Agešins: būsim opozīcijā, bet tā nebūs konstruktīva

110

Komentāri (110)

andža 12.10.2011. 12.51

Neko citu jau viņi neprot,ka draudēt,bļaustīties un lamāties mātes valodā(ko Ušakovs lieliski pierādīja).Lai tik tā turpina savā komūnā.

0
-1
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 12.10.2011. 11.36

Man, gluži parastam vēlētājam, vairs nekas nav skaidrs.
Balsoju par partiju politiku: SC – kreisie, labējās – četras, izvēlējos savu.
Vēlēšanās uzvar labējo politika, bet mani cenšās pārliecināt, ka tomēr uzvarējuši kreisie!?
Ja reiz demokrātija, tad arī vairākuma izvēlētā valdība, un ja tā nejēgs strādāt, lai visiem Latvijas iedzīvotājiem pamazām dzīves apstākļi uzlabojās, tad likumsakarīgi nākošajās vēlēšanāws uzvarēs kreiso partija ar 2/3 balsu.Un veidos valdību, un es neiešu manifestācijās.
Ņemot vērā SC paziņojumus,pašreiz iespējamai koalīcijai jābūt izcilai, to viņiem novēlu un lai veicās!

+3
0
Atbildēt

0

Gints 12.10.2011. 10.51

Man tikai viens jautājums Agešinam- ja opozīcija nav konstruktīva, par ko viņai maksā algu?

+4
0
Atbildēt

0

boss 12.10.2011. 00.34

Piekrītu Ombrosam.
Kāpēc SC neizveidoja koalīciju ar ZRP? Viņiem taču kopā būtu 53 balsis!
Kurš ir vainīgs, ka SC negāja tādā koalīcijā? Kurš? SC pats?
Bet, ja paši atteicās, par ko tagad brēc???
Viņi uzvedas, kā barbari!

+4
-1
Atbildēt

1

    boss > boss 12.10.2011. 01.15

    Papildinājums.
    Bet, ja paši atteicās, par ko tagad brēc???
    Vienotībai nebija un nav nekāda pienākuma pievienoties viņiem. Nevienai partijai nav tāda pienākuma!
    Ja SC tas neapmierina, tad atliek vieniem pašiem veidot valdību:)))

    Tagad SC sāk uzvesties kā agresīvs bērns, kurš atriebībā par to, ka neviens negrib ar viņu spēlēties, sāk mētāties ar akmeņiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Nika 11.10.2011. 23.43

Skaidri redzams, ka šitos ņemt koalīcijā tikai tāpēc, lai viņi “netrakotu”, ir valsts nodevība. Kad viņi būs gatavi strādāt Latvijas interesēs, nevis kakāt virsū latviešiem, mēs visi to redzēsim un būsim gatavi viņus ņemt valdībā.

Intuīcija ir laba lieta. To vajag klausīt.

+7
0
Atbildēt

0

ingban 11.10.2011. 22.05

Raujoties koalīcijā SC dievojās, ka darīs Latvijai tikai un vienīgi labumus un brīnumus. To pašu solīja un pašlaik apgalvo koalīciju nodibinājušās partijas. Loģisks secinājums: visas partijas grib darīt Latvijai labumu. Jautājums SC: kāpēc gan jūs dārgie tovarišči pēekšņi nodomājāt likt šķēršļus tiem, kuri darīs Latvijai (pie viena arī tur dzīvojošiem krieviem) labumus?

+8
0
Atbildēt

0

Eliks 11.10.2011. 21.39

Agešina pārliecība par “absolūto vairākumu” ir vai nu smieklīga vai arī klaji demagoģiska. Kā zināms, vēlēšanās piedalījās tikai 59,49 procenti vēlētāju. Ja parēķinām tieši no šī skaita saņemtās balsis, t.i., 28,36 procentus /259930 vēlētāji/, tad tas ir pat ļoti maz. Ne par kādu uzvaru /kur nu vēl ar absolūto vairākumu/ nevar būt ne runas.

+6
0
Atbildēt

1

    Valdis Ādamsons > Eliks 11.10.2011. 22.15

    Atkārtoju: Kāda viena trešā daļa? Kāds absolūtais vairākums?
    1/3=33,3333..periodā%!
    33,3&% – 28% = 5,3%, t.i.,lai vispār tiktu partija Saeimā pie solīšanas vispārējā gadījumā!
    Cita lieta:par 3% vairāk par 1/4 un tikai!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Lidija Apsīte 11.10.2011. 21.33

nu nav man miera: “Agešins: būsim opozīcijā, bet tā nebūs konstruktīva”. Zatler, nu paskaties takš ar kādiem ‘maskačķas” bandītiem tu gribi taisīt koalīciju!!!

+11
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 11.10.2011. 21.22

un vispēr – demokrātija prasa zināmu garīga attīstības līmeni, ietverot sevī ne tikai tiesības, bet arī pienākumus. Krievam (konkrēti – agešinam) tas nav saprotams. šamam demokrātija asociējas tikai ar vienu – kas nav aizliegts, tas ir atļauts. Mīļo zaķīt, anarhija nav demokratija!!!

+10
-1
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 11.10.2011. 21.21

…Latvijas absolūtais vairākums pieprasa, lai Saskaņas centrs būtu valdībā…
—————————————————
Kas tie par jaunumiem?
Nu ja – vēlamo uzdod par esošo!
Zināms jūsu stiliņš! Kaut kāda analoģija ar Gebelsu!

+8
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 11.10.2011. 21.08

“opozīcija nebūs konstruktīva” – vai šāds paziņojums neož pēc valsts interešu nodevības? Nu es saprotu – tev ir cits viedoklis par valsts attīstības virzienu; nu tad nāc un stāsti man – vēlētājam – par sava viedokļa pareizību un pamatotību. nākošajās vēlēšanās es par tevi un tavu PROGRAMMU balsošu.
Tāču šai paziņojumā skaidri redzama krievu neizpratne par demokrātijas būtību

+11
-1
Atbildēt

0

ligoniszatlers 11.10.2011. 20.39

Vai tiešām tā ir SC āža kāja, ko mēs pēdējā laikā varam novērot?

+6
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 11.10.2011. 20.14

Ir tāds jēdziens, “KALPOT LATVIJAI”, kam būtu jābūt saprotamam katram topošam Latvijas valstsvīram. SC primāri nekad nav kalpojuši un nekalpos Latvijai. SC aizstāvēs krievvalodīgo intereses, tie ir viņu pašu vārdi.
Kalpošana ir nesavtīgs DARBS, pretēji interešu pārstāvēšanai, gan savu, gan svešu. Nav neviena pierādijuma, ka SC kalpos Latvijai. Pārejais ir tukša muldēšana, melošana un viltus. Lai stāv pie ratiem, ja vajadzēs- mūžīgi!

+14
-1
Atbildēt

0

Ābelīte 11.10.2011. 19.48

Šīs dienas lūzera tituls piešķirts http://pixi.lv/460fd

+4
-1
Atbildēt

0

Edzs 11.10.2011. 19.22

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=329624:aktvists-tankists&catid=210&Itemid=311,,
LA, 07.10.2011 Egils Līcītis “Aktīvists tankists
”:

_…Pēcvēlēšanu satraukums izplēn, no mesijas izplūst gaiss kā no pārdurta balona, ar atlikušajām ambīcijām šķiet gluži pietiekami, lai vadītu tāda izmēra politisko spēku kā “Par prezidentālu republiku”, nevis otru lielāko Saeimā ievēlēto partiju. Ne velti Zatlera neveiklā lēkāšana un regulārā iekrišana lempīgiem politiskiem ziloņiem izraktās bedrēs aizdomīgākiem pilsoņiem liek jautāt – no kāda “ofšora” viņš tik briesmīgi tiek raustīts, kurš principāls tur Zatlervadības pulti un kurš galaiznākumā ir patiesā labuma guvējs. Un otrs jautājums – kā gan viens frukts, kurš sakās ieradies kā saliedētājs, neuzticības nolīdzinātājs un barjeru nojaucējs, ir saplēsis visus traukus virtuvē, izgrūstījis mēbeles viesistabā un kazi, vai vēl nepielaidīs mājai uguni!…_

+13
0
Atbildēt

0

kkristaps 11.10.2011. 19.10

Es nezinu un arī negribu zināt, kas ir Agešins un līdzīgi gešini, noviči un ovi, bet mana reakcija ir viennozīmīga: ja nepatīk Latvijas valsts iekārta un latvieši, izvēlies maršrutu: čemodan – vokzal – maķ uroģina. CIETI.

+13
0
Atbildēt

0

BaleLiina 11.10.2011. 19.07

Tiešām: `Latvijas absolūtais vairākums pieprasa, lai Saskaņas centrs būtu valdībā.` Tas nemaz neizklausās pēc gudra politiķa sprieduma, bet analfabētiska vai – vēl ļaunāk – klaji demagoģiska saukļa. Vēlēšanas ir vēlēšanas; cita instrumenta demokrātiskā sabiedrībā nav.

+10
0
Atbildēt

0

Andris 11.10.2011. 18.47

Krieviem no pēdējiem 500 gadiem demokrātiskā iekārta pastāvēja varbūt gadus piecus. Un paši krievi to noraidīja kā kaut ko nederīgu. Kas tas ir – demokrātija, kā tā darbojas, viņi nezina un zināt negrib. Tāpēc arī rodas šādas dīvainas bērnišķīgas fantāzijas: “deputāts Agešins uzskata, ka koalīcijā jābūt partijām, kuras ieguvušas pirmās trīs vietas vēlēšanās”. To pašu viņš droši vien saka arī saviem vēlētājiem, un tie noteikti tic un dūsmojas “Visā pasaulē ir likums, ka koalīciju veido trīs pirmās partijas, bet tie nelietīgie latvieši šo likumu neievēro.” Tajā pat laikā Vācijā opozīcija tika atstāta partija pat ar 48,6% vēlētāju balsu (CDU). Un nevis vienu reizi, bet vairākas reizes pēc kārtas (katru reizi savācot virs 42% balsu). Uz tās fona Sarkanā Centra 28,5% vispār ir nieks. Ja kāds Bundestāga deputāts paziņotu, ka koalīcija iāveido trīm pirmām partijām, psihiātri no visas Vācijas sāktu sūtīt viņam savus reklāmas bukletus un vizītkartes.

+18
0
Atbildēt

2

    cheszz > Andris 11.10.2011. 19.06

    Vai CDU ir turku partija?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    reksa > Andris 11.10.2011. 20.13

    Etnisku partiju vispār nedrīkst būt.
    Tā ir nācisma pazīme. (Šai gadījumā – krievu nācisma pazīme.)

    Esmu krievs, bet esmu balsojis par VL. Ja VL ir valdībā, tad manas (krieva) intereses ir ievērotas.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 11.10.2011. 18.47

tā vietā, lai varētu sc katru dienu skatīties uz pirkstiem un pa laikam uzkliegtu, tagad varēsim nepārtraukti klausīties manifestos:

http://saskanascentrs.lv/lv/mentions/par-koaliciju-ar-saskanas-centru1601/

+2
-8
Atbildēt

3

    cheszz > Ilziiiic 11.10.2011. 18.57

    Konstruktīvā latviešu reakcija uz paziņojumu par krievu manifestāciju (avots- diena.lv, pirmie 10 komentāri- nemaz neskatīšos, kas notiek delfos):

    Zirka

    pirms 2 stundām, 2011.10.11 16:56
    +3 -2

    Lai sarīko gan, tad varbūt arī Zatlers ieraudzīs, ka Latvijā tomēr ir okupanti. Lai visa pasaule redz, ar kādiem jampampiņiem mums jāsadzīvo.

    Dundukovs

    pirms 2 stundām, 2011.10.11 17:04
    +3 -0

    Ko nozīmē krievvalodīgs? Es, laikam esmu labi latviešvalodigs, vidēji krievu un vācuvalodīgs,slikti angļvalodīgs, ļoti slikti čigān, lietuvieš un poļvalodigs, galīgi slikti ukraiņu un igauņvalodīgs un galīgi auzās man ir ar suahili un esperanto valodām!

    purveklis

    pirms 2 stundām, 2011.10.11 17:06
    +0 -0

    Pietiek VL aptīties ar speķa sķēlēm un demonstrācijas laikā paziņot: ja šamo neklausīs, tad viņš publiski ēdīs speķi! Un pasauli pārņems baisu šausmu nojausmu šermuļi…

    XXX

    pirms 2 stundām, 2011.10.11 17:07
    +0 -0

    Un ja nu latvieši arī eļļo stobrus un gaida signālu? Atcerieties 5. un 18. gadu pagājušajā gadsimtā.

    latvietis

    pirms 2 stundām, 2011.10.11 17:07
    +1 -1

    Tu vari rīkot manefestāciju stacijas publiskajā toaletē, mērkaķi tur tava vieta.

    ha

    pirms 2 stundām, 2011.10.11 17:09
    +1 -1

    Raivi Dzintaru par pašvaldību lietu ministru! Lai attīra latvijas pašvaldības no krievu zarazas,sākot ar Rīgu un Daugavpili.

    Vella kalpi

    pirms 2 stundām, 2011.10.11 17:18
    +2 -0

    Lai tik krievi sāk nemierus! Būs iespēja iztīrīt Rigu un atgriezt to latviešiem,kā to izdarīja mūsu vecvecvectēvi pret zviedriem.

    Agrita

    pirms stundas, 2011.10.11 17:39
    +0 -0

    Kur skatās Drošības policija? Viņš nav pat Latvijas pilsonis. Pietiek! Ārā no Latvijas!

    alberts

    pirms stundas, 2011.10.11 17:47

    Atbildēt

    +1 -0

    Žīdi ka vienmēr censas kautko “uzkurinat” pēc tam – “krūmos”.Kādus krievus viņš taisās izvest “manifestacija” – ja tai krievvalodiga kompanija ir tatari,ukraini,baltkrievi,uzbeki,ķirķīzi,armēņi,gruzīni un vēl velns zin KAS! Žīdi ka vienmer ir bijusi “kurinatāji” – tāpēc arī noravās – savulaik – vai tad VĒL gribas?

    Ministry of Truth

    pirms stundas, 2011.10.11 17:56
    +0 -0

    Reiz kaut kur izlasīju, ka Lindermans esot nodokļu maksātājs un jaunietis. Ilgi smaidīju.

    Manu uzmanību viņam vairs neveltīšu, lai to dara varas iestādes.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 11.10.2011. 19.06

    -> tonijs
    cilvēki nemācās no vēstures.
    cilvēki kāpj uz vectēvu grābekļiem, kurus tie savukārt mantojuši no saviem vectēviem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilziiiic 11.10.2011. 19.57

    Izskatās pēc Sarkandaugavas imbecilu nodaļas komentāriem.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

krrudzinska 11.10.2011. 17.27

Runā tā ,it kā līdz šim viņu opozīcija būtu bijusi konstruktīva! Vienas vienīgas cūcības!
Manuprāt tieši otrādi: pabūt tagad konstruktīvā opozīcijā (kā NA 10. Saeimas laikā)un tikai tad cerēt būt pozīcijā. Kā saka: ar varu mīlēts nekļūsi!

+29
-1
Atbildēt

1

    elvonix > krrudzinska 11.10.2011. 18.16

    Tiešām varu tikai piekrist, ka šis politiskais spēks ir gatavs tikai uz cūcībām. Nu kas tā par partiju un politiku, ja balsojumi notiek par spīti kādam, nevis pēc satura? Tipa – nepaņēmāt mūs koalīcijā, mes balsosim jums pret. Kur loģika, kur skatās viņu elektorāts? Un tad vēl šis brismīgais tonītis, ka lūk viņi tagad ir tik loti aizvainoti. Pilnīgi kā tādas cimperlīgas jaunkundzes, kas sit ar kurpīti pret grīdu un īd.
    Ja pirms brūīža vēl likās, ka varbūt tomēr SC vajadzēja dod iespēju būt valdībā, tad tagad arvien vairāk liekas, ka viņiem šīs vietas nepienākas, jo arī ministru krēsli ir jānopelna, nevis tiek automatiski doti pēc vēlēšanu rezultāta. Un tur jau ir svarīgs tikai tas, kā partija spēj sadarboties ar citam partijām. Šaja gadījumā skaidri redzams, ka neprot.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

anrijs 11.10.2011. 17.19

SC – uzvarēja vēlēšanās – MUĻĶĪBAS

SC vēlēšanās ieguva TIKAI 1800 balsu vairāk kā iepriekšējās vēlēšanās!

Ja SC būtu uzvarējusi vēlēšanās, tad tai būtu VISMAZ 51 balsu Saeimā !

Ja ZRP un V būtu startējušas vienā sarakstā viņi iegūtu VISMAZ 42 vietas Saeimā!
(LV vēlēšanu likuma specifikas dēļ tad būtu +2-4 vietas, kas tiktu atņemtas no SC, ZZS un iespējams arī VL,te gan būtu jāparēķina precīzāk, pat pie pašreizējiem vēlētāju balsojumiem!)

Tākā ZRP un V ir deklarējušas ka ir vienotas un nedalāmas, tad viņas ir uzvarētājas vēlēšanās ar 42 balsīm, ne SC!!!

Pat ja SC jūtas tuvāk ZRP (kas pēc deputātiem spriežot nebūt tā nejūtās), tad KAS LIEDZ taisīt SC + ZRP ….. V, VL, ZZS atstājot opozīcijā ….

Līdzībās: Kapēc divi vīrieši (SC & ZRP), kas čupojas savā starpā pārmet sievietei (V) ka tā nevēlas tiem piebiedroties gultā un atvainojos par rupjību – dabūt “divos caurumos … ” pat ja viens (ZRP) ir viņas vīrs, tas tāpat nemazina sajūtu ka tiks izmantota …. Lai tak tie divi vīrieši ņemās, ja viņiem ir interesanti :)

Pat pirms vēl vīrs nolemj piekāpties sievai, otrs vīrietis sāk draudēt ….

atļaušu turpināt stāstu pārējiem komentētājiem :)

+8
0
Atbildēt

0

Vaira Tempele 11.10.2011. 17.05

Nu nemaak dzheki zaudeet! Tagad ies uz destrukciju. Lai jau, tas veel vairaak samazinaas vinju izredzes jelkad tikt koaliicijaa.
Shobriid vinjiem vajadzeeja tieshi otraadi riikoties – pieraadiit sevi kaa superduperkonstruktiivus koaliicijas partnerus.

+11
0
Atbildēt

0

austrisv 11.10.2011. 17.02

“Tiks aktualizēti visi jautājumi – valoda, pilsonība, tiesības krieviem piedalīties valsts pārvaldē,” saka biedrības pārstāvji, minot, ka no manifestācijas jēga būs tikai tad, ja tajā piedalīsies desmitiem tūkstoši cilvēku.”
Tiesība skrieviem piedalīties valsts pārvaldē jau sen ir. Tikai krieviem ir jāprot valsts vaolda, bet SC taču atzīst, ka Latvijā ir viena valsts valoda un tā ir latviešu, tad par kādu valodu te iet runa?
Kurā valstī tad pilsonību dod par skaistām acīm, nezinot valsts valodu. Krievijā taču arī jažin krievu valoda, pat citām tautībām, kurām krievija ir etniskā dzimtene!

+14
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.10.2011. 16.58

Urbanovičs paliks politikā arī tad, ja būs jāatzīst fiasko

BNS, 2011. gada 11. oktobris 16:53
Apvienības Saskaņas centrs (SC) viens no līderiem Jānis Urbanovičs nepametīs politiku arī gadījumā, ja viņam būs jāatzīst savas politikas fiasko, kas SC tomēr nav ļāvis iekļauties valdošajā koalīcijā.

Urbanovičs ziņu aģentūrai BNS sacīja, ka ir gatavs atzīt savas politikas fiasko pēc jaunās valdības izveidošanas bez SC, taču politiku pamest viņš negrasās.

“Kad atzīšu, nesagaidiet no manis, ka es nepalikšu politikā, vienkārši neturpināšu stāstīt par dialoga priekšrocībām, to gan,” aģentūrai BNS norādīja Urbanovičs.
http://www.diena.lv/latvija/politika/urbanovics-paliks-politika-ari-tad-ja-bus-jaatzist-fiasko-13908464
________________________________________-
Nuja.

Zatlers tak arī paliek.

+11
-1
Atbildēt

0

mary75 11.10.2011. 16.52

Atļaušos nepievienoties kopējam korim, šīs te dziesmas jau pamatīgi apnikušas.
Vajadzētu mēģināt iejusties arī SC un viņa elektorāta ādā.
SC uzvarēja vēlēšanās, atteicās pilnīgi no visa, no kā tikai varēja atteikties, un, neskatoties ne uz ko, palika ārpus koalīcijas.
Tātad, secinājums viens, piekāpšanās un kompromisi neko nedod.
Dabiski, ka tas radikalizēs gan SC, gan tā elektorātu, būtu dīvaini, ja tas tā nenotiktu.
Manuprāt, Zatleriim vispār nevajadzēja ievadīt sarunas ar SC, kamēr vien viņš nebija vienojies ar V par sadarbību ar to.
Vajadzēja tad uzreiz veidot tagadējo koalīciju, nevis muļķoties.
Bet, ja reiz Zatlers tādu soli izdarīja, vajadzēja izmantot šo iespēju, un, kaut uz kādiem noteikumiem, bet, kaut kā iesaistīt SC koalīcijā.
Pievienojos tiem, kas domā, ka Zatlers, principā, rīkojas stratēģiski pareizi, kaut arī taktiski muļķīgi, V, savukārt, neizmantoja gadījumu pārkāpt pāri savām šauri elektoralām interesēm un arī spert šo soli, kas, ilgākā laika posmā, dotu vairāk labuma, kā ļaunuma.
Bez tam, ņemot vērā noteikumus, ko uzstādījusi ZRP – veto, utt., un NA piekāpšanos pilnīgi visur, māc šaubas, cik ilgi var saglabāties šīs te koalīcijas stabilitāte, un vai drīz vien nevajadzēs veidot valdību no jauna?

+7
-19
Atbildēt

45

    andrisskrastins > mary75 11.10.2011. 16.57

    “SC uzvarēja vēlēšanās, atteicās pilnīgi no visa, no kā tikai varēja atteikties, un, neskatoties ne uz ko, palika ārpus koalīcijas.
    Tātad, secinājums viens, piekāpšanās un kompromisi neko nedod.”

    Kādi kopromisi un piekāpšanās fundamentālos jautājumos? Tu vai nu TICI, vai NETICI šai valstij un veidam kādā tā tika veidota. Nevienā brīdī es neticēju ka SC ir vispār jebkāda iekšēja apņēmšanās kaut ko mainīt savos uzskatos – šādas fantāzijas radīja SC sponsori. Es saprotu šo sponsoru iemeslus kādēļ viņi tā darīja, bet tas nepadara šo NEpārliecību par realitāti.

    SC joprojām grib otro valsts valodu krievu valodu. Gribēja arī tajā brīdī ka Ušakovs solīja kaut ko Zatleram. Turklāt vēl pagājušo nedēļu kad Zatlers turējās pie sava uzaicinājuma SC valdībā SC roka noniezēja iesniegt pieprasījumu par pensiju indeksāciju vēl šī sasaukuma laikā. Urbanovičš arī nevarēja paklusēt, draudot ar visādām Bištekām. Nu kā var šādi kādam uzticēties?

    Neko tas neradikalizēs, vienkārši “stakeholders”, kas lika visu uz SC kārti šobrīd ārdās, jo saprot, ka viņi drīz vairs vienkārši nebūs virsotnē – un to ir sāpīgi apzināties.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    liidaka > mary75 11.10.2011. 16.57

    Piekrītu dzerim.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 11.10.2011. 16.58

    “SC uzvarēja vēlēšanās, atteicās pilnīgi no visa, no kā tikai varēja atteikties, un, neskatoties ne uz ko, palika ārpus koalīcijas.
    Tātad, secinājums viens, piekāpšanās un kompromisi neko nedod.” – atteicās tikai formāli, un atteicās tikai tā sarunu vedēji. Apmēram tāpat, kā bērns, gribēdams dabūt no vecākiem konfekti, sola, ka labi uzvedīsies. Tikko konfekte dabūta, solījumi aizmirstas. Ja zatlers izsludināja cīņu pret oligarhiem un par tiesiskumu, tad viņam vajadzēja godīgi šos vēlētājiem dotos solījumus pildīt, nevis brāļoties ar oligarhu atbalstītājiem un tiesiskuma noliedzējiem SC.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 11.10.2011. 17.02

    Manuprāt, Zatleriim vispār nevajadzēja ievadīt sarunas ar SC, kamēr vien viņš nebija vienojies ar V par sadarbību ar to.
    Vajadzēja tad uzreiz veidot tagadējo koalīciju, nevis muļķoties.
    Bet, ja reiz Zatlers tādu soli izdarīja, vajadzēja izmantot šo iespēju, un, kaut uz kādiem noteikumiem, bet, kaut kā iesaistīt SC koalīcijā
    ___________________________________________________________-
    precīzs blickrīga plāns.

    Nesanāca.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 11.10.2011. 17.06

    pesisk – un kāpēc tu esi iedomājies, ka SC būtu jāpārtop par otru V vai NA?
    Pilnīgi loģiski, ka tā elektorātam ir savas intereses, nu un, tāpēc viņi uzreiz kļūst valsts ienaidnieki?
    Tā ir demokrātija, visiem nav jādomā vienādi, un viņi nedara neko prettiesisku un ir pilnīgi leģitīma partija.
    Tas, kam tu tici vai netici, nav nekāda nozīme, galvā nevienam ielīst nevar, bet, formāli viņi ļoti daudz kur piekāpās.
    Un par to agoniju – diezin vai, drīzāk, notiks radikalizācija, nevis agonija.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > mary75 11.10.2011. 17.11

    ja būtu cilvēks no malas…tad es Dzeri piekristu. bet SC gadījums nav tik viennozīmīgs. mē te nerunājam par politiskajiem oponentiem, mēs te runājam par atklātu citas valsts iejaukšanos mūsu iekšējās leitās.
    SC neslēpj savu sadarbību un finansiālo atkarību no krievijas. Tāpēc SC turēšana tālāk no valdībās nav nianšu dēl, tā ir politiskā kursa un visas valsts pamatnostādņu stabilitātes dēļ.
    man man SC ir žēl?? vai SC bija zēļ JL, ka tos vienkarši izmeja un totāli noignorēja iekš RD? un tie arī bija kādu 25% vēlētāju pārstāvji.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    liidaka > mary75 11.10.2011. 17.12

    Kā pagaidu noregulējums situācijai varētu būt kāds ZRP līgums ar SC vai kādu SC deputātu pāriešana uz laiku pie ZRP. Zatleram vajadzētu prasties un mazināt SC “uzmešanas” sajūtu.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 11.10.2011. 17.17

    dzeris49 Atļaušos nepievienoties kopējam korim, šīs te dziesmas jau pamatīgi apnikušas.
    ________________________
    Vai es pārliecināts, ka tavs mainīgais repertuārs – šodien SC labs, rīt slikts, parīt atkal labs, nav apnicis? Reti nākas sastapt tik nenosvērtu cilvēku:)

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 11.10.2011. 17.17

    Te jau neiet runa par žēlošanu, bet, kas tad, galu galā, ir sliktāks variants – sabiedrības totāla radikalizācija vai kāds ministra amats SC.
    Manuprāt, pirmais variants ir sliktāks.

    Ino – es te ko, kaut kur teicu, ka SC ir “labs” vai “slikts”?
    It kā runa iet par pavisam ko citu, par ko es augstāk it kā centos uzrakstīt.
    Tiešām tik nesaprotami izklāstīju savu domu?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 11.10.2011. 17.19

    Pilnīgi loģiski, ka tā elektorātam ir savas intereses, nu un, tāpēc viņi uzreiz kļūst valsts ienaidnieki?
    ____________________________________-
    inteliģentais(?)imchoclub taisni vai plīst aiz draudzīguma izpausmēm…

    http://imhoclub.lv/material/ostrov-rus#.TpRPA3Lbxth

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 11.10.2011. 17.21

    “pesisk – un kāpēc tu esi iedomājies, ka SC būtu jāpārtop par otru V vai NA?
    Pilnīgi loģiski, ka tā elektorātam ir savas intereses, nu un, tāpēc viņi uzreiz kļūst valsts ienaidnieki?”

    Kurš teica ka viņiem par to būtu jākļūst? Taču nespēt pieņemt šīs valsts pamatvērtības un pamatlikumus un censties pārveidot pa savam – piedodiet, bet vienkārši mums ar jums NAV pa ceļam. Kāpēc to ir tik grūti saprast?

    Būtībā SC kā partijai ja tiek noņemti nacionālie jautājumi no trases nav jēgas kā tādas. Un līdz ar to pazūd Kremļa ietekme pār krievvalodīgo masu Latvijā. Būtībā gan likums, gan vide jau tagad krievvalodīgajiem ir ļoti labvēlīgi. Ir daži atsevišķi izņēmumi, kuri ir uzpūsti un realitātē nav tik nozīmīgi kā tiek cilāti.

    SC ir Kremļa aģents Latvijā – tikai politiski naivs un neinformēts cilvēks var apgalvot pretējo. Tieši tāpēc šī partija, šie utopiskie solījumi no gada uz gadu. Jo ja SC pateiktu atklāti ka nekas no tā ko solījām nav reāls, bet vienīgais sociāldemokrātiskās vērtības – pabalsti, pensijas, strādnieku aizsardzība – viņi būtu desmit procentu partija. VIŅI paši ceļ visu laiku šo entisko jautājumu gaisā, nevis latvieši. Saskaitam cik reāli presē ir VL vēruši muti par šo tēmu un cik SC. Es domāju ka būsi pārsteigts par rezultātiem.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 11.10.2011. 17.22

    …pagaidu noregulējums situācijai varētu būt kāds ZRP līgums ar SC vai kādu SC deputātu pāriešana uz laiku pie ZRP.
    ___________________________________________
    … esam gudrāki par viedo Bērziņtēvu?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 11.10.2011. 17.28

    Nu nebūs radikalizācija. Latvijā cilvēki ir pierādījuši atkal un atkal, ka vardarbībai netic. Turklāt krievvalodīgajiem vide ir 1:1 kā latviešiem – izņemot īpašus gadījumus, darbā ņem, pabalstus maksā, pensijas maksā… Naturalizēties nav grūti. Redz, aizvainojums esot, bet nu es arī emociju dēļ varētu nestrādāt – tikai apkārtējiem no tā ne silts ne auksts.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > mary75 11.10.2011. 17.29

    -pecisk

    pārsteidzošs ieskats par procesiem.
    no loģikas izriet, ka līdz nākošajām vēlēšanām sc elektorātam sašļuks dūša un tas dosies Zilupes virzienā, bet partija tiks likvidēta.

    pat ja sc pazustu, būtu cita. un ar ko gan tā varētu atšķirties un cik “kvalitatīvāks” varētu būt tās finansējuma avots.

    kā gribās mūsu politiķiem problēmas zem paklāja paslaucīt….a kas būs nākošajās vēlēšanās, tas jau nav svarīgi. iespējams pašiem nemaz nebūs ar to jānodarbojas. Labāk šodien pabaudīt acumirklīgu/šķietamu varu.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 11.10.2011. 17.29

    Dzeris….Pilnīgi loģiski, ka tā elektorātam ir savas intereses, nu un, tāpēc viņi uzreiz kļūst valsts ienaidnieki? +++ vari man nosaukt dažas SC elektorāta specisfiskās ” intereses,” kuras būtu kaut kā īpaši jāaizstāv?
    Varbūt tie ir tie jautājumi, kurus 10.Saeimā SC risināja kopīgi ar ZZS? Jeb varbūt noteicošie ir vesela virkne ārpolitiskie jautājumi, jeb LR drošības jautājumi, kuros SC elektorātam ir pilnīgi pretējs viedoklis, kā demokrātiskajam vairākumam LR pilsoņu.

    Nosauc man valsti, kurā koalīciju veidotu pēc atšķirīgas valodas, rases, vai līdzīgām pazīmēm. Varbut Vācijā šādas priekšrocības tiek dotas turkiem, jeb varbūt Amerikā melnādainajiem amerikāņiem? :)

    Par to, ka Zatlers ar savu ” politiku” ir uzkurinājis spriedzi starp latviešiem un krievvalodīgajiem – varu Tev piekrist un tādēļ viņš kā politiķis būtu jāsoda – vispirms jau pašiem ZRP biedriem tas būtu jādara

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 11.10.2011. 17.35

    Malējais: Ievēroji, ka es runāju par SC kā partiju, nevis krievvalodīgajiem vēlētājiem? Tad varbūt palasīsi manus komentārus tīklā un sapratīsi ka es esmu PAR saprātīgu krievvalodīgo vēlētēju iesaistīšanu varā. Ir ar viņiem jārunā, ir jārunā Dombrovskim (vai abiem Dombrovskiem :)), ir jārunā SCP flangam no Vienotības, ir jārunā Loskutovam, ir jārunā Lāčplēsim, utt. Mums ir cilvēki, kas varētu šos cilvēkus uzrunāt. Tikai problēma ir tāda – vai viņi vēlas klausīties un vai viņi joprojām fantazē par neiegūstamām lietām? Daļa no SC idejām tika jau uzklausīta sarunās ar ZRP un tika novērtētas ar pozitīvu zīmi. Tad kur ir problēma? Tikai tas, ka “savējie” nav pie ruļļiem? Ja tas ir svarīgi, tad brīvprātīgs brauciens Austrumu virzienā ir varbūt labāks scenārijs, jo Krievzemē tieši tā arī viss notiek – neskatoties uz to ka viss tur ir vēl dziļāk dē kā Latvijā.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 11.10.2011. 17.38

    @dzeris
    Pilnīgi loģiski, ka tā elektorātam ir savas intereses, nu un, tāpēc viņi uzreiz kļūst valsts ienaidnieki?
    —-
    1. Piedod, bet parādi kaut vienu piemēru, kur SC, kā partija, un SC deputāti, kā personības, ir pierādījuši lojalitāti Latvijas valstij, pat ja tā ir krieviska. NAV. Liela daļa SC cilvēku ir politikā kopš 1991.gada. Ja cilvēks vai partija nespēj pat ar niecīgāko piemēru pierādīt savu lojalitāti Latvijai 20 gadu laikā, vai var stulbi cerēt, ka pēkšņi no viņiem atdalīsies kāda daļa smadzeņu un pārējā daļa būs lojāla Latvija?
    2. Paskaties uz vairākuma uzskatu! Vai lielākā daļa iedzīvotāju būtu atdevuši balsis tā, kā to izdarīja, ja viņi vēlētos redzēt SC valdībā? Nē. Tātad iedzīvotāji tam nav gatavi. Miers, un Bērziņš!

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > mary75 11.10.2011. 17.45

    Piekrītu dzerim un malējam. SC vēlētāji jūtas uzmesti un nokaitināti, kas viņu lojalitāti Latvijai nevairos, tāpat kā nevairos vēlmi runāt latviski un maksāt nodokļus. Toties saasināsies starpnacionālās attiecības (tu okupants, bet tu- fašists)- process jau notiek, krievi vāks parakstus par otro valsts valodu.

    Arguments, ka SC nevajadzēja ņemt koalīcijā tāpēc, ka viņi tagad kaut ko ir pateikuši, neiztur kritiku un ir demagoģisks, jo mēs neuzzināsim, kā SC būtu strādājis koalīcijā. (Šo argumentu lietoja arī olidemagogs Lembergs, pamatojot, kāpēc Judinu nevajadzējis iecelt AT par tiesnesi, jo redz vēlāk iestājies Vienotībā).

    SC neizjuks, bet radikalizēsies. Tāpat kā viņu vēlētāji.

    Jauku vakaru, kā arī novēlu tuvākajā laikā nevienam nedabūt pa seju no kāda radikāla SC piekritēja. Vienkārši tāpat.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 11.10.2011. 17.51

    Ja tava lojalitāte un argumenti par valsts valodu mainās no tā vai tu esi pozīcijā vai opozīcijā, tad piedod, ar tevi nav vienkārši lāgā.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > mary75 11.10.2011. 18.08

    -> pecisk
    nu labi, tas ir tas kā Tu to saskati. un iespējams, ka Tev pat ir liela taisnība. bet ko dod šī taisnība, ja tā neved ne soli uz kādu izlīgumu ilgtermiņā.
    no malas tas izskatās apmēram tā:
    ā, jums ir kaut kādas vēlmes? nu ok, tā kā mums šo to vajag no jūsu tautiešiem kaimiņzemē un visa pasaule mums te kaut ko iesaka, mēs jūs uzklausīsim. jūs varat atstāt savas prasības tur uz kumodes.

    tas, ka tur nāk un nāktu visvisādi sviesti, ir absolūti likumsakarīgi un man grūti iedomāties, ka varētu būt citādi šajā attīstības stadijā, kādā ir šī partija, kurai nav nekādas atbildības valsts līmenī.

    kur būtu tas ļaunums, ja viņi trenētos pie Vienotības/ZRP ierādītiem darbgaldiem, lai kļūtu arvien konstruktīvāki. Nu nav jau cita veida, ka to panākt.
    Ir alternatīva, kuru Tu piedāvā. Gaidīt, ka viņi aizbrauks.
    Bet neaizbrauks taču. Vismaz ne vairāk kā latvieši.
    Un vai valsts interesēs ir tas, ka no šejienes kāds brauc prom. Aizbrauks jau kvalitatīvākā krievu daļa, kurus visvieglāk būtu iesaistīt valsts procesos.

    Tātad karš ne uz dzīvību, bet uz nāvi….tā?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 11.10.2011. 18.16

    dzeris49Ino – es te ko, kaut kur teicu, ka SC ir “labs” vai “slikts”?
    ____________________
    Labi varu pārfrāzēt: Šodien SC jāņem koalīcijā, rīt nav jāņem, parīt atkal jāņem:)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > mary75 11.10.2011. 18.17

    -> pecisk

    starp citu, man i viens jautājiens:

    vai Džudita Gārbere, droši arī Obama Zatlera vizītes laikā, Merkele izteiktu ļoti tiešus ieteikumus par krievvalodīgo integrāciju un iesaistīšanu valsts pārvaldē, ja viņi saskatītu riskus Latvijas valsts ekonomiskai/politiskai suverenitātei?
    To jautāju ar kontekstu, ja reiz SC ir tīra Kremļa partija, kā daudzi apgalvo, tad jau nedrīkst ne tuvu laist valsts un NATO noslēpumiem.
    vai tad ASV un Vācija būtu totāli pašnāvnieki?

    Īsā jautājuma forma:
    Kādēļ šo valstu vadītāji un pārstāvji iesaka iet virzienā no kura latvieši visvairāk baidās?

    p.s.
    a par to, ka sc nepārstāv krievu elektorātu…..nu sorrr….tā ir demagoģija. kameru priekšā to vēl sauc par retoriku.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 11.10.2011. 18.26

    Jauku vakaru, kā arī novēlu tuvākajā laikā nevienam nedabūt pa seju no kāda radikāla SC piekritēja. Vienkārši tāpat.
    ___________________________________________
    Jā, tonij.
    Esi uzmanīgs. Tie nemēdz škirot.Ka nedabū ar kerzoviku pa pēcpusi.
    Nejauši.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > mary75 11.10.2011. 19.10

    Tev jau labāk zināms, tev jau labāk zināms.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 11.10.2011. 19.46

    Beidzat, vienreiz, par to lojalitāti.
    lojalitāte valstij nebūt nenozīmē domāt tā, kā domā šejienes komentētāju vairākums vai NA, uz kāda pamata te kāds vispār var šķirot visus pilsoņus lojālajos un nelojālajos?
    Tie 30%, kas novēlēja par SC, arī ir daļa no valsts, kaut arī to lojalitāti viņi var izprast savādāk kā VL biedri.
    Viņi, pārsvarā, no šīs valsts aizbraukt netaisās, un arī vēl šai valstij labu, jo pašiem vien šeit būs jādzīvo.
    Un, ja viņiem par to labumu ir atšķirīgs viedoklis, tad viņiem uz to ir pilnas tiesības.
    Bet, mēs jau pēc domāšanas tipa boļševiki – kas nedomā, kā es, tas ir ienaidnieks.
    Cietpauraina politika, bet, daudzi jau neko citu nemaz neprot.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    reksa > mary75 11.10.2011. 19.57

    Hmm…

    Dzeris rakstīja: “Vajadzētu mēģināt iejusties arī SC un viņa elektorāta ādā.”

    Kas tas par murgu? :)))

    Dēmokratijā valdību veido ar vismaz 50% +1 balsi.
    Pat 49% var palikt opozicijā.
    Tāda ir dēmokratijas būtība.

    Kas attiecas uz SC elektorātu, tad visu laiku balsojot par stulbu partiju, elektorāts sāks izvēlēties ko sakarīgāku.
    Ne tikai elektorāts, bet arī potenciālie polītiķi.
    Ja etniskais krievs grib kļūt par polītiķi, tad kuŗā partijā viņam stāties? SC vienmēr būs opozicijā, tā nav pievilcīga viņa acīs. Viņš stāsies kādā normālā partijā.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 11.10.2011. 20.00

    Aldis – demokrātijā ar matemātiku nepietiek, tāpat, kā starpnacionalās attiecībās.
    Šīs te lietas ir nedaudz sarežģītākas, ka tev šķiet.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 11.10.2011. 20.10

    Malējais …. kur būtu tas ļaunums, ja viņi trenētos pie Vienotības/ZRP ierādītiem darbgaldiem, lai kļūtu arvien konstruktīvāki. Nu nav jau cita veida, ka to panākt.
    —————————————————

    Ir gan. Latvija ir vesela kaudze neatrisinātu problēmu ar to pašu latviešu valodas jautājumu, pirmkārt ar tās lietotāju aizsardzību. Pietiek kaut vai atcerēties neiedomājami absurdos gadījumus ar Narvesen pārdevējas atlaišanu no darba, problēmas policistiem, kas atsakās runāt krieviski, faktisko divvalodību valsts oficiālajās interneta vietnēs, lai gan tas, iepējams, ir pret Satversmi utt., utjpr. Tāds, kurš nedzīvo nospiedoši krieviskā vide šīs problēmas varbūt pat nespēj iedomāties.

    Ja šos jautājumus sāks reāli risināt, tas pilnīgi noteikti izprovocēs “Saskaņu” un tas parādīs viņu īsto seju. Rezultāti divi :
    1) tauta mobilizējas ;
    2) no SC atšķeļas latviskais elektorāts

    Galvenā problēma jau nav SC “lielums”, problēma ir latviešu pasivitāte. Pārsvars jau mums ir, bet mēs nespējam to mobilizēt. Bet tas, ka SC ir pagātne (turklāt naidīga principā) – tas jau ir skaidrs.
    Un problēmas ar valodas situāciju tāpat būs jārisina, tādēļ galvenais ir to nenomuļļāt līdz pēdējam. IR jāieliek likumdošanas pamati, ko nebūtu iespējams mainīt, lai kas nāktu pie varas – gan valodas, gan okupācijas noliegšanas jautājumos, utml.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 11.10.2011. 20.22

    to dzeris49
    “Vajadzētu mēģināt iejusties arī SC un viņa elektorāta ādā.”

    Iztelojies gan, fasistu lidzskrejej, ka tu supojies striki Karatavu laukuma, berniem, arvalstu turistiem un varnam par prieku. Padzivosi vel so desmitgadi, noteikti piedzivosi.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    juhans > mary75 11.10.2011. 20.44

    dzeris49
    “…Bet, mēs jau pēc domāšanas tipa boļševiki…”
    ————————–
    Nu, redz tad beidzot tu sāc runāt atklātu valodu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 11.10.2011. 20.57

    to tonijs
    Nebus seit krievu pasaulite un nekur uz planetas nebus, jus organismi esiet pagajusa gadsimta smirdosa palieka.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 11.10.2011. 21.13

    to tonijs
    “nevienam nedabūt pa seju no kāda radikāla SC piekritēja.”

    Paskaidrosu tev, bidla, ka cilveks vienmer ir ticis gala ar dzivniekiem, lai cik ari tie nebutu veikli un stipri. WWII vaciesi pret krieviem 1:6, latviesi 1:15. Smerdeli, jus esiet pazaudejusi vel piedzimstot.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Leflere > mary75 11.10.2011. 21.41

    Piekrītu Dzerim ¬– vajadzētu iejusties SC vēlētāja ādā. Ja latvieši gadu desmitiem parlamentārām metodēm nevarētu būt pārstāvēti valdībā, šaubos vai kāds vairs domātu par matemātiku (redz, viņējo nometne dabūjusi vairāk kā 50 % balsu, tāpēc viss ir taisnīgi). Piekrītu Dzerim, valstīs, kur ir etniska sadalītība, lai ilgtermiņā nodrošinātu stabilitāti, ar vienkāršu matemātiku un vairākumu nepietiek. Vajag demokrātiskus mehānismus, ar ko ņem vērā mazākuma etniskās grupas intereses. To Jums pastāstīs jebkurš politologs.
    Aizvainotība var radīt radikalizāciju (ceru gan, ka tas nenotiks!). Tie, kas apgalvo, ka SC neņemšana valdībā nevar radīt etniska rakstura problēmas, man atgādina dārznieku, kurš staigā apkārt aizaugošam un arvien vairāk nesakoptam dārzam un stāsta sev un apkārtējiem, ka šeit nav nezāļu. Domāju, ka politiķiem , ja viņiem rūp valsts nākotne, ir steidzami jādomā, kā demokrātiskos procesos iesaistīt SC vēlētāju (cittautiešus, kas ir Latvijas pilsoņi), lai arī viņi justos pārstāvēti.

    Vispār, šo portālu, gluži kā visus pārējos, raksturo tāda kā apmātība. Pēc vēsturiskā rīkojuma Nr.2 te valdīja vispārēja jūsma, kas man galīgi nebija saprotama. Tagad, gluži kā visos pārējos portālos, rakstu komentētājus pārņēmis nacionālisma skurbulis un ZRP kritika. Citādi domājošie tiek skaļi apsaukti, lai cieš klusu. Gluži kā 2007. gadā, kad katrs pelnošs latvietis uzskatīja, ka jāņem kredīts, tagad katrs, kas sevi sauc par „patriotu”, uzskata, ka SC vēlētājs un SC nav pietiekami lojāli. Tie ir Latvijas pilsoņi, gluži kā mēs, citu partiju vēlētāji, un tiesiskā valstī nav pamata apšaubīt viņu lojalitāti, kamēr nav pierādīts pretējais.

    P.S. mīnusiņu licēji – pie darba!

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 11.10.2011. 22.17

    piekritu dzerim – viss, kas notika, ir preteji jebkadam normalam uzvedibas teorijam. Ja soda, ir skaidri japasaka, par ko. Ja uzstaditi nosacijumi, pie kadiem sadarbiba iespejama un ja sie nosacijumi tiek izpilditi, ari otrai pusei ir japilda solijumi. Ir skaidri japasaka vai nu tas, ka SC nonakt pie varas Latvija nespid ne pie kadiem nosacijumiem, vai ari precizi jadefine un sabiedribai japazino, pie kadiem nosacijumiem SC valdiba butu nemami. Paslaik skaidras komunikacijas nav un tas spele par labu SC. Vinu veletaji nesaprot, kas notiek un neviens latviesu politikis to ari nav viniem paskaidrojis – un tas, ka SC ir savi medji, kuriem latviesu politiki klat netiek, te nav attaisnojums. Koalicija var publicet kopeju pazinojumu – ko tadu nodrukas gan latviesu, gan krievu prese.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 11.10.2011. 22.20

    to Siniārs
    Ko variet nemties, degenerati? Bija jums un Zatlera partijai 53 mandati, vajadzeja cept valdibu augsa. Neiznak bez Dombrovska un Vienotibas, tad nesmilkstiet, bidlas!!!! Uz citu talanta un intelekta rekina neizdosies izbraukt.
    Fasisms neies cauri.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 11.10.2011. 22.25

    to Sleepwalker
    “Ja soda, ir skaidri japasaka, par ko.”

    Ja ieej smirdosa ateja, nav jakautrejas saviebt degunu.
    SC darbosanas RD un vinu balsojumi Saeima ir iemesls moratorijam vinu lidzdalibai valdiba uz 200-300 gadiem.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > mary75 11.10.2011. 22.47

    Slīpvalkeram – vienīga iespēja SC tikt valdībā – ir repatriēties uz Krieviju, pieņemt Krievijas pilsonību un piedalīties Krievijas vēlēšanās.

    Nācionālajā valstī nevar būt pie varas pretvalstiskās partijas.
    Tāpat kā Vācijā neviens neņems koalicijā nācionālsociālistus. Viņiem tur pat piereģisrēt savu partiju neļaus. Arī SC reģistrācija ir jāanulē.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > mary75 11.10.2011. 22.54

    Piekriitu Dzerim, ka katram Latvijas pilsonim ir tiesiibas uz savu viedokli. Un prasta bravuura vai viltus kareiviiga lamaashanaas vienalga no kuras puses taa naak ir skumja un kaitiiga. Saskanjas centrs vareetu buut valdiibaa, ja tas attiistaas un mainaas un ieguust uzticiibu, taapat kaa nacionaalaa apvieniiba mainiijas un norobezojaaas no saviem “ultra”. Ir jaasaglabaaa cienja pret saviem liidzcilveekiem un sauri ir redzeet visus SC veeleetaajus kaa “videeji statistisko Kabanovu”.
    Zatlers izdariija “laaca pakalpojumu” sabiedriibai. Peeksnji mainot ustaadiijumus vinjsh radiija pretestiibu tautas daljaa, kas jutaas piekraapta, tagad savukaart citi, bet arii juutas piekraapti.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 11.10.2011. 23.49

    Te mums lielākais “patriots” skaitās ombross, kurš, spriežot pēc komentāru stila, nepārprotami deģenerāts būdams, sauc par deģenerātiem un vēl sliktāk visus pārējos, un vēl tie, kas liek viņam plusiņus.
    Spriežot pēc šī te portāla radikalizācijas pakāpes, ombrosu drīz vien varēs nosaukt par portāla seju.

    Un Aldis “spurainās” domas arī sagādā patiešām jautrus brīžus, piem., ka SC ir nacionālsocialistiska partija, ka visiem SC biedriem jārepatriejas uz Krieviju ( vispār, viņi te ir dzimuši, un ir šīs valsts pilsoņi), utt.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 12.10.2011. 00.12

    Dzeris, Siniārs …. SC biedriem jārepatriejas uz Krieviju ( vispār, viņi te ir dzimuši, un ir šīs valsts pilsoņi)
    ——————————————————————

    Džeri, tu ko – gribi teikt, ka nacionalsociālisti Vācijā nav Vācijas pilsoņi ?? :) Atkal tēlo muļķi ? Nu un tad, ka viņi ir Latvijas pilsoņi ? Varbūt viņu vienīgais mērķis, iegūstot pilsonību, arī bija legālā veidā sagraut valsti ? Nesaprotu kādēļ jābūt tika naivam, vai tiešām nepietiek vienreiz palasīties dajebkuru krievu avīzi, lai saprastu cik “ļoti”lieli “patrioti” ir šie vēlētāji. Da paņem kaut šodienas “Vesti”, tur pirmais virsraksts milzīgiem burtiem – “Visa vara nacistiem”. Nu un ko tad vairs ? :) Nacisti mēģina pasniegt roku (izlasi koalīcijas deklarāciju, ja netici), bet tie, kam tā domāta uzreiz nolamā …

    Siniār, tava fundamentālā kļūda, uz kuras tu būvē savu murgaino domu gājienu, ir “Saskaņas” tev smadzenēs ieskalotais pieņēmums, ka SC pārstāv kaut ko “etnisku”. Muļķības !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    “SC” ir ar post-sovjetiska sentimentu sirgstošu vieglu risinājumu (haļavas) meklētāju bars, kurš, paldies Dievam, ar katru gadu kļūst mazāks. Palasies viņu “ideologu” ar mokām izspiestos teorētisko “pamatojumu” purkšķus, tad viss kļūs skaidrs … :))

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Leflere > mary75 12.10.2011. 00.12

    spriežot pēc komentāru kvalitātes “Ombross” drīzāk apzināti cenšas gremdēt portāla reputāciju. Kaut kā neticas, ka cilvēks skaidrā prātā tādas “laipnības” var rakstīt. Arlabunakti!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 12.10.2011. 07.03

    Domājot, iet vai neiet ar kādu koalīcijā, nav jāņem vērā avīžu virsraksti, bet gan to viedoklis, kuri ir pārstāvēti parlamentā.
    “Vesti” nav ofocialais SC orgāns.
    Un, no to puses nekādi radikāli paziņojumi dzirdēti nav.
    Un tagad vari gaidīt vēl radikālākus rakstus un lielāku radikalizāciju, kas, saprotams, taisni arī vajadzīgs NA un tās elektorātam, tāpat, kā arī Lindermanim un radikālākai krievvalodīgo daļai, bet, absolūti nav nepieciešams ne Latvijai kā valstij, ne vairumam tās iedzīvotāju.
    Un SC tomēr ir etniska partija, vismaz, par tādu tiek uzskatīta, tāpēc salīdzinājums ar Vāciju galīgi garām.
    Ja Vācijā uzrastos turku partija ar 30% reitingu, vari nešaubīties, ka tā būtu valdībā.
    Un SC ar nacionālsocialistiem nav nekāda sakara, tos, labāk, pameklē starp savējiem, VL radikālākā daļā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > mary75 12.10.2011. 10.15

    Ķencis teica: Zatlers izdariija “laaca pakalpojumu” sabiedriibai. Peeksnji mainot ustaadiijumus vinjsh radiija pretestiibu tautas daljaa, kas jutaas piekraapta, tagad savukaart citi, bet arii juutas piekraapti.
    …….
    Jā, bet to darīt viņu piespieda Vienotība, kas sākumā tēloja demokrātus, bet beigās cieti nostājās NA pusē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_laivins > mary75 12.10.2011. 10.54

    Piekrītu, ka SC jādod kurvītis galvenokārt tāpēc, ka SC deputātu darbs SAEMĀ nav bijis labvēlīgs normālas eiropeiskas valsts izveidei. Tie paši 51 slavenie balsojumi kopā ar ZZS, Parex īpašnieku lobēšana, apšaubāma ekonomiskā politika, bezatbildīga fiskālā politika u.t.t. SC pārspīlētā pensionāru aizstāvēšana- pensiju indeksācija laikā, kad valsts to nevar atļauties. Lai kaut reizi SC sēžot opozīcijā parāda veselo saprātu un balso
    par godīgu tiesnešu iecelšanu,par valsts budžeta deficīta samazināšanu nevis kā Šķēle,kas kādreiz spilgti demonstrēja savu pretvalstisko domāšanu ar lielākā kretīna ievēlēšanu Jūrmalas Domē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > mary75 12.10.2011. 12.53

    džeri, Augonis ( exsovoks-interfronte-SC) bija jāparāda visā krāšņumā arī augoni veidojošām šūnām ( starp tām noteikti ir vismaz 1/3 veselo šūnu).
    Tamdēļ arī rīkojums nr.2, tamdēl arī ZRP izvilināja viņus skaidrā ūdenī, un te nu viņi visā savā Kremliskajā dailē, ar uzsaukumiem uz dumpjiem utt.

    Pieņemu žīdiņi Lindermans un Osipovs arī ir Jenķiju meistardarbs ar kuru palīdzību pilnībā un galīgi sašķelt SC monolītu pa loģiskām politiskajām frakcijām un piespiest piedalīties LR būvniecībā nevis dzīvot paralēlajā pasaulē LPSR.

    Perfekts diplomātisks manevrs no lielo puiku reperturā un ko Kremlins kā par brīnumu uzrāvās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lauma48 11.10.2011. 16.49

kristaps_drone 11.10.2011. 16.48

“”Bet es jūs brīdinu, ka opozīcija nebūs konstruktīva,” teica deputāts.” – un kangars no zoodārza nākamreiz atkal varēs iestāties par SC ņemšanu koalīcijā, neatkarīgi no tā, vai viņi būs balsojuši par vai pret tiesiskumu, būs vai nebūs atbalstījuši oligarhus! Jo zatleram jautājumi par tiesiskumu un cīņu pret oligarhiem bija vajadzīgi tikai tiktāl, lai apmuļķotu savus lētticīgos un naivos vēlētājus, kad dabūtas vietas Saeimā, tad vajag darīt to, ko liek saimnieki.

+12
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 11.10.2011. 16.30

Nav šaubu, nekonstruktīva rīcība vienmēr liecina par patiesu lojalitāti. (bjot? značit ļubit!)

+15
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.10.2011. 16.27

rezerves bruņuvilciens;
http://www.ves.lv/article/189640

+5
0
Atbildēt

0

buchamona 11.10.2011. 16.19

“Bet es jūs brīdinu, ka opozīcija nebūs konstruktīva,” teica deputāts. +++ citu attieksmi no atjaunotās LR ienaidniekiem arī nav ko gaidīt. Cilvēks, kurš mīl savu valsti šādus vārdus nespētu dabūt pāri lūpām. Caur ” nekonstruktīvu opozīciju” var darīt tikai vienu lietu – abzināti gremdēt valsti, un tas ir ” darbs” ar kuru kopš Atmodas sākuma arī nodarbojas LV staļinisti. Tas, kā viņi sevi dēvē katrā atsevišķā laika posmā – tam nav nekādas nozīmes.

+25
-2
Atbildēt

0

andrisskrastins 11.10.2011. 16.18

Šis jau atgādina agonēšanu. Kā zināms tā parasti ir vistrakākā daļa. Pēc tam būs miers.

+24
-1
Atbildēt

4

    ilmisimo > andrisskrastins 11.10.2011. 16.33

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > andrisskrastins 11.10.2011. 16.40

    -> pecisk
    heh…
    dīvains apgalvojums.
    man jau tas viss izskatās diezgan groteski….. līdzībā:

    brašie bruņinieki aizelsdamies aizbēguši no sarkanā pūķa, ieslēgušies krātiņā pie lielās bļodas, viens otram nozilinājuši purnus, salauzuši kājas, apmētājuši mēsliem un tagad rāda fakus pūķim, kurš turpmāk sēdēs, gaidīs pie krātiņa, grauzīs no austrumiem īpaši ar augšanas hormoniem pastiprinātos čipsus, atraugāsies un laidīs gāzes virsū dižajiem tautas varoņiem. bet tie šajā visā saskatīs drošu pazīmi, ka pūķis izlaiž garu……vienu, otru….. un vēl vienu.
    agonē….o…..agonē……mazliet paaugās….un agonē.

    jautājums tikai par to, kurš īsti ir uzvarētājs ilgtermiņā.
    pūķis jau ta gaidīs un barosies un nekur nepazudīs. vazāsies pa visu karaļvalsti un ķēzīs katrā smukā vietā vienkārši par spīti.
    bet bruņiniekiem jau pēc trim gadiem vēlākais būs jālien atkal laukā kauties. pagaidām jau var gandarīti sēdēt būrī pie trauka un cerēt, ka durtiņas izturēs.
    ja izturēs un ja viens otram nakts tumsā, miegā neiedurs dunci mugurā.
    man būtu slikts miegs tās Ms.Mediči klātbūtnē.
    kā viņai tur viduslaikos bija iesauka…….Madame Serpent
    whhhhhhhhhhhhhh…….čūsku vecene….
    Indijā viena no ģiptīgākajām zortēm…..sarkanā odze

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > andrisskrastins 11.10.2011. 20.06

    to Malējais
    “pūķis jau ta gaidīs un barosies un nekur nepazudīs”

    “Pukis” sagaidis tribunalu vai “Cargo 200” saldetajvagonu. Fasisms neies cauri, par neceri!!!!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > andrisskrastins 11.10.2011. 21.32

    malējais,
    Kad pūķis- rijējs beidzot pārsprāgs, viss eirāzijas kontinents noslīks sūdos. Bet Tev šī uzvara pār čipsiem vairs prieku nesagādās – par to priecāsies vienīgi ķīnieši.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 11.10.2011. 16.16

Aktīvi strādās nekonstruktīvā opozīcijā ar brīdinājumu ! Neko nevar saprast..Izskatās, ka Agešins būs apvainojies, vai?

+16
0
Atbildēt

0

anita_meistere 11.10.2011. 16.15

“Latvijas absolūtais vairākums pieprasa, lai Saskaņas centrs būtu valdībā” ….omg:D vecim normāli sakāpis galvā. viss šis te SC teātris ir piegriezies. Tur bez ušakova neviens pat valdībā neraujas. Stāvēt maliņā, komentē, bāz populismu ausīs vēlētājiem..tas jā…bet uzņemties atbildību. nē paldies!

+21
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 11.10.2011. 16.15

“Krieviem Latvijā ir mests izaicinājums, kas nevar palikt bez atbildes,” uzsvērts paziņojumā, ko parakstījuši Vladimirs Lindermans, Jevgēņijs Osipovs un Aleksandrs Gapoņenko.

Kam tad īsti ir mests tas “izaicinājums” – krieviem, krievvalodīgajiem vai visu tautību sovokiem?
Un kā ar Ušakova paziņojumu, ka trešā daļa SC elektorāta esot latvieši?

+36
0
Atbildēt

2

    reksa > Kaspars Špūle 11.10.2011. 19.50

    Tas ir labs! :)
    Opozicijā ir atstāti “latvieši”, kas balsojuši par SC.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Kaspars Špūle 11.10.2011. 20.12

    Izaicinājums tiek mests “latvjvalodīgiem”.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

lauma48 11.10.2011. 16.14

“Latvijas absolūtais vairākums pieprasa, lai Saskaņas centrs būtu valdībā.”

Tad vajadzēja likt lai balso. Jo 70% vēlētāju izvēlējās ko citu.

+36
-1
Atbildēt

2

    Vaira Tempele > lauma48 11.10.2011. 17.07

    Ar matemaatiku dazham ir probleema. Abosluutais vairaakums, padomaa tik! Man jau kaadaa 3. klasee iemaacija, ka 1/3<2/3.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > lauma48 11.10.2011. 21.36

    Kāda viena trešā daļa?
    1/3=33,3333..periodā%!
    33,3&% – 28% = 5,3%, t.i.,lai vispār tiktu partija Saeimā pie solīšanas vispārējā gadījumā!
    Cita lieta:par 3% vairāk par 1/4 un tikai!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 11.10.2011. 16.13

SC visu laiku ar kaut ko draud – Rubiks esot pa radio teicis, ka būšot sociālistiskā revolūcija, Urbanovičs solīja Biškeku, Lindermans manifestāciju, Agešins nekonstruktīvu opozīciju. ik pa brīdim runas par neparlamentārām aktivitātēm. Varbūt tiešām laiks iejaukties drošības policijai?

+41
-1
Atbildēt

5

    Kā T Ā var būt?! > disassociative 11.10.2011. 16.48

    Draudēšana ir vājuma pazīme ;) Par sevi pārliecinātie nedraud…

    +20
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > disassociative 11.10.2011. 16.49

    Varbūt ir laiks arī kangaram no zoodārza saprast, kas ir SC?

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 11.10.2011. 16.51

    ..cilvēks, kurš ņēmis “pateicības” aploksnēs, iecelts par prezidentu politiski apšaubāmu darījumu rezultātā un savās personīgajās interesēs pieņēmis lēmumu par parlamenta atlaišanu, diez vai var mainīties tiktāl, lai kļūtu par politiskās ētikas jauno mērauklu. Tas ir, 11. Saeimas deputāta Zatlera pagātne neiztur jaunos standartus, kurus viņa Rīkojums Nr. 2 ir ienesis politiskajā procesā un attiecībā uz politiķiem. Tiesa, bijušais prezidents ir kaut kā spējis vēlētājus pārliecināt, ka viņa pārvērtībām var ticēt. Zatleram ir izdevies padarīt sevi par pārmaiņu ierosinātāju un adresātu vienlaikus, viņš pats simbolizē un iemieso pārveidojumus, kurus bijušā prezidenta lēmums ir izraisījis sabiedrībā un politiskajā vidē. Līdzīgi kā ierosinātie procesi virzās no apšaubāmas pagātnes uz, cerams, labāku nākotni, arī kādreizējais ķirurgs simetriski mainās tiem līdzi. Latvijas elektorāta gatavība attaisnot Zatlera grēkus un viņam personīgi visu piedot ir apbrīnojama un iedvesmojoša. ….
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/martins-vanags-rigas-laiks-zatlera-laimiga-vaina.d?id=41107283

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    liidaka > disassociative 11.10.2011. 16.56

    Par sevi pārliecinātie nedraud? Tad jau PSRS ar savu 1940.gada ultimātu Latvijas valdībai bija par sevi ļoooti nepārliecināta.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 11.10.2011. 19.51

    _”…Latvijas absolūtais vairākums pieprasa, lai Saskaņas centrs būtu valdībā. Ja nebūsim koalīcijā, aktīvi strādāsim opozīcijā, bet es jūs brīdinu, ka opozīcija nebūs konstruktīva. Ko tas nozīmē? Tad redzēsiet,” noslēpumains ir Agešins…”_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    vinji mums atkal draud, bet ne to vien no vinjiem ir nacies piedzivot, mums nav iluziju, ta ka esam pie vinju naida pieradushi.
    lai ari nepatikami bet tomer labi ka mums velreiz tiek atgadinats kas patiesiba ir kas, bet slikti ka koalicija sezh atklats ienaidnieks kas sabotes darbu un par kura lidzshinejam darbibam liekas varetu gan valsts droshibas iestades ieintereseties.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 11.10.2011. 16.03

Tāpēc arī neņēma SC, ka tā ir destruktīva pamatu pamatos.

+28
-2
Atbildēt

3

    reksa > Una Grinberga 11.10.2011. 19.48

    Jā, jo vairāk rīkos manifestācijas, jo ātrāk panāks deokupāciju un derusifikāciju.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Una Grinberga 11.10.2011. 20.08

    to Nasing spešal!
    Labi vel, ka fasisti nav destruktiva pozicija?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Una Grinberga 11.10.2011. 22.50

    Jautājums par SC ņemšanu vai neņemšanu neparādītos, ja SC tiktu aizliegta (tāpat kā Vācijā ir aizliegta nācionālsociālistu partija).

    Valstī nedrīkst darboties pretvalstiskās partijas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam