Valdība apstiprināta

80

Komentāri (80)

dro 26.10.2011. 12.34

http://www.financenet.lv/viedokli/397068-sc_nemak_saimniekot_riga_budzeta_deficits_lielaks_par_valsts_budzeta_deficitu
Par SC “spēju” saimniekot jau bija zināms pirms 10. saeimas vēlēšanām. Brīnos, ka ne Vienotība, ne ZRP, ne IR šim faktam nav pievērsuši pienācīgu uzmanību, bet vēlējās vēl paeksperimentēt ar valsti?
Nepārvarama kaisle “vienot, ne šķelt”?:)

+2
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > dro 26.10.2011. 14.43

    Šī patiešām ir ļoti vērtīga informācija. Paldies, lno. Te varētu teikt, ka Rīgas saimnieki dzīvo pēc “trekno gadu” ekonomiskā modeļa. Kur tas noved, nav vairs nevienam Latvijā jāskaidro. Tad mūs smagi iedragāja “Parex” glābšana.
    Vai Rīgas pilsētas pirmsbankrota stāvoklis tiek gatavots, kā nākamais solis uz Latvijas valsts, ja ne iznīdēšanu, tad vājināšanu – noteikti?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.10.2011. 12.29

Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) Izmeklēšanas nodaļas vadītāja, kandidāte uz KNAB priekšnieka posteni Lienīte Šikore, ar kuras amatu savus algu prasošos darbiniekus biedējis viņas dzīvesbiedrs, ne tikai ir bijusi lietas kursā par sava vīra biznesa nedienām, bet arī aktīvi tajā piedalījusies. Bijušie Šikora uzņēmumu darbinieki ir nodevuši Pietiek rīcībā fotoattēlus, kurā attēlota šī krāpšanā vainotā uzņēmēja firmas sapulce 2007. gadā, – tajā piedalījusies arī Šikore, kas tajā laikā bija KNAB izmeklētāja.
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) Izmeklēšanas nodaļas vadītāja, kandidāte uz KNAB priekšnieka posteni Lienīte Šikore, ar kuras amatu savus algu prasošos darbiniekus biedējis viņas dzīvesbiedrs, ne tikai ir bijusi lietas kursā par sava vīra biznesa nedienām, bet arī aktīvi tajā piedalījusies. Bijušie Šikora uzņēmumu darbinieki ir nodevuši Pietiek rīcībā fotoattēlus, kurā attēlota šī krāpšanā vainotā uzņēmēja firmas sapulce 2007. gadā, – tajā piedalījusies arī Šikore, kas tajā laikā bija KNAB izmeklētāja.

+1
0
Atbildēt

0

dro 26.10.2011. 12.14

Jā, Rodina kungs, kādēļ?:)

+1
0
Atbildēt

0

atugo 26.10.2011. 11.26

Jautājums Rodina kungam:

“Ministrs pēc definīcijas ir politisks amats, un viņam nebūt nav obligāti jābūt tās jomas speciālistam, kuras vadība uzticēta. Ministrijas ikdienas darba vadīšana drīzāk ir valsts sekretāra darbs, un valsts sekretāram patiešām jābūt krietnam savas jomas pārzinātājam.

Ja ministriju neveiksmīgi vada politiķis, tad vietas zaudēšana politiskās dzīves augstākajā plauktā – tā arī ir viņa politiskā atbildība. Ministra krēslā iecelts bezpartijiskais – tas ir algotnis, no kura nav kam un nav iespējams prasīt politisko atbildību. ”

Kādēļ MK ministriem ir jāpieder kādai partijai? Es patiešām gribētu uzzināt Jūsu domas par šo. Varbūt tas ir man pagājis garām, bet pēdējos gados neviens neiebilst, ka Saeimas deputāti nepieder partijai no kura saraksta tie tiek ievēlēti Saeimā. (Taisnības labad, atceros, ka Jūs – Rodina kungs – par savu neapmierinātību to senāk rakstījat attiecībā uz Krištopāna bezpartējisko statusu 8. Saeimā. Apsveicu Jūs par to!)

10. Saeimā G Ulmanis un pat pašreizējais Valsts prezidents pat *lepojās* par to, ka nepieder nevienai partijai. (Vēl trakāk: Bērziņš tika ievēlēts ar *mīnusiem* Saeimā un skat cik tālu viņš ir ticis.) Arī Atis Lejiņš gan 10. gan 11. Saeimā (cik man ir zinams) vēl joprojam nevienai partijai nepieder. Un ja nekas nav mainījies, arī Vienotības deputāts no Latgales – Lāčplēsis – ir faktiski neatkarīgs deputāts 11. Saeimā. Bez ‘sešniekiem’ vienkārši nezinu cik daudz tādi sēž Saeimas mīkstos krēslos.

Kādēļ tas nevienu netraucē? Un kādēļ lai mēs uztraucamies par to, ka tieši MK sastāvā ir neatkarīgi ministri?

+2
-1
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 26.10.2011. 10.16

Kaut kā nenosekoju – kas par ekonomikas korifeju ir Pavļuta kungs un kas viņu gribēja par ministru?

+5
0
Atbildēt

3

liidaka 26.10.2011. 09.28

Pie mums politiskā atbildība ir vairāk butaforiska, tāpēc nav jēga uztraukties par bezpartijiskiem ministriem.

0
-1
Atbildēt

3

    austrisv > liidaka 26.10.2011. 10.36

    Politiskā atbildība ir tādā ziņā, ka vēlētāji, dodoties pie vēlēšanu urnām, svītro šo bezatbildīgo personu no partiju sarakstiem! Atbildība ir partijām un vēlētāji to izvērtē, ja vien tiem ir galva uz pleciem un atbildība pret savu valsti! Bezpartejisks ministrs ir bez jebkādas atbildības vēlētāja priekšā , jo to nav iespējams nu nekādi sodīt!
    Vai tad nav dīvaini, ka tāds Rinkevičs ieslīdēja ĀM amatā bez vēlētāja izvērtēšanas, kā tas notika ar Sondori- Kukuli!???
    Manuprāt, nedrīkst likt amatā šādus pseidoprofesionāļus, jo , kas tad nu viņus ir atzinis par tādiem??? Vai kaut kāda neliela aizkulišu grupa, kas mums vēlētājiem nav zināma, joprojām?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > liidaka 26.10.2011. 11.25

    Un aizkam Rinkevičs paliek ārpus paša izlolotās ZRP?
    Lai saglabātu iespēju uzpeldēt politiski neitrāla premjera avatārā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > liidaka 26.10.2011. 15.38

    Lama! lai Dievs mūs pasargā no šadiem pelēkiem kardināliem un karjeristiem kāds ir Rinkēvičš. Kāds viņš premjers- jāsmejas, jo ir tikai ar vēsturnieka diplomu. Tātad finansēs ir gatavais mūlāps.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.10.2011. 01.00

Kā ar Dombrovska solījumu noskaidrot piketētāju aizturēšanas likumību? Varbūt nav vērts konfliktēt ar jauno Ie ministru tāda “sīkuma” dēļ?:)

+5
0
Atbildēt

1

Ligiña Doniña 26.10.2011. 00.43

Tv net- “Deputāti Saeimas debatēs stostās un mokās”

Ierosināt Valsts valodas centram pārbaudīt patiesās SC deputātu latviešu val. zināšanas eksāmenā. Vienalga kā…Viena liela daļa izlidotu renstelē, kā likts.
Kā vispār var rasties situācija, ka piem. Marjana Ivanova-Jevsejeva nevar salikt kopā 2 teikumus, mēģinot atbildēt žurnālistiem. Mihails Zemļinskis pat nesaprot ko viņam prasa…Jeļena Lazareva saprot katru 3 teikumu, bet knapi stostās utt. Kad šī cūcība beigsies?

+8
0
Atbildēt

2

    kristaps_drone > Ligiña Doniña 26.10.2011. 09.48

    Paldies dižajai un varenaijai VVF, kas izcūkoja valsts valodas likumu un likumu par Saeimas vēlēšanām. Pateicoties tam radusies situācija, ka Saeimā var iekļūt “pilsoņi” no kolonistu un okupantu vides, kas nezin valodu. Un protams, svarīgi ir arī tas, ka mums ilgus gadus pastāv burvīga kolonissu un okupantu un viņu pēcteču naturalizācijas programma.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ligiña Doniña 26.10.2011. 10.41

    …virzība uz sadarbību ar “Saskaņas centru” varēja būt dibināta tikai uz apzinātu rīcību ar politisku sapratni, uz ko šī partija iet.

    – Tam nav pierādījumu, bet tā varētu šķist, ka Zatlera kungs meklēja to divu trešdaļu vairākumu, kas ļautu mainīt Satversmi, viešot tautas vēlētu prezidentu. Tā kā “Vienotībā” tam nebija atbalsta, bija jāmeklē citi sabiedrotie. Kad stājos ZRP, biju kodola grupā un, mijoties domām ar Valdi Zatleru, teicu, ka mums visur sakrīt, izņemot šo ideju. Es esmu galīgi pret tautas vēlētu prezidentu, un “par” izteiktie argumenti man liekas populistiski.

    – Jau minēju, ka cilvēki uzticējās, sekoja vadonim partijā un balsoja vēlēšanās. Par to nav ko pārmest. Bet kā viņi tik viegli varēja piekrist kursa maiņai…

    – … nezin gan, vai viņi piekrita.

    – Tomēr publiski protestējuši un aizgājuši no ZRP tikai zināmie seši deputāti.

    – Kad iebildu pret partnerību ar “SC”, saņēmu lielu atbalstu tādai nostājai. Ņurdēšana ZRP bija diezgan liela. Daži biedri varbūt nemaz nepaguva izsekot tik krasiem pavērsieniem….
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=331704:lnerdsim-viens-otram-zobusr&catid=95:intervijas&Itemid=113

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 25.10.2011. 22.58

KNAB priekšnieka kandidāts Gulbis izklaidējies kopā ar uzņēmēju, kas tiesāts par krāpšanu un kukuļņemšanu
KNAB priekšnieka amata kandidātes vīrs apkrāptajiem darbiniekiem norādījis uz sievu – KNABisti
KNAB sācis pārbaudi, saņemot iesniegumu par Vītoliņu; iespējams, tas pamatā kandidatūras atsaukšanai /Pietiek/
____________________
Toties “eksperte” Kažoka ir sajūsmā par kandidātiem, izņemot pēdējo:)

+4
-1
Atbildēt

21

    andris902 > dro 25.10.2011. 23.31

    …lno…nervozais rudmiesis lapsāns Tev favorītos nonācis?….pēdējā laikā pārāk bieži esi sācis viņu citēt…:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.10.2011. 23.44

    zanE…Man nav aizspriedumu ne pret vienu, ja ziņa liekas ticama. Nesen Tu man pārmeti par Liepnieku…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 25.10.2011. 23.47

    …lno..kāpēc Tu netici man???… :))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 25.10.2011. 23.52

    zanE…Ar Tevi tāpat kā ari Lapsu – faktam ticu, komentāram bieži nepiekrītu. Tu esi Vienotības hokejblices fane:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 25.10.2011. 23.59

    ——
    ‘Viss vienalga man, ko citi saka – galvenais, lai nauda ķešā skan….’ –
    Sargājiet kabatas un kontus, pilsonīši – ‘Bendiks: Kad šī valdība sāks savu darbu, būs vēl trakāk’ http://zinas.nra.lv/latvija/politika/58135-bendiks-kad-si-valdiba-saks-savu-darbu-bus-vel-trakak.htm

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 26.10.2011. 00.03

    lno – Gulbis ir muzeja vērts eksponāts un viņa šitās figņas ir sīkums . Kādus podus tik nav gāzis Gulbis, vecenes viņu noraks …. un vēlme zīmēties.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.10.2011. 00.03

    …lno…
    …aga!…sapratu!…komentārs mazsvarīgāks par rakstu apšaubāmas izcelsmes portālā…:))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2011. 00.06

    zanE…Skatoties kāds komentārs un kāds raksts…Nevar noliegt faktu tikai tādēļ, ka tas publicēts Pietiek, Puaro vai NRA, Kasjauns vai Čas, lai gan pārsvarā vienā otrā var būt dezinformācija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2011. 00.09

    klusais.
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2011. 00.12

    edge_indran ——. Tas nav fakts, bet apšaubāma prognoze.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.10.2011. 09.18

    lno, “Man nav aizspriedumu ne pret vienu, ja ziņa liekas ticama”
    Droši vien, tu piekritīsi, ka daudz kas ir atkarīgs no cilvēka, kas to ziņu lasa. Ir tadas, kurām ļoti gribas ticēt un tādas – kam, ne par ko!
    Jauku dienu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2011. 09.31

    betijacelmale. Mainās emocijas, ne ziņa. Gan cienījams cilvēks var ziņot par nenotikušu faktu, gan blēdis par notikušu:) Vēl jaukāku dienu kā man!:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.10.2011. 09.42

