Daugavpils domes priekšsēde paziņo par pievienošanos Reformu partijai
56Saistītie raksti
Tops /
3. novembris
Kur labāk dzīvot?
Radars /
14. augusts
Radars Latvijā
Pasaulē /
7. augusts
Īpaši neceriet!
Personība /
3. aprīlis
Muzikālā psihoterapija
Komentāri (56)
brigita_damme_rtk_lv 22.09.2012. 21.16
Normāls nihilisms. Jāstājas tajā partijā, kura ir daudz maz pie varas un līdzekļu dalīšanas. Vai arī cienījamai pilsētas galva pēkšņi ir mainījusi politisko pārliecību? Nekas jauns. Atceramies pilsētu mēru stāšanos Tautas partijā un sekojošu valsts līdzekļu sadalījumu pašvaldībām.
0
kristaps_drone 21.09.2012. 10.33
Daugavpils domes priekšsēdes uzskati,kā var secināt no medijiem, ir precīzi atbilstoši SC uzskatiem. Tā ka nav jābrīnās, ka zatlera kangaru partija uzņem biedrus ar šādiem uzskatiem, jo paši taču uzmeta savus vēlētājus un sāka brāļoties ar SC. Jābrīnās ir par ko citu: zatlers taču tik ļoti aktīvi cīnījās pret oligarhiem un viņu partijām (izņemot SC, protams), bet tagad ar prieku pieņem savā partijā oligarha šlesera izputējušās partijas biedrus! Vai tad zatlera cīņa ar oligarhiem jau ir beigusies?
0
Melnais 21.09.2012. 10.18
Manuprāt, ļoti labs signāls, ja vien tam nav kādu zemūdens akmeņu.
Beidzot notiek tas, par ko Zatlers runāja jau pirms vēlēšanām, bet ko acīmredzot nevar izdarīt īsā laikā. Jābeidz veidot partijas pēc etniskās piederības un RP ir gudra, ka sāk piesaistīt spēcīgus (vai vismaz populārus) krievus. SC šķiet ka šajā jomā veicas daudz sliktāk un tas netieši norāda par viņu norietu. Malači RP!
1
Sandris Maziks > Melnais 21.09.2012. 10.40
H2O
“Manuprāt, ļoti labs signāls, ja vien tam nav kādu zemūdens akmeņu”
Nekādu akmeņu.
Atgriezt Latviju bizantiskās Zelta ordas sastāvā, kā intīmā brīdī tika apsolīts Putinam. Tas arī viss.
0
Sandris Maziks 21.09.2012. 09.32
Krix
“būt par latvisko sviestu un SC maizes rikas ?”
Nekas vairāk kā hidrogenētie tauki no ZP neiznāks.
0
lebronj2356 20.09.2012. 22.04
Nezin kāpēc…nepārsteidz šāds solis, tikai vai Žanna šādi domā pārvilkt ZRP Dpilī pār 5% latiņai ? Varbūt ZRP domā ieņemt Šlesera apvienības lomu – būt par latvisko sviestu un SC maizes rikas ?
0
astra_ozo 20.09.2012. 21.58
domāju, ka tas ir gājiens ar zirdziņu – mēģinājums piesaistīt daļu no Latgales balsotājiem Zaptlera partijai. Lai to pārvilktu pār 5% barjerai. Nemaz nebūtu pārsteigts, ka arī Dolgopolovs pievienotos šiem konformistiem.
Vienam pašam SC RD vēlēšanas neuzvarēt – krieviem atliek cerība, ka zaptlerieši sagrabina 5% balsu.
4
ezis > astra_ozo 20.09.2012. 22.08
ļoti loģiski izsecināts, ja neskaita ka RP Rīgas pašv. vēlēšanās domā startēt ar Vienotību kopā.
0
Sandris Maziks > astra_ozo 20.09.2012. 22.18
andza
“krieviem atliek cerība, ka zaptlerieši sagrabina 5% balsu.”
Varianti:
ZP iet kopā ar Vienotību un nograuj tās reitingu.
ZP iet kopā ar ideoloģiski tuvo GKR un kopā pārvar 5% barjeru.
Abos gadījumos tas paaugstina Ušakova izredzes palikt mēra amatā.
0
astra_ozo > astra_ozo 20.09.2012. 22.24
ZP iet kopā ar ideoloģiski tuvo GKR un kopā pārvar 5% barjeru
——–
Gandrīz piekrītu. Es domāju, ka ZRP īstie saimnieki gribētu iet kopā ar GKR, bet viņiem ir viena problēma – zaptleriešiem jātēlo “sarkanās līnijas”.
Tāpēc variants šķiet nereāls.
Ja GKR un ZRP katra atsevišķi pārvar barjeru, tad es domāju, ka tās abas būs uzticamas ušaka apkalpotājas.
0
Sandris Maziks > astra_ozo 20.09.2012. 22.31
andza
“zaptleriešiem jātēlo “sarkanās līnijas”.
ZP “Sarkanā līnija” ir Lembergs, Šlesers un Ameriks – savējie.
0
Vita Vasiļjeva 20.09.2012. 21.21
Kulakova atbalsta reģionālās valodas statusa piešķiršanu krievu valodai Latgalē. Visticamāk arī 18.februāra referendumā Kulakova balsoja par to, lao krievu valoda būtu otra valsts valoda Latvijā.
Kopā ar Kulakovu ZRP turpinās Latgales rusifikācijas politiku, kas ir ļoti līdzīga SC pārkrievošanas politikai Latgalē.
Ierosinu ZRP un SC apvienoties. Abiem politiskajiem spēkiem taču vienādas intereses.
0
buchamona 20.09.2012. 20.52
… Mēs varam būt aktīvi cik vien gribam, bet, ja nebūs atbalsts no valdības, mēs savus attīstības plānus nevarēsim realizēt,” skaidroja Kulakova…. +++ jāskatās, kā tas viss tālāk veidosies ar RP, Kulakovu un citām bezdelīgām, bet viens ir skaidrs – uzstādījums, nelaist pie varas SC sāk nostrādāt.
6
dro > buchamona 20.09.2012. 21.05
rinķī apkārt. Neticu. Tu kā vienmēr optimists. Kādreiz cerēji, ka Zatlers nebiedrosies ar SC… Ar Kulakovu gan varētu būt dažādi scenāriji – viņa ir mūziķa Kulakova māsica.
0
Sandris Maziks > buchamona 20.09.2012. 22.21
rinķī apkārt
“bet viens ir skaidrs – uzstādījums, nelaist pie varas SC sāk nostrādāt.”
Naivais!!!! Viss tiek darīts lai SC vara tiktu nodrošināta.
0
mary75 > buchamona 20.09.2012. 22.49
Nu nav jau tam Z un RP citu ko pārmest, izņemot tos tankus un mēģinājumu iesaistīt valdībā SC, nu ko Ino un Lama rakstītu, ja tas nebūtu noticis, lai taču cilvēkiem tiek tas prieciņš.
0
dro > buchamona 21.09.2012. 08.08
dzeris49.Nu nav jau tam Z un RP citu ko pārmest, izņemot tos tankus un mēģinājumu iesaistīt valdībā SC, nu ko Ino un Lama rakstītu, ja tas nebūtu noticis…
____________________
Tad mēs rakstītu slava Zatleram un RP, dzeri:) Atkal esi aizmirsis, kas Zatleru sagaidīja pie Rīgas pils pēc rīkojuma Nr? Vai tik tie nebija tevis nīstie naciki? Brokastīm nopērc biezpienu un centies atcerēties, cik skāba bija Vienotības spices reakcija:) Pārmest var daudz ko, viss turpinās, kā sklerotiķim atgādināšu tev Ķīļa ideja par krievu valodas atgriešanu augstākajā izglītībā.
0
Sandris Maziks > buchamona 21.09.2012. 09.54
nulle
Neizliecies par plānprātiņu, pakaļa, pats labi zini iemeslus
Viens no daudzajiem:
„Jaunā viļņa” organizatoru mīluļi – Ainārs Šlesers un Valdis Zatlers festivāla noslēguma ballītē saņēma īpašus apbalvojumus. Jau vēlāk Latvijas ietekmīgākie ļaudis draudzīgi čaloja pie viena galdiņa. http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/01.08.2011/finala_noesleguma_pasakums.jpg
Kā tādu organismu vispār kāds latvietis var pieciest?
0
astra_ozo > buchamona 21.09.2012. 14.59
articulus100
——-
labs foto. Šo vienmēr vajag iekopēt džerim, kad viņš jūsmo par sirdsskaidro Zatlera partiju ar viņa šķīsto “partijas kodolu” :)
0
Sandris Maziks 20.09.2012. 20.08
Ja Maskavā domā, ka vairāk labuma būs no viņas ZP, nu ko, no kremļa augstiem torņiem labāk redzams. Laikam jau Dzeržinska laukumā Zatleru vēl nav pilnīgi norakstījuši un viņš bizantiskai Zelta ordai vēl var pakalpot.
Ja pārvarēs 5% barjeru, vai nepaslīdēs uz tautieša pamestās banāna mizas.
1
kristaps_drone > Sandris Maziks 21.09.2012. 10.44
Precīzi!
0
Elīna Barkovska 20.09.2012. 19.18
Piekrītu Dzerim, ļoti laba ziņa! Bet daudziem jau gribētos lai viņa SC labāk būtu ne tā!?
16
dro > Elīna Barkovska 20.09.2012. 19.23
Bronks. Jā, Bronks, to var salīdzināt ar otro Jēzus atnākšanu:)
0
ilmisimo > Elīna Barkovska 20.09.2012. 19.54
un Zudušā Kalifa uzrašanos!
0
Sandris Maziks > Elīna Barkovska 20.09.2012. 20.10
Bronks
Pie pakaļas. ZP un SC vienam saimniekam pazoles laiza.
0
mary75 > Elīna Barkovska 20.09.2012. 22.51
Vai tad jums Dzintars nav Jēzus vietā, vai tad kaut kas jau ir mainījies?
0
buchamona > Elīna Barkovska 21.09.2012. 09.07
nulle. Un tagad varbūt izskaidrosi – kādēļ paliki Dzintara bildi zem šī raksta, ko Tu gribēji pateikt? :) Un, ja jau pieliki, tad pie reizes – kur Tu saskati Dzintarā “vadonismu”? Ar ko Dzintara “vadonisms” atšķiras no Āboltiņas, Zatlera (laikos, kad viņš bija vadonis:), Lemberga – Brigmaņa, Ušakova – Urbja utt “vadonisma,”?
Vienu mūsu vadoni es varu nosaukt, kuram nepiemīt vadonisma pazīmes-Dombrovskis, taču politiskie – ” eksperti” :) šādu īpašību mūsu premjerā ” mīnuso”.
Tā tad vēlreiz, ko Tu gribēji pateikt ar to, ka zem šī raksta paliki Dzintara bildi apakšā?
0
buchamona > Elīna Barkovska 21.09.2012. 09.11
dzeris49. Es nesaprotu, kur Tu ” smelies” tik daudz naida, kuru izjūti pret vienu no valdošās koalīcijas partneriem :)Kāds šim naidam pamatojums? Vai tad Tu nesaproti, ka bez NA, bez NA elektorāta atbalsta Dombrovskim Latvijai ir “vakars”? Kur paliek Tava izpratne par apziņas brīvību brīžos, kad Tu centies NA vēlētāju piespiest ” mīlēt” Vienotību, vai RP? :)
0
mary75 > Elīna Barkovska 21.09.2012. 09.57
Par apziņas brīvību – un kurš man var piespiest mīlēt to VL, tikai tāpēc, ka tev šķiet, ka bez tās VL Latvija aizies bojā?
Nu neaizies, ja kāds manu komentāru dēl nebalsos par VL, tad par SC arī nebalsos, visdrīzāk, nobalsos par to pašu V.
Bet, manuprāt, tu veltīgi uztraucies, savus 10 – 15% viņi tāpat dabūs, apmēram tāds jebkur ir tas nacionalistiski noskaņotais elektorāts, kuram izvēles pamatā nevis loģika, bet, emocijas, un mana kritika tur diezin vai ko mainīs, galvenais, lai viņi nedabū vairāk, tad Latvijai būs grūti laiki, jo viņi ir no tiem, kam tās vēlmes ir lielas, bet, spējas nekādas.
Brīnos, ka tev pašam nav pretīgi lasīt Gabriša komentārus šeit un dažu citu VL biedru ksenofobiskos un naidīgos komentārus citur, un tu viņus vēl vari aizstāvēt, ir lietas, kurām nevar pārkāpt pāri.
0
kristaps_drone > Elīna Barkovska 21.09.2012. 10.41
Nekāda lielā starpība starp SC un zatlera kangaru partiju nav, zatleristu partija ir ar latviskāku apvalku, kas viegli piemuļķo vēlētāju, bet būtība ir precīzi tāda pati, kā SC.
0
buchamona > Elīna Barkovska 21.09.2012. 10.43
Dzeri. Es šobrīd skatos tikai no viena skata punkta – Vienotība un NA ir sabiedrotie un tikai abiem šiem politiskajiem spēkiem sadarbojoties ir iespējams nezaudēt vēlēšanas Rīgā, kā arī vienīgā iespēja noturēt Dombrovska valdību līdz nākošajām Saeimas vēlēšanām. Pārējais man viss ir diezgan vienaldzīgi.
0
kristaps_drone > Elīna Barkovska 21.09.2012. 10.43
“bez tās VL Latvija aizies bojā” – bojā jau neaizies, turpinās pastāvēt kā krievijas guberņa ne tikai de fakto, bet arī de jure.
0
mary75 > Elīna Barkovska 21.09.2012. 11.34
Nu kā tad tā Latvija nepārvērtas par Krievijas guberņu, kad VL vēl pat Saeimā nebija, un tie vislatvieši vēl zem galda kājām staigāja?
Kā tad pat neatkarību bez viņiem atguva?
0
kristaps_drone > Elīna Barkovska 21.09.2012. 11.48
“Kā tad pat neatkarību bez viņiem atguva?” – vispār jau bija tādas kustības kā Helsinki – 86 un Pilsoņu komiteja, bija tāds laikraksts “Atmoda”, piemēram, bet pirms tam arī tāds Gunārs Astra bija, bet par to jau maskavā izdotajās vēstures grāmatās neraksta.
0
mary75 > Elīna Barkovska 21.09.2012. 11.57
Un kāds cienījamiem disidentiem no Helsinki 86, kas riskēja ar savu dzīvību, sakars ar VL, kura izmanto politiku tīri savtīgiem mērķiem???
0
astra_ozo > Elīna Barkovska 21.09.2012. 14.55
Ja neatbalstīsiet Gabrišu – valsts aizies bojā – šausmas…
———–
“0” mēs noteikti neatbalstīsi
0
kristaps_drone > Elīna Barkovska 21.09.2012. 15.01
>dzeris
“VL, kura izmanto politiku tīri savtīgiem mērķiem” – varbūt varētu nosaukt, kādi ir tie “savtīgie mērķi”? Es kaut ko būšu palaidis garām. Toties esmu informēts, ka Āboltiņa lobē sava vīra biznesu, Loskutovs cīnās par sievas algas palielināšanu, Zatlers visiem ir apnicis ar savu dzīvokli un auto, Ušakova domē jau bez 20% nekas nenotiek utt.
0
andris902 > Elīna Barkovska 21.09.2012. 23.30
…Riņķī apkārt….saprotu Tavu vēlmi NA iecelt svēto kārtā…bet nevajag pārspīlēt!…Tava iedoma, ka bez NA atbalsta Dombrovska valdībai pienāks gals, ir gluži aplama….tas liek arī apšaubīt NA patiesos mērķus un rodas jautājums – vai balsojums vajadzīgs Dombrovskim, vai tomēr Latvijai?….var jau nostāties destruktīvā pozā un balsot pret, bloķēties ar Tev nīstamo SC un tā teikt – ieriebt Vienotībai….kam tad Jūs riebsiet?….V.Dombrovskim, vai tomēr Latvijai, kuras vārdu Jūs turat karoga vietā?….
…jebkura valstiski domājoša partija atbalstīs likumus un priekšlikumus, kuri svarīgi valstij un tās iedzīvotājiem, ja NA vēlas nostāties pretējās pozīcijās, tad tas ir ceļš uz pašiznīcināšanos….bet tā jau ir NA problēma….
0
mary75 20.09.2012. 19.08
Ļoti laba ziņa, patīk kādam tā Kulakova, vai nepatīk, sevišķi tāpēc, ka Daugavpilī 90% ir cittautiešu elektorāts.
Iepriekšējie komentētāji, acīmredzot domā, ka būtu labāk, ja viņa pievienotos SC vai PCTVL?
Un var jau muļļāt to Zatlera neveiksmīgo salīdzinājumu kaut vēl 10 gadus, jo citu jau nav ko teikt, RP ministri strādā labi, un solījumus pilda.
6
grislits > mary75 20.09.2012. 19.50
Nē, es šoreiz vairāk no viņas konsekvences viedokļa skatos.
Tas, ka bija LPP/LC varbūt vēl nekas, jo tāpat bija tālu no Rīgas un LPP/LC vadības lietās noteikti diez vai bija daudz iesaistījusies (kaut gan kas zin, varbūt caur viņu Daugavpilī kādas lietas kārtoja).
No praktiskā viedokļa protams labi, ka pievienojas RP nevis SC.
BET, BET, BET tā konsekvence…. Tā kā jocīgi sanāk – tikko paraksta vēstuli par Sprūdža demisiju, bet te pēkšņi izrādās, ka Sprūdžs ir labs ministrs, jo esot izstrādājis Latgales attīstības plānu, un kas vēl jocīgāk – jau veselu mēnesi konsultējas ar RP par pievienošanos, bet vēstule ta bija tikai 10 dienas atpakaļ. Tad kāda velna pēc ir jāparaksta tādas vēstules, ja pati taisies tūlīt pat pievienoties tai partijai?!?! Manuprāt – pilnīgs un absolūts konsekvences trūkums.
0
andris902 > mary75 20.09.2012. 21.36
…Roberts…nesaki viss!…varbūt tas tikai norāda, cik dzelžaina kārtība lielo pilsētu pašvaldības bosu “klubiņā”…no mafijas tik vienkārši aiziet nevar, ja esi vilku barā – gaudo līdz!…jau pirms vēstules parakstīšanas arī Rēzeknes mērs izteicās atzinīgi par uzmanības pievēršanu Latgales problēmām, bet tad pēkšņi sāka runāt līdzi Seskam, Lembergam un Rāviņam….
…droši vien, situācija nav viennozīmīga….
0
mary75 > mary75 20.09.2012. 22.46
ZanE taisnība, viņi tur nemaz nav tik patstāvīgi, kā varētu domāt, tur viss ir ļoti sarežģīti un vienkāršam novērotajam no malas bieži vien nesaprotami, acīmredzot, kaut kas ir mainījies, bet kas – to mēs diezin vai uzzināsim.
Reiz nejauši dzirdēju, kā Šķēle runāja ar kādas mazpilsētas vadītāju, kurš mēģināja viņam ko iebilst, to pat atkārtot nevar.
0
andris902 > mary75 20.09.2012. 23.12
…Dzeri…jā, ir gan sarežģīti, gan vienlaicīgi – arī gluži vienkārši…Latgale redz, ka šī valdība var dod reālu atbalstu reģionam…kā ir iepriekš bijis?…pat treknajos gados par Latgali nedomāja, visi līdzekļi tika pumpēti tikai vienā virzienā – uz jūras pusi…Latgale bija vajadzīga “superslimnīcu” būvei, no kurām pildījās dažu alkatīgu ļautiņu kabatas un partiju melnās kases….nesaprātīga miljonu ieguldīšana robežas būvēs pierobežas krūmos….kas tika pašiem Latgales ļaudīm? – ne nieka!….
…par Sprūdža komunikācijas spējām var strīdēties, bet nenoliedzami – viņam aiz muguras ir spēcīga komanda, lai reformas realizētu, lai dotu padomus….tas, ka Sprūdžs katru mīļu brīdi “ganās” Latgales pusē, tas ir neierasti tur dzīvojošajiem….bet vietējie sāk saprast, ka šī var būt tā reize, kad jāizdara pareizā izvēle….
…pat nebrīnīšos, ja Latgales pašvaldības nostāsies pret pašvaldību savienības diktātu….mazajām nav ko zaudēt un tās jau izrāda “nepakļaušanos”….
0
Janka, Janic > mary75 21.09.2012. 06.19
labpraat buutu dzirdeejis Jaunsleiņa viedokli sakaraa ar lielo pilseetu meeru nemieriem , bet nekur to publiski neesmu lasiijis ,nez kaadeeļ klusums, Jums varbuut kas vairaak zinaams?
0
kristaps_drone > mary75 21.09.2012. 10.39
“Un var jau muļļāt to Zatlera neveiksmīgo salīdzinājumu kaut vēl 10 gadus,” – mēs te nemuļļājam šo salīdzinājumu, kas, pie tam vēl, nav neveiksmīgs, bet precīzi atspoguļoja zatlera politiskās simpātijas. Mēs te runājam par ko citu – par to, ka Zatlers uzņem ar atplestām rokām cilvēkus ar SC atbilstošiem politiskajiem uzskatiem un konjuktūristus, kuri no zatlera tik nīsto oligarhu partijas pārskrien uz SC latvisko filiāli – zatlera kangaru partiju.
0
Aldīna 20.09.2012. 18.53
RP pievienojas arī tanki!
2
ilmisimo > Aldīna 20.09.2012. 18.55
no Sventes?
0
Aldīna > Aldīna 20.09.2012. 19.04
RP pārliecību dažādos jautājumos var graut tikai ar tankiem. Nu tie ir klāt. Pirmā tanka komandiere – Žanna Kulakova!
0
janazakovica 20.09.2012. 18.00
tas jau vien pierada ka RP ir SC piedeklis..un tikai telo..”savejos”
0
grislits 20.09.2012. 17.19
Tikko parakstījās kā viena no lielo pilsētu galvām pret Sprūdža darbību, bet tagad jau pievienosies šim. Bez tam nāk no vienas no Zatlera “mīļoto” oligarhu partijām :)
0