) dala piecīšus uz svētkiem; stipendijas, izveido savu “valūtu”-ventus utt.,utt.
Visam sava cena: cik izmaksā vienkāršs pensionārs – tas it kā būtu skaidrs (īpaši Ventspilī, lai gan tā Rīgas vienaudzis daudz no tā neatšķiras); bet kāds izcenojums varētu būt fundamentālu izglītību (smagā darbā) ieguvušam augstskolas pasniedzējam?
Labi, lai LNT, Mamikins, Neatkarīgā, utt. dod laiku Lemberga pašreklāmai, nav saprotams, kāpēc tas jādara sab. TV, Arājai pilnīgākā taisnība.
Par nodokļu maksātāja naudu veidojam pilnīgi tukšu bezsatura farsu, kura galvenais saturs ir šī te Puzes Betmena, primitīva un aprobežota, toties viltīga un nekaunība, histērijas un demagoģija?
Kādam Latvijas TV vēl nav skaidrs, ka ar šo blēdi nav iespējamas saturīgas diskusijas, ka viss, ko viņš pasaka, ir vai nu meli, vai puspatiesības, vai demagoģija, ka vienīgās “diskusijas” ar Lembertgu iespējamas tiesā, starp viņa advokātiem un prokuroru?
Kāpēc sab. TV jātērē nauda tik zema līmeņa bezjēdzīgu raidījumu veidošanai, un vēl vairāk jādebilizē skatītājs, kurš tiešām var apmulst no Lemberga demagoģijas un nekaunības, ja nav pietiekami sagatavots?
Nav tēmas un cilvēki, ap kurām un ar kuriem varētu veidot tiešām saturīgus raidījumus?
Vai arī sab. TV noteicošais kļūst tikai reitings, nu tad parādat interviju ar kādu cilvēkēdāju, kā to dara Krievijas TV, reitngs būs vēl lielāks.
Ja mums būtu īsti demokrātiska valsts ar atbildīgiem mas. mēdijiem, neskaitot dažādus marginālus, Lembergu visp[ār vajadzētu ignorēt, nevis rādīt no rīta līdz vakaram.
Ignorēt žurnalistiem un medijiem vajadzētu ne tikai Lembergu, bet arī daudzus citus personāžus, it īpaši, ja saistībā ar to darbību ir ierosinātas krimināllietas, piemēram, to pašu Latvenergo Miķelsonu. Nevis aicināt tos personāžus piedalīties šovos, vai izteikt viedokli kā ekspertiem.
Tādi lembergi tiek un tiks aicināti runāt, jo kā jau autore saka, šādi lembergi ir iztikas avots žurnālistam, tehniskajam darbiniekam, kurš žurnālistam piepalīdz utt. Žurnālisti ir tie, pateicoties kuriem, izbijuši svarīgi ļaudis, pēc tam, kad viņi vairs nav tik svarīgi :), kļūst par ” ekspertiem”, un turpina parazitēt sabiedriskajā info telpā, tā kā – jautājums – dot, vai nedot vārdu Lembergam uz visa šī realitātes fona, manprāt, ir lieks. Šādi lembergi tiek un tiks uzaicināti runāt, Jo tas ir “praktiski” nepieciešams ļaudīm, kuri pelna ar to, ka piepilda “sabiedrības domu” ar saturu :)
Es raksta virsrakstā jautājuma zīmes vietā liktu izsaukuma zīmi. Rēdera izpildījums atgādināja bēdīgi slavenā Višinska stilu – skaidri nostāties viena diskusijas dalībnieka pusē un nemitīgi piekarināt birkas otrai, neļaujot izteikties. Es patiesībā brīnos, kāpēc Lembergs piekrita piedalīties šādā sevis nozākāšanas pasākumā – es droši vien pēc trešā “smagos noziegumos apsūdzētais” būtu studiju pametis. Jauno revolucionāru degsme ļoti sliktas priekšnojautas raisa viena cita pasākuma 95.gadskārtā. Arī tad bija ļaudis, kas bija pārliecināti, ka taisnība ir viņu pusē un likumu aizstāja ar revolucionāro sirdsapziņu. Ja Lembergs ir vainīgs, notiesājiet korektā tiesas procesā. Ja ne, lieciet mierā! Trešā iespēja – publiski terorizēt demokrātiski ievēlētu pašvaldības vadītāju met ēnu uz visu Latvijas politisko sistēmu.
Korekts tiesas process pret Lembergu nav iespējams, jo identiskā stilā pie savas bagātības ir tikuši 99% Latvijas vareno, bet politiķis, kuru varētu apsūdzēt vissmagākajos noziegumos pret Latvijas valsti, mierīgi gozējas Briselē. Protams, Lembergam sen bija laiks notīties ēnā, bet viņš nedrīkst izrādīt nekādu vājumu, jo tad tiks noknābts tūlīt. Pie mums tā arī nav pieņemts – vai daudz Latvijas politiķu, pieķerti nesmukumos, ir atkāpušies no amata? Principā, askola, es Tavu viedokli atbalstu, bet Rēders jau nav neatkarīgs žurnālists, līdz nākošajām vēlēšanām viņam jāpūš Zatlera un Zaķa stabulē.
Gauži sekli un tukši – vienīgais secinājums par “Sastrēgumstundu”. Rēdera (līdz ar to – LTV) profesionālā mazspēja. Un nodokļu maksātāju nauda – divu partiju (galvenokārt – “Ventspilij…”) politiskajai pirmsvēlēšanu reklāmai.
Dita Arāja par “neatkarīgu” kļuva pavisam nesen – kopš viņu atlaida no politika.lv galvenās redaktrises amata.:) Bet nav ne jausmas, kapēc tas tā noticis.
Tā nu nabadzītei jāpelna iztika, kā pagadās. Nesen manīju viņas rakstu pat oligarhu “Dienā”, par kuru viņa savulaik tika rakstījusi šādi – “Dienas āža kāja”. http://politika.lv/article/dienas-aza-kaja
Ļoti labprāt izlasītu kādu pētnieciskās žurnālistikas apcerējumu, kurā būtu aprakstītas nesenās izmaiņas politika.lv un laikam arī “Providus”.
Soross optimizē naudas plūsmas?:)
Komentāri (73)
Ginтs 29.10.2012. 16.24
Man jums ir viens jautājums: “Kāpēc LEMBERGS NE PAR VIENU APSŪDZĪBU 10 GADU LAIKĀ NAV NOTIESĀTS? Visi un visur vaino vienu vienīgo- Lembergu? Uzskatu, ka ir vārdā publiski jānosauc izmeklētāju vārdi un uzvārdi, prokuratūru vārdi un uzvārdi, tiesnešu vārdi un uzvārdi. Mēs zinām pamatā Lembergu, bet paralēli jānosauc tie cilvēki, kuri par farsu (nbrāķa darba rezultātā) pārvērtuši tiesvedību. Šeit parādās, ka par brāķi maksā lielu algu, un tā štancē tālāk.Žurnālisti, jūs arī ražojat brāķi, kā maitu lijas uzkritušas vienam vīriņam Lembergam, bet pielaiduši biksītes, baidāties ar pamatīgu analīzi pieķerties ,sistemātiski klāt, visai valsts izzadzēju bandai, izņemot Lembergu. Pārejie izzadzēji ņirdz aiz stūra un mazgā rokas nevainībā.
0
Gundars Grāpis 29.10.2012. 11.21
Lembergs ir kā zemē nokritis ābols, kas ārēji sācis pūt… priekš kā mums puvekļus?
0
evija_feiste 27.10.2012. 17.32
es tiesam nezinu ,vai nevajadzetu mainit devizi,viens likums viena taisniba visiem ,Vai pie atbildibas nav jasauc pasi tiesataji,cik ilgi var skatit viena zaglena lietu .nozodz veikala–polsu 5gadi garanteti.nozodz–500,0000000,un tu redzesi neviens tevi necentisies iesedinat,,,,pameiginiet. tikai ziniet bus jadalas
0
demo 27.10.2012. 17.14
Cik ilgi diskutēsim riņķī apkārt par Lembergu ? Kā sabojājusies ilgi spēlējoša plate. Paši esam vainīgi – paši lamājam gan Lembergu, kā politisko
klaunu, kā tiesiskuma demagogu, gan tos ,kas aizstāv viņu, kā pensionāri –
pats labākais V-pils mērs, gan zaļos-zemniekus – pats perspektīvākais
Latvijas premjers…..utt.
Nezinu, cik ilgi samierināsimies ar VALSTS tiesisko nihilismu, nav valstī nevienas valsts pārvaldes tiesiskās struktūas, kas būtu spējīgas reiz pa visām reizēm
noteikt – vai Lembergs ir varonis /tad prezidentam Bērziņam pieklātos ne vien pašpacierēt pa Ventspils brodvejiem/ar it kā,ar tiesas spriedumu atstādināto no mēra pienākumiem, bet gan pabalvot-ar kādu ordeni/
– vai novērtēt viņa tisisko stāvokli/ir vai nav noziedznieks, ir
vai nav tiesājams/notiesājams/, vai arī izbeigt mūžīgo valstisko muļāšnos,
– pārtraukt Lēmberga apslēpto reklamēšanu LTV-1,LR-1/it īpaši- Rēdera,Kolāta,Zariņa, Tomsona vadītajos raidījumos/,/pareizi gan-atceroties
ģen-dirs Kota pacilāto garstāvokli ltv-1 tiešraidēs no Venspils skatuves
blakus kam-?-Lembergam !!!
– pārtrauksim paši runāt par L.,pelt un kritizēt/jo atcerēsimies
teicienu – ‘jo s__du vairāk kustināsim,jo vairāk smirdēs/.
– amen!
0
Sandris Maziks 26.10.2012. 10.53
Unabomberz
Ja Lembergam uzbrūk sprūdži, nopietni jāapsver kurā barikādes pusē nostāties. Es izvēlos milžu cīņu noskatīties no malas.
0
nefratete 26.10.2012. 09.45
Par Ventspilniekiem Lemberga atbalstītājiem pārfāzejot Gebelsu var teikt tikai vienu – ja melus atkārto katru dienu, tie kļūst par patiesību.
0
Sandris Maziks 25.10.2012. 21.20
Lembergs ir maita, bet Sprūdžs jau tagad ir sapuvis ne mazāk kā hūte. Varu tikai iedomāties, kur Latvija nonāktu, ja tam dotu iespējas divdesmit gadus paplosīties.
0
Janka, Janic 25.10.2012. 18.32
… nesaprotu , tas smagajos noziegumos apsuudzeetais taa jau visus meedijus paarņeemis , arii šo itkaa neatkariigo un patieso , jautaaju veelreiz , kam Jums tas tejaateris vajadziigs?
1
Signija Aizpuriete > Janka, Janic 25.10.2012. 19.31
——–
Ja reālo demokrātiju 20 gados neesi sapratis, tad turpini baudīt – un liekus jautājumus neuzdod! =============================================================================== ‘Массмедиа захламляют сознание людей информацией настолько, что они вообще перестают что- либо понимать. Тут действует принцип: “Пусть знают всё, не понимая ничего!” – А. Зиновьев,
“Запад.Феномен западнизма” (Мюнхен, 1993)
http://www.litmir.net/br/?b=93704
0
gintssakne32 25.10.2012. 17.15
Labākais moments bija raidījuma 15.minūte.
Rēders: “Vai Jūs atzīstat, ka Jūs gūstat labumu no šiem (rīkojumā minētajiem) uzņēmumiem?”
Lembergs: “Ja viņš (Sprūdžs) man pierādīs, ka es esmu labuma guvējs, es to ATZĪŠU”.
Protams nākošajā teikumā Lembergs jau teica, ka nekas viņam nepieder, bet anyway viņam izspruka tas, ka viņš ir ar mieru atzīt savus pārkāpumus, ja kāds tos pierādīs. Nu ko – atliek tikai pierādīt ;)
2
cheszz > gintssakne32 25.10.2012. 17.24
Ja viņa pārkāpumus pierādīs, tad Lembergs nomainīs uzvārdu uz Krūmiņš un liks pierādīt, ka viņš ir Lembergs.
0
Signija Aizpuriete > gintssakne32 25.10.2012. 22.34
———
Jāpierāda?! Ha-ha-ha, ka Hūte ir 4. maija republikas dzīvs piemineklis?
Pierādīs, ko tālāk – mēģinās iesēdināt?
http://www.youtube.com/watch?v=QIyw-83rrbg
— Ха-ха-ха! О деревня, а?! Ну ты даёшь! Кто ж его посадит?! Он же памятник!
0
māsa 25.10.2012. 16.44
Lembergs…. Cik sen, kad A.L. no Ventspils iebraukušam Rīgā, MK kalpotāji pazemīgi vēra gaiteņu durvis, bet MK pilnā sastāvā goddevīgā sveicienā paceltām galvām raudzījās ciemiņā. Mūsu un jūsu Lembergs, prieks redzēt Rīgā, valdības mājā!
Cilvēku, kurš saaudzis ar varu, ar likumiem, ar sistēmu kā kulaks ar roku, kā tai dziesmā, no ķēniņa grib pataisīt par cūkganu! Kāpēc? Likumi taču nav revidēti, attieksme pret neseno pagātni nav mainīta. Kapitālisma uzvaras gājiens nav nekādi apšaubīts! Vienīgi Lembergs!
Labi, nesa čemodānus ar naudu, nopirka valsti. Bet iznāk par savu naudu! Negodīgi? Kapitālismam nav morāles, kapitālismā valda nauda! Parādiet vienu biznesmeni, kurš naudu nopelnījis godīgā ceļā. Pat ja atradīsies tāds sistēmas izdzimtenis, pārlasiet Marksa Kapitālu!
Neciena likumus? Objektīvi ņemot, oponents – valsts ir tā, kas likumu cieņas ziņā iepaliek jaņos! 100% atstādināmais Lembergs tiesās 100% vinnējis valsti un pierādījis savas rīcības tiesiskumu!
Satversme,sistēma, valsts uzbūves pamati, likumi vecie, pat daudzi stipendiāti tajos pašos krēslos, bet Lembergam jāiet ganos?
Pinīgs loģikas trūkums! Varbūt to aiztāj latviskā skaudība, kāda melnā kardināla skoka vai skukulītes iecere tikt pie lielās ostas karotes?
Pūlis? tas nav nopietni! Bada laikā tam tikai padod, noēdīs bez sāls pat spieķa kaulu, vēl uzkaisīs nedzēstus kaļķus!
Kas???
0
Māris 25.10.2012. 15.23
Jāsaka, LTV ir progresējis – šoreiz pat skaņu operatoram bija atļauts atslēgt lembergam mikrofonu, kad šis muldēja nevietā. Bet, tas daudz nelīdzēja.
0
Signija Aizpuriete 25.10.2012. 13.43
——-
Saki lielu ‘Paldies’ Lembergam u.c. 4. maija republikas dibinātājiem, ka vari baudīt demokrātiju pilnā apjomā! Slava ‘hūtei’ un ‘hūtes’ paveiktajam!
Es ceru, ka nākamgad LTF ”liel-dropē” tosts būs par 4. maija Deklarācijas parakstītājiem – un solījumu pildītājiem:
‘ Aivars Lembergs ir pazīstams politiķis un uzņēmējs. Būdams Latvijas PSR Augstākās padomes deputāts, 1990.gadā balsojis par neatkarības atjaunošanu. Ilggadīgs Ventspils mērs, kurš tiek uzskatīts par ietekmīgu spēlētāju arī nacionālās politikas līmenī. ..’
http://www.delfi.lv/temas/aivars-lembergs
0
austrisv 25.10.2012. 12.24
Pārāk daudz goda Lemberga murgiem, lai tam atvēlētu savu laiku!
Tā Grīnberga lieta atgādina vīģes lapu ar kuru kailais Lembergs mēģina piesegt savu kaunumu!
Ko gan no visai banāla zagļa(manuprāt) vr citu sagaidit, kā vien tuksu lielīšanos un plātīšanos, ka no bagātā dzīr galda, ko viņš savai ģimenei prihvatizējis, atmet arī drumslas ventspilniekiem, bet tomēr atmet un tāpēc tos nopircis ar visām parpalām! Nožēlojami no ventspilnieku puses!
7
dro > austrisv 25.10.2012. 12.40
Bet…Nožēlojami no ventspilnieku puses!
_______________
Ar ko gan būtu labāki rīdzinieki? Ventspilniekiem nav jābrauc pa bedrēm, bet rīdzinieki var braukāt par pliku velti ar sabiedrisko transportu no rīta līdz vakaram:)
0
Signija Aizpuriete > austrisv 25.10.2012. 13.38
———-
Saules mūžu 4. maija režīmam – un režīma ‘hūtei’ ! Lai dzīvo rietumu demokrātija, cilvēktiesības un Latvijas tiesas!
http://www.youtube.com/watch?v=5KxuRWPMDnU
Да здравствует наш суд, самый гуманный суд в мире!
0
austrisv > austrisv 25.10.2012. 14.33
Ino, man personiski svarīgāks ir visas Latvijas labums, nevis vienas pilsētas ieguvumi! To es arī saku par savu pilsētu! Man nevajag personiski bezmaksas transportu, jo Rīgā nedzīvoju tāpēc arī par rīdzinieku ieguvumiem neprātošu, bet Ventspils ne ar ko nav labāka par manu pilsētu, kaut arī agrāk nobruģējusi tās ielas.
Es nesen nejauši sarunājos ar vienu jaunu ventspilnieci par Ventspili un Lembergu. Viņa viņu vērtē augstu, bet es izteicu tam visam nicinājumu, ko es patiesi jūtu pret šo nekaunīgo cilvēku, lai vismaz daži nedomā, ka Latvijā visi cilvēki ir aprobežoti un tālāk par savas sētas labumu neredz! Kā jau vidējais latvietis esot īsts viensētnieks un saredz tikai savu labumu, ne kopus labumu. Es gan pie vidējā latvieša nepiederu, jo man svarīgāk, lai valstij būtu labāk!
0
austrisv > austrisv 25.10.2012. 14.35
Ino, rīdzinieki jau gan braukā, bet naudu prasa dotācijām no valsts budžeta! Ja jau rīdzinieki paši to visu nopelnītu, tad jau man nebūtu nu galīgi nekādu iebildumu!
0
ineta_rr > austrisv 25.10.2012. 15.16
Toties pārsimt metrus no Ventpils domes mājās nav pat ūdens ievilkts, tādēļ cilvēki ar spaiņiem rokā dodās pa nebedrainiem ceļiem pie publiskiem aukstā ūdens pumpjiem. Mjā…
0
dro > austrisv 25.10.2012. 18.06
Bet. Es gan par Rīgu un Ventspili rakstīju ar ironiju…
0
austrisv > austrisv 25.10.2012. 19.27
Ino, tā jau arī es to saprotu, jo zinu, ka esi riktīgs čalis!
0
aldis_grunde 25.10.2012. 12.14
“..kādu labumu no Lembergšova gūst sabiedrība?”
Un kādu labumu sabiedrība gūst skatoties “Midsomeras slepkavības” vai kādu citu seriālu?
Neliekuļosim – interese par šo konfliktu sabiedrībai ir, šī bija viena no pirmajām ziņām gandrīz visos Latvijas mēdijos.
Vai raidījums piedāvāja kaut ko vairāk par jau zināmo? Diez vai.
Vai tā bija izklaide? Noteikti!
1
austrisv > aldis_grunde 25.10.2012. 14.38
Es skatos labprāt Midsommeras slepkavības, lai gan sižeti ir vāji , tā sakot, bet pievelk angliskais stils atšķirībā no krievu tagadējām filmām- tās neskatos, ja nu vienīgi dažas(piemēram ,Miliči un vēl dažas, taču lemberg šovam gan laiku neziedoju.
0
i_inese 25.10.2012. 12.13
Šis būs nepopulārs viedoklis. Jā, ir taisnība, ka ir maz izcili žurnālisti, kas gribētu stāties pretī vārdu kaujās Lembergam kā līdzīgs ar līdzīgu. Jo (ja esam ievērojuši) tad visi tie žurnālisti, kas ir darbā pieredzējuši padsmit gadus un vairāk, kas ir grāmatu autori, profesionālo balvu laureāti, viens otrs no kuriem ir kļuvis par mācībspēku — viņi visi, iepazīstoties gan ar Lemberga sasniegumiem, gan ar Lemberga tā sauktajām «krimināllietām», uzreiz saprot, ka LEMBERGAM TAK IR TAISNĪBA!
/
Līdz ar to nebūs iespējams atrast īsti profesionālus, izcilus žurnālistus, kuri gribēs politiķu vietā nodarboties ar otra politiķa — Lemberga apkarošanu viņa politkonkurentu interesēs. Un nevis tāpēc, ka viņi būtu švaki žurnālisti. Tieši pretēji — viņi to nedara tāpēc, ka viņi tiešām ir mediju profesionāļi!
1
Andris Jautriņš > i_inese 25.10.2012. 15.05
Smieklīga asociācija radās. Lasiet kā joku :)
Vai tik Rēders nepārcentās? Ar pārcentību var zaudēt cerību uz siltu vietu Ventspilī… Profesionālim vajag zināt, kad apstāties :)
0
Baiba Eglâja 25.10.2012. 12.10
Pateicība Arājai par rakstu un arī Rēderam – par izturību. Man jau sen liekas, ka to sabiedrisko (vienalga, kā to sauc) TV kaut kā slēpti vada ne jau TV vadība vai kaut kāds NEPL, bet pati valsts. Kā? Varbūt pat ar “slēptajām” metodēm. Katram cilvēkam taču ir īpašas spējas, viens par tām zina, attīsta tās, cits nezina un ir ietekmējams. Gan jau pat lielākā daļa TV žurnālistu nezin, kas un kā viņus ietekmē. Ka tik tiek ietekmēts tautas vairums. Vai tad TV skatītāji nav jau atklausījušies – „Mani atbalsta 94% ventspilnieku!”, Lembis pats taču bieži parādās TV ekrānā (varbūt kāds ir hronometrējis parādīšanās laiku). Un šis šovs tikai apstiprināja to, ka par nodokļu maksātāju naudu te viss ir iespējams.
Televizoru ieslēdzu drusku pirms sastrēgumstundas un kā daudzi latvieši, paskatījos pašu ziepeni Ugunsgrēks. Vai tik Vadimam Ugunsgrēkā un Lembim nav kāda līdzība? Jāpaskatās vēl kādu reizi. Tikai Vadims ir teātrī, bet Lembis dzīvē. Visa dzīve gan ir viens liels teātris.
0
Andris Jautriņš 25.10.2012. 11.43
Sprūdžs atstādināja Lembergu par tiesā esošām lietām. Nu, lai būtu, lai Lembergs aizstāvas. Mums ir varen pareizs KNAB, jurisu pilna prokuratūra un tiesiskā paļāvīguma apmaksāti tiesneši. Tā vien liekas, ka Lembergam pavisam radniecīga kompānija.
Rēders uzaicina uz raidījumu divus pretiniekus. Publika sagaida šovu, godīgu cīņu. Redzēju tikai beigas, kad Lembi vienkārši atslēdza un uzrunāja virsū. Rēders atklāti nostājas opozīcijā vienam un skata pēc pavelk uz zoba arī otru. Vai man mainās viedoklis par tiem diviem? Nē.
Vai manās viedoklis par Rēderu? Jā, un uz slikto pusi. Ne te žurnālists, ne šova vadītājs.
4
kulina2 > Andris Jautriņš 25.10.2012. 12.00
Ja Lembergam ļautu runāt, tad raidījuma laika tam nepietiktu. Turklāt kāda jēga ir klausīties cilvēku, kurš raidījuma laikā pateica tikai 4 lietas, kuras pastāvīgi atkārtoja:
1. Neviens viņa vainu nav pierādījis (lai gan neteica, ka nav vainīgs);
2. Lembergu atbalsta 90 un ciktur procenti V-pilnieku;
3. Lembergs joprojām ir V-pils mērs;
4. Skrūdžs rīkojumu izdevis, lai celtu reitingu.
Viss. Neko citu viņš nav pateicis arī citos medijos pēdējās nedēļas laikā. Tas ir sagatavots tekstiņš, kas jāatkārto kā mantra. Varbūt kāds noticēs.
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 25.10.2012. 15.01
Tas jau nav par Lembergu, tas par Rēderu un viņa producentiem, kas uzaicina, bet nespēj samierināties ar to, ko uzaicinājuši.
0
Inese Birzniece > Andris Jautriņš 25.10.2012. 22.22
Kā domājat- vai pietiks, ja katram sevišķi smagos noziegumos apsūdzētam Latvijas pilsonim tiks piešķirts sabiedriskā LTV1 ētera laiks no 6:00 līdz 24:00 vienu dienu mēnesī?
Citiem – pēc apsūdzības smaguma pakāpes attiecīgi mazāk?
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 27.10.2012. 23.29
Vai tad es teicu, ka vispār jāaicina? Vai es teicu, ka ziņu raidījumos jāreklamē? To izvēlas rēderi un viņu producenti! Viņiem arī jautājiet, kādēļ konkrēti personāži no Kriminalinform pārceļas uz tā sauktajiem analītiskajiem raidījumiem….
0
Alise Bērziņa 25.10.2012. 11.40
Vakardienas raidījums bija vajadzīgs,jo pārrāva iepriekš veikli radīto informatīvo blokādi,ar kuru radīja iespaidu,ka,citēju Brigmani-Sprūdžs ir
viens šai farsā.Nē,Sprūdžs NAV viens,pat balsojums bija viņam ļoti labvēlīgs,
neraugoties uz Ventspilī iedarbinātiem resursiem.Ministra pusē ir viņa parla
mentārais sekretārs kā minimums,ja ne visa Nacionālā apvienība.Ministra pusē ir juristi,liela sabiedrības daļa un pat Vienotības jaunieši.Domāju,ka tā bija visai rūgta atklāsme Lembergam,kuru”atbalsta 94proc ventspilnieku”.
0
disassociative 25.10.2012. 11.24
Nu, es personīgi šo raidījum vakar skatījos kā cirku, kas arī patiesībā tas bija. Izklaidējošs realitātes šovs. Saprotu, ka ciniski no manas puses, bet nu citādi es nespēju uztvert nevienu epizodi ar Lembergu kadrā.
Viena pozitīva lieta šajā farsā bija – skatītāju balsojuma rezultāts, pēc kura pārliecinošs vairākums tomēr izteica Lembergam negatīvu vērtējumu. Varbūt mazs pilienieņš šī izcilā demagoga darvas kausā, bet arī pilieniņš ir pilieniņš. Nu un tas, ka Rēders izspieda no Lemberga publisku apgalvojumu, ka viņš nav nekādi bijis ieinteresēts nevienā no nosauktajiem uzņēmumiem, arī bija labs apgalvojums. Ja kādā no daudzajiem tiesas procesiem tomēr tiks pierādīts, ka kaut vienā no sarakstā esošajiem uzņēmumiem Lembergs vai viņa ģimene tiešām ir bijuši patiesā labuma guvēji, tad būs pierādīti publiski meli. Bet tas vēl nākotnes jautājums. Protams, ja kaut viens no šiem tiesas procesiem vispār ar kaut ko beigsies. Ja tie tiks novilcināti līdz noilguma termiņam, tad, protams, kārtējais Latvijas tiesu sistēmas šedevrs.
0
kulina2 25.10.2012. 11.23
Piekrītu, ka nepatīkams pārsteigums bija auditorijā sēdošo Lemberga krimināllietas aprakstošo žurnālistu nekonkrētība. Vai tad Pietiek pārstāve nevarēja skaidri pateikt, ka, Lembergs kopš tā un tā gada ir bijis iesaistīts tik un tik krimināllietās, no kurām mazāk kā puse ir bijusi par nenozīmīgiem pārkāpumiem, faktiski administratīvām lietām, kurās viņš tiešām tiesā uzvarējis, ko tik ļoti mīl piesaukt pats ķeizars, bet pārējās vismaz 3 lietas par ļoti smagiem noziegumiem, t.sk. par kukuļošanu, naudas atmazgāšanu u.c. varoņdarbiem vēl turpinās pilnā sparā, un nav pieņemt neviens lēmums par viņa atzīšanu par nevainīgu. Raidījuma diskusijas principam bija jābūt par to, vai apsūdzēta amatpersona ir tiesīga pildīt amata pienākumus, nevis bļaustīties par to, kam ir labāki juridiskie argumenti, labākas kopijas no krimināllietu materiāliem vai kurai partijai liekāks atbalsts. Te pietrūka Lato un Zandera. Būtu saturīgāk. Rēderam gan neko pārmest nevar- cik varēja, tik turēja. Vienotība gan rullē ar savu dīvaino nostāju.
0
oktaavs 25.10.2012. 11.12
LTV 1 ir trekno gadu atrauga. Vismaz resnais gals. Tur naudiņa nesmird vēl joprojām.
0
janis17 25.10.2012. 11.08
Nu ne jau Rēders tajā vainojams – tās bija viegli paredzamās sekas un sausais atlikums no tā rīkojuma. Ticiet man, vēl 100 reizes dažādos medijos lembis mēdīsies un ņemsies, viņa atbalstītāji, kā vakardienas pensionāre, tik stiprinās savu pārliecību. lembja atbalsts no ventspilniekiem jau sen atgādina reliģisko fanātismu. lembis ir nekļūdīgs – lembis ir labs, visi pārējie ir slikti, citi viedokļi ir nepareizi. Taču citi fanātiski atbalsta dombrovski, citi sprūdžu. Jāatzīst, ka rīkojums bija ārkārtīgi naivs, lai arī vēlme jau visnotaļ pozitīva… Tikai vai kāds šaubās, ka jūnijā lembi ievēlēs atkal, vienalga vai tiesa atzīs rīkojumu par pareizu, vai nē.
0
janazakovica 25.10.2012. 10.46
lemberga runasana teiksmim kaa vakar raidijumaa sastegumstunda ir loti leta ciganu-cangalu balagana limenii..vinu parspet var tikai nolaizoties lidz tam un piemeram pateikt..a ja tiesa jus atdzis par vainigu smagos noziegumos vai esat gatavs uz deribaam nocirst sev roku par zagsanu..
0
Ieva 25.10.2012. 10.42
Rēders ar Lembergu galā tika. Sastrēgumstundas misija ir runāt par aktuālajiem uzdevumiem, un šis ir aktuāli.. Tur, kur varu piekrist – tas ir jautājums par raidījuma saturu. Faktiski apspēlēts tika fakts , ka viens nepiekrīt atstādināšanai, otrs to ir parakstījis. Un viss! Un tā visu raidījuma laiku. Savukārt nepiekrītu, ka tas bija Lemberga reklāmas laiks. Pirmkārt Rēders mācēja viņu nolikt pie vietas, kas nav triviāli, otrkārt pats Lembergs mala vecas, sen zināmas frāzes, un tāpēc vien jaunas simpātiskas neieguva, drīzāk tās zaudēja. Piemēram jautājums par to, kā tā var būt, ka tiesa Lembergu jau ir atstādinājusi, a viņš turpina aktīvi strādāt- pat netika uzdots.
Protams, ka viss tas kopā bija izrāde, šovs Latvijai. kaut kas ko vakarā pie televizora paskatīties, kamēr aizmieg… Bet tā jau ir viena no mediju misijām tak.
5
mary75 > Ieva 25.10.2012. 11.10
Sab. TV misija jau nu gan nav veicināt iemigšanu, bet, pilnīgi pretēji – veicināt sabiedrības “pamošanos” un vēlmi domāt un analizēt.
0
Ieva > Ieva 25.10.2012. 13.06
Izklaide IR viena no mediju misijām. Savukārt, tie, kas veicina sabiedrības pamošanos, riskē ar to, ka kanāls tiks pārslēgts. Ko šovakar skatīsimies? Ugunsgrēku, karu Sīrijā, vai Sastrēgumstundu? Un nevajag sagaidīt, ka vidējais skatītājs būs politiski aktīvāks, un uz sastrēgumstundu pārslēgsies no CNN. Drīzāk no kāda kiča, muļķušova vai ziepenes- ja vispār pārslēgsies…
Tāpēc pilnīgi normāli, ka Rēders studijā ieveda ampelmani, un nodrošināja citus šovmeņus. Tāpēc arī ampelmani skatījās. Tāpēc ,ka interesanti. Interesantāk par karu Sīrijā. Tīra, korekta politiska diskusija varbūt būtu lietderīgāka, bet bez šova elementiem neinteresanta, lai cik stulbi tas arī nebūtu…
0
mary75 > Ieva 25.10.2012. 14.06
Un kāds tad sabiedriskais labums no tāda “Lemberga šova”?
Kādi secinājumi, pie kā nonāca, ko jaunu uzzināja?
Tikpat labi varēja parādīt cirku.
Sab. TV nav jāpielāgojas zema līmeņa skatītāju gaumei, bet gan jāmēģina celt to līmeni, lai uztaisītu tādu klaunādi ar vietējo Žirinovski, daudz prāta nevajag.
0
Ieva > Ieva 25.10.2012. 14.54
Par ko ir šis disputs?
Vai tad vajag tikai sabiedriski derīgus raidījumus?
Šovus, koncertus, filmas nevajag? Bojevikus, kičus, ziepenes un cirkus likvidējam?
Man škiet, ka tie, kas šo pareizo ideju ir mēģinājuši izvest dzīvē, vairs TV nestrādā, CNN, BBC,Euronews var pastāvēt, ja auditorija liela, bet specializētie kanāli nespēj izdzīvot Latvijā. Tāpēc labākajā gadījumā var iespraust kādu sabiedrisko raidījumu starp ziepenēm. Visi populārie moderatori ir arī šovmeņi, paskatieties, piemēram, Larija Kinga vai Fila Donehjū raidījumus
0
mary75 > Ieva 25.10.2012. 15.23
Visu vajag, bet, šis jau it kā skaitījās nopietns raidījums.
0
Santa 25.10.2012. 10.41
Ieslēdzu TV, paskatījos, parēcu un drīz vien nokaitināja tas klaunu cirks ar Lembergu priekšgalā.
0
silvija_vitina 25.10.2012. 10.38
var piekrist autorei, ka raidījums bija farss. Tomēr man kā skatītājai raidījums ļāva ieraudzīt (lai arī man tas nebija ne jaunums, ne pārsteigums) Lemberga klajo MUĻĶĪBU, TUKŠPAURĪBU, PRASTUMU. Varbūt tiem, kas kaut mazdruscītiņ spēj objektīvi analizēt, tas palīdzēja atvērt acis.
Lembergs nav demagogs. Viņš vienkārši ir kļuvis par pajoliņu, kurš savos smagajos apsūdzības rakstos vingrinās lasīt starp rindiņām un ieraudzīt to, kā nav.
Vai Lembergam ir vara? Man šķiet, ka arī tā ir ilūzija. Manuprāt, viņš “enerģētiski barojas” no tā, ka sabiedrībai tiek uzspiests viedoklis par viņu kā par varas cilvēku. Un žurnālisti pie tā ir stipri vainīgi! Kamēr Šlesers un Šķēle nemitīgi rēgojās visos mēdijos un mētājās ar saviem padomiem un viedokļiem – sabiedrībai tika uzspiests, ka viņu viedoklim ir kāds svars. Tiklīdz šie kungi pazuda no mēdiju vides, kā ar burvju nūjiņu pazuda viņu vara.
Lembergam ir jāparādās tikai rubrikā “kriminālhronika”. Kad sabiedrībai nebūs iespējas viņu katru dienu skatīt ziņu virsrakstos, klausīties viņa “vērtīgajos” viedokļos, viņa vara izplēnēs kā migla. Ar Lembergu ir jāstrādā tiesu sistēmai. un punkts. Vienīgā ziņa, kas mani interesē – kad viņu ietupinās, un uz cik ilgu laiku.
10
mary75 > silvija_vitina 25.10.2012. 11.04
Redz, kas tev un vairākumam šejienes komentētāju izskatijās pēc muļķības un prastuma, kādam citam, kurš tik labi visā tanī neorientējas, izskatījās pēc patiesības, šodien satiku kaimiņieni – pensionāri, un viņa teica, ka tagad balsošot par Lembergu, jo viņam “ticot” vairāk, auditorija ir ļoti dažāda, un tur ir arī diezgan daudz tādu, uz ko Lemberga meli un demagoģija iedarbojas.
0
janis17 > silvija_vitina 25.10.2012. 11.11
par to, vai lembim ir vara, vislabāk parunāt ar kādu atklātu ventspilnieku pie alus kausa….
lembim ir ABSOLŪTA vara savā karalistē…
0
oktaavs > silvija_vitina 25.10.2012. 11.19
traductrice
Lembergs nav muļķis. Muļķiem nepieder daudzu miljonu vērti īpašumi, firmas, partijas un citi ļoti godīgā ceļā nopelnīti labumi.
Pēc muļķiem izskatās valsts, kas ar to neko nevar izdarīt un pakaļ bizojošās Venstpils zilās govis, kas cer, ka miljonārs kādu no tām precēs.
0
silvija_vitina > silvija_vitina 25.10.2012. 11.25
Džeri, ja mūsu sabiedrībā neandertāliešu ir vairāk kā “homo sapiens”, tad neko citu mēs arī neesam pelnījuši, kā Puzes princi. Es tomēr ticu, ka Tevis pieminēto pensionāru kļūst mazāk, ja vien mēs kā sabiedrība evolucionējam, nevis degradējamies. Un tas ir “progresīvo” politiķu tiešais pienākums – veicināt sabiedrības evolūciju, nevis degradāciju. Lai gan ar šo darbu iet visai kūtri. varbūt mums pārāk maz progresīvo politiķu?
0
mary75 > silvija_vitina 25.10.2012. 11.29
west – par muļķi Lembergu nosaukt nevar, bet, par gudru arī kaut kā neder, drīzāk, viņš ir viltīgs un slīpēts, un tas galīgi nav tas pats, kas gudrs.
0
silvija_vitina > silvija_vitina 25.10.2012. 11.32
west
Lembergs NEbija muļķis, kad prata to visu nošiverēt, šķiet, nu jau 15 gadu tālā pagātnē. Tagad tas viss karājas viņam un viņa bērniem kā smags akmens, ko vairs īsti nevar pat nomest (lasi – atbrīvoties). Es personīgi esmu pārliecināta, ka sašķobījusies ir viņa garīgā veselība (bez ironijas), jo TĀ saprātīgs un psihiski noturīgs cilvēks neuzvedas.
0
oktaavs > silvija_vitina 25.10.2012. 11.42
dzeris49
Atkārtoju vēlreiz – viņš nav muļķis. Slipēts var būt arī pēdējais duraks, bet tāds nekad nebūs miljonārs.
Pieļauju, ka arī “valsts” nav muļķi, bet dejo pēc naudas turētāju stabulītes, viņiem par prieku un tāpēc pēc tādiem izskatās vēl joprojām .
0
Ojārs > silvija_vitina 25.10.2012. 18.26
dzeris: satiku kaimiņieni – pensionāri, un viņa teica, ka tagad balsošot par Lembergu, jo viņam “ticot” vairāk
—————
Kā lai nobalso par Lembergu, ja nedzīvo Ventspilī?
0
Inese Birzniece > silvija_vitina 25.10.2012. 22.07
Lieliski teikts traductrice! Parakstos zem katra Tevis teiktā vārda.
Lai dzera kaimiņiene-pensionāre (sovjet laika izaudzēts produkts; laimīga, ka atmet druskas no kungu galda – homo soveticus) par pāris grašiem bučo vagara roku.
west – pēc muļķiem izskatās pie valsts varas esošie; valsts stāv tam pāri. Lai cik stulbi, bet īstenie stulbeņi esam mēs – kā vēlētāji, kā Latvijas pilsoņi – pieļāvām neprotestējot pāris desmit gadu garumā izlaupīt, prihvatizēt mūsu kopējās bagātības.
Tikuši pie varas, zagšanas ligu samācījušies padomju nomenklatūras darboņi darbojās, kā nu kurš to prata – šķēle klusām, kā pazemes žurka, lembergs veidojot savu vietējo komunismu (truba kā dabas resurss) dala piecīšus uz svētkiem; stipendijas, izveido savu “valūtu”-ventus utt.,utt.
Visam sava cena: cik izmaksā vienkāršs pensionārs – tas it kā būtu skaidrs (īpaši Ventspilī, lai gan tā Rīgas vienaudzis daudz no tā neatšķiras); bet kāds izcenojums varētu būt fundamentālu izglītību (smagā darbā) ieguvušam augstskolas pasniedzējam?
0
mary75 > silvija_vitina 25.10.2012. 22.35
andrejs – par Lembergu var nobalsot, balsojot par ZZS, tik daudz zina visi, tāpēc jau nav jādzīvo Ventspilī.
0
Edmunds Zālīte 25.10.2012. 10.38
kad beidzot nomainīs LTV vadību?!
0
mary75 25.10.2012. 10.25
Labi, lai LNT, Mamikins, Neatkarīgā, utt. dod laiku Lemberga pašreklāmai, nav saprotams, kāpēc tas jādara sab. TV, Arājai pilnīgākā taisnība.
Par nodokļu maksātāja naudu veidojam pilnīgi tukšu bezsatura farsu, kura galvenais saturs ir šī te Puzes Betmena, primitīva un aprobežota, toties viltīga un nekaunība, histērijas un demagoģija?
Kādam Latvijas TV vēl nav skaidrs, ka ar šo blēdi nav iespējamas saturīgas diskusijas, ka viss, ko viņš pasaka, ir vai nu meli, vai puspatiesības, vai demagoģija, ka vienīgās “diskusijas” ar Lembertgu iespējamas tiesā, starp viņa advokātiem un prokuroru?
Kāpēc sab. TV jātērē nauda tik zema līmeņa bezjēdzīgu raidījumu veidošanai, un vēl vairāk jādebilizē skatītājs, kurš tiešām var apmulst no Lemberga demagoģijas un nekaunības, ja nav pietiekami sagatavots?
Nav tēmas un cilvēki, ap kurām un ar kuriem varētu veidot tiešām saturīgus raidījumus?
Vai arī sab. TV noteicošais kļūst tikai reitings, nu tad parādat interviju ar kādu cilvēkēdāju, kā to dara Krievijas TV, reitngs būs vēl lielāks.
Ja mums būtu īsti demokrātiska valsts ar atbildīgiem mas. mēdijiem, neskaitot dažādus marginālus, Lembergu visp[ār vajadzētu ignorēt, nevis rādīt no rīta līdz vakaram.
2
grislits > mary75 25.10.2012. 11.02
Ignorēt žurnalistiem un medijiem vajadzētu ne tikai Lembergu, bet arī daudzus citus personāžus, it īpaši, ja saistībā ar to darbību ir ierosinātas krimināllietas, piemēram, to pašu Latvenergo Miķelsonu. Nevis aicināt tos personāžus piedalīties šovos, vai izteikt viedokli kā ekspertiem.
0
Ojārs > mary75 25.10.2012. 18.23
Lembergu visp[ār vajadzētu ignorēt, nevis rādīt no rīta līdz vakaram.
——————-
Tāpat kā Ušakovu un Lindermanu. Lai viņi ņemas savā sulā.
0
buchamona 25.10.2012. 10.22
Tādi lembergi tiek un tiks aicināti runāt, jo kā jau autore saka, šādi lembergi ir iztikas avots žurnālistam, tehniskajam darbiniekam, kurš žurnālistam piepalīdz utt. Žurnālisti ir tie, pateicoties kuriem, izbijuši svarīgi ļaudis, pēc tam, kad viņi vairs nav tik svarīgi :), kļūst par ” ekspertiem”, un turpina parazitēt sabiedriskajā info telpā, tā kā – jautājums – dot, vai nedot vārdu Lembergam uz visa šī realitātes fona, manprāt, ir lieks. Šādi lembergi tiek un tiks uzaicināti runāt, Jo tas ir “praktiski” nepieciešams ļaudīm, kuri pelna ar to, ka piepilda “sabiedrības domu” ar saturu :)
0
kriksis_ 25.10.2012. 10.22
Jādiskutē ir nevis ar Lembergu, bet par Lembergu!! Lembergam vairs nav ko teikt… vinš visu jau ir pateicis…
0
gizmomag77_21452 25.10.2012. 10.21
Es raksta virsrakstā jautājuma zīmes vietā liktu izsaukuma zīmi. Rēdera izpildījums atgādināja bēdīgi slavenā Višinska stilu – skaidri nostāties viena diskusijas dalībnieka pusē un nemitīgi piekarināt birkas otrai, neļaujot izteikties. Es patiesībā brīnos, kāpēc Lembergs piekrita piedalīties šādā sevis nozākāšanas pasākumā – es droši vien pēc trešā “smagos noziegumos apsūdzētais” būtu studiju pametis. Jauno revolucionāru degsme ļoti sliktas priekšnojautas raisa viena cita pasākuma 95.gadskārtā. Arī tad bija ļaudis, kas bija pārliecināti, ka taisnība ir viņu pusē un likumu aizstāja ar revolucionāro sirdsapziņu. Ja Lembergs ir vainīgs, notiesājiet korektā tiesas procesā. Ja ne, lieciet mierā! Trešā iespēja – publiski terorizēt demokrātiski ievēlētu pašvaldības vadītāju met ēnu uz visu Latvijas politisko sistēmu.
1
kristrun > gizmomag77_21452 25.10.2012. 14.58
Korekts tiesas process pret Lembergu nav iespējams, jo identiskā stilā pie savas bagātības ir tikuši 99% Latvijas vareno, bet politiķis, kuru varētu apsūdzēt vissmagākajos noziegumos pret Latvijas valsti, mierīgi gozējas Briselē. Protams, Lembergam sen bija laiks notīties ēnā, bet viņš nedrīkst izrādīt nekādu vājumu, jo tad tiks noknābts tūlīt. Pie mums tā arī nav pieņemts – vai daudz Latvijas politiķu, pieķerti nesmukumos, ir atkāpušies no amata? Principā, askola, es Tavu viedokli atbalstu, bet Rēders jau nav neatkarīgs žurnālists, līdz nākošajām vēlēšanām viņam jāpūš Zatlera un Zaķa stabulē.
0
Andris 25.10.2012. 10.19
Gauži sekli un tukši – vienīgais secinājums par “Sastrēgumstundu”. Rēdera (līdz ar to – LTV) profesionālā mazspēja. Un nodokļu maksātāju nauda – divu partiju (galvenokārt – “Ventspilij…”) politiskajai pirmsvēlēšanu reklāmai.
1
kulina2 > Andris 25.10.2012. 11.25
Par V-pils reklamēšanu LTV gan vistiešākajā veidā ir atbildīgs Kots.
0
Roberts 25.10.2012. 10.19
hmmm, nezināju, ka mums ir arī atkarīgie žurnālisti.
neatkarīgie pedagoki
neatkarīgie ārsti
neatkarīgie policisti
neatkarīgie santehniķi
1
Sanšains > Roberts 25.10.2012. 11.11
Dita Arāja par “neatkarīgu” kļuva pavisam nesen – kopš viņu atlaida no politika.lv galvenās redaktrises amata.:) Bet nav ne jausmas, kapēc tas tā noticis.
Tā nu nabadzītei jāpelna iztika, kā pagadās. Nesen manīju viņas rakstu pat oligarhu “Dienā”, par kuru viņa savulaik tika rakstījusi šādi – “Dienas āža kāja”. http://politika.lv/article/dienas-aza-kaja
Ļoti labprāt izlasītu kādu pētnieciskās žurnālistikas apcerējumu, kurā būtu aprakstītas nesenās izmaiņas politika.lv un laikam arī “Providus”.
Soross optimizē naudas plūsmas?:)
0
dace_ampermane 25.10.2012. 10.17
Lembergam nabagam abi gali apdeguši
1
Armands > dace_ampermane 26.10.2012. 13.57
Ieteica man izmantot E-Finance.lv, bet varbūt labāki nosacījumi ir ĀTRAIS.LV ????
0