Āboltiņa Sudrabai pārmet “reālu darbu” trūkumu

122

Komentāri (122)

Egitazz 20.07.2012. 10.29

Skaidrs ir viens-tuvojoties pašvaldību vēlēšanām, mēs vēl tik daudz interesanta dzirdēsim un lasīsim!

+3
0
Atbildēt

0

inesite15 20.07.2012. 07.40

salamandrs Nu, nepārliecina Āboltiņa … kaut kur par 80-90 % nepārliecina – tas tā – IZCILI SAUDZīGI izsakoties .

Kaut tas, ka par ko Sudraba ” nava neko …” …
AUGSTAKĀS PADUMES, KOMISARU PADUMES, MINISTRIJU un visvisādu tūkstošiem lietu bīdītāju VIETĀ … ” sakārtojusi,uzcēlusi, ieviesusi utml. ”

Primitīva jau bez gala tml. demagoģija, bet na kazhdij tavar ir savs pakupatelj, un konkretā tirgotāja sev pircēju loku uztaustījusi

+1
0
Atbildēt

0

Zane Degro 19.07.2012. 21.42

Solvita pieklājīgi un smalki iznesa cauri Ingūnu.

+5
-5
Atbildēt

1

Signija Aizpuriete 19.07.2012. 16.35

——-
Vai ”Dienvidu tilta” lietu Vienotība vēlas izbeigt, lai tas nebojā uzpūsto burbuli-mītu par ‘veiksmes stāstu’ ?

Redz, zaķīša fokusi jau momentā rada svārstības reitingos:

‘ Jūnijā saskaņā ar “Latvijas faktu” aptauju “Vienotības” reitings bija pieaudzis un to Saeimā vēlētos redzēt 18,5% pilsoņu. Savukārt SKDS aptauja, kas publiskota pāris nedēļas vēlāk, uzrādīja “Vienotības” popularitātes kritumu no 17,2% uz 14,4%. Vai to varētu būt ietekmējusi viena no partijas redzamākajiem pārstāvjiem – Dzintara Zaķa automašīnas iegāde caur savu firmu un ar to saistītā, paša deputāta vārdiem, “morāli ētiskās dabas problēma”, proti, izvairīšanās no pievienotās vērtības nodokļa nomaksas par privātām vajadzībām domāto auto? Pagaidām atturīgs vērtējumā ir “Latvijas Faktu” direktors, sociologs Aigars Freimanis. Viņš gan atzīst, ka “Vienotības” reakcija uz Zaķa lietu bija nedroša, un viņš to skaidro ar partijas vēlmi sargāt vienu no tās līderiem. Ja Zaķis pats grib ilgtermiņā palikt politikā, viņam labākais risinājums būtu atkāpties no frakcijas vadītāja amata un pabūt ēnā, uzskata sociologs.’

http://www.latvijasradio.lv/zinas/raksts.php?id=45076&gr=53

+5
-2
Atbildēt

3

    andris902 > Signija Aizpuriete 19.07.2012. 20.58

    ….edge….pārstrādājies esi?…esi sācis haltūrēt….

    – pētījumam pievienota piezīme: “Jāņem vērā, ka aptaujās noteiktie partiju reitingi attiecas uz visiem balsstiesīgajiem respondentiem, nevis tikai uz tiem, kas ir gatavi piedalīties vēlēšanās.”

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Signija Aizpuriete 20.07.2012. 09.47

    Igaunijas ministrs sadusmo Maskavu
    ==
    nu, sadusmoja tas ir skaļi teiks, drizāk tā ir vēlme uzskatīt, ka sadusmoja.
    bet paši igauni kārtējo reizi paši apliecināja, ka leģionāri gājuši uz leģionu brīvprātīgi, neskatoties uz to, ka uz 1943.gadu bija skaidrs, ka nekādu brīvību vācieši nesola, kā arī bija jau zināma vāciešu attieksme pret ebrejiem, bija zināms jau arī par SS vienībām un lēģeriem. Tā kā igauni paši saka, ka Nirnbergas tiesas spieduma atruna, kurā teikts, ka nav vainīgi piespiedu kārtā iesauktie, uz viņiem neattiecas.

    “Brīvības cīnītāju piemērs arī tagadējai paaudzei pierāda, ka Igaunija ir spējīga pasargāt sevi un savus sabiedrotos” šeit ministrs vēlreiz apliecina, ka leģionāri uzskatīja Vāciju par sabiedroto.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Signija Aizpuriete 20.07.2012. 10.26

    destra
    да кто ж сомневался, что для тебя поражение Гитлера величайшая трагедия. Был бы сейчас управляющим гетто где-нибудь в очень восточной Германии, как сыр в масле катался бы за верную службу

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Alise Bērziņa 19.07.2012. 14.56

Socioloģiskie pētījumi liecina,ka ZZS balsotāju loks un vēl jo vairāk Lembergu atbalstošais pulks ir nešaubīgi Sudrabas fani(ailē-ja ne par L.,tad kuru otru gribētu par premjeru utml.)Otrkārt,cien.auditore taču daudzkārt apliecinājusi atbalstu tiem pašiem saimnieciskiem principiem,ko Ventspils mērs-“visu jāvērš un rezultātu”utt.,ja atmiņa neviļ,simpātijas pat publiski apliecinātas.Tre
škārt viņiem sakrīt nacionālās lietas-nedalīsim cilvēkus pēc tautības,ceturtkārt,ja ZZS nedabū Sudrabu par lokomotīvi un premjera kandidāti,tad ar viņiem ir cauri,jo cik ilgi uzstādīs smagi apsūdzēto par falšu premjerministra kandidātu.Tur ir vēl 5 un 6 kārt aspekti,bet lai Sudraba iekristu SC nagos,tad viņai jābūt pavisam aitasgalvai-tik traki man neliekas.Nu iet cilvēks pie krievu sūtņa uz pieņemšanām,nu apmeklē aizdomīgus pasākumus – ko gan nedarīs sieviete Balzaka sievietes gados,lai meklētu jaunu iepazīšanos,nedzīvos tak kā mūķene 4 sienās,atsauksies,kad aicina.

+10
-3
Atbildēt

3

    astra_ozo > Alise Bērziņa 19.07.2012. 16.20

    ko gan nedarīs sieviete Balzaka sievietes gados,lai meklētu jaunu iepazīšanos
    ———-
    Vai tad ir tik traki, ka nevienam latvietim viņa (kā sievete) nepatīk?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Alise Bērziņa 19.07.2012. 16.22

    ——-
    Āboltiņa Sudrabai pārmet “reālu darbu” trūkumu.
    ==============================================================================
    Pirms laisties fantāzijās par nākotni, vajag ar vakardienu šodien tikt galā – ‘iekritīs’ un/vai piekritīs ģenerālprokurors? Mūsu priekšā tak’ klasisks ”valsts nozagšanas” piemērs, no kuru pašlaik visiem spēkiem cenšas izbēgt sava ‘veiksmes stāsta’ īstenotāji. Kas un kā sadalīja 27 miljonus – ‘tauta’ vēlas uzzināt veiksminieku vārdus:

    ‘ Valsts kontrole plāno tuvākajā laikā sagatavot iesniegumu ģenerālprokuroram, lūdzot izvērtēt lēmumu par krimināllietas izbeigšanu Dienvidu tilta lietā. ‘

    http://www.diena.lv/latvija/...

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > Alise Bērziņa 19.07.2012. 19.00

    ko gan nedarīs sieviete Balzaka sievietes gados,lai meklētu jaunu iepazīšanos,nedzīvos tak kā mūķene 4 sienās,atsauksies,kad aicina.
    ____________________

    Augstākminētie argumenti ir apsvēršanas vērti, bet par šo citātu gandrīz apvēmos. Ja Sudraba būtu vīrietis, tad viņam arī tiktu piešūta gultas partnera meklēšana? Kādi mēs vēl tomēr esam austrumnieki.:(

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Alise Bērziņa 19.07.2012. 14.22

Incanti,ka cienījamie komentētāji rezonē daudz un dažādus par un pret variantus sakarā ar Valsts kontrolieri,bet nelūko pēc acīmredzamākā,proti,ka par 95% sagaidāms,ka Sudrabas kundze kritīs Lembergam kabatā un stiprinās(vilks)ZZS rindas.

+6
-3
Atbildēt

4

ilmisimo 19.07.2012. 13.40

…..diez kādā apjuomā mākuoņu dejas ar Sudraba un citādām maliņām ietekmē cilvēciski sapruotamas bailes?:

,,,,,,,,,,Neilgi pirms slepkavības – 2001. gada maijā – J. Laukroze nolasīja spriedumu trim Krievijas nacionālboļševikiem, kuri bija apsūdzēti terorismā. Uzkāpuši Pēterbaznīcas tornī un izkāruši savu pēc nacistu simbolikas parauga veidoto karogu, radikāļi piedraudēja izmantot līdzi paņemtās granātas (par laimi, tās izrādījās viltotas). Diviem apsūdzētajiem tika piespriests 15 gadu cietumsods, trešajam līdzdalībniekam – brīvības atņemšana uz pieciem gadiem.

Sprieduma nolasīšanas brīdī klāt bija arī vietējie nacionālboļševiki un V. Lindermans solīja, ka nu “Latvijā līs asins jūra!”.

Var jau teikt, ka tā ir tikai sakritība, bet pēdējos gados Latvijas tiesas ir vairījušās no bargiem spriedumiem personām, kas apdraud Latvijas neatkarību un drošību. Spilgtākais piemērs ir tieši V. Lindermans, kurš attaisnots par aicinājumu veikt valsts apvērsumu un nelikumīgu sprāgstvielu glabāšanu. Turklāt tiesa pat lēmusi, ka par nepamatotu apsūdzību viņam pienākas kompensācija. Lindermana triumfs iedrošinājis pārtraukt agrāko slapstīšanos un pārnest politisko darbību jaunā līmenī, kam valstiskā līmenī nekādi šķēršļi nav likti. Nupat Uzņēmumu reģistrs piekritis reģistrēta viņa partiju “Par dzimto valodu”.

Starp citu, arī J. Laukrozes notiesātie nacionālboļševiki piespriesto sodu neizcieta – pēc laika viņi tika izdoti Krievijai un tur atbrīvoti.
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=355554:kauna-traips&catid=93:la-komentri&Itemid=440

+10
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 19.07.2012. 12.55

Es arī domāju, ka tas ir aicinājums “pieklājības pēc”, pēc principa “Наше дело предложить, ваше – отказаться” :))
Un esmu pārliecināta, ka tai klukstei Sudrabai, kas pie katra vanckara klukst itkā īstu olu izdējusi, jau sen ir aizrunāta vieta citā partijā, kuras interesēm tā kalpo nepagurusi jau sen un chakli.

+24
-3
Atbildēt

6

    Egitazz > ievuliitis 19.07.2012. 13.07

    nu tad jāsaka, ka ļoti dīvaina būtu loģika- mēs jūs aicinām cerībā, ka jūs atteiksiet.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 19.07.2012. 13.20

    …nepagurusi jau sen un chakli
    ______________________
    Urbanovica Mākuonis ar Sudraba maliņu?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > ievuliitis 19.07.2012. 13.25

    Vai nu “aizrunāta vieta” SC, vai nu šī veidos ZRP 2.0, mēģinot vēlreiz izspēlēt “antioligarhu (“antineefektīvās valsts pārvaldes”) karti” SC interesēs.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ievuliitis 19.07.2012. 13.30

    ——
    Iespējams, izvēli noteikts ģenerālprokurora rīcība:

    ‘ ‘ Valsts kontrole plāno tuvākajā laikā sagatavot iesniegumu ģenerālprokuroram, lūdzot izvērtēt lēmumu par krimināllietas izbeigšanu Dienvidu tilta lietā. ‘

    http://www.diena.lv/latvija/...

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 19.07.2012. 13.48

    vai nu šī veidos ZRP 2.0,..
    _____________________
    Melhiora , Alpaka un Jaunsudraba galda piederumu partija?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > ievuliitis 19.07.2012. 13.52

    Melhiora , Alpaka un Jaunsudraba galda piederumu partija?

    “Melhiora , Alpaka un Dzīvsudraba galda piederumu partija”

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

janazakovica 19.07.2012. 12.42

smalks aboltinas gajiens ar telosanu ka aicinas sudrabu vienotibaa..aicina pie gaisiem spekiem ja esi gaiss..izradass esi tums jo aizgaji pie tumsiem spekiem -SC..tadaa veidaa atnems sudrabai visu latvisko eletorata- auditoriju kurai vina 10 gadus puta piliites..izsmeeres pa sienu un iemetis vinu sarkano noziedznieku kameraa pie SC…vel pastav variants ka sudraba iesezas kleepii zatleram..tad nogrims podaa abi ar zatleru..

+12
-3
Atbildēt

0

disassociative 19.07.2012. 12.19

Jebkura partija, ja vien tas būs izdevīgi, acis nepamirkšķinot sametīs kopā kauliņus ne tikai ar SC, bet arī pašu nelabo. Līdz ar to apgalvojumi, ka Sudraba tā un Sudraba šitā ir jāuzskata par priekšvēlēšanu kampaņas ļoti agri aizsākumu. Ja Sudraba patiešām ienāks politikā, būs interesanti.

+5
-11
Atbildēt

26

    dro > disassociative 19.07.2012. 12.22

    Jā, jā visi cūkas tikai alias eņģelis :)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > disassociative 19.07.2012. 12.32

    ——–
    Kas ir kas – jeb, kurā partijā lielākās cūkas un baltākie enģeļi, to jau vēlētājs pats izšķirs (pēc masīvas propagandas kampaņas). Baudiet demokrātiju, pilsonīši, baudiet – un slavējiet tās aizstāvjus kā bēdīgi slavenā žurnāliste Jūlija Latiņa, kas savā rakstā ‘Uzvarētos nesoda/Побежденных не судят’ slavē Pinočetu un viņa huntas laikā paveikto.
    Kur ir Jūlijas fans Kauliņa kungs palicis – ko vairs netulko rakstiņus?

    ‘ Побежденных не судят ‘

    http://www.ej.ru/?a=note&id=11915

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 19.07.2012. 12.33

    Ja Sudraba patiešām ienāks politikā, būs interesanti.
    _____________
    Būs.

    Tikai – vispirms Sudrabai jāaiziet. No politikas.

    Tad varēs atgriezties- lai strādātu.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 19.07.2012. 12.47

    Parādiet man vienu partiju Latvijā, kas sava izdevīguma dēļ nemetīs kauliņus kopā da ar jebko. Pagaidām tādu nezinu.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 19.07.2012. 13.26

    “Parādiet man vienu partiju Latvijā, kas sava izdevīguma dēļ nemetīs kauliņus kopā da ar jebko. Pagaidām tādu nezinu.”

    Viena tāda partija mums ir, kas vismaz ar SC “kauliņus kopā” mest netaisās.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 19.07.2012. 13.34

    alias Jebkura partija, ja vien tas būs izdevīgi, ….
    ____________________
    Tu saki?

    laikam esi dikti gudrs- kā Aivars?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 19.07.2012. 13.39

    Kura tad? NA? Pēc apvienošanās TB/LNNK?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 19.07.2012. 13.45

    Jā gan. Tieši tāpēc jau V nesteidz uzsākt ar viņiem sarunas par koalīciju RD.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 19.07.2012. 13.54

    Поживём, увидим.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 19.07.2012. 14.25

    nulle

    ???? Kādus “kopīgus papīrus”?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 19.07.2012. 16.36

    Ak tad par Štokenbergu… Es šajā sakarībā allaž zīlēju, ko Štoks bija “izēdis” tiem dažiem SC deputātiem, kuri toreiz pievienojās NA, taču nevar teikt, ka tā bija SC kopējā nostāja, jo vairākums SC frakcijas šo NA priekšlikumu tomēr neatbalstija.
    Katrā ziņā jābūt ļoti vētrainai fantāzijai, lai no vienas kopīgas iniciatīvas izdarītu secinājumu par NA gatavību iet koalīcijā ar SC.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > disassociative 19.07.2012. 19.21

    Edge, LKP CK plenumā Rubiks arī bļāva: “A u nas v Adaži tanki stojat!” …
    Tad nu nelecies pret Latiņinu parāk centīgi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 19.07.2012. 19.56

    alias Поживём, увидим.
    ++++++++++++++=

    sajuka no kuras adresītes(kličkas) raksti?

    ai,ai…. tā mēs komunismu neuzcelsim…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 19.07.2012. 23.11

    sajuka no kuras adresītes(kličkas) raksti?

    Es vienmēr rakstu no vienas adreses – savējās un ar vienu niku. Speciāli uzrakstīju krieviski.Ne mirkli negrasos noliegt to, ko rakstu komentāros atkal un atkal – cilvēks vispirms ir cilvēks un tikai pēc tam kaut kur ir viņa tautība, valoda, politiskā pārliecība u.t.t. Un ne mirkli negrasos noliegt, ka man ir daudz draugu paziņu arī cittautiešu vidū. Arī krievi. Pie tam lieliski cilvēki. Pie tam man, par laimi, nav nekā kopīga ne ar vienu politisko partiju. Un uz šīm zirnekļu cīņām burkā skatos kā uz izklaidējošu izrādi.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 20.07.2012. 08.16

    alias
    Aha… un papildus visam alias ir balsojis par NA… Jā, jā, ticu…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 20.07.2012. 08.26

    Bet es nemaz neprasu, lai Jūs man ticat. man nav jāpierāda, ka neesmu kamielis, neesmu politiķis.
    Pagājušajās vēlēšanās NA manā uztverē bija mazākais ļaunums. Par mazāko ļaunumu arī balsoju. Lai gan brāļošanās ar TB/LNNK manuprāt liecina tikai par to pašu, kas te vairākkārt apspriests – varas dēļ politiķi gatavi māti pārdot, ne tikai ideoloģiju.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 20.07.2012. 08.50

    “Brāļošanās” ar to, kas atlicis no TB-LNNK, var nozīmēt daudz ko, bet ne jau nu “ideoloģijas pārdošanu”.

    “Ne mirkli negrasos noliegt to, ko rakstu komentāros atkal un atkal – cilvēks vispirms ir cilvēks un tikai pēc tam kaut kur ir viņa tautība, valoda, politiskā pārliecība u.t.t.”

    Un šī ir tipiska SC un SC elektorāta retorika. Krievi grib, lai pārējie viņos saskata “vispirms cilvēkus”, kamēr paši gan sevi pirmām kārtām uzskata par krieviem, kuriem visā pasaulē pienākas “īpašas tiesības” tikai tāpēc, ka viņi ir krievi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 20.07.2012. 09.10

    “Un šī ir tipiska SC un SC elektorāta retorika.”

    Šī ir normāla cilvēka normāla uztvere. Cilvēks vispirms ir Cilvēks. Viss pārējais ir pēc tam.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 20.07.2012. 09.34

    Tas ir bullshits, nevis “normāla uztvere”. Tāds abstrakts un izolēts “cilvēks” pasaulē nepastāv vispār – jebkurš ir tādas vai citādas cilvēku kopienas (ģimenes, nācijas, vienas vai otras reliģijas piekritēju utml.) loceklis.
    Apgalvojums “vispirms ir cilvēks” nav nekas cits, kā manipulātoru un politisko spekulantu ierocis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 20.07.2012. 09.56

    Nu ka bullšits, ta bullšits. Vai man tāpēc tagad mainīt savu dzīves uztveri, ja kādam tā liekas? Nevienam neprasīšu līmēt sev uz pieres tautību, pilsonību un politisko pārliecību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 20.07.2012. 10.09

    Nu ja… Tātad alias arī konkurējošās firmas pārstāvjus vispirms uztvers kā Homo sapiens un tikai pēc tam kā konkurentus biznesā un attiecīgi rīkosies, daloties ar komercnoslēpumiem, norīkojot tur strādāt savus labākos darbiniekus utml. Vai arī uzskats, ka “vispirms cilvēks” aprobežojas tikai ar tautību, pilsonību un politisko pārliecību?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 20.07.2012. 14.01

    Klaja demagoģija un nekas vairāk.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > disassociative 20.07.2012. 14.25

    Nu kā tad ir? Atdosiet par velti sava ofisa daļu konkurentiem aiz “cilvēcīguma” apsvērumiem? Ja pa kluso apmetīšos jūsu mājā, arī nedzīsiet ārā aiz “cilvēcīguma apsvērumiem”? Tiešām ne? Neticu.
    Tad kāpēc jūsuprāt latviešu tautai jādalās ar SAVU teritoriju un jāierobežo SAVAS tiesības par labu okupantiem un nelegāliem kolonistiem kāda abstrakta “cilvēcīguma” dēļ? Tieši jūs esat gan demagogs, gan liekulis, gan kolaboracionists.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 20.07.2012. 14.36

    “Tad kāpēc jūsuprāt latviešu tautai jādalās ar SAVU teritoriju un jāierobežo SAVAS tiesības par labu okupantiem un nelegāliem kolonistiem kāda abstrakta “cilvēcīguma” dēļ?”

    Kāpēc Lielbritānijas, Īrijas, Francijas u.t.t. iedzīvotājiem jāpiecieš pie sevis latvieši? Lai sūta laukā visus, kas tur mēģina iedzīvoties? Kāpēc ar šādu loģiku vispār jebkurai tautai savā valstī jāpiecieš kaut vienu iebraucēju?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > disassociative 20.07.2012. 22.27

    Šķiet, ka latvieši ne Lielbritānijā, ne Īrijā, ne arī minētajā Francijā nerīko referendumus par latviešu valodu kā oficiālo. Un arī nesvin attiecīgo valstu okupāciju gadadienas, lai gan arī paši tās nav okupējuši…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 24.07.2012. 18.20

    Es vienmēr rakstu no vienas adreses – savējās un ar vienu niku. Speciāli uzrakstīju krieviski….
    ____________
    ņi ripaisja, kozļik….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Egitazz 19.07.2012. 11.59

vispār Āboltiņai vai piekrist par tiem Sudrabas mēģinājumiem sēdēt uz 2 krēsliem – kā valsts ierēdnis izskata arī uz politikas pusi vērstos apgalvojumus, bet pats svārstās, iet vai neiet politikā.

Bet no otrā gala, izskatīt iespēju aicināt Sudrabu uz V un tai pat laikā pārmest sadarbību ar SC – dīvaina situācija sanāk – “viņa nav īsti laba, bet aicināt varam”.

+3
-2
Atbildēt

1

dro 19.07.2012. 11.59

zirnekliene Šeloba. Cik sen bija tas laiks, ka pati Āboltiņa mēģināja uzsākt “intīmās attiecības” ar SC?
__________________________
Repšes JL varēja saglabāt varu, veidojot koalīciju ar Jurkāna Saskaņu, bet JL atteicās. Pēc 11. saeimas vēlēšanām koalīcija ar SC neizveidojās tikai tādēl, ka tas nozīmētu V jaunākā brāļa statusu. Evolūcija? Manuprāt neapšaubāma degradācija…

+11
-4
Atbildēt

4

    Egitazz > dro 19.07.2012. 12.01

    Pēc 11. saeimas vēlēšanām koalīcija ar SC neizveidojās tikai tādēl, ka tas nozīmētu V jaunākā brāļa statusu.
    =====
    pat izjūtu prieku, ka mans viedoklis nav vienīgais par SC neņemšanas koalīcijā iemesliem.

    arī par degradāciju piekrītu. var pārveidot Černomirdina izteicienu “lai kādu partiju neveidotu, sanāk kompartija” un “lai kādu partiju neveidotu, sanāk Tautas partija”

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 12.08

    kolpants..pat izjūtu prieku, ka mans viedoklis nav vienīgais par SC neņemšanas koalīcijā iemesliem.
    _________________________
    Nevar noliegt acīmredzamo, kaut arī vienam otram neticamo:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 19.07.2012. 13.22

    “Repšes JL varēja saglabāt varu, veidojot koalīciju ar Jurkāna Saskaņu, bet JL atteicās.”

    Māc šaubas, vai būdams politikā šobrīd, atteiktu…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 13.29

    zirnekliene Šeloba. Māc šaubas, vai būdams politikā šobrīd, atteiktu…
    _____________________
    Tas JL ir aizgājis uz neatgriešanos, lai gan ne visi JL biedri ir sašmucējušies un aizmirsuši nacionālo ideoloģiju.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 19.07.2012. 11.50

Āboltiņa … norādīja, ka “Sudrabai ir tuvas attiecības” ar opozīcijā esošā “Saskaņas centra” atbalstītājiem – “politiķiem un politiķiem tuvu stāvošajiem cilvēkiem, kas SC atbalsta finansiāli”.
———————————————————————–

Pikanta nianse . Kādam ir sīkāka informācija ?

+14
-4
Atbildēt

5

    dro > AUTOEXEC.BAT 19.07.2012. 12.01

    ARTs . Vai tad nepietiek ar Novaja volna, kuru Sudraba apmeklē kopā ar Krievijas “načaļņik sčetnoi palati”?

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > AUTOEXEC.BAT 19.07.2012. 14.08

    “Sudraba apmeklē kopā ar Krievijas “načaļņik sčetnoi palati” – neaizmirsīsim arī to, ka šis načaļņik ir bijušais GRU priekšnieks.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > AUTOEXEC.BAT 19.07.2012. 16.09

    Vai tad nepietiek ar Novaja volna, kuru Sudraba apmeklē kopā ar Krievijas “načaļņik sčetnoi palati un uz kuru viņu aicināja Krievijas vēstnieks.

    kaut gan jā, katra īsta latvieša pienākums uzreiz noraidīt jebkuru uzaicinājumu, kas no Krievijas puses.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 19.07.2012. 18.13

    kolpants … kaut gan jā, katra īsta latvieša pienākums uzreiz noraidīt jebkuru uzaicinājumu, kas no Krievijas puses
    ———————————————————————–

    Protams. Kā reiz teica blogeris Alehins – “Tas ir personiskās higiēnas jautājums … “

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > AUTOEXEC.BAT 20.07.2012. 10.53

    Manuprāt, svarīgāks ir fakts, ka Sudrabas draugs bija ne tikai GRU, bet arī visas čekas priekšnieks (1995. gadā). Rodas loks:
    Sudraba – čekas priekšnieks Stepašins – čekas priekšnieks Putins, viņš pats arī “Eģinaja Rossija” priekšnieks – SC, “Eģinaja Rossija” oficiālais partneris – Sudraba.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gliters 19.07.2012. 11.42

Cik sen bija tas laiks, ka pati Āboltiņa mēģināja uzsākt “intīmās attiecības” ar SC? Par Sudrabu jau viņai taisnība, bet nu pati ar tāda divkose un liekule, kādas vēl jāpameklē.

+15
-3
Atbildēt

0

dro 19.07.2012. 11.40

andza…vai pareizie IRši par šo iecelšanu “šūmēsies” tikpat skaļi, kā par Parādnieka mātes amatu.
____________________________
Kas kait Rozenvaldam? Cilvēks pareizi sapratis uzstādījumu – latvieša galvenais uzdevums radīt komfortu ieceļotājiem:)

+12
-5
Atbildēt

0

astra_ozo 19.07.2012. 11.25

DIENA raksta, ka Sprūdža padomnieks sabiedrisko attiecību jautājumos būs Kristians Rozenvalds
Tas pats, kura raksti DELFos rada iespaidu, ka viņš strādā par SC propagandistu. Starp citu – vai viņam vispār ir kāda izglītība un vai pareizie IRši par šo iecelšanu “šūmēsies” tikpat skaļi, kā par Parādnieka mātes amatu.

+16
-3
Atbildēt

9

    gliters > astra_ozo 19.07.2012. 11.40

    Kāds ministrs tāds arī padomnieks – gan viens, gan otrs bez augstākās izglītības. Gluži kā Šlesers un šofera dēls… RP “rullē”…

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 19.07.2012. 11.42

    zirnekliene Šeloba. Tiešām Rozenvaldam nav augstākā?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > astra_ozo 19.07.2012. 11.44

    Vakar delfos redzēju komentu ar iekopēto Rozenvalda CV – tiešām, nekādas augstskolas absolvēšana tur nebija pieminēta.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > astra_ozo 19.07.2012. 11.49

    šeloba … Nav augstākās ? … vāks …

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 19.07.2012. 12.01

    Cik zinu, tad nav. Viš jaunībā kaut kur esot pamācījies, bet nav spējis pabeigt. Ja nu vienīgi tagad ieguvis kaut kādu sociālās vai kristīgās “augstskolas” diplomu… :)))))

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 19.07.2012. 12.20

    ARTs. Nav augstākās ? … vāks …
    __________________
    Kāpēc? Kaganovičam nebija pat pamatskola. Ja Staļins varēja ntos gadus vadīt PSRS supervalsti, vai tad Rozenvalds nespēs Sprūdžam atkārtot Maskavas vēlmes?:)

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    janazakovica > astra_ozo 19.07.2012. 14.27

    rozenvalds 100% ir slesera cilveks kam pieder partija tam ari preses sekretari

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 19.07.2012. 16.13

    Rozenvalds ir strādājis kopā ar bēdīgi slaveno Daini Liepiņu, ko visi pazīst kā Šlesera uzticamības personu.
    Vai tas nebija viņš, kas kādos 10 uzņēmumos pildīja kristīgā boksera norādījumus? :)
    Un tagad šitāds pārstāvēs kristālskaidro ZRP? :)))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > astra_ozo 19.07.2012. 16.40

    Bet RP “sarnanās līnijas” tak attiecas tikai uz Lembergu… Ar Šleseru Zatlers JV laikā pie viena galdiņa dzīroja.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

oktaavs 19.07.2012. 11.25

angry
SC ņems. Ne tikai ņems, bet sen jau ir paņēmuši :)

+21
-3
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 19.07.2012. 11.14

ta kundze jau cik gadus ar lielu prieku mestos gan politikā, gan par prezidenti. tikai neviena partija nav tik traka, lai viņu ņemtu.

+17
-5
Atbildēt

0

oktaavs 19.07.2012. 11.12

Teicu taču, ka Ingūnīņa stāv pieķemmēta un ieziepēta premjera amatam, kad Dombrovski nometīs :)

+14
-3
Atbildēt

0

kruskops 19.07.2012. 11.12

Vispār jau loģiski, ja tā padomā. Sudraba nav izteikusi ierosinājumu – nezagt. Tikai tarkšķ visu laiku apkārt bezjēgā un krīt uz nerviem valdībai par izšeptētajiem miljoniem.

+13
-6
Atbildēt

0

Gingis 19.07.2012. 10.57

Manuprāt, pēdējā laikā katrs Āboltiņas monologs ir solis politiķu izgāztuves virzienā. Ir nepatīkami klausīties viņas iedomīgajā spriedelēšanā. Muižniece Nr2. Diemžēl…

+13
-10
Atbildēt

4

    dro > Gingis 19.07.2012. 10.59

    Uldis Muldis. Un kā ar Sudrabu, Uldi?:)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Gingis 19.07.2012. 12.56

    Es piekrītu att. par Āboltiņu.
    Tā ir demagoģija, Sudraba, saprotams, nodarbojas arī ar PR, bet, Sudrabas funkcijās ietilpst atklāt pārkāpumus un nosūtīt, ja nepieciešams, materiālus uz prokuratūru, citu neko Sudraba izdarīt nevar.
    Un tālāk, parasti, neseko nekas, jo pat ģenerālprokurors teica – pēc Latvijas likumiem nevienu amatpersonu par nelietderīgiem vai pat nelikumīgiem tēriņiem sodīt nav iespējams.
    Un likumdošana ir taisni Āboltiņas kompetence.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Gingis 19.07.2012. 14.05

    “Sudrabas funkcijās ietilpst atklāt pārkāpumus un nosūtīt, ja nepieciešams, materiālus uz prokuratūru, citu neko Sudraba izdarīt nevar.” – Viņa var komentēt tikai to, kas ir VK kompetencē, arī VK pārbaudēs iegūtos rezultātus, bet, pilnīgi noteikti, viņas pienākumos neietilpst komentēt visu, kas notiek valstī, visu, kas notiek politikā utt, ar ko viņa visu laiku nodarbojas.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Gingis 19.07.2012. 15.14

    Un par ko tad iet runa?
    Sudraba varētu daudz ko nedarīt, mazāk uzstāties ar dažādiem politiskiem paziņojumiem, utt., bet, cīņā ar valsts iestādēs valdošo izšķērdību, pie esošas likumdošanas, viņa neko vairāk izdarīt nevar, un Āboliņa to pati labi saprot.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

dro 19.07.2012. 10.51

Liekas drīz Vienotība būs kļuvusi par tādu partiju, kurā atrastos vieta ne tikai Sudrabai un Zatleram, bet arī Šleseram, Šķēlem un citiem. Ziņas par viņu nāvi laikam būs nedaudz pārpīlētas, lai gan vieglāk iespaidojamie esot piedalījušies bēru ceremonijā…Mums viss ir pa vienam – viens oligarhs Lembergs, viens čekists Bojārs, viens komunists Rubiks, viena īsta partija Vienotība:)
Sudraba Vienotībā – jauns gāganu karu sākums – vienā stropā 2 bišu mātes:)

+20
-17
Atbildēt

26

    Uldis Babris > dro 19.07.2012. 10.59

    Gaidis un Imants arī tur lieliski iederētos :)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 11.14

    Nesen portālā kasjauns.lv bija lasāms par to kā kādreizējais Tautas partijas līderis Kārlis L eiškalns, miljonārs Raimonds Gerkens, viņa palīgs Elmārs Trušelis un uzņēmējs Māris Mednis nodevušies makšķerēšanai Storumana ezerā Zviedrijā. Tiesa, daudz dziļāku dimensiju šim šķietami necilajam notikumam piešķir tas fakts, ka vecās politiskās gvardes kompānijai bija piebiedrojies arī viens no redzamākajiem tiesiskuma koalīcijas cilvēkiem, partijas Vienotība frakcijas vadītājs Dzintars Zaķis.
    Publikācija vēstīja, ka miljonārs R. Gerkens jau ilgus gadus draugu kompānijā mēdz nodoties makšķerēšanas vaļaspriekam. Parasti kopā ar uzņēmēju zivju medības bauda gan K. Leiškalns, gan arī arī sociologu Aigaru Freimani, taču šoreiz, neatliekamu darbu dēļ, viņš neesot varējis uzturēt tradīciju un viņa vietā uz Zviedriju devās Dz. Zaķis.http://nra.lv/latvija/politika/75992-makskeresana-vieno-ideologiskos-pretiniekus.htm

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 19.07.2012. 11.16

    viens oligarhs Lembergs, viens čekists Bojārs, viena īsta partija Vienotība
    ————
    piemirsi vienīgo komunistu Rubiku :)
    Pat ne Ždanoka un citi Interfrontes vadoņi nav sēdējuši. Nemaz nerunājot par visiem augsta ranga komunistiem.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 11.20

    andža. Paldies par aizrādījumu – papildināju:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > dro 19.07.2012. 12.34

    gribētos jau nu gan Tev Ino, lai V kļūtu par tādu pašu korupcijas perēkli kā Jūsu NA biznesa projekts, man Tevi jāapbēdina, šādu scenāriju apgrūtina V iekšējā struktūra un lēmumu pieņemšanas mehānismi.

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 19.07.2012. 12.44

    Būtu labi, ja NA elektorāts tikpat dedzīgi apspriestu dažu NA biedru, pie rociņas pieķertu pērkamu blēžu – Lemberga bandinieka Bērziņa, PLL Muižnieces izpalīga Rasnača, utt. sakarus un rīcību.
    To V jau pietiekami kritizē pats V elektorāts, NA elektorāts gan bieži vien ir absolūti nekritisks pret to savu partiju un gatavs ēst visus makaronus, ko tam karina uz ausīm, nekādus secinājumus no TB likteņa, acīmredzot, izdarījis nav.
    Katrā ziņā, lai kāda būtu tā V, līdz NA līmenim, arī intelektuālajam, tā diezin vai būs spējīga nolaisties, pat gribēdama.

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 12.48

    dzeris49. VĒLREIZ! Kādēļ neatbildēji uz betijacelmale: dzeri, nulle, vai varat man paskaidrot divos vārdos – kāpēc Zatleram ir un bija “sarkanās līnijas” pret ZZS un “sarkanais (laipni lūdzam!) paklājs” priekš ZZS sabiedrotā SC? Kur ir tā milzīgā atšķirība starp ZZS un SC? /citāta beigas/.

    Bezjēgā atkārtot vienu un to pašu kā sabojātai gramafona platei, protams, vieglāk kā atbildēt uz konkrētu jautājumu, bet nu saņemies:)

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 12.50

    frukc. Tev laiks izkāpt no oktobrēna īsajām bikšelēm, ja gribi, li kāds ar tevi diskutētu:)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > dro 19.07.2012. 12.54

    Ino, būtu Tu redzējis sevi no malas… :)))))

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 19.07.2012. 12.59

    Ino – nezinu, kurš te atgādina gramofonu, uzdodams vienu un to pašu jautājumu, uz kuru jau vairākkārt esmu atbildējis, un vairāk to darīt netaisos.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 19.07.2012. 13.01

    interesanti, kāpēc ZZS ir SC sabiedrotais? tāpēc, ka sakrīt balsojumi, abām partijām esot opozīcijā?
    bet tad tik pat labi var teikt, ka ZZS ir V sabiedrotais, jo atbalstīja fiskālo līgumu un citas lietas, ko piedāvāja V.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 13.16

    frukc. Kā Vienotība pieņem lēmumus, spilgti nodemonstrēja gadījums ar Zaķi. Vai tu agrāk nebiji TP kareivis?:)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 13.19

    dzeris49…jautājumu, uz kuru jau vairākkārt esmu atbildējis, un vairāk to darīt netaisos.
    ______________________
    Vari “taisīties vai netaisīties”, bet uz jautājumu gan neesi spējis atbildēt. Varbūt kādreiz esi centies demagoģiski atmuldēties, kas tev raksturīgi.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 13.21

    kolpants. Vai tad tik ātri aizmirsi, ka ZZS balsoja kopā ar SC būdama pozicijā?:)

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 19.07.2012. 13.53

    Vari “taisīties vai netaisīties”, …
    ___________________
    hmmm…

    un “ap…….”?

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 13.56

    dzeris49…Katrā ziņā, lai kāda būtu tā V, līdz NA līmenim, arī intelektuālajam, tā diezin vai būs spējīga nolaisties, pat gribēdama.
    ___________________
    Nu par kādu gan intelektuālo līmeni var runāt dzeris, kurš tik dedzīgi aģitēja par SC, bet pretī dabūja referendumu, aģitēja par Abrenes atdošanu Krievijai, bet saņēma nosprāguša ēzeļa ausis? Zini, kas pārsteidz visvairāk? Tas, ka neskatoties uz tavu, maigi sakot, tendenciozo pareģojumu izgāšanos, tu joprojām sevi uzskati par orakulu:)

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 19.07.2012. 14.53

    Vēl arvien turpini murgot par Abrenes “atdošanu”, tev tā Abrene pirms tās “atdošanas” piederēja?
    Kāpēc sen neesi Pitalovas mežos, ar visu to VL frakciju, un necīnies par to Abreni?
    Tik vien varējat, kā izģērbties un burbuļot internetā, “cīnītāji” par Abreni?

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 15.12

    dzris49. Šajā komentārā dzeris visā savā intelektuālajā spožumā. Piederēja de jure, dzeri, tāpat kā Igaunijas okupētās teritorijas, no kurām tā joprojām nav atteikusies, jo igauņus neinteresē Putina ēzeļa ausis:)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 19.07.2012. 15.20

    To, ka piederēja de jure, pats zinu, tāpat, kā to, ka de facto sen nepieder un nav nekādas izredzes, ka piederēs.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 19.07.2012. 15.49

    lno
    ZZS balsoja gan tā, gan šitā. Tad sanāk, ka draugos gan Vienotībai, gan SC? uz vai tad nabaga ZZS tagad vienmēr jāatbalsta jebkurš Vienotības un koalīcijas priekšlikums, lai tikai nedabūtu SC draugs titulu?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 19.07.2012. 16.03

    Piederēja de jure, dzeri, tāpat kā Igaunijas okupētās teritorijas, no kurām tā joprojām nav atteikusies, jo igauņus neinteresē Putina ēzeļa ausis:)
    ====

    igauņi 2005.gadā cerēja, ka ES un ASV piespiedīs Krieviju ratificēt līgumu ar pievienotiem pielikumiem, kas tiešam paver iespējas nākotnē izvirzīt pretenzijas. tagad ir 2012.gads un nekā, līgums nav ratificēts

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 16.04

    dzeris49…de facto sen nepieder un nav nekādas izredzes, ka piederēs.
    _________________________
    Tik pat nekļūdīga pronoze kā nenovēršamā SC uzvara 10 saeimas vēlēšanās, kad Vienotības vienīgās izredzes sagabāt Dombrovska valdību pēc orakula dzera pareģojuma bija koalīcija ar SC?:)

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 19.07.2012. 16.53

    Un tu turpini ticēt, ka Latvija to Abreni varēja dabūt atpakaļ?
    No otras puses, ja jau tici, ka NA sastāvā ir “ideālisti”, un Bērziņš ar Rasnaču ir godīgi cilvēki, var jau ticēt arī Abrenes atgūšanai.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 17.34

    dzeris49. Un tu turpini ticēt, ka Latvija to Abreni varēja dabūt atpakaļ?
    __________________
    Tu nebeidz pārsteigt:) Kā var atgūt to, kas ar saeimas lēmumu ir atdots?:) Ja man jāizvēlas starp Bērziņu un Rasnaču un Ušakovu un Urbanoviču, tad priekšroku dotu pirmajiem. Es viņus nemainītu arī pret Pabriku un Štokenbergu:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 19.07.2012. 17.47

    …Dzeri….nav vērts tērēt laiku atbildot uz boļševika lno (citējot viņa paša šorīt rakstīto – “Metode gan tev vecā – boļševiku…pārmest citiem to, ar ko pats nodarbojies no rīta līdz vakaram.”) vienveidīgiem uzbraucieniem….neko jaunu nesagaidīsim, veca saskrāpēta plate – ar nodilušu adatiņu….

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.07.2012. 17.51

    zanE. Partijas “Vienotība” Saeimas frakcijas vadītājam Dzintaram Zaķim vajadzēja ātrāk atzīt savu vainu, izvairoties no pievienotās vērtības nodokļa (PVN) nomaksas, iegādājoties automašīnu, ceturtdien LNT raidījumā “900 sekundes” sacīja Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa (“Vienotība”).

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

ilmisimo 19.07.2012. 10.47

Āboltiņa pieļauj iespēju vērtēt kontrolieres aicināšanu “Vienotībā”, taču norādīja, ka “Sudrabai ir tuvas attiecības” ar opozīcijā esošā “Saskaņas centra” atbalstītājiem …
_______________________
Sapludināt elites?

SCientoloģiskais saliedēšanas SCenārijs?

+10
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam