Ušakovs sola nepieļaut kaušanos demonstrācijās

133

Komentāri (133)

boss 12.10.2011. 23.08

Man jau šķiet, ka WAT cenšas saglābt ZRP godu, mazināt vēlētāju dziļo vilšanos par ZRP gandrīz dzelžaino bloķēšanos ar SC, iegrozīt vēlētāju domas partijai lavēlīgā virzienā un mazināt partijas šķelšanās iespēju.
Vienkārši neticu WAT versijai.
Domāju, ka patiesība ir banāli vienkārša.
Nu jau atkal jauna “pauzēšana” ZRP domāšanā. Varbūt tas ir atkāpšanās ceļa meklējums, lai atgrieztos pie koalīcijas veidošanas ar SC???

0
0
Atbildēt

1

    Edzs > boss 13.10.2011. 00.36

    es WAT nesaistu ar ZRP, domaju ka ari ARTs to nedara.
    cilveki tic ka viss var ari labi beigties un mekle tam apliecinajumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 12.10.2011. 18.44

WAT … Nu kāpēc lai LR vienreiz pa 20 gadiem nepaveiktos? Paveiksies, ar pārliecību, ex sovoks- ģeržimorda beidzot noliks ķelli, arī cittutiešiem būs vieglāka un pozitīvāka dzīve, politikā dominējoši vismaz ( kā tagad EE) nebūs vairs šāda nacināla dalījuma elektorātā, un pats būtiskākais Kremlis būs atsēdināts.
—————————————————

Par to pat ir vērts iedzert ! :)

+3
0
Atbildēt

3

    Jânis Bankoviès > AUTOEXEC.BAT 12.10.2011. 19.14

    Prozit!!! Tērvetnieks jau dzirkstī!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > AUTOEXEC.BAT 12.10.2011. 19.17

    >WAT
    paldies par labiem vardiem, – lai nu tavs redzejums piepildas, tad mums ies labi, ushchemljonno-obezdoljannije tik dikti neslimos un vel Dakters bus dzivotajs:))
    nu kas var but labaks par sho.(M.Ritinsh)
    ja nu ta tas ir tad es ari ar mashinu nebraukshu bet kautko samekleshu bufete.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 13.10.2011. 01.35

    …par agru saskandinājāt!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 12.10.2011. 16.30

Okupācija bez okupantiem. Par SC balsojušie latvieši ar tautību krievs. Kas vēl interesants padomā?

+1
0
Atbildēt

0

murnieks112233 12.10.2011. 15.26

No krieviem var sagaidīt visu…izraisīt pilsoņu karu, viņiem kā divus pirkstus apčurāt…urbis jau sen ar Biškeku visus baidīja…

0
-1
Atbildēt

1

    māsa > murnieks112233 12.10.2011. 15.44

    Bet tāpēc latviešiem ir sava valsts un šajā valstī viņiem jāsaimnieko. Par šo, par visu slikto un labo tajā arī atbild latvieši. Jābūt saimniekam un katrā izdevīgā gadījumā nevajag meklēt lielo brāli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 12.10.2011. 15.08

Pirms vēlēšanām Klementjevs, Urbanocičs un Ušakovs klaigāja, ka viņi esot kreisie un viskākākie socialdemokrāti. Ušakova sauklis radio un televīzijā bija: “Nost ar labējo valdību!” Pārējās Latvijas partijas, kas tika perlamentā, ir labējās. Šajā sakarā, man Ušakovam tikai divi jautājumi: 1. “Ko kreisā partija var darīt labējā valdībā?” 2.”Ja vēlēšanās uzvarēja kreisā partija, kāpēc tā nedibina kreisu valdību?”

+3
0
Atbildēt

0

ilmisimo 12.10.2011. 15.06

(SC) līderis Nils Ušakovs sola nepieļaut demonstrācijas starp latviešiem un krieviem un neatbalstīt organizācijas, kas mēģinātu šādas demonstrācijas rīkot. “SC neaicinās cilvēkus iziet ielās. Pašlaik būtu ļoti daudz cilvēku, kas būtu priecīgi redzēt tādas demonstrācijas, lai latvieši sakaujas ar krieviem. To mēs nepieļausim. Mēs arī neatbalstīsim citas organizācijas, kas to mēģinās darīt,” trešdien Latvijas Radio raidījumā “Krustpunktā” apliecināja Ušakovs..
_____________________________________________________
Un ko Ušakovs apliecināja krievu auditorijai?

Vai tā auditorija šo te dzirdēs?

+2
0
Atbildēt

3

    Jânis Bankoviès > ilmisimo 12.10.2011. 15.22

    Par vēlu NU to teikt , Lindermans gapoņenko un osipovs(jeņķu un pašu stulbuma inspirēti aģenti) jau ir ir pielaiduši uguni pie SC monolīta.

    Drīz būs mums bronzas aļošas ekvivalents. Ar tam sekojošu SC sadali.

    Pieņemu gan jau NU to lieliski saprot, tikai laicīgi pozicionē sevi kā to kas vienosies(pienosies arī protams ZRP) ar oficiālo politisko varu, beidzot būs pie izpildvaras.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 12.10.2011. 15.43

    WAT
    OK, ja ari kautkas notiks pec tava zimejuma tad tiem kas lamajas ari nav ko nagus grauzt vai zemi est, patiesi lieliem notikumiem ir nepiecieshams liels troksnis fona.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ilmisimo 12.10.2011. 15.53

    >Tante Sidra

    Nu kāpēc lai LR vienreiz pa 20 gadiem nepaveiktos? Paveiksies, ar pārliecību, ex sovoks- ģeržimorda beidzot noliks ķelli, arī cittutiešiem būs vieglāka un pozitīvāka dzīve, politikā dominējoši vismaz ( kā tagad EE) nebūs vairs šāda nacināla dalījuma elektorātā, un pats būtiskākais Kremlis būs atsēdināts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 12.10.2011. 15.06

Nu re var jau redzēt divas plaisas SC monolītā – NU ar nevardarbīgu procesu(tie kas nosodīs dumpja vardarbību un akceptēs valsts varas izpausmi, pievienosies ZRP). “sirdsapziņas bruņinieki” ar latvieti Urbi – par dumpi un naciku nonešanu no skatuves. Pagaidām klusējošā centrālā frakcija- tie paliks “diplomātiskie un etniskie” – VL krievu ekvivalents(tiešām būs mierā ar faktu ka LR ir 1918 gada dibinājums.)

+2
-1
Atbildēt

6

    Andis > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 15.43

    Gribētos jau ticēt Jūsu teorijai un brīžiem pašam līdzīgas domas radās. Pārāk dīvaina bija šāda demonstratīva kažoka apmešana no Zatlera puses situācijā, kad loģiski, pēc balsu skaita un pēc savas būtības SC valdībā nebija vajadzīgs.
    Tas viss izskatījās pēc kaut kāda dīvaina murdziņa – pēc visiem, kā šķita, no sirds teiktajiem Zatlera paziņojumiem, kas beidzot iemeta kādu gaismas stariņu pieduļķotajā Latvijas politikas dīķī. Likās – nu kā tā var cilvēks mainīties?
    Tomēr neticas – šķiet, ka viss ir primitīvāk un vienkāršāk. Kaut kāds aprēķins tur bija – visdrīzāk Zatleram bija doma, ka ņemot SC valdībā, tas sašmucēsies vēlētāju acīs un nākamajās vēlēšanās tas jau būs saskaldījies un būs kāda mazāk radikāla un mazāk korumpēta, jēdzīgāka krievu partija, ar ko sadarboties. Bet nesanāca.
    Man nešķiet, ka tagad notiekošais laidīs kādas dziļas saknes SC pašā. Ja nu vienīgi kāda cita krievu partija tiks pāri 5%.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 15.55

    Tieši tāpēc vajag to “dzimtās valodas”organizēto dumpi, lai var to SC rumpi sadalīt frakcijās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 16.05

    >WAT

    Kompozīcija jau Tev kā Borhesam… …

    Vienkāršais variants,ko norāda arīg mūsu “draugs” J.Aleksejevs-Ušakovs negrib pazaudēt RD- tāpēc balodis(it kā):
    http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/yurij-alekseev-centra-soglasiya-ne-poluchilos-poluchitsya-li-centr-nesoglasiya.d?id=41129031

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 16.19

    Būsim pavisam atklāti.SC kā monolīts NEKAD netiks valdībās ( tikai varavīksnes tipa). Nav manevra iespējas, tādejādi pārcentās Kremlins, nez cerēja kādreiz ,ka latvieši arī par Kremļa sovoku nostaļģijā grims? Latviešu nostaļgisti tie savukārt par ZZS, bet tas nav tas pats ( arī PSRS laikos tie bija tas pats kas LT kom.part.- respektīvi separātisti kā reizi Lembes stabulē) SC.

    Viņiem – SC, vienkārši ir iestājis PATa stāvoklis ( jo slēptuve no kuras izskrēja pakaļ ēsmai jau aizbira), un kur iet nav, tikai sadalīties, bet to protams viņi gribēs darīt ar mentalitātei atbilstošu troksni.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 16.56

    ..SC, vienkārši ir iestājis PATa stāvoklis ( jo slēptuve no kuras izskrēja pakaļ ēsmai jau aizbira)..
    ___________________________________
    Kremlis jau var noraut bremzi.Vai domā,ka tas vairs nav iespējams?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 17.12

    Pieņemu Kremlis noraus pa bremzēm SC, bet Dzimtā valoda ( ne gluži pakļaujas Kremļa disciplīnai, drīzāk jau oponentu apvārdoti provokātori) ar lāpām jau ir piemetuši liesmas SC monolītam. Par vēlu NU ar baloža tekstiem glābj vismaz savu kuģa daļu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 12.10.2011. 13.59

Lembergs saka: Zatlers ir kidāla.

A Urba vidāla, ridāla i poņalā čto mahu dāla.

+2
0
Atbildēt

2

    AUTOEXEC.BAT > dace_ampermane 12.10.2011. 14.20

    … A Urba vidāla, ridāla i poņalā čto mahu dāla.
    ——————————————————————

    … i v konce koncov vseh reaļno za…bala

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 12.10.2011. 14.48

    rba vidāla, ridāla i poņalā čto mahu dāla.

    ….. i at gorja mahatmoi stāla….

    0
    0
    Atbildēt

    0

ANDB 12.10.2011. 13.16

Laikrakstu pirmajās lapās ir rakstīts nevis, ka par SC ir nobalsojuši 260 000 (divi simti sešdesmit tūkstoši) bet gan 260 000 tūkstoši (divi simti sešdesmit miljoni)!

+1
0
Atbildēt

0

JānisLetiņš 12.10.2011. 12.49

Pie šī emociju viļņa, kas tagad velsies pāri Latvijai var vainot tikai un vienīgi Zatleru un ZRP. Ja būtu jau pašā sākumā ieraudzījuši vienīgo reālo variantu koalīcijai, tad viss tagad būtu mierīgi. Bet nē vajadzēja tēlot Donkihotus un censties no jauna izgudrot riteni. Ņēmās, ņēmās ar to SC, bet sanāca, ka tikai ķircināja! Tagad protams, ka krieviem emocijas sitīs augstu vilni, viņus var arī saprast! Un tas viss tikai tapēc, ka nemākulīgiem (Zatlers)/jauniem (visi pārējie)politiķiem iedod pārāk daudz varas!

+2
0
Atbildēt

5

    Jânis Bankoviès > JānisLetiņš 12.10.2011. 13.34

    Kamilla Tev ir nācies kādreiz spiningot dzidrā, bet kritalām pārpildītā ūdenī? Man ir nācies, esmu slims tieši ar šādu spiningošanas paveidu.
    Tamdēļ arī salīdzinājums no šī lauciņa

    1. Es(ASV,ES ar ZRP rokām) redzu skaistu bedri(SC elektorāts), es lieliski zinu ,ka tur sēž LIELAIS ( forele kanibāls vai pat līdaka – SC), jo pirmkārt bedrē citu zivju nav(PCTVL pēdējais ,kas tika norīts), bedre ir šādai zivij izcili piemērota (lielās upes bedres dikti tuvu) , konkurenti norīti, un LIELAIS mēdz pa starpām knakstīties ar viendienītēm ( uz bedres attālāko zonu ūdensvirsmas parādās pusdienu procesam raksturīgi loki), respektīvi dod info ,ka te dzīvo parasts mērinieciņš, kam gastronomiskā interese kā ierasts atlikušajā ūdenstilpnē.
    2. Es paņemu lielam kanibālam piemērotu mānekli (vieta valdībā -imitācija) ( ne gluži mazie rotiņi, vai voblerīši, kaut protams var pēkšņi iznākt lielais (pašvaldību vēlēšanas), bet dominējoši tomēr ar lielākiem mānekļiem) un metu tur ,kur lielais nodevis par savu klātbūtni, parasti viss atkarīgs no pirmā metiena, nāks lielais pakaļ vai noslēpsies, šoreiz metiens ir bijis perfekts (lielais uzrāvās uz mānekļa, domādams, ka laba zacene), un pa bedres ūdensvirsmu novērojami kūleņi, svecītes un skrējieni ( tagad lasāmā retorika).

    Protams viss vēl procesā lielais vēl var norauties un tad ilgi nerādīties virspusē, bet mērķis man ir skaidrs, izvilkt šo trofeju.

    Pēc tam, ja izdosies, es protams šo trofeju paņemšu un izbāzīšu , savukārt bedrē ienāks vairākas mazākas foreles, kas savā starpā konkurēs, un cope būs daudz jautrāka ( jo mazākām arī lielāk iespēja nepalikt man par trofeju)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > JānisLetiņš 12.10.2011. 14.19

    @WAT
    Man jau liekas, ka tu stipri pārvērtē Zatlera&Co gudrību, stratēģisko domāšanu un pa visam noteikti spēju paredzēt ar ko beigsies katrs nākamais viņu solis. Vienīgi ambīciju viņiem ir pāri pārēm, bet ar to nepietiek, lai izplānotu visu to, ko tu te sarakstīji.
    Ā, tad redz par ko tie spiningotāji, makšķernieki tur vientulībā stāvot domā :)! Laikam sākšu cienīt jūsu brāli!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > JānisLetiņš 12.10.2011. 14.44

    Kamilla, augstāk es izplūdu garā scenārijā,ir taču skaidrs,ka ES un ASV nekāda suņa pēc nav vajadzīgs NATO un ES problemātisks sīks partneris, tamdēļ tika pacelts jautājums par LR vienādošanu ar EE ( kas ir mazs progresīvs un pat priekšzīmīgs augštākminēto organizāciju biedrs), kur vairs nav vismaz politiskā līmenī etnisko partiju, respektīvi pirmais solis uz tautas konsolidāciju ir jau veikts.
    SC savukārt ir Kremļa zirdziņš, kas veiksmīgi sēž savās perfekti nomaskētajās pozīcijās un nekādi neļauj šo nacionālo jautājumu politiski korekti risināt, gan naudas pēc( SC taču finansē gan KK&draugi, gan Antonijielas galakantoris), gan der līdzība ar kanibālforeli bedrē.

    Sc piekrīt iet ( retorika uz normālo partiju pielašanas laiku gan tāda raustīga, ta viņi sociķi, ta viņi etniskie krievi, ta viņi velnsviņu zin kas) tikai kā monolīts ( paši jau neslēpj ka par viņiem balso dominējoši visi sovoki-krievvalodīgie).

    Respektīvi valdībā ,kur vara ir VISIEM ex-sovokiem (LPSR lojālistiem) un tiem LR lojālistiem ,kas piekrīt šādai versijai, atstājot pārējos LR lojālistus aiz borta. respektīvi valdība labākā gadījumā būtu šizofrēniska(puse uz LR otra uz LPSR), sliktākajā ar KRemļa palīdzību LPSR lojāla.

    Patiesībā SC monolīts liedz manevra iespēju ne tikai LR,ASV,ES bet pat Kremlim, jo skaidrs ka šādu monolītu NEKAD neņems koalīcijā, tas monolīts vienkāŗsi ir par lielu un par monopolistisku (savam vēlētājam)

    Tamdēļ arī šo scenāriju Pārdaugavas bērzu birzītes namiņa iemītnieki+ES emisāri ( kuriem nekāda suņa pēc vēl problēmas Baltijā dabūt pie D Eiropas hiperziepēm) izspēlēja apčakarējot Kremli un protams viņu mazo apaļīgo mīluli SC.

    VZ tieši tāpēc tika izvēlēts, jo džeks diezko viltīgs nav, bet ir kā jau dakterim-ķirurgam pienākas noteikts un strikts uz rezultātu vērsts. Partija savukārt ir reāla soļanka, kas tika sasaukta lai pretiniekiem nojauktu pēdas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > JānisLetiņš 12.10.2011. 15.51

    WAT –
    Šahs ir forša lieta, bet šoreiz manuprāt tu esi pārāk aizrāvies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > JānisLetiņš 12.10.2011. 16.28

    Nu beidz par aizraušanos, Tev ko liekas ka n-to mljrd $ saistības ļaus pārņemt smilškastniekiem? Tev ko liekas ,ka ES vēl vajag nopietnas nekontrolētas nepatikšanas ( ja nu tiešām visi SC balsotāji vienās domās, ka jādumpojas)? Pie tām kas jau ir D Eiropā? Tu ko domā jeņķiem baigi gribas NATO nepatikšanas, kas draud ar solidaritātes punkta izmantošanu?

    Es pat domāju pat Kremlis saprot ka ar monolītu NEKAD pat smaku no varas nejutīs, un ieslēgs EE rīcības scenāriju. Tamdēļ pat nekāda diža reakcija RUS mēdijos par šiem notikumiem vairs nav.

    Likteņa ironija SC norakstāmos balastos kā reizi būs latvieši -Urbis, Rubiki…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andža 12.10.2011. 12.40

Nu neviens jau viņiem nelika spirināties.Viņi bļāva,ka okupāciju neatzīs.Tad sanāk,ka ja viņi no saviem stulbiem principiem neatkāpjas(un tikai tādēļ,ka Krievija pretējā gadījuma vairs viņus nesponsorēs),tad jāatkāpjas pārējām partijām???Var tikai piekrist iepriekš rakstītajam komentam,kalatviešiem uz nākamajām vēlešanām jāsaņemas un jaiet balsot.Savādāk viņi sevi jau uzskata par saimniekiem šajā zemē.Paši aiz sava kūtruma pielaidām viņus pie teikšanas.

+5
0
Atbildēt

0

Jânis Bankoviès 12.10.2011. 12.10

hehehe ! Kremlins uzrāvās uz granātas ( tas jau viņa gaumē, lieli gaļas blāķi par iespējamo uzvaru).
1. Skaidrs ka šitas hepenings netika organizēts no iekšas, zarnas par distrofiskām vietējiem špīleriem. ASV un EK(ES) versus Kremlins.
2. V un VL bija skaidrs izgaismojušies politiskajā lauciņā.
3. ZRP bija radīts lai novāktu 3A zoniņu balsis un protams druku piesegt V sadauzīto sānu. ZRP BIJA TABULA RASA, tāpēc tas bija tik sasteigti, zibenīgi un noteikti veidots, no dažnedažādiem savstarpēji diži nesaistītiem ļautiņiem, lai FSB nevar saprast who is ZRP( jo par V un VL kremlins sen jau bija visu dosjē savācis, vājos posmus atradis utt.., respektīvi sen izlūkots ienaidnieks, kur skaidri zināmi mērķi , kur šaut).
4. ZRP uztaisīja māņu gājienu pretī SC, SC un Antonijielas gala ļautiņi uzrāvās, ka nupat nupat Pūķina uzdevums taps izpildīts. ZRP noturēja SC līdz kondīcijai ,ka maskas krīt,tās ir kritušas. ZRP atkāpās iepriekšnolūkotās pozīcijās.
5. SC “v bešenstve, nas naduļi”. SC taisa dumpi.

Tālāk prognozējamie procesi tuvākai nākotnei:

6. SC dumpis aizdegās (tas pats ,kas Tallinas bronzas aļošas nemieri), noteikti cietīs kāds policists un kāds dumpinieks, protmas bēdīgi , bet var būt arī reāli upuri. Dumpis tiek apspiests.
7. SC (31) sadalās 2-3 daļās – “Taisnības un sirdsapziņas cīnītāji”(6-7), “diplomātiskie, bet etniskie”(13-14), kas nosodīs gan dumpi , gan tā apspiedējus, un ZRP Vjačeslava Dombrovska draudziņi ,kas nosodīs šo dumpi un tā organizētājus, un akceptēs likumīgās varas iejaukšanos dumpī (~10-11 cilvēku).
8. ZZS reāli noraustīsies, redzot ko KRemlini var sadarīt. Lembis sapratīs ,ka viņa āda tomēr daudz dārgāka kā kaut kāda republikāniska vara un kļūs par pirmo, kas sēdīsies ar balto karogu pie sarunām ar LR varu ( tamstarpā Pārdaugavas bērzu birzītes namiņa iemītniekiem un ES emisāriem). Principā lai arī formālā opozīcijā ZZS kļūs par rātniem’un mierīgiem zēniem.
9. SC Vj.Dombrovska draudziņi pievienosies valdošai koalīcijai ZRP sastāvā, kā pirmie, kas deklarēs jauno sistēmu -ideoloģiskās partijas ( kā tagad EE). Pieņemu šeit arī sanāks beidzot VZ gribētais parlamentārais vairākums priekš Satversmes pārbīdes.Pat ja druku trūks balsis, ZZS Lembes personā būs izrūnīti un būs ļoti jauki omulīgi runči, kas tikai par labu sadzīvošanu būs, un nodrošinās visu ko vajag valdošajai koalīcijai (Satversmes jautājumos), tikai skata pēc mazāksvarīgos balsojumos atturēsies un balsos pret.
10. SC -“taisnības cīnītājus”, ja būs nogrēkojušies krimināli sodīs un izolēs, pārējie kopā ar PCTVL veidos knapi 5% margināļu frakciju, kas reizēm nākotnē paliks zem svītras.
11. SC -“diplomātiskie un etniskie” izveidos tādu pašu salīdzinoši miermīlīgu un ES situācijai atbilstošu frakciju kā latvieši VL, pats galvenais , ka atkabināsies no Kremlina.
12. Nākamgad pašvaldību vēlēšanās ZRP pārņem varu tagad SC valdošajos punktos, kā nu kurā vietā palīdzot V un SC “diplomātiskai un etniskajai partijai”.

Dakteris VZ pārgrieza augoni (SC), kas bija iekokonizējies un nekā citādi viņu aktivizēt, piespiežot sadalīties politiskajās frakcijās arī nebija, kā tikai pavilinot un apčakarējot. Pasākums pilnībā perfekti izplānots. Vēl tikai visiem punktiem no 6-12 jānotiek pēc plāna.

+5
-1
Atbildēt

6

    AUTOEXEC.BAT > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 14.17

    Labs :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 14.54

    Piezīmēšu, ka diezgan laicīgi sapratu,ka ZRP pilda mānekļa lomu lielās zivs izvilināšanai no bedres (jau pagāšajsā nedēļas sākumā), kaut loģiski pašā sākumā mavevru tā īsti nesapratu.

    Mazliet protams pairgājos, par to atvainojos, ja nu kas.

    Nekad par Jūdu un Kangaru gan VZ nesaucu, drīzāk likās muļķis, ko kāds čakarē. Kaut gan teikt ,ka tas bija VZ&co izlolots plāns arī nepiekritīšu, šādus plānus parasti raksta lielvalstu vēsturē ( par piemēru Kisindžers savā DIplomātijā par saviem un džeku nopelniem post 2.W.W. pasaules kartē), kad šāda atklātība nekādas sekas vairs nerada, kā arī šīs atklātības gatavs lasīt un saprast ir pamazs ļaužu pulks ( ļaudīm tīk slinkot un smadzenes par lieku nenodarbināt).

    Tā ka partneri izskatās mūs vismaz šoreiz vēl nenodod, bet beidzot Kremlim sengaidītu kloķi ielikuši, tas gan fakts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 15.02

    kghmmmm…..

    …nāk prātā nostāsts par kazakiem,kas zaudē kauju čečeniem – tad vecais kazaks dod padomu izlaist aitas-čečeni dala aitas(ministru krēslus), sakaujas dēl aitām un kazaki vinnē…

    Bērziņtēvs vēl neko nav teicis….. studē darbaļaužu vēstules..?..

    —būs brīnums, ja līdz 17.oktobrim nenotiks kāda provokāciju sērija(kļūdīties šoreiz būtu patīkami)…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 15.17

    Lama esi mierīgs, Lembem rieksti siekstā(neba velti viņš tāds rezervēts attiecībās ar pārējiem AŠiem bijis, pēc šodienas publikācijām spriežot) ,arī pēdējās mēdiju kaujās E.Veidemane(NRA) vienā frontē ar Ozoliņu(IR), Londona vēl šo sit.

    Tādejādi atlikušais LR rīcīpspējīgais oligarhs un viņa družīna (ZZS un ABērziņš kā viņu prezidents), būs minimums novērotāju lomās, kaut esmu pārliecināts, ka Lembe par sevis pasaudzēšanu un aiziešanu mierīgi pensijā, būs gatavs savu artavu pielikt pie SC saskaldīšanas, pensijā ejot labu darbu padarīt savējiem ZZS,var dabūt savu daļu no SC elektorāta(Latgale, lauki,mazpilsētas, kur SC gozējās).

    Savukārt vardarbības spiedienam pakļauties manuprāt var tikai krietni prātā sists, nevienu no iesaistītajiem ,izņemot KRemlinu un tā klēpja sunīti SC ( līdzšinējo) neredzu šādu personāžu lomā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 16.55

    WAT –

    Vai Jūs nopietni uzskatāt, ka viss šis balagāns BIJA PLĀNOTS?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 12.10.2011. 17.09

    Varu noslēgt derības ( iepriekšējās ,kur definēju ka VL V un ZRP būs koalīcijas es nekļūdījos).

    Tādas lietas , tādās vietās, un tādos apstākļos NEVIENS NOPIETNS lielspēlētājs (ASV,ES arī Kremlins) neatstāj.

    Pieņemu otrs scenārijs būtu ,ja 11 Saeimā kombinācija būtu tuva ZRP-28,SC-25,V-18,ZZS-16,VL-13, respektīvi kārtībā šādā, bet Kremlinu elektorāts pārcentās, un neko pārējie ieslēdza pamatscenāriju, lai sadalītu SC.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 12.10.2011. 11.55

Ja KNAB pieķertos SC darijumiem, kasei, finanšu plūsmām un ar to saistītiem darijumiem gan jau daudz, kas nāktu ārā.
SC ir izredzes izgāsties pašvaldību vēlēšanās, jo SC elektorāts jau tagad sācis pauzt viedokli, ka nav jēga vēlēt vispār. Ušakova uztraukumam ir pamats, jo apātija ir tas no kā viņš baidās visvairāk.

+4
0
Atbildēt

0

Pēterītis 12.10.2011. 11.54

“…nekādu racionālu vai programmatisku argumentu Saskaņas centra neiekļaušanai valdībā nav”
—————————–
Ušakovam ieteiktu nemelot. Vairumam Latvijas vēlētāju no Krievijas aizgūtā melu kultūra nav pieņemama. Nopietnu argumentu un ne viens vien pret SC neiekļaušanai valdībā ir. Man kā vēlētājam nav pieņemama īpašās attiecības ar Šleseru un viņa importēto Krievijas biznesa kultūru.

+5
0
Atbildēt

0

tuba76 12.10.2011. 11.49

Pans Kleksis aicina izteikt savu viedokli prezidentam, lai lidzsvarotu SC kampanu: http://www.president.lv/pk/content/?cat_id=608
Te nu ir reize, kad to var izdarit neatejot no datora.

+2
0
Atbildēt

8

    silvija_vitina > tuba76 12.10.2011. 12.21

    paldies par saiti – es to arī izdarīju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 12.10.2011. 12.32

    tradutrice: Paldies tev ari par piebiedrosanos :-)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > tuba76 12.10.2011. 13.13

    Vita … Darīts :)

    A.god Prezidenta kungs,

    Vēlos Jums darīt zināmu, ka es kategoriski protestēju pret partijas “Saskaņas Centrs” mēģinājumiem graut valsts demokrātiskās iekārtas pamatus, apšaubot vēlētāju vairākuma piešķirto mandātu citām partijām izveidot valdību. Šim mērķim “Saskaņas Centrs” izmanto neģēlīgus paņēmienus, mēģinot monopolizēt cittautiešu pārstāvniecības tiesības Saeimā, lai gan absolūti nav spējīgs pierādīt, ka šādas “pārstāvniecības” tiesībām ir jebkāds pamatojums.
    Aicinu Jūs rīkoties atbilstoši veselajam politiskajam saprātam un iespēju robežās arī sniegt publisku atbildi krieviski rakstošajos medijos izvērstajai apmelojumu kampaņai.

    Liels paldies un vēlos izteikt Jums savu atbalstu šajā situācijā.

    Ar cieņu, Andrejs Faibuševičs

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 12.10.2011. 13.42

    Arts: Paldies :-)
    Visiem domubiedriem: es so linku ar aicinajumu ari aiz-twitteroju, bet ta ka neesmu ipasi cakla twitterotaja – man nav tik daudz sekotaju. But labi, ja pec iespejas vairak sabiedrotie aicinatu piedalities savus draugus, pazinas un sekotajus cauri draugiem, twitter utt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > tuba76 12.10.2011. 14.44

    Darīts, ar visiem argumentiem PRET… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 12.10.2011. 14.51

    Latvijas_maniak: Super! Paldies!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilze Nagla > tuba76 12.10.2011. 20.35

    Darīts!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 12.10.2011. 21.17

    Deis: Sirsnigs paldies!
    Nupat atkal ienacu interneta – un ka pa pieri – ZRP ietur pauzi nesapratigas sarunas! Izskatas, ka tiesam prezidentam noderetu tiesa komunikacija ar tautu, apejot apdullusos tautas prieksstavjus!

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 12.10.2011. 11.30

А сейчас им надо срочно из Центра согласия стать Центром несогласия и устроить методичный вынос мозга новому правительству. Начиная от ловли его на разных денежных штучках (по заявлению в KNAB как минимум раз в неделю) и заканчивая громогласной поддержкой Линдермана с его подписями за русский язык (очень кстати им сейчас Линдерман). Ну и если удастся — с организацией митингов-демонстраций. Иного пути для ЦС я не вижу.
________________________________________________________
http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/yurij-alekseev-centra-soglasiya-ne-poluchilos-poluchitsya-li-centr-nesoglasiya.d?id=41129031

+1
-1
Atbildēt

1

    Laila > ilmisimo 12.10.2011. 14.37

    Droši sūti iesniegumu uz DP, tur var saskatīt aicinājumus uz nedemokrātisku varas gāzšanu. Ja ieraugi kaut vienu aicinājumu uz vardarbību, arī to vari sūtīt, man te viens tirliņš dabūja skriet uz DP, taisnoties, ka latviešus nesitīšot. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 12.10.2011. 11.25

traductrice …Es negribu balsot par latviešiem vai krieviem. Es gribu balsot par labēju vai kreisu politiku. Un tā ir tā mana lielākā “sāpe”, ka ZRP deklarēja centrisku politiku ar prioritāti “pa labi”, bet faktiski aicina veidot koalīciju uz etniskiem, nevis ideoloģiskiem principiem. Vai tas ir apjukums, neprofesionālisms vai apzināta rīcība, es nezinu. Bet tas ir paša deklarēto principu klaja pārkāpšana un vēlētāja uzmešana.
_________________________________________________________________
Vai arī – plašāka provokāciju plāna daļa.

SCientologu Gleivicas raidstacija.

+2
0
Atbildēt

0

rjes_son391 12.10.2011. 10.52

Es domāju, ka šī Ušakova&Co histērija ir skaidrojama pavisam vienkārši. Neiekļūstot valdībā SC netiek pie iespējas novirzīt finanšu plūsmas sev vēlamā virzienā, līdz ar to tiek apdraudēts Rīgas pilsētas budžets, kurš SC un LPP/LC saimniekošanas rezultātā ir novests līdz kraha robežai. Tādēļ pastāv reāla iespēja, ka nākošajās pašvaldību vēlēšanās, kas notiks pēc divām apkures sezonām, Rīgā valdošā SC un LPP/LC koalīcija izgāzīsies ar lielu blīkšķi, nodemonstrējot Ušleru un Šlesakovu “izcilās” tautsaimnieku prasmes. Tas būs trieciens SC reputācijai ne tikai Rīgas mērogā.

+13
0
Atbildēt

8

    Sanšains > rjes_son391 12.10.2011. 10.58

    Kāpēc lai SC pašvaldību vēlēšanās izgāztos? Praktiski visi krievi taču balsos par viņiem tik un tā.

    Viss būs atkarīgs no kādas prokrieviskas latviešu partijas panākumiem – vai nu no Šlesera reformu partijas vai Zatlera reformu partijas.:) Ja tādas vēl pastāvēs.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    rjes_son391 > rjes_son391 12.10.2011. 11.12

    Elementāri! SC šajās vēlēšanās Rīgā savāca 41% balsu. Tātad ir jāsavāc vēl vismaz 10% vēlētāju, kas ļaujas, ka tiem tiek karināti makaroni. Ar tukšu kasi to ir pagrūti izdarīt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > rjes_son391 12.10.2011. 13.58

    Aiz Ušaka stāv visi krievvalodīgie mediju, pirmais baltijas kanāls, krievijas vēstniecības draugi &etc.. Kurš gan vairs atceras Nekāpersonīga sižetu par Ušakova “draudzīgo sarunu”, pirms pašvaldību vēlēšanām, sēžōt KF vēstniecības busiņā..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > rjes_son391 12.10.2011. 14.06

    Nebūs Ušakam tukša kase, viņi mobilizēs Antonijas ielas resursus. Antonijas ielā ir reģistrēti visi “pilsoņi – pensionāri”, caur viņiem var iepludināt lielu finansējumu, kuru praktiski nav iespējams kontrolēt. Shēma vienkārša, tie, kuriem tiek piešķirta krievijas pilsonība, nav pienākums ziņot Latvijas varasiestādēm par savu jauno pilsonības statusu un viņi droši var turpināt saņemt Latvijas pensijas un pabalstus, kā arī KF. Un piķi vēl var pludināt caur dažādām ” kultūras programmām”, darījumiem ar nekustamo īpašumu u.c. shēmām. :)

    P.S.: Tur drīzāk ir darbs drošības iestādēm, Nacionālajai drošības padomei un SAB/KNAB

    0
    0
    Atbildēt

    0

    rjes_son391 > rjes_son391 12.10.2011. 14.15

    PBK un Krievijas vēstniecības “draugi” var nosponsorēt Ušakova vai Rubika personīgo vēlēšanu kampaņu, taču viņi nav spējīgi dotēt trūcīgo pabalstus vai “Rīgas Satiksmi”. Tur vajadzīga piekļuve valsts budžetam. Tāpēc arī tā histērija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > rjes_son391 12.10.2011. 14.34

    Tā kā savulaik ir bijis tas gods nodarboties ar cilvēku zombēšanu, varu pateikt vienu, viņi turpinās neierobežoti izmantot visus iespējamos resursus, radio, televīziju, pat “našu rašu”, lai piesaistītu cilvēkus “saskaņas” centram. Ievēro cik daudz ir pozitīvo reportāžu ar ušaka piedalīšanos, tas ir kā izvarotājam, kurš skatās tev acīs un mierina:”viss būs labi” Viņi ir tieši bīstami ar to, ka viņu propogandas mašinērija darbojas vienā virzienā. Piemēram, man patika Gruzijas piemērs, kad viņi izveidoja savu “Pirmo Kaukāza kanālu” taču čekistiem izdevās uz laiku panākt tā retranslācijas pārtraukšanu, tagad viņi ir izveidojuši kaut ko līdzīgu, lai maldinātu cilvēkus un varētu propogandēt pretējā virzienā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    rjes_son391 > rjes_son391 12.10.2011. 15.57

    Bet tas jau tikai apliecina SC kadru nabadzību. Viņi ir spiesti reklamēt Ušakovu, jo viņiem nav cita “gaišā” tēla.
    Napoleons, pirms virzīt savus ģenerāļus, vienmēr interesējās, vai viņi ir veiksmīgi! Bet Ušakovs ir tipisks lūzeris, neveiksminieks! Gandrīz atstiept kājas savā PR pasākumā ir apmēram tāds pats veiksmes stāsts, kā, piemēram, saķert kādu nelāgu slimību, teiksim no “Playboy” vāka modeles.
    Un tādu “dīvainīti” virza par premjera amata kandidātu! Sviests…

    0
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 12.10.2011. 10.42

ja nu mēs gribētu runāt par etnisko diskrimināciju, lūdzu man vienu piemēru, kur krievam tikai tāpēc, ka viņš ir krievs, tiek aprēķināta pensija savādāk nekā latvietim, medicīnas, izglītības un citu sociālo pakalpojumu pieejamība atšķiras, netiek maksāti pabalsti, utt. Vienīgā diskriminācijas pazīme ir valoda. Jā, patiešām, krievam būtu grūti strādāt valsts pārvaldes iestādē (lai gan izrādās Saeimā tomēr var), nezinot LV val. Un, kā zināms, daudzās valsts iestādēs ierēdņi patiešām sēž siltās vietiņās un bauda zināmas privilēģijas. “Eto ņeporjadok!” Te nu kā kontrarguments ir jāpiemin latvieša diskriminācija, kurš nevar konkurēt darba tirgu, ja nezina krievu val. Es pati esmu strādājusi firmā, kurā mans galvenais uzdevums bija “būt latvietei” – proti, rakstīt visu līmeņu krieviski runājošā personāla vietā darbu pieņemšanas-nodošanas aktus, vēstules, protokolus, ziņojumus utt. Tāda izskatās diskriminācija pēc etniskā principa.

Ja runa ir par kreisi orientētas politikas neņemšanu vērā, tad jau laikam runa ir par ko citu. Tad nu es nevaru saprast, par ko Ušakovs uztraucas – par etnisko diskrimināciju vai par SC kreisumu?

+9
0
Atbildēt

0

Andis 12.10.2011. 10.40

Visstulbākais ir tas, ka deva viņiem cerību un tad atkal nekā… Nevajadzēja sākt nemaz runāt un Latvijas politiskais process būtu pavērsies pavisam citādi. Lielākā daļa par SC balsojušo tad trīs gadus nopietni domātu, vai vērts atkal un atkal pazaudēt savu balsi. Bet tagad viņiem rodas sajūta, ka ar katru reizi var iešūpot laivu aizvien vairāk un nākamajās vēlēšanās to varēs jau apgāzt. Viņiem bija pāris trakas nedēļas, kad visu ko savam vēlētājam netīkamu sasolīja, bet krieviski rakstošie mediji to visu nogludinās pāris nedēļu laikā, vienā mierā.
Un, pieņemot, ka esmu bezgala naivs… Nu kā Zatlera kompānija varēja cerēt uz radikālām valsts reformām, iesaistot šādu atpakaļrāpulisku partiju valdībā? Vai viņi vispār grib veikt kādas reformas?
Cerības uz Bērziņu… ai, ai, ai. Neticu, ka šim prezidentam piemīt īpašas rūpes par Latviju ilgtermiņā.

+8
0
Atbildēt

2

    Sanšains > Andis 12.10.2011. 10.55

    Tieši tā.

    ZRP un V – it īpaši Zatlera partija – Saskaņas centram ir ļāvušas nostiprināt cerības, ka ar šādu taktiku (populisms, protofašistiska apvienošanās pēc etniskā principa) agri vai vēlu izdosies nokļūt pie varas.

    Un tas, manuprāt, ir patiešām liels kaitējums Latvijas attīstībai.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Andis 12.10.2011. 11.20

    Visstulbākais ir tas, ka deva viņiem cerību un tad atkal nekā…
    ________________________________________________________
    Zatlers.
    Kurš gan cits.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 12.10.2011. 10.30

Tā stunda ir situse!

Lienoši, rāpojošie SCientologi metas auļuos!!!

Pēc ilgstošā aplenkuma un zociuma ideloģiskas izmērdēšanas – triecienuzbrukumā!!!!

P.S.

Daži gan pazaudē savas maskas.

+8
0
Atbildēt

0

ilmisimo 12.10.2011. 09.38

Mums priekšā provokācijām bagāta nedēla.

Jo ilgāk Bērziņtēvs knakstīsies ar premjera nosaukšanu, jo ilgāk saglabāsies augsne provokācijām.

+13
0
Atbildēt

0

jirfm 12.10.2011. 09.21

“Šāda situācija, kad kādai lielai daļai Latvijas pilsoņu gadu desmitiem ir liegta politiska pārstāvniecība tikai tāpēc, ka viņu vecāki nav latvieši, nav pieņemama”
Ko nu muld! Viņiem tagad ir lielākā politiskā pārstāvniecība – 31 deputāts 11. Saeimā! http://www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcgiw/base/Saeima11.galrez11.kand?sec=2
Bet tas, ka Ušakovs koalīcijas veidošanā bez SC saskata etnisko diskrimināciju, liecina par viņa paša kaut kādām psiholoģiskām problēmām.

+16
-1
Atbildēt

4

kkristaps 12.10.2011. 09.20

Interesanti, ja es sastādītu aicinājumu Ušakovam turēt žaunas un stāvēt pie ratiem un vaktēt bumbierus vai braukt uz savu etnisko dzimteni, – vai šis aicinājums arī tiktu publicēts (protams, ievērojami diplomātiskākā redakcijā)?

+7
-1
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 12.10.2011. 09.20

„var izdarīt tikai vienu secinājumu – Saskaņas centrs tika atgrūsts no valdības veidošanas tikai un vienīgi etniskas diskriminācijas dēļ, … kad kādai lielai daļai Latvijas pilsoņu gadu desmitiem ir liegta politiska pārstāvniecība tikai tāpēc, ka viņu vecāki nav latvieši, nav pieņemama”
————————————————————————–

Skaisti !!!! Es ceru, ka tev, Ušakov, par šo … iršanu būs jāžagojas 3 gadus.
Jā, starp citu – kurš bija pirmais, kurš aicināja noteikt moratoriju “nacionāliem jautājumiem” ?

Un vai kāds var paskaidrot, kādēļ augšminētie apgalvojumi nebūtu jāuzskata par radikālu uzskatu izplatīšanu ?
Tiklīdz jātiek valdībā, tā tiek bļauts par to, ka SC “atbalstīja 15 vai cik tur % latviešu”, bet kad netiek – uzreiz tā ir “etniska diskriminācija”. Kažokmetējs …

+26
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 12.10.2011. 09.05

Ušakova vēstulē Valsts prezidentam ir vēl viens diezgan draudīgs apgalvojums: “Latgale ir visnabadzīgākais un sociāli depresīvākais Latvijas reģions tikai tāpēc, ka tajā dzīvojošie krievi nekad nav bijuši politiski pārstāvēti. (…) Šajās vēlēšanās Latgalē vairāk nekā 52 % vēlētāju nobalsoja par „Saskaņas centru, un viņiem atkal tiek liegta politiska pārstāvniecība tikai tāpēc, ka viņi nav latvieši.”

+10
-2
Atbildēt

7

    mary75 > Kaspars Špūle 12.10.2011. 09.14

    Ušakovam taisnība tanī ziņā, ka nauda reģioniem mums tiek dalīta pēc politiskiem principiem, un, dabiski, Latgale saņēmusi vismazāk naudas.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Laila > Kaspars Špūle 12.10.2011. 09.16

    Jocīgi, ka Ušakuvs min latgales “krievus”, mana krustmāte, latgaliete jau vairākās paaudzēs, neskatoties uz maniem iebildumiem balsoja par “biškekas centru”, viņa jau nu galīgi nav krieviete un pat krievvalodīgā ne!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > Kaspars Špūle 12.10.2011. 10.00

    Bija tāds megaprojekts – saistībā ar lāzeršovu aprīkojumiem KOmbuļos (precīzi neatceros). Šķiet Kombuļi ir Latgalē. Žēl, ka neizgāja cauri – šāds projekts varētu būtiski uzlabot “izsaimniekotās Eiropas naudas” statistiku. Tādu “projektu” droši vien ir tūkstošiem. PIekrītu, ka ar naudas sadali nodarbojas tie, kas ir pie varas. Taču, ja tā nauda tiktu saprātīgi apgūta, nevis sagultu kabatās un ofšoros, mums jau sen nebūtu atpalikušu reģionu. Arī Latgalē, kur dažiem “K” ir sapirkts tūkstošiem ha zemes (laikam jau lauksaimniecībai, atļaušos pasmaidīt).

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > Kaspars Špūle 12.10.2011. 10.17

    dzeri, bet kādu partiju kas aizstāvētu Latvijas čigānu intereses zini, es nē, kaut Talsi, Gulbene & etc, ir “‘digānu pilsētas”, arī viņi varētu sūdzēties par etnisko netaisnību, viņu valodas diskrimināciju un diskrimināciju pēc etniskās piederības. Esmu drošs, ka Tu šādā “plaknē” nekad neesi domājis. :) Latvijā nav tikai divas kopienas, ir kādas noteiktas ārvalsts šķelnieciska politika, jaukšanās (daļēji) suverēnas valsts iekšējās lietās: informatīvi, finansiāli un šantāžas veidā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 12.10.2011. 10.35

    Kad čigānu partija būs tādā pat daudzumā pārstāvēta parlamentā, runāšu arī par to.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    harijs_m > Kaspars Špūle 12.10.2011. 16.09

    Džeri! Jā,naudu, tai skaitā ES naudu sadala pēc savādiem principiem:ES nauda Ventspilij ir piešķirta 14(!) uz 1 iedzīvotāju vairāk, kā Latgalē un 6 reizes vairāk, kā Rīgai. Tātad pēc tavas loģikas: Ventspils ir latviešu nacionālisma citadele? Nē, te strādā citi principi: Latgalē NEVIENAM diedziņu raustītājam interešu nav, bet Venspilī – IR. Par SC un visu to jezgu: kļūsim beidzot pieauguši un sāksim lasīt partiju programmas, savukārt partijas beidzot sāks sekot savām programmām. Tad nebūs jābrēc par etnisko balsojumu u.c., jo vēlētāji balsos par programmu kopumā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

liidaka 12.10.2011. 09.01

Prezidentam par šīm lietām pašam būtu jādomā bez papildus aicinājuma no SC puses.

+2
-8
Atbildēt

0

boss 12.10.2011. 08.57

Atkārtošu savu komentu pie cita raksta.
Kāpēc SC neizveidoja koalīciju ar ZRP? Viņiem taču kopā būtu 53 balsis!
Kurš ir vainīgs, ka SC negāja tādā koalīcijā? Kurš? SC pats?
Bet, ja paši atteicās, par ko tagad brēc???
Vienotībai nebija un nav nekāda pienākuma pievienoties viņiem. Nevienai partijai nav tāda pienākuma!
Ja SC tas neapmierina, tad atliek vieniem pašiem veidot valdību:)))

Tagad SC sāk uzvesties kā agresīvs bērns, kurš atriebībā par to, ka neviens negrib ar viņu spēlēties, sāk mētāties ar akmeņiem.

+31
-1
Atbildēt

0

buchamona 12.10.2011. 08.55

Pirms vēlēšanām Klementjevs skaidroja, ka SC nav etniska apvienība, ka SC esot “ļoti kreisi sociķi”, jeb kaut kā tā – precīzi vairs neatceros. :) Tā tad ” ļoti kreisie sociķi” tikai ar to, ka viņi pārsvarā runā krieviski ir ” nopelnījuši” sev vietu valdošajā koalīcijā un valdībā? :) Reālais, Saeimā iepriekšējos gados sastrādātais nav jāņem vērā un tad jau arī uz nākotni var skatīties “saulaini” – es varu darīt ko vēlos, mana vieta ir valdībā, jo runāju krieviski :))

Bet Ušakovs vispār iebrauc grāvī ar šo savu uzsaukumu. Nesen viņš taču krievu presei stāstīja, ka SC vēlētājs pamatā ir latvieši :)

SC ne tikai nav jāņem valdībā. Nākošajās pašvaldības vēlēšanās latviešiem ir jāsaņemas un jāizmet Ušakovs no Rīgas mēra krēsla.

+38
-1
Atbildēt

2

    affa_ > buchamona 12.10.2011. 12.10

    Kamēr babuļi brauc par velti,viņi pret Ušakovu nebalsos. Tas,ka Rīgas satiksmei tādēļ vajag vēl 3 miljonus, babuļus neinteresē. Valsts nākotne tikpat.
    Tas nekas, ka nu nebūs tā,ka babuļi nenodzīvos tik ilgi, lai neredzēto, kā SC izputina valsti.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > buchamona 12.10.2011. 12.57

    Keita … Starp citu, ja saskaita “latvisko” partiju balsis Saeimas vēlēšanās Rīgas apgabalā un attiecina to uz domes vēlēšanām, tad SC izlido kā finieris. Manuprāt pietika pat ar ZRP, VL un V , bet nu ar ZZS kopā točna, tā ka dzīvosim-redzēsim … :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mary75 12.10.2011. 08.49

Par nožēlu, ir tā, vai nav, taisni tā, kā Ušakovs uzrakstījis, tā tas arī izskatās vairākuma krievvalodīgo acīs, – diskriminācija pēc etniskā principa, jo neviens tur neiedziļinās ideoloģiskajās pretrunās un kādās atšķirībās programmās, vēl jo vairāk tāpēc, ka no lielākās daļas SC atteicies, par to saņemot nežēlīgu kritiku krievu mēdijos, bet, nesaņemot nekādu pretīmnākšanu no V.
Visvairāk krievu elektorātu tracina NA uzņemšanas koalīcijā, cik sen no tās biedriem vēl bija dzirdamas provokatīvas runas par repatriācijām, okupantiem, kolonistiem, utt., tagad viņi it kā svēti apsolījušies tādu leksiku nelietot, bet, tas jau neko nemaina.
Zatleris, vismaz, izrādīja drosmi, kaut arī, pirms SC uzaicināšanas vajadzēja vienoties ar V, pirms spert tādus soļus, nepieciešams pārliecināties par 100% izdošanos.
Manuprāt, patreizējā situācijā neņemt SC koalīcijā būs lielāks ļaunums, nekā ņemt, un novedīs un jau novedis pie vispārējās radikalizācijas, kas nav vajadzīga nevienam citam, kā radikālākam krievu spārnam un NA.
Un daļēja atbildība šeit jāuzņemas arī V, kas pierādīja, kārtējo reizi, ka stratēģiski domāt nespēj un šahu nespēlē, upurēt kaut ko lielāku mērķu sasniegšanai nespēj, un domā, g.k., tikai par tuvāko nākotni.
Zatlers, atkal, pierādīja, ka spēj riskēt stratēģiski svarīgu mērķu labā ar visi, gan ar savu, gan partijas reitingu.
Un nevajag pūlēties un pierādīt man, cik SC ir slikts utt., ne par to šeit runa.
Tas nav ne sliktāks, ne labāks par ZZS, ar ko V varēja sadarboties, un pat bija ļoti apmierināta, bez tam, faktiski, sadarbojas ne tikai ar ZZS, bet, ar ZZS un SC koalīciju, un no valdības skriet nesteidzās.
Tad kāpēc nevarēja iedod pāris ministru amatus SC tagad, kad ZZS ir stipri maz, un SC kopā ar ZZS nesanāk 50%, tātad, neko diktēt tie nevarēs?
Esmu pārliecināts, tas mainītu pozitīvā virzienā daudzu krievvalodīgo attieksmi pret šo valsti, nostrādātu sab. konsolidācijas virzienā, un mazinātu radikālu spēku lomu.
Tagad notiks pilnīgi pretējais, un diezin vai tas būs izdevīgi Latvijas valstij un vairākumam Latvijas sabiedrības.

+5
-24
Atbildēt

37

    buchamona > mary75 12.10.2011. 09.01

    Dzeris. Ja Zatlers saviem vēlētājiem pirms vēlēšanām būtu skaidri un gaiši paziņojis, ka viņa prioritāte nav vis tiesiskums, bet ” tautu saliedēšana” ap SC – man liekas viņš vispār nebūtu savācis pat 5% balsu.
    Zatlers nav vis varonis, bet avantūrists un lielā mērā atbildība par šī brīža situāciju gulstas uz viņu. Ar savu vēlētāju nav jāspēlē šahs, no tā jau visas tās cūcības rodas. Ar vēlētāju pirms vēlēšanām ir jārunā ļoti skaidra valoda.

    +30
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.10.2011. 09.11

    Te neiet runa par Zatleri, kā viņš izdarīja, tā izdarīja, viņš arī nekad neteica, ka ar SC neies.
    Iet runa par to situāciju, kādu Zatlers izveidojis, dodams SC cerību, un, šinī situācijā, neņemt SC valdībā būtu sliktāk, nekā paņemt.
    Un nav svarīgi, ir SC vai nav etniska partija, viņu vēlētāji uzskata to par krievvalodīgo intereses pārstāvošo partiju, un atteikumu ņemt to valdībā, kad tas atteicies no ļoti daudz kā, par klaju diskrimināciju pēc etniskām pazīmēm.
    Reizēm, kā tas izskatās, svarīgāk par to, kā tas īstenībā ir, sevišķi jau politikā.
    Un tagad SC varēs pilnā kaklā bļaut par diskrimināciju pēc etniska principa.
    Un jau atradis dzirdīgas ausis arī Rietumos, par Austrumiem pat nerunājot.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    ivarsd > mary75 12.10.2011. 09.12

    A.god. Dzeri! Tieši ar šādām “mīlošas klukstes” metodēm tiek izlaisti un padarīti vēl neciešamāki niķīgi un nerātni bērni. Nevajag glaudīt galvu un dot šokolādi tad, kad pelnīti jāieliek kaktā. Lai SC tur pastāv, tas var nākt tikai par labu, jo audzinošās sarunas nav devušas vēlamo rezultātu, “bērns” tikai iemanījies sataisīt mīlīgu ģīmīti (Nils)un jauki melot par saviem labajiem nodomiem, tajā pat laikā aiz muguras rādot mīlīgajai omītei nejaukas grimases(Jānis).

    +25
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.10.2011. 09.19

    Nevar likt pastāvēt kaktā turpat trešai daļai Latvijas pilsoņu, tikai tāpēc, ka viņi dažās lietās domā citādāk, kā pārējās 2/3, demokrātijā nav pieņemts ignorēt tik liela mazākuma intereses, bet, meklēt kompromisus un ņemt tās vērā.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > mary75 12.10.2011. 09.21

    dzeris ……..Iet runa par to situāciju, kādu Zatlers izveidojis, dodams SC cerību, un, šinī situācijā, neņemt SC valdībā būtu sliktāk, nekā paņemt.

    Dzeri, arī Tev un arī Zatleram ir jāiet lasīt krievu delfi. Tas ir pilns ar naidīgiem, rupjiem, nekaunīgiem komentāriem pret latviešiem. Tas ir SC elektorāts. Kāpēc tādi būtu jāņem valdībā? Es domāju, ka mēs būtu prātu zaudējuši ja mēs to darītu.
    Un Zatlers/prezidents šobrīd ir lielākais tautas uzmetējs. Tik augstā līmenī vēl neesam tikuši uzmesti. Oligarhi un Kadafi nobāl :)))

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 12.10.2011. 09.25

    Iet runa par to situāciju, kādu Zatlers izveidojis, dodams SC cerību, un, šinī situācijā, neņemt SC valdībā būtu sliktāk, nekā paņemt.
    _________________________________________________________
    Kā tad,
    Ir jāiekrīt uz katru provokāciju.

    Neiekrita.

    par to Tev tagad jāvaimanā.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    maruta_ludane > mary75 12.10.2011. 09.27

    dzeris49
    Protams, ka nav svarīgi vai SC ir etniska partija. Etniskie aspekti tiek mākslīgi saasināti, un to uzsāka Zatlers uzmetot savus vēlētājus. Svarīgi ir tas, ka SC ir kreisa, populistiska, ģeopolitiski uz krieviju orientēta un no krievijas politikas atkarīga partija, kura vēlēšanās palikusi ievērojamā mazākumā. Un tieši tas ir iemesls, kādēļ nebija un nav nekādas loģikas to ņemt valdībā. Turklāt Ušakova, Urbanoviča, Agešina u.c. paziņojumi pierāda, ka SC nespēj rīkoties kā normāla partija demokrātiskā valstī.

    +25
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.10.2011. 09.28

    Latviešu delfi un pat Diena nav labāki.
    Nevar veidot politiku, ņemot par pamatu dažu desmitu kompleksainu, garīgi nepilnvērtīgu, radikāli noskaņotu, vai, vienkārši, garīgu slimu komentārus, kur viņi var daļēji kompensēt savas psiholoģiskas problēmas.

    Juris – jau vienreiz rakstīju, svarīgi, kā tas izskatās SC elektorāta acīs, un to acīs SC ir krieviska partija.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 12.10.2011. 09.28

    Dzeri. Runa tieši ir par Zatlera pirmsvēlēšanu manevriem un šī brīža situāciju, kuru viņš ar savām izkrāptajām balsīm arī radīja. Es ļoti rūpīgi sekoju līdz pirmsvēlēšanu kampaņai, visam tam, kas attiecas uz attiecībām ar SC, pat katram vārdam, jo man tas bija primārais faktors, izvēlotis starp trijām partijām par kurām es varētu balsot. Un līdz pat vēlēšanu dienai ZRP tā arī skaidri nenodefinēja savu attieksmi pret SC. Gluži otrādi, lai vēl vairāk sapītu vēlētāju – dažas dienas pirms vēlēšanām parādījās valdes lēmums, ar kuru tika izsludināta prioritātes – Vienotība, tad NA un tad tikai SC. :) Vārdu sakot – ZRP ” palaida miglu”, kurā liela daļa vēlētāju apmaldījās un Zatlers ieguva ” viltus balsis” un izkrāptu ietekmi Saeima, un tikai šādi savārija šo putru, kura ir šobrīd jāstrebj visiem.

    Bet tas, ka SC no ” izteikti kreisiem sociķiem” pēkšņi ir kļuvusi atkal par ” krievisku” partiju – tas tikai norāda to, cik viņi ir bīstami nelieši. Tu saproti, kas notiks mūsu turpmākajā iekšpolitikā, ja |SC tagad piespamos Bērziņa pastkasti, pamītiņos Karātavu laukumā un Bērziņš piekāpsies un SC iekļūs valdībā. :)

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 12.10.2011. 09.29

    Dzeris … patreizējā situācijā neņemt SC koalīcijā būs lielāks ļaunums, … un novedīs … pie vispārējās radikalizācijas, kas nav vajadzīga nevienam citam, kā radikālākam krievu spārnam un NA.
    ———————————————————–

    Dzeri, tu pats nejūti, ka sāc runāt ar “Čas” un “Vesti” frāzēm ? Nu labi, teorētiski pieņemsim, ka tev taisnība – kas tālāk ? Nu kā mūs skars tā “radikalizācija” ? Praktiski ?

    p.s. – SC jau visu laiku ar to vien nodarbojas, ka radikalizē savus vēlētajus – citādāk es vienkārši nevaru nosaukt to masīvo kampaņu ar ņirgāšanos par visu iespējamo Latvijā – par latviešiem kā tādiem, par vēsturi, par valsti utt. utjpr. Kādēļ tev, Dzeri, jāizliekas, ka tu to visu nezini ? Vai tiešām tu vēl joprojām naivi tici, ka SC nav Kremļa projekts, bet “normāla” valsts partija ? :)

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.10.2011. 09.33

    lama – kas tavās acīs ir provokācija, sazvērestība, utt., manās acīs ir vienkārši politika, es ierakumos nedzīvoju un ne ar vienu nekaroju.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.10.2011. 09.39

    ARTs – nezinu gan, kā SC ir ņirgājies par “latviešiem” utt.
    Dažādi radikāļi ir visur, bet, ne jau pēc tā jāveido politika.
    Un ar Kremli līdz šim vairāk sadarbojusies TP un ZZS, nekā SC.
    Dabiski, ka kāda ietekme no Maskavas ir, bet, ka tas ir pilnībā kremļa projekts – muļķības.
    Svarīgākais ir tas, ka par SC balso 30% vēlētāju, to bezgalīgi nevar ignorēt.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > mary75 12.10.2011. 09.49

    Šajās vēlēšanās man bija visai grūta izšķiršanās, kurai no 3 (nevis 4!) atdot savu balsi. Un par katru bija gan argumenti par, gan pret. Es neliegšos, es nobalsoju par ZRP, jo noticēju tam, kā tika deklarēti politikas veidošanas principi. Diemžēl nākas secināt, ka Zatlers savā pr/v. kampaņā bija, maigi izsakoties, melīgs. Ja viņš būtu tikai nedaudz godīgāk pateicis savas prioritātes, manu balsi viņš dabūjis nebūtu. Starp citu, man nav nekādu pretenziju pret saliedēšanos, es tikai nesaprotu, kāpēc man jāpieskaņojas SC retorikai, nevis otrādi. Turklāt, neviens cits, bet pati SC izveidoja partiju, kas balstīta uz etniskiem, nevis ideoloģiskajiem kritērijiem. Kur vēl pasaulē tā ir?

    Latvijas nelaime ir tā, ka politiķi (kuri diemžēl pēc etniskās piederības ir latvieši) virzīja sev, nevis valstij izdevīgu politiku. Sekas mēs izjūtam visi (arī es – latviete, un Ivans – krievs). Savukārt tie, kas guva labumu no visām privatizācijām un citām nelietībām, nav tikai latvieši. Redzamākie, protams, ir LV politķi, bet ir jau arī neredzamā aizberga daļa – uzņēmēji (starp citu, pārsvarā krievi). No LV politikas viņi, tie paši krievi, ir guvuši MAKSIMĀLU labumu, tomēr visticamāk balso par SC, jo “naši”.

    Mans vēlējums šai koalīcijai – mainīt uzstādījumus un beidzot sākt kaut ko darīt valsts, nevis savā labā, lai to sajustu VISA sabiedrība neatkarīgi no etniskās piederības. Tā es saprotu jēdzienu “saliedēšanās”. Otrkārt, beidzot visām partijām ir jāatrod sava ideoloģiskā platforma. Tas attiecas gan uz V, kas ir visai liels rosols, gan SC – kurai vispār nevar pateikt, kas viņi ir, gan ZZS – kurus satur tikai 1 princips – akūta vajadzība pārvarēt 5% barjeru. ZRP šobrīd droši vien ir smagās pārdomās par to, “kas es esmu”. Viņu misija varētu būt “kļūt par katalizatoru”, lai partijas beidzot varētu noslāņoties ideoloģiskajā telpā.

    Es negribu balsot par latviešiem vai krieviem. Es gribu balsot par labēju vai kreisu politiku. Un tā ir tā mana lielākā “sāpe”, ka ZRP deklarēja centrisku politiku ar prioritāti “pa labi”, bet faktiski aicina veidot koalīciju uz etniskiem, nevis ideoloģiskiem principiem. Vai tas ir apjukums, neprofesionālisms vai apzināta rīcība, es nezinu. Bet tas ir paša deklarēto principu klaja pārkāpšana un vēlētāja uzmešana.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 12.10.2011. 09.56

    “Svarīgākais ir tas, ka par SC balso 30% vēlētāju, to bezgalīgi nevar ignorēt.”

    Although Adolf Hitler had the support of certain sections of the German population he never gained an elected majority. The best the National Socialist German Workers Party (NSDAP) could do in a election was 37.3 per cent of the vote they gained in July 1932. When Hitler became chancellor in January 1933, the Nazis only had a third of the seats in the Reichstag.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 12.10.2011. 09.58

    Tu saproti, kas notiks mūsu turpmākajā iekšpolitikā, ja |SC tagad piespamos Bērziņa pastkasti, pamītiņos Karātavu laukumā un Bērziņš piekāpsies un SC iekļūs valdībā. :)
    _____________________________________________________
    un ārpolitikā arīdzan.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 12.10.2011. 10.03

    kas tavās acīs ir provokācija, sazvērestība, utt., manās acīs ….
    ____________________________________________________
    Ir daudz dažādu veidu un paņēmienu kā neredzēt acīmredzamo.

    Izklausies pēc Peķkas un Čapajeva vecajā anekdotē- “značit i oņi nas ņi viģat”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 12.10.2011. 10.07

    Vai Bērziņu cenšas novirzīt uz fon Papena un Hindenburga takas?

    Retorisks jautājums.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 12.10.2011. 10.11

    Dzeris … Svarīgākais ir tas, ka par SC balso 30% vēlētāju, to bezgalīgi nevar ignorēt.
    ——————————————————-

    Radikāls apgalvojums. Tavi “30%” nav nekas konstants, to sastāvs VISU LAIKU plūst un mainās, tāpat kā citām partijām. “Radikalizētāji” ir tie, kas visu laiku zombē un kūda savus atbalstītājus, un tieši to pašlaik dara SC.

    Tu esi kaut reizi dzirdējis, ka VL kūdītu savus atbalstītājus, ka viņi tiek “ignorēti” ? Nu jā, protams, VL jau tavuprāt ir “radikāļi” pēc definīcijas, tadēļ pat nav apspriežami …
    Labi, tad ņemam jebkuru citu nosacīto “latviešu” partiju – piem., “Jaunais Laiks”, kas kādreiz palika opozīcijā ar 20+% vietām – kaut reizi kaut kas tamlīdzīgs tika dzirdēts ?
    Tu te runā par stabilitāti, bet vienlaicīgi lej ūdeni uz Saskaņas dzirnavām, kuri tieši ar to nodarbojas, ka sašķeļ Latviju pēc etniskā principa. Nu aizej un pajautā skaidri un gaiši “Saskaņai” – jūs esat “etniska” krievu partija ? Uzreiz būs TĀDA bļaušana par “sociāldemokrātiju”, ka maz neliksies … Nu tad kādēļ tiklīdz “nabadziņi” netiek valdībā, tā uzreiz viss kļūst baigi “etnisks” ??

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    maruta_ludane > mary75 12.10.2011. 10.20

    Dzeri, Problēma tā, ka, ņemot par pamatu nepareizu pieņēmumu, jau pēc definīcijas var tikt izdarīti nepareizi secinājumi. Pieņemsim, ka SC saeimā būtu jāņem tikai balstoties uz viņu un ZRP pausto etnisko principu, – par to taču notiek tagad tā ņemšanās. Vai ar to viss būtu atrisināts? Parlamentā būtu jāpieņem politiski lēmumi. Bet tie SC savukārt balstītos uz viņu kreisi populistisko programmu, jo partijas mērķis vēlēšanās taču netika definēts vienīgi – dabūt parlamentā vienas etniskās daļas pārstāvību. Vai ne? Bet SC programma taču vēlēšanās nesaņēma atbalstu. To atbalstīja tikai apm. 1/4 daļa vēlētāju. Kādēļ tik ļoti tiek uzsvērtas tikai etniskās attiecības? Vai ne tādēļ, lai novērstu uzmanību no masīviem centieniem mainīt valsts ģeopolitisko virzību?

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 12.10.2011. 10.29

    Juris … Kādēļ tik ļoti tiek uzsvērtas tikai etniskās attiecības? Vai ne tādēļ, lai novērstu uzmanību no masīviem centieniem mainīt valsts ģeopolitisko virzību?
    ———————————————————————-

    Pievienojos pilnībā. Dažu cilvēku vēlme neredzēt acīmredzamo un sekot padomiskiem, toties saprotamu senlaiku sentimentu uzturošiem saukļiem ir vienkārši apbrīnojama.

    Džeri, LAIKS MAINĪTIES :) … citādi vilciens aizbrauks bez tevis :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 12.10.2011. 10.35

    traductrice:
    Šajās vēlēšanās man bija visai grūta izšķiršanās, kurai no 3 (nevis 4!) atdot savu balsi.
    ============================
    Tātad ZRP un droši vien V. Kas bija trešā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.10.2011. 10.41

    lama – tikpat daudzi un dažādi veidi ir redzēt to, kas reāli neeksistē – vienkārši spilgta iztēle, neirotiskās uzmācības, paranoja, dažādas psihotropas vielas, utt.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 12.10.2011. 10.46

    lama – tikpat daudzi un dažādi veidi ir redzēt to, kas reāli neeksistē – vienkārši spilgta iztēle, neirotiskās uzmācības, paranoja, dažādas psihotropas vielas, utt.
    _______________________________________________
    Tad-ko lieto?
    ——-

    smalkās publikas smalkie viedokļi( vai tad pats tur neapgrozies, vai vismaz nelasi?):
    http://imhoclub.lv/material/programma-novoj-pravitelstvennoj-koalicii/c/44643#.TpXQ4XLbxtg

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > mary75 12.10.2011. 11.00

    to Haris. Mana izšķiršanās bija starp centriski labējām – labējām partijām, bet, kā tagad moderni teikt, bija novilktas zināmas sarkanās līnijas. Tad nu uzmini, kas bija trešā :) Turklāt, manā ģimenē mēs vienojāmies savas balsis sadalīt, lai “katrai no 3 definētajām tiktu pa bišķiņai”, jo apriori tām bija jāstrādā vienotā frontē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 12.10.2011. 11.16

    Dzeris … tikpat daudzi un dažādi veidi ir redzēt to, kas reāli neeksistē – vienkārši spilgta iztēle, neirotiskās uzmācības, paranoja, dažādas psihotropas vielas, utt.
    ——————————————————

    Laikam šis bija domāts man :) … OK, pieņemsim, ka viss par SC draudiem valstij ir tikai iedomas.

    Tad vienalga – kādēļ labējā koalīcijā būtu jāņem kreisa partija (lai cik % tā būtu ieguvusi), kura turklāt melo, ka tiek diskriminēta “etniski” , un + vēl nebūt nepārstāv visus Latvijas cittautiešus, ne krievus, ne lietuviešus, ne poļus utt. ?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ingoniite > mary75 12.10.2011. 11.42

    “Nevar likt pastāvēt kaktā turpat trešai daļai Latvijas pilsoņu” – kas par muļķībām!
    1) kaktā var likt pastāvēt arī 49,99% pilsoņu, ja 50,01% ir pretējs viedoklis
    2) nobalsoja ap 60% pilsoņu, līdz ar to kaktā stāvēs ap 18% pilsoņu pārstāvju
    Un vispār – uzsaukumi prezidentam piespiest ņemt SC koalīcijā ir reti glupi. Viņus tak ņems, tikai bez amatiem, attiecīgi paši neies :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    JānisLetiņš > mary75 12.10.2011. 11.44

    Kā man apriebušās šīs muļķības par 30% un it kā demokrātijas neievērošanu!!!!!
    Prezidenta vēlēšanas ASV: Obama 51% – McCain 49%. Pēc vēlēšanām visi līksmo par Obamas uzvaru un Obama ar savu komandu veido valdību, viena un vienīga iemesla pēc – VIŅIEM IR VAIRĀKUMS. Neviens pat interneta komentāros nerunāja par to, ka McCain-am vajadzētu dot Viceprezidenta amatu, vai kādu ministra portfeli, jo tomēr 49% nobalsoja par McCain-u un citādi tā nebūšot demokrātija. Tādas muļķības dzird tikai pie mums, tapēc, ka mēs nemaz nesaprotam, kas tā demokrātija tāda ir! Ja Obama censtos kopā ar McCain-u vadīt valsti, tad vienīgais, ko viņi darītu, ir stīvētos savā starpā! Tagad Obama var realizēt SAVU politiku, jo viņš uzvarēja vēlēšanās. Tas pats notika arī Anglijā un starp citu arī Rīgas Domē, kur V ar savām daudzajām balsīm ir atstāta opozīcijā un ne tikai atstāta, bet tiek pilnībā ignorēta. Lai arī kā man negribētos to atzīt tā ir normāla, pragmātiska prakse un DEMOKRĀTIJA! SC ar savu tuvāko partneri uzvarēja un visu nosaka!
    Nejauksim humānismu ar politiku!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > mary75 12.10.2011. 11.56

    dzeris49: “…Tad kāpēc nevarēja iedod pāris ministru amatus SC…”
    —————–
    Dzeri, acīm redzot tev ir paslīdējis garām, ka Latvijā vairs nevalda krievu ķeizars, citā vārdā saukts – patvaldnieks (jeb, ja tev tā saprotamāk – sāmoģeržāvecs), kas varēja bārstīt amatus kā konfekšu saujas. Demokrātiskās valstīs tā vairs nedara. Tur līdzīgi domājošas partijas savā starpā vienojoties veido apvienības – koalīcijas un tās savukārt vienojoties sadala ministru portfeļus. Nu, nevar atteikties no principiem tikai, lai apmierinātu tevi un SC.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    l_abola > mary75 12.10.2011. 12.06

    Galvenais, – izskatīties pieņemami SC elektorāta acīs?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > mary75 12.10.2011. 12.06

    Dzeri, nu nav LV sabiedrība gatava strādāt ar SC nu NAV. Vai tiešām tik grūti saprast, ka, lai mainītu kaut ko politiskos procesos, izmaiņām jābūt gan pašos politiķos, gan sabiedrībā.
    SC rokās ir bijušas visas iespējas kalpot Latvijai, bet nekā, joprojām viņi sola pārstāvēt krievvalodīgo INTERESES. ZRP tikai sava stulbuma un neprofisionalitātes dēļ tik dikti centās SC labā.
    Agēšina un co. paziņojumi par nestrādāšanu tikai vairo uzskatu, ka SC nav nekad bijis strādātājs!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 12.10.2011. 13.20

    to dzeris49
    “tas arī izskatās vairākuma krievvalodīgo acīs, – diskriminācija pēc etniskā principa”

    Paga paga, meli un kuces berns.
    Par SC nobalsoja tresdala latviesu, daudz nelatviesu balsoja par latviesu partijam. Kada seit diskriminacija pec etniska principa?
    Diskriminacija pec tiesiskuma izpratnes, intelekta un ieguto balsu skaita, tas gan. Bet tas ir tikai dabigi, interesanti butu redzet Francijas vai Vacijas valdibas tadus mulus, kadus tu, padla, centies uzstiept mums. Vel janem vera, ka pirms velesanam dalot populistiskus solijumus, fasisti – neostalinisti ir izkrapusi butisku daudzumu balsu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 12.10.2011. 13.40

    to dzēris49
    “viņš arī nekad neteica, ka ar SC neies.”

    Kur vel neparprotamak?
    http://www.youtube.com/watch?v=FvUHKyl7dFg&feature=player_embedded
    http://www.ir.lv/2011/10/7/zrp-pirms-velesanam-sc-saistijusi-ar-oligarhiem-pec-velas-sadarabibu

    Kur viena veca fasistu mergli tik daudz launuma, lai nolaistos lidz tadiem meliem? Tas par tevi.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    gunta_snipke > mary75 12.10.2011. 15.27

    A līgums starp partijām neko nenozīmē ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gunta_snipke > mary75 12.10.2011. 15.28

    100% piekrītu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > mary75 12.10.2011. 16.29

    Jā! Jauki! Nu tak būtu SC kopā ar Valda partiju veidojuši valdību! Ko ta neveidoja? Paskat cik smuki būtu sanācis- Urbanovičs par ministru prezidentu un uz priekšu! Atvainojiet tas viss atgādina bērnudārz grupiņas rušināšanos smilšu kastē!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > mary75 12.10.2011. 21.01

    dzeris49
    Izstumdami Jurkānu no SC švoņģeri nodemonstrēja, ka veido ДВОЙНОЕ ДНО. Nu brīnās par adekvātu reakciju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 12.10.2011. 08.38

>..kura gribas izpausmēm nav nekādas nozīmes to etniskās piederības dēļ…
Pareizi, un tā jābūt. Politiku nevar būvēt pēc etniskā principa, a SC valdībā neņēma nevis tāpēc ka krievi, bet tāpēc ka partija ir promaskaviska, ir pret Latvijas valstiskumu, nacionāšovinistika, neatbalsta tiesiskumu , toties atbalsta oligarhus. Pamanat atšķirību, Ušakova kungs?

Uz etniskuma kārts bija uzķēries arī Zatlers- bet tas atbilst viņa intelekta līmenim, vai arī smukās,izbalsotās padomnieces ieteikumiem. Nu. paldies dievam, saskata arī citus argumentus.

+20
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 12.10.2011. 08.17

vēlētājus ietekmēt prezidentu? paga, paga, vai tad vēlēšanas tikko kā jau nebija? laikam jau Bērziņu nevar ar Kremļa sviru vadīt, ja jāprasa vēlētājiem vēstules rakstīt. cīnīties visos veidos- legāli un nelegāli!

+10
-1
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam