Aptauja: Septembrī populārākā partija – SC

96

Komentāri (96)

Ilona Auziņa 02.10.2012. 14.32

SC pēc būtības sevi parāda kā, vēl daudz briesmīgāku veidojumu priekš Latvijas ekonomikas, kāda bija TP. Jau pašlaik viņi saimnieko šodienai un faktiski izsaimnieko valsti ar savām PR kampaņām, lai tikai vēl kādu laiku varētu pasēdēt pie šīs pilnās lielo pilsētu “siles”, bet pēc tam kā žurkas no grimstoša kuģa, aizmukt uz visām pusēm savas plašās tēvzemes plašumos ar pamatīgu materiālo nodrošinājumu no mums atņemtās labklājības. Bet kas notiktu ja šādi ušakovi un ameriki nonāktu pie visas valsts “siles”? To ir pat grūti iedomāties, jo viņu alkatīgā fantāzija sniedzas tālu pāri mūsu iztēles iespējām šajās jomās.

+4
-1
Atbildēt

2

    Juris Millers > Ilona Auziņa 02.10.2012. 15.24

    Diemžēl var būt arī sliktāk – tā vietā lai aizmuktu viņi var pārliecināt cilvēkus palūgt lielajam austrumu brālim palīdzību, lai sastiķētu “īslaicīgās finansiālās problēmas” un tad jau mūsu pilsētas būs uz Krievijas miljonāru āķa.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 02.10.2012. 15.45

    Diemžēl tas jau ir noticis ar daudziem mūsu uzņēmumiem un zemēm arī bez šiem darboņiem. Protams, krieviem naudas pietiek lai nopirktu arī visu šo valsti. Faktiski viņi jau to arī, ar mūsu politiķu atbalstu, pakāpeniski dara, tā iegūstot arī iespēju brīvi pārvietoties Šengenas zonā. Bet mēs no tā neiegūstam praktiski neko. Ienākumi valsts kasē no tā ir niecīgi, spriežot pēc TV redzētā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Juris Millers 02.10.2012. 11.57

Izskatās, ka Vienotībai kopā ar Reformu Partiju jāsāk reklamas kampaņa, kas skaidro kā Ušakovs izputina Rīgu izdalot populistiskas dotācijas aizņemoties tam naudu visu rīdzinieku vārdā, bet par šo naudu reklamējot sevi, SC un Ameriku. Kā Ušakovam izdevās palielināt Rīgas parādus laikā, kad ekonomika aug pēc krīzes. Kā Latvijas visās malās valsts iestādes meklē veidus kā samazināt izdevumus, bet Rīgā tie tikai aug un aug. Par 20% otkatiem. Par savējiem valdēs un korupcijas pieaugumu Rīgā.
SC ir liels passīvo atbalstītāju skaits, tos nevarēs pārliecināt ar reklāmām par to cik labas ir citas partija, lai viņi balsotu citādāk viņiem ir jāmāk parādīt cik slikts ir SC.

+9
-1
Atbildēt

2

    lebronj2356 > Juris Millers 02.10.2012. 13.50

    Man dažreiz liekas, ka Jūs dzīvojat sapņu un utopijas pasaulē :) Kāda RP kampaņa ?! – no partijas, kurai ir ~3% reitings, kaut gan vienmēr var mēģināt. Lai izkustinātu Ušakovu būs jānāk klajā ar reāliem plāniem, iecerēm un skaitļiem nevis muļķīgām diskusijām par godīgumu, oligarhiem, otkatiem – jo diemžēl pierādās, ka daudziem ir spēkā patiesība, ka nauda nesmird. Ja nu vienīgi naivie vēlētāji, kam sirds kūst, kad Zatlervaldis cēli runāja par godīgumu, utt. SC vēlētājs bez tam ir motivēts etniski, sīkums, bet nozīmīgi !

    P.S.Būšu nekaunīgs un atgādināšu, ka tieši SC čomam pieder firma, kas realizēja Jums tik tīkamo radaru ideju ar naudas slaukšanu no krūmiem par +3 km/h !

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Juris Millers 02.10.2012. 15.22

    Pozitīva reklāma palielina savu reitungu uz neizlēmušo rēķina, negatīvā reklāma samazina opponenta reitingu palielinot neizlēmušo skaitu. Manuprāt pašreizējā situācijā V+RP nav reāli pārspēt SC tikai ar pozitīvo reklāmu.

    P.S. Es personīgi neskatos kam pieder kāda firma, bet vai tā firma izpilda konkursa noteikumus. Šajā gadījumā konkursa noteikumus viņi izpildīja, bet reālu piegādi veikt termiņā nespēja, par ko viņus tagad arī pilnīgi pamatoti soda. Vai fotoradari ir vai nav, kā tos kalibrēt, kur uzstādīt ir valsts kompetence, uzņēmums te ir tikai izpildītājs, kas ņem kredītu bankā (ko valsts iestādei ir daudz grūtāk), algo papildus darbiniekus, …

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dro 02.10.2012. 11.23

Iesaku paskatīties, kāds atbalsts Rībenas rakstam Delfos. Cik atbalstītājus atkal zaudējusi Vienotība?

+2
-1
Atbildēt

10

    ievuliitis > dro 02.10.2012. 12.25

    Kāpēc tu doma, ka, ja cilvēki piekrīt Rībenas pozīcijai, tie automātiski nebalsos par V.? Vai Rībena jau ir paziņojusi par izstāšanos un aicināja cilvēkus balsot pret V.?
    Domāju, ne izstājās, ne aicina uz neatbalstīšanu. Atkal sanāca pārspīlējums.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 12.52

    betijacelmale. Ne mazākā pārspīlēma, tāds uzskats manuprāt ir arī Rībenai: -Manuprāt, šis gadījums var iezīmēt jaunu pavērsienu “Vienotības” un tās vēlētāju attiecībās, kā arī liecina par pašas partijas atkāpšanos no deklarētajiem politikas principiem-. Kam no mums izrādīsies taisnība, rādīs arī RD vēlēšanu rezultāti.
    Vienotība jau zaudēja savus atbalstītājus pēc koķetēšanas ar SC.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.10.2012. 13.21

    “Vienotība jau zaudēja savus atbalstītājus pēc koķetēšanas ar SC.”
    Tu esi aizmirsis, ka tiešī Vienotībā bija deputātes, kas asi iebilda pret sadarbību ar SC? Toreiz gan es domāju, ka tas piedāvājums bija izteikts, lai parādītu, ka SC nemaz negrib sadarboties un meklēs ieganstu lai varētu atteikties (kas arī notika). Bet tieši Vienotības (toreiz vēl PS) deputātu saceltais troksnis lika dažiem karsējiem par sadarbības līgumiem atteikties no tā realizācijas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 17.09

    betijacelmale. Tu esi aizmirsis, ka tiešī Vienotībā bija deputātes, kas asi iebilda pret sadarbību ar SC?
    _____________________
    Kādēļ lai es būtu aizmirsis tās deputātes, kuras ar Zani kritizējat?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.10.2012. 18.28

    Tev taisnība, kritizēju. Ar šodienas acīm skatoties, saprotu, ka nevajadzēja gan.
    Tad kā tad ir? Ir viena Vienotība, kas koķetē ar SC un otra, kas to nepieļauj? Vai tomēr tā ir viena partija, kur ne par visiem jautājumiem ir vienprātība un, kur dažu vadošo politiķu idejas ne vienmēr realizējas, jo ierindas biedru vairākums ir “pret”?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 18.40

    betijacelmale. Manuprāt ļoti raiba kompānija, kur ierindas biedru viedokļus ne īpaši ņem vērā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.10.2012. 18.46

    Kur tad palika SC, ja jau neņem ierindas biedrus vērā?
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 18.54

    betijacelmale. Es toties atceros neilgi pirms saeimas vēlēšanām Jaunupa deklarētās ideālās koalīcijas modeli, un Āboltiņas sūrošanos par pielaisto kļūdu:) Vēlēšanu rezultāti radīja situāciju, kurā bija izveidojies ZRP un SC bloks, un plānotajā ideālajā koalīcijā Vienotība būtu zaudējusi noteicošo lomu, tādēļ izvēle tika izdarīta par labu NA. Spices galvu iespējams atvēsināja arī Štokenberga un Ēlertes palikšana aiz strīpas. Tā es to saprotu:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.10.2012. 18.58

    Varam ticēt, varam neticēt: “Nu, pirmkārt, attiecībā uz Saskaņas centru mums tiešām arī pēc vēlēšanām bija ļoti nopietnas diskusijas “Vienotībā”, mēs veicām arī nodaļu aptaujas par vēlamo koalīcijas modeli. Jo bija pilnīgi acīm redzams, ka Nacionālā apvienība un Saskaņas centrs nāca ar tādiem kā savstarpēji izslēdzošiem piedāvājumiem, un šī izvēle bija jāizdara. Pēc pietiekami plašām un nopietnām diskusijām mēs šo izvēli izdarījām par labu Nacionālajai apvienībai.”
    Dombrovskis: Pāragri mēģināt mani norakstīt

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 19.09

    Betijacelmale. Dombrovskis arī pēc 10. saemas vēlēšanām manuprāt nevēlējās iesaistīt SC. Vai tikai viņš neteica, ka tiks saglabāta vecā koalīcija? Tādēļ nav brīnums, ka pēc 11. saeimas vēlēšanām viņš meklēja atbalstu nodaļās. Tomēr man palicis iespaids, ka koalīcijas veidošanā un attiecībās ar partneriem, un opozīciju Dombrovskis ir galva, ko groza Āboltiņas kakls:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 02.10.2012. 10.44

Nekas nav mainījies… 0.1% no 1000 cilvēkiem ir 1 cilvēks. 0.5% – 5 cilvēki. Kāda ir varbūtība satikt +/-20 citas partijas atbalstītājus? Augsta.

+4
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 02.10.2012. 10.14

Pārējas partijas ir vienkārši dumas, ka nemāk izmantot V vājumu. Pietiktu uztaisīt kampaņu bāzētu uz pagaidām nestājamies EURO zonā un V būtu brīva, gluži kā JL ienākšana ar cīņu pret korupciju.

+1
-9
Atbildēt

0

dzerkaleliva 02.10.2012. 10.10

Katru dienu ir informāciju par EURO zonas problēmām, bet jūs LB, Vilka, Dombrovska un Co vadībā turpināt apgalvot cik tas būs labi un svarīgi Latvijai. Nu kurš jums pēc tā vispār vēl ir gatavs ticēt kaut vienā jautājumā, putra vai neputra. Tā kā tādi auni uz kaušanu. Ja cilvēks melo, tad melo un viss un par EURO jūs melojat.
Kaut vai šodienas jaunumi un tādi ir 10mitiem katru dienu.
—————————
Exclusive: Spain ready for bailout, Germany signals “wait”- sources
http://www.reuters.com/article/2012/10/01/us-spain-bailout-idUSBRE8901AB20121001

+1
-8
Atbildēt

0

dzerkaleliva 02.10.2012. 10.05

Tagad visam klāt vēl nāk trīs RP ministru reformu vājprāts, kam arī ir V ministru atbalsts – rezultāts vēl rūkošāks reitings RP un V.

+2
-12
Atbildēt

0

dzerkaleliva 02.10.2012. 10.02

Es jau sen par to runāju. Vienotības reitings turpinās rukt un ne jau praids vai dzimum izglītošana vai Parādnieks pie tā vainīgs.
———————————
EURO ieviešanas pasniegšana kā neizbēgamība, konsolidācijas vājprāts, arvien pieaugošā nevienlīdzība, emigrācija, dzimstība, ģimeņu ar bērniem iztikas iespējas, māmiņu pasūtīšana budžetā, politiķu melīgums un divkosība ir daudz būtiskāki iemesli, bet par tiem neviens runāt no V netaisās
———————————-
tā vietā turpināt slavēt EURO ieviešanu, Dombrovski, Vilku un veiksmes stāstu

+2
-8
Atbildēt

5

    dro > dzerkaleliva 02.10.2012. 10.06

    korporācija konsolidācija. Tev viss vienā putrā. Gan Dombrovskis, gan Vilks pelnījuši labu vārdu, bet, ja euro nenostiprinās savas pozicijas, tad var palikt pie lata..

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > dzerkaleliva 02.10.2012. 10.19

    Ino, cik var noprast, korporācija konsolidācija (iepriekš – nepacietīgais investors) ir SC demagogs, jo regulāri uzstājas pret visu, kas attālina Latviju no iespējas nonākt atpakaļ Krievijas apkampienos.

    Un tagad kārtējais histērijas avots ir eiro, jo eiro ieviešana Latviju pamatīgi attālinās no nonākšanas Krievijas ietekmes zonā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dzerkaleliva 02.10.2012. 10.34

    roberts_J. Ja cilvēks pazaudējis visu trekno gadu spekulācijās iegūto, tad piesliešanās kādam valstij naidīgam spēkam ir vieglākā iespēja atgūt zaudēto. Jūda par vienu buču saņēma 30 sudraba grašus:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > dzerkaleliva 02.10.2012. 11.36

    Nu ja cilvēks ir pilnīgs bezprincipu cilvēks, tad tā varētu būt. Es savas muļķības un uzticības dēļ trekno gadu beigās pāris projektos arī “riktīgi ielidoju”, joprojām esmu diezgan pamatīgos mīnusos, no kuriem neesmu vēl ticis ārā, vēl gadus pāris vajadzēs.

    Bet es tajā nekad neesmu vainojis ne valsti, ne valdību, un neesmu nekad pat domājis pieslieties kādam pretvalstiskam spēkam, pat jebkuram politiskam nē, kaut cilvēkus pazīstu gandrīz visās latviskajās partijās (gan neoligarhu, gan oligarhu) un varētu pat mēģināt risināt finansiālas problēmas izsitot kādu labumu caur politikai pietuvinātajiem. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dzerkaleliva 02.10.2012. 12.21

    Cieņu izrzisoša pozīcija, roberts_j.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 02.10.2012. 09.50

Tīri matemātiski viss ir pareizi. SC saimnieki neļauj šķelt savu elektorātu un tāpēc citu vērā ņemamu krievu partiju nav.
Mums gan uzrodas visādi dūles lai nokāstu kaut daļu latviešu balsu un pazustu tālēs zilajās. Interesanti, kurš pasūtīja cirku ?
Vienīgā mūsu izeja ir apvienot visus daudzmaz adekvātos un beigt cīnīties par utīm lai nepazaudētu pašu galveno – neatkarību un valsti.

+11
0
Atbildēt

0

gunta_snipke 02.10.2012. 09.25

Freimanis + Latvijas Fakti = “ļoti uzticams” kantoris :)

Viņiem ticēt- sevi necienīt ….

Latvijas faktu darbu pat negribas apspriest ….

+5
-1
Atbildēt

0

dro 02.10.2012. 09.20

Ja IR tiešām būtu svēti tie principi, kurus viņi deklarē, tad iespējams viņi pārpublicētu Rībenas rakstu:http://www.delfi.lv/news/comment/comment/inguna-ribena-laujiet-mums-palikt-pie-istam-un-dabiskam-vertibam.d?id=42712380

+7
-6
Atbildēt

6

    oktaavs > dro 02.10.2012. 09.43

    Visi iespējamie žetoni Rībenai. Sen jau bija aizdomas, ka viņa ir gudra sieviete, kurai ar galvu un vērtībām viss ir kartībā.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 09.54

    west. Tikai aizdomas. Savādi….

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    oktaavs > dro 02.10.2012. 09.57

    Vārds “pārliecība” apmierina ?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 10.07

    west. Protams.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 02.10.2012. 10.34

    Man šķiet, “Ir” veidotāji, ja tikai spētu, “Vienotībā” labprāt veiktu izmaiņas – to “Pilsoniskās savienības” daļu, kas nav precējusies ar viņķeļiem, aizstātu ar zatleristiem.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.10.2012. 10.44

    Haris. Šaubu nav.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 02.10.2012. 08.44

Svārstības procenta robežās Vienotības un NA reitingos neko neizsaka. Abu šo politisko spēku pozīcijas joprojām ir stabilas un kopā tas ir vairāk kā SC :) Tikai diez vai RP atkopsies līdz nākošajām vēlēšanām. Nevienai partijai, kura atklāti ir mēģinājusi ” pīties” ar SC tas vēl nav izdevies un RP arī netaisās ” laboties” šajā ziņā, vismaz pašvaldību vēlēšanu kontekstā.

+9
-2
Atbildēt

2

    grislits > buchamona 02.10.2012. 08.58

    Pat, ja RP atkopsies un mēra kandidātus liekot atkal neuztaisīs kādu kļūdu (piemēram par potenciālo mēra kandidāti pasludinot Kukuli), man nav pārliecības vai šie nepievienosies izdevīgā momentā SC koalīcijai, atstājot V un NA mazākumā.

    P.S. Tā IR lapa gan bremzē šobrīd un taisa visādus brīnumus.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 02.10.2012. 09.05

    Nu gan sanācis iepostot :)…NA %āli tā svārstība ir liela, V daudz mazāka, taču pareizi ir tas, ka tas neko īpašu neizsaka – reitingi dažādām aptauju firmām mēdz atšķirties, es gribētu arī piebilst, ka NA ir samērā liels ”cietais atbalsts”. ZRP es domāju, ka nereanimēsies, viens iemesls ir minētā bučošanās ar SC, bet otrs ir tas, ka ZRP tomēr ir galēji liberāla eksperimentu partija, kas mums pašlaik nav ne mazākā mērā vajadzīgs ar visiem saviem pelēkajiem kardināliem un galma ākstiem ! Par V runājot var tikai piekrist roberts_j par Rībenas rakstu delfos šodien. Ilgu laiku man viņa šķita kā viena no simpātiskākajām JL sastāvā un arī tegad runājot pretī ievērojamai savas partijas neoliberāļu daļai atļaujas paust savu nostāju, kurai es pilnībā piekrītu ! Mums ir svarīgas savas vērtības nevis importētas !!! Es domāju, ka V ir jātiecas konservatīvisma virzienā nevis eksperimentu un šokēšanas(lai atstāj tos Zatlerim) vienlaikus nepaliekot par TP, pretējā gadījumā gaida skuju taka !

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

garausiitis 02.10.2012. 08.22

Pārdomām , ne tik daudz , ka sarucis NA reitings , bet vairāk par ZZS dinamiku un pozicijām –
Septembrī sarucis arī Nacionālās apvienības “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) reitings – par šo partiju septembrī balsotu 7,2% pilsoņu, kas ir par 0,9 procentpunktiem mazāk nekā pagājušajā mēnesī. Tikmēr Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) reitings septembrī pieaudzis par 0,7 procentpunktiem, un par ZZS parlamenta vēlēšanās būtu gatavi balsot 7,9% pilsoņu.

+6
-5
Atbildēt

54

    grislits > garausiitis 02.10.2012. 08.43

    A tas tādēļ, ka vēlētājiem nav kur sprukt. NA nekā neizceļas, Vienotība taisa mīnusus šogad vienu pēc otra.

    Prieks gan bija šodien lasīt Rībenas rakstu Delfu versijās – http://www.delfi.lv/news/comment/comment/inguna-ribena-laujiet-mums-palikt-pie-istam-un-dabiskam-vertibam.d?id=42712380 – izrādās, ir tur arī cilvēki, kam viedoklis sakrīt ar manējo tādos jautājumos, kā:
    1) automātiska skriešana pakaļ visiem Rietumu uzskatiem bez domāšanas un analīzes;
    2) Vienotības pēdējā laika attieksme pret vēlētājiem;
    2) divas bērnudārza grāmatiņas, par kurām bija skandāls;
    3) praids.

    Bet reitingu sakarā ir vēl viena lieta, kam jāsāk pievērst uzmanība – ja līdz šim varēja uzskatīt, ka prakstiski visus neizlēmušos balsotājus varēja skaitīt pie latvisko partiju elektorāta, tad tagad tomēr jāsāk stingrāk vērtēt – jo pie “domātājiem” varētu tagad būt arī daļa no SC iepriekšējā elektorāta, kas tagad domā par iespēju atgriezties pie PCTVL vai atbalstīt Lindermanu, un nevar izšķirties starp šiem spēkiem.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 09.09

    klusais. Tu nu gan proti pārsteigt – kas būtu jāpardomā par izmaiņām kļūdas robežās?:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 09.14

    roberts_J. Visu cieņu Rībenai, tādu cilvēku Vienotībā palicis ļoti maz, vairums kā spalvas vējā… Kas noticis ar Viņķeli, es tiešām nesaprotu. Līdz šim uzskatīju viņu par vienu cienījamākajiem ministriem valdībā. Bet vai tad nu viņa pirmā vai pēdējā, nokļūstot augstā amatā, sāk jocīgi uzvesties…

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > garausiitis 02.10.2012. 09.21

    Ino. Iedomājies, cik ērti tas būtu, ja mēs te IR -ā varētu lasīt dažādus viedokļus par problēmu. Piemēram, Rībenas un Viņķeles – blakus. Nav jau grūti ” pārslēgties” no Delfiem uz IR un atpakaļ, taču reizēm es sāku domāt, kādēļ man tas jādara? :))) Ieradums, un komentētāju kompānija pagaidām vēl to ” spiež” darīt, portāla saturs un ” ideoloģija” aiz vien mazāk :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 02.10.2012. 09.34

    Jā, nu tas praids un tā grāmatiņa noteikti ir lielākie apdraudējumi valstij, ārkārtīgi svarīgas lietas.
    Visas muļķības, ko demonstrē VL, pēdējā Parādnieka muļķība, sab. organizāciju atteikums strādāt ar viņa vadīto komisiju, viņa sadarbība ar eksperti, kas atbalstīja pieminekļa celšanu Kononovam, utt., tie, protams, ir sīkumi, loģiski.
    Liberāļi – tas ir otrais lielākais apdraudējums ( tur mūsu “konservatoriem” domas pilnībā sakrīt ar Krievijas “patriotu” un JR domām).
    Mums tiešām svarīgs “savas” vērtības, akurāt, kā bija LPSR – nekādas runas par seksu un dzimumiem ar bērniem, nekādus liberastus, visi, kas orientēti uz Rietumu civilizāciju – sorosīti, arī baigais apdraudējums, tas nekas, ka Soross cīnijās pret autoritāriem režīmiem, ar vienu vārdu sakot – “back in USSR”, politiskā ziņā nē, bet, mentālā ziņā dauzi no turienes pat vēl nav izceļojuši, nemaz nav jāatgriežas.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 09.39

    riņķī apkārt. Morāls bankrots. Kārtējo reizi iesēdīsies peļķē kā ar Šķēli un integrāciju:) Man pamazām IR kļūst tikpat svešs kā NRA.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 09.40

    dzeris49…viņa sadarbība ar eksperti, kas atbalstīja pieminekļa celšanu Kononovam, utt., tie, protams, ir sīkumi, loģiski.
    __________________
    Kur par to var pārliecināties? Soross gan ir cīnījies ne tikai ar autoritāriem režīmiem, bet arī pret angļu mārciņu:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 02.10.2012. 09.40

    dzeris49, jūs izmantojat demagoģiju apmēram tādā pat veidā kā SC demagogi komentāros – ja nepiekrīt Sc viedoklim, tad ir fašists. jūs tāpat – ja nepiekrīt jūsu (vai liberāļu) viedoklim – tā automātā ir prokrievisks vai totalitāru varu atbalstošs personāžs.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 02.10.2012. 09.44

    …jāsaka – nepiekrītu Rībenas uzskatiem un mani tie nepatīkami pārsteidza, arī Rafaļski cienīgi dēvējot par skolotāju, kurš morālas ciešanas Latvijā izjūtot….bet….ar to arī Vienotība atšķiras no pārējām partijām, ka var brīvi paust savus uzskatus, kas lielākai sabiedrības daļai ir nesaprotami…Vienotībā dominē dažādu uzskatu atšķirības, bet pie kopējā viedokļa nonāk balsojot – demokrātiski…

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > garausiitis 02.10.2012. 09.44

    Dzeri. Atceries, mūsu bērnībā – laikam kādos sešdesmitajos gados, no lidmašīnām mums bēra dustu uz galvas :) Tolaik tas šķita ļooti progresīvi – kārtējā Homo sapiens ” uzvara” pār dabu. Vēlāk, kā zini, šo indi aizliedza vispār.

    Savlaik ķīnieši izsita visus zvirbuļus. Par daudz rīsu apēdot :) Vēlāk tie paši ķīnieši zvirbuļus iepirka.

    Šie abi manis minētie, komiskie piemēri tikai apliecina to, cik cilvēks mēdz būt stulbs veidojot attiecības ar dabā ielikto kārtību.

    Kāda Tava attieksme ir pret cilvēka klonēšanu? :)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 02.10.2012. 09.47

    dzeris49 – par tiem ekspertiem – Liholaja tiešām ir Latvijas krimināltiesību eksperte, pēc viņas grāmatām mācās studenti juridiskajā fakultātē, un viņas viedoklis, pat ja to neatbalsta, ir vērā ņemams un izdiskutējams.

    Par viņas nostādni Kononova pieminekļa jautājumā nezinu, neesmu neko tādu lasījis. Iedodiet lūdzu linku. Savādāk es arī komentāros varu visu ko sarakstīt, ko tik vien kāds cilvēks atbalsta vai neatbalsta.
    Un pat ja viņa to pieminekli ir atbalstījusi,tas nemaina būtību, ka viņa ir tiesību zinātniece.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 02.10.2012. 09.48

    Ino – lūdzu, Liholaja, ko Parādnieks min, kā eksperti, kas atbalsta viņa “idejas”, uzskata, ka pieminekli Kononovam var celt-http://www.diena.lv/sodien-laikraksta/piemineklis-balanse-uz-kriminallaipas-779188.
    Un, ja sarunā par abortiem tiek iesaistīta krimināltiesību eksperte, tas liecina tikai par vienu – iet runa par abortu kriminalizāciju, un tas ir kaut kas tik stulbs, ka ko stulbāku izdomāt grūti.

    R.A – īsi sakot, cilvēkus klonēt nedrīkstētu, bet “rezerves daļas”, slimus orgānus, gan.
    Otra lieta, aizliedz vai neaizliedz, zinātni tāpat neapturēsi.
    Un ar to dustas aizliegšanu tika nodarīts arī milzīgs ļaunums, savairojās malārijas pārnēsēji, un cilvēki mira masveidā.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 09.53

    dzeris49. Tu mani nesaprati, mani interesē Parādnieka sadarbības fakts.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 09.56

    zanE. Nu kā gan papagailim varētu patikt patstāvīgi domājošs clvēks Rībena?:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 02.10.2012. 09.57

    dzeris49 – linku par Liholaju izlasīju. Nūūū, tur tā kā runa ir par juridiskām lietām, vai ir piemērojams konkrēts krimināllikuma pants, es no tā automātiski neizdarītu secinājumus par to, vai viņa ir prokrieviski vai prosovjetiski noskaņota. Un pat ja arī ir, tad šajā gadījumā tomēr bija diskusija par to, nevis vai tāds piemneklis ir labi vai slikti, bet vai juridiski ir piemērojams pants vai nē.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 02.10.2012. 09.59

    Zane:
    nepiekrītu Rībenas uzskatiem un mani tie nepatīkami pārsteidza, arī Rafaļski cienīgi dēvējot par skolotāju, kurš morālas ciešanas Latvijā izjūtot.
    ====================================================
    Rībena gan raksta:
    “Ar provokatīviem žestiem morāles jautājumos valdība tikai rada jaunu iemeslu tam, lai daudzi konservatīvajās Austrumu baznīcas tradīcijās audzinātie Latvijas cittautieši, skolotāja Rafaļska vārdiem runājot, “neieredzētu šo režīmu”.”

    Hm, vai te nav notikusi tāda maza, mazītiņa nozīmju un akcentu pārbīde?:)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 10.03

    dzeris49. Es nu šeit nekā nosodāma nesaskatu. Parādnieks ir viena no odiozākajām NA figūrām un ar savu darbošanos nodara lielu kaitējumu apvienībai.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 02.10.2012. 10.06

    Ino – Parādnieks pats par to runā –
    “Parādnieks sacīja, ka katram ir tiesības rīkoties pēc saviem ieskatiem, taču viņam ir skumji par šo situāciju, kā arī par to, ka paziņojumā izteiktais apgalvojums nav īsti pareizs. Šajā jautājumā zinātniekiem esot atšķirīgi uzskati, un darba grupa savos atzinumos izmantojusi arī Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes Krimināltiesisko zinātņu katedras vadītājas Valentīnas Liholajas un citu atzītu pētnieku secinājumus”.

    roberts – es nevainoju liberāļu un “sorosītu” pretiniekus PSRS vai Krievijas atbalstīšanā, bet gan saku, ka mentalitāte un domāšana daudzās lietās tiem ir kā vidusmēra PSRS pilsonim, tikai ienaidnieki reizēm citi, reizēm pat tie paši, kas PSRS laikos – homoseksualisti, bērnu seksualā izglītošana, liberāļi, utt.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 02.10.2012. 10.06

    zanE – beidzam liet :) tas, ka Vienotības valdē tiek izdiskutēti jautājumi, tam es piekrītu, to es zinu, bet tas parasti notiek, ja atšķirīgais viedoklis ir kādam ietekmīgam/redzamam biedram vai biedriem. Citos gadījumos ne līdz kādām diskusijām parasti nenonāk un vadošie biedri savu viedokli automātiski identificē ar visas Vienotības viedokli.

    Un Vienotības spice bieži vien savādākus (no saviem atšķirīgus) viedokļus kā šķiru vispār nevar pieņemt un nespēj saprast, ka tādi var pastāvēt, un ka tie var būt plašāk izplatīti un ka tie var būt pamatotāki. Ar tādu attieksmi Vienotība agri vai vēlu iebrauks auzās.

    P.S.1 Par Rafaļski skolotāju – Haris jau maigi norādīja uz jūsu demagoģisko stilu. Pie tam viņš ir skolotājs skolā joprojām.
    P.S.2 Bet atšķirībā no jums, mani Rībenas viedoklis pārsteidza patīkami :)
    P.S.3 jūs, zanE, drīzāk esat nepatīkami pārsteigta nevis par to, ka Rībena ir pret šādu grāmatiņu izplatīšanu bērnudārzos, bet gan par to, ka pēkšņi izrādās kādam redzamam Vienotības biedram parādījās savādāks viedoklis nekā Vienotības spice skaļi deklarējusi un bija iedomājusies, ka var domāt visu savu biedru vietā.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > garausiitis 02.10.2012. 10.13

    Ja par komentāriem zem ziņas ”
    Vairākas NVO sarauj saikni ar Parādnieka vadīto “abortu jautājuma” grupu “, tad tas jau bija komiski – visas šīs mūsu sarunas, jo ziņas saturs taču ” apgāja” pašu problēmu :) Kurš var atbildēt – par ko tad viņi īsti tur tajā darba grupā strīdas? Kāds ir šī strīda galvenais saturs? :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > garausiitis 02.10.2012. 10.13

    @Dzeris
    >>>Un ar to dustas aizliegšanu tika nodarīts arī milzīgs ļaunums, savairojās malārijas pārnēsēji, un cilvēki mira masveidā.
    >>>

    Latvijā? Malārija? Čau.
    Dusta (DDT) kaisīšana no lidmašīnas nolūkā apkarot insektus ir tas pats, kas nolūkā nomedīt pāris vilku nodedzināt visu mežu no Juglas līdz Vangažiem…
    Gribi bērnus/mazbērnus ar neārstējamām psihiskām/fiziskām problēmām, kā pats saki – masveidā?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 02.10.2012. 10.15

    Un tu tā tiešām saprati, ka es te runāju par Latviju, nevis par Āfriku.
    Tici vai netici, zinu, ka Latvijā malārija nav.
    Gribu teikt, ka ne viss vienmēr ir tik viennozīmīgi, kas vienā vietā labums, tas otrā vietā nemaz tik labi nav.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 02.10.2012. 10.39

    …Roberts….ļoti labi pārzini Vienotībā notiekošo, Tavi priekšlikumi nav ņemti vērā?….:)

    ….apvienojoties partijām Vienotībā,SCP zaudēja veto tiesības, kas liedza pieņemt lēmumus…diskusijas notiek un notiks un viena cilvēka viedoklis netiek uzspiests – nevajag pārspīlēt!…

    …Rībena nepatīkami pārsteidza ar vēlmi saskatīt “grāmatiņās” to, kā tur nav….un Rafaļska piesaukšana ir pagalam neveiksmīgs piemērs runājot par integrācijas jautājumā “cietušajiem”….viss viņas raksts balstīts uz emocijām….bet pieņemu arī šādu viedokli….

    …katram sava redzējums un situācijas vērtējums…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.05

    lno – es nevis par izmaiņām kļūdas robežās, bet par pašu ciparu – ZZS ar oligarhiem un praktiski ar nekā nedarīšanu ir vienādās pozicijās ar VL , kas visu laiku kaut ko burbuļo , rāda stāju , brīdina par demaršiem . Šobrīd pie šādas situācijas var sanākt beigās ,ka SC sabloķēsies ar ZZS , ja VL turpinās ampelēties. VL ar saviem paziņojumiem nu nekādi sevi nepozicionē ka nopietnu, pragmatisku partneri.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 11.08

    klusais.VL turpinās ampelēties. VL ar saviem paziņojumiem nu nekādi sevi nepozicionē ka nopietnu, pragmatisku partneri.
    __________________
    Kā tad, nauda demogrāfijai – ampelēšanās, bet grāmatiņa par Kārlīem un Karlīnēm spilgts valstiskās domāšanas piemērs:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.15

    lno – par naudu demogrāfijai ultimatīvā formā ? Tad kas tas ir – stājas demonstrēšana? Un kā lai komentē notikumus ap to abortu aizliegšanas komisiju – arī stājas demonstrēšana jeb vienkārši demogoģiska izrādīšanās uz kuru citi nepavilkās ? NA patreiz dara tieši tā kā par viņiem jau brīdināja – kā mazs niķīgs bērns .

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 11.22

    klusais. Ultimāts būs pirms otrā balsojuma.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.26

    lno – zini tādu niansi – ja izgāž budžetu , tad atkāpjas valdība :) Nav pārāk augstas likmes ? Un ja tā notiks , tad ir garantijas , ka nesabloķējas RP ar SC un ZZS . Tad uz ko varēs rādīt ar pirkstiem ,ka SC tiek pie šprices ? Neesi par šādu scenāriju padomājis?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 11.30

    klusais. Ja valdība kritīs, tad tas būs arī Vienotības nopelns, un ne viens vien V un RP biedrs vēlētos valdībā SC ministrus., tomēr es esmu 99, 9999….% pārliecināts, ka kompromiss tiks atrasts.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.32

    lno – ja par demogrāfiju , tad re kur viena no nišām , kuru starp citu VM kūrē – ” Uz valsts apmaksātajām mākslīgās apaugļošanas procedūrām, kas pieejamas no 1.septembra, pašlaik izveidojušās jau simtiem cilvēku garas rindas” Un tie būs gaidīti bērni , nevis tas Parādnieka murgs ar abortu aizliegšanu :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.33

    lno – NA apvienībai ir jākļūst pieaugušākai un prognozējamākai . Ko deva piemēram Bērziņa demisija ?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 11.34

    klusais..kā lai komentē notikumus ap to abortu aizliegšanas komisiju …
    __________________
    Nevajag komentēt, jo pat Parādnieks netaisās aizliegt abortus:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 11.36

    klusais. To, ka diskusiju par īpašumu atdošanu ebrejiem pārcēla uz saeimu, kur tai arī vieta.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.37

    lno – tad ko tad viņš taisās ? Nodibināja komisiju , lai naudu saņemtu par sēdēm?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.40

    lno – tam bija nepieciešama teatrāla demisija ?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 11.40

    klusais. Nu lasi presi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 02.10.2012. 11.42

    klusais. Partijai nē, bet Bērziņam bija izdevība atkāpties – varbūt jūt, ka briest nepatikšanas par darbošanos maksātnespējas lauciņā vai jaunumi stipendiātu lietā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.48

    lno – presē raksta , ka notiekot cirks :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 11.51

    lno – labi , miers ar to partiju . Tiesa varēja Bērziņš atrast citu veidu kā aiztīties . Nu kaut vai saslimt …

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 02.10.2012. 11.52

    klusais:
    ja par demogrāfiju , tad re kur viena no nišām , kuru starp citu VM kūrē – ” Uz valsts apmaksātajām mākslīgās apaugļošanas procedūrām, kas pieejamas no 1.septembra, pašlaik izveidojušās jau simtiem cilvēku garas rindas” Un tie būs gaidīti bērni , nevis tas Parādnieka murgs ar abortu aizliegšanu
    ===============================================
    (1) Ja atmiņa mani neviļ, tad savulaik par mākslīgās apaugļošanas finansēšanas problēmu politiķu vidē pirmā sāka runāt tieši NACIONĀLĀ APVIENĪBA, un man pat šķiet, ka tieši PARĀDNIEKS.

    (2) Būsim korekti. Parādnieks tomēr nekad nav runājis par ABORTU AIZLIEGŠANU. Tas bija tikai kādas ar blīkšķi no apakškomisijas aizgājušās “ekspertes” pieņēmums. Viņai LIKĀS, ka apakškomisijas darbs virzoties aizliegšanas virzienā. Man izskatās, ka Parādnieks un viņa domubiedri mēģina panākt to, lai abortus nevarētu veikt tik vieglprātīgi viegli.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > garausiitis 02.10.2012. 11.54

    klusais
    Gan jau Bērziņš savienoja “tīkamo ar lietderīgo”, bet tas ir fakts, ka bez “teatrālās atkāpšanās” Dombrovskis turpinātu izdarīt spiedienu uz TM.
    Kas attiecas uz to “pretabortu komisiju”, tad visticamāk tās darbība beigsies ar neko, jo Parādnieka priekšlikumus visdrīzāk Saeima nepieņems.
    Bet visādi citādi – demogrāfiskais jautājums ir jārisina un bez “sociālajiem spilveniem” tas nav iespējams. Un tas nozīmē, ka tā vai citādi vajadzīgi līdzekļi.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 12.18

    Haris –
    1. gan jau būs vīlusi atmiņa , jo ” Ģimenes valsts politikas pamatnostādnes 2011.- 2017.gadam ” jau noteica darāmo šajā virzienā , tai skaitā norādija , ka nepieciešams valsts finansiāls atbalsts. Šo dokumentu izstrādāja LM vēl pirms PArādnieka ienākšanas lielajā politikā .
    2. Parādnieks tiešām nav tiešā tekstā runājis par abortu aizliegšanu , tāpat viņa nostāju kā tādu šajā virzienā ir sapratusi ne tikai viena “eksperte” , tā ir sapratuši vairāki komisijas dalībnieki kā arī cik var saprast arī preses pārstāvji , kuri piedalījušies komisijas sēdē. Un manuprāt galvenais ir norāde uz pašu sēžu vadīšanas stilu , kas izsaucis nopietnus pārmetumus .

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 12.19

    zirnekliene – Bērziņš nodemonstrēja , ka NA nemāk runāt normāli , bet nepieciešami šādi dīvaini gājieni.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 02.10.2012. 12.36

    klusais –

    Te fragments no vēl iepriekšējā Saeimā spriestā:

    “[Ārsts Voldemārs] Lejiņš skaidroja, ka vidēji ārpusķermeņa apaugļošanas procedūra maksā 700 latu un vēl tik pat daudz maksā nepieciešamie medikamenti. Ja valsts apņemtos segt 1000 šādu manipulāciju veikšanu, gadā tas izmaksātu 700 000 latu.

    Demogrāfijas politikas apakškomisijas priekšsēdētāja vietnieks Imants Parādnieks (VL-TB/LNNK) uzsvēra, ka šī nav liela summa un ka nepieciešama tikai politiskā izšķiršanās šo jautājumu risināt.”
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/izstradas-priekslikumus-neauglibas-gadijumu-skaita-mazinasanai.d?id=38439977

    Konkrēti šis fragments ATGĀDINA, ka Parādnieks bija politikā arī 10. Saeimā, kaut arī opozīcijā. Šis fragments gan NEPIERĀDA, ka Parādnieks bija pirmais vai viens no pirmajiem, kuri sāka par to runāt. Bet atceros radio raidījumus, kur piedalījās gan Parādnieks, gan Šķēle, un tās, manuprāt, bija pirmās reizes, kad dzirdēju par šīs problēmas aktualizēšanu.

    Jūsu minētās “Ģimenes valsts politikas pamatnostādnes 2011.- 2017.gadam” ir varen jauks plāns. Gluži kā NAP, vai ne? :)
    Citiem vārdiem – man šķiet, ka papīrs pacieš visu, un plāni var būt skaisti un pūkaini, tomēr bez problēmas AKTUALIZĒŠANAS un spiediena to risināt nekas nebūtu sācis kustēties.

    Un par tām ekspertēm, kuras nav apmierinātas ar Parādnieka vadības stilu un komisijas vadības virzienu – es te vakar mazliet parakājos internetā un atradu kādu amizantu sakarību:) –
    http://www.ir.lv/2012/10/1/vairakas-nvo-sarauj-saikni-ar-paradnieka-vadito-abortu-jautajuma-grupu/viedokli#viedoklis_255404

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 13.03

    Haris – http://www.lvportals.lv/viedokli.php?id=215478
    2010. gada augusts , vēlēšanas oktobrī .
    Acīmredzot kāds tomēr ātrāk domāja par šo problēmu :)
    P.S. Atkal Soross :) :) :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 02.10.2012. 13.20

    klusais –

    Jums taisnība, Parādnieks nav idejas autors un, iespējams, ka viņa aktivitātes šajā ziņā ir bijušas liekas.

    Interesanti, ka Labklājības ministrs tajā laikā bija Uldis Augulis. Nu, tad jau paldies Lembergam, vai kā?.:)

    P.S.
    Sorosa nav vispār vai nav tikai viņa naudas ietekmes? Kurai uzskatu grupai šajā jautājumā piederat Jūs?:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > garausiitis 02.10.2012. 14.18

    Es domāju ka visa vaina ir tajā, ka Parādnieks nogrieza to “zirgasti”. Kamēr viņš to nēsāja, tikmēr viņš tik aplami neuzvedās.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 15.06

    Haris – varbūt paldies veselajam saprātam ?
    Par Sorosu – manuprāt kārtējais bubulis , kurš ļoti patīk Lembergam , jo ir uz ko novelt problēmas :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 02.10.2012. 15.38

    klusais –

    Es arī ceru uz veselo saprātu.:) Eigēnikas piekritējiem gan tāda mākslīgā apaugļošana varētu nepatikt.

    Par Sorosu. Man gan šķiet, ka Sorosa ietekme, vai tiešākā veidā – viņa naudas pārraugu ietekme Latvijā kopš neatkarības atjaunošanas ir tikpat acīmredzama kā Lemberga ietekme.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 15.51

    HAris – kapēc eigēnikas piekritējiem varētu nepatikt? Varbūt tieši otrādi ?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 02.10.2012. 16.01

    klusais –

    Tas varētu būt tā: ja reiz paši dabiskā kārtā vairoties nespēj, tad tādu ģenētisko līniju (vārgu, slimīgu) labāk nemaz neturpināt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 16.07

    Haris – nedaudz provokatīvi – iedomājies sievieti svarcēlāju , nu ellišķīgi stiprs sievišķis , bet tad nu viņu sapāro ar matemātikas profesoru , kuram vienkārši bail dabīgā veidā veikt apaugļošanas procesu – var tak saspiest un pie tam traumatiski :) Tad citu variantu nav :)
    P.S. Atmiņā atnāca Cukermana filma Aeroplāns un teksts par vieglāko lasāmvielu , nu māk tak ēbreji pasmieties par sevi :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 02.10.2012. 16.13

    klusais –

    Un ja nu sanāk miesās vārgs un bailīgs čalīts ar svarcēlāja smadzenēm un tieksmēm?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.10.2012. 16.15

    Haris – tad kastrēt – kā Zviedrijā bij noteikts :)
    Viss , mans šodien off

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam