Nepilsoņu referenduma rīkošanai savāc 10 tūkstošus parakstu

73

Komentāri (73)

astra_ozo 24.08.2012. 00.26

ART’s : Atliek cerēt, ka visā sagaidāmajā tracī nonāksim pie vēl kādām vērtīgām atziņām
————-
vienīgā izeja – apturēt naturalizāciju un beidzot ieviest latviešu valodu, kā valsts valodu visās valsts un pašvaldību iestādēs.

+8
0
Atbildēt

1

    kristaps_drone > astra_ozo 24.08.2012. 09.43

    Ne tikai apturēt naturalizāciju, bet arī pārbaudīt jau veiktās naturalizācijas pamatotību, kā arī beidzot sākt veikt deokupāciju un dekolonizāciju!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 23.08.2012. 23.01

————–
Ja tajā tiek savākti 10 000 notariāli apstiprināti Latvijas iedzīvotāju paraksti, Centrālajai vēlēšanu komisijai būtu jāorganizē tālāka parakstu vākšana.
————
Paķidājam mazliet Letas tekstu, kurš tiek copy>paste veidā tiražēts lielākajos ceturtās varas ruporos kā patiesība. Vai nav vēl svaigā atmiņā CVK devums valodas referenduma datu sākotnējā patvarīgā tulkojumā, noraidot nepatiesus signālus pasaulē? Tad tomēr, kā tur ir – nepieciešams 10 000 iedzīvotāju vai arī 10 000 balsstiesīgo Latvijas pilsoņu parakstu? http://web.cvk.lv/pub/public/29020.html
Kādā nolūkā atkal tiek izkropļoti formēta ļaužu apziņa? Kādā nolūkā šī “ziņas” interpretācija aizies tālāk pasaulē? Teiksiet sīkums, neprecizitāte? Par šādiem sīkumiem un neprecizitātēm pēc tam gadiem nāks nezin par ko taisnoties pasaules priekšā, pieņemt valsti pazemojošus lēmumus, bez kuriem bija iespējams iztikt un kuri nebūtu jāpieņem. Izrādās, ka kāds jūs vienkārši politiski apspēlējis, izmantojot it kā nejauši, bet patiesībā speciāli veidotos un virzītos “pašmāju sīkumus”.

+11
0
Atbildēt

2

    dro > brigita_damme_rtk_lv 23.08.2012. 23.16

    mūsu alus. Malacis!:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > brigita_damme_rtk_lv 23.08.2012. 23.52

    Arī tas ir viens no iemesliem kāpēc tiek ik pa brīdim veiktas socioloģiskas aptaujas starp iedzīvotājiem vai – dažādības pēc – starp ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem, lai auss pierastu, lai cilvēki nesalēktos katru reizi, sadzirdot šo frāzi radioaparātos, no TV ekrāniem vai lasot ziņu portālos un preses izdevumos. Daudzi jau pieraduši un tiem tas nešķiet nekas īpašs:(

    +8
    0
    Atbildēt

    0

dro 23.08.2012. 21.08

http://www.svobodanews.ru/content/article/24685871.html“Мирные дружины с кастетами на складе”

+2
0
Atbildēt

0

māsa 23.08.2012. 20.46

Nu,nu! Kas slikts tajā, ka cilvēki spēlē demokrātisku spēli, kurā uzvarēt nav iespējams. Lai taču cilvēki nolaiž uzkrāto tvaiku, lai pavāc parakstus! Vai kādam no tā sliktums? Labāk taču tā, kā veidotu aizstāvības grupas un organizētos slēptās struktūrās. Pusmiljona nepietiktu, lai tādas atklātu!
Neviens referendums nav devis rīkotājiem pozitīvu rezultātu (pavēle N.2 bija kas cits!).
Referendumu rīkošanu drīzāk var salīdzināt ar vācu laika darba nometnēs organizēto smilšu pārvadāšanu. Viena cilvēku grupa aizved un izber smiltis vienā čupā, otra grupa ved atpakaļ. Vai tiešām žēl?

+4
-6
Atbildēt

0

maija_br 23.08.2012. 19.41

Uzskatu, ka valsts prezidenta milzīga kļūda bija iesniegt Saeimai pretvalstisku likumprojektu referendumam par valsts prezidentu. Tagad valsts prezidents pieļauj otru rupju kļūdu noraidot Saeimas likumu, ar kuru bija paredzēts nepieļaut šādas situācijas. Tagad atkal prezidenta kļūdas dēļ sagaidāms referendums par pilsonību. Vai valsts prezidents atbalsta ZZS un SC partijas vai pārstāv visu valsti?

+7
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > maija_br 23.08.2012. 19.50

    Vai valsts prezidents atbalsta ZZS un SC partijas vai pārstāv visu valsti?
    ______________
    Domājat, ka Bērziņtēva kancelejā var dzirdēt?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

dro 23.08.2012. 19.38

Laikam tomēr būs jāizlīgst. Ko tad citu. Cik vēl nesen Vienotības politiķi sūkstījās par pieļauto kļūdu, IR žurnālisti un lasošā publika vēlējās redzēt SC koalīcijā, bet pēc referenduma norāja tos, kuri suinīja balsojušos par otru valsts valodu. Jāizlīgst. Jāsūta delegāciju uz Maskavu. Varbūt piedos:)

+10
-2
Atbildēt

3

    ilmisimo > dro 23.08.2012. 20.14

    Jāsūta delegāciju uz Maskavu. Varbūt piedos:)
    ________________
    Ja gana pazemīgi lūgsies”‘pēc maizes un sāls”,

    Lai gan nevar zināt. Varbūt,ka pasūtīs…. uz pirti…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 23.08.2012. 20.18

    lama. Varbūt jāsāk ar Krievijas himnas dziedāšanu pie RD un pareizticīgo baznīcām?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 23.08.2012. 20.24

    jāsāk ar Krievijas himnas dziedāšanu pie RD un pareizticīgo baznīcām?
    _____________
    sāks ar mazumiņu-Internacionāli.Kā Pasaules valdnieks. Tad Bože caŗa hraņī…… un tad jau manīs

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

enjoy 23.08.2012. 18.37

Visvairāk uztrauc tas, ka var parādīties Koļerova scenārijs- saeima un valdība tiks iegruzīta ar mazsvarīgām jautājumiem, kamēr nopietni ekonomiski jautājumi tiks pamesti novārtā.

+5
-2
Atbildēt

12

    buchamona > enjoy 23.08.2012. 18.55

    saule_laime. Pilsonības ” nulles variants” un tā ieviešana LR, tas viss ir vistiešākajā mērā saistīts ar turpmāku nopietnu ekonomisku jautājumu risināšanu Latvijā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 23.08.2012. 18.57

    …tāds jau arī ir mēŗķis….vai esam aizmirsuši par Urbanoviča piesolītiem štata parakstu vācējiem par jebkuru tēmu?….nav teikts, ka paklusām netiek vākti paraksti nākošajiem referendumiem….cik eksemplāros tās lapeles tiek aizpildītas – vai to kāds zin?….galvenais ir laikā paspēt uzsākt parakstu vākšanu, jo ir cilvēki, kas viedokļus maina ne dienām, bet stundām….

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > enjoy 23.08.2012. 19.10

    zanE. ” Teorētiski – nākošie referendumi”, tas nav tas aktuālākais mūsu dzīvē :) Aktuāls jautājums tūlīt pēc valodas referenduma ir konkrēts referendums par pilsonību, nākošais par Latgales autonomiju.

    Jau nākošajā dienā pēc valodas referenduma deputātu pienākums bija izdarīt izmaiņas likumā par referenduma rīkošanas kārtību. Ja pašiem ” nerakstās”, varēja mierīgi norakstīt no kaimiņiem :) Un pēc tam jau, ja ir vēlēšanās, varēja tad muļļāt tālāk šito biezputru, ” cept” likumu visiem gadījumiem.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > enjoy 23.08.2012. 19.17

    … ” cept” likumu visiem gadījumiem…
    ______________________-
    Saeimas Mažino līnijas projekts?

    Vienīgā cerība- tūlīt atnāks Džeris49 un pastāstīs,ka parakstus jau eee nesavāks…eee

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 23.08.2012. 19.27

    rinķī apkārt . Vai tad nu ši likums būtu vienīgais, ko muļļā koalīcija? Vatbūt atcerēsimies kāda attieksme Vienotībai bija pret uzturēšanās atļauju izsniegšanu par īpašumu iegādi nerezidentiem? Tagad koalīcija pat nereaģē uz KNAB ziņojumu par zemes prihvatizāciju Rīgas brīvostā.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > enjoy 23.08.2012. 19.38

    Ino. Piekrītu, taču jautājums par pilsonību, tā vispirms ir ārkārtas situācija valstī. Referendums par pilsonību – tā ir kārtējā sava veida kauja, vesela jūra naida, stresa. Deputātu pienākums ir izsargāt savu tautu nu visa šitā. Kā viņi to dara – tā nav mana darīšana, patiesībā. Man vajag rezultātu, kurš nodrošinātu man mierīgu dzīvi, man ir apnicis ķert adrenalīnu politikā, tad jau labāk lēkt ar izpletni :)

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 23.08.2012. 19.49

    …pareizi, lno!….atlaidīsim visas tiesībsargājošās un izmeklēšanas iestādes un turpmāk viņu funkcijas pārņems koalīcija….lielisks risinājums!….

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 23.08.2012. 19.58

    zanE. Vai tiešām portāla spožākajai zvaigznei būtu jātgādina, kam pakļautas tiesībsargājošās iestādes?:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 23.08.2012. 20.06

    …kā tad tā?….Tieslietu ministram tikai portfelīša paturēšana, bet pārējiem – atbildība?….:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 23.08.2012. 20.15

    zanE. Vai Tieslietu ministram jāuzņemas atbildība par referenduma likuma muļļāšanu? Ko vēl gribi piesiet, ka trubā nav ūdens?
    Eh nebūtu naciki koalīcijā nebūtu referendumu un trubā būtu ūdens:)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > enjoy 23.08.2012. 20.52

    …nu, nu!…kā redzams – Tavās trubās ūdens pietiek un pludo pāri malām!….pirms pāris dienām skaidroji, ka TM nedrīkst nekur iejaukties, tik portfelītis jāsargā, bet te uzreiz citiem esi pilnvaras piešķīris: – “Tagad koalīcija pat nereaģē uz KNAB ziņojumu par zemes prihvatizāciju Rīgas brīvostā.”

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > enjoy 23.08.2012. 21.00

    zanE. Nomierinies. Pati saproti, ka man taisnība.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

juhans 23.08.2012. 18.36

21. gadsimta otrā pusē Amerikā kāds zēns jautā tēvam: “Tēti, kāpēc nesen Latviju atkal pievienoja Krievijai?”
Tēvs:”Redzi, dēls, tie toreizējie bijušie politiķi neko negribēja darīt “primitīvi”, bet visu paveikt perfekti, ideāli. Nu un, kā jau tu zini, ideāli neko nav iespējams izdarīt. Vienmēr visam var atrast kādu negludumu un lāpīt, un lāpīt un tā bez gala.”
“Bet, tēt, vai tad viņi to nesaprata? Tad jau viņi tā būs darījuši ar nodomu!”
“Tā jau izskatās”.

+18
-1
Atbildēt

3

    andris902 > juhans 23.08.2012. 18.52

    …šo pastāstu izstāsti Bērziņtēvam….

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > juhans 23.08.2012. 19.08

    ..Bērziņtēvam…
    _______________________ un
    mūsu jaukajiem parlamentāriešiem arīdzan…

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > juhans 24.08.2012. 00.38

    zanE …šo pastāstu izstāsti Bērziņtēvam….
    ————–
    pastāsti kaut ko sīkāk par Bērziņtēva vainu šī konkrētā referenduma jautājumā…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 23.08.2012. 18.08

Var jau te deputāti – juristi utt gudri tricināt gaisu :), taču – piekrītu, ka, ja tiešām šis referendums notiks, tad visa atbildība būs jāuzņemas valdošajai koalīcijai, ST utt, visiem, kuri kaut kādā mērā ir saistīti ar likumu ” radīšanu”, “regulēšanu” utt.

Ja tiešām šis referendums notiks – viss sāksies atkal no gala, tikai – neticu, ka atkārtosies tā situācija, kāda tā bija referendumā par valsts valodu. Cilvēki ar karogiem uz iecirkņiem vairs neies, diez vai ārpus LR robežas LR pilsoņi stāvēs dienu garā rindā, lai labotu mūsu parlamentāriešu pielaisto kļūdu un novērstu pilsonības nulles varianta pieņemšanu Latvijā.

Neticu, ka referenduma rezultāti būs tādi, kuru rezultātā faktiski tiks likvidēta atjaunotā LR. Taču referenduma rezultāti diez vai būs tādi, kādi tie bija saistībā ar valodas likumu. Būs vairākums, kurš ļaus saglabāt esošo kārtību, taču tas vairs nebūs konstitucionālais vairākums. Tas būs vairākums, kurš patiesībā parādīs mūsu vājumu un tāds ir referenduma rīkotāju mērķis – sist pa mūsu vājumu.

Un vēl, ja par starpnacionālajām attiecībām :). Laikam par šo tēmu visiem viss ir skaidrs, kādas tās veidosies tālāk, ja tiešām referendums notiks

+11
-2
Atbildēt

11

    ilmisimo > buchamona 23.08.2012. 18.13

    …kādas tās veidosies tālāk, ja tiešām referendums notiks
    ____________________
    Labais Niluška noraus referendumu- un par to šim(t.i. viņa partijai) būs vieta valdībā?

    Kāpēc ne?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 23.08.2012. 18.17

    Tracina šī mūsu deputātu nevarība un reizē arī talants sarežģīt visvienkāršākās lietas

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 23.08.2012. 18.23

    “Labais Niluška noraus referendumu- un par to šim(t.i. viņa partijai) būs vieta valdībā?”
    Tāds scenārijs ir iespējams. Tad gan būs jāsaka – kādi gan lēti ap pirkstu apvedamie auni ir mūsu priekšstāvji, kas uz ko tādu izrādīsies spējīgi parakstīties.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 23.08.2012. 18.25

    mūsu deputātu nevarība un reizē arī talants sarežģīt visvienkāršākās lietas
    ___________________
    daži ir dumi, citiem tā ir misija, saprātīgie un godīgie mazākumā?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 23.08.2012. 18.27

    Tāds scenārijs ir iespējams.
    ___________________
    sazwērastības teorija:

    izskatās , ka process ris pēc tāda scenārija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > buchamona 23.08.2012. 20.01

    Nebiedējiet taču tautu. Pat ja savāks tos 10% un likumu nodos Saeimai (kurai cerams pietiks prāta nepieņemt), tad Satversmes 79.p. teiktais jāskatās: “Tautas nobalsošanai nodotais likumprojekts, lēmums par Latvijas dalību Eiropas Savienībā vai būtiskām izmaiņām šīs dalības nosacījumos ir pieņemts, ja balsotāju skaits ir vismaz puse no pēdējās Saeimas vēlēšanās piedalījušos vēlētāju skaita un ja vairākums ir balsojis par likumprojekta pieņemšanu, Latvijas dalību Eiropas Savienībā vai būtiskām izmaiņām šīs dalības nosacījumos.”
    11.Saeimas vēlēšanās piedalījās ap 900 000 vēlētāju. Par krievu valodu nobalsoja zem 275 000. Ja pieņem, ka šie visi balsotu arī par pilsonību, tad neviens latvietis vispār no mājas var neiet. Protams, ja aizvelkas 180 000 “pret” balsotāju, tad gan var sanākt čābīgi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > buchamona 23.08.2012. 20.09

    Nu ja… maza ķibele var notikt – vai nu Saeima pieņemt jau, vai arī aiziet pietiekami referendumam, bet nobalsot mazākumā, un mums būs nepilni 300 000 jauni, lojāli un nacionāli noskaņoti pilsoņi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 23.08.2012. 22.28

    ….Nebiedējiet taču tautu…
    _________________
    Ne Ruoma mūs biedē, bet Kartāgas senāts.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 24.08.2012. 00.35

    lama (18:13):Labais Niluška noraus referendumu- un par to šim(t.i. viņa partijai) būs vieta valdībā?

    Kāpēc ne?
    plus 4 balsis
    ////////////////////
    23.augusts 2012 18:17
    betijacelmale “Labais Niluška noraus referendumu- un par to šim(t.i. viņa partijai) būs vieta valdībā?”
    Tāds scenārijs ir iespējams. Tad gan būs jāsaka – kādi gan lēti ap pirkstu apvedamie auni ir mūsu priekšstāvji, kas uz ko tādu izrādīsies spējīgi parakstīties.
    plus 9 balsis…
    ———————————————-
    Dīvaini, vai ne? Betijai par piebalsošanu +9, lamam par domu tikai +4… :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 24.08.2012. 09.36

    > Andžam
    Kāpēc dīvaini? Likumsakarīgi, jo Betijai bija piebilde: “Tad gan būs jāsaka – kādi gan lēti ap pirkstu apvedamie auni ir mūsu priekšstāvji, kas uz ko tādu izrādīsies spējīgi parakstīties.” – par šo piebildi taču tie plusi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.08.2012. 13.14

    lamam par domu tikai +4… :)
    _________________
    vajag jau mācēt nokaitināt publiku…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 23.08.2012. 17.41

Tas ir tikai laika jautājums. Varbūt manam pesimismam nav pamata, taču gribētos zināt, cik šādiem referendumiem mums pietiks enerģijas. I. Vaidere LA raksta, ka Latvija nav tikusi galā ar kara sekām un tas nenotiks tik ilgi, kamēr vainīgie netiks sodīti un cietušie negūs kompensācijas. Lai Baltijas valstu situāciju skaidrotu pasaulei, darīts esot daudz, tomēr par maz.
Tad jājautā, kāpēc tik maz tik lēni? Tas taču bija skaidri zināms, ka Krievija neliksies mierā. Vai tiešām tas nebija galvenais uzdevums ja ne pēc kara, tad deviņdesmitajos gados – nosēdināt visus kara vaininiekus uz sodīto soliņa?
Jā, mums vēl ilgi nāksies muļļāties pa šiem dubļiem. Kāds cer, ka laiks atrisinās visu. Atrisinās arī, taču tas nebūs tāds risinājums, kas nāktu par labu latviešu nācijai.

+13
-1
Atbildēt

0

juhans 23.08.2012. 17.26

Un tā joprojām paliek neatbildēts jautājums – kāpēc Vienotībai nepatika priekšlikums par to,lai precizētu jautājumus, uz kuriem referendumus nevar attiecināt/

+9
-2
Atbildēt

16

    runivs > juhans 23.08.2012. 17.39

    Ticiet man, tā nav izeja no situācijas, minētais ir visai primitīvs NA apvienības piedāvājums.
    Varētu noteikt negrozāmos pantus (Satversmes 1.4.p.), varētu arī papildināt 73.p., ka tautas nobalsošanai nevar nodot pilsonības jautājumus. Taču visus aizliegumus, kas skar valsts leģitimitāti un pēctecību, nevar uzskatīt Satversmē. Piemērm, neaizliegsim taču referenduma ceļā tautai grozīt 6.,8.vai 9.pantu (vēlēšanu sistēma). Taču PCTVL var izdomāt uzspiest referendumu, piemēram, ka vēlēšanās ir tiesības piedalīties arī nepilsoņiem.
    Tāpēc likumā jāparedz procesuālā kārtība, kas paredzētu, kāā veidā

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    runivs > juhans 23.08.2012. 17.41

    Piedodiet, ka nepabeidzu teikumu.
    Tātad likumā jāparedz procesuālā kārtība, kas paredzētu, kādā veidā novērst valsts pamatvērtības apdraudošus referendumus.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    juhans > juhans 23.08.2012. 17.55

    “Ticiet man, tā nav izeja no situācijas, minētais ir visai primitīvs NA apvienības piedāvājums.”

    Primitīvs (kā Jūs sakiet) risinājums arī ir risinājums, un kaut kāds risinājums VIENMĒR ir labāks nekā iztikt BEZ RISINĀJUMA.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > juhans 23.08.2012. 18.10

    >ilmac

    tātad atkārtosies visa izrāde- kā pirms 18. februāra?Ar visiem solījumiem stiprināt Satversmi un tādā garā? Lai nākamā dienā pēc referenduma atkal sāktos tērgavošana par saliedētību(it kā šovasar trūktu lietus) un nākšanu pretī “‘iedzīvotājiem”‘ un “Latvijas ļaudīm”?

    Un tā līdz Pastardienai?

    par to “aizsargāties spējīgo demokrātiju”:

    http://www.princeton.edu/~jmueller/CPT-CP-Origins-JWMueller.pdf

    varbūt var konkretizēt- kas tieši saeimā un valdībā ir pret to?

    Nosauksim tak mūsu dižākos veimāristus vārdā!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > juhans 23.08.2012. 19.13

    Primitīvs NA risinājums, ko atbalsta arī Levits?:) Ar ko labāks likums, kurš padara neiespējamu referendumu rīkošanu? Itālijā premjera krēslā spēja atgriesties Berluskoni, vai esat droši, ka to pēc pāris gadiem to nevarēs atkārtot labie latvieši tandēmā ar SC? Vai tik ne JL nebija tas, kurš “uzlaboja” referendumu likumu:)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > juhans 23.08.2012. 19.14

    … minētais ir visai primitīvs NA apvienības piedāvājums.
    ___________________-
    Atkaŗtošos(lai E.Levits man piedod):

    ,,,Ir iespējams arī papildināt Satversmes 73.panta noteikumus, kas nepieļauj tautas nobalsošanu par tur minētajiem jautājumiem. Patlaban šis pants nepieļauj tautas nobalsošanu, piemēram, par budžetu vai starptautiskiem līgumiem. Šo sarakstu varētu papildināt ar pamatprincipiem, kas nosaka mūsu valsts pamatus. Arī šos papildinājumus var izdarīt Saeima, tautas nobalsošana nav nepieciešama.

    Ir arī vēl citi varianti. Katrā ziņā, lai šo jautājumu virzītu uz priekšu, ir nepieciešama politiska griba to darīt…
    http://demokratiskiepatrioti.lv/bez-temas/intervija-ar-konstitucionalo-tiesibu-specialistu-es-tiesnesi-egilu-levitu/

    Rodas iespaids,
    ka saeimā gan ir viskaukas(un pat “juridiski apkalti…kghmm… lupatiņi”) tikai tās Levita piesauktās politiskās gribas- tās nu gan nav tai pārpilnībā.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > juhans 23.08.2012. 19.15

    sihronizējamies vai?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > juhans 23.08.2012. 19.20

    …risinājums VIENMĒR ir labāks nekā iztikt BEZ RISINĀJUMA.
    _________________ Bešā jau nepaliks.

    Čemberlena risinājums rezervē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > juhans 23.08.2012. 20.31

    >ilmac

    Vinotaļ ļoti respektēju Jūs un Jūsu ieguldījumu.Tas- lai nebūtu pārpratumu.

    Tomēr- izskatās,ka Jūs esat saeimā… jāsaka nevalodā-“outnumbered” vai..

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > juhans 23.08.2012. 20.32

    lama. Pievienojos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > juhans 23.08.2012. 21.50

    Lama! Kā Tu domā, vai saeimai ir 2/3 balsu, lai Tevis pieminētos likumu normas grozītu?
    Cik par to prasītu pērkamās ZZS dvēseles?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > juhans 23.08.2012. 21.57

    Bet. Manuprāt ZZS atbalstītu. Iet pret izmaiņām Satversmē ZZS nozīmētu beigas. Kas traucē koalīcijai ierosināt atklātu balsojumu, lai nenotiktu kārtējie pārsteigumi?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > juhans 23.08.2012. 22.11

    Ar to vien nepietiek. Zini, visadi var gadīties. Jātranslē televīzijā tā sēde. Kā latviski pareizi teikt – po zajavkam telezritelej? Uz skatītāju pieprasījumu?
    :))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > juhans 23.08.2012. 22.27

    Podarki v studjiju!:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    matissk > juhans 24.08.2012. 09.02

    o, šitas man patīk – valsts pamatvērtības. Zagli nesoda, jo viņš latvietis un bagāts, vai – tāpēc ka tas krievs, bet bagāts. Ļoti amizanti. Diez kā būtu pareizāk – vētra ūdensglāzē, vai viļnošanās pīļu dīķī?
    Izeja ir viena – vajag vairāk runāt par valsts pamatvērtībam, par to , kāpēc pastāv Latvijas valsts, kāpēc jārunā latviski, vajag disputēt un izdiskutēt. Tas, ka vvf’as brandža ir vareni, tas nu tākā būtu skaidrs, bet kāds pārējiem ar to sakars, – vot ko vajag noskaidrot, un tā, lai maz neliekas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > juhans 24.08.2012. 13.13

    ..noskaidrot, un tā, lai maz neliekas.
    _____________________
    ..aizej “‘pa lielam”. Un “lai maz neliekas’.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 23.08.2012. 16.35

Saeimas deputāti ir normāli nodirsušies visu viņiem atvēlēto laiku. Visticamāk, paraksti tomēr nebūs viltojums, tādēļ vismaz 0,5 mio jau esam pakāsuši (ja nenotiks brīnums un CVK neparādīs kaut nelielas domāšanas spējas, atrodot juridiski dzīvotspējīgu pamatojumu noraidīt parakstu tālāku vākšanu).

Atliek cerēt, ka visā sagaidāmajā tracī nonāksim pie vēl kādām vērtīgām atziņām, kas nākotnē palīdzēs tikt vaļā kremlinu zombijiem.

+19
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > AUTOEXEC.BAT 23.08.2012. 16.40

    Atliek cerēt, ka visā sagaidāmajā tracī nonāksim pie vēl kādām vērtīgām atziņām…
    __________________________
    Vai pie lāga puiša Ņiluškas valdībā?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Jukna > AUTOEXEC.BAT 23.08.2012. 16.54

    Kālab lai šis tiektos nokļūt valdībā? Vēl jau Rīgā pasēdēt ar par skādi nav.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

runivs 23.08.2012. 15.53

Tas jau bija sagaidāms. Likumprojekta grozījumi, kas noteiktu procesuālo kārtību šāda valsts leģitimitāti aizskaroša likumprojekta izvērtēšanai (kā to prasa Satversmes 78.p.), pateicoties ZZS un NVO aktivitātēm,)ir iestrēguši Saeimā. Līdz ar to trūkst arī regulējuma aģitācijas kontrolei. Tāpēc “demokrātija” sitīs augstu vilni – pamatnācija būs spiesta tāpat kā iepriekš mobilizēties, lai nepieļautu valsts pēctecību aizskaroša likuma pieņemšanu, reklāmas speciālistiem darbs būs nodrošināts, politiķi izmantos ikvienu iespēju izrādīties, jo pašvaldību vēlēšanas tuvojas. Vēlētāji savā starpā strīdēsies, arī žurnālisti un politologi varēs, kā mēdz teikt, sevi parādīt un uz citiem paskatīties. Savukārt valstij atkarībā no faktiskajiem apstākļiem šīm vajadzībām būs jāgarantē vismaz 2,5 miljoni latu.
Garlaicīgi nebūs…

+16
-3
Atbildēt

2

    ilmisimo > runivs 23.08.2012. 16.39

    >ilmac

    Tātad saeimā plosās un trako veimārdemokrātija? Pēc Veimāras nāk Minchene…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    runivs > runivs 23.08.2012. 17.28

    Jā, mūsu Satversmē, līdzīgi kā 1919.gada Veimāras konstitūcijā, bija dotas šādas tiesības vēlētājiem.Vācijas konstitucionālo tiesību doktrīnā varam daudz lasīt par to, kāpēc Vācija tik rezervēti šodien izturas pret t.s. tiešo demokrātiju. Viņi analizē “aizsargāties spējīgo demokrātiju”, kad demokrātiskā valstī attiecīgām valsts iestādēm ir jābūt tiesībām aizsargāties pret demokrātiju graujošām tendencēm. Pašlaik Vācijā, tāpat kā daudzās ES valstīs, nav šāda veida referendumu.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 23.08.2012. 15.50

-0.5 milj. valsts budžetā
Ja koalīcija Rīgā liks pretim spēcīgu mēra kandidātu, tad -2 milj.
Rezultāts: -2 milj. valsts budžetā un puse sabiedrības apmainīsies viens ar otru “okupants” un “fašist”… zemē nomests laiks, nauda un sapratne!

+9
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam