Hermaņa runa kontekstā ar to nožēlojamo BērziņRubeņmanifestu ir graujoša. Paldies no sirds! Man gan liekas, ka notariāli apstiprinātais valstij nelojālo pilsoņu saraksts tika iegūts nedaudz agrāk, bet tīri literāri valsts nodevēju saraksts, protams, izklausās daudz iespaidīgāk. Es nevaru vien sagaidīt, kad kāds (valsts? drošības iestādes?) Lindermanim izrakstīs rēķinu par šo referendumu.
Jā ir kara stāvoklis un ir, atklāti ienaidnieki ( urbanoviči,lindermaņi, ušakovi ), kas nav nekas jauns. Ir nodevēji, tie, kas saka vienu, dara citu… Un vienkārši pamuļķi, tādi kā Dūle, kas arī no valsts himnas mēģinās izvērpt kādu sensāciju, vai pašlabumu. Un visi, pa lielam apdraud valsts drošību… Hermanim cepuri nost, jo vienmēr runā par pašu problēmas sakni. Pret Valsts nodevējiem un ienaidniekiem ir jāvēršas ar visiem spēkiem.
Fck duuli, un chizh! Abi zāli sapīpējušies, Dūle vispār narkomāns tak– abiem viegla šizofrēnija + kombinācijā ar šarmantu tēlu sanāk bīstami psihopāti.
100% piekrītu A.Hermanim. Latvijas specdienesti tiesām tikai izsūc nodokļu maksātāju naudu, bet stāv tālu no savu uzdevumu pildīšanas. Man pat ir aizdomas ka tie pilda pavisam citas valsts uzdevumus. Kas tad šos kontrolē un kas viņus var izkontrolēt?
..Skaidrs, ka SC nonākšana valdībā pēc pirmstermiņa vēlēšanām pērnruden būtu novērsusi referendumu par otras valsts valodas statusu krievu valodai. Taču diezin vai par to būtu vērts maksāt (burtiski un visiem) ar Rīgas domē pašsaprotamās Krievijas politiskā biznesa kultūras iekopšanu arī Latvijas valdībā
Negrasos jūsmot par balamuti Hermani, kurš politikas lietās ne reizi vien sevi ir izrādījis kā nesaprašu. Nu, šoreiz viņam pagadījies uztrāpīt “pareizajai atbildei”. Kā sabojātam pulkstenim, kas divreiz diennaktī rāda pareizu laiku.
Hari, kāda nu kuram tā izpratne par politiku. Dažiem patīk Hermaņa skarbais, bet tiešais stils, bez liekiem izgreznojumiem pasakot, ka karalis ir pliks. Citiem politikas izpratnes virsotnes ir gāzētāji un trekno gadu apoloģēti.
Referendumā “mēs dabūjam visu valstij neuzticamo pilsoņu sarakstu” – šo pilsoņu sarakstu mēs dabūjām jau pirms referenduma, jo tas ir to pilsoņu saraksts, kuri parakstījušies par referenduma rīkošanu. Bet tagad referenduma rezultātā mums nebūs nekādu sarakstu, izņemot referenduma dalībnieku sarakstu, bet mēs neuzzināsim, kā kurš ir balsojis.
Dūle, saņemies un publiski pasaki, ka esi kļūdījies savos aprēķinos. Tu tiešām riskēkē kļūt par izsmieklu vai pat nopietnāk. Ja arī atradīsi dažus desmitus tūkstošus latviešu, kuriem tava doma liksies ģeniāla, pārējie simti tūkstoši to nekad nesapratīs un nepiedos.
Režisors vaino Latvijas specdienestus, kuri pieļāvuši Lindermana aktivitātes
_________________________________________________________________________
Neesmu antisemīts,bet vēsture pati par sevi runā kādus darbus strādā žīdi.Viņi necīnās par savu valodu,bet izvirza citu valodu priekšpusē aiz kuras notiek netīri darījumi.Atliek atcerēties Oktobra revolūciju-Sverdlovs,Ļeņins,Kaļiņins un visi viņiem tuvākstāvošie augstākie komisāri bija žīdi.Nikolaju II arī nogalināja žīdi,bet cara gimenes dārgumi nozuda.Noteikti tagad arī ir jautājums cik kurš kuram samaksāja.
Neviena tauta nav svēta,bet tik daudz pa “svešu kabatu” kā žīdi neviens nemaisās.Aizmirsu vēl-Ždanoka,Pliners,Lavents,Krasovickis,Kargins u.t.t. un tml.Vai tik lielai minoritātei Latvijā nav par daudz “sasniegumu”?Vēsturnieki noteikti atcerēsies kā žīdi “palīdzēja” izpirkt latviešu zemniekiem savus īpašumus laikā kad atcēla dzimtbūšanu,atcerēsies arī to ka muižnieki deviņas ādas no zemnieka plēsa ,lai spētu atdot augļotājiem procentus u.t.t. Bet tas nav antisemītisms-tikai faktu konstatācija un korelācijas varat veikt paši.
Ja mums ir vīzija par savu valsti, tad nešauboties zinam kā balsot referendumā. ”Par”- tā ir nodevība; ”Baltā lapa”-viela pārdomām?- šeit nav ko domāt. PRET!
Hermanis, šķiet, piebiedrojies Mihalkova un Grūtupa intelektuāļu klubiņam. :D
Šo traipu viņš laikam nespēs nomazgāt vairs nekad. No intelektuālās elites pats sevi vienā vakarā diskvalificēja un iestājās pūļa elkos. Nez, vai tagad arī taisīs tādas izrādes, kādas Grūtups raksta grāmatas?
Nerunāsim par Mihalkovu un citām tautām. Par latviešiem, kas tā tāda ir – mūsu šīs dienas ” intelektuālā elite”. Tie ir tie, kuri pulcējas ap Dūli, Pēdējo partiju un simbolizē mūsu “Intelektuālo apokalipsi”? Kā man patīk šitas vārdu salikums :)) Tieši ” desmitniekā” :)
Jeb tie ir tie, kuri parakstīja uzsaukumu par izvēli starp godu un kaunu?http://www.diena.lv/latvija/viedokli/latvijas-inteligence-si-ir-izvele-starp-godu-un-kaunu-13931330
Ja par grāmatu rakstīšanu, tad domāju, ka Hermanis vēl uzvedīs ne vienu vien lugu, Dūle gan var sākt rakstīt memuārus :) Bet, runājot par ” pūļa elkiem” :) , Tev, protams, tas šķiet pilnīgi saprotams, ka pats stāvi ” pūļa” ārpusē :)) Tu zini, kā sauc šādu slimību?
Nez, vai tagad arī taisīs tādas izrādes, kādas Grūtups raksta grāmatas?
======================================
Kas vainas Grūtupa grāmatām? Nav interesantas? Nav balstītas uz faktiem?
Sabiedrībai jāaizzspļauj prom nodevēji, jāboikotē, jānoliek viņus pie kauna staba! Un bez jebkādas žēlastības. Tādam Dūlem vieta tikai politiskā mēslainē un totālā aizmirstībā. Arī valsts prezidenta sākotnējā gļēvā norobežošanās tikai veicināja situācijas saasinājumu. Kur tad izčibējuši visi Konstitūcijas un valstiskuma “modrie sargi”? Vai arī viņi nenesīs nekādu atbildību par notikušo?
Pirms dažiem gadiem dzejnieks Māris Melngalvs, kad bija vēl dzīvs, vienā izmisuma mirklī publiski piesolīja “uzspridzināt” Saeimu. Un, smejies vai raudi, pie emocionālā poēta ieradās drošībnieks un visā nopietnībā pratinaja viņu, censdamies izdibināt, kā Māris spridzinās parlamentu. Idiotisms augstākajā pakāpē! Bet tagad, kad valsts ienaidnieki plosās visā nopietnibā, NEVIENS, kura vistiešākais PIENĀKUMS, ir SARGĀT Latviju, NEVIENS pats nav pakustinājis ne kājas īkšķi! Saprotams, ka nodevēji un 5. kolonna tādos siltumnīcas apstākļos droši ceļ galvas un pat lepojas ar savu kangarismu. Aicinu jebkuru godīgu cilvēku balsot PRET sestdien, bet jau svētdien strikti nostāties nicinājumā PRET visiem šiem Dzimtenes un savas tautas nodevējiem! Ja tie suņi vēl neaptver, ko ēduši, tad katra godīga cilvēka pienākums ir atgādināt to viņiem. Un katru dienu, katru mirkli, jo nodevējiem Latvijā vietas nedrīkst būt!
Cilvēks, kurš nerespektē Latvijas valsti, kas viņu ir uzņēmusi, tās valodu un kultūru, ignorē tās vēsturi, kaut gan viņš vai viņa vecāki te ir iesūtīti kā nelegāli kolonisti deportēto Latvijas pilsoņu vietā, nav uzskatāms par Latvijas patriotu. Tā var domāt tikai nelabojami naivuļi vai gļēvuļi.
Priecājos, ka tāds kultūras darbinieks kā Hermanis to tik skaidri un kodolīgi pasaka. Jo – ja neviens viņiem aiz pārprasta kautrīguma to neteiks, tad viņi to arī nekad neuzzinās. Un turpinās dzīvot ilūzijās, ka viņi te tiek apspiesti.
Visā šajā diskusijā nedrīkst aizmirst, kas ir problēmas sakne.
——
Visa patiesība ir pie Dieva, bet laicīgā valstī tiesas un tiesneši izšķir ‘kas ir kas’.
p.s.
Par problēmas ‘sakni’ arī arhibīskaps J.Vanags runāja:
‘Vēlmi pēc atjaunotnes sabiedrība izteica, ievēlot jaunu Saeimu. Tautas priekšstāvniecībā ir daudz jaunu seju, ar ko saista jaunas cerības. Taču Jēzus saka: “Jaunu vīnu nelej vecos traukos.” Jaunas sejas pašas par sevi neko nemaina, ja sliedes paliek vecās, ja nemainās tikumi un principi. Jāņem arī vērā, ka pēc jaunām vēlēšanām paliek tā pati ierēdniecības kārta, kas bieži vien ir galvenā noteicēja. Jaunas sejas valdībā vēl neko neatrisina. Ir vajadzīgas jaunas idejas, jauni principi, jauni ceļi. Iedibinātām struktūrām ir grūti mainīties. Tās tiecas aizsargāt sevi un esošo stāvokli. Varbūt draudīgi tuvais vēstures mirklis ar savu ledaino elpu pakausī liksies pietiekami spēcīgs mudinājums visiem kopā kaut ko izmainīt uz labu? Vairs nav kur atkāpties.’ http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=334144:zeme-valsts-un-kristus&Itemid=93
Jūs, šķiet, te runājat tikai par iebraucējiem, kuri (gluži legāli) ir ieguvuši Latvijas pilsonību. Šajā sakarībā man nav saprotams- ko, jūsuprāt, nozīmē “gļēvuļi”.
Kultūras darbinieks Hermanis laikam gan savu sakāmo attiecina uz tiem, kuri sevi ikdienā dēvē par latviešiem (tajā skaitā arī mani).
Bet man šķiet nenormāli, ja kāds manu (vismaz trešajā paaudzē esmu latvietis) izvēli 18. februāra referendumā mēģinās vērtēt kā latviešu tautas “nodevējs” vai “nenodevējs” :) Kas ir šis vērtētājs, un kādas publikas daļu viņš pārstāv?.
Nu- es savu balsi nodošu tieši tā, kā to par pareizu laikam uzskata Hermaņa kungs- bet man šāda vērtēšanas sistēma šķiet … nu, atbaidoši riebīga. Ja nebūtu tik stulba situācija- noteikti nobalsotu pretēji Hermaņa vēlmēm (par spīti vecmāmiņai atsaldētu ausis). Vienkārši- lai viņam pierādītu, ka tā izteikties nedrīkst!
Ja kāds otru, šajā gadījumā Hermanis- kaut kādu (nezinu cik plašu) cilvēku loku apveltī ar apzīmējumu “latviešu tautas nodevēji” tikai tāpēc, ka šim otram (ļaužu grupai) ir atšķirīgi uzskati par to- kā jāsargā latviskums, man tas nav pieņemams.
Ar šādiem apzīmējumiem mētāties nedrīkst- kamēr vien nav pierādīts, ka šis otrs nevis vienkārši savādāk domā par to pašu latviskuma sargāšanu, bet tik tiešām apzināti- par samaksu vai aiz ļauna prāta- dara visu iespējamo, lai latvieši kā nācija izzūd.
Es to formulētu nedaudz savādāk – ja kāds indivīds, kurš bauda zināmu sabiedrības daļas uzticību, acīm redzamu patiesību (šinī gadījumā uzbrukumu atjaunotās LR pamatiem) cenšas pārdēvēt par elementāru demokrātijas izpausmi, jeb arī apzināti mēģina mazināt šī uzbrukuma nozīmi mūsu tautas tupmākajā pastāvēšanas liktenī, tad viņš ir savas tautas nodevējs, vai ienaidnieks.
>>>kamēr vien nav pierādīts, ka šis otrs nevis vienkārši savādāk domā par to pašu latviskuma sargāšanu, bet tik tiešām apzināti- par samaksu vai aiz ļauna prāta- dara visu iespējamo, lai latvieši kā nācija izzūd>>>
Kas un kā pierādīs? Es piedāvāju noteikt empīriski – ieviešam divvalodību, tad pēc gadiem 50 paskatīsimies, kas sanācis:)
Nu un tad atlikušos latviešus muzejrezervātā kaut kur piem., pie Rūjienas, atzīstot – jā, divvalodība bija kļūda; jā, tās aizstāvji tomēr bija nelieši utt. Bet nu ko nu vairs…
>riņķī apkārt; Jūs, pats to laikam pat neapjaušot, neko SAVĀDĀK neesat formulējis.
Jūs esat formulējis vienu no iespējamām “savas tautas nodevēja” definīcijām.
Atliek vēl formulēt tajā iekļautos jēdzienus “Uzbrukums atjaunotās LR pamatiem” un “apzināti mēģina mazināt šī uzbrukuma nozīmi mūsu tautas tupmākajā pastāvēšanas liktenī”.
Tīri emocionāli katrs to kaut kā izprot- bet pamēģiniet to aprakstīt formālā valodā un tā, lai to varētu izmantot likumu radīšanai.
Jeb Jums šķiet, ka, tāpat kā Puķina Krievijā, likumi ir tikai ierocis citādi domājošo sodīšanai, nevis “viens likums, viena taisnība visiem”?
——raitisLīcītis
Ko vēsture mums māca? ATCERIES – atceries laiku no 1945.g.9.maija līdz 1990.g.4.maijam. Padomā, kas notika laika posmā no 1991.g.21.augusta līdz 2012.g. janvārim, kad tika paziņots par referendumu divvalodības jautājumā.
Kaut kur kaut kas aizgāja greizi, tā kā vajadzētu tikt skaidrībā – pretējā gadījumā var būt kā teicienā par vēstures atkārtošanos:pirmoreiz kā…., otroreiz kā farss?
Ir liktenīgi brīži, kad sava ķēķa “pārliecība”, sava sīkpilsoņa taisnībiņa jāpabāž kaut kur dziļāk, nevis jāstājās ienaidnieku rindās. Ja tu neatšķir melnu no balta, tad sēdi savā kaktā ar savu sīkmanīgo viedokli, bet nelej ūdeni uz ienaidnieka dzirnavām. Nodevībai ir daudz seju – vai arī tu vēlies kuplināt Dzimtenes nodeveju pulku?
Un Tu, Quando- acīmredzot uzskati sevi par to, kurš atšķirs melno no baltā, un visus pārējos sīkmanīgā viedokļa paudējus iebāzīsi kaktā.
Tādi melnā un baltā atšķīrēji mums te pagājušajā gadsimtā bijuši ne viens vien- Ļeņins, Hitlers, Staļins, Berija, Mussolini, Franko, .. droši vien kādu vēl esmu piemirsis.
Zini- ja kāds ļoti vēlēsies- droši vien šai pašā tavā komentā atradīs kaut ko tādu, par ko tevi pievienot dzimtenes nodevēju pulkam- jo tu neapjēdz kas ir ienaidnieks, kas ir “ķēķa” pārliecība un sīkpilsoņa taisnībiņa.
Šobrīd man ir tāds garastāvoklis, ka gribētos pievienot uz tevi vērstu apzīmējumu…. izdomā pats. Glupais “Dzimtenes nodevēju pulka” atmaskotājs.
“Tests Latvijas nodevējiem” – tas ir precīzi, gluži kā puča laikā, tikai pučs bija par “īsu”, lai visi nodevēji paspētu iezīmēt sevi:) Bet šī referenduma gadījumā – nav jau runa par tiem, kuri balsos referendumā slēgtā kabīnē, kā te mēģina viens otrs ” precizēt.” Protams, ka referendumā visi balso aizklāti.
“Sarakstos” iekļūst tie pseidointelektuāļi, kuri caur savu publisko vārdu pirms referenduma cenšas mazināt šī referenduma nozīmi mūsu tautas liktenī un šādi “saraksti” kārtojas ne jau kaut kur ” stūra māju atvilktnēs”, tie kārtojas katra atmiņā, paša lietošanai turpmākajai dzīvei.
——
Akurāt’ kā 1943.gada 18. februārī Gebelsa propagandas kantora izdevuma Tēvija rakstā ‘Ko vēsture mums māca’:
‘Visu tautu lielākā skolotāja ir vēsture.(..)Ja tagad latvietis ar vācieti pret austrumiem atjauno savu veco ieroču brālību, tad latvietis to nedara vis kā vergu pēcnācējs. (..) Šodien mēs stāvam uz augstākās atziņu pakāpes un mums ir citāda tiesību uztvere….. http://data.lnb.lv/nba01/Tevija/1943/Tevija1943-041.pdf
p.s.
Hermaņa kungs brīnās par Latvijas specdienestu ”aklumu”? Palasiet l/a ‘Tēvija’ 18.02.1943. rakstu ‘Angļi vairs neslēpj Eiropas atdošanu Staļinam’.
——-
Atkal gandrīz kā vecajos labajos dziesmotās revolūcijas un barikāžu laikos!
Kur ir mūsu ”ģenerāļi”, kas norādīs, kurai vienībai piesieties? http://www.youtube.com/watch?v=3SbYNCYBT08
Beidzot kāds latvietis ir pateicis to, kas bija jāpasaka jau sen, nevis jālien un jālaipo ienācēju priekšā, kam latviešu tauta ir laipni atdevusi visu ko vien var atdot savā zemē mīļā miera labā. Un nu bac, pa pieri iesper šie kā pateicību par to, ka pārāk jau uzkāpuši pamattautai uz galvas.
Paldies Hermanim par vīra dūšu. Cik maz mums valstī īsti vīri it seviški jau specdienestos, kuru uzdevums būtu nodrošināt valsti pret provokatoriem.
Nu, ja jau tas ir tests nodevējiem, tad visi no saemas var iet kurp vien deguns rāda, jo KĀ GAN VARĒJA VISPĀR PIEĻAUT DOMU PAR REFERENDUMA RĪKOŠANU? TAS VISPĀR IR KĀUT KĀDS ABSURDS, VĒL JOPROJĀM NESPĒJU TO SAPRAST.
Atceros un savelku dīvainas paralēles…
1937. gadā teātra “Skatuve” māksliniekus arī uzskatīja par tautas nodevējiem. Kas ar viņiem notika, ir skaidrs.
Tautas nodevēju Latvijā ir bijis gana. Un līdz šim tie ir bijuši cieši saistīti ar tās godu, prātu un tālredzību…
Nodevēja vārdam ir slikta slava [Vella kalpi], bet ar šo slikto vārdu un slavu vienkārši mētāties nedrīkstētu gan.
[Uzskatu, ka tauta nav atdalāma no valsts, lai arī LV tas jau ir noticis…]
——-
Oligarhi, kampēji un deputāti – tā arī ir tautas daļa, ko vienot var tikai un vienīgi kopējs ienaidnieks. Tad nu būsim vienoti kā slavenajos dziesmotās revolūcijas un barikāžu laikos! 1991.g. janvārī izglābām sirdsmīļo Godmaņa valdību – tagad glābsim ”konsolidatoru”, kas V.Dombrovska vadībā ved Latviju pretim saplūšanai ar ES ‘kodolu’. Uz priekšu, tauta – baudīsim demokrātijas labumu referendumu!
Tas ir pagānu lāsts, arvien griezties riņķī, lai cik ātri viņi arī steigtos.
Un vai zināt, par ko lāsts? Par to, ka mīlat sevi un savu “kodolu”.
Jābūt spējīgam atteikties no kodola un no pirmskara republikas.
Kaut manis pēc, varat griezties savā riņķī cik vēlaties ar visu savu novecojušo satversmi, pārējo iedzīvi un lūgšanām Ulmanim un vecajiem kauliem un mītiem. Ja gribat izbeigt savas dzimtas eksistenci, tad lai tas ar jums arī notiek pēc jūsu rīcības.
Klans. Tur gan Tev var piekrist par visiem 100%, jo kāda jēga rakstīt papīru, ja māja deg!
Bez tam , ja paskatās tajos intelektuāļos, tad neko citu, kā padomjlaiku vecos vīrus un sievas redzēt viss nevar, gan jau tie, kas grozījās TV un citās padomjlaika instancēs, bet tajās grozījās augšgalā tikai labi varai pārbaudīti cilvēciņi.
Es pievienojos Hermaņa kungam. Drošības policijas vadībai un CVK ir jāatbild par šo situāciju. Abi kungi kosmiski ilgi vada abas iestādes un kā redzam rezultāts uz tāfeles. SAB kompetence ir daudz dziļāka ( tas no kurienes kājas aug). Taču Lindermanis un Co ir uz Reinika kunga sirdsapziņas. Bet tas tikai mans viedoklis no tālienes:)
Hermanis runā, ko domā, un dara, kā domā.
Savulaik principiālu apsvērumu dēļ atteicas pieņemt Latvijas valsts ordeni, par ko ieguva stipri dalītu attieksmi.
Pie kam Hermanis ne tālu nav nacionālists un ir ļoti liberāls savos uzskatos, viņš ir īsts, nevis pseidoliberālis, un arī īsts intelektuālis.
Reizēm izsakās pārāk emocionāli, par šo – to varētu strīdēties, bet, māksliniekam tas ir piedodams.
parakstījušies par referendumu ir zināmi. Plus vēl daudzi , kas atklāti paziņojuši savu lēmumu. Plus vēl balsošanas rezultātu korelācija ar parakstījušos dzīvesvietu. Utt. utjpr.
“Saraksta” vērtība – informācija par spēka pielikšanas punktiem attiecībā uz izglītības reformu vai vismaz stāvokļa uzlabošanu, plus naturalizācijas pārvaldes darbības rezultātu analīzei, lai noskaidrotu cik iespējama ir pilsonības atņemšana sakarā ar pilsoņa zvēresta pārkāpšanu. Un vēl kaudze citu vērtīgu lietu, kaut vai cik liela būs 5.kolonna un kurā vietā, ja nu gadās konflikts vai nekārtības. Gan jau specdienesti zinās kā to izmantot.
Noklausoties “100 g kultūras” raidījumu – tas ir tāds pozitīvs ‘Lādiņš’,ka
nevaru to neatbalstīt par visiem 100%. Ir vēl īsteni latvieši,kuri nebaidās izteikt tik pārliecinoši skaidri latviešu tautas sāpi,par tik svarīgu,
latviešu tautai, Latvijas valstiskai neatkarībai jautājumu.
Ar visu cieņu, ar lepnumu sirdī varu izteikt savu atbalstu
exprezidentes kundzei Vairai Vīķei – Freidbergai , kura šais pēdējās pirmsreferenduma dienās,gandrīz visos TV un radio kanālos aicina
visus progresīvos spēkus nekļūdīgi atzīmēt ” PRET “,
režisoram-LATVIETIM Alvim Hermaņa kungam.
Pievinojos un aicinu visus apzinīgos progresīvos Latvijas valsts patriotus iet uz referendumu un izdarīt nekļūdīgi atzīmi “PRET”.
Ar atzīmi ‘PAR’ – LATVIJAS VALSTS – NODEVĒJI, IENAIDNIEKI.
Drusku jau nu ir pāršauts pār strīpu, jo lai kāds būtu apdraudējums, demokrātiskie procesi ir sargājami un neaizskarami. Mums taču pietiek balsu? Nevajag tāpēc zaudēt savaldu. Tāpēc nav ne glīti, ne arī dod ko diskusijai. Varēja daudz vienkāršāk pateikt ka nepiekrīt Dūles rīcībai un pasvītrot kāpēc.
No otras puses es ļoti labi saprotu Hermaņa nikumā izteikto vārdu sakni – tas ir apjukums, kas ir audzis pēdējās dienās. Latvijas intelektuāļiem ir viena liela konkrēta problēma – proti, viņi nekad sevi gandrīz neuzskata par kļūdijušamies. Viņi domā ka “rēķina” sabiedrību ļoti labi, kaut gan bieži redzētā analīze, kaut laba, tomēr ir ļoti virspusēja. Tajā pietrūkst cilvēku emociju analīzes, izpratnes kādā veidā veidojas šādas reakcijas kā Hermanim.
Kopumā ne šis komentārs, ne arī diskusijas nemainīs sestdienas rezultātu. Mēs zinam kāds tas būs. Jautājums ir – kas notiek tālāk? Vai kaut kas obligāti jādara – nē. Bet ir jāsaprot, kas notiek un jābūt savā ziņā latviešu vidū konsensusam par to, *ko* darīt vai nedarīt. TAS ir daudz svarīgāk.
Pilnīgi piekrītu par to, ka neviena no šim diskusijām rezultātu nemainīs un tas ir zināms tāpat. Saskatu jau arī kaut ko pozitīvu visās tais dažādajās debatēs (šodien vien vismaz trīs – RSU, Stori, 100g kultūras)- vērtīgi ka tiek runāts par šim lietām. Vienīgais – par daudz histērijas un politiskā kapitāla vākšanas, nejēgā piesārņojot diskursu. Un arī – tas droši vien mazliet apgrūtinās to, par ko saki – nonākšanu pie jēdzīgiem risinājumiem pēc tā datuma. Bet tas tiešām būtu tas svarīgākais.
pecis … Jautājums ir – kas notiek tālāk? Vai kaut kas obligāti jādara – nē.
—————————————————————————
Kaut kā baigi viegli Tev izspruka šāds secinājums pēc paša uzstādījuma : ” Latvijas intelektuāļiem ir viena liela konkrēta problēma – proti, viņi nekad sevi gandrīz neuzskata par kļūdijušamies. Viņi domā ka “rēķina” sabiedrību ļoti labi, kaut gan bieži redzētā analīze, kaut laba, tomēr ir ļoti virspusēja. ”
Iestartēt ar šādu tekstu ir vismaz taktiska kļūda, pat ja azotē ir pamatīgs analītisks manuskripts. Nu tad nekautrējies, vispirms izvelc un publisko – un tad jau droši saki – nē, nekas nav jādara.
Pecisk
“jo lai kāds būtu apdraudējums, demokrātiskie procesi ir sargājami un neaizskarami.”
—-
Tas nu ir ļoti augsts domu lidojums, ko man neizprast. Skaisti: lai kāds būtu apdraudējums, demokrātija ir neaizskarama. Kam man tā demokrātija, ja tiek apdraudēta mana valsts? Brīnišķīgi! Saaicināsim 2 miljonus ķīniešu, iedosim viņiem pilsonību un viņi nobalsos, ka te ir jābūt Ķīnas tautas republikai. Nemaz ilgi nevajadzētu – pāris paaudžu laikā tas būtu nodarīts. Turklāt pilnīgi demokrātiski. Un es jau pat nepieminu Ķīnas karaspēku.
… mēs dabūjam valstij visu neuzticamo pilsoņu sarakstu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kāds varētu pačukstēt Hermanim, ka balsojums ir aizklāts, jeb režisors aicina latviešus nepiedalītes ?
Uz skatuves tādu domas aizplīvurotību varbūt var uzskatīt par ģenialitāti, bet matemātikā diemžēl tas ir otrādi…
Jā, šito – par to sarakstu (aizklātās vēlēšanās) es arī īsti uzreiz nesapratu. Bet laikam jau tā drīzāk kā tāda metafora domāta – sak visi tie, kas te tagad pietiekoši skaļi nepiebalso tai “īstā latviskuma” histērijai vai, nedod dies, kaut ko iebilst – tie visi nodevēju sarakstā iekšā. Tāda fašisma nots ieskanas gan.
“saraksts” šajā gadījumā nav domāts tāds, kur katrs tiek saukts vārdā un uzvārdā ar personas koda pievienojumu, bet gan kopējais “par”, kopējais “pret” skaits un procentuālā attiecība starp abiem lielumiem. Īsi, taču ļoti konkrēti par PILSOŅU attieksmi pret valsti.
Ja mums būtu vairāk tādu vīriešu kā Hermanis, tad fašists Lindermans un viņa līdzskrējēji sen būtu aiz Latvijas robežām. Un ja Hermaņa sacītajā kāds saklausa fašistiskas notis, tad kas man jāsaklausa Putina pavēlē nevienu, kas neprot krieviski Krievijā neielaist?
——
Vēl viens kā no Marsa. Tā tam jābūt – skaļi, provocējoši, intriģējoši, satriecoši – kā citādi pūli pievilināsi. Viss notiek – baudīsim reālo demokrātiju!
– Alvis Hermanis:‘’ – Kad Tautas fronte rīkoja referendumu par izstāšanos no PSRS, kurā piedalījās visi LPSR iedzīvotāji, tātad arī krievi, toreiz Tautas fronte viņus piemānīja. Viņi solīja nulles pilsonību, ja balsosiet kopā ar mums. Domāju, krievi to atcerēsies…(..). Pēc referenduma Marina Kosteņecka, Vladlens Dozorcevs, krievu rakstnieki, kas bija Tautas frontes sastāvā, toreiz to tā arī nosauca – par nodevību. Nevar paslaucīt zem tepiķa piecdesmit procentus Rīgas iedzīvotāju. Tā var tikai pavisam īstermiņā mālēt acis ciet sev un citiem.’’
Nacionālais pieskāriens un kļūda (KultūrasForums).
Pārsteidz, kā tas Viesturs Dūle piedabū medijus tiražēt viņa murgus? Intelekta apokalipse, tā viņš sevi sauc? Precīzi.
Izglītības viņam nav, un tas arī nav nekāds pārmērīgais trūkums profesionālam ākstam. Taču, kad viņš sāka līst izglītības lauciņā, analīzes vietā veidojot lētu šovu, tas šķebināja. Tāpat kā tie viņa self-made “varoņi”, kas runāja Šlesera valodā. Tas, ka apsviedfīgi zēni prot nopelnīt naudu, ir labi un slavējami, taču stādīt tos priekšā kā jauno nācijas izglītības programmas modeli var tikai plānprātiņš.
Un tas, ka Dūle ir muļķis, pierādās viņa jaunajā akcijā — balsosim ar baltu lapu.
Interesanti, kāpēc jau nedēļu tiek slēpti naudas avoti šai akcijai. Vai tik tur diedziņi neaizstiepjas un Antonijas ielas pagrabu pusi, kur nepaguruši strādā Latvijai naidīgas valsts specdienesti? Līdzīgi kā ar otru referenduma aktīvistu, kādu kaķumīli Nilu — viņš ciešā sadarbbā ar šī specdienesta virsnieku (kurš par spiegošanu nu ir izraidīts no valsts) esot rūpīgi izplānojis, kā Latvijai pienākošās vietas Eiroparlamentā izkruķīt Latvijai nelojāliem cilvēkiem. Laikam arī izdevās.
Viestur, lai arī esi muļķīs, tas tev nedod tiesības kļūt par nelieti.
Attopies. Hermanis pateica visu pietiekami skaidri.
—–
Tāda ir tā reālā demokrātija, kuru savām rokām un galvām izveidota Latvijā. Tagad daudzi ir lielā neizpratnē, tagad daudzi vaino kādu greizās sistēmas izveidē. Aizspogulija jeb absurdomānija tikai pieņemsies spēkā. Būs ”jautri” !
-‘ Grūtups: Ebrejs Lindermans cenšas sanaidot latviešus un krievus’
Izrādās, ka Hermanis ir ne viens lielisks režisors, bet tomēr arī cilvēks, kas sauc lietas īstajos vārdos, sevišķi patika frāze par pseidointelektuāļiem – Viesturiņam būs par ko padomāt, bet visticamāk šī stulbā ideja pārtrauks viņa aktivitātes uz daudziem gadiem !
Komentāri (92)
ievamuizniece 17.02.2012. 23.39
Hermaņa runa kontekstā ar to nožēlojamo BērziņRubeņmanifestu ir graujoša. Paldies no sirds! Man gan liekas, ka notariāli apstiprinātais valstij nelojālo pilsoņu saraksts tika iegūts nedaudz agrāk, bet tīri literāri valsts nodevēju saraksts, protams, izklausās daudz iespaidīgāk. Es nevaru vien sagaidīt, kad kāds (valsts? drošības iestādes?) Lindermanim izrakstīs rēķinu par šo referendumu.
0
Ligiña Doniña 17.02.2012. 01.19
Jā ir kara stāvoklis un ir, atklāti ienaidnieki ( urbanoviči,lindermaņi, ušakovi ), kas nav nekas jauns. Ir nodevēji, tie, kas saka vienu, dara citu… Un vienkārši pamuļķi, tādi kā Dūle, kas arī no valsts himnas mēģinās izvērpt kādu sensāciju, vai pašlabumu. Un visi, pa lielam apdraud valsts drošību… Hermanim cepuri nost, jo vienmēr runā par pašu problēmas sakni. Pret Valsts nodevējiem un ienaidniekiem ir jāvēršas ar visiem spēkiem.
0
Gundega Jēkabsone 16.02.2012. 23.48
Fck duuli, un chizh! Abi zāli sapīpējušies, Dūle vispār narkomāns tak– abiem viegla šizofrēnija + kombinācijā ar šarmantu tēlu sanāk bīstami psihopāti.
0
Ilona Auziņa 16.02.2012. 14.35
100% piekrītu A.Hermanim. Latvijas specdienesti tiesām tikai izsūc nodokļu maksātāju naudu, bet stāv tālu no savu uzdevumu pildīšanas. Man pat ir aizdomas ka tie pilda pavisam citas valsts uzdevumus. Kas tad šos kontrolē un kas viņus var izkontrolēt?
0
ilmisimo 16.02.2012. 13.15
..Skaidrs, ka SC nonākšana valdībā pēc pirmstermiņa vēlēšanām pērnruden būtu novērsusi referendumu par otras valsts valodas statusu krievu valodai. Taču diezin vai par to būtu vērts maksāt (burtiski un visiem) ar Rīgas domē pašsaprotamās Krievijas politiskā biznesa kultūras iekopšanu arī Latvijas valdībā
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/410968-riga_usakova_maza_krievija
0
Sanšains 16.02.2012. 12.08
Negrasos jūsmot par balamuti Hermani, kurš politikas lietās ne reizi vien sevi ir izrādījis kā nesaprašu. Nu, šoreiz viņam pagadījies uztrāpīt “pareizajai atbildei”. Kā sabojātam pulkstenim, kas divreiz diennaktī rāda pareizu laiku.
1
anete_raugule > Sanšains 16.02.2012. 13.14
Hari, kāda nu kuram tā izpratne par politiku. Dažiem patīk Hermaņa skarbais, bet tiešais stils, bez liekiem izgreznojumiem pasakot, ka karalis ir pliks. Citiem politikas izpratnes virsotnes ir gāzētāji un trekno gadu apoloģēti.
0
kristaps_drone 16.02.2012. 11.26
Referendumā “mēs dabūjam visu valstij neuzticamo pilsoņu sarakstu” – šo pilsoņu sarakstu mēs dabūjām jau pirms referenduma, jo tas ir to pilsoņu saraksts, kuri parakstījušies par referenduma rīkošanu. Bet tagad referenduma rezultātā mums nebūs nekādu sarakstu, izņemot referenduma dalībnieku sarakstu, bet mēs neuzzināsim, kā kurš ir balsojis.
1
AUTOEXEC.BAT > kristaps_drone 16.02.2012. 11.43
Tu taču iesi un balsosi “Pret” , vai ne ? :))
0
Saulīte! 16.02.2012. 11.02
Dūle, saņemies un publiski pasaki, ka esi kļūdījies savos aprēķinos. Tu tiešām riskēkē kļūt par izsmieklu vai pat nopietnāk. Ja arī atradīsi dažus desmitus tūkstošus latviešu, kuriem tava doma liksies ģeniāla, pārējie simti tūkstoši to nekad nesapratīs un nepiedos.
0
agaiosa 16.02.2012. 10.17
Visu cieņu Hermanim!!! Zelta vārdi. Var piekrist it visam, ko viņš teica par 18II referendumu.
0
ritvars_kl 16.02.2012. 09.53
Hermanis saka, ka “referendums parādīs kuri ir Latvijas nodevēji”. Bet ja labi padomājam, vai tas nav skaidrs jau šobrīd?
1
dro > ritvars_kl 16.02.2012. 10.06
Gatis Ozoliņš. Vai tikai Ozoliņa kungs pats nebija par SC koalīcijā?:)
0
Viesturs Dzenis 16.02.2012. 09.05
Režisors vaino Latvijas specdienestus, kuri pieļāvuši Lindermana aktivitātes
_________________________________________________________________________
Neesmu antisemīts,bet vēsture pati par sevi runā kādus darbus strādā žīdi.Viņi necīnās par savu valodu,bet izvirza citu valodu priekšpusē aiz kuras notiek netīri darījumi.Atliek atcerēties Oktobra revolūciju-Sverdlovs,Ļeņins,Kaļiņins un visi viņiem tuvākstāvošie augstākie komisāri bija žīdi.Nikolaju II arī nogalināja žīdi,bet cara gimenes dārgumi nozuda.Noteikti tagad arī ir jautājums cik kurš kuram samaksāja.
3
P_Dancis > Viesturs Dzenis 16.02.2012. 10.56
“Neesmu antisemīts…”
Kāpēc jānoliedz acīmredzamais?
0
dro > Viesturs Dzenis 16.02.2012. 11.49
paregis. Neviena tauta nav svēta. Ja ir vēlēšanās jebkuru tautu var noteikt par visu ļaunumu sakni.
0
Viesturs Dzenis > Viesturs Dzenis 17.02.2012. 00.19
Neviena tauta nav svēta,bet tik daudz pa “svešu kabatu” kā žīdi neviens nemaisās.Aizmirsu vēl-Ždanoka,Pliners,Lavents,Krasovickis,Kargins u.t.t. un tml.Vai tik lielai minoritātei Latvijā nav par daudz “sasniegumu”?Vēsturnieki noteikti atcerēsies kā žīdi “palīdzēja” izpirkt latviešu zemniekiem savus īpašumus laikā kad atcēla dzimtbūšanu,atcerēsies arī to ka muižnieki deviņas ādas no zemnieka plēsa ,lai spētu atdot augļotājiem procentus u.t.t. Bet tas nav antisemītisms-tikai faktu konstatācija un korelācijas varat veikt paši.
0
Ieva 16.02.2012. 08.05
Ja mums ir vīzija par savu valsti, tad nešauboties zinam kā balsot referendumā. ”Par”- tā ir nodevība; ”Baltā lapa”-viela pārdomām?- šeit nav ko domāt. PRET!
0
Kaspars Mitulis 16.02.2012. 04.59
vēl viens jauks referenduma video:
http://www.youtube.com/watch?v=HmFR1dfSRAM
0
lindamarisfam 16.02.2012. 04.58
Hermanis, šķiet, piebiedrojies Mihalkova un Grūtupa intelektuāļu klubiņam. :D
Šo traipu viņš laikam nespēs nomazgāt vairs nekad. No intelektuālās elites pats sevi vienā vakarā diskvalificēja un iestājās pūļa elkos. Nez, vai tagad arī taisīs tādas izrādes, kādas Grūtups raksta grāmatas?
4
buchamona > lindamarisfam 16.02.2012. 07.58
Nerunāsim par Mihalkovu un citām tautām. Par latviešiem, kas tā tāda ir – mūsu šīs dienas ” intelektuālā elite”. Tie ir tie, kuri pulcējas ap Dūli, Pēdējo partiju un simbolizē mūsu “Intelektuālo apokalipsi”? Kā man patīk šitas vārdu salikums :)) Tieši ” desmitniekā” :)
Jeb tie ir tie, kuri parakstīja uzsaukumu par izvēli starp godu un kaunu?http://www.diena.lv/latvija/viedokli/latvijas-inteligence-si-ir-izvele-starp-godu-un-kaunu-13931330
Ja par grāmatu rakstīšanu, tad domāju, ka Hermanis vēl uzvedīs ne vienu vien lugu, Dūle gan var sākt rakstīt memuārus :) Bet, runājot par ” pūļa elkiem” :) , Tev, protams, tas šķiet pilnīgi saprotams, ka pats stāvi ” pūļa” ārpusē :)) Tu zini, kā sauc šādu slimību?
0
Sanšains > lindamarisfam 16.02.2012. 12.04
Nez, vai tagad arī taisīs tādas izrādes, kādas Grūtups raksta grāmatas?
======================================
Kas vainas Grūtupa grāmatām? Nav interesantas? Nav balstītas uz faktiem?
0
ilmisimo > lindamarisfam 16.02.2012. 13.44
Kas vainas Grūtupa grāmatām?
__________________
Vainas ir.
Piemēram-ļoti nelāgā noskaņā bija gabaliņš par Iļju(Elijahu) Ripsu)grāmatā Observators). Formāli jau nav ,kam piesieties….jurists tak.
0
sunnyvale_pvb > lindamarisfam 16.02.2012. 15.47
Kādus memuārus? Dūle jau nespēj uzrakstīt pat to, kas viņa akciju apmaksā :)
0
intija52 16.02.2012. 01.56
Sabiedrībai jāaizzspļauj prom nodevēji, jāboikotē, jānoliek viņus pie kauna staba! Un bez jebkādas žēlastības. Tādam Dūlem vieta tikai politiskā mēslainē un totālā aizmirstībā. Arī valsts prezidenta sākotnējā gļēvā norobežošanās tikai veicināja situācijas saasinājumu. Kur tad izčibējuši visi Konstitūcijas un valstiskuma “modrie sargi”? Vai arī viņi nenesīs nekādu atbildību par notikušo?
Pirms dažiem gadiem dzejnieks Māris Melngalvs, kad bija vēl dzīvs, vienā izmisuma mirklī publiski piesolīja “uzspridzināt” Saeimu. Un, smejies vai raudi, pie emocionālā poēta ieradās drošībnieks un visā nopietnībā pratinaja viņu, censdamies izdibināt, kā Māris spridzinās parlamentu. Idiotisms augstākajā pakāpē! Bet tagad, kad valsts ienaidnieki plosās visā nopietnibā, NEVIENS, kura vistiešākais PIENĀKUMS, ir SARGĀT Latviju, NEVIENS pats nav pakustinājis ne kājas īkšķi! Saprotams, ka nodevēji un 5. kolonna tādos siltumnīcas apstākļos droši ceļ galvas un pat lepojas ar savu kangarismu. Aicinu jebkuru godīgu cilvēku balsot PRET sestdien, bet jau svētdien strikti nostāties nicinājumā PRET visiem šiem Dzimtenes un savas tautas nodevējiem! Ja tie suņi vēl neaptver, ko ēduši, tad katra godīga cilvēka pienākums ir atgādināt to viņiem. Un katru dienu, katru mirkli, jo nodevējiem Latvijā vietas nedrīkst būt!
0
beigas 15.02.2012. 23.36
Hermaņa teiktais ir skarba patiesība.
Cilvēks, kurš nerespektē Latvijas valsti, kas viņu ir uzņēmusi, tās valodu un kultūru, ignorē tās vēsturi, kaut gan viņš vai viņa vecāki te ir iesūtīti kā nelegāli kolonisti deportēto Latvijas pilsoņu vietā, nav uzskatāms par Latvijas patriotu. Tā var domāt tikai nelabojami naivuļi vai gļēvuļi.
Priecājos, ka tāds kultūras darbinieks kā Hermanis to tik skaidri un kodolīgi pasaka. Jo – ja neviens viņiem aiz pārprasta kautrīguma to neteiks, tad viņi to arī nekad neuzzinās. Un turpinās dzīvot ilūzijās, ka viņi te tiek apspiesti.
Visā šajā diskusijā nedrīkst aizmirst, kas ir problēmas sakne.
3
Signija Aizpuriete > beigas 16.02.2012. 00.36
——
Visa patiesība ir pie Dieva, bet laicīgā valstī tiesas un tiesneši izšķir ‘kas ir kas’.
p.s.
Par problēmas ‘sakni’ arī arhibīskaps J.Vanags runāja:
‘Vēlmi pēc atjaunotnes sabiedrība izteica, ievēlot jaunu Saeimu. Tautas priekšstāvniecībā ir daudz jaunu seju, ar ko saista jaunas cerības. Taču Jēzus saka: “Jaunu vīnu nelej vecos traukos.” Jaunas sejas pašas par sevi neko nemaina, ja sliedes paliek vecās, ja nemainās tikumi un principi. Jāņem arī vērā, ka pēc jaunām vēlēšanām paliek tā pati ierēdniecības kārta, kas bieži vien ir galvenā noteicēja. Jaunas sejas valdībā vēl neko neatrisina. Ir vajadzīgas jaunas idejas, jauni principi, jauni ceļi. Iedibinātām struktūrām ir grūti mainīties. Tās tiecas aizsargāt sevi un esošo stāvokli. Varbūt draudīgi tuvais vēstures mirklis ar savu ledaino elpu pakausī liksies pietiekami spēcīgs mudinājums visiem kopā kaut ko izmainīt uz labu? Vairs nav kur atkāpties.’
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=334144:zeme-valsts-un-kristus&Itemid=93
0
oskaar > beigas 16.02.2012. 01.55
Jūs, šķiet, te runājat tikai par iebraucējiem, kuri (gluži legāli) ir ieguvuši Latvijas pilsonību. Šajā sakarībā man nav saprotams- ko, jūsuprāt, nozīmē “gļēvuļi”.
Kultūras darbinieks Hermanis laikam gan savu sakāmo attiecina uz tiem, kuri sevi ikdienā dēvē par latviešiem (tajā skaitā arī mani).
Bet man šķiet nenormāli, ja kāds manu (vismaz trešajā paaudzē esmu latvietis) izvēli 18. februāra referendumā mēģinās vērtēt kā latviešu tautas “nodevējs” vai “nenodevējs” :) Kas ir šis vērtētājs, un kādas publikas daļu viņš pārstāv?.
Nu- es savu balsi nodošu tieši tā, kā to par pareizu laikam uzskata Hermaņa kungs- bet man šāda vērtēšanas sistēma šķiet … nu, atbaidoši riebīga. Ja nebūtu tik stulba situācija- noteikti nobalsotu pretēji Hermaņa vēlmēm (par spīti vecmāmiņai atsaldētu ausis). Vienkārši- lai viņam pierādītu, ka tā izteikties nedrīkst!
0
ilmisimo > beigas 16.02.2012. 13.08
..noteikti nobalsotu pretēji Hermaņa vēlmēm (par spīti vecmāmiņai atsaldētu ausis)
_________________________________________-
Piedāvājam andrejsg elegantāku variantu:
Вырву себе глаз – пусть у тещи кривой зять будет!
http://inoforum.ru/interview/otvety_sergeya_viktorovicha_helemendika_na_voprosy_uchastnikov_foruma/
____________-
ko, jūsuprāt, nozīmē “gļēvuļi..
____________________++++++++++
Tie, kas mēgina būt lielāki katoļi par Romas pāvestu – bet kuriem vienmēr sanāk būt trīceklīgākiem par visļumīgāko galertu.
0
oskaar 15.02.2012. 23.27
Ja kāds otru, šajā gadījumā Hermanis- kaut kādu (nezinu cik plašu) cilvēku loku apveltī ar apzīmējumu “latviešu tautas nodevēji” tikai tāpēc, ka šim otram (ļaužu grupai) ir atšķirīgi uzskati par to- kā jāsargā latviskums, man tas nav pieņemams.
Ar šādiem apzīmējumiem mētāties nedrīkst- kamēr vien nav pierādīts, ka šis otrs nevis vienkārši savādāk domā par to pašu latviskuma sargāšanu, bet tik tiešām apzināti- par samaksu vai aiz ļauna prāta- dara visu iespējamo, lai latvieši kā nācija izzūd.
6
buchamona > oskaar 15.02.2012. 23.48
Es to formulētu nedaudz savādāk – ja kāds indivīds, kurš bauda zināmu sabiedrības daļas uzticību, acīm redzamu patiesību (šinī gadījumā uzbrukumu atjaunotās LR pamatiem) cenšas pārdēvēt par elementāru demokrātijas izpausmi, jeb arī apzināti mēģina mazināt šī uzbrukuma nozīmi mūsu tautas tupmākajā pastāvēšanas liktenī, tad viņš ir savas tautas nodevējs, vai ienaidnieks.
0
esmeralda_se > oskaar 15.02.2012. 23.51
>>>kamēr vien nav pierādīts, ka šis otrs nevis vienkārši savādāk domā par to pašu latviskuma sargāšanu, bet tik tiešām apzināti- par samaksu vai aiz ļauna prāta- dara visu iespējamo, lai latvieši kā nācija izzūd>>>
Kas un kā pierādīs? Es piedāvāju noteikt empīriski – ieviešam divvalodību, tad pēc gadiem 50 paskatīsimies, kas sanācis:)
Nu un tad atlikušos latviešus muzejrezervātā kaut kur piem., pie Rūjienas, atzīstot – jā, divvalodība bija kļūda; jā, tās aizstāvji tomēr bija nelieši utt. Bet nu ko nu vairs…
0
oskaar > oskaar 16.02.2012. 00.23
>riņķī apkārt; Jūs, pats to laikam pat neapjaušot, neko SAVĀDĀK neesat formulējis.
Jūs esat formulējis vienu no iespējamām “savas tautas nodevēja” definīcijām.
Atliek vēl formulēt tajā iekļautos jēdzienus “Uzbrukums atjaunotās LR pamatiem” un “apzināti mēģina mazināt šī uzbrukuma nozīmi mūsu tautas tupmākajā pastāvēšanas liktenī”.
Tīri emocionāli katrs to kaut kā izprot- bet pamēģiniet to aprakstīt formālā valodā un tā, lai to varētu izmantot likumu radīšanai.
Jeb Jums šķiet, ka, tāpat kā Puķina Krievijā, likumi ir tikai ierocis citādi domājošo sodīšanai, nevis “viens likums, viena taisnība visiem”?
0
Signija Aizpuriete > oskaar 16.02.2012. 00.31
——raitisLīcītis
Ko vēsture mums māca? ATCERIES – atceries laiku no 1945.g.9.maija līdz 1990.g.4.maijam. Padomā, kas notika laika posmā no 1991.g.21.augusta līdz 2012.g. janvārim, kad tika paziņots par referendumu divvalodības jautājumā.
Kaut kur kaut kas aizgāja greizi, tā kā vajadzētu tikt skaidrībā – pretējā gadījumā var būt kā teicienā par vēstures atkārtošanos:pirmoreiz kā…., otroreiz kā farss?
0
intija52 > oskaar 16.02.2012. 02.05
Ir liktenīgi brīži, kad sava ķēķa “pārliecība”, sava sīkpilsoņa taisnībiņa jāpabāž kaut kur dziļāk, nevis jāstājās ienaidnieku rindās. Ja tu neatšķir melnu no balta, tad sēdi savā kaktā ar savu sīkmanīgo viedokli, bet nelej ūdeni uz ienaidnieka dzirnavām. Nodevībai ir daudz seju – vai arī tu vēlies kuplināt Dzimtenes nodeveju pulku?
0
oskaar > oskaar 18.02.2012. 20.36
Un Tu, Quando- acīmredzot uzskati sevi par to, kurš atšķirs melno no baltā, un visus pārējos sīkmanīgā viedokļa paudējus iebāzīsi kaktā.
Tādi melnā un baltā atšķīrēji mums te pagājušajā gadsimtā bijuši ne viens vien- Ļeņins, Hitlers, Staļins, Berija, Mussolini, Franko, .. droši vien kādu vēl esmu piemirsis.
Zini- ja kāds ļoti vēlēsies- droši vien šai pašā tavā komentā atradīs kaut ko tādu, par ko tevi pievienot dzimtenes nodevēju pulkam- jo tu neapjēdz kas ir ienaidnieks, kas ir “ķēķa” pārliecība un sīkpilsoņa taisnībiņa.
Šobrīd man ir tāds garastāvoklis, ka gribētos pievienot uz tevi vērstu apzīmējumu…. izdomā pats. Glupais “Dzimtenes nodevēju pulka” atmaskotājs.
0
buchamona 15.02.2012. 23.04
“Tests Latvijas nodevējiem” – tas ir precīzi, gluži kā puča laikā, tikai pučs bija par “īsu”, lai visi nodevēji paspētu iezīmēt sevi:) Bet šī referenduma gadījumā – nav jau runa par tiem, kuri balsos referendumā slēgtā kabīnē, kā te mēģina viens otrs ” precizēt.” Protams, ka referendumā visi balso aizklāti.
“Sarakstos” iekļūst tie pseidointelektuāļi, kuri caur savu publisko vārdu pirms referenduma cenšas mazināt šī referenduma nozīmi mūsu tautas liktenī un šādi “saraksti” kārtojas ne jau kaut kur ” stūra māju atvilktnēs”, tie kārtojas katra atmiņā, paša lietošanai turpmākajai dzīvei.
1
Signija Aizpuriete > buchamona 15.02.2012. 23.24
——
Akurāt’ kā 1943.gada 18. februārī Gebelsa propagandas kantora izdevuma Tēvija rakstā ‘Ko vēsture mums māca’:
‘Visu tautu lielākā skolotāja ir vēsture.(..)Ja tagad latvietis ar vācieti pret austrumiem atjauno savu veco ieroču brālību, tad latvietis to nedara vis kā vergu pēcnācējs. (..) Šodien mēs stāvam uz augstākās atziņu pakāpes un mums ir citāda tiesību uztvere…..
http://data.lnb.lv/nba01/Tevija/1943/Tevija1943-041.pdf
p.s.
Hermaņa kungs brīnās par Latvijas specdienestu ”aklumu”? Palasiet l/a ‘Tēvija’ 18.02.1943. rakstu ‘Angļi vairs neslēpj Eiropas atdošanu Staļinam’.
0
dro 15.02.2012. 22.40
Atkal jau labākā gadījumā daži grib būt šķīstāki par Romas pāvestu. Visu cieņu māksliniekam un kauns tiem, kuri meklē, kur viņa teiktajam piesieties.
2
Signija Aizpuriete > dro 15.02.2012. 23.03
——-
Atkal gandrīz kā vecajos labajos dziesmotās revolūcijas un barikāžu laikos!
Kur ir mūsu ”ģenerāļi”, kas norādīs, kurai vienībai piesieties?
http://www.youtube.com/watch?v=3SbYNCYBT08
0
ilmisimo > dro 16.02.2012. 12.59
daži grib būt šķīstāki par Romas pāvestu.
_______________________
un viņiem izdodas:
– būt trīceklīgākiem par galertu.
0
austrisv 15.02.2012. 22.28
Beidzot kāds latvietis ir pateicis to, kas bija jāpasaka jau sen, nevis jālien un jālaipo ienācēju priekšā, kam latviešu tauta ir laipni atdevusi visu ko vien var atdot savā zemē mīļā miera labā. Un nu bac, pa pieri iesper šie kā pateicību par to, ka pārāk jau uzkāpuši pamattautai uz galvas.
Paldies Hermanim par vīra dūšu. Cik maz mums valstī īsti vīri it seviški jau specdienestos, kuru uzdevums būtu nodrošināt valsti pret provokatoriem.
0
Artis Roķis 15.02.2012. 22.20
Nu, ja jau tas ir tests nodevējiem, tad visi no saemas var iet kurp vien deguns rāda, jo KĀ GAN VARĒJA VISPĀR PIEĻAUT DOMU PAR REFERENDUMA RĪKOŠANU? TAS VISPĀR IR KĀUT KĀDS ABSURDS, VĒL JOPROJĀM NESPĒJU TO SAPRAST.
0
Krodere & Judinska advokātu birojs 15.02.2012. 22.01
Atceros un savelku dīvainas paralēles…
1937. gadā teātra “Skatuve” māksliniekus arī uzskatīja par tautas nodevējiem. Kas ar viņiem notika, ir skaidrs.
Tautas nodevēju Latvijā ir bijis gana. Un līdz šim tie ir bijuši cieši saistīti ar tās godu, prātu un tālredzību…
Nodevēja vārdam ir slikta slava [Vella kalpi], bet ar šo slikto vārdu un slavu vienkārši mētāties nedrīkstētu gan.
[Uzskatu, ka tauta nav atdalāma no valsts, lai arī LV tas jau ir noticis…]
3
Signija Aizpuriete > Krodere & Judinska advokātu birojs 15.02.2012. 22.11
——-
Oligarhi, kampēji un deputāti – tā arī ir tautas daļa, ko vienot var tikai un vienīgi kopējs ienaidnieks. Tad nu būsim vienoti kā slavenajos dziesmotās revolūcijas un barikāžu laikos! 1991.g. janvārī izglābām sirdsmīļo Godmaņa valdību – tagad glābsim ”konsolidatoru”, kas V.Dombrovska vadībā ved Latviju pretim saplūšanai ar ES ‘kodolu’. Uz priekšu, tauta – baudīsim demokrātijas labumu referendumu!
0
Krodere & Judinska advokātu birojs > Krodere & Judinska advokātu birojs 15.02.2012. 22.19
>>>EI. Zini – ienaidnieka jau nav…. Ir tikai apjēga, ka esam tur, kur pirms 25 gadiem sākās atmoda, tikai mazliet noguruši un krietni mazāk…. Viss….
0
liene_krauze > Krodere & Judinska advokātu birojs 15.02.2012. 22.37
Bet vai jūs zināt, kāpēc?
Tas ir pagānu lāsts, arvien griezties riņķī, lai cik ātri viņi arī steigtos.
Un vai zināt, par ko lāsts? Par to, ka mīlat sevi un savu “kodolu”.
Jābūt spējīgam atteikties no kodola un no pirmskara republikas.
Kaut manis pēc, varat griezties savā riņķī cik vēlaties ar visu savu novecojušo satversmi, pārējo iedzīvi un lūgšanām Ulmanim un vecajiem kauliem un mītiem. Ja gribat izbeigt savas dzimtas eksistenci, tad lai tas ar jums arī notiek pēc jūsu rīcības.
0
egilsblums79 15.02.2012. 21.57
Godājamie neintelektuāļi! Hermanim ne prātā nebija tāda niecība kā dulle.
Īstie pseidointelektuāļi sapulcējās ap mesijas rubeņa tukšo un pat bīstamo memorandu.
2
Signija Aizpuriete > egilsblums79 15.02.2012. 22.17
—–
— Сеня, про зайцев — это неактуально! Остров Невезения!
http://www.youtube.com/watch?v=lzv4vno2o8I
0
austrisv > egilsblums79 15.02.2012. 22.24
Klans. Tur gan Tev var piekrist par visiem 100%, jo kāda jēga rakstīt papīru, ja māja deg!
Bez tam , ja paskatās tajos intelektuāļos, tad neko citu, kā padomjlaiku vecos vīrus un sievas redzēt viss nevar, gan jau tie, kas grozījās TV un citās padomjlaika instancēs, bet tajās grozījās augšgalā tikai labi varai pārbaudīti cilvēciņi.
0
Elīna Barkovska 15.02.2012. 21.50
Es pievienojos Hermaņa kungam. Drošības policijas vadībai un CVK ir jāatbild par šo situāciju. Abi kungi kosmiski ilgi vada abas iestādes un kā redzam rezultāts uz tāfeles. SAB kompetence ir daudz dziļāka ( tas no kurienes kājas aug). Taču Lindermanis un Co ir uz Reinika kunga sirdsapziņas. Bet tas tikai mans viedoklis no tālienes:)
0
mary75 15.02.2012. 21.38
Hermanis runā, ko domā, un dara, kā domā.
Savulaik principiālu apsvērumu dēļ atteicas pieņemt Latvijas valsts ordeni, par ko ieguva stipri dalītu attieksmi.
Pie kam Hermanis ne tālu nav nacionālists un ir ļoti liberāls savos uzskatos, viņš ir īsts, nevis pseidoliberālis, un arī īsts intelektuālis.
Reizēm izsakās pārāk emocionāli, par šo – to varētu strīdēties, bet, māksliniekam tas ir piedodams.
1
valdis > mary75 16.02.2012. 07.20
Pievienojos par īstumu. Ļoti tieši un nepārprotami – un paldies par to. Viens no retajiem, kas spēj un var pateikt par mums un mums.
0
tetrapack 15.02.2012. 21.28
Ko jūs uztraucaties par to sarakstu, nav jau viss jāuztver burtiski…
0
Egons Mednis 15.02.2012. 21.20
Hei, bet kā viņš to sarakstu gatavojas dabūt?
Referendums taču būs aizklāts…
Varētu būt runa par uzticamākiem un mazāk uzticamiem reģioniem.
3
AUTOEXEC.BAT > Egons Mednis 15.02.2012. 21.40
parakstījušies par referendumu ir zināmi. Plus vēl daudzi , kas atklāti paziņojuši savu lēmumu. Plus vēl balsošanas rezultātu korelācija ar parakstījušos dzīvesvietu. Utt. utjpr.
“Saraksta” vērtība – informācija par spēka pielikšanas punktiem attiecībā uz izglītības reformu vai vismaz stāvokļa uzlabošanu, plus naturalizācijas pārvaldes darbības rezultātu analīzei, lai noskaidrotu cik iespējama ir pilsonības atņemšana sakarā ar pilsoņa zvēresta pārkāpšanu. Un vēl kaudze citu vērtīgu lietu, kaut vai cik liela būs 5.kolonna un kurā vietā, ja nu gadās konflikts vai nekārtības. Gan jau specdienesti zinās kā to izmantot.
0
elinaliepina > Egons Mednis 15.02.2012. 22.04
Protams, ja iztīrīs Drošības policiju vai tamlīdzīgas struktūras…
0
gumijkoks > Egons Mednis 16.02.2012. 07.50
Vienreiz viens ir pateicis bez aplinkiem:”Tas, ka referendums notiek, ir Drošības policijas nolaidība vai apzināta nodevība.”
0
demo 15.02.2012. 21.18
Noklausoties “100 g kultūras” raidījumu – tas ir tāds pozitīvs ‘Lādiņš’,ka
nevaru to neatbalstīt par visiem 100%. Ir vēl īsteni latvieši,kuri nebaidās izteikt tik pārliecinoši skaidri latviešu tautas sāpi,par tik svarīgu,
latviešu tautai, Latvijas valstiskai neatkarībai jautājumu.
Ar visu cieņu, ar lepnumu sirdī varu izteikt savu atbalstu
exprezidentes kundzei Vairai Vīķei – Freidbergai , kura šais pēdējās pirmsreferenduma dienās,gandrīz visos TV un radio kanālos aicina
visus progresīvos spēkus nekļūdīgi atzīmēt ” PRET “,
režisoram-LATVIETIM Alvim Hermaņa kungam.
Pievinojos un aicinu visus apzinīgos progresīvos Latvijas valsts patriotus iet uz referendumu un izdarīt nekļūdīgi atzīmi “PRET”.
Ar atzīmi ‘PAR’ – LATVIJAS VALSTS – NODEVĒJI, IENAIDNIEKI.
1
Signija Aizpuriete > demo 15.02.2012. 22.07
——
Emocijas bez maz kā 1943.g. februārī, kad Latvijā sākās propagandas kampaņa leģiona ātrākai saformēšanai:
Ko vēsture mums māca
http://data.lnb.lv/nba01/Tevija/1943/Tevija1943-041.pdf
0
andrisskrastins 15.02.2012. 21.18
Drusku jau nu ir pāršauts pār strīpu, jo lai kāds būtu apdraudējums, demokrātiskie procesi ir sargājami un neaizskarami. Mums taču pietiek balsu? Nevajag tāpēc zaudēt savaldu. Tāpēc nav ne glīti, ne arī dod ko diskusijai. Varēja daudz vienkāršāk pateikt ka nepiekrīt Dūles rīcībai un pasvītrot kāpēc.
No otras puses es ļoti labi saprotu Hermaņa nikumā izteikto vārdu sakni – tas ir apjukums, kas ir audzis pēdējās dienās. Latvijas intelektuāļiem ir viena liela konkrēta problēma – proti, viņi nekad sevi gandrīz neuzskata par kļūdijušamies. Viņi domā ka “rēķina” sabiedrību ļoti labi, kaut gan bieži redzētā analīze, kaut laba, tomēr ir ļoti virspusēja. Tajā pietrūkst cilvēku emociju analīzes, izpratnes kādā veidā veidojas šādas reakcijas kā Hermanim.
Kopumā ne šis komentārs, ne arī diskusijas nemainīs sestdienas rezultātu. Mēs zinam kāds tas būs. Jautājums ir – kas notiek tālāk? Vai kaut kas obligāti jādara – nē. Bet ir jāsaprot, kas notiek un jābūt savā ziņā latviešu vidū konsensusam par to, *ko* darīt vai nedarīt. TAS ir daudz svarīgāk.
3
mariam > andrisskrastins 15.02.2012. 21.31
Pilnīgi piekrītu par to, ka neviena no šim diskusijām rezultātu nemainīs un tas ir zināms tāpat. Saskatu jau arī kaut ko pozitīvu visās tais dažādajās debatēs (šodien vien vismaz trīs – RSU, Stori, 100g kultūras)- vērtīgi ka tiek runāts par šim lietām. Vienīgais – par daudz histērijas un politiskā kapitāla vākšanas, nejēgā piesārņojot diskursu. Un arī – tas droši vien mazliet apgrūtinās to, par ko saki – nonākšanu pie jēdzīgiem risinājumiem pēc tā datuma. Bet tas tiešām būtu tas svarīgākais.
0
AUTOEXEC.BAT > andrisskrastins 15.02.2012. 21.34
pecis … Jautājums ir – kas notiek tālāk? Vai kaut kas obligāti jādara – nē.
—————————————————————————
Kaut kā baigi viegli Tev izspruka šāds secinājums pēc paša uzstādījuma : ” Latvijas intelektuāļiem ir viena liela konkrēta problēma – proti, viņi nekad sevi gandrīz neuzskata par kļūdijušamies. Viņi domā ka “rēķina” sabiedrību ļoti labi, kaut gan bieži redzētā analīze, kaut laba, tomēr ir ļoti virspusēja. ”
Iestartēt ar šādu tekstu ir vismaz taktiska kļūda, pat ja azotē ir pamatīgs analītisks manuskripts. Nu tad nekautrējies, vispirms izvelc un publisko – un tad jau droši saki – nē, nekas nav jādara.
0
My Paradise, My Rules > andrisskrastins 15.02.2012. 22.51
Pecisk
“jo lai kāds būtu apdraudējums, demokrātiskie procesi ir sargājami un neaizskarami.”
—-
Tas nu ir ļoti augsts domu lidojums, ko man neizprast. Skaisti: lai kāds būtu apdraudējums, demokrātija ir neaizskarama. Kam man tā demokrātija, ja tiek apdraudēta mana valsts? Brīnišķīgi! Saaicināsim 2 miljonus ķīniešu, iedosim viņiem pilsonību un viņi nobalsos, ka te ir jābūt Ķīnas tautas republikai. Nemaz ilgi nevajadzētu – pāris paaudžu laikā tas būtu nodarīts. Turklāt pilnīgi demokrātiski. Un es jau pat nepieminu Ķīnas karaspēku.
0
gundega_heiberga 15.02.2012. 21.06
… mēs dabūjam valstij visu neuzticamo pilsoņu sarakstu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kāds varētu pačukstēt Hermanim, ka balsojums ir aizklāts, jeb režisors aicina latviešus nepiedalītes ?
Uz skatuves tādu domas aizplīvurotību varbūt var uzskatīt par ģenialitāti, bet matemātikā diemžēl tas ir otrādi…
7
mariam > gundega_heiberga 15.02.2012. 21.17
Jā, šito – par to sarakstu (aizklātās vēlēšanās) es arī īsti uzreiz nesapratu. Bet laikam jau tā drīzāk kā tāda metafora domāta – sak visi tie, kas te tagad pietiekoši skaļi nepiebalso tai “īstā latviskuma” histērijai vai, nedod dies, kaut ko iebilst – tie visi nodevēju sarakstā iekšā. Tāda fašisma nots ieskanas gan.
0
andrisskrastins > gundega_heiberga 15.02.2012. 21.24
Katrā ziņā par to sarakstu bija slikti. Žēl ka Hermanis zaudēja savu miermīlīgumu šāda sū… dēļ.
0
gundega_heiberga > gundega_heiberga 15.02.2012. 21.33
Nu jā, sarakstu veido tie, kuri parakstījās par referenduma ierosināšanu.
0
elinaliepina > gundega_heiberga 15.02.2012. 22.02
>eiserts
Tieši tā!
0
Andris > gundega_heiberga 15.02.2012. 22.40
“saraksts” šajā gadījumā nav domāts tāds, kur katrs tiek saukts vārdā un uzvārdā ar personas koda pievienojumu, bet gan kopējais “par”, kopējais “pret” skaits un procentuālā attiecība starp abiem lielumiem. Īsi, taču ļoti konkrēti par PILSOŅU attieksmi pret valsti.
0
My Paradise, My Rules > gundega_heiberga 15.02.2012. 22.46
Ja mums būtu vairāk tādu vīriešu kā Hermanis, tad fašists Lindermans un viņa līdzskrējēji sen būtu aiz Latvijas robežām. Un ja Hermaņa sacītajā kāds saklausa fašistiskas notis, tad kas man jāsaklausa Putina pavēlē nevienu, kas neprot krieviski Krievijā neielaist?
0
Līga Smildziņa-Bērtu > gundega_heiberga 16.02.2012. 13.37
Režisors reizēm ir jālasa starp rindām,pietiekami daudzi sevi šobrīd atklāj bez visiem zīmogiem pasēs,un 180 000 saraksts mums tomēr rokā IR!:)
0
indzax24 15.02.2012. 21.05
nav ko brīnīties par Dūli. Parasta lieta, ka ņemas ar to, kā pašam trūkst – intelektu.
1
austrisv > indzax24 15.02.2012. 22.19
Forši pateikts! Pasmējos.
0
mariam 15.02.2012. 20.54
Hermanim jau piestāv visādas skaļas un provocējošas runas, kaut mazliet esmu pārsteigts. Tak viņa izrādes skatīšos tāpat.
1
Signija Aizpuriete > mariam 15.02.2012. 20.59
——
Vēl viens kā no Marsa. Tā tam jābūt – skaļi, provocējoši, intriģējoši, satriecoši – kā citādi pūli pievilināsi. Viss notiek – baudīsim reālo demokrātiju!
– Alvis Hermanis:‘’ – Kad Tautas fronte rīkoja referendumu par izstāšanos no PSRS, kurā piedalījās visi LPSR iedzīvotāji, tātad arī krievi, toreiz Tautas fronte viņus piemānīja. Viņi solīja nulles pilsonību, ja balsosiet kopā ar mums. Domāju, krievi to atcerēsies…(..). Pēc referenduma Marina Kosteņecka, Vladlens Dozorcevs, krievu rakstnieki, kas bija Tautas frontes sastāvā, toreiz to tā arī nosauca – par nodevību. Nevar paslaucīt zem tepiķa piecdesmit procentus Rīgas iedzīvotāju. Tā var tikai pavisam īstermiņā mālēt acis ciet sev un citiem.’’
Nacionālais pieskāriens un kļūda (KultūrasForums).
0
papinovs 15.02.2012. 20.46
Pārsteidz, kā tas Viesturs Dūle piedabū medijus tiražēt viņa murgus? Intelekta apokalipse, tā viņš sevi sauc? Precīzi.
Izglītības viņam nav, un tas arī nav nekāds pārmērīgais trūkums profesionālam ākstam. Taču, kad viņš sāka līst izglītības lauciņā, analīzes vietā veidojot lētu šovu, tas šķebināja. Tāpat kā tie viņa self-made “varoņi”, kas runāja Šlesera valodā. Tas, ka apsviedfīgi zēni prot nopelnīt naudu, ir labi un slavējami, taču stādīt tos priekšā kā jauno nācijas izglītības programmas modeli var tikai plānprātiņš.
Un tas, ka Dūle ir muļķis, pierādās viņa jaunajā akcijā — balsosim ar baltu lapu.
Interesanti, kāpēc jau nedēļu tiek slēpti naudas avoti šai akcijai. Vai tik tur diedziņi neaizstiepjas un Antonijas ielas pagrabu pusi, kur nepaguruši strādā Latvijai naidīgas valsts specdienesti? Līdzīgi kā ar otru referenduma aktīvistu, kādu kaķumīli Nilu — viņš ciešā sadarbbā ar šī specdienesta virsnieku (kurš par spiegošanu nu ir izraidīts no valsts) esot rūpīgi izplānojis, kā Latvijai pienākošās vietas Eiroparlamentā izkruķīt Latvijai nelojāliem cilvēkiem. Laikam arī izdevās.
Viestur, lai arī esi muļķīs, tas tev nedod tiesības kļūt par nelieti.
Attopies. Hermanis pateica visu pietiekami skaidri.
1
Signija Aizpuriete > papinovs 15.02.2012. 20.53
——
Pārsteidz?? – Pārsteidz naudas lielā loma Latvijas valstī? Labrīt, tas ir labvakar – jūs tikko no Mēness nokritāt?
0
dace_ampermane 15.02.2012. 20.26
Hermanis rullē!!!
0
Signija Aizpuriete 15.02.2012. 20.24
—–
Tāda ir tā reālā demokrātija, kuru savām rokām un galvām izveidota Latvijā. Tagad daudzi ir lielā neizpratnē, tagad daudzi vaino kādu greizās sistēmas izveidē. Aizspogulija jeb absurdomānija tikai pieņemsies spēkā. Būs ”jautri” !
-‘ Grūtups: Ebrejs Lindermans cenšas sanaidot latviešus un krievus’
http://zinas.nra.lv/latvija/66108-grutups-ebrejs-lindermans-censas-sanaidot-latviesus-un-krievus.htm?utm_source=zinas_nra_lv&utm_medium=sakums&utm_campaign=tikai_nra
1
Zoņtiks > Signija Aizpuriete 15.02.2012. 22.43
Pats tu esi viens kārtīgs absurdomāns – to vien dari kā kopē vienus un tos pašus citādus, kuru sasaiste ar tēmu ir ļoti tāla (ja vispār tāda ir)
0
Iveta Banka (ex Lapiņa) 15.02.2012. 20.20
Isi un konkreti! Visu cienu rezisoram.
0
50+50 nav 100, bet fizika 15.02.2012. 20.19
Hermaņa kungs, visu cieņu!
0
lebronj2356 15.02.2012. 20.12
Izrādās, ka Hermanis ir ne viens lielisks režisors, bet tomēr arī cilvēks, kas sauc lietas īstajos vārdos, sevišķi patika frāze par pseidointelektuāļiem – Viesturiņam būs par ko padomāt, bet visticamāk šī stulbā ideja pārtrauks viņa aktivitātes uz daudziem gadiem !
3
Signija Aizpuriete > lebronj2356 15.02.2012. 20.26
——
Naivais cilvēk’ – padomā par notikušo pēdējos divdesmit gados. Absurdomānija tikai pieņemas spēkā. Demokrātija – tas ir opijs tautai!
0
mapala > lebronj2356 15.02.2012. 20.50
attiecībā uz pseidointelektuāļiem: cilvēks, kas meklē intelektu ārpus sevis, nekad to neatradīs
0
elinaliepina > lebronj2356 15.02.2012. 22.00
Un visvairāk jāuzsver tas – MĒS būsim tie, kas skaitīs tos parakstus!
Pārsimt tūkstoši caurskrējēju to laikam ir aizmirsuši!
0