    Toties jebkuru ziņu var pasniegt nepilnīgi, vienpusēji un tendenciozi. Uzskatāms piemērs: Žanetei Jaunzemei-Grendei nav izglītības kādā no kultūras jomām. Taisnība, fakts? – Jā. Totieš Žaneta J.-G. ir radošs, mērķtiecīgs, enerģisks un ideju pilns cilvēks. Tici man, tā tas ir. Bet varbūt arī tas vēl nav viss?
    :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 26.10.2011. 09.46

    betij – vēl Žanetei pieder slavena frāze pirms paŗis gadiem par to ,kam griezt nost finansējumu….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2011. 09.47

    betijacelmale. Toties jebkuru ziņu var pasniegt nepilnīgi, vienpusēji un tendenciozi.
    _____________________
    Protams, bet mums taču ir padomju laiku pieredze lasīt starp rindiņām un paša galva uz pleciem:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.10.2011. 10.03

    Es Žaneti minēju tikai, kā piemēru, ka katru faktu var pagriezt publicētājam vēlamā rakursā.
    Labi. te jums fakts ar diametrāli pretējo fakta vērtējumu presē. Kad kāda no nacionālajām Rīgas domes vadībām ieviesa praksi pensionāriem no 70 vai 80 gadu vecuma (atvainojos, ka neesmu precīza) braukt bez maksas sabiedriskajā transportā Rīgā, latviešu valodā rakstošie laikraksti atspoguļoja to vai nu neitrāli, vai nu ar nelielu uzslavu. Krieviski rakstošie, skaidroja to gan ar nākamām vēlēšanām, gan ar drupachām no galda, ko atmet cilvēkiem, gan izņirgājās – “Kāpēc ne no 100 gadu vecuma?” Neviena pozitīva vārda.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2011. 10.13

    betijacelmale….katru faktu var pagriezt publicētājam vēlamā rakursā…
    __________________
    Nereti gadās fakti, kurus viena puse cenšas noklusēt, tādēļ man netraucē tas, ka otra puse cenšas tos pasniegt sev vēlamā mērcē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.10.2011. 10.29

    Kā tu zini, ka ziņa publicēta vienas puses masmedijā un citos tikai pārpublicēta ar atsauci uz to, ir ticama?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2011. 10.35

    betijacelmale. Es to neesmu apgalvojis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.10.2011. 10.41

    Es arī nesaku, ka esi. Es uzdodu jautājumu – varbūt tev ir metode.
    :)
    P.S. Aizdodos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.10.2011. 17.50

    …lno… -“Nereti gadās fakti, kurus viena puse cenšas noklusēt, tādēļ man netraucē tas, ka otra puse cenšas tos pasniegt sev vēlamā mērcē.”

    …arī tas, kā sabiedriskais radio – resp. LR1 Tomsona personā šodien “Krustpunktos” paziņo, ka Dombrovskis ir krāpnieks?….piekrāpis, piemānījis visus radio klausītājus un nav ieradies uz interviju!…tas tiek uzsvērts vairākas reizes…un tikai vēlāk, it kā starp citu, tiek pieminēts, ka Dombrovskis devies uz ārkārtas sēdi Briselē….

    ….Tevi šāda mērce apmierina?…esi visēdājs?…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Zolbergs 25.10.2011. 22.53

VL nebūs dubūlts Vienotība savāks no viņiem lielu daļu Viņi bija opozīcijā un palielināja pārsvaru tagad viņi nebūs opozīcijā un tikai ar diviem ministriem var nepietikt Apzinīgie pilsoņi balsos par Vienotību
ZRP ir ilgtermiņa partija nomainīs Zatleru un viss aizies vai arī viņš iemācīsies paskaidrot
Vienotība vēl ilgi būs politikā viņi strādā labi un apzinīgus vēlētājus pievilinās
ZZS drīz atteiksies no Lemberga un tad pievāks VL atbalstītājus prognozēju ap 16-24 mandātiem
SC Būs daudzāk nēapmierinātie prognoze ja nesašķelsies (Tas radikālais spēks krieviem kas top) tad būs ap 30-35 mandātiem
Izskatās ka Dombrovskis varētu valdīt vēl divas valdības

+3
-3
Atbildēt

2

    dro > Jānis Zolbergs 25.10.2011. 23.02

    daabols. Jā, kad pazudīs NA un SC iegūs 35 vietas, tad latviešiem sāksies tie laiki, ko citas tautas tagad redz, un Latvija kļūs svabada!:))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Zolbergs 26.10.2011. 01.02

    daabols 8.oktobris 2011 22:24

    Mani nav piekrāpis un tagad mūžīgi mūžos par viņu balsošu Viņš varbūt nav labs politiķis lai izskaidrotu savu lēmumu
    Zatlers ir īsts valsts vīrs PĀRĒJĀS PARTIJAS DOMĀ TIKAI PAR ŠIEM 3 gadiem bet Zatlers mēģina veidot latviju pēc igaunijas parauga nav krievi vai latviešie(igauņi) ir mērķi kas jāsasniedz
    Fujj Vienotībai novilkt sarkano līniju pēc vēlēšanām tā ir Vēlētāja apčakarēšana. ZRP solija ka grib savienot elektoriātus un viņi šo solijumu šobrīd pilda JA LATVIJAS MĒRĶIS IR TIKAI etnisku LATVIEŠU SABIEDRĪBA Tad SC nedrīkst ņemt valdībā un ir jādeportē visi tie kas nemāk dziedāt līgo dziesmas svinēt tradicionāli latviskajam svētkus tekoši bez izrunas kļūdām runā latviski

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

māsa 25.10.2011. 20.59

Var jau, runājot par valdību, par tās turpmāko darbu, kā svarīgāko minēt VD pasniegto puķu skaitu un krāsu, apspriest ar ko kopā pusdienojis, kam roku spiedis ….
Vai nebūtu tomēr pareizāk paņemt un izlasīt valdības deklarāciju, lai saprastu, kādus darbus valdība apņēmusies veikt. Varbūt tad izbeigtos kašķis, tenkas un zākāšanās partiju atbalstītāju starpā.
……………..
Manas domas par valdības deklarāciju ir tādas, tā sarakstīta kā daiļdarbs, ka tajā praktiski nav termiņu, ne kvalitatīvu, ne kvantitatīvu rādītāju. Daži skaitļi – tas nav nopietni! No deklarācijā lasītā, es saprotu, ka MK okupējis šo palielo māju, lai slaistītos, ka nolasīta riktīga partiju slaistu kompānija! Atbildība, atskaite par padarīto – apaļa “o”. Citādi es nevaru novērtēt tādu “apņemšanos” un tādu valdību!

+4
-8
Atbildēt

0

kateee88 25.10.2011. 19.13

Nevis reformu un tiesiskuma, bet neoliberāli-neofašistiskā koalīcija.

Ko gribējāt, to saņēmāt.

Jauki…

+3
-20
Atbildēt

11

    ilmisimo > kateee88 25.10.2011. 20.09

    Jauki…
    ___________________
    Jā.
    Uzraksti Brežņevam.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > kateee88 25.10.2011. 21.15

    Patiešām jauki!

    ……………………

    Jo Zatlers nu tāds nomelnējis un sarāvies ar. Vairs nebūs spēciņa un autoritātes tos “šausmoņus neofašistus” apkarot. Un Maskava ar vairs viņam neticēs.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > kateee88 25.10.2011. 21.21

    Jaunais buena-2 parādījies!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > kateee88 25.10.2011. 22.26

    Bērziņtēvs:
    Zatlers plus “Saskaņa” – gājiens neizdevās. “Vienotība” ar “Saskaņu” nevēlējās iet. Nacionālā apvienība pret “Saskaņu” – svītra pāri. Pat ar ZZS apspriedām par viņu iešanu kopā ar “Saskaņu”, bet tur diviem vien nekas nesanāk. Citu iespēju nav, un līdz ar to man nav iespējas saukt neviena “SC” vīra vārdu, lai viņu aicinātu sastādīt valdību.

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=331263:brzi-nekas-vl-nav-beidzies&catid=95&Itemid=113

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > kateee88 25.10.2011. 22.51

    lama. “Vienotība” ar “Saskaņu” nevēlējās iet…
    __________________
    Gribēšana bija , bet vēlēšanu rezultāti neļāva to īstenot. Smieklīgi, ka Štokenbergs, kurš nepieļāva NA iekļaušanu koalīcijā, savu krēslu bija spiests atdot NA pārstāvim, un Āboltiņa atcerējās SC ideoloģiju tieši tad, kad SC izlikās no savas ideoloģijas atkāpjamies:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > kateee88 25.10.2011. 22.55

    >lno
    Citēju Bērziņtēvu.
    Virsraksts tai intervijai ar zīmīgs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > kateee88 25.10.2011. 23.03

    lama. sapratu jau:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > kateee88 26.10.2011. 01.01

    >lno
    Domā viena vecā vēža iedabūšana TM ir labākais ko NA varēja dot Latvijai?
    Nu vēl bez “profesionāles” KM?

    Nē, tas ir biku jancīgi, ka pat ar dubultpanākumu vēlēšanās nav ko piedāvāt ministru amatiem :(

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > kateee88 26.10.2011. 09.41

    puika. Vai tad Štokenbergs bija “jauns vēzis”? Kā izpaudās R Paula, Demakovas, Ēlertes kulturas vadīšanas profesionalitāte? Tikko amatā tiek iecelts konkurējošas partijas biedrs, tā muļķis un diletants? Cāļus skaita rudenī, tad arī vērtēsim. Zini, kas ir jancīgi? Tas, ka TP ir likvidēta, bet tās demagoģija joprojām dzīva:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > kateee88 26.10.2011. 12.00

    >lno
    Par demagoģiju, protams, spēcīgi :D

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > kateee88 26.10.2011. 12.32

    lno – turi savējo kanti ? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 25.10.2011. 19.03

Ja ” izgriež” ārā to laiku, kurā ZRP centās ievilkt koalīcijā SC, vai eksperimentēja ar ” sarunu vešanas kārtību” :), tad jau šo koalīciju sakārtoja un ” portfeļus izdalīja” pavisam ātri un gludi.
Cik vien atceros prognozes par Dombrovska valdībām – tās vienmēr ir bijušas negatīvas, bet rezultāts ir izrādījies pozitīvs. Iepriekšējās divas viņa valdības nostrādāja līdz loģiskām beigām un arī par trešo nav lielu šaubu, ka tā finišēs līdz ar nākošās Saeimas vēlēšanām, pēc trim gadiem.
Ja būs klupšanas akmens, tad tas būs pavisam drīz, kad būs jāpieņem budžets.

+15
-2
Atbildēt

11

    ilmisimo > buchamona 25.10.2011. 20.08

    arī par trešo nav lielu šaubu, ka tā finišēs līdz ar nākošās Saeimas vēlēšanām, pēc trim gadiem.
    Ja būs klupšanas akmens, tad tas būs pavisam drīz, kad būs jāpieņem budžetu
    _____________________________________________________
    Tiesa gan.

    Ar atsevišķiem ministriem gan varētu būt atrakcijas un piedzīvojumi.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > buchamona 25.10.2011. 22.16

    Pēc Latvijā de facto tradīcijas nākamās (ārkārtējās :) ) vēlēšanās ZZS pazudīs tālēs zilajās, ZRP (precīzāk- Zatlera kanceleja) iespējams izvilks dzīvību līdz urnai, Vienotība (vispār jau dīvains sacepums) paliks kā konformisks veidojums, VL pēc šī gada peripetijām vismaz dubultos atbalstītāju skaitu.
    Ja VL savā darbībā vēl iesaistīs nevalstiskās/sabiedriskās organizācijas (NVO)- kļūs par vadošo un vienojošo spēku Latvijas politikā.
    SC – ja par “integrāciju” sauc pilsonības piešķiršanu/pārdošanu visiem, kas to vēlas vai nevēlas (kaut vai lai ceļotu pa ES), tad situācija savādāka.
    Mana prognoze, pēc 3 gadiem atskatīšos :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 25.10.2011. 23.00

    ZRP (precīzāk- Zatlera kanceleja) iespējams izvilks dzīvību līdz urnai
    ___________________________________
    eee…nu….mmm…varbūt līdz mauzolejam?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    arturs > buchamona 25.10.2011. 23.19

    Nebūtu slikti, ja (V) ar (VL) nākamajās vēlēšanās iegūtu ~ 56 balsis, jo jāteic ZRP ar mēģinājumu ievilkt valdībā SC, manuprāt, spēcīgi izbojāja savu vēlētāju cerības.
    ZZS nākamajās vēlēšanās varētu arī nepārklupt pāri 5% barjerai, kaut gan Ventspils pusē dzīvo traki cilvēki, tāpēc labs bija uzsauciens : “Izglāb Latviju – Atņem vecvecākiem pasi” :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.10.2011. 06.26

    Sirtaki – jā,NA pārstāvniecība noteikti dubultosies, ja ne vēl vairāk, visas pārējās partijas nīkuļos vai izzudīs dabīgā veidā, nespējot konkurēt ar VL “domas gigantu” intelektuālo pārākumu un TB gala neaptraipīto reputāciju un, gandrīz vai pataloģisko, godīgumu un principialitāti.
    Un tad NA spēs piedāvāt ministru amatiem ne tikai divus, bet, veselus četrus cilvēkus, jo potenciāls būs dubultojies.
    Un ne tikai tādus godavīrus kā Bērziņu un tik izcilu KM kandidāti kā Grendi, bet, droši vien, atradīsies viņa intelektam un godaprātam atbilstošs amats pat pat īstenajam latvietim un patriotam Rasnačam un, vēl kādam tikpat lielam “profesionālim”, un tad gan Latvijā iestāsies laime!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.10.2011. 09.12

    Dzeris. Un, ko Tev Grende izdarījusi? Iestājās NA? :) Tev Dzeri ir jāsamierinās, ka tik drīz Latvijā nepienāks tie laiki, kad Urbis cels šeit 3. republiku. Arī Ušakovs bija nepatīkami pārsteigts, kad NA valdības veidošanas sarunu gaitā spēja iziet uz kompromisiem un šādi izkūpēja staļinistu cerības piecūkot ar savu klātbūtni Latvijas valdību.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.10.2011. 09.53

    Grendi uzskatu par nepiemerotu kandidātu KM amatam, man personīgi neviens no viņiem nav izdarījis neko, bet, man stipri riebj, kad ar patriotisko retoriku un it kā patriotiskās partijas aizsegā apdara savus apšaubāmos darbiņus, kā to darīja Rasnačs, Bērziņš, utt., bet pārējie no šīs te partijas, kas sevi uzskata par vienīgajiem pareizajiem latviešiem, izliekas, ka to nesaprot, un virza tos atkal.
    Liekulība ir vispār viena no pretīgākajām īpašībām, pēc manām domām.
    Samierināties ar kaut ko vajag visiem, tev, tai skaitā, ar to, ka NA bez kritikas nepaliks, atšķirībā no tevis, es šo kompāniju diez cik augstu nevērtēju.
    Un kas jums, VL faniem, par slimību – runā, par ko gribi, atbilde vienmēr būs par SC?
    Kāds sakars Bēŗziņa un Rasnača blēdībām un tam, ka viņi atkal ir Saeimā un viens pat TM, ar SC?
    SC viņus tur virzīja vai NA?
    Nevajadzēju Lemberga blēžus virzīt, tads man arī nebūtu par ko runāt, tā ka vaino Dzintaru un kas tur vēl pieņem lēmumus, nevis mani.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.10.2011. 10.23

    Dzeri. Lieta tā, ka līdz kamēr nebūsim tikuši pie tik pat pilnīgas bildes par Lemberga stipendijām, kā šobrīd par pašu Lembergu – tikmēr visa LV iekšpolitika ir šajā zīmē iekšā. Tādēļ ir jārunā tikai par to, kas ir pilnīgi skaidri saskatāms un bilde ir tāda, ka kopš Dombrovskis ir premjers TB/LNNK, vai tagad NA – līdz pat šim brīdim viņi vienmēr ir konsekventi balstījuši Dombrovski gan būdami pozicijā, gan opozīcijā. Par opozīciju – zinu, Tu tulīt man atsauksies uz pagājušo budžetu :)) Tas bija pastulbs protesta balsojums un tikai.

    Bet šoreiz ne par to ir stāsts. Teikšu kā ir, šoreiz Tu nedaudz aizķēri mani ar savu pastulbo pašapziņu un pārākuma apziņu, ar kādu Tu savos komentos runā arī par mani, kā par NA vēlētāju :) Kritika ir laba lieta, bet kritikai ir jābūt precīzai – līdz pat kommatam. Ja ir kaut kas nožēlojams šajā pasaulē – tad tās ir baumas

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 26.10.2011. 10.25

    Džeri!
    Par vecajiem tēvzemiešiem: Bērziņu un Rasnaču Tev pilnībā piekrītu, bet Grende gan pie tiem nav pieskaitāma vismaz pašlaik vēl nē, jo manuprāt, viņa ir sakarīgs cilvēks un ne ar ko nav sliktāka, bet simtkārt labāka par Skrūdžu, vismaz kā ministrs!!!
    Domāju, ka tikai tad NA var palielināt savu balsotāju skaitu, ja atbrīvosies no tādiem biedriem kā Rasnačs un G. Bērziņš. Nu neticu šiem abiem, ka viņi strādā Latvijas iedzīvotāju labā! Cik dzirdēts, tad Rasnačš pamatīgi mīl sīvo un tadiem cilvēkiem nav godaprāta un uzticības, vismaz no manas puses.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.10.2011. 10.52

    RA – nevienu personiski aizvainot negribēju, un, manuprāt, neko aizvainojošu neuzrakstīju.
    Tās ir manas personiskas domas par NA, katrs var domāt, kā grib.
    Bet, par to, ka visas diskusijas par NA un tās dīvainībām kandidātu izvēlē ministru posteņiem beidzas ar SC piesaukšanu, nevis ar NA rīcības apspriešanu – vari pameklēt komentāros, tā tas arī ir, nesaprotu, par ko tur būtu jājūtas aizvainotam.
    Ja par “slimība”, tad tas jau nav jāuztver tieši, bet, kā metafora, neviens te nevienu par slimu neuzskata.
    Par liekulību – tas jau neattiecas uz tevi, bet uz attiecīgām NA personām.
    Manuprāt, kaut kur jau rakstīju, ka tu esi viens no nedaudzajiem NA atbalstītājiem, kas argumentē savus komentārus.
    Ja manos komentāros it kā jūtama pārākuma apziņa – arī kļūda, drīzāk, tāds mans stils, ne par vienu pārāku sevi neuzskatu.
    Bet – taisni to pašu jau es arī gribu pateikt.
    Kāda ticība var būt NA, ja tur iekšā tādi cilvēki, kuri vēl tiek virzīti ministra amatam.
    Es taču neapsūdzu viņus radikālismā vai ekstrēmismā, bet, tikai liekulībā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.10.2011. 11.12

    Dzeri. Ir jau labi :) Es te pats šorīt, kā tāda neizgulējusies tante uzvedos :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 25.10.2011. 18.41

Ministra krēslā iecelts bezpartijiskais – tas ir algotnis, no kura nav kam un nav iespējams prasīt politisko atbildību
_____________________________________
kondotjēri Ministru amatos.
Kondotjēri mēdz ne tikai pāriet pretējā pusē, bet arī reizēm sarīkot kondotjēru dumpjus.
http://3.bp.blogspot.com/_zc4HxS0gnp4/THUcCt9F1OI/AAAAAAAABCE/LMTCEaWDHMU/s1600/italian+condottieri+%2818%29.JPG

+2
-1
Atbildēt

0

Ilziiiic 25.10.2011. 18.37

hehe…..Dombrovskis kā Jūlija Cēzara piemineklis no apakšas uz augšu bildē un vēl tāda dzelz jātnieka apņēmīgā sejas izteiksme – “paiet malā!”
No tā jānojauš kur esam mēs un kur viņa augstība.
Bet kur tad zirgs un zobens? tik vien kā rozes mūsu brašajam bruņiniekam?

IR.lv tā cenšas ar tendencēm pielasīt katrai partijai un personāžam pēc iespējas vēlami ievirzošus foto, ka vienkārši šķebina dūšu….

0
-21
Atbildēt

3

    garausiitis > Ilziiiic 25.10.2011. 22.48

    nemocies malējais – aizej pavem , varbūt labāk paliks.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > Ilziiiic 26.10.2011. 08.58

    Nu! Klau! Mēs tak sarunājām ka dosies uz TVNETU! Ko ta vēl šeit maisies??

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilziiiic 26.10.2011. 10.18

    Iedzer nomierinošu tējiņu, lai nerādās murgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kā T Ā var būt?! 25.10.2011. 18.35

“Par atteikšanos darīt to, ko paredz amata pienākumi, būtu jāuzliek naudas sods.”
Teicama doma!
Vēl tā kārtīgāk varētu papētīt arī daudzo SC deputātu valsts valodas zināšanas. To neesamība arī traucēs pildīt amata pienākumus.

+10
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